Društvo| Religija

PITANJE O ODLIČIJU ...

Đorđe Bobić RSS / 07.10.2019. u 10:56


Pitanje: ... šta je Sinodu SPC bio motiv, razlog, poriv ili već šta da njemu i onim drugima pa i potencijalnom plagijatoru dodele orden Svetog Save u okviru proslave 800 godina nastanka SPC... ?

Ubi ne radoznalost ...

 P.S. 

 

Atačmenti



Komentari (219)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

shone shone 11:14 07.10.2019

.

RADOZNAO ČOVJEK NAVLAČI NA SEBE KRIVNJU Jeste li znali da je radoznalost grijeh?

Izvor: https://book.hr/jeste-li-znali-da-je-radoznalost-grijeh/


Radoznao čovjek u sve gura svoj „nos” i time otežava život drugima s kojima živi. On uništava zajednički život koji se temelji na povjerenju.

Radoznao čovjek postaje kradljivcem na onom području gdje drugom nanese osjetnu štetu time što mu, tako reći, otima dobra njegova duha i njegove duše.

Nadalje ti mora postati jasno da je đavao taj koji u tebi potiče poriv za novim i onim što zapravo ne bi trebao znati i čuti. Dakle, ako si radoznao, padaš u njegovu zamku i on se ruga da bi te tako mogao navesti na grijeh i učiniti krivim prema drugima. Stoga moraš radoznalost spoznati kao grijeh i ne smiješ je više trpjeti u svom životu.

Isus je došao da nas oslobodi svakog grijeha pa i grijeha radoznalosti.
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 11:21 07.10.2019

Re: .

RADOZNAO ČOVJEK NAVLAČI NA SEBE KRIVNJU Jeste li znali da je radoznalost grijeh?
G.Cross G.Cross 20:49 07.10.2019

Re: .


Isus je došao da nas oslobodi svakog grijeha pa i grijeha radoznalosti.


Isus nije bio Hriscanin. Buda nije bio Budist.

Bili samo radoznalci.


Biti radoznao je divna stvar.

Osim za mačke.
shone shone 20:53 07.10.2019

Re: .

Isus nije bio Hriscanin. Buda nije bio Budist.

Bili samo radoznalci.


Biti radoznao je divna stvar.

Osim za mačke.


Nemoj da se ložiš - bukvalno.
G.Cross G.Cross 20:54 07.10.2019

Re: .

shone
Isus nije bio Hriscanin. Buda nije bio Budist.

Bili samo radoznalci.


Biti radoznao je divna stvar.

Osim za mačke.


Nemoj da se ložiš - bukvalno.



Jel ti to zbog mački ? Odnosno mačaka, da se Tasa ne jedi.
shone shone 20:57 07.10.2019

Re: .

Jel ti to zbog mački ? Odnosno mačaka, da se Tasa ne jedi.


Ne, zbog Toše, on voli mačke.
tasadebeli tasadebeli 21:16 07.10.2019

Re: .

G.Cross

da se Tasa ne jedi.



Таса је одавно престао да се једи за било шта, осим када су у питању здравље и насмејана лица његових најближих у породици, но Таса само сведочи о ономе што види око себе.

Нешто попут игумана Стефана у цивилу.

Ма шта ја теби то причам, знаш и ти сигурно оно, све се брука човјек са човјеком, гледа мајмун себе у зрцало.








(Мислим да је ово наприкладнији клип на данашњи дан када је Ердоган био у посети добитнику одличија, како каже гос'н Бобић, Светог Саве?

Шта ти мислиш?)
shone shone 21:19 07.10.2019

Re: .

Buda nije bio Budist.


Zamrzao članstvo u stranci. Korektno.
mariopan mariopan 11:24 07.10.2019

...


Ne verujem da je sinodu bilo šta palo na pamet.

Verujem da je Vrhovno biće izrazilo želju da poseduje još jednu svetlucavu igračku a sinod je jedva čekao da Ga obraduje.

Kad se već mala Greta ugurala za Nobela bilo je jasno da mora nešto da se učini?
shone shone 11:27 07.10.2019

Re: ...

Ne verujem da je sinodu bilo šta palo na pamet.






mariopan mariopan 11:28 07.10.2019

Re: ...

shone
Ne verujem da je sinodu bilo šta palo na pamet.





shone shone 11:33 07.10.2019

Re: mariopan

mariopan mariopan 12:01 07.10.2019

Re: mariopan

shone

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:05 07.10.2019

Re: mariopan

Neka dobra duša i ovog probisveta da zavoli...

Slažem se sa ovom ocenom o Vrhovnom Biću - ako su svi SNS-ovci jednoćelijski organizam, onda je protoćelija nešto nalik božanstvu u očima malenih partoćelijaca...
tasadebeli tasadebeli 15:25 07.10.2019

Извин'те, гос' н Бобићу

али уби и мене радозналост.

Ако сте већ атеиста, шта Вас онда боли курац што је Српска православна црква доделила орден Вучићу?

Мало сте изашли из свог поља интересовања и деловања, зар не?

Препустите да се тим питањем и осталим питањима вере баве верници СПЦ, односно чланови те црквене Партије.

Какве Ви везе имате с тим?




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:29 07.10.2019

Re: Извин'те, гос' н Бобићу

Šta s' agresivan, BE li DE? Sada kada nisam ispustio užarene krokete od tikvica po sebi!
shone shone 18:37 07.10.2019

Re: Извин'те, гос' н Бобићу

Ако сте већ атеиста, шта Вас онда боли курац


Jeli ovo bogohuljenje ili napad besa? Morali bi da konsultujemo ove što imaju kurs teologije na turizmologiji.




tasadebeli tasadebeli 20:17 07.10.2019

"На високо подигли се сутерени"

Srđan Fuchs, shone




Имам једног другара још из студентских дана. Студирао баш књижевност за разлику од мене и постао песник. Па када је једаред са том својом песничком братијом која је читав свој живот углавном излизавала ђонове својих ципела по београдском асфалту између Коларца и Има дана гостовао по школама Србије, један мали окац из ђачке публике га питао како је он то почео да пише поезију, а овај мој другар му педагошки одговорио:

"Шта тебе, мали, боли курац како сам ја почео да пишем поезију?"

И малишан заћутао, није се више јављао.

Па ја рачунам ако могу уметници, могу ваљда и ја?

А моје поштовање за гос'н Бобића показујем тиме што му све време персирам. Ни трунке агресије, само ме уби радозналост.

Но, пустимо те стручњаке које Шоне помиње да нам разјасне тај запетљани тешки теолошки проблем и одговоре на питање зашто су некадашњи чланови некадашњег Савеза комуниста (по дифолту атеисти, је л' те) а данашњи чланови те једне једине Партије која данас само носи различите етикете у Србији некако увек најзабринутији за будућност Српске православне цркве. Често се више забрину и од самих верника СПЦ.

Мени то никако није јасно.
freehand freehand 06:05 08.10.2019

Re: Извин'те, гос' н Бобићу

Препустите да се тим питањем и осталим питањима вере баве верници СПЦ, односно чланови те црквене Партије.

Što si se tu zaustavio? Daj na svom primeru čega sve nisi član i šta ti sve nije poziv i struka pa se time ne baviš
macak.tosa031 macak.tosa031 07:34 08.10.2019

Re: Извин'те, гос' н Бобићу

freehand
Препустите да се тим питањем и осталим питањима вере баве верници СПЦ, односно чланови те црквене Партије.

Što si se tu zaustavio? Daj na svom primeru čega sve nisi član i šta ti sve nije poziv i struka pa se time ne baviš

Daj i ti!
mariopan mariopan 17:57 07.10.2019

..

Mislim da Vam se potkrala mala greška?
U naslovu.

Odličje a ne odličije?
st.jepan st.jepan 11:38 08.10.2019

Re: ..

mariopan
Mislim da Vam se potkrala mala greška?
U naslovu.
Odličje a ne odličije?

Da, i ja sam pomislio da je tipfeler, ali začudo, na Googletu preko 2.000 rezultata.
Ta reč dakle najverovatnije ipak postoji.
Možda je stari oblik reči "odličje"?
mariopan mariopan 21:42 08.10.2019

Re: ..

st.jepan
mariopan
Mislim da Vam se potkrala mala greška?
U naslovu.
Odličje a ne odličije?

Da, i ja sam pomislio da je tipfeler, ali začudo, na Googletu preko 2.000 rezultata.
Ta reč dakle najverovatnije ipak postoji.
Možda je stari oblik reči "odličje"?

Volim da naučim ako nešto ne znam, znači moguće je da je to ispravno?
macak.tosa031 macak.tosa031 20:19 07.10.2019

Da!

Da se Tasi smiluju, sada bi očas bljesnula makar tri nova bloga - ovako, neka se slikaju.
tasadebeli tasadebeli 20:27 07.10.2019

Ево, ево!!!

macak.tosa031


Da se Tasi smiluju, sada bi očas bljesnula makar tri nova bloga - ovako, neka se slikaju.



Поводом тих тешких теолошких питања и промоције неких нових богова и блогова:



Митрополит Амфилохије: Велики број архијереја СПЦ није за доделу одрена Светог Саве председнику Србије Александру Вучићу


понедељак, 07. октобар 2019.

Архиепископ цетињски Митрополит црногорско-приморски г. Амфилохије казао је новинарима у Пећкој патријаршији да велики број архијереја СПЦ није сагласан са одлуком Светог архијерејског синода да орден Светог Саве на 800. годишњицу аутокефалности СПЦ додијели предсједнику Србије Александру Вучићу.

„Морам то да кажем, што се мене лично тиче, а вјерујем и један добар дио наших архијерја нису тиме задовољни. То је одлука Његове Светостии и чланова Синода, али, прије свега, ово није била ни прилика за тако нешто. Овдје је било присустно и остаје оно што обједињује и сједињује и Цркву и народ“, казао је Владика Амфилохије.
Објаснио је да је Александар Вучић, као и сви предсједници, моментално и привремено предсједник Србије.

„И то је за поштовање. Али он није предсједник српског народа. А СПЦ је не само србијанска. Црква је жижа свеукупног нашег народа у читавом свијету. Према томе, Сабор је такав да не може да се оријентише партијски, уз сво поштовање према свима и свакоме. То је моје мишљење и могу да га кажем јавно и отворено. И нисам само ја који тако мисли. И један добар дио наших архијереја то исто мисли“, прецизирао је Митрополит црногорско-приморски.

Вучић, као и сви предсједници, моментално и привремено предсједник Србије. Али он није предсједник српског народа. А СПЦ је не само србијанска. Црква је жижа свеукупног нашег народа у читавом свијету
Додао је да је „један добар дио епископа“ предложио да у склопу овог сабрања архијереја поводом прославе 800 година аутокефалности буде и јесење засједање Светог архијерејског сабора СПЦ.

„То је предвиђено и на сабору у мају мјесецу – да буде јесењи сабор који би био посвећен просвети. Е сад, наравно, од тада до данас се наметнуло још толико животних тема које су теме управо за сабор. И један број наших епископа то је и предложио. Сад ћемо видјети како ће то бити. И за вријеме блаженог спомена Патријарха Германа, на 750. годишњицу аутокефалности, био је ванредни сабор, па зашто не би и сада био“, рекао је он.

На питање шта ће поручити српском народу на КиМ, Митрополит Амфилохије је рекао да тај народ он цјелива.

„Он чува своју душу, своје биће, своју дјецу, чува ћивоте светих архиепископа пећких, чува ћивот Светога краља, остаје вјеран Светоме краљу Стефану Дечанском и, наравно, Лазару Косовском. То је најбољи дио нашег народа. И надамо се да ће он издржати и ово распеће. Бог нека га благослови и умножи“, поручио је он.

Митрополит Амфилохије је рекао да данас у српском народу постоје и интелектуалци који косовски завјет називају митологијом.

Не знам да ли садашњи предсједник тако мисли. Митологија – то значи да је Свети Стефан Дечански мит, архиепископи пећки су мит, цар Лазар је мит, и његово жртвовање за вјеру и отачаство и жртвовање овога народа

„Не знам да ли садашњи предсједник тако мисли. Митологија – то значи да је Свети Стефан Дечански мит, архиепископи пећки су мит, цар Лазар је мит, и његово жртвовање за вјеру и отачаство и жртвовање овога народа, његово ношење Часнога Крста Христовога осам вјекова… Је ли то мит или је то исконско животно опредјељење једног народа. То је оно чиме је овај народ себе уписао међу зреле историјске народе. Он тиме опстаје међу њима и опстаће благодарећи ономе што називамо косовским завјетом“, истакао је Митрополит Амфилохије.

Митрополит Амфилохије је објаснио зашто Патријарх Иринеј није дошао у Пећку патријаршију.

„Старац је, деведест година… И хвала Богу да је био јуче у Жичи. И ја сам изузетно благодаран, и цијела Црна Гора, што је био код нас у Грбљу. И он је схватио, кад је био у Грбљу, колика је огромна љубав постоји према њему као Патријарху српском у Црној Гори. Власт црногорска сад иде неким својим путевима, али Црна Гора Светог Јована Владимира, Црна Гора Балшића и Црнојевића, Црна Гора Петровића посебно, зна се гдје је била и којим путем је ходила. И данас она наставља тај свој пут и природно је посебно везана за Пећку патријаршију“, казао је Митрополит Амфилохије.

Казао је да ћивоти светих архиепископа пећких и мошти Светога краља Стефана Дечанског свједоче да смо и као Црква и као народ на Косову и Метохији присутни вјековима.

„И да смо и данас присутни ништа мање и да ћемо бити присутни, ја сам увјерен, и наредних осам вјекова. А после како Бог буде хтио“, поручио је Митрополит Амфилохије.

(МЦП)



(НСПМ, 7. октобар 2019.)
shone shone 20:41 07.10.2019

Re: Da!

Da se Tasi smiluju, sada bi očas bljesnula makar tri nova bloga - ovako, neka se slikaju



Tasa i dalje piše blogove samo je promenio formu - sad se to više ne zove blog nego komentar. Zajebo vas je za sve pare. I sad ima više blogova nego ranije.

TASO MAJSTORE!!!


macak.tosa031 macak.tosa031 20:46 07.10.2019

Re: Da!

shone
Da se Tasi smiluju, sada bi očas bljesnula makar tri nova bloga - ovako, neka se slikaju



Tasa i dalje piše blogove samo je promenio formu - sad se to više ne zove blog nego komentar. Zajebo vas je za sve pare. I sad ima više blogova nego ranije.

TASO MAJSTORE!!!



Izvini - ali ja nisam vas.
shone shone 20:48 07.10.2019

Re: Da!

Izvini - ali ja nisam vas.


Poštujem starije - šta je sporno?
Черевићан Черевићан 21:20 07.10.2019

intelligenti pauca

šta je motiv, razlog, poriv ili već šta da se dodeli orden

и чуде се знатижељни
због поступка ...тоог,
док с'облака .......ено
свемогући ..мотри Бог
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 09:24 08.10.2019

Re: intelligenti pauca

tasadebeli tasadebeli 10:11 08.10.2019

Re: intelligenti pauca

Đorđe Bobić




.
anamarkana anamarkana 14:41 08.10.2019

Biće da je...



Novac, i to iz državne kase.
Jer dobitnik odličja može da ga kupi kao ja što ja kupujem kelerabu.





mariopan mariopan 19:40 08.10.2019

...

Gledam očima ne verujem.

Direktan prenos iz Sava centra
shone shone 19:48 08.10.2019

Re: ...

Gledam očima ne verujem.

Direktan prenos iz Sava centra


Što gledaš. I ti si radoznala
macak.tosa031 macak.tosa031 20:04 08.10.2019

Re: ...

mariopan
Gledam očima ne verujem.

Direktan prenos iz Sava centra

Prenos čega?
mariopan mariopan 20:08 08.10.2019

Re: ...

macak.tosa031
mariopan
Gledam očima ne verujem.

Direktan prenos iz Sava centra

Prenos čega?

Vučiću dodeljen orden Svetog Save.

U crkvu više ne ulazim.
mariopan mariopan 20:11 08.10.2019

Re: ...

shone
Gledam očima ne verujem.

Direktan prenos iz Sava centra


Što gledaš. I ti si radoznala

Natrčala slučajno. Premotavala (da gledam ridicouloussness), pa kad sam naletela i videla binu i punu salu ajd da vidij hoće li se to ludilo zaustaviti ili će da krene još dalje....i odeeee
nsarski nsarski 20:41 08.10.2019

Re: ...

mariopan
Gledam očima ne verujem.

Direktan prenos iz Sava centra


Milošević je sebe promovisao na krilima 600 godišnjice Kosovskog boja, ovaj sebe na krilima 800 godišnjice SPC. Ovo ne može na dobro da izađe.

Pogibelj, čoveče. Postajemo S. Koreja.
shone shone 20:47 08.10.2019

Re: ...

600 godišnjice Kosovskog boja, ovaj sebe na krilima 800 godišnjice SPC.


Samo 200 godina razlike, nije strašno.
tasadebeli tasadebeli 20:52 08.10.2019

Re: ...

mariopan
macak.tosa031
mariopan
Gledam očima ne verujem.

Direktan prenos iz Sava centra

Prenos čega?

Vučiću dodeljen orden Svetog Save.

U crkvu više ne ulazim.





Извини, Мариопан, али уби ме радозналост.

А је л' ти знаш шта је тренутно у току у Србији осим Вучића који је у свим и на свим токовима?

Мислим, Свети Сава је путовао у Никеју на оно, по наш народ судбинско, путовање 1219. године.

Можда и не треба да улазиш у цркву докле год то не знаш?



SPC: Proslava 800 godina autokefalnosti od 6. do 9. oktobra

Centralna proslava obeležavanja 800 godina autokefalnosti Srpske pravoslavne crkve (SPC) biće održana od 6. do 9. oktobra, odlučeno je danas na sednici Izvršnog odbora za proslavu jubileja.

16. septembra 2019. 20.38

Svečanost će početi 6. oktobra okupljanjem svih arhijereja i molitvenim proslavljanjem u manastiru Žiča, posle čega će program biti nastavljen u manastiru Studenica i u Kraljevu, navedeno je u saopštenju SPC.

Arhijereji će 7. oktobra boraviti u duhovnom sedištu SPC – Pećkoj patrijaršiji, a svečana akademija će biti održana 8. oktobra u centru „Sava“ sa početkom u 20 sati. Izložba „Osam vekova umetnosti pod okriljem SPC“ biće otvorena 9. oktobra u 18 sati.



И Црква није само културна установа, попут неког музеја, чији је задатак да чува традицију и антиквитете као што те то лажу неки наши заслужни грађани на Блогу Б92.

Црква је друштвена институција. И то општедруштвена институција. И ова наша СПЦ је, без обзира на све глупости у самој СПЦ које наши "заслужни грађани" из неких бивших времена уздижу својим написима по медијима на ниво апокалипсе, једна од две друштвене институције (поред војске) у коју овај наш народ већ деценијама по свим анкетама које су рађене и даље има највише поверења.
shone shone 20:57 08.10.2019

Re: ...

Извини, Мариопан, али уби ме радозналост.

А је л' ти знаш шта је тренутно у току у Србији осим Вучића који је у свим и на свим токовима?


Znam ja. Tasisti prave sranja po Beogradu,

https://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2019&mm=10&dd=08&nav_id=1601356

tasadebeli tasadebeli 20:59 08.10.2019

Re: ...

nsarski, shone



Ма дај, не причајте глупости. Барем немојте вас двојица.

К'о да никада до сада нисте чули како се било где у свету, па тако и код нас, кроз векове, одвијају ствари на тој релацији Црква-Држава.

Немојте и вас двојица, к'о Мариопан, да наседате на провокације наших "заслужних грађана" из протеклих епоха које су прохујале са вихором.




nsarski nsarski 21:02 08.10.2019

Re: ...

[SPC...je]једна од две друштвене институције (поред војске) у коју овај наш народ већ деценијама по свим анкетама које су рађене и даље има највише поверења.


Tačno! I baš zato je strašno što su napravili ovaj dupeuvlakački cirkus koji će od AV napraviti novog Mesiju u očima mnogih. To je strašno.

Hoću da kažem da im baš nije trebao ovaj blam.
shone shone 21:04 08.10.2019

Re: ...

freehand
Što si se tu zaustavio? Daj na svom primeru čega sve nisi član i šta ti sve nije poziv i struka pa se time ne baviš

Preporuči / Preporuka: 10 / Obavesti moderatora / Link / Citiraj / Odgovori


Što bi ti Taske reko a sad ozbiljno da te pitam.

Zašto je ova Freeova mudros' zaslužila 10 lajkova?
Zašto se opet javljaju na Krletovom blogu i daju mu na značaju?
Koj se to moj dešava?
tasadebeli tasadebeli 21:04 08.10.2019

Re: ...

shone
Извини, Мариопан, али уби ме радозналост.

А је л' ти знаш шта је тренутно у току у Србији осим Вучића који је у свим и на свим токовима?


Znam ja. Tasisti prave sranja po Beogradu,



Вазда тако било и остало.

Још од времена када памтимо своју прву државност стечену захваљујући аутокефалној цркви, је л' да? Јербо је тако функционисао тај систем пре 800 година. Са све крсташима са просвећеног и културног католичког Запада у Цариграду који су освојили и опљачкали петанестак година пре тог Савиног путовања.

Рецимо, да није било ре СПЦ, друже, ти би се данас звао Ханс, Шарски би био Франсоа, а Мариопан Гизела.

Или да кренемо даље кроз историју, да није било те СПЦ, ти би се данас вероватно звао Јусуф. Шарски би био Мехмед. А Мариопан би била Фатима.

Гос'н Бобић и остали наши "заслужни грађани" по српским медијима у овом тренутку би се сви листом звали Изногуд.

Јебем ли га, не знам зашто је то име толико популарно међу њима.

Јес да нам овај тренутни Харун ал Рашид и није баш неки доброћудни, више је малигни, али сума сумарум, не знам зашто "заслужни грађани" већ три деценије, почев од оне сакајлуде Вука Драшковића из 1991, воле да се зову Изногуд.
angie01 angie01 21:07 08.10.2019

Re: ...

ovaj blam.


...deo predizborne kampanje..spc je obelezio javno svog kandidata:).
nsarski nsarski 21:08 08.10.2019

Re: ...

Рецимо, да није било ре СПЦ, држе, ти би се данас вероватно звао Јусуф. Шарски би био Мехмед. А Мариопан би била Фатима.


I ovde se slažem. Preživeli su Turke i mnoge druge kasnije, i Titu i komunjare, i Slobodana i Miru, ali ovi im doakaše. A nije im potrebno. To me pogađa.
shone shone 21:09 08.10.2019

Re: ...

[SPC...je]једна од две друштвене институције (поред војске) у коју овај наш народ већ деценијама по свим анкетама које су рађене и даље има највише поверења.


Zar i ti veruješ u ankete?

Ko bre ima ovde više poverenja u bilo šta.
Aj na poligraf pa da se sablazneš.

P.S ko još veruje u poligraf?
tasadebeli tasadebeli 21:22 08.10.2019

Re: ...

nsarski

ali ovi im doakaše.



Јеси ти сигуран у то?

800 година и да им до'ака неко ко политику води к'о самоуправну интересну заједницу из доба социјалистичког самоуправљања по моделу другова Кардеља, Доланца и Тита?

Не бива то, друже.

Мрзи ме да ти тражим сада све оне слике по интернету на којима се врх Српске православне цркве сликао са Титом, па са краљем Александром, па са краљем Петром, па са краљем Александром Обреновићем, па са Миланом,...

Уместо тога, знаш ли како и на који начин је Мирослављево јеванђеље коначно своје вишевековно путовање завршило у Народном музеју у којем је и данас?

Верујем да знаш. А сигурно знаш и колико је то значајно и за нас данас.


A nije im potrebno. To me pogađa.



И мене погађа. Али ти знаш и сам шта је то политика?

Па и ако ниси учествовао у томе, али си видео како се то ради на очигледним примерима као и ја.
tasadebeli tasadebeli 21:25 08.10.2019

Re: ...

shone
[SPC...je]једна од две друштвене институције (поред војске) у коју овај наш народ већ деценијама по свим анкетама које су рађене и даље има највише поверења.


Zar i ti veruješ u ankete?

Ko bre ima ovde više poverenja u bilo šta.
Aj na poligraf pa da se sablazneš.

P.S ko još veruje u poligraf?




У нешто се мора веровати.

Човек који не верује ни у шта (пази, не ни у кога, него ни у шта) је човек бескичмењак. На нивоу црва или кишних глиста. Па се сходно томе онда тако и пред сваким увија и превија.

(Сећаш се оног Фистика из оне старе црно-беле серије сарајевске телевизије још из СФРЈ? Е, тако се некако увија тај човек који ни у шта не верује.)

Али што се тиче веровања у некога?

Међу људима?

Да, то је у реду. Не верујем ни у кога.

И не верујем никоме.
shone shone 21:28 08.10.2019

Re: ...

To me pogađa.


Zašto?

Gnostik ili dogmatik?
nsarski nsarski 21:30 08.10.2019

Re: ...

Мрзи ме да ти тражим сада све оне слике по интернету на којима се врх Српске православне цркве сликао са Титом, па са краљем Александром, па са краљем Петром, па са краљем Александром Обреновићем, па са Миланом,...


Ma te slike svakako postoje, ali nisu brate dodeljivali vrhovno crkveno odličje Titu i Rankoviću. Ove godine su ga dodelili AV i Selakoviću. Selakoviću, jebote! Za šta je on zaslužan?
nsarski nsarski 21:32 08.10.2019

Re: ...

Да, то је у реду. Не верујем ни у кога.

И не верујем никоме.


Sede dva lika u kafani i čuje se ovakav fragment razgovora.
Well, everybody has to believe in something. And I believe I'll have another beer.
shone shone 21:35 08.10.2019

Re: ...

У нешто се мора веровати.


Možda nije najbolje sročeno to ,,bilo šta,,ok ali to tvoje ,,nešto,, je jako širok pojam.
Pritom tvoje ,,nešto,, je nekome ,,ništa,, ( sa tim se svakodnevno srećeš ovde na blogu) tako da teorija kišne gliste slabo pije vodu.
mariopan mariopan 21:48 08.10.2019

Re: ...

nsarski
mariopan
Gledam očima ne verujem.

Direktan prenos iz Sava centra


Milošević je sebe promovisao na krilima 600 godišnjice Kosovskog boja, ovaj sebe na krilima 800 godišnjice SPC. Ovo ne može na dobro da izađe.

Pogibelj, čoveče. Postajemo S. Koreja.


Ima li još nešto u ovoj zemlji što Vučić nije strpao u mali džep?

Odvratno.

Samo je to falilo da mu ego šibne do vasione.
tasadebeli tasadebeli 21:52 08.10.2019

Re: ...

nsarski

Ma te slike svakako postoje, ali nisu brate dodeljivali vrhovno crkveno odličje Titu i Rankoviću.



Можда су и хтели, али су их ови вероватно одбијали. Рачунали да им не треба. За разлику од Вучића данас.

Када дочекаш ослобођење без четвртине свештенства и са огромном материјалном штетом, ниси баш у положају да играш неку значајну улогу у друштву као што је то могла, рецимо, католичка црква у Хрватској са веома јаким заштитником споља, а СПЦ није у том тренутку свакако могла да тражи помоћ из СССР.



Kraj Drugog svetskog rata Srpska pravoslavna crkva je dočekala s razorenom organizacionom strukturom, gubitkom čak četvrtine svešteničkog kadra i ogromnom materijalnom i finansijskom štetom. Od više od 4200 pravoslavnih crkava i kapela, kao i 220 manastira, tokom Drugog svetskog rata uništeno je bilo 330 crkava, 49 kapela i 17 manastira, a ozbiljno je bilo oštećeno čak 335 crkava, 23 kapele i 17 manastira. Najveća razaranja su bila na teritoriji Nezavisne Države Hrvatske (NDH) (Radić, 1995:125).



U materijalnom pogledu, Srpska pravoslavna crkva se našla u najtežoj poziciji od ujedinjenja: bili su iscrpljeni gotovo svi izvori prihoda, državna subvencija, kao i svi prirezi (patrijaršijski, eparhijski i crkvenoopštinski), bili su ukinuti, svi fondovi su bili uništeni, a ono zemlje što je preostalo posle agrarne reforme iz 1920. godine došlo je pod udar nove agrarne reforme. Srpskoj pravoslavnoj crkvi oduzeto je 70.000 hektara zemlje i šume, a nacionalizovano je 1180 crkvenih zgrada (Slijepčević, 2002a:170). Mitropolit Josif i Sveti arhijerejski sinod odbijali su da, u odsustvu patrijarha, vode razgovore s državnim vlastima o regulisanju položaja crkve u državi, te je vlada FNR Jugoslavije, polovinom novembra 1946. godine, odlučila da omogući povratak patrijarhu Gavrilu u zemlju.



Ove godine su ga dodelili AV i Selakoviću. Selakoviću, jebote! Za šta je on zaslužan?



Ма све је то ствар тренутних интереса и односа снага у самој СПЦ (окачих шта рече Амфилохије) и тренутног стања у Држави и Друштву..

И аман заман, Шарски, немој и ти да си једносмеран к'о ови Титови пионири са Блога Б92!

Црква нису само патријарх, монаси, владике, попови.

Тело Цркве су и сви верници. А по последњим статистикама (којима Шоне не верује) у Србији је то најмање три четвртине становништва.

Дакле, много више него било која странка на нашем политичком небу... Хм, да небу. Пре бих рекао, у политикантском блату.

Знаш ли ти колико се људи, породично, у Србији данас окупља по црквениом портама недељом, проводе своје време пре ручка... И разговарају. Разговарају.

И нису то све неки јуродиви верски затуцанци како се то овде на Блогу најчешће представља, него врло често људи образовани попут тебе, професори универзитета,...

Ствари су се ту много промениле откада су тебе и мене наше бабе водиле у оближњу цркву у којој је за време службе обично било 3,5 баба и то једно дете доведено јер нема ко да га чува код куће.

Веруј ми, то ти кажем ја, макиниста, металурђико, прави пролетер, узорни комуниста и тРди атеиста, тако ми бог помогао!




shone shone 21:57 08.10.2019

Re: ...

Ima li još nešto u ovoj zemlji što Vučić nije strpao u mali džep?


Mene nije. Kako stvari stoje sa tobom?
tasadebeli tasadebeli 21:57 08.10.2019

Re: ...

shone
У нешто се мора веровати.


Možda nije najbolje sročeno to ,,bilo šta,,ok ali to tvoje ,,nešto,, je jako širok pojam.




То моје нешто је широк појам јер не желим никоме да намећем било шта што мени значи у животу. Нека свако до тога шта му значи у животу дође сам.


Pritom tvoje ,,nešto,, je nekome ,,ništa,,



Ево, рекох ти у претходној реченици...

Може то и да се обрне, да се гледа и из мог угла, па да то све некога коме је моје нешто ништа, мени такође не буде ништа, зар не? То његово све?


tako da teorija kišne gliste slabo pije vodu.



Ц, јок море!


Је ли, друже, да ли знаш зашто у Хиландару нису раздвојена места паљења свећа за мртве и за живе као у већини храмова у Србији? Зато што смо пред Богом сви једнаки. И мртви и живи. Тако су то мени тамо објаснили.



Питај то ове наше "заслужне грађане" што се у великом броју случајева под старе дане сете поштења.



Теорија кишне глисте функционише к'о швицарски ку ку клок. И врло је мали број скотова попут Јова Капичића међу људима (ако се такви скотови уопште и рачунају у људе) који се поштења никада не сете.



tasadebeli tasadebeli 22:09 08.10.2019

Re: ...

nsarski
Да, то је у реду. Не верујем ни у кога.

И не верујем никоме.


Sede dva lika u kafani i čuje se ovakav fragment razgovora.
Well, everybody has to believe in something. And I believe I'll have another beer.




Верујем у функционисање Канзас Сити Шафла. На моје очи на београдским улицама и у српским медијима више пута демонстриран.
tasadebeli tasadebeli 22:11 08.10.2019

Re: ...

mariopan
nsarski
mariopan
Gledam očima ne verujem.

Direktan prenos iz Sava centra


Milošević je sebe promovisao na krilima 600 godišnjice Kosovskog boja, ovaj sebe na krilima 800 godišnjice SPC. Ovo ne može na dobro da izađe.

Pogibelj, čoveče. Postajemo S. Koreja.


Ima li još nešto u ovoj zemlji što Vučić nije strpao u mali džep?

Odvratno.

Samo je to falilo da mu ego šibne do vasione.




'Ајде опет да те питам...

Постоји ли за тебе нешто друго чиме се бавиш осим Вучићем?

Или само на њега мислиш?

Што њему, заправо, и јесте циљ.
tasadebeli tasadebeli 22:15 08.10.2019

Re: ...

shone
freehand
Što si se tu zaustavio? Daj na svom primeru čega sve nisi član i šta ti sve nije poziv i struka pa se time ne baviš

Preporuči / Preporuka: 10 / Obavesti moderatora / Link / Citiraj / Odgovori


Što bi ti Taske reko a sad ozbiljno da te pitam.

Zašto je ova Freeova mudros' zaslužila 10 lajkova?
Zašto se opet javljaju na Krletovom blogu i daju mu na značaju?
Koj se to moj dešava?





Ближе нам се избори, брате...

То ти све исто к'о Вучићеви ботови. Само ови глуматају шатро опозицију у тој комеНдији.





mariopan mariopan 22:23 08.10.2019

Re: ...

Извини, Мариопан, али уби ме радозналост.

А је л' ти знаш шта је тренутно у току у Србији осим Вучића који је у свим и на свим токовима?

Znam, putujući cirkus AV u službi predstojećih izbora kome se i SPC pridružila na svoju sramotu.

Мислим, Свети Сава је путовао у Никеју на оно, по наш народ судбинско, путовање 1219. године.

Можда и не треба да улазиш у цркву докле год то не знаш?

Možda znam pa baš zato i kažem?
Naprimer znam Vučića. Dovoljno je i samo to.
једна од две друштвене институције (поред војске) у коју овај наш народ већ деценијама по свим анкетама које су рађене и даље има највише поверења.

Upravo zato nije smela da ga odlikuje?
Zato što je toj crkvi narod verovao a sada je i crkva u Vučićevoj kampanji. Narod ko j...i crkva ga je izdala za tepsiju ribe od gospodara.

Ako misliš da je zasluzio od volje ti, ja sam se zgadila.
Nisam verovala da će to i uraditi jer to je dno dna i oni svi to znaju.
Sad još da ga proglase za sveca....krenulo ga, ne treba stati samo na jednom ordenu.
Fuj.
shone shone 22:24 08.10.2019

Re: ...

Је ли, друже, да ли знаш зашто у Хиландару нису раздвојена места паљења свећа за мртве и за живе као у већини храмова у Србији? Зато што смо пред Богом сви једнаки. И мртви и живи. Тако су то мени тамо објаснили


Ako nije indiskretno zašto je vernicima u veri - vertikali prema bogu potrebna crkva sa sveštenstvom?
Zar nije dovoljno ti,bog i tvoja vera?
tasadebeli tasadebeli 22:28 08.10.2019

Re: ...

mariopan

Ako misliš da je zasluzio od volje ti,



Ја уопште не мислим да је заслужио. Или, ако хоћеш, заслужио је исто колико рецимо и Ердоган чији су преци спалили мошти Светог Саве ономад.

Само, овде не причамо о томе да ли је заслужио или не већ зашто се та чињеница у постнаративу ( ) о великом злом диктатору злоупотребљава у политикантске сврхе српског медијског предизборног кафанлука, као што је овај текст испод којег пишемо коментаре, којем ниједна државна и друштвена институција у Срба није довољно света да се не би посрали по њој у циљу својих калиф уместо калифа стремљења ка "божанским висинама" власти..
mariopan mariopan 22:36 08.10.2019

Re: ...

злоупотребљава у политикантске сврхе српског медијског кафанлука као што је овај текст испод којег пишемо коментаре.

Aman Taso, njega okitiše ordenom u ime svih nas, jer nije SPC ni popovska ni arhijereja prćija nego kuća svih nas vernika, oni tako sramote i sve nas.
tasadebeli tasadebeli 22:41 08.10.2019

Re: ...

mariopan

A jel imaš nešto od danas?



Ево, и тебе да питам по други пут...

А је л' ти можеш и умеш да мислиш и да говориш о нечему другом осим о Вучићу?

Како не капираш да то баш и јесте потребно Вучићу.

Сваки онај ко прочита ове коментаре о Вучићу, а нема пилеће памћење да се не сећа како је било и пре Вучића, сада ће намерно да изађе на изборе (иако можда раније и није излазио) и да гласа за Вучића јер му се згадила цела та прича која се опет покушава подметати у Србији као пред 5. октобар.

Капираш ли ти то?

Сада смо у 2019. Не у 1999.

И лажи које плету око Вучића да би постали калифи уместо калифа су исто толико провидне колико и лажи које Вучићева екипа плете око Вучића.

Неће се поновити 5. октобар. Схвати то већ једном.

Зашто.

Рекох ти, ово је 2019. Није 1999.

И ствари су много другачије данас него онда, пре две деценије. И у Србији и у читавом свету.

Ко то не схвата, живи у неким прошлим временима, неком фриз фрејму наводне борбе за демократију, а у ствари пљакашке приватизације коју су еуфемистички назвали транзиција, а којом су осиромашили читаву Србију мислиећи егоистично само како да напуне себи џепове.

Питај Динкића, Лабуса, Ђиласа, Чеду... где им је лова. Отишла истим путем куда је отишла и лова оних Милошевићевих.

И зато ће онда неко, када чита овакве текстове као гос'н Бобићев и твоје коментаре, неко ко је спао на приосјачки штап због куробецања наводног рађања демократије у Србији 2000 - 2012 из ината да ти гласа за Вучића.

И?

Шта си онда постигла?
shone shone 22:47 08.10.2019

Re: ...

Тело Цркве су и сви верници. А по последњим статистикама (којима Шоне не верује) у Србији је то најмање три четвртине становништва.


Vernicima nije potrebna statistika.
tasadebeli tasadebeli 22:48 08.10.2019

Re: ...

mariopan
злоупотребљава у политикантске сврхе српског медијског кафанлука као што је овај текст испод којег пишемо коментаре.

Aman Taso, njega okitiše ordenom u ime svih nas, jer nije SPC ni popovska ni arhijereja prćija nego kuća svih nas vernika, oni tako sramote i sve nas.



Аман, Мариопан, ја не могу више о Вучићу. Хебе ми се за њега.

Гледај то овако.

Услови под којима живим нису ништа другачији него 2000-2012. (Да не задевам кавгу, нећу рећи да је у неким сегментима чак и боље него пре Вучића.)

Шта предвиђају "пророци" за Вучића - и за то ми се хебе.

Знам само да и данас када хоћу да учиним да у мом непосредном окружењу ствари боље функционишу, ја морам да пезим (старински израз за курвање) исто као што сам морао да пезим и 2000-2012 или током деведесетих.

Зато ми се хебе за Вучића. тај на његовом месту и не мора да се зове Вучић. Мени ће бити исто. Мораћу да пезим.

Ако хоћу да опстанем.

Ја не видим да Црква ради нешто другачије од мене вековима.

И сад ти мене убеђујеш да живот треба да ми протекне у бављењу Вучићем, Милошевићем, Титом, Тадићем, Коштуницом, Ђинђићем,...?

(О хрватској шпијунчини Вјекославу на челу радикала и да не причам.)

Зашто, бре?

Која је сврха ако ћу и даље пезити као што пезим читав живот због тих гована да бих себи и својима обезбедио какве-такве пристојне услове за живот?
mariopan mariopan 22:56 08.10.2019

Re: ...

Како не капираш да то баш и јесте потребно Вучићу.

Сваки онај ко прочита ове коментаре о Вучићу, а нема пилеће памћење да се не сећа како је било и пре Вучића, сада ће намерно да изађе на изборе (иако можда раније и није излазио) и да гласа за Вучића јер му се згадила цела та прича која се опет покушава подметати у Србији као пред 5. октобар.


Stvarno si naivan.

Ti veruješ da moja komsinica čita ove komentare, recimo, ima internet, kablovsku.... a ona nema para ni za novine jednom nedeljno a kamoli intetnet i te gluposti...ali ona svake nedelje ide u crkvu kao i 90% naroda njenih (starijih) godina u Srbiji, pa ona već veruje da je Vučić svetac jer samo njega vidi na televiziji a sad je i orden dobio.

I veruješ da baš ja nanosim štetu predstojećoj pobedi opozicije pišući ovde komentare?
tasadebeli tasadebeli 06:37 09.10.2019

Re: ...

mariopan

Stvarno si naivan.




Не, ти си наивна.

Ако стварно верујеш да твојој комшиници неће бити пренето (путевима којима може да јој се пренесе и преноси јој се) ово што овде пишемо.

Зато она и верује да је Вучић светац.

К'о и ова моја комшика која верује да је добила пензију за 12% већу од Вучића и захваљујући Вучићу иако сам јој ко зна колико пута до сада пред њом лепо израчунао да јој је повећање пензије само 5%.

Знаш шта ме је последњи пут питала?

"Па добро, ако се покаже да тај твој рачун не ваља и да сам ја у праву, хоћеш ли онда макар мало више да га волиш (!!! - прим. моја) и да верујеш њему, а не оним бандитима на улици?"

(мисли на Вучића да му верујем, а наслућујеш већ ко су "бандити на улицама" )

Па ти сад и даље веруј да се ово што овде пише не преноси и твојој комшиници. На начин на који хоће да јој се преноси, нарочито путем медија у приватном власништву који не поштују закон по којем су обавезни да објективно информишу јавност.

((Па су због тога незванично и на реч ослобођени плаћања пореза овој држави Србији.

Али испред тих медија протести "1 од 5 милиона" не иду да протестују јер су, боже мој, ти медији приватно власништво, а ми смо сада постали део оне цивилизације којој је приватно власништво светиња. )
misha.m misha.m 08:40 09.10.2019

Re: ...

mariopan
Natrčala slučajno. Premotavala (da gledam ridicouloussness)

A oda kada su to Comedy Central i RTS1 blizu jedan drugom?

Ništa Vam ne verujem!
misha.m misha.m 08:40 09.10.2019

Re: ...

mariopan
Natrčala slučajno. Premotavala (da gledam ridicouloussness)

A oda kada su to Comedy Central i RTS1 blizu jedan drugom?

Ništa Vam ne verujem!
mariopan mariopan 09:26 09.10.2019

Re: ...

misha.m
mariopan
Natrčala slučajno. Premotavala (da gledam ridicouloussness)

A oda kada su to Comedy Central i RTS1 blizu jedan drugom?

Ništa Vam ne verujem!

Ja sam gospođa u (lepim) godinama nikako da zapamtim gde mi je od 200 kanala svaki omiljeni nego pretrčavam od početka, i tako se desi da naletim i na ovog nepomena pa se prepadnem, otkud on u moju televiziju?
misha.m misha.m 09:45 09.10.2019

Re: ...

mariopan
Ja sam gospođa u (lepim) godinama nikako da zapamtim gde mi je od 200 kanala svaki omiljeni nego pretrčavam od početka, i tako se desi da naletim i na ovog nepomena pa se prepadnem, otkud on u moju televiziju?

Kladim se da sam stariji od Vas!
U dvae's marke!

nego, ima ona funkcija na TV/STB/čemugod koja se zove "Favorites", pa lepo tamo "svučete" sve omiljene porgrame po kategorijama - sport, vesti, filmovi, XXX (moj slučaj ) pa se zaštitite od nepomena!
mariopan mariopan 09:54 09.10.2019

Re: ...

misha.m
mariopan
Ja sam gospođa u (lepim) godinama nikako da zapamtim gde mi je od 200 kanala svaki omiljeni nego pretrčavam od početka, i tako se desi da naletim i na ovog nepomena pa se prepadnem, otkud on u moju televiziju?

Kladim se da sam stariji od Vas!
U dvae's marke!

nego, ima ona funkcija na TV/STB/čemugod koja se zove "Favorites", pa lepo tamo "svučete" sve omiljene porgrame po kategorijama - sport, vesti, filmovi, XXX (moj slučaj ) pa se zaštitite od nepomena!

E, to nisam znala.

Edit

Pogledala tvoj profil, ma kakvo persiranje, (taman sam počela da ti persiram pa editovala komentar) duguješ mi dvaes marki. P

Edit 2

Mi ovde ne persiramo jedni drugima bez obzira na godine. I meni je bilo teško u početku da se na to naviknem pa sada kad neko persira to vidim kao distancu, nepotrebnu.

misha.m misha.m 10:55 09.10.2019

Re: ...

Moje persiranje Tebi je rezultat zpga što damama a priori persiram dok ne zatraže suprotno.

Ostalima na blogu persiram jer tako to valjda treba sa ljudima koje lično ne poznaješ, jbmliga, tako me učili od malena.

Za dvaes' marke - mnogo bre Kume, mnogo. Stojim za pivo i ćevape kod prvog susreta!
mariopan mariopan 11:21 09.10.2019

Re: ...

Stojim za pivo i ćevape kod prvog susreta!

Dogovoreno.
Kazezoze Kazezoze 11:37 09.10.2019

Re: ...

mariopan
nsarski
mariopan
Gledam očima ne verujem.

Direktan prenos iz Sava centra


Milošević je sebe promovisao na krilima 600 godišnjice Kosovskog boja, ovaj sebe na krilima 800 godišnjice SPC. Ovo ne može na dobro da izađe.

Pogibelj, čoveče. Postajemo S. Koreja.


Ima li još nešto u ovoj zemlji što Vučić nije strpao u mali džep?

Odvratno.

Samo je to falilo da mu ego šibne do vasione.

Njegov ego je i bez ovog debilnog ordena u vasioni, al' to je već njegov problem.

Uzgred, zašto se uzbuđujete zbog nekog bezvrednog ordena.
Kakva je vrednost tog ordena? Čim se vrednuje taj orden?
Nikakva, samo idioti vide neku vrednost u tom ordenu.
mariopan mariopan 12:39 09.10.2019

Re: ...

Njegov ego je i bez ovog debilnog ordena u vasioni, al' to je već njegov problem.

Uzgred, zašto se uzbuđujete zbog nekog bezvrednog ordena.
Kakva je vrednost tog ordena? Čim se vrednuje taj orden?
Nikakva, samo idioti vide neku vrednost u tom ordenu.


Gde si kaz

Slažem se da je njegov ego već u vasioni.

A naše institucije jedna po jedna završvaju u malom džepu Vičića i to me nervira. Ovo je valjda poslednja, nema više šta da se otme, kad je stavio šapu i na crkvu a oni mu poljubili ruku.
Ljigavo.
Samo sam se zgadila i ništa više.

Preboleću, ja sam otporna živuljka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:39 09.10.2019

Re: ...

Kakva je vrednost tog ordena? Čim se vrednuje taj orden?

Glasovima.
Svidelo nam se to ili ne, crkva ima ogroman uticaj u narodu.
Kad crkva nekoga odlikuje to nesumnjivo znači da ga smatra zaslužnim, dobrim, pozitivnim, a kad crkva kaže da je on takav, dosta je onih koji će time vođeni i sami tako misliti, znači glasati ga.

Ima crkva, naravno, pravo na svoje političke stavove, i da ih javno iznosi i da ih propagira, ali je laž, obmana, namerna, pokvarena, kad ista ta crkva kaže da se ne meša u svetovne stvari, u državnu politiku.
Ovo je mešanje iz sve snage, apsolutno jasno opredeljivanje za jednu stranu.
docsumann docsumann 15:36 10.10.2019

Re: ...

Црква је друштвена институција. И то општедруштвена институција.


crkva je šarena laža.
velika, šarena laža, koja manipuliše dušama ljudi.

i zato, ako hrišćanski bog, nekim čudom postoji - najebali su ga
tasadebeli tasadebeli 20:32 10.10.2019

Re: ...

docsumann
Црква је друштвена институција. И то општедруштвена институција.


crkva je šarena laža.
velika, šarena laža, koja manipuliše dušama ljudi.

i zato, ako hrišćanski bog, nekim čudom postoji - najebali su ga




Та шарена лажа је била уз ову сиротињу и онда када су је сви њени други најближи напустили.

Треба то имати на уму. Не мора јој се клањати и падати у проскинезу пред Црквом, али макар имати на уму ту чињеницу.

А што на уму, то на друму.

Нарочито данас када су ту исту сиротињу њени најближи толико јако стегли у свој загрљај у циљу испуњења својих ситносопственичких интереса сакупљачке природе да сиротиња више не мере дихат.

Чуди ме да је та шарена лажа баш теби толико одбојна када је она опијум за народ.





maksa83 maksa83 22:18 10.10.2019

Re: ...

Нарочито данас када су ту исту сиротињу њени најближи толико јако стегли у свој загрљај у циљу испуњења својих ситносопственичких интереса сакупљачке природе да сиротиња више не мере дихат.

Da, naročito su danas uz tu sirotinju.

"Ko vam je dao odobrenje da slikate? Opasno je to što radite, opasno je po vas- reklo je ovo svešteno lice iz mercedesa “E” klase, prenosi “Blic”."

docsumann docsumann 07:11 11.10.2019

Re: ...

Чуди ме да је та шарена лажа баш теби толико одбојна када је она опијум за народ.


ne koristim opijate
macak.tosa031 macak.tosa031 12:59 12.10.2019

Re: ...

docsumann
Црква је друштвена институција. И то општедруштвена институција.


crkva je šarena laža.
velika, šarena laža, koja manipuliše dušama ljudi.

i zato, ako hrišćanski bog, nekim čudom postoji - najebali su ga

Nisi u pravu!
tasadebeli tasadebeli 22:21 08.10.2019

Него!

Ја ево и даље, после толико коментара, не добих никакав одговор зашто се декларисани атеисти (а свако ко је био члан Савеза комуниста у СФРЈ био је по дифолту и по декларацији коју носи на себи атеиста - било их је 2 милиона у тој СФРЈ, не знам колико у Србији и Београду) сваки, ама баш сваки пут толико забрину за стање у Српској православној цркви и за њену будућност?

Зар не би требало тиме да се баве верници Српске православне цркве? Они су директно заинтересовани.

Атеисти нису заинтересовани.

Зато је њихова брига заиста сваки пут потпуно депласирана.
shone shone 22:32 08.10.2019

Re: Него!


Ateizam
(grč. α - odrični prefiks, grč. Θεος – Bog; bez Boga u doslovnom prevodu) je, u širem smislu, neverovanje u postojanje božanstava.[1] U užem smislu, ateizam je stav da ne postoje božanstva.[2] Kroz istoriju se često pojavljuje i kao odrečan stav prema zvaničnoj religiji. Ateizam je opozicija teizmu, koji je u svom najopštijem obliku verovanje da postoji barem jedno božanstvo.[3][4]

Termin „ateizam“ je u početku imao negativno značenje kojim su označavane osobe koje su odbijale da veruju u ono u šta su tada verovali širi slojevi društva.



Agnosticizam je filozofsko i teološko verovanje da je spiritualna istina, kao što su postojanje Boga, bogova ili božanstava, nepoznati ili ih je nemoguće utvrditi. Reč agnosticizam prvi je počeo da koristi Thomas Henry Huxley 1869. godine, a koristi se i za one koji nisu ubeđeni ili ne pridaju značaja saznanju o postojanju božanstava ili drugih duhovnih pojava. Reč agnostik vodi poreklo od grčkog α (bez) i γνοςισ (znanje).

Agnostici mogu da tvrde da je nemoguće doći do potpunog i sigurnog duhovnog saznanja; neki dopuštaju da je to i moguće, ali oni lično nemaju takvo saznanje. Agnosticizam u oba slučaja uključuje skepticizam prema religioznim verovanjima.


Атеисти нису заинтересовани.


Agnostici nisu zainteresovani, ateisti jesu.


а свако ко је био члан Савеза комуниста у СФРЈ био је по дифолту и по декларацији коју носи на себи атеиста


Nemoj biti siguran.
mariopan mariopan 22:41 08.10.2019

Re: Него!

Зар не би требало тиме да се баве верници Српске православне цркве? Они су директно заинтересовани.


Ja se i bavim samo ne znam zašto se ti baviš kad očigledno nisi vernik?
G.Cross G.Cross 22:50 08.10.2019

Re: Него!

tasadebeli
Ја ево и даље, после толико коментара, не добих никакав одговор зашто се декларисани атеисти (а свако ко је био члан Савеза комуниста у СФРЈ био је по дифолту и по декларацији коју носи на себи атеиста - било их је 2 милиона у тој СФРЈ, не знам колико у Србији и Београду) сваки, ама баш сваки пут толико забрину за стање у Српској православној цркви и за њену будућност?

Зар не би требало тиме да се баве верници Српске православне цркве? Они су директно заинтересовани.

Атеисти нису заинтересовани.

Зато је њихова брига заиста сваки пут потпуно депласирана.



Jel mogu ja ? Ja sam pravoslavni hrišćanin.

Isus reče : "Bogu božije a Caru carevo,"
U smislu gradjanstvo treba da poštuje vlast.

Isus nije rekao " Caru Božije"

shone shone 22:51 08.10.2019

Re: Него!

Ja se i bavim samo ne znam zašto se ti baviš kad očigledno nisi vernik?


Na mene Tasa ostavlja utisak da jeste vernik ali sa iskustvom.
shone shone 22:52 08.10.2019

Re: Него!

Jel mogu ja ? Ja sam pravoslavni hrišćanin.

Isus rece : "Bogu božije a Caru carevo,"
U smislu gradjanstvo treba da postuje vlast.

Isus nije rekao " Caru Božije"


Šta li bog misli o tome?
tasadebeli tasadebeli 23:01 08.10.2019

Re: Него!

shone


Agnostici nisu zainteresovani, ateisti jesu.




Спојићу те са мојим вероучитељем из школе, па вас двојица пилпулишите та теолошка питања до ујутро. Он обожава да правој вери приводи агностике. Не атеисте, они већ имају своју веру, него баш агностике.

Ја ти нисам нешто заинтересован тај пилпул.

Уместо тога, радије бих само да осећам. Не да мислим, да осећам.





G.Cross G.Cross 23:08 08.10.2019

Re: Него!

Сваки дан ми се, видим, молите.


Ne, osim ako ti nisi umislio da si Vucic.

Podsvest čini čuda.
tasadebeli tasadebeli 23:11 08.10.2019

Re: Него!

G.Cross
Сваки дан ми се, видим, молите.


Ne, osim ako ti nisi umislio da si Vucic.

Podsvest čini čuda.






Типфелер.


Сваки дан мУ се, видим, молите.



Извини, Кросе, али ти си баш неки блогерски враголан.

Опет ниси одговорио на оно кључно у мом коментару, али зато волиш да извучеш понешто из контекста у циљу дискредитеције саговорника.

Идеш Фрихендовим стопама. Ниси га још достигао, али добро ти иде.
shone shone 23:11 08.10.2019

Re: Него!

Уместо тога, радије бих само да осећам. Не да мислим, да осећам.


Slažem se. Čemu onda ovoliko karaktera pretočenih sa tastatura.
Šta su ključne reči u poslednjih sat vremena?

Pita sekretarica direktora:

šefe jeste ga stavili?
Jesam još pre 5 minuta.
Joj što je velikiiiii!

Baš smo neka dokona raja. Hebo nas Atif.



G.Cross G.Cross 23:13 08.10.2019

Re: Него!

tasadebeli
G.Cross
Сваки дан ми се, видим, молите.


Ne, osim ako ti nisi umislio da si Vucic.

Podsvest čini čuda.






Типфелер.


Сваки дан мУ се, видим, молите.



Sure, nema veze sa podsvescu.
Kad bi se zezali.
mariopan mariopan 23:14 08.10.2019

Re: Него!

Isus nije rekao " Caru Božije"

Hvala ti

Valjda mu je sad jasno?
tasadebeli tasadebeli 23:15 08.10.2019

Re: Него!

G.Cross
tasadebeli
G.Cross
Сваки дан ми се, видим, молите.


Ne, osim ako ti nisi umislio da si Vucic.

Podsvest čini čuda.






Типфелер.


Сваки дан мУ се, видим, молите.



Sure, nema veze sa podsvescu.
Kad bi se zezali.



Додао сам, поновићу, није ми тешко:


Извини, Кросе, али ти си баш неки блогерски враголан.

Опет ниси одговорио на оно кључно у мом коментару, али зато волиш да извучеш понешто из контекста у циљу дискредитеције саговорника.

Идеш Фрихендовим стопама. Ниси га кош достигао, али добро ти иде.

tasadebeli tasadebeli 23:16 08.10.2019

Re: Него!

mariopan
Isus nije rekao " Caru Božije"

Hvala ti

Valjda mu je sad jasno?



Није ми јасно.

Јебо вас Вучић у главу све на гомили.

(Што он, рекао бих по приказаном овде, здушно и ради.)
shone shone 23:19 08.10.2019

Re: Него!

Није ми јасно.

Јебо вас Вучић у главу све на гомили.

(Што он, рекао бих по приказаном овде, здушно и ради.)


Šta onda Krlo radi?
Pazi koga trpaš, ja Vuleta nisam spominjao a nisam ni prenos gledao. Zadruga je interesantnija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana