Životinjski svet

Kako se postaje gad

mikele9 RSS / 08.10.2019. u 13:22

Ubeđen sam i uveren da se niko ne može roditi kao gad! Roditeljsko i školsko vaspitanje mogu delovati na ispravan način samo neko vreme. Kada mlado biće postane svesno ili delimično svesno sveta oko sebe, reaguje na najmanje dva načina: Izabere put dobrote, poštenja, moralnosti, empatije... ili postane gad ili gnjida, kako vam draže. Taj i takav izbor je stvar svakog individuma, njegovog mentalnog sklopa, karaktera... U početku, budući gad, otima svojim drugaricama i drugovima, prvo fizičke stvari a zatim vrlo brzo prelazi na otimanje i svojatanje njihovih zamisli, ideja, reči, rečenica. Podmuklo i pritvorno se ponaša u komunikaciji sa njima, ne izazivajući nikakvu sumnju, čak biva i simpatičan mnogima. U njemu se neizostavno razvijaju i bujaju pakost, zavist i zloba. Uljudan, pristojan, ako treba ljigav, podguzna muva, prema onima od kojih mu se čini da zavisi ili će zavisiti u dogledno vreme. Spreman je da ih u svakom trenutku podrži, promovše svuda i na svakom mestu, sve u nadi da će ga zapaziti, da će zatražiti od njega da im služi. Nesvestan svoje ništavnosti, više se ne krije, pojavljuje se javno, nema mesta gde ga nema i uvek ima šta da kaže. Srozava se, postaje otirač ali i dalje nastavlja da se uvlači u dupe moćnima ili ih bar on tako vidi. Prema svima ostalima počinje da se ponaša nadmeno, s prezirom, pljuje ih i vređa. Tz moćnima je itekako dobrodošao ali im ne pada na pamet da ga uvrste u svoje redove. On pati zbog toga ali ne gubi nadu, postaje sve agresivniji i opakiji čak i prema nekadašnjim drugaricama i drugovima, smatra da mu nisu ni do kolena. Za razliku od moćnih koji pokupovaše diplome i doktorate, on je uredno i relativno lako stekao diplomu fakulteta i, mora se priznati, nikada ne maše sa njom. Diploma za diplomu, fakultet za fakultet, on se i dalje bavi olajavanjem bivših prijatelja i veličanjem moćnika. Surov je, bez skrupula, traži kod protivnika najslabiju tačku samo njima znanu i javno je iznosi ne bi li se za milimetar približio sanjanom i željenom mestu u vrhu. I nije u pitanju samo jedan jedini, ne, njih je rpa i sve ih je više. Strah da te uhvati!

I previše od mene! Muka mi je od samog sebe što sam ovo napisao, čak objavio! Morao sam!



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 16:06 08.10.2019

...

Ničeg gadnijeg ne mogu da se setim jer mi sve najgadnije o čemu sam čula ili čitala zasenjuju oni radnici koji su došli da "podrže" svog direktora, fabrike Namenske iz Lučana.

Kako će oni sami sa sobom živeti, kako će u oči pogledati svoju decu, kako će onaj otac, majka i sestra poginulog radnika preživeti poniženje i vređanje od strane kolega svog pok. sina....eto kako se postaje gad Mikele.

Pristali su da budu gadovi i da za tuđi interes zauvek budu kao gadovi nad gadovima zapamćeni.

Kako su ti ljudi dospeli do tog stepena divljaštva da im ni porodica u zalosti nije svetinja?

E, to su gadovi bez konkurencije.
angie01 angie01 17:40 08.10.2019

Mikele

mikele9 mikele9 17:03 09.10.2019

Re: Mikele

Angie draga, Meša je izrekao AKSIOM!
G.Cross G.Cross 19:32 08.10.2019

Eyes wide shut

Mikele, ti si vidovit.
Kako si znao da ce da objavi tekst ?
shone shone 19:42 08.10.2019

Re: Eyes wide shut


Nedeljni horoskop: Blizancima se "smeši" ljubav, Lavove "muči" posao.
Bikovi posesivni, Strelčeve očekuju promene.
Rakove očekuju promene, Device privlače pažnju.


mariopan mariopan 19:51 08.10.2019

Re: Eyes wide shut

G.Cross
Mikele, ti si vidovit.
Kako si znao da ce da objavi tekst ?


Hm, kako sam znala da neće biti moguće komentarisanje?
shone shone 19:52 08.10.2019

Re: Eyes wide shut

Hm, kako sam znala da neće biti moguće komentarisanje?


Otkuda ti to? Moguće je, Da nisi opet......

Eh da je pameti i da se baci na ,,IGNORE,, ono 0 komentara.

Al nema pameti.
mariopan mariopan 20:02 08.10.2019

Re: Eyes wide shut

shone
Hm, kako sam znala da neće biti moguće komentarisanje?


Otkuda ti to? Moguće je, Da nisi opet......

Eh da je pameti i da se baci na ,,IGNORE,, ono 0 komentara.

Al nema pameti.

Jesam.

A nisam ni zucnula.
shone shone 20:08 08.10.2019

Re: Eyes wide shut

Jesam.

A nisam ni zucnula.


Nebitan je. Toliko o njemu. I ovo je previše.

Evo nešto da te oraspoloži.


mariopan mariopan 20:14 08.10.2019

Re: Eyes wide shut

Evo nešto da te oraspoloži.


Ja sam super raspolozena, nasmejao me i raspolozio Krle a nije ni hteo.

ali tebi hvala srce si
predatortz predatortz 20:25 08.10.2019

Re: Eyes wide shut

Jesam.

A nisam ni zucnula.


Ja sam zucnuo kod našeg velikog demokrate, gospodina Bobića. Davno i samo jednu rečenicu.
Povodom naziva ulica u gradu, konkretno Ulice Save Kovačevića, rekao sam da ubice i zlikovci, ma kojoj ideologiji pripadali, ne bi trebalo da imaju ulice nazvane po njima.

I to je to - trajni ban!
highshalfbooze highshalfbooze 20:51 08.10.2019

Ako

Svakome po zasluzi.
shone shone 20:54 08.10.2019

Re: Ako


Tasistima u Beogradu pokušale da se priključe kolege iz Novog Sada.


Taso ništa se ne hvališ, Šta se zbiva

https://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2019&mm=10&dd=08&nav_id=1601356
tasadebeli tasadebeli 00:16 09.10.2019

Re: Ako

shone

Tasistima u Beogradu pokušale da se priključe kolege iz Novog Sada.


Taso ništa se ne hvališ, Šta se zbiva

https://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2019&mm=10&dd=08&nav_id=1601356





Ма пусти сад тасисте!









Види, брате, препоруке за Микелеов текст.

10 комада.

К'о за оне Фрихендове коментаре.

И то зато што сви мисле да Микеле пише о Крстићу.

Пошто је Крос благословио.

Супер!




Atomski mrav Atomski mrav 00:19 09.10.2019

Re: Ako

И то зато што сви мисле да Микеле пише о Крстићу.


Ne misle svi, barem nas je četvorica koji ne mislimo tako.
tasadebeli tasadebeli 00:21 09.10.2019

Re: Ako

Atomski mrav
И то зато што сви мисле да Микеле пише о Крстићу.


Ne misle svi, barem nas je četvorica koji ne mislimo tako.



Конташ и мене или сам ја пети пошто не припадам екипи?
mariopan mariopan 07:23 09.10.2019

Re: Ako

то зато што сви мисле да Микеле пише о Крстићу.

Ja ne mislim, otkud ti to??

Uopšteno, svako ko je ekspert morao je mnogo da vežba pa tako i gnjide. Počnu kao mali (ne uzrastom već malom snagom), pa porastu da budu velike gnjide, sopstvenim postignućem.

Neki stignu samo do ispred suda da "daju podršku" Jutki ili svom direktoru a neko stgne na televiziju da ti objasni.....neobjašnjivo.

Da se čovek onečoveči potrebno je mnogo vežbe.

Mi smo to na državnom nivou vežbali, vežbali....i nije se čuditi koliko ih je sada svuda oko nas.

Samo se Mikele iznenadio, nije imao pojma. On samo slika, slika, slika, i kad digne glavu zaprepasti se.

Mikele
mikele9 mikele9 11:28 09.10.2019

Re: Ako

И то зато што сви мисле да Микеле пише о Крстићу.

Da sam želeo da pišem o njemu, naveo bih njegovo ime i prezime, ovako sam napisao sa gnušanjem da je sve više gadova koji se prodaju.....uostalom Mariopan je navela takve u svom komentaru.
mikele9 mikele9 11:29 09.10.2019

Re: Ako

Ne misle svi, barem nas je četvorica koji ne mislimo tako.

mikele9 mikele9 11:34 09.10.2019

Re: Ako

Samo se Mikele iznenadio, nije imao pojma. On samo slika, slika, slika, i kad digne glavu zaprepasti se.

Draga moja, ne gledam TV niti čitam novine ali sve ipak dopre do mene! Sednem u kafić na pijaci (odlična kafa!), rešavam ukrštene reči ali ipak čujem razgovore sa susednih stolova, ispred njih Informer, bljak, zgadi mi se, sunem kafu i zbrišem!
shone shone 11:37 09.10.2019

Re: Ako

Da sam želeo da pišem o njemu, naveo bih njegovo ime i prezime, ovako sam napisao sa gnušanjem da je sve više gadova koji se prodaju.....uostalom Mariopan je navela takve u svom komentaru.




Konačno sam shvatio da je tvoj umetnički odabir čisti Hazart.

http://blog.b92.net/text/29135/HAZARTKINJA-SE-KITI-TUDJIM-PERJEM/
mlatisa mlatisa 22:01 08.10.2019

Вежба

Kako se postaje gad

Вежба чини мајстора! Мада је значајан и таленат. Изнервиран, покушавао сам пар пута да се понашам тако, али није ми ишло па сам одустао. Има истине у изреци

"Никад се не расправљај са будалом. Прво то спусте на свој ниво, а онда те добију на искуство"

Нисам сигуран да ли постоји нека биолошка-медицинска основа, али мислим да постоје људи без емпатије (или са мало емпатије). Кад се тај недостатак искристалише као црта карактера онда постоји плодно тле за развој личности описане у блогу. Мало по мало личност усваја моделе понашања који доносе корист било психолошку било материјалну. Како су "неспутане" емпатијом имају много шири репертоар реаговања него емпатични остатак популације.

mikele9 mikele9 11:35 09.10.2019

Re: Вежба

Како су "неспутане" емпатијом имају много шири репертоар реаговања него емпатични остатак популације.

Kratko i jasno!
tasadebeli tasadebeli 00:09 09.10.2019

Ми (ни)смо анђели

А ја прочитао:


Kako se postaje grad



па хтедох да ти кажем, тако што испред РАД ставиш Г.

Отприлике као у оном вицу у којем Босанац постаје постаје мудар када окачи слово Р.

Срећом, те прочитах текст и тиме окачих себи то инкриминисано Р где му је место.

Видим да ови добри људи овде код тебе мисле да си писао о Крлу.

Истина ли је то?

Па зар и ти, татко Микеле?

Не, не желим у то да верујем...

Само једно питањце...


I previše od mene! Muka mi je od samog sebe što sam ovo napisao, čak objavio! Morao sam!



А што си морао?

Није ваљда оно што ја мислим?




mikele9 mikele9 11:38 09.10.2019

Re: Ми (ни)смо анђели

Видим да ови добри људи овде код тебе мисле да си писао о Крлу.

Истина ли је то?

Па зар и ти, татко Микеле?

Dobri moj Taso, napisao sam gore, pročitaj, da se ne radi o jednoj osobi.
tasadebeli tasadebeli 16:13 09.10.2019

Re: Ми (ни)смо анђели

mikele9
Видим да ови добри људи овде код тебе мисле да си писао о Крлу.

Истина ли је то?

Па зар и ти, татко Микеле?

Dobri moj Taso, napisao sam gore, pročitaj, da se ne radi o jednoj osobi.



Прочитао сам.

Знао сам да си човек а не гов...

Знао сам да си човек!

Један од ретких на Блогу б92, али човек.



mikele9 mikele9 17:07 09.10.2019

Re: Ми (ни)смо анђели

Прочитао сам.

Знао сам да си човек а не гов...

Знао сам да си човек!

Један од ретких на Блогу б92, али човек.


Dragi moj Taso, iz onoga o čemu pišem mogao si da vidiš da me sve na svetu zanima ali ne ovo o čemu sam sada pisao. No nekad i meni dođe do guše pa moram. Hvala ti na lepim rečima!
predatortz predatortz 17:16 09.10.2019

Re: Ми (ни)смо анђели

No nekad i meni dođe do guše pa moram.


I onda to treba izbaciti iz sebe, reći, napisati, šta god... Ne treba dozvoliti da to čoveka tišti, guši.
Popu - pop, bobu - bob, govnetu da je govno!
mikele9 mikele9 13:01 10.10.2019

Re: Ми (ни)смо анђели

I onda to treba izbaciti iz sebe, reći, napisati, šta god... Ne treba dozvoliti da to čoveka tišti, guši.
Popu - pop, bobu - bob, govnetu da je govno!

Ponekad ne mogu izdržati
predatortz predatortz 13:03 10.10.2019

Re: Ми (ни)смо анђели

Ponekad ne mogu izdržati


I ne trebaš. Što bi?
mikele9 mikele9 14:11 10.10.2019

Re: Ми (ни)смо анђели

I ne trebaš. Što bi?

Uzdržavam se ali ponekad se upustim u sranja!
zilikaka zilikaka 15:53 10.10.2019

Re: Ми (ни)смо анђели

mikele9
I ne trebaš. Što bi?

Uzdržavam se ali ponekad se upustim u sranja!

To uzdržavanje nije dobro. Osstaje zlo progutano i polako razjeda.
Ako osetiš da ne možeš da ignorišeš, onda najbolje reči, psovati, vikati...vratiti sranje tamo gde pripada .
mikele9 mikele9 16:29 10.10.2019

Re: Ми (ни)смо анђели

To uzdržavanje nije dobro. Osstaje zlo progutano i polako razjeda.
Ako osetiš da ne možeš da ignorišeš, onda najbolje reči, psovati, vikati...vratiti sranje tamo gde pripada .

Draga Zili, živimo u tome, okruženi smo neviđenim idiotarijama, pokušavam i ne retko uspevam da se slikanjem i radom distanciram od svega, pa onda puknem i napišem nešto ovako. Iz čisto zdravstvenih razloga, zato si 1000% u pravu!
macak.tosa031 macak.tosa031 22:57 11.10.2019

Re: Ми (ни)смо анђели

predatortz
No nekad i meni dođe do guše pa moram.


I onda to treba izbaciti iz sebe, reći, napisati, šta god... Ne treba dozvoliti da to čoveka tišti, guši.
Popu - pop, bobu - bob, govnetu da je govno!

Rekli smo da nećemo o Krstiću!
macak.tosa031 macak.tosa031 03:38 09.10.2019

M'da!

Pitaj Krstića.
tasadebeli tasadebeli 05:56 09.10.2019

Re: M'da!

macak.tosa031
Pitaj Krstića.





Е, Тошо, Тошо... Црни Тошо...









Не знам да ли је Крстић више компетентан.

Нисам сигуран.

Мислим да су се на Блогу Б92 појавили неки други стручњаци.

Неки чколованији од Крстића.


П.С. - Опаааа! Већ 12 препорука татку Микелеу! Појавиле се још две преко ноћи!

Све у мраку да их не познаду!

Какав је лакмус папир постао Крстић, а?

Онај што мери киселину. Кад крене из желуца.











mariopan mariopan 07:47 09.10.2019

Re: M'da!

Какав је лакмус папир постао Крстић, а?

Онај што мери киселину. Кад крене из желуца.



Mnogo si se zabrinuo, za naše zdravlje ili za Krstića?

Zamišljaš kako neko ovde gricka nokte i ne može da spava usled činjenice da Krstić postoji i tamo piše nebuloze pa si se bacio u odbranu lika i dela Nebojše Krstića, a ne znaš da mu time nanosiš ogromnu štetu?

Pa njemu se svaki moj komentar računa kod Vrhovnog bića kao poen ili dva, u pozitivnom brojanju, a Maksin ili Alselonetov, recimo, kao pet šest poena, pozitivnih, jer tako im se broji? Što gore to bolje za njih.

Tebi je verovatno promaklo ono uputstvo za botove koje je neki SNS genije javno objavio (bilo je davno ali smehotresno kada se to pojavilo na netu), gde se broji i računa, pa tako i plaća, svako hvaljenje Gospodara i pljuvanje svih drugih i ubeđivanje naroda da ne veruje svojim očima nego Vučiću i botovima.

Eto ako nisi znao, mi mu pomažemo da radi svoj posao i da ga Gospodar pomazi i pomiluje a shodno tome i nagradi, a ti mu bre leb otimaš iz usta.

Umesto da mi kao jezičar odgovoriš da li je pravilno "odličje" ili "odličije" kako je Bobić napisao morao je Stjepan da mi objašnjava? Hm?

Pusti ti Krstića da radi svoj posao, više se ti baviš njim nego ja.
nikvet pn nikvet pn 08:07 09.10.2019

Re: M'da!

tasadebeli

П.С. - Опаааа! Већ 12 препорука татку Микелеу! Појавиле се још две преко ноћи!

Све у мраку да их не познаду!

Какав је лакмус папир постао Крстић, а?


Кад си већ при статистици ај леба ти сабери свој учинак овдашњи за пар дана уназад. Ако Крле Вучибранитељ ради профи за кинту зашто би ти био Таса Крстибранитељ за џабе?
mariopan mariopan 08:12 09.10.2019

Re: M'da!

Ако Крле Вучибранитељ ради профи за кинту зашто би ти био Таса Крстибранитељ за џабе?

angie01 angie01 10:07 09.10.2019

Re: M'da!

Кад си већ при статистици ај леба ти сабери свој учинак овдашњи за пар дана уназад. Ако Крле Вучибранитељ ради профи за кинту зашто би ти био Таса Крстибранитељ за џабе?


vidis da se preporucuje, radi i na struju i na baterije, po 100 carsava po blogu, proglasava nas engri ruljom, svakomalo proziva nepostojecu "ekipicu", a sada jos i proziva Mikelea, koji se obicno trudi da ne ucestvuje ni u cemu sto je neki fajt, insinuacijama na to sto je napisao da je morao ovaj tekst da objavi,...u nedostatku ideja, evo opet onaj jeftin pokusaj sa Nasticem, ciji poslednji blog koristi kao krunski dokaz da smo ovde stoka, jer se nismo sloszili sa onim sto je pisalo u njegovom tekstu- a ocigledno zbog njegove nedovoljne informisanosti.
tasadebeli tasadebeli 16:20 09.10.2019

Re: M'da!

mariopan, nikvet pn, angie01




Препоручице, препоручице, препоручице...

Само расту. Расту ли расту.





mariopan mariopan 18:43 09.10.2019

Re: M'da!

Препоручице, препоручице, препоручице...





Joj izvini Taso, evo ja ću tebi kucnuti jednu onako drugarski da znaš da je od mene kad se pojavi.
tasadebeli tasadebeli 19:04 09.10.2019

Прича о Мићи Гаду

mariopan
Препоручице, препоручице, препоручице...





Joj izvini Taso, evo ja ću tebi kucnuti jednu onako drugarski da znaš da je od mene kad se pojavi.




Расту ли расту.



Такорећи ГОМИЛАју.
ју, ју, ју...

Немој, Мариопан!

Шта ће ти на то рећи гомила?

Настрадаћеш. Али ћеш зато заузврат добити одговор на Микелеово питање како се постаје гад.

Имадох својевремено другара, звали смо га Мића Гад. Стварно је био гнусан лик. Хумор му је био најгнуснији од свих које сам икада видео и чуо.

Није се он бунио што га тако зовемо. Човек је знао ко је и шта је, није се заносио да је неко други. Или нешто друго, боже ме сачувај.

Имао је своје Ја, да ти то тако објасним. Идентитет, јбг. У гомили.


Мало ли је то у овом времену у којем живимо?


И окренуо ти он то на своју корист, па почео да се потписује као:

Micha God.

"О, боже," узвикну на то његова тадашња девојчица. А на то Мића Гад рече:"Да? Звала си ме?"

Сад... Не знам зашто сам ти ово испричао...








Да ти ка' ем ја нешто, Мариопан!

Ма ко јебе булдожер!



Мислим, ако сте слободни вечерас...



Јербо, научили смо сви одавно да је живот феферон, зар не?








(За мог другара Мићу Гада ма где год он био сада.)
docsumann docsumann 11:18 10.10.2019

Re: M'da!

Не знам да ли је Крстић више компетентан.




itekako kompetentan.

Mikele je napisao tekst sa univerzalonom tematikom, a to što se Krstić slučajno, a savršeno, uklapa u opisane mehanizme, njegov je problem.

lakmus, Roršah, bejbi test, šta god da je - fercera!

shone shone 10:40 12.10.2019

Re: M'da!

macak.tosa031 03:38 09.10.2019
M'da!
Pitaj Krstića.


macak.tosa031 22:57 11.10.2019 / *novo
Rekli smo da nećemo o Krstiću!
iqiqiq iqiqiq 09:40 09.10.2019

Uopšteno

Mozda je namenski pisano, ali mene ova tema intrigira dugi niz godina, jer klinci se mozda takvi ne rode, ali da li imaju predispozicije da budu gadovi...
Nekima se ugrade moralne vrednosti i oni ih nose ceo život, neki odstupe i modifikuju ih a nekima se moralne vrednosti ne ugradjuju, ili su ti standardi drugačiji.
Da li je moguće obratno, da si u okruženju gadova a izrastes u moralnu osobu...
U svakom slučaju, ja sam nedavno zaključila da su moralne vrednosti usadjene u mene onemogucile moj uspeh i progres u ovoj našoj lepoj zemlji, pa sad gledam te gadiove kako se ističu i kako ih ističu svuda, čast manjini koja je dospela do nekih pozicija a ostala moralna i sa integritetom
mikele9 mikele9 11:43 09.10.2019

Re: Uopšteno

U svakom slučaju, ja sam nedavno zaključila da su moralne vrednosti usadjene u mene onemogucile moj uspeh i progres u ovoj našoj lepoj zemlji, pa sad gledam te gadiove kako se ističu i kako ih ističu svuda, čast manjini koja je dospela do nekih pozicija a ostala moralna i sa integritetom

Moj naklon!!! Ostani svoja, želim ti sve najbolje!
iqiqiq iqiqiq 12:14 09.10.2019

Re: Uopšteno

mikele9
U svakom slučaju, ja sam nedavno zaključila da su moralne vrednosti usadjene u mene onemogucile moj uspeh i progres u ovoj našoj lepoj zemlji, pa sad gledam te gadiove kako se ističu i kako ih ističu svuda, čast manjini koja je dospela do nekih pozicija a ostala moralna i sa integritetom

Moj naklon!!! Ostani svoja, želim ti sve najbolje!

Hoću hvala, nema mi druge, šaljem poljubac
iqiqiq iqiqiq 12:14 09.10.2019

Re: Uopšteno

mikele9
U svakom slučaju, ja sam nedavno zaključila da su moralne vrednosti usadjene u mene onemogucile moj uspeh i progres u ovoj našoj lepoj zemlji, pa sad gledam te gadiove kako se ističu i kako ih ističu svuda, čast manjini koja je dospela do nekih pozicija a ostala moralna i sa integritetom

Moj naklon!!! Ostani svoja, želim ti sve najbolje!

Hoću hvala, nema mi druge, šaljem poljubac
Черевићан Черевићан 11:39 09.10.2019

(не)свесности маам

U početku, mogući gad

јер улога Гада ни лично не годи
али зарад ?.... да превлада уме,
кандидата мноштво изазова има
на опрезу држећи који се двоуме
mikele9 mikele9 11:46 09.10.2019

Re: (не)свесности маам

јер улога Гада ни лично не годи
али зарад ?.... да превлада уме,
кандидата мноштво изазова има
на опрезу држећи који се двоуме

Hvala vam na prisustvu G. Čer.
U pravu ste, mnogo je onih koji se silom prilika dvoume.
nicknaylor nicknaylor 12:24 09.10.2019

Sic transit gloria mundi

Svaka civilizacija dovodi sebe do kraja iznutra izmedju ostalog "nepotizmom" roditelja prema deci. Naime malo ko je Mocart ili Tesla te sebe ostvaruje kroz "project management" vaspitanja dece pa otud i "soccer mom" fenomeni i roditelji koji mere ciji je veci kroz decu.

Svako dete je rodjeno sa kapacitetom da bude "demon" ili "andjeo", vaspitanje, okolina, itd su neki od parametara koji odredjuju kako taj put dalje ide. Neka baka u Americi je jakom napisala zanimljivo citanije u kojem je kao glavni parametar videla okolinu koja je koralisana sa nivom primanja jer odredjuje kucu u kojoj mozes da zivis a samim tim i kvalitet skole u koju ides (kompleksnija je prica al to je sazeto).

U danasnje vreme roditelji najcesce delegiraju odgovornost vaspitanja na skole (npr. ocekuju da skole i nastavnici budu "bad cop" a oni ce biti prijatelji i tatatatira drugari detetu). Deca procesiraju stvari na intuitivnom nivou mnogo brzo i kad mama i tata npr. slazu nekom preko telefona pa cak i ako je tzv "bela laz" dete procesira da je to ok pa ce i samo poceti to da primenjuje. Dakle svaka generacija za malo vise "kvari" sledecu generaciju i onda jednog dana bum tras eto Vizigota, Vandala, Huna ili koga god hoces na vratima Rima :)
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 19:03 10.10.2019

gnjide

Najteze je uvek unistiti gnjide, one imaju tu opnu, tako je i sa gadovima...
jedan_covek jedan_covek 08:50 11.10.2019

Kako se postaje gad?

Mogli ste lepo da pitate Nebojšu Krstića - mislim, čovek je "u materiji"
predatortz predatortz 08:57 11.10.2019

Re: Kako se postaje gad?

jedan_covek
Mogli ste lepo da pitate Nebojšu Krstića - mislim, čovek je "u materiji"


Pazi, ja to ne posmatram tako. Nebojša, koliko znam ima nekavu marketinšku agenciju. Njegov posao je da promoviše onoga ko to plaća.
Sledeći tvoju logiku, trebali bi da preziremo sve advokate jer brane ubice, silovatelje, lopove...

Ako njih ne izlažemo javnom šikaniranju, onda nije red da to radimo ni Krstiću.

Sa njim, mnogo je svrsishodnije, možemo da sučelimo stavove, da se sprdamo sa pokušajima da nam učini prihvatljivim one stvari koje nama nisu prihvatljive. Da vređamo, to nit' je konstruktivno, niti će naneti bilo kakvu štetu njegovom radu.
jedan_covek jedan_covek 09:54 11.10.2019

Re: Kako se postaje gad?

možemo da sučelimo stavove, da se sprdamo sa pokušajima da nam učini prihvatljivim one stvari koje nama nisu prihvatljive.


Ja se ne sprdam - već se gadim
shone shone 10:01 11.10.2019

Re: Kako se postaje gad?

Nebojša, koliko znam ima nekavu marketinšku agenciju. Njegov posao je da promoviše onoga ko to plaća.


Izvor? Ili to radi volonterski?
A možda ja i ti plaćamo a da nam niko nije saopštio?
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:14 11.10.2019

Re: Kako se postaje gad?

jedan_covek
možemo da sučelimo stavove, da se sprdamo sa pokušajima da nam učini prihvatljivim one stvari koje nama nisu prihvatljive.


Ja se ne sprdam - već se gadim


Pa gade se ljudi i advokata onako generalno, ima gomila viceva na njihov racun vrlo pezorativnih, pa ih opet svi zovu kad zatrebaju (jos kad treba da nas vade iz nekog sranja npr.).
mariopan mariopan 12:01 11.10.2019

Re: Kako se postaje gad?

Sa njim, mnogo je svrsishodnije, možemo da sučelimo stavove, da se sprdamo sa pokušajima da nam učini prihvatljivim one stvari koje nama nisu prihvatljive. Da vređamo, to nit' je konstruktivno, niti će naneti bilo kakvu štetu njegovom radu.

Slažem se, samo bi trebalo da ga Vučić plaća iz svog džepa, to bi bilo pošteno?

Sve dok se našim parama plaća gomila botova strateški raspoređenih po javnim preduzećima, sve dok se jedan takav bot kao Krstić i ostali vrti na televizijama koje ja plaćam, piše botovske kolumne za novine koje iz budžeta dobijaju ogroman novac, kako se sam pohvalio, sa jedinim zadatkom da laže ovaj narod i ubedi ga da je sutra smak sveta ako ne glasa za njegovog finansijera, dotle mislim da imam pravo i ja nešto da mu kažem?

Kad počnu sopstvenim parama da se igraju, neka se igraju Velikog Vođe, mene ne interesuje ni da li postoje.
predatortz predatortz 12:12 11.10.2019

Re: Kako se postaje gad?

dotle mislim da imam pravo i ja nešto da mu kažem?


Naravno. Samo, siguran sam da mu na taj način povećavaš kredit kod Vođe.

Znaš ono, trpim udarce i te fore.

Ja mislim da to treba kulturiška zajebavati.
mariopan mariopan 12:14 11.10.2019

Re: Kako se postaje gad?

predatortz
dotle mislim da imam pravo i ja nešto da mu kažem?


Naravno. Samo, siguran sam da mu na taj način povećavaš kredit kod Vođe.

Znaš ono, trpim udarce i te fore.

Ja mislim da to treba kulturiška zajebavati.

I ja to mislim.
angie01 angie01 13:47 11.10.2019

Re: Kako se postaje gad?

Pa gade se ljudi i advokata onako generalno, ima gomila viceva na njihov racun vrlo pezorativnih, pa ih opet svi zovu kad zatrebaju (jos kad treba da nas vade iz nekog sranja npr.).


pa kada je tako skrojeno, da studije prava nisu obavezno "stivo",...i da u sranjima tog tipa prosto moras da ih angazujes- i svaki put prvo prehebu tebe:)

stvarno jedna od najgorih vrsta ljudi, koje sam ja sretala- izvini Nikolo, o tebi mislim sve najbolje:),...valjda jer nismo poslovno saradjivali:)
milisav68 milisav68 15:56 11.10.2019

Re: Kako se postaje gad?

shone
Nebojša, koliko znam ima nekavu marketinšku agenciju. Njegov posao je da promoviše onoga ko to plaća.


Izvor? Ili to radi volonterski?
A možda ja i ti plaćamo a da nam niko nije saopštio?

Guglaj, espreso krle vise nije vlasnik (numem sa telefona da postavim link)

dopuna, stigo kući.

KRLE VIŠE NIJE VLASNIK MARKETINŠKIH AGENCIJA KOJE SU DONOSILE MILIONE
not2old2rock not2old2rock 19:28 11.10.2019

Re: Kako se postaje gad?

predatortz
jedan_covek
Mogli ste lepo da pitate Nebojšu Krstića - mislim, čovek je "u materiji"


Pazi, ja to ne posmatram tako. Nebojša, koliko znam ima nekavu marketinšku agenciju. Njegov posao je da promoviše onoga ko to plaća.
Sledeći tvoju logiku, trebali bi da preziremo sve advokate jer brane ubice, silovatelje, lopove...

Ako njih ne izlažemo javnom šikaniranju, onda nije red da to radimo ni Krstiću.

Sa njim, mnogo je svrsishodnije, možemo da sučelimo stavove, da se sprdamo sa pokušajima da nam učini prihvatljivim one stvari koje nama nisu prihvatljive. Da vređamo, to nit' je konstruktivno, niti će naneti bilo kakvu štetu njegovom radu.


Ti si u pravu, donekle, ali da pojednostavimo; o kome već sedmu godinu neprestano drobi taj "liberal", nego o žutim lopovima, a Krlo ga od televizije do televizije svakodnevno brani...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana