Budućnost

Kraj pandemije covid 19

Vojislav Stojković RSS / 09.04.2020. u 18:37

Budućnost je kategorija koja ima samo jednu sigurnu dimenziju –  da dolazi posle sadašnjosti. Ona će, u svakom slučaju, biti različita od slike koju o njoj danas imamo. Potpuno različita, međutim, neće biti. Kada je reč o bliskoj budućnosti, preciznije o pandemiji covid 19, može li se predvideti njen kraj?  

Sve epidemije, pandemije i slične pošasti koje su harale planetom od kada je pisane istorije, a i pre nje, koliko god da su žrtava odnele, ipak su se završile, a ljudska rasa je opstala (KLIK). Isto će biti i sa ovom pandemijom. Prognoze svetskih eksperata o kraju pandemije covid 19 su,  naravno, različite. Zato se na njima ne bih zadržavao, već ću izneti svoju prognozu o kraju pandemije. Moram da priznam da sam do iste došao odokativnom metodom, ali ne bez analitičkog pristupa i zdravorazumskog gedankeeksperimentisanja.   

Od sredine maja pa do sredine jula pandemija covid 19 će se završiti u većini država. Naravno, zli virus će prvo biti savladan u onim državama koje su ga spremno i organizovano sačekale. Srbija će, za razliku od većine evropskih zemalja, pobedu nad najsmešnijim virusom u istoriji, proglasiti nešto kasnije - na Preobraženje Gospodnje 19. avgusta, kada će  iz kućnog pritvora biti oslobođeni i svi njeni građani stariji od 65 godina. Vanredno stanje u Srbiji, za svaki slučaj, neće biti ukinuto zbog  drugog talasa, koji se očekuje krajem novembra.  

Drugi talas agresije covid 19 biće znatno slabiji, prvenstveno zbog imuniteta krda, a delom  i  zbog spremnosti zdravstvenih sistema većine država na novi udar. 

Svetska ekonomija biće u recesiji do kraja ove godine, a početkom proleća započeće njen oporavak. Prva će  se oporaviti kineska privreda i zahvaljujući tome Kina će zauzeti vodeće mesto u svetu. SAD će, kao i uvek, svoju ekonomiju oporavljati štampanjem enormnih količina dolara, ali ovoga puta neće joj uspeti da krizu svoje ekonomije prenese na  privredu ostatka sveta. Biće to početak kraja njene globalne dominacije. 

Da ne dužim: Kladim se u onih 100 evra, koje nam je obećao naš Predsednik, da su moje prognoze o kraju pandemije covid 19 prilično tačne.

PS: Pitanja tipa - kada će završiti pandemija u našem sokaku i slična, možete postavljati na PP. 

 



Komentari (423)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 18:49 09.04.2020

Jesi čitao

Budućnost je kategorija koja ima samo jednu sigurnu dimenziju – da dolazi posle sadašnjosti.

Karla Rovelija, kaže da to uopšte ne postoji.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:07 09.04.2020

Re: Jesi čitao

Ako je sećanje najpouzdaniji mehanizam poimanja vremena (Prust, sa kojim se slaže i pomenuti Rovelija), da bi se bilo ćega mogli sećati moramo to i lično iskusiti, a da bi to postigli, između ostalog, moramo iz sadašnjosti zakoračiti u budućnost.

Nego, kada će kraj pandemije, po tebi?
niccolo niccolo 22:17 09.04.2020

Re: Jesi čitao

Nego, kada će kraj pandemije, po tebi?

Kada ga SZO proglasi (ako uzmemo da su oni proglasili i početak). A kada će to biti, nemam pojma...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:22 09.04.2020

Re: Jesi čitao

niccolo
Kada ga SZO proglasi (ako uzmemo da su oni proglasili i početak)..

Odgovor je, naravno, tačan.. u formalno-pravnom smislu.
zemljanin zemljanin 22:29 09.04.2020

Re: Jesi čitao

niccolo
Nego, kada će kraj pandemije, po tebi?

Kada ga SZO proglasi (ako uzmemo da su oni proglasili i početak). A kada će to biti, nemam pojma...



a to nece pre jula (umesto odokativne primenio sam odsluhovnu analizu) ... onih 2m ce da ostane barem do vakcine ... a mnogi nece pustati inoposete bez karantina ... al ajde da kazemo da ako ne bude vecih epidemija po pojedninim drzavam, sa pandemijom bi zavrsili
zemljanin zemljanin 01:01 10.04.2020

Re: Jesi čitao

This drone footage captures NYC workers burying bodies in a mass grave on Hart Island, just off the coast of the Bronx. For over a century, the island has served as a potter’s field for deceased with no known next of kin or families unable to pay for funerals.


da bi se osetile razmere treba ovo videti mass grave
solo solo 19:48 09.04.2020

Nego, kada će , po tebi?


Beograde, dobro jutro
Duško Radović

,,Znate kada će biti rešen vaš problem? Ako ne umrete – nikada,,.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:59 09.04.2020

Re: Nego, kada će , po tebi?

Molimo pametne i poštene da čuvaju zdravlje i ne gube nadu. Za svaki slučaj. Ako nam niko drugi ne pomogne. (Duško Radović)
solo solo 06:30 10.04.2020

Re: Vojislav Stojković kada će ?


izvor: Tanjug četvrtak, 9.04.2020. | 23:41

Kineski grad proglasio vanredno stanje, izgrađena privremena bolnica
Grad Suifenhi na kinesko-ruskoj granici, udaljen hiljadu kilometara od Pekinga, ulazi u period vanrednog stanja zbog širenja koronavirusa.
Prema zvaničnim izveštajima nadležnih kineskih službi, u Kini je juče registrovano 59 uvezenih slučajeva kovida-19, od čega 25 u Suifenhiju.





Poranili petlovi
rodni rodni 20:15 09.04.2020

M'da!

Ja bih samo oponirao mišljenju da će Kina preuzeti vodeće mesto od USA - jer ja u to ne verujem.
USA se neće predati tako lako.
Moćna je to država - isuviše.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:42 09.04.2020

Re: M'da!

rodni
Ja bih samo oponirao mišljenju da će Kina preuzeti vodeće mesto od USA - jer ja u to ne verujem.
USA se neće predati tako lako.
Moćna je to država - isuviše.

Moćna je sigurno. ali uporedimo kako se te dve džave nose sa coronom. Dok Kina napravi bolnicu za sedam dana, Amerika deset dana podiže bolničke šatore.
Ribozom Ribozom 23:00 09.04.2020

Re: M'da!

Dakle i ja se slazem sa tobom i sa Charlijem, s tim sto se pandemija nece tek tako zavrsiti. Nece se zavrsiti, ali ce drzave dici ruke od toga, kao pronasli vakcinu. Preporucivace distancu i nosenje maske, ne znam koji ce razlog smisliti. Bice vise umrlih od 'obicnih' bolesti, zato sto ce patolozi zaboravljati da konstatuju prisustvo corone u telu.

Sada su se uplasili da im ne padne sistem, ekonomija i zaglupljivanje a za mrtve lako ce.
alselone alselone 20:24 09.04.2020

Biće čupavaca

Čupav period potpuno, koliko će još trajati stvarno je jako teško prosuditi.

Cenim ovako:
- prva ili druga nedelja maja doneće popuštanje za biznis. Oni sa biznis vizom moći će da putuju po svetu ponovo. Ovde postoji šansa da će pokušati da uvale neku vrstu sertifikata za putovanje. Kako vakcine još uvek nema, nešto drugo može biti fora pa da se kasnije samo prelije na fakcinu.
- par nedelja zatim, kraj maja ili početak juna, otvoriće granice i za turizam, prosto će pritisak ekonomije, pogotovo turističkih zemalja, biti preveliki

Pre 10ak dana sam procenjivao kako će doći do nemira i jačih socijalnih tenzija širom sveta. Krenulo je pomalo, po zatvorima u više država došlo je do nemira, čak je bilo i mrtvih. Sad, koliko će se to preliti na svakodnevni život, videćemo, zavisi će od toga koliko se para bude bacalo ih helikoptera, ali ne samo od toga.

Sama bolest nas i dalje iznenađuje nekim od svojih osobina. Možda je još neko iznenađenje ispred nas. Ono što je sigurno je to da je mnogo opasnija nego što se na početkku naivno procenjivalo i i dalje mi nije jasno zašto je tako naivno bilo kada smo videli koliku silu su Kinezi podigli da zaustave nemam, ne bi to sigurno raditi zbog gripića.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:36 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

par nedelja zatim, kraj maja ili početak juna, otvoriće granice i za turizam, prosto će pritisak ekonomije, pogotovo turističkih zemalja, biti preveliki

I kako to uklapaš sa nemani zbog koje su Kinezi podigli onoliku silu?

Neće ovoga nestati za mesec dana, a imunitet je stekao zanemarljiv procenat svetske populacije.
Šta će se desiti ako svet krene da funkcioniše intenzivnije a neman vreba?

alselone alselone 20:39 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

I kako to uklapaš sa nemani zbog koje su Kinezi podigli onoliku silu?


Osetim da sve ovo pišeš sa nekim gotcha! momentom, ali ću ti ipak odgovoriti.
Milim da će leto doneti oslavljenje pandemije, da će pritisak biti preveliki da se vrati ekonmija u pogon i da će nam se to sve naplatiti na jesen.
alselone alselone 20:41 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

Osim ako se ljudi ne disciplinuju u medjuvremenu i krenu da žive kao u odgovornim ekonmijama koje nisu uveke totalne zabrane ali odlično funcionišu pod pritiskom pandemije. Da li smo mi sposobni za tako nešto - ne. Amerika - nema šanse. Ko jeste i da li jeste, videćemo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:49 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

alselone
Pre 10ak dana sam procenjivao kako će doći do nemira i jačih socijalnih tenzija širom sveta.

Nemiri su za sada mogući jedino na društvenim mrežama. Ljudi su, čak i oni najbuntovniji, ozbiljno zaplašeni.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

Osetim da sve ovo pišeš sa nekim gotcha! momentom, ali ću ti ipak odgovoriti.


Napisao bio ps u kome sam se ograđivao od toga (i meni zaličilo) a posle obrisao.
Sad vidim da nisam trebao.

Mogao sam (i trebao) i da preformulišem, ali izvadio si stvar.

Teško je poverovati da ovako može dugo, isto kao što je teško poverovati da će se ovoga biti lako otarasiti. Ii tu dolazimo do zaključka da se sa ovim mora funkcionisati na drugi način, ne ovako, zatvaranjem.

Znači neki drugi način jednostavno MORA da postoji.
A ako mora, što se odmah ne radi na njemu, što se ne razmišlja o ublažavanju a ne o pooštravanju mera?
To mi se čini logičnijim pravcem.
O Srbiji govorim.
alselone alselone 20:57 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

Nemiri su za sada mogući jedino na društvenim mrežama. Ljudi su, čak i oni najbuntovniji, ozbiljno zaplašeni.


Strah će nestati sa nestankom para. Zato sam i rekao da će to zavisiti od toga koliko se para bude bacalo sa neba.

Eno Pajićevi marksisti u Americi predlažu ni manje ni više nego da se ukine kirija. Pazi, da se ukine kirija dok ovo traje. Imaš nekretninu, iznamljuješ je nekome i država ti ukine vlasništvo.

Amerika je zemlja krajnosti, mnogo najboljih ali i najgorih stvari dolazi odande. Oni u jednom momentu kada se pokomuniste, Pol Pot će biti Prometej za njih.
alselone alselone 21:01 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

Znači neki drugi način jednostavno MORA da postoji.
A ako mora, što se odmah ne radi na njemu, što se ne razmišlja o ublažavanju a ne o pooštravanju mera?
To mi se čini logičnijim pravcem.
O Srbiji govorim.


Ovo je redosled koji je meni najbliži:
1. Prvo optšti karantin da se zaustavi ulazak i rapidni napredak bolesti. Par dana je u pitanju.
2. Opremanje bolnica, apoteka i ljudi sredsvima za dezinfekciju i zaštitu
3. Edukacija ljudi
4. Vraćanje života u polunormalu (neke mere i dalje moraju da ostanu, na primer škole da ne rade, vrtići takođe jer se klinci ne mogu pridžavati mera prevencije), svi poslovi koji mogu da pređu na udaljeni rad, rad u smenama kako bi mane ljudi bilo u isto vreme na istom mestu itd.
5. Opšte testiranje i karantinisanje zaraženih.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:04 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

alselone
Amerika je zemlja krajnosti, mnogo najboljih ali i najgorih stvari dolazi odande. Oni u jednom momentu kada se pokomuniste, Pol Pot će biti Prometej za njih.

A naš Pajić? Verovatno Đido, onaj sa partijskom knjžicom br. 4.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:05 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

5. opšti imunitet

dodaj 5. i složićemo se:)
Jeste novo, jeste nepoznato, jeste zarazno u tri lepe, al nije kuga.

ups.

6. :)
alselone alselone 21:05 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

A naš Pajić?

Našem Pajiću neće da oproste kiriju.
alselone alselone 21:07 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

5. opšti imunitet

dodaj 5. i složićemo se:)
Jeste novo, jeste nepoznato, jeste zarazno u tri lepe, al nije kuga.


Opšti imunitet bi došao posle par godina uz žrtve. U medjuvremenu bi se našla vakcina i neki drugi lekovi za ublažavanje simptoma.

Izbaci kugu, pošto se time nadograđuješ na prethodni razgovor u kom si u maniru iskusnog blogera koji se godinama raspravlja oko istih ali nebitnih stvari, želeo da izbegneš da kažeš kako si se zajebo u proceni, i saglasićemo se.
romi.daba romi.daba 21:13 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

alselone
Osim ako se ljudi ne disciplinuju u medjuvremenu i krenu da žive kao u odgovornim ekonmijama koje nisu uveke totalne zabrane ali odlično funcionišu pod pritiskom pandemije. Da li smo mi sposobni za tako nešto - ne. Amerika - nema šanse. Ko jeste i da li jeste, videćemo.


Prilično je jasno da ljudi pucaju.

Svet (Srbija) se oporavio čak i posle svetskih ratova. Bolje planiraj da zasadiš neku bašticu za svaki slučaj, umesto što seješ sumnje i strah.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

Opšti imunitet bi došao posle par godina uz žrtve

Žrtve su neminovne.
Žrtava već ima, što u životima što u parama, čitaj gladi.

(sad pokušavam da smislim način da kažem nešto a da ne zvuči provokativno, ili kakogod ružno, ne ide mi baš ali ću ipak probati ovako)

Nije epidemija jedina stvar kad društvo svesno žrtvuje živote svojih članova da bi onima koji prežive bilo bolje.
Rat je jedna od takvih stvari, kad se svesno žrtvuju ljudi zbog nekog cilja.
Tako da, ako me razumeš....

želeo da izbegneš da kažeš kako si se zajebo u proceni, i saglasićemo se.


Uh, to još ne znamo, to niko ne zna.
Makar ne može da bude siguran.
Mene još uvek drži osećaj da je ovo previše, borim se protiv nagađanja šta je sve mogući razlog za ovoliku uzbunu, koja se dešava po prvi put u istoriji.

Napisah danas, dobro je da imamo primer Belorusije.
Videćemo šta će se tamo desiti.
alselone alselone 21:24 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

Rat je jedna od takvih stvari, kad se svesno žrtvuju ljudi zbog nekog cilja.
Tako da, ako me razumeš....

Razumem šta kažeš ali se ne slažem. Pogotovo ne ako pričamo o dimenzijama. Ovo što ti govoriš je da se ostane u Srbiji pod napadom AU a ovo što ja govorim je povlačenje preko Albanije.

Uh, to još ne znamo, to niko ne zna.

Vidimo da je mnogo gore nego što si procenjivao i što su mnogi pricenjivali. Da nisu uvedene mere, bilo bi mrvih kao u Italiji (malo manje jer smo nerazvijeni i manja cirkulacija ljudi ali ako bismo dovoljno dugo čekali...). Ja toliko vidim.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:26 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

hoochie coochie man
Rat je jedna od takvih stvari..

A kada smo već kod rata...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

Ovo što ti govoriš je da se ostane u Srbiji pod napadom AU a ovo što ja govorim je povlačenje preko Albanije.


Ne, ti kažeš da prihvatimo ultimatum, ja da ga odbijemo :)
Prihvatanje ultimatuma spašava živote, odbijanje znači rat, znači žrtve života.

Naravno da se ne može apsolutno preslikati, ovo je pre pokušaj zezanja nego dokazivanja.
Da nisu uvedene mere, bilo bi mrvih kao u Italiji.


Nema, ipak nema, nedvosmislenih zakonomernosti da bi se to tvrdilo.
Može se verovati, naravno.
Recimo, što je buknulo u Francuskoj i Španiji?
Hajd Britanija, Džonson se glupirao, USA, Tramp lupetao po tviteru
Ali što Francuska?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

Vojislav Stojković
hoochie coochie man
Rat je jedna od takvih stvari..

A kada smo već kod rata...


hvala, hvala :)
maksa83 maksa83 22:15 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

Recimo, što je buknulo u Francuskoj i Španiji?

Za razliku od Nemaca i Austrijanaca koji preporuke autoriteta shvataju kao naredbe ovi su se zajebavali. Imaš snimke od pre 3 nedelje gde španska policija sa megafonima juri ljude po plaži i tera ih kući. Francuzi manje više isto tako, savetovalo ih da ne mrdaju, oni pravili žurke i radovali se toplim danima pa kad je došlo stanipani 20. marta reklo "e aj sad ozbiljno".
bene_geserit bene_geserit 23:03 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

Eno Pajićevi marksisti u Americi predlažu ni manje ni više nego da se ukine kirija. Pazi, da se ukine kirija dok ovo traje. Imaš nekretninu, iznamljuješ je nekome i država ti ukine vlasništvo.

A druga strana medalje je, ljudi nemaju para za iznajmljivanje usled karantina, realna cena u ovom trenutku za iznajmljivanje je daleko niža od postojeće, a država štampa pare i deli ljudima da bi mogli da plate stanarinu, tj. da se pare preliju u džepove rentera.
Da se nađemo na pola, da se stanarine prepolove dok traje sranje, ili makar smanje za 30% ? Ovde u SD mesečno iznajmljivanje stana sa dve spavaće sobe 3000$ pa na gore (u dobrim krajevima), cene su prilično nenormalne.

btw, "Pajićevi marksisti", čovek je mali privrednik jbga, ali dobro zvuči
bene_geserit bene_geserit 23:07 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

Recimo, što je buknulo u Francuskoj i Španiji?

Pa kod Francuza jer se ljube svako jutro kad dođu na posao, a kod Španaca zbog onih feminističkih mitinga, to smo već utvrdili.
mariopan mariopan 23:33 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

romi.daba
alselone
Osim ako se ljudi ne disciplinuju u medjuvremenu i krenu da žive kao u odgovornim ekonmijama koje nisu uveke totalne zabrane ali odlično funcionišu pod pritiskom pandemije. Da li smo mi sposobni za tako nešto - ne. Amerika - nema šanse. Ko jeste i da li jeste, videćemo.


Prilično je jasno da ljudi pucaju.

Svet (Srbija) se oporavio čak i posle svetskih ratova. Bolje planiraj da zasadiš neku bašticu za svaki slučaj, umesto što seješ sumnje i strah.

Pazi kad ja sve vreme govorim o baštici i par koka u dvoruštu. Čim se vratim. Može rasad, neće biti kasno za neki rasad a na jesen planiram baštu sa povrćem, nema više travnjaka, biće delom bašta.

Preziveli smo zato sto smo razmisljali unapred, a unapred nas ceka besparica, neizvesnost opstanka ne zbog bolesti nego zato što ekonomiji treba mnogo vise vremena da se ponovo pokrene a jos vise da to nekako svi osetimo.

Da bi izbegli socijalne nerede i pobune države će da se zadužuju sto znači nema boljitka ni generaciji koja dolazi.....pa sve sto sami mozemo da proizvedemo, pojedinci i drzava, biče nam korisno.
bene_geserit bene_geserit 23:39 09.04.2020

Re: Biće čupavaca

na jesen planiram baštu sa povrćem, nema više travnjaka, biće delom bašta

Lepo je meni govorio tata da prekopam travu i zasadim krompir i luk.
A travu ne mogu da pasem. Istina izrasle po njoj neke pečurke, to je valjda dobar znak da je zemljište ispod trave OK, ali ne deluje da su jestive.
maksa83 maksa83 00:09 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Pa kod Francuza jer se ljube svako jutro kad dođu na posao, a kod Španaca zbog onih feminističkih mitinga, to smo već utvrdili.


E...

Kao umro Donald Tramp.
Nakon 10 godina upita on Boga da ga pusti da poseti Zemlju, da vidi u kakvom je stanju Amerika sada. Pusti ga Bog. Dolazi Tramp u New York, ulazi u bar, naručuje pivo i pita konobara šta misli o tome kakva im je sada država, o problemima koje ima.
Konobar se začudi i reče:
- Koji problemi?
- Pa, znaš, Irak, Iran, Severna Koreja, Avganistan, Sirija, Ukrajina...
- To je sve rešeno. Sad je tamo mir i sve je naše.
- A Evropa, Afrika, Bliski Istok?
Konobar izvadi ispod pulta mali globus i zavrti ga ponosno:
- Gospodine, mi smo sada Carstvo, ceo svet je naš.
Tramp radostan, ponosan i zadovoljan, ispije pivo do dna i kaže konobaru:
- Thanks buddy! Koliko sam dužan?
- Jednu rublju i dvadeset kopejki...
st.jepan st.jepan 00:16 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

- Thanks buddy! Koliko sam dužan?
- Jednu rublju i dvadeset kopejki...

Pre će biti - juan i po.
apacherosepeacock apacherosepeacock 00:18 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

a kod Španaca zbog onih feminističkih mitinga, to smo već utvrdili.


U Spaniji bikovi mogu da odahnu, da mirisu cvece pod drvetom..
zemljanin zemljanin 00:20 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Čim se vratim

bastica u januaru
michiganac michiganac 00:43 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

U Spaniji bikovi mogu da odahnu, da mirisu cvece pod drvetom..


Nece korona u bele rade



Donald Tramp.


Nego, ima li kakvih vec serioznijih predikcija, sta ce bude ako ovaj mazne i iduci mandat (naravno, osim ako ga hendlovanje korone u medjuvremenu ne izbaci iz sedla)? Npr. dalje povlacenje vitalnih industrija i fabrika iz Kine? Koliko bi to moglo da nasteti ovim drugima? Pretpostavljam i da ce ovi posegnuti u sopstvene bisage, fondove i krenuti u pohod oko globusa za akvizicijama svega ostalog, dostupnog?!

Pitam laicki, naravno.
bene_geserit bene_geserit 02:21 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

dalje povlacenje vitalnih industrija i fabrika iz Kine

Ovo dalje implicira da je to nešto što se već dešava. Bilo je malo igrokaza oko onog carinskog "rata" sa Kinom, ali nije se tu ništa realno desilo.
sta ce bude ako ovaj mazne i iduci mandat

Pa ništa, kao što nije bilo ni kod prvog mandata.
Pretpostavljam i da ce ovi posegnuti u sopstvene bisage, fondove i krenuti u pohod oko globusa za akvizicijama svega ostalog, dostupnog

Pa to Kinezi rade već poodavno, celu su Afriku bezmalo već odradili, prave "novi put svile", ...
alselone alselone 02:38 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Da se nađemo na pola, da se stanarine prepolove dok traje sranje, ili makar smanje za 30% ?


Kako ovo izvesti? Evo, ti si vlast a ja sam vlasnik nekretnine. I ti meni kažeš - smanji kiriju za 30 postoj. Ja kažem - neću.

I šta ti uradiš?
alselone alselone 02:42 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Ovo dalje implicira da je to nešto što se već dešava. Bilo je malo igrokaza oko onog carinskog "rata" sa Kinom, ali nije se tu ništa realno desilo.


Bilo je kod mene u poslu. Par godina već se gube poslovi jer nismo Amerikanci. Što ja donekle i razumem. Kritična industrija je u pitanju.

Onda smo morali da outsorsingujemo Amerikance ko Indijce, samo da posao ne bi vodio neki Stevica iz Bajmoka sa kombinacijom naglaska iz Subotice i Tbilisija, nego Kreg iz Teksasa. A i poslali gomilu naših ljudi tamo pa da se zovu Amerikancima.

Mi to zovemo "friendly American face".
mariopan mariopan 02:50 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

zemljanin
Čim se vratim

bastica u januaru


bene_geserit bene_geserit 03:20 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Kako ovo izvesti? Evo, ti si vlast a ja sam vlasnik nekretnine. I ti meni kažeš - smanji kiriju za 30 posto. Ja kažem - neću.

A ja kažem - moraš.
alselone alselone 03:23 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

A ja kažem - moraš.


Brrrr.
A ja kažem, make me.

Nema od toga ništa. Pogotovo kada kažeš "realna cena je veća od stvarne". Stvarna i realna cena su jednake. Cena je ono što je neko spreman da plati.
bene_geserit bene_geserit 03:48 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

A ja kažem, make me.

Ti ozbiljno misliš da država ne može da te natera ?

Cena jeste ono što je neko spreman da plati, ali to ovde ide ovako (primer samo):
- iznajmljuješ stanove na ugovore od 12 meseci najčešće
- ako otkažeš pre roka plaćaš neke penale koji nisu mali, oko 2 mesečne rate ili varijanta ništa ako nađu drugog stanara a punu stanarinu dok ne nađu (naravno nisi poludeo da prihvatiš ovo drugo)
- ima dosta stanova po affordable housing ceni, što će reći dosta ispod tržišne, gde kopaš i rukama i nogama da ostaneš u stanu (dokle god ostaneš imaš tu cenu). btw ovo je ono na šta je vlast već naterala rentere, svakako oni ne bi to dobrovoljno (i to gradska vlast najčešće)

Tako da tržište postoji, istina, ali sa mehanizmom koji štiti rentere.
Kad bi proglasio sve te ugovore ništavnim zbog pandemije, nova prosečna cena rente bi bila dosta niža. Naravno pale bi tu tužbe, ali država ima 1001 način da te zajebava, tako da svi ti veliki renteri više gledaju kako da se ogrebu za zajmove sa minimalnom kamatom nego da se krljaju sa državom.
nsarski nsarski 05:04 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Cena jeste ono što je neko spreman da plati, ali to ovde ide ovako (primer samo):
- iznajmljuješ stanove na ugovore od 12 meseci najčešće
- ako otkažeš pre roka plaćaš neke penale koji nisu mali, oko 2 mesečne rate ili varijanta ništa ako nađu drugog stanara a punu stanarinu dok ne nađu (naravno nisi poludeo da prihvatiš ovo drugo)
- ima dosta stanova po affordable housing ceni, što će reći dosta ispod tržišne, gde kopaš i rukama i nogama da ostaneš u stanu (dokle god ostaneš imaš tu cenu). btw ovo je ono na šta je vlast već naterala rentere, svakako oni ne bi to dobrovoljno (i to gradska vlast najčešće)


Imam drugara koji već 30 godia živi u L.A. (Santa Monica) i plaća rentu oko $600 što je za tamošnje prilike džabe. Ne pada mu na pamet da se iseli.

Za situaciju u Njujorku guglati pod Jared Kushner slumlord. Njujorški specijalitet.
vcucko vcucko 06:27 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

bene_geserit

Da se nađemo na pola, da se stanarine prepolove dok traje sranje, ili makar smanje za 30% ? Ovde u SD mesečno iznajmljivanje stana sa dve spavaće sobe 3000$ pa na gore (u dobrim krajevima), cene su prilično nenormalne.

A zar ne bi to bio atak na osnovne postulate na kojima stoje U. S. of A.?

Mislim, cena = iznos koji je neko spreman za plati za isporučeno dobro / pruženu uslugu. Sve dok ima ko hoće da plati 3+ soma i cena će biti tolika. Kad ne bi bilo zainteresovanih, ovi bi dali i za režije + 300 za cigare, samo da ne gube.

Takođe ono Veljino "prikoči, Miškoviću!" u USA je neprimenjivo. Tamo ceo sistem počiva na tome da niko ne prikoči. I imaju mehanizme, pre svega poreske, upravo zato da neko ne bi prikočio.

Ili to nisu više izvorne USA? Onda je to potpuno druga stvar.
bene_geserit bene_geserit 06:44 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

A zar ne bi to bio atak na osnovne postulate na kojima stoje U. S. of A.?

Pa printanje para i deljenje okolo kome god, bile to banke, velike firme, male firme, pojedinci je već atak na osnovne postulate.

Cene rentiranja će svakako da padnu solidno, ali je to proces pošto su svi ugovori na periode od godinu i često i duže.
Ili to nisu više izvorne USA? Onda je to potpuno druga stvar.

Nije već stotinak godina, a poslednjih 30-tak nije uopšte.
solo solo 06:47 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

A naš Pajić?


Obara temperaturu slinavoj pumi ladnom vodom.


maksa83 maksa83 06:51 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Ili to nisu više izvorne USA? Onda je to potpuno druga stvar.

Izvorne USA nisu imale funkcije Predsednikov Zet i Predsednikova Ćerka, to je skroz novo.


alselone alselone 07:57 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

proglasio sve te ugovore ništavnim


Bene, znaš da te cenim kao čoveka i antikomunistu, ali nemoj da ideš u ovom pravcu.
bene_geserit bene_geserit 08:42 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

nemoj da ideš u ovom pravcu

Pazi, meni ni iz džepa ni u džep. Tačnije meni svakako iz džepa, dal kroz inflaciju il kroz poreze.
Ali kad god bude neko sranje uvek ista priča, iskoriste ga (ako ga i nisu proizveli) da prespu nešto malo triliona od poreskih obaveznika do ovih bumbara. I odlično se slože ove nazovi dve partije oko toga, nešto se malo kao preganjaju a onda se takmiče koliko triliona da predlože.
Tako da ja računam, ako će već svakako da me pljačkaju, a hoće, daj da vidimo od čega je najmanja šteta. I nekako mi deluje da je bolje da ne izbacuje sirotinju iz stanova, jbga ovde svi naoružani a ako se nema za leba i gajbu mogu da dođu kod mene da pljačkaju a ja nemam jahtu ko bumbari negde da zbrišem.
Vidiš kako postanem saosećajan kad je frka
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:56 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

alselone
Osim ako se ljudi ne disciplinuju u medjuvremenu i krenu da žive kao u odgovornim ekonmijama koje nisu uveke totalne zabrane ali odlično funcionišu pod pritiskom pandemije. Da li smo mi sposobni za tako nešto - ne. Amerika - nema šanse. Ko jeste i da li jeste, videćemo.


У Србији је широко распрострањена прича о неопходности строгих мера због “менталитетских разлика”, а она је јасно расистичка.

Оно што су Срби преживели за последњих осамдесет година, није ниједан други европски народ, и заслужују много више кредита него што им је икада дато. Управо је страшно слушати све оптужбе из уста власти на рачун народа, а још је страшније видети колико је млађих српских грађана интернализовало тај расистички поглед на своје окружење као малоумно и недисциплиновано.

Ако нека грешка постоји у Србији, она је на страни власти и медицинске струке, која не да није умела да комуницира са грађанима, већ је слала контрадикторне поруке, а некада и директно иритирала грађане, нешто као када са тинејџерком комуницираш забранама, а он реагује инатом.

Ко је у Србији консултовао рецимо Лазара Џамића или неког другог правог стручњака за комуникације (уместо рецимо дилетанта опште праксе Крлета са “генијалном” идејом да се у Србији суспендују друштвене мреже и на претис лонцу затворе вентили)?
maksa83 maksa83 09:12 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

У Србији је широко распрострањена прича о неопходности строгих мера због “менталитетских разлика”, а она је јасно расистичка.

Nema tu nikakvog rasizma, Austrijanci (iskustvo 15 godina intenzivne saradnje sa raznim Austrijancima u prethodnom životu) gaje princip subordinacije i bezuslovnog povinjavanja autoritetu, i - da, za red veličine su disciplinovaniji u odnosu na mediterance i slovenska društva, to je fact of life, možeš to da zoveš mentalitet, možeš kulturna pretpostavka, a možeš rasizam, pojave generalno boli dupe za to koje će ime ljudi da im nadenu. Ono što je zanimljivo je što oni u toj "hijerarhiji poslušnosti" posmatraju Nemce kao što mi posmatramo njih - za njih su Nemci "kockasti" i "Jawohl" a sebe u odnosu na njih vide kao razbarušene slobodne umetnike. E sad je l' ta njihova percepcija "rasizam", opet koga briga.

bene_geserit bene_geserit 09:15 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

неопходности строгих мера због “менталитетских разлика”, а она је јасно расистичка

Kako bre rasistička, možemo malo preciznije termine da koristimo valjda.
U konkretnom slučaju možda najbliže bi bilo kompleks inferiornosti u odnosu na "organizovane narode".
E sad kako se to zapatilo kod nas je drugo pitanje.
bene_geserit bene_geserit 09:16 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

kulturna pretpostavka

Cultural cringe
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:29 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Nema tu nikakvog rasizma,

Наравно да културолошке и менталитетске разлике постоје, не мораш ни да прелазиш државне границе да се увериш у ту реалност, али јесте расизам када њих користиш као изговор, а ти у ствари не умеш да пошаљеш поруку (у српском случају су поруке биле проблематичне и на нивоу садржине, и на нивоу начина на који су достављене), па онда кажеш да народ разуме само штап и батину јер је и малоуман (не разуме поруку), и недисциплинован (неће да је послуша).
maliperica maliperica 09:37 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

principessa_etrusca
Nema tu nikakvog rasizma,

Наравно да културолошке и менталитетске разлике постоје, не мораш ни да прелазиш државне границе да се увериш у ту реалност, али јесте расизам када њих користиш као изговор, а ти у ствари не умеш да пошаљеш поруку (у српском случају су поруке биле проблематичне и на нивоу садржине, и на нивоу начина на који су достављене), па онда кажеш да народ разуме само штап и батину јер је и малоуман (не разуме поруку), и недисциплинован (неће да је послуша).

Iako se uglavnom slažem sa tvojim pristupom, ipak mi se čini da malo preteruješ.

Idioti , ipak postoje.
Ma koliko mi bili politički korektni i naizgled humanistički nastrojeni.
Jedna takva grupa gastarbajtera zarazila je pola Čuprije.
I pri tom i mog prijatelja koji je preminuo od korone.

Računalo se na njihov razum, a trebalo ih je zatvoriti.
maksa83 maksa83 09:40 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

ти у ствари не умеш да пошаљеш поруку (у српском случају су поруке биле проблематичне и на нивоу садржине, и на нивоу начина на који су достављене), па онда кажеш да народ разуме само штап и батину јер је и малоуман (не разуме поруку), и недисциплинован (неће да је послуша).

Da, sa ovim se slažem, ova Država (zapravo oličena u jednom čoveku) se ponaša kao nekongruentan roditelj koji danas priča jedno, sutra drugo, a radi treće, i onda dobiješ narod koji se kad sine sunce gužva po baštama kafića pa se iznenadi kad dobije 60-časovni policijski čas dve nedelje kasnije. Ista ta Država uhvati selebritije (nekog Đanija, šta god to bilo i nekog biznismena i nekog fudbalera) kako vilene tokom tog policijskog časa, privedu ih i puste kući uz no-no, a nekog anonimnog nesretnika za istu stvar suđenjem preko Skajpa osude na 3 godine zatvora, ali ta stvar nije od juče, to se gaji godinama. Razlika između ovog društva i austrijskog je što se tamo od pandura potpuno isto zentaju i šljaker Jozef i 300 miliona EUR težak Kristijan, obojica će isto da najebu ako krenu da krše pravila. Mi se tu stalno saplićemo.

nikvet pn nikvet pn 09:42 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Имамо ли понешто колективног сећања иако смо Срби?

Дакле крајем марта '99 беше бомбардовање, фрка, драма ко и сад. Дошао и први април, треба да се плати кирија. Цела улица, петнаестак локала сви залепљених излога (осим мене) чекамо газде на договор. Виде и они опало пословање и разумно смање кирију на пола. Изузев моје газдарице и једнога бутика, њих то не занима, пуна кирија остаје. Добро. Бутикаш се рукује с својим газдом, утовари радњу у каравана и пресели је иза угла упола цене. Ја прогутам кнедлу и платим, ординација тако да се сели не може.

Неком срећом претходних година уместо доброг аута и пар летовања узео сам два локала у сивој фази на другом крају града. Како се бомбардовање стабилизовало гоњен врућом киријом позовем мајсторе да адаптирам. Једног преподнева чују се авиони, ведро, пар, прелећу град према северу и - ракетирају! Трас-трас-трас-трас четири детонације далеко, ваљда Ћуприја. Густу тишину прекине стари мајстор брка: Ко ли је овде од нас више блесав - ти газдо што си нас звао или ми што смо дошли да ти радимо на ово лудило.

Захвалан сам бившој газдарици на похлепи која ми је убрзала пресељење.

Иначе данас (на дан НДХ) ми је равно 25 година приватног пословања.

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:47 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

U konkretnom slučaju možda najbliže bi bilo kompleks inferiornosti u odnosu na "organizovane narode".
E sad kako se to zapatilo kod nas je drugo pitanje.

Могуће да то постоји понајвише код политичара који су на личном нивоу несигурни, интелектуално скучени, и који су као “видели света”, али немају никакво искуство са дисфункционалностима других народа и група (види под “Вебер”).
vcucko vcucko 09:49 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

principessa_etrusca
Nema tu nikakvog rasizma,

Наравно да културолошке и менталитетске разлике постоје, не мораш ни да прелазиш државне границе да се увериш у ту реалност, али јесте расизам када њих користиш као изговор, а ти у ствари не умеш да пошаљеш поруку (у српском случају су поруке биле проблематичне и на нивоу садржине, и на нивоу начина на који су достављене), па онда кажеш да народ разуме само штап и батину јер је и малоуман (не разуме поруку), и недисциплинован (неће да је послуша).

Neka su poruke bile sto puta problematične, to je u ovom slučaju potpuno marginalno pitanje. Sada i ovde je najvažnije da se ta neka izolacija sprovede, kako god i koliko god je moguće.
I uz ove i ovbakve propisane mere Ada je bila puna, žurke po parkovima, piip materine. Naravno da u takvom slučaju država mora da radi svoj posao, a to je nepopularno. Znači ne da idu samo cajci sa megafonom nego da privode, kažnjavaju.
A što se ovde i sada (i uvek) sve gleda kao predizborna priča, to je drugi par rukava.
nikvet pn nikvet pn 09:52 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

maksa83
Razlika između ovog društva i austrijskog je što se tamo od pandura potpuno isto zentaju i šljaker Jozef i 300 miliona EUR težak Kristijan, obojica će isto da najebu ako krenu da krše pravila. Mi se tu stalno saplićemo.


Ово да се подвуче и истакне.
maksa83 maksa83 09:53 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

A što se ovde i sada (i uvek) sve gleda kao predizborna priča, to je drugi par rukava.

Nepostojeća (ugašena) državna novinska agencija sa jednim zaposlenim:



predatortz predatortz 09:56 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Иначе данас (на дан НДХ) ми је равно 25 година приватног пословања.


Ćuj stari, sretna ti obljetnica!
vcucko vcucko 10:08 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

predatortz
Иначе данас (на дан НДХ) ми је равно 25 година приватног пословања.


Ćuj stari, sretna ti obljetnica!

Valjda oblietnica.
Onako izvorno, korienski
gedza.73 gedza.73 10:25 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

maksa83
nekog Đanija, šta god to bilo

'to' zarađuje ogromne pare po inostranstvu i to ne od onih nepismenih gastarbajtera koji su penzioneri 'sa stažom' već od ovih 'novih obraznovanih odliva mozgova'.

Trebalo bi da se zakon odnosi na sve podjednako isto (s tim što verovatno imaju opravdanje što zbog slika Džanija sa političarima što zbog verbalnih upozorenja drugim prekršiocima policijskog časa).

Mada ponekad previše dajemo na značaju 'kulturloškom' i 'mentalitetskim' razlikama pošto je srž u jednom

pandura potpuno isto zentaju i šljaker Jozef i 300 miliona EUR težak Kristijan, obojica će isto da najebu ako krenu da krše pravila. Mi se tu stalno saplićemo


Vezivanje pojasa? Ko će mene da natera da se vežem do prodavnice?
Kontrola na naplatnim rampama? Bem ja njima sve po spisku ima da vozim 300 na sat pa ću posle da pojem kafu na motelu.
Red? Nemam ja druga posla nego da čekam sa ostalima u redu, naravno da ću da obiđem ili nađem vezu.
Policijski čas? samo da prođe policija, ja moram da protegnem noge, izvedem kuče, odem kod komšije.

Kvaka je u 'najebavanju' i 'isto'.

Nikvet, srećna godišnjica. Ti si pionir u tom poslu i da nisi zaslužio ne bi toliko dugo opstao.
alselone alselone 10:44 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

predatortz


Jedan aktuelni EVK za tebe, znam da voliš.

Budi sam na ulici
Budi sam
Budi sam na ulici
Budi sam

Treba mi svet
Otvoren za poglede
Otvoren za trčanje

alselone alselone 10:46 10.04.2020

Re: Biće čupavaca


Nepostojeća (ugašena) državna novinska agencija sa jednim zaposlenim:


Prvo su objavili kako je mali volonter a onda za par dana da je bolestan.
Možda grešim dušu ali meni to čini kao klasičan vučićevski scenario kako se svet vrti oko njega.
predatortz predatortz 10:50 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Jedan aktuelni EVK za tebe, znam da voliš.


Ne znam čime sam zaslužio, ali hvala u svakom slučaju.


Uzgred, nije da ih ne volim. Samo, nisu mi među top 10.
alselone alselone 10:53 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Ne znam čime sam zaslužio, ali hvala u svakom slučaju.


Trebala je da bude šala. Znam da si ih nešto polivao pa kao ja kontra sada....
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:53 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Idioti , ipak postoje.
Ma koliko mi bili politički korektni i naizgled humanistički nastrojeni.
Jedna takva grupa gastarbajtera zarazila je pola Čuprije.
I pri tom i mog prijatelja koji je preminuo od korone.

Računalo se na njihov razum, a trebalo ih je zatvoriti.

Идиоти постоје свугде, и са њима се поступа на одговарајући начин. Жао ми је за твог пријатеља, али сумњам да га је ико намерно заразио.
Они коју су стигли из иностранства после 15.3. добили су јасна упуства како да се понашају (и полиција их зове телефоном и по неколико пута дневно и проверава да ли су у кућама), али то није случај са онима који су стигли раније, нити им је речено да се самоизолују.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:59 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

principessa_etrusca
још је страшније видети колико је млађих српских грађана интернализовало тај расистички поглед на своје окружење као малоумно и недисциплиновано.


sve si u pravu ali kud rasistička od svih stvari..
mada kapiram poriv da se za pojavu nađe što gori opis pa se čini da ni rasizam niej dovoljan..
ja ne znam kako bi to nazvala..
nagomilana frustracija koja se pretvara u ključajuću mržnju i za žrtvu nalazi prvog raspoloživog prolaznika..
tako nešto..
ja sam isto zatečena..
sinoć pričam sa sestrom i drugaricom, njih dve su odrasle zajedno dok se nisam i ja pridružila..
dakle nikoga ne poznajem tako dugo..
i žena isto odljepila na tu priču, stoka, magarci, kud će, gdje će, treba ih sve.. šta već ne..
ja stvarno ne znam kako to da objasnim..
liči malo na posljedice komunizma, da nam je urezano u svijest to da je ok da se nekoga proganja, da mu se propisuje neki zatvor, neke kazne, nekako on da se kazni mimo uobiajenih pravila, rječju da se nađe nad nekim već da se iživljava..

meanwhile in Canada..
suseljani svako malo prijave da neko hoće da prijavi policiji da komšija ima goste..
poneko od tih prijavljivača (ne znam sprovedu li u djelo, cjenim da ne, da samo hoće malo da went out).. i lagano pjeni prijavljujući svoje irresponsible neighbours, al to na tom i stane..
i cjenim da su uglavnom u pitanju nekakave dokone vještice..
dočim u Srbiji je to u pitanju sve svijet koji bi trebao biti mlad, perspektivan, progresivan..
svi bi da spaljuju komšije..
možda je to produžetak te podjele sns/opozicija.. ne znam..
al da je zdravo nije..
nema šaje da tom linijom dalje idući sve skupa dobro završi..

inače ja kašljucam al sam ok nego se pomalo brinem da nisam čulo mirisa izgubila na trajnoj bazi
predatortz predatortz 11:01 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

alselone
Ne znam čime sam zaslužio, ali hvala u svakom slučaju.


Trebala je da bude šala. Znam da si ih nešto polivao pa kao ja kontra sada....


Nisam, samo smatram da je njihov opus više folirantski.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:14 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

bene_geserit
A zar ne bi to bio atak na osnovne postulate na kojima stoje U. S. of A.?

Pa printanje para i deljenje okolo kome god, bile to banke, velike firme, male firme, pojedinci je već atak na osnovne postulate.

Cene rentiranja će svakako da padnu solidno, ali je to proces pošto su svi ugovori na periode od godinu i često i duže.
Ili to nisu više izvorne USA? Onda je to potpuno druga stvar.

Nije već stotinak godina, a poslednjih 30-tak nije uopšte.


ne možeš to tako da rješavaš..
ali corona jeste donjela mogućnost da se dalje testira rad od kuće i da se onda tako proba rješiti taj problem pretrpanosti gradova (i poslijedično sky high cijena nekretnina a time i renti)..
sve ostalo je samo zamazivanje..
maliperica maliperica 11:30 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Идиоти постоје свугде, и са њима се поступа на одговарајући начин. Жао ми је за твог пријатеља, али сумњам да га је ико намерно заразио.
Они коју су стигли из иностранства после 15.3. добили су јасна упуства како да се понашају (и полиција их зове телефоном и по неколико пута дневно и проверава да ли су у кућама), али то није случај са онима који су стигли раније, нити им је речено да се самоизолују.


U tome i jeste stvar.
Što su samo - dobili uputstva.
I što se smatralo , da su Nemci ili u najmanju ruku Englezi.
Ali nisu.
Onom ko umre svejedno je da li je bilo namerno ili je u pitanju neodgovorna budala.

Debilasto marketinško ponašanje na TV i nekoliko sedmica izolacije i nisu problem kakav se predstavlja.
Sve je to bezazleno i šteta minimalna.

A leđa nekoga manje bole.

Usput
Meni su i otac i ćerka u izolaciji.
Ali razumem razlog.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:11 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

malo na posljedice komunizma, da nam je urezano u svijest to da je ok da se nekoga proganja, da mu se propisuje neki zatvor

Liči.
Liči na shvatanje da je država dužna da uređuje baš sve.
Pa ako je za babe najbezbednije da ne izlaze, onda država to mora da zabrani.
Za babsko dobro, naravno. Jer država mora da misli o babama, pošto su babe maloumna bića koja ne mogu o sebi da odlučuju, mora to umesto njih, i za njihovo dobro, da radi država.
Ako baba umre zbog svoje nepažnje, onda nije kriva baba nego država.

A bilo bi normalnije reći babama da je za njih opasno da izlaze, pa ako hoće mogu da se zabarikadiraju do kraja sveta, a ako baba ipak izađe pa naleti na koronu, ebiga baba, zaebala si se što nisi slušala.
Milan Novković Milan Novković 12:59 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

newimprovedtadejus
...inače ja kašljucam al sam ok nego se pomalo brinem da nisam čulo mirisa izgubila na trajnoj bazi

I mojoj mlađoj ćerci to traje oko mesec dana - to su nam jedini simptomi u kući, a pošto joj je urušuen kvalitet života zbog nedostatka kafanjeringa zdravija je nego ikad - iako je ona dodijagnostikovala dužinu trajanja podrivenog čula mirisa alergijom na polen.

Dobra vest - od pre nekoliko dana počelo je čulo, pomalo, ponovo da joj radi.

Loša vest - pošto je ona agresivna u menadžmentu sad moramo da pazimo i na mirise u kuhinji.

Tako, budi nežna prema ukućanima kad ti se čulo povrati.
mariopan mariopan 13:18 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

vcucko
principessa_etrusca
Nema tu nikakvog rasizma,

Наравно да културолошке и менталитетске разлике постоје, не мораш ни да прелазиш државне границе да се увериш у ту реалност, али јесте расизам када њих користиш као изговор, а ти у ствари не умеш да пошаљеш поруку (у српском случају су поруке биле проблематичне и на нивоу садржине, и на нивоу начина на који су достављене), па онда кажеш да народ разуме само штап и батину јер је и малоуман (не разуме поруку), и недисциплинован (неће да је послуша).

Neka su poruke bile sto puta problematične, to je u ovom slučaju potpuno marginalno pitanje. Sada i ovde je najvažnije da se ta neka izolacija sprovede, kako god i koliko god je moguće.
I uz ove i ovbakve propisane mere Ada je bila puna, žurke po parkovima, piip materine. Naravno da u takvom slučaju država mora da radi svoj posao, a to je nepopularno. Znači ne da idu samo cajci sa megafonom nego da privode, kažnjavaju.
A što se ovde i sada (i uvek) sve gleda kao predizborna priča, to je drugi par rukava.



Nije, to je sve vreme jedan isti par rukava - izbori i propaganda u vezi sa izborima.
Potezi koje je vlast vukla bili su zakasneli, iznuđeni a ne promišljeni i u funkciji zaštite naroda od pandemije. A, kako kasnije, posle "smešnog virusa" saznajemo, sve da bi se prikupili potpisi za listu SNSa i kandidaturu Vučića za izbore.
Da vidmo kako je sada, kako se vlast odnosi prema "nevaljalom narodu", vrlo strogo, tiranski..... a šta konkretno radi na suzbijanju epidemije, to jest da li na tome radi ili su im i dalje prioriteti izborne aktivnosti Vučića i Brnabićke, zapravo celog tima upregnutog u samoreklamerstvo vođe?

Čak i lekara koji ćute i podržavaju njegovo bahato ponašanje oko pravila koja se odnose na sve u uslovima pandemije, tu nema izuzetaka jer virus te pojmove ne poznaje a lekari stoje pired njega i ni da pisnu o ovome:

Vučić neće u izolaciju ni posle puta u inostranstvo.
Uz Vučića svakog dana stoje lekari koji nas opominju ali njemu ne kažu ništa u vezi sa njegovim ponašanjem umesto da ga po sili zakona zatvore u karantin.
Vučić neće da se testira, niti da nosi zaštitu, maska ma landara ispod brade.
Vučić obilazi celu Srbiju i na skupovima tom prilikom stoji mnogo ljudi preblizu jedni drugima, mnigi bez maski, rukavica..političari, lekari, novinari, aktivisti sns, botovi, medicinsko osoblje...
Vučićev sin je pozitivan a on nije u izolaciji ni jednog dana. I danas "uručuje" opremu nekoj bolnici u Srbiji kao da je njegova lična donacija netestiran, bez maske kako to inace radi.

Hoće li neko uhapsiti Vučića zbog širenja bolesti po Srbiji ili neće, i iz kog razloga neće kad je svaki ovaj nabrojani razlog dovoljan da neko od nas ode na tri godine u zatvor ako bi tako radio?

I da i ja naglasim maksino:

Razlika između ovog društva i austrijskog je što se tamo od pandura potpuno isto zentaju i šljaker Jozef i 300 miliona EUR težak Kristijan, obojica će isto da najebu ako krenu da krše pravila. Mi se tu stalno saplićemo.

rodni rodni 13:23 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

bene_geserit
неопходности строгих мера због “менталитетских разлика”, а она је јасно расистичка

Kako bre rasistička, možemo malo preciznije termine da koristimo valjda.
U konkretnom slučaju možda najbliže bi bilo kompleks inferiornosti u odnosu na "organizovane narode".
E sad kako se to zapatilo kod nas je drugo pitanje.

Ja nemam nikakakv kompleks, kako individualni, tako niti 'kolektivni'.
U nekim stvarima smo bolji od nekih drugih naroda, a u nekim drugim smo mnogo gori.
Radio sam sa raznim ljudima (odnosno, iz raznih naroda) bez ikakve inferiornosti ili superiornosti.
Dakle, ukoliko treba (a treba) da budemo samokritični, to ne znači da treba da se bičujemo.
Na Srbe ne dam - jer znam mnogo Srba na koje bi svaki narod bio ponosan.
Istina - znam mnogo i govana.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:24 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

newimprovedtadejus
. sve si u pravu ali kud rasistička od svih stvari..

Да не посежем за Ћирјаковићевим класификацијама и терминологијом, назив “расизам” је сасвим јасан: једна група/народ/раса су они нижи због неких својих инхерентних особина као што је КИ89 и дементна склоност ка инату.
liči malo na posljedice komunizma, da nam je urezano u svijest to da je ok da se nekoga proganja, da mu se propisuje neki zatvor, neke kazne, nekako on da se kazni mimo uobiajenih pravila, rječju da se nađe nad nekim već da se iživljava..

Тачно. Постоји одрицање од личних слобода и препуштању држави да уређује наше животе. Са друге стране, а постоји и разумевање за тоталитарна решења (при чему нико себе не види на Голом или неком сличном месту, већ свог неистомишљеника за кога треба да буде резервисана примерна казна.

Питање је како ми сада контролишемо полицију коју МИ плаћамо и која је НАШ сервис.

Прича је од прошлог викенда, из Бг. Медицинска сестра пошла на посао за време полицијског часа. Са собом је имала радну књижицу као доказ у којој установи ради и свој распоред смена, али ју је патрола задржала 20 минута јер није имала радни налог. Где се у ванредном стању део здрав разум и како ћемо га вратити?

dočim u Srbiji je to u pitanju sve svijet koji bi trebao biti mlad, perspektivan, progresivan..
svi bi da spaljuju komšije..

То ја видим. А за полицијски час 24/7 кажу “ОВДЕ мора тако”, “овде МОРА тако”, а и “овде мора ТАКО (а и горе од овога)”.

inače ja kašljucam al sam ok nego se pomalo brinem da nisam čulo mirisa izgubila na trajnoj bazi

Не брини за чуло мириса, кажу да се враћа полако.
А иначе сјајно си прошла, сви бисмо се сада радо мењали са тобом (и без чула мириса).
Atomski mrav Atomski mrav 14:54 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

oni pravili žurke i radovali se toplim danima pa kad je došlo stanipani 20. marta reklo "e aj sad ozbiljno".


U Švedskoj se razbolelo 70 ljudi od ukupno 100 koliko je prisustvovalo rođendanskoj proslavi. Domaćin žurke završio na intenzivnoj nezi.
vcucko vcucko 15:08 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

mariopan


I da i ja naglasim maksino:

Razlika između ovog društva i austrijskog je što se tamo od pandura potpuno isto zentaju i šljaker Jozef i 300 miliona EUR težak Kristijan, obojica će isto da najebu ako krenu da krše pravila. Mi se tu stalno saplićemo.


Slažem se sa svime što kažeš.

A ovo potomje (maksin citat) je sublimat svega. I osnova svega.
To ovde neće promeniti niko. Ni Vučić, ni Lisičić, ni Zec. Niko ni pre ni posle njega.
A to je. ponavljam i složićemo se, osnova svega. To je razlika između protestantskog i ostalih (katoličkog, pravoslavnog itd.) svetova.

To je kad je Ljiljana Lašić jednom izjavila, davno ali odmah posle 5.10.2000., otprilike:
Pre 5. oktobra su je izbegavali, bila je kao prokazana. Onda 6. oktobra počinje da zvoni telefon, daleka i zaboravljena rodbina, poznanici otkad i dalikad, kuso i repato. Znaš, ti sad imaš moć, možeš li da mi/nam završiš ovo/ono/svaštanešto. A žena samo vodila konferansu ili šta već 9. marta '91. - sa DOS-om oktobra 2000. veze nije imala.
To niko nikad neće promeniti. Možda malo da poboljša, malo da podigne lestvicu, malo da navuče na normalu. Ali u osnovi, niko nikad.

Ovo nikad neće biti WASP zemlja. Neće ni Italija ni Španija, dele nas vekovi razvoja. I svo zlato Latinske Amerike u španskom slučaju. A vidimo da ni to ne pomaže u ovakvim situacijama.

Ono čuveno "a kako može u Americi i Engleskoj, kako u Nemačkoj... eto nije za poređenje, smešno je.

maksa83 maksa83 15:18 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Pre 5. oktobra su je izbegavali, bila je kao prokazana. Onda 6. oktobra počinje da zvoni telefon, daleka i zaboravljena rodbina, poznanici otkad i dalikad, kuso i repato. Znaš, ti sad imaš moć, možeš li da mi/nam završiš ovo/ono/svaštanešto.

Mislim da verovatno već treći put pričam da je tamo negde dvehiljaditih jedan moj poznanik radio na novom softveru za prijemne na fakultete, i on je potpuno ukidao mogućnost bilo kakvog muljanja, pomeranja crte, ubacivanje Đokinog malog i Perine ćerke i sl. I onda je jednom došao tadašnji ugledni političar da traži da mu se neko već ubaci negde, a kad su mu rekli "ne može" dobio je napadaj veličine uz stereotipno bukvalno ZNAŠ TI BRE KO SAM JA?

Kad ovo ispričam nekome uvek dodam zagonetku "ok šta misliš ko je to bio?" i onda kreće uobičajeno - Velja Selja? Nije. Đinđić? Nije. Ovaj-onaj-taj-taj? Nije. Niko nikad ne pogodi.

Smešan deo. Tačan odgovor je - Žarko Korać.

maksa83 maksa83 15:31 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

U Švedskoj se razbolelo 70 ljudi od ukupno 100 koliko je prisustvovalo rođendanskoj proslavi. Domaćin žurke završio na intenzivnoj nezi.

Sad znaš i koliko godina nije imao, ja se uopšte ne zezam kad kažem da su ozvaničili nature assisted lapot - ako si stariji od 80 nema intenzivne nege za tebe, izvoli na onaj šalter tamo gde piše Valhala.
alselone alselone 15:33 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Smešan deo. Tačan odgovor je - Žarko Korać.


Naduvanko.

Evo ko ga je provalio još davno.

LINK
kick68 kick68 17:32 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

meanwhile in Canada..
suseljani svako malo prijave da neko hoće da prijavi policiji da komšija ima goste..
poneko od tih prijavljivača (ne znam sprovedu li u djelo, cjenim da ne, da samo hoće malo da went out).. i lagano pjeni prijavljujući svoje irresponsible neighbours, al to na tom i stane..
i cjenim da su uglavnom u pitanju nekakave dokone vještice..


Nisu vestice, pravda za vestice. Ovo ovde je potkazivacko drustvo. Tesko je objasniti nekome ko sve to gleda sa strane.
A sto se samomrznje tice, imala sam virtualne okrsaje sa ljudima iz Srbije skoro na temu mi smo Srbi stoka neopevana nedisciplinovana i kako gastosi sve postuju tamo negde a kad dodju u Srbiju zagadjuju kako stignu i nista ne postuju. I oko izjave tamo je kod vas narod kulturniji. Koji narod? Filipinci, Pakistanci, Sirijci? Ovo je multikulturalno drustvo. To je taj internalizovani rasizam o kome govori principesa a koji su im usadili njihov predsednik i njihova premijerka. Moji nisu.
Taj problem sa culom mirisa i ukusa bi mi dobro dosao na mesec dana:)
rodni rodni 17:58 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

vcucko
mariopan


I da i ja naglasim maksino:

Razlika između ovog društva i austrijskog je što se tamo od pandura potpuno isto zentaju i šljaker Jozef i 300 miliona EUR težak Kristijan, obojica će isto da najebu ako krenu da krše pravila. Mi se tu stalno saplićemo.


Slažem se sa svime što kažeš.

A ovo potomje (maksin citat) je sublimat svega. I osnova svega.
To ovde neće promeniti niko. Ni Vučić, ni Lisičić, ni Zec. Niko ni pre ni posle njega.
A to je. ponavljam i složićemo se, osnova svega. To je razlika između protestantskog i ostalih (katoličkog, pravoslavnog itd.) svetova.

To je kad je Ljiljana Lašić jednom izjavila, davno ali odmah posle 5.10.2000., otprilike:
Pre 5. oktobra su je izbegavali, bila je kao prokazana. Onda 6. oktobra počinje da zvoni telefon, daleka i zaboravljena rodbina, poznanici otkad i dalikad, kuso i repato. Znaš, ti sad imaš moć, možeš li da mi/nam završiš ovo/ono/svaštanešto. A žena samo vodila konferansu ili šta već 9. marta '91. - sa DOS-om oktobra 2000. veze nije imala.
To niko nikad neće promeniti. Možda malo da poboljša, malo da podigne lestvicu, malo da navuče na normalu. Ali u osnovi, niko nikad.

Ovo nikad neće biti WASP zemlja. Neće ni Italija ni Španija, dele nas vekovi razvoja. I svo zlato Latinske Amerike u španskom slučaju. A vidimo da ni to ne pomaže u ovakvim situacijama.

Ono čuveno "a kako može u Americi i Engleskoj, kako u Nemačkoj... eto nije za poređenje, smešno je.


Ako tako misliš, onda je sve rešeno.
Onda nam i ne preostaje drugo nego da kopamo kanale i čistimo klonje za te 'ozbiljne' narode.
Ne, ja se ne slažem sa postavkom stvari kako si ti izložio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:14 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Eno Pajićevi marksisti u Americi predlažu ni manje ni više nego da se ukine kirija. Pazi, da se ukine kirija dok ovo traje. Imaš nekretninu, iznamljuješ je nekome i država ti ukine vlasništvo.

Amerika je zemlja krajnosti, mnogo najboljih ali i najgorih stvari dolazi odande. Oni u jednom momentu kada se pokomuniste, Pol Pot će biti Prometej za njih.


Alsika, opet pričaš gluposti. Odeš tako na neki ultralevodesničasrki vebsajt, tamo se zaglupiš i onda zaboraviš gde si otišao, pa misliš da je sve tako kako tamo piše i da će stvarno biti kao što si predvideo to jest bene ti rekao.

Ali, evo, ovi moji marksisti daju lovu, nepovratni kredit za male bizinise ako potrošiš na plate i tekuće troškove (10 soma je za džabe, a preko toga je sa nekom sitnom kamatom i otplatom na milion godina, mislim, mora i banka da preživi, ne, jer ko će posle da trpi tadejus na blogu kad ostane bez posla ). I ovo nije info sa foksa i brejnfatra, ne znam šta već pratiš, nego iz prve ruke, aplicirah i ja pre nekoliko dana, reko', neće se baci...

A danas sam se čuo sa mušterijom, pravi marksista, a zapravo libertarijanac, poslao je svih 400 radnika iz fabrike kući, lade jajca i normalno primaju platu do daljnjeg, a samo inženjering radi, mahom od kuće. Kaže, nisu oni (radnici) krivi što ne mogu da rade od kuće. E, sad, koliko će to da traje, bog sveti zna, verovatno dok ne ostane bez para, ili se osvesti.



vcucko vcucko 18:21 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

rodni
vcucko


Ako tako misliš, onda je sve rešeno.
Onda nam i ne preostaje drugo nego da kopamo kanale i čistimo klonje za te 'ozbiljne' narode.
Ne, ja se ne slažem sa postavkom stvari kako si ti izložio.

Nije rešeno.
Jeste u globalu, ne misliš valjda da će Srbi, u bilo kakoj podeli karata biti neki novi Englezi ili Nemci Ali, kako rekoh, možemo da pomičemo stvari sa mrtve tačke. Sistemom malih pomaka, sitnih ali bitnih.
Ja ne želim da budem Englez ili Nemac. Možda bih voleo da sam Rus, a kad bi Rus radio po svetu ono šta rade i šta su radili Englezi (tu računam i njihov prekookeanski klon na steroidima) i Nemci, ne bih voleo ni da sam Rus.
A ne volem, baš, slinavljenje tipa "kako može u Engleskoj i Nemačkoj, a ne može kod nas". Eto ne može. Fali nam pe-šest vekova slične istorije. Samo toliko.
alselone alselone 18:31 10.04.2020

Re: Biće čupavaca



Alsika, opet pričaš gluposti. Odeš tako na neki ultralevodesničasrki vebsajt, tamo se zaglupiš i onda zaboraviš gde si otišao, pa misliš da je sve tako kako tamo piše i da će stvarno biti kao što si predvideo to jest bene ti rekao.


Pajče, sajtove koje nabrajaš u životu nisam posetio. Ono što čitam o US politici pratim na reditu i tviteru.

Slobodno pogledaj šta piše Ilhan Omar, U.S. Representative, to je nova AOC tako da kontam da će ti se jako svideti. Isto kao i AOC voli jednostavna genijalna rešenja kompleksnih problema. Ovaj je sjajan - ukinimo kirije.
gedza.73 gedza.73 18:33 10.04.2020

Re: Biće čupavaca


vcucko
Eto ne može. Fali nam pe-šest vekova slične istorije. Samo toliko.

'nači da ne diramo ništa?




(prvomajski uranak... roštiljanje u parku)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:38 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Pajče, sajtove koje nabrajaš u životu nisam posetio. Ono šttam o US politici pratim na reditu i tviteru.


Pa, to je još gore, možeš i na instagramu tako da se informišeš, ili, nedajbože, na fejsbuku.

Evo, ja nikad čuo nisam za tog Omara (jesam za AOC, ona je, bre, phd za te vaše kukuljičarske filozofe i vizionare trampoljube ).



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:39 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

kick68
meanwhile in Canada..
suseljani svako malo prijave da neko hoće da prijavi policiji da komšija ima goste..
poneko od tih prijavljivača (ne znam sprovedu li u djelo, cjenim da ne, da samo hoće malo da went out).. i lagano pjeni prijavljujući svoje irresponsible neighbours, al to na tom i stane..
i cjenim da su uglavnom u pitanju nekakave dokone vještice..


Nisu vestice, pravda za vestice. Ovo ovde je potkazivacko drustvo. Tesko je objasniti nekome ko sve to gleda sa strane.
A sto se samomrznje tice, imala sam virtualne okrsaje sa ljudima iz Srbije skoro na temu mi smo Srbi stoka neopevana nedisciplinovana i kako gastosi sve postuju tamo negde a kad dodju u Srbiju zagadjuju kako stignu i nista ne postuju. I oko izjave tamo je kod vas narod kulturniji. Koji narod? Filipinci, Pakistanci, Sirijci? Ovo je multikulturalno drustvo. To je taj internalizovani rasizam o kome govori principesa a koji su im usadili njihov predsednik i njihova premijerka. Moji nisu.
Taj problem sa culom mirisa i ukusa bi mi dobro dosao na mesec dana:)


ja i muž se otimamo ko će prvi da zove policiju..
danas su se raspomamili, druže se po prednjim dvorištima sve u 16..
al ja sumnjam da neko stvarno i pozove.. nego prije da went out..
i tu ljudi vjerovatno samo laprdaju, čisto sumnjam da neko stvarno i prijavljuje komšije..
samo što taj jal, zloba, pižđevina, ima toga svuda, ali to nije za emotivno i mentalno stabilne ljude..
to je znak da nešto ozbiljno prestaje da bude u redu..
ako imaš poriv da komšiju prijaviš policiji ili uopšte trošiš mentalnu energiju na smišljanje ko je u društvu kriv za tvoje nedaće..
u problemu si..

inače Srbija skroz dobro stoji po broju mrtvih na miillon stanovnika..
moglo bi se reći da je jako uspješna..
ali avaj..
meni se čini da je to zapravo znak dubokog neuspjeha..
izmaltretirao si ljude, doveo ih na ivicu sloma živaca, napravio si štetu svima a posebno samozaposlenima i siromašnijima (za šta nudiš kompenzaciju 100 evra, tugo, živote).. e a sad te čeka da se vratiš u normalu a broj zaraženih a time i imunih ti je minimalan..
za promjenu će sirotinja da najebe
vcucko vcucko 18:50 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

gedza.73

vcucko
Eto ne može. Fali nam pe-šest vekova slične istorije. Samo toliko.

'nači da ne diramo ništa?




(prvomajski uranak... roštiljanje u parku)

Da. Upravo o tome i pričam.

Ove likove bi neka policija trebala da uhapsi i neki sudija da osudi. Neki zatvor da primi i(li) neki državni račun (onaj na 840) da primi pozamašnu uplatu. I uplaćena suma da se utroši u nešto opšte korisno.
A sve to je nepopularno, jer većina razmišlja kao ovi sa slike. Kad većina bude razmišljala "hapsi to i sudi" biće drugačije.

Jesi li ti ikad palo na pamet, zašto obe pole Srbije kad govore o dobrim starim vremenima, koliko god da su suprotstavljene, u stvari misle na isto. Jer, za divno čudo, ni kralj ni broz nisu morali da misle o pobedi na izborima

P.S. pozdravio te Diogen, on bi jadničak seirio kad bi video ove slike. Ono, rekoh li vam ja, još kadikad
alselone alselone 18:57 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Pa, to je još gore, možeš i na instagramu tako da se informišeš, ili, nedajbože, na fejsbuku.


Instagram ću ostaviti tebi a ja ću nastaviti da čitam tviter jer tamo možeš direktno vidiš šta je svako od njih rekao, nema medijskih interpretacija i spinova.

Tako sam imao priliku da vidim genijalnu ideju gospođe Omar. Eno AOC se nervira od onda, kako je njoj propala tako jednostavna a genijalna ideja. Samo se uspentraš na mesto moći i kažeš "od danas nema kirija" i svi Pajići Kolorada i srednjeg zapada pouzimaju vile i baklje i povikaše ura!

Šta su sve tvoji marksisti izobećavali da će poukidati i napraviti džabe, to nema ni u crtanom filmu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:10 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

Ali, kako rekoh, možemo da pomičemo stvari sa mrtve tačke. Sistemom malih pomaka, sitnih ali bitnih.

Dobro je.
Pomislih da nema spasa.

Nego da te pitam nešto, reče da nismo Nemci, Englezi, ovo ono, da postoje razlike, zbog ovoga, onoga....
Pa ima li i jedna od svih tih razlika u našu korist, jesmo li u ičemu makar malo bolji od njih, pošto vidim da je skoro opšte slaganje da razlike ima, i da je to u smeru da smo mi najgori.

Mene objašnjavanje razloga zašto je to tako ne teši, radije bih da se, ako je sve tačno ovo što pišeš, ti Srbi sklone sa ove planete.

Ko zna da li se to uopšte može popraviti, a i ako može, reče i sam, sporo to ide.

Da pobijemo mi to?
gedza.73 gedza.73 19:12 10.04.2020

Re: Biće čupavaca

vcucko
Kad većina bude razmišljala "hapsi to i sudi" biće drugačije.

Većina jeste normalna. Većina ne bi sekla u parku drveće kako bi podložila roštilj. Većina je slična svakoj većini u bilo kojoj zemlji.

Problem je što mi imamo zakone koji se tumače na x načina. Za nekoga bez političke ili kriminalne moći su esktremno strogi a za vrhušku može i nanogica.
Kad ljudi vide kako se nekažnjeno provlače političari, kriminalci iz njihovog mesta, kako im niko i ništa ne može onda i oni krenu da krše zakone tamo gde mogu.

Naravno da nećemo biti AmerikaENgleskaNemačka, a i ne vidim neku potrebu da budemo bilo ko od njih, niti moramo da budemo savršeno uređeno društvo samo možemo da budemo malo sređeniji i malo utegnutiji.

Verujem da bi to velika većina prihvatila.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana