Na današnji dan

Nezavisni mediji - jedina prava opozicija!

Filip Mladenović RSS / 28.10.2020. u 21:48

Nagrada "Dušan Bogavac"
Nagrada "Dušan Bogavac"
Žiri novinarske nagrade za etiku i hrabrost "Dušan Bogavac", koju dodeljuju Nezavisno udruženje novinara Srbije i Fondacija "Dušan Bogavac", odlučio je da su dobitnici nagrade za 2020. godinu novinarka i snimatelj Televizije N1 - Jelena Zorić i Aleksandar Cvrkotić, i redakcija dnevnog lista "Danas".

Novinarka N1 Jelena Zorić je svojim hrabrim i etičkim angažmanom tokom 2020. godine, a naročito za vreme građanskih protesta početkom jula, potvrdila sve atribute časnog i profesionalnog žurnalizma.

Takođe, nagradu je zaslužio i snimatelj N1 Aleksandar Cvrkotić, kao simbol svih odvažnih snimatelja i fotografa, koji kamerom, bez obzira na uslove i prilike, beleže važne trenutke.

Redakcija dnevnog lista "Danas" već više od dve decenije nastoji da svojom uređivačkom politikom i publikovanim sadržajima na delu pokaže standarde etičkog i hrabrog novinarstva, a to usmerenje i opredeljenje dokazali su i tokom ove godine. "Danas" je trenutno jedini slobodni i nezavisni dnevni list u Srbiji, što na žalost govori o turobnoj slici medijske scene.

Ove godine u užem izboru za nagradu "Dušan Bogavac" bili su i redakcija BIRN-a, novinarka Tamara Grujić za TV serijal "Sa Tamarom u akciji", kolumnista lista "Danas" i pozorišni reditelj Zlatko Paković, i novinarka i urednica portala "Južne vesti" Gordana Bjeletić.

U žiriju su bili prethodni dobitnici nagrade Tatjana Lazarević (KoSSev), Vuk Cvijić (NIN) i Branislav Šovljanski (ispred radakcije TV N1), te Filip Mladenović, u ime Fondacije "Dušan Bogavac", i Željko Bodrožić, predsednik NUNS-a.

Svečana dodela novinarske nagrade "Dušan Bogavac" za etiku i hrabrost održana je u sredu, 28. oktobra 2020. godine, od 12 sati, u beogradskom Medija centru, Terazije 3.

SNIMAK CEREMONIJE DODELE NAGRADE: https://www.youtube.com/watch?v=LVLTRn-Zxbo&feature=youtu.be

Atačmenti



Komentari (417)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:54 28.10.2020

filipeeee

drzacu mikrofona

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:57 28.10.2020

Re: filipeeee

dragosevacsutra
drzacu mikrofona



Pravi primer džentlmena!
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:22 28.10.2020

Re: filipeeee

Đentlmena

gedza.73 gedza.73 07:36 29.10.2020

Re: filipeeee

Filip Mladenović
dragosevacsutra
drzacu mikrofona

Pravi primer džentlmena!

Truli relikt još trulijeg kapitalizma i šovinistički ispad u kome se "manifest"uje sva nejednakost drugarica i drugova u našem društvu. Ovakve pojave moramo najoštrije osuditi jer one samo podubljuju neravnopravnost i ističu manju vrednost žena.
zaharaga zaharaga 22:07 28.10.2020

svinje burzujske - tirani radnicke klase

N1 nije prava opozicija, jer N1 nije nezavisan. N1 je ispostava CNNa, a oni su placenici tog istog kapitalizma koji je stvorio Hitlera i nacizam. Dakle N1=nacizam! A protiv nacizma smo se borili, Filipe! A sad i ti stajes na stranu okupatora.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:15 28.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

zaharaga
N1 nije prava opozicija, jer N1 nije nezavisan. N1 je ispostava CNNa, a oni su placenici tog istog kapitalizma koji je stvorio Hitlera i nacizam. Dakle N1=nacizam! A protiv nacizma smo se borili, Filipe! A sad i ti stajes na stranu okupatora.


Šta su onda PINK, Happy, Informer, Kurir, Srpski telegraf i ostali smećoidi, koji gore od nacističkih okupatora lažu, obmanjuju, obeshrabruju i kretenizuju gradjanstvo Srbije!?

I uz to prave dimnu zavesu da bi ratni profiteri, tajkuni i mafija nesmetano nastavili sa bezočnom pljačkom naroda!
zaharaga zaharaga 22:39 28.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

Filip Mladenović
zaharaga
N1 nije prava opozicija, jer N1 nije nezavisan. N1 je ispostava CNNa, a oni su placenici tog istog kapitalizma koji je stvorio Hitlera i nacizam. Dakle N1=nacizam! A protiv nacizma smo se borili, Filipe! A sad i ti stajes na stranu okupatora.


Šta su onda PINK, Happy, Informer, Kurir, Srpski telegraf i ostali smećoidi, koji gore od nacističkih okupatora lažu, obmanjuju, obeshrabruju i kretenizuju gradjanstvo Srbije!?

I uz to prave dimnu zavesu da bi ratni profiteri, tajkuni i mafija nesmetano nastavili sa bezočnom pljačkom naroda!


Za Pink i Hepi i te druge se slazemo. Samo treba da budemo hrabri i iskeni da kazemo da je N1 isto smecoid. Druge boje, ali smecoid, kao i svi ostali koji se zalazu za saradnju s nacistickom euroatlanskom okupatorskom cizmom.
freehand freehand 22:54 28.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

zaharaga
N1 nije prava opozicija, jer N1 nije nezavisan. N1 je ispostava CNNa, a oni su placenici tog istog kapitalizma koji je stvorio Hitlera i nacizam. Dakle N1=nacizam! A protiv nacizma smo se borili, Filipe! A sad i ti stajes na stranu okupatora.

Nemoj više da piješ to što si pio pre nego što si ovo pisao.
Mislim, možeš al nemoj da se čudiš kad počnu komšije da se sklanjaju i čudno šapuću kad prolaziš i skupljaju sitnu decu kad naiđeš.-
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:04 28.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

zaharaga
Filip Mladenović
zaharaga
N1 nije prava opozicija, jer N1 nije nezavisan. N1 je ispostava CNNa, a oni su placenici tog istog kapitalizma koji je stvorio Hitlera i nacizam. Dakle N1=nacizam! A protiv nacizma smo se borili, Filipe! A sad i ti stajes na stranu okupatora.


Šta su onda PINK, Happy, Informer, Kurir, Srpski telegraf i ostali smećoidi, koji gore od nacističkih okupatora lažu, obmanjuju, obeshrabruju i kretenizuju gradjanstvo Srbije!?

I uz to prave dimnu zavesu da bi ratni profiteri, tajkuni i mafija nesmetano nastavili sa bezočnom pljačkom naroda!


Za Pink i Hepi i te druge se slazemo. Samo treba da budemo hrabri i iskeni da kazemo da je N1 isto smecoid. Druge boje, ali smecoid, kao i svi ostali koji se zalazu za saradnju s nacistickom euroatlanskom okupatorskom cizmom.


Pa zar vam nije gora ova domaća, mafijaško-politikantska okupatorska čizma, koja Vas bezobrazno gazi pa još preko nabrojanih smećoida tvrdi da Vas - mazi i brine o Vama!?

Pažljivo poslušajte jučerašnji govor Šaipa Kamberija u Skupštini Srbije o tome zašto ne može da podrži izbor stare/nove vlade Ane Brnabić:

https://www.facebook.com/SDASandzaka.Officialpage/videos/697823477494892/?vh=e

https://youtu.be/Gpc9Ppj_3nU
bene_geserit bene_geserit 02:05 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

Pa zar vam nije gora ova domaća, mafijaško-politikantska okupatorska čizma

Ova domaća čizma radi za stranu čizmu, da ova ne bi morala da gaca po blatu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:58 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

freehand
zaharaga
N1 nije prava opozicija, jer N1 nije nezavisan. N1 je ispostava CNNa, a oni su placenici tog istog kapitalizma koji je stvorio Hitlera i nacizam. Dakle N1=nacizam! A protiv nacizma smo se borili, Filipe! A sad i ti stajes na stranu okupatora.

Nemoj više da piješ to što si pio pre nego što si ovo pisao.
Mislim, možeš al nemoj da se čudiš kad počnu komšije da se sklanjaju i čudno šapuću kad prolaziš i skupljaju sitnu decu kad naiđeš.-



Jesi i ti primetio koliko se ovde konzumira alkohol pre blogovanja (i meni se omaklo nedavno)? Pokojni Drago se zadovoljno smeška na nebu.
maksa83 maksa83 07:20 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

N1 je ispostava CNNa, a oni su placenici tog istog kapitalizma koji je stvorio Hitlera i nacizam. Dakle N1=nacizam!

Ako je kapitalizam stvorio nacizam, a kapitalizam je stvorio i Najk patike, i slanu Plazmu => Najk patike = slana Plazma = nacizam!


gedza.73 gedza.73 07:49 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

a oni su placenici tog istog kapitalizma koji je stvorio Hitlera i nacizam

je verovatno odgovor na

Filip Mladenović
A što se nacizma tiče, to zlo je čedo kapitalizma


tako da jeste malo čudno da neko ko je protiv kapitalizma, za samoupravljačke-upravljačke odnose i državne krovopokrivače učestvuje u dodeli nagrada i promovisanju kapitalističkog udruženja u vlasništvu medijskog tajkuna a ne u rukama radničke klase i klasikinja.

Daleko primerenije bi bilo da su dodelili nagradu novinarskoj kući koju su svojim sredstvima i na ravnopravnim odnosima napravili novinari i novinarkinje, koji se dosledno bore i dosledno žive svoje stavove oslobođeni stega uštogljenog i reakcionarnog kapitalističkog društva.

Ovo bi stvarno moglo da se posmatra kao izdaja Filipa Mladenovića svega onoga za šta se blogovima do sada zalagao.
freehand freehand 11:33 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

gedza.73
a oni su placenici tog istog kapitalizma koji je stvorio Hitlera i nacizam

je verovatno odgovor na

Filip Mladenović
A što se nacizma tiče, to zlo je čedo kapitalizma


tako da jeste malo čudno da neko ko je protiv kapitalizma, za samoupravljačke-upravljačke odnose i državne krovopokrivače učestvuje u dodeli nagrada i promovisanju kapitalističkog udruženja u vlasništvu medijskog tajkuna a ne u rukama radničke klase i klasikinja.

Daleko primerenije bi bilo da su dodelili nagradu novinarskoj kući koju su svojim sredstvima i na ravnopravnim odnosima napravili novinari i novinarkinje, koji se dosledno bore i dosledno žive svoje stavove oslobođeni stega uštogljenog i reakcionarnog kapitalističkog društva.

Ovo bi stvarno moglo da se posmatra kao izdaja Filipa Mladenovića svega onoga za šta se blogovima do sada zalagao.

Ovlašteni tumač. Sa pečatom.
macak_tosa macak_tosa 11:40 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

gedza.73
a oni su placenici tog istog kapitalizma koji je stvorio Hitlera i nacizam

je verovatno odgovor na

Filip Mladenović
A što se nacizma tiče, to zlo je čedo kapitalizma


tako da jeste malo čudno da neko ko je protiv kapitalizma, za samoupravljačke-upravljačke odnose i državne krovopokrivače učestvuje u dodeli nagrada i promovisanju kapitalističkog udruženja u vlasništvu medijskog tajkuna a ne u rukama radničke klase i klasikinja.

Daleko primerenije bi bilo da su dodelili nagradu novinarskoj kući koju su svojim sredstvima i na ravnopravnim odnosima napravili novinari i novinarkinje, koji se dosledno bore i dosledno žive svoje stavove oslobođeni stega uštogljenog i reakcionarnog kapitalističkog društva.

Ovo bi stvarno moglo da se posmatra kao izdaja Filipa Mladenovića svega onoga za šta se blogovima do sada zalagao.

M'da!
Meni je fenomenalno objašnjenje te neke medijske kuće koja je navela da, eto, oni ponudili, ali srpske TV stanice iz Republike Srpske (TV Bijeljina i banjalučka televizija) traže previše para da ih uvrste u program.
Ali zato razne muslimanske i hrvatske televizije (njihovi RTLovi i slična smeća) zauzimaju desetak pozicija na daljinskom.
Objektivno do jaja.
Naravno, ni Bijenjinu nisam gledao, a ne gledam ni ovo smeće na SBB - no, ako već ponudiš muslimansko i hrvatsko smeće u Srbiji, zašto ne ponudiš i pomenute srpske televizije.
Pa znamo zašto, nismo valjda mali!
gedza.73 gedza.73 11:49 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

Meni je fenomenalno objašnjenje te neke medijske kuće koja je navela da, eto, oni ponudili, ali srpske TV stanice iz Republike Srpske (


Što bi rek'o Željko Mitrović ja dajem narodu ono što voli da gleda. Izgleda da sličnu ideju vodilju ima i Pink N1. Svaka ovca svome jatu bleji.



Panović. Od 31:15 ( sa naglaskom na deo od 31:48 do 32:15, 32:55 do 33:55, 34:05) do 34:10.

ne bi bilo loše da ljudi pogledaju.
predatortz predatortz 12:20 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

Što bi rek'o Željko Mitrović ja dajem narodu ono što voli da gleda. Izgleda da sličnu ideju vodilju ima i Pink N1


Ne sličnu, istu.

Pink truje narod smećem, United Media koji je kupio Grand produkciju radi to isto.
E sad, kad fensi kvaziurbana elita sa N1 počne da sere o šundu, treba se setiti i toga da je njihova matična kuća vlasnik Grand produkcije koja je generator šunda.


Filip Mladenović Filip Mladenović 12:27 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

predatortz
Što bi rek'o Željko Mitrović ja dajem narodu ono što voli da gleda. Izgleda da sličnu ideju vodilju ima i Pink N1


Ne sličnu, istu.

Pink truje narod smećem, United Media koji je kupio Grand produkciju radi to isto.
E sad, kad fensi kvaziurbana elita sa N1 počne da sere o šundu, treba se setiti i toga da je njihova matična kuća vlasnik Grand produkcije koja je generator šunda.




Ovo je relativizacija sumorne i teško svarljive istine da u 2020. godini Srbija još uvek nema slobodne i profesionalne, na zakonu zasnovane Javne medijske servise RTS i RTV.

Postoji zakon, postoje pare koje gradjanstvo svakog meseca preko EPS računa plaća javnim medijskim servisima i - ništa!
To je suština medijskih nesloboda u Srbiji, a ne ovaj ili onaj privatni medij!
predatortz predatortz 12:34 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase


Ovo je relativizacija sumorne i teško svarljive istine da u 2020.


Šta je u ovom slučaju relativizacija istine?

Da je United media vlasnik Grand produkcije?
Da je Grand kič i ogoljeni primitivizam, ali da donosi dobru lovu?
Da je N1 deo United Media?



Filip Mladenović Filip Mladenović 13:01 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

predatortz

Ovo je relativizacija sumorne i teško svarljive istine da u 2020.


Šta je u ovom slučaju relativizacija istine?

Da je United media vlasnik Grand produkcije?
Da je Grand kič i ogoljeni primitivizam, ali da donosi dobru lovu?
Da je N1 deo United Media?





Ne zanimaju me privatni mediji, već RTS i RTV.

Zašto u 20. godini XXI veka gradjanstvo Srbije još uvek nema slobodne, profesionalne, na zakonu zasnovane Javne medijske servise!?

Da je suprotno, niko se ne bi bavio marginalnim pitanjima u vezi sa privatnim medijima, ma kako se zvali!
predatortz predatortz 13:06 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

Zašto u 20. godini XXI veka gradjanstvo Srbije još uvek nema slobodne, profesionalne, na zakonu zasnovane Javne medijske servise!?


Pa, čuj... Pola glavnog grada nema ni kanalizaciju.

Zapatila se valjda, još od komunista, ta praksa dirigovanih medija.
Ne sećam se da je RTS ikad bio nepristrasan, pa ni nakon demokratskih promena.
Biće da ni jedna vlast to neće da menja.
gedza.73 gedza.73 19:03 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

predatortz
Pa, čuj... Pola glavnog grada nema ni kanalizaciju.

Pih, kanalizacija. Moš' se izručuje i u Dunav. BItno je, što kaže Anđelija, da se imalo Bitef i kultura.
freehand freehand 21:07 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

BItno je, što kaže Anđelija, da se imalo Bitef i kultura.
Kad je i gde anđelija to rekla?
zaharaga zaharaga 21:28 29.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

gedza.73
a oni su placenici tog istog kapitalizma koji je stvorio Hitlera i nacizam

je verovatno odgovor na

Filip Mladenović
A što se nacizma tiče, to zlo je čedo kapitalizma


tako da jeste malo čudno da neko ko je protiv kapitalizma, za samoupravljačke-upravljačke odnose i državne krovopokrivače učestvuje u dodeli nagrada i promovisanju kapitalističkog udruženja u vlasništvu medijskog tajkuna a ne u rukama radničke klase i klasikinja.

Daleko primerenije bi bilo da su dodelili nagradu novinarskoj kući koju su svojim sredstvima i na ravnopravnim odnosima napravili novinari i novinarkinje, koji se dosledno bore i dosledno žive svoje stavove oslobođeni stega uštogljenog i reakcionarnog kapitalističkog društva.

Ovo bi stvarno moglo da se posmatra kao izdaja Filipa Mladenovića svega onoga za šta se blogovima do sada zalagao.


Eto, to.

Hvala za recito objasnjenje.

mariopan mariopan 10:15 30.10.2020

Re: svinje burzujske - tirani radnicke klase

radničke klase i klasikinja.


Черевићан Черевићан 01:35 29.10.2020

зов медија независних

novinarske nagrade za etiku i hrabrost

труд уложен ..............треба наградити
(оценитељи верујмо коректни били),
стимуланс то je ....……...а за Све оне
који је овај пут…….... нису заслужили
predatortz predatortz 09:52 29.10.2020

Elementarno nerazumevanje

Ovo je primer da kod nas ni novinari ne razumeju ulogu informativnih medija. Oni ne treba da budu ni "pozicija", ni "opozicija". Njihov posao je da objektivno izveštavaju.
Ako neki medij svrstaš u opoziciju, kao što si ti sad uradio, vladi daješ municiju da ga lako diskredituje.
Sam si rekao da nisi ni nezavisan, ni nepristrasan, onda je napad na tebe legitiman. Jer, kao što je posao opozicije da spotiče vlast kad joj se za to ukaže prilika i to spoticanje valorizuje na izborima, tako i vlast ima pravo da spotiče opoziciju i njene medije.

Ako je medij nezavisan i nepristrasan, napad na njega već nije ok i pametna vlast se u to neće upuštati.

Eto, svojom glupavošću idete na ruku vlastima. Legitimišete sa kao učesnik u političkoj borbi, onda budite spremni da na vas pljuju i bljuju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:14 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Niste dobro razumeli moju opasku u vezi sa slobodnim, nezavisnim medijima.

Poenta je u kritici srpske opozicije, koja se tokom protekle 3 decenije tako lako, tako rado i tako brzo prodavala, menjala stranu, korumpirala...

Jučerašnji zagrljaj Gordane Čomić i Ivice Dačića u Narodnoj skupštini Republike Srbije je slika i prilika toga!
predatortz predatortz 10:18 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Niste dobro razumeli moju opasku u vezi sa slobodnim, nezavisnim medijima.


Ne, nego ti ne umeš da staviš smislen naslov.
Ako si rekao da je neki medij jedina i prava opozicija, svrstao si ga u red političog i propagandnog glasila u političkoj utakmici.
Slažem se, N1 to jeste.

Nezavisan medij, to ovde ne postoji. Nezavisan i objektivan medij bi nepristrasno i objektivno informisao javnost, hvaleći dobre i ukazujući na loše stvari nezavisno od toga ko ih čini.

Ja takav medij u Srbiji ne znam.
Ti?
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:31 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

predatortz
Niste dobro razumeli moju opasku u vezi sa slobodnim, nezavisnim medijima.


Ne, nego ti ne umeš da staviš smislen naslov.
Ako si rekao da je neki medij jedina i prava opozicija, svrstao si ga u red političog i propagandnog glasila u političkoj utakmici.
Slažem se, N1 to jeste.

Nezavisan medij, to ovde ne postoji. Nezavisan i objektivan medij bi nepristrasno i objektivno informisao javnost, hvaleći dobre i ukazujući na loše stvari nezavisno od toga ko ih čini.

Ja takav medij u Srbiji ne znam.
Ti?


Takav medij o kome Srbija još uvek mašta trebalo bi da budu Javni medijski servisi, kako na osnovu Zakona o javnim medijskim servisima tako i na osnovu načina finansiranja - RTV pretplata.

Ali...
predatortz predatortz 10:35 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Filip Mladenović
predatortz
Niste dobro razumeli moju opasku u vezi sa slobodnim, nezavisnim medijima.


Ne, nego ti ne umeš da staviš smislen naslov.
Ako si rekao da je neki medij jedina i prava opozicija, svrstao si ga u red političog i propagandnog glasila u političkoj utakmici.
Slažem se, N1 to jeste.

Nezavisan medij, to ovde ne postoji. Nezavisan i objektivan medij bi nepristrasno i objektivno informisao javnost, hvaleći dobre i ukazujući na loše stvari nezavisno od toga ko ih čini.

Ja takav medij u Srbiji ne znam.
Ti?


Takav medij o kome Srbija još uvek mašta trebalo bi da budu Javni medijski servisi, kako na osnovu Zakona o javnim medijskim servisima tako i na osnovu načina finansiranja - RTV pretplata.

Ali...


Da, sa ovim se mogu složiti. Javni servis je dužan da bude objektivan, uravnotežen, nepristrasan i dostupan svim učesnicima političke utakmice. Neki događaj bi trebao da prenosi faktografski, pa da javnosti ostavi na prosuđivanje da li je to ok, ili nije.
RTS nije takva kuća.

No, nije ni N1.

Zašto bi onda glorifikovali N1, ako radi isto što i RTS, samo za drugog naručioca "medijske istine"?


Ribozom Ribozom 11:19 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Zato sto je Rts recimo, ignorisao navedene proteste, a N1 ih prenosio.
A ti pitas da li je protesta bilo.
freehand freehand 11:39 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Ovo je primer da kod nas ni novinari ne razumeju ulogu informativnih medija. Oni ne treba da budu ni "pozicija", ni "opozicija". Njihov posao je da objektivno izveštavaju.
Ako neki medij svrstaš u opoziciju, kao što si ti sad uradio, vladi daješ municiju da ga lako diskredituje.

Sreća je te uvek ima ko da novinarima objasni šta im je posao i kako treba da ga rade.
Inače, ovo što je citirano delimično je tačno: obaveza novinara je da uvek iznose tačne i proverene informacije, u vestima i izveštajima. U reportaži, osvrtu, komentaru pa i intervjuu mogu a nekad, kao što je situacija danas ne samo u Srbiji, apsolutna nepristrasnost u odnosu na režim koji je srušio sve institucije i gazi građane, istinu i sve vrednosti - obaveza je svih pa i novinara da se svrstaju na stranu istine, zakona i građana.
Kao što je u ratu obaveza i vojnika, i oficira i pandura da spreče ratne zločine koji im se pred očima odvijaju. Al jebiga, ko će sad u te detalje, bitno je da se pravimo pametni i drkamo Filipa.
gedza.73 gedza.73 11:46 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Filip Mladenović
Jučerašnji zagrljaj Gordane Čomić i Ivice Dačića u Narodnoj skupštini Republike Srbije je slika i prilika toga!

Konačno je sve leglo na svoje i nekim blogerima je srce radnosno zakucalo na levoj strani.
Iz Demokratske stranke je krenuo revizionizam (pokojni premijer je imao vrlo oštre izjave u vezi naše prošlosti i stvorenog mentaliteta jednog dela stanovništva) a zna se ko se devedesetih godina čvrsto držao tradicionalne partijske tolerancije ka drugčijem političkom stavu (hint JNA tenk ispred srpske Skupštine) i slobodi izbora.

Što je najvažnije, a možda i presudno kod Ćomićkinog zagrljaja da je zabludela ovčica konačno prihvatila stavove nekih blogera, da SPS baštini antifašističku tradiciju





nsarski nsarski 11:48 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Jučerašnji zagrljaj Gordane Čomić i Ivice Dačića u Narodnoj skupštini Republike Srbije je slika i prilika toga!

A ti se kanda ne bi izljubio sa onim koji bi te postavio za direktora Javnog servisa? 'Ajde ne foliraj se.
gedza.73 gedza.73 11:54 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

koji bi te postavio za direktora Javnog servisa?

mislim da bi RTS procvetao Filipovim direktorovanjem. Novinar sa iskustvom, dugogodišnjim radnim stažom koji je preživeo sve Scile i Haridbe, i profesionalac i amater u jednom.

U sedam Mućkalica-glavolomka, pola osam TV Mućka, u devet politička emisija Saipenti sat, bioskop sa potpurijem BUlajićevih filmova...

nsarski nsarski 11:58 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Al jebiga, ko će sad u te detalje, bitno je da se pravimo pametni i drkamo Filipa.


Filipu treba drmati kavez da se ne bi otuđio od naroda.

Pa, evo, čovek lepo u naslovu napisao d su on i njegovi jedina prava opozicija, a svi ostali su bezvredni, prodane duše i šta sve ne. On je sebe i svoje proglasio za elitu a ostale za smeće.
Pa, i Vučić smatra da su on i njegovi pravi borci za prosperitet a svi ostali su kriminalci, lopovi, smeće.
Kakva je onda razlika između Filipa i Vučića?
Štaviše, verujem da većina novinara prisutnih na veselom skupu u medija centru ne deli Filipovo mišljenje, i ne smatra sebe za novinarsku elitu i ekskluzivu. I jedinu pravu opoziciju.

Zato treba Filipu drmati kavez - da se ne odmetne od sveta i uobrazi se do kraja.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:07 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

nsarski
Al jebiga, ko će sad u te detalje, bitno je da se pravimo pametni i drkamo Filipa.


Filipu treba drmati kavez da se ne bi otuđio od naroda.

Pa, evo, čovek lepo u naslovu napisao d su on i njegovi jedina prava opozicija, a svi ostali su bezvredni, prodane duše i šta sve ne. On je sebe i svoje proglasio za elitu a ostale za smeće.
Pa, i Vučić smatra da su on i njegovi pravi borci za prosperitet a svi ostali su kriminalci, lopovi, smeće.
Kakva je onda razlika između Filipa i Vučića?
Štaviše, verujem da većina novinara prisutnih na veselom skupu u medija centru ne deli Filipovo mišljenje, i ne smatra sebe za novinarsku elitu i ekskluzivu. I jedinu pravu opoziciju.

Zato treba Filipu drmati kavez - da se ne odmetne od sveta i uobrazi se do kraja.


Napisao sam da su dobitnici nagrade "Dušan Bogavac" tokom proteklih 30 godina, kao i svi oni koji su bili u najužem izboru za nagradu, bolja, časnija i hrabrija strana našeg novinarstva.

Obratite posebnu pažnju na deo mog govora posvećenog lošem, da ne kažem groznom socijalno-ekonomskom položaju medijskih radnica i radnika u Srbiji i odsustvu političke volje da se usvoji i primeni poseban Kolektivni ugovor, koji bi garantovao minimalne uslove rada!
milisav68 milisav68 13:00 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Filip Mladenović

Obratite posebnu pažnju na deo mog govora posvećenog lošem, da ne kažem groznom socijalno-ekonomskom položaju medijskih radnica i radnika u Srbiji i odsustvu političke volje da se usvoji i primeni poseban Kolektivni ugovor, koji bi garantovao minimalne uslove rada!

Samo za medijske radnike?
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:27 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Nezavisan i objektivan medij bi nepristrasno i objektivno informisao javnost, hvaleći dobre i ukazujući na loše stvari nezavisno od toga ko ih čini.

Kad se kaze da je nesto dobro ili lose gubi se neutralnost. Ti i ja se ne slazemo u mnogo situacija i pojava da li su dobre ili lose.
Ja trebam informaciju, sto precizniju i kompletniju a da li je dogadjaj ili pojava dobra ili losa to cu ja ocijeniti.

predatortz predatortz 13:42 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Ti i ja se ne slazemo u mnogo situacija i pojava da li su dobre ili lose.


Tačno!
Ti misliš da je Dodik Baja, ja da je kukavičije jaje.
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:26 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

predatortz
Ti i ja se ne slazemo u mnogo situacija i pojava da li su dobre ili lose.


Tačno!
Ti misliš da je Dodik Baja, ja da je kukavičije jaje.


Opet razlika.
Mene Dodik, Makron ili bilo koji drugi politicar ne zanima i ne ocijenjujem ih po tome kako izgledaju, sta rade i vole privatno, sa kim se seksaju.
Zanima me kako rade posao za koji su izabrani i to procijenjujem po informacijama koje su provjerljive a nisu vec sazvakane i ispljunute "istine" koje somovi samo treba da progutaju.
Ja nisam potrosac proizvoda raznih fabrika za proizvodnju pristanka.
guska-i-rostilj guska-i-rostilj 17:00 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Два наслова:

Nezavisni mediji - jedina prava opozicija!

И

Major powers tailored Serbian media legislation for ‘Balkan CNN’
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:36 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Mislim na protekle 3 decenije, od 1990. do 2020.

Sećate li se Studija B, "Naše Borbe", Indexovaca, Radija B92, "Naše krmače", "Dnevnog telegrafa"..., davno pre dolaska TV N1?
predatortz predatortz 17:43 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Naše Borbe",


Njih se sećam. Teška govna!
podbarac podbarac 23:00 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Filip Mladenović
Niste dobro razumeli moju opasku u vezi sa slobodnim, nezavisnim medijima.

Poenta je u kritici srpske opozicije, koja se tokom protekle 3 decenije tako lako, tako rado i tako brzo prodavala, menjala stranu, korumpirala...

Jučerašnji zagrljaj Gordane Čomić i Ivice Dačića u Narodnoj skupštini Republike Srbije je slika i prilika toga!


Da bi bila prava poente trebalo je da si priznao i da su mediji/novinari menjali stranu cim im neko ponudio dovoljno (Tijanic, Matic, B92...). Niti su novinari najposteniji, niti su najelitniji a pogotovo najinteligentniji ( recimo Filip i freehand ociti primeri). Prirodom posla su jos vece podguzne muve od politicara, novinar zivi od tog posla i mora da radi sta mu gazda kaze (meni je krvava sva ona ekipa koja je sa RTS-a presla na Novu, kao nisu mogli da vise izdrze uredjivacku politiku na RTS-u, alo sinovci kao bila je bolja 2016, 2014 ili 2010 pa ste tamo rovarili za shefa drzave, a gle 2020 se pojavio neko ko vas moze odgovarajuce platiti pa ste odjednom postali zagovornici demokratije).

podbarac podbarac 23:15 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Filip Mladenović
Mislim na protekle 3 decenije, od 1990. do 2020.

Sećate li se Studija B, "Naše Borbe", Indexovaca, Radija B92, "Naše krmače", "Dnevnog telegrafa"..., davno pre dolaska TV N1?



Pazi kad su svi ti mediji nastali ili presli u demokratska glasila (hmm, pre protivrezimska) posle 1990-te. Pre 1990-te u ta daleka i svetla vremena novinar ne da nije imao gde da objavljuje kritiku rezima nego bi po kratkom postupku otisao u Zabelu ili Lepoglavu (setite se samo koliko puta je pokojni D.Radovic isao da odrobija svoje aforizme). Mnogi od njih u SFRJ su i fizicki nestali zauvek a neki u inostranstvi i likvidirani od strane udbinih koljaca.

Paradoks u koji je Filip upao, najbolje godine u istoriji covecanstva su godine pre 1990 u SFRJ a opet tada je bilo najgore za njegovu struku, jednoumlje i strah. Covece, strasno je kad imas takav logicki bag.
maksa83 maksa83 23:39 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

(setite se samo koliko puta je pokojni D.Radovic isao da odrobija svoje aforizme).

Koliko znam nije odrobijao nijedan (a i besmisleno bi bilo, on lane pa odrobija pa ga puste da opet laje pa robija, i tako u krug, to prosto nije tako funkcionisalo), ali jeste zbog jednog na kraju izgubio posao.
podbarac podbarac 23:47 29.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
(setite se samo koliko puta je pokojni D.Radovic isao da odrobija svoje aforizme).

Koliko znam nije odrobijao nijedan (a i besmisleno bi bilo, on lane pa odrobija pa ga puste da opet laje pa robija, i tako u krug, to prosto nije tako funkcionisalo), ali jeste zbog jednog na kraju izgubio posao.


OK, ako tako kazes, nemoj da se odmah ljutis. Mozda i ti delis Filipove stavove da je pre 1990 sve bilo bolje?

maksa83 maksa83 00:11 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Mozda i ti delis Filipove stavove da je pre 1990 sve bilo bolje?

A možda su u bunaru...

Ja sam definitivno mogao da izvedem svašta što sada ne mogu.

Porediti pre-devedesete i ovo je besmisleno, konteksti su drugačiji, društva su drugačija.

Ali možemo da poredimo devedesete i ovo, i ovo je gore, ako pričamo o medijima.
freehand freehand 07:32 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

recimo Filip i freehand ociti primeri

Još jedan novi kolega koji barata suvim činjenicama drugima nedostupnim. Čega sam ja to primer akoti nije teško da objasniš?


Pre 1990-te u ta daleka i svetla vremena novinar ne da nije imao gde da objavljuje kritiku rezima nego bi po kratkom postupku otisao u Zabelu ili Lepoglavu

Kao na primer - ko? U medijima do sredine osamdesetih, prvo nije bilo laži. Sa time je masovno krenulo sa dolaskom Miloševića na vrh i početkom njegove revolucije. Politika ekspres kao najcrnja i predvodnik, za njom je krenula lavina.
A i pre i osle toga novine su bile svetao primer za ovo danas. Probaj guglanjem samo do omladinske štampe, ništa ti više ne treba.
A "Komunist" iz devedesete obelisk je slobode i ozbiljnosti u pristupu temama i načinu njihoveobradei prezentacije.
No objašnjavati to nekom ko mrtav ladan odvali o višekratnom robijanju duška Radovića slabo da može imati vajde.
macak_tosa macak_tosa 07:57 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

freehand
recimo Filip i freehand ociti primeri

Još jedan novi kolega koji barata suvim činjenicama drugima nedostupnim. Čega sam ja to primer akoti nije teško da objasniš?


Pre 1990-te u ta daleka i svetla vremena novinar ne da nije imao gde da objavljuje kritiku rezima nego bi po kratkom postupku otisao u Zabelu ili Lepoglavu

Kao na primer - ko? U medijima do sredine osamdesetih, prvo nije bilo laži. Sa time je masovno krenulo sa dolaskom Miloševića na vrh i početkom njegove revolucije. Politika ekspres kao najcrnja i predvodnik, za njom je krenula lavina.
A i pre i osle toga novine su bile svetao primer za ovo danas. Probaj guglanjem samo do omladinske štampe, ništa ti više ne treba.
A "Komunist" iz devedesete obelisk je slobode i ozbiljnosti u pristupu temama i načinu njihoveobradei prezentacije.
No objašnjavati to nekom ko mrtav ladan odvali o višekratnom robijanju duška Radovića slabo da može imati vajde.

Jako ovo što koristiš!
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:18 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

freehand

U medijima do sredine osamdesetih, prvo nije bilo laži.

Да ли је реално да ово напише новинар?

У СФРЈ је било квалитетних новинара, али теме између, са једне стране онога што су покривали дописници из света и аналитичари хладног и правих ратова по свету,
а са друге стране, извештачи са градских улица и пијаца, значи све оно што се тицало домаће политике, "друга Тита", Савеза комуниста, самоуправљања, "братства и јединства" итд, било је предмет самоцензуре и цензуре.
gedza.73 gedza.73 09:25 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

principessa_etrusca
Да ли је реално да ово напише новинар?

Posebno što su tada novine služile za diskvalifikaciju protivnika ili za javne presude.
princip je bio nešto između orkestrirane hajke poslušnih novinara (Komunist, Borba kojiima bi se priključili ostali mediji) poput
ovom partijskom dnevniku oglasiti Milovan Đilas s pamfletom, u kome zamjera najprije redakciji „Borbe“ što je nekritički objavila pohvalu knjizi koja je pisana „idealistički“ i koja je „napola mističarska“. Đilas se hvalio da je članak napisao „na dušak“. Ali, on članak nije potpisao, već je izašao kao redakcijski komentar, a u stvari, to je značilo da predstoji hajka na pisca prikaza (Radovića), a i autora (Isidoru).

delimično neobjavljivanje

Juna 1970. na Filozofskom fakultetu u Beogradu štrajkovala je glađu grupa studenata nakon što je iz Kaknja u Skupštinu BiH bila krenula delegacija rudara da se žali na to što su im nadnice toliko male da meso mogu priuštiti samo dva puta mesečno. "Skinuti" su sa voza i prebijeni.... Štrajk je trajao desetak dana. Pridružio im se i glumac Zoran Radmilović. Ležali su u dvorištu Kapetan Mišinog zdanja. O protestu je izašao samo jedan tekst u NIN-u.

ili apsolutno odsustvo istraživačkog novinarstva (ili u kombinaciji sa javnim osudama-presudama podobnih novinara u partijskim glasilima) poput teme o zlopupotrebi psihijatrije u političke svrhe po članu krivičnog zakona SFRJ o slobodi javne reči (izveštavao Amnesty International Rеport tek osamdesetih kad je počela priča da su psihijatri sedamdesetih zatvarali u ludnice ljude koji su pričali protiv režima a Unesco je u godišnjem izveštaju naveo imena političkih zatvorenika koji su lažnom medicinskom dokumentacijom zatvarani na psihijatriju)

u svim posttotalitarnim društvima postoji grupa ljudi koja je bila pripadnik establišmenta (ili svoje nove političke stavove oslanja na jednopartijski sistem) i koja relativizuje istoriju lažnim ili poluinformacijama.

Dovoljno je setiti se da je ovde na blogu Čaušesku bio opravdavan dok su informacije o njegovoj totalitarnoj diktaturi proglašavane za opanjkavanja.

Doduše ista osoba je napisala da (po sećanju) Hitler nije ništa drugo radio što nisu radili drugi osvajači u istoriji pa je dobio etiketu Hitlerovog advokata.

To što pre podne piše jedno a po podne drugo dovoljno govori o njegovom kredibilitetu, 'novinarskoj' objektivnosti i karakteru.






macak_tosa macak_tosa 09:59 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

principessa_etrusca
freehand

U medijima do sredine osamdesetih, prvo nije bilo laži.

Да ли је реално да ово напише новинар?

У СФРЈ је било квалитетних новинара, али теме између, са једне стране онога што су покривали дописници из света и аналитичари хладног и правих ратова по свету,
а са друге стране, извештачи са градских улица и пијаца, значи све оно што се тицало домаће политике, "друга Тита", Савеза комуниста, самоуправљања, "братсва и јединства" итд, било је предмет самоцензуре и цензуре.


Auuuuu!
Jebote!
Za taj Komunist, to veličanstveno glasilo objektivnog novinarstva bih morao da guglam kako je izgledalo.
No, Borbe se sećam - to je bilo nešto što je moglo da se koristi umesto mušeme na stolovima ... otprilike površine 1,4 m2 kada se rastvori.
Pa tu budalaštinu nisu čitali ni oni koji su pisali one glupe tekstove.
Sreća te je sportska stranica bila na kraju, pa nije moralo da se otvara.
macak_tosa macak_tosa 10:02 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

gedza.73
principessa_etrusca
Да ли је реално да ово напише новинар?

Posebno što su tada novine služile za diskvalifikaciju protivnika ili za javne presude.
princip je bio nešto između orkestrirane hajke poslušnih novinara (Komunist, Borba kojiima bi se priključili ostali mediji) poput
ovom partijskom dnevniku oglasiti Milovan Đilas s pamfletom, u kome zamjera najprije redakciji „Borbe“ što je nekritički objavila pohvalu knjizi koja je pisana „idealistički“ i koja je „napola mističarska“. Đilas se hvalio da je članak napisao „na dušak“. Ali, on članak nije potpisao, već je izašao kao redakcijski komentar, a u stvari, to je značilo da predstoji hajka na pisca prikaza (Radovića), a i autora (Isidoru).

delimično neobjavljivanje

Juna 1970. na Filozofskom fakultetu u Beogradu štrajkovala je glađu grupa studenata nakon što je iz Kaknja u Skupštinu BiH bila krenula delegacija rudara da se žali na to što su im nadnice toliko male da meso mogu priuštiti samo dva puta mesečno. "Skinuti" su sa voza i prebijeni.... Štrajk je trajao desetak dana. Pridružio im se i glumac Zoran Radmilović. Ležali su u dvorištu Kapetan Mišinog zdanja. O protestu je izašao samo jedan tekst u NIN-u.

ili apsolutno odsustvo istraživačkog novinarstva (ili u kombinaciji sa javnim osudama-presudama podobnih novinara u partijskim glasilima) poput teme o zlopupotrebi psihijatrije u političke svrhe po članu krivičnog zakona SFRJ o slobodi javne reči (izveštavao Amnesty International Rеport tek osamdesetih kad je počela priča da su psihijatri sedamdesetih zatvarali u ludnice ljude koji su pričali protiv režima a Unesco je u godišnjem izveštaju naveo imena političkih zatvorenika koji su lažnom medicinskom dokumentacijom zatvarani na psihijatriju)

u svim posttotalitarnim društvima postoji grupa ljudi koja je bila pripadnik establišmenta (ili svoje nove političke stavove oslanja na jednopartijski sistem) i koja relativizuje istoriju lažnim ili poluinformacijama.

Dovoljno je setiti se da je ovde na blogu Čaušesku bio opravdavan dok su informacije o njegovoj totalitarnoj diktaturi proglašavane za opanjkavanja.

Doduše ista osoba je napisala da (po sećanju) Hitler nije ništa drugo radio što nisu radili drugi osvajači u istoriji pa je dobio etiketu Hitlerovog advokata.

To što pre podne piše jedno a po podne drugo dovoljno govori o njegovom kredibilitetu, 'novinarskoj' objektivnosti i karakteru.




Ima ih, i to ne tako malo - govna!
predatortz predatortz 10:03 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

No, Borbe se sećam - to je bilo nešto što je moglo da se koristi umesto mušeme na stolovima ... otprilike površine 1,4 m2 kada se rastvori.
Pa tu budalaštinu nisu čitali ni oni koji su pisali one glupe tekstove.
Sreća te je sportska stranica bila na kraju, pa nije moralo da se otvara.



Sad ja tebe ne razumem.
Nije moralo ni da se kupuje.
Što s' kupopv'o, koji qratz?

Meni nekako "Politika" ostala kao sinonim za ozbiljnu novinu iz tog perioda. Valjda zbog toga što su je čitali ćale, stric, deda...
I tad je, u ono vreme bratstva-jedinstva, ničim ukaljanog i ničim poljuljanog, bilo malo sumnjivo kada se u mom rodnom gradu čita ćirilična "Politika", a ne latinično "Oslobođenje".


macak_tosa macak_tosa 10:08 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

predatortz
No, Borbe se sećam - to je bilo nešto što je moglo da se koristi umesto mušeme na stolovima ... otprilike površine 1,4 m2 kada se rastvori.
Pa tu budalaštinu nisu čitali ni oni koji su pisali one glupe tekstove.
Sreća te je sportska stranica bila na kraju, pa nije moralo da se otvara.



Sad ja tebe ne razumem.
Nije moralo ni da se kupuje.
Što s' kupopv'o, koji qratz?


Meni nekako "Politika" ostala kao sinonim za ozbiljnu novinu iz tog perioda. Valjda zbog toga što su je čitali ćale, stric, deda...
I tad je, u ono vreme bratstva-jedinstva, ničim ukaljanog i ničim poljuljanog, bilo malo sumnjivo kada se u mom rodnom gradu čita ćirilična "Politika", a ne latinično "Oslobođenje".



Ko kaže da sam kupovao?
maksa83 maksa83 10:28 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Posebno što su tada novine služile za diskvalifikaciju protivnika ili za javne presude.

Sreća pa je danas sasvim drugačije.

predatortz predatortz 10:31 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Posebno što su tada novine služile za diskvalifikaciju protivnika ili za javne presude.

Sreća pa je danas sasvim drugačije.



Ja se Makso, tebi kao čoveku kog smatram za izuzetno pametnog, čudim što toliko razdvajaš danas i onda.

To je samo patch na patch, krpi dupe seci uši, algoritam se tu malo menjao.
angie01 angie01 10:32 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Posebno što su tada novine služile za diskvalifikaciju protivnika ili za javne presude.

Sreća pa je danas sasvim drugačije.



zasto tako balgo- nikada pre u istoriji....
gedza.73 gedza.73 10:32 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Borbe se sećam - to je bilo nešto što je moglo da se koristi umesto mušeme na stolovima ... otprilike površine 1,4 m2 kada se rastvori.
Pa tu budalaštinu nisu čitali ni oni koji su pisali one glupe tekstove

po državnim kancelarijama su matori komunisti koji su postali SPS-ovci čitali te metarske borbe. Sa sve crvenim pečatom u gornjem uglu (pored 'besplatnog' zdravstva i 'besplatnog' školstva bila i 'besplatna' prerpetum mobile Borba)
Ima ih, i to ne tako malo - govna!

i uporno se trude da Orvelovski preprave prošlost
(Arsen) Dedić: Meni život podrazumijeva slobodu. Kad sam napisao "Sveti Nikola, učini čuda kad ljudi više nisu za čuda", bio je napad u Vjesniku s naslovom "Zar naš socijalistički čovjek ne čini čuda".

nakon novinarskog članka dobija Arsen Dedić dobija otkaz.

Paradoksalno oni koji se zalažu za slobodu, opoziciono delovanje, novinarski inegritet istovremeno tvrde da su jednopartijska glasila bili obelisci slobode a svojim stavovima u poptunosti podržavaju ponašanje Dragana J. Vučićevića i ekipe.
Šizici.

edit
što kaže Anđelija 'nikad u istoriji'. Na ovom blogu je pohapšeno bar deset blogera koji su pisali protiv vlasti a njih pedeset otpušteno sa radnog mesta u nekoliko prethodnih meseci.

gedza.73 gedza.73 10:37 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

predatortz
maksa83
Posebno što su tada novine služile za diskvalifikaciju protivnika ili za javne presude.

Sreća pa je danas sasvim drugačije.



Ja se Makso, tebi kao čoveku kog smatram za izuzetno pametnog, čudim što toliko razdvajaš danas i onda.

To je samo patch na patch, krpi dupe seci uši, algoritam se tu malo menjao.

Apsolutno saglasan. Poptuno isti princip samo malo uvijen u oblandu navodne demokratičnosti. Daleko ogoljenije nego od dvehiljadite do 2010, sirovije ali i 'blaže' nego od pedesetih do devedesetih.

Najgore u celoj priči što oni koji hoće 'ovo' da menjaju pričaju i pišu kako je 'nekada' bilo bolje.



maksa83 maksa83 10:58 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Ja se Makso, tebi kao čoveku kog smatram za izuzetno pametnog, čudim što toliko razdvajaš danas i onda.

To je samo patch na patch, krpi dupe seci uši, algoritam se tu malo menjao.

Naprotiv, to i ja upravo tvrdim - da živimo dvestogodišnji Dan Mrmota.
gedza.73 gedza.73 11:31 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje


Naprotiv, to i ja upravo tvrdim - da živimo dvestogodišnji Dan Mrmota.


Grešiš. slični procesi su tekli u većini evropskih zemalja. Osvajanja sloboda, građanske borbe i političke borbe, konsenzusi... Samo u kvazi socijalističkim i komunističkim eksperimentima imaš apsolutno krivljenje demokratskih načela, ozbiljna kršenja i ograničenja osnovnih sloboda i vremenski zastoj koji u manjoj ili većoj meri izaziva slične probleme u postkomunističkim društvim s tim što je SFRJ imala i građanski rat.

Po stoti put postavljam ovaj dokumentarac koji pokazuje da imamo iste sistemske probleme kao Bugarska što je posledica komunističke indoktrinacije



Bivši agenti tajnih službi koji rukovode pravosudnim reformama, njihovi tajkuni, komunisti koji su postali socijalisti, pripadnici režima koji negiraju svoje zločine, tenkovi koji izlaze na 'neprijatelje države', krezubi komunistički penzioneri koji histerično daju podršku komunističkoj vlasti, ista priča kao i na blogu o 'divnom periodu naših života' (poslanik socijalista, sin visoko pozicioniranog komuniste za govornimcom) kad su svi imali poslove, išli na odmore, besplatno se lečili...

Tako da grešiš pripisujući samo Srbima ponašanje koje je zajedničko većini naroda sa ovih prostora. Jedan od kliničkih psihologa kaže kako se socijalno ponašanje uči. Neko drugi navodi primer kad su se pojavili tramvaji u Londonu koje su vukli konji pa je masa Londonaca koja se gurala često prevrtala i tramvaj i kočijaša i konja. Dok bobiji nisu palicama uveli red.

Ja bi' naveo primer ozbiljne indoktrinacije koja je trajala četiri decenije (prvih godina ubistva, hapšenja i logori, kasnije jedan tv dnevnik). Ispravljanje grešaka mora da traje dugo i mora da bude bolno. Iskreno mi se činilo da, s obzirom na internet, će politička i privredna tranzicija lakše i brže ići ali još uvek ima previše ljudi koji su u stavovima pripadnici KPJ. Koji bi narodnu Republiku Švajcarsku Severnu Koreju sa Titovim likom i SAO odmaralište Makarska.



maksa83 maksa83 13:30 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Tako da grešiš pripisujući samo Srbima ponašanje koje je zajedničko većini naroda sa ovih prostora.

Uopšte se nisam bavio prostorom nego vremenom. Da smo mi najsličniji Bugarima je već opšte mesto, i to opet nema veze sa komunizmom, nego sa nama i njima. I to je sve što ću reći na tu temu, nisam se baš dovoljno nadisao lepka da upadnem pedeseti put u istu priču koja se ovde vrti kao dnevne novine.

Ja bi' naveo primer ozbiljne indoktrinacije koja je trajala četiri decenije (prvih godina ubistva, hapšenja i logori, kasnije jedan tv dnevnik).

Ceo istočni blok. Ako sad kažeš "a ne, to je drugo", ne, nije drugo, a ako je drugo onda je samo gore, pošto su imali tvrđe gaženje od nas, i spolja (zli Sovjeti koji su posle postali dobri Rusi) i iznutra (saradnici sovjetskih okupatora).
macak_tosa macak_tosa 13:33 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Tako da grešiš pripisujući samo Srbima ponašanje koje je zajedničko većini naroda sa ovih prostora.

Uopšte se nisam bavio prostorom nego vremenom. Da smo mi najsličniji Bugarima je već opšte mesto, i to opet nema veze sa komunizmom, nego sa nama i njima. I to je sve što ću reći na tu temu, nisam se baš dovoljno nadisao lepka da upadnem pedeseti put u istu priču koja se ovde vrti kao dnevne novine.

Ja bi' naveo primer ozbiljne indoktrinacije koja je trajala četiri decenije (prvih godina ubistva, hapšenja i logori, kasnije jedan tv dnevnik).

Ceo istočni blok. Ako sad kažeš "a ne, to je drugo", ne, nije drugo, a ako je drugo onda je samo gore, pošto su imali tvrđe gaženje od nas, i spolja (zli Sovjeti koji su posle postali dobri Rusi) i iznutra (saradnici sovjetskih okupatora).

Zašto je njihovo gaženje bilo tvrđe?!
Ja, naprotiv, mislim da je naše bilo grđe nego njihovo.
Jer su njih gazili tuđi.
maksa83 maksa83 13:36 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Ja, naprotiv, mislim da je naše bilo grđe nego njihovo.

To je zato što nemaš pojma, a nemaš pojma zato što sa ponosom ističeš da ne čitaš knjige. Sećam se da se samo G.W. Bush time hvalio.

Political Ponerology: A Science on the Nature of Evil Adjusted for Political Purposes

Ne, ne dam siže.

macak_tosa macak_tosa 13:50 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Ja, naprotiv, mislim da je naše bilo grđe nego njihovo.

To je zato što nemaš pojma, a nemaš pojma zato što sa ponosom ističeš da ne čitaš knjige. Sećam se da se samo G.W. Bush time hvalio.

Political Ponerology: A Science on the Nature of Evil Adjusted for Political Purposes

Ne, ne dam siže.


Izvini se!
Neispravno zapažanje često vodi zabludi.
Moje obrazloženje je trivijalno - i empirijsko.
Koje tebe demantuje u potpunosti.
Jer - se vidi gde su oni sada, a gde smo mi.
To ti zorno pokazuje čije gaženje je bilo grđe.
Ne znam da li se Buš hvali time što si rekao, ali, nije loše što me porediš sa predsednikom USA.
Kada sam objašnjavao zašto sve manje čitam, rekao sam da sam došao do paradoksalne situacije - da mi se, šta god da čitam, čini poznatim.
Ta činjenica me je 'ošamarila' posred čela.
Tebe još nije - što me čudi.
Jer - autoritet kojim nastupaš u većini stvari već je trebalo da ti trigeruje neki svič.
No, nadoćeš ti već - kao što i svako nadođe.
maksa83 maksa83 14:22 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Moje obrazloženje je trivijalno - i empirijsko.
Koje tebe demantuje u potpunosti.
Jer - se vidi gde su oni sada, a gde smo mi.

Neozbiljan si.
macak_tosa macak_tosa 14:33 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Moje obrazloženje je trivijalno - i empirijsko.
Koje tebe demantuje u potpunosti.
Jer - se vidi gde su oni sada, a gde smo mi.

Neozbiljan si.

Ti si neozbiljan!
Strašno!
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:53 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

predatortz
No, Borbe se sećam - to je bilo nešto što je moglo da se koristi umesto mušeme na stolovima ... otprilike površine 1,4 m2 kada se rastvori.
Pa tu budalaštinu nisu čitali ni oni koji su pisali one glupe tekstove.
Sreća te je sportska stranica bila na kraju, pa nije moralo da se otvara.



Sad ja tebe ne razumem.
Nije moralo ni da se kupuje.
Što s' kupopv'o, koji qratz?

Meni nekako "Politika" ostala kao sinonim za ozbiljnu novinu iz tog perioda. Valjda zbog toga što su je čitali ćale, stric, deda...
I tad je, u ono vreme bratstva-jedinstva, ničim ukaljanog i ničim poljuljanog, bilo malo sumnjivo kada se u mom rodnom gradu čita ćirilična "Politika", a ne latinično "Oslobođenje".



Ma tamni vilajet, nisu smjeli da nauce latinicu.
maksa83 maksa83 15:21 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Ti si neozbiljan!

Jesam, ali to nije bitno.

Bitno je da sam u fotofinišu završio sa stolarskim radovima za sezonu Jesen 2020.


nsarski nsarski 16:04 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Ti si neozbiljan!

Jesam, ali to nije bitno.

Bitno je da sam u fotofinišu završio sa stolarskim radovima za sezonu Jesen 2020.




Ako je ovaj deo metala što se vidi deo noge kupovnog paviljona, onda znaj da ćeš ga do prolaća baciti. Ja sam imao jedan takav koji se prilikom jačeg vetra raspao i na kraju sam ga bacio. A ako je home made od ozbiljnog metala - respect!
milisav68 milisav68 17:00 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83

Bitno je da sam u fotofinišu završio sa stolarskim radovima za sezonu Jesen 2020

Daj jos neki ugao da nadjemo vise zamerki :)

Jedna estetska, srafovi usrafljeni nagore :)

A generalno pohvala, jer pocetnik :)
macak_tosa macak_tosa 17:11 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Ti si neozbiljan!

Jesam, ali to nije bitno.

Bitno je da sam u fotofinišu završio sa stolarskim radovima za sezonu Jesen 2020.



Alal vera ako si (bočne) rukohvate (tj. oslonce za ruku) sa vertikalama spojio drvenim 'klinovima'!
Alal vera domaćine, većina ti je oprošteno.
Jebote - kada vidim koliko stolarskih stega imaš, srce me zaboli ... od mene 'drugari' posudili 8 malih i 2 velike, tako da sada nemam više ni jednu.
A pošto sam posuđivao drugarima, nisam zapisivao - čemu!
Hvala im!

maksa83 maksa83 17:22 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Jedna estetska, srafovi usrafljeni nagore :)

Nema nigde šrafova ušrafljenih nagore, gde si to video?
Generalno ima vrlo malo šrafova, tri nazad da pritegnu onaj nosač naslona na celu stvar, manje više sve je lepak + drveni tiplovi od 3cm prečnika tamo gde se stvar napada silama tj. momentima. Ja sam prvo mislio da ću da isečem drvo i onda sve živo ušrafim (bikoz udarna šrafilica zabode šta hoćeš gde hoćeš, neverovatna sprava) a kada sam shvatio kako je lepak jaka veza onda sam odlučio da metal svedem na najminimalniji minimum. Što se tiče estetike cele stvari, sve izgleda otpr. onako kako sam želeo da izgleda, ali ja volim rustikalno i svedeno, maaalo grubo. Nasuprot tome npr. rokoko kao stil mi stvara skoro fizičku nelagodu.

Krajnji ideal kome bih težio kada bih imao beskonačno vremena je japanski stil stolarije, to je potpuno ludilo, nema lepka, nema šrafova, samo svemirski spojevi koji izgledaju kao test inteligencije, a superstabilni + otporni na "disanje" drveta, plus mogu svi da se rasklope, očiste i opet sklope. Japanci...

maksa83 maksa83 17:26 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Ako je ovaj deo metala što se vidi deo noge kupovnog paviljona, onda znaj da ćeš ga do prolaća baciti. Ja sam imao jedan takav koji se prilikom jačeg vetra raspao i na kraju sam ga bacio. A ako je home made od ozbiljnog metala - respect!

Err, da, pola si u pravu. Ovaj (kupovni iz jyska) kuckuc opstaje u zdravlju i veselju već 4 godine, s tim da je ušrafljen u beton, a kad krenu baš vetrovi sad na jesen (a ovde su ozbiljni vetrovi) onda se ono platno gore skida i ostaje samo konstrukcija koja prezimi. Prethodni nije bio ušrafljen i onda ga je jedog dana samo opsa, podiglo i odnelo 20m dalje (ne preterujem) i uglavnom zdroćkalo. Sledeći je bio ušrafljen i evo sve ok.
Vetar je inače takav da je u istoj seansi podigao i vrlo tešku trambulinu i odneo je na njivu lude Rade 30m dalje gde je kotrljao kao ništa.
maksa83 maksa83 17:33 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Alal vera ako si (bočne) rukohvate (tj. oslonce za ruku) sa vertikalama spojio drvenim 'klinovima'!

Da, sve su ono drveni tiplovi prečnika 34mm, malo sam se okozio dok sam to izbušio ali vredelo je. Time je učvršćen i stubić ispod na sredini koji se ne vidi a služi da premosti 180cm, pošto računam da tu može da sedne oko 300kg ljudi.

Jebote - kada vidim koliko stolarskih stega imaš, srce me zaboli ... od mene 'drugari' posudili 8 malih i 2 velike, tako da sada nemam više ni jednu.

Ja sam ih dokupljivao kad sam shvatio da je ono stolarsko "uvek fali još jedna stega" živa istina. Taman misliš imaš dovoljno a onda kreneš nešto da sastavljaš i shvatiš 'da ti fali još dve za tamo'. Lepio sam dve drvene ploče da dobijem sedište debljine skoro 6cm koje se neće savijati i tu sam mobilisao sve stege, i tačno tamo gde mi je zafalilo imam mali zazor. Stega nikad dosta.
freehand freehand 17:38 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

principessa_etrusca
freehand

U medijima do sredine osamdesetih, prvo nije bilo laži.

Да ли је реално да ово напише новинар?

У СФРЈ је било квалитетних новинара, али теме између, са једне стране онога што су покривали дописници из света и аналитичари хладног и правих ратова по свету,
а са друге стране, извештачи са градских улица и пијаца, значи све оно што се тицало домаће политике, "друга Тита", Савеза комуниста, самоуправљања, "братства и јединства" итд, било је предмет самоцензуре и цензуре.

Prvo, ovo je napisao bloger.
Drugo, kad pogledaš još jednom, kao svesno, obrazovano biće valjda ćeš u drugom pokušaju razumeti razliku između "laž" - što opšte mesto današnjeg medijskog pokrivanja Srbnije - i "samocenzrue" i "cenzure". Razumem da moronima poput Čarlija to ne predstavlja problem. Al ti bi kao neko čije intelektualne sposobnosti prevazilaze to volim-ne volim moralada razumeš, a naročito da prestaneš sa spinovanjem
Elem, u toj državi i tom sistemu od šezdesetih do njegovog sloma postojala su dva polutabua: Tito (veći) i bratstvo i jedinstvo,i oba sa debelim razlogom.
Ali laži su bile ekstremne devijacije. Bivalo je, retko, da se događaj preskoči. Da se namerno i direktno laže - to je bio ekstrem. Kao što je danas istina ekstrem, otprilike. U kapitalizmu i demokratiji.


freehand freehand 17:42 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Auuuuu!
Jebote!
Za taj Komunist, to veličanstveno glasilo objektivnog novinarstva bih morao da guglam kako je izgledalo.


Bitno da znaš da je sranje. Ajd sad se vrati pa pročitaj još jednom napisano (ili nek ti pročita neko pismen) pa proveri to što je napisanno. Pa onda komentariši.
No, Borbe se sećam - to je bilo nešto što je moglo da se koristi umesto mušeme na stolovima ... otprilike površine 1,4 m2 kada se rastvori.
Pa tu budalaštinu nisu čitali ni oni koji su pisali one glupe tekstove.
Sreća te je sportska stranica bila na kraju, pa nije moralo da se otvara.

Borba '88 i '89, sa Stašom Marinkovićem kao glavnim urednikomi desetinama sjajnih novinara bila za to vreme pojam slobode i ozbiljnosti za NYT.
To što si ti moron problem je sasvim druge prirode.
freehand freehand 17:44 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Ima ih, i to ne tako malo - govna!

Stavi ruku na usta, Slađane. Opet ti je ispalo nešto. Nije u redu.
milisav68 milisav68 17:59 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83

Nema nigde šrafova ušrafljenih nagore, gde si to video?

Na slici, dole levo, greda koja spaja stranice/naslon za ruke.

Sad kad bolje pogledam, vidim da mogu da budu i drveni tiplovi, koje ces verovatno da iseces.

A Japanci su prinudjeni da prave tako zbog svakodnevnih zemljotresa.

Danas Izmir, Turska, roknulo 7 stepeni.
gvozden1 gvozden1 18:01 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Posebno što su tada novine služile za diskvalifikaciju protivnika ili za javne presude.

Sreća pa je danas sasvim drugačije.


Onda nek se vrati i ono, pa kad ova Zorićka kaže da Vučić laže, ona će u zatvor, a neće primati nagrade.
Ako nije sasvim drugačije.

Naravno da je drugačije, sasvim je drugačije, bolje je, mnogo je bolje.

Da li je dobro, nije dobro, ali to što je loše ne znači da je isto kao ono niti da nije bolje od onoga.

Iz jednostavnog razloga, ono nije mera dobrog, od onoga je sve bolje, pa i ovo sada katastrofalno stanje je bolje od onog.
maksa83 maksa83 18:13 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Sad kad bolje pogledam, vidim da mogu da budu i drveni tiplovi, koje ces verovatno da iseces.

Da, mali drveni tiplovi, ćudisečem kad se osuši lepak.

Danas Izmir, Turska, roknulo 7 stepeni.

Mislim da smo i mi na tom rasedu.
gvozden1 gvozden1 18:28 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

kada vidim koliko stolarskih stega imaš

Sve kineske :)
gvozden1 gvozden1 18:31 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

ćudisečem kad se osuši lepak.

Sve ok, seci, reži, lepi, guraj, ali nikako ne počinju da skidaš farbu sa starog tišljeraja (izguglaj)
Ja se zeznuo pa počeo i tek tad shvatim da su u pravu oni koji tvrde da NE POSTOJI lak način da se to uradi.
maksa83 maksa83 18:38 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Sve kineske :)

Sve su iz Ukradi Sam i Wobyja one brze stege, imam i dve male i dve velike od po metar i nešto koje se ne vide ovde, one su na vrćenje, pravo da ti kažem nisam ni gledao odakle su, sad je manje više nemoguće kupiti nešto što nije kinesko, čak su i ove Makite mejd in Čajna, ali im ništa ne fali. Siguran sam da su stege na vrćenje mnogo bolje pošto nema šanse da se opuste, ali i ove su dovoljno dobre za moje potrebe, plus što su te brze mnogo zgodne, možeš jednom rukom nešto da držiš a drugon fkfkfk, gotovo.

milisav68 milisav68 18:55 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83

Mislim da smo i mi na tom rasedu.

Jesmo, zato se svaki put strecnem kad cujem, jer posle moz da bidne i kod nas, samo malo manje, kao sto je trefilo Zagreb usred pocetka pandemije.
gvozden1 gvozden1 18:58 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Siguran sam da su stege na vrćenje mnogo bolje pošto nema šanse da se opuste,

Jesu, ali i ja sam se prešaltao na ove.
Kupio kod Kineza, baš kao ove, slabije drže al lakše stezati, ne vrtiš ništa.
milisav68 milisav68 18:58 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

gvozden1

Sve ok, seci, reži, lepi, guraj, ali nikako ne počinju da skidaš farbu sa starog tišljeraja (

Farbu ili bajc?

Farba se skida (relativno lako) sa brenerom i spaklom.
angie01 angie01 19:16 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Iz jednostavnog razloga, ono nije mera dobrog, od onoga je sve bolje, pa i ovo sada katastrofalno stanje je bolje od onog.


doktore...ziv li si:)
docsumann docsumann 19:23 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

gvozden1
kada vidim koliko stolarskih stega imaš

Sve kineske :)


original kineske
docsumann docsumann 19:28 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Japanci...




ovaj spoj je stvarno genijalan.
čiji je to patent, tradicionalni ili je proizvod modernog 3D modelovanja?
gvozden1 gvozden1 19:28 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

milisav68
gvozden1

Sve ok, seci, reži, lepi, guraj, ali nikako ne počinju da skidaš farbu sa starog tišljeraja (

Farbu ili bajc?

Farba se skida (relativno lako) sa brenerom i spaklom.

Farba.
Brener pali previše, teško je ne oštetiti drvo uopšte.
Skidam fenom za vreo vazduh, (ne onaj za kosu:) ali ostaju ćoščići, ivice, stari slojevi, stakla moraju da se poskidaju.

Trljam šmirglama, bušilicama, šlajfericama, daščicama, ide nekako al treba živaca u pm
maksa83 maksa83 19:45 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

ovaj spoj je stvarno genijalan.
čiji je to patent, tradicionalni ili je proizvod modernog 3D modelovanja?

Jes, genijalan - kad to isečeš možeš da ga spojiš na tri načina. Je l' tradicionalan ili nov nemam pojma, odeš na jućub i tamo kucaš recimo "traditional japanese joinery" i vidi šta sve rade ljudi.
macak_tosa macak_tosa 19:52 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

freehand
Ima ih, i to ne tako malo - govna!

Stavi ruku na usta, Slađane. Opet ti je ispalo nešto. Nije u redu.

A možeš i da mpk!
macak_tosa macak_tosa 19:53 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

freehand
Auuuuu!
Jebote!
Za taj Komunist, to veličanstveno glasilo objektivnog novinarstva bih morao da guglam kako je izgledalo.


Bitno da znaš da je sranje. Ajd sad se vrati pa pročitaj još jednom napisano (ili nek ti pročita neko pismen) pa proveri to što je napisanno. Pa onda komentariši.
No, Borbe se sećam - to je bilo nešto što je moglo da se koristi umesto mušeme na stolovima ... otprilike površine 1,4 m2 kada se rastvori.
Pa tu budalaštinu nisu čitali ni oni koji su pisali one glupe tekstove.
Sreća te je sportska stranica bila na kraju, pa nije moralo da se otvara.

Borba '88 i '89, sa Stašom Marinkovićem kao glavnim urednikomi desetinama sjajnih novinara bila za to vreme pojam slobode i ozbiljnosti za NYT.
To što si ti moron problem je sasvim druge prirode.

Ooooo, komunjara o komunjarskom objektivnom i nezavisnom novinarstvu - u komunjarluku.
Užas!
docsumann docsumann 19:54 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

dobra analiza




EDIT: izgleda da nisu baš tako dobri koliko su atraktivni.
macak_tosa macak_tosa 19:57 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

gvozden1
Siguran sam da su stege na vrćenje mnogo bolje pošto nema šanse da se opuste,

Jesu, ali i ja sam se prešaltao na ove.
Kupio kod Kineza, baš kao ove, slabije drže al lakše stezati, ne vrtiš ništa.

Moje su sve bile na vrćenje.
Male ne znam čije su bile, ali dve velike, metarske, sigurno nisu bile kineske.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana