Ljubav| Moj grad| Nostalgija| Sex| Život

Fiksni telefon - ognjiste

jednarecfonmoi RSS / 10.02.2021. u 00:38

Tisina pred san koju prekida duga zvonjava fiksnog telefona negde u komsiluku. Zlokoban zvuk koji probija zidove i smirenu februarsku noc. Neko nekog uporno zove a odgovora nema. 
Grad nestaje u zvezdama koje preuzimaju  pocasno mesto i ove noci u Beogradu.
Zvuk neodazvanog poziva para usi, udara kao damar o cela onih koji cuju i ne prestaje da nemilosrdno odjekuje kao dozivanje dve stvarnosti. One koja je tu i one koje nikud nema a trebalo bi da se pojavi samo sa jednim odgovorom.
 Glas koji se odazvao menja sve i umesto nejasnog i neispitanog, strasnog, dolazi najobicnija ljudska sreca.
Cvet na biljci koja dugo nije davala pupoljke.

Tagovi



Komentari (92)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 02:59 10.02.2021

ove noći ....било где

duga zvonjava fiksnog telefona

звррр... зврррр телефона
вазда неку ......тајну крије,
примамљиву (ил' опозит)
јавити се ........згорег није
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 04:03 10.02.2021

Re: ove noći ....било где

:) gos'n cer :)

moze biti mnogo toga,da, hiljade puteva a samo jedan zvuk....
Unfuckable Unfuckable 04:58 14.02.2021

Re: književnik sam, Majko


lup lup lupetanje
strano nama nije
iza čeg' se u većini
dupeuvlak krije

taman da se istaknemo
ne mari i tuplje
samo da smo sveprisutni
pa makar i šuplje.

Lep pozdrav i vidimo se u Udruženju
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:23 14.02.2021

Re: književnik sam, Majko - Aj se igramo

znam, zelis da si knjizevnik, jaooo nadam se da ce da te prime u drustvo mrtvih pesnika u francuskoj ulici. uglavnom kad god sam tamo bile bili su neki zombirani likovi i babe pa se mozda uklapas.

procitah tvoj literarni rad, osecajan i nezan, za pet iz srpskog. raznezila sam se.

nenadjebivi, imas muda da mi posaljes svoj foto? da, muvam te, ziva nisam. ali ako izgledas kao marko vidojkovic,baljezgaj kao i do sad, mrzi me da odgovaram.

jeidno ne kontam ovo - dupeuvlaka. zbun. kome?

pa dupeuvlake su isfrustrirane zenturace. 1/2 muskarci i dziberi koji ce sad da ti daju xy pluseva jer " e nek si joj rekao"
shmoo shmoo 10:57 14.02.2021

Re: književnik sam, Majko

Unfuckable



Lep pozdrav i vidimo se u Udruženju



Пензионера?

У МЗ?

Само ако обећаш да нећеш и тамо да крадеш патофне осталим члановима Удружења као што си их крао Крстићу у Дому стараца ономад.






jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:39 14.02.2021

Re: književnik sam, Majko

patofne
solo solo 14:50 14.02.2021

Re: književnik sam, Majko

Само ако обећаш да нећеш и тамо да крадеш патофне


shmoo shmoo 15:30 14.02.2021

Re: književnik sam, Majko

jednarecfonmoi
patofne



Па да, бре. Има тако тих пензионера по удружењима и домовима за стара лица који једни другима вазда краду патофне исто као што војска воли да једни другима краду гаће и чарапе.

С времена на време ти пензионери Блога Б92 сврате у тим украденим патофнама и овде па у пијаном стању проветравају подрумске просторије сопствених фрустрација и комплекса вређајући кога стигну.

А кажем ти, како се ти ликови у боју препознају међусобно?

По патофнама (украденим), наравно.










jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:52 14.02.2021

Re: književnik sam, Majko

hahahahahahaha

e vala shmoo, sto bi rekao danasnji sleng - objasnio si, blistas za valentajjn lol.

dusa mi spava a nikako da dzofnem jer sve vidim patofne koje svrckaju i traze vlasnika

n m da citiram jer sam u 1/2snu ali supp si napisao komentar
st.jepan st.jepan 10:52 10.02.2021

Gaston

Zvuk neodazvanog poziva para usi, udara kao damar o cela onih koji cuju i ne prestaje da nemilosrdno odjekuje kao dozivanje dve stvarnosti. One koja je tu i one koje nikud nema a trebalo bi da se pojavi samo sa jednim odgovorom.


Dok naprotiv, jedan Gaston ima telefon koji stalno zvoni, a nikad se ne javlja niko.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:47 10.02.2021

Secanja i i i i i i



E ulepsa mi dan, drago mi da si se setio ovako neceg simpaticnog, stvarno peva ovo sto kazes.

Za mene je to neodazivanje vecinom strasno....

Ali ima i onih neodazivanja kad se ne javljaju jer ih mrzi, razne institucije ili radnje.

I setila sam se cuvenih dvojnika. Ja nisam imala nikad, ali nesto kroz maglu se secam raznih zavrzlama tu...

I secam se nekog broja 901 kad trazis broj u inostranstvu, tako nesto.
I ostalo mi iz detinjstva, kad zvoni fiksni, umesto da ocekujem reklame i nudjenje proizvoda, ja trcim kao da imam 16 godina, dok ostali po kuci ignorisu zvuk. Sa 16 godina uvek postoji sansa da te zove na fiksni simpatija koja udara ceznju ili simpatija koja je nasla tvoj broj posle mnogo trazenja ili.....
st.jepan st.jepan 13:03 10.02.2021

Re: Secanja i i i i i i

Sa 16 godina uvek postoji sansa da te zove na fiksni simpatija koja udara ceznju ili simpatija koja je nasla tvoj broj posle mnogo trazenja ili.....


Ili, što reko Cane, "jedan poziv menja sve!"



Jbt, ovo još radi!
(prvi put vidim ovaj lajv).
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 13:50 10.02.2021

Re: Secanja i i i i i i

Ja ih gotivim...

Znas sigurno -Milanovac, Mladenovac foru by Cane.

Meni omiljena - Govorim ti najruznije reci ali ne misli na mene...

Da, jedan poziv menja sve
pecaros pecaros 16:55 10.02.2021

Re: Secanja i i i i i i

jednarecfonmoi

I setila sam se cuvenih dvojnika.


Mi smo u NS, na Limanu, imali kvalitetnu liniju od 1967-1990.

A onda su skinuli nenarodni pokrajinski režim i oslobodili nas nepotrebnog viška telefonskih centrala, pa smo dobili dvojnika. Kad onaj legne dva sata da razgovara, možeš samo da se slikaš s telefonom.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:00 10.02.2021

Re: Secanja i i i i i i

A valjda se krilo ko ti je dvojnik, vrv da neko nekog ne sastavi sa zemljom zbog dugih razgovora.

I pretpata je isla pola-pola?

Nz dal je to bilo samo u Jugoslaviji.
pecaros pecaros 22:29 10.02.2021

Re: Secanja i i i i i i

jednarecfonmoi

I pretpata je isla pola-pola?


Ma kakvi. Nisu nas ni obavestili da nam se menja status.

Strašnije je bilo to da nam je broj, izgleda, bio sličan broju neke pekare. Pa se na svaka dva-tri meseca dešavalo da zazvoni u neko zlo doba - obično noću oko tri, pa neko traži pekaru. Jes' malo neprijatno.

Imali smo i mi našeg Gastona.


mentol mentol 13:15 15.02.2021

Re: Secanja i i i i i i

pecaros

Mi smo u NS, na Limanu, imali kvalitetnu liniju od 1967-1990.

A onda su skinuli nenarodni pokrajinski režim i oslobodili nas nepotrebnog viška telefonskih centrala, pa smo dobili dvojnika. Kad onaj legne dva sata da razgovara, možeš samo da se slikaš s telefonom.


Siroti Limanci
Imali su sve kvalitetno.
Al' udbaška deca nisu navikla da dele sudbinu sugrađana....
Ajmo sad i Beograđani... Vračar, Senjak i Dedinje nek ustanu i izbore se za svoja prava!

nsarski nsarski 15:53 15.02.2021

Re: Secanja i i i i i i

Al' udbaška deca nisu navikla da dele sudbinu sugrađana....


To bre negovano, a sada se bune.

mentol mentol 20:51 15.02.2021

Re: Secanja i i i i i i

nsarski

To bre negovano, a sada se bune.


Dobro, nećemo sad da širimo i da se ne uklapamo u temu bloga ...
Hteo sam nešto o fiksnim telefonima..

Ja sam imao šestocifren broj, koji je retko zvonio..
A onda je neki komedijaš iz Telekoma nekoj farmi jaja dao sedmocifren telefonski broj u kojem su prvih šest cifara identične kao i moje... i ako neko zove tu farmu jaja, ako zove s fiksog telefona, i poslednji taster ne pritisne dovoljno brzo... dobiće mene: (a zovu...)
Zanimljivo je da se farma jaja zove po prezimenu vlasnika koje je isto kao i moje, samo sa jednim slovom ispred...(kao npr. Mitrović - Dmitrović)
Znači, cifra ispred i slovo iza... nisam paranoičan ali volim da pogledam antidržavne sadržaje na netu... možda zato? možda su mi neku poruku poslali...?
haklberi_tom haklberi_tom 21:19 15.02.2021

Re: Secanja i i i i i i

mentol
nsarski

To bre negovano, a sada se bune.


Dobro, nećemo sad da širimo i da se ne uklapamo u temu bloga ...
Hteo sam nešto o fiksnim telefonima..

Ja sam imao šestocifren broj, koji je retko zvonio..
A onda je neki komedijaš iz Telekoma nekoj farmi jaja dao sedmocifren telefonski broj u kojem su prvih šest cifara identične kao i moje... i ako neko zove tu farmu jaja, ako zove s fiksog telefona, i poslednji taster ne pritisne dovoljno brzo... dobiće mene: (a zovu...)
Zanimljivo je da se farma jaja zove po prezimenu vlasnika koje je isto kao i moje, samo sa jednim slovom ispred...(kao npr. Mitrović - Dmitrović)
Znači, cifra ispred i slovo iza... nisam paranoičan ali volim da pogledam antidržavne sadržaje na netu... možda zato? možda su mi neku poruku poslali...?

Nema druge!
bene_geserit bene_geserit 21:21 15.02.2021

Re: Secanja i i i i i i

i ako neko zove tu farmu jaja

Ma dobro to, nego jel su u pitanju organik jaja ili obična, i pošto su ?
Ili smo tu temu pokrenuli na nekom drugom blogu, više ne znam.
mentol mentol 21:33 15.02.2021

Re: Secanja i i i i i i

bene_geserit

Ma dobro to, nego jel su u pitanju organik jaja ili obična, i pošto su ?

Ja sam na telefonu i ugovaram na šlepere... ne znam na komad, nisam jajara...
gavros gavros 14:04 10.02.2021

Uh

telefonski poziv u dubokoj noći uvijek je slutio na nesreću. Drago mi je što to ovdje nije slučaj :)
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 14:16 10.02.2021

Re: Uh

Da, gavros, uhvatio si vajb.

Znas, nije se ovde niko javio, ili mozda jeste, ne znam.

Zavrsila sam pricu lepo, da ne cuje zlo. I podsetila se hiljadu situacija kad se na kraju neko ipak javi, i taj osecaj olaksanja....

Ljudi koji su van zemlje a imaju rodbinu ovde, tek oni znaju o cemu pisem...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:13 10.02.2021

Re: Uh

gavros
telefonski poziv u dubokoj noći uvijek je slutio na nesreću. Drago mi je što to ovdje nije slučaj :)

Ni zvono na vratima u rano jutro, u nekm vremenima i u nekim zemljama, nije slutilo na dobro:

Kad god neko pozvoni u rano jutro na vratima stana, ja molim boga da je mlekadžija. (izjava jednog građanina Budimpešte iz 1956.g.)

Naime, svaki zvon bilo kasno noću ili u rano jutro izaziva strepnju, sem večernjeg zvona (u izvođenju Ivana Rebroffa):


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:13 10.02.2021

Re: Uh




Zvona. Vojislave.

:)
solo solo 21:46 10.02.2021

Re: .

.
solo solo 21:52 10.02.2021

Re: .


Budi principijelna pa onda briši sve. Osim ako misliš da drug Tito koga Čarli pominje ima veze sa tvojom temom.

Evo pomoći ću ti.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:35 11.02.2021

Re: Uh

jednarecfonmoi
Zvona. Vojislave.:)

Kad zvona zvone ja čujem zvon.

A kad smo već kod zvona, lepo bi bilo čitati o mestu, značaju i značenju zvona u poeziji i prozi. Dobro, ne mora biti baš esej, ali makar blog. Moglo bi se poći od zvonara one crkve u Parizu, što je ne tako davno gorela, a zatim se zapitati za kim zvona zvone, pogrebna sa visokih crkvenih tornjeva, ali i ona staklena (S. Plat). Naravno, posebno poglavlje bi bilo posvećeno zvonjavi fiksnih telefona, tu već imamo značajan početak na ovom blogu.

O jednoj manje poznatoj zvonjavi, evo kraćeg osvrta.

Hladna jesenja kiša danima natapa panonsku pustu pretvarajući plodnu ravnicu u veliko blatište, a vazduh ispunjava smradom truleži i bolesti. U rano nedeljno jutro budeći se u krevetu svoje usnule ljubavnice, u memljivoj sobi kućerka na od boga i države zaboravljenom poljoprivrednom dobru, strahujući od skorog povratka ljubavničinog muža, odjednom mu se učini da čuje zvona. Otkud sad zvona, kad u prečniku od stotine kilometara nema crkve, pita se. Osluškuje i izvesno vreme čuje samo rominjanje kiše. Umiren ustaje iz kreveta, navlaći pantalone i gumene čizme, a onda ponovo čuje zvona...

Do kraja svog prvog romana Satantango Laslo Krasnahorkai svojim čitaocima će otkriti tajnu zvona bez zvonika, ali i druge tajne. Naravno, roman se ne može prepričati, treba ga pročitati, a ko ga bude čitao uživaće.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 01:31 11.02.2021

Re: Uh

Ja sam uzivala citajuci i ovaj odlomak iz Satantanga.Hvala.

Vojislave, kompozicija koju sam postavila se zove Campanas del alba. Campanas su zvona na spanskom....

Setila sam se sad i kako su divno odjekivala zvona crkve u Gorju iznad Bleda gde smo setali livadama

Imam neku kompoziciju gde se spominje "vecernji zvon " dok pada sneg.

Zvona crkve ipak deluju smirujuce, meni bar a zvuk telefona, i jedno i drugo, dobro i lose, samo ne mirno.

Eto.

haklberi_tom haklberi_tom 17:49 11.02.2021

Re: Secret World

solo


Dobra stara vremena. Dok smo se još osećali kao ljudi.



... i bili ushićeni kako drug Tito prca svetske glumice umesto nas.
Delegatski princip, nema zajebancije!
solo solo 23:34 11.02.2021

Re: haklberi_tom

... i bili ushićeni kako drug Tito prca svetske glumice umesto nas.
Delegatski princip, nema zajebancije!


Probaj sa kineskom vakcinom - kažu da radi.
shmoo shmoo 23:50 11.02.2021

"Преко воде до слободе!" (Бошко командант)

solo
... i bili ushićeni kako drug Tito prca svetske glumice umesto nas.
Delegatski princip, nema zajebancije!


Probaj sa kineskom vakcinom - kažu da radi.






nsarski nsarski 01:05 12.02.2021

#

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:40 12.02.2021

Re: #

nsarski
#

a jel to ona taraba, na kojoj je nacrtana ona stvar, a onaj Bosanac je ožuljao onu svoju stvar, misleći da je ona stvar na tarabi baš prava?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:48 12.02.2021

Re: "Преко воде до слободе!" (Бошко командант)

shmoo
"Преко воде до слободе!"

A ima i ono: Moj te mota, oko plota .... dizvine domaćica bloga.












shmoo shmoo 20:38 12.02.2021

Re: "Преко воде до слободе!" (Бошко командант)

Vojislav Stojković
shmoo
"Преко воде до слободе!"

A ima i ono: Moj te mota, oko plota .... dizvine domaćica bloga




И по шумама и горама наше земље поносне (док не дође шумар и све разјури у пизду материну) била она верзија: Мој те гања око пања.


А је л' то са пањем и плотом у филму "Неретва" каже четнички војвода Орсон Велс?


Кажу да је Орсон Велс после снимања "Неретве" и интензивног дружења са Пајом Вуисићем у паузама снимања рекао у неком интервјуу да је Паја најбољи глумац којег је он икада у животу упознао.


Што рече ономад Кетрин Хепберн:"Немој да глумиш! Само буди! То је најбоља глума!"






solo solo 21:47 12.02.2021

Re: Шмоо


Debeli a sad ozbiljno..

Jel još uvek žališ što ti je oduzeta ,,autorska,, opcija i što si izbačen iz ovakvog VIP društva.
Pitam za druga.

Odgovor da ti nikada nije ni bilo žao ne ulazi u razmatranje.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:53 13.02.2021

Re: "Преко воде до слободе!" (Бошко командант)

shmoo
Кажу да је Орсон Велс после снимања "Неретве" и интензивног дружења са Пајом Вуисићем у паузама снимања рекао у неком интервјуу да је Паја најбољи глумац којег је он икада у животу упознао.


I ako nije to rekao, Paja jeste bio jedan od najboljih glumaca svog vremena. Nažalost nije rođen u Americi ili bar Engleskoj da bi ga svet upoznao. Dočim smo mi ovde imali tu privilegiju.

PS: Ponekad sretnem njegovu suprugu, (još uvek je vrlo živahna i vitalna), imamo zajedničkog poznanika, a i stanujemo blizu, i uvek se pitam kako je jedna tako sitna ženica uspela da zauzda onakvog diva.
Da nije sačuvala njegove tajno pisane pesme, nikad ne bi saznali da se iza onoliko grubog namćora skrivala toliko tanana poetska duša.
shmoo shmoo 07:44 13.02.2021

Re: "Преко воде до слободе!" (Бошко командант)

Vojislav Stojković


I ako nije to rekao, Paja jeste bio jedan od najboljih glumaca svog vremena. Nažalost nije rođen u Americi ili bar Engleskoj da bi ga svet upoznao. Dočim smo mi ovde imali tu privilegiju.



Слажем се.


П.С. -
PS: Ponekad sretnem njegovu suprugu, (još uvek je vrlo živahna i vitalna), imamo zajedničkog poznanika, a i stanujemo blizu, i uvek se pitam kako je jedna tako sitna ženica uspela da zauzda onakvog diva.
Da nije sačuvala njegove tajno pisane pesme, nikad ne bi saznali da se iza onoliko grubog namćora skrivala toliko tanana poetska duša.



Мој ћале га је знао из давних дана (и њега и његовог брата Дују) са Аде. И док сам био дете (прилично немирно), једино сам се чика Паје Вуисића истински плашио. Било је довољно само да ме погледа онако мрко и ја бих се одмах смирио.

А у ствари... Наравно да сам касније схватио колико тај спољни изглед уме да завара и чим сам мало порастао више га нисам сматрао "опасним" за децу него сам га заиста много поштовао.

Једна анегдота из њихових давних адаџијских дана... Причао ми мој матори. Каже, када би угледали шлеп натоварен лубеницама у пирамиде како плови Савом узводно, сачекали би повољан тренутак и запливала би браћа Вуисић, мој матори и још понеко из екипе са горњег шпица Аде до шлепа, повукли неколико лубеница из доњег реда и читава пирамида би се срољала, подоста лубеница би пало и у воду и заплутало Савом низводно, а остатак друштва би их чекао на доњем шпицу Аде, тамо код веслачких клубова, и вадио их из воде па би се онда цело друштво сладило украденим воћем.

Оригиналан начин за крађу лубеница, боље него директ из бостана.

haklberi_tom haklberi_tom 07:45 13.02.2021

Re: "Преко воде до слободе!" (Бошко командант)

Vojislav Stojković
shmoo
Кажу да је Орсон Велс после снимања "Неретве" и интензивног дружења са Пајом Вуисићем у паузама снимања рекао у неком интервјуу да је Паја најбољи глумац којег је он икада у животу упознао.


I ako nije to rekao, Paja jeste bio jedan od najboljih glumaca svog vremena. Nažalost nije rođen u Americi ili bar Engleskoj da bi ga svet upoznao. Dočim smo mi ovde imali tu privilegiju.

PS: Ponekad sretnem njegovu suprugu, (još uvek je vrlo živahna i vitalna), imamo zajedničkog poznanika, a i stanujemo blizu, i uvek se pitam kako je jedna tako sitna ženica uspela da zauzda onakvog diva.
Da nije sačuvala njegove tajno pisane pesme, nikad ne bi saznali da se iza onoliko grubog namćora skrivala toliko tanana poetska duša.

Jedan je Pavle Vujisić!
Slava mu!
haklberi_tom haklberi_tom 07:47 13.02.2021

Re: Шмоо

solo

Debeli a sad ozbiljno..

Jel još uvek žališ što ti je oduzeta ,,autorska,, opcija i što si izbačen iz ovakvog VIP društva.
Pitam za druga.

Odgovor da ti nikada nije ni bilo žao ne ulazi u razmatranje.



Čekaj!
Šta ti sada hoćeš da kažeš!?
Zar nije VIP odraz društva?!
Dakle, kakvo društvo, takav i VIP - ili ne misliš tako?
shmoo shmoo 08:18 13.02.2021

Re: Шмоо

solo

Debeli a sad ozbiljno..





Па ти мора да се зајебаваш?

Јуче баш добих вибером неку сличицу:


"Кад добијеш руску вакцину, каже добио си Путина. Кад добијеш Pfizer, каже добио си Бајдена. Кад добијеш Astrazeneca, кажу примио си Макрона. Ако Аустријанци почну да праве вакцину..."


Нашао сам како се звала група која је певала онај препев Блонди!

(Кад ти ниси хтео да ми кажеш, себичњаку један.)

Група се звала ФИТ и били су са Ријеке али их је заправо Београд прославио као уосталом и све из региона јер како се оно већ вековима говори диљем нашег лијепог Балкана, "ако ниси наступао у Београду, ниси ништа урадио". ЛИНК


Тај свој хитић ФИТ је певао баш некако док се СФРЈ распадала, у години Анте Марковића када нам се отворило дупе за потрошњу док су председници социјалистичких република конференцијашили по Охриду, Бледу и осталим језерима наше земље поносне о будућем федеративном и конфедеративном уређењу те СФРЈ...

(Зато сада као последицу тих састанака Групе ТНТ широм бивше нам и умрле Југе сви примамо сваку вакцину у буљу и не правимо питање. Изгубили смо ђану још тада уз тај хитић групе ФИТ када смо окренули сви своје љубице на извол'те јербо нам се свидело да будемо потрошачи.)

Сећам се да је хитић групе ФИТ имао рефрен:"...пустићу да звони телефооооон..." и у тексту се још каже "о, како сам заљубљен, мало непромишљен..." ЛИНК

Памтим то добро јербо сам се пар година после певушења тог хитића о заљубљености и непромишљености и ја оженио.

И то баш на онај дан када је почела пуцњава у Словенији па на свакој свадбеној слици испред кафане "Кошута" са нама су заједно и војници у униформама и борбена возила (доле у Кошутњаку био мобилизациони центар), по повратку кући сви сватови се закуцали испред ТВ да прате ситуацију, а прву брачну ноћ смо моја жена и ја провели играјући вист (игра картама која може и у тројку ако баш мора) са Кумом који није смео да иде кући због мобилизације.


А чујем данас да је та хрватска легендарна група ФИТ нешто много љута на Вељу Невољу и остале гробаре због другог њиховог хитића. Каже, украли им гробари то "Заборавићу све, све што било јеееее..." (ЛИНК)








(Овај у првом реду с раскопчаном кошуљом је садашњи директор моје некадашње школе ОШ "Јосиф Панчић" на Брдету. Гробарчина, бре!!! Знам га још из детињства. Тај се радује чак и када Партизан да гол Чукаричком. А ја се никада не радујем када Звезда да гол Чукаричком. И то ти је та квалитативна разлика између гробара и нас цигана лоцираних на Бановом брду.)

Јбг. Демократија, бајо. Нека цвета тисућу цветова.

solo solo 10:07 13.02.2021

Re: haklberi_tom

Dakle, kakvo društvo, takav i VIP - ili ne misliš tako?


solo solo 10:34 13.02.2021

Re: Шмоо

"Кад добијеш руску вакцину, каже добио си Путина. Кад добијеш Pfizer, каже добио си Бајдена. Кад добијеш Astrazeneca, кажу примио си Макрона. Ако Аустријанци почну да праве вакцину..."


To vidi sa Sarskim. On ode na re. Nisam upućen.

Па ти мора да се зајебаваш? Јбг. Демократија, бајо. Нека цвета тисућу цветова.


Debeli a sad ozbiljno..


shmoo shmoo 11:11 13.02.2021

Re: Шмоо

solo

To vidi sa Sarskim. On ode na re. Nisam upućen.




А да, већ сам заборавио!

Шарском су окице већ мало закосиле јер сада сваки дан када седне да руча у очајању затегне рукама на слепоочницама кожу лица и повиче:"Опет рижа, јеботе!!!"

(Кад смо већ код тих Кинеза, Павле Минчић својевремено питао публику у позоришту зашто Кинез иде бициклом у јавну кућу. Пошто нико није знао одговор, Павле победоносно саопшти решење ове загонетке:"Да јебе." )


Debeli a sad ozbiljno..


- Јеси ли или ниси?
- Шта?
- Значи ниси.
- Јесам.
- Шта јеси?
- Нисам.
- Како ниси?
- Ма јесам.
- Стварно јеси?
- Шта јесам?



етц, етц, етц,...


Е матори! Имам једну комшику у згради која има вај-фај којем је дала име "волела би то". Видим тај назив сваки пут када кликнем да се умрежим.

Али не могу никако да провалим која је то комшика.







solo solo 12:02 13.02.2021

Re: Шмоо

Е матори! Имам једну комшику у згради која има вај-фај којем је дала име "волела би то". Видим тај назив сваки пут када кликнем да се умрежим.

Али не могу никако да провалим која је то комшика.


Vaj-faj šta reći.

Kod starog dobrog kabla se znalo. Il' ti fali šteker il' koji santimetar više.

Vaj-faj, nisam siguran,ima tu puno zahebancije.

I zipa možda nije komšika možda je onaj brkati Cicmil iz cvećare.

shmoo shmoo 13:09 13.02.2021

Re: Шмоо

solo
Е матори! Имам једну комшику у згради која има вај-фај којем је дала име "волела би то". Видим тај назив сваки пут када кликнем да се умрежим.

Али не могу никако да провалим која је то комшика.


Vaj-faj šta reći.

Kod starog dobrog kabla se znalo. Il' ti fali šteker il' koji santimetar više.

Vaj-faj, nisam siguran,ima tu puno zahebancije.

I zipa možda nije komšika možda je onaj brkati Cicmil iz cvećare.





Сто му водених пацова са реке Саве, у праву си!!!



Ко зна шта се иза тог то би баш волела крије!

Ипак је ово неко Друго време, Ново вријеме (by Булдожер), Њу Ејџ такорећи, па ни цицмили више нису оно што су били.




solo solo 13:17 13.02.2021

Re: Шмоо

Сто му водених пацова са реке Саве, у праву си!!!
Ко зна шта се иза тог то би баш волела крије!


Stole te bojko. Probaj. Biće to bolji narativ od Stojkovićeve pseudologije fantastike trojca bez kormilara sa tužnim krajem.

I drž' se ...... teme. Bar u ime dobrih starih vremena.

shmoo shmoo 13:24 13.02.2021

Re: Шмоо

solo


Stole te bojko. Probaj. Biće to bolji narativ od Stojkovićeve pseudologije fantastike trojca bez kormilara sa tužnim krajem.



Да знаш да си у праву. Нема доброг писања без личног увида и искуства на задату тему.


I drž' se ...... teme. Bar u ime dobrih starih vremena.



Па зар сам испао из теме?

Зар моја потенцијална романса са комшијом/комшиком Цицмил није такође нека врста лјубави преко жице?

(Хвала Тесли што је ту жицу скратио на најмању могућу дужину.)





solo solo 13:30 13.02.2021

Re: Шмоо

Хвала Тесли што је ту жицу скратио на најмању могућу дужину.


Nisi u toku sa gitarama.

Od kostiju svog ujaka napravio gitaru: "On bi to želeo"

shmoo shmoo 13:35 13.02.2021

Re: Шмоо

solo
Хвала Тесли што је ту жицу скратио на најмању могућу дужину.


Nisi u toku sa gitarama.

Od kostiju svog ujaka napravio gitaru: "On bi to želeo"




Баш дирљиво од стране сестрића.

Тако је барем и ујка постао VIP и дочекао својих 15 минута славе.


pecaros pecaros 01:49 11.02.2021

...

Uvek mi se činilo suvišno objašnjavati "o čemu se radi" u nekom muzičkom delu, ali, da, reč je o zvonjenju na neka misteriozna vrata i o nadi da će se otuda začuti "uđi!".

Ako nađete pola sata vremena da posvetite samo ovome, bićete na velikom dobitku. Dobro ozvučenje se podrazumeva.

alselone alselone 18:38 11.02.2021

.

.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:39 11.02.2021

Re: kakva mizogina sredina ova Srbija

Ja sam verovatno tezak idiot pa ne vidim nikakvu povezanost,kakve veze imaju zene i njihivi statusi sa telefonskim pozivima, zvonima i uopste sa temom bloga.
Imas svoj blog pa vozi tamo pricu koja te zanima, hvala. -------->
alselone alselone 19:42 11.02.2021

Re: kakva mizogina sredina ova Srbija

Ljudi su ovde opušteni poslednjih 15 godina, druže se i razmenjuju informacije, razgovaraju, veoma često bez obzira na temu bloga.

Kako hoćeš. Komentar brišem i neću se više javljati. Pogrešio sam uopšte što sam i kliknuo nego mi u žurbi bilo najlakše na prvom blogu.
gvozden1 gvozden1 19:56 11.02.2021

Re: kakva mizogina sredina ova Srbija

,kakve veze imaju zene i njihivi statusi sa telefonskim pozivima,

Možda su mu javili telefonom.
Fiksnim.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:41 11.02.2021

Re: kakva mizogina sredina ova Srbija

Alse, nisi morao da brises niti ja ikad sam brisala ikog.

Znam da ovde vlada taj fazon, sa ubacivanjem ali ja imam neki drugaciji vajb skroz, uvek ako odem negde da nesto napisem, ima veze sa temom ili je nesto lepo ( cvetici, leptirici )Odakle znam, to tumacim nekim postovanjem.

haklberi_tom haklberi_tom 21:11 11.02.2021

Re: kakva mizogina sredina ova Srbija

jednarecfonmoi
Alse, nisi morao da brises niti ja ikad sam brisala ikog.

Znam da ovde vlada taj fazon, sa ubacivanjem ali ja imam neki drugaciji vajb skroz, uvek ako odem negde da nesto napisem, ima veze sa temom ili je nesto lepo ( cvetici, leptirici )Odakle znam, to tumacim nekim postovanjem.


Ja isto tako!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:48 11.02.2021

Re: kakva mizogina sredina ova Srbija

Da bre, Tom, ih onoliko...





solo solo 23:39 11.02.2021

Re: kakva mizogina sredina ova Srbija

Ja sam verovatno tezak idiot pa ne vidim nikakvu povezanost,



Veruj da ne vidiš.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:37 11.02.2021

Telefoniranje kao strepnja ili kao nada

kamilo_emericki kamilo_emericki 00:05 12.02.2021

Chick Corea, 1941 - 2021

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 01:23 12.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021

Hvala svima za komentare koji bar malo imaju veze sa blogom

Takodje hvala i onima koji su postavili pesme koje su ih asocirale na nesto sto je ovde pisano.....




bene_geserit bene_geserit 08:56 12.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021

Hvala svima za komentare koji bar malo imaju veze sa blogom

A šta je tema bloga, ako može u jednoj rečenici ?
Profesor kod kog sam diplomirao je imao običaj da pita da izvučete suštinu u jednoj rečenici a ako ne ide onda ne razumeš u potpunosti. U praksi se pokazalo prilično tačno.
kamilo_emericki kamilo_emericki 10:10 12.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021

jednarecfonmoi
Hvala svima za komentare koji bar malo imaju veze sa blogom

Takodje hvala i onima koji su postavili pesme koje su ih asocirale na nesto sto je ovde pisano.....


Nadam se da se ne ljutiš previše zbog objave mog izraza poštovanja prema umjetniku kakav je bio Chick Corea.
Meni bilo pomalo tužnjikavo da njegova smrt ne bude zabilježena na blogu a od svih aktivnih blogova ovaj mi se činio najbolji za tako šta.
Video, ili šta već, sa Meri Cetinić sam postavio ali mi bilo lohotno da objašnjavam kako jedan poziv kasno u noći ili rano u jutro može da utiče na čitav život.
Elem, D. pripadnik Vojske Republike Srpske u proljeće '94, pred jednu opasnu akciju, nazove svoju najbolju drugaricu Lj. oko 2-3 sata noću i sa neke kasete pusti joj:

Kad se vratio iz rata prestali su biti najbolji drugovi.
Danas imaju troje sjajne djece a uskoro i prvo unuče.
shmoo shmoo 10:24 12.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021

jednarecfonmoi
Hvala svima za komentare koji bar malo imaju veze sa blogom

Takodje hvala i onima koji su postavili pesme koje su ih asocirale na nesto sto je ovde pisano.....




Како се звала она домаћа група која је целу деценију касније препевавала песму Блонди?








Господе боже, те 1979. сам имао 15 година и из у ноћи у ноћ сам чекао да ми зазвони телефон и да са друге стране чујем глас Деби Хари.

Позови ме, Деби, плиз! Позови ме!









Ал' џабе... Догађало се да зазвони, али никада то није била Деби Хари с друге стране жице.






jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:40 12.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021

Dragi Kamilo, kakva ljutnja, naprotiv....

Pa stavio si sve sto se uklapa.


Hvala.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:41 12.02.2021

muzika

shmoo

Jedino sto od videa krenuo da mi se koci sve:( mozda samo napisati, znam, nije to to..

Kako hocete..

Sve ok
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 14:48 12.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021

bane, dovoljno si inteligentan da mozes sam da odgovoris na pitanje koje si postavio.

sve u redu, blog k'o blog, zanimljiv ti ili ne, stvar ukusa i interesovanja
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:46 12.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021

bane,


bane???



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 17:09 12.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021

dragosevacsutra
bane,


bane???





Nije fer!

To ime je secanje na jedno detinnjstvo gde Bane nju juri po kraju a ona vristi i bezi, u stvari srecna sto on trci za njom svaki dan tog leta u Beogradu..

Mnogo volim tu pesmu:)
shmoo shmoo 20:53 12.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021

jednarecfonmoi
bane, dovoljno si inteligentan da mozes sam da odgovoris na pitanje koje si postavio.

sve u redu, blog k'o blog, zanimljiv ti ili ne, stvar ukusa i interesovanja




Није, бре, "бане", него Бин Џесерит.

Сестра Бин Џесерит.



Who are the Bene Gesserit?

An ancient and powerful order of women. They are able to influence the events of the world as well as people on an individual level. Similar to the Mentats, they arose as a solution to thinking machines and computers after the Butlerian Jihad war.



ЛИНК





dragosevacsutra dragosevacsutra 20:57 12.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021


Сестра Бин Џесерит.


eh taso gde bre da rusis sneska...


bene_geserit bene_geserit 23:45 12.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021

dovoljno si inteligentan da mozes sam da odgovoris na pitanje koje si postavio.

Veruj mi nisam.
Ovaj blog mi deluje da je ni o čemu ili o bilo čemu tako da mi nije bilo jasno kad si izgrdila Alsea što troluje.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:09 13.02.2021

Ah!

Jeste, ni o cemu jje, prazan, glup, dosadan, nikakav, ubija mozak od svog nepostojanja a prikazanosti.

Pisem ovo da bi me svako hvalio, da bre, i sad ti nisi nego si zgadjen i ja sam sad u uzasu i osecam se kao blog koji je prazan, glup, dosadan....

Ii evo prisecam se Crnjanskog i "Sutra nije nikada..."

Zelim ti svako dobro Bane Geresitu, Zmaju od Nocaja, Stefane Nemanjo, Teslo i Dzingis Kane a nadasve i Umbertu Eku.

Neka sam i na ivici suza sad ali ipak srecna da prozborih sa tako pametnim i obrazovanim covekom u ove kasne sate.

Jbt, pa ja se ludo zabavljam upravo pred san. Wooooooommmmmmm.
bene_geserit bene_geserit 03:49 13.02.2021

Re: Ah!

Jeste, ni o cemu jje, prazan, glup, dosadan, nikakav, ubija mozak od svog nepostojanja a prikazanosti.

Šta se bre vređaš odmah, nisam to rekao a ni mislio.
Blog je OK, samo mi deluje da je tema nedefinisana. Više onako umetnička sloboda ...
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 04:32 13.02.2021

Re: Ah!

Taso, Shmooo, hvala za isoravku, ocigledno vidim ime Bane i gde ga nema.

bene_geresit, izv sto ti pisem nik pogresno sve vreme.

Ovo NIJE sad nikakvo dodatno sprdamje, nego moj previd i nekoncentracija. Videla sam nik pre i bila ubedjena da je neko zezanje, kao Bane i marka vodokotlica Gerebit.

Moja greska sve.

Digresija, u zivoru van bloga, nije mi sad histericno bitno da neko zapamti moje ime koje nije ni neobicno ali neki lik sa kojim godinama povremeno saradjujem me uporno zove pogresno i i tomjennervira do besvesti.

Kao da sam npr Svetlana, a on uporno Snezana. Kapiram da ne nervira to jer mi je to pogresno ime bas ruzno....
bene_geserit bene_geserit 04:48 13.02.2021

Re: Ah!

izv sto ti pisem nik pogresno sve vreme

Ma OK, to je nebitno,
više mi bezveze što si našla neke loše namere gore kad sam rekao da blog nema definisanu temu, stvarno ih nisam imao.
solo solo 10:43 13.02.2021

Re: Chick Corea, 1941 - 2021

A šta je tema bloga, ako može u jednoj rečenici ?
Profesor kod kog sam diplomirao je imao običaj da pita da izvučete suštinu u jednoj rečenici a ako ne ide onda ne razumeš u potpunosti. U praksi se pokazalo prilično tačno.


Telefon - ključna reč. Nisi ukapirao da se ona jbt, ludo zabavlja upravo pred san. Wooooooommmmmmm.


Hvala svima za komentare koji bar malo imaju veze sa blogom

Takodje hvala i onima koji su postavili pesme koje su ih asocirale na nesto sto je ovde pisano.....


I drugi put.

solo solo 10:48 13.02.2021

Re: Ah!

Šta se bre vređaš odmah, nisam to rekao a ni mislio.
Blog je OK, samo mi deluje da je tema nedefinisana. Više onako umetnička sloboda ...



Teško se snalaziš sa plavušama to je sigurno.
bene_geserit bene_geserit 11:12 13.02.2021

Re: Ah!

Teško se snalaziš sa plavušama to je sigurno

Priznajem.
solo solo 12:15 13.02.2021

Re: Baaaaane

Priznajem.


Milan Novković Milan Novković 20:37 12.02.2021

Kao što kaže ...

... Glas koji se odazvao menja sve i umesto nejasnog i neispitanog, strasnog, dolazi najobicnija ljudska sreca.
Cvet na biljci koja dugo nije davala pupoljke....

... Joda: "Vezvanje za nekoga vodi ka ljubomori, senci sebičnosti.

Pa treba vežbati puštanje na slobodu svega što se plašimo da izgubimo
".

E sad, moram da korigujem nedorečenog Jodu ovde - radi se o uživanju i miru u puštanju drugih na slobodu.

Što ne znači da ne treba uživati u sećanjima, samo bez tugaljive sete, pa onda tako pozivima posle mnogo godina - biljke koje godinama ne cvetaju nisu obavezno nesrećne, samo su im, isto tako živim, pupoljci nevidljivi neko vreme

Al mudar je Joda, sebičnost jeste izvor svega zlog, bar uvek prisutan izvor, ako i kada ih ima više.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:12 12.02.2021

Re: Kao što kaže ...

Drago mi je da si tako spojio u glavi svoje vidjenje price.

Hvala za komentar Milane

Kod mene je nesto drugo bilo u ideji kad sam pisala, ali fino da imamo jedan prolaz a mnogo pravaca.
solo solo 12:16 13.02.2021

Re: Kao što kaže ...

ali fino da imamo jedan prolaz a mnogo pravaca.


Ovo je već obećavajuće.

haklberi_tom haklberi_tom 18:41 13.02.2021

Re: Kao što kaže ...

solo
ali fino da imamo jedan prolaz a mnogo pravaca.


Ovo je već obećavajuće.


Pojasni!
emilia emilia 15:31 14.02.2021

Re: Kao što kaže ...

Ko još privatno koristi fiksni telefon danas?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 03:10 15.02.2021

Re: Kao što kaže ...

emilia, 50-50, recimo.

zamisli chuda, zato se blog zove .... fiksni telefon- ognjiste.

bene_geserit bene_geserit 04:53 15.02.2021

Re: Kao što kaže ...

Ko još privatno koristi fiksni telefon danas?

Evo ja na primer. Što mi nije mnogo pomoglo da ukapiram temu bloga
milisav68 milisav68 12:22 15.02.2021

Re: Kao što kaže ...

emilia
Ko još privatno koristi fiksni telefon danas?

Matorci koji se slabo snalaze sa novim tehnologijama, i njihova deca da im ne bi pravili velike račune.
filip3f filip3f 23:41 15.02.2021

vvv

"Oko 2,42 miliona pretplatnika fiksne telefonije u Srbiji razgovaralo je u poslednjem kvartalu prošle godine oko 900 miliona minuta, što znači da je pretplatnik u proseku razgovarao 4,1 minut dnevno..."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana