Sve poznato, a neophodna natezaljka...

Drago Kovacevic RSS / 14.05.2008. u 13:02

Već od 11. 05. uveče, počele su postizborne kombinacije. Prosto smo zatrpani različitim kombinacijama i spinovanjem, uključeni su svi strojevi za pravljenje magle ili lagane izmaglice, otvorila se berza, laska se mogućim partnerima i pipka njihov puls, laska se javnosti i pipka njihov puls, angažuju strani partneri da pomognu i da razmekšavaju.

Rekoh prethodno da ja vidim vladu u koaliciji DS, DSS i SPS, uz simbolično učešće bar jedne manjine. Recimo, Ugljanina. Moguće je da tu u drugi plan padne Čanak, jer to politički može biti lagodnije i njemu i DSS-u, ali da za uzvrat bude nagrađen značajnijim učešćen u pokrajinskoj vlasti. Moguće je da ne bude ni Velje, ali da mu se omogući vladavina u Čačku, Topoli, Ivanjici i široj okolini Ravne Gore...

Da će tako biti svedoče mnoge činjenice. Najpre, sasvim jasan predizborni dogovor SPS-a i DS-a potvrđen na glavnom odboru DS-a, pre nego su izbori i raspisani. 

Da će tako biti svedoče najave stigle od Mlađana Dinkića o 142 ili 151 poslaniku koje su obezbedili za podršku. Minus je taman 9 Veljinih poslanika. 

Da će tako biti svedoči Dinkićev poziv DSS-u da zajedno formiraju vlast u gradu Beogradu, jer je Aleksandar Popović "evropsko lice DSS-a"...Baš tako je rekao.

Da će tako biti svedoči i skoro pismo Vladimira Putina Koštunici, današnja izjava Sergeja Lavrova da u Srbiji "EU i Rusija" nisu konkurenti te najava Havijera Solane da će Srbija imati jaku i"stabilnu vladu".

Da će tako biti, meni lično, jako ubedljivo svedoči ponašanje radikala, njihovih novina i novina koje kontrolišu važni nesistemski centri moći. Tamo se zapenušeno tvrdi da su dobitnici izbora "patriotske snage" i da će one formirati vladu u kojoj radikali, maltene sve nude, samo hoće da imaju gradonačelnika Beograda. Čim radikali na ovaj način uđu u priču to znači da nekome u srpskoj političkoj klasi treba pomoći i da to od njih traži neko jako za njih bitan. Ne džaba, naravno.  A kome se pomaže? Pa, svima koji će napraviti vladu. To su praktično sve stranke osim LDP-a. Vlada će činiti svi, osim radikala iz taktičkih razloga jer oni igraju ulogu "električnoga zeca" i "strašila", istovremeno, i LDP-a jer on ne spada u to društvo, jer je od svih različit i jer bi da uvodi neka nova pravila u srpsku politiku.

Šta je onda problem i zašto već danas nije obelodanjeno da će biti sastavljena neka vlada "nacionalnoga jedinstva" u kojoj Koštunica neće biti premijer, nego potrpersednik vlade zadužen za Kosovo i u kojoj će njegova stranka zadržati ministarstvo policije i kontrolu nad BIA. Pa zato da se ispeglaju varnice iz predizborne kampanje i da se svemu da neophodna doza drame koja je zapravo farsa. Biću tu kvazinatezanja, biće nekih režiranih i naglih obrta, biće pomoći sa zapada i sa istoka, poseta Moskvi i Briselu,lažnog natezanja oko petog, šestog i sedmog principa. Već jučer je kupljeno vreme jer se izbori ponavljaju na tri potpuno nebitna mesta na kojima je glasalo nekoliko stotina birača, što odlaže proglašenje rezultata do 1. juna. Onda će ići konstituisanje skupštine, koju će voditi Borka ili Krkobabić bar mesec dana i koja će, osim što će verifikovati mandate odmah potvrditi i SSP i gasni sporazum. Moguće je da SSP bude ratifikovan bez Koštuničinih glasova.

Negde polovinom jula će se dogovoriti oko predsednika skupštine, još malo natezati i negde krajem jula će nastati zatišje i najave mogućeg Koštuničinog ulaska u vladajuću koaliciju. Doći će septembar, kuknjava kako nema vlade i svaka vlada će se učiniti prihvatljivom. DS-ovci su već sada počeli pričati o manjem zlu, pa tome kako njih zanima samo kad će biti bolje, kako radikali samo što nisu tu....i tako..

Premijer ovoga puta neće biti bitan i biće ličnost bez političkog značaja zadužen da vodi sednice vlade i razgovara na ekonomske teme. Lako je moguće da bude vanstranačka ličnost. 

Vlada će dobiti podršku iz sveta, biću tu nekog početnog entuzijazma, biće i nekih investicija, ali mi ćemo gledati uglavnom ono što smo već gledali. Jednu vladu koja je državu isparcelisala na više partijskih država, niz svakodnevnih populističkih obećanja i potpuno izvesno kaskanje u mestu na koje smo tako navikli. 

E, sad, da ne ispadne kako neće baš biti nikakvih rezultata. Hoće. Na političkom planu SRS će konačno prestati postojati u dosadašnjem blokirajućem agregatnom stanju gde zauzme trećinu parlamenta kao "večita opozicija" i praktično tako omogući sadašnjim partnerima "večitu vlast"..Njihovi birači će teško više u ogromnom broju podržavati programirane gubitnike. Osim toga, nakon presude Šešelju, kakva god ona bila, tu stranku čekaju unutrašnji raskoli. Slučaj Maje Gojković je pokazao kaqkva šteta od toga nastupa. Samo u Novom Sadu im je uzela 13.000 glasova..

Promenom pozicije SRS verovatno će i druge stranke morati raditi neke svoje korekcije. Odmicaćemo se sve više od "kosovske priče" što će politički život činiti uravnoteženijim. I dogodiće se mali evolutivni pomak...

Naša nesreća je u tome što smo bespotrebno izgubili toliko vremena da je i jedan dan značajan...no...šta da se radi... 



Komentari (210)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Palilula Palilula 14:45 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

desne partije; srs, dss i ldp su dobile manje nego sto se ocekivalo.
leve partije; ds i sps su dobile vise nego sto se ocekivalo.


Ja bih ih delila na zemaljske i svemirske.
Maksa Maksa 14:47 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

Ja ne znam ni za jedno ozbiljno Kostunicino obecanje koje je on prekrsio.


"Obećavam da me vlast neće promeniti.." V.K. 2000.

Doduše, možda i ne laže, možda je on stvarno oduvek bio ovakav, ali ga se tada ništa nije pitalo pa se nije ni videlo.

silver bullet silver bullet 14:53 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

lupam preporuke" na postove potpisane sa "silver bullet


Vaso, a ja se taman pitala ko se to slaze sa mnom.

Mozada je ovo taj pocetak pomirenja dve Srbije?
silver bullet silver bullet 14:54 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

kako je to pomeranje u desno?


Ka nacionalizmu (pazite, ne patriotizmu), sigurno ne ka kapitalizmu. Tu se ionako danas svi slazu.
AmosMouse AmosMouse 14:58 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

Ja ne znam ni za jedno ozbiljno Kostunicino obecanje koje je on prekrsio.

ima ovde svasta nesto: http://www.dss.org.yu/view_file.php?file_id=6


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:06 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

silver bullet
Ka nacionalizmu (pazite, ne patriotizmu), sigurno ne ka kapitalizmu. Tu se ionako danas svi slazu.


Evo da ne ispadne bas da o svemu isto mislimo: ne slazu se bas svi u vezi VRSTE kapitalizma. Onaj liberalni podrazumeva maksimalno mogucu slobodu kapitalistima i minimalno mesanje drzave. A opet postoji i onaj koji insistira na socijalnim elementima i koji zastupaju socijaldemokratske partije. Onaj prvi ima za rezultat efikasniju privredu ali zato i velike socijalne razlike, mnogo sirotinje i mali broj vrlo bogatih (neki ih zovu i tajkunima). I za njega je smrtni greh zalagati se za povecanje poreza ... A opet ovaj drugi (cesci u EU) znaci pomoc najsiromasnijima i najslabijima, bolju (besplatnu) zdravstvenu zastitu, besplatno (jefitinije) skolovanje, veca prava radnika (minimalne nadnice, zastitu od otpustanja itd...). A to sve kosta i moze se (uglavnom) pokriti samo vecim porezima (i to posebno od onih najbogatijih) ...

Zato jedna partija koja se zalaze za liberalni kapitalizam spada vise desno i ne bi u prinicipu nikad stupala u koaliciju sa nekom sodijaldemokratskom unijom (ok, osim ako im programi nisu bitni, nego samo ulazak u parlament ...

pozz


antioksidant antioksidant 15:14 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

ldp desna partija?!

pa vidis da je sps leva
silver bullet silver bullet 15:27 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

Evo da ne ispadne bas da o svemu isto mislimo: ne slazu se bas svi u vezi VRSTE kapitalizma. Onaj liberalni podrazumeva maksimalno mogucu slobodu kapitalistima i minimalno mesanje drzave. A opet postoji i onaj koji insistira na socijalnim elementima i koji zastupaju socijaldemokratske partije.


Ako za godinu dana samo to bude nas problem - sjajno.

Naravno, ne slazemo se bas u svemu.

Ja i dalje mislim da je Tadic otisao suvise u nacionalizam za moj ukus. I onaj ustav i Kuba i tesna saradnja sa Rusima, zatrpavanje proslosti, amnestiranje zlocinaca i svi ti Djura-ce-ti-orostiti marifetluci... Not my cup of tea.
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:28 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

A kakve veze ima podrška Kubi sa nacionalizmom?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:36 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

Cisto sumnjam u ovakav rasplet. I ne zato sto ga DS nece (vi, Drago, izgleda citirate Press), nego zato sto Kostunica nece pristati na to.

Grešite...ja ovo pišem već danima....ja sam i pre izbora pisao o ovakvom scenariju...Pogledajte..I sada tvrdim da nikavog sukoba između Tadića i Koštunice nije bilo, nego su nakon proglašavanja kosovske nezavisnosti prosto morali potražiti novu legitimaciju..i evo, sada su je dobili. Mogu dalje.
Mislim da većina kometataora zanemaruje vansistemske faktore u Srbiji, koji su veoma, veoma važni...
silver bullet silver bullet 16:04 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

A kakve veze ima podrška Kubi sa nacionalizmom


Naravno nikakve.
Ovo nije bio kratak sastav na zadatu temu, vec prosto nabrajanje, za mene, politicki neprihvatljivih poteza.
silver bullet silver bullet 16:20 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

Grešite...ja ovo pišem već danima....ja sam i pre izbora pisao o ovakvom scenariju...Pogledajte..I sada tvrdim da nikavog sukoba između Tadića i Koštunice nije bilo, nego su nakon proglašavanja kosovske nezavisnosti prosto morali potražiti novu legitimaciju..i evo, sada su je dobili. Mogu dalje.
Mislim da većina kometataora zanemaruje vansistemske faktore u Srbiji, koji su veoma, veoma važni...


Drago, mislim da vam je slab uspeh LDP-a zamaglio rasudjivanje.

Tadic je pobedio Kostunicu na njegovom terenu tako sto je postao ono sto je Kostunica nekad bio.
Zastupa njegove stavove, zauzeo je njegov politicki prostor i nema tu nazad. Plus, mislim da SRS ovoga puta ozbiljno zeli vlast jer su svesni svog trenda opadanja. A bas taj vansistemski faktor je danas slabiji zbog kakvog-takvog otvaranja zemlje prema Evropi - po mom misljenju ovu utakmicu ce izgubiti.

I zato je Tadiceva pobeda vazna.

Ipak, nece to biti cista pobeda, idemo mravljim koracima napred, ali idemo napred.

I naravno, obistinilo se ono sto sam uvek govorila. Tom taktikom Tadic ce uvecavati svoje biracko telo, ali ce doci u poziciju da zauzme mesto radikala - imace mnogo glasova, ali nedovoljno za vecinu. Nista od one taktike koji je izvesni Dragan Vujovic (?) prejudicirao na ovom blogu - da ce oni vuci Kostunicu ka Evropi dok on bude vristao i opirao se.

Zato sad Tadic mora da pravi najsmrdljiviji (ali ne i poslednji) kompromis. Mora da se dogovori sa SPS-om.
Ali to je najmanje lose resenje u partiji saha koju nam je on nametnuo. A drugu nemamo.

I uspece mu.

I to je velika pobeda za Tadica i njegovu stranku.

I veliki gubitak za demokratiju i Srbiju.

Da li je drugacije moglo biti?

Ja sam uverena da je moglo. Ali moglo, past tense, nekad!

silver bullet silver bullet 16:28 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

Tadic je pobedio Kostunicu na njegovom terenu tako sto je postao ono sto je Kostunica nekad bio.


PS.

Ostaje samo da se LDP pretvori u nekadasnji DS - i uzecemo vecinu na sledecim izborima.

Ovo ja sasvim ozbiljno, kao glasac LDP-a.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:32 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

Drago, mislim da vam je slab uspeh LDP-a zamaglio rasudjivanje.

Netačno i nekorektno...
Najpre, rezultat LDP-a ne tretiram neuspehom.
Drugo, ja sam običan član stranke, nisam bio kandidat za ništa i nemam nikakav lični odnos prema tome.
I to je velika pobeda za Tadica i njegovu stranku.

I veliki gubitak za demokratiju i Srbiju.

Sa ovim se potpuno slažem...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:33 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

silver bullet
Ostaje samo da se LDP pretvori u nekadasnji DS - i uzecemo vecinu na sledecim izborima.



Hahaha e ovog puta cu da "lupim preporuku" zato sto ste me zasmejali ... Pisete tako razlozno i onda ovo:))) Ma kakvu crnu vecinu ... ako skocite do 6% bilo bi super (pa jel nam Dragec vec objasnio da LDP ustvari nece mnogo glasaca? ... Ako se ostvari ova kombinacija DS+SPS onda ce prilikom sledece smene (za 4 ... ili 8 god:))) verovatno doci desnica na vlast ... ali tada cemo valjda vec biti u EU, radikali vec sasvim normalna desnica ... A LDP ... sta to bese?

pozz
Nenad M. Nenad M. 22:38 14.05.2008

Re: Kostunicina rec

Virtuelni Vasilije
silver bullet
Ostaje samo da se LDP pretvori u nekadasnji DS - i uzecemo vecinu na sledecim izborima.



Hahaha e ovog puta cu da "lupim preporuku" zato sto ste me zasmejali ... Pisete tako razlozno i onda ovo:))) Ma kakvu crnu vecinu ... ako skocite do 6% bilo bi super (pa jel nam Dragec vec objasnio da LDP ustvari nece mnogo glasaca? ... Ako se ostvari ova kombinacija DS+SPS onda ce prilikom sledece smene (za 4 ... ili 8 god:))) verovatno doci desnica na vlast ... ali tada cemo valjda vec biti u EU, radikali vec sasvim normalna desnica ... A LDP ... sta to bese?

pozz


ala si ti dosadam covece, ista prica, ista ploca... Ti da si se toliko bavio sobom kao ldp-om danas bi bio nobelovac, covece get a life
silver bullet silver bullet 09:52 15.05.2008

Re: Kostunicina rec

Ma kakvu crnu vecinu ... ako skocite do 6% bilo bi super

Ostaje samo da se LDP pretvori u nekadasnji DS


Poenta! Poenta!

radikali vec sasvim normalna desnica


Impossible! Impossible!
Bar u ovom sastavu.
Radikali moraju da se rasture na nekoliko frakcija od kojih ce se jedna stopiti sa DSS (taokdje prociscenim) i to ce postati desnica.

onda ce prilikom sledece smene (za 4 ... ili 8 god:)))


Mission impossible!
Dušan Maljković Dušan Maljković 14:54 14.05.2008

Pranje ruku

Drago se sada ponapša, kao i ceo LDP, poput one Hegelove "lepe duše" koja je zgoženo distancirama nad užasima u kojima i sama participira. Jer i LDP je deo ovdašnjeg političkog prostora, zar ne? Da se nije marginalizovala, za šta je sama odgovorna, ne zato što je vodila lošu ili odbru politiku, već zato što nije umela da na dobar način artikuliše svoje političke stavove, već je građane iritirala svojom prepotentnošću -- mi znamo šta je istina, mi vam jedini govorimo istinu i sl. (Suštinska nemogućnost LDP da artikuliše istinu vidi se u tome što svoju umešanost u nacionalistički projekat Velike Srbije sada "zaboravljaju", kao i što ne mogu da priznaju izborni poraz i iz toga izvuku konsekvence, već i dalje svaku kritiku agresivno odbacuju).

Takođe, ponašanje njenih visokih predstavnika u javnosti često je vrlo nevaspitano, konfuzno, bez ikakve jasne supstance, a plaćena je i cena inkonzistentnosti -- pozivamo DS u koaliciju, a njihovog kandidata za premijera Đelića smo oputužili za kriminalno udruživanje kao i koalicionog partnera Dinkića. I onda posle čudi Tadićev stav što neće sa vama? Btw ni njega niste podržali kada je izbor bio Tadić-Nikolić, a ovamo pričate kako vam je program pro-evropski i kako težite promeni "sistema vrednosti" a ovamo na "referendumskim izborima" za predsednika vi ne želite nikom da uputite podršku, nego da glasači glasaju "po svojoj savesti"? Da nije bilo Tadića, ne bi bio potpisan SSP, ne bi bilo pobede koalicije oko DS i sve što bi ostalo je vaša deklarativno-moralistička priča o tome kako EU nema alternativu koju nikada ne biste uspeli da ostvarite.

I šta sada nudite? Opet pranje ruku, ne bismo mi nikada sa SPS-om, strašno je to što su radili devedesetih (kao da je samo SPS bio uključen u ratnu mašineriju a ne i vaši članovi, od kojih su neki bili i ratni dobrovoljci) i tako de facto podržavate formiranej vlade SPS-DSS-SRS koja bi valjda trebalo da uradi -- exactly what? Kompromisi u politici su bolni, ali neophodni -- jedina vlada podržana od strane EU, koja bi nastavila integracije, jeste ona sa SPS-om, pa ako je dobra EU i ako građanima može da donese prosperitet, što biste vi sada moralisali protiv? Ni meni DS ni SPS nisu bliski, ali pogledajte volju građana i građanki -- koja je druga opcija? Da se ide na ponovo raspisivanje izbora dok vi ne dobijete onoliko koliko je potrebno da uđete u vladu? A kada će se to dogoditi? Vaš portparol u nedelju uveče u pola 9 najavljuje da će LDP imati preko 10%, vi najavljujete u Beogradu 15%, pa se pokaže da ste dobili upravo pola od onoga što ste procenjivali. Ne lipši magare do zelene travi ili dok LDP ne doše na vlast, a onda će on da sprovodeći svoj ekonomski program uništi i poslednej ostatke socijalne države, završi pljačkašku privatizaciju i obezbedi nesmetane prostor za ekploataciju bez granica najširih radnih masa. NE, HVALA!
Colin_bgd Colin_bgd 15:05 14.05.2008

Re: Pranje ruku

a onda će on da sprovodeći svoj ekonomski program uništi i poslednej ostatke socijalne države, završi pljačkašku privatizaciju i obezbedi nesmetane prostor za ekploataciju bez granica najširih radnih masa.

pa jednom Srbija mora da odraste, kao i sav ostali svet... a to, nije lako...
wk wk 15:05 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Suštinska nemogućnost LDP da artikuliše istinu vidi se u tome što svoju umešanost u nacionalistički projekat Velike Srbije sada "zaboravljaju"

Ne znam da li mislis na Cedine paravojne jedinice ili one od Vesne Pesic? O cemu ti to pricas?
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:11 14.05.2008

Re: Pranje ruku

A vi mislite da umešanost mora biti isključivo vojna i nikakva drugačija? Koliko je meni poznato, danas se u Hagu sudi Vojislavu Šešelju i za govor mržnje i pozivanje, direktno i indirektno, na etničko čišćenje (izvinjavam se na nepreciznosti, ne mogu sad da izvlačim tačke optužnive). E o tome vam ja pričam, a vi malo prevrtite šta su govorili/radili lideri LDP i oni sa njihove poslaničke liste tih godina, kao i koga su podržavali njihovi koalicioni partneri, pa ćete se već videti.
Palilula Palilula 15:14 14.05.2008

Re: Pranje ruku

šta su govorili/radili lideri LDP i oni sa njihove poslaničke liste tih godina


Pa napisi kad znas, meni to nije poznato.
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:18 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Pratite li vi blog uopšte? Toliko se o tome pisalo, ali ajde...
http://www.nspm.org.yu/koment_2007/2007_ldp_2.htm

Da li vam je poznata politička aktivnost Vladana Batića i Milana St. Protića tokom devedesetih, a ovog prvog nakon što je postao ministar u DOS-u čiji je glavni zadatak bila rehabilitacija Ravnogorskog pokreta?
Palilula Palilula 15:32 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Nova Srpska Politicka Misao- to stvarno ne mogu ni pod razno
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:34 14.05.2008

Re: Pranje ruku

A šta to ne možete? Da otvorite link? Sad treba da vam lepim čitav tekst? Nije reč ni o kakvom analitičkom tekstu, već o kompedijumu citata -- pitali ste šta su govorili -- e pa tamo vam piše jedan manji deo toga, sa sve preciznim referencama.

Inače, ovih dana NSPM objavljuje kritike Vučelićevog "Pečata", kao i odgovor feminističke teoretičarke Adriane Zaharijević na kritiku Slobodana Antonića. Imate li i protiv toga nešto?
Nenad M. Nenad M. 15:38 14.05.2008

Re: Pranje ruku

tako de facto podržavate formiranej vlade SPS-DSS-SRS koja bi valjda trebalo da uradi -- exactly what?

ti bas lupetas ili nisi obavesten. Tacno je da Ldp nece sa Sps-om zbog toga sto im nismo dali glas za tako nesto ali Ldp ne moze da spreci formiranje Vlade Ds + Sps ( 102 + 20 + manjine ) niti da utice na formiranje neke druge Vlade! Sve ostali sto si napisao je delo tvoje patoloske mrznje prema Ldp-u i ne zasluzuje dalji komentar.
Filip2412 Filip2412 15:41 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Milana St. Protića tokom devedesetih, a ovog prvog nakon što je postao ministar u DOS-u čiji je glavni zadatak bila rehabilitacija Ravnogorskog pokreta?


Izvini ali u zapadnom svetu nikada nije ni trebalo rehabilitovati Ravnogorski pokret jer je taj pokret oduvek smatran antifasistickim.

Komunisticki pokret medjutim rehabilitaciju nece doziveti nikada i to je dobro. Nedostatak demokratije i komunisticka diktatura su i doveli konacno do krvavog raspada Jugoslavije. Da je u Jugoslaviji bilo slobodnih izbora svake 4 godine od 1945 do 1990 siguran sam da ne bi bilo rata devedesetih.

Colin_bgd Colin_bgd 15:45 14.05.2008

Re: Pranje ruku

A šta to ne možete? Da otvorite link? Sad treba da vam lepim čitav tekst? Nije reč ni o kakvom analitičkom tekstu, već o kompedijumu citata -- pitali ste šta su govorili -- e pa tamo vam piše jedan manji deo toga, sa sve preciznim referencama.

A za kojih pozicija je to kritika? Kritikuju ih ljudi koji su isto to radili, i mnogo gore, i koji bi danas sve isto kao tada, i jos gore. Znaci "kritika" se svodi na to "sta se pravite pametni, kad ste isto njesra kao i mi, umesto da se ujedinimo i satremo ta go..a". Koja je to kritika? To je cisto pljuvanje.

A ako neko evoluira, dobrodosao. Sta je tu automatski lose? Ili treba principijelno jos uvek svi da visimo sa drveta i jedemo banane...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:47 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Dušan Maljković
A šta to ne možete? Da otvorite link? Sad treba da vam lepim čitav tekst? Nije reč ni o kakvom analitičkom tekstu, već o kompedijumu citata -- pitali ste šta su govorili -- e pa tamo vam piše jedan manji deo toga, sa sve preciznim referencama.

Inače, ovih dana NSPM objavljuje kritike Vučelićevog "Pečata", kao i odgovor feminističke teoretičarke Adriane Zaharijević na kritiku Slobodana Antonića. Imate li i protiv toga nešto?

Maljkoviću, dosta trolovanja...Ili tema ili aut...o))
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:47 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Rat u SFRJ je počeo nakon prvih višestranačkih izbora, izgleda da ste to zaboravili.

Volim ovo "svuda u svetu" -- možete li biti precizniji čija to istoriografija smatra Dražu anti-fašistom?
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:48 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Maljkoviću, dosta trolovanja...Ili tema ili aut...o))


Na temu sam odgovorio, drugi ovde pitaju, pa se diskusija razvila u drugom smeru. Šta je tu problematično?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:52 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Dušan Maljković
Maljkoviću, dosta trolovanja...Ili tema ili aut...o))


Na temu sam odgovorio, drugi ovde pitaju, pa se diskusija razvila u drugom smeru. Šta je tu problematično?

Problematičan je tvoj metod stalne opstrukcije mojih postova...
dobio si opomenu...i ne želim više raspravu na tu temu..otvori kod sebe te genijane misli NSPM-a..
Colin_bgd Colin_bgd 16:06 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Volim ovo "svuda u svetu" -- možete li biti precizniji čija to istoriografija smatra Dražu anti-fašistom?

Naravno da je Draza bio saradnik okupatora, kako se to obicno formulise. Ali to ne znaci da svako ko je u zabludi u vezi ravnogorskog pokreta je automatski u zabludi u vezi sa ratovima devedesetih. Upravo ta cika i vriska nacionalista, na pocetku devedesetih, je izazvana time jer je milosevic preuzeo tu ideologiju koja je do '87 bila rezervisane za "intelektualce, pisce, umetnike, itd.", pa kad ih je sloba isterao sa terena i preneo "pravljenje puta od Beograda do Rovinja kroz samo srpska sela" u institucije, otisli su u desno, pre nego sto su neki uspeli da se vrate u neku normalnu politicku orijentaciju. St. Protic je mozda najbolji primer toga. Covek sa kojim se oko mnogo stvari ne slazem, ali ne moze mu se osporiti prilicno tacna analiza stanja u Srbiji posle 5. oktobra.

Optuzivati sada LDP mi lici na tu ciku i vrisku, jer kako izgleda sada LDP (da li tebi licno?) zauzima tu neku poziciju leovg centra (bez obzira na trzisnu orijentaciju, uostalom ko nije danas trzisno orijentisan taj je budala), pa ti smeta sto socijal-demokratija u Srbiji dolazi iz, za tebe, neprijatnih cetvrti. Na kraju, ne sedi Latinka Perovic bezveze u LDP-u. Ipak se zeni ne mogu prebaciti povrsne ili pogresne procene i sudovi o akterima srpske politicke scene...
adam weisphaut adam weisphaut 17:06 14.05.2008

Re: Pranje ruku

otvori kod sebe te genijane misli NSPM-a..

Uf umalo da mi promakne. Kvazilevičar Duki Maki linkuje NSPM, šta je sledeće?
Srpskinacionalisti.com, rasonalisti, krv i čast, Davidovićev blog... ?
VladL VladL 17:59 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Colin_bgd

Optuzivati sada LDP mi lici na tu ciku i vrisku, jer kako izgleda sada LDP (da li tebi licno?) zauzima tu neku poziciju leovg centra (bez obzira na trzisnu orijentaciju, uostalom ko nije danas trzisno orijentisan taj je budala), pa ti smeta sto socijal-demokratija u Srbiji dolazi iz, za tebe, neprijatnih cetvrti. Na kraju, ne sedi Latinka Perovic bezveze u LDP-u. Ipak se zeni ne mogu prebaciti povrsne ili pogresne procene i sudovi o akterima srpske politicke scene...

Kao sto sam i napisao u jednom od komentara na nekom drugom blogu, sada ce svi LDP-ovci da upru da dokazuju kako je neoliberalizam samo podgrana socijalizma, samo da ne bi priznali da su desnicarska stranka.
VladL VladL 18:02 14.05.2008

Re: Pranje ruku

A i odjednom je Latinka postala bezgresna, samo zato sto je izabrala LDP. Prosto je nemoguce da zena pogresi. A ako ona tako ceni, onda tako mora i da je.
wk wk 19:05 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Dusan Maljkovic
Rat u SFRJ je počeo nakon prvih višestranačkih izbora, izgleda da ste to zaboravili.

Aha, shvatam. Rat je poceo kada su se pojavile stranke. LDP je stranka, LDP je kriv za rat?
adam weisphaut adam weisphaut 19:13 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Aha, shvatam. Rat je poceo kada su se pojavile stranke. LDP je stranka, LDP je kriv za rat?

To ti je ta boldrikovska cunning koju imaju redovni konzumenti NSPM.
AmosMouse AmosMouse 19:24 14.05.2008

Re: Pranje ruku

Tacno je da Ldp nece sa Sps-om zbog toga sto im nismo dali glas za tako nesto


razumljivo. ali, for god's sake - sta ldp hoce? jel moze iko ovde da napise dve reci o tome sta hocete umesto sta necete, sta bi uradili umesto sta ne bi uradili, sta je vas predlog, umesto sta je predmet vase kritike?
JJ Beba JJ Beba 19:49 14.05.2008

Re: Pranje ruku

AmosMouse
Tacno je da Ldp nece sa Sps-om zbog toga sto im nismo dali glas za tako nesto


razumljivo. ali, for god's sake - sta ldp hoce? jel moze iko ovde da napise dve reci o tome sta hocete umesto sta necete, sta bi uradili umesto sta ne bi uradili, sta je vas predlog, umesto sta je predmet vase kritike?

LDP želi da se formira demokratska vlada sa programom i ciljevima koji će da nas što pre uvede u EU i da radi na izgradnji društva koje je zasnovano na evropskim vrednostima.
U vladu sa SPS-om nikada neće jer je to protivno suštinskim opredeljenjima LDP-a i jer takva vlada znači nova tavorenja i mrcrvarenja.
LDP će podržati svaki proevropski zakon i svaku proevropsku inicijativu Demokratske stranke.
AmosMouse AmosMouse 19:56 14.05.2008

Re: Pranje ruku

LDP želi da se formira demokratska vlada sa programom i ciljevima koji će da nas što pre uvede u EU i da radi na izgradnji društva koje je zasnovano na evropskim vrednostima.


To je teorija. Mozes li mi reci prakticno - na koju demokratsku vladu mislis, koje poslanike imas u vidu, koje stranke?


U vladu sa SPS-om nikada neće jer je to protivno suštinskim opredeljenjima LDP-a i jer takva vlada znači nova tavorenja i mrcrvarenja.


To je opet pricanje sa ldp nece. I razumem to. Pretpostavljam da nece ni u vladu sa DSS ni sa SRS iz istih ili slinih razloga. Ako se sve to iskljuci, ostaje 123 poslanika. Mozes li mi objasniti put za stvaranje demokratske vlade kakvu si opisao sa 123 poslanika? Hvala.
VladL VladL 00:08 15.05.2008

Re: Pranje ruku

JJ Beba

LDP želi da se formira demokratska vlada sa programom i ciljevima koji će da nas što pre uvede u EU i da radi na izgradnji društva koje je zasnovano na evropskim vrednostima.

A sta su to "evropske vrednosti"? Evo ja zivim u Evropi i nemam pojma sta ta floskula znaci. Ali znam sta ne znaci. Ne znaci neoliberalni kapitalizam kakav pise u LDP programu, a koji je u Evropi napusten jos na pocetku 1990ih.
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:57 15.05.2008

Re: Pranje ruku

"Stvar je dodatno "začinio" Čedomir Jovanović: lider Liberalno-demokratske partije izjavio je da će njegova stranka podržati svaku koaliciju liste "Za evropsku Srbiju" i SPS-PUPS-JS, na republičkom i gradskom nivou.

Gostujući u "Nacionalnom dnevniku" TV Pink, Jovanović je rekao da time želi da razjasni nedoumice i podsetio da je "prvo i najvažnije predizborno obećanje" njegove stranke bilo da Vojislav Koštunica više neće biti premijer Srbije."

http://www.mtsmondo.com/news/world/text.php?vest=97171

Toliko o principijelnosti LDP i političkom pragmatizmu.
Jeremija Jeremija 15:16 14.05.2008

Golgota

Moram da ti kažem Drago, da opet grešiš. Ovako će biti:

U novu vladu ući će DS, DSS, SRS, SPS i stranke manjina. Dakle, svi sem ldp.
LDP će ostat u opoziciji i jedini pravoverni demokratiji i EU.
Jedno vreme Čeda će činiti čuda u skupštini, a zatim će biti osuđen od prvosveštenika Koštunice.
Ulogu Pontija Pilata će maestralno odigrati Tadić, ili još bolje Havijer Solana.
Razapeće Čedu na Golgoti, a dve Marije (Vesna i Biljana) nakon nekoliko dana konstatovaće da je Čeda vaskrsnuo.
Nakon toga ti ćeš Drago pisati jevanđelja na blogu, a dalje će biti manje više kao u Novom zavetu.

Pretpostavljam da bi tebi i ldp ovakav scenario odgovarao, ali niste se dosetili.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 15:24 14.05.2008

Re: Golgota

A, ko ce tu biti Juda ?
Ostojic ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:38 14.05.2008

Re: Golgota

Jeremija
Moram da ti kažem Drago, da opet grešiš. Ovako će biti:

U novu vladu ući će DS, DSS, SRS, SPS i stranke manjina. Dakle, svi sem ldp.
LDP će ostat u opoziciji i jedini pravoverni demokratiji i EU.
Jedno vreme Čeda će činiti čuda u skupštini, a zatim će biti osuđen od prvosveštenika Koštunice.
Ulogu Pontija Pilata će maestralno odigrati Tadić, ili još bolje Havijer Solana.
Razapeće Čedu na Golgoti, a dve Marije (Vesna i Biljana) nakon nekoliko dana konstatovaće da je Čeda vaskrsnuo.
Nakon toga ti ćeš Drago pisati jevanđelja na blogu, a dalje će biti manje više kao u Novom zavetu.

Pretpostavljam da bi tebi i ldp ovakav scenario odgovarao, ali niste se dosetili.

Koliko vidim, DS agitprop je budan..ako, ako...o)))
Ivan Marović Ivan Marović 16:26 14.05.2008

Re: Golgota

Prorok Jeremija
Razapeće Čedu na Golgoti, a dve Marije (Vesna i Biljana) nakon nekoliko dana konstatovaće da je Čeda vaskrsnuo.
A onda će na nas pagane koji se molimo ZEvS-u da se spusti Duh sveti i mi ćemo da pređemo u novu veru.
Dr M Dr M 21:37 14.05.2008

Re: Golgota

U novu vladu ući će DS, DSS, SRS, SPS i stranke manjina. Dakle, svi sem ldp.
LDP će ostat u opoziciji i jedini pravoverni demokratiji i EU.
Jedno vreme Čeda će činiti čuda u skupštini, a zatim će biti osuđen od prvosveštenika Koštunice.
Ulogu Pontija Pilata će maestralno odigrati Tadić, ili još bolje Havijer Solana.
Razapeće Čedu na Golgoti, a dve Marije (Vesna i Biljana) nakon nekoliko dana konstatovaće da je Čeda vaskrsnuo.
Nakon toga ti ćeš Drago pisati jevanđelja na blogu, a dalje će biti manje više kao u Novom zavetu


Sta Prorok Jeremija nije napisao:

...i posle prigodnog bacanja "cedista" lavovima, rec Cedina se prosiri svetom, i prihvati je narod...

...i shvati...LDP... IN HOC SIGNO VINCES!
duck duck 15:37 14.05.2008

Najgori/Najbolji scenario

Joj Drago,
bude li se obistinilia i ova tvoja prognoza DS-SPS-DSS, ugasili smo ga za narednih 50 godina.
Ne mogu da zamislim ni jedno oprvadanje DS-a zasto im trebaju i DSS i SPS?
Ajde razumem samo DS+DSS ili DS+SPS ali svi sa svim mi uopste nije jasno.

A evo ga trenutno najbolji scenario kojem se ja nadam:
Vlada ZES+SPS
LDP odlicna opozicija koja bi podrzala svaki proevropski zakon i cekala da se Vlada sama urisi (a hoce). LDP ni pod kojim uslovima u takvu Vladu!!!
Nenad M. Nenad M. 15:40 14.05.2008

Re: Najgori/Najbolji scenario

evo i Press nesto slicno pise

Predsednik Srbije i lider DS-a Boris Tadić predložiće Vojislavu Koštunici i Ivici Dačiću da svi zajedno naprave većinsku vladu, saznaje Press u vrhu Demokratske stranke. Tadić, koji je i glavni pregovarač liste „Za evropsku Srbiju", već je, kako saznajemo, pripremio i politički i personalni koncept takve vlade, koju će ove nedelje, najpre neformalno, ponuditi DSS-u i SPS-u. Prema ovom predlogu, novi premijer će biti Mirko Cvetković, aktuelni ministar finansija!

- Predsednik Tadić smatra da bi vlada DS-DSS-SPS bila najbolje rešenje za sve. Prvo, takva vlada bila bi izuzetno stabilna i imala bi podršku više od 150 poslanika u parlamentu. Takva većina mogla bi brzo i efikasno da usvaja zakone i propise koji su nužni kako bismo što pre došli na belu šengensku listu i kako bismo se što više približili EU. Drugi razlog jeste taj da bi takva vlada bila jaka i stabilna u borbi za očuvanje teritorijalnog integriteta i suvereniteta i očuvanje Kosova u Srbiji. I treći razlog je krajnje pragmatičan: posle ovakvih rezultata izbora, ovo bi bila najbolja kombinacija - kaže sagovornik Pressa iz Tadićevog okruženja.
rema rečima našeg sagovornika, u predlogu koji Tadić priprema stoji ponuda da premijer bude vanstranačka ličnost, da DSS i SPS zajedno imaju malo manje od polovine ministarstva i da DSS zadrži one resore u kojima je do sada ostvario odlične rezultate, kao što je policija.

- Kao budući premijer viđen je aktuelni ministar finansija Mirko Cvetković, koji nije član nijedne stranke, a o svim personalnim rešenjima lako bi se postigao dogovor ukoliko se ovakva koalicija napravi. Tačno je da je bilo teških reči tokom izbora, ali Tadić veruje da se to može prevazići, jer je glavni interes dobrobit države i naroda - navodi sagovornik Pressa.

Kako saznajemo, u Tadićevom predlogu stoji i da bi nova vlada imala dva potpredsednička mesta rezervisana za predstavnike DSS-a i SPS-a. U vrhu DS-a su nam rekli i da je Ministarstvo saobraćaja „rezervisano" za Milutina Mrkonjića, visokog funkcionera SPS-a.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:43 14.05.2008

Re: Najgori/Najbolji scenario

duck
Joj Drago,
bude li se obistinilia i ova tvoja prognoza DS-SPS-DSS, ugasili smo ga za narednih 50 godina.
Ne mogu da zamislim ni jedno oprvadanje DS-a zasto im trebaju i DSS i SPS?
Ajde razumem samo DS+DSS ili DS+SPS ali svi sa svim mi uopste nije jasno.

A evo ga trenutno najbolji scenario kojem se ja nadam:
Vlada ZES+SPS
LDP odlicna opozicija koja bi podrzala svaki proevropski zakon i cekala da se Vlada sama urisi (a hoce). LDP ni pod kojim uslovima u takvu Vladu!!!

Ne može bez DSS..pa zbog toga, da uvuče DSS, Dačić od početka izjavljuje da će najpre sa njima na razgovore i u koaliciju...
A DS sa ovakvim biračkim telom može naći opravdanje za sve na belom svetu...ko im brani opet pravdanje "manjim zlom"..
Recimo, u jednom trenutku kaže Dačić ( po dogovoru naravno)..Ako neće DSS sa nama, onda ćemo ja i DSS sa radikalima....
Nađi mi DS fana koji ne bi opravdao ulazak DSS-a u priču...
Palilula Palilula 15:58 14.05.2008

Re: Najgori/Najbolji scenario

Takva većina mogla bi brzo i efikasno da usvaja zakone i propise koji su nužni kako bismo što pre došli na belu šengensku listu i kako bismo se što više približili EU.


Vise tragi nego komedija.
sentinel26 sentinel26 16:39 14.05.2008

Re: Najgori/Najbolji scenario

Drago Kovacevic
Ne može bez DSS..pa zbog toga, da uvuče DSS, Dačić od početka izjavljuje da će najpre sa njima na razgovore i u koaliciju...
A DS sa ovakvim biračkim telom može naći opravdanje za sve na belom svetu...ko im brani opet pravdanje "manjim zlom"..

Gosn Drago, varijanta ZEvS + SPS u Beogradu nije moguća.

U gradskim opštinama Beograda, dje je ZEvS jači od SRS i LDP je jači od SPS, a skoro svuda tamo dje je SPS jači od LDP i SRS je jači od ZEvS-a.

Vaša računica (prognoza da će da idu na spašavanje maksimuma) ima logike, jer DSS-NS može svuda da zamijeni LDP.
SPS bi bio osiguranje i za jednu i drugu stranu, odnosno da im čuva strah, a na filmu bi se to predstavilo kao gutanje dvije male žabice umjesto jedne grozne.

-------------------------------
No recite vi nama šta vaša tepsija i knjige indžijele kažu o varijanti za Bgd: ( SRS ) : ( DSS-NS+SPS ) = 50 : 50 a na republičkom nivou 3 x 1/3 (SRS + DSS-NS + SPS) sa važnim Ivicom.

Vračar , N.Bgd i Zvezdara ionako nijesu njihovi ni bili a za St.Grad i Sav.venac baš ih briga.

Primjećujem da iz DS-a dolaze poruke - ako SPS ode onamo namo - to bi bilo vrćanje u 90-te a ako li bi doša ovamo vamo to bi bilo pro-jevropski ?

Ko li je autor te divne teorije ?

Kako komentirate današnju Tadićevu paničnu izjavu (poruku Koštunici) ?
Je li i to sastavni dio vaše prognoze ?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:50 14.05.2008

Re: Najgori/Najbolji scenario

No recite vi nama šta vaša tepsija i knjige indžijele kažu o varijanti za Bgd: ( SRS ) : ( DSS-NS+SPS ) = 50 : 50 a na republičkom nivou 3 x 1/3 (SRS + DSS-NS + SPS) sa važnim Ivicom.

Vračar , N.Bgd i Zvezdara ionako nijesu njihovi ni bili a za St.Grad i Sav.venac baš ih briga.

Primjećujem da iz DS-a dolaze poruke - ako SPS ode onamo namo - to bi bilo vrćanje u 90-te a ako li bi doša ovamo vamo to bi bilo pro-jevropski ?

Ko li je autor te divne teorije ?

Kako komentirate današnju Tadićevu paničnu izjavu (poruku Koštunici) ?
Je li i to sastavni dio vaše prognoze ?

Sasvim dobro Sentinel...
Mislim da će radikale negde morati "kompenzovati", no u Bgd neće...zbog usluga i daljnjeg partnerstva.
Zadržaće ih u njihovoj zemunskoj prestonici sigurno....pa onda Mladenovac, pa Grocka, pa ihhhh, ima tu prostora.
Svuda gde budu mogli DS i DSS će u Beogradu praviti vlast osim u Zemunu....
Ne mislim da Tadić paniči..On se ponaša u skladu sa poznatim scenarijem...

sentinel26 sentinel26 20:06 14.05.2008

Re: Najgori/Najbolji scenario

Gosn Drago,
Ne bi trebalo zbunjivati (blogerski) narod činjenicom da A.Popović nije učestvovao u pregovorima za gradsku vlast u Bgd, to je zato što on tamo neće biti kandidat za gradonačelnika, a on da bude Vučićev pomoćnik ne ide.

Ja mislim da je on kandidat DSS za vrlo visoku funkciju, na primjer za jednog potpredsednika vlade (najmanje) i to u obje kombinacije sa DS ili sa SRS. Od svih njihovih ministara on se pobolje kotira.

Ako u ovo ne vjerujete vi pozovite Moskvu i Lavrova lično koji će najvjerovatnije tri ministarske fotelje "popuniti".
Dvije radi potreba daljnje saradnje a jednu iz ličnog zadovoljstva.
Kotiranje gospodina A. Popovića u Moskvi je ravno Koštuničinom i veće je od Tadićevog.

Za Tadića nijeste u pravu, njegova današnja izjava govori da je on u velikoj panici.

Izjave O. Dulića u Poligrafu su na tom istom paničnom fonu, još je momak pokazao da ne poznaje ni Ustav u čijem je donošenju učestvovao.
Tadić nema prava a ni mogućnosti da spriječi bilo koju koaliciju koja broji 126 poslanika da sastavi vladu, on jednostavno to ne bi smio ni da uradi jer bi to cijelu Srbiju odvelo u vrlo teške probleme.

Svi griješite oko roka formiranja vlade, ona će biti poznata već do 01.juna i biće izabrana najkasnije 15.juna, ako je to zakonski i teorijski moguće a čini mi se da jeste.
Zato što 15. juna stupa na snagu i počinje da se primjenjuje Ustav Kosova !

Ako se ne formira vlada do tada, neko će biti optužen za "izdaju" !

Ta činjenica će da bude žaba koju treba mi glasači da progutamo i da bar privremeno zaboravimo kako i od koga će ona biti sastavljena (u obje varijante).
Opet vam nudim opkladu za rok. Rekli ste septembar a ja vam poklanjam i juli i avgust pride.
Poz
gorcilo gorcilo 16:01 14.05.2008

ZLATNA AKCIJA-DESET PROCENATA

To je to, da bi se svima ugodilo, svi mora da trepe, da se maltretiraju, svi moraju da lupaju glavom...

da su recimo DOS-ovci pre osam godina u skupstini Srbije kada su mali 176.poslanika doneli zakon da cenzus za sve izbore bude 10%, ne bi danas i juce cela srbija mozgala, lupala glavu ko ce, kad ce, da li ce uopste biti vlade...

uzmimo primer ovih izbora, da je cenzus bio 10%, stvari matematicki gledano bi bile jasne, DS-koalicija bi sama mogla da formira komotnu vladu, da sama uziva plodove dobre politike, ili da sama snosi rizike za losu politiku...

SRS i DSS partije bi presle census, bile bi u skupstini, ali ne bi mogli da formiraju vladu-jer 29 % i 11 % cini mi se da je oko 40%, sto nije dovoljno za vladanje...

posto to nije uradjeno, dolazimo u situaciju da pola srbije cupa kose-me znajuci ko ce, sta , kad ce, i da li se formirati institucije vlasti na svim nivoima.

videli ste na sta je licio onaj cenzus od 3% na lokalu koji je dignut na 5% na ovim izborima , vlast u opstinama je pravilo i po deset stranaka, udruzenja gradjanja i pojedinaca, opsta gungula i bezakonje...

ja znam sto se to ne radi, hoce pola srbije da se bavi politikom, da bude izdrazavano lice i na jaslama drzave, to bi se i desilo kad bi cenzusi bili 1% svakako.
Palilula Palilula 16:11 14.05.2008

Re: ZLATNA AKCIJA-DESET PROCENATA

da su recimo DOS-ovci pre osam godina u skupstini Srbije kada su mali 176.poslanika doneli zakon da cenzus za sve izbore bude 10%, ne bi danas i juce cela srbija mozgala, lupala glavu ko ce, kad ce, da li ce uopste biti vlade


Ne bih se bas sa tim slozila. To bi proizvelo u dvopartijski sistem, slican u Americi, gde nema bas puno razlike izmedu partija, i ne bi bilo opozicije. Po meni to bas i nije zdravo.

A nije da pola Sbije cupa kosu, svi je cupaju, i ovi i oni. Zemlja je podeljena pola-pola, sto je ipak neki pomak.
gorcilo gorcilo 16:45 14.05.2008

Re: ZLATNA AKCIJA-DESET PROCENATA

Palilula
da su recimo DOS-ovci pre osam godina u skupstini Srbije kada su mali 176.poslanika doneli zakon da cenzus za sve izbore bude 10%, ne bi danas i juce cela srbija mozgala, lupala glavu ko ce, kad ce, da li ce uopste biti vladeNe bih se bas sa tim slozila. To bi proizvelo u dvopartijski sistem, slican u Americi, gde nema bas puno razlike izmedu partija, i ne bi bilo opozicije. Po meni to bas i nije zdravo.A nije da pola Sbije cupa kosu, svi je cupaju, i ovi i oni. Zemlja je podeljena pola-pola, sto je ipak neki pomak.


ma da, od dvopatriskog sistema bolji je DESETOpartiski, bas tebe briga, ne placas ti stranke, pa mozes da mislis sta hoces...
Palilula Palilula 16:47 14.05.2008

Re: ZLATNA AKCIJA-DESET PROCENATA

Placam, neke iz svog dzepa zato sto verujem u ono sto rade.
pufna pufna 16:10 14.05.2008

predlog

da li se neko seca kako je jadni italijanski narod ''stao u-kraj'' rimskim popovima prilikom dugih i mukotrpnih pregovora za izabiranje pape? strpali su ih u jednu prostoriju gde nema sema vode i nesto malo hrane nista, sve dok se ne odluce i ne objave odluku.
Da pristupimo i mi tom ingenioznom forsazu od strane plebsa koga iovako niko nizasta ne pita i sa kojim svako radi sta zeli, ali ipak kad se pretera...

jos uvek ne mogu da zamislim kako bi / ce ds da opravda usunjavanje dss u koalicionu vladu. Cula sam da su telefoni uzareni i da nam se predsednik naradio (za sve one godine blejanja po kaficima ). Jedino nisam sigurna koliko je dobar pregovarac da izvuce sps iz kandzi nemogucih njihovih zahteva i ucena od strane kostunicinih zbirova, ali eto makar ga je dobio na telefon ( posto je na pocetku i to bio problem). Kako god, nezgodno.
Da je ldp prosao bolje na izborima, tj. da nije podbacio i da je tu nezainteresovanu omladinu privukao sebi ( vidim da im je to ciljna grupa, verovatno zato su mislili da onaj hipi fazon ce da upali, cccc) mi sad ne bimo ovoliko morali da lupamo glavom. Jel ih neko bio usima da se konfrontiraju sa svima?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:17 14.05.2008

Re: predlog

Da je ldp prosao bolje na izborima, tj. da nije podbacio i da je tu nezainteresovanu omladinu privukao sebi ( vidim da im je to ciljna grupa, verovatno zato su mislili da onaj hipi fazon ce da upali, cccc) mi sad ne bimo ovoliko morali da lupamo glavom. Jel ih neko bio usima da se konfrontiraju sa svima?

Mislim da grešiš...DS u ni jednoj kombinaciji ne bi pravio vladu sa LDP-om...
Prosto, ako se to ne vidi, ne vidi se uopšte na šta liči politička scena u Srbiji...
Ovo, što mi zovemo "otezanje" oni zovu "potrebnim vremenom za igru"...i nikakva konklava ne bi pomogla....
Palilula Palilula 16:23 14.05.2008

Re: predlog

DS u ni jednoj kombinaciji ne bi pravio vladu sa LDP-om



Ovo je ocigledno. U koliko bi pravili vladu sa LDP-om, LDP bi jacao a oni slabili. Cista racunica, nece ljudi konkurenciju. DS se ne plasi da ce glasaci preci u DSS ili SPS.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:28 14.05.2008

Re: predlog

Palilula
DS u ni jednoj kombinaciji ne bi pravio vladu sa LDP-om



Ovo je ocigledno. U koliko bi pravili vladu sa LDP-om, LDP bi jacao a oni slabili. Cista racunica, nece ljudi konkurenciju. DS se ne plasi da ce glasaci preci u DSS ili SPS.

I ne samo to...
Nego iza DS,DSS i SPS stoje isti, nesistemski faktori.....važniji za donošenje odluka od birača...
AmosMouse AmosMouse 16:39 14.05.2008

Re: predlog

Palilula
DS u ni jednoj kombinaciji ne bi pravio vladu sa LDP-om

Ovo je ocigledno. U koliko bi pravili vladu sa LDP-om, LDP bi jacao a oni slabili. Cista racunica, nece ljudi konkurenciju. DS se ne plasi da ce glasaci preci u DSS ili SPS.


ne kapiram sto bi ldp vise jacao u vladi sa ds-om, nego u opoziciji iz koje moze da pljuje na ds - pod pretpostavkom da ds bude u bilo kakvoj kombinaciji sa sps-om, to ce biti vrlo lako i vrlo zahvalno
Palilula Palilula 16:44 14.05.2008

Re: predlog

ne kapiram sto bi ldp vise jacao u vladi sa ds-om, nego u opoziciji iz koje moze da pljuje na ds - pod pretpostavkom da ds bude u bilo kakvoj kombinaciji sa sps-om, to ce biti vrlo lako i vrlo zahvalno


Zato sto ce ovo biti kao i predhodna vlada, samo SPS ce biti kriv, a DS je bas pokusavao. Ljudi su ocigledno kupili tu pricu, pa zasto ne bi opet.
Floria Floria 22:07 14.05.2008

Re: predlog

Mislim da grešiš...DS u ni jednoj kombinaciji ne bi pravio vladu sa LDP-om...



E, izvini Drago, ali da je DS dobio 102 mandata (kao sto jeste) a LDP recimo 25, na koju foru bi Tadic objasnio zasto ne zeli tu vecinu nego kao nesto opet mulja sa Kostunicom? Nema sanse. Sve vise pocinjem da verujem da je istina ono sto je Tadic, cini mi se kod Olje, rekao jos pre izbora kada ga je direktno pitala zasto nece sa LDP i sta ima protiv njih - on je objasnio: "Nemam nista protiv njih, ali oni prosto nemaju dovoljan broj glasova" citaj - kada budu imali onda cu mozda da ih kapiram kao neki ozbiljniji faktor. P.S. Da ne bude zabune, glasala sam za LDP.
pufna pufna 13:23 15.05.2008

Re: predlog

E, izvini Drago, ali da je DS dobio 102 mandata (kao sto jeste) a LDP recimo 25, na koju foru bi Tadic objasnio zasto ne zeli tu vecinu nego kao nesto opet mulja sa Kostunicom? Nema sanse. Sve vise pocinjem da verujem da je istina ono sto je Tadic, cini mi se kod Olje, rekao jos pre izbora kada ga je direktno pitala zasto nece sa LDP i sta ima protiv njih - on je objasnio: "Nemam nista protiv njih, ali oni prosto nemaju dovoljan broj glasova" citaj - kada budu imali onda cu mozda da ih kapiram kao neki ozbiljniji faktor. P.S. Da ne bude zabune, glasala sam za LDP.

ne sumnjam da ds podmece ldp-u klipove pod tockove, kao i da postoji licni animozitet. Ali, sumnjam da je kostunicinog inteziteta i ludosti.
Takodje mi nije jasna ta prica da je ldp konkurencija ds-u . Svi su jedni drugima na politickoj sceni konkurencija. To prvo, a drugo - zasto onda tom istom logikom i g17 nije konkurencija ds?! Isti ciljevi, a opet kao stranka ih ne ugrozava, cak i kad se konfrontira. ( Ne branih to udruzenje mufjuza,ali ldp treba da grabi ka ciljevima, a ne samo da upire prstom koliko je ds daleko od ZDJ i koliko to nije to za sta se izdaje, jer se tako dolazi na polje licnog i niko vise ne razmislja o Evropi i sta ta rec znaci) .
Da li ldp u svom diskursu moze da kritikuje poteze i daje alternativu odredjenim odlukama a bez da se zaplete u kritiku jedine njima krive stranke koju oni stalno hoce da vrate na ispravan put. Zastranili su, nemaju nikakav kriticki osvrt na to da li neki metod daje rezultate ili ne.
da ne bude zabune, ja nisam Maljkovic & co
Markonio Markonio 16:33 14.05.2008

Vučić gradonačelnik Beograda

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:39 14.05.2008

Re: Vučić gradonačelnik Beograda

Svašta ćemo se mi još naslušati....
Ovo tumačim kao obično "turiranje mašine"....o))
Zeks Zeks 16:51 14.05.2008

Re: Vučić gradonačelnik Beograda

Biljanice,Biljanice moja gradonacelnice!
jaksa scekic jaksa scekic 17:49 14.05.2008

Re: Vučić gradonačelnik Beograda



Ja do ponedeljka,utorka ne bi nagadjao,a tad ce se znati


J
Puerta Puerta 16:40 14.05.2008

Drago

Samo se ti nadaj ...
piliF piliF 16:44 14.05.2008

mala ispravka

Iako ne menja sustinu vaseg teksta moram da konstatujem da ste lose obavesteni o rezultatima lokalnih izbora u Ivanjici gde su DSS i NS dozivele fijasko. Ubedljivo je pobedila lista grupe gradjana(skoro 40%) dok DSS nije presao cenzus a NS ima samo 7,5% i sigurno nece ucestvovati u vlasti. Zanimljivo je da je i LDP usao u lokalni parlament a na republickim je prosao jos bolje 6,5%. Ivanjica je najbolji dokaz koliko je spajanje lokalnih izbora sa parlamentarnim znacilo DS-u a koliko je stete nanelo radikalima, NS-u a nazalost i LDP-u. Ovo kazem jer je samo pre nekoliko meseci Velja ubedljivo pobedio na predsednickim, Nikolic bio drugi a Tadic tek treci dok je sada pobedila lista ZES na republickim.

P.S. Apelujem na Dacica da ne ulazi u vladu sa DS-om jer ce moja baba izvrsiti samoubistvo ako sazna da je dala glas za Djelica premijera(ili nekog vec iz DS-a). Iako sam bio razocaran rezultatom LDP-a ipak mi je sada drago jer za razliku od vecine ja znam za sta sam glasao!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:53 14.05.2008

Re: mala ispravka

piliF
Iako ne menja sustinu vaseg teksta moram da konstatujem da ste lose obavesteni o rezultatima lokalnih izbora u Ivanjici gde su DSS i NS dozivele fijasko. Ubedljivo je pobedila lista grupe gradjana(skoro 40%) dok DSS nije presao cenzus a NS ima samo 7,5% i sigurno nece ucestvovati u vlasti. Zanimljivo je da je i LDP usao u lokalni parlament a na republickim je prosao jos bolje 6,5%. Ivanjica je najbolji dokaz koliko je spajanje lokalnih izbora sa parlamentarnim znacilo DS-u a koliko je stete nanelo radikalima, NS-u a nazalost i LDP-u. Ovo kazem jer je samo pre nekoliko meseci Velja ubedljivo pobedio na predsednickim, Nikolic bio drugi a Tadic tek treci dok je sada pobedila lista ZES na republickim.

P.S. Apelujem na Dacica da ne ulazi u vladu sa DS-om jer ce moja baba izvrsiti samoubistvo ako sazna da je dala glas za Djelica premijera(ili nekog vec iz DS-a). Iako sam bio razocaran rezultatom LDP-a ipak mi je sada drago jer za razliku od vecine ja znam za sta sam glasao!

Ivanjicu sam pomenu samo radi slikovitosti..
Inače, slažem se sa vašim zapažanjima...
man ray loves me man ray loves me 17:06 14.05.2008

koka ili jaje

Drago, u poslednje vreme svaki put kad vidim neko tvoje predvidjanje (ili onaj njegov deo koji se zaista obistini), upitam se da li si zaista vidovit ili prosto znas za neke dogovore koji su vec postignuti ali nisu pusteni u medije, posto se kreces u tim krugovima.
Palilula Palilula 17:08 14.05.2008

Re: koka ili jaje

I ja se pitam, ajde Drago otkri nam tajnu.
Zeks Zeks 17:14 14.05.2008

Ma ne...

...on ide na simbolicko pecanje...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:35 14.05.2008

Re: koka ili jaje

man ray loves me
Drago, u poslednje vreme svaki put kad vidim neko tvoje predvidjanje (ili onaj njegov deo koji se zaista obistini), upitam se da li si zaista vidovit ili prosto znas za neke dogovore koji su vec postignuti ali nisu pusteni u medije, posto se kreces u tim krugovima.

Ma, ne, ništa od toga...
Samo pokušavam razmišljati iz njihovih uloga, i pažljivo slušam šta pričaju....
U Srbiji postoji zabluda da su političke stranke antagonizovane. Ne, to je jedan zatvoren sistem koji se pokušava trajno održati tako što preliva moć i uticaj sa jedne na drugu i gde vlada zajednički interes da se ostane u igri, dogovara i zajedno kombinuje. A u igri se ostaje tako što si ili u vlasti ili opoziciji. Pa kad si u vlasti onda si proizvođač, a kad si u opoziciji onda pružaš usluge..o))
Taj zatvoreni sistem je ugrozio LDP ulaskom u parlament i zato nema izgleda da bila sa kim sada tu sarađuje....poremetio im je unutarnji balans...eto, o tome se radi..
I, da....važno je da birači to ne provaljuju. I što god tobožnji protivnici više jedni na druge galame, treba se intezivnije pitati kakvu li nam prevaru spremaju...o))
Zeks Zeks 17:43 14.05.2008

E...Drago

Preporuka za komentar!.....Samo nisam bas siguran ni za LDP....
AmosMouse AmosMouse 18:33 14.05.2008

Re: koka ili jaje

to je jedan zatvoren sistem koji se pokušava trajno održati tako što preliva moć i uticaj sa jedne na drugu i gde vlada zajednički interes da se ostane u igri, dogovara i zajedno kombinuje. A u igri se ostaje tako što si ili u vlasti ili opoziciji. Pa kad si u vlasti onda si proizvođač, a kad si u opoziciji onda pružaš usluge..o))
Taj zatvoreni sistem je ugrozio LDP ulaskom u parlament i zato nema izgleda da bila sa kim sada tu sarađuje....poremetio im je unutarnji balans...


wow!
a ja nesto mislim da ovakav nacin razmisljanja samo pokazuje zasto je ldp prosao kako je prosao na ovim izborima
jananderson jananderson 18:40 14.05.2008

Re: koka ili jaje

AmosMouse
to je jedan zatvoren sistem koji se pokušava trajno održati tako što preliva moć i uticaj sa jedne na drugu i gde vlada zajednički interes da se ostane u igri, dogovara i zajedno kombinuje. A u igri se ostaje tako što si ili u vlasti ili opoziciji. Pa kad si u vlasti onda si proizvođač, a kad si u opoziciji onda pružaš usluge..o))
Taj zatvoreni sistem je ugrozio LDP ulaskom u parlament i zato nema izgleda da bila sa kim sada tu sarađuje....poremetio im je unutarnji balans...


wow!
a ja nesto mislim da ovakav nacin razmisljanja samo pokazuje zasto je ldp prosao kako je prosao na ovim izborima


A koji nacin misljenja pokazuje zasto je Srbija na ovim izborima prosla ovako kako je prosla?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 17:14 14.05.2008

Shock za sistem...










...pa ko prezivi - pricace...
Zeks Zeks 17:30 14.05.2008

Shock za sistem...

Nadahnut gornjim video-klipom,ispricacu Vam opet vec ispricanu pricu:
USTA
Moj drug se zove Kafica.Mladji brat je , mog dobrog drugara i vrsnjaka, iz detinjstva.
Sada, vise se druzim s Kaficom.Neki mi zameraju. On je homoseksualac.
Ni njegov brat, ni ja nismo.S Kaficom delim druge vrednosti.To je drugarstvo.
Kafica, sada, ima novog decka.Zove se Helter Skelter.
Mlad je,pricljiv,neobrazovan i uveren: voli belu rasu,a ne voli Rome.
On je manjina, a ne voli manjine.I ja sam manjina.Kafica mu daje knjige...
Juce, svi zajedno,sedeli smo ispred TV-a. Gledali smo, mladog, popularnog polticara.Pun ga je TV.
Helter Skelteru se svidjaju njegove usne: zivo je opisivao njihovu pokretljivost i naduvenost.
Kao da su silikonske,kaze.Verovatno,obozava i jezik.To nije rekao.
Ja vise razmisljam o osmehu i recima tog politicara.
Osmeh kao podsmeh, nakrivljen u stranu,nekako nedovrsen.
A bujica tih reci gadnih,jadnih i gomila sto ih slusa, ta su usta potrosila,
pa da ima pravde,a nema je, Helter Skelter ima neko pravo,
da u njegova usta trpa sta god hoce.Treba im punjenje.
Zeks Zeks 17:28 14.05.2008

ccc

ccc
jananderson jananderson 18:25 14.05.2008

ukratko:

najebali smo.
drug clan drug clan 18:38 14.05.2008

DS ide u opoziciju?!

Mislim da je najbolje za DS i za ovaj narod da godinu-dve SRS provede na vlasti.
Bolje cekati i godinu dve u potpunom praku pa onda ugledati sunce nego sedeti sledecih 10 godina u senima nasih vodja bez sanse da uhvatimo neki suncevi zrak.

Za to vreme dok SRS vlada svi treba da se molimo b(l)ogu da ce neka partija evoluirati iz stadijuma gusenice, bar u stadijum lutke.
wk wk 19:30 14.05.2008

Re: DS ide u opoziciju?!

drug clan
Mislim da je najbolje za DS i za ovaj narod da godinu-dve SRS provede na vlasti.

Da li treba ili ne, to zapravo i nije pitanje na koje se moze dati odgovor... To ce se desiti ili nece nevezano od toga da li treba ili ne.

Problem je sto ja pamtim te 3 godine SPS vlasti u kombinaciji sa radikalima. To su bile ubedljivo najludje godine pod SPS-om. Sam SPS nije hapsio ljude pod optuzbom da su hteli da Slobi odseku glavu i slicno; u kombinaciji sa SRS-om su sve to radili.

Sad, sta nam je, tu nam je. I nece se narod opametiti od radikalske vlasti. Oni koji su glasali za njih ce biti relativni dobitnici, iako apsolutni gubitnici. To znaci da ce profesor u skoli, imati platu od tri klikera, a onaj sto je imao sada 10.000 dinara i glasao za radikale jer profesori imaju 35.000 dinara, imace platu od dva klikera, i bice konacno srecan sto profesor i on jednako umiru od gladi. A profesora ko jebe, ionako je glasao za tamo neki DS ili nedaj Boze LDP.
zuti semafor zuti semafor 19:59 14.05.2008

NAJNOVIJE !

Gotovo je prica.Vlada u petak.

SRS DSS SPS.

(U vrhu SPS nece ni da cuju za saradnju sa DS,videcemo za SSJ?)

Vec sutra ili prekosutra,pustice se buva,da bi videli reakciju EU a do ponedeljka,sve ce biti gotovo.Kostunica ce se predstaviti kao neprobojna brana povratku devedesetih i kontrolni faktor ove prirodne koalicije.Garant za stabilnost.(a prica se da je protiv otvaranja granica,zbog odlaska mladarije,i da bi to unistilo Srbiju"gore nego kosovski boj"kako kaze.





wk wk 20:02 14.05.2008

Re: NAJNOVIJE !

U vrhu SPS nece ni da cuju za saradnju sa DS

Izvor? (Ne kazem da nije tacna informacija, samo pitam otkud ti to)
Nenad M. Nenad M. 20:12 14.05.2008

Re: NAJNOVIJE !

zuti semafor
Gotovo je prica.Vlada u petak.

SRS DSS SPS.

(U vrhu SPS nece ni da cuju za saradnju sa DS,videcemo za SSJ?)

Vec sutra ili prekosutra,pustice se buva,da bi videli reakciju EU a do ponedeljka,sve ce biti gotovo.Kostunica ce se predstaviti kao neprobojna brana povratku devedesetih i kontrolni faktor ove prirodne koalicije.Garant za stabilnost.(a prica se da je protiv otvaranja granica,zbog odlaska mladarije,i da bi to unistilo Srbiju"gore nego kosovski boj"kako kaze.







e ne znam sa kojim ciljem ovo radis, ja imam suprotnu informaciju da je Vlada DS i SPS vec dogovorena. Ipak, socijaliste ucenjuju "aferom kofer" sto bi moglo da ide na ruku tvojoj prici!
Radikali namireni tako sto ce Vucic biti gradonacelnik i to ce se sutra objaviti u 14 h. Po nekim gradovima radikali vec slave zbog Vucica.
Nenad M. Nenad M. 20:14 14.05.2008

Re: NAJNOVIJE !

i da, otkud to da si se registrovao pre 5 dana!? Nesto mi tu...
man ray loves me man ray loves me 20:28 14.05.2008

Re: NAJNOVIJE !

Gotovo je prica.Vlada u petak.
SRS DSS SPS.


Sto je babi milo, to joj se i snilo. Dalje ruke - debeli je nash! :)
sentinel26 sentinel26 20:32 14.05.2008

Re: NAJNOVIJE !

Nenad M.
....... ja imam suprotnu informaciju da je Vlada DS i SPS vec dogovorena. Ipak, socijaliste ucenjuju "aferom kofer" sto bi moglo da ide na ruku tvojoj prici!
Radikali namireni tako sto ce Vucic biti gradonacelnik i to ce se sutra objaviti u 14 h. Po nekim gradovima radikali vec slave zbog Vucica.

Gosn Nenade,
U ovoj kombinaciji vam nedostaju neke važne karike.

Zašto bi DSS-NS podržali vlast radikala u Bgd a na republičkom nivou ostali bez ništa ?

Ili ovako, zašto bi SPS u Bgd podržao radikale a na republičkom pravio vladu sa DS, kada je njima DSS prihvatljivija i od radikala ( minuli rad ) ?
Pozz
sonja k. sonja k. 20:39 14.05.2008

Re: NAJNOVIJE !

zuti semafor
Gotovo je prica.Vlada u petak.

SRS DSS SPS.


Sta bi Zuti?
Juce si se kleo u DS LDP SPS
Nenad M. Nenad M. 20:41 14.05.2008

Re: NAJNOVIJE !

sentinel26
Nenad M.
....... ja imam suprotnu informaciju da je Vlada DS i SPS vec dogovorena. Ipak, socijaliste ucenjuju "aferom kofer" sto bi moglo da ide na ruku tvojoj prici!
Radikali namireni tako sto ce Vucic biti gradonacelnik i to ce se sutra objaviti u 14 h. Po nekim gradovima radikali vec slave zbog Vucica.

Gosn Nenade,
U ovoj kombinaciji vam nedostaju neke važne karike.

Zašto bi DSS-NS podržali vlast radikala u Bgd a na republičkom nivou ostali bez ništa ?

Ili ovako, zašto bi SPS u Bgd podržao radikale a na republičkom pravio vladu sa DS, kada je njima DSS prihvatljivija i od radikala ( minuli rad ) ?
Pozz


ne znam jos sve detalje, samo kazem da je koalicija na nivou Bg-a utanacena, za sutra je najavljena konferencija u 14h u Holidej in-u, tada ce sve biti jasnije.
Za Vladu jos nista nije 100%, evo sta Blic pise

Prva konkretna ponuda za sastav nove vlade upućena je danas iz Koalicije za evropsku Srbiju. Demokratska stranka ponudila je lideru SPS Ivici Dačiću mesto potpredsednika u budućoj vladi, a funkcioneru SPS Milutinu Mrkonjiću mesto ministra za kapitalne investicije, saznaje „Blic“ u vrhu DS. Lider DSS Vojislav Koštunica tek će izaći sa konkretnom ponudom SPS, međutim, prema saznanjima „Blica“, kako sada stvari stoje DSS želi mesto premijera i glavna ministarstva, a Koštunica bi SPS prepustio najviše tri ministarska resora.

Demokratska stranka i koalicija SPS-PUPS-JS su na korak od dogovora da zajedno formiraju buduću vladu. Funkcioner SPS Milutin Mrkonjić načelno je već prihvatio da zameni Velimira Ilića i preuzme Ministarstvo za kapitalne investicije. Mrkonjić ima jak uticaj u stranci i dogovor sa ovim dugogodišnjim funkcionerom SPS preduslov je i da lider SPS Ivica Dačić dobije većinu u stranci za vladu sa listom „Za evropsku Srbiju“.
Međutim, prema saznanjima „Blica“ uslov Dačića za saradnju sa demokratama je rehabilitacija porodice Slobodana Miloševića. Kako kaže naš dobro upućeni sagovornik, Dačić traži da se odustane od zahteva upućenog Rusiji za izručenje supruge i sina pokojnog Miloševića, Mirjane i Marka. Odgovor demokrata je da SPS u tom slučaju mora da pristane na punu saradnju sa Tribunalom.
zuti semafor zuti semafor 20:53 14.05.2008

Re: NAJNOVIJE !

Juce si se kleo

jbg,najnovije info
man ray loves me man ray loves me 21:02 14.05.2008

Re: NAJNOVIJE !

iz centrale ...
MilosP MilosP 20:17 14.05.2008

Sve po planu

Narvno da će ZES pomognut manjinama pokušati da dobije podršku DSS-NS i (ili) SPS-JS-PUPS. Cilj političara i političkih partija jeste da učestvuju u vlasti i normalno je da politička koalicija kojoj za većinu nedostaje 20-tak poslanika pokušava da sklopi savez sa onima koji taj broj poslanika mogu da ponude. Sasvim sigurno da to isto pokušava i SRS a razlika je da je u njihovom slučaju broj nedostajućih poslanika skoro 50, pa im je utoliko i otežan put do cilja. Lično bih više voleo vladu sa ZES nego sa SRS.

Voleo bih da je sve dogovoreno unapred kao što ti kažeš, ali nisam siguran šta bi time Koštunica i Ilić dobili, osim daljeg osipanja svog biračkog tela. Sve ove godine kohabitacije sa DS nisu im donele neku političku korist.
zuti semafor zuti semafor 20:21 14.05.2008

!

Ja nisam izjavio,sta bi JA voleo.
Samo prenosim moju pretpostavku,koju potkrepljujem sa onim sto sam cuo od "komsije"
Soylent Green Soylent Green 20:23 14.05.2008

LDP i DS zajedno u opoziciji?

To je verovatno smrtonosni zagrljaj za DS, posto je LDP daleko zanimljivija i dramaticnija prica od do zla boga dosadnog i predebelog DS-a, kome posle gubitka "drzavotvornog" image-a ostaje ... nista.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana