Društvo| Obaveštenja| Porodica

Fašizam za dobro jutro

natasa_tasic_10 RSS / 27.11.2022. u 15:50

 

Stvarno sam htela da prestanem da pišem jer se vidi samo politički angažman a ne ljudski, ali mi je stigla poruka koja me je bukvalno rasturila.

 

U pitanju je hraniteljska porodica koja je uzela devojčicu romske naciolanosti kod sebe kada je malena imala 2 godine. Nasi ljudi su u pitanju Srbi koji imaju dvoje dece i oba roditelja su zaposlena. Medjutim vezali su se za dete i rešili da krenu u proces usvajanja.

Inače deca romske nacionalnosti se daju na usvajanje uglavnom ili romskim porodicama ili se šalju u inostranstvo.

Sve je išlo dobro do trenutka kada devojčica kreće u školu i s obzirom da su joj brat i sestra plavi kao i roditelji kreće maltretiranje od strane dece na šta ćute svi u školi.

Dva puta su je tukli jer nije htela da kaže ko su joj roditelji...poenta je da ona ne zna biološke roditelje, a kada je rekla ko su, dobila je pored batina i niz uvreda na račun nacionalnosti.

Dete je trenutno na online nastavi (samo ona), dok se ne odluči šta da rade sa njom u školi. Pazi molim te, šta da rade sa detetom u školi jer je drugačija.

Moji prijatelji koji su prosvetni radnici su mi rekli da je to protivu zakona i slučaj je predat i Poverenici.

Proces usvajanja je pri kraju,ali dete trpi i porodica trpi. Koji zakon i koji su to socijalni radnici koji odlučuju da beli idu sa belima,a crni sa crnima...diskriminatori.

Ja sam im rekla da promene školu,da spasu dete. 

Drugi slučaj je vantelesna oplodnja doniranim materijalom koji će po Bošku Obradoviću da promeni genetski kod kod Srba.

Ako to nije fašizam ne znam šta jeste.

Kako on koji nije čuveni genetičar može da zna šta je to genetski kod nas u Srbiji i koji je to nas genetski kod sad se razume i u medicinu.

Meni je muka kada vidim sve ovo, međutim takvi čuveni genetičari maltretiraju devojčicu koja samo želi da joj roditelji budu ovi kod kojih je sada, jer u mnogim slučajevima ljubav je veća od svake genetike. 

Ako Boško i njemu slični ne znaju, neka dođu do Drinke ili Zvečanske shvatiće dosta toga, sve ono što ih kućno vaspitanje nije naučilo.

Sram sve da ih bude. 

Toliko. 

 



Komentari (147)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

solo solo 16:21 27.11.2022

Teške teme ,,za povratak,,


Ovo su dani fudbala.

Da ne kvarimo.

Treba nam pojačanje.

De, vidi tamo.


natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 16:28 27.11.2022

Re: Teške teme ,,za povratak,,

Ja sam sve pripremila za mec. Cekam kao zapeta puska.
mlatisa mlatisa 16:27 27.11.2022

Бошко

Што се Бошка тиче, њега су узгојили ови твоји па би ваљало да видиш са њима. На жалост, није само до Бошка.

Проблем је у томе што се буше све институције система. Видимо шта се дешава по школама. #Наставницима ће синдикат ускоро да дели панцире као помоћ.# Деци може само Бог да помогне.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 16:29 27.11.2022

Re: Бошко

Ja ne znam ko je Boska uzgajao i ne zelim da znam. Romi sigurno nisu.
freehand freehand 20:11 27.11.2022

Re: Бошко

mlatisa
Што се Бошка тиче, њега су узгојили ови твоји па би ваљало да видиш са њима. На жалост, није само до Бошка.

Проблем је у томе што се буше све институције система. Видимо шта се дешава по школама. #Наставницима ће синдикат ускоро да дели панцире као помоћ.# Деци може само Бог да помогне.

Biće da su Boška uzgojili ovi tvoji, kao i tebe. mada, pre će biti da obojicu niju uzgojio niko, pa ste ostali primitivna, ubalavljena krvoločna zverad.
alselone alselone 20:45 27.11.2022

Re: Бошко

Ja ne znam ko je Boska uzgajao i ne zelim da znam. Romi sigurno nisu.

Rekao bih da je mislio na SNS a ne na Rome.

Ali bez obzira na to, mislim da bi ljudi mogli malo da ostave Natašu na miru sa SNS-om.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 20:54 27.11.2022

Re: Бошко

Tesko da ce da me ostave sa SNS om al.neka. Eto imam dva koncerta u Artgetu mislim negde oko 28 i u Muzeju Narodnog pozorista. Oba u Bg. Pa ako oce da dodju da me ispljuju zbig SNS a neka dodju,al posle koncerta. Ne pre, da mogu da otpevam na miru, mogu i paradajiz da ponesu i kuvana jaja. Ako zaborave donecu ja pa neka i gadjaju. Nije nikakav problem. Meni je zao sto ne vide dalje od SNS a. Ne zele da vide ljude. Ja ni sa opozicijom nisam u klincu sem sa desnicarima koji su mi strasni...al opet sve mislim.jadni ljudi nisu navikli na bolje i ne volim.one sto se deru ko sumanuti
freehand freehand 20:57 27.11.2022

Re: Бошко

Ja ni sa opozicijom nisam u klincu sem sa desnicarima koji su mi strasni..


Pa u SNS, među poštene, umerene i levičare...
alselone alselone 21:02 27.11.2022

Re: Бошко

Eto imam dva koncerta u Artgetu mislim negde oko 28 i u Muzeju Narodnog pozorista. Oba u Bg. Pa ako oce da dodju da me ispljuju zbig SNS a neka dodju,al posle koncerta.

Moja žena je pevala dugi niz godina u horu i proputovala Evropu sa njima. Bila je neki dan na pomenu bivšeg dirigenta pa su se videli posle dugo godina i pevali u njegovu čast. Bilo je veoma lepo i emotivno.
gvozden1 gvozden1 21:16 27.11.2022

Re: Бошко

Ja ni sa opozicijom nisam u klincu sem sa desnicarima koji su mi strasni...al opet sve mislim.jadni ljudi nisu navikli na bolje

Fijuuuuu!

Auh, poslaniče!

Znaš, nekad je u srpskoj skupštini postojala kategorija poslanika koji su se zvali kvalifikovani poslanici.
Bilo je obavezno da svaki okrug izabere po dva poslanika uglavnom sa fakultetom, ili neki drugi uslov da ispune a koji svedoči o njihovom poznavanju makar osnovnih stvari.

To je tad (devetnaesti vek) imalo smisla jer su skupštinu sačinjavali uglavnom nepismeni seljaci, pa se moglo desiti da svašta izglasaju.

Nije valjda da i sad treba tako nešto, da poslanicima objašnjavaju kako desna strana političke scene nije jadna jer nije navikla na bolje?
I da je takva izjava najdirektnija uvreda.

Iz neznanja očigledno, ali uvreda prilično velikog dela građana.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:18 27.11.2022

Re: Бошко

Draga Nataša,slažem se sa tvojim tekstom. Inače pravili su naučnici srpski genom i utvrđeno je da Srbi imaju samo 21% slovenskih gena,ostatak je mešavina raznih. Pravljen je genom i za Hrvate i oni su najsličniji genomu Srba iz 10 veka,dakle prednemanjićke ere. Evo ti moj mali doprinos apsurdnosti "genetske čistote". Srdačno te pozdravljam,Sanda

Sanda mi je poslala poruku i rekla da mogu da je objavim.
Molim lepo. Hvala.
gvozden1 gvozden1 21:22 27.11.2022

Re: Бошко


Sanda mi je poslala poruku

Pitaj je da li je ona u onom delu političkog spektra koji ti nazivaš jadnim jer ne zna za bolje?
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:25 27.11.2022

Re: Бошко

Ja nikoga nisam nazvala jadnim. I ovaj tekst opet nije o politici vec o drustvu o ljudima i na kraju krajeva o deci.
gvozden1 gvozden1 21:28 27.11.2022

Re: Бошко

natasa_tasic_10
Ja nikoga nisam nazvala jadnim.

natasa_tasic_10
al opet sve mislim.jadni ljudi nisu navikli na bolje


Toliko
predatortz predatortz 21:29 27.11.2022

Re: Бошко

Sanda mi je poslala poruku i rekla da mogu da je objavim.


Da, čitao sam o toj studiji na koju se Sanda poziva.

Ispade da su Hrvati, dobar deo njih, ujedno najčistiji Srbu i najveći srbomrsci.

Zašto je to tako, ja ne umem da objasnim.

Sandina struka verovatno ima neko objašnjenje.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:31 27.11.2022

Re: Бошко



pa neki ljudi nazalost nisu navikli na bolje i ne zele bolje.
Evo ti jedan primer.
Pre par meseci sam pokusala da pomognem jednoj porodici. Imaju soc.pomoc i nasla sam im posao. Nisu Romi da se razumemo, da ne mislite da sam samo sa Romima zaokupljena i nisu hteli. Njima se svidja tako. Eto, neki ljudi nisu i ne zele bolje
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:34 27.11.2022

Re: Бошко

Jao, juce su bili Boemi. Ja sam ih gledala. Kako je lepo bilo. Sudjic je dirigovao. Neverovatno lep apredstava.
maksa83 maksa83 21:36 27.11.2022

Re: Бошко

To je tad (devetnaesti vek) imalo smisla jer su skupštinu sačinjavali uglavnom nepismeni seljaci, pa se moglo desiti da svašta izglasaju.

Taj problem je rešen glasanjem na zvonce.
gvozden1 gvozden1 21:36 27.11.2022

Re: Бошко

Evo ti jedan primer

I kakve veze taj primer ima sa ovim što meni smeta, a to je da desničare nazivaš jadnim?

Al dobro, verovala ili ne i meni je drago što si se vratila, pa neću nastavljati sa ovim.

Žao mi je samo što je srpska skupština sastavljena kako je sastavljena.
gvozden1 gvozden1 21:37 27.11.2022

Re: Бошко

maksa83
To je tad (devetnaesti vek) imalo smisla jer su skupštinu sačinjavali uglavnom nepismeni seljaci, pa se moglo desiti da svašta izglasaju.

Taj problem je rešen glasanjem na zvonce.

Eto, napisah sad


Žao mi je samo što je srpska skupština sastavljena kako je sastavljena.

To je to.
gvozden1 gvozden1 21:49 27.11.2022

Re: Бошко

Zašto je to tako, ja ne umem da objasnim

Zato što pripadnost naciji nikakve veze nema sa genetikom.

Naciji se pripada po opredeljenju ne po genetici.
A opredeljuje se opet po drugim, a ne genetskim, razlozima, odgoj, okruženje, odluka na kraju.

Ako bi crnče doveli u Šumadiju, ili na Romaniju, ako bi raslo u srpskom patriotskim okruženju, postalo bi Srpče.

Primer Šturma je možda najpoznatiji.

Ta istraživanja haplo grupa zapravo govore šta je u genima onih koji su se opredelili za neku naciju, i tu se nalaze neke veze, a genetika sigurno ne utiče na opredeljenje.

Bebu sa genima iz Šumadije, da odvedeš u Ameriku recimo, da joj niko ne kaže poreklo, i kolike su šanse da ikad oseti srpski gen, i da se oseti Srbinom?

Ne postoje.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:55 27.11.2022

Re: Бошко

Bebu sa genima iz Šumadije, da odvedeš u Ameriku recimo, da joj niko ne kaže poreklo, i kolike su šanse da ikad oseti srpski gen, i da se oseti Srbinom?





freehand freehand 21:56 27.11.2022

Re: Бошко

maksa83
To je tad (devetnaesti vek) imalo smisla jer su skupštinu sačinjavali uglavnom nepismeni seljaci, pa se moglo desiti da svašta izglasaju.

Taj problem je rešen glasanjem na zvonce.

Evo ga ovaj što sa ga i sa Tvitera izbacili, Tranpov drugar iz magareće klupe
gedza.73 gedza.73 21:56 27.11.2022

Re: Бошко

Ispade da su Hrvati, dobar deo njih, ujedno najčistiji Srbu i najveći srbomrsci.
Zašto je to tako, ja ne umem da objasnim.

malo sam cunjao i naišao na podatak da određen broj Srba ima taj neki R1a1-M17.
The major haplogroup in the Ukrainian gene pool, haplogroup R1a1

Što po nekima potvrđuje da je jedan deo nas došao iz Ukrajine.
A mi baš oćemo da budemo Mongoli, Tatari i Čečeni. Ispada u nekoj uvrnutoj logici da smo po tome vrlo slični Hrvatima.
p.s.
Čini mi se da sam pisao kako se baba mog brata izjašnjavala kao Ukrajinka. Njeni su pobegli od Rusa na Balkan. A naši bežali u Ukrajinu.



natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:04 27.11.2022

Re: Бошко

Znaš, nekad je u srpskoj skupštini postojala kategorija poslanika koji su se zvali kvalifikovani poslanici.

Sta su to kvalifikovani poslanici?
gvozden1 gvozden1 22:12 27.11.2022

Re: Бошко

natasa_tasic_10
Znaš, nekad je u srpskoj skupštini postojala kategorija poslanika koji su se zvali kvalifikovani poslanici.

Sta su to kvalifikovani poslanici?

Kralj Milan i radikali se gonili.
Radikali su bili populistička stranka, zahvatili veliki deo najviše neobrazovanog sloja, nešto slično SNSu sada, samo još drastičnije.

Imali su premoć u skupštini, i Milan je hteo da ih nekako ograniči, i ti poslanici su uglavnom glasali za njega.

Obrazloženje Milanovo je bilo to, da spreči nepismene ljude da odlučuju o stvarima koje ne razumeju.
Recimo, kao bojao se da ne izglasaju ukidanje poreza u državi.

Ustvari, bili su sredstvo borbe Milana protiv Pašića.
Pašić je taj ustupak Milanu prihvatio i to, kategorija kvalifikovanih poslanika, je ušla u ustav (1888)
maksa83 maksa83 22:20 27.11.2022

Re: Бошко

Evo ga ovaj što sa ga i sa Tvitera izbacili, Tranpov drugar iz magareće klupe

Obećao brat Elon da će sve da nas vaskrsne sledeće nedelje, pošto je narod tako glasao.
predatortz predatortz 22:20 27.11.2022

Re: Бошко

Ta istraživanja haplo grupa zapravo govore šta je u genima onih koji su se opredelili za neku naciju, i tu se nalaze neke veze, a genetika sigurno ne utiče na opredeljenje.

Bebu sa genima iz Šumadije, da odvedeš u Ameriku recimo, da joj niko ne kaže poreklo, i kolike su šanse da ikad oseti srpski gen, i da se oseti Srbinom?

Ne postoje.


Sve ja tebe razumem i sve je tako kako si napisao.

Ali... Mene zanima koren mržnje. Početak, razlozi...

Do Prvog svetskog rata sukoba između Srba i Hrvata nije bilo. Nije bilo zločina, razloga za osvetu, čak nije bilo ni prilike da se nešto masovnije sreću Hrvati iz K und K monarhije i Srbi iz tadašnje Srbije.

Ipak, najbestijalnije zločine WWI, najkrvavijeg rata u dotadašnjoj istoriji čovečanstva, čine hrvatske pukovnije nad Srbima iz Srbije.

Rat se završava pobedom Srbije, ne usledi nikakva, a ne masovna oseta. Naprotiv! Srbi i Hrvati ulaze u istu državu, bez kazne po Hrvate, gde hrvatski oficiri, oni koji su činili zločine, bivaju primljeni u pobedničku vojsku sa činom koji su imali u poraženoj. I Srbin, redov iz Mačve,morao je stati mirno pred oficirom koji mu je palio selo, možda naredio vešanje oca, majke...

Dolazi Drugi, još krvaviji, svetski rat, rat u kom Hrvati zločine nad Srbima dižu na nivo zverstva koje se ne može nazvati ljudskim ponašanjem, a nema ekvivalent u prirodi ni među zverima.

Srbi ponovo, bez odmazde, ulaze u istu državu sa Hrvatima, ovaj put potpuno potčinjeni Hrvatu koji dobija status božanstva.

Ljudi, to je patologija!

Obostrana!
Njihova mržnja je za posmatranje, naša glupist još više!

Zato mislim da uzajamne odnose Srba i Hrvata treba prvo psihijstri da rasčivijaju, pa tek onda istoričari.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:23 27.11.2022

Re: Бошко

Zato mislim da uzajamne odnose Srba i Hrvata treba prvo psihijstri da rasčivijaju, pa tek onda istoričari.

Zaboravio si da kazes jos jednu bitniju stvar a to je da je pored svog zverstva, Hrvatska u EU,a od nas traze i moguce i nemoguce za EU.
predatortz predatortz 22:26 27.11.2022

Re: Бошко

natasa_tasic_10
Zato mislim da uzajamne odnose Srba i Hrvata treba prvo psihijstri da rasčivijaju, pa tek onda istoričari.

Zaboravio si da kazes jos jednu bitniju stvar a to je da je pored svog zverstva, Hrvatska u EU,a od nas traze i moguce i nemoguce za EU.


Ma, dobro... EU je manje više Nemačka. A Nemci saveznike ne zaboravljaju. Svi njihovi naci trabanti su ekspresno i bez posebnih uslova primljeni u EU.
freehand freehand 22:28 27.11.2022

Re: Бошко

maksa83
Evo ga ovaj što sa ga i sa Tvitera izbacili, Tranpov drugar iz magareće klupe

Obećao brat Elon da će sve da nas vaskrsne sledeće nedelje, pošto je narod tako glasao.

Putinovština
gedza.73 gedza.73 22:31 27.11.2022

Re: Бошко

Ali... Mene zanima koren mržnje. Početak, razlozi...

Ko bi ga znao. Onaj naš koji je u stvari njihov nije primljen u beogradski Licej pa napisao kako smo najgori na svetu. Mi i Jevreji. Onaj drugi loše prošao na prijemnom za likovnu akadamiju pa dig'o Švabe koje su ubijale ljude na najgore moguće načine.

Valjda su radili par eksperimenata (otud rijaliti) kako golubar može da bude sadistički ubica u logoru.




natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:32 27.11.2022

Re: Бошко

Nemoguće" je iz vizure SNS kartela pošto bi ispunjavanje tih uslova bukvalno osiguralno par stotina godina robije za vrh kartela i rodbinu i sasvim izvestan gubitak vlasti.

Brate mili ala si ti zagrizen...
maksa83 maksa83 22:32 27.11.2022

Re: Бошко

Putinovština

To ako se ispostavi da je slagao.
maksa83 maksa83 22:34 27.11.2022

Re: Бошко

Brate mili ala si ti zagrizen...

Taman da izbalansiram tvoju potpunu opuštenost i indolentnost oko svih sranja koja su napravili.
freehand freehand 22:35 27.11.2022

Re: Бошко

maksa83
Putinovština

To ako se ispostavi da je slagao.

Jeste, glasanje sam organizovao ja
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:36 27.11.2022

Re: Бошко

Taman da izbalansiram tvoju potpunu opuštenost i indolentnost oko svih sranja koja su napravili

Ako nemas nesto pametno da kazes na ovu temu, najavi se u Skupstinu, dodji upoznacu te sa levicarima,desnicarima pa mozes lepo dole sa njima da sednes i izdivanis. Dotle mani me politike na mom blogu.
gvozden1 gvozden1 22:37 27.11.2022

Re: Бошко


Do Prvog svetskog rata sukoba između Srba i Hrvata nije bilo. Nije bilo zločina, razloga za osvetu, čak nije bilo ni prilike da se nešto masovnije sreću Hrvati iz K und K monarhije i Srbi iz tadašnje Srbije.

Jeste.
Neko navodi period posle Berlinskog kongresa, kad je Beč dobio pravo da okupira Bosnu, čime nisu bili zadovoljni ni Srbi ni Hrvati.
Ali su se razišli po pitanju rešenja.
Srbi su smatrali da je rešenje prisajedinjenje Srbiji, Hrvati, da je rešenje preuređenje monarhije tako da Sloveni dobiju status kakav je imala Ugarska.

Vernost Beču a nikako ne pravljenje svoje države, oni na tom nivou tad nisu bili.

Tražili su gospodara, a više im odgovarao Beč nego Beograd.


Odatle kreće, tvrde ozbiljni ljudi, sukob.

Kasnije možda dolazi na red i neki kompleks da baš toliko zla Srbima naprave, a i Beč je bio tako nastrojen, krvoločni, anticivilizavijski, i huškao ih.

Ali, nemoj da se iznenadiš zbog mog mišljenja :)) oluja im je racionalan potez.

Ne bi oni mogli da naprave svoju državu sa toliko Srba u njoj.
E sad, što su našli rupu u vremenu u kom je kao etničko čišćenje zabranjeno, a oni očistili nekažnjeno, to je već druga stvar.

Mržnja je očigledna, ne treba Srbija mnogo da se bavi uzrocima mržnje, samo svest o tome, i adekvatno postupanje.
Znači vojska, znači oružje, a ne nikako neko maštanje o izmirenju.
predatortz predatortz 22:38 27.11.2022

Re: Бошко

maksa83
Brate mili ala si ti zagrizen...

Taman da izbalansiram tvoju potpunu opuštenost i indolentnost oko svih sranja koja su napravili.


Super!

Samo, zaboravljaš da su oni instalirani baš sa te strane.
Samo u jednoj stvari sam se apsolutno složio sa Vesnom Pešić - sa onom kada je rekla da EU ne bi reagovala ni na to da ova vlast svaki dan na Terazijama obesi oet nasumično izabranih ljudi, sve dok slušaju i guraju priču zbog koje su i dovedeni.
freehand freehand 22:40 27.11.2022

Re: Бошко

Samo u jednoj stvari sam se apsolutno složio sa Vesnom Pešić - sa onom kada je rekla da EU ne bi reagovala ni na to da ova vlast svaki dan na Terazijama obesi oet nasumično izabranih ljudi, sve dok slušaju i guraju priču zbog koje su i dovedeni.

Pa zar Vesna na Čerčila i De Gola?!
gedza.73 gedza.73 22:41 27.11.2022

Re: Бошко

ova vlast

guraju priču zbog koje su i dovedeni.

Da ne zaboravimo


freehand freehand 22:41 27.11.2022

Re: Бошко

maksa83
Brate mili ala si ti zagrizen...

Taman da izbalansiram tvoju potpunu opuštenost i indolentnost oko svih sranja koja su napravili.

E, al pazi kad meni ulazak u SNS danas izgleda kao ulazak u četnike u februaru '45.
predatortz predatortz 22:42 27.11.2022

Re: Бошко

Znači vojska, znači oružje, a ne nikako neko maštanje o izmirenju.


Bio bih spreman na oružje da ustsnem protiv svakog Srbins, da i je rod najrođeniji, kojem bi pala na pamet neka zajednička država.

Samo, bez fora o EU, kao što to radi Filip, jer EU nije država, još ne, a ako i bude, ta zajednica bi bila mnogo širi pojam od zajednice sa Hrvatima.
freehand freehand 22:44 27.11.2022

Re: Бошко

a ako i bude, ta zajednica bi bila mnogo širi pojam od zajednice sa Hrvatima.

Pa to, samo Juga dakle šira zajednica, i ja sam za to. Šalim se, nisam, od toga nema ništa jpš bar 5-6 godina, al lepo zvuči kao ideja.
maksa83 maksa83 22:45 27.11.2022

Re: Бошко

Ako nemas nesto pametno da kazes na ovu temu, najavi se u Skupstinu, dodji upoznacu te sa levicarima,desnicarima pa mozes lepo dole sa njima da sednes i izdivanis.

Koji levičarii? Dačićev SPS i Vulinov Pokret Socijalista?

Dotle mani me politike na mom blogu.

Maksimum koji mogu da obećam je da ću biti pristojan.

Tebi ostaje samo da mi isključiš mikrofon.
maksa83 maksa83 22:47 27.11.2022

Re: Бошко

E, al pazi kad meni ulazak u SNS danas izgleda kao ulazak u četnike u februaru '45.

Ili kao kada je Toni Montana '98 ušao u SPS a '99 prešao u JUL.

To su bila vremena...
gvozden1 gvozden1 22:47 27.11.2022

Re: Бошко


Samo, bez fora o EU, kao što to radi Filip, jer EU nije država, još ne, a ako i bude, ta zajednica bi bila mnogo širi pojam od zajednice sa Hrvatima.

Sreća pa možemo biti za EU bez opasnosti da se u njoj nađemo sa Hrvatima.
Neće nas nikad primiti, tako da možemo kako hoćemo:)

I nama jednom da se slože kockice:)
predatortz predatortz 22:48 27.11.2022

Re: Бошко

E, al pazi kad meni ulazak u SNS danas izgleda kao ulazak u četnike u februaru '45.


Verovao ili ne, mlađi brat mog dede, maloletan u ratu pa ga nisu hteli da uzmu, u četnike je otišao januara 1946.

Zapravo, otišao je sa nekom grupom četnika iz Srbije, koja se pokušavala da probije do Austrije.

Nije ga bilo par meseci, svi su bili ubeđeni da je poginuo, kad se pojavio jednu veče.
Na tu temu, za svog života, a umro je 1997., rekao je samo:

Ja sam brata osvetio!

Nikad ni reč više! Nikome! Ni gde je bio, ni šta je radio. Pokušali smo to iz njega da izvučemo tokom ovog našeg rata, kada je mogao da priča šta mu je volja. Da laže, da izmišlja... Jok!

Samo:
Svoj vi pos'o!
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:49 27.11.2022

Re: Бошко

Imas snimak sa Rakic. Ona ni nema mikrofon. Ja ne znam gde je naucila tako da se dere a da ne promukne.
freehand freehand 22:50 27.11.2022

Re: Бошко

Koji levičarii? Dačićev SPS i Vulinov Pokret Socijalista?

Čoveče, smeo bih da se kladim u tvoju desnu ruku (onu što si je (Bogu fala) onomad sačuvao) - ujutro da se Vučić mamuran propbudi i da im naredi da uzmu crvene knjižice - opet bi Srbija imala milion članova SK.
Sve stu to levodesničari, iz one stare glupe fore leva ruka-desni džep. Ideološki stabilni u nemanju ideologije i spremnosti na svaku ološariju za ličnu korist.
bene_geserit bene_geserit 23:01 27.11.2022

Re: Бошко

Inače pravili su naučnici srpski genom i utvrđeno je da Srbi imaju samo 21% slovenskih gena, ostatak je mešavina raznih

Samo što ne postoje ni "slovenski geni" ni "slovenske haplogrupe".
Npr. R1a-CTS1211 jeste najčešća haplogrupa kod Slovena, ali je ima 10-30%.
Timeline genetskih mutacija nema direktne veze sa formiranjem kulturnog identiteta.
bene_geserit bene_geserit 23:04 27.11.2022

Re: Бошко

u četnike je otišao januara 1946

maksa83 maksa83 23:06 27.11.2022

Re: Бошко

Samo, zaboravljaš da su oni instalirani baš sa te strane.

Misliš kada je Dačić - čuveni EU eksponent - u postizbornim pregovorima 2012. naprasno odlučio da se prikloni SNS kartelu?

Nikad nećeš pogoditi gde je bio i sa kim se sreo pre te odluke.
predatortz predatortz 23:10 27.11.2022

Re: Бошко

bene_geserit
u četnike je otišao januara 1946




Poslednji iz sela, koga su jurili, predao se '54. Rekao:
Dosta sam vas zajebav'o!

Nije nešto ni robijao, već je to sve bilo ušlo u mirnije vode.
Pet godina, ako me pamćenje služi.
U nekim delovima Hercegovine bilo ih je i duže.

Ajdučka tradicija, a krv ne praštamo.

A taj moj deda Miloš, bio veliko spadalo. Uopšte nije bio prek čovek, politika ga zanimala nije, govorio da nema dobre vlasti za seljaka...
Ali brata da sveti, to mu se podrazumevalo.

angie01 angie01 23:12 27.11.2022

Re: Бошко

Imas snimak sa Rakic. Ona ni nema mikrofon. Ja ne znam gde je naucila tako da se dere a da ne promukne.


ups, kakva mizogina izjava, pa gde je tu ljubav prema bliznjem svom, kolegijalnost,...jos u situaciji gde joj onaj orlic, koji u svim emisijama u kojima se navodno diskutuje, tj fingira se dijalog, urla i upada svima u rec i govori preko ostalih sagovornika toliko glasno da im pokriva svaku rec- iskljucio mikrofon,...bas ruzan i nekorektan komentar...i jos je Vrscanka.
bene_geserit bene_geserit 23:13 27.11.2022

Re: Бошко

Drugi slučaj je vantelesna oplodnja doniranim materijalom koji će po Bošku Obradoviću da promeni genetski kod kod Srba

Ne znam šta je tačno rekao (ako može link?), ali zar ovo nije činjenično tačno?
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:18 27.11.2022

Re: Бошко

Imas link iz Danasa i imas poruku koju je meni Sanda Raskovic poslala i rekla da mogu da je objavim.
Draga Nataša,slažem se sa tvojim tekstom. Inače pravili su naučnici srpski genom i utvrđeno je da Srbi imaju samo 21% slovenskih gena,ostatak je mešavina raznih. Pravljen je genom i za Hrvate i oni su najsličniji genomu Srba iz 10 veka,dakle prednemanjićke ere. Evo ti moj mali doprinos apsurdnosti "genetske čistote". Srdačno te pozdravljam,Sanda
gvozden1 gvozden1 23:20 27.11.2022

Re: Бошко

Ne znam šta je tačno rekao (ako može link

Imaš dole pri dnu, highshalfbooze.....stavio
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:23 27.11.2022

Re: Бошко

Pa drala se. Ova devojka koja je pricalanse rasplakala.
Nije mizogina izjava ako kazem da se neko dere dok drugi prica,ma ko god bio taj drugi.
Sacekaj da zavrsi pa onda kreni.
Orlic je Predsednik Skupstine i nije prekidao Rakicku.
Pri tome ja ne znam sta joj bi da se dere tako, kad je posle bila super u hodniku nasmejana,javila se sve normalno. E ko da nista nije bilo. Ja sam samo iskolacila oci.
To ko da ih spopadne nesto cim udju u salu. Ja se lepo sa svima izgrlim, sem sa desnicarima i par njih sto se deru, ali ima i kod Avetnice jedna bas fina gospodja. Lepo se ispricamo. I tako.
Ribozom Ribozom 23:23 27.11.2022

Re: Бошко

Dotle mani me politike na mom blogu.


A zavrsio se i kratak kurs za mlade sns lavove.
bene_geserit bene_geserit 23:27 27.11.2022

Re: Бошко

Imaš dole pri dnu

I šta je problem sa tom izjavom?
Nataša, ti si zelepila etiketu fašizam uz to, pa ajde obrazloži.
angie01 angie01 23:29 27.11.2022

Re: Бошко

Pa drala se. Ova devojka koja je pricalanse rasplakala.


ne gledam skupstinu, pa ne znam sta se desilo, videla sam samo taj snimak, znaci orlic joj iskljucio mikrofon i zato se drala, sta je bilo pre i posle ne znam,...al brate, zna se ko je tu glavni zlostavljac, pa je bez veze da se tako komentarise neko ko u startu nema nikakve sanse da se izbori...narocito sto se ti drugi deru stalno i jos jace.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:34 27.11.2022

Re: Бошко

Imala je 2 minuta jer ima neki protokol oko govora,a ona nije ovlascena iz stranke. Cekali su ovlascenog koji ima 5 minuta i onda imaju po 20 minuta.
Da su je njeni ovlastili imala bi 20 minuta ali nisu. Ne znam ni ja zasto to je neki njihov dogovor u grupi. Onda je dobila rec ova druga devojka i Rakicka je pobesnela i eto.
Meni je zao sto se to desilo. Da su se izmedju sebe dogovorili makar ko ce da prica ali nisu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:59 27.11.2022

Re: Бошко

bene_geserit
Drugi slučaj je vantelesna oplodnja doniranim materijalom koji će po Bošku Obradoviću da promeni genetski kod kod Srba

Ne znam šta je tačno rekao (ako može link?), ali zar ovo nije činjenično tačno?

Људи су се одувек мешали, и то по себи не би требало да икоме представља проблем.

Оно где ја видим проблем код увоза генетског материјала, и уопште код коришћења материјала анониманог даваоца, је тај да нема директног избора какав постоји у РЛ.

Бивша девојка мог друга, а увелико више нису били у вези, питала је да он донира сперму. Он је пристао и они су направили уговор који је прецизирао будућа права и обавезе. Тако је мајка најдиректније изабрала оца свог детета које сада расте. Ситуација чиста 1/1.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:07 28.11.2022

Re: Бошко

Ako neko hoce spermu ili jajne celije od nekoga drugog to je sve legitimno.
Htedoh da ti kazem da sam se vratila. Ovaj slucaj sa devojcicom o kojoj sam ti pricala je u toku. Cekam da vidim epilog i da vidim sta mogu da pomognem.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:09 28.11.2022

Re: Бошко

Razmisljam se sta da ti kazem,al cu ti reci pozdravio te Panter iz Apatina
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:16 28.11.2022

Re: Бошко

kao i tebe

Pa ti nemas ni srca ni duse. Kako te nije sramota. Stvarno nemam reci. Za srce si me ujeo.
Pa kakvi ste vi to ljudi. Odakle vam tolika mrznja. Da li sam ja ikada vredjala nekoga bilo gde. Jesam rekla za deanicare da su fasisti j jesu jer od zla ne vide dobrotu,ali koja je razlika izmedju njih i tebe. Nema je jer i ti ne vidis dobrotu i zao mi je i stidi se
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:19 28.11.2022

Re: Бошко

Pitacu je za misljenje. Mozda i napise nesto ne znam. Moram da je pitam. Ona je divna zena i ne dere se.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:23 28.11.2022

Re: Бошко

Pazi kada ja nista od ovoga ne znam. Meni je glava u notama, i kako da pomognem deci i kolegama.
A kako vi sve ovo znate
gvozden1 gvozden1 00:27 28.11.2022

Re: Бошко

Za srce si me ujeo.

Nataša, nauči bre da koristiš blog.
Nije rekao tebi.
(Zadnje vreme došlo kad ja branim.....
:)

I nauči šta su desničari

Sanda Rašković Ivić pripada tom, desnom, delu scene, ona je desničarka.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:35 28.11.2022

Re: Бошко

Ma Sanda je divna. Sa njom sednem popijem kafu.
A on me je stvarno za srce ujeo, ali zaista. Pa kako moze da kaze tako nesto. Sve sam u zivotu sama stvorila, bez icega sam napravila ime i bez politike i bez stranke.
Ja sam kao nestranacka licnost podrzala sns i tu sam. Svi me znaju, ali sam ostala svoja, ista. Za srce me je ujeo. Majke mi mile. Ne mogu da dodjem k sebi.
Pa zar da ovde na Blogu koji je za mene uticiste da se svadjamo. Pa kako ljudi moji... ja ne volim desnicare. Eto sutra je post,nek mi Bog oprosti ali oni su teski ljudi. Kako tako rade...
gvozden1 gvozden1 00:42 28.11.2022

Re: Бошко

A on me je stvarno za srce ujeo, ali zaista. Pa kako moze da kaze tako nesto. Sve sam u zivotu sama stvorila, bez icega sam napravila ime i bez politike i bez stranke.

Nataša, ja sam sa Frihendom na krv i nož, ali bre nije rekao za tebe, mlatiši je to rekao.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:45 28.11.2022

Re: Бошко

Hvala Bogu sto mi nije rekao. Stvarno. Ja sam se rasplakala. Ozbiljno. Pa ja bre vas sve volim, samo ne volim stvarno ove sto se deru. Valjda mi je to trauma iz detinjstva. Cim neko krene da se dere ja izadjem napolje.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:50 28.11.2022

Re: Бошко


Bebu sa genima iz Šumadije, da odvedeš u Ameriku recimo, da joj niko ne kaže poreklo, i kolike su šanse da ikad oseti srpski gen, i da se oseti Srbinom?


upoznao sam par korejanki koje su kao bebe usvojene, jedna u svedskoj druga u americi. ne znam istorijsku pozadinu ali sigurno je vezano za korejski rat - ni jedna ni druga ne znaju rec korejanskog, prva je svedjanka i zaposlena u svedskom MFA, uglavnom po ambasadama. Oseca se kao Svedjanka. Ova druga je odrasla u Kaliforniji, amerikanka, ali pre par godina je promenila zapadno ime u korejsko.

(nb: ne znam sta sam tacno hteo da kazem sa ovim komentarom; sem da odgovorim na hucijev zamisljen scenario. eto zamislio sam koreanke )

(nb1: mozda da su to bas bas bas teske price/dileme).
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:52 28.11.2022

Re: Бошко

nb: ne znam sta sam tacno hteo da kazem sa ovim komentarom; sem da odgovorim na hucijev zamisljen scenario. eto zamislio sam koreanke

Najbolje do sada
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:53 28.11.2022

Re: Бошко

natasa_tasic_10
Ako neko hoce spermu ili jajne celije od nekoga drugog to je sve legitimno.
Htedoh da ti kazem da sam se vratila. Ovaj slucaj sa devojcicom o kojoj sam ti pricala je u toku. Cekam da vidim epilog i da vidim sta mogu da pomognem.

Драго ми је да си се вратила и испричала о случају усвојене девојчице. Чини ми се само да ниси рекла где се то догађа, т.ј. који град је у питању.

Што се генетског материјала тиче, све је наравно легитимно, али анонимно донаторство је једна нова појава где нису баш увек јасни мотиви донатора. Из следећа три чланка се види да се неретко ради о опсесивним типовима, а то је ваљда такође неки фелер.

Отац 200 деце

Случај из Холандије

Случај из Израела
gvozden1 gvozden1 00:58 28.11.2022

Re: Бошко


(nb: ne znam sta sam tacno hteo da kazem sa ovim komentarom; sem da odgovorim na hucijev zamisljen scenario. eto zamislio sam koreanke

Pa dobro, i ja sam malo preterao sa crnčetom, tu je genetika baš očigledna, pa je normalno da se neko zapita što ja nisam kao ostali, nego crn, pa je možda i ta koreanka, jer je videla ko je, pa poželela da se poistoveti sa precima, ali šumadinče u Americi nema šanse da u ogledalu vidi odakle je :)
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 01:13 28.11.2022

Re: Бошко

Beograd je u pitanju i poceo je proces oko svega.
Ima raznih slucajeva slazem se sa tobom vezano za donorstvo, ali ima i normalnih ljudi
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 01:16 28.11.2022

Re: Бошко

ma razumemo se.

ne samo u americi. pa evo ti - vec pajiceve klinke ne bi imale pojma odakle su da ih cale ne vodi redovno u postojbinu (i zaista mu se divim na tome!).

znam x primera dece nasih roditelja koja veze nemaju sa domovinom (im roditelja) niti jezik. mozda nabodu na karti gde je. i sta su sad oni..

evo ti sad ovaj najnoviji primer - na evropskom su shipe vodile svajcarsku reprezentaciju - sad im se pridruzio kamerunac. jel su oni svajcarci sad? ispada da jesu...

pominjao sam zvereva - odrastao u nemackoj, ima drzavljanstvo - cale i keva rusi, maternji jezik ruski. sta je on?

a pominjah i ahmeda iz sudana koji je ceo zivot zarobljen u telu crnca a od rodjenja se oseca kao nemac



natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 01:19 28.11.2022

Re: Бошко

Pa maltene cela Francuska reprezentacija su Crnci, da ne pricam dalje. Poenta je da u danasnjem vremenu pricati o genetici je smesno.
Kakve veze ima ako je dete zivo i zdravo i pravo.
Onda je sve normalno.
predatortz predatortz 17:12 27.11.2022

Molim za odgovor

Da li ti smatraš da u Srbiji preovlađuje sistemski fašizam i šta misliš o tome kako se kotira odnos većinskog stanovništva prema Romima u Srbiji u odnosu na zemlje u okruženju?

Iz ličnog iskustva života u dve zemlje, BiH i Srbiji, mogu reći da je u Srbiji taj odnos dosta tolerantniji.

Da li je u redu da za neki, slažem se strašan primer, jer uvek je strašno kada je diskriminisano dete, bilo koje dete, odmah graknuti "fašizam", sa sve ovakvom fotografijom kao ilustracijom?

Sad će da pritrče bar dve koje će da tvrde da relativizujem sve što radi tvoja stranka, ti si mi zamerala da te prozivam jer mi se ne dopada tvoja stranka, ali je pitanje principijelno.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 17:25 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Pazi mi se ne znamo od juce ovde na blogu vec odavno..
Jednom je Tasa rekao da svako ko udje u politiku prestane da pise,evo ja pisem i to na isti nacin kao i pre.
Drugo ja se vozim gradskim prevozom svaki dan, pevam, mene ako hoce neko da isprepada moze svuda.
Poenta je da je Srbija izuzetno tolerantna u odnosu na Slovaku koja je fasisticka do bola,ali bas zbog toga ne treba da dozvolimo kojekakvim geneticarima da sole pamet ili da salju dete protivu zakona na online nastavu...
Poenta je da ja mogu da imam zuti dres,ti crveni ali dok god ne dozvolimo ovima da nas svadjaju dobro je. Jer sve prodje, ali sve, samo cast treba zadrzati bez obzira na stranu.
Blog je bio zakljucan za komentare jer je moderator tako trazio. Ja ni ne znam ko je sada moderator,ali ja sam otvorila blog.
Brisem samo uvredjive sadrzaje jer kod mene se postuje licnost a ne dres.
Love you baby i da ostanemo mi svoji, a ovi nek nas svi zaobidju
predatortz predatortz 17:37 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Love you baby i da ostanemo mi svoji, a ovi nek nas svi zaobidju


Naravno, ali ovo nije odgovor na moja pitanja.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 17:41 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Izbrisacu sliku iz ljubavi.
predatortz predatortz 17:43 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

natasa_tasic_10
Izbrisacu sliku iz ljubavi.


Hvala, ja sam veoma osetljiva osoba. Čim vidim svastiku, ruka spontano traži tetejac!
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 17:44 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Mislis na pitanje siatemski fasizam...
Ne mislim da zavisi od mesta do.mestabinod skole do skole.
Mislim da nema veze sa fasizmom.vec sa diskriminacijom i nerazumevanjem.
Takodje znam da ne zelim da neko ubacuje fasizam nigde a vidim da pokusavaju.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 17:44 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Samo iz ljubavi prema tebi baby
freehand freehand 20:27 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Da li ti smatraš da u Srbiji preovlađuje sistemski fašizam i šta misliš o tome kako se kotira odnos većinskog stanovništva prema Romima u Srbiji u odnosu na zemlje u okruženju?

Bez obzira što nisam pitan reći ću da ja smatram da je u Srbiji preovlađujući mekomudi fašizam. Koji se ogleda u svim aspektima vladavine sem u smelosti da se primeni direktna i masivna državna represija, jer su fašisti ovde - kao i u Nemačkoj onomad, ako ćemo realno - dovedeni od strane svetionika demokratije da obave zadatke. Samošto mi nismo nemci i ovo nije Nemačka, pa ovi ovde bez velikog poloma neće ni smeti ni moći da se otmu i pokažu u punom svetlu i sjaju sopstvene neljudskosti.
a što se tiče pitanja da li je Srbija na nivou zemalja u okruženju po pitanju odnosa prema ciganima - to jeste samo skrivanje sopstvenog kaljavog obraza iza komšijinog još kaljavijeg. to što je komšija veće govno ne znači da mi to nismo. Dapače, ako smo u stanju da se na taj način pravdamo.
predatortz predatortz 20:49 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

natasa_tasic_10
Samo iz ljubavi prema tebi baby


Meni je drago da si se ti nama vratila.
predatortz predatortz 20:57 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Bez obzira što nisam pitan reći ću da ja smatram da je u Srbiji preovlađujući mekomudi fašizam.


Moje mišljenje je da se mi svi, sebe ne isključujem iz tog skupa, često olako frljamo tim pojmom.

Fašizam, odnosno više nacizam, je teška reč i još teža optužba.

Srpsko društvo je u mnogo čemu nakrivo nasađeno, ali je svetlosnim godinama daleko od fašizma. Pa i tog impotentnog
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 20:57 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Vratila me je ova prica sa detetom, a danas sam procitala saopstenje Dveri. Mislim. Covece pa ovde trebamo da gledamo ljude u srce i dusu, a ne neke druge stvari. Kako je moguc zivot bez ljubavi,pa ja to ne mogu da prihvatim.
Eto baby, vratila sam se.
Na kraju krajeva ipak smo svi mi ljudi.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:35 27.11.2022

Re: Molim za odgovor




Bilo bi dosadno da se nisam vratila....
shmoo shmoo 22:51 27.11.2022

Мишљење једног перцета на ветру

natasa_tasic_10

Jednom je Tasa rekao da svako ko udje u politiku prestane da pise,evo ja pisem i to na isti nacin kao i pre.



То сам ја само понављао као папагај оно што сам чуо од блогера на Блогу Б92 који имају много дужи стаж од мене и међусобно се много боље познају него што их ја знам.

Реимо, оног Радуловића се уопште не сећам са Блога Б92, а многи га овде помињу као бившег блогера. Има још таквих случајева... Памтим једино Чомићку од раније, а за Крстића не знам да ли се то што он ради зове улазак (професионални) у политику или бављење маркетингом.




Него...

Где се налази та школа која је послала дете на онлајн наставу зато што је другачија?

Не мора назив школе, ни име места, него ме занима у којој то средини та школа функционише ако је дошло до овога што си поменула? Која је школска управа у питању?

Кажеш да је случај већ предат повереници, али ме чуди да и пре тога није доспео до надлежне школске управе, па преко ње до Министарства просвете и надлежних инспекцијских служби.

Колико ја знам како ту у систему функционишу ствари, сви ови би реаговали и од школе тражили поштпвање Устава и закона пре него што случај уопште и дође до поверенице. Не верујем да би државни органи у систему школских власти тек тако ћутке прешли овог случаја у тој школи.


Забрана дискриминације

Члан 21.

Пред Уставом и законом сви су једнаки.
Свако има право на једнаку законску заштиту, без дискриминације.
Забрањена је свака дискриминација, непосредна или посредна, по било ком основу, a нарочито по основу расе, пола, националне припадности, друштвеног порекла, рођења, вероисповести, политичког или другог уверења, имовног стања, културе, језика, старости и психичког или физичког инвалидитета.
Не сматрају се дискриминацијом посебне мере које Република Србија може увести ради постизања пуне равноправности лица или групе лица која су суштински у неједнаком положају са осталим грађанима.

Заштита људских и мањинских права и слобода

Члан 22.

Свако има право на судску заштиту ако му је повређено или ускраћено неко људско или мањинско право зајемчено Уставом, као и право на уклањање последица које су повредом настале.
Грађани имају право да се обрате међународним институцијама ради заштите својих слобода и права зајемчених Уставом.


Право на образовање

Члан 71.

Свако има право на образовање.
Основно образовање је обавезно и бесплатно, а средње образовање је бесплатно.
Сви грађани имају, под једнаким условима, приступ високошколском образовању. Република Србија омогућује успешним и надареним ученицима слабијег имовног стања бесплатно високошколско образовање, у складу са законом.
Оснивање школа и универзитета уређује се законом.



(Устав Републике Србије)










Бошка Обрадовића не бих да коментаришем.

Мала је ова Србија, сви се знамо и познајемо и сви одлично знамо ко је ко и ко за кога и у чију корист ради на политичкој сцени Србије.

Ова два случаја која си описала у уводном тексту немају никакве међусобне везе један са другим.

Бошко Обрадовић је естрада, политичка и таблоидна естрада за таблоидиоте. Чак није ни политичар него је у нивоу оних ликова из Задруге и Парова.








А овај случај са девојчицом којој је ускраћен приступ настави у основној школи (која је обавезна за све и свако има право на образовање у Србији по Уставу) јесте реални живот, не надреално естрадно просеравање професионалних продавача магле и муда за бубреге у Србији који живе од тога попут Бошка Обрадовића.







natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:55 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Него...

Где се налази та школа која је послала дете на онлајн наставу зато што је другачија?

Не мора назив школе, ни име места, него ме занима у којој то средини та школа функционише ако је дошло до овога што си поменула? Која је школска управа у питању?

Кажепш да је случај већ предат повереници, али ме чуди да и пре тога није доспео до надлежне школске управе, па преко ње до Министарства просвете и надлежних инспекцијских служби.

Колико ја знам како ту у систему функционишу ствари, сви ови би реаговали и од школе тражили поштпвање Устава и закона пре него што случај уопште и дође до поверенице. Не верујем да би државни органи у систему школских власти тек тако ћутке прешли овог случаја у тој школи.

Kod Poverenice je sada sve.
Meni je poslata privatna poruka.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:03 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

Ne mogu Taso da pisem javno jer je hraniteljska porodica u procesu usvajanja sada. Ceo slucaj je kod Poverenice. Ja ga pratim. Protivpravno je dete na onlinu. Ja verujem da ce Poverenica da pokrene sve i da resi u korist deteta.
Inace dete je spremano za usvajanje u Italiju. Jedva su je zadrzali hranitelji i ona je pretrpela veliku traumu jer nije htela da ode on njih.
Zato i pratim slucaj. Po meni je najbolje da promene skolu,kao sto smo mi uradili sa nasom sestrom. Iz X je prebacili u V.
zoja444 zoja444 23:05 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

taj dokumentarac sa piletom herojem pobeguljom, je jedan od najdirljivijih koje sam ikada videla.
zoja444 zoja444 23:20 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

znam za neku davnu pricu da su romska deca kupovana da bi bila angazovana za prosjacenje u zemljama eu a od strane organizovanog kriminala.
shmoo shmoo 23:21 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

natasa_tasic_10

Kod Poverenice je sada sve.
Meni je poslata privatna poruka.

Ne mogu Taso da pisem javno jer je hraniteljska porodica u procesu usvajanja sada. Ceo slucaj je kod Poverenice. Ja ga pratim. Protivpravno je dete na onlinu. Ja verujem da ce Poverenica da pokrene sve i da resi u korist deteta.




Немој погрешно да ме разумеш... Разумем ја да си ти врло емотивно људско биће као и сви уметници, али овде се не ради о теби него о тој девојчици и њеној судбини па мислим да онда није ни требало да читав случај чак ни овде на Блогу Б92 износиш овако јавно док се све не заврши.

Поготово није требало све то у комбинацији са оним Бошком Обрадовићем.

Тиме си само разводнила поенту помињања случаја девојчице којој је ускраћен приступ настави, али си зато код оних којих те читају створила утисак да покушаваш да манипулишеш својим текстом под онаквим насловом "Фашизам за добро јутро".

А баш је фашизам тај који покушава да манипулише емоцијама људи путем разноразних медија.

Некако си самој себи тиме ускочила у уста иако верујем у твоје добре намере док си ово писала и качила на Блогу Б92 и тачно знам на шта си хтела да укажеш том причом о девојчици којој је ускраћен приступ настави јер је другачије националности или боје коже пошто имам много искуства са тиме што тиња у неким људима у школама по Србији, па макар они били и професори у школама што значи да спадају у најобразованији део овог друштва. (Радим у основној школи у којој 25% ученика није српске националности. Роми, Ашкалије, Горанци, Албанци, Турци... Све их подводе под Роме, али нису сви Роми. 25% ученика.)

Али овако, на овај начин... Постигла си контраефекат.

И саму ту причу свела на таблоидне покушаје манипулисања људским осећањима на исти начин на који то ради и Бошко Обрадовић.

Извини, али мислим да си погрешила.

Сачекај да се читава та прича са девојчицом која је дискриминисана на тај начин како си описала прво заврши и онда пиши. И пиши само о томе, без икаквих помињања Бошка Обардовића, Миша Вацића и осталих службеника Службе које ова власт користи само за подстицање мржње међу људима у Србији да би онда себе медијски представљала као некаквог великог спаситеља Србије од таквих "десничара".

(Ти ликови имају везе са политичком десницом исто колико и ја, којем је забрањено уставом и законом да пева у друштву и ван купатила, имам везе са Хором бечких дечака.)

shmoo shmoo 23:21 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

zoja444
taj dokumentarac sa piletom herojem pobeguljom, je jedan od najdirljivijih koje sam ikada videla.



Променио ми је живот. Имао сам 14-15 година.


shmoo shmoo 23:23 27.11.2022

Re: Molim za odgovor

zoja444
znam za neku davnu pricu da su romska deca kupovana da bi bila angazovana za prosjacenje u zemljama eu a od strane organizovanog kriminala.



Филм Горана Паскаљевића "Анђео чувар" из 1987. говори о томе.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana