Gradjanske inicijative| Porodica| Roditeljstvo| Život

Molim sud - član 16 zakona o javnom redu i miru

natasa_tasic_10 RSS / 03.12.2022. u 19:51

 

Pre dva dana, tačnije u Četvrtak, delegirana sam u ime Odbora da odem u Ambasadu Francuske i da prisustvujem okruglom stolu povodom "Prevencije seksualne eksploatacije i prostitucije u Srbiji". Bili su pripadnici vlasti, opozicije, NVO sektora, ambasade. Eto i ja operska  umetnica , dugogodišnja aktivistkinja, i profesor neko ko se davno još 2000 tih susreo sa decom ulice, radio sa njima i slušao najteže moguće priče. Neke od njih ste čitali.

 

Prvo su počeli da izlažu kao po običaju ljudi koji imaju primer dobre prakse vezano za prevenciju prostitucije van Srbije, a to su Francuska i Švedska.   

Čudili su se najezdi prostitutki i muških i ženskih iz Rumunije i Bugarske, po čitavoj Francuskoj, nisu znali razlog. Jednostavan je , potražnja, pa su odlučili da kažnjavaju I korisnike i pružaoce te usluge.

Pričali su o primeni zakona na pružaoce usluga i kažnjavanje istih, ali o onima koje te usluge koriste a ne stignu na primenu ne kazne, jer njih nikada ni ne uhvate. Žene se kažnjavaju novčano i mole sud da plaćaju kaznu na rate, jer nemaju odakle,  a mnoge od njih imaju porodicu, koju izdržavaju od ovoga posla.

Ono o čemu ću pričati kao žena je tragedija jednog tela, koje je naše, života koje mnoge ne mogu da imaju.

Mene je ljudska strana priče potresla, ona koja govori o  činjenici da počinju u najranijoj dobi i rade to do smrti.

Umesto da pišem, citiraću nekoliko svedočanstava iz knjižice Molim sud, Sanje Pavlović, koja je imala uvid u monitoring petogodišnje primene Zakona o javnom redu i miru za član 16 - prostitucija ( 2016-2022).

"Ja se  već neko vreme bavim prostitucijom jer nemam od čega da živim, a imam troje dece, i to dva sina koja su stari 10  i 8 godina i ćerku koja ima 18 meseci i koju još uvek dojim. Ja nemam od čega da hranim decu, pa sam izašla da pokušam da zaradim neki dinar jer mi se prethodnih dana desilo da mi je desna noga potpuno otekla i ta noga me boli, a dobila sam i temperaturu. Zvala sam hitnu pomoć, a oni su mi rekli da večeras u 20h odem na VMA da  bi mi pregledali tu nogu i da bi mi pružili lekarsku pomoć. Iz svih tih razloga sam bila prinuđena da izađem na ulicu i da zaradim neki dinar. 

 U BEOGRADU, MAJKA TROJE DECE, NEMA DRUGIH INFORMACIJA, OSUĐENA NA NOVČANU KAZNU OD 20000 DINARA.

Na saslušanju kod ovog sudije, okrivljena  je u potpunosti priznala navode iz podnetog zahteva, pri čemu je dodala "Molim sud, da mi ublaži novčanu kaznu ispod zakonskog minimuma zbog teške materijalne situacije. 

Takođe molim sud da uzme u obzir da nikada nisam prekršajno kažnjavana, da sam nadležnim organima uvek dostupna na adresi___________, na kojoj živim i gde sam želela da se prijavim, ali nisam uspela, jer me vlasnica stana nije htela prijaviti, a takođe molim sud da uzme u obzir da sam majka troje maloletne dece starosti  14, 4 i 2 godine i koje sama izdržavam, te molim da mi odobri plaćanje kazne, ne po skraćenom postupku, već na nekoliko mesečnih rata. 

Beograd, 2019, nezaposlena, majka troje dece, SSS, osuđena na novčani iznos od 21000 dinara za odavanje prostituciji i 10000 dinara za neprijavljivanje promene prebivališta u zakonski predviđenom roku.

Priča Sudije sa Juga, koja je sve vereme slušala sve ovo i stiskala donju usnu.

"Doveli su mi  ženicu, da sudim. Bila je trudna, mršava i vukla je nogu.

Pitala sam je šta ti je sa nogom?

Sudija, kamion mi je prešao preko nje, a ja moram da radim. Već imam dvoje gladnih kući."

Nije je kaznila, pustila ju je. Njoj je njena muka dovoljno velika.

Dodatne informacije koje je AŽC  tražio.

Iako je AŽC tražio dostavu anonimnih presuda, u nekim presudama anonimizacija nije bila dosledno sprovedena, te se iz jednog broja presuda moglo zaključiti da značajan broj  osuđenih čine pripadnice/pripadnici romske nacionalne manjine. Stoga je je jedna od preporuka koju su predložile  prilikom budućih aktivnosti da se uzme i sistemski rasizam kojima su izloženi pripadnici ove nacionalne manjine.

 Sada sedim i razmišljam kako da završim ovaj blog, a u glavi mi je inspektor koji je rekao da su mediji krivi za promovisanje prostitucije, elem i jesu, ali niko ih ne kažnjava, jer niko neće da potegne krivične prijave, jer je tu priča o elitnoj prostituciji.

Ove jadne žene, na ulici, sa decom, koje se rađaju u bedi i umiru u njoj, one plaćaju kazne, jer njihove priče malo ko ispriča.

Bože spasi ih.  

 



Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

magnus magnus 21:39 03.12.2022

svoga tela gospodar

legalizirat, niko ne smije biti prsiljen na to, ograničit maržu "madam" i država da se odrekne svih poreza u korist dama osim zdravstvenog i penziskog i kraj priče .. nekom je to možda izlaz iz krize , neko je objestan , neko ima poriv za samokažnjavanjem ( a bolje da se jebe neg drogira) , uglavnom država ne bi smjela da se mješa u slobodne odluke slobodnih ljudi ali da drakonski kažnjava svaku prisilu . Moralno zgražanje ne može bit uslov za krivicu

bene_geserit bene_geserit 22:22 03.12.2022

Re: svoga tela gospodar

legalizirat, niko ne smije biti prsiljen na to, ograničit maržu "madam" i država da se odrekne svih poreza u korist dama osim zdravstvenog i penziskog i kraj priče

Čekaj a PDV? Dodatna vrednost u obliku STDs.
Nego ne znam kako ćeš da nekog ubediš da se država odrekne svih poreza baš za tu profesiju.
To bi moralo da bude progresivno, ove jadne žene na ulici da ne plaćaju porez, a elitna prostitucija da plaća.

Nego slažem se da je legalizacija bolja od ovog danas, jer belo roblje, prisilna prostitucija postoji dobrim delom jer nema legalizacije. A i polne bolesti bi se verovatno manje širile da je cela stvar regulisana.
Najbolje bi bilo da cela stvar ne postoji, ali to je u domenu utopije.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:43 03.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Problem je dobro predstavio inspektor.
Rekao je da vecina devojaka bude uvucena u prostituciju i navucena na drogu da bi mogle da nekako prihvate taj posao.
Problem sa tom elitnom je glorifikacija koja im se putem medija predatavlja. On je ispricao primer jedne elitne prostitutke koja se sada bavi prosjacenjem da bi prezivela.
Treca je vezana za Centre za soc.rad. nijedan nije bio tamo. Bili su inspektori,sudije, NVO, zakonodavna i mislim izvrsna vlast. Ne znam da li je Poverenica izvrsna.
Jedan uzasan aspekt su deca koja zive u takvim porodicama.
magnus magnus 23:21 03.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Problem sa tom elitnom je glorifikacija koja im se putem medija predatavlja

Problem sa tom elitnom je glorifikacija koja im se putem medija predatavlja
u nekoj emisiji Romana Bolkovića bila priča šta je to elitna prostitucija ,,, i pita lik koja je razlika između elitne prostitutke i prostitutke za elitu ... kaže ovaj mrtav ladan "da si jebo , znao bi"

magnus magnus 23:23 03.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Bili su inspektori,sudije, NVO, zakonodavna i mislim izvrsna vlast. Ne znam da li je Poverenica izvrsna.
biće grantova i na kurvama , blago meni....nvo služi samo za parazitiranje

magnus magnus 23:25 03.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Čekaj a PDV? Dodatna vrednost u obliku STDs.
država ne treba da to smatra ni poželjnim ni podržanim poslom , samo da ga dekriminalizira i zaštiti ljudske slobode

gvozden1 gvozden1 23:26 03.12.2022

Re: svoga tela gospodar

ograničit maržu "madam

"Madam" je u kraljevini Srbiji mogla da naplaćuje samo kiriju za stan, ne i da uzima od zarade, a država im je plaćala obavezne lekarske preglede.
Ali, ni prostitutke nije mnogo mazio zakon, sloboda im je bila drastično ograničena .

A ovo
uglavnom država ne bi smjela da se mješa u slobodne odluke slobodnih ljudi


Potseti me ma priču o Selevačkoj **bačini, a koja priča baš o tome, da je Miloš ukinuo presudu kojom je sud osudio strinu i sinovca što su u bludu napravili dete, i u obrazloženju naveo da se "mi se u **bačinu ne mešamo i na put ne stajemo"

(Izvini Nataša, to je citat)


A da, izgleda da se rešenje bez legalizacije ne može naći.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:30 03.12.2022

Re: svoga tela gospodar

da, izgleda da se rešenje bez legalizacije ne može naći.
ja mislim da ne treba legalizacija vec dekriminalizacija kao u Francuskoj.
Meni nije jasno sta rade ti centri za socijalni rad?
Stvarno ne mogu da shvatim to
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:33 03.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Ne znam za grantove. Znam samo da su bili tamo svi sem iz centara i da mi je jos uvek tesko kada se setim toga. Dan pre je bilo vezano za seksualno zlostavljanje dece. O tome ne znam ni kako da pisem. Rekla sam da treba i digitalno nasilje da se kazni. Jao ja bih sve u zatvor na dozivotnu
magnus magnus 00:20 04.12.2022

Re: svoga tela gospodar

A da, izgleda da se rešenje bez legalizacije ne može naći.

nikvet pn nikvet pn 09:51 04.12.2022

Re: svoga tela gospodar

PONEDELJAK, 22.08.2005. | 09:22 B92

Penzije i za prostitutke

Udruženje vlasnika srpskih noćnih klubova prikupilo je 27.000 potpisa kojima se traži legalizacija prostitucije. Peticija je pre mesec i po dana, kako tvrde, upućena Skupštini Srbije, ali tamo nije stigla i još nema reakcija. Ipak, predsednik Udruženja 160 klubova Slavoljub Veljković ne deluje zabrinuto i za „Blic“ otkriva da će „sve biti rešeno u februaru“, a prostitucija legalizovana u Skupštini Srbije. Veljković tvrdi da su mu neki političari „sa kojima je dobar“ tako rekli.

Udruženje vlasnika srpskih noćnih klubova prikupilo je 27.000 potpisa kojima se traži legalizacija prostitucije. Peticija je pre mesec i po dana, kako tvrde, upućena Skupštini Srbije, ali tamo nije stigla i još nema reakcija. Ipak, predsednik Udruženja 160 klubova Slavoljub Veljković ne deluje zabrinuto i za „Blic“ otkriva da će „sve biti rešeno u februaru“, a prostitucija legalizovana u Skupštini Srbije. Veljković tvrdi da su mu neki političari „sa kojima je dobar“ tako rekli.

- Želimo da poslujemo kao i svako drugo preduzeće i plaćamo porez. Želimo da država ima uvid u to područje rada a da osobe koje se bave prostitucijom imaju pravo na socijalno i penziono osiguranje, da nadležne službe kontrolišu njihovo zdravlje. Prema našim podacima, u Srbiji se tim poslom bavi više od 7.000 žena. Sadašnje stanje je neodrživo. Policija stalno šalje racije, devojke su u stresu i uplašene, a definitivno su raspoložene da se time bave. Ne možete ih sad terati da budu čistačice, kad ovaj posao znaju dobro - kaže Veljković, vlasnik noćnog kluba „Karibi“ u Paraćinu.
zoja444 zoja444 10:02 04.12.2022

Re: svoga tela gospodar

haha, kad ovaj posao znaju dobro. sex umece je vestina. znanje se stice vezbanjem. nije to neki dar, talenat. i ciscenje je vestina. joj, jadne zene. dajte prvo penzije i ostalo za domacice.
highshalfbooze highshalfbooze 10:45 04.12.2022

Re: svoga tela gospodar

nikvet pn

Penzije i za prostitutke


Ova aktivnost je smislenija i bolje obrazložena od većine koje čujemo u zakonodavnom telu ove zemlje.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 10:48 04.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Onda treba da budu penzije i za domacice.
highshalfbooze highshalfbooze 11:11 04.12.2022

Re: svoga tela gospodar

natasa_tasic_10
Onda treba da budu penzije i za domacice.


Poštovana gospođo Narodni poslaniče, svaka delatnost koju prati plaćanje doprinosa za penziju je praćena pravom za penziju.

Poenta predloga koji je preneo Nikvet je u tome da se prostitucija tretira kao prodaja ljubavnih usluga i bude tretirana kao delatnost.

Ako Vi smatrate da domaćica treba da bude delatnost koja je registrovana, onda to i predložite tamo gde ste izabrani.
zoja444 zoja444 11:19 04.12.2022

Re: svoga tela gospodar

prostitucija-pruzanje ljubavnih usluga?! sex je sex a ljubav je ljubav. prostitutke vole svoje musterije?! u kakvim zabludama zive muskarci. ljubav za 5 min do pola sata?!
nikvet pn nikvet pn 11:43 04.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Најстарији занат је и под Стаљином преживео, сузбијање није тема. Тема је минимизирање штете.
(парафразирам)
- kaže Veljković, vlasnik noćnog kluba „Karibi“ u Paraćinu.


Госн Славољуб Вељковић је културан, цивилизован, аргументован лик и никако се не уклапа у стереотип макроа из филмова. Овом темом се бави довољно дуго и сигуран сам да би радо помогао.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:17 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar

legalizirat, niko ne smije biti prsiljen na to, ograničit maržu "madam" i država da se odrekne svih poreza u korist dama osim zdravstvenog i penziskog i kraj priče ..

У УК, у сваком случају у Енглеској и Велсу, а мислим и у Шкотској (Шкотска има своје законодавство, па се неки закони разликују), проституција је легална, али углавном све што окружује проституцију је кривично дело. У то би рецимо спадало држање бордела (али не рад проститутке и чистачице у борделу), рекламирање услуга, шеткање на улици док се чека муштерија, а кажњива је и спора вожња колима поред ивичњака у потрази за проститутком, тзв. kerb-crawling. Кажњиво је натеривање на проституцију, силом, претњама и уценама. Посебно је занимљиво да мада је тев. age of consent, односно године када млада особа може да има секс по слободној вољи, кажњиво је платити за секс особи млађој од 18 година, односно закон додатно штити младе особе.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:24 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Госн Славољуб Вељковић је културан, цивилизован, аргументован лик и никако се не уклапа у стереотип макроа из филмова.

Енглеско законодавство управо иде против господина Вељковића и њему сличних који експлоатишу проститутке, а не против жене без средстава за живот из Наташиног текста која је принуђена да се проституише да би издржавала децу.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:36 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Ова цела област је врло комплексна и нема идеалног начина да се уреди, али ово што сам горе навела из енглеског законодавства је најприближније ономе што мислим да је решење.

Мислим да сама проституција треба да буде декриминализована, а да експлоатација других особа буде најстрожије кажњавана.
bene_geserit bene_geserit 09:47 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Ова цела област је врло комплексна и нема идеалног начина да се уреди, али ово што сам горе навела из енглеског законодавства је најприближније ономе што мислим да је решење.

Jeste, pa su imali Rotherham child sexual exploitation scandal, koliko beše 1400 dece od 12-16 godina u periodu od 20 i koliko već godina. Ili Huddersfield grooming gang. I još sve i svašta.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:00 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Jeste, pa su imali Rotherham child sexual exploitation scandal, koliko beše 1400 dece od 12-16 godina u periodu od 20 i koliko već godina. Ili Huddersfield grooming gang. I još sve i svašta.

Родерхам је само један пример, врх леденог брега јер је тај child grooming дешавао гоинама у сваком граду где је постојала пакистанска заједница, а неке девојчице су биле и млађе од 12.

Ту се радило о једном другом проблему: полиција, социјални радници и други којима су се неке девојчице жалиле су све игнорисали бојећи се да не буду оптужени за расизам. Политичка коректност gone mad!

(Прошле недеље је Енглеску дрмала друга прича у чијем је центру наводни расизам, (ЛИНК)).
gvozden1 gvozden1 15:06 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar

У то би рецимо спадало држање бордела (али не рад проститутке и чистачице у борделу), рекламирање услуга, шеткање на улици док се чека муштерија, а кажњива је и спора вожња колима поред ивичњака у потрази за проститутком

To je, otprilike, to.
Osim držanje bordela, čini mi se logičnim da se i to omogući, i tu se dolazi do pitanja da li porez na bordel sa bude isti kao i na krojački salon.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:03 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar

gvozden1
У то би рецимо спадало држање бордела (али не рад проститутке и чистачице у борделу), рекламирање услуга, шеткање на улици док се чека муштерија, а кажњива је и спора вожња колима поред ивичњака у потрази за проститутком

To je, otprilike, to.
Osim držanje bordela, čini mi se logičnim da se i to omogući, i tu se dolazi do pitanja da li porez na bordel sa bude isti kao i na krojački salon.

Мислим да никада не треба декриминализовати подвођење и држање бордела.

Битно је да се мушкарци и жене проституишу по сопсвеном избору, рекреативно за Прада ташну, Гучи ципеле или следећи фикс, и то је ок, међутим, за свако друштво је тотална срамота да жена мора да се проституише да би издржавала децу, и срамота је да је суд још кажњава.

За декриминализовање бордела нека гласа онај ко би запослио своју ћерку или сина код углађеног господина Вељковића.
gvozden1 gvozden1 16:12 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar


За декриминализовање бордела нека гласа онај ко би запослио своју ћерку или сина код углађеног господина Вељковића.

Pogrešno je ovo.
Isto se može reći i za kockarnice, ko hoće da mu dete bude kockar, neka glasa za dekriminalizovanje kockarnica, za striptiz klubove, za porno industriju....

Teško da bi išta od toga moglo da bude legalno ako bi svako po svojoj deci sudio.

A treba li sve to zabraniti?

Drugi kriterijum tu mora da vlada, a ne odnos prema svojoj deci, i treba izbegavati da se ona uopšte pominju u ovakvim razgovorima.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:38 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Pogrešno je ovo.
Isto se može reći i za kockarnice, ko hoće da mu dete bude kockar, neka glasa za dekriminalizovanje kockarnica, za striptiz klubove, za porno industriju....

Ја мислим да кладионице треба, ако не забранити, онда смањити њихов број на 20% од садашњег и сурово их опорезовати.

И да будем јасна, уопште не говорим о моралу, већ само о онемогућавању експлоатације других људи, њихових тешких ситуација и слабости.

А ко жели, нека седне за бар у Хилтону или Хајату и чека муштерије.
gvozden1 gvozden1 16:50 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar

и сурово их опорезовати

Da li će ovo pročitati Bene i Magnus?:)

већ само о онемогућавању експлоатације других људи, њихових тешких ситуација и слабости.

Ipak se prostitucija ne svodi samo na to, mada je velikim delom to.
Složena stvar, ali sigurno tu ima i sveta koji nema problem sa takvim načinom zarađivanja, a da nije ni za Hilton, ni u nekoj teškij situaciji.

Kako god, oko poreza se složismo:)
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:04 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Ipak se prostitucija ne svodi samo na to, mada je velikim delom to.
Složena stvar, ali sigurno tu ima i sveta koji nema problem sa takvim načinom zarađivanja, a da nije ni za Hilton, ni u nekoj teškij situaciji.

Kako god, oko poreza se složismo:)

Драго ми је :)

Није проблем у проституцији ако се ради о трансакцији између двоје људи и мислим да проституција треба да буде декриминализована.

Проблем је макро/власник бордела/ланца бордела, односно експлоататор других људи за кога је проституција добар ”бизнис опортјунити”.
gvozden1 gvozden1 17:12 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar


Није проблем у проституцији ако се ради о трансакцији између двоје

Razumem, naravno, logiku, ali može se ići njome i korak dalje.
Ako su tu svi svojim voljom, ako "dama" želi da plati "madam" da joj ova nabavlja mušterije i omogući uslove, što se mešati u njihov dogovor?

To vrlo načelno, a onda dolazi na red sva kompleksnost problema za koji čovečanstvo još nije našlo odgovor, znam.
angie01 angie01 17:28 06.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Мислим да сама проституција треба да буде декриминализована, а да експлоатација других особа буде стрнајожије кажњавана.


nekako je taj ceo problem nelinearan, pa tako ni resenje ne moze biti jednoobrazno, cuj resenje, pogled na problematiku.

moje misljenje je da je porstitucija samozlocin prema svom telu i dusi, sta god to znacilo i da vecinu onih koji su zbog siromastva i bez drugih mogucnosti gurnuta u taj uzas, cesto i silom na razne nacine, treba spasiti,...a klijenti nek si kupe lutke na naduvavanje...kad vec ne mogu drugacije.

ja ne znam da li kod zivotinja ima neki slucaj prisilnog odnosa- prisilan je i ovaakav sa pristankom-...znaci, samo covek ima takav monstruozan poriv, da seksualno opsti na ovakav nacin...silovanje s pristankom.

sto se tice elitne prostitucije, gde "pruzaoci usluga" nisu zivotno ugrozeni, nego zele zivot na visokoj nozi na taj nacin-tu bih zesce oporezivala i jednu i drugu stranu, koje su sustinski zasluzile jedna drugu i tu ne vidim isti problem kao u onoj prvoj grupaciji.

prodavanje tela je dehumanizacija najstrasnija,...jos kada cujem, najstariji zanat na sveti, pa hebovasbog, je l normalno da se tako nesto nije promenilo i jos se zove poslom,...
milisav68 milisav68 11:55 07.12.2022

Re: svoga tela gospodar

gvozden1

Није проблем у проституцији ако се ради о трансакцији између двоје

Razumem, naravno, logiku, ali može se ići njome i korak dalje.
Ako su tu svi svojim voljom, ako "dama" želi da plati "madam" da joj ova nabavlja mušterije i omogući uslove, što se mešati u njihov dogovor?

To vrlo načelno, a onda dolazi na red sva kompleksnost problema za koji čovečanstvo još nije našlo odgovor, znam.

Da, "reklama" i "organizacija posla" sa jedne strane, a sa druge sigurnost "izvođača radova".

Jer ima budala koje misle da kad plate da jebu, da mogu i da biju (ili šta već može da im padne na pamet).

Dokle god je sve to nelegalno, stvara se ogroman prostor za maltretiranje od strane makroa/mafijaša.Neko ipak mora da "vodi posao", da ima objekat, nalazi "mušterije", ali i da štiti "radnike".

Ako bi se sve to na neki način legalizovalo, "radnici" bi bili zaštićeniji, država bi ubirala nekakav porez, a kriminal bi se smanjio za neki procenat, pošto obično uz prostituciju idu i narkotici, a gde su narkotici tu je i oružje...

I ne slažem se za neki ekstra porez, jer to opet dovodi do ilegale.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:36 07.12.2022

Re: svoga tela gospodar

milisav68

Da, "reklama" i "organizacija posla" sa jedne strane, a sa druge sigurnost "izvođača radova".

Jer ima budala koje misle da kad plate da jebu, da mogu i da biju (ili šta već može da im padne na pamet).

Dokle god je sve to nelegalno, stvara se ogroman prostor za maltretiranje od strane makroa/mafijaša.Neko ipak mora da "vodi posao", da ima objekat, nalazi "mušterije", ali i da štiti "radnike".

Ako bi se sve to na neki način legalizovalo, "radnici" bi bili zaštićeniji, država bi ubirala nekakav porez, a kriminal bi se smanjio za neki procenat, pošto obično uz prostituciju idu i narkotici, a gde su narkotici tu je i oružje...

I ne slažem se za neki ekstra porez, jer to opet dovodi do ilegale.

Проституција постоји и треба је легализовати као трансакцију између две одрасле особе, где проститутке евентуално могу да раде заједно, заједно запошљавају девојку/чистачицу, деле простор у коме раде и сл, а борделе, макрое, ”салоне за масажу”, ”сауне” и слично никако.

Проститутке не треба да плаћају порез, без обзира колико зарађују, али треба да се омогући да плаћају допринос за здравствено и пензионо.

Уколико би се легализовали бордели као још један легалан и уносан бизнис, држава би на тај начин легализовала најгору врсту експлоатације где ”бизнисмен” продаје другу особу и њене сексуалне услуге, што није далеко од легализације ропства. Такав бизнис, сходно свом легалном статусу, био би опорезован, а држава би, пунећи буџет од зараде остварене на тај начин, била директни саучесник у експлоатацији својих држављана/држављанки.
milisav68 milisav68 14:25 07.12.2022

Re: svoga tela gospodar

principessa_etrusca

Проституција постоји и треба је легализовати као трансакцију између две одрасле особе, где проститутке евентуално могу да раде заједно, заједно запошљавају девојку/чистачицу, деле простор у коме раде и сл, а борделе, макрое, ”салоне за масажу”, ”сауне” и слично никако.

Ma moraš da imaš neko obezbeđenje.
Проститутке не треба да плаћају порез, без обзира колико зарађују, али треба да се омогући да плаћају допринос за здравствено и пензионо.

Doprinos za zdravstvo ti ne treba dok god se redovno javljaš na biro, a penziju možeš da uplaćuješ u osiguravajućim kućama bez obzira čime se baviš.

Sve ovo što predlažeš se već dešava.

zoja444 zoja444 15:36 07.12.2022

Re: svoga tela gospodar

penziono godinama mogu da uplacuju i nezaposleni preko pio fonda. izaberu samo osnovicu na osnovu stepena strucne spreme. neko sa osmim stepenom moze da izabere prvi. iznos se valjda menja na svaka tri meseca.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:51 07.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Ma moraš da imaš neko obezbeđenje.

Једна ствар је када проститутка (или рент бој) запосле обезбеђење, а сасвим друга када проститутка и обезбеђење раде за газду.
gvozden1 gvozden1 17:47 07.12.2022

Re: svoga tela gospodar

најгору врсту експлоатације где ”бизнисмен” продаје другу особу и њене сексуалне услуге, што није далеко од легализације ропства.

Imaš sličnu situaciju sa fudbalerima.
I tu biznismeni odlučuju kome i za koliko para će prodati drugu osobu.

Ovde pravi moralni problem što se radi o seksu, ali neko hoće da proda svoju veštinu, ovu ili onu.

Dok je bez prisile, može to da prođe.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:06 07.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Imaš sličnu situaciju sa fudbalerima.
I tu biznismeni odlučuju kome i za koliko para će prodati drugu osobu.
Ovde pravi moralni problem što se radi o seksu, ali neko hoće da proda svoju veštinu, ovu ili onu.
Dok je bez prisile, može to da prođe.

Док су проститутке и рентбојеви слободна професија. :)

Никакви послодавци не долазе у обзир!
milisav68 milisav68 23:06 07.12.2022

Re: svoga tela gospodar

principessa_etrusca

Једна ствар је када проститутка (или рент бој) запосле обезбеђење, а сасвим друга када проститутка и обезбеђење раде за газду.

A za to ti opet treba firma :)

I neko mora da bude gazda :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:02 08.12.2022

Re: svoga tela gospodar

I neko mora da bude gazda :)

Препоручујеш се?
gvozden1 gvozden1 01:10 08.12.2022

Re: svoga tela gospodar

principessa_etrusca
I neko mora da bude gazda :)

Препоручујеш се?

:)
zoja444 zoja444 01:55 08.12.2022

Re: svoga tela gospodar

samo da vas prisetim da ovde oduvek nisi mogao da drzis ni kafic sa dva stola ili kiosk sa virslama, a da ne moras da placas reket lokalnom mafijasu za zastitu.
bene_geserit bene_geserit 20:50 08.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Проститутке не треба да плаћају порез, без обзира колико зарађују

A zbog čega?
Kao što ne vidim ni jedan razlog da se ekstremno oporezuju, takođe ne vidim ni jedan razlog da se oslobode plaćanja poreza.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:13 08.12.2022

Re: svoga tela gospodar

bene_geserit
Проститутке не треба да плаћају порез, без обзира колико зарађују

A zbog čega?
Kao što ne vidim ni jedan razlog da se ekstremno oporezuju, takođe ne vidim ni jedan razlog da se oslobode plaćanja poreza.

Покушаћу да објасним зашто мислим да проститутка не треба да плаћа порез.

Колико год да живимо у друштву где секс није табу, сексуалне услуге никако нису исто што и неке друге услуге где постоји близак физички контакт, рецимо масажа или физиотерапија.

Секс и у данашњем, уберпермисивном друштву ипак спада у личну интиму. Ми можемо да се масирамо пред пријатељима, родитељима или децом, али пред њима немамо секс.

Онај ко продаје сексуалне услуге, чак и ако то сам не осећа, већ оштећује себе пошто продаје део своје интиме, односно продаје нешто што за већину људи није за продају.

Та особа је себе оштетила, па не треба да буде оштећена и финансијски.

Држава свакако треба да декриминализује проституцију, али не треба да је подстиче тако што је ставља у ред са другим пословним активностима и убира од ње порез. За мене, а верујем и за значајан број грађана, неприхватљива је и лицемерна сама идеја да држава пуни буџет порезом на нешто што сматрам проблематичним. На неки начин то би било као када би се легализовала продаја бубрега, па онда држава опорезовала зараду продавца остварену продајом сопственог органа.
bene_geserit bene_geserit 23:57 08.12.2022

Re: svoga tela gospodar

Та особа је себе оштетила, па не треба да буде оштећена и финансијски.

Oštetili su sebe i rudari što prodaju svoj rad, stradala im pluća.
Pa im opet država naplaćuje porez na zaradu.
Plaćati porez državi ne znači biti "oštećen finansijski".
Држава свакако треба да декриминализује проституцију, али не треба да је подстиче тако што је ставља у ред са другим пословним активностима и убира од ње порез

Ali to važi i za kockanje, klađenje, porno industriju, otvaranje rudnika koji ekstremno zagađuju okolinu, sve i svašta.
Jel to znači da treba da se oslobode plaćanja poreza sve aktivnosti koje ne treba podsticati?
Upravo oslobađanjem od poreza ti nagrađuješ one koji se tom aktivnošću bave i na taj način je podstičeš.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:50 09.12.2022

Re: svoga tela gospodar

bene_geserit

Проституција извесно није једна од професија које падају на памет у вези са питањем ”шта желиш да будеш кад порастеш?”, односно то је нешто где се стигне због недостатка избора или због прављења погрешних избора. Трећег нема, чак ни у неком успутном, рекретаивном бављењу проституцијом. У том смислу је свака проститутка жртва. Да ли држава треба да њен посао третира као сваки други? Ја мислим да не.

Што се тиче свега што окружује проституцију, мислим да то треба да остане забрањено, посебно подвођење и држање бордела, и одговарајуће кажњавано (рецимо јавним бичевањем).
zoja444 zoja444 20:37 09.12.2022

Re: svoga tela gospodar

hehehe principesa, javno bicevanje. dovoljno je da im se objave fotografije.
bene_geserit bene_geserit 03:11 10.12.2022

Re: svoga tela gospodar

hehehe principesa, javno bicevanje

Ja bi to pre svega uveo kod korupcije političara.
A i prodavao bi karte i to skupljao u fond za bolesnu decu.
”шта желиш да будеш кад порастеш?”

Prostitutka verovatno ne (još uvek) ali OnlyFans, verujem da ih ima i to ne malo, a to ti je samo par koraka dalje.
bene_geserit bene_geserit 22:27 03.12.2022

sistemski rasizam

značajan broj  osuđenih čine pripadnice/pripadnici romske nacionalne manjine. Stoga je je jedna od preporuka koju su predložile  prilikom budućih aktivnosti da se uzme i sistemski rasizam kojima su izloženi pripadnici ove nacionalne manjine.

O, vidim, stigao je "sistemski rasizam" i u Srbiju.

Nego Nataša, ajde obećaj da nećeš da zatvaraš blog za komentare posle par dana, ako te neko od ovih "kako te nije sramota što si u SNSu" pljuvača iznervira.
Bezveze je da se počinju neke diskusije ako ćeš na pola da kažeš doviđenja ...
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:39 03.12.2022

Re: sistemski rasizam

Bane ovo za Sistemski rasizam je zakljucak Autinomnig zenskog centra AZC i to sam i navela kao njihov zakljucak.
Ma nerviraju me sa tim SNS pa SNS brate mili ko da nema drugog SNS na Blogu. I ja povilenim i iskljucim komentare.
Nego Nataša, ajde obećaj da nećeš da zatvaraš
, ajde necu.

O, vidim, stigao je "sistemski rasizam" i u Srb

Ovo je citat iz knjizice AZC
solo solo 22:52 03.12.2022

Re: sistemski rasizam

Ma nerviraju me sa tim SNS pa SNS brate mili ko da nema drugog SNS na Blogu. I ja povilenim i iskljucim komentare.


Ko je drugi?
Nikove na sunce!



natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:57 03.12.2022

Re: sistemski rasizam

Hahahahahaahha pa hit.
E to je jedna od stvari koju su me pitali" Za koliko si se prodala", pa onda "Sad sve iskoristi", pa "Sta su ti dali'"...
Nit su mi dali,nit sam se prodala nit sam trazila, nit sta koristim, nego da vidim kako da pomognem.
Ove zene imaju veliki problem. Cek sad cu da ti pustim komentar jednog sudije koji mi je pisao povodom teksta
Draga Nataša,
Prošlog petka bilo je suđenje jednoj mladoj Romkinji...ali zbog posedovanja droge. S obzirom da poznajem taj deo grada, procenio sam da se radi o prostitutki. Utvrdilo se, da ona jeste prostitutka, ali da drogu koristi kako bi izdržala ovaj posao.
Ona hrani četvoro dece! Njena maćeha je organizator prostitutki mladih Romkinja....i njoj sam sudio pre 5 godina! Upravo je ona dovela okrivljenu na gl.pretres.
Jako tužno, oslobodio sam je troškova postupka i dao uslovnu osudu.
Eto, u istim smo mislima
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:58 03.12.2022

Re: sistemski rasizam

Pri tome je njena maceha osudjena na zatvorsku kaznu i novcanu.
zoja444 zoja444 23:30 03.12.2022

elitna prostitucija

se promovise kao stil zivota. zene se tretiraju kao sex objekti. one i same doprinose tom odnosu. zar nije tu umesan i organizovani kriminal? ko sme tu ista da cacka. svi trljaju ruke. ne vidim ja nikakvo resenje.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:35 03.12.2022

Re: elitna prostitucija

Bilo je par dobrih predloga kako da se resi.
zoja444 zoja444 00:00 04.12.2022

Re: elitna prostitucija

sigurno da ima dobrih predloga. samo sto se to sve izvitoperi u praksi. mozda sam danas u pesimistickom modu.
solo solo 00:21 04.12.2022

Re: elitna prostitucija

Bilo je par dobrih predloga kako da se resi.


Pa kako ti se čini tv Pink i Happy. zadruge ,parovi,rijaliti onako u edukativnom smislu kao regrutni centri novih standarda?

Eto imaš odakle da počneš sa govornice.

national frequency



Ojdanića za nacionalnu penziju!
magnus magnus 00:26 04.12.2022

Re: elitna prostitucija

natasa_tasic_10
Bilo je par dobrih predloga kako da se resi.
površno sam poznavao neke djevojkeiz Bg što su se ovdje jebavale po jahtama , .. nisu mi djelovale ni glupe, ni nepbrazovane ni neko ko ne bi mogao radit ko konobarica ili buker ,,,, samo jebiga jahta kje lova , njihov izbor ,,,, tu sam negdje izgubio predrasude o tome ko o socijalnoj bjedi, al da su emotivni lešvi i očigledne bezdušne kuje to stoji

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 08:09 04.12.2022

Re: elitna prostitucija

Pa ja sam pisala i o tome isto. Ako mislis da ja to podrzavam gresis.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 09:37 04.12.2022

Re: elitna prostitucija

To su valjda ove sto su u toj elitnoj, ali ja sam slusala price od zena koje su poput ove jadnice sto joj je kamion presao preko noge.
gvozden1 gvozden1 17:40 04.12.2022

Re: elitna prostitucija

površno sam poznavao neke djevojkeiz Bg što su se ovdje jebavale po jahtama , .. nisu mi djelovale ni glupe, ni nepbrazovane ni neko ko ne bi mogao radit ko konobarica ili buker ,,,, samo jebiga jahta kje lova , njihov izbor ,,,, tu sam negdje izgubio predrasude o tome ko o socijalnoj bjedi, al da su emotivni lešvi i očigledne bezdušne kuje to stoji

Očigledno da ti je asocijacija na prostituciju jahte, japiji, bankari, i taj svet.

To bi se moglo rešavati legalizacijom i opakim oporezivanjem, i svima lepo.

Oni imaju para da to plate, ne bi se zbog toga mnogo ustezali, ne bi morali u kriminal kako bi nabavili robu, svi dobijaju.


Ali ima i drugih slojeva, ona sa pregaženom nogom, i onaj koji ima para tek za ženu invalida.
Hoće, ali za više nema para, a ona ne ume drugačije da prehrani decu.

I ne vredi tu, ne pomaže, priča, a što ih je rađala.
Desilo joj se dete, rodilo se, gotovo.
Teško da ga je planirala i želela.
Taj sloj društva postoji.

Na njega se može primeniti ono iz doba kraljevine: prostitucija je više nesreća nego delikt.

Pogrešno bi bilo i parama, nekim socijalnim davanjima pokušavati prevenirati prostituciju tog nivoa, uzimale bi one i to i "zaradu".

Samo pustiti, ne kažnjavati ali se ni odnositi prema njima kao nekome kome treba sipati pare da bi prestao.

Ako su deca u problemu, uzeti decu na izdržavanje, a majke...., u njihovu jeba**** se ne treba mešati, što reče Miloš.
magnus magnus 23:42 05.12.2022

Re: elitna prostitucija

To bi se moglo rešavati legalizacijom i opakim oporezivanjem, i svima lepo.
zašto opako oprezivat tuđi krvav rad , kao moralno se zgražamo al če mo da vam uzmemo pare za mladu flautisticu il čelisticu koja treba na postdoktorske iz ćela da ide u beč,, štoda se jebu sa fiskalnim računom kad mogu upola cjene
evo ovoj fali za 4. fakultet
[youtube]http://youtube.com/shorts/MbnIE9GCv50?feature=share[/youtube]
gvozden1 gvozden1 00:02 06.12.2022

Re: elitna prostitucija

zašto opako oprezivat tuđi krvav rad ,

Mislio sam ozbiljno, zaista.

Mora država da napravi razliku između prostitucije kao posla, i npr automehaničara.
Jedan od načina je i porez.

Opet u Srbiji u vreme kad je prostitucija bila legalna, i ta Srbija je pokušavala da da do znanja kakav je stav imalo društvo prema prostituciji.
A imalo je negativan.

U redu, zarađuje tako, ali nema reklame, ne možeš na Plavi most, na Ibarsku...gde li već stoje.

U Srbiji je to bilo i strožije, morale su da se registruju za tu delatnost, ali onda nisu mogle da rade kao sobarice, kuvarice, konobarice....

Nisu čak smele ni da napustaji grad, i ko zna šta još.

Bile su na neki način obeležene.
Mislim da i treba.
Ako si to izabrala, u redu, radi, tvoje telo tvoja volja, ali ipak nije isti posao biti kurva i biti šnajderka.


A gde pare od tog viška?

Pa da se manje uzme šnajderkama, ne mora da se da flautistkinjama.
bene_geserit bene_geserit 01:44 06.12.2022

Re: elitna prostitucija

Bile su na neki način obeležene.
Mislim da i treba.

Kako si bre uvek spreman da prvi baciš kamen.
To su uglavnome neke nesrećne žene, sad bi ih ti "obeležavao".
Nisi pomenuo dal bi "obeležavao" kupce usluga?

Nego, ne možeš ništa da "drastično oporezuješ" nad čim nemaš kontrolu da neće da ode u crnu ekonomiju, a jebačinu nikako ne možeš da iskontrolišeš.
magnus magnus 07:04 06.12.2022

Re: elitna prostitucija

Pa da se manje uzme šnajderkama, ne mora da se da flautistkinjama.

Nego, ne možeš ništa da "drastično oporezuješ" nad čim nemaš kontrolu da neće da ode u crnu ekonomiju, a jebačinu nikako ne možeš da iskontrolišeš.
nemogu ljudi da svate ako preteraju sa porezom da će im izmakne kontroli, a drugo nije do države da obilježava ljude , odijum javnosti je dovoljan i sasvim ok . to je imalo smisla kad se "čuvala porodica od razaranja" , sad društvo podržava raspad porodica kroz djelovanje ngo i frminističkih grupa za pritisak , pa kurve više nisu ugroza.. a otkud ti ta se šnajderka ne bi koji put opalila u fušu za novu singericu , pa kad zaradi singericu bude čedna i poštena . daleko nemoralnije je zalagati se da se nekom otme novac pod oružanom pretnjom države " jer imaš moralne tripove o redistribuciji" nego nekom uzet novac za seks
gvozden1 gvozden1 09:04 06.12.2022

Re: elitna prostitucija

Kako si bre uvek spreman da prvi baciš kamen.
To su uglavnome neke nesrećne žene, sad bi ih ti "obeležavao".
Nisi pomenuo dal bi "obeležavao" kupce usluga?

Obeležiti se može zameniti nekom drugom rečju, samo malo dobre volje treba da se shvati da se nije mislilo na trake oko ruke.
Mislilo se na na zauzimanje i iskazivanje stava šta društvo misli o tome, da li je to poželjan posao, ili ne.

Odijum javnosti je sasvim dovoljan razlog da se taj odijum nekako odslika i u državi, da se pokaže da i država ima isti stav kao i javnost.

Kontrola plaćanja poreza, da li bi se posao preselio u crno, pa to slučaj i sa drugim poslovima, i tu je situacija slična, i jedan od važnijih poslova države je ubiranje poreza.

A napisah i gore, mislilo se na tu "elitnu" prostituciju, na firme koje iznajmljuju dame onima što strče do podruma u pauzama sastanaka da se rasterete, na "madam" koja ih organizacije, digurno ne na one sa slomnjenom nogom.




a otkud ti ta se šnajderka ne bi koji put opalila u fušu za novu singericu


Neka se opali.
To nikad niko ne može da proveri, niti treba u to da se petlja iko.

Legalizacija prostitucije znači postojanje legalnih radnji koje se zovu javne kuće, i kako država da se odnosi prema njima, da li kao prema krojačkoj radnji ili da napravi neku razliku.
Ne sigurno da država šalje špijune da proveravaju ko se s kim i zbog čega kreše.
Черевићан Черевићан 02:58 04.12.2022

nota bene

tragedija jednog tela, koje je naše,

најстарији занат ........не може........ без реда
(бар у овом нашем .....хуманом..........21 веку),
инертност законских норми.. за осуду је сваку
затечени недореци.... а од вајкад... вазда теку
zoja444 zoja444 07:30 04.12.2022

ipak nismo... da ne uvredim nekog

ja bih kaznjavala muskarce koji ne zele da koriste kondome.
bene_geserit bene_geserit 12:05 04.12.2022

Re: ipak nismo... da ne uvredim nekog

ja bih kaznjavala muskarce

Kako bi ih kažnjavala?
zoja444 zoja444 12:07 04.12.2022

Re: ipak nismo... da ne uvredim nekog

novcano. ali duplo.
softelectronics_e softelectronics_e 08:20 04.12.2022

Da!

Na žalost, nema tu nekog konačnog rešenja.
Tim osobama treba pomoći utoliko da im se smrt koju uveliko žive samo nekako olakša.
One su već umrle.
zoja444 zoja444 08:34 04.12.2022

Re: Da!

softi, zive su te zene. i njihova deca. ne poznajem romski mentalitet u smislu koliko su medjusobno solidarni. preko nekih organizacija, udruzenja da pomognu u hrani, obuci, odeci?
highshalfbooze highshalfbooze 10:40 04.12.2022

"M'da!"

Naslov je citat jednog poznatog blogera

natasa_tasic_10

Ono o čemu ću pričati kao žena je tragedija jednog tela, koje je naše, života koje mnoge ne mogu da imaju.

natasa_tasic_10
Umesto da pišem, citiraću nekoliko svedočanstava iz knjižice Molim sud, Sanje Pavlović


Kao mnogi blogeri, i Vi pribegavate citiranju tuđih tekstova. Lakše je valjda nego sintetizovati sopstvena zapažanja i istraživanja, ako uopšte istraživanja i postoje.
Nego kada već pričamo o nečemu, hajde da definišemo to.
Dakle šta je to prostitucija i kako ona negativno utiče na javni red i mir?
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 10:47 04.12.2022

Re: "M'da!"

Kao mnogi blogeri, i Vi pribegavate citiranju tuđih tekstova

Blogove sve sama pisem, ali je mene licno pogodila ova tema jer prica o eksploataciji tela, bilo da je musko ili zensko, na najgori moguci nacin.
Zato sam citirala delove publikacije koja je plod istrazivanja AZC.
zoja444 zoja444 10:47 04.12.2022

Re: "M'da!"

prostitucija je pruzanje sex usluga za neku materijalnu korist. ja bih je pre uvrstila u kd protiv sopstvenog tela. to ne postoji.
highshalfbooze highshalfbooze 10:59 04.12.2022

Re: "M'da!"

natasa_tasic_10

Blogove sve sama pisem, ali ...


Da, vidim...
highshalfbooze highshalfbooze 11:05 04.12.2022

Re: "M'da!"

zoja444
prostitucija je pruzanje sex usluga za neku materijalnu korist. ja bih je pre uvrstila u kd protiv sopstvenog tela. to ne postoji.


Kada se već služimo citatima, ja ću citirati:

Jovašević, D., 2006, Leksikon krivičnog prava, Beograd, Službeni glasnik, str. 605.
Pod prostitucijom se podrazumeva nuđenje (i davanje) svoga tela
drugom licu radi seksualnog zadovoljenja uz traženje ili primanje protiv-
naknade u novcu, drugim vrednim stvarima i uopšte imovinskoj koristi.
Pored toga što predstavlja socijalno-patološku pojavu, smatra se i krimi-
nogenim faktorom. Ovaj oblik nedozvoljenog ponašanja vezan je kako za
zadovoljenje seksualne želje drugog lica, tako i za zadovoljenje želje žene
(najčešće) koja se nudi drugome.


Ali kako to utiče na javni red i mir i kakva je kaznena politika, ko se načešće kažnjava ako znamo da se ta radnja ne može obavljati jednostrano.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 11:07 04.12.2022

Re: "M'da!"

Obostrano je kaznjavanje,ali se uhvate prostitutke, a ne druga strana. Oni pobegnu. Inace je kaznjivo i jedno i drugo
zoja444 zoja444 11:11 04.12.2022

Re: "M'da!"

koliko fasista, rasista, mizogina, nevaspitanih na blogu b92. sami se javljaju. shb, ja sam glupa, neobrazovana, nepismena, ruzna, siromasna... hoces da me eliminises iz drustva?
highshalfbooze highshalfbooze 11:15 04.12.2022

Re: "M'da!"

zoja444
koliko fasista, rasista, mizogina, nevaspitanih na blogu b92. sami se javljaju. shb, ja sam glupa, neobrazovana, nepismena, ruzna, siromasna... hoces da me eliminises iz drustva?


Izvinite, ali pomoću kojih premisa ste došli do ovakvog zaključka? Zbog čega me nazivate fašistom?

Zaista sam zaprepašćen vašim ponašanjem.
zoja444 zoja444 11:27 04.12.2022

Re: "M'da!"

ti pises izmedju redova, ja citam. ostani zaprepascen do kraja.
shmoo shmoo 12:41 04.12.2022

Сестре



magnus magnus 14:37 04.12.2022

HOSI PIŠTA

Mislim da sam več jednom ovdje pisao o hosi pišti nekom mađaru iz mog mog sela ( sad su svi ti mađari hrvati) koji je 1911 imao završenu selezijansku gimnaziju u pečuhu ,a to je tad bilo veliko mudo , nađemo mi djeca njegovu školsku knjižicu indeks, jebemliga kako se zvalo na mađarskom .. kad ono zadnja strana nekim datumi i pečati.. šta je to pišta bači. kaže pišta gimnazijalci su jednom mjesečno imali pravo na bordel u pola cjene da ne polude kajzer tako naredio .. pišta je sve iskoristio . ovdje se vrti stereotip da na kurve idu samo oni što do pičke doči drugačije ne mogu ( što je tek djelomično točno jer ti i nemaju novaca, npvac uglavnom obezbedi đabe seks kratkoročno ). prije nekih 8 godina nešto sam radio u frankfurtu , neku struju prijatelju , da bi mogo lutat po Light Buildingu ( največi i najbolji sajam rasvjete na svjetu) a i da nešto zaradim ... uglavnom tamo gdje su banke tamo su i pufovi. Za gableca , samo vidiš one Japije kako se strmopižđuju sa onih katova bankarskih nebodera u podrume pufova da se rasterete stresa .. (umjesto da jedu leba kukala im majka ) svaki od njih ima ili bi mogao imat djevojku što da troši 100 e na "nabrzaka" i svaka od tih žena bi mogla nač pristojan neki poso za 10-15 e po satu ( al to nije jebiga bar čistih 5o) moguče da su ovi nadrkani japiji samo optimizirali trošak na 100-200 e dnevno ko limit dok bi ih ozbiljna veza ( sa još bezdušnijom kujom od te kurve ) sa lovicama na bankare više koštala ... tako da ta je priča složena i mislim da će na zapadu "neki oblik " prostitucije gdje muškarci koji imaju para ograničavat trošak "kopulacije" bez razmnožavanja . što je svakako najveći problem. jer nas uvodi emotivno predatorsko društvo raspad porodica i sociopatski podmladak
softelectronics_e softelectronics_e 14:41 04.12.2022

Re: HOSI PIŠTA

magnus
Mislim da sam več jednom ovdje pisao o hosi pišti nekom mađaru iz mog mog sela ( sad su svi ti mađari hrvati) koji je 1911 imao završenu selezijansku gimnaziju u pečuhu ,a to je tad bilo veliko mudo , nađemo mi djeca njegovu školsku knjižicu indeks, jebemliga kako se zvalo na mađarskom .. kad ono zadnja strana nekim datumi i pečati.. šta je to pišta bači. kaže pišta gimnazijalci su jednom mjesečno imali pravo na bordel u pola cjene da ne polude kajzer tako naredio .. pišta je sve iskoristio . ovdje se vrti stereotip da na kurve idu samo oni što do pičke doči drugačije ne mogu ( što je tek djelomično točno jer ti i nemaju novaca, npvac uglavnom obezbedi đabe seks kratkoročno ). prije nekih 8 godina nešto sam radio u frankfurtu , neku struju prijatelju , da bi mogo lutat po Light Buildingu ( največi i najbolji sajam rasvjete na svjetu) a i da nešto zaradim ... uglavnom tamo gdje su banke tamo su i pufovi. Za gableca , samo vidiš one Japije kako se strmopižđuju sa onih katova bankarskih nebodera u podrume pufova da se rasterete stresa .. (umjesto da jedu leba kukala im majka ) svaki od njih ima ili bi mogao imat djevojku što da troši 100 e na "nabrzaka" i svaka od tih žena bi mogla nač pristojan neki poso za 10-15 e po satu ( al to nije jebiga bar čistih 5o) moguče da su ovi nadrkani japiji samo optimizirali trošak na 100-200 e dnevno ko limit dok bi ih ozbiljna veza ( sa još bezdušnijom kujom od te kurve ) sa lovicama na bankare više koštala ... tako da ta je priča složena i mislim da će na zapadu "neki oblik " prostitucije gdje muškarci koji imaju para ograničavat trošak "kopulacije" bez razmnožavanja . što je svakako najveći problem. jer nas uvodi emotivno predatorsko društvo raspad porodica i sociopatski podmladak

Magnuse, da li si i ti umočio u Frankfurtu ili si samo posmatrao radeći sociološke analize?
zoja444 zoja444 15:01 04.12.2022

Re: HOSI PIŠTA

magnus, do skoro su ubedjivali decu da od masturbiranja raste rep i oni su odrasli sa takvim uverenjem. sve je to pogresno postavljeno. ja bih uvela prvo emocionalno obrazovanje u skole.
magnus magnus 16:22 04.12.2022

Re: HOSI PIŠTA

Magnuse, da li si i ti umočio u Frankfurtu ili si samo posmatrao radeći sociološke analize?

nisu mi kurve "napete" rađe sam blejo po lajt bildingu ko notorna štreberčina , mada su i tamo neke "ozbiljne njemačke " firme radile partije a karaoke plesačicama iz brazila sa prigodnim plesnim sadržajem a poslje su partneri mogli umoćit o trošku "ozbiljnog njemačkog proizvođača " al ja nisam ozbiljan kupac ja sam se ogrebo o meze i s meze ko Filip na književnim promocijama :)
magnus, do skoro su ubedjivali decu da od masturbiranja raste rep i oni su odrasli sa takvim uverenjem. sve je to pogresno postavljeno. ja bih uvela prvo emocionalno obrazovanje u skole.
a "ravna zemlje"
šta stvarno misliš da se emocije mogu "naučit" , to ti se formira u prededipalnoj fazi i poslje moš ga jebat. i naravno pravilno razrešenje edipalne scene a to je nemoguće u Fatherless nadriobitelji , to tvoje obrazovanje bi sjebalo emocije djeci ko naučni socijalizam radnicima kvalitetu života , tu i tamo bi neki parazit znao plivat sistemom ---
zoja444 zoja444 16:48 04.12.2022

Re: HOSI PIŠTA

kazu strucnjaci, da sadasnji momci ne znaju kako da pridju curama.
shmoo shmoo 17:05 04.12.2022

Re: HOSI PIŠTA

zoja444
kazu strucnjaci, da sadasnji momci ne znaju kako da pridju curama.



Није то ништа ново.

Траје то већ подуже.

Писала о томе Зорица Томић у "Пољубац у доба кулирања" пре 15 година.

Приметила је још тада ту појаву на својим студентима и студенткињама.

Јбг, ови клинци данас више не верују у чуда к'о ми некада давно.

Зато је то тако. Врло једноставно. Нема чуда, нема жеља.





zoja444 zoja444 17:16 04.12.2022

Re: HOSI PIŠTA

mislim da se forsira narcisoidnost i egoizam. imaju mladi zelje ali usmerene iskljucivo na sebe.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 19:38 04.12.2022

Re: HOSI PIŠTA

Јбг, ови клинци данас више не верују у чуда к'о ми некада давно.

Зато је то тако. Врло једноставно. Нема чуда, нема жеља.

Mozda oni ne veruju,ali mi verujemo u cuda.
shmoo shmoo 20:21 04.12.2022

Re: HOSI PIŠTA

zoja444
mislim da se forsira narcisoidnost i egoizam. imaju mladi zelje ali usmerene iskljucivo na sebe.



Лепо и тачно речено.



Ко ли их је то таквима направио и васпитао?

Те младе, мислим.







natasa_tasic_10

Mozda oni ne veruju,ali mi verujemo u cuda.




solo solo 09:45 05.12.2022

Re: 3 četvorke

kazu strucnjaci, da sadasnji momci ne znaju kako da pridju curama.


Treba da im prilaze sa Advokatom.

Lepo da daju pismenu izjavu da je sve dobrovoljno da posle ne ispadne ovo-ono.

Ma otišli ste svi u lepu pičku materinu sa vašim poimanjem demokratije i građanskim slobodama kuraca palaca.

Debili izbili u prve redove i karaju li karaju u zdrav mozak.

Sikter bre!!!

Pjevaj.






Sjajno,i više nego dobro nego neće da stavljaju kurtoni na nervnu bazu!
predatortz predatortz 10:01 05.12.2022

Re: 3 četvorke

Debili izbili u prve redove i karaju li karaju u zdrav mozak.



zoja444 zoja444 10:02 05.12.2022

Re: 3 četvorke

hehe solo, simpaticno mi je kako se ljutis. nikako sa advokatom, da ti on ne preotme curu. i nikako sa psovkama, osim ako je sudbina u pitanju.
zoja444 zoja444 10:23 05.12.2022

Re: 3 četvorke

solo, i nikako o politici. probaj sa horoskopima. to uvek prolazi. i kucni ljubimci su ok.
solo solo 10:58 05.12.2022

Re: 3 četvorke

solo, i nikako o politici. probaj sa horoskopima. to uvek prolazi. i kucni ljubimci su ok.



Da, rođen sam u znaku Duke.

Znaš ko je Duka?

Kad se vuče i kad je frka gde si Duka.
Kad se jebete Duku ne zovete.


I zamoljava se pučanstvo da stavlja kurtoni da ne propadne investicija u vikinšku bazu spermogenetskog materjala.
Dosta su nas jebavali Kelti i Turci na ovim prostorima. Aj malo Vikinzi.
zoja444 zoja444 11:05 05.12.2022

Re: 3 četvorke

solo, psa pod ruku pa u setnju.
solo solo 11:09 05.12.2022

Re: 3 četvorke

solo, psa pod ruku pa u setnju.


Se razme
zoja444 zoja444 11:49 05.12.2022

Re: 3 četvorke

mozes i na bazen. ajd, pa da te ozenimo.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:22 04.12.2022

Utisak nedelje

Da li neko gleda Utisak?
shmoo shmoo 22:33 04.12.2022

Re: Utisak nedelje

natasa_tasic_10
Da li neko gleda Utisak?


Ја не.

Већ годинама не гледам.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana