Istorija| Ljudska prava

Beograde volim te

natasa_tasic_10 RSS / 12.03.2023. u 13:01

Beograde volim te. 

U ovoj recenici staje ceo moj zivot kao Beogradjanke, Romkinje, nekoga ko je dosao iz najsiromasnijeg dela drustva  i socijalnog staleza.

Volim te i kada hoce da spomenik Stefanu Nemanji prebace u Marinkovu Baru,jer tamo pripada.

 

Volim te cak i onda kada se usude da dele Beogradjane na podobne i nepodobne, na siromasne i elitu, na Rome i Nerome.

Volim te i onda kada kazu da mi krademo i lazemo i napadamo slucajne prolaznike, volim te i kada nam govore da smo beli medvedi i da su sva prava nasa iako smo obespravljeni na milion nacina, volim te i onda kada se okrece glava od nas i prave se da ne vide ruke koje grle ceo svet.

Volim te Beograde i onda kada nas optuzuju da kidamo parkete i palimo vatru i da prodajemo stanove koje smo dobili od socijale.

Volim te i volecu te zauvek jer znam da si grad koji ce zauvek biti otvoren za sve nas jer si u najteza vremena priglio znane i neznane i nisi nikada delio ljude. 

Volim te i kada kazu da te prljamo i pravimo deponije,jer znam da  si cist ko suza i da imas srce lava.

Volecu te zauvek Beograde,a vama gosp.Sapicu zelim da kazem, da mi je zao sto ste ikada izgovorili sve ovo jer ste uvredili ovaj grad i sve nas koji zivimo u njemu.

Volim te Beograde.



Komentari (132)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

maksa83 maksa83 14:54 12.03.2023

da ti se pridružim


Šapić je sam po sebi bio uvreda za ovaj grad i sve koji žive u njemu i pre nego što mu se otelo to što mu se otelo.

Nikad ništa bolje nismo očekivali od nekog ko je iz senkrupa iskopao i u politiku vratio Ratka Dmitrovića.
zoja444 zoja444 15:06 12.03.2023

Re: da ti se pridružim

moj prvi decko je bio beli cignin. vecno cu mu biti zahvalna jer je 6 meseci cekao na prvi sex odnos iako smo spavali zajedno svaku noc. sa njim sam jedino dozivela da zaplacem od lepote veze.
solo solo 23:49 12.03.2023

Re: da ti se pridružim

moj prvi decko je bio beli cignin. vecno cu mu biti zahvalna jer je 6 meseci cekao na prvi sex odnos iako smo spavali zajedno svaku noc. sa njim sam jedino dozivela da zaplacem od lepote veze.


Hm?

Baš peting za Ginisa.

Apliciraj Zoja.
zoja444 zoja444 00:37 13.03.2023

Re: da ti se pridružim

jel ima neki ginis za zlobu? tu pre ide oskar.
solo solo 00:46 13.03.2023

Re: da ti se pridružim

jel ima neki ginis za zlobu? tu pre ide oskar.


,,Ne veži tugu za srce,,

Ivo Andrić
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:14 13.03.2023

Re: da ti se pridružim

zoja444
moj prvi decko je bio beli cignin. vecno cu mu biti zahvalna jer je 6 meseci cekao na prvi sex odnos iako smo spavali zajedno svaku noc. sa njim sam jedino dozivela da zaplacem od lepote veze.



Dobro, mogli smo ostatak života da provedemo i bez ovog detalja.

nikvet pn nikvet pn 08:04 13.03.2023

Re: da ti se pridružim

Ако су потоњи на ту благодат чекали (доста?) краће онда је то поприлично расистички гест
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:23 14.03.2023

Re: da ti se pridružim

Uzas i sramota.
Черевићан Черевићан 15:06 12.03.2023

sui cuique mores fingung fortunam

Volim te Beograde

приврженост Београду може да понесе
па да осећања ...... искрено пост'ремо,
волети средину......... где живот ти траје
миноран је допринос..... а што дугујемо
highshalfbooze highshalfbooze 15:57 12.03.2023

Nema njega ovde

Volecu te zauvek Beograde,a vama gosp.Sapicu zelim da kazem, da mi je zao sto ste ikada izgovorili sve ovo jer ste uvredili ovaj grad i sve nas koji zivimo u njemu.


On je negde na drugom mestu, a i Vi ste na tom istom mestu. Pa bi onda mogli na tom mestu da porazgovarate o međusobnim problemima.
Što nas ovde opterećujete vašim razmiricama?
solo solo 16:18 12.03.2023

Re: Nema njega ovde

Što nas ovde opterećujete vašim razmiricama?


Koalicionim,partnerskim.

Stvarno vrhunac cinizma.

Nadam se da ćeš Nataša sve ovo napisano ponoviti za skupštinskom govornicom.

Onda će imati smisla.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:27 14.03.2023

Re: Nema njega ovde

Kakve veze ima to sa razmiricama...covek nema osnovnu kulturu, a ja sam uvek govorila sta mislim.
solo solo 01:23 14.03.2023

Re: Nema njega ovde

Kakve veze ima to sa razmiricama...covek nema osnovnu kulturu, a ja sam uvek govorila sta mislim.


Moraš da govoriš na pravom mestu.

I ja pevam u kupatilu ali......
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 06:19 14.03.2023

Re: Nema njega ovde

Govorim i tamo
highshalfbooze highshalfbooze 10:52 14.03.2023

Re: Nema njega ovde

natasa_tasic_10
Kakve veze ima to sa razmiricama...covek nema osnovnu kulturu, a ja sam uvek govorila sta mislim.


Očigledno je da i on govori šta misli, tako da vam je to pored one što pripadate jednoj partiji i jednom vođi, druga zajednička stvar.
predatortz predatortz 16:05 12.03.2023

Pucajte...

... ali Šapić je rekao ono što je utemeljeno u činjenicama.
Ako neko ne želi da bude integrisan, on neće biti integrisan ma kolika volja za tim postojala sa druge strane.

Ovde se malo, u eri veštačkih i prilično glupavih "tolerancija", brkaju neki pojmovi

Nije tolerancija kada se nekome dozvoli sakupljanje desetina i stotina kubnih metara zapaljivog ili opsanog đubreta nadomak benzinskih pumpi, tuđih stambemih objekata, saobraćajnica...

Nije tolerancija kada nekom dozvolite da gradom upravlja "vozilom" koje ne ispunjava ni jedan uslov za učešće u saobraćaju.

Nije tolerancija kada policija ne reaguje na desetine prijava zbog buke, sitnih krađa. Nije tolerancija žmurenje na napade na klince pri povratku iz škola, na vađenje noževa...

Sve to nije tolerancija, niti su to neke vrednosti.
To je nemar i licemerje.

freehand freehand 16:10 12.03.2023

Re: Pucajte...

Sve to nije tolerancija, niti su to neke vrednosti.
To je nemar i licemerje.

Za sve što si nabrojao nema drugog rešenja sem razumne tolerancije i pozitivne dikriminacije uz strpljivo i neumoljivo obrazovanje i stalnu brigu društva.
U stvari ima, al ta druga varijanta je, valjda, '45 prevaziđena. bar među normalnim ljudima i u normalnim društvima.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:25 14.03.2023

Re: Pucajte...

Rekao je poluistinu.
Covek je pregazio dete dok je vozio kamion u rikverc i telefonirao.
Moje je pitanje da nije Romsko dete kako bi reagovao?
Da li bi njegova izjava bila ovakva ili ne?

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:31 14.03.2023

Re: Pucajte...

stvari ima, al ta druga varijanta
kod njega je samo jedna varijanta....nazalost.
Poenta je da je njegov otac bio 7 na listi Unije Roma Srbije koju je poneo Rajko Djuric za izbore pre jedno 15 godina mislim i tada ni jedan ni drugi nisu imali ovakve stavove
zoja444 zoja444 16:30 12.03.2023

pokazite se braco srbi

da se vidi koliko je rasista, neonacista i fasista. jbt, zeljko jbn mitrovic promovise toleranciju i razlicitost. u sta ste to izrasli?
solo solo 16:40 12.03.2023

Re: pokazite se braco srbi

da se vidi koliko je rasista, neonacista i fasista. jbt, zeljko jbn mitrovic promovise toleranciju i razlicitost. u sta ste to izrasli?


Kako moj blogodrug Čarli kaže.Šta je bilo - bilo je.Važno je šta je sada.

Bio julovac,basista pa šta?
Ali, kada neko nakon trideset godina nakon krepavanja Jula još uvek glorifikuje to vreme - šta onda reći?
Umesto da kaže - jeste, drugovi, bio sam budala, premlad, nisam ništa znao, mislio sam da tako mora.


Čovek je shvatio,promenio se, sazreo,postao master dronoinžinjer,pronalazač. Mislim na Mitrovića. Nije to onaj Željko koga pamtiš od onomad.Od izbora do izbora ljudi shvate i promene se. Zato isti stalno u skupštinskim klupama.Dobro promene malo ime partije ali....hu kerz!

Amnezija u modi.
zoja444 zoja444 16:50 12.03.2023

Re: pokazite se braco srbi

ja nikad ne izlazim na izbore. a z.m. svaka cast na talentu da zaradi pare. nek je svaki muskarac takav.
shmoo shmoo 20:40 12.03.2023

И ја волим Београд... У целини целости

solo

Mislim na Mitrovića. Nije to onaj Željko koga pamtiš od onomad. postao master dronoinžinjer,pronalazač.



А метаморфоза ГОСПОДИНА Митровића је почела док је бацао фризби са МИСТЕРОМ Бебом Поповићем када су њих двојица заједно на телевизији гледали Кију.









zoja444 zoja444 21:07 12.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

jedina dva tajkuna koji su pokazali neku humanost su milan popovic, kralj bakra, sa doniranjem silnih inkubatora i mitrovic sa letovanjima i zimovanjima za napustenu decu.
solo solo 23:44 12.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

jedina dva tajkuna koji su pokazali neku humanost su milan popovic, kralj bakra, sa doniranjem silnih inkubatora i mitrovic sa letovanjima i zimovanjima za napustenu decu.


Da li još uvek važi da onoliko koliko daš u humanitarne svrhe ti se umanjuje od poreza koji inače moraš da platiš?

Ako važi onda nije humanost nego dobra reklama.

zoja444 zoja444 23:48 12.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

moguce da vazi. ne znam. i da je sminka i prevara, nesto su konkretno uradili. gde su drugi?
solo solo 23:51 12.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

moguce da vazi. ne znam. i da je sminka i prevara, nesto su konkretno uradili. gde su drugi?


Nisu poreski obveznici.
predatortz predatortz 23:53 12.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

zoja444
moguce da vazi. ne znam. i da je sminka i prevara, nesto su konkretno uradili. gde su drugi?


Možda je baš fora u tome što ne žele da se zna za njih?

Pravo dobročinstvo je ono o kome se ne govori.
Daš koliko možeš i ćutiš o tome.

Ima takvih ljudi i oni su za ceniti.

Neka druga "dobročinstva" su čisto profitiranje na nečijoj nevolji. Materijalno ili nematerijalno, meni je to jednako gadno.
solo solo 23:55 12.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

moguce da vazi. ne znam. i da je sminka i prevara, nesto su konkretno uradili. gde su drugi?


Nije ni šminka ni prevara.

To će da ti objasni bolje od mene dr marketinški stručnjak u slobodno vreme analitički stručnjak jutarnjeg programa.

Imaš pravo da pogađaš 10 puta Zoja kojeg jutarnjeg programa.

bonus pomoć prijatelja


zoja444 zoja444 00:17 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

solo, drugi tajkuni nisu poreski obveznici? kako to? predatore, sve to oko pinka bilo bi interesantno za neki naucni rad. zanimljivo je fenomenoloski. pre neki dan u lekarskoj ordinaciji gleda se zadruga.
predatortz predatortz 00:28 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

predatore, sve to oko pinka bilo bi interesantno za neki naucni rad.


Ako mene pitaš, to bi trebalo da bude zanimljivo samo policiji, tužilaštvu i sudu.
solo solo 00:48 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

solo, drugi tajkuni nisu poreski obveznici? kako to?


Jesu ali nemaju svoju TV na nacionalnim frekvencijama.
zoja444 zoja444 00:57 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

i to ih sprecava da otvore neku narodnu kuhinju? otvore prihvatiliste za beskucnike? plate karte rodjacima ovog nesrecnog egipcanina izgorelog u novom pazaru? mogu da plate da ih izreklamiraju.
bene_geserit bene_geserit 04:56 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

Da li još uvek važi da onoliko koliko daš u humanitarne svrhe ti se umanjuje od poreza koji inače moraš da platiš?

Ako važi onda nije humanost nego dobra reklama.

Ajde bre ne seri. Daj ti u humanitarne svrhe pa onda odbijaj od poreza. Pa se javi kako si prošao.
solo solo 09:42 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

Ajde bre ne seri. Daj ti u humanitarne svrhe pa onda odbijaj od poreza. Pa se javi kako si prošao.


Privatnik?

Đe te svrbi?

Javi kako si proš'ooooo

I aj' ne seri.

Poreski tretman donacija sa aspekata različitih Zakona
Zakon o porezu na dobit pravnih lica

Poreskom obvezniku koji je donator sredstava, u skladu sa Zakonom o porezu na dobit pravnih lica, ovi rashodi se priznaju u Poreskom bilansu do određenog iznosa.priznaju se kao rashod u zbirnom iznosu najviše do 5% od ukupnog prihoda.

U navedenom slučaju ključno je da se navedeni izdaci priznaju kao rashod samo ako su izvršeni licima osnovanim i registrovanim za te namene u skladu sa posebnim propisima. Ta lica navedena davanja isključivo moraju da koriste za obavljanje navedenih delatnosti.

Primer: Pravno lice donira zdravstvenoj ustanovi iznos od 150.000 dinara. Iznos prihoda tog pravnog lica je 2.500.000 dinara, dok ostalih izdataka iz pomenute grupe nije bilo. Kada se primeni propisani procenat na ostvarene prihode dobija se iznos rashoda koji se priznaje u Poreskom bilansu- 125.000. Razlika od 25.000 se ne priznaje kao rashod. Unosi se kao korekcija rashoda u poreski bilans, pri čemu uvećava oporezivu dobit pravnog lica- donatora sredstava.


shmoo shmoo 09:57 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

bene_geserit
Da li još uvek važi da onoliko koliko daš u humanitarne svrhe ti se umanjuje od poreza koji inače moraš da platiš?

Ako važi onda nije humanost nego dobra reklama.

Ajde bre ne seri. Daj ti u humanitarne svrhe pa onda odbijaj od poreza. Pa se javi kako si prošao.



Па и ред је да Митровић да нешто у хуманитарне сврхе када већ користи наше паре из буџета Србије, зар не?


Osim što je dobila priliku da oko 1,52 milijarde dinara poreskog duga plati na rate, televizija Pink je istovremeno dobila od države najmanje 1,28 milijardi dinara kredita za izvoz (ЛИНК)








Бене, немој да се љутиш што ти ово кажем, покушај да нас разумеш.

Ти у иностранству ипак видиш само наше медије у Србији, али ниси у свакодневном животу у контактима са људима на послу, на улици, чак и у фамилији, изложен последицама медијске радиоактивности и степена озрачења мозгова становништва Србије од стране оваквих медија у Србији попут Пинка.

Зато не замери Солоу.

Зна он шта прича јер се свакога дана се суочава са тиме и бори против тога у своме окружењу исто као и ја.


П.С. - Мислим да сам ово већ причао... За време једне од многих снежних мећава које последњих година погађају твоје Сједињене Америчанске Државе у препуном градском аутобусу којим се возим у моју школу на посао у једном београдском предграђу, на седиштима одмах код возача седе две бабе и једна од њих чита Информер (папирнати Пинк), то јест гледа само наслове и слике, и онда каже:

"Ево видиш, овај снијег у Амер'ци! То су Амер'канци хтјели бацит' на нас, ал' су прет'сли погрешно дугме, па све пало на њих."

Је л' сада разумеш зашто толико мрзимо лицемерног диригента Митровића и све њему сличне ликове у Србији без обзира на сву хуманитарну помоћ коју они дају?

Не могу њих (Митровића, Вучићевића са патријарховом граматом и остале сличне ликове у Србији) више да оперу ни Дунав ни Сава, а не нека сића коју дају у хуманитарне сврхе да би сами себе рекламирали.

solo solo 10:08 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

Бене, немој да се љутиш што ти ово кажем, покушај да нас разумеш.


Nek' se ljuti i treba da se ljuti. Nije mu lako da to gleda sa pristojne daljine.

Svi oni bolje znaju kako je nama od nas samih.

Је л' сада разумеш зашто толико мрзимо лицемерног диригента Митровића и све њему сличне ликове у Србији без обзира на сву хуманитарну помоћ коју они дају?


I ne mrzim Debeli. Samo vidim i bezuspešno još uvek podvriskujem ,,CAR JE GO,,

I ne zbog njega/njih nego ovih što sa strane terciraju zaĐaba, šiju ima ,,odela,, i dive se do imbecilnosti.

Zaeban ovaj Hans Kristijan.

Ne mrzim. Ravnodušan ne računajući ovu zajebanciju na blogu 'nako po automatizmu.
Refleksno što bi se reklo.

Zna Bora.



Slušam ovo, 'ebo te kako se uklopilo u temu Angienog bloga.

Neverovatno.
shmoo shmoo 10:14 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

solo

Svi oni bolje znaju kako je nama od nas samih.



Да, бре!

Ено видим тамо Анђа сама каже како није била у Србији у неком периоду, али објашњава Фрихенду који је за то време живео у Србији како му је било.

Свашта.

I ne mrzim Debeli. Samo vidim i bezuspešno još uvek podvriskujem ,,CAR JE GO,,


Да, рецимо да се нисам добро изразио... Није то ни код мене више мржња.

Исувише тога је било, чак се и мржња потрошила.

Али јесте и даље занимљиво то гледати (као да гледаш неког Нушића у 21. веку).

И онда и не преостаје ништа друго него да вичеш "цар је го".

Zaeban ovaj Hans Kristijan.


Има добар дриблинг и јак шут и левом и десном ногом.

shmoo shmoo 10:33 13.03.2023

"Цар је го" - Соло

Ето у том контексту, на пример, ја бих волео и било би ми неизмерно драго када би моја презимењакиња Наташа у својству народног посланика који воли Београд покренула акцију у одговарајућим круговима који су у моћи да ту нешто учине да се крајње нехигијенско ромско насеље које постоји већ деценијама са десне (има нешто мање тих склепаних страћара и са леве стране) обреновачког друма чим прођеш Темпо код Аде и Милиционарево игралиште расели и да се ти људи сместе у станове који приличе људима за становање.

Али не да се тим људима понуде контејнери за становање као што су то покушали да ураде у време Ђиласа него да им се понуде прави станови. И можда да нека помоћ у првом тренутку да покушају да се баве на другачији начин тиме чиме се баве.

Тиме би се вероватно смањио и степен расне мржње према Ромима међу Србима станарима зграда на Чукаричкој падини који живе у непосредном комшилуку тих наших суграђана Рома. (ЛИНК)

А и ови из СНС би могли да се сликају за телевизију онда до миле воље јер баш туда се пролази када се иде преко Обреновца према аутопуту Милош Велики.

Контам, од толико издвојених пара за изградњу тог аутопута могу ваљда да издвоје неку сићу и да те људе из тих страћара склепаних од картона и дрвета на голој земљи у шуми међу дрвећем преселе на неко место које је много пристојније за живот људских бића у 21. веку у Београду који сви ми који живимо у њему волимо, а не само она.

Само ми остали не умемо тако лепо да пишемо о својој љубави према Београду као Наташа.






principessa_etrusca principessa_etrusca 10:36 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

Neka druga "dobročinstva" su čisto profitiranje na nečijoj nevolji. Materijalno ili nematerijalno, meni je to jednako gadno.

Могуће, али је истовремено и изговор да се не уради ништа да неко не би на било који начин профитирао (као што је и оно ”не зна се куда паре стварно иду” изговор да се не отвори новчаник).

Нараво, да су тзв. тајкуни у прилици да могу највише да учине мерено монетарном вредношћу донације, али свако, на свом нивоу могућности, може да учини нешто.

Нажалост, у том ”граду који волимо” постоји много несвесности, такорећи слепила када су у питању други људи и њихове потребе.
softelectronics_e softelectronics_e 10:50 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

principessa_etrusca
Neka druga "dobročinstva" su čisto profitiranje na nečijoj nevolji. Materijalno ili nematerijalno, meni je to jednako gadno.

Могуће, али је истовремено и изговор да се не уради ништа да неко не би на било који начин профитирао (као што је и оно ”не зна се куда паре стварно иду” изговор да се не отвори новчаник).

Нараво, да су тзв. тајкуни у прилици да могу највише да учине мерено монетарном вредношћу донације, али свако, на свом нивоу могућности, може да учини нешто.

Нажалост, у том ”граду који волимо” постоји много несвесности, такорећи слепила када су у питању други људи и њихове потребе.

Mi, jednom u dve godine, okvirno, natrpamo garderobe i obuće, gotovo pun auto, i odvezemo u centar za prihvat odraslih osoba, na vrhu kumodraške, kod Štarka.
A češće, nakon pranja i peglanja, zapakujemo u kese - i ostavimo u blizini naših najbližih Cigana.
Jedno jutro, ja negde poranio - i vidim moje skijaško odelo na jednom drugaru na biciklu.
solo solo 11:52 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

Jedno jutro, ja negde poranio - i vidim moje skijaško odelo na jednom drugaru na biciklu.


A nigde snega!

'ebo te!
cmix909 cmix909 12:05 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

shmoo
... али ниси у свакодневном животу у контактима са људима на послу, на улици, чак и у фамилији, изложен последицама медијске радиоактивности и степена озрачења мозгова становништва Србије од стране оваквих медија у Србији...

Ne ozracuju se ljudi tako sto TO gledaju, nego TO gledaju zato sto su ozraceni. U protivnom bi ovakvi mediji, cak i u homeopatskim dozama, bili anti-reklama.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:11 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

Mi, jednom u dve godine, okvirno, natrpamo garderobe

Системски је све то лоше решено у Србији.

Доста људи има вишкове ствари, не само одеће, са којима буквално не знају шта да раде, а нису сви у прилици да их натрпају у кола и возе на крај града, рецимо зато што немају кола, немају времена, стари су па не могу да вуку торбе и кофере до таксија, а такође, није сваки крај града погоден за остављање ствари на улици да их покупе ”најближи Цигани”.
softelectronics_e softelectronics_e 12:16 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

principessa_etrusca
Mi, jednom u dve godine, okvirno, natrpamo garderobe

Системски је све то лоше решено у Србији.

Доста људи има вишкове ствари, не само одеће, са којима буквално не знају шта да раде, а нису сви у прилици да их натрпају у кола и возе на крај града, рецимо зато што немају кола, немају времена, стари су па не могу да вуку торбе и кофере до таксија, а такође, није сваки крај града погоден за остављање ствари на улици да их покупе ”најближи Цигани”.

Pa da.
Ali, moje aktivnosti nisu sistemskog karaktera.
Ja rešavam stvari kako znam, ne čekajući da sistem nešto uradi.
shmoo shmoo 13:22 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

cmix909
shmoo
... али ниси у свакодневном животу у контактима са људима на послу, на улици, чак и у фамилији, изложен последицама медијске радиоактивности и степена озрачења мозгова становништва Србије од стране оваквих медија у Србији...

Ne ozracuju se ljudi tako sto TO gledaju, nego TO gledaju zato sto su ozraceni. U protivnom bi ovakvi mediji, cak i u homeopatskim dozama, bili anti-reklama.



Чиме озрачени пре гледања?

Осиромашеним уранијумом?


zoja444 zoja444 13:56 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

u najavi za n1 novinarka kaze: mi pravimo vesti. kako vesti mogu da se prave? to je otvoreno pokazivanje manipulacije. pa vi gledaoci budite ovce.
shmoo shmoo 21:03 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

zoja444
novinarka kaze: mi pravimo vesti. kako vesti mogu da se prave?



Wag the Dog is a 1997 American political satire black comedy film produced and directed by Barry Levinson and starring Dustin Hoffman and Robert De Niro. The film centers on a spin doctor and a Hollywood producer who fabricate a war in Albania to distract voters from a presidential sex scandal.



Стављам ово испред клипа јер ти рече једаред да не можеш да отвараш клипове окачене на Блогу Б92.





zoja444 zoja444 21:10 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

hvala, taso.
cmix909 cmix909 21:22 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

shmoo
cmix909
shmoo
... али ниси у свакодневном животу у контактима са људима на послу, на улици, чак и у фамилији, изложен последицама медијске радиоактивности и степена озрачења мозгова становништва Србије од стране оваквих медија у Србији...

Ne ozracuju se ljudi tako sto TO gledaju, nego TO gledaju zato sto su ozraceni. U protivnom bi ovakvi mediji, cak i u homeopatskim dozama, bili anti-reklama.

Чиме озрачени пре гледања?

Осиромашеним уранијумом?

To je neki element koji obavezno poremeti estetski osecaj u ozracenog. Strada i etika, a logika zapravo najmanje. Dovoljno je pogledati unaokolo. A upravo oni mediji kojima se sluze ovi unistitelji i pljackasi daju o njima najverniju sliku, pa ako je i kome sa one druge strane bas stalo do ogoljene istine, neka njih prati.
shmoo shmoo 21:56 13.03.2023

И после Ђинђић рекао"јесен дијалектике"

Ма какви... Ни из пролећа није још изашла. Та дијалектика, болан.


cmix909
shmoo
cmix909
shmoo
... али ниси у свакодневном животу у контактима са људима на послу, на улици, чак и у фамилији, изложен последицама медијске радиоактивности и степена озрачења мозгова становништва Србије од стране оваквих медија у Србији...

Ne ozracuju se ljudi tako sto TO gledaju, nego TO gledaju zato sto su ozraceni. U protivnom bi ovakvi mediji, cak i u homeopatskim dozama, bili anti-reklama.

Чиме озрачени пре гледања?

Осиромашеним уранијумом?

To je neki element koji obavezno poremeti estetski osecaj u ozracenog. Strada i etika, a logika zapravo najmanje. Dovoljno je pogledati unaokolo. A upravo oni mediji kojima se sluze ovi unistitelji i pljackasi daju o njima najverniju sliku, pa ako je i kome sa one druge strane bas stalo do ogoljene istine, neka njih prati.



Да ли можда знаш тачно о каквом се то елементу (елементима) ради?

Ја не могу ни да наслутим.

А гледам унаоколо.

Не вреди.

Што се тиче констатације да такви медији дају најбољу слику баш о онима који их (зло)уоптребљавају у циљу манипулације и контроле маса, то се слажем.

ako je i kome sa one druge strane bas stalo do ogoljene istine, neka njih prati.


На основу сопственог искуства тврдим да не морају уопште помно да се прате ти медији.

Превелика је то жртва, а беспотребна.

Успутно бачени поглед, регистровање периферним видом и слухом, сасвим је довољно да се та истина сагледа.

Него, да реМизирамо!

медијске радиоактивности и степена озрачења мозгова становништва Србије од стране оваквих медија у Србији...


Ne ozracuju se ljudi tako sto TO gledaju, nego TO gledaju zato sto su ozraceni.



Ти тврдиш да се радијација шири од гледалишта ка медијима, а ја тврдим да се тај процес одвија у супротном смеру, од медија ка гледаоцима.

Хммм...

Знаш шта...

Мислим да смо обојица сасвим добро и лепо прошли по питању добитка и згодитка у овом дијалогу.





zoja444 zoja444 21:58 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

cmix, daje li ijedan medij istinu? ja to nesto ne verujem.
solo solo 22:11 13.03.2023

Re: И ја волим Београд... У целини целости

cmix, daje li ijedan medij istinu? ja to nesto ne verujem.


b92

sumnjaš 444?
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:23 13.03.2023

Re: И после Ђинђић рекао"јесен дијалектике"

Evo me. Reci cu Taso.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:23 13.03.2023

Re: И после Ђинђић рекао"јесен дијалектике"

Evo me. Reci cu Taso.
shmoo shmoo 22:24 13.03.2023

Re: И после Ђинђић рекао"јесен дијалектике"

natasa_tasic_10
Evo me. Reci cu Taso.





Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:58 14.03.2023

...

Da li neko zna da li je tacno da u BG ima preko sto tzv. nehigijenskih naselja gde zivi 50 hiljada ljudi? To sam negde procitao.

I sta se desi sa tim ljudima kad se izmeste na drugo mesto? Ono kad je Djilas pravio Belvil bila neko vreme buka i posle nista. Ti ljudi kao da su nestali.

predatortz predatortz 09:04 14.03.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
Da li neko zna da li je tacno da u BG ima preko sto tzv. nehigijenskih naselja gde zivi 50 hiljada ljudi? To sam negde procitao.

I sta se desi sa tim ljudima kad se izmeste na drugo mesto? Ono kad je Djilas pravio Belvil bila neko vreme buka i posle nista. Ti ljudi kao da su nestali.



Tačno je da su iz EU deportovali Rome, od kojih 2/3 nisu imale bilo kakve veze sa Srbijom, a ona glupača Radmila Hrustanović je to, kažu za masne pare, potpisala.
Onda si dobio desetine hiljada ljudi koje fašistička, pardon demokratska EU, nije htela da integriše, pa ih je poslala tebi da ih ti integrišeš u svoje društvo, sa kojim oni nikakve veze nisu imali, pa tako ni naše društvo obavezu prema njima.
U toj svojoj humanosti, prilikom rekonstrukcije Gazele, kada se izmeštalo jedno od tih naselja, EU je kredite za rekonstrukciju uslovljavala time da se njima prave zidani objekti.
E onda je Đilas rekao šupičkumaterinu, podigao kredite sa druge strane i taj posao završio.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:57 14.03.2023

Re: ...

Tačno je da su iz EU deportovali Rome, od kojih 2/3 nisu imale bilo kakve veze sa Srbijom, a ona glupača Radmila Hrustanović je to, kažu za masne pare, potpisala.
Onda si dobio desetine hiljada ljudi koje fašistička, pardon demokratska EU, nije htela da integriše, pa ih je poslala tebi da ih ti integrišeš u svoje društvo, sa kojim oni nikakve veze nisu imali, pa tako ni naše društvo obavezu prema njima.


Kako je Srbija mogla da prihvati nekoga ako nije bio iz Srbije? Odakle su bili? Rumunije, Turske?


Evo sad sam nasao podatak da je u periodu od 2009e (od vizne liberalizacije) do 2015e 80 hiljada gradjana Srbije u Nemackoj trazilo azil. Od toga 85% Romi. Onda se Srbija readmisijom obavezala da ce sve kojima bude odbijen azil prihvatiti nazad.

Pise isto da je Nemacka dala 1.6 milijardi eura za nehigijenska naselja. Bilo bi interesantno znati sta se sa tim desilo. Na to mislis kad pominjes Hrustanovicku?

Ali moje pitanje nije imalo veze sa svim ovim.


U toj svojoj humanosti, prilikom rekonstrukcije Gazele, kada se izmeštalo jedno od tih naselja, EU je kredite za rekonstrukciju uslovljavala time da se njima prave zidani objekti.
E onda je Đilas rekao šupičkumaterinu, podigao kredite sa druge strane i taj posao završio.


Na ovo se odnosilo moje pitanje. Kako je zavrsio taj posao? Gde su ti Romi koji su ziveli ispod Gazele itd?

Ja razumem da ne mogu odjedared da nadju resenje za 50 hiljada ljudi i 100 nasilja. Ali da li su do sada resili problem za bilo koga i za bilo koje od tih naselja? Dosla i prosla dekada Roma, pare potrosene a situacija jos gora nego ranije. Naselja rastu, problemi se nagomilavaju.





shmoo shmoo 09:58 14.03.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft

Da li neko zna da li je tacno da u BG ima preko sto tzv. nehigijenskih naselja gde zivi 50 hiljada ljudi? To sam negde procitao.



Могуће. Осим за ово насеље поред обреновачког друма, знам да у Липовици у шуми има доста таквих насеља.

Вероватно онда има и по осталим периферним деловима Београда.

Углавном су то људи пристигли са Косова и Метохије од бомбардовања 1999. године на овамо.

И нису сви по националности Роми. Има ту и ашкалија и Горанаца и Турака и Албанаца. Заједничко им је једино да су сви муслимани по вероисповести.

Али их ове наше социјалне службе све трпају под назив Роми. Не знам зашто.

Тако да је сасвим могуће да је тачно то што си чуо. У граду од 1,5 милиона становника сасвим је могуће да има 50 хиљада људи који живе у таквим насељима. Бразилске фавеле су као виле на Беверли Хилсу у односу на ове услове у којима ти људи живе.

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:02 14.03.2023

Re: ...

predatortz



Jao ajde samo ti ne progovaraj na temu, ono, cuti i pokri se usima jer si tvorac ili vaspitan na krilatici kako bese - 'sa ljudima ljudski sa ciganima ciganski'..

A inace i ne bulazni mnogo o tudjem fasizmu jer se tu tebi kod kuce Srbija onomad uguzila kao prva judenfrei zemlja u Evropi, a o tretmanu i postovanju Roma/Sinti itd. ne zna se gde su bolji, taman po onoj tvojoj gornjoj mudrosti.
shmoo shmoo 10:03 14.03.2023

Re: ...

predatortz

Tačno je da su iz EU deportovali Rome, od kojih 2/3 nisu imale bilo kakve veze sa Srbijom, a ona glupača Radmila Hrustanović je to, kažu za masne pare, potpisala.
Onda si dobio desetine hiljada ljudi koje fašistička, pardon demokratska EU, nije htela da integriše, pa ih je poslala tebi da ih ti integrišeš u svoje društvo, sa kojim oni nikakve veze nisu imali, pa tako ni naše društvo obavezu prema njima.



Да, појавио се тада у Београду баш велики број Рома са целог Балкана (Румунија, Бугарска) које су из ЕУ депортовали у Србију.

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:07 14.03.2023

Re: ...

Pise isto da je Nemacka dala 1.6 milijardi eura za nehigijenska naselja. Bilo bi interesantno znati sta se sa tim desilo



Heheh pojela maca, kao i mnoge milijarde date iz EU. Koji moj im (Vucicu) jos uvek daju, evo pojma nemam.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:11 14.03.2023

Re: ...

shmoo
Neues aus der Nachbarschaft

Da li neko zna da li je tacno da u BG ima preko sto tzv. nehigijenskih naselja gde zivi 50 hiljada ljudi? To sam negde procitao.



Могуће. Осим за ово насеље поред обреновачког друма, знам да у Липовици у шуми има доста таквих насеља.

Вероватно онда има и по осталим периферним деловима Београда.

Углавном су то људи пристигли са Косова и Метохије од бомбардовања 1999. године на овамо.

И нису сви по националности Роми. Има ту и ашкалија и Горанаца и Турака и Албанаца. Заједничко им је једино да су сви муслимани по вероисповести.

Али их ове наше социјалне службе све трпају под назив Роми. Не знам зашто.

Тако да је сасвим могуће да је тачно то што си чуо. У граду од 1,5 милиона становника сасвим је могуће да има 50 хиљада људи који живе у таквим насељима. Бразилске фавеле су као виле на Беверли Хилсу у односу на ове услове у којима ти људи живе.




Hvala na pojasnjenju!
zoja444 zoja444 10:17 14.03.2023

Re: ...

ja ne znam sto eu ne daje konkretnu pomoc kao sto to rade japanci: ambulantna kola, autobusi, skolske klupe, crep i sl. nikako novac.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:19 14.03.2023

Re: ...

apacherosepeacock
Pise isto da je Nemacka dala 1.6 milijardi eura za nehigijenska naselja. Bilo bi interesantno znati sta se sa tim desilo



Heheh pojela maca, kao i mnoge milijarde date iz EU. Koji moj im (Vucicu) jos uvek daju, evo pojma nemam.


Meni to 1.6 milijardi deluje kao greska - u smislu informacije. Da su dali toliko novca a da se nista promenilo nije. Odnosno da je postalo jos gore. Ali mozda je stvarno toliko i dato. Da bi kadar DSa a posle SNSa obnovio kupatila.

Ljudi rodjeni u toj zemlji, ceo zivot ziveli tu a odnos prema njima kao da su jutros dosli iz Kandahara a mi cekamo da se to nekako resi samo od sebe.
shmoo shmoo 10:23 14.03.2023

И ово мало душе

Neues aus der Nachbarschaft

Kako je Srbija mogla da prihvati nekoga ako nije bio iz Srbije? Odakle su bili? Rumunije, Turske?



Srbija će prihvatiti, na zahtev države članice, i bez posebnih formalnosti, osim onih koje predviđa
ovaj sporazum, bilo koje lice koje ne ispunjava ili više ne ispunjava važeće uslove za ulazak, boravak
ili nastanjenje na teritoriji države članice molilje, ukoliko je dokazano ili ako je moguće na osnovu
podnetih prima facie dokaza verodostojno pretpostaviti da je to lice državljanin Srbije.




Z A K O N o potvrđivanju Sporazuma između Republike Srbije i Evropske zajednice o readmisiji lica koja nezakonito borave (ЛИНК)


А конкретне последице у пракси овог закона су онда, рецимо, да ја као разредни старешина добијем дете од 12 година које је са својом породицом претходне три године боравило у Норвешкој, а онда су их буквално без иједног јединог папира осим тог решења о реадмисији из Норвешке послали у Србију.

Ми онда у школи истестирамо дете, јесте за 6. разред као што му је и узраст, завршава дете даље школу, а ми из школе молимо у ко зна колико дописа норвешке власти да нам пошаљу некакве папире да је дете тамо стигло да заврши ниво нашег 5. разреда на шта се Норвежани уопште не одазивају. Као да ми не постојимо.

Дете заврши код нас 6, 7. и 8. разред, дође време уписа у средњу школу, а дечак нема сведочанство 5. разреда. (Утешно је што му за упис не треба оно од 1. до 4. разреда.)

И онда ја као разредни старешина детету које је већ завршило 8. разред код нас организујем разредне испите за 5. разред уз аминовање и савет какав нам дају из Школске управе Београд.

Потпуни апсурд, је л' да?

Кршим закон и ја, и директор школе и школа и школска управа.

И таквих случајева има подоста.

Али није нам жао. Никада не зажалимо због тога што нас тако приморавају да радимо потпуно апсурдне ствари у образовном систему Србије.

Примера ради, тај конкретни дечак послат у Србију из Норвешке када је имао 12 година, завршио је после Трговачку школу, ради као трговац у Београду и сада је већ ожењен човек, има и своју децу.

И када то видим, мени онда буде и драго што то радим у свом животу.

Ето, тако ти то изгледа у пракси после Хрустановићкиног потписа на Споразуму о реадмисији лица која незаконито бораве на територији ЕУ који је Србија потписала са ЕУ 2007. године.


EDIT:
Hvala na pojasnjenju!


Нема на чему.

У томе сам већ ево скоро две деценије па знам детаље.

Да ти не причам што сам редовно позиван на свадбе, бајраме итд. у кућу код мојих ђака и њихових родитеља.



Променићу наслов овог коментара.

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:29 14.03.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Pise isto da je Nemacka dala 1.6 milijardi eura za nehigijenska naselja. Bilo bi interesantno znati sta se sa tim desilo



Heheh pojela maca, kao i mnoge milijarde date iz EU. Koji moj im (Vucicu) jos uvek daju, evo pojma nemam.


Meni to 1.6 milijardi deluje kao greska - u smislu informacije. Da su dali toliko novca a da se nista promenilo nije. Odnosno da je postalo jos gore. Ali mozda je stvarno toliko i dato. Da bi kadar DSa a posle SNSa obnovio kupatila.

Ljudi rodjeni u toj zemlji, ceo zivot ziveli tu a odnos prema njima kao da su jutros dosli iz Kandahara a mi cekamo da se to nekako resi samo od sebe.



Ne znam stvarno tacnu sumu, sume, koje stizu iz EU ali mozes misliti kad ona trovacica Brnabicka (iako pljuckaju po EU na svim svojim kontrolisanim medijima OBILATO) kaze da je od EU 75% od svih para uletelih Srbiji..

A za ostalo, pa kao sto im sve ide ko tigrovima, eto i to im ide sa Romima isto tako al zamalo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:31 14.03.2023

Re: ...

zoja444
ja ne znam sto eu ne daje konkretnu pomoc kao sto to rade japanci: ambulantna kola, autobusi, skolske klupe, crep i sl. nikako novac.



Ma daju i u parama i u opremi/opremama za sve sto si nabrojala pa i preko toga.
shmoo shmoo 10:45 14.03.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft

Meni to 1.6 milijardi deluje kao greska - u smislu informacije. Da su dali toliko novca a da se nista promenilo nije. Odnosno da je postalo jos gore.



Није постало горе. Постало је боље. Током ових 20 година колико то непосредно гледам, видим то на тим људима и њиховој деци... Боље обучени, сити,, куће све боље и боље...

Није још увек свима тако али за 20 година све више њих живи све боље.

Не знам, кажем ти, могуће је да је онај податак о 50 хиљада људи који данас живе у нехигијенским насељима у Бгд. и тачан.

Али у овој средини у којој се крећем (у мојој школи има око 20% малих Рома, Горанаца, Ашкалија, Албанаца, Турака) примећујем итекако квалитативну промену у њиховом свакодневном животу.

И са сваком новом генерацијом то је све боље и боље.

Ваљда еманципација и интеграција у друштво чине своје.

Зна Наташа како ја девојчицама Ромкињама којима сам разредни старешина кажем:"И нема да се удаш док не завршиш школу! Прво заврши школу па се удај, а не да будеш без школе па да се удаш за неку будалу и родиш му гомилу деце, а он почне да те бије и малтретира, а ти не можеш да одеш од њега јер немаш своје парче 'леба у рукама!" Ја то тако годинама понављам...)

Али исто тако са родитељима те деце водим и овакве дијалоге:

- Разредни, ми ћемо на полугодишту да идемо у Немачку, па ће се вратимо на крају школске године.

- Опет?

- Па шта да радимо, разредни, морамо овај пут да покријемо кућу црепом.

(Оду у Немачку, добијају неколико месеци социјалну помоћ, штекују ту лову колико год могу, и онда када се врате за те паре и могу да нешто ураде зидајући себи пристојну кућу.)

И шта да им кажем на то?

Шта ћу, учествујем онда као разредни старешина колико год могу, а право да ти кажем буде ми и драго што на тај начин узму макар они неку лову од Немачке кад већ ја не могу.

Иначе за то где иде та лова коју Немачка званично даје Србији за Роме...

Питам представника Рома у Министарству просвете својевремено зашто још увек није урађен буквар на ромском (једном од ромских дијалеката, а у мојој школи их као матерњих има 4 ромска дијалекта + албански језик), а он ми човек каже:

"Шта да вам кажем, стигле су те паре за буквар у наше ромске организације, али знате како је то у Србији... Оде у приватне џепове."

Ја му онда кажем:"Значи ви Роми исто као и ми ваша браћа Срби?"

Човек слегне раменима и насмешимо се један другоме онако горко.

Тако ти то иде код нас у Србији.

Мада мислим да је цео Балкан такав.

А и шире.







EDIT: Рекох ти... И ово мало душе.

Мислим да они ликови у Бриселу то не капирају.

zoja444 zoja444 10:55 14.03.2023

Re: ...

onda ne vidim resenje.
milisav68 milisav68 11:50 14.03.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
Na ovo se odnosilo moje pitanje. Kako je zavrsio taj posao? Gde su ti Romi koji su ziveli ispod Gazele itd?

E, ne znam za sve, ali znam za deo, jer sam u to vreme svaki dan putovao vozom Palanka - Beograd i nazad zbog posla.

Elem, tamo negde od Rakovice, pa do Resnika i dalje do Ralje su postavljena "naselja" od po 20 do 50 kontejnera, koja su verovatno bila donacija EU (i koji verovatno ulaze u tu cifru od 1,6 milijardi evra jer su proizvedeni negde u EU).

U tim naseljima je bila dovedena voda i struja, i onako iz voza je to u početku delovalo kao stvarno uređeno naselje, i kao Holidej in u odnosu na ono kartonsko ispod Gazele.

Što bi se reklo, mi smo naš deo posla odradili kako treba.

Međutim, oni su tamo bili udaljeni od Beograda prilično, a živeli su od sakupljanja sekundarnih sirovina, i ostali su bez posla.

Tako da su se vremenom ta naselja praznila, i pretvarala u favele, usput su im isključili vodu i struju, jer je verovatno neko maznuo lovu uplaćenu za to.

Ne znam šta se desilo sa tim ljudima, ali očigledno da nije rešenje u preseljenju i dobar smeštaj.


predatortz predatortz 11:56 14.03.2023

Re: ...


Jao ajde samo ti ne progovaraj na temu, ono, cuti i pokri se usima jer si tvorac ili vaspitan na krilatici kako bese - 'sa ljudima ljudski sa ciganima ciganski'..


Zapravo, to je Dodiku rekao njegov deda kada je ovaj kretao na studije.


A inace i ne bulazni mnogo o tudjem fasizmu jer se tu tebi kod kuce Srbija onomad uguzila kao prva judenfrei zemlja u Evropi


Ne Srbija, okupirana Srbija. Ovo je jednako kao da neko krivi Poljsku za Holokaust.

A postalo je manir u određenim krugovima.
nikvet pn nikvet pn 12:16 14.03.2023

Re: ...

predatortz
Ne Srbija, okupirana Srbija. Ovo je jednako kao da neko krivi Poljsku za Holokaust.


Док у исто време окупирана (ослобођена?) НДХрватска законом решава српско питање на три трећине.
shmoo shmoo 12:25 14.03.2023

Re: ...

milisav68

Ne znam šta se desilo sa tim ljudima, ali očigledno da nije rešenje u preseljenju i dobar smeštaj.






Решење је у образовању, па онда затим следе и еманципација и интеграција тих људи у друштво у Србији.

Не могу ти људи бити стално тако као нека посебна заједница усамљено острво у широј заједници коју зовемо држава Србија и друштво у Србији у целини.

И није то што сам написао никаква рупа на саксији.

Кроз то су већ пролазили многи па имамо и њихова искуства као нешто на чему можемо да видимо како то иде.

Ти људи су званично сада држављани Србије.

Нису Срби, али јесу држављани Србије.

И онда заслужују да имају третман као и сви остали држављани Србије и припадници овог друштва у Србији.

softelectronics_e softelectronics_e 12:47 14.03.2023

Re: ...

apacherosepeacock
predatortz



Jao ajde samo ti ne progovaraj na temu, ono, cuti i pokri se usima jer si tvorac ili vaspitan na krilatici kako bese - 'sa ljudima ljudski sa ciganima ciganski'..

A inace i ne bulazni mnogo o tudjem fasizmu jer se tu tebi kod kuce Srbija onomad uguzila kao prva judenfrei zemlja u Evropi, a o tretmanu i postovanju Roma/Sinti itd. ne zna se gde su bolji, taman po onoj tvojoj gornjoj mudrosti.

Dok je god ovakvih budaletina koji se pozivaju na ovaj bulšit, Srbima nisu potrebne ustaše ni esesovci.
milisav68 milisav68 13:00 14.03.2023

Re: ...

shmoo
Решење је у образовању, па онда затим следе и еманципација и интеграција тих људи у друштво у Србији.

E, jeste rešenje u obrazovanju, ali i u ponudi posla, ali to je već neki drugi nivo.

Zašto ta Nemačka (ili neko drugi iz EU), nije otvorio nekakvu fabriku samo za te ljude, na primer za reciklažu, pošto im je to ionako bio izvor prihoda.Pa da se samo unaprede sa sredstvima (na primer vozilima), i da ti ljudi imaju perspektivu, u smislu da pošteno zarađuju svoju platu, preko koje ća da školuju svoju decu, koja će školavanjem da napreduju, pa će jednog dana da unaprede zajednicu iz koje su potekli.
shmoo shmoo 13:13 14.03.2023

Re: ...

softelectronics_e
apacherosepeacock
predatortz



Jao ajde samo ti ne progovaraj na temu, ono, cuti i pokri se usima jer si tvorac ili vaspitan na krilatici kako bese - 'sa ljudima ljudski sa ciganima ciganski'..

A inace i ne bulazni mnogo o tudjem fasizmu jer se tu tebi kod kuce Srbija onomad uguzila kao prva judenfrei zemlja u Evropi, a o tretmanu i postovanju Roma/Sinti itd. ne zna se gde su bolji, taman po onoj tvojoj gornjoj mudrosti.

Dok je god ovakvih budaletina koji se pozivaju na ovaj bulšit, Srbima nisu potrebne ustaše ni esesovci.



И у исто то време будалетине увек забораве да напомену да је у Србији пре Другог светског рата живело 13 хиљада Јевреја од чега 11 хиљада у градовима.

И да је у исто то време Другог светског рата по земљама Источне Европе које су данас део цивилизованог света и Европске уније (нпр. Пољска и Аушвиц) убијено на милионе Јевреја

И да је на Старом сајмишту које је за време Друугог светског рата било званично на територији Независне Државе Хрватске убијено 8 хиљада Јевреја али зато 32 хиљаде свих осталих, понајвише Срба.

И да су егзекуцију београдских Јевреја и свих осталих Јевреја, али и Срба и осталих на Старом сајмишту вршили искључиво Немци нацисти.

Све то будалетине забораве да напомену.

Зашто, мајку му?

Можда зато да би се тај грех са нејачких немачких плећа превалио Србима?

Ипак је ова данашња Немачка старији бата свима у тој Европској унији.

Питајте Фукса који то старији партнери из Европске уније годинама и деценијама нису одобравали да се у њиховој колонији, како они третирају Србију, на Старом сајмишту направи меморијални центар.

Све до прошле године...

Februara 2020. Skupština Srbije usvojila je Zakon o Memorijalnom centru "Staro sajmište".... Na prostoru nekadašnjeg logora smrti iz Drugog svetskog rata "Staro Sajmište" u Beogradu počela je izgradnja Memorijalnog kompleksa 27. jula.


(Slobodna Evropa, 27. juli/srpanj, 2022. - LINK)


Predsednik Srbije Aleksandar Vučić i predstavnici Svetskog jevrejskog kongresa tokom današnjeg sastanka u Beogradu naglasili su važnost podizanja Memorijalnog centra na mestu nekadašnjeg logora na Starom sajmištu u Novom Beogradu radi dostojnog obeležavanja mesta stradanja velikog broja žrtava u Drugom svetskom ratu.



(Danas, 03.09.2019. - LINK)


Све то, мој Чарли, те будалетине увек забораве да напомену.

Али се зато не устежу те будалетине, потпомогнути парама Фондације Хајнрих Бел, да на својим уметничким перформансима покушавају повезују нацистички (немачки) логор Старо сајмиште са логором Омарска из рата у Босни деведесетих не би ли тиме доказивали да су Срби по свом генетском коду расисти и нацисти и не би ли тиме онда добили некакав аргумент за укидање Републике Српске као државе Срба у Босни и Херцеговини.







И још нешто, Чарли.

Те будалетине одлично знају шта раде и зашто то раде.

Гаде ми се.



softelectronics_e softelectronics_e 13:20 14.03.2023

Re: ...

shmoo
softelectronics_e
apacherosepeacock
predatortz



Jao ajde samo ti ne progovaraj na temu, ono, cuti i pokri se usima jer si tvorac ili vaspitan na krilatici kako bese - 'sa ljudima ljudski sa ciganima ciganski'..

A inace i ne bulazni mnogo o tudjem fasizmu jer se tu tebi kod kuce Srbija onomad uguzila kao prva judenfrei zemlja u Evropi, a o tretmanu i postovanju Roma/Sinti itd. ne zna se gde su bolji, taman po onoj tvojoj gornjoj mudrosti.

Dok je god ovakvih budaletina koji se pozivaju na ovaj bulšit, Srbima nisu potrebne ustaše ni esesovci.



И у исто то време будалетине увек забораве да напомену да је у Србији пре Другог светског рата живело 13 хиљада Јевреја од чега 11 хиљада у градовима.

И да је у исто то време Другог светског рата по земљама Источне Европе које су данас део цивилизованог света и Европске уније (нпр. Пољска и Аушвиц) убијено на милионе Јевреја

И да је на Старом сајмишту које је за време Друугог светског рата било званично на територији Независне Државе Хрватске убијено 8 хиљада Јевреја али зато 32 хиљаде свих осталих, понајвише Срба.

И да су егзекуцију београдских Јевреја и свих остали Јевреја, али и Срба и осталих на Старом сајмишту вршили искључиво Немци нацисти.

Све то будалетине забпораве да напомену.

Зашто, мајку му?

Можда зато да би се тај грех са нејачких немачких плећа превалио Србима?

Ипак је ова данашња Немачка старији бата свима у тој Европској унији.

Питајте Фукса који то старији партнери из Европске уније годинама и деценијама нису одобравали да се у њиховој колонији, како они третирајку Србију, на Старом сајмишту направи меморијални центар.

Све до прошле године...

Februara 2020. Skupština Srbije usvojila je Zakon o Memorijalnom centru "Staro sajmište".... Na prostoru nekadašnjeg logora smrti iz Drugog svetskog rata "Staro Sajmište" u Beogradu počela je izgradnja Memorijalnog kompleksa 27. jula.


(Slobodna Evropa, 27. juli/srpanj, 2022. - LINK)


Predsednik Srbije Aleksandar Vučić i predstavnici Svetskog jevrejskog kongresa tokom današnjeg sastanka u Beogradu naglasili su važnost podizanja Memorijalnog centra na mestu nekadašnjeg logora na Starom sajmištu u Novom Beogradu radi dostojnog obeležavanja mesta stradanja velikog broja žrtava u Drugom svetskom ratu.



(Danas, 03.09.2019. - LINK)


Све то, мој Чарли, те будалетине увек забораве да напомену.

Али се зато не устежу те будалетине, потпомогнути парама Фондације Хајнрих Бел, да на својим уметничким перформансимапокушавају повежу нацистички (немачки) логор Старо сајмиште са логором Омарска из рата у Босни деведесетих не би ли тиме доказивали да су Срби по свом генетском коду расисти и нацисти не би ли тиме добили некакав аргумет за укидање Републике Српске као државе Срба у Босни и Херцеговини.







И још нешто, Чарли.

Те будалетине одлично знају шта раде и зашто то раде.

Гаде ми се.





Oni koji znaju šta rade, ti nisu budaletine.
Budaletine su oni, koje ovi koji nisu budaletine, koriste.
I koje, te budaletine, pri tome, misle da su kul i do jaja.
Ma!
Ko ih jebe kad su tupavi.
shmoo shmoo 13:20 14.03.2023

Re: ...

milisav68

ali i u ponudi posla, ali to je već neki drugi nivo.



Кажем ти, Милисаве, еманципација и интеграција у друштво. То је тај други ниво.

Zašto ta Nemačka (ili neko drugi iz EU), nije otvorio nekakvu fabriku samo za te ljude, na primer za reciklažu, pošto im je to ionako bio izvor prihoda.Pa da se samo unaprede sa sredstvima (na primer vozilima), i da ti ljudi imaju perspektivu, u smislu da pošteno zarađuju svoju platu, preko koje ća da školuju svoju decu, koja će školavanjem da napreduju, pa će jednog dana da unaprede zajednicu iz koje su potekli.



Неки од њих који се баве прикупљањем секундарних сировина добили су средства да купе возила и све више и чешће их виђам.

Тако је у Београду. Не знам како је то по Србији данас.

Али фабрика?

Па то кошта, Милисаве... Много више кошта...

Возила (обично половна и скоро па дотрајала) су ту само тек да се Власи не досете, а да се тек само каже да је нешто урађено. Што би се рекло, сеци уши, крпи дупе. Таква возила имају и ови из нехигијенског насеља уз обреновачки друм које сам поменуо.

Али изградити фабрику... Па још је и помагати ако мора јер можда неће моћи саму себе та фабрика (производња, шта год) да одржи...

Ко да ти да паре без гаранције да та фабрика неће бити црна рупа за лову?

А социјала није у моди у овом нашем времену на глобалном нивоу, а камоли у Србији.

Немци да дају паре за такве фабрике или производне погоне?

Нисмо маљи деца, Милисаве, знаш и сам да то неће тако моћи да иде.

shmoo shmoo 13:22 14.03.2023

Re: ...

softelectronics_e

Oni koji znaju šta rade, ti nisu budaletine.
Budaletine su oni, koje ovi koji nisu budaletine, koriste.
I koje, te budaletine, pri tome, misle da su kul i do jaja.



Слажем се да можемо да направимо ту разлику.

Не знам онда како да назовемо те који знају шта раде?

softelectronics_e softelectronics_e 13:26 14.03.2023

Re: ...

shmoo
softelectronics_e

Oni koji znaju šta rade, ti nisu budaletine.
Budaletine su oni, koje ovi koji nisu budaletine, koriste.
I koje, te budaletine, pri tome, misle da su kul i do jaja.



Слажем се да можемо да направимо ту разлику.

Не знам онда како да назовемо те који знају шта раде?


Gamad.
Đubrad.
Vaške.
Gnjide.
Ili slično ... nastavi niz.
shmoo shmoo 13:27 14.03.2023

Re: ...

softelectronics_e

Gamad.
Đubrad.
Vaške.
Gnjide.
Ili slično ... nastavi niz.



И ово је сасвим довољно... Али сетићемо се ми још понеког назива јер њихово време у Србији још увек није прошло и још увек ћемо их гледати...

milisav68 milisav68 13:39 14.03.2023

Re: ...

shmoo
Ко да ти да паре без гаранције да та фабрика неће бити црна рупа за лову?

A ne to, nego da otvore svoju fabriku, koju će oni da kontrolišu, i koja će da im donosi zaradu.

Ali u isto vreme da reši problem nezaposlenosti, odnosno zaposlenost i emacipaciju tih ljudi.

Ne vidim problem, ionako dajemo subvencije stranim firmama.

U stvari vidim, ali je to jeres da se kaže.

Ima u filmu/seriji - Idemo dalje.

solo solo 13:41 14.03.2023

Re: ...

Не знам онда како да назовемо те који знају шта раде?


Snađeni.

Od glagola snaći (se)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:53 14.03.2023

Re: ...

milisav68
shmoo
Ко да ти да паре без гаранције да та фабрика неће бити црна рупа за лову?

A ne to, nego da otvore svoju fabriku, koju će oni da kontrolišu, i koja će da im donosi zaradu.

Ali u isto vreme da reši problem nezaposlenosti, odnosno zaposlenost i emacipaciju tih ljudi.

Ne vidim problem, ionako dajemo subvencije stranim firmama.

U stvari vidim, ali je to jeres da se kaže.

Ima u filmu/seriji - Idemo dalje.


Zamisli da bilo ko otvori fabriku u Srbiji i propise da se tamo zaposle samoo oni koji pripadaju grupi tojitoj. Pa to je nemoguce. Ne moze inostrani poslodavac da zahteva ko ce raditi kod njega. A ako cemo pravo, nisu bas ni Nemci, Japanci ili Italijani stvorili taj problem pa da moraju da ga resavaju.

Usput, hvala svima na pojasnjenjima!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:00 14.03.2023

Re: ...

Ne znam stvarno tacnu sumu, sume, koje stizu iz EU ali mozes misliti kad ona trovacica Brnabicka (iako pljuckaju po EU na svim svojim kontrolisanim medijima OBILATO) kaze da je od EU 75% od svih para uletelih Srbiji..



To za gornju sumu sam negde procitao ali ovako kako je ne bi vredelo ni deset puta toliko.

A medija sto se tice, koliko god EU dala Putin je dao vise.

A dao je i Erdogan. Da se obnove osmanski spomenici - ok, ali jasno uslovljena donacija. Dao je i Orban. Za neki fudbalski klub i katolicke samostane - ok, ali jasno uslovljena donacija. Ali dobro, dao je i za obnovu sinagoge u Subotici posto sami ne uspevamo sve da ih obnovimo.
milisav68 milisav68 14:21 14.03.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
Zamisli da bilo ko otvori fabriku u Srbiji i propise da se tamo zaposle samoo oni koji pripadaju grupi tojitoj.

Aubre, kakvi propisi o grupi?

Fabrika se otvori u blizini mesta preseljenja.

Mislim, ako neko ima želju da reši problem.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:36 14.03.2023

Re: ...

milisav68
Neues aus der Nachbarschaft
Zamisli da bilo ko otvori fabriku u Srbiji i propise da se tamo zaposle samoo oni koji pripadaju grupi tojitoj.

Aubre, kakvi propisi o grupi?

Fabrika se otvori u blizini mesta preseljenja.

Mislim, ako neko ima želju da reši problem.




Ovo da. Lokalna samouprava da zemljiste, Japanci/Nemci... dodju otvore fabriku. Eto dao si ideju pa nek Natasa prenese SNSu.

Sledeci neresiv problem u Srbiji: zasto se ne otvaraju fabrike za preradu otpada? Opet veliki novci bacani na zelene agende a rezultat nikakav.
zoja444 zoja444 14:40 14.03.2023

Re: ...

jedno su zelje a drugo mogucnosti. mnogo smo siromasni.
softelectronics_e softelectronics_e 14:53 14.03.2023

Re: ...

shmoo
softelectronics_e

Gamad.
Đubrad.
Vaške.
Gnjide.
Ili slično ... nastavi niz.



И ово је сасвим довољно... Али сетићемо се ми још понеког назива јер њихово време у Србији још увек није прошло и још увек ћемо их гледати...


Ispustio sam - govna.
softelectronics_e softelectronics_e 14:56 14.03.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
milisav68
shmoo
Ко да ти да паре без гаранције да та фабрика неће бити црна рупа за лову?

A ne to, nego da otvore svoju fabriku, koju će oni da kontrolišu, i koja će da im donosi zaradu.

Ali u isto vreme da reši problem nezaposlenosti, odnosno zaposlenost i emacipaciju tih ljudi.

Ne vidim problem, ionako dajemo subvencije stranim firmama.

U stvari vidim, ali je to jeres da se kaže.

Ima u filmu/seriji - Idemo dalje.


Zamisli da bilo ko otvori fabriku u Srbiji i propise da se tamo zaposle samoo oni koji pripadaju grupi tojitoj. Pa to je nemoguce. Ne moze inostrani poslodavac da zahteva ko ce raditi kod njega. A ako cemo pravo, nisu bas ni Nemci, Japanci ili Italijani stvorili taj problem pa da moraju da ga resavaju.

Usput, hvala svima na pojasnjenjima!

Druže, ti slabo poznaješ Srbiju.
Inostrani poslodavac u Srbiji može šta god poželi, šta god hoće.
On je u rangu Boga u Srbiji.
U Srbiji inostrani poslodavac može da radi što ne može nigde na kugli zemaljskoj.
softelectronics_e softelectronics_e 14:57 14.03.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
Ne znam stvarno tacnu sumu, sume, koje stizu iz EU ali mozes misliti kad ona trovacica Brnabicka (iako pljuckaju po EU na svim svojim kontrolisanim medijima OBILATO) kaze da je od EU 75% od svih para uletelih Srbiji..



To za gornju sumu sam negde procitao ali ovako kako je ne bi vredelo ni deset puta toliko.

A medija sto se tice, koliko god EU dala Putin je dao vise.

A dao je i Erdogan. Da se obnove osmanski spomenici - ok, ali jasno uslovljena donacija. Dao je i Orban. Za neki fudbalski klub i katolicke samostane - ok, ali jasno uslovljena donacija. Ali dobro, dao je i za obnovu sinagoge u Subotici posto sami ne uspevamo sve da ih obnovimo.

Koji su to mediji kojima je dao Putin?
Raša Tudej?
milisav68 milisav68 15:21 14.03.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft
Ovo da. Lokalna samouprava da zemljiste, Japanci/Nemci... dodju otvore fabriku. Eto dao si ideju pa nek Natasa prenese SNSu.

Eto, da, samo što je sad malo kasno, jer tamo više nema tih ljudi, odnosno odselili se i starosedeoci u potraz za poslom.
Sledeci neresiv problem u Srbiji: zasto se ne otvaraju fabrike za preradu otpada? Opet veliki novci bacani na zelene agende a rezultat nikakav.

Tu već vlada zakon omerte.

Zezam se, nemam pojma, ali evo na čemu je fokus:

FOKUS:

Doprinos dekarbonizaciji privrede i postizanju ciljeva Pariskog sporazuma, smanjenju zagađenja životne sredine (vazduha, zemljišta i vode) i podrška usklađivanju zakonodavnog okvira Srbije sa pravnim tekovinama EU u 5 prioritetnih oblasti Zelene agende:

Dekarbonizacija, energetska efikasnost i smanjenje industrijskih emisija
Cirkularna ekonomija za resursnu efikasnost i industrijsku simbiozu
Zaštita i investiranje u biodiverzitet i ekosisteme
Smanjenje zagađenja životne sredine sa fokusom na kvalitet vazduha
Održivi prehrambeni sistemi i ruralni razvoj

Sve nešto smuti pa prospi (i obrni pare).

Mislim, od 2000. se ovde guraju nekakve pare, i od toga nema ništa vidljivo, niti se bilo ko optužuje da je proneverio te pare.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 16:05 14.03.2023

Re: ...

Solo videla sam komentar kod Angie za mene, pa da ti odgovorim. Ja od bloga necu odustati jer nikada necu biti
Snađeni

Sto se tice ovoga drugog istina je da su vracali Rome u Srbiju,ali samo Rome sa Kosova koji su bezali od Albanaca isto kao i Srbi. Nikakvi drugi nisu vracani
shmoo shmoo 16:46 14.03.2023

Re: ...

milisav68

A ne to, nego da otvore svoju fabriku, koju će oni da kontrolišu, i koja će da im donosi zaradu.

Ali u isto vreme da reši problem nezaposlenosti, odnosno zaposlenost i emacipaciju tih ljudi.

Ne vidim problem, ionako dajemo subvencije stranim firmama.



Мислим да је ово болдовано суштина тог проблема. А бог је прво себи браду створио.

Не разумем се у бизнисе, стицање новца и те ствари, али наслућујем да је процена да ли се од такве фабрике/производње у Србији може зарађивати или не ипак најважнија у свему томе.

Брига о људима (ма које год нациналности били) је ту по хијерархији интереса далеко испод тога.

solo solo 20:15 14.03.2023

Re: ...

natasa_tasic_10
Solo videla sam komentar kod Angie za mene, pa da ti odgovorim. Ja od bloga necu odustati jer nikada necu biti



shmoo shmoo 20:34 14.03.2023

Re: ...

Neues aus der Nachbarschaft

Dao je i Orban. Za neki fudbalski klub


ТСЦ из Бачке Тополе. Играли су своје утакмице у Сенти (сасвим разумљиво) док није направљен стадион који задовољава прописе у Бачкој Тополи.

Ено их, тренутно су 3. на табели одмах за Звезде и Партизана. Дишу Партизану за врат, није немогуће и да га претекну. (ЛИНК)

solo solo 20:40 14.03.2023

Re: ...

ТСЦ из Бачке Тополе. Играли су своје утакмице у Сенти (сасвим разумљиво) док није направљен стадион који задовољава прописе у Бачкој Тополи.

Ено их, тренутно су 3. на табели одмах за Звезде и Партизана. Дишу Партизану за врат, није немогуће и да га претекну. (ЛИНК)


Ne, stvarno. Kako sve to znaš Debeli? Gde držiš tolke podatke?
shmoo shmoo 20:49 14.03.2023

Re: ...

solo
ТСЦ из Бачке Тополе. Играли су своје утакмице у Сенти (сасвим разумљиво) док није направљен стадион који задовољава прописе у Бачкој Тополи.

Ено их, тренутно су 3. на табели одмах за Звезде и Партизана. Дишу Партизану за врат, није немогуће и да га претекну. (ЛИНК)


Ne, stvarno. Kako sve to znaš Debeli? Gde držiš tolke podatke?



Чуј! Где држим!

Па како то, богати!

Чукарички 4. на табели, јуримо тај ТСЦ цело првенство!

Али мислим да од та посла нема ништа, одавно је издат бефел одозго да ТСЦ ове године мора да буде трећи на крају првенства због пријатељских веза са братом Орбаном. Знамо ми то у Чукаричком још од самог почетка првенства али се правимо да немамо појма да би нам било занимљивије домаће фудбалско првенство.

Ма само кад смо скинули са грбаче ону бугарашку СПС стоку из Ниша и Сурдулице, браћу Тончев.

Брат Орбан је мила мајка за њих. Културан човек, мителојропа, а не као ова двојица са Оријента. Утакмице су онда много суФтилније намештене па не можеш ни да се љутиш на тако културне људе као што можеш на ову двојицу јужнопругаша што нам остадоше у наслеђе још од пустог турског.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana