Roditeljstvo

Znaš li ti šta je beba?

natasa_tasic_10 RSS / 19.01.2024. u 16:19

Još jedan slučaj akuserskog nasilja, jedan od mnogih, jedan gde nisu mogli da zatvore oči i zapuse uši jer je tišina parala prostor.

Nema vece sreće nego se radovati bebi, spremati se za porodjaj, a pre svega očekivati taj prvi plac.

Ja veoma dobro znam šta je akusersko nasilje, kada ti se smeju jer im kažeš da nikada nisi imala abortus, da je ovo prva trudnoća, nažalost u mom slučaju jedina jer nikada nisam ostala trudna posle toga, da te ostave 20 sati na stolu jer si Ciganka pa šta ima veze i da skacu po stomaku onda kada beba nestaje sa ctg a, a ja počinjem da gubim svest. Moje dete je živo, rodjena je sa ogromnim povredama, ali je živa.

Ovo dete je umrlo.  

Nije kriv samo taj lekar, već i osoblje STO JE ĆUTALO NA OVAKVE STVARI A ZNALI SU I ODABRALI SU DA CUTE!!!!

 

Znaš li ti doktore šta je beba ???? 

 



Komentari (72)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

solo solo 17:32 19.01.2024

A....


šta kaže ministarka Dana na to?

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 17:53 19.01.2024

Re: A....

Mislim da će ona preduzeti sve sto je do nje vezano za ovaj slučaj.
Poenta je da je osoblje znalo šta taj monstrum radi i ćutalo.
Eto.
Pitanje je obrnuto, kako spavaju mirno kada su znali šta se dešava u bolnici, a cute godinama.
solo solo 23:56 19.01.2024

Spinovanje

Poenta je da je osoblje znalo šta taj monstrum radi i ćutalo.
Eto.
Pitanje je obrnuto, kako spavaju mirno kada su znali šta se dešava u bolnici, a cute godinama.



Šta misliš odakle ovaj princip ,,duva,,

Tako mi poznata ova tvoja konstatacija.

A i tebi je samo jbg.... cilj opravdava sredstva.
zoja444 zoja444 00:05 20.01.2024

Re: A....

sve je to oduvek uvezano i svi se medjusobno stite. danas rece jedna lekarka da je vazno da je doktor dobar covek. na zalost, mislim da ce borba biti neizvesna. i uzaludna. oni su kucni prijatelji sa tuziocima. nema tu resenja. najjeftiniji je ljudski zivot.
solo solo 00:10 20.01.2024

jeftina demagogija

Poenta je da je osoblje znalo šta taj monstrum radi i ćutalo.


Značajnija poenta je zašto su odgovorni ćutali.

Ko postavlja odgovorne da budu odgovorni?

Gde završava ta piramida odgovornosti?

Ako hoćeš ozbiljno da polemišeš budi ozbiljna ili da ne dangubimo.

Znam da je problem što ćemo stići do ,,odakle riba smrdi,,.

solo solo 00:20 20.01.2024

Re: A....

natasa_tasic_10
Mislim da će ona preduzeti sve sto je do nje vezano za ovaj slučaj.
Poenta je da je osoblje znalo šta taj monstrum radi i ćutalo.
Eto.
Pitanje je obrnuto, kako spavaju mirno kada su znali šta se dešava u bolnici, a cute godinama.


Klasično spinovanje.

Zbog ovakvih stvari ministar najmanje što treba je da podnese ostavku kao moralni čin.

Ali mi nismo Japan, jbg
zoja444 zoja444 00:20 20.01.2024

Re: A....

kad je ijedan lekar krivicno odgovarao u bilo kom sistemu kod nas? samo eticki. ko je odgovoran ako je taj konkretan lekar odgovoran, a on nije.
zoja444 zoja444 00:25 20.01.2024

Re: A....

nije poenta u ostavci vec da se nesto sustinski promeni u sistemu.
solo solo 00:31 20.01.2024

Re: A....

nije poenta u ostavci vec da se nesto sustinski promeni u sistemu.


Naravno, moraju da se sklone ovi partijski poslušnici postavljeni partijskim interesima da bi došli normalni koji će nešto konkretno promeniti.

2000god smo ušli u kapitalizam a još nije obavljena tranzicija i reforma zdravstva.

Ova vlast je recimo imala dovoljno vremena za 12 godina da bar počne da menja. I?

Vrtimo iste priče.

p.s.

Pogledaj okruženje.

Kakvi domovi zdravlja,kakva participacija od 50rsd.

Evo pitaj ove naše u Londonu koliko imaju kliničkih centara na broj stanovnika (više nego cela Srbija - recimo 10 miliona) a koliko Beograd ima kliničkih centara na recimo svojih 2 miliona stanovnika.
Beograd ima više od Londana verovala ili ne.
Poenta je u organizaciji sistema.
zilikaka zilikaka 00:48 20.01.2024

Re: jeftina demagogija

Značajnija poenta je zašto su odgovorni ćutali.

Čak su ti najbliži doveli policiju da rastera ono nešto demonstranata ispred bolnice.
Onda je neko kome je to posao procenio da se prilično zatalasalo i da je najppametnije da se brzo uradi kontrola štete tako što će ta ista policija sad uhapsiti tog istog doktora. Bilo bi zanimljivo saznati tačan osnov za hapšenje, s obzirom da nikakvo stručno telo nije ni moglo reč da kaže.
48 sati će proći, osnovaće se neka komisija koja će za koji mesec zaključiti da je bilo izvesnih propusta, da je supa koju su porodilje tih dana jele možda bila preslana i u protokol nisu upisani podaci o imenu oca porodilje...
U međuvremenu će mnogo toga postati udarna vest, ovog će se tek po neko sećati, i tako to ide...
solo solo 00:53 20.01.2024

Re: jeftina demagogija

U međuvremenu će mnogo toga postati udarna vest, ovog će se tek po neko sećati, i tako to ide...


Naravno, Australian Open je u toku a tek Expo.....

Ide život
jovilim_e jovilim_e 09:30 20.01.2024

Re: jeftina demagogija

solo
U međuvremenu će mnogo toga postati udarna vest, ovog će se tek po neko sećati, i tako to ide...


Naravno, Australian Open je u toku a tek Expo.....

Ide život

Kada je Expo počeo?
Koliko igrača je prijavljeno?
solo solo 13:03 20.01.2024

Re: jeftina demagogija

Kada je Expo počeo?


Juče u Davosu

Koliko igrača je prijavljeno?


1 kao i uvek. Singl. U šahu nema dubla. Nije ti to tenis.

Jedan je Nole,drugi je Jokara.
predatortz predatortz 18:53 19.01.2024

Dobro...

To što si Ciganka nije ti uvek bilo otežavajuća okolnost.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:55 19.01.2024

Re: Dobro...

Da ti kazem pravo jeste...
shmoo shmoo 19:56 19.01.2024

Дипломе и сведочанства

natasa_tasic_10
To što si Ciganka nije ti uvek bilo otežavajuća okolnost.


Da ti kazem pravo jeste...



А да није све то због ове Србије данас у којој многи, чак и часни и поштовани у народу народни посланици у Скупштини Србије, имају дипломе факултета, али не поседују сведочанства о завршеној средњој школи?

Да само знаш онда колико је тек тешко бити Србин или Српкиња.

Свугде ма где год на овоме свету, а нарочито у овој и оваквој Србији какву имамо данас да живимо у њој.

Мени су чак, рецимо, баш на овом Блогу Б92 усред Србије својевремено многи силно замерили што пишем ћирилицом. Некако им је то баш боло очи у том мору латинице и ошишане латинице на Блогу Б92 у оно време да им је моја ћирилица баш много засметала.

И то су ми и отворено говорили тада.

Но, шта да се ради...

Такве су нам карте подељене на рођењу па ако га преживимо, рођење, онда морамо са таквим картама да играмо целу своју животну партију.

Нема нам друге.



Prema podacima Svetske zdravstvene organizacije Srbija ima jednu od najvećih stopa mrtvorođene dece u Evropi.

Ti podaci odnose se na 2019, i prema njima u Srbiji na 1,000 porođaja stopa mrtvorođene dece je 4,4.

Veću stopu imaju između ostalih Bugarska (5), Ukrajina (4,5). U Zapadnoj Evropi ova stopa je oko 2,2, a izuzetak predstavlja Francuska, u kojoj ona iznosi 4,3 mrtvorođene dece na 1,000 porođaja.

SZO mrtvorođenost definiše kao bebu stariju od 28 nedelja koja je smrt nastupila pre ili tokom porođaja. Svake godine desi se oko dva miliona ovakvih smrti, odnosno jedna na svakih 16 sekundi, a najveća stopa mrtvorođene dece je u afričkim zemljama.

Poslednjih godina sve je manje mrtvorođene dece. Ipak, ovi brojevi iako manji iz godine u godinu i dalje ostaju veliki u Srbiji.

Dr Georgios Konstantinidis, predsednik Udruženja pedijatara Srbije, kaže da su ovakvi podaci delom i rezultat loše vođene statistike koja nije ujednačena u celoj zemlji, i zbog koje onda poređenje Srbije sa drugima u Evropi ne odražava pravo stanje.

– Kada biste gledali po regionima, Vojvodina, koja po mom mišljenju ima najbolju perinatalnu zaštitu uz Beograd, ima toliku veliku mrtvorođenost da ukupni perinatalni mortalitet prevazilazi republički prosek. To je posledica činjenice da se u Vojvodini kao mrtvorođenost prijavljuje mrtvorođenje nakon 21. nedelje (što je i stav vodećih svetskih strukovnih organizacija), uključujući tu i feticid. U drugim regionima se kao ta vremenska odrednica uzima 28. nedelja – objašnjava dr Konstantinidis, dodajući da kada se pogleda na primer smrtnost u prvoj nedelji života Novi Sad pokazuje izuzetne rezultate koji su na nivou zemlja sa najboljom zdravstvenom zaštitom.

On navodi da je SZO uzela 28. nedelju imajući u vidu nerazvijenost zdravstvene zaštite u pojedinim delovima sveta.



ЛИНК




Stillbirth rate - Data by country (ЛИНК)








mlatisa mlatisa 20:16 19.01.2024

Re: Dobro...

Prema podacima Svetske zdravstvene organizacije Srbija ima jednu od najvećih stopa mrtvorođene dece u Evropi.

Ti podaci odnose se na 2019, i prema njima u Srbiji na 1,000 porođaja stopa mrtvorođene dece je 4,4.

Veću stopu imaju između ostalih Bugarska (5), Ukrajina (4,5). U Zapadnoj Evropi ova stopa je oko 2,2, a izuzetak predstavlja Francuska, u kojoj ona iznosi 4,3 mrtvorođene dece na 1,000 porođaja.


Ово је директна последица корупције. Свака породиља је прилика за "њеног" лекара да узме харач од око 1000 евра. Нико не сме да се утрчава у колегин шеснеастерац да овај не био остао без прилике да ћапи свој део.

Они коју умру су се спасили. Они који преживе пате заједно са онима око њих.

Могли би и економисти да се јаве и кажу колико БДПа буде заробљено због тих злотвора. Круголина се бавила тиме и колико сам схватио били су врло узнемирени због њеног деловања.

Било би веома интересантно заређати по имовинској карти лекара у највећим породилиштима код нас (Н. Фронта (или како се већ сада зове) и Вишеградској). Верујем да је слична ситуација и ван БГ.

И на крају, мислим да ово нема никакве везе са националошћу већ "само" са тим да није било ту никаквих пара које се могу узети.

И на крају, ваља поменути поред "кривице" колега, криви смо и ми зато што смо ћутали. Смем се кладити да поменута министарка неће ни такнути срж проблема, као што то није и нико пре њих. У набољем случају ће кривац бити батлер.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:20 19.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

. А да није све то због ове Србије данас у којој многи, чак и часни и поштовани у народу народни посланици у Скупштини Србије, имају дипломе факултета, али не поседују сведочанства о завршеној средњој школи


Da li znaš da sam na sudu zbog uvrede časti jer sam pričala o fakultetskim diplomama bez srednje skole. Uzeli i tužili me. Ja se odrekla imuniteta sudskim putem i dokazujem i dokazala sam to.
Znaš kakvih prevaranata ima.
Za ovo sto znam sam sve pričala.
Da ti kazem Taso, kada sam tužena muz mi dobio infarkt.
Al sam dokazala.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:23 19.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

. Мени су чак, рецимо, баш на овом Блогу Б92 усред Србије својевремено многи силно замерили што пишем ћирилицом. Некако им је то баш боло очи у том мору латинице и ошишане латинице на Блогу Б92 у оно време да им је моја ћирилица баш много засметала.


Ne znam sto bi ikome smetala ćirilica. Za mene je to najlepše pismo.
shmoo shmoo 22:48 19.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

natasa_tasic_10
. А да није све то због ове Србије данас у којој многи, чак и часни и поштовани у народу народни посланици у Скупштини Србије, имају дипломе факултета, али не поседују сведочанства о завршеној средњој школи


Da li znaš da sam na sudu zbog uvrede časti jer sam pričala o fakultetskim diplomama bez srednje skole. Uzeli i tužili me.



Управо о томе ти причам и на то мислим.

И у свакој области нам је тако.

Па ето и тамо где никако не би смело да буде, у здравству и образовању.


Ja se odrekla imuniteta sudskim putem i dokazujem i dokazala sam to.
Znaš kakvih prevaranata ima.
Za ovo sto znam sam sve pričala.
Da ti kazem Taso, kada sam tužena muz mi dobio infarkt.
Al sam dokazala.



Ако си.

Али чувајте себе у томе.

Не треба ћутати, али...

Не вреди да се због фукаре подносе толике жртве.

Њих треба да буде све мање и мање у овој Србији, а не нас.

Разумеш?

shmoo shmoo 22:56 19.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

natasa_tasic_10
. Мени су чак, рецимо, баш на овом Блогу Б92 усред Србије својевремено многи силно замерили што пишем ћирилицом. Некако им је то баш боло очи у том мору латинице и ошишане латинице на Блогу Б92 у оно време да им је моја ћирилица баш много засметала.


Ne znam sto bi ikome smetala ćirilica. Za mene je to najlepše pismo.


То су неки политичко-идеолошки атавизми неке давне прошлости које поједини у Србији не само да не желе да се одрекну него и неће да се одрекну јер је користе да би нам стално такве ствари набијали на нос да се не бисмо бавили ониме што је данас и што ће бити сутра него да се бавимо ониме што је било давно некада.

А ти ликови то не раде због некаквих идеала из прошлости него све у циљу очувања сопствених друштвених привилегија у српском друштву које су им остале од очева и деда.

Ко се још у историји добровољно одрекао својих друштвених привилегија?

Нико.

Е тако исто и ти ликови у Србији.

И онда им је чак и ћирилица крива.

Превише им смрди на крезубе и неокупане, како нас називају, а на којима у ствари ова Србија и опстаје, а њима тако нешто прети да ће изгубити своје друштвене привилегије које се у њиховим породицама преносе деценијама са колена на колено у овој Србији.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:57 19.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

. Разумеш?

Razumem ali ajde ti prećuti ja ne mogu.
Cula sam se sada sa porodicom i izjavila sam saucesce. Uf…
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:57 19.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

. Разумеш?

Razumem ali ajde ti prećuti ja ne mogu.
Cula sam se sada sa porodicom i izjavila sam saucesce. Uf…
shmoo shmoo 22:58 19.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

natasa_tasic_10
. Разумеш?

Razumem ali ajde ti prećuti ja ne mogu.
Cula sam se sada sa porodicom i izjavila sam saucesce. Uf…



Не треба ћутати.

Уф.

solo solo 23:52 19.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

у којој многи, чак и часни и поштовани у народу народни посланици у Скупштини Србије, имају дипломе факултета, али не поседују сведочанства о завршеној средњој школи?
Да само знаш онда колико је тек тешко бити Србин или Српкиња.


Kako li je tek teško studirati posle osnovne škole.

'ebo te.
solo solo 23:58 19.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

Da li znaš da sam na sudu zbog uvrede časti jer sam pričala o fakultetskim diplomama bez srednje skole. Uzeli i tužili me. Ja se odrekla imuniteta sudskim putem i dokazujem i dokazala sam to.


I šta je bilo onda?

Mislim kad si dokazala.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:28 20.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

Pre mesec dana sam dobila od prosvetne inspekcije da je ponisten master koji je imala a imala ga je bez srednje skole i osnovnih studija. Zena koja je potpisla master je rekla da sam ja cir na zelucu a to joj nije joj prva krivotvorena diploma koju je potpisala, problem je sto je ovaj cir i zarac u jetri, tako me je nazvala eksplodirao i rekao istinu.Ona ne radi vise na fakultetu. Meni je moja advokatska kancelarija rekla da nista jos uvek ne delim po mrezama i u novine dok ne bude sve gotovo.
Medjutim ovo nema veze sa blogom.
2010 kada sam se ja poradjala nije bila ova vlast ako na njih mislis vec neko drugi,pa nas to vraca na cinjenicu da svako od nas nosi vaspitanje od kuce,odgovornost od kuce, empatiju i postenje od kuce.
Ja ne znam sta je ovaj doktor poneo od kuce....
solo solo 00:44 20.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

Ja ne znam sta je ovaj doktor poneo od kuce....


Šta je ova vlast uradila za 12 godina da vidi šta je taj doktor poneo od kuće?
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:59 20.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

Vlast nema veze sa kućnim vaspitanjem. Evo ako ćemo pravo ja sam na listi SNS tužili su me za uvredu casti ljudi koji podržavaju vlast. Odrekla sam se imuniteta i krenula u borbu i dokazala ne jednu krivotvorenu diplomu već više njih.
Svako od kuće nosi ono čemu su ga ucili. Moj obraz nema cenu. Moje kolege i te kako znaju da sam tu za njih i profesori sa fakulteta… elem ja ne mogu da nosim sav teret na svojim plećima.
Ali, zao mi je porodice, deteta, zvala sam ih i izjavila saucesce.
Da pričam o politici kada je dete mrtvo neću. Postoji trenutak kada jednostavno treba imati dušu i ne mešati ulje i vodu. Ne mogu da pričam ni o cemu posle razgovora sa majkom
koja je sahranila svoju bebu.
Ovo nema veze sa vlasti. Ovo je stvar izmedju Boga i coveka
solo solo 01:02 20.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

Ovo nema veze sa vlasti. Ovo je stvar izmedju Boga i coveka


Ma šta kažeš.

Dođosmo do Boga.

Može i tako
zoja444 zoja444 01:13 20.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

natasa, nisu svi ljudi verujuci. samo da te potsetim na to.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 01:20 20.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

Znam da nisu verujuci, ali je ovo zaista izmedju Boga i coveka.
Ja se nadam da ce istraga biti takva da ce dokazati pravdu.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 01:23 20.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

Dođosmo do Boga
.
Uvek je tako. Da je ljudi plase sta ce sa njima biti posle smrti ne bi pravili gluposti za zivota.
Ja ne zelim da se pecem u paklu...i ne zelim da povredjujem ljude. Eto.
Ovo je izmedju Boga i coveka.
A ovome ce se suditi...
bene_geserit bene_geserit 04:32 20.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

Procenat porođaja u Srbiji carskim rezom 28.8%, to je negde na evropskom proseku, u SAD je 32%. Preporuka WTO je 10-15%.
Taj deo nije sistemski problem.
Sa druge strane, odgovornost lekara za greške, to već verovatno jeste.
shmoo shmoo 08:20 20.01.2024

'Ебо тебе тај текући Панта!

solo
у којој многи, чак и часни и поштовани у народу народни посланици у Скупштини Србије, имају дипломе факултета, али не поседују сведочанства о завршеној средњој школи?
Да само знаш онда колико је тек тешко бити Србин или Српкиња.


Kako li je tek teško studirati posle osnovne škole.

'ebo te.



'Ебо тебе!

Зашто мене?

Ионако си ти у мањини.







Нико неће ни приметити када будеш мањкао.

У нашем здравственом систему.

И то не само као здравствени радник него и као корисник здравственог осигурања у Србији.

Али немој ти ништа да се плашиш.

То ти је исто као и у војсци када те пошаљу у прекоманду.

Само те скину са списка за храну (читај, са списка корисника здравственог осигурања) и готова ствар.

Држава одахне. Може онда на миру да се слика за медије отварајући нове путеве и мостове и пруге и школе...

Current health expenditure 8.7% of GDP (2020) ЛИНК

(Пар година пре 2020. било 10,5%.)

Field Listing - Current health expenditure (ЛИНК)



EDIT: А види тек издвајања за образовање...

3,6%

(Пар година пре 2019. било 4,5%.)

У образовању заузимамо часно 134. место у свету.

Education expenditures
3.6% of GDP (2019 est.)

comparison ranking: 134



За здравство не кажу ништа на ком смо месту у свету.

jovilim_e jovilim_e 10:49 20.01.2024

Re: Дипломе и сведочанства

shmoo

...

Мени су чак, рецимо, баш на овом Блогу Б92 усред Србије својевремено многи силно замерили што пишем ћирилицом. Некако им је то баш боло очи у том мору латинице и ошишане латинице на Блогу Б92 у оно време да им је моја ћирилица баш много засметала.

И то су ми и отворено говорили тада.

...


Koje su ti to budale zamerale?
solo solo 11:15 20.01.2024

Vuk od Karadžića, 'ebo te

'Ебо тебе!

Зашто мене?

Ионако си ти у мањини.


-ebo te, ne tebe personalno nego u kontekstu narativnog ushićenja!

Mojne sad bukvališemo oko poštapalica.

“Poštapalice su leksičko-stilske greške koje nastaju upotrebom riječi ili fraza koje su u govoru nepotrebne, te samo opterećuju i kvare tekst. Njih čine riječi koje imaju značenje, ali se ono izgubilo u korist upotrebe, tako da poštapalice u stvari ne predstavljaju ništa drugo do skup glasova lišen značenja, koji služi kao pauza u govoru, što ostavlja nekoliko sekundi za razmišljanje


Pogotovo na Wikend.

shmoo shmoo 12:43 20.01.2024

Re: Vuk od Karadžića, 'ebo te

solo

Mojne sad bukvališemo oko poštapalica.



Ш'ооооо?


na Wikend.






Идеалан тренутак за _______________________________________ .

(празан простор и време попунити по сопственом нахођењу)

Черевићан Черевићан 19:23 19.01.2024

opinio communis

или....osoblje JE ĆUTALO

код особља акушерског
одговорност мала ли је,
неко томе.....је дораст'о
а неко.........уопште није
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:02 19.01.2024

Re: opinio communis

Trebali su da reaguju. Nije mu prvi slučaj
maksa83 maksa83 19:33 19.01.2024

ala vreme leti

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:21 19.01.2024

Re: ala vreme leti

Meni nije jasno da ovakvi monstrumi postoje.
Uhapšen je i nadam se da će dobiti maksimalnu kaznu zatvora od 12 godina
predatortz predatortz 21:25 19.01.2024

Re: ala vreme leti

natasa_tasic_10
Meni nije jasno da ovakvi monstrumi postoje.
Uhapšen je i nadam se da će dobiti maksimalnu kaznu zatvora od 12 godina



Poslušao sam sad ono što žena govori o tretmanu koji je tokom porođaja imala.

Nadam se da će majmunčina da dobije pristojnu robiju. Mladoj ženi želim oporavak i snagu da iznaese svoju bol. Kao i snagu i upornost da majmuna goni do kraja.



natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:32 19.01.2024

Re: ala vreme leti

Predatorz ti mislis da preterujem, ali ono sto žene skoro sve žene i posebno Romkinje dozivljavaju je strasno.
Ovome majmunu nije prvi put da beba umre. Nadam se da će dobiti svih 12 godina zatvora i da se nikada neće vratiti ni u jednu zdravstvenu ustanovu.
Ja sam se toliko potresla da mi je šećer nenormalno visok i da povracam.
Zamisli spremas sve za dete, i umesto da gledaš kako spava u svojoj kući u krevecu ono prazno.
Danas je Bogojavljenje neću ništa reci sem da mu zelim najveću i najduzu kaznu zatvora.
predatortz predatortz 21:37 19.01.2024

Re: ala vreme leti

Ja sam se toliko potresla da mi je šećer nenormalno visok i da povracam.


Čuvaj se, Nataša! Ne možeš sve nepravde na svoja pleća primiti.

Znam da je kliše ovo što ću reći, ali potrebna si svom detetu.

A i sebi, bogami!
Mlada si žena.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:43 19.01.2024

Re: ala vreme leti

Moje dete je moglo da umre zbog ovakvih monstruma pre 13.5 godina.
On je već ubio nekoliko beba javljaju se sada majke iz Mitrovice.
Ja sam alarmirala sve koje znam vezano za ovaj slučaj.
Ma ne mogu da spustim šećer to mi je problem. Toliko sam se iznervirala. Čoveče to su bebe, ej bebe
predatortz predatortz 21:46 19.01.2024

Re: ala vreme leti

Čoveče to su bebe, ej bebe


Da, tu se sve granice i razlike brišu.

Bar bi trebalo, ako smo ljudi.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:50 19.01.2024

Re: ala vreme leti

. Da, tu se sve granice i razlike brišu.

Zato sam zvala sve koje znam.
Bebe su male nevine, pa to su bebe. Pa one njihove okice, prstici. Samo mi je pala klapna.
Strasno
zilikaka zilikaka 21:59 19.01.2024

Re: ala vreme leti

Nadam se da će majmunčina da dobije pristojnu robiju

Ovome majmunu nije prvi put da beba umre. Nadam se da će dobiti svih 12 godina zatvora i da se nikada neće vratiti ni u jednu zdravstvenu ustanovu.


Da, to bi bilo normalno i ja bih volela kad bi tako bilo ALI, hajde da zapamtimo ovaj dan, nije teško, Bogojavljenje 2024. i da za godinu dana vidimo kako stvari stoje, pa onda opet za godinu...
Ja sam sigurna da mu dlaka s glave faliti neće. Ovo je teatarski potez da utiša strasti.
Za 48 sati će on biti sklonjen neko vreme na godišnji il bolovanje, a onda eto ga opet tamo gde je bio.
Stvarno bih volela da grešim i da me dogodine popljujete, al eto, živi bili pa videli.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:04 19.01.2024

Re: ala vreme leti

Pod uslovom da ja zatvorim usta i ne reagujem. S obzirom da ja usta zbog dece koja su umrla zbog njega neću zatvoriti a vala ni žene koje znam iz ženskih mreza neće biti tako.
Bogojavljenje 2024.
Pamticemo svi.
Zbog svih beba.
E tako.
zoja444 zoja444 22:46 19.01.2024

Re: ala vreme leti

u urgentnom centru spustaju secer. mozes da zovnes hitnu za savet.
maksa83 maksa83 08:05 20.01.2024

Re: ala vreme leti

Ja sam sigurna da mu dlaka s glave faliti neće. Ovo je teatarski potez da utiša strasti.

Indikativno je i što je SNS bot brigada dignuta na neradni dan da ga brani na svim društvenim mrežama. Onog njihovog pedofila koji je preko SNS veze nekvalifikovan zaposlen u vrtiću u Odžacima su pritvorili i pričalo se (u tabloidima doduše) o optužnici sa 50 tačaka ali sad ne uspevam da nađem šta se sa tim dešava, posle maja potpuna tišina, mada pedofilija pogotovo u tom njegovom obliku nimalo nije zezanje pa ga možda žrtvuju na kraju.

Moja prognoza je da će ovaj da dobije neku novčanu kaznu (ništa što bi ga materijalno osakatilo, tipa do 2K EUR) i nastaviće da radi kao da se ništa nije desilo, ili će cela stvar da se razvlači dok ne zastari. Ništa se ovde što može da naudi nekom njihovom nije rešilo, samo nova vest pregazi staru.
bene_geserit bene_geserit 08:44 20.01.2024

Re: ala vreme leti

Moja prognoza je da će ovaj da dobije neku novčanu kaznu (ništa što bi ga materijalno osakatilo, tipa do 2K EUR) i nastaviće da radi kao da se ništa nije desilo, ili će cela stvar da se razvlači dok ne zastari. Ništa se ovde što može da naudi nekom njihovom nije rešilo, samo nova vest pregazi staru.

Pa kad su zatvorili celu stvar od početka do kraja uključujući sve nivoe sudskog sistema.
U vreme DOSa-DSa-DSSa bilo je još poneki koliko toliko nezavisan sudija, sad to više ne postoji. Znači jedino vaninstutucioni pritisak.
zoja444 zoja444 09:01 20.01.2024

Re: ala vreme leti

bene, pitanje je cije su sudije? obe strane optuzuju one druge da su sudije njihove. nisu se sve sudije promenile promenom vlasti. opasno je biti nezavisan. to je dodatni problem. ovaj konkretni akuser je i vlasnik privatne klinike.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 09:59 20.01.2024

Re: ala vreme leti

Ma svako svakog sudiju optuzuje da je od ovih ili onih. Ovde je dete umrlo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:00 20.01.2024

a šta se desilo?

nisu htjeli da joj odobre carski rez?
ja ovo što sam guglecnula je uglavnom nonsens tipa doktor mi je skakao po stomaku..
jel prekršeno nešto od protokola kako se utvrđuje kad mora carski?
il ipak pričamo samo o nevjerovatnoj bestijalnosti i prostakluku po našim porodilištima?
ovo drugo jeste odvratno, za svaku osudu, moralo bi da se mijenja, itd. itd. itd. al ipak nije razlog zašto bebe umiru na porođajima..
elem, jel se zna šta se zaista desilo?
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 09:59 20.01.2024

Re: a šta se desilo?

Preporuka je bila da se ide na carski rez jer je beba velika i bila je visoko. Doktor nije bio prisutan tokom celog porodjaja. Kada je dosao, poceo je da zavrce zeni ruku, da joj stiska vilicu, da joj preti kako ce joj izboti zube. Dete je ostalo u kanalu i bilo je bez kiseonika...nazalost beba je umrla i porodica je ostala bez deteta.
Pogledaj video i svedocenje mlade majke.
solo solo 11:27 20.01.2024

Svako neka radi svoj posao

Preporuka je bila da se ide na carski rez jer je beba velika i bila je visoko. Doktor nije bio prisutan tokom celog porodjaja. Kada je dosao, poceo je da zavrce zeni ruku, da joj stiska vilicu, da joj preti kako ce joj izboti zube. Dete je ostalo u kanalu i bilo je bez kiseonika...nazalost beba je umrla i porodica je ostala bez deteta.
Pogledaj video i svedocenje mlade majke.


Nataša,ti si operska pevačica.

Ovim slučajem treba da se bave ljudi koji su iz kompetentnih struka ovlašteni da odrade korektno svoj deo posla.

Ti kao da nemaš poverenja u istražne organe i postupak koji je u toku.

Ne osporavam da imaš pravo na mišljenje ali čemu prejudicirati.

Sačekajmo rezultate odgovornih!

p.s.

Razumeo bi i ovaj blog i komentare kao vrstu pritiska i reakcije da osumnjičeni doktor nije procesuiran.

Uhapšen je, pokrenut je postupak i čemu sad potreba da se estradna umetnica,narodna poslanica na blogu bavi ,,porođajnim kanalom,,

Nepotrebno čak i neukusno.

Pozicija narodne poslanice ipak zahteva malo više ozbiljnosti i odgovornosti a nadasve vere u rad sluđbi koje je organizovala i postavila stranka kojoj i sama poslanica pripada u ovom trenutku.

Malo me plaši utisak da kroz svoje komentare ispoljavaš tu dozu nepoverenja prema ,,vašima,, (partijskim drugovima na drugim odgovornim pozicijama)

A pravno nije u redu mešati se u istragu koja je još u toku.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 12:03 20.01.2024

Re: Svako neka radi svoj posao

Solo daleko da ispoljavam sumnju već znam da će se istražni organi baviti ovim slučajem i znam da nema mešanja medijskog.
Ja sam podržala mladu majku jer sam i sama prosla kroz sličnu situaciju samo sto je moje dete živo.
Nema ovde nikakve politizacije, medijske hajke itd. to rade oni koji žele ko zna kakvu pažnju.
Blog je napisan da bi se iskljucivo pružila podrška mladim majkama, i izvršio pritisak na istražne organe, a i sama Ministarka je rekla da se sprovodi istraga ne samo povodom ovoga slučaja već i nadzor nad drugim porodilistima.
Postoji mnogo veća odgovornost prema ljudima i kao sto sam i rekla I
Izmedju Boga i čoveka je sve.
Ja verujem da će istražni organi i pravosudje sve rešiti u to ni ne sumnjam
solo solo 12:16 20.01.2024

Re: Svako neka radi svoj posao

Ja sam podržala mladu majku jer sam i sama prosla kroz sličnu situaciju samo sto je moje dete živo.


Svako normalan će podržati sve majke ovog sveta. Ipak je ovo 21 vek. Zar tu ima dileme?

Blog je napisan da bi se iskljucivo pružila podrška mladim majkama, i izvršio pritisak na istražne organe,


To ti govorim. Pritisak na istražne organe.Čemu ako rade profesionalno i korektno svoj posao?
Ako ne rade onda dolazimo do onoga što sam te pitao za stranku kojoj i sama pripadaš.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 12:57 20.01.2024

Re: Svako neka radi svoj posao

Nije tako. Prvi put da je podignuta tužba. Mlade majke su do sada samo po mrezama pisale. Poenta je da je osoblje znalo, a ćutalo, mlade majke su se plasile pa nisu podizale tužbe, evo i ja sam kukavica koja nikada nije tužila nikoga za uvrede a trpim ih.
Istražni organi će se baviti ovim slučajem i Dana je pokrenula istragu i nadzor nad svim porodilistima.
Ugasicu komentare u pravu si za njih.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:32 20.01.2024

Re: a šta se desilo?

natasa_tasic_10
Preporuka je bila da se ide na carski rez jer je beba velika i bila je visoko. Doktor nije bio prisutan tokom celog porodjaja. Kada je dosao, poceo je da zavrce zeni ruku, da joj stiska vilicu, da joj preti kako ce joj izboti zube. Dete je ostalo u kanalu i bilo je bez kiseonika...nazalost beba je umrla i porodica je ostala bez deteta.
Pogledaj video i svedocenje mlade majke.


ne mogu da se natjeram da gledam, smao se iznerviram..
po meni su tu dva problema..
jedan je nizak nivo standarda ophođenja prema klijentima u našim javnim ustanovama a posebno bolnicama (ajde, možda je standard isti al si realno najosjetljivi u bolnici a pogotovo na porođaju)..
protokoli su tu dosta baždareni na ponižavanje pacijenata i to bi bilo lako protresti i ispraviti ali avaj..
jedan broj osoblja u akušerstvu su sadisti garantovano.. nije ih mnogo al jedan je dovoljan a većina ćuti..
meni je recimo bila scena za pamćenje kad su mi na prvom porođaju rekli da se skinem potpuno gola na hodniku sa jedno 10 ljudi pristunih minimum..
ja pošto sam baždarena već bila na sjeverno-njemačke standarde osamdesetogodišnjaka koji goli igraju odbojku na pjesku pred stotina ljudi ja lijepo opa, spavaćicu preko glave bez sekunda premišljanja..
a one u šoku (iste sestre koje su mi i rekle da se skinem) jer su valjda očekivale da se ja strašno uprepodobim, pa zacrvenim, pa kažem ne mogu, pa onda one kažu moraš i tako ukrug..
bukvalno sadisti..
al ajd sad da ne širim s detaljima, toga je bilo baš dosta..
lako bi se dalo rješiti procedurom..
muž nedavno ovde operisao bruh pa mu dali ponudu između dve bolnice, jedna državna, jedna privatna, NHS šalje privatno kad nema kapaciteta..
i sad da uporedi bolnice pošalju protokol.. sve do zadnjeg detalja je propisano..
onda lijepo uporediš jel to bilo to i ima li osnova za žalbu (ako je potrebna)..
slično onim pravilima čišćenja sobe u dal bješe Hiltonima pa nekih 250 koraka..
e tako i ovo..
dolaziš tu, presvlačiš se tu, urade se procedure te, tvoje stvari drže tu, tako ide operacija, tako oporavak, ti koraci moaju da se ispoštuju prije otpusta i poslije po toj listi možeš da provjeriš jel bilo tako ili nije..
kod nas je tu labavo..
a ni to labavo se ne poštuje..

ditto za samu proceduru..
tu sam poprilično sigurna da imaju ok standarde kad mora carski a kad ne, ako im djeca i dalje umiru zbog loše procjene možda ima prostora da se to preispita..
zaista nema smisla da u 21. vijeku bebe umiru zbog takvih loših procjena..
al nije mi nemoguće da pomislim da nije egzaktna nauka u pitanju i da je teško procjeniti..

pa je onda pitanje dal su ispoštovali protokol propisivanja carskog..
to bi trebalo da se radi na konzilijumu prije prijema.. biće da joj ipak nisu odredili da treba..
dal je onda bilo još komplikacija.. mada opet šta znam, ni to nisu rijetki slučajevi, ja sam se rodila sa pupčanom vrpcom oko vrata a i najstariji isto.. to nisu neki rijetki slučajevi..
dal je onda neko možda loše izmjerio bebu, karlicu.. ovo drugo ne bi smjelo.. ovo prvo je fakat isto više art nego science..
sve u svemu užas..
al opet bi bilo dobro malo neke preciznosti u svemu tome..
dal je posrijedi grubo kršenje protokola..
ili prostakluk i nečovječnost osoblja..
il oboje


maksa83 maksa83 13:55 20.01.2024

Re: a šta se desilo?

dal je posrijedi grubo kršenje protokola..

Pošto je rodila prvo dete ženu pošalju kući trećeg dana, dolazi moja majka (lekar) i konstatuje kako joj stomak nije splasnuo koliko bi morao i da je upadljivo bela (jes bila prozračna takoreći). Isto veče dobija rapidno temperaturu 40+, odlazi nazad u porodilište, lekar koji je porodio je otišao na odmor bukvalno odmah posle porođaja. Tamo leži ne dešava se ništa, njoj je sve gore, ne gleda je nijedan lekar, sestre joj (pazi ovo ludilo) ni ne mere temperaturu nego prepisuju neku u jednom trenutku izmerenu, njoj dizvinete u međuvremennu grunula neka smrdljiva krv, i dalje se ništa ne dešava. Ja odvodim u posetu sa sobom majku i tetku (obe lekari, tetka hematolog) njih dve mi posle posete kažu "ona je na ivici sepse, oni nisu uradili apsolutno ništa što su po protokolu morali da rade, ako ovako nastave upada u sepsu i to je kraj). Ja kućuštaću saznam kada im je jutarnji kolegijum, upadnem 5 min. pošto su se skupili, izrecitujem ko sam šta sam, šta je i kako je i izrecitujem šta sve nisu uradili a morali su, i završim izlaganje sa "a sada ću ja da popišem SVA vaša imena" i izvadim blokčić i olovku. Nisam se ni drao ni histerisao samo odvrnuo ledeno drkadžijstvo na 11. Bio sam baš u kamikaza fazonu da im se maksimalno userem u živote, na ovaj ili onaj način.

"Pa stanite pa čekajte pa nemojte", u roku od 20 min. je dobila transfuziju i Longacef i ... i izvuče se nekako posle 10 dana nepotrebne traume. Da sam se oslonio na njih da će da "rade svoj posao" i "poštuju protokole" bila bi naslov "porodilja umrla nedelju dana posle porođaja" na trećoj strani u nekih novina eventualno i to bi se zaboravilo do sledećeg incidenta.

P.S. A o tome da sam zbog transfuzija morao da cimam ljude da daju krv te-i-te krvne grupe da ne pričamo, sreća uletele kolege i drugari.

P.P.S. To je ono porodilište koje je pre neki dan napalo drvo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:07 20.01.2024

Re: a šta se desilo?

maksa83
dal je posrijedi grubo kršenje protokola..

Pošto je rodila prvo dete ženu pošalju kući trećeg dana, dolazi moja majka (lekar) i konstatuje kako joj stomak nije splasnuo koliko bi morao i da je upadljivo bleda. Isto veče dobija rapidno temperaturu 40+, odlazi nazad u porodilište, lekar koji je porodio je otišao na odmor bukvalno odmah posle porođaja. Tamo leži ne dešava se ništa, njoj je sve gore, ne gleda je nijedan lekar, sestre joj (pazi ovo ludilo) ni ne mere temperaturu nego prepisuju neku u jednom trenutku izmerenu, njoj dizvinete u međuvremennu grunula neka smrdljiva krv, i dalje se ništa ne dešava. Ja odvodim u posetu sa sobom majku i tetku (obe lekari, tetka hematolog) njih dve mi posle posete kažu "ona je na ivici sepse, oni nisu uradili apsolutno ništa što su po protokolu morali da rade, ako ovako nastave upada u sepsu i to je kraj). Ja kućuštaću saznam kada im je jutarnji kolegijum, upadnem 5 min. pošto su se skupili, izrecitujem ko sam šta sam, šta je i kako je i izrecitujem šta sve nisu uradili a morali su, i završim izlaganje sa "a sada ću ja da popišem SVA vaša imena" i izvadim blokčić i olovku. Nisam se ni drao ni histerisao samo odvrnuo ledeno drkadžijstvo na 11. Bio sam baš u kamikaza fazonu da im se maksimalno userem u živote, na ovaj ili onaj način.

"Pa stanite pa čekajte pa nemojte", u roku od 20 min. je dobila transfuziju i Longacef i ... i izvuče se nekako posle 10 dana nepotrebne traume. Da sam se oslonio na njih da će da "rade svoj posao" i "poštuju protokole" bila bi naslov "porodilja umrla nedelju dana posle porođaja" na trećoj strani u nekih novina eventualno i to bi se zaboravilo do sledećeg incidenta.



definitivno jedni drugima čuvaju leđa, protokoli se krše a strašno je teško pohvatati šta je moralo da se uradi a šta jeste rađeno..
ja sam imala sreće u neku ruku što sam od samog starta prve trudnoće vođena kao problematična, e jer beba velika, pa ogtt test pokaže dijabetes pa onda ide procedura sa jako puno praćenja..
ispotavi se ne kraju sve ok.. ništa se nije desilo osim što mu je pukao kapilar u oku od priska koliko je fakin bilo teško roditi ga..
al fakat su mi samo krv izvadili sigurno 100 puta.. pa mjerili sve stalno, preležala sam na testiranjima solidnih par nedelja..
a onda automatski tako i za svaku narednu trudnoću..
pa je moj utisak zaista da teško može da se desi propust, pregleda te svaki put toliko osoblja da ne može da promakne nešto.. nema šta nisam radila od dodatnih testova..
e sad jbg to jeste kad si u tom protokolu tzv, patološke trudnoće, mada je na kraju stvar ispala smješna, oni ne bi mogli biti manje problematični po pitanju zdravlja no što jesu..
i u principu mi je utisak da se kod nas radi više dijagnostike nego po bogatijim zemljama..
al očito škripi sa poštovanjem protokola pa ako ti se zadesi loša sreća.. zadesilo ti se..
to njeno liči na ostatke posteljice u materici..
to je smrtna presuda definitivno..
i isto kapiram da nije lako ocjeniti pa se desi da ostane..
to rade tako što (bljak) kad izađe ta posteljica oni je onako preberu prstima da vide dal je cijala ili nije (bljak bljak)..
al ne ocjeniti simptome da jeste ostala je fakin surreal.. to bi valjda i ja znala da prepoznam..
i jbg
zilikaka zilikaka 14:12 20.01.2024

Re: Svako neka radi svoj posao

Nije tako. Prvi put da je podignuta tužba

Nataša, previše emocija ali i dezinformacija.
Tužba nije mogla biti podignuta, ne ide to za dan-dva. On je samo trenutno lišen slobode na 48 sati, verovatno formalno po osnovu mogućeg ponavljanja radnje (koje radnje?) il uticaja na svedoke ili kako se to već upakuje. Optužnici mora da prethodi neki istražni postupak, a tu mora da bude uključena medicinska struka i to traje i po pravilu se završi konstatacijama da su utvrđene manje nepravilnosti.
Ja ti kao laik navodim samo nešto od obaveznih koraka u pravom sudskom postupku. Ovo cirkusko hapšenje i naglo jurenje veštica je potpuno scenska iluzija. Ne znam da li ti ovo nećeš ili ne možeš da razumeš.

Al računam da dogodine u ovo vreme nećeš biti odsutna
zilikaka zilikaka 14:28 20.01.2024

Re: a šta se desilo?

ja sam imala sreće u neku ruku što sam od samog starta prve trudnoće vođena kao problematična,

I ja. Jedino što je prva sestra koja je došla da mi da neke injekcije posle carskog (koji je bio planiran, nikakva frka, sve mirno i oboje u odličnom stanju), i odigla me, da prostite u stražnjem delu, u momentu zaprepaštemo pitala šta se sa mnom desilo na porođaju, da li su me ispustili. Kad sam ja rekla da ne znam i pitala dalje, ona ustuknula.
Onako posle svega nemaš pojma šta te boli al sam posle videla bukvalno crne krvave podlive po celim leđima i stražnjici. Znači cela površina u modricama. Ko da su me cipelarili a ne porađali.
Naravno, nikad nisam pokušala da saznam šta mi se dešavalo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:35 20.01.2024

Re: a šta se desilo?

zilikaka
ja sam imala sreće u neku ruku što sam od samog starta prve trudnoće vođena kao problematična,

I ja. Jedino što je prva sestra koja je došla da mi da neke injekcije posle carskog (koji je bio planiran, nikakva frka, sve mirno i oboje u odličnom stanju), i odigla me, da prostite u stražnjem delu, u momentu zaprepaštemo pitala šta se sa mnom desilo na porođaju, da li su me ispustili. Kad sam ja rekla da ne znam i pitala dalje, ona ustuknula.
Onako posle svega nemaš pojma šta te boli al sam posle videla bukvalno crne krvave podlive po celim leđima i stražnjici. Znači cela površina u modricama. Ko da su me cipelarili a ne porađali.
Naravno, nikad nisam pokušala da saznam šta mi se dešavalo.


ladno si im ispala..
kapiram ja ljudski faktor.. svi će pokušati da zatškaju ako mogu (na tu temu iz rubrike vjerovali ili ne ovih dana izašla mini serija Mr Bates vs The Post Office o tome kako je u UK pošta prvo privatizovala pošte u malim mjestima pa onda zataškavala da im ne radi sistem obračuna u tim poštama i za manjak em optuživala poštare em ih onda čak i u zatvor slala pod optužbom krađe, 4 se ubilo, masa izgubila posao, štednju, kuću, neki završili u zatovru i onda se 20 godina tužili da dokažu šta se desilo, tek sad im isplaćuju neku realnu kompenzaciju, neki nisu ni dočekali)..
dešava se..
pa onda mora protokol..
pa mora pravosudni sistem..
a moraju i novinari da su pismeni da isprate šta se desilo..
pa moraju ljudi da su pismeni da razumiju šta ih snašlo..
nije lako.. nisam optimista..
ako bar može da se vrši pritisak da to jbg nije u redu da ti odlazak u bolnicu bude lutrija pa šta te sačeka tamo i ko..
maksa83 maksa83 14:58 20.01.2024

Re: a šta se desilo?

Mr Bates vs The Post Office o tome kako je u UK pošta prvo privatizovala pošte u malim mjestima pa onda zataškavala da im ne radi sistem obračuna u tim poštama i za manjak em optuživala poštare em ih onda čak i u zatvor slala pod optužbom krađe, 4 se ubilo, masa izgubila posao, štednju, kuću, neki završili u zatovru

Najbolja fora tu mi je što su ako sam dobro shvatio tako nastali "višak para" razdelili sebi kao bonuse.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 20:27 20.01.2024

Re: a šta se desilo?

maksa83
Mr Bates vs The Post Office o tome kako je u UK pošta prvo privatizovala pošte u malim mjestima pa onda zataškavala da im ne radi sistem obračuna u tim poštama i za manjak em optuživala poštare em ih onda čak i u zatvor slala pod optužbom krađe, 4 se ubilo, masa izgubila posao, štednju, kuću, neki završili u zatovru

Najbolja fora tu mi je što su ako sam dobro shvatio tako nastali "višak para" razdelili sebi kao bonuse.


tehnički jeste ali suštinski je nebitno.. ta lova je za poštu relano kap u moru.. nisu ni registrovali..
ali je za te ljude em bila dovoljna lova da ih bankrotira em još gore, to su mala mjesta, a u Engleskoj je pitanje obraza i časti ekstremno ozbiljno shvaćeno na tom nivou tako da su to bukvalno bili uništeni životi.. seoski poštar ispao lopov.. a njima poštar nije mala stvar.. post master.. pa lopov.. ljudi se ubijali zbog toga..
a ovi ne zbog para nego eto kao da zaštitim svoje dupence, niko nije htio da prizna da stvar ne radi do nivoa da su ovi decenijama ih jurili, tužili, dokazivali, da nije bilo tog jednog upornog vjerovatno ih ne bi istjerali na čistac dok se softver sam ne bi upokojio (fujuitsu)..
i da stvar bude bolja ovi u fujitsu su ladno imali task force koji je noću sjedio i popravljao bagove tako što je ručno prepravljao balanse gdje se ne slažu..
pa kad se zajebu onda taj jadni poštar u nekom selu najebe..
baš priča da ne vjeruješ a tipično britanska, sve ima, i to malo selo i njihove običaje i pitanje časti, i korporativni greed, i privatizaciju svega i svačega pa onda zataškavanje kad ne radi, ma sve
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:22 20.01.2024

Re: Svako neka radi svoj posao

. Ja ti kao laik navodim samo nešto od obaveznih koraka u pravom sudskom postupku. Ovo cirkusko hapšenje i naglo jurenje veštica je potpuno scenska iluzija. Ne znam da li ti ovo nećeš ili ne možeš da razumeš.

U pravu si. Mora istraga.

Ma ja se potresem kada su deca u pitanju to mi je uvek bila slaba tačka.
49 41 49 41 15:27 20.01.2024

Kuk

Mojoj radnici, koja sa muzem pred rat odselila u London (UK), prilikom porodjaja su iscasili kuk.
Posle toga vise nije mogla da radi, gde je radila do porodjaja.
bene_geserit bene_geserit 22:10 20.01.2024

carski rez

Moja žena (u Torontu) imala 2 carska reza, prvo dete bio hitan carski obmotana pupčana vrpca par puta oko vrata, drugo dete manje od 2 godine kasnije po default-u carski pošto nije prošlo dovoljno godina od predhodnog carskog reza pa može da pukne prilikom prirodnog porođaja.

I deluje mi, koliko god kao muško bio nerelevantan da o tome pričam, da je carski rez mnogo manje problematičan za žensko telo od prirodnog porođaja. Naravno za neki % žena nema veze porode se bez ikakve frke prirodno.
Tako da ne znam što ne rade carski rez za veći % porodilja, kad god je nešto i najmanje potencijalno problematično? Jel postoje neke prednosti prirodnog porođaja? Detetu lakše prorade pluća ili nešto?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana