Astronomija

A Brief History of Time

Colin_bgd RSS / 26.05.2023. u 09:48

Procitao sam, sa ogromnim zakasnjenjem, a "inspirisan" ovom javnom "prepiskom" Seje Sexona i Neleta Karajlica od pre neki dan, prvu knjigu Neleta Karajlica, Fajront u Sarajevu...

Odmah da se ogradim da se isti nije ovajdio mojih teskom mukom stecenih novaca, nego mi je jedan prijatelj(?) poslao pdf verziju knjige na teleprinter. Svejedno, ipak sam tradicionalno najprepoznatljivijem "nadrealisti" podario 3 sata svoga zivota, koliko mi je trebalo da sve procitam do kraja, tako da mi se ne moze prebaciti da sam mu ostao duzan. Naplatio mi je Nele svoju knjigu ne u novcu, nego u utrosenom vremenu, a onda i blagom, mikrosekundnog trajanja, izazvanom sazaljenju prema autoru, koje je, logicno, onda rezultiralo jos jednim bespotrebnim i uzaludnim Colinovim blogom...

Lako je pretpostaviti da se ja ne slazem sa njegovom, u knjizi izlozenoj, "analizom" stanja u drzavi, drustvu, Srbiji, Hrvatskoj, Bosni, Jugoslaviji. Mnogi ljudi dele tu njegovu interpretaciju "onoga sto se dogadjalo" tokom tih godina raspada i rata. I to je u redu. To je sve jasno. Ja to cak i postujem. Da ljudi zbog svoje objektivne neinformisanosti veruju da je tih godina bilo jedno, a kad je u stvari bilo nesto sasvim drugo. Boze moj, niko nije savrsen... Medjutim, ono sto jeste za iskreno sazaljenje je kad neko, kao Nele, svesno laze sam sebe kao on u svojoj knjizi, ne da podeli svoje misljenje sa nama, vec da uz pomoc sopstvenog teksta kreira sam sebi "novo i starije" misljenje u koje ce onda moci "bolje i iskrenije" da veruje. Drugim recima, da prekroji u sopstvenoj glavi istoriju uzroka, da bi mogao lakse da zivi sa posledicama. Zna on vrlo dobro sta se u SFRJ tih godina desavalo. Stavovi i pogledi koje Nele demonstrira u medijima svih ovih godina, i koje predstavlja u ovoj knjizi, nisu oni koji mu se motaju po s(a)vesti kada ugasti svetlo u svojoj kuci i podvuce se pod topao jorgan svog kreveta. Jedna je stvar (pod)svest pod svetloscu reflektora, a druga je stvar u samoci razgovora sa samim sobom.

Eh, reci cete, otkud ti, jadni-bedni Coline, znas sta Nele stvarno misli ili ne misli, ili sta oseca ili ne oseca. A ja mogu samo da odgovorim da to mozda izgleda kao magija, ali nikakvi trikovi tu nisu u pitanju. Milioni stranica su napisani, na stotine hiljada studija objavljeno u poslednjih stotinak i kusur godina, koji kazu da nije uopste tako jako tesko, stavise moguce je i pozeljno, pomoci ljudima da zaista nadju neki modus operandi izmedju onoga sto stvarno misle i osecaju i onoga sto bi zeleli da misle i osecaju u zabludi da ce time resiti svoj trenutno-trajni "egzistencijalisticki problem". U ekstremnim slucajevima to ne moze bez pomoci hemijske nauke, ali nisu svi slucajevi takvi...

Nele, svakako, ima pravo da pise i govori sta god hoce. Ima pravo da samom sebi stvara sliku proslosti koja ce bolje da odgovara njegovom sadasnjem stanju (a i naknadni status proroka se dobije gratis...). I upravo to sto on ovom knjigom pokusava da nam "kaze" govori o njegovoj potrebi da re-validira stvarno-dogodjenu proslost (koje je svestan), u neko novo (lepse i starije, opet kazem) "cinjenicno stanje" koje bi, sa stanovista posledica koje imamo danas (i on konkretno, a i svi mi ostali), bilo bolje i logicnije da smo imali umesto onog koje smo stvarno imali... Drugim recima, knjiga "Fajront u Sarajevu" je potpuna fikcija...

Naravno, kao i svi mi, i Nele Karajlic je doziveo space-time diskontinuitet. Jednog dana smo bili jedno i imali jedno, a sutradan smo se probudili da smo nesto sasvim drugo, u nekoj potpuno nepoznatoj realnosti koja, ukoliko pretpostavimo da vreme linearno protice, ne bi ni trebalo da nam se pojavila s obzirom na pocetne koordinate. Medjutim, umesto da priznamo, prihvatimo, osvetlimo taj diskontinuitet, i jasno identifikujemo uzroke (tj. dela i nedela konkretnih ljudi i grupacija) koji su taj quantum leap inicirali (ako nista drugo), Nele se potpuno pogresno (a u toj gresci nije usamljen, naprotiv) linearnom regresijom vraca iz tacke u kojoj se nalazi danas u neku proslost koja objektivno nije postojala. I onda objasnjava i sebi i nama ne samo da ono sto smo videli svojim ocima nije bilo to sto smo mislili da jeste, vec i da smo gledali i slusali neke nepostojece stvari, jer da one nisu postojale kako je moguce da smo sada tu gde se nalazimo??? A odgovor je prost, kvantno-mehanicki prost, ali ipak prost...

Na kraju cu poruciti samom Karajlicu da, uprkos svemu, ostaje (ali me ne raduje) samo jedna nepobitna istina (koje je on u potpunosti svestan), a to je da su njega iz Sarajeva oterali isti oni koji su mene oterali iz Beograda: jedno lepo drustvance koje je pijuckalo viski, konjak, koktu, i sok od bresaka po kucama i okucnicama na potezu izmedju Uzicke, Tolstojeve, Lackoviceve, i Branka Djonovica... Samo sto se (eh...) ni on ni ja nikada necemo vratiti iz nasih Ka-Pe domova, iako se ovo pomenuto drustvance uglavnom vec uveliko i zasluzeno odmara tamo odakle se niko ne vraca...

Pa se ti sad skijaj na Jahorini...

 



Komentari (469)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:08 26.05.2023

e sad moram i ja da pročitam nema druge

al baš džefu da u džep mećem 30 funti za to zadovoljstvo neću..
nego mislim da i kod tebe ima dosta diskontinuiteta koji nisi sagledao.. ti mi se činiš kao najmanje objektivan (dobro izuzimam par baš frindž extrema) od redovnih komentatora..
ima ih koji uporno verglaju jednu istinu al je jasno da u nju ni sami ne vjeruju..
ti čini mi se najviše vjeruješ svojoj istini..
a ako je samo ti znaš (ili vas je malo koji znate baš tu istinu) onda to više nije istina..
ne znam dopire li.. vrv ne..
neki broj ljudi možda jesu bili izmanipulisani da povjeruju u X da bi uradili Y ali solidan broj je Y uradio iz sasvim konrketnih motiva a bez da su o tvojoj istini išta znali..
a famozni motiv je u ogromnom broju slučajeva novac (dobro, negdje je i sex)..
ne znam gdje pročitah da su dal uposlenici WB kopali po nekakvih dužničkim zapisima u Ruandi.. pa ispalo da je savršena korelacija dugova i zaklanih Hutua a bogami i Tutsija (ili bi obrnuto)..
ljudi su klali one kojima su dugovali..
a našlo se zgodno opravdanje da su eto iz pogrešnog plemena..
pa ispalo negdje im se omaklo pa su klali i svoje a jer jelda nije bilo povjerilaca iz suprotnog tabora..
a kod nas jelda nije dug al jeste firmin stan, golf dvojka a što da ne i tehnike bijele je bivalo, pa i traktor se nađe..
eh da..
elem mnogi ljudi, mnoge slike, razni motivi, a neletov prepričaj toga vjerujem da je fikcija al je gotovo sigurno informisanija od tvoje (prosto, mnogo je bliže bio zbivanju)..
nemamm osjećaj da ti to prepoznaješ
Colin_bgd Colin_bgd 10:16 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

a ako je samo ti znaš (ili vas je malo koji znate baš tu istinu) onda to više nije istina..

Ja upravo pokusah da objasnim da je, u stvari, vecina vrlo dobro zna (istinu, tj.), ali se prave, jer im je tako ili lakse, ili unosnije, a najcesce both...
prosto, mnogo je bliže bio zbivanju

Vidis, nije. Ja, i ostali beogradjani, smo, igrom slucaja, bili mnogo, mnogo blizi "zbivanju", jer je glavno "zbivanje" bilo kod nas u Beogradu... To sto se posle zbivalo kod vas je bio samo interferentni val...
promoter promoter 10:29 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Colin_bgd
a ako je samo ti znaš (ili vas je malo koji znate baš tu istinu) onda to više nije istina..

Ja upravo pokusah da objasnim da je, u stvari, vecina vrlo dobro zna (istinu, tj.), ali se prave, jer im je tako ili lakse, ili unosnije, a najcesce both...
prosto, mnogo je bliže bio zbivanju

Vidis, nije. Ja, i ostali beogradjani, smo, igrom slucaja, bili mnogo, mnogo blizi "zbivanju", jer je glavno "zbivanje" bilo kod nas u Beogradu... To sto se posle zbivalo kod vas je bio samo interferentni val...

Mi Beograđani, tj. ne svi mi, nego uglavnom vi, nismo imali pojma šta se događa.
Da smo imali, verovatno bi nešto preduzeli.
Kada sada pogledam unatrag, verovatno nismo bili ni toliko pametni koliko umišljamo.
Da jesmo, da li bi trpeli ćopavog Zagorca - i sve što on, kao paradigma, predstavlja.
Nele je za nas doktor nauka.
Pretpostavljam da ti nisi čitao stripove 'pokreta' 'nju primitivs' koje je Nele i ekipa izdavala i pre pojave Nadrealista.
Reći nekome ko je, samo da pomenemo radi ilustracije, na koncertu, dakle javno, rekao 'crko maršal', pa skečevi o sarajevskom zidu koji deli 'istočno' i 'zapadno' sarajevo, da ne nabrajeam dalje, dakle, reći takvom vizionaru da 'lupa gluposti' može samo surovo pretenciozna osoba.
Nele je genije, kakav, ku***v Sejo Sekson.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:31 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Colin_bgd

Vidis, nije. Ja, i ostali beogradjani, smo, igrom slucaja, bili mnogo, mnogo blizi "zbivanju", jer je glavno "zbivanje" bilo kod nas u Beogradu... To sto se posle zbivalo kod vas je bio samo interferentni val...


e to.. upravo o tome ti govorim.. tebi se bukvalno čini da su ti ljudi u Bosni sjedili i kao čekali nekakav nalog iz Beograda pa da urade X ili Y a ne sjedili 45 i 100 godina i čekali da urade X i Y kad im se ukaže zgodna prilika..
nego našla pdf mogu reći da je mučno za čitanje (al ću i da kupim, nije mi ok da mu kradem) ali evo istrajaću da vidim šta konkretno tebe žulja mada mogu da pretpostavim..
ipak, misliti da istorija u Bosni počinje 1991. u Beogradu (nek je i 1987. ili koje hoćeš od 1918. naovamo) e dakle to je baš baš pogolem blindspot..
Colin_bgd Colin_bgd 10:31 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

promoter
Colin_bgd
a ako je samo ti znaš (ili vas je malo koji znate baš tu istinu) onda to više nije istina..

Ja upravo pokusah da objasnim da je, u stvari, vecina vrlo dobro zna (istinu, tj.), ali se prave, jer im je tako ili lakse, ili unosnije, a najcesce both...
prosto, mnogo je bliže bio zbivanju

Vidis, nije. Ja, i ostali beogradjani, smo, igrom slucaja, bili mnogo, mnogo blizi "zbivanju", jer je glavno "zbivanje" bilo kod nas u Beogradu... To sto se posle zbivalo kod vas je bio samo interferentni val...

Mi Beograđani, tj. ne svi mi, nego uglavnom vi, nismo imali pojma šta se događa.
Da smo imali, verovatno bi nešto preduzeli.
Kada sada pogledam unatrag, verovatno nismo bili ni toliko pametni koliko umišljamo.
Da jesmo, da li bi trpeli ćopavog Zagorca - i sve što on, kao paradigma, predstavlja.
Nele je za nas doktor nauka.
Pretpostavljam da ti nisi čitao stripove 'pokreta' 'nju primitivs' koje je Nele i ekipa izdavala i pre pojave Nadrealista.
Reći nekome ko je, samo da pomenemo radi ilustracije, na koncertu, dakle javno, rekao 'crko maršal', pa skečevi o sarajevskom zidu koji deli 'istočno' i 'zapadno' sarajevo, da ne nabrajeam dalje, dakle, reći takvom vizionaru da 'lupa gluposti' može samo surovo pretenciozna osoba.
Nele je genije, kakav, ku***v Sejo Sekson.

Bla, bla, bla...

Na tusiranje hladnom vodom...
Colin_bgd Colin_bgd 10:39 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

newimprovedtadejus
Colin_bgd

Vidis, nije. Ja, i ostali beogradjani, smo, igrom slucaja, bili mnogo, mnogo blizi "zbivanju", jer je glavno "zbivanje" bilo kod nas u Beogradu... To sto se posle zbivalo kod vas je bio samo interferentni val...


e to.. upravo o tome ti govorim.. tebi se bukvalno čini da su ti ljudi u Bosni sjedili i kao čekali nekakav nalog iz Beograda pa da urade X ili Y a ne sjedili 45 i 100 godina i čekali da urade X i Y kad im se ukaže zgodna prilika..
nego našla pdf mogu reći da je mučno za čitanje (al ću i da kupim, nije mi ok da mu kradem) ali evo istrajaću da vidim šta konkretno tebe žulja mada mogu da pretpostavim..
ipak, misliti da istorija u Bosni počinje 1991. u Beogradu (nek je i 1987. ili koje hoćeš od 1918. naovamo) e dakle to je baš baš pogolem blindspot..

Sta, cekali ste 45 ili 100 godina prvu priliku da ubijate muslimane, pa kad vam je to iz Beograda ponudjeno/omoguceno, vi brze-bolje prihvatiste, sa istim, do neba visokim, entuzijazmom k'o kad ste Titu isli na radne akcije...?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:48 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Colin_bgd
newimprovedtadejus
Colin_bgd

Vidis, nije. Ja, i ostali beogradjani, smo, igrom slucaja, bili mnogo, mnogo blizi "zbivanju", jer je glavno "zbivanje" bilo kod nas u Beogradu... To sto se posle zbivalo kod vas je bio samo interferentni val...


ipak, misliti da istorija u Bosni počinje 1991. u Beogradu (nek je i 1987. ili koje hoćeš od 1918. naovamo) e dakle to je baš baš pogolem blindspot..

Sta, cekali ste 45 ili 100 godina prvu priliku da ubijate muslimane, pa kad vam je to iz Beograda ponudjeno/omoguceno, vi brze-bolje prihvatiste, sa istim, do neba visokim, entuzijazmom k'o kad ste Titu isli na radne akcije...?


pa ne znam kako tačno zamišljaš da sam ja sa svojih tada 14 godina išla da koljem muslimane al pretpostavljam da insinuiraš da ih je toj moj otac išao klati?
ali evo da pokušam jednom crticom a takvih imam na hiljade..
onaj ko ih jeste išao klati vrlo vjerovatno o tome nije dobio nalog iz Beograda..
dekle evo ti jedne male crtice mene sa nekih 15 godina..
jednom prilikom sam otvorila vrata stana da bi me tamo dočekao čovjek sa uperenim kalašnjikovim i pitanjem kako mi se zove otac, toliko sam bila šokirana da sam prosto odgovorila sa Nemanja na šta je ovaj samo produžio dalje bez riječi a ja zatvorila vrata..
sutrdan smo na ulici vidjeli gomilu izbačene garderobe, slika i nekakvih sitnica ali ništa od namještaja..
ispostavilo se da se prijatan čovjek uselio u stan Ukrajinca i žene mu Slovenke.. imali su pored sumnjivog prezimena i totalno sumnjiva imena..
onda sam tu ženi srela prije par godina u parku blizu tog našeg nekadašnjeg stana dok su mi se djeca igrala na travi..
i ona me je pitala kako smo mogli ništa da ne uradimo kad su njih izbacili na ulicu..
ne sjećam se šta sam rekla.. nešto u smislu bila su teška vremena..
al ti to sve bolje znaš i razumiješ jer si tad imao koliko? 29? a tata ti bio neko mudo u Sivu? Generalštabu?
pa pola tog geenralštava su bili Bosanci.. i mi smo s nekima jeli roštilje i sunčali se po Jadranu.. otkud ideja da je to sve što se o ratu u Bosni ima znati..
brate.. mnogo je..
tessa1 tessa1 10:56 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

pa ne znam kako tačno zamišljaš da sam ja sa svojih tada 14 godina išla da koljem muslimane al pretpostavljam da insinuiraš da ih je toj moj otac išao klati?
ali evo da pokušam jednom crticom a takvih imam na hiljade..
onaj ko ih jeste išao klati vrlo vjerovatno o tome nije dobio nalog iz Beograda..
dekle evo ti jedne male crtice mene sa nekih 15 godina..
jednom prilikom sam otvorila vrata stana da bi me tamo dočekao čovjek sa uperenim kalašnjikovim i pitanjem kako mi se zove otac, toliko sam bila šokirana da sam prosto odgovorila sa Nemanja na šta je ovaj samo produžio dalje bez riječi a ja zatvorila vrata..
sutrdan smo na ulici vidjeli gomilu izbačene garderobe, slika i nekakvih sitnica ali ništa od namještaja..
ispostavilo se da se prijatan čovjek uselio u stan Ukrajinca i žene mu Slovenke.. imali su pored sumnjivog prezimena i totalno sumnjiva imena..
onda sam tu ženi srela prije par godina u parku blizu tog našeg nekadašnjeg stana dok su mi se djeca igrala na travi..
i ona me je pitala kako smo mogli ništa da ne uradimo kad su njih izbacili na ulicu..
ne sjećam se šta sam rekla.. nešto u smislu bila su teška vremena..
al ti to sve bolje znaš i razumiješ jer si tad imao koliko? 29? a tata ti bio neko mudo u Sivu? Generalštabu?
pa pola tog geenralštava su bili Bosanci.. i mi smo s nekima jeli roštilje i sunčali se po Jadranu.. otkud ideja da je to sve što se o ratu u Bosni ima znati..
brate.. mnogo je..

Korektno, svaka čast.

Samo još da s druge strana ekrana nisu stvorovi.
Colin_bgd Colin_bgd 10:57 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

newimprovedtadejus
Colin_bgd
newimprovedtadejus
Colin_bgd

Vidis, nije. Ja, i ostali beogradjani, smo, igrom slucaja, bili mnogo, mnogo blizi "zbivanju", jer je glavno "zbivanje" bilo kod nas u Beogradu... To sto se posle zbivalo kod vas je bio samo interferentni val...


ipak, misliti da istorija u Bosni počinje 1991. u Beogradu (nek je i 1987. ili koje hoćeš od 1918. naovamo) e dakle to je baš baš pogolem blindspot..

Sta, cekali ste 45 ili 100 godina prvu priliku da ubijate muslimane, pa kad vam je to iz Beograda ponudjeno/omoguceno, vi brze-bolje prihvatiste, sa istim, do neba visokim, entuzijazmom k'o kad ste Titu isli na radne akcije...?


pa ne znam kako tačno zamišljaš da sam ja sa svojih tada 14 godina išla da koljem muslimane al pretpostavljam da insinuiraš da ih je toj moj otac išao klati?
ali evo da pokušam jednom crticom a takvih imam na hiljade..
onaj ko ih jeste išao klati vrlo vjerovatno o tome nije dobio nalog iz Beograda..
dekle evo ti jedne male crtice mene sa nekih 15 godina..
dakle jednom prilikom sam otvorila vrata stana da bi me tamo dočekao čovjek sa uperenim kalašnjikovim i pitanjem kako mi se zove otac, toliko sam bila šokirana da sam prosto odgovorila sa Nemanja na šta je ovaj samo produžio dalje bez riječi a ja zatvorila vrata..
sutrdan smo na ulici vidjeli gomilu izbačene garderobe, slika i nekakvih sitnica ali ništa od namještaja..
ispostavilo se da se prijatan čovjek uselio u stan Ukrajinca i žene mu Slovenke.. imali su pored sumnjivog prezimena i totalno sumnjiva imena..
onda sam tu ženi srela prije par godina u parku blizu tog našeg nekadašnjeg stana dok su mi se djeca igrala na travi..
i ona me je pitala kako smo mogli ništa da ne uradimo kad su njih izbacili na ulicu..
ne sjećam se šta sam rekla.. nešto u smislu bila su teška vremena..
al ti to sve bolje znaš i razumiješ jer si tad imao koliko? 29? a tata ti bio neko mudo u Sivu? Generalštabu?
pa pola tog geenralštava su bili Bosanci.. i mi smo s nekima jeli roštilje i sunčali se po Jadranu.. otkud ideja da je to sve što se o ratu u Bosni ima znati..
brate.. mnogo je..

Svako drustvo (jugoslovensko, srpsko, hrvatsko, bosansko, francusko, englesko, brazilsko, japansko, dansko, svedsko, norvesko...) ima u svakom trenutku vise nego solidnog potencijala za gradjanski rat. Bukvalno svako na ovoj planeti. To sto ti pricas je isto deo narativa kukavicjeg jaja koje je (u nasem SFRJ slucaju) i podmetnuto da bi taj "potencijal" mogao da bude izguran na povrsinu...
vcucko vcucko 11:15 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Colin_bgd
newimprovedtadejus
Colin_bgd

Vidis, nije. Ja, i ostali beogradjani, smo, igrom slucaja, bili mnogo, mnogo blizi "zbivanju", jer je glavno "zbivanje" bilo kod nas u Beogradu... To sto se posle zbivalo kod vas je bio samo interferentni val...


e to.. upravo o tome ti govorim.. tebi se bukvalno čini da su ti ljudi u Bosni sjedili i kao čekali nekakav nalog iz Beograda pa da urade X ili Y a ne sjedili 45 i 100 godina i čekali da urade X i Y kad im se ukaže zgodna prilika..
nego našla pdf mogu reći da je mučno za čitanje (al ću i da kupim, nije mi ok da mu kradem) ali evo istrajaću da vidim šta konkretno tebe žulja mada mogu da pretpostavim..
ipak, misliti da istorija u Bosni počinje 1991. u Beogradu (nek je i 1987. ili koje hoćeš od 1918. naovamo) e dakle to je baš baš pogolem blindspot..

Sta, cekali ste 45 ili 100 godina prvu priliku da ubijate muslimane, pa kad vam je to iz Beograda ponudjeno/omoguceno, vi brze-bolje prihvatiste, sa istim, do neba visokim, entuzijazmom k'o kad ste Titu isli na radne akcije...?

Ovo je pitanje tipa "zna li ti majka, da si peder/lezbijka".

Da, neki/mnogi Srbi/Hrvati/muslimani su čekali toliko i duže da se međusobno pokolju.
Ne, Beograd ih nije učinio takvima. Dočinio svakako, imajući u vidu da se na ovim prostorima iz Beograda puštala kiša bar od 1918.
Ali u prevodu, ne, Beograd ih nije naterao da se kolju. Da, Beograd je mogao da ih spreči, bar donekle (umnogome). Da, Beograd je umesto toga dolivao ulje na vatru.
Naravno kad kažem Beograd ne mislim na majstora Peru iz IMT-a Rakovica nego na društvance koje i sam spominješ.

Možda su nijanse u pitanju, ali baš i nisu. Nema tu nijansi. Nijansa gore-dole i ode sve na doboš. To se tako ne radi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:19 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Colin_bgd

Svako drustvo (jugoslovensko, srpsko, hrvatsko, bosansko, francusko, englesko, brazilsko, japansko, dansko, svedsko, norvesko...) ima u svakom trenutku vise nego solidnog potencijala za gradjanski rat. Bukvalno svako na ovoj planeti. To sto ti pricas je isto deo narativa kukavicjeg jaja koje je (u nasem SFRJ slucaju) i podmetnuto da bi taj "potencijal" mogao da bude izguran na povrsinu...


e jednom sam pak za nekim švjacarskim konferisanjem sjedila sa Belgijancem i Englezom i tvrdila kako je rat kakav se desio u Bosni moguć i u Belgiji (bilo je negdje oko 2007. godine kad u Belgiji već pola godine nije mogla da se formira vlada jer se jelda etnički Francuzi nisu mogli dogovoriti sa etničkim Holandezima oko već neke podjele para)..
Englez nije mogao da vjeruje šta pričam a Belgijanac je već bio bliži da ne misli da sam luda ali i sasvim uvjeren da sukob ipak nije moguć čak i ako je dogovor nemoguć..

tj. kapiram ja tvoju želju da kažeš ali mi smo u Beogradu bili svijet.. ja sam isti poput tebe brate Engleze.. ništa različit nisam.. isti smo pogle..
nismo isti moj ti Koline..
možda jesi ti Kolin malo sličniji tom svom Engelzu komšiji nego onom komšiji koji je živio iznad tebe (il ispod bješe, znaš onaj što njegovi došli 46'te) al isti kao Englez nisi sigurno..
obilježi nas prostor, s tim se nije lako izboriti al mogu ti pouzdano reći da način nije da se okrive tamo neki jer nas zavadiše..
hiljade je malih slika slaganih vjekovima, ne gradi se civilizacija preko noći a ni ne ruši.. jeste istina da samo mogli zaista lako da na prevaru praktično preskočimo par stepenika i sad uplivamo u neku ružičastiju sadašnjicu (na tu temu Vidojković E baš vam hvala razbio) al ne zavaravaj se da bi ona bila sličnija tom tvom Aktonu (jel tako bješe) nego recimo pa i Sintagmi (Atinskoj)..
nije realno
Colin_bgd Colin_bgd 11:22 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

vcucko
Colin_bgd
newimprovedtadejus
Colin_bgd

Vidis, nije. Ja, i ostali beogradjani, smo, igrom slucaja, bili mnogo, mnogo blizi "zbivanju", jer je glavno "zbivanje" bilo kod nas u Beogradu... To sto se posle zbivalo kod vas je bio samo interferentni val...


e to.. upravo o tome ti govorim.. tebi se bukvalno čini da su ti ljudi u Bosni sjedili i kao čekali nekakav nalog iz Beograda pa da urade X ili Y a ne sjedili 45 i 100 godina i čekali da urade X i Y kad im se ukaže zgodna prilika..
nego našla pdf mogu reći da je mučno za čitanje (al ću i da kupim, nije mi ok da mu kradem) ali evo istrajaću da vidim šta konkretno tebe žulja mada mogu da pretpostavim..
ipak, misliti da istorija u Bosni počinje 1991. u Beogradu (nek je i 1987. ili koje hoćeš od 1918. naovamo) e dakle to je baš baš pogolem blindspot..

Sta, cekali ste 45 ili 100 godina prvu priliku da ubijate muslimane, pa kad vam je to iz Beograda ponudjeno/omoguceno, vi brze-bolje prihvatiste, sa istim, do neba visokim, entuzijazmom k'o kad ste Titu isli na radne akcije...?

Ovo je pitanje tipa "zna li ti majka, da si peder/lezbijka".

Da, neki/mnogi Srbi/Hrvati/muslimani su čekali toliko i duže da se međusobno pokolju.
Ne, Beograd ih nije učinio takvima. Dočinio svakako, imajući u vidu da se na ovim prostorima iz Beograda puštala kiša bar od 1918.
Ali u prevodu, ne, Beograd ih nije naterao da se kolju. Da, Beograd je mogao da ih spreči, bar donekle (umnogome). Da, Beograd je umesto toga dolivao ulje na vatru.
Naravno kad kažem Beograd ne mislim na majstora Peru iz IMT-a Rakovica nego na društvance koje i sam spominješ.

Možda su nijanse u pitanju, ali baš i nisu. Nema tu nijansi. Nijansa gore-dole i ode sve na doboš. To se tako ne radi.

Take 2:
Svako drustvo (jugoslovensko, srpsko, hrvatsko, bosansko, francusko, englesko, brazilsko, japansko, dansko, svedsko, norvesko...) ima u svakom trenutku vise nego solidnog potencijala za gradjanski rat. Bukvalno svako na ovoj planeti. To sto ti pricas je isto deo narativa kukavicjeg jaja koje je (u nasem SFRJ slucaju) i podmetnuto da bi taj "potencijal" mogao da bude izguran na povrsinu...

Dovoljna je bila i samo preporuka...
Colin_bgd Colin_bgd 11:30 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

kapiram ja tvoju želju da kažeš ali mi smo u Beogradu bili svijet..

To u blogu ne pise, niti u blogu igde pise da smo mi (beogradjani) bolji od vas (iz Bosne)... Jel treba da prevedem blog na engleski (ili neki drugi jezik) i objavim, jer srpski ocigledno slabo ide...

Ali znam da nije to u pitanju, da ne ispadne da sam stvarno grub i bezobrazan, znam da ljudi nemaju vremena da precizno i skoncentrisano citaju i mnogo ozbiljnije i vaznije stvari, a kamoli tamo neka baljezganja nekog idiota na blogu, koliko god da su nepobitno tacna...

tvom Aktonu (jel tako bješe)

Bila jedna pacijentkinja odatle, ne ja... Acton suvise blizu srpskoj crkvi, pa taj kraj nikad nisam ozbiljno uzimao u obzir... Zbog dece...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:44 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Colin_bgd
kapiram ja tvoju želju da kažeš ali mi smo u Beogradu bili svijet..

To u blogu ne pise, niti u blogu igde pise da smo mi (beogradjani) bolji od vas (iz Bosne)... Jel treba da prevedem blog na engleski (ili neki drugi jezik) i objavim, jer srpski ocigledno slabo ide...

Ali znam da nije to u pitanju, da ne ispadne da sam stvarno grub i bezobrazan, znam da ljudi nemaju vremena da precizno i skoncentrisano citaju i mnogo ozbiljnije i vaznije stvari, a kamoli tamo neka baljezganja nekog idiota na blogu, koliko god da su nepobitno tacna...

tvom Aktonu (jel tako bješe)

Bila jedna pacijentkinja odatle, ne ja... Acton suvise blizu srpskoj crkvi, pa taj kraj nikad nisam ozbiljno uzimao u obzir... Zbog dece...


dobro čitam između redova naravno.. i nisam mislila da je tebi bitno da misliš da si bolji od Bosanaca (sam si učitao, vidi zašto) nego da ti je bitno da misliš da nisi gori od Engleza.. i nisi.. ali i jesi..
a truth will set you free kad shvatiš da si taman onakav kakav si trebao da budeš, niko te tu ništa posebno nije zajebao, oduzeo ti ili šta drugo..
možda je YU mogla da izbjegne rat i Beograd da ipak bude malo umiveniji (dobro, ne malo, solidno) nego što je sad..
al u njemu bi ipak i dalje živjeli svi ti koje kriviš za to što je taj Beograd sada a i doselili bi i većina ovih koji doseliše i sve bi to ipak taljigalo nekako putanjom koju mu je utabalo onih miliona duša što su tim blatom gacali proteklih 20 i više vijekova..
izazova bi bilo još pa bi već našlo negdje da se sklizne..
ja za tim mislim da nije vrijedno baš toliko plakati..
da je uvijek sve bivalo idealno i bez skretanja na stranputice mi bi sad valjda na izlete išli negdje u Andromedu.. a jbg ne idemo..
možda ne mora Beograd baš da bude sam asshole of the Europe (ako ne baš world ko RUmunija što nekad bješe) al nije to baš ni tako epsko proklizavanje kao što se čini..
ciklično proklizavanje, uz malo sreće krenuće opet i na bolje al nije realno baš misliti da eto to je bio sam fluke, 10 mračnih umova, a mogli smo... nismo mogli.. možda smo mogli na toj krivini al na sledećoj bi već proklizali.. proklizavaju i mnogo bolji od nas a stvarne podloge tu nikad nije bilo za nešto više od hvatanja priključka Evropi..
ni to nije uopšte loša stvar (hvataš priljučak s prvima).. da je sreće da se opet krene u tom prvcu i puna kapa..
sanjati da si kao ma isti Englez, eto i ti si mogao tako, smo omeše dušmani nije brate realno niukom univerzumu..
ne znam djeca dal su ti tu u školu išla i dal si s njima radio pa da vidiš kako i zašto to zaista nikad nije moglo kakva god nadanja i htijenja da su nam bila
solo solo 11:48 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Bila jedna pacijentkinja odatle, ne ja... Acton suvise blizu srpskoj crkvi, pa taj kraj nikad nisam ozbiljno uzimao u obzir... Zbog dece...


Nije ti advokatica Snježana iz Actona sređivala papire?

Čudno.

Svima je.
Colin_bgd Colin_bgd 11:48 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

newimprovedtadejus
Colin_bgd
kapiram ja tvoju želju da kažeš ali mi smo u Beogradu bili svijet..

To u blogu ne pise, niti u blogu igde pise da smo mi (beogradjani) bolji od vas (iz Bosne)... Jel treba da prevedem blog na engleski (ili neki drugi jezik) i objavim, jer srpski ocigledno slabo ide...

Ali znam da nije to u pitanju, da ne ispadne da sam stvarno grub i bezobrazan, znam da ljudi nemaju vremena da precizno i skoncentrisano citaju i mnogo ozbiljnije i vaznije stvari, a kamoli tamo neka baljezganja nekog idiota na blogu, koliko god da su nepobitno tacna...

tvom Aktonu (jel tako bješe)

Bila jedna pacijentkinja odatle, ne ja... Acton suvise blizu srpskoj crkvi, pa taj kraj nikad nisam ozbiljno uzimao u obzir... Zbog dece...


dobro čitam između redova naravno.. i nisam mislila da je tebi bitno da misliš da si bolji od Bosanaca (sam si učitao, vidi zašto) nego da ti je bitno da misliš da nisi gori od Engleza.. i nisi.. ali i jesi..
a truth will set you free kad shvatiš da si taman onakav kakav si trebao da budeš, niko te tu ništa posebno nije zajebao, oduzeo ti ili šta drugo..
možda je YU mogla da izbjegne rat i Beograd da ipak bude malo umiveniji (dobro, ne malo, solidno) nego što je sad..
al u njemu bi ipak i dalje živjeli svi ti koje kriviš za to što je taj Beograd sada a i doselili bi i većina ovih koji doseliše i sve bi to ipak taljigalo nekako putanjom koju mu je utabalo onih miliona duša što su tim blatom gacali proteklih 20 i više vijekova..
izazova bi bilo još pa bi već našlo negdje da se sklizne..
ja za tim mislim da nije vrijedno baš toliko plakati..
da je uvijek sve bivalo idealno i bez skretanja na stranputice mi bi sad valjda na izlete išli negdje u Andromedu.. a jbg ne idemo..
možda ne mora Beograd baš da bude sam asshole of the Europe (ako ne baš world ko RUmunija što nekad bješe) al nije to baš ni tako epsko proklizavanje kao što se čini..
ciklično proklizavanje, uz malo sreće krenuće opet i na bolje al nije realno baš misliti da eto to je bio sam fluke, 10 mračnih umova, a mogli smo... nismo mogli.. možda smo mogli na toj krivini al na sledećoj bi već proklizali.. proklizavaju i mnogo bolji od nas a stvarne podloge tu nikad nije bilo za nešto više od hvatanja priključka Evropi..
ni to nije uopšte loša stvar (hvataš priljučak s prvima).. da je sreće da se opet krene u tom prvcu i puna kapa..
sanjati da si kao ma isti Englez, eto i ti si mogao tako, smo omeše dušmani nije brate realno niukom univerzumu..
ne znam djeca dal su ti tu u školu išla i dal si s njima radio pa da vidiš kako i zašto to zaista nikad nije moglo kakva god nadanja i htijenja da su nam bila

Ne vredi...

Sve najbolje...
Colin_bgd Colin_bgd 11:50 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

solo
Bila jedna pacijentkinja odatle, ne ja... Acton suvise blizu srpskoj crkvi, pa taj kraj nikad nisam ozbiljno uzimao u obzir... Zbog dece...


Nije ti advokatica Snježana iz Actona sređivala papire?

Čudno.

Svima je.

Nikad cuo...

Papire sredio MI5/6, CIA odobrila, zar nije ocigledno?
solo solo 11:52 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Papire sredio MI5/6, CIA odobrila, zar nije ocigledno?


Laskaš sebi,ako.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:52 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Colin_bgd

Ne vredi...

Sve najbolje...


dobro brate ne moraš na sve uvijek da ujedaš, pričamo, nije nužno da se složimo
tessa1 tessa1 12:11 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

pričamo, nije nužno da se složimo


Nije se nikada ni radilo “pričamo mi sa vama” nego “pričamo mi o vama”,

i to je to.

Možemo umisliti da smo Filipinci i čitati šta pričaju i pišu o nama Bosancima, u čemu je razlika?
vcucko vcucko 12:15 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Colin_bgd

Dovoljna je bila i samo preporuka...

Opet proklete nijanse.

Nijansa 1: jeste tako ali nije baš tako, nije valjalo ali ispravićemo, dogovorićemo se, štagod.
Nijansa 2: krivi za vjekvjekova, čukununučad da nam kleče na kukuruzu i plaćaju reparacije.

Ne razumem, čemu auto-insistiranje na ovom drugom
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:15 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

tessa1
pričamo, nije nužno da se složimo


Nije se nikada ni radilo “pričamo mi sa vama” nego “pričamo mi o vama”,

i to je to.

Možemo umisliti da smo Filipinci i čitati šta pričaju i pišu o nama Bosancima, u čemu je razlika?


ma nije to kod kolina, njega bosanci ne zanimaju..

tessa1 tessa1 12:26 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

ma nije to kod kolina, njega bosanci ne zanimaju..

:))
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:11 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge



jorgovamkinapemzija

ne znam gdje pročitah da su dal uposlenici WB kopali po nekakvih dužničkim zapisima u Ruandi..


tamo gde pise i o wb pemzijama?


dragosevacsutra dragosevacsutra 23:13 26.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

ali se prave, jer im je tako ili lakse, ili unosnije, a najcesce both...


pa jel se pravis jer ti je lakse, ili ti je unosnije, ili both?


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:20 27.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

dragosevacsutra


jorgovamkinapemzija

ne znam gdje pročitah da su dal uposlenici WB kopali po nekakvih dužničkim zapisima u Ruandi..


tamo gde pise i o wb pemzijama?


Pa ti si to tamo danima studiro sta sad mene pitas sta tamo pise?

dragosevacsutra dragosevacsutra 11:30 27.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

ma nisam. samo mi je interesantna pojava kako neko moze samouvereno da ogovara druge bez da proveri osnovnu informaciju na linku koji je sam postavio. ono, kao kad babe krenu po sendvic pa prepricavaju sta im je receno kako su amerikanci ruzni prljavi zli.

elem, nevezano za to, i tess i ti, iako ste bosancerosice (da budemo rodno ravnopravni zbog kolina i andjelije) kao i nele (dobro, on je bosanceros)

briljirate

tessa1 tessa1 12:33 27.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

elem, nevezano za to, i tess i ti, iako ste bosancerosice (da budemo rodno ravnopravni zbog kolina i andjelije) kao i nele (dobro, on je bosanceros)

briljirate


Dragoševac, ne stvaraj sebi neprijatelje, ne pravi grešku kao Maksa.

Prvo nam je rekao da pričamo bosanski, pa je u stožeru exYu gradskog fanatizam i izrazito antrisrpskog prema Srbima preko Drine ispričao najnepoželjniju verziju rata u Bosni, brt,
Alija - Lisabon - šibica.

Vjerujte mi da sam osjetila atmosferu stožera u tom trenutku, kako bih vam opisala, zamislite pingvini umiru od tuge na dalekom sjeveru, uz Bobana Rajovića numeru Ubi me ti. :))


Dragoševac, Bosančice - pamet - medići, to ti je ovde kao oni što prave selfi na krovu vagona električnih vozova. :)
kick68 kick68 16:08 27.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Sta, cekali ste 45 ili 100 godina prvu priliku da ubijate muslimane, pa kad vam je to iz Beograda ponudjeno/omoguceno, vi brze-bolje prihvatiste, sa istim, do neba visokim, entuzijazmom k'o kad ste Titu isli na radne akcije...


Ne znam da li je ovo tačno, svi Bosanci koje znam tvrde da su oni sa muslimanima lepo živeli a da su im za sva sranja krivi Srbijanci. Sve su oni/ smo mi zakuvali. Pa i onaj Medić, kriv za egzekucije oko Srebrenice, jeste bio Srbijanac. Ko zna koliko je ubica i manijaka, opasnih ljudi iz službe vršljalo po Bosni.To što nismo pojma imali, ne opravdava nas. Bili smo u stvari zauzeti sopstvenim preživljavanjem. Poučena iskustvom izbeglica, nosila sam u to vreme ogromnu torbu uvek sa sobom i pored lične karte i pasoša, indeks, dva pakla cigara i extra pare za ne daj bože:)) Sve jako glupo iz ove perspektive.

Knjigu Fajront ili kako god, čitala sam odavno, tako da se detalja ne sećam. Nele je priču opričao iz svoje perspektive, kao što bih i ja, kao što bi svako, uostalom. Pisao je o onome što se njemu i njegovoj porodici dešavalo. Knjiga je lična, tako je shvaćena, tako i treba da bude.
P.S.
Htela sam da okačim onaj podkast sa Galebom, ne mogu sad da nađem. Agelast podkast, pa eto može da se nađe.
solo solo 16:17 27.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Ne znam da li je ovo tačno, svi Bosanci koje znam tvrde da su oni sa muslimanima lepo živeli a da su im za sva sranja krivi Srbijanci. Sve su oni/ smo mi zakuvali.


Da,istina je uvek negde na sredini.

Ima tu svega.

Na kraju saberi oduzmi i dođeš do fukare i raje.

Uvek.
tessa1 tessa1 07:08 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Ne znam da li je ovo tačno, svi Bosanci koje znam tvrde da su oni sa muslimanima lepo živeli a da su im za sva sranja krivi Srbijanci. Sve su oni/ smo mi zakuvali. Pa i onaj Medić, kriv za egzekucije oko Srebrenice, jeste bio Srbijanac. Ko zna koliko je ubica i manijaka, opasnih ljudi iz službe vršljalo po Bosni.To što nismo pojma imali, ne opravdava nas.

Ti si mene samo dobro napomenula da ovde nemam šta tražiti tj raditi, nisam nikad ni imala.


Srbijanci nisu krivi za rat u Bosni, zločine smo počinili mi,

zločini nisu bijela tehnika, kradu ljudi i u miru ne samo u ratu, zločini su danas u 2023. i sve one neosuđene smrti Srba, smrti za koje niko ne odgovara, i o tome se ne priča na blogu jer nije atraktivno kao ova Colinova priča o Beograđanima najvećim žrtvama gdje ja samo vidim izlizanu do iznemoglosti političku korektnost i fašizam,

vidim da on nema hrabrosti napisati: zabranjeno za Srbe iz Bosne.
tessa1 tessa1 07:19 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

do iznemoglosti

Otrcanosti.

Rat u Bosni je ispit inteligencije, zrelosti. U 2023.
gvozden1 gvozden1 08:39 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

o Beograđanima najvećim žrtvama

I sebi kao političkom emigrantu:)

Valjda mu mnogo banalno zvuči da prizna sebi da je ono što jeste, običan ekonomski migrant koji je otišao zbog para.
To je u redu, ali je banalno, obično, svakodnevno, a biti politički migrant, prognani borac za pravdu i demokratiju,e to je nešto.

Jok bre, ovi koji su iz Srbije otišli su obični gastarbajteri, kakvo crno poređenje Colina i Neleta koji je živu glavu spašavao odlaskom iz Sarajeva.


Al poraste u svojim očima kad se sa njim uporedi.

Ljudi nezadovoljni svojim životom imaju potrebu da ga drugačije predstave.
Valjda.
predatortz predatortz 09:00 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Valjda mu mnogo banalno zvuči da prizna sebi da je ono što jeste, običan ekonomski migrant koji je otišao zbog para.


Nebitan ovde, a još manje je tamo bitan.
tessa1 tessa1 09:21 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

I sebi kao političkom emigrantu:)

Ma to je moda takva, samo su sad Ukrajinci preuzeli štafetu, ne lično oni nego dešavanja u Ukrajini, pa Srbi sa svojim kultur-fašizmom i posipanjem govnima po glavi izgledaju još veći idioti, neozbiljno.

Ni muslimani više nisu atrakcija, istrošena je i ta patetika, postaje industrija zabave kao i Holokaust, moraš uraditi nešto konkretno nakon 30 god rata, ne možeš živjeti samo od poginulih Srebreničana tj možeš jer se srpske žrtve ne vide, ne vide jer Srbi opet ćute i trpe dok pišate po njima i pravite ih budalama do jednom..


Lijena sam naći kritiku predstave režisera sa Kosova i dramaturga Srbljanovićke o Handkeu,

piše čovjek, okej, mi ne znamo ko je vama bio Handke u Jugoslaviji ali malo su nas iritirali povici sa bine Handke- fašisti- Handke -fašisti..
tessa1 tessa1 09:24 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Zamisli samo život da se 30 god po ovako nakaradnom svijetu posipaš govnima i pepelom po glavi jer su Srbi zločesti i kakani?

Pa jbt koji je to sado-mazohizam, odrekni se, skini to kožu Srbina, stjeraj sve Srbe u kurac i reci: od danas sam čestit Englez, čovjek.
tessa1 tessa1 09:25 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Od danas sam katolik i jebo sam vam mamu srpsku.
tessa1 tessa1 09:27 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Molim vas, odoh skladati. :))
Milan Novković Milan Novković 09:55 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

tessa1
Zamisli samo život da se 30 god po ovako nakaradnom svijetu posipaš govnima i pepelom po glavi jer su Srbi zločesti i kakani?

Pa jbt koji je to sado-mazohizam, odrekni se, skinu to kožu Srbina, stjeraj sve Srbe u kurac i reci: od danas sam čestit Englez, čovjek.

Samo da kažem da postoje razne strategije: ja sam metodom brutalnog i nezajažljivog hvaljenja Srba i svega Sprskog za sada postigao odlične rezultate

Plus sam imao tu sreću da su mi drugosrbijanci, uglavnom, postali dosadni ubrzo posle prvih par godina bloga - truba je trošiti vredno zarađene kalorijice iz litar-dva sladoleda posle večere na sekiranja te vrste, kad možemo uredno koristiti dotične da fino ušuškamo six-packs, ko zna kad nam mogu zatrebati

A i nije svaki drugosrbijanac stvarno drugosrbijanac, više se radi o nižim semantičkim ravnima gde haraju udri-bližnjega-svoga, mmcm, silama i balavljenjima.

Ali ima tu i whack-a-mole sitne nesigurnosti, ne znaju šta da rade dok razmišljaju dal da izađu na korzo ili ne, a moraju brzo da reaguju.

Na korzou je sve normalnije, ali treba izaći
promoter promoter 10:17 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Milan Novković
tessa1
Zamisli samo život da se 30 god po ovako nakaradnom svijetu posipaš govnima i pepelom po glavi jer su Srbi zločesti i kakani?

Pa jbt koji je to sado-mazohizam, odrekni se, skinu to kožu Srbina, stjeraj sve Srbe u kurac i reci: od danas sam čestit Englez, čovjek.

Samo da kažem da postoje razne strategije: ja sam metodom brutalnog i nezajažljivog hvaljenja Srba i svega Sprskog za sada postigao odlične rezultate

Plus sam imao tu sreću da su mi drugosrbijanci, uglavnom, postali dosadni ubrzo posle prvih par godina bloga - truba je trošiti vredno zarađene kalorijice iz litar-dva sladoleda posle večere na sekiranja te vrste, kad možemo uredno koristiti dotične da fino ušuškamo six-packs, ko zna kad nam mogu zatrebati

A i nije svaki drugosrbijanac stvarno drugosrbijanac, više se radi o nižim semantičkim ravnima gde haraju udri-bližnjega-svoga, mmcm, silama i balavljenjima.

Ali ima tu i whack-a-mole sitne nesigurnosti, ne znaju šta da rade dok razmišljaju dal da izađu na korzo ili ne, a moraju brzo da reaguju.

Na korzou je sve normalnije, ali treba izaći

Nema tu posebne mudrosti što se tiče te drugosrbijanštine.
To je tako trivijalan motiv, dečji, takoreći.
Koji glasi ... ja sam bolji od tebe.
Dokaz te boljosti je to što ja tako kažem.
Dodatna muka je što im je 'onaj programer od gore' isprogramirao da se rode kao Srbi.
To, tek, Srbima ne mogu da oproste.
Jer su oni zaslužili mnogo bolje.
Sve u svemu, njihova muka je nerešiva.
tessa1 tessa1 10:26 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Nema tu posebne mudrosti što se tiče te drugosrbijanštine.
To je tako trivijalan motiv, dečji, takoreći.
Koji glasi ... ja sam bolji od tebe.
Dokaz te boljosti je to što ja tako kažem.
Dodatna muka je što im je 'onaj programer od gore' isprogramirao da se rode kao Srbi.
To, tek, Srbima ne mogu da oproste.
Jer su oni zaslužili mnogo bolje.
Sve u svemu, njihova muka je nerešiva.


Da, da, i iz toga osjećaj zakinutosti, bolji sam i nisam ovo zaslužio,

djelim s vama vašu usranu sudbinu, u školi smo učili nešto drugo,

a samo je jedna istina: Jugoslaviju su stvorili leševi.


Mene je sramota tih nekih 10 mojih svjesnih godina u Jugoslaviji radi vremena prije nje i vremena poslije nje, sebe u tom periodu gledam kao koncept nečega što mene neće pripremiti za realnost, za život, to su moje izgubljene godine više nego onih 5 ratnih..


i tri, zamisli podcjenjivački odnos prema nama kad nam oduzima i zločin,

Colin kaže: Srbija je kriva,

ali on ne misli: vi ste nevini


nego: vi ste Bosanci, ono nešto manje vrijedno i za zločin da ga napravite.
tessa1 tessa1 10:29 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Samo da kažem da postoje razne strategije: ja sam metodom brutalnog i nezajažljivog hvaljenja Srba i svega Sprskog za sada postigao odlične rezultate

Plus sam imao tu sreću da su mi drugosrbijanci, uglavnom, postali dosadni ubrzo posle prvih par godina bloga - truba je trošiti vredno zarađene kalorijice iz litar-dva sladoleda posle večere na sekiranja te vrste, kad možemo uredno koristiti dotične da fino ušuškamo six-packs, ko zna kad nam mogu zatrebati

A i nije svaki drugosrbijanac stvarno drugosrbijanac, više se radi o nižim semantičkim ravnima gde haraju udri-bližnjega-svoga, mmcm, silama i balavljenjima.

Ali ima tu i whack-a-mole sitne nesigurnosti, ne znaju šta da rade dok razmišljaju dal da izađu na korzo ili ne, a moraju brzo da reaguju.

Na korzou je sve normalnije, ali treba izaći


U realitetu još nisam srela ljude kao virtuelno,

ni među muslimanima i Hrvatima, naprotiv, ljudi su mnogo zdraviji, normalniji.
kick68 kick68 14:44 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Ti si mene samo dobro napomenula da ovde nemam šta tražiti tj raditi, nisam nikad ni imala.


Srbijanci nisu krivi za rat u Bosni, zločine smo počinili mi,

zločini nisu bijela tehnika, kradu ljudi i u miru ne samo u ratu, zločini su danas u 2023. i sve one neosuđene smrti Srba, smrti za koje niko ne odgovara, i o tome se ne priča na blogu jer nije atraktivno kao ova Colinova priča o Beograđanima najvećim žrtvama gdje ja samo vidim izlizanu do iznemoglosti političku korektnost i fašizam,

vidim da on nema hrabrosti napisati: zabranjeno za Srbe iz Bosne.


Jao Bože, šta si mi uradila od komentara, mama!

Ovo nije bilo napisano, ja nisam naci! Nikada nisam i neću reći : zabranjeno za ...(možda samo za članove SNS, oko ovoga se kolebam).
Ja se sa tobom slažem i mislim da dok se ne osude sve strane i rasvetle svi zločini, Balkan ne može napred.

Možda si ti tada imala četrnaest godina, ali ja sam imala preko dvadeset. Čuli smo da Srbija nije u ratu, a znali da se ljudi sa njene teritorije volšebno pojavljuju u Bosni naoružani i u uniformama. Nije bilo zvaničnih informacija, mada smo svi znali da postoje nekakvi kampovi za obuku, ali smo svi ćutali i gledali svoja posla. Uloga Beograda u tom ratu je očigledna, ali nedovoljno ispitana. Ne znam šta je sporno.

Kačila sam ovde izjavu kanadskog ambasadora o tome kako je počeo rat i ulogu CIA i Amerike u početku rata. Ako nađem video, kačim ga kasnije.
tessa1 tessa1 16:00 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Ma nije to bilo strašno, samo nisam stavila smajli i napisala hvala.


Jao Bože, šta si mi uradila od komentara, mama!

:))




Ljudi u RS u mom okruženju se ne bave Srbijom, ni Beogradom, prvi put je moja mama spomenula vijesti iz Srbije prije neki dan kad se desio masakr u školi, pita me jesam li vidjela šta je bilo..

Ljudi su tamo zabavljeni svojim problemima, i Dodikom,

uvijek sam znala više šta se dešava na HRTu nego RTSu, političke emisije hrvatske pratila redovno, ni jednu Srbije. U neku ruku ima smisla da me više interesuje kako su i šta nam rade susjedi, žive li dobro. :)

Za muslimane je čak i Dodik rekao, ne znam zašto pišem čak kad on nije nacionalista, da mu je žao što su se muslimani okrenuli protiv nas,

ljudi su raseljeni i pobijeni, i niko to kod nas ne negira, nije toga nesvjestan..

Ljudi su se i vratili, popravili kuće, prodali stanove, zamjenili, šnajderica moje mame se vratila i obradovalo joj se mama kao rodu, zato što je žena citiram “čestita”, nosi joj zimnicu vrijednoj i dobroj..

Mi pričamo o neke već tri-četiri generaciji, oni koji su bili u ratu danas imaju unučiće i praunučiće.


Srbija nikakav uticaj nema na naše odnose, komplexnost našeg odnosa ne može Srbija ni graditi ni rušiti, zlo se dešavalo i bez Srbije i dobro..

I ljudi koji optužu Srbiju za rat u Bosni vjerovatno da se mogu podijeliti u par skupina, imaš ljude koji su ostali bez ičega, ljude koji nemaju snage procesuirati šta se desilo pa traže krivca u drugome, imaš manipulatore, jedno priča sa tobom, drugo misli, i ko zna kakve frustracije motivišu, očaj, nezadovoljstvo, i na sve treba gledati kao privatno mišljenje, nema veze i ako se oko tog skupi pet ljudi, pet ćudi, postoji zvaničan stav dva naroda i kad su isti narod, a to je, Srbija sa našim ratom nema ništa,
i vi ste prilično ispaštali, prvo sankcije, dođoše vam ljudi iz drugih republika, i na kraju bombardovanje, cijela decenija patnja jedne države, i nastavila se još dvije decenije..

Ono najgore što vi iz Srbije možete dozvoliti vašim po profesiji budalama da se razapinju na krst, posipaju pepelom u tom nekom pravedničkom ludilu, pronalaze vašu ulogu u BIH i da morate plaćati neke ratne odštete.

Za vrijeme rata nismo spominjali Srbiju, prije neki dan shvatim da sa jednog Bajaginog albuma poznajem samo tri pjesme jer je album iz 1992, nismo mi baš toliko bili sinhronizovani sa vama, prolazila muzika preko granice od vas do nas,

u ratu su bili naši ljudi u uniformama, uvrijedljivo je tim ljudima i poginulim, ranjenim, invalidima, nestalim nametati da je Srbija ratovala u BiH, nije,

od ratnih profitera se većina vojske ograđivala, Šešelj je bio sinonim za budale koje ozbiljan svijet u ratu ne zarezuje.. Radikali isto, oni se kod nas nisu primili pa sam ja pitala otkud u Vojvodini?

Ukratko, imaš moje tj naše viđenje, viđenje nekog u Hercegovini i u Bjeljini, ali naše je konačno zato što smo mi fizički udaljeni od Beograda i tako prepušteni sami sebi, nije prvi put, zatim, Banja Luka je glavni grad, ako kod nas kažu da je nebo plavo, plavo je, nećemo slušati turistkinje oko Bregovićevih vikendica na Jahorini jer njima exYu emocije govore da je nebo divno zlatno narandžasto..

I samo malo, bez obzira na ratne profitere, ubice kojih imaš u svim ratovima svijeta,

zašto bi ovo bilo čudno,

a znali da se ljudi sa njene teritorije volšebno pojavljuju u Bosni naoružani i u uniformama.


Kažem da Srbija nije ratovala u BiH, ne kao Hrvatska što je stigla do BL, ali srpska vojska iz Srbije nije naš neprijatelj, rival?

Srbija je oba puta u prošlom stoljeću svjetskih ratova dala svoj maximum, prvi put u ljudstvu, drugi puta nasjedajući na brastvo i jedinstvo sa Zagrebom,

i poslije izgibije i genocida srpskog naroda vojsku Jugoslavije su činili Srbi, znao je to i Alija, pa je pozvao mudžahedine u pomoć? Kao i Hrvati svoje ustaše iz dijaspore.
promoter promoter 16:15 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

tessa1
Ma nije to bilo strašno, samo nisam stavila smajli i napisala hvala.


Jao Bože, šta si mi uradila od komentara, mama!

:))




Ljudi u RS u mom okruženju se ne bave Srbijom, ni Beogradom, prvi put je moja mama spomenula vijesti iz Srbije prije neki dan kad se desio masakr u školi, pita me jesam li vidjela šta je bilo..

Ljudi su tamo zabavljeni svojim problemima, i Dodikom,

uvijek sam znala više šta se dešava na HRTu nego RTSu, političke emisije hrvatske pratila redovno, ni jednu Srbije. U neku ruku ima smisla da me više interesuje kako su i šta nam rade susjedi, žive li dobro. :)

Za muslimane je čak i Dodik rekao, ne znam zašto pišem čak kad on nije nacionalista, da mu je žao što su se muslimani okrenuli protiv nas,

ljudi su raseljeni i pobijeni, i niko to kod nas ne negira, nije toga nesvjestan..

Ljudi su se i vratili, popravili kuće, prodali stanove, zamjenili, šnajderica moje mame se vratila i obradovalo joj se mama kao rodu, zato što je žena citiram “čestita”, nosi joj zimnicu vrijednoj i dobroj..

Mi pričamo o neke već tri-četiri generaciji, oni koji su bili u ratu danas imaju unučiće i praunučiće.


Srbija nikakav uticaj nema na naše odnose, komplexnost našeg odnosa ne može Srbija ni graditi ni rušiti, zlo se dešavalo i bez Srbije i dobro..

I ljudi koji optužu Srbiju za rat u Bosni vjerovatno da se mogu podijeliti u par skupina, imaš ljude koji su ostali bez ičega, ljude koji nemaju snage procesuirati šta se desilo pa traže krivca u drugome, imaš manipulatore, jedno priča sa tobom, drugo misli, i ko zna kakve frustracije motivišu, očaj, nezadovoljstvo, i na sve treba gledati kao privatno mišljenje, nema veze i ako se oko tog skupi pet ljudi, pet ćudi, postoji zvaničan stav dva naroda i kad su isti narod, a to je, Srbija sa našim ratom nema ništa,
i vi ste prilično ispaštali, prvo sankcije, dođoše vam ljudi iz drugih republika, i na kraju bombardovanje, cijela decenija patnja jedne države, i nastavila se još dvije decenije..

Ono najgore što vi iz Srbije možete dozvoliti vašim po profesiji budalama da se razapinju na krst, posipaju pepelom u tom nekom pravedničkom ludilu, pronalaze vašu ulogu u BIH i da morate plaćati neke ratne odštete.

Za vrijeme rata nismo spominjali Srbiju, prije neki dan shvatim da sa jednog Bajaginog albuma poznajem samo tri pjesme jer je album iz 1992, nismo mi baš toliko bili sinhronizovani sa vama, prolazila muzika preko granice od vas do nas,

u ratu su bili naši ljudi u uniformama, uvrijedljivo je tim ljudima i poginulim, ranjenim, invalidima, nestalim nametati da je Srbija ratovala u BiH, nije,

od ratnih profitera se većina vojske ograđivala, Šešelj je bio sinonim za budale koje ozbiljan svijet u ratu ne zarezuje.. Radikali isto, oni se kod nas nisu primili pa sam ja pitala otkud u Vojvodini?

Ukratko, imaš moje tj naše viđenje, viđenje nekog u Hercegovini i u Bjeljini, ali naše je konačno zato što smo mi fizički udaljeni od Beograda i tako prepušteni sami sebi, nije prvi put, zatim, Banja Luka je glavni grad, ako kod nas kažu da je nebo plavo, plavo je, nećemo slušati turistkinje oko Bregovićevih vikendica na Jahorini jer njima exYu emocije govore da je nebo divno zlatno narandžasto..

I samo malo, bez obzira na ratne profitere, ubice kojih imaš u svim ratovima svijeta,

zašto bi ovo bilo čudno,

a znali da se ljudi sa njene teritorije volšebno pojavljuju u Bosni naoružani i u uniformama.


Kažem da Srbija nije ratovala u BiH, ne kao Hrvatska što je stigla do BL, ali srpska vojska iz Srbije nije naš neprijatelj, rival?

Srbija je oba puta u prošlom stoljeću svjetskih ratova dala svoj maximum, prvi put u ljudstvu, drugi puta nasjedajući na brastvo i jedinstvo sa Zagrebom,

i poslije izgibije i genocida srpskog naroda vojsku Jugoslavije su činili Srbi, znao je to i Alija, pa je pozvao mudžahedine u pomoć? Kao i Hrvati svoje ustaše iz dijaspore.

Pa sad.
Ne slažem se da Srbija nema ništa sa Srbima iz Bosne.
U Srbiji sada ima više Srba iz Bosne nego što u Bosni ima Srba iz Bosne.
I neka ih ima.
kick68 kick68 16:21 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Kažem da Srbija nije ratovala u BiH, ne kao Hrvatska


Nije, ali je imala paravojsku koja je po difoltu sastavljena od budala i opasnija od regularne vojske.


I što je još gore, sa tom praksom se nastavlja, pa sad imamo "Nedićevce", parapoliciju.
Mada i ovi novi rodovi policije ne ulivaju poverenje, đžandari itd.
kick68 kick68 16:25 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

U Srbiji sada ima više Srba iz Bosne nego što u Bosni ima Srba iz Bosne.
I neka ih ima

Ima ih još više u Kanadi. Svi pobegli od lepog života.
Kamo sreće da rata i krize nije ni bilo i da je svako svoj na svome i srećan.
gvozden1 gvozden1 16:30 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Ne znam šta je sporno.

Sve je sporno.

Najsporije je to što Srbe iz Bosne smatraš debilima kojima je sve potaman bilo sa muslimanima, a onda im neko iz Srbije rekao da treba da se tuku sa njima, i Srbi, maloumni, poslušaju.

Druga stvar, okriviti Srbe iz Srbije za građanski rat u Bosni, posle svega što su Srbima iz Bosne namenili muslimani, je i nepoznavanje stvari, i istovremeno pravdanje muslimanskog pokušaja obespravljivanja Srba.

Srbima nije ostalo ništa drugo osim rata, i sreća je da su bili dovoljno snažni i dovoljno odlučni da u tom ratu za sebe izbore makar ovoliko koliko jesu.
Po pravdi i istoriji je trebalo više, ali ni ovo nije malo.

Ovaj doprinos srpstvu Srba iz Bosne, je jedini koji se može staviti rame uz rame doprinosu koji su dali Šumadinci u ustancima i ratovima do osamnaeste.
promoter promoter 16:30 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

kick68
U Srbiji sada ima više Srba iz Bosne nego što u Bosni ima Srba iz Bosne.
I neka ih ima

Ima ih još više u Kanadi. Svi pobegli od lepog života.
Kamo sreće da rata i krize nije ni bilo i da je svako svoj na svome i srećan.

To nije bilo moguće.
Kada glavni kreator svih ratova na kugli zemaljskoj odluči da negde mora da bude rat, tada rat nije moguće izbeći.
Da, da, taj kreator na koga si odmah pomislila.
Ne, nije Putin.
tessa1 tessa1 16:43 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Pa sad.
Ne slažem se da Srbija nema ništa sa Srbima iz Bosne.
U Srbiji sada ima više Srba iz Bosne nego što u Bosni ima Srba iz Bosne.
I neka ih ima.

Sve sam to fino napisala, primili ste narod iz drugih republika, i Srbija u BiH nije ratovala.
tessa1 tessa1 16:45 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Najsporije je to što Srbe iz Bosne smatraš debilima kojima je sve potaman bilo sa muslimanima, a onda im neko iz Srbije rekao da treba da se tuku sa njima, i Srbi, maloumni, poslušaju.


Sažeo si. :)
tessa1 tessa1 16:48 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Ima ih još više u Kanadi. Svi pobegli od lepog života.

Ima i u Finixu Sarajlija Srba, u Arizoni.

Ima kod nas u BL Mostaraca, i nekih kul Sarajlija.

Rat ih doveo nama. Nisu svi gastarbajteri ekonomski gastarbajteri.

Koliko nas ima uopšte po svijetu, nemoguće da nas ima milion u Srbiji, dva miliona u Evropi, Kanadi i Australiji, i milion u Bosni.
kick68 kick68 16:58 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Sve je sporno.

Najsporije je to što Srbe iz Bosne smatraš debilima kojima je sve potaman bilo sa muslimanima, a onda im neko iz Srbije rekao da treba da se tuku sa njima, i Srbi, maloumni, poslušaju.

Gvozdene, sve lepo na srpskom napisano, a ti izvučeš ovakav zaključak? Ako se ne snalaziš na srpskom, može li neki drugi jezik?
Ili si nepismen ili zlonameran, trećeg nema.

Za rat krivim lidere, ne narode. Više sreće pri čitanju sledeći put.
promoter promoter 17:15 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

kick68
Sve je sporno.

Najsporije je to što Srbe iz Bosne smatraš debilima kojima je sve potaman bilo sa muslimanima, a onda im neko iz Srbije rekao da treba da se tuku sa njima, i Srbi, maloumni, poslušaju.

Gvozdene, sve lepo na srpskom napisano, a ti izvučeš ovakav zaključak? Ako se ne snalaziš na srpskom, može li neki drugi jezik?
Ili si nepismen ili zlonameran, trećeg nema.

Za rat krivim lidere, ne narode. Više sreće pri čitanju sledeći put.

Ti lidere, a ja Amere.
Ko li je od nas u pravu?
gvozden1 gvozden1 17:15 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge


Za rat krivim lidere, ne narode

a da su im za sva sranja krivi Srbijanci. Sve su oni/ smo mi zakuvali. Pa i onaj Medić, kriv za egzekucije oko Srebrenice, jeste bio Srbijanac


Ovo si napisala.

Piše Srbijanci, ne srbijanski lideri.
Medić lider?

Vidi, lakše prihvatam one koji iskreno brate kažu, Srbi su krivi i kvit, nego vas bezmude i ljigave koji to isto kažete, a sva je prilika i mislite, ali se posle kao pravdate, vadite, nisam tako mislio.

Gde si pričala o liderima, jel bilo teško napisati srpski lideri, srpsko rukovodstvo, srpska vlast, umesto Srbijanci?

Čak stavljaš i sebe tu, u krivce
Sve su oni/ smo mi zakuvali.


Kao priznaješ, kao shvatila si, kriva si, posipaš se pepelom pred muslimanima, finim i bezgrešnim.

Kako sama sebi nisi odvratna toliko se ponižavajući pred muslimanima?
kick68 kick68 17:19 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

promoter
kick68
Sve je sporno.

Najsporije je to što Srbe iz Bosne smatraš debilima kojima je sve potaman bilo sa muslimanima, a onda im neko iz Srbije rekao da treba da se tuku sa njima, i Srbi, maloumni, poslušaju.

Gvozdene, sve lepo na srpskom napisano, a ti izvučeš ovakav zaključak? Ako se ne snalaziš na srpskom, može li neki drugi jezik?
Ili si nepismen ili zlonameran, trećeg nema.

Za rat krivim lidere, ne narode. Više sreće pri čitanju sledeći put.

Ti lidere, a ja Amere.
Ko li je od nas u pravu?

I Amère, gore napisano.
kick68 kick68 17:21 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

gvozden1

Za rat krivim lidere, ne narode

a da su im za sva sranja krivi Srbijanci. Sve su oni/ smo mi zakuvali. Pa i onaj Medić, kriv za egzekucije oko Srebrenice, jeste bio Srbijanac


Ovo si napisala.

Piše Srbijanci, ne srbijanski lideri.
Medić lider?

Vidi, lakše prihvatam one koji iskreno brate kažu, Srbi su krivi i kvit, nego vas bezmude i ljigave koji to isto kažete, a sva je prilika i mislite, ali se posle kao pravdate, vadite, nisam tako mislio.

Gde si pričala o liderima, jel bilo teško napisati srpski lideri, srpsko rukovodstvo, srpska vlast, umesto Srbijanci?

Čak stavljaš i sebe tu, u krivce
Sve su oni/ smo mi zakuvali.


Kao priznaješ, kao shvatila si, kriva si, posipaš se pepelom pred muslimanima, finim i bezgrešnim.

Kako sama sebi nisi odvratna toliko se ponižavajući pred muslimanima?

Joj Gvozdene, čoveče, ovo je strašno. Ili se leči, ili se opismeni, nemoj da se brukaš. Rasprava je završena.
gvozden1 gvozden1 17:27 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

kick68
gvozden1

Za rat krivim lidere, ne narode

a da su im za sva sranja krivi Srbijanci. Sve su oni/ smo mi zakuvali. Pa i onaj Medić, kriv za egzekucije oko Srebrenice, jeste bio Srbijanac


Ovo si napisala.

Piše Srbijanci, ne srbijanski lideri.
Medić lider?

Vidi, lakše prihvatam one koji iskreno brate kažu, Srbi su krivi i kvit, nego vas bezmude i ljigave koji to isto kažete, a sva je prilika i mislite, ali se posle kao pravdate, vadite, nisam tako mislio.

Gde si pričala o liderima, jel bilo teško napisati srpski lideri, srpsko rukovodstvo, srpska vlast, umesto Srbijanci?

Čak stavljaš i sebe tu, u krivce
Sve su oni/ smo mi zakuvali.


Kao priznaješ, kao shvatila si, kriva si, posipaš se pepelom pred muslimanima, finim i bezgrešnim.

Kako sama sebi nisi odvratna toliko se ponižavajući pred muslimanima?

Joj Gvozdene, čoveče, ovo je strašno. Ili se leči, ili se opismeni, nemoj da se brukaš. Rasprava je završena.

Nije je ni bilo.
Pokušavaš, jadna, da pričom o meni zatrpaš ono što si napisala o Srbima, da su s jedne strane Drine zločinci, a sa druge glupi.


Da makar toliko imaš pameti, ili dostojanstva, da i o sagovorniku ćutiš kad o svom stavu ni reč ne smeš da zucneš, pa da te čovek bar malo poštuje.

Ovako, slina, otpadak, ništa.
kick68 kick68 17:34 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge


Nije je ni bilo.
Pokušavaš, jadna, da pričom o meni zatrpaš ono što si napisala o Srbima, da su s jedne strane Drine zločinci, a sa druge glupi.


Da makar toliko imaš pameti, ili dostojanstva, da i o sagovorniku ćutiš kad o svom stavu ni reč ne smeš da zucneš, pa da te čovek bar malo poštuje.

Ovako, slina, otpadak, ništa.


Gospode bože, nesrećnik. Molim te da se kontrolišeš i da prekinemo ovo dopisivanje.Nema veze sa mozgom. Ovo nije prvi put da me vređaš. Vređaš i druge po blogu. Zbog toga si,čini mi se, otvorio novi nalog sa novim nikom.
Ajde sad svojim putem.

promoter promoter 17:43 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

kick68

Nije je ni bilo.
Pokušavaš, jadna, da pričom o meni zatrpaš ono što si napisala o Srbima, da su s jedne strane Drine zločinci, a sa druge glupi.


Da makar toliko imaš pameti, ili dostojanstva, da i o sagovorniku ćutiš kad o svom stavu ni reč ne smeš da zucneš, pa da te čovek bar malo poštuje.

Ovako, slina, otpadak, ništa.


Gospode bože, nesrećnik. Molim te da se kontrolišeš i da prekinemo ovo dopisivanje.Nema veze sa mozgom. Ovo nije prvi put da me vređaš. Vređaš i druge po blogu. Zbog toga si,čini mi se, otvorio novi nalog sa novim nikom.
Ajde sad svojim putem.


A zašto da se ne vređamo na blogu?
Na primer, ti napišeš gluposti o Gvozdenovom narodu i onda se snebivaš kada te Gvozden oplete.
Vređajući Gvozdenov narod ti vređaš i Gvozdena.
Šta je tu nejasno?
kick68 kick68 17:48 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge



A zašto da se ne vređamo na blogu?
Na primer, ti napišeš gluposti o Gvozdenovom narodu i onda se snebivaš kada te Gvozden oplete.
Vređajući Gvozdenov narod ti vređaš i Gvozdena.
Šta je tu nejasno?


Ne pišem gluposti. To nije samo tvoj narod, malo je i moj.
Malo više pažnje pri čitanju, a malo manje vatrene vode, inače ako ovako nastaviš, smišljaj novi nick. Nema ti druge.
gvozden1 gvozden1 17:57 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Gospode bože, nesrećnik. Molim te da se kontrolišeš i da prekinemo ovo dopisivanje.Nema veze sa mozgom. Ovo nije prvi put da me vređaš. Vređaš i druge po blogu. Zbog toga si,čini mi se, otvorio novi nalog sa novim nikom.
Ajde sad svojim putem.

A šta bi sa Srbijanci krivi, i podrškom toj tezi da je i Medić Srbijanac, da i sebe u krivce svrstavaš jer si Srbijanka?

To preskačeš, o meni bi?

A što te vređam, pa ne doživljavam ja to tako, nije mi namera da te vređam, samo sam iskren.

Zaista takve poput tebe smatram beskičmenim slinama.
promoter promoter 18:05 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

kick68


A zašto da se ne vređamo na blogu?
Na primer, ti napišeš gluposti o Gvozdenovom narodu i onda se snebivaš kada te Gvozden oplete.
Vređajući Gvozdenov narod ti vređaš i Gvozdena.
Šta je tu nejasno?


Ne pišem gluposti. To nije samo tvoj narod, malo je i moj.
Malo više pažnje pri čitanju, a malo manje vatrene vode, inače ako ovako nastaviš, smišljaj novi nick. Nema ti druge.

Nisam ja ništa rekao o tvom narodu, nego o Gvozdenovom.
To ti je rekao i Gvozden.
Za tvoj narod me baš briga.
kick68 kick68 18:32 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Nisam ja ništa rekao o tvom narodu, nego o Gvozdenovom.
To ti je rekao i Gvozden.


Jao Čarli, kako je tebi dobro...Koji ti je ovo nick po redu? Izvini se.

Na manijačke i pijane provokacije ne odgovaram.
Svaka diskusija na ovaj način gubi smisao.
Ja u ovome neću da učestvujem, a vas dvojica ako treba ...get a room.

Haug
promoter promoter 18:40 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

kick68
Nisam ja ništa rekao o tvom narodu, nego o Gvozdenovom.
To ti je rekao i Gvozden.


Jao Čarli, kako je tebi dobro...Koji ti je ovo nick po redu? Izvini se.

Na manijačke i pijane provokacije ne odgovaram.
Svaka diskusija na ovaj način gubi smisao.
Ja u ovome neću da učestvujem, a vas dvojica ako treba ...get a room.

Haug

Ja alkohol ne pijem.
Nikada nisam pio.
A znam mnogo ljudi koji i pijani takvima kao ti mogu da drže predavanje.
No, to nije najvažnije u ovim odsudnim vremenima.
Pričaj ti šta god hoćeš.
Isto pravo ima i Gvozden.
Bez toga da ga prozivaš da je pijan ili budala.
kick68 kick68 18:52 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Nikada nisam pio.
A znam mnogo ljudi koji i pijani takvima kao ti mogu da drže predavanje.
No, to nije najvažnije u ovim odsudnim vremenima.
Pričaj ti šta god hoćeš.
Isto pravo ima i Gvozden.
Bez toga da ga prozivaš da je pijan ili budala.

Još samo ovo i idem. Ti muko, da znaš išta drugo, ne bi džedžao ovde na blogu 24/7, trolovao tuđe komentare i maltretirao ljude. Kad god se pojaviš, svaka diskusija izgubi smisao. I ti i Gvozden. I pozdravi Slađane pičiće, da ne zaboravim. Kako vas bre nije sramota.
Ja ne prozivam nikoga. Mani me se.
promoter promoter 18:57 28.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

kick68
Nikada nisam pio.
A znam mnogo ljudi koji i pijani takvima kao ti mogu da drže predavanje.
No, to nije najvažnije u ovim odsudnim vremenima.
Pričaj ti šta god hoćeš.
Isto pravo ima i Gvozden.
Bez toga da ga prozivaš da je pijan ili budala.

Još samo ovo i idem. Ti muko, da znaš išta drugo, ne bi džedžao ovde na blogu 24/7, trolovao tuđe komentare i maltretirao ljude. Kad god se pojaviš, svaka diskusija izgubi smisao. I ti i Gvozden. I pozdravi Slađane pičiće, da ne zaboravim. Kako vas bre nije sramota.
Ja ne prozivam nikoga. Mani me se.

Ja mogu da budem na blogu koliko god hoću.
Šta tebe briga za to?
Diskusija gubi smisao kada se diskutanti usprotive tebi - i tebi sličnima.
Gle ku***!
Eeee, da.
Zašto se nerviraš?
tessa1 tessa1 07:12 29.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Sinoć sam se sjetila da ne znam jesu li na dva odvojena suđenja u Hagu bosanskim Srbima i Miloševiću pronašli vezu tj ovo o čemu pričamo?
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:49 29.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

Ovako, slina, otpadak, ništa.



dragosevacsutra dragosevacsutra 09:50 29.05.2023

Re: e sad moram i ja da pročitam nema druge

inače ako ovako nastaviš, smišljaj novi nick. Nema ti druge.


sustina gorepomenutog razmilsljanja medica u srebrenici.


solo solo 10:36 26.05.2023

Sretan dan mladosti i tebi



Colin_bgd Colin_bgd 10:40 26.05.2023

Re: Sretan dan mladosti i tebi

solo



Sta, nisi vec zauzeo poziciju ispred skupstine da vidis Elvis Prislija uzivo izbliza?
solo solo 10:41 26.05.2023

Re: Sretan dan mladosti i tebi

Sta, nisi vec zauzeo poziciju ispred skupstine da vidis Elvis Prislija uzivo izbliza?


Pa šta si mislio.

Naravno.

Držim binu.
Colin_bgd Colin_bgd 10:45 26.05.2023

Re: Sretan dan mladosti i tebi

solo
Sta, nisi vec zauzeo poziciju ispred skupstine da vidis Elvis Prislija uzivo izbliza?


Pa šta si mislio.

Naravno.

Držim binu.

Drži, ne puštaj...
solo solo 10:56 26.05.2023

Re: Sretan dan mladosti i tebi

Drži, ne puštaj...


Ih

Nego opusti se malo.

Život je lep.

Osim kad nije.

solo solo 11:08 26.05.2023

Odvrni ovo Coline


Jel osećaš?



Krene od muda pa piči u vugla.
Colin_bgd Colin_bgd 11:18 26.05.2023

Re: Odvrni ovo Coline

solo

Jel osećaš?


Dal osecam sta? Pojasni!

Inace, Skotsku sam obisao uzduz i popreko, retko lepa i prijatna zemlja, i priroda i ljudi. Jeste hladno vreme, ali su zato ravnomerno rasporedjene mnoge Whisky destilerije da ogreju putnike namernike... Na sve domacini misle...
solo solo 11:26 26.05.2023

Re: Odvrni ovo Coline

Dal osecam sta? Pojasni!


Kad osetiš shvatitićeš.

Inace, Skotsku sam obisao uzduz i popreko, retko lepa i prijatna zemlja, i priroda i ljudi. Jeste hladno vreme, ali su zato ravnomerno rasporedjene mnoge Whisky destilerije da ogreju putnike namernike... Na sve domacini misle...


Sjajno!
horheakimov horheakimov 12:03 26.05.2023

E, pa ne, to je samo fikcija...

Knjiga je samo pretenciozna fikcija, (i kao svaka takva, mamipara) strogo književno gledano, prosto iz razloga što autor veruje da se iz (re)konstruisanog, po sećanju, (ovo sve klizi u izmišljanje) sveta pojedinca mogu izvlačiti tumačenja vezana za RL zajednice/a... Takav efekat ne može nenamerno da se postigne, eto tako, pričajući priču... Ego trip with a vengeance...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:18 26.05.2023

Re: E, pa ne, to je samo fikcija...

horheakimov
Knjiga je samo pretenciozna fikcija, (i kao svaka takva, mamipara) strogo književno gledano, prosto iz razloga što autor veruje da se iz (re)konstruisanog, po sećanju, (ovo sve klizi u izmišljanje) sveta pojedinca mogu izvlačiti tumačenja vezana za RL zajednice/a... Takav efekat ne može nenamerno da se postigne, eto tako, pričajući priču... Ego trip with a vengeance...


brate horhe za nekog ko i sam ima literarnih pretenzija baš baš si prestrog..
meni se čini da nažalost nema talenta ono kako ga ima Kusturica.. teško se čita i štuca.. na preskok vidim da i sam priznaje veliki ego ali bih ja ipak rekla da ga i zaslužuje?
nije li malo više napravio od mene i tebe pa ima malo i više prava da misli kako bi neko poželio da čita njegovu ličnu ispovjst?
pa evo i čitamo..
i ok je da i kritikujemo al nekako valja imati i mjere, ne znam..

tessa1 tessa1 19:59 26.05.2023

Re: E, pa ne, to je samo fikcija...

Pričala sam već ovde da nisam fan Nadrealista, ni Neletov, mislim, bio je tu, znam njegove dvije-tri pjesme,

ali,

ovo je himna mog brata i mene, kući odvrnemo i igramo, u šumi, na rijeci, igramo i pjevamo, šizimo :),
u autu slušamo,


A ja se osjećam nezgodno
Kao zebra na Brionima

"A vama će, djeco, biti najljepše
Jer vi ste navikli rano u krevet
Uskoro ćemo svi mi
Imati izlaz samo do devet

Probudi me, ovo je neki ružan san
Što manje, dijete, znaš to si manje nesretan"

Probudi me ovo je neki ružan san
Što manje dijete znaš to si manje nesretan je razlog što je preslušavamo po nekoliko puta, samo da bi to odpjevali. :)







Drugo, vezano za njih je kad sam shvatila da Šumadinci znaju od riječi do riječi Yugo 45, ja ne znam, šta sam mislila?, Zabranjeno pušenje je grupa lokalnog karaktera, gegovi u našim granicama?, ljudi u Srbiji to ne slušaju?… dobro, i kad sam čula šargije iz Bjeljine bilo je jedno novo iskustvo, zatekao me danak neznanju. :)

Ne znam šta je tema bloga, ništa lično, nemam živaca biti nesretni Filipinac u bosanskoj mahali iz ugla zakinutog Beograđanina u Londonu na blogu B92, brt, knjigu neću pročitati, ali je mogu kupiti eto kao moj mali doprinos našoj srpskoj strani, stvari, jel.. Jednostavno da ni ovako virtuelno u rasijanju po svijetu ne ostavim prostora sumnji da mi ne znamo šta radimo, pričamo, pišemo, kome pripadamo, kud smo pošli, gdje ćemo završiti i itd.
tessa1 tessa1 20:02 26.05.2023

Re: E, pa ne, to je samo fikcija...

radimo, pričamo, pišemo

Možda je najveći problem što nismo debili.
maksa83 maksa83 12:24 26.05.2023

nisam čito

Neleta, život je prekratak i za ono što stvarno želim da čitam ali brt. Coline - poznato je ovde da ja mrzim Srbiju i svoj narod isto kao i ti (možda i više) ali za sranje tamo je bila dovoljna šibičičica. Je l' ta šibičičica bačena odavde ili nije, to može biti predmet rasprave (verovatno je knjiga zapravo o tome) ali muslimanska pogibelj koja je usledila je krivica i odgovornost Alije Izetbegovića koji ih je zbog sopstvenih ambicija gurnuo pod autobus uz ne baš sakriven nudge sile kojoj je u tom trenutku taj kermez odgovarao. Pričam o važi-e-ipak-neću sporazumu u Lisabonu. Bilo bi otpr. kao što je sada samo sa mnogo manje zle krvi, ako uopšte postoji neka ne-zla krv.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:32 26.05.2023

Re: nisam čito

maksa83
Neleta, život je prekratak i za ono što stvarno želim da čitam ali brt. Coline - poznato je ovde da ja mrzim Srbiju i svoj narod isto kao i ti (možda i više) ali za sranje tamo je bila dovoljna šibičičica. Je l' ta šibičičica bačena odavde ili nije, to može biti predmet rasprave (verovatno je knjiga zapravo o tome) ali muslimanska pogibelj koja je usledila je krivica i odgovornost Alije Izetbegovića koji ih je zbog sopstvenih ambicija gurnuo pod autobus uz ne baš sakriven nudge sile kojoj je u tom trenutku taj kermez odgovarao. Pričam o važi-e-ipak-neću sporazumu u Lisabonu. Bilo bi otpr. kao što je sada samo sa mnogo manje zle krvi, ako uopšte postoji neka ne-zla krv.


evo ja čitam, stigla da pola, ne vidim ništa sporno mada godina je neka sredina osamdesetih..
ja takve stvari uvijek pročitam, svakako važnije za znati od gomile vijesti sa neta..
kolin omašio kanda fudbal al evo pročitaću do kraja
angie01 angie01 12:36 26.05.2023

Re: nisam čito

nisam citala, a dobila sam knjigu od saradnika,..sad cu da procitam:)))...bilo mi glupo da trosim vreme na dr neleta, koji javno kaze, da u Sarajevo, moze da dodje samo na tenku- to mi je neshvatljivo, ono, linija koja se ne prelazi,..al zbog Colina cu da se potrudim.
Colin_bgd Colin_bgd 17:29 26.05.2023

Re: nisam čito

maksa83
Neleta, život je prekratak i za ono što stvarno želim da čitam ali brt. Coline - poznato je ovde da ja mrzim Srbiju i svoj narod isto kao i ti (možda i više) ali za sranje tamo je bila dovoljna šibičičica. Je l' ta šibičičica bačena odavde ili nije, to može biti predmet rasprave (verovatno je knjiga zapravo o tome) ali muslimanska pogibelj koja je usledila je krivica i odgovornost Alije Izetbegovića koji ih je zbog sopstvenih ambicija gurnuo pod autobus uz ne baš sakriven nudge sile kojoj je u tom trenutku taj kermez odgovarao. Pričam o važi-e-ipak-neću sporazumu u Lisabonu. Bilo bi otpr. kao što je sada samo sa mnogo manje zle krvi, ako uopšte postoji neka ne-zla krv.

Mislis isto kao sto je Zelenski kriv i odgovoran za razaranje Ukrajine i stradanja ukrajinskog naroda?

Znam da je tesko, i nadasve kontinualno naporno, sacuvati zdrav razum pred konstantnim naletima direktnih lazi, bezocnih izvrtanja cinjenica, i sveobuhvatnog planskog sludjivanja individua i populacije, kako na makro tako i na mikro nivoima, ali sine Makso, drzi se, nije valjda dotle doslo...
maksa83 maksa83 17:56 26.05.2023

Re: nisam čito

Mislis isto kao sto je Zelenski kriv i odgovoran za razaranje Ukrajine i stradanja ukrajinskog naroda?

Jasna mi je analogija (Zrbi vole često da je potežu da pokažu da je Zelenski poguban za Ukrajince kao što je Izetbegović bio poguban za muslimane), ali Zelenski nije potpisao mirovni sporazum i 10 dana kasnije povukao potpis.

To je trenutak kada su se sve tri strane obavezale na nešto što bi bilo mirno razrešenje, ali je jedna od njih 10 dana kasnije posle razgovora sa američkim ambasadorom odlučila da ima bolje šanse u ratu. Dakle nema trunke sumnje ko je tu izabrao da ratuje, a jebiga kad izabereš anything goes, nema lepog rata, nema fer rata, slabiji najebe. "Na pet vreme, na šest zver, na sedam božja ovca, boja krvi jeste boja novca..." Žrtvovao ih je za unitarnu Bosnu i sad, je l ovo unitnarna Bosna što je dobio, jebemliga, je l vredelo, to nek vide oni tamo sa sobom. Postojao je krak gde je to moglo krenuti na drugu stranu, ali nije, i nema trunke sumnje ko je (i za čiji račun) izabrao neki drugi krak koji je ispao onako kako je ispao.
gvozden1 gvozden1 18:15 26.05.2023

Re: nisam čito

Jasna mi je analogija

:)
Nije tebi lako, moraš malo tamo malo ovamo :)

Kakva crna analogija, u Bosni klasičan građanski rat, potukli se između sebe građani iste države, u Ukrajini jedna država svojim vojskom ušla u drugu.

Analogija je moguća samo u tome da su i Zelenski i Alija slušali iste mentore, žrtvujući svoj narod za njihove interese.

maksa83 maksa83 18:33 26.05.2023

Re: nisam čito

Nije tebi lako, moraš malo tamo malo ovamo :)

Ne nego ću samo tamo, u krug.


Analogija je moguća samo u tome da su i Zelenski i Alija slušali iste mentore, žrtvujući svoj narod za njihove interese.

Kao što rekoh:

(Zrbi vole često da je potežu da pokažu da je Zelenski poguban za Ukrajince kao što je Izetbegović bio poguban za muslimane)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:39 26.05.2023

Re: nisam čito

gvozden1
Jasna mi je analogija

:)
Nije tebi lako, moraš malo tamo malo ovamo :)

Kakva crna analogija, u Bosni klasičan građanski rat, potukli se između sebe građani iste države, u Ukrajini jedna država svojim vojskom ušla u drugu.

Analogija je moguća samo u tome da su i Zelenski i Alija slušali iste mentore, žrtvujući svoj narod za njihove interese.



gvozdene šta pišeš to, kakva jedna država, druga država.. pa to je sve majčica Rusija.. ovamo je sve bila majčica.. dobro, tu sad već malo gubim nit koja je majčica bila al uglavnom rat je bio pravednički, to je jasno
gvozden1 gvozden1 18:59 26.05.2023

Re: nisam čito

Kao što rekoh:

(Zrbi vole često da je potežu da pokažu da je Zelenski poguban za Ukrajince kao što je Izetbegović bio poguban za muslimane)

Ma nije, eno ih cvetaju zbog politike Zelenskog.

Čitam sad da su se baš glacnuli
Vidi šta kažu
Ruske trupe izgledaju iscrpljeno, kažu vojni analitičari, nakon što su pretrpele velike gubitke u osvajanju Bahmuta, dok je Ukrajina u međuvremenu obučila nove formacije, koje je Zapad naoružao i opremio,



Samo malo čudno da ga tako obučeni, opremljeni i naoružani izgubiše od iscrpljenih.

E tako oni prolaze pod Zelenskim, ubede ih da su Rusi demoralisani i iscrpljeni, a oni opremljeni i obučeni, i gini burazeru.

Što se mene tiče, ne sekiram se mnogo, tako odlučili, neka ih.
gvozden1 gvozden1 19:01 26.05.2023

Re: nisam čito

kakva jedna država, druga država.. pa to je sve majčica Rusija

Pa nije, dve su države.
Jedna potpisala nešto pa prekršila, isto ko Alija, onda je druga zvekne.
Ja to razumem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:05 26.05.2023

Re: nisam čito

gvozden1
kakva jedna država, druga država.. pa to je sve majčica Rusija

Pa nije, dve su države.
Jedna potpisala nešto pa prekršila, isto ko Alija, onda je druga zvekne.
Ja to razumem.


a pa nisi ti pratio, reko pućo to i nije neka država, sve je to rusija..
oće da se otme kontroli to sa državama
gvozden1 gvozden1 19:08 26.05.2023

Re: nisam čito

reko pućo to i nije neka država, sve je to rusija..

Pa misliš da ako ga ti slušaš treba i ja?

Dve države, priznate, suverene, svaka sa svojom politikom.
A rat je jedno od političkih sredstva, koje se ne tako retko koristi.
Colin_bgd Colin_bgd 07:44 30.05.2023

Re: nisam čito

maksa83
Mislis isto kao sto je Zelenski kriv i odgovoran za razaranje Ukrajine i stradanja ukrajinskog naroda?

Jasna mi je analogija (Zrbi vole često da je potežu da pokažu da je Zelenski poguban za Ukrajince kao što je Izetbegović bio poguban za muslimane), ali Zelenski nije potpisao mirovni sporazum i 10 dana kasnije povukao potpis.

To je trenutak kada su se sve tri strane obavezale na nešto što bi bilo mirno razrešenje, ali je jedna od njih 10 dana kasnije posle razgovora sa američkim ambasadorom odlučila da ima bolje šanse u ratu. Dakle nema trunke sumnje ko je tu izabrao da ratuje, a jebiga kad izabereš anything goes, nema lepog rata, nema fer rata, slabiji najebe. "Na pet vreme, na šest zver, na sedam božja ovca, boja krvi jeste boja novca..." Žrtvovao ih je za unitarnu Bosnu i sad, je l ovo unitnarna Bosna što je dobio, jebemliga, je l vredelo, to nek vide oni tamo sa sobom. Postojao je krak gde je to moglo krenuti na drugu stranu, ali nije, i nema trunke sumnje ko je (i za čiji račun) izabrao neki drugi krak koji je ispao onako kako je ispao.

Nije bilo bas tako, iako je bas tako pisalo svojevremeno u Politici Ekspres...
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:26 30.05.2023

Re: nisam čito

Colin_bgd
maksa83

To je trenutak kada su se sve tri strane obavezale na nešto što bi bilo mirno razrešenje, ali je jedna od njih 10 dana kasnije posle razgovora sa američkim ambasadorom odlučila da ima bolje šanse u ratu. Dakle nema trunke sumnje ko je tu izabrao da ratuje, a jebiga kad izabereš anything goes, nema lepog rata, nema fer rata, slabiji najebe. "Na pet vreme, na šest zver, na sedam božja ovca, boja krvi jeste boja novca..." Žrtvovao ih je za unitarnu Bosnu i sad, je l ovo unitnarna Bosna što je dobio, jebemliga, je l vredelo, to nek vide oni tamo sa sobom. Postojao je krak gde je to moglo krenuti na drugu stranu, ali nije, i nema trunke sumnje ko je (i za čiji račun) izabrao neki drugi krak koji je ispao onako kako je ispao.

Nije bilo bas tako, iako je bas tako pisalo svojevremeno u Politici Ekspres...

Kako je bilo?
Ja mislim da je bilo ovako:
Bijah, u to doba, frišak srčani bolesnik, pa sam provodio dosta vremena pred TV, naročito pratio Yutel. Čuo i vidio Karadžića i Izetbegovića po povratku iz Lisabona, svi malo odahnuli, dogovor je tu. Kad, ne lezi vraže, ba(h)nu američki ambasador iz Beograda u Sarajevo i Izetbegović po njegovom odlasku objavi odustajanje od Kutiljerovog plana.
Tako nastade klica ovog bloga, bar ja mislim.

predatortz predatortz 13:07 26.05.2023

Ja bih...

od srca poželeo ovakvim i njemu sličnim Srbijancima*, sa akcentom na BeograDŽane* da žive u Sarajevu sa Bosancima. Jedino tako, izgleda, ti prepotentni idioti mogu nešto skapirati. Kad osete na svojoj koži!

*
Bosanci, Srbijanci i BeograDžani su upotrebljeni kao termini kojim operišu glupani sa obe strane spektra bošnjačko-džihadlijskog i srbijansko-gradžanskog.

Između njih je normalan svet koji zna o čemu pričam.
angie01 angie01 13:43 26.05.2023

Re: Ja bih...

Između njih je normalan svet koji zna o čemu pričam.


problem je samo, sto ti zamisljas, da si ti merica nomalnosti, da su oni koji ne misle kao ti-ludaci i da nemaju pojma, ili da imaju neke ne znam kakve razloge da se ne sloze,...dodatak za taj problem bi bio i nemala steta za sve navedene, koju je prouzrokavo tvoj nacin razmisljanja.

isto tako, ne znam odakle vama- tebi i ostalima iz Bosne, koji se ovde javljaju, da svi ostali nisu upoznati ni sa cim, da nemaju licna iskustva i da su samim tim dezinformisani i samo vi znate, za razliku od njih, koji nemaju paravo da pricaju o necemu sto je "vase"....evo, svaki put se zabezeknem.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:53 29.05.2023

Re: Ja bih...

Ja bih...
od srca poželeo ovakvim i njemu sličnim Srbijancima*, sa akcentom na BeograDŽane* da žive u Sarajevu sa Bosancima. Jedino tako, izgleda, ti prepotentni idioti mogu nešto skapirati. Kad osete na svojoj koži!

*
Bosanci, Srbijanci i BeograDžani su upotrebljeni kao termini kojim operišu glupani sa obe strane spektra bošnjačko-džihadlijskog i srbijansko-gradžanskog.

Između njih je normalan svet koji zna o čemu pričam.




ako smem predo, mozda jedina korist od tog idiotskog rata sto su ljudi kao ti dosli u beograd, a govna kao on otisli u london, ili gde vec.

u svakom slucaju dobit za beograd i beogradjane.

'obradujemo se svakome ko prodje kroz ova vrata - nekom kad udje a nekom kad izadje'.




predatortz predatortz 13:28 29.05.2023

Re: Ja bih...

ako smem predo...


drago mi je da tako misliš

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana