Gradjanske inicijative

Ako nam je srce na Kosovu, gde nam je razum?

Filip Mladenović RSS / 28.05.2023. u 02:09

Opozicione stranke u Srbiji ne samo da nisu izvukle pouke iz protekle 3 decenije višepartijskog političkog života, nego i sada, dok se AV režim ljulja i sve više gubi, raspet izmedju vlastitog straha i nesnalaženja, nema nijednu ideju ili sročen plan šta da se radi.

A bilo bi logično i odgovorno da preuzme inicijativu sa KONKRETNIM PREDLOZIMA za početak izlaženja iz aktuelne političke krize.

Najpre, treba da formira Vladu u senci, koja bi svake sedmice javnost Srbije obaveštavala (i animirala) o konkretnim političkim potezima i predlozima za naredna 3, odnosno 6 meseci.

Potom, neophodno je insistirati na instituciji OKRUGLOG STOLA, pod pokroviteljstvom OEBS-a (OSCE), za kojim bi sve parlamentarne stranke najpre uspostavile demokratski, civilizovan i JAVNI dijalog, a potom dogovorile o mapi puta za slobodne i fer parlamentarne i lokalne izbore krajem ove 2023. godine.

I najzad, opozicione stranke bi do kraja juna 2023. morale imate precizan i razradjen plan putovanja po selima, varošima i gradovima širom Srbije, kako bi kroz neposredan kontakt sa gradjanstvom do novembra 2023. objasnile i pojasnile svoju viziju pravne, pravedne i socijalno odgovorne države Srbije.

Ako se sve pobrojano ne ostvari, raspršiće se i ova neverovatna, mirna i dostojanstvena gradjanska energija, koja em pruža osnovanu nadu, em jarkim bojama osvetljava put kroz sve mračniji (i vrludaviji) tunel Srbija!

https://www.youtube.com/watch?v=Y3tQ-RDN8L0&t=4073s 

Atačmenti



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zoja444 zoja444 07:30 28.05.2023

jedan obrok-mnogo nade

sms na 1033
niccolo niccolo 07:44 28.05.2023

Filipe

ljubi te brat, odupri se porivu da pišeš blogove alkoholisan. Zahtevi su veoma konkretni, od ostavki rema do godinu dana slobodnih medija pa onda izbori…
zoja444 zoja444 09:09 28.05.2023

Re: Filipe

jel slobodni mediji sa prof. jovom bakicem na svim programima? ovo sve pocinje da lici na informbiro, goli otok... sta je bre ovo? bruka je da bu nema neki eticki komitet. i ti intelektualci su sumljiva roba.
solo solo 09:12 28.05.2023

Re: Filipe

jel slobodni mediji sa prof. jovom bakicem na svim programima? ovo sve pocinje da lici na informbiro, goli otok... sta je bre ovo? bruka je da bu nema neki eticki komitet. i ti intelektualci su sumljiva roba.


Čini ti se 444, samo si loše spavala na ovu grmljavinu, čini ti se....



Ti samo još uvek veruješ u deku mraza što je lijepo.

Vučić je šahista, nije ovo za obožavaoce tablića i ne ljuti se čoveče.

niccolo niccolo 09:52 28.05.2023

Re: Filipe

jel slobodni mediji sa prof. jovom bakicem na svim programima?

Potpuno si pogrešno razumela. Prof se ne pominje u zahtevima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:14 28.05.2023

Re: Filipe

niccolo
ljubi te brat, odupri se porivu da pišeš blogove alkoholisan. Zahtevi su veoma konkretni, od ostavki rema do godinu dana slobodnih medija pa onda izbori…


I? ŠahistAV ispuni sve zahteve, i šta onda?!

Mislite da je ispunjavanje tih zahteva dovoljno za slobodne i fer izbore u Srbiji?
niccolo niccolo 10:25 28.05.2023

Re: Filipe

Nemoj sad da menjaš temu, počeo si oko toga da li su konkretni a sad kao da li su dovoljni. Ako neko kaže ostavke toga i toga, teško da može konkretnije od toga. Da li je to dovoljno već možemo da diskutujemo. Recimo ja mislim da valja reći nešto i o bugarskim i ostalim vozovima na samim izborima. Ali istovremeno nisam siguran može li se to nekim efikasnim sredstvom preduprediti i kojim.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:36 28.05.2023

Re: Filipe

niccolo
Nemoj sad da menjaš temu, počeo si oko toga da li su konkretni a sad kao da li su dovoljni. Ako neko kaže ostavke toga i toga, teško da može konkretnije od toga. Da li je to dovoljno već možemo da diskutujemo. Recimo ja mislim da valja reći nešto i o bugarskim i ostalim vozovima na samim izborima. Ali istovremeno nisam siguran može li se to nekim efikasnim sredstvom preduprediti i kojim.



Pa zato se i predlaže formiranje Vlade u senci, pa organizovanje Okruglog stola i agilniji, preduzimljiviji odnos opozicije prema predizbornoj kampanji i izgradnji stranačke infrastrukture u lokalnim sredinama!
niccolo niccolo 12:08 29.05.2023

Re: Filipe

Vučić je šahista

Velemajstor, takoreći
solo solo 08:16 28.05.2023

Eto Fiće, eto nas....kakav wikend




energija, koja em pruža osnovanu nadu, em jarkim bojama osvetljava put kroz sve mračniji (i vrludaviji) tunel Srbija!




Aj' od sutra svi na svoje radne zadatke!

Dosta žvaljavljenja i balavljenja.
shmoo shmoo 08:26 28.05.2023

Re: Eto Fiće, eto nas....kakav wikend

solo

Aj' od sutra svi na svoje radne zadatke!



Ко је то рекао? Ко? Кажи!

Да му јебемо кеву!

Има одмах да га стрпамо у затвор!





solo solo 08:35 28.05.2023

Re: Eto Fiće, eto nas....kakav wikend

Ко је то рекао? Ко? Кажи!


Marks ali pola odgovornosti snosi i Engels.

Čini mi se.

Milan Novković Milan Novković 09:38 28.05.2023

Re: Eto Fiće, eto nas....kakav wikend

shmoo
solo

Aj' od sutra svi na svoje radne zadatke!



Ко је то рекао? Ко? Кажи!

Да му јебемо кеву!

Има одмах да га стрпамо у затвор!



Nas je svevišnji pustio u opticaj totalno neizdebagirane:

- Prvo nam je usadio, da prostiš, koncept lovca i lovine, pa smo po tom osnovnom obrascu isprogramirani da se krećemo i kad nam nije do kretanja

- A kad smo već u tom šta-je-tu-je-ćošku kafane isprogramirao nas je da trošimo što je moguće manje energije na šta god da radimo (u proseku), a pogotovo da izbegavamo fizički rad.

- Pa eto, već moramo finte da upotrebljavamo da bi zavarali koga, pa prvo same sebe u smislu nije sve kao što izgleda, iako upravo ne samo da jeste, nego je i gora situacija. Finte:

1. Ta jedan: strategemi koji ti umanjuju osećaj rada dok radiš. Npr razmišljaš o Džesiki Lang u filmu Poštar Uvek Zvoni Dvaput dok unosiš ugalj u podrum

2. Ta dva: podižeš svoje fizikalisanje mentalno na ravan višeg značenja i bogatijeg društvenog konteksta - npr baš si green faca i društveno odgovoran dok ručno bacaš veštačko đubrivo po vrlo mladom kukuruzu. Ne baš po nego oko njega, tj nikako u levak, a pošto je tek recimo 10cm visok moraš da to radiš sagnut, leđa pucaju na srpskom suncu, Srpskom - kanta sa đubrivom u jednoj ruci, druga štrika ko singerica i pored delimičnog toljenja đubriva u junačkoj desnici (dobro, ovako smo mi nekad radili u Prigrevici, dok Huči Inc verovatno ima neke amandmane na ovaj proces).

I ajd što si green faca, nego si i Tarzan


solo solo 10:10 28.05.2023

Re:Kesonac

Milan Novković


Lajk za sliku.

Milanče, ideš mnogo duboko i široko za prosečna poimanja. Nisi razumljiv običnom pučanstvu osim ako to nije cilj sam po sebi.

,,Neke,, su to shvatili na vreme



shmoo shmoo 10:30 28.05.2023

Re: Eto Fiće, eto nas....kakav wikend

Milan Novković

leđa pucaju na srpskom suncu, Srpskom






shmoo shmoo 10:33 28.05.2023

Re: Re:Kesonac

solo

osim ako to nije cilj sam po sebi.



Ларпурлартизам?



solo solo 10:43 28.05.2023

Re: Re:Kesonac

Ларпурлартизам?

Liči
alselone alselone 08:26 28.05.2023

Evo ga i ovaj nesretnik definiše dijalog

Jebalo vas definisanje dijaloga. Ako ovaj put ne budemo "vešali po terazijama", ne moramo ni postojati.
solo solo 08:29 28.05.2023

Re:Terapija

Jebalo vas definisanje dijaloga. Ako ovaj put ne budemo "vešali po terazijama", ne moramo ni postojati.



Za ovo apse. Zipa šta pišeš.

Nisi ti Milovan Brkić da ti oproste.

A možda i jesi.

'ebo te.



ISUK



Izvinjavam se,mnogo se izvinjavam na mešanje.


shmoo shmoo 08:50 28.05.2023

А спасовданска литија у четвртак?

solo

Izvinjavam se,mnogo se izvinjavam na mešanje.



Прво ти да се извиниш друговима Марксу и Енгелсу за које не знамо тачно за шта су оптужени као што нисмо знали ономад ни за другове Маркеса и Борхеса, па ћемо онда да видимо шта даље... То јест, шта ћемо сутра... Да ли да радимо или не... Ако догурамо до сутра.

Мој ћале ме је научио још као малог да су две најважније ствари у животу сваког човека на свету здравље и слобода.

Јбг, једина два човека којима сам икада безрезервно и у свакој прилици веровао у свом животу били су мој ћале и мој пуковник, а потоњи генерал, и командант 13. пролетерске бригаде, потоњег 13. корпуса ЈНА, Маријан Чад.

Само њима двојици и ником више на овом свету у мом животу који сада већ подуже траје.

Шта ћу, таки сам каки сам.







П.С. - Ово нису фотошопирани спиновани снимци као они снимци са протеста у петак и у суботу. (ЛИНК)

А у четвртак је вредело киснути због овога право да ти кажем.

Само то нико не објављује.










solo solo 09:01 28.05.2023

Re: А спасовданска литија у четвртак?

Само њима двојици и ником више на овом свету у мом животу који сада већ подуже траје.


Ja verujem i Canetu

solo solo 09:06 28.05.2023

Re: А спасовданска литија у четвртак?

А у четвртак је вредело киснути због овога.

Само то нико не објављује.


Poštujući svačija verska osećanja ponoviću što već rekoh negde - stvar ukusa i vere.

I dalje sam bliži narodnoj umotvorini: ,,što si bliži crkvi dalje si od boga,,
shmoo shmoo 09:11 28.05.2023

Re: А спасовданска литија у четвртак?

solo
Само њима двојици и ником више на овом свету у мом животу који сада већ подуже траје.


Ja verujem i Canetu




И ја.

Мада ћале и пуковник су на првом месту.






predatortz predatortz 09:15 28.05.2023

Re: Evo ga i ovaj nesretnik definiše dijalog

alselone
Jebalo vas definisanje dijaloga. Ako ovaj put ne budemo "vešali po terazijama", ne moramo ni postojati.


Lakše malo sa vešanjem,omladinac!
Primena zakona je sasvim dovoljna.

niccolo niccolo 09:53 28.05.2023

Re: Evo ga i ovaj nesretnik definiše dijalog

Primena zakona je sasvim dovoljna.

Tako je. Recimo onaj iz rema što mu je školski program reportaža o nekoj knjizi u 5 ujutro, fino za zloupotrebu položaja i tako redom…
shmoo shmoo 10:21 28.05.2023

Re: А спасовданска литија у четвртак?

solo

Poštujući svačija verska osećanja ponoviću što već rekoh negde - stvar ukusa i vere.

I dalje sam bliži narodnoj umotvorini: ,,što si bliži crkvi dalje si od boga,,



Ма јок... То је ствар морала... И васпитања... И неких вредности на које смо заборавили и због чега нам се све ово и догађа.

Нпр. породица као највиша вредност за једног човека.

А црква је ту само оквир, рам, за слику на којој за разлику од ових у петак и од ових у суботу може свако да се услика ма колико год био различит од свих осталих.

Отуд и толико људи на литији.

А нико их није на силу трпао у аутобусе и довозио на литију као ове у петак на митинг нити се неко служио медијским манипулацијама да их изведе на улицу као ове јуче, у суботу.

Сами људи одлучили, сами дошли...

Без икакве присиле и медијских манипулација.

А киша је падала у четвртак исто као и у петак и у суботу.

То је та квалитативна разлика.

Црква је само оквир.

Као и ономад на светосавској литији 1997. године на којој је било 300 хиљада људи (највећи скуп икада одржан у Србији и ништа после тога није привукло толики број људи) због које је уклоњен кордон у Коларчевој, а у Србији за длаку избегнути грађански сукоби и немири и крв на улицама.

А у том оквиру можеш да видиш коначно и неки народ, а не само неке политикантске и медијске манипуланте, шибицаре, пилићаре и башибозук пред тв камерама.

predatortz predatortz 10:35 28.05.2023

Re: Evo ga i ovaj nesretnik definiše dijalog

niccolo
Primena zakona je sasvim dovoljna.

Tako je. Recimo onaj iz rema što mu je školski program reportaža o nekoj knjizi u 5 ujutro, fino za zloupotrebu položaja i tako redom…


Stara,dobra fora je da kreneš od veznog reda. Pa lagano plesti mrežu, stepenik po stepenik ka gore.

Samo, pre svega toga treba obezbediti jaku međunarodnu podršku da balvanima ne bi palo na pamet da ulaze u kojekakve avanture.


Zanima me kako će to izgledati u Crnoj Gori.
Čini mi se da je Milu i kojekakvim "komitama" i drugim govnarima jasno stavljeno do znanja da se ne igraju vatrom.

Mi tu imamo drugi problem. Đukanović jeste teški ološ, ali nije glup.
Za ovog našeg se ne bih kladio...
A sukub u Srbiji je poslednje što nam treba.

alselone alselone 14:16 28.05.2023

Re: Evo ga i ovaj nesretnik definiše dijalog

predatortz
alselone
Jebalo vas definisanje dijaloga. Ako ovaj put ne budemo "vešali po terazijama", ne moramo ni postojati.


Lakše malo sa vešanjem,omladinac!
Primena zakona je sasvim dovoljna.


Zato i jesam stavio pod navodnike, torima. :)
alselone alselone 15:48 28.05.2023

Re: Evo ga i ovaj nesretnik definiše dijalog

solo solo 09:22 28.05.2023

Ako nam je srce na Kosovu.....

Završio bih za danas.

Pobrko si organe Filipe.

Dođe vreme kada su ,,muda,,(fig) važnija od mozga.

Ako ih ima.

Da li ih ima i ko, zabavljajte se i dalje procenama na blogu.

Wikend prošo.

Još jedan.

To je jedino izvesno.

p.s.

Čarli, nedostaju tvoji jelovnici.

'ebala te ilegala!



promoter promoter 10:21 28.05.2023

Uh!

Meni nije jasno to sa neprestanim predlaganjem nekih fenomenalno vrhunskih ideja.
Šta tu ima više da se izmišlja?
Odavno je sve izmišljeno od strane moćnijih nacija od nas.
Recepti su jednostavni, potrebno je samo pogledati kako to rade ozbiljni narodi u svojim državama.
Šta to čarobno, nikada viđeno, može da predloži bilo koji opozicionar?
Što nije viđeno i razjašnjeno.
Prema tome, manite se gluposti i parolašenja, nego kišobrane u ruke.
solo solo 10:50 28.05.2023

Re: Uh!

Šta tu ima više da se izmišlja?
Odavno je sve izmišljeno od strane moćnijih nacija od nas.




Nećete verovati - Žive od rupe na saksiji

Nekada je šupalj lonac mogao poslužiti kao saksija za muškatlu, i stara je izreka: "izmislio rupu na saksiji". Međutim, u 21. veku ništa nije tako, i ko god misli da je lako napraviti rupu na saksiji grdno se vara. Jedan otac i sin iz Stare Kolonije, nećete verovati, konstruisali su mašinu koja je do sada probušila milijardu pomenutih rupa.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:07 28.05.2023

Re: Uh!



Na kraju teksta bloga je link do filma na temu kako do rešenja, tj. do recepta!
solo solo 11:15 28.05.2023

Re: Uh!

Filip Mladenović


Na kraju teksta bloga je link do filma na temu kako do rešenja, tj. do recepta!


Na olimpijadi iz spirometrije reprezentacija Srbije osvojila zlato.





Pretpostavlja se da je dugogodišnje duvanje u pištaljke uticalo na prosečno uvećanje kapaciteta pluća u Srblja.

Kao da je bilo juče.

'ebo te.

Ima li kraja?



p.s.

Ni ovaj se ne skida sa Pinka ovijeh dana.


Черевићан Черевићан 11:10 28.05.2023

optima fide

или.....bez sročenog plana šta da se radi....,

Кумова братее оно баш подоста
(за решење .....наших недорека),
ал' ........у свему........ побројаном
мо'ш се наслутит' и Нада понека
freehand freehand 14:59 28.05.2023

A što ne bi

... opet EU poslala emisare da pomognu vučiću ko onomad oko bojkota?
promoter promoter 15:12 28.05.2023

Re: A što ne bi

freehand
... opet EU poslala emisare da pomognu vučiću ko onomad oko bojkota?

Još nije vreme.
alselone alselone 17:47 28.05.2023

Re: A što ne bi

freehand


Šta misliš ovaj put o ishodu protesta i da li vidiš nekog ko bi mogao da se iskristališe iz opozicije kao nova energija?

Potpuno iskreno te pitam, nije provokacija, i neće mi smetati ako iskuliraš pitanja.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:52 28.05.2023

Re: A što ne bi

KRENI PROMENI, Manojlović...
freehand freehand 20:27 28.05.2023

Re: A što ne bi

alselone
freehand


Šta misliš ovaj put o ishodu protesta i da li vidiš nekog ko bi mogao da se iskristališe iz opozicije kao nova energija?

Potpuno iskreno te pitam, nije provokacija, i neće mi smetati ako iskuliraš pitanja.


Realno - ne mislim ništa. Izlazim na protest PROTIV. Suština je da od 2012. imamo na vlasti najgore, pojačane najgorima koji su sa svih strana prešli da se pridruže, pa je koncentracija postala nepodnošljiva. Ako kažem da sam to predvideo to neće ponmoći ni meni ni bilo kome drugom.
Ozbiljan problem je što se u međuvremenu situacija sjebala načisto, ne samo da su zveri otele sve institucije počev od sile i medija, pa se ponovo pojavio rascep Istok-Zapad, pa se preneo i ovde. E sad, veliki je zajeb što Zapad više nije Zapad, a ni Istok više nije Istok u ideološkom smislu iz prve i druge polovine (svake na svoj način) dvadesetog veka.
A suština je da mi ovde PRVO treba da vratimo demokratski princip, osnov poštovanja zakona, poštenja medija i izbora, pa sve ostalo uključujući desno-levo i Istok-Zapad. I da nikad više fašistima ne dozvolimo da se dokopaju vlasti, jer kod njih nema malo. Samo sve.
Elem, biće sad ovde žestokih problema sa tim SAD-(NATO, EU) - Rusija, ali je bitno da to bude prevashodno demokratsko pitanje bazirano na interesima ove države i zdravorazumski raspravljano u dugoročnom interesu svih građana ove države.
Sad to radi mala grupa debelo korumpiranih nezmalica, a nije nam nužda da ih naslede tupamarosi koji ginu (onlajn) za suverenitet Ukrajine a jebe im se živo za suverenitet Srbije..
alselone alselone 18:09 29.05.2023

Re: A što ne bi

freehand


Hvala na odgovoru.
bata_nimbus bata_nimbus 16:00 28.05.2023

Филипизми

Формирате владу у сенци, код најбољег столара наручите округли стол од ораховине, обезбедите тутора или беби-ситерку из иностранства, направите Турнеју по Србији са тачно утврђеним бедекером. (Обавезно локални домороци за водиче, да се не залута). И?

Ко ће да буде мандатар те сеновите владе? Ко ће њему дати мандат? Ко ће бити министри и за које ресоре? Какав им је програм?
Знаш, ово као да је у камен уклесано: кад народ (исто не важи за грађане), види ко су ти министри и премијер, и какве идеје заступају, изгубили сте све изборе за сва времена, осим градских за Титоград.
Онај један буцмасти претендент за министра тврди да ће прва ствар коју влада има да учини - увођење санкција Русији!? То је његово виђење начина да се реши насиље у школама.
Кад вас народ по Србији чује шта се*ете, изгубили сте.
ИТД.
Једно да вам буде јасно: Можете да радите шта хоћете, Вучића на изборима, какви год били, не можете да победите. Зато, дилбери, што за Вучића монолитно гласају Босанци, избеглице, пемзионери којима је Вучић заличио на Титу.
Не можете да однесете превагу ни у парламенту.
И шта ћете онда? Па оно што сте већ урадили: направићете коалицију са Вучићем, све уз подој сисате фрау беби-ситерке испод округлог стола.
Ви би заправо све што си натруковао могли да издејствујете из места, тако што ћете вратити посланичке мандате у свим скупштинама и тако изазовете парламентарну кризу, без мрцварења оноликог грађанства у тумарањима тако вам својственим. Али, то је већ нарушавање система, у чијој сте структури ви сте један од носећих стубова. неће вам тако нешто дозволити ментори и психолошкиње који брину о вама.
И друго, нећете да се одрекнете шетњи народа који нема ништа са вашим шпуријама, али дају привид ваше снаге.
Кључна је међутим: У ОКУПИРАНОЈ ДРЖАВИ НЕМА ДЕМОКРАТСКИХ ИЗБОРА. Ви сте део тог окупационог апарата, и ви нећете да се против тога борите, па дакле, брига вас је за страдалу децу колико за лањски снег кога и бне беше.
Освојићете власт у Титограду, Н1 ће добити националну фрекфенцију, решићете Вучића мука око Косова, Русије, СПЦ, РС... куш'ћеш више у борби за сигурност деце?
На слици: Будући министар који ће да брани децу санкционисањем Русије:
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:36 28.05.2023

Re: Филипизми

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić biće večeras gost Verice Bradić u Hit Tvitu na Pink TV.

Najavljena pitanja na koja će predsednik Vučić odgovoriti su:

Koji su ga prijatelji napustili, zašto ga je izdao Bogoljub Karić, da li je konačno kraj njegove vladavine?

Hoće li se boriti, ili je ostavka na mesto stranačkog šefa uvod u njegov izlazak iz politike?
freehand freehand 16:38 28.05.2023

Re: Филипизми

Filip Mladenović
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić biće večeras gost Verice Bradić u Hit Tvitu na Pink TV.

Najavljena pitanja na koja će predsednik Vučić odgovoriti su:

Koji su ga prijatelji napustili, zašto ga je izdao Bogoljub Karić, da li je konačno kraj njegove vladavine?

Hoće li se boriti, ili je ostavka na mesto stranačkog šefa uvod u njegov izlazak iz politike?

Ma pusti to, nego daj sad opet neki Apel, pa da se napravi neki Pokret jer nećemo stranke.
Pa se onda Pokret kad razjebe protest transformiše u stranku, pa se popičkaju i raziđu ko mačke s jebišta a isti ljudi u jedanaestoj iteraciji nastave da tupe o tome kako su svi isti i nemaju za koga.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:18 28.05.2023

Re: Филипизми

Da citiram Dositeja Obradovića, od pre 215 godina:

"...oni će sami sebi biti Turci."
bata_nimbus bata_nimbus 18:49 28.05.2023

Re: Ре: Филипизми

Filip Mladenović
Председник Србије Александар Вучић биће вечерас гост Верице Брадић у Хит Твиту на Пинк ТВ.

Најављена питања на која ће председник Вучић одговорити су:

Који су га пријатељи напустили, зашто га је издао Богољуб Карић, да ли је коначно крај његове владавине?

Хоће ли се борити, или је оставка на место страначког шефа увод у његов излазак из политике?

Та знамо све то, као што знамо да ћемо децу најбоље заштитити ако уведемо санкције Русији и законски омогућимо деци од десет година да секу себи пише. Фикете и готово. Онда ће деца бити фуртом заштићена и добро васпитно евауилирана или тако нешто.

Кад помену Карића - Ђинђић ономад забрани најпристојнију телевизију коју имадосмо - БК ТВ, а остави нам Пинк и ДЈ Жекса, са којим се договорио. Ово, као приказ како ви разумете културну политику.

А, као што знамо, нема поштених избора ако њима не управља ОЕСЦ и нема фер кампање ако то не преузме у целини Н1. Њих плаћа ЦИА, дакле, нема шта да се сумња у објективост.

Ево, ја ћу овде изнети један апсолутно субверзиван и јеретички предлог, макар погинуо: Пошто је чињеница да је ситуација лично у Србији, да се тиче србијанског парламентаризма и србијанске будућности, ето ја сматрам да у то ОЕБС ни НАТО ни Хитлер нема шта да се пачају. Дакле, округли сто под покровитељством КРУНЕ. Не треба прелазна влада већ ВЛАДА НАЦИОНАЛНОГ СПАСА. Из дијалога да буду искључене све странке и НВО финансиране од непријатељских земаља, дакле оних земаља које су без покајања извршиле агресију на Србију. Да Влада буде компромисно састављена од некомпромитованих кадрова. Дакле да у тој влади премијер буде Војислав Коштуница, начелник Генералштаба Милосав Симовић, министар образовања Др. Бранислав Ристивојевић... ово ради илустрације...
Та влада, што се тиче деце, да преиспита и поништи све законе који су довели породицу и школу у садашње катастрофално стање, све програме да прочисти од џендеризма, да се уџбеници пишу искључиво у Заводу за уџбенике. да се забрани на годину дана рад свим "великим" телевизијама осим државне, а локалним да се укину државне субвенције, забрана емитовања партизанских филмова... и још много тога, да не заузимам простор пошто ништа није оствариво. Тако нешто не желите ни ви ни они. Зато што сте исти. То што сам предложио је нормално и сигурно прихватљиво, али баш зато што је нормално ви сте против тога. Ви хоћете што ненормалнију и наказнију Србију.

Па добро, кад је тако, хајде ти конкретно наведи поименце министре у владајућој сенци, скицирај њихов програм, наведи конкретно куд би ишли по Србији, ко би ишао и шта би говорио народу?
Хајде, па да се сви дивимо.

Filip Mladenović Filip Mladenović 19:13 28.05.2023

Re: Ре: Филипизми

Sastav buduće Vlade u senci mogu u kratkom roku da dogovore opozicione stranke.

Ja bih za premijerku predložio prof. dr Biljanu Stojković, za ministarku pravde prof. dr Vesnu Rakić Vodinelić, a za ministra informisanja profesora FPN u penziji i novinara Radeta Veljanovskog.


bata_nimbus bata_nimbus 19:49 28.05.2023

Re: Ре: Ре: Филипизми

Filip Mladenović
Састав будуће Владе у сенци могу у кратком року да договоре опозиционе странке.

Ја бих за премијерку предложио проф. др Биљану Стојковић, за министарку правде проф. др Весну Ракић Водинелић, а за министра информисања професора ФПН у пензији и новинара Радета Вељановског.



Дабоме. То је то. Сви предложени су са "Пешчаника". Парламент би чинили остала пешчаничка кумпанија, у опозицији би био Крокодил и Аутпномија.инфо., Светлана Лукић министар војни, неки педер министар здравља. Жигманова обавезно задржати за људска права. Све умни људи који су до великих невоља 50% довели/ла/ло. има ли ту иједан да га не плаћа ЦИА или БНД? Нема.

Слободно можете Косту К. за министра омладине и спорта. Неосуђиван, доброг психичког стања, школован у елитној експерименталној школи Владислав Рибикар, прошао програм "Еразмус"Не излази из концепта. Цитирамо, како је васпитаван Коста К.
Učenici će raditi na promociji i izgradnji vrednosti Evropske unije kriz razmenu svojih znanja. Suština projekta je da se kreira Evropski školski parlament sa svojim upravljačkim telima. Na ovaj način učenici će kroz aktivno učestvovanje razumeti procese delovanja demokratskog društva.

Glavne teme: demokratija, kultura, ljudska prava, održivi razvoj i eko-turizam.

Концепт "беофашизма".

То је ваше виђење парламентаризма у Србији: Геџе да раде, ви да владате.

Тја. Кад је тако, ето мен се чини да заиста то све треба нагнати у зграду Скупштине и добро задихтовати. Остало ће природа да одради за Србију.
freehand freehand 20:16 28.05.2023

Re: Ре: Филипизми

Ja bih za premijerku predložio prof. dr Biljanu Stojković, za ministarku pravde prof. dr Vesnu Rakić Vodinelić, a za ministra informisanja profesora FPN u penziji i novinara Radeta Veljanovskog.

Ček Filipe, šta sad odjednom fali Biljani Srbljanović i Godani Čomić?
niccolo niccolo 21:21 28.05.2023

Re: Ре: Филипизми

Ja bih za predložio

da glasamo za Rumune.
freehand freehand 21:25 28.05.2023

Re: Ре: Филипизми

niccolo
Ja bih za predložio

da glasamo za Rumune.

U Leskovcu, pošto u Vranju tradicionalno kidaju Madžari
niccolo niccolo 22:03 28.05.2023

Re: Ре: Филипизми

Logično
solo solo 13:59 29.05.2023

.





predatortz predatortz 14:02 29.05.2023

Re: Direktan prenos a nije Rolan Garos

solo

Oglasio se KFOR u Mitrovici.

Aljbin ima brejk loptu.

Srbi se malo svađaju međusobno,disciplinuju izdajničke novinare koji postavljaju teška i neprimerena pitanja i gledaju u svoju ložu.

Čeka se odluka sudije posle čelendža (Hawk Eye).

Nastavlja se posle medical time outa.






Tebi je tuđa nesreća baš zabavna, a?
solo solo 14:06 29.05.2023

Re: Direktan prenos a nije Rolan Garos

Tebi je tuđa nesreća baš zabavna, a?


Patetičaru.

U stvari u pravu si. Neka napaljena budala će ovo izmanipulisati i iskoristiti za spinovanje.

Što mi to treba.

Hvala zemo.

Ipak neka korist od tebe.

Pandurska logika. Jednom pandur uvek pandur.
predatortz predatortz 14:14 29.05.2023

Re: Direktan prenos a nije Rolan Garos

solo
Tebi je tuđa nesreća baš zabavna, a?


Patetičaru.

U stvari u pravu si. Neka napaljena budala če ove manipulacije iskoristiti za spinovanje.

Što mi to treba.

Hvala zemo.

Ipak neka korist od tebe.


Ma dobro, ja sam beskoristan, tako je kako je.
No, da li misliš da je primereno na ovaj način komentarisati nevolju običnih ljudi?
Ne politiku ove ili one grupacije, nego baš običnog čoveka i njegove nedaće?


Reci meni beskorisnom, koja korist od toga? Zemo!
solo solo 14:18 29.05.2023

Re: Direktan prenos a nije Rolan Garos

Reci meni beskorisnom, koja korist od toga? Zemo!


Znaš ti dobro o čemu ja pričam.

Ja ne pozivam na vešanja po Srbiji ko neki na blogu pa nisam primetio da si se potresao mnogo zbog toga.

Tolko o principijelnosti i empatiji.

Zato je ovaj blog jedan go kurac od ljudi i narativa. I ne samo blog.

I stvarno si mi pomogao da definitivno razmislim i poslušam Tasu da odavde treba odlepršati u tri lepe pičke matere.

Niste više ni duhoviti.
predatortz predatortz 14:23 29.05.2023

Re: Direktan prenos a nije Rolan Garos

Ja ne pozivam na vešanja po Srbiji ko neki na blogu pa nisam primetio da si se potresao mnogo zbog toga.


Pogledaj malo pažljivije.

Zato je ovaj blog jedan go kurac od ljudi i narativa. I ne samo blog.


Pa, ko te ćera na njega zemo?

Niste više ni duhoviti.


Za ostale ne znam, ali ja ne osećam obavezu da te zabavljam i zasmejavam.

Niti to tražim zauzvrat.


solo solo 14:27 29.05.2023

If

Pa, ko te ćera na njega zemo?


Ako odemo svi trećesrbijanci sa bloga ostaćete samo vi prvo i drugo šta god.

Stvoriće se pogrešan utisak da samo vi postojite u zemlji Srbiji.

A nas koji nismo ni za vas ni za ove druge, ni za četnike ni za partizane, ni za leve ni za desne......

Nas je najviše.

Samo smo u kurcu smoreni od svih vas ,,ispravnih,, ,,pravovernih,, ,,najpametnijih,, ,,mitingaša,,....

VIP-Ovaca.

Nabijem vas na kamari.

Hvala ti još jednom - iskreno - više me ništa ne ćera.
predatortz predatortz 14:32 29.05.2023

Re: If

solo

Ako odemo svi trećesrbijanci sa bloga ostaćete samo vi prvo i drugo šta god.

Stvoriće se pogrešan utisak da samo vi postojite u zemlji Srbiji.

A nas koji nismo ni za vas ni za ove druge, ni za četnike ni za partizane, ni za leve ni za desne......

Nas je najviše.

Samo smo u kurcu smoreni od svih vas ,,ispravnih,, ,,pravovernih,, ,,najpametnijih,, ,,mitingaša,,....

VIP-Ovaca.

Nabijem vas na kamari.


Osetim neku rezigniranost u ovome što pišeš.
Ne bih ulazio u tvoje razloge za takvim stavom.
Zadržaću se na tome da u mojim komentarima nema nikakvih "nas", "vas", "njih". Ima samo mene. Samo sebe zastupam.

solo solo 14:35 29.05.2023

Re: If

Samo sebe zastupam.


Živ bio!

promoter promoter 17:02 29.05.2023

Re: If

solo
Pa, ko te ćera na njega zemo?


Ako odemo svi trećesrbijanci sa bloga ostaćete samo vi prvo i drugo šta god.

Stvoriće se pogrešan utisak da samo vi postojite u zemlji Srbiji.

A nas koji nismo ni za vas ni za ove druge, ni za četnike ni za partizane, ni za leve ni za desne......

Nas je najviše.

Samo smo u kurcu smoreni od svih vas ,,ispravnih,, ,,pravovernih,, ,,najpametnijih,, ,,mitingaša,,....

VIP-Ovaca.

Nabijem vas na kamari.

Hvala ti još jednom - iskreno - više me ništa ne ćera.

Ko najutijo?
solo solo 17:21 29.05.2023

Re: If

Ko najutijo?




solo solo 22:29 29.05.2023

Re: Predatortz

Osetim neku rezigniranost u ovome što pišeš.
Ne bih ulazio u tvoje razloge za takvim stavom.


Predatortz

Slažem se!
Reći ću ti svoj razlog da ne govorim o tome.
Ne mogu, od nemoći i knendle u grlu.
Ne mogu što bi neko mogao da počne da sere, pa bih mu jebao majku a govna bi seirila nad tim izlivom nemoći.
Eto!
Pošteno i iskreno.


Dok svi ćutite NNN na svom blogu fura sportska prepričavanja.Ok. Njegov izbor.

Ono što sam napisao je bila sarkastična reakcija na atmosferu na blogu pa ako je tenis važniji od zbivanja ajde da zbivanja ,,pretvorimo,, u tenis da budu zapažena.

Čak je i Đoković svojom porukom(a nije morao,mogao je da se pravi lud, reskirao da sjebe svoju karijeru,novac i ko zna šta još) odreagovao.

Pogrešno si protumačio svakako.

Ali si mi pomogao da shvatim i prihvatim da je boravak ovde gubljenje vremena.
predatortz predatortz 22:33 29.05.2023

Re: Predatortz

Ali si mi pomogao da shvatim i prihvatim da je boravak ovde gubljenje vremena.


To već treći put govoriš.
Nema potrebe za tolikim izrazima zahvalnosti.
Ako ti se ide - idi, ako ti se ostaje - ostani!
Punoletan si čovek.
solo solo 22:37 29.05.2023

Re: Predatortz

To već treći put govoriš.


Ti to zaslušuješ.
shmoo shmoo 06:30 30.05.2023

Хајд Парк у Четвртој револуцији

solo
Pa, ko te ćera na njega zemo?


Ako odemo svi trećesrbijanci sa bloga ostaćete samo vi prvo i drugo šta god.

Stvoriće se pogrešan utisak da samo vi postojite u zemlji Srbiji.

A nas koji nismo ni za vas ni za ove druge, ni za četnike ni za partizane, ni za leve ni za desne......

Nas je najviše.

Samo smo u kurcu smoreni od svih vas ,,ispravnih,, ,,pravovernih,, ,,najpametnijih,, ,,mitingaša,,....

VIP-Ovaca.

Nabijem vas na kamari.

Hvala ti još jednom - iskreno - više me ništa ne ćera.



Јбг, Матори, мојне да си на крај срца.

Капираш и сам да је овај Блог Б92 свима на располагању као и она столичица у Спикерс Корнеру у Хајд Парку на коју би да се попну и да "проповедају своју веру".

Само понесеш столичицу од куће, попнеш се на њу и почнеш да се просераваш (Bullseye) на било коју тему било шта окупљеним радозналцима.

Енглези су то.

А разлика између Блога Б92 и Хајд Парка је у томе што овде нема траве и дрвећа (шетњу од блога до блога овде можеш да посматраш као стазу у парку) и што тамо нико никоме не измиче ту столичицу док говор траје за разлику од овога овде.

Тамо могуће повреде при паду са те столичице енглеско осигурање не покрива, па зато не раде то тако лако као ми.

До те разлике долази још и отуд што ми нисмо још увек досегли тај цивилизацијски стандард енглеске демократије.

Али немој то да те депримира и да се због тога још и секираш.

Научићемо ми овде и то кад-тад... Да не измичемо столичицу један другоме радујући се када овај тресне на буљу са те мале висине на којој се затекао игром случаја.

Научићемо ми и то једнога дана, убеђен сам, од ових наших што живе у Енглеској и диљем демократског западног света.

Научићемо и то као што смо научили од тог Запада и да се таблоидиотизујемо таблоидима и ријалитијима зарад машења суштине стварности око нас.

Оно јес да нам је учење таблоидиотизације ту ишло много брже и лакше од учења хајдпарковске демократије, али шта да се ради, такво је градиво и наставни програм.

Неке се жртве морају и поднети у том циљу убрзаног прелажења нових лекција и савлађивања обимног наставног програма са малим бројем часова датих нам на располагање за обраду нових лекција и утврђивања градива до добијања, или куповине свеједно, дипломе.

Дај нам само времена.

Учити није лако док те пендречи "међународна заједница" у твојој сопственој држави.

И да додам још да су се и сви ти Енглези сада још и технолошки модернизовали у овој Четвртој револуцији по хер Клаусу Швабу па више и не носе у Хајд Парк столичице него молерске мердевине.

Хладно, ал' стандард, јбг. К'о у Шведску.

А ми у Србији и оне једне једине молерске мердевине које и купимо током свог живота за своју кућу чувамо као очи у глави.

Користимо их само у ретким приликама. Радије ћемо наше жене, кад нам је већ бог дао да смо таква говедаста нација у којој сирова снага није реткост, да бацамо у вис ка плафону да покупе паучину у кући него да јој дамо да користи те наше једине мердевине.

Такође и не позајмљујемо те једине наше мердевине у кући никоме јер још увек нисмо спремни да поднесемо толику жртву за демократију.

Јбг, сиротињо и богу си тешка.

Тако се то каже.





nikvet pn nikvet pn 07:09 30.05.2023

Re: Хајд Парк у Четвртој револуцији

Миропомазање св.Тасе Мироточивог...
shmoo shmoo 07:33 30.05.2023

Re: Хајд Парк у Четвртој револуцији

nikvet pn
Миропомазање св.Тасе Мироточивог...


Просеравачког.

Ја сам светац из народа, нисам ја нека верско-политичка елита како то неки други мисле за себе у овој Србији.

И нећу ти позајмити своје молерске мердевине за овај овде Хајд Парк који зовемо Блог Б92 макар ме ти молио 100 пута.

Купи себи своје мердевине.

Ако треба, и на кредит. Али да буду твоје, а не позајмљене.


П.С. - Е, само да ти кажем јер знам да је Правопис био другачији када смо ти и ја ишли у школу...

Данас се по овом последњем Правопису (ако се добро сећам, објављен је 2010. године), ово "св." пише Св. (Свети) за сваког свеца - Свети Сава, Свети Николај, Свети Симеон Мироточиви, Свети Василије Велики, Свети Јован Златоусти, Свети Јосип Радник итд.

Када смо ти и ја ишли у школу, прављена је разлика па је тако ако је било написано:

свети Сава - означавало личност

а

Свети Сава - означавало празник

У овом последњем нашем Правопису те разлике више нема. Велико С у Свети и за личност и за празник.

Лепо и практично правописно решења којим је укинуто макар једно од збуњујућих дублетних правила којима је и иначе обиловао онај Правопис из 1960. који смо ти и ја учили у школи.

За именицу Бог, међутим, ови у последњем Правопису у овој нашој данашњој Србији нису имали муда као слободни зидар Александар Белић када је 1923. године у његовом објављеном Правопису за српски стајало:

"Именица Бог има се вазда писати великим словом."

И никакво даље објашњење.

За то су ови у 21. веку оставили ту дублетну недоумицу (Бог и бог) да би дали простора овима у данашњој Србији који ретко када и помишљају на Бога, заправо само онда када им Бог затреба за неку њихову политику, јебала их та њи'ова политика што рече бабо Музафер.

Кажем ти, знам да ти и ја нисмо тако учили по оном Правопису из 1960, али ето имаш мене у тим правописним круговима као инсајдера који по дифолту, хтео не хтео, мора да прати промене Правописа па увек можеш да се ослониш на тај поуздан ослонац у случајевима правописних недоумица данашњице.

zilikaka zilikaka 10:03 30.05.2023

Hajde nešto konstruktivne diskusije

За то су ови у 21. веку оставили ту дублетну недоумицу (Бог и бог) да би дали простора овима у данашњој Србији који ретко када и помишљају на Бога, заправо само онда када им Бог затреба за неку њихову политику, јебала их та њи'ова политика што рече бабо Музафер.

Ako bi se uvelo pravilo da je uvek veliko slovo, onda bi razni bogovi (da li i množina ide velikim slovom?) Kojih je kroz istoriju bilo, dobili svoje veliko slovo. Pošto je bilo kultura koje su negovale taj pojam i u ženskom rodu, da li bi pravilo važilo i za njih?
Dalje, kako kad u rečenici bog označava osobinu (on je bog fudbala) ili kad pevaljka sebi nadene epitet boginje?
Dakle, pojam je prilično stariji od samogpravopisa pa i pismenosti uopšte, a i prilično razuđen, da bi ušao ladno u pravilo uvek velikog slova.
Ili možda mora veliko samo za jednog od njih, onog koga priznaju tri najveće monoteističke religije al se tek tu otvara niz pitanja.
Muslimani za njega imaju konkretno ime, oa da li treba "Alah je Bog a Muhamed je njegov prorok" gde bog označava funkciju.
Ili još dalje, kako sa psovkama na temu istog, kojoma naš jezik baš obiluje.


shmoo shmoo 15:43 30.05.2023

Re: Hajde nešto konstruktivne diskusije

zilikaka

Ako bi se uvelo pravilo da je uvek veliko slovo, onda bi razni bogovi (da li i množina ide velikim slovom?) Kojih je kroz istoriju bilo, dobili svoje veliko slovo. Pošto je bilo kultura koje su negovale taj pojam i u ženskom rodu, da li bi pravilo važilo i za njih?
Dalje, kako kad u rečenici bog označava osobinu (on je bog fudbala) ili kad pevaljka sebi nadene epitet boginje?
Dakle, pojam je prilično stariji od samogpravopisa pa i pismenosti uopšte, a i prilično razuđen, da bi ušao ladno u pravilo uvek velikog slova.



Да, верујем да су на исти тај начин размишљали и наши правописци у 21. веку.

Да се разумемо, немам ништа против тог начина размишљања и сва ова твоја питања-правописне недоумице сасвим су на месту и знам да би било какво другачије решење од овог важећег како је сада регулисано Правописом било незадовољавајуће решење јер би изазивало само нове недоумице и збрке.

Истовремено и пријављујем велики број питања која добијам са свих страна типа:"Врховнои грчки бог Зевс? Је л' Бог Зевс или бог Зевс?"

Но, боже мој, то ми је пос'о да одговарам на таква питања. Од тога уосталом и једем 'леба свој свакодневни на столу.

И то је још и најмањи проблем наше правописне културе, односно некултуре.

(Познавање правописа сосптвеног језика показатељ је нечије опште културе (или некултуре), а не ствар бубања у школи како то често Срби већином мисле јер им школа као установа људског друштва углавном служи за подсемавње и спрдачину, а не за учење.)

Нека велика већина овог народа прво научи оно што Правопис недвосмислено каже, а лако ћемо са правописним двосмисленостима и недоумицама типа бог или Бог.

Читљиво је и сасвим се разуме и са велики Б и са малим б, а из контекста се већ може закључити да ли је у питању монотеистички Бог или политеистички бог.

Ili možda mora veliko samo za jednog od njih, onog koga priznaju tri najveće monoteističke religije al se tek tu otvara niz pitanja. Muslimani za njega imaju konkretno ime, oa da li treba "Alah je Bog a Muhamed je njegov prorok" gde bog označava funkciju.


Да допуним и са Јехова или Јахве.

Мислим да се Александар Белић држао баш овога што си написала а што сам болдовао када је у свом правопису из 1023. написао да треба само Бог, не и бог, јер Срби су ипак већином хришћани (ма шта год ко мислио о том примењеном и практичном и практикованом хришћанству у Срба, не бих сада овде у то улазио.)

Ili još dalje, kako sa psovkama na temu istog, kojoma naš jezik baš obiluje.








Диван нам је језик, зар не?

Не кажем да други нису дивни. Сви су. Свих ових око 7000 природних људских језика на овој нашој планети.

Али овај наш српски језик... Није што је наш...

Уметност, бре, а не језик!


Погледај само ову дивну језичку креативност на 5:08 у доњем клипу. ЛИНК

(Тренутно чујем овације и скандирање из правца стола у ћошку за којим седи Соло потпуно сам као што му и име каже јер му је ионако пун тај поменути у клипу свега и у Србији и на Блогу Б92.)





solo solo 17:14 30.05.2023

Re: Hajde nešto konstruktivne diskusije

Тренутно чујем овације и скандирање из правца стола у ћошку за којим седи Соло потпуно сам као што му и име каже јер му је ионако пун тај поменути у клипу свега и у Србији и на Блогу Б92.)


Znaš me matori

Doprinos anexu teme:








freehand freehand 17:16 30.05.2023

Re: Hajde nešto konstruktivne diskusije

solo
Тренутно чујем овације и скандирање из правца стола у ћошку за којим седи Соло потпуно сам као што му и име каже јер му је ионако пун тај поменути у клипу свега и у Србији и на Блогу Б92.)


Znaš me matori

Doprinos anexu teme:









Koji ti beše prethodni nick?
solo solo 17:29 30.05.2023

Re: Hajde nešto konstruktivne diskusije

Koji ti beše prethodni nick?


Pitaj moderaciju.

A bole te reproduktivna organela.

Da ne izgoriš ću ti reknem.

Kad promenim ,,blogovsku gotovost,, na viši nivo menjam i sličicu.

Ovo ,,nick,, mi zvuči ko OTAN.

I nije osvežen nick nego avatar.
freehand freehand 17:39 30.05.2023

Re: Hajde nešto konstruktivne diskusije

solo
Koji ti beše prethodni nick?


Pitaj moderaciju.

A bole te reproduktivna organela.

Da ne izgoriš ću ti reknem.

Kad promenim ,,blogovsku gotovost,, na viši nivo menjam i sličicu.

Ovo ,,nick,, mi zvuči ko OTAN.

Ma nemoj da se ljutiš, nego odlaziš u nastavcima, pa rekoh - kad se opet vratiš sa novim Tasom, nikad mlađim i originalnijim da znam koji je koji.
ne stvarno, u čemu je problem da kažeš ko si bio, ako već ne možeš da izdržiš da ne dođeš ponovo tu gde ti je sve toliko odvratno?
solo solo 17:51 30.05.2023

Re: tonac

nego odlaziš u nastavcima



Vaki ko ja ne odlaze zbog papanije.

Nešto ti se učinilo.

Dobio si dovoljno ,,minutaže,,

Dalje pjevaj sa svojim ,,blogorođacima,,

shmoo shmoo 19:35 30.05.2023

Ексцерпције из Речника - примери употребе

freehand

kad se opet vratiš sa novim Tasom



Дечко, а који си ти курац овде?

У ствари кад мало боље размислим, боли ме курац за твој одговор.

Тај твој коментар ионако неће бити ни за курац

(нови пример језичке употребе ове речничке одреднице)

Као уосталом и сви остали твоји коментари и сва твоја писанија на Блогу Б92 које сам до сада видео под тим никнејмом Слободоручни због којег ми одмах на памет као прва асоцијација падне значење дркач курца.

freehand freehand 19:46 30.05.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

shmoo
freehand

kad se opet vratiš sa novim Tasom



Дечко, а који си ти курац овде?

У ствари кад мало боље размислим, боли ме курац за твој одговор.

Тај твој коментар ионако неће бити ни за курац

(нови пример језичке употребе ове речничке одреднице)

Као уосталом и сви остали твоји коментари и сва твоја писанија на Блогу Б92 које сам до сада видео под тим никнејмом Слободоручни због којег ми одмах на памет као прва асоцијација падне значење дркач курца.


E brt, nećeš verovati, al bio je ovde neki Tasadebeli onomad, voleo je te kurce isto ko ti, a možda i više.
nego jel znaš ti, možda, kako se zvao ovaj solo pre nego što je postao Solo pa sad hoće da pobegne odavde al mu ne daju?
solo solo 20:18 30.05.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

nego jel znaš ti, možda, kako se zvao ovaj solo pre nego što je postao Solo pa sad hoće da pobegne odavde al mu ne daju?




srdjan.pajic srdjan.pajic 20:50 30.05.2023

Re: Hajde nešto konstruktivne diskusije

Koji ti beše prethodni nick?

Ma Eloy, ili onaj onanonimus, nimbus, ili tako nešto.

Što se, bre, nerviraš oko dileja, friki? Preskroluješ budalu da ti ne kvari dan. Mada, jesu se malo namnožili, ko ličinke, pa mora više da se drka točkić na mišu (ko nema epl maus).


solo solo 21:13 30.05.2023

Re: Matori klavirštimer

srdjan.pajic


Probaj nije teško.



Da si bliže mogo bi da duneš u nešto bolje,ovako preko oceana probaj ovako.

Dok duvaš drži monitor s obe ruke.

Čvrsto.

P.S.

Izgoreste, ajde da vam prostate ne eksplodiraju

freehand freehand 21:17 30.05.2023

Re: Matori klavirštimer

Da si bliže mogo bi da duneš u nešto bolje,ovako preko oceana probaj ovako.

Još si tu?
solo solo 21:21 30.05.2023

Re: Matori klavirštimer

Još si tu?


Čibe žućo!
freehand freehand 21:26 30.05.2023

Re: Matori klavirštimer

solo
Još si tu?


Čibe žućo!

Znači, ipak nisi poslušao Tasu da odavde odlepršaš u tri pičke materine?
solo solo 21:32 30.05.2023

Re: Matori klavirštimer

Znači, ipak nisi poslušao Tasu


shmoo shmoo 21:35 30.05.2023

Слободоручни енд Френдс оф Фрихенд

srdjan.pajic

Što se, bre, nerviraš oko dileja, friki?



Али "Фрики"!

Братеееее!

Како је ово добро!

"Фрики"!




Јбт, ФРИКИ, Дороти из Оза те је обасуо изливима своје нежности!

Па свима нам је врло непријатно док то гледамо.

Повуците се у неку интиму, побогу, не морате све то тако јавно и естрадно као на Евровизији.




mora više da se drka točkić na mišu



Погледати дефиницију у Речнику за израз "дркати курац".

Исто то важи и за точкић на мишу.

shmoo shmoo 22:04 30.05.2023

Re: Matori klavirštimer

solo
Znači, ipak nisi poslušao Tasu





Па стварно си бре, Соло, непослушан! Најгори од све деце.

Лепо сам ти рекао!

Не дирај лава док...

Не, не, погрешна басна и погрешно наравоученије.

Хоћу у ствари да ти кажем, не дирај жуто куче док се просерава.

Умазаћеш се његовим говнима, а то ни хемијско чишћење не може да скине.






shmoo shmoo 22:09 30.05.2023

Re: Matori klavirštimer

freehand
solo
Još si tu?


Čibe žućo!

Znači, ipak nisi poslušao Tasu da odavde odlepršaš u tri pičke materine?



И шта кажеш, Фрики?

Идеш на ове најновије протесте против Вучића?

Па је л' то код тебе из неке навике као и овај Блог Б92 или је још увек то код тебе због оних петооктобарских идеала и уверења?









nikvet pn nikvet pn 10:05 31.05.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

shmoo

Дечко, а који си ти курац овде?

У ствари кад мало боље размислим, боли ме курац за твој одговор.

Тај твој коментар ионако неће бити ни за курац

(нови пример језичке употребе ове речничке одреднице)

Као уосталом и сви остали твоји коментари и сва твоја писанија на Блогу Б92 које сам до сада видео под тим никнејмом Слободоручни због којег ми одмах на памет као прва асоцијација падне значење дркач курца.


Ово је благодат са Хиландара? Не, то су токсини стуба Чукине трибине. Јавно разасути.

Прасићима у блату чистија је душа.

Дамски део блога успешно је разјурен, преостало ти је скрљати још понешто тврдих играча.

„Ради свој посао, дете.“
shmoo shmoo 15:03 31.05.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

nikvet pn
shmoo

Дечко, а који си ти курац овде?

У ствари кад мало боље размислим, боли ме курац за твој одговор.

Тај твој коментар ионако неће бити ни за курац

(нови пример језичке употребе ове речничке одреднице)

Као уосталом и сви остали твоји коментари и сва твоја писанија на Блогу Б92 које сам до сада видео под тим никнејмом Слободоручни због којег ми одмах на памет као прва асоцијација падне значење дркач курца.


Ово је благодат са Хиландара? Не, то су токсини стуба Чукине трибине. Јавно разасути.

Прасићима у блату чистија је душа.

Дамски део блога успешно је разјурен, преостало ти је скрљати још понешто тврдих играча.

„Ради свој посао, дете.“



Је ли, господине Џукело, је л' имаш ти нека паметнија посла у свом животу него да идеш за мном по Блогу Б92 и да запишаваш моје коментаре?

Када ти и одговорим на твој шабански подјебавачки коментар конструктивно, што каже твоја колегиница из екипице Зиликака, зато што си неписмен и напишем ти како треба нешто да напишеш, ти ћутиш као миш.

Али зато нађеш за сходно да се укључиш на оваквом коментару који и није теби упућен него Фрихенду да би као нешто моралисао овде и просеравао се.

Терај се, бре, у пизду лепу материну гњидо једна од човека!

Иди тамо међу своју екипицу на Блогу Б92 да узајамно милујете своје идиотске главице замишљајући да је то слобода и не обраћај ми се више јер ниси достојан тога, говно једно од човека.

solo solo 16:01 31.05.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

Али зато нађеш за сходно да се укључиш на оваквом коментару који и није теби упућен него Фрихенду да би као нешто моралисао овде и просеравао се.


Bože Taso,nemoj tako jako. Promaklo ti.

Frehend mu je pacijent,to je prosto stvar profesionalne etike.

Posmatraj to na taj način.
alselone alselone 16:53 31.05.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

Taso delovalo je da ti je bolje, ali nije. Možda je zbog vremena, vidiš kakvo je.

Žao mi je što to vidim, čuvaj zdravlje.


P.S. Ako ti smeta što se Nik ubacio u tvoj razgovor sa Frijem, kako sebi objašnjavaš to mene pominješ u razgovoru sa nekim trećim dok nisam tu?

zilikaka zilikaka 18:11 31.05.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

конструктивно, што каже твоја колегиница из екипице Зиликака

Kad si me već pomenuo, konstruktivno je, znaš to bolje od mene, suprotno od destruktivog.
Ovo drugo je odavno tvoj način ponašanja i komentarisanja na ovom mestu, usuđujem se da kažem, generalno.
Tek nekad napraviš izuzetak, kao recimo u odgovoru na moj prethodni komentar.
Verovatno ti znaš zašto tako radiš.


shmoo shmoo 18:56 31.05.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

zilikaka

Tek nekad napraviš izuzetak, kao recimo u odgovoru na moj prethodni komentar.
Verovatno ti znaš zašto tako radiš.



Знам, како не бих знао.

Одлично знам.

У коментару упућеном теби и овде и на блогу о "догађањима на београдским трговима и улицама" и у овом коментару упућеном Никвету све је то лепо објашњено. И баш тако и иде хронолошки тим редом тих коментара.

Писао сам ја то и раније, годинама то већ пишем само упаковано на другачији начин што очигледно није помогло јер мора изгледа бити и речено експлицитно како то рекох Никвету да бисте укапирали, а ето ова три моја коментара су ти хронолошки најближа као објашњење тога што ја знам да не би вртела моје коментаре годинама уназад.

А знаш и ти то одлично само се правиш блесава јер ти то тако тренутно одговара.

shmoo

Да предложим нешто? Може?

Знаш оно наших старих - свака вашка обашка?

Ви на своју страну на Блогу Б92, дружите се, ћакулајте, дописујте се...

Нећу вас ја ометати у томе јер ме и не занима превише нити да читам шта ви пишете нити да комуницирам са вама (осим када ми се директно обратите па нађем за сходно да вам и одговорим попут, ето примера за то, оном Рибозому).

Контам, не сметам ја вама овде јер ме ионако не читате (прептостављам то чим ме игноришете), не сметате ни ви мени овде са својим међусобним дописивањима и онда такав суживот у овом микросвемиру у којем нећемо ни на који начин ви и ја ступати у контакте може сасвим лепо да функционише.

То не би требало вама да буде никакав проблем јер тако и иначе функционишемо, не примећујете ви мене, не примећујем ја вас, чим тема није политика у Србији.

Слажеш ли се са тиме?


А тебе, Никвета, Алселона, Фрихенда и остале на које се ово односи нико није тукао по ушима да ми се уопште и обраћате први или да ме помињете играјући те своје друштвене игрице на овој друштвеној мрежи, зар не?

Према томе... Дабоме.

Сви све то знамо, али ето.

Хоћете ријалити, хоћете Фарму и Парове на Блогу Б92?

Имате их.

Тражили сте, гледајте.

(То јест, читајте.)

И немојте сада да ми се овде просеравате и пренемажете и ти и Алселон и Никвет и Фрихенд јер сте то све одлично знали и пре него сте оставили коментаре на Блогу Б92 у којима ми се директно обраћате уместо да ме игноришете иако сам вам то лепо рекао.

Дакле, да поновим...

Глуматајте ви сви овде некакву друштвену мрежу, и уживајте у том свом малом приватном кругу при чему морам да вас подсетим да Блог Б92 ипак није ваше власништво да бисте прописивали ко сме да му приступи и шта сме да каже, али мене не укључујте у то своје друштво јер нити сам ја вама потребан нити сте потребни ви мени.

А што се тиче друштва, не брини за мене.

Умем ја да се снађем.

И преферирам да сам бирам своје друштво, а не да друштво бира мене.

А јесам избирљив по том питању, признајем.

И немам намеру да се мењам да бих било коме удовољавао.

shmoo shmoo 19:10 31.05.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

alselone

Ako ti smeta što se Nik ubacio u tvoj razgovor sa Frijem, kako sebi objašnjavaš to mene pominješ u razgovoru sa nekim trećim dok nisam tu?



Због доброг укуса, како ти рече ономад јер ти је сметало што читаш на Блогу Б92 оно што ја мислим и напишем.

Већ си заборавио?

Ниси, ниси, него се и ти правиш блесав и пренемажеш се.

То мора да вам је нека друштвена игра у том вашем друштванцету, правити се блесав и пренемагати се по потреби, а?

Па играјте се ви међусобно тих ваших друштвених игара, али без мене јер ја свакако нисам део тог вашег друштва нити желим то да будем.

Због сопственог доброг укуса.

И зато то и рекох лепо, културно, углађено, нормалним и разумљивим речником у коментару упућеном теби на том блогу на којем си ме ућуткивао и у коментару упућеном Зиликаки на блогу о "догађањима на београдским трговима и улицама", али изгледа такав вид комуникације вама из тог вашег друштванцета не вреди па онда морам овако као што си то прочитао у том коментару упућеном Никвету овде, са псовкама и осталим примереним експлицитним речником да бисте разумели шта хоћу да вам кажем.

Кажу да три пута и бог помаже.

Тај мој коментар упућен Никвету са терањем у пизду материну је био тај трећи пут што се мене тиче.

shmoo shmoo 19:34 31.05.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

solo
Али зато нађеш за сходно да се укључиш на оваквом коментару који и није теби упућен него Фрихенду да би као нешто моралисао овде и просеравао се.


Bože Taso,nemoj tako jako. Promaklo ti.

Frehend mu je pacijent,to je prosto stvar profesionalne etike.

Posmatraj to na taj način.



Па и посматрам то на тај начин.

Биће пре да је теби промакло?









alselone alselone 05:37 01.06.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

па онда морам овако као што си то прочитао у том коментару упућеном Никвету овде, са псовкама и осталим примереним експлицитним речником да бисте разумели шта хоћу да вам кажем.


Baš si nam svima jako odbrusio. Siguran sam za sebe a verujem da će i drugi od sada dva puta dobro promisliti pre nego što ti se obrate na Blogu B92.


Toliku verbalnu snagu je taško prihvatiti na nejaka pleća, pogotovo kada je 17. puta editovana pa svaki put kada otvorim blog strepim da li je komentar postao nešto drugo. Još žešće.
shmoo shmoo 07:23 01.06.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

alselone
па онда морам овако као што си то прочитао у том коментару упућеном Никвету овде, са псовкама и осталим примереним експлицитним речником да бисте разумели шта хоћу да вам кажем.


Baš si nam svima jako odbrusio. Siguran sam za sebe a verujem da će i drugi od sada dva puta dobro promisliti pre nego što ti se obrate na Blogu B92.



Ма Алселоне човече, и пре него сам вам све то написао знао сам да радим узалудан посао.

Али сам вам барем рекао шта треба на оба начина, прво пристојно и лепо васпитано уважавајући вас ипак као људе иако то не заслужујете, а онда и непристојно и неваспитано не уважавајући вас више уопште јер изгледа пристојност код вас нема ефекта, да не би било неких недоумица шта мислим о том вашем обраћању мени на Блогу Б92.

То је била моја дужност па ми је сада савест са те стране потпуно чиста јер урадих оно што је до мене.

А обраћајте се ви и даље мени на Блогу Б92 ако вам већ то представља толико задовољство.

Дружите се ви и даље на Блогу Б92 и на тај начин, не браним вам ја.

Нека вас.


П.С. - Алселоне, плагијатору један!


Bullseye!






shmoo shmoo 08:24 01.06.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

alselone


И, Алселоне, морам још нешто да ти кажем.

Знам да ти и Зиликака познајете Кркара и приватно. Не знам за остале из те ваше екипице другарица и другара са Блога Б92 који се познајете и приватно и гледали сте се и уживо у четири ока, али за тебе и Зиликаку знам. И знам исто тако да волите Кркара као другара и мислите о њему да је добар човек у души увек спреман да свакоме помогне иако је на Блогу Б92 често наступао на тај начин да људи имају супротно мишљење о њему.

Али греше људи, није то права слика Кркара, то што су други видели од њега на Блогу Б92, и у томе се ја слажем са тобом и са Зиликаком. Кркар јесте баш такав како ви мислите о њему. И ја тако мислим о њему.

И имам право да тако мислим јер ја Кркара познајем вероватно много дуже него ви. Кажем вероватно јер не могу то да тврдим. али Кркар и ја се знамо још са факултета, дакле од пре 40 и кусур година.

И оно што сам ја код Кркара одувек ценио и поштовао и ценим и поштујем и данас јесте што је он у односима са другим људима поштен. Увек и свакоме каже у лице шта мисли о њему. Неки пут је при томе и вулгаран у својој сујети, али је поштен и код њега важи оно правило што на ум то на друм када се некоме обраћа, без икаквих увијања у лицемерне обланде.

С њим сам одувек знао на чему сам и како стојимо нас двојица међусобно без обзира да ли се слажемо или не слажемо по било ком питању.

И такве људе као он одувек сам више поштовао и ценио од оних других па макар се са таквима као Кркар и пичкарао због било чега да се све ори по горама и долинама што се нама двојици често догађало и у студентским данима, па траје и данас.

А моја порука за тебе и Зиликаку и све остале из те ваше екипице на Блогу Б92 који се приватно познајете гласи:

Будите мало више као Кркар, смањите мало са тим својим дволичностима и притворностима и лагаријама о самима себи пред другима на Блогу Б92 и онда ће вам и овај Блог Б92 постати много пријатније место и за дружење на мрежи и много занимљивије за читање са стране, скоро као и када се виђате уживо и дружите се.

Ето, само толико и не бих вас из те ваше екипице више узнемиравао својим коментарима.

promoter promoter 10:46 01.06.2023

Re: Ексцерпције из Речника - примери употребе

shmoo
alselone


И, Алселоне, морам још нешто да ти кажем.

Знам да ти и Зиликака познајете Кркара и приватно. Не знам за остале из те ваше екипице другарица и другара са Блога Б92 који се познајете и приватно и гледали сте се и уживо у четири ока, али за тебе и Зиликаку знам. И знам исто тако да волите Кркара као другара и мислите о њему да је добар човек у души увек спреман да свакоме помогне иако је на Блогу Б92 често наступао на тај начин да људи имају супротно мишљење о њему.

Али греше људи, није то права слика Кркара, то што су други видели од њега на Блогу Б92, и у томе се ја слажем са тобом и са Зиликаком. Кркар јесте баш такав како ви мислите о њему. И ја тако мислим о њему.

И имам право да тако мислим јер ја Кркара познајем вероватно много дуже него ви. Кажем вероватно јер не могу то да тврдим. али Кркар и ја се знамо још са факултета, дакле од пре 40 и кусур година.

И оно што сам ја код Кркара одувек ценио и поштовао и ценим и поштујем и данас јесте што је он у односима са другим људима поштен. Увек и свакоме каже у лице шта мисли о њему. Неки пут је при томе и вулгаран у својој сујети, али је поштен и код њега важи оно правило што на ум то на друм када се некоме обраћа, без икаквих увијања у лицемерне обланде.

С њим сам одувек знао на чему сам и како стојимо нас двојица међусобно без обзира да ли се слажемо или не слажемо по било ком питању.

И такве људе као он одувек сам више поштовао и ценио од оних других па макар се са таквима као Кркар и пичкарао због било чега да се све ори по горама и долинама што се нама двојици често догађало и у студентским данима, па траје и данас.

А моја порука за тебе и Зиликаку и све остале из те ваше екипице на Блогу Б92 који се приватно познајете гласи:

Будите мало више као Кркар, смањите мало са тим својим дволичностима и притворностима и лагаријама о самима себи пред другима на Блогу Б92 и онда ће вам и овај Блог Б92 постати много пријатније место и за дружење на мрежи и много занимљивије за читање са стране, скоро као и када се виђате уживо и дружите се.

Ето, само толико и не бих вас из те ваше екипице више узнемиравао својим коментарима.


Eeeeeee!
Ali, postoji tu u vezi krkara, i sličnih krkara, jedna, naoko, sitna začkoljica.
Zbog koje mu ja kažem, i kazivao sam, da je pička, a što važi i za druge sa sličnim manirom.
A reč je o sledećem.
Kažeš ti meni šta imaš da kažeš (ne ti kao Šmuuu, nego kao bilo koji ti), na to ja kažem tebi što imam da kažem.
I stilski slično.
I onda mene (ili tebe, svejedno . ili bilo koga) taj i takvi krkari banuju.
Usput serući kako bla, bla, bla ... (imaš toga koliko hoćeš na blogu).
Eeeee, zbog toga su ti 'krkari' govna.
Jer nisu u stanju da komunikaciju, kakva god da jeste, vode na ravnopravnim osnovama.
Jebeš bilo čiju direktnost i iskrenost, kada nemaju snage da takvu direktnost i iskrenost izdrže na svojoj 'koži'.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana