Astrologija| Budućnost| Društvo

O cemu pricamo....?

angie01 RSS / 06.08.2023. u 15:28

 

 

Posto je Natasa obrisala moj komentar na njenom in memproam blogu Davidu Albahariju, a ostavila sramotne komentare na koje sam regovala,...ponovicu ga ovde.

 


Re: Nelečeno ludilo

odlican naslov komentara za ovo sto se desava na in memoriam blogu jednom od najvecih nasih savremenih pisaca-tacno tako, kakvo ludilo bilo koga moze da tera da skrnavi pomen, upravo nacinom, koji je David Albahari prezirao, zbog koga je 20 godina ziveo u Kalgariju,...evo ne znam.

drugo, ovde se usudjuje da se njegov prijatelj i sugradjanin Zemunac, sa kojim je delio stavove o aktuelnim politickim desavanjima i vrednosni sistem, naziva,

 

Matoro srbomrzačko govno sa dušom u nosu zagađuje i vazduh oko sebe!
Ovako bolesnu mžnju ni ustaše nisu javno pokazale.



covek, koji ima onoliko nagrada za svoj rad- pa i orden Legije casti, neko naziva ovako prostacki, jer mu se ne uklapa u ideologiju, ili je samo jako glup, ili mozda da bi se anulirala nekako cinjenica, da su Koraksu oca ubili cetnici,..evo ne znam,...svakako je nedopustivo.

trece, ako se eventualno ne razume ocigledna ironija na mesto odrzavanja pomena stradalnicima Oluje- sto je na nivou skandala iz razumljivih razloga, jos uvek ne daje za pravo nekom da blati zive legende Beograda.

je l neko gledao to nase obelezavanje?...sta bi imao da kaze, ako jeste?

gledala sam nesto i od sramotne "proslave" u HR, nisam sigurna da bi bilo ko od ljudi iz te nekadasnje kolone imao lepe reci za oba dogdjaja- jedan od njih, nekadasnji osmogodisnji decak, a danas novinar, je lepo sve rekao, zgrozen nad politizacijom njihovih sudbina, nad ne razumevanjem tragedije tih ljudi, koji su jos jednom zloupotrebljeni....isto kazu i moje komsije, nekda stigli na tim traktorima, danas, hvalabogu dobro i snadjeni u novom okruzenju- uredno leta provode u starom kraju-...ali nisu svi bili te srece- sta je drzava, koja ih je u taj pakao gurnula, uradila za njih, 25 godina posle, neki od njih su na ulici i bez sigurnih prihoda,...snalaze se i dalje, kao da su juce dosli, sa sve preprekama, koje im se postavljaju,...medju njima ima mnogo samohranih majki- gde je briga za sve te ljude, zasto pomen zrtvama nije organizovan u Beogradu, gde je najveci broj tih ljudi ostao?

KLIK

naglasavati da si pomagao nekome u nevolji- je ruzno...pa jos propitivati druge, da l su i oni- kakvo dno.

...hrvatska emisija povodom Oluje-onaj dokumentarni deo,...izaziva gadjenje, sem izjava jedne zene, koja je imala i zrtve u porodici, koja je sa neverovatnim osecajem za meru ostala suzdrazna u ispoljavanju necega sto je gadno, al ne znam kako bih ga tacno nazvala, a da ima adekvatno znacenje.

vece pre toga, na RTSu je bio izuzetno korektan dokumentarac o Jasenovcu-govorili su istoricari iz raznih krajeva-hrvatski me je vrlo prijatno iznenadio do koje mere je bez zadrske izneo tacne podatke o desavanjima,...i naravno Efraim Zurof,...je l neko od ovih sto stalno Jasenovac pominju gledao emisiju?

edit- e da, bio je objasnjen i Blajburg, sa sve dokumentarnim snimcima, pa nekako ispada, da ekipa koja je ovde prozivala za Blajburg, pokusava da amnestira zlocince,...dok se navodno brine za zrtve Jasenovca.

....a sad slobono nastavite sa bestijalnostima,..

 

Gospodo,  ja stvarno ne znam sta ste vi mislisli da ostavite u amanet svojoj deci, ali je mrznja najgora opcija.

Oliua je monstuozna  akcija, sve ono sto joj je prethodilo je isto lose, danas, 30 godina posle, poslusajte ljude koji su u tom celom haosu stradali, pametniji su od vas, umesto sto ih koristite za ideoloska prepisavanja, to su strasne ljudske sudbine, teske, mucne i jasno govore o lososti nacina koji je odabran za resavanje YU pitanja, ne razumem zasto ih ne cujete i pricate i dalje na isti destruktivni nacin, koji je njima naudio, kao da racun vec nije dovoljno velik i krvav...ceo jedan zivot je prosao u njegovom pravljenju.

Da li ste uopste svesni trenutka u kome zivimo i koliko je jeziv, pa vam je normalno da se strahote jos produbljuju, pojacavaju, da li ljudskost treba potpuno ukloniti i zbog cega,...ako se vec pravite da ne razumete dubinu tragedije ljudi koji su dosli u koloni na traktorima, pre 25 godina.

Tagovi



Komentari (861)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 14:35 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Pogrešno pitanje!

Sledeći njenu licemernu logiku, pitanje upućeno njoj trebalo bi da glasi:

Kakve ti veze imaš sa žrtvama Srebrenice, Sarajeva i ratom u Bosni uopšte?


Napisala sam “i sa žrtvama Oluje”, naravno da svi vidimo da je blog o nama opet, blog je o svemu onome što ona ima sa nama po ko zna koji put..


Žena ima misli kao u nekom kovitlacu i stalno se strovaljuje tačno gdje bi čovjek očekivao konačno ideju, zaključak, stav u prazan prostor kao kad ti nešto ispadne iz ruke..

Nevjerovatno kakav deficit i intelekta i duha, o duhovitosti da ne pričama, bolje me kazniti teškim fizičkim radom nego čitati njene pridike i lažna moralisanja..

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:46 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ne, za sad imam uvid da vam je Vučić izgovor i kec na desetku da se ukine RS.


Sta ovo znaci? Svako ko napada Vucica hoce da ukine RS? U zivotu nisam sreo osobu u Srbiji koja je rekla da treba ukinuti RS.

Kad vec pricamo o ukidanju RS pa to je nemoguce osim ako ne izbije novi rat. Cak i da je moguce bez rata kakva bi bila korist za koga? Kako bi onda izgledala Bosna kao drzava? Ili bi imali nesto slicno onome sto je na Kosovu danas - znaci stalni otpor - ili bi u Sarajevu morali da uvedu vojnu huntu. Znaci stanje koje bi bilo losije nego ovo danas. Te price o RS kao genocidnoj tvorevini pricaju bosnjacki i hrvatski radikali. Ideja da je neki narod fasisoidan ili genocidan je sama po sebi fasisoidna.

Ne, predmet napada ljudi koji kritikuju Vucica je Vucic a ne RS.
angie01 angie01 14:55 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Pogrešno pitanje!


kako to mislis pogresno- pa vidi na sta sam joj odgovorila, ako uposte mozes da skontas bilo sta- ona ugurava stalno neku genocidnost rs, stalno se prenemaze oko toga da nju neko urozava, a pri tome, kao i ti obelezeva krivce- ne znam tacno za sta, sem sto se neko ne slaze sa vama- pa lepo pitam, gde ona u prici, pa je emotivnija.



Kakve ti veze imaš sa žrtvama Srebrenice, Sarajeva i ratom u Bosni uopšte?


ljudske i licne.

Da, ali što si ti pasivno agresivna, kakve ti veze imaš i sa žrtvama Oluje i kad bi bio blog o tome a nije?


pa odgovori, kakve ti veze imas sa Olujom?

o cemu je blog, sam rekla jedno 20 puta, a ti fantaziraj0 u sta se pretvorio i kako je zloupotrebljen od uvek istih likova, gde ste i ti i ovaj tvoj- e, ako nista drugo, barem ste se konacno ujedinili, cemu si tezila onoliko, cestitam- a naravno da ugrozavate, jer zloupottreblajavate u snitnosopstvenicke politicke svrhe, izivljavate se nad temo i jos se zahebavate- ono, nemam reci,...dok ukazujete na druge prstom za nesto sto nije istina.
angie01 angie01 14:59 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Napisala sam “i sa žrtvama Oluje”, naravno da svi vidimo da je blog o nama opet, blog je o svemu onome što ona ima sa nama po ko zna koji put..


gde si to videla, sem u svojoj ludoj glavi?


Nevjerovatno kakav deficit i intelekta i duha, o duhovitosti da ne pričama, bolje me kazniti teškim fizičkim radom nego čitati njene pridike i lažna moralisanja..


a bre bona, intelektu nevidjeni i duhu osvesteni, koji izmislja jeftine petparacke splacine i potura ih svakomalo, koji o meni pise i sanja, kada nisam ni na vidiku, analizira mi svaki zarez i daje svoje interpretacije,...pa idi malo kopaj, u pravu si, to i jeste neka terapija za halucinacije.
angie01 angie01 15:02 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Te price o RS kao genocidnoj tvorevini pricaju bosnjacki i hrvatski radikali.


na ovom blogu- samo tes,...ne secam se da je i predstor,...u glvnom RS se ne spominje bas- ja svakako ne, iako mi se stalno ucitava da to radim:)


Ne, predmet napada ljudi koji kritikuju Vucica je Vucic a ne RS.


komsija, pa to je samo uobicajeno prenemaganje....niko to niti je reko, niti misli.
predatortz predatortz 15:03 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

pa odgovori, kakve ti veze imas sa Olujom?


Poginuo očev brat od strica i njegov sin.
Prvi 40, drugi 19 godina. Do rata živeli u Zadru, posle u Kninu.

Dovoljno?
angie01 angie01 15:05 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Poginuo očev brat od strica i njegov sin.
Prvi 40, drugi 19 godina. Do rata živeli u Zadru, posle u Kninu.

Dovoljno?


o kome pricas?
predatortz predatortz 15:07 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
Poginuo očev brat od strica i njegov sin.
Prvi 40, drugi 19 godina. Do rata živeli u Zadru, posle u Kninu.

Dovoljno?


o kome pricas?


Pitala si me kakve veze sa Olujom imaš. Dobila si odgovor.
angie01 angie01 15:10 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Pitala si me kakve veze sa Olujom imaš. Dobila si odgovor.


nisam tebe.


a ako je ovo istina, pa sta se onda zahebavas dva dana na ovaj nacin,..ti bi prvi trebalo da imas problem sa zloupotrebom tih stradalih...a ne jos duvas u babinu tikvu,...evo, nemam reci,...ako je to tvoj odnos,...nemam vise rec da ti kazem.
tessa1 tessa1 15:20 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Sta ovo znaci? Svako ko napada Vucica hoce da ukine RS? U zivotu nisam sreo osobu u Srbiji koja je rekla da treba ukinuti RS.

Kad vec pricamo o ukidanju RS pa to je nemoguce osim ako ne izbije novi rat. Cak i da je moguce bez rata kakva bi bila korist za koga? Kako bi onda izgledala Bosna kao drzava? Ili bi imali nesto slicno onome sto je na Kosovu danas - znaci stalni otpor - ili bi u Sarajevu morali da uvedu vojnu huntu. Znaci stanje koje bi bilo losije nego ovo danas. Te price o RS kao genocidnoj tvorevini pricaju bosnjacki i hrvatski radikali. Ideja da je neki narod fasisoidan ili genocidan je sama po sebi fasisoidna.

Ne, predmet napada ljudi koji kritikuju Vucica je Vucic a ne RS.



I šta je Corax rekao ovom karikaturom?


Lobanje na karikaturi su prejako izražavanje, umjetnički sadizam,

nekoliko dana nakon obilježavana Srebrenice i na Dan obilježavanja etničkog čišćenja Hrvatske mi gledamo iz Beograda karikaturu o dva Srbina i između njih lobanje, nose u naramcima i neke imaju šajkače, jesu li to pretenzije Srbije prema RS (šehidska džamija je pretenzija Madagaskara na BiH?) ili da opet Srbi nešto šuruju i bošnjačke žrtve posrbljavaju?

Corax je iskipao kamion svojih frustriranih govana na nas, i pazi dalje, SA i ZG nemaju takve karikaturiste?, jel to znak da je BG i uz Vučića liberalan grad? Moramo nešto priznati i Srbima, ne može da toliko ostanu kratkih rukava jer Corax još nije rekao o Vučiću šta ima u 2023. u onako fragilnoj BiH kroz decenijske karikature o smrti?


I pretpostavka da je Vučić remetilački faktor u BiH je laž, čak ni on nije toliko lud da ono preostalih desetkovanih Srba izloži opet nekom ratu,

o ukidanju genocidne tvorevine svaki dan možeš da vidiš iz pasivne-agresije Federacije u javnim glasilima najmanje, konkretno intelektualaca Sarajeva, i iz angažmana plaćenih ljudi po Netu, kakav bre Dodik i Vučić, priče za malu djecu i pravdoljubive po Srbiji kao ti, Angie i Corax.
tessa1 tessa1 15:21 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Angie, ja nemam riječi za tebe.
benedykt benedykt 15:23 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

predatortz


Tako to i ja vidim.
Ili, kao što je rekao istaknuti drug Dobrivoje Vidić, potonji predsednik Predsedništva SR Srbije:
– Šest stotina pedeset hiljada streljanih Srba u BiH, to je dug koji je srpski narod platio za zločinačku politiku beogradskih vlastodržaca!


I tom izjavom abolirao ustaški genocid nad Srbima.

Kako Anđa voli da kaže, to je ta agenda koja se i danas gura.
Koraks, definitivno!

Tako je, kao što je i cela ta Druga Srbija uostalom i nastala iz bratstveno-jedinstvenog krila Saveza komunista Srbije posle podele i raskola na 8. Sednici. Vi tamo prljavi čobani preko Drine ste im upropastili taj njihov SFRJ raj, pa vam ni to bezobraznicima nije bilo dosta nego ste onda svojim blatnjavim opancima još i usvinjili Beograd tu kao fol metropolu čija su svetla sijala daleko.
Samim time je svaki čin prezira i ružnog sprdanja prema vama i/ili pevanje terce Sarajevu nekakav čin iskupljenja u njihovim glavama, odnosno dokazivanje samom sebi i drugima da ima i ”normalnih” Srba a ne samo te prljave prekodrinske stoke…
tessa1 tessa1 15:26 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Vi tamo prljavi čobani preko Drine ste im upropastili taj njihov SFRJ raj, pa vam ni to bezobraznicima nije bilo dosta nego ste onda svojim prljavim opancima još i usvinjili Beograd tu kao fol metropolu čija su svetla sijala daleko.
Samim time je svaki čin prezira i ružnog sprdanja prema vama i/ili pevanje terce Sarajevu nekakav čin iskupljenja u njihovim glavama, odnosno dokazivanje samom sebi i drugima da ima i ”normalnih” Srba a ne samo te prljave prekodrinske stoke…

Benedykt, ne znam šta se dešava sa tobom, nadam se da nemaš neku babu kod nas. :))
benedykt benedykt 15:40 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

tessa1
Vi tamo prljavi čobani preko Drine ste im upropastili taj njihov SFRJ raj, pa vam ni to bezobraznicima nije bilo dosta nego ste onda svojim prljavim opancima još i usvinjili Beograd tu kao fol metropolu čija su svetla sijala daleko.
Samim time je svaki čin prezira i ružnog sprdanja prema vama i/ili pevanje terce Sarajevu nekakav čin iskupljenja u njihovim glavama, odnosno dokazivanje samom sebi i drugima da ima i ”normalnih” Srba a ne samo te prljave prekodrinske stoke…

Benedykt, ne znam šta se dešava sa tobom, nadam se da nemaš neku babu kod nas. :))

Tako me vaspitali od malih nogu jebeš ga, a posle sam sa odrastanjem počeo još i da pokazujem čudnovatu vrstu slabosti kada je ženskadija sa one strane Drine u pitanju. Loša kombinacija sve u svemu…
predatortz predatortz 15:43 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

ako je ovo istina, pa sta se onda zahebavas dva dana na ovaj nacin,..ti bi prvi trebalo da imas problem za zloupotrebom tih stradalih..


Imao bih, da postoji zloupotreba. Ja je ne vidim! Komemoracija, kao i svake godine na taj dan.
Veći problem imam sa tim što se neko sprda sa njihovim lobanjama.
tessa1 tessa1 15:48 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Tako me vaspitali od malih nogu jebeš ga, a posle sam sa odrastanjem počeo još i da pokazujem čudnovatu vrstu slabosti kada je ženskadija sa one strane Drine u pitanju. Loša kombinacija sve u svemu…


Mislila sam na tvoju babu rođenu ne na neku pravu žensku, moram ipak reći iako ne sumnjam da smo se razumjeli. :))

No, kako god, Benedykt, bolje te je imati na svojoj strani, kao ona izreka, bolje je biti đavolu sa strane nego na putu. :)
tessa1 tessa1 15:50 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Već duže vrijeme ne preporučujem komentare, tako da znate. Znate vi koji ste. :)
important important 15:55 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Neues aus der Nachbarschaft
Ne, za sad imam uvid da vam je Vučić izgovor i kec na desetku da se ukine RS.


Sta ovo znaci? Svako ko napada Vucica hoce da ukine RS? U zivotu nisam sreo osobu u Srbiji koja je rekla da treba ukinuti RS.
...

Pa zamisli da se sve mora izreći eksplicitno?
Na šta bi svet ličio?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:55 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

o ukidanju genocidne tvorevine svaki dan možeš da vidiš iz pasivne-agresije Federacije u javnim glasilima najmanje, konkretno intelektualaca Sarajeva, i iz angažmana plaćenih ljudi po Netu, kakav bre Dodik i Vučić, priče za malu djecu i pravdoljubive po Srbiji kao ti, Angie i Corax


Iz Federacije da ali ne iz Srbije. I ne od ljudi koji kritikuju Vucica. Skroz je neposteno bilo kome to pripisivati. Posebno jer se Vucic postavlja kao branilac svih Srba pa u svojim medijima svaki napad na njega i SNS mafiju predstavlja kao napad na srpstvo. A to sta radi Vucic u RS je pre svega problem ljudi u RS a ne u Srbiji kao sto je i nas problem sta Dodik radi u Srbiji.

Lobanje na karikaturi su prejako izražavanje, umjetnički sadizam,


Takve su njegove karikature i o izrazu moze da se raspravlja. Bila je recimo i ona gde Vucic slamcicom pije krv iz polupane lobanje mladica dok ga drugi batinja. Njegova reakcija na nesto sto se desilo u Novom Sadu. Ranije je imao isto karikaturu sa Milosevicem koji pije krv studentima koje bije policija. Opet reakcija na nesto sto se desilo. I ni tada ni sada nije slao neku poruku o ukidanju RS, iako je i tada i sada bilo: ti napadas naseg Slobu SloboduAVa znaci ti si antisrbin. Tada mu je i prilepljena ta etiketa.


SA i ZG nemaju takve karikaturiste?, jel to znak da je BG i uz Vučića liberalan grad?


Ja ne znam da imaju, imaju li? A Beograd jeste liberalan grad i po mom dozivljaju liberalniji nego Sarajevo. Zagreb slabije poznajem. I nema to veze sa rodjenim/nerodjenim Beogradjanima. Nije narocito lep, zagadjen je, unistavan je vise nego bilo koji drugi glavni grad u Evropi, radikali ga trenutno razgradjuju ali se drzi.

Dobro je da se razgovara o ovim stvarima jer je to sansa da prevazidjemo malo sopstvena predubedjenja o tome ko sta misli o cemu. Lose je kako se prica.


milisav68 milisav68 16:51 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

freehand
Umesto da ustašama i nemcima čuvaju leđa

Major Krsman porastao u Veljka Bulajića.
angie01 angie01 16:57 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Tako me vaspitali od malih nogu jebeš ga


je l ti bese ono rodjen u Sarajevu?
angie01 angie01 17:01 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

No, kako god, Benedykt, bolje te je imati na svojoj strani, kao ona izreka, bolje je biti đavolu sa strane nego na putu. :)


pa i on se jadan udomio, bas mi je drago zbog vas,..a i miki, sevap je, ne mogu da kazem.

isti se istom raduje,...pa ma sta ta istost znacila,...lepo, lepo.
tessa1 tessa1 17:09 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

NadN, sutra ću odgovoriti, sad sam umorna, iscrpila me Angie. Izmrcvarila, čovječe. :)
tessa1 tessa1 17:10 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

pa i on se jadan udomio, bas mi je drago zbog vas,..a i miki, sevap je, ne mogu da kazem.

isti se istom raduje,...pa ma sta ta istost znacila,...lepo, lepo.


Imam jednu riječ za Benedykta na svojoj strani, dobra riječ ali prostačka, šteta što ste puritanci. :)
angie01 angie01 17:11 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Tako je, kao što je i cela ta Druga Srbija uostalom i nastala i


druga srbija je nastala iz potrebe da se stane na put destruktivnoj retrogradnosti- al nije uspela, jer su jace bile aspiracije vlasti, vjekoslava i slicnih protuva,

velicati rat i sve sto je on ucinio narodima s ovih prostora posle svega i ismevati one koji su isti hteli da sprece i navedu na mirno resenje-kojegod- moze samo izopaceni um.
Beograd tu kao fol metropolu čija su svetla sijala daleko.


to je jedina metropola na ovim prostorima, takva je kakva je, nemamo bolju i da nekada je bacala svetla daleko- pripadala je svetu,..ali se skucena palanacka mentalna matrica, svojim kompleksima obrusila na nju.


njao da, pa ti si ono prezirao Konstantinovica,...kako sam to mogla da zaboravim.



a ne samo te prljave prekodrinske stoke


ovo si ti rekao,....a ovde niko nikada narod preko Drine nije pomenuo, niti onaj u rs- to milijana sama konstruise i mase kao zavojem skinutog sa lazne rane, dok jede buhtle u Osterajhu drugom rukom,...ono, da doprinese nasoj stvari.
angie01 angie01 17:14 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

iscrpila me Angie. Izmrcvarila, čovječe. :)


ma dobro bre bona, sto se lepis kad ti skodi.

meni nekako deluje, da ti to volis,...jedino krenes sa velikim aspiracijama, koje se vec na pocetku spuvaju, pa te to frustrira,..ne daj se, bona.
angie01 angie01 17:16 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Angie, ja nemam riječi za tebe.


pa kako sad, presusilo...


I šta je Corax rekao ovom karikaturom?


nije valjda da ima nastavak... hebote, ovde treba dopunska nastava, za ove sto teze kapiraju.
benedykt benedykt 18:32 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

tessa1
Tako me vaspitali od malih nogu jebeš ga, a posle sam sa odrastanjem počeo još i da pokazujem čudnovatu vrstu slabosti kada je ženskadija sa one strane Drine u pitanju. Loša kombinacija sve u svemu…


Mislila sam na tvoju babu rođenu ne na neku pravu žensku, moram ipak reći iako ne sumnjam da smo se razumjeli. :))

No, kako god, Benedykt, bolje te je imati na svojoj strani, kao ona izreka, bolje je biti đavolu sa strane nego na putu. :)

Babe, dede, prababe, pradede, čukunbabe, čukundede, navrbabe, navrdede, kurđele, kurđeli, askurđele i askurđeli svi iz Srbije, hvala na pitanju. Međutim, vaspitali me ”naopako” da nema razlike između ove ili one strane Drine, odnosno da je to bratstvo i jedinstvo jedna mnogo lepa stvar ali da prvo treba voleti svoje pa tek onda sve druge. Što se tiče ženskadije sa one strane Drine tu već po mom skromnom sudu treba pokazivati određenu fleksibilnost po tom pitanju, tj sve što je prekodrinsko da ne kažem bosansko nije mi strano. Jer gde je đavo tu su i đavolice & šejtanice…
angie01 angie01 18:45 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Isuse...
tessa1 tessa1 19:02 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Isuse...

Hehe, što bi ti rekla za Tajlanđanke i Ruskinje, znaš kakve su one..
tessa1 tessa1 19:03 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Što se tiče ženskadije sa one strane Drine tu već po mom skromnom sudu treba pokazivati određenu fleksibilnost po tom pitanju, tj sve što je prekodrinsko da ne kažem bosansko nije mi strano. Jer gde je đavo tu su i đavolice & šejtanice…


Benedykt, rijetkost ali cijenim. :)
angie01 angie01 19:38 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Hehe, što bi ti rekla za Tajlanđanke i Ruskinje, znaš kakve su one..


nisam reagovala na zene- ja sam uvek na njihovoj strani.

...a ove sto si izdvojila, sam odlicno upoznala, sticajem okolnosti.
tessa1 tessa1 20:16 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Angie, zezam se.


Benedykt, u Singapuru koriste Telegram. Šta sam ja mislila?, pa da je to samo za Rusiju i ovaj dio Evrope. o.O

Pita me Singapurka prije neki dan jel imam Telegram. Zamisli,
- zar vi koristite Telegram? - Da, kaže, i WhatsApp.


Japanci i Kina ne koriste Telegram il Južna Koreja? Zar to nije za njih staromodno? :)

benedykt benedykt 20:18 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
Isuse...

Hvaljen Isus i Marija i tebi ili kako se već to kaže, ne zameri u svakom slučaju ako sam eventualno pogrešio…
angie01 angie01 20:24 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Hvaljen Isus i Marija


sa sve hebenom glupom kaficom smajlijem:))))... neki kemp ili sta...
benedykt benedykt 20:26 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

tessa1
Angie, zezam se.


Benedykt, u Singapuru koriste Telegram. Šta sam ja mislila?, pa da je to samo za Rusiju i ovaj dio Evrope. o.O

Pita me Singapurka prije neki dan jel imam Telegram. Zamisli,
- zar vi koristite Telegram? - Da, kaže, i WhatsApp.


Japanci i Kina ne koriste Telegram il Južna Koreja? Zar to nije za njih staromodno? :)

Jako popularna aplikacija kako na Bliskom Istoku tako i u celoj Aziji sem naravno Kine gde je zabranjen, a o WhatsAppu da već i ne govorimo…
tessa1 tessa1 20:46 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Jako popularna aplikacija kako na Bliskom Istoku tako i u celoj Aziji sem naravno Kine gde je zabranjen, a o WhatsAppu da već i ne govorimo…


Nikolaj i Pavel, 1980. i 1984. godište, na sreću sam predrasudu stvorila ne razmišljajući da su Rusi autori il osnivači,
ali to je bila predrasuda kao rasna, kao da sam otkrila da i u Singapuru imaju plave oči, cc..

Samo WhatsApp i Telegram je malo na nas 8 milijardi, dosadno, neka vrsta i monopola i uniformisanosti, posebno u azijskim zemljama gdje stiže čaša vode na malom robotu jer je telefon po prstu na monitoru detektovao da je vlasnik žedan.. nemoguće da oni nemaju neke aplikacije za koje mi ne znamo, i logično da ne znamo zato što živimo primitivno u prašumi na kraju svijeta? :)
tessa1 tessa1 20:47 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Kine gde je zabranjen

Šta oni imaju? Je li lakše pitati šta imaju ili šta je zabranjeno?
benedykt benedykt 05:46 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01

druga srbija je nastala iz potrebe da se stane na put destruktivnoj retrogradnosti- al nije uspela, jer su jace bile aspiracije vlasti, vjekoslava i slicnih protuva,



to je jedina metropola na ovim prostorima, takva je kakva je, nemamo bolju i da nekada je bacala svetla daleko- pripadala je svetu,..ali se skucena palanacka mentalna matrica, svojim kompleksima obrusila na nju.


njao da, pa ti si ono prezirao Konstantinovica,...kako sam to mogla da zaboravim.

Pod jedan, ta tebi tako draga Druga Srbija je nastala iz potpuno istog titoističkog šinjela kao i ona Slobo, slobodo ekipa sa sve Vojvoda Vojom kao šlagom na torti, odnosno da budemo precizni podelila se Titina partija na dva dela a sve u skladu sa ličnim preferencijama. Prvo krilo je tzv udbaško-staljinističko tj nastavljači lika i dela borca za ”nacionalnu” stvar Aleksandra Leke Rankovića a tada polovinom osamdesetih oličeno u klanu Marković-Milošević. Ono drugo je bilo kvaziliberalno sa akcentom na to Titino bratstvo i jedinstvo ili ti ga samo je jedna majka i ime joj je Latinka Perović, odnosno klan Stambolić i Buca Pavlović.

Pod dva, Beograd je tada bio sve samo ne bilo kakva metropola, odnosno te i takve priče spadaju u potpuno isti domen mitova kao i sve one bajke koje su prodavali ti kao fol Miloševićevi borci za ”nacionalnu” stvar. Tadašnji Beograd je bio samo i jedino malo veća socrealistička palanka, gde se pod tim pripadanjem svetu verovatno podrazumeva tipično palanačko divljenje i prateće kopiranje svega što dolazi iz onih pravih metropola sa Zapada. Prava metropola uvek sama stvara trendove, ne kopira ih odnekle. Takođe u tom copy-paste je učestvovala jedino jedna tanka i realno efemerna pokorica društva koja je pri tome za sebe umislila da je kosmički bitna.
Kolika je Beograd zaista bio metropola je na delu pokazao upravo Milošević, ili ti živiš u naivnom ubeđenju kako je ta destruktivna retrogradnost pala sa nebesa valjda. Ne draga moja, sve vreme je bila tu kao tiha većina i Milošević je samo dobro osetio trenutak, odnosno jedino ako Beograd svedemo na Stari Grad, Vračar i Savski Venac pa da pričamo o nekom fol otklonu od onoga što se tada dešavalo.

Last but not least, Raša Konstatinović je samo i jedino palanački kvazi-filozof, odnosno na njega i na onu njegovu nesretnu papazjaniju je mogao da se primi samo neko ko nije baš bio na ti sa bilo čime ozbiljnijim. Naravno kako to već uvek biva je i od njega nesretnog mediokriteta kasnije napravljen nekakav mit, pošto mi očigledno ne možemo bez istih tj jedina razlika između te Prve i Druge Srbije je u tome koji su mitovi nekakva svetinja u koju se ne dira…
benedykt benedykt 05:55 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

tessa1
Kine gde je zabranjen

Šta oni imaju? Je li lakše pitati šta imaju ili šta je zabranjeno?

Imaju ili bolje rečeno jedino im je dozvoljeno da koriste domaće varijante tipa WeChat ili neki Weibo ako se ne varam. Sve ostalo bi moglo da zaobiđe Veliki kineski firewall a to je tamo no-no opcija, odnosno sva njihova saznanja o svetu van Kine su filtrirana i strogo cenzurisana…
apacherosepeacock apacherosepeacock 06:50 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Tadašnji Beograd je bio samo i jedino malo veća socrealistička palanka, gde se pod tim pripadanjem svetu verovatno podrazumeva tipično palanačko divljenje i prateće kopiranje svega što dolazi iz onih pravih metropola sa Zapada. Prava metropola uvek sama stvara trendove, ne kopira ih odnekle.




Jeste brt ali ako je bas morala da kopira ono sto nazalost nije umela (nikad) sama da stvori, bolje da je kopirala zapad nego kao ovo danas zvalavljenje ruskih jelki i Putinovih (i Staljinovih i Staljinovih) cokula.. (+ maloumno divljenje iranskim, severnokorejskim itd. predivnim demokrntijama i vecnim vodjama:))

Gde ces veceg ludila od toga!


Joj, ajde sve sve al nemoj bas porediti Miru/Slobu i Latinku/Stambolica, mislim, razumem zar rasprave ali ako moze manje bizarno, ne bilo ti zapovedjeno.


I gde ces vece seljadije od Srbije danas? Naziv Palanka bi joj legla - da crnjak bude veci, ali kao kompliment - u poredjenju sa ovom kaljugom danas.


A i Konstantinovic je suvi genije u poredjenju (kad smo kod poredjenja od nule do minusa) sa ovim sto se valja po televizijama/stampi/izdavastvu/kulturi - haha jbt. danas i predstavlja kao filozof, strateg, da skratim - strucnjak' bilo koje fele.

E taman - kakvi strucnjaci takva i zemlji pozicija - prva otpozadi otprilike u svemu. (jos se time i dice, jebo ih glupe sveti Pantelija na nebu:))
tessa1 tessa1 07:01 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Imaju ili bolje rečeno jedino im je dozvoljeno da koriste domaće varijante tipa WeChat ili neki Weibo ako se ne varam. Sve ostalo bi moglo da zaobiđe Veliki kineski firewall a to je tamo no-no opcija, odnosno sva njihova saznanja o svetu van Kine su filtrirana i strogo cenzurisana…

Okej. :)
tessa1 tessa1 07:12 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

NadN, pravo da ti kažem krenula sam pisati komentar i imam tri slike na kojima se Dodik grli sa Tadićem kako se nikada neće grliti sa Vučićem, našla sam i sliku škole Srbija na Palama,

i shvatih da je ovo vrijeme protiv Vučića i stranica je Srbije, kako rekoh, sve vam radi na ruku,

posebno Angie, pazi u 2023. godini lobanje su rekviziti na političkoj karikaturi u onakvoj BiH, kariktaurista koji ugazi do vrata u krv na karikaturama a opere se lako kao da je tuđa nije potreban BiH, nema on nama šta snažno projicirati sa karikture, šta misliš zašto nemamo karikaturiste da nam crta lobanje? Karikaturista level inteligencije tražim šerpu na stovarištu leševa.


ali, protiv tog vašeg narativa o našoj genocidnost i tuđoj čestitosti se treba boriti i kada ode Vučić, a on će otići, i u nekoj budućnosti ne vidim ni jedan dobar razlog da se RS ne pripoji Srbiji i napravi malo veća Srbija, ili na koncu ako to ne može neka dvije srpske teritorije održe veze koje podrazumjevaju i školu Srbija na Palama za koju si ti rekao da ne razumiješ otkud tamo i zašto, i ja se zamislih, zašto ne?
angie01 angie01 10:14 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

a jao felikse, sta naprica,..pa ja ti rekoh, metropola, sto je cinjenica, kulturne manifestacije po gardu su bile svetskog nivoa, sa sve svetskim ucesnicima, koju su nasoj publici dolazili na noge,...sad dolazni bajakrindza,...da ne nabrajam dalje nekome ko ima ideju da osporava,...rekoh i takav kakav je, drugu nismo ni imali, al svetlosnu godinu ispred ovog sada,...posto sam po svetu zivela, mogu da uporedim i to je tako.

a za drugu Srbiju, sve neko muckanje i spletkarenje ispisujes,tebi su glavne postavke nebitne pretpostavke ili slobodna izmisljanja, a jednim klikom dolazis do datcne info, znaci da ti je namera sunjivog porekla.

Druga Srbija (engl. The Other Serbia) je izraz koji se koristi u srpskim intelektualnim krugovima. Nastao je na osnovu knjige „Druga Srbija“ (Ivan Čolović, Aljoša Mimica, Beogradski Krug, Borba, 1992), a predstavlja zbirku od 80 govora sa 10 javnih tribina u Beogradu tokom proleća 1992. Govori su predstavljali otvoreni protest protiv diktature, medijskog jednoumlja, rasta nacionalizma i rata.
Wikiquote „Druga Srbija je ona Srbija koja se ne miri sa zločinom.[1]“
(Radomir Konstantinović)

Glavna aktivnost Druge Srbije početkom jugoslovenskih ratova bili su antiratni protesti u Beogradu 1991-1992 godine, koje su vodili Žene u crnom, Centar za antiratnu akciju i Beogradski krug.[2] „Druga Srbija“ je postala sinonim otpora svih koji su odbili da se pomire sa vlašću i nacionalističkom ideologijom[3] i podržavaju novu, različitu, paralelnu Srbiju[4]. Izraz se često koristi sa ciljem tačnog razdvajanja od nacionalista, populista i drugih militarističkih opcija kao i vladine opcije. U istom značenju se upotrebljava i izraz građanska Srbija.[5][6] Ponekad se istoričarka Latinka Perović naziva "majkom druge Srbije"[7], dok se filozof Radomir Konstantinović naziva "guru druge Srbije".[8]

Obnova ideje „Druge Srbije“ započela je 2002. godine kada je Helsinški odbor za ljudska prava objavio knjigu „Druga Srbija – deset godina posle (1992-2002)“. Latinka Perović u svom predgovoru govori o „nacional boljševičkoj ideologiji u Srbiji“ koja je „do ludila fanatizovala mase“, a kao glavnog nacionalističkog ideologa imenuje Dobricu Ćosića. Radomir Konstantinović u svom predgovoru kaže da „srpski nacionalizam ne pristaje na Haški tribunal onako kako ne pristaje na suočavanje sa sopstvenim zločinima“, i zato je Druga Srbija i dan-danas „jedina moguća budućnost Srbije“. U oktobru 2002. godine Mirko Đorđević, Milan Đorđević, Filip David, Dragan Velikić, Predrag Čudić, Vladimir Arsenijević, Bogdan Bogdanović, Radmila Lazić i Laslo Vegel su uputili „Pismo upozorenja srpskoj kulturnoj javnosti“ u kojem kažu da je u Srbiji „sve prisutnije ponovno oživljavanje radikalnog nacionalizma“ i da „sprega struktura moći od SANU do Generalštaba i Crkve, uz učešće partijskih moćnika, stvara atmosferu (…) novog jednoumlja“.[9]

2007. godine je pokrenut sajt „Peščanika“, sa rubrikom koja je nazvana „Druga Srbija“, čiji su autori opisani kao „intelektualci građanske orijentacije“.
angie01 angie01 10:20 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

posebno Angie


sta je angie posebno:)))


ali, protiv tog vašeg narativa o našoj genocidnost i tuđoj čestitosti


pa ti jos mases tim zavojem sa lazne rane, dok jedes buhtlu drugom rukom u Osterajhu,...to je tebi beskrajna traka ili sta,...ko je ovde ikada rekao bilo sta, a da zalici na to sto tvrdis u tvom prenemaganju.

al ako bas hoces nesto da kazem, posto me stalno prozivas, a ja o RS nikad ni reci nisam igovorila, evo- juce sam videla vest na tv, koja se uklapa u temu, pa da ne pricas u prazno,

ubijena-sarajevska-djeca-na-spisku-republike-srpske-kao-zrtve-armije-bih
tessa1 tessa1 10:31 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

pa ti jos mases tim zavojem sa lazne rane, dok jedes buhtlu drugom rukom u Osterajhu,...to je tebi beskrajna traka ili sta,...ko je ovde ikada rekao bilo sta, a da zalici na to sto tvrdis u tvom prenemaganju.

al ako bas hoces nesto da kazem, posto me stalno prozivas, a ja o RS nikad ni reci nisam igovorila, evo- juce sam videla vest na tv, koja se uklapa u temu, pa da ne pricas u prazno,

ubijena-sarajevska-djeca-na-spisku-republike-srpske-kao-zrtve-armije-bih


Jao mica mala kao teška srca će ona nešto pokazati o deci..


Sve vam ide na ruku pa i naša neoprostiva traljavost, štaš.


Čudo da me ne pitaš šta ja imam sa RS a u sledećem komentaru da me pitaš šta ja imam sa Austrijom? :)


Angie, razočarana sam kakvi nas stvorovi kao ti i iz tvojih redova trigeruju već tri decenije i mi to trpimo jer pazi imamo ono što SA i ZG nema.. nevjerovatno.

angie01 angie01 10:56 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Jao mica mala kao teška srca će ona nešto pokazati o deci..


ceTkaj, jer seres konstantno da neko o genocidnosti vasoj i blabla,... je l neko ikada tako nesto rekao i u tragovima? nije.

ja rs nikada spomenula nisam

znaci to su cinjenice.

al ti ucitavas, ucitavas,..ono, otvoris komp, ajmo, u jednu ruku buhtlu u drugu zavoj sa te tvoje izmisljene rane koju stalno poturas, pa malo masi, malo gric,...i naravno, mora neki krivac tu da se ugradi, ups angie, evo ona ovo, ona ovo, ona ustaska kurva, evo joj spolovilo snajperiste, zmijurina, stvor,...ma idi bre,...kakve ja bre veze imam sa tvojim aspiracijama bilo kojim, sedi kokos u Osterajhu i jede buhtle, pljucka po Srbiji i Beogradu i po onima koji ne lice na nju, sve braneci babu u nekim izmisljenim skecevima.


Sve vam ide na ruku pa i naša neoprostiva traljavost, štaš.


cekaj, opet je neko drugi kriv, ono, nevinost bez zastite...


Čudo da me ne pitaš šta ja imam sa RS a u sledećem komentaru da me pitaš šta ja imam sa Austrijom? :)


ma pitala sam te kakve veze imas sa Olujom,...valjda ti ljudi iz kolone imaju pravo da misle o svom pomenu, bez da im neko sa strane gura svoje necasne nacine i jos ih necasnije brani....sta nije jasno,...ta tema je zavrsena na najsramniji nacin ikada na blogu.
Angie, razočarana sam kakvi nas stvorovi kao ti i iz tvojih redova trigeruju već tri decenije i mi to trpimo jer pazi imamo ono što SA i ZG nema.. nevjerovatno.

ma zeno bozija, koji ste to vi, evo i do toga smo dosli, ti i ovaj tvoj sticenik, pa niste vi niciji predstavnici,...a sta te trigeruje- tudje legitimno misljenje, je l niko ne sme da misli drugacije, ili sta,...a da budem jos preciznija, ti sama sebe trigerujes, tako funkcionises, moras gnoj da lucis, ili ziva nisi.
predatortz predatortz 10:58 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

ti i ovaj tvoj sticenik,


dolazi u teško iskušenje da ti zbog ovakvih baljezgarija kaže nešto na šta posle ne bi bio ponosan, pa se suzdržava.
onaj američki seljak, pajke zna šta...
tessa1 tessa1 11:04 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Angie, ne znam jel ti imaš puno vremena ili malo godina, meni je nevjerovatno da je žena u petoj- šestoj deceniji ovako površna kao ti,


i evo šta ja imam sa Srbima (i jedinom srpskom državom na planeti, jbg nisam ti ja kriva), duh,

tvit o Oluji na ovom blogu o genocidnim Srbima iz Bosne bi ti dočekala kao na nož, zamisli on će tamo nekom tipu kazati da je ćelav..


tessa1 tessa1 11:05 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

dolazi u teško iskušenje da ti zbog ovakvih baljezgarija kaže nešto na šta posle ne bi bio ponosan, pa se suzdržava.
onaj američki seljak, pajke zna šta...

Ma da, nema načina da nas ne vidi očima, nema načina da ona dočara te gasne komore po našoj meri.
angie01 angie01 11:21 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Angie, ne znam jel ti imaš puno vremena ili malo godina, meni je nevjerovatno da je žena u petoj- šestoj deceniji ovako površna kao ti,


i evo šta ja imam sa Srbima (i jedinom srpskom državom na planeti, jbg nisam ti ja kriva), duh,


opet spin, nisam te pitala sta imas sa Srbima, nego sa Olujom, sa sve objasnjenjem zasto, a ti sviras neke nebuloze.

Ma da, nema načina da nas ne vidi očima, nema načina da ona dočara te gasne komore po našoj meri.


ahahaha,...na stranu halucinacija,...nego opet mi, ma ko je tebe delegirao za bilo sta, koje mi ti predstavljas.

onaj tvit sto si zakacila, niti znam sta kaze, miti cemu sluzi ovde na blogu,...al nije ni bitno, vecina tvojih komentara su takvi.
tessa1 tessa1 11:24 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

nisam te pitala sta imas sa Srbima, nego sa Olujom

Nemam riječi.
angie01 angie01 11:31 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Nemam riječi.

sta ne razumes pitanje?

pa ovde si heklala neke nebuloze o obelezavanju Opluje, pravdajuci babine odluke, dok ljudi iz te kolone ne misle tako, pa rekoh, ko si ti da, vredjajuci druge- koji se sa njima slazu- vredjas i njih tako, mislis da je tvoje misljenje merodavnije od njihovog-eto, nacrtala sam ti.
tessa1 tessa1 11:42 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

sta ne razumes pitanje?

pa ovde si heklala neke nebuloze o obelezavanju Opluje, pravdajuci babine odluke, dok ljudi iz te kolone ne misle tako, pa rekoh, ko si ti da, vredjajuci druge- koji se sa njima slazu- vredjas i njih tako, mislis da je tvoje misljenje merodavnije od njihovog-eto, nacrtala sam ti.


Ko je baba?

Gdje se denu karikatura? I dokumentarac o Jasenovcu? Zatim, ne vidiš da nas 4 koji smo se javili iz RS imamo istu suštinu..


Angie, neću da odgovaram na tvoje mizerne konstrukte,

ponižavaš drugu stranu unaprijed sa neke daljine i visine, pobogu, ti si potpuno deluzirana žena, pa samo sa ovim rasulom u slovima i mislima moraš staviti prst na čelo i razmisliti da li sam ja bolja od tih ljudi kao što zamišljam?
angie01 angie01 11:56 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ko je baba?


taj ciju politiku ovde nameces i branis,..a iz Osterajha, znaci ne kusas ista govna koja nudis drugima, sa sve patriJotskim parolama i prenemaganjem, da vas neko ugrozava.


Gdje se denu karikatura? I dokumentarac o Jasenovcu?


skrecemo temu, ili sta...


Zatim, ne vidiš da nas 4 koji smo se javili iz RS imamo istu suštinu..


kojih cetvoro,...koliko vidim, kamilo se ne slaze sa vama dvoma,...ko je cetvri, koji je rekao isto sto i vi?

...i kakve to veze ima, to su licna misljenja, niste predstavnici niciji.


Angie, neću da odgovaram na tvoje mizerne konstrukte,


pazi, sad moje cinjenice su mizerni konstrukti, a tvoje halucinacije su tacno sta i cemu sluze?


ponižavaš drugu stranu unaprijed sa neke daljine i visine, pobogu, ti si potpuno deluzirana žena, pa samo sa ovim rasulom u slovima i mislima moraš staviti prst na čelo i razmisliti da li sam ja bolja od tih ljudi kao što zamišljam?



gde si to procitala i ko je druga strana?...gde sam ja ikada rekla da sam bolja od bilo koga,...a ti bogami jesi vise puta i na vise nacina, od konkretnih, gde se hvalis svojom prepamecu i prelucidnoscu, do pokusaja da druge omalovazis, ali ne argumentima, nego prostaklucima i laganjem-milijana.

znaci i ti i ovaj tvoj ovde poturate babinu agendu, valjda bi Beograd i Srbija trebalo da su po vama rs,...a sve kmececi da vas neko dira.
tessa1 tessa1 12:03 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

znaci i ti i ovaj tvoj ovde poturate babinu agendu, valjda bi Beograd i Srbija trebalo da su po vama rs,...a sve kmececi da vas neko dira.

Baba i kmečenje.


Babo je Dodik?


A vidi, ne vrijedi se cimati radi tebe.
angie01 angie01 12:20 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

A vidi, ne vrijedi se cimati radi tebe.


pa, smesni stvore, ti se bavis mnome 24/7, ja sam ti evo sada malo ukazala paznju....sto ti izgleda ne odgovara, jer tvoje halucinacije rasprsuje i stvari stavlja na svoje mesto, pa hebiga....ti bi da slobodno, bez prepreka heklas svoje budalastine i prostakluke i uzivas u tome.

mogla bih jos samo da dodam,

da to sto neistomisljenike obelezavas-i ovaj tvoj i jos neki- kao neprijatelje drzave i naroda, izdajnike i sta god vec iz te palete bescasca- je eksplicitan fasizam!
tessa1 tessa1 12:36 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

da to sto neistomisljenike obelezavas-i ovaj tvoj i jos neki- kao neprijatelje drzave i naroda, izdajnike i sta god vec iz te palete bescasca- je eksplicitan fasizam!



U pravnoj državi, valjda tome i sama težiš, karikturiste tuže iako su legende tvog kraja,

jer je karikaturista da bi došao do cilja odabrao sredstvo lobanje, cilj je Vučić (i genocidna RS), lobanje su naše..



Ne fali tebi dlaka sa glave ni Kandićki, da ste u gradovima koji nemaju karikaturiste kao BG ne znam da li bi bilo tako, u ZG da malo zezaš bojovnike domovinskog rata ili u SA ahbabe iz šehidske zajednice, ili zašto ne pišeš nikada o Kosovu?,

a to koliko provociraš ovde nas, zapišavaš, započneš blog da nas izazoveš pa nas posipaš govnima, to je već domen virtuelne patologije u kojoj učestvujemo..


I evo ja ti se izvinjavam za sve ružno što sam ti napisala, ne, to je greška, meni kao da su se juče oči otvorile i shvatih da za tebe moram naći razumjevanje.


predatortz predatortz 12:42 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

jer je karikaturista da bi došao do cilja odabrao sredstvo lobanje, cilj je Vučić (i genocidna RS), lobanje su naše..


jok, bona!
on tvrdi da su to lobanje muslimana iz prijedora, za koje mi lažemo da su srpske žrtve.
jer oni znaju da u prijedoru nije bilo srpskih žrtava. dobro, jeste nešto malo, u desetinama hiljada, u jasenovcu, a potom su ove iz kolone malo tu ubijali, ali to je ništa da bi nam dalo za pravo da baš tu obeležavamo sećanje na njih.


eto, to on tvrdi!

i zbog toga ga nazvah govnetom.

uzgred, navela si kozarac. najveće stratište prijedorčana muslimana u prethodnom ratu, nad kojim smo počinili težak ratni zločin. zločin koji se rečima braniti ne da, ako nešto ljudskog ima u čoveku.

ali, baš taj kozarac je ostao u kolektivnom sećanju ljudi iz prijedora i okoline kao mesto najtvrđeg ustašluka, iz kog su domaći muslimani kretali da puštaju potoke srpske krvi.

Kozarac u WWII


tessa1 tessa1 13:10 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

on tvrdi da su to lobanje muslimana iz prijedora, za koje mi lažemo da su srpske žrtve.
jer oni znaju da u prijedoru nije bilo srpskih žrtava. dobro, jeste nešto malo, u desetinama hiljada, u jasenovcu, a potom su ove iz kolone malo tu ubijali, ali to je ništa da bi nam dalo za pravo da baš tu obeležavamo sećanje na njih.



Pa naravno da su u našoj svijesti naše jer nam je u svijesti da je taj kraj veća klanica od ovog građanskog rata.

i zatim, poginulo je puno srpskih vojnika iz tog kraja i u ovom ratu, možda i najviše,


uopšte ta pijačarska atmosfera na karikaturi je sporna, čije dva Srbina lobanje nose? Ko zna šta će to biti do kraja mjeseca, podesiće motiv karikature i odgovore prema ovim propustima što su pravili naši u organizaciji..

I šta je Corax poručio Bošnjacima, Srbi se ne odnose prema vama dostojno? Hm.

RS je plafon za Federaciju, pokazala sam i šehidsku novu džamiju i spomenik, i da ne nabrajam, imam primjer i braka između Srbina i muslimanke i da moj otac na građi kupuje materijal, i itd,

mi smo sa gorim stradanjem brže zacjelili i moj did je nakon nekoliko godina išao zaraditi hljeba u Zagreb. Nama na ranč ovih dana dolaze gosti iz Hrvatske, ti u Hrvatskoj nemaš ljudi danas kao u BG koji još žive u devedesetim i izgravaju prijeki sud prema tamo nekim divljacima i ubicama.


Karikatura je o genocidnoj RS, Vučićevom radikalizmu i Bosancu Dodiku, međedu kako ga oni zovu, kakvi bre Bošnjaci, i oni su sredstvo karikturiste koji baš voli krv i smrt. Lobanje, ej, kažu snažan izraz.
angie01 angie01 16:11 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

U pravnoj državi, valjda tome i sama težiš, karikturiste tuže iako su legende tvog kraja,


ja ne znam zasto stalno ponavljas u krug- ovo sam ti objasnila, al bas lagano za razumevanje.


cilj je Vučić (i genocidna RS), lobanje su naše..


greska, niti je cilj vucic, niti su lobanje vase, prepametna inteligencijo, koja ne kapiras jasnu poruku-- nemam pojama ko ste to stalno vi, al hebemumisa, ne mozes samostalno.


Ne fali tebi dlaka sa glave ni Kandićki, da ste u gradovima koji nemaju karikaturiste kao BG ne znam da li bi bilo tako, u ZG da malo zezaš bojovnike domovinskog rata ili u SA ahbabe iz šehidske zajednice,


ovo bona, samo ti znas sta znaci.


ili zašto ne pišeš nikada o Kosovu?,


ove jeftine nacoske bedastoce- najvolim,...ono puna usta kosova, sa kojim nista nemaju, nikada tamo nisu bili, niti bi isli, poturaju drugim ljudima na grbacu teret koji se kreira u salonima koji od svega toga imaju koristi-bas velika bedastoca,...

...ja sam se o Kosovu izjasnila kada je trebalo, ne znam zasto je bitno za tebe u Osterajhu sa buhtlom u ruci, moje misljenje na tu temu,...sta bi time novo dokazala za moje ustastvo, izdajnistvo, kurvarstvo,...ma sta god od tih tvojih mufljuskih prostakluka?!...ionako, sta god da kazem, ti izvrnes smisao i nadjes to sto potvrdjuje da sam ja gadna:))


a to koliko provociraš ovde nas, zapišavaš, započneš blog da nas izazoveš pa nas posipaš govnima, to je već domen virtuelne patologije u kojoj učestvujemo..


sve sam objasnila, ko je normalan, shvatio je, znaci Koraksa ne moze bedni new age chtnik u svom fanaticnom ludilu dok brani babine sramotne poteze, da vrejda,... hrabrog umetnika, koji se svim rezimima suprotstavljao jedino perom i tu je kraj svake price,...a koliko vidim, govnima nas odavde posipate upravo vi sto se zalite da vas neko dira,...i dalje nije jasno, koji su to vas?

I evo ja ti se izvinjavam za sve ružno što sam ti napisala, ne, to je greška, meni kao da su se juče oči otvorile i shvatih da za tebe moram naći razumjevanje.


meni tvoje izvinjenje ne treba- posle onolikih godina i svega sto si igovorila, ne hvala,...a razumevanje zadrzi za sebe, ocigledno ti fali.
angie01 angie01 16:19 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

a jaoooj, koliko lupinga na sve strane,..a stvar je jednostavna,...bez politizacije zrtava, dostojanstveno a bez prsta u oko drugima, najljudskije moguce, ako vec kazes da te boli-i onda ne mora u 500 komentara muljajucih akrobacija da se pravdaju svinjarije i vredjaju drugi-....sto kazu i ljudi iz povorke, a valjda se jedino njihova racuna.

i to je svakom normalno jasno.
tessa1 tessa1 17:21 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

meni tvoje izvinjenje ne treba- posle onolikih godina i svega sto si igovorila, ne hvala,...a razumevanje zadrzi za sebe, ocigledno ti fali.


Ne, pogriješila sam, pogrešno sam te procjenila,

i dalje mislim sve o tebi što sam rekla, iz ovog virtuelnog svijeta o tebi, ali su moje reakcije bile pogrešne, nisi ti ni za psovke ni za onu govnjivu motku što sam spominjala, samo razumjevanje..


I sjetih se kad smo kod mog izvinjenja, i razumjevanja,

2023. i za zločine nad Srbima niko ne odgovara, vama je kost u grlu estetika i etika, estetika malo više čini mi se, obilježavanja Dana sjećanja na žrtve Oluje u Prijedoru, vama je ko fol nešto..


p.s. nadam se da dr Đinđića s obzirom na ove njegove riječi o kolektivnoj krivici koje su danas najviše upućene tebi i čika Coraxu ne bi pitala šta on ima sa Srbima u BiH, Kosovom ili Olujom?




angie01 angie01 19:22 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ne, pogriješila sam, pogrešno sam te procjenila,


pazi molimte, tvoja procena, koga tacno zabole sta ti kazes, mislis...verovatno nekog docu, to bi jedino imalo smisla.


i dalje mislim sve o tebi što sam rekla, iz ovog virtuelnog svijeta o tebi, ali su moje reakcije bile pogrešne, nisi ti ni za psovke ni za onu govnjivu motku što sam spominjala, samo razumjevanje..


a bre milijana, pa to razumevanje ti svakako fali, jer ti izgleda ne kapiras da sve te bljuvotine sto ti cure iz usta niz bradu, sa sve govnjivom motkom koju si u fekalnoj opsednutosti- ono govna, pisanje, pa 1000 puta-stalno provlacila kroz pljuvacku, opisuju tebe, tebe definusu, a ne mene.


2023. i za zločine nad Srbima niko ne odgovara, vama je kost u grlu estetika i etika, estetika malo više čini mi se, obilježavanja Dana sjećanja na žrtve Oluje u Prijedoru, vama je ko fol nešto..


ma kojima nama/vama,...kakva estetika-posrnuce, bona, sve ti je razjasnjeno ti i dalje vrtis zavoj.


nadam se da dr Đinđića s obzirom na ove njegove riječi o kolektivnoj krivici koje su danas najviše upućene tebi i čika Coraxu ne bi pitala šta on ima sa Srbima u BiH, Kosovom ili Olujom?


zasto meni i pazi sada cika Koraksu-otkud sada cika-...ja nikada ni o kakvoj kolektivnoj krivici nisam rekla rec- ja ne mislim da ona postoji, naprotiv,...a ono o BiH, Kosovu i Oluji, stavrno ne znam kakvog smisla ima sa bilo cim.

ono, da preko babine agende posezes za Djindjicem, je blasfemicno.
tessa1 tessa1 19:51 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

ono, da preko babine agende posezes


Daj mi molim te reci koja je to Dodikova agenda koju izgleda pratim i ovde branim? Obiljno te pitam, nikako da pohvatam te tvoje konce.. Ne tražim da dokažeš znam da ne možeš, prepričaj svojim riječima kako ti to vidiš..


Za malicioznost u kontekstu sa Dodikom sam dobro i prošla, mogla si me pitati šta ja imam sa dr Đinđićem?



I šta ovo znači zaboravih te pitati iz prošlog komentara,

najljudskije moguce, ako vec kazes da te boli



Šta boli i koga boli?


Kome namećeš sa ovog bloga kolektivnu krivicu u Prijedoru, Srbima koji danas imaju 30 god i npr dvoje djece? I zašto to radiš?

angie01 angie01 20:16 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Daj mi molim te reci koja je to Dodikova agenda koju izgleda pratim i ovde branim?


ma nije valjda da treba da prepricavam- tu bukavlano sve sto on zagovara, ovde branis, pa skoro i na slican naci,...a i ovaj tvoj, koji ga kao ne voli, ne voli njeg, al mu agenda ok.


mogla si me pitati šta ja imam sa dr Đinđićem?


pa jasno sam rekla sta o tome mislim.


Šta boli i koga boli?


ako ovo nisi razumela, onda ne znam sto se uposte petljas u temu oko zrtava.


Kome namećeš sa ovog bloga kolektivnu krivicu u Prijedoru, Srbima koji danas imaju 30 god i npr dvoje djece? I zašto to radiš?


milijana, ajd mi molim te kopiraj komentar u kome sam ja neku kolektivnu krivicu nametala,...eto, kada to nadjes, dodji, pa pitaj ponovo.

jos ti kazem u jednom komentaru iznad- da ja ne verujem u kolektivne krivice, a ti kao bena, ponovis to, al u obratnom znacenju:)))

mogu da te pitam ja, a zasto to ti radis, zasto mi ucitavas stvari, stavove koji nisu moji?...i posle se ponasas kao da je to istina?...eto kazi...
tessa1 tessa1 20:32 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

ma nije valjda da treba da prepricavam- tu bukavlano sve sto on zagovara, ovde branis, pa skoro i na slican naci,...a i ovaj tvoj, koji ga kao ne voli, ne voli njeg, al mu agenda ok.



Ako ti nije teško reci, ne znam uopšte prvo šta je za tebe Dodikova agenda, pa tek onda da sam i ja dio nje, i spominješ prečesto Predatortza onako ofrlje, štićenik-menadžerka, zašto to radiš?



evo sa Natašinog bloga šta sam napisala prije dan-dva,



- Poenta je da su neki Srbi iz Oluje, Bljeska i Sarajeva otišli u Ameriku a neki političari iz RS u 2023. ne mogu.

Jedna od poenti, druga je da se sjećanja o flašicama vode iz kolone prije 30 god ne razlikuju od priče o 200.000 hrvatskih vojnika i nepravdi prema srpskoj nejači (koja i dalje može u Ameriku za razliku od Mileta), niti su ti ljudi krenuli iz Hrvatske tek tako (ok, za Bursaća i ekipu odgovor je u cvijeću, a mi ćemo se praviti svaki put kad vidimo sliku ovih tenkova da ne znamo kako je ZG i SA dočekao fašiste sa cvijećem, pa niko nije ta dva grada očistio od starosjedioca ili posipao se pepelom po glavi kao što to naši domaći sadisti vole) -



Ne znam je li komentare stvarno pišem u hodu ili su trenuci nadahnuća, za dva dana čovječe gledam sebe i ne prepoznajem :)
tessa1 tessa1 20:33 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Jedna od poenti, druga je da se sjećanja o flašicama vode iz kolone prije 30 god ne razlikuju od priče o 200.000 hrvatskih vojnika i nepravdi prema srpskoj nejači (koja i dalje može u Ameriku za razliku od Mileta),


Npr ovo u zagradi je duhovito?
angie01 angie01 21:01 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ako ti nije teško reci, ne znam uopšte prvo šta je za tebe Dodikova agenda, pa tek onda da sam i ja dio nje, i spominješ prečesto Predatortza onako ofrlje, štićenik-menadžerka, zašto to radiš?


sve to sto pises i branis, kao nasu stvar,..ti sad meni zameras sto pominjem ovog u smislu tvog, koga si stalno u stopu pratila da mu sufliras, da ga lozis i objasnjavas sta je ok, a sta nije, za vas tamo, kako se uvek izrazavas, kao da si predstavnik ljudi iz rs,...pa samo meni si hiljadu puta nesto brljavila, eto mi iz rs takve kao sto si ti,...pa svaka tvoja nacoska bljujka je deo tog narativa,...sta se sad prenemazes da kao ne znas,..kad bi se malo skoncentrisala, setila bih se vise tih konkretnih stvari, al me mrzi da ti objasnjavam to sto sve vreme sama ispisujes, a sad kao ne znas sta je to...

nego, gde je citiat nekog mog komentara, gde ja namecem kolektivnu krivicu?

daj to, sta me briga za komentar sa drugog bloga,...odgovori mi to, gde ja zagovaram kolektivnu krivicu, gde sam ja ikada nesto rekla o genocidnosti naroda iz rs i uopste nesto o rs- jer to stalno podmeces-...neces naci, jer lazes,...al ajd probaj,...i eventualno kazi, zasto to radis?...kad vec mene pitas zasto radim nesto sto nije istina.
tessa1 tessa1 21:19 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

sve to sto pises i branis, kao nasu stvar,..ti sad meni zameras sto pominjem ovog u smislu tvog, koga si stalno u stopu pratila da mu sufliras, da ga lozis i objasnjavas sta je ok, a sta nije, za vas tamo, kako se uvek izrazavas, kao da si predstavnik ljudi iz rs,...pa samo meni si hiljadu puta nesto brljavila, eto mi iz rs takve kao sto si ti,...pa svaka tvoja nacoska bljujka je deo tog narativa,...sta se sad prenemazes da kao ne znas,..kad bi se malo skoncentrisala, setila bih se vise tih konkretnih stvari, al me mrzi da ti objasnjavam to sto sve vreme sama ispisujes, a sad kao ne znas sta je to...


Ovo što ti radiš je potvaranje koje je nekada ljude odvodilo u Gulage,

šapnu samo, šš, agenda,

i čovjeku po noći zakucaju na vrata.



Šta je zajedničko meni, Miletu, Predatortzu i ovim ljudima iz RS, to je pravo pitanje, pa ćemo vidjeti zašto je ono što je nama zajedničko tvoj problem? Nismo na pijaci i ne heklamo, ja u ovom trenutku razmišljam, koristim mozak i slova, ne jabuke i iglu.


nego, gde je citiat nekog mog komentara, gde ja namecem kolektivnu krivicu?

daj to, sta me briga za komentar sa drugog bloga,...odgovori mi to, gde ja zagovaram kolektivnu krivicu, gde sam ja ikada nesto rekla o genocidnosti naroda iz rs i uopste nesto o rs- jer to stalno podmeces-...neces naci, jer lazes,...al ajd probaj,...i eventualno kazi, zasto to radis?...kad vec mene pitas zasto radim nesto sto nije istina.


Kakav bre citat,

Cijeli blog je o kolektivnoj krivici Srba u BiH, sa kao nekim zgražavanjem na zločine Hrvata u Oluji jer je takva moda (spomenuo je Mičigenac zločine nad Srbima i to od strane vojske države Hrvatske na 50 km od BL pa se niko nije ni okrznuo)..

Šta je spomenuto na blogu, zločini Srba u RS nad muslimanima u Prijedoru? U 2023. god Srbi u Prijedoru obilježavaju Dan sjećanja na žrtve Oluje.

Dalje ste zaključili,


- kako mogu? Šta? Jesu oni igrali kolo? I da su igrali kolo, jel Prijedor genocidan grad u kojem traje neka vječna žalost?


i itd..
angie01 angie01 22:18 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ovo što ti radiš je potvaranje koje je nekada ljude odvodilo u Gulage,


pa zanimljivo, ti me pitas sta bi bilo to tvoje slaganje sa agendom, a sada lupetas o gulazima, kao da nije istina to sto sam napisala, nego, eto neke moje nove krivice, pa buhahahaha.


Šta je zajedničko meni, Miletu, Predatortzu i ovim ljudima iz RS, to je pravo pitanje




kakvi sad ljudi iz rs???... sta ih opet podmeces?

pa ćemo vidjeti zašto je ono što je nama zajedničko tvoj problem?


o cemu sad pricas?...ti meni zameras da ja vama nesto.
koristim mozak i slova

pa mozda je tu problem, posto je tu neki haos.

Cijeli blog je o kolektivnoj krivici Srba u BiH,


kako to mislis, gde to pise, gde sam ja ili bilo ko nesto komentarisali o kolektivnoj krivici ljudi iz rs- sta bulaznis.

sa kao nekim zgražavanjem na zločine Hrvata u Oluji jer je takva moda

mozda je tebi moderno, ja nisam videla da je jos nekome,

Šta je spomenuto na blogu

na blogu je receno zasto je karikatura tako nacrtana, jer ste vas dvoje vrteli 300 komentara vrejdanja drugih sa navodnim nerazumevanjem bilo cega sto vam je bilo receno i to je to. ako tebi i dalje nije jasno i i dalje teras tvoje mahanje zavojem-pazi, ovamo, na blogu 2023. a ti 2023. a i godinu pre i onu pre...mases svojim laznim zavojem,...pa cekaj, ti bi drugima gurala prst u oko, sve vristeci da to tebi neko radi i cudila se jos, sto se onaj koga povredjujes brani,...ma bona, ajde bre cao,...ovo tvoje vozenje bespucima demagoskih halucinacija i ko zna kakvih jos naprsnuca, nije moja voznja...a i slabo ti ta manipulacija ide- mnogo je glupa.

tessa1 tessa1 22:28 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ok, hajde ovako,

tvoj komentar sa drugog bloga,

svako neka radi kako misli,...koliko sam upoznata, ljudi iz Srbije uredno letuju diljem Hravtske, svi su zadovoljni, nikome se nista lose nije desilo, dapace.


Da li ti je poznato koliko je ljudi od 1995. do 2023. povrijeđeno, ubijeno, ili im načinjena materijalna šteta u RS samo zato što su muslimani ili Hrvati?
angie01 angie01 22:45 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

- kako mogu? Šta? Jesu oni igrali kolo? I da su igrali kolo, jel Prijedor genocidan grad u kojem traje neka vječna žalost?


i itd..


ups, ovo sam zaboravila,...pa je l te nije sramota, a puna ti usta nas i mog naroda.

je l su igrali kolo, a i da su igrali,...pa nisu morali bona, jer te boli uvo sustinski, tebi se u stvari svidja upravo to sto nije primereno, da te neko pitao, sama bi tako izabrala,...pazi molim te, jel vecna zalost-pa jos uvek jeste, jos su zivi bliski onih koji su stradali, ako nista drugo,...kao sto su zivi stradalnici Oluje i bliski onih koji su ubijeni, pa se taj dan obelezava pre svega zbog njih,...

zavrsnica prethodnog komentara ostaje....ovo je samo deo tog komentara, koji sam izostavila slucajno.
tessa1 tessa1 22:49 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

cc

Angie, nastavićemo neki drugi put, gubiš se, a ja sam stvarno voljna pokazati koliko si em glupa em istrajna. Pokazaću to sa razumjevanjem koje imam prema tebi.
angie01 angie01 22:50 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ok, hajde ovako,


necemo milijana ni ovako ni onako0 nista mi nisi odgovorila, ne razgovaras, vozis los slalom,...sta god da si sada umislisla da si evo nasla neki udarac za mene- nisi,...moj komentar sa drugog bloga je vezan za letovanje i nikakve veze nema sa bilo kakvom tvojom konstrukcijom u pitanju ispod- znaci, cinjenica je da dosta ljudi letuje u Hrvatskoj i tu je kraj svakog vrcenja u ponor tvojih mozdanih vrtloga oko toga.
tessa1 tessa1 22:53 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

cinjenica je da dosta ljudi letuje u Hrvatskoj

Izbjegavaju samo vrijeme Oluje jer to nije pristojno?
tessa1 tessa1 22:54 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

I ne idu u disko Srbi jer to isto nije pristojno, mislim, prodavali su čist hrvatski vazduh u konzervi onomad?
angie01 angie01 22:54 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Angie, nastavićemo neki drugi put


evo, sada sam pokazala dobru volju, posto je ocigledno da to ne vredi-nema nastvaka, sto se mene tice-ovako se ti vrti sa kim god je voljan.

..a glupa ocigledno jesam, cim sam se i sada upustila u besmislicu s stobom.

sto se mene tice- zavrsili smo- ti slobodno odradjuj svoju terapiju, ja sa time nemam nista.
tessa1 tessa1 22:55 10.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Diskač.
tessa1 tessa1 05:42 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Angie, zašto ovaj tvoj blog o Oluji - etničkom čišćenju Hrvatske i Jasenovcu - genocidu nad Srbima, Romima i Jevrejima u NDH nema Coraxovu karikaturu o genocidnom i zločinačkom srpskom entitetu u 2023? (I šta ti reče, zašto su šajkače na lobanjama?)



benedykt benedykt 05:46 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

apacherosepeacock
Tadašnji Beograd je bio samo i jedino malo veća socrealistička palanka, gde se pod tim pripadanjem svetu verovatno podrazumeva tipično palanačko divljenje i prateće kopiranje svega što dolazi iz onih pravih metropola sa Zapada. Prava metropola uvek sama stvara trendove, ne kopira ih odnekle.




Jeste brt ali ako je bas morala da kopira ono sto nazalost nije umela (nikad) sama da stvori, bolje da je kopirala zapad nego kao ovo danas zvalavljenje ruskih jelki i Putinovih (i Staljinovih i Staljinovih) cokula.. (+ maloumno divljenje iranskim, severnokorejskim itd. predivnim demokrntijama i vecnim vodjama:))

Gde ces veceg ludila od toga!

Što inače samo savršeno dokazuje moju tezu, jer se kod nas uvek nečemu neizmerno divi uz prateće kopiranje, kao što u bilo kojoj iteraciji tu negde postoji i veliki tata. U prevodu, sve se uvek svodi na večnu bitku između one Prve (Miloševićeve) i one Druge (Latinkine) Srbije uz prateći set mitova, heroja, arhineprijatelja, izdajnika i svega ostalog. Jedni drugima su savršen odraz u uvrnutom političkom ogledalu sa sve tim zilotizmom svojstvenim i jednima i drugima, a u međuvremenu smo još i dobili maršala Titu 2.0 u vidu novog Vođe…
benedykt benedykt 06:52 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
a jao felikse, sta naprica,..

a za drugu Srbiju, sve neko muckanje i spletkarenje ispisujes,tebi su glavne postavke nebitne pretpostavke ili slobodna izmisljanja, a jednim klikom dolazis do datcne info, znaci da ti je namera sunjivog porekla.

Ponekad se istoričarka Latinka Perović naziva "majkom druge Srbije", dok se filozof Radomir Konstantinović naziva "guru druge Srbije".


Angie nisam nikakav Feliks, prestani više da smaraš sa tim ili nađi, pošto znaš gde toga ima, njegove komentare pa ih uporedi sa mojima, te se sama uveri da si pošla putevima čvorovićevskih halucinacija na tu temu.


Ovo je inače ta majka Druge tj građanske Srbije Latinka govorila 1971. godine na Kongresu kulturne akcije u Kragujevcu…

Nije sporno da je kultura postala potreba, da su materijalni uslovi za njen razvoj povoljniji i da su veće opšte slobode. Utoliko više, neophodan je ozbiljan rad i traženja, kao što su neizbežna lutanja i sudaranja. Uz sve teškoće i promašaje naše koncepcije i prakse potvrđeno je opredeljenje za demokratski samoupravni socijalizam. Ali, i saznanja da je od svega najteže oslobađanje, od, svuda još toliko prisutnog, građanskog pogleda na svet i izlaženje iz, svuda usađenih, privida državnog socijalizma...



Kongres je inače završen tako što su drugovi napredni omladinci napravili ogromnu lomaču na koju su onda pobacali svu ”nepodobnu” literaturu a prvenstveno stripove, a sve to u cilju da se valjda u tom ritualnom činu na lomači spali i ”zli” građanski pogled na svet…



Taj kongres dostojan dostignuća kineske Kulturne revolucije, inače podržava odnosno na njemu učestvuje i budući guru Druge tj građanske Srbije drug Radomir Konstantinović. Pa tamo između ostalog u svom govoru kaže kako je i on protiv te jedne agresije motiva i simbola koji po pravilu dolaze sa desnice, i da će se levica tom širenju materijalnog vlasništva ”zle” desnice suprotstaviti i organizovati kad-tad, po jednoj sili stvari koja boga ne moli…!?! Drug Raša Konstantinović koji je svojevremeno pisao u svojim ranim pesničkim radovima… Drugovi stupajmo čvrsto jer partija nas zove…!?!
Aferim za drugaricu majku i za druga gurua, odnosno nisu daleko pala njihova dva ivera od izvorne im titoističke klade…
bene_geserit bene_geserit 07:04 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Taj kongres dostojan dostignuća kineske Kulturne revolucije

Teško da je išta dostojno dostignuća kineske Kulturne revolucije, svakako ne taj kongres, možda je drug Pol Pot uspeo da postane dostojan toga, on se baš potrudio.
benedykt benedykt 07:06 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

bene_geserit
Taj kongres dostojan dostignuća kineske Kulturne revolucije

Teško da je išta dostojno dostignuća kineske Kulturne revolucije, svakako ne taj kongres, možda je drug Pol Pot uspeo da postane dostojan toga, on se baš potrudio.

Mislio sam dostignuća u smislu ideja vodilja, a za izvođenje se potpuno slažem…
tessa1 tessa1 07:07 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Benedykt, mnogo toga vidim i čitam prvi put.

Moram nešto završiti, pa ću i ja napisati jedan komentar, kratko ali malo komplexniji,

- slika i monografija

- Jadovno

- Žene u crnom
predatortz predatortz 07:25 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Benedykt, mnogo toga vidim i čitam prvi put.


Jesi li otvorila onaj link za Kozarac koji sam postavio?

tessa1 tessa1 08:30 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Jesi li otvorila onaj link za Kozarac koji sam postavio?



Ne, nisam stigla. Nisam stigla juče od neko doba dana pročitati dalje od polovine ove stranice ništa, samo slučajno vidjela na drugom blogu, onako periferno i to radi Tase (raspisao se opasno) i Dubrovnika da Angie piše o Hrvatskoj kao zemlji blagostanja za Srbe, i to je okej, ali u kontekstu ovog bloga nova petlja u paklu nesvjesnog, kako izgledao pakao algoritama kada se umrse?


Govorom u BL je Alija o krvi koja će poteći potpisao smrtnu presudu muslimanskom narodu potkozarja (čak je i Dodik rekao da mu je žao što su se okrenuli protiv nas), prvo to,


drugo, moja mama priča da su muslimani uvijek mom didu prvi pritekli u pomoć, živio sam, mi imali, imamo još uvijek česmu i bunar u dvorištu, kraj naše kuće je put i prolazili ljudi sa njiva predveče, navrate napiti se hladne dobre vode, umiti, oprati ruke, i ne bude im nikada teško onako umorni da mu pomognu ako primjete da je pomoć potrebna ili nešto radi oko kuće, žene uđu u baštu, oplijeve nabrzaka, muškarci pridrže, prikuju, prinesu..


Za funkcionalno nepismene a takvih je mnogo, gore što sam napisala “igraju kolo” odnosilo se nije na obilježavanje Dana sjećanja na žrtve Oluje nego na status koji je stvoren i izgrađen, radi se predano na njemu i dan danas, da je jedan grad grobnica ili mauzolej u kojem još uvijek hodaš kao po staklu jer bi tvoj život mogao uniziti nečiju smrt.
benedykt benedykt 08:51 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

tessa1
Benedykt, mnogo toga vidim i čitam prvi put


Tužna istina je da je u zemlji Srbiji zatrovana kako ideja nacionalnog tako i građanskog, odnosno da su iste uzurpirane tamo u drugoj polovini osamdesetih od komitetlija i boljševičkih polit-komesara. Došli divlji ziloti i oterali pitome te proglasili sami sebe za etalon jedine istine, odnosno kao borce protivu zla koje dolazi iz onog drugog tabora. Titoističko jednoumlje 2.0 samo umotano u neku novu nacionalno-patriotsku odnosno liberalno-evropsku oblandu, gde je ono pravo kvazinacionalizam poznatiji i kao patriJotizam a ovo drugo graDžanerstvo a ne građanski liberalizam.
Dovoljno je uostalom samo malo zagrebati u biografije svih tih majki, očeva, gurua i perjanica Prve odnosno Druge Srbije pa da svima sve bude jasno. Međutim, tamo krajem osamdesetih su se upravo zahvaljući pripadnosti toj titoističko-boljševičkoj kamarili zauzele startne pozicije i sa vremenom izgurali svi iole normalni na obe strane tog uvrnutog političkog ogledala. Od toga tada je sa vremenom nastalo ovo sada sa sve pratećim mutantima, hibridima ili tim nekim ”običnim” a la Angie građanima…
tessa1 tessa1 09:18 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Od toga tada je sa vremenom nastalo ovo sada sa sve pratećim mutantima, hibridima ili tim nekim ”običnim” a la Angie građanima…


Benedykt, izvini, ipak moram vjerovati u nešto više, i da to nije maximum. :)


Kao ona žena prije neki dan što se namontirala sa cvikama fulpojnt i drži pano Oluja-sami ste krivi, ja moram vjerovati u smisao i nagradu tj zadovoljstvo, satisfakciju što bi rekao Mik.
benedykt benedykt 10:14 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
Radomir Konstantinović u svom predgovoru kaže da „srpski nacionalizam ne pristaje na Haški tribunal onako kako ne pristaje na suočavanje sa sopstvenim zločinima“, i zato je Druga Srbija i dan-danas „jedina moguća budućnost Srbije“.

Čisto i ovo da ne zaboravim, isti taj Radomir Konstantinović odmah nakon smrti nikada mu prežaljenog faraona sa Dedinja piše tekst pod nazivom Titova misao, pa kaže sledeće…

Ovih dana ne znam za lepšu pesmu od one, koju svi pevamo: Druže Tito mi ti se kunemo.

Njena ritmika, tako jednostavna, odjednom natkriljuje svaku drugu ritmiku, kao ritmika talasa ili zakletve, koja uvek kao da je izazov vremenu u rušenju. Ali ta ritmika krajnje uprošćenih intervala, koja se, u korak, sjedinjuje sa svima koje znam i ne znam, je li ona suprotstavljanje večnosti vremenu?

Mi, koje je Tito učio, nismo u ratu s vremenom. Mi sarađujemo s vremenom...


Ljubi drug Tita piJonire svoje malene, ili ti ga i posle Tita, (Titova) Druga Srbija kao jedina moguća budućnost…
predatortz predatortz 10:20 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

.
angie01 angie01 10:37 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Dovoljno je uostalom samo malo zagrebati u biografije svih tih majki, očeva, gurua i perjanica Prve odnosno Druge Srbije pa da svima sve bude jasno. Međutim, tamo krajem osamdesetih su se upravo zahvaljući pripadnosti toj titoističko-boljševičkoj kamarili zauzele startne pozicije i sa vremenom izgurali svi iole normalni na obe strane tog uvrnutog političkog ogledala. Od toga tada je sa vremenom nastalo ovo sada sa sve pratećim mutantima, hibridima ili tim nekim ”običnim” a la Angie građanima…


ajao kakve se ovde gluposti ispisuju, tolike besmislene reci da bi se tacno dokazalo sta?

kakvi bre gurui, mame, tate, a u politickom spektru,...kakva skucenot u razmisljanju, ono tor varjanta,...pa ti covece zamisljas u svojoj ogranicenosti, da su svi ljudi obavezno vezani u neku grupu, slede neku matricu kao vernici, svi su ovce.

sta si sve nalupetao na jednostavnu i jasnu cinjenicu- da je tzv Druga srbija obelezavala intelektualce, koji su bili protiv rata i destrukcije nacionalistickog divljanja, nasuprot, tzv Prvoj, koja je na talasu nacionalzima koji im je pusten kao gorivo, vitlao upravo svim suprotnim vrednostima, cije posledice znamo.

a u periodu posle rata, se ovi tzv Prvi, koji i dalje lupaju glave u primitivne okvire nacoskih tlapnji, uvredljivom intonacijom obracaju Drugima, tj svima onima koji sa njima ne dele te retrogradne stavove i to je cela prica.

ja sad ne znam, je l je tebi neophodan guru i politicki zacrtan put, da zastupas savim prirodne stavove o nekoj normalnosti, zdravim odnosima, uredjenom drustvu i da ti smetaju nenormalnost agresije, mrznje i sveopsteg destruktivnog haosa?

koliko znam, svaka pristojna porodica tezi afirmativnim vrednostima i ambijentu...ono, vaspitanje, obrazovanje, upoznavanje drugih kultura, okruzenje,...su obicno faktori koji uticu na necije misljenje.

nego, kad vec ovako znas za druge,...sta ti lebati zastupas i pod cijim politickim uticajem?...posto si postavio stvari, kao da je to obavezno.


benedykt benedykt 10:44 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

tessa1
Od toga tada je sa vremenom nastalo ovo sada sa sve pratećim mutantima, hibridima ili tim nekim ”običnim” a la Angie građanima…


Benedykt, izvini, ipak moram vjerovati u nešto više, i da to nije maximum. :)


Kao ona žena prije neki dan što se namontirala sa cvikama fulpojnt i drži pano Oluja-sami ste krivi, ja moram vjerovati u smisao i nagradu tj zadovoljstvo, satisfakciju što bi rekao Mik.

Dokle god budemo nastavili da se vrtimo u tom vrzinom (post)titoističkom kolu to će nam nažalost biti svaki mogući maksimum. Kada jednom uđeš u pogrešan voz, sve stanice posle su pogrešne. Šanse da se bilo šta promeni u neko dogledno vreme su skoro pa nepostojeće…
angie01 angie01 10:49 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja


Ljubi drug Tita piJonire svoje malene,


je l ti nisi bio Titov pionir, ili sta?

i sta je tacno bilo lose u tome, kada se stalno podsmesljivo pominje, a sa nekom dramatikom, kao da se tu nesto specijalno desavalo- vezivanjem te marame, deci se davao osecaj da su postali odrasli i odgovorni i onom formalnom zakletvom bili usmeravani na neke pozitivne vrednosti- da budu dobri, uce, da budu dobri drugovi, ljudi...

koliko se secam, ja sam se tom maramom srela samo jednom- tada kada nam je u skoli vezivana,...i nikada vise posle,...niti nas je bilo ko tako zvao...niti bilo sta evr.

je l neko ima neko drugo iskustvo?... i zasto ne.

ne znam kako da vam kazem, al svi prisutni su nekada bili pioniri-vezivana ima je ta marama u skolama, kao simbolican znak da su usli u svet odgovornosti.
tessa1 tessa1 10:50 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ne odgovara Angie šta znače šajkače na lobanjama,


Šajkače su na žrtvama Oluje,

Dodik i Vučić sa organizacijom u Prijedoru (gradu žrtvi kao i Sarajevo?) i odgovornošću vlasti Srbije za etničko čišćenje Hrvatske, dva Bosanca, prave opet Veliku Srbiju.



Ustaške kape na srpskoj djeci.









Potražim sliku sa Paga, pa ugledam monografiju,

„Jasenovac, balkanski Aušvic, ustaška imperija okrutnosti“ Gideon Grajf, stručnjak za Aušvic i direktor Internacionalne grupe eksperata GH7 za Jasenovac, 2018

dalje piše,


“Takođe, u ovoj monografiji će po prvi put biti predstavljen spisak od čak 57 metoda mučenja i ubijanja u Jasenovcu.”


“Podršku prof.dr Grajfu na promociji pružiće i 96- godišnji Moshe Ha Elion iz Izraela koji je preživeo Aušvic”,


O čemu se radi, šta mi je zadržalo pažnju, prije dva dana čitamo ovde o Svim žrtvama Drugog svj rata i o Danu sjećanja na sve žrtve Drugog svj rata, 2018. je monografija predstavljena u Beogradu i došao je preživjeli logoraš Moshe Ha Elion iz Izraela,

gospodin Efraim Zurof nam već nekoliko decenija govori da pravimo filmove, dokumentarce, i pričamo o genocidu,

Jevrejima odlazak autobusom u Jasenovac kao Angie što je išla nije dovoljno, oni nas radi toga kritikuju, razočarani su našim nemarom..




Jadovno (10.502 žrtve popisane imenom, prezimenom i porijeklom jer dovođeni su i ljudi iz cijele NDH, ima i Ličana i Hercegovaca i Srba iz Bosne, Jevreja, kao što Angie reče da ne licitiramo),


"На острву Пагу, у логорима Слана и Метајна, хрватске усташе католичке и муслиманске вјере, за свега два мјесеца побиле су не мање од 8.020 Срба и Јевреја.

Дјеце, жена, мушкараца."



Pored klanja, znali su rasparati čovjeku stomak da crijeva poispadaju i gurnuti ga u more, tako da su morem plutale i njihove utrobe..


“На мјестима страдања пашких жртава 1941. године, нема спомен обиљежја осим два дрвена крста које су поставили Јадовничани.
Мале спомен плоче су дизане и уништаване три пута.

Тамо се ријетко када организују молитвена и комеморативна окупљања.

Обично то раде потомци и поштоваоци жртава „о свом руву и свом круву“.
Не, нема директног преноса на РТС и/или РТРС.
Како да људи данас знају за Слану и Метајну?”


Mjesto masovne grobnice. Dan sjećanja je 24.06.




tessa1 tessa1 10:51 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

I na kraju, Angie (moram se tebi obraćati, na javnom smo mjestu i započinješ blogove što bi rekao Kamilo, kojima nisi dorasla)

ova žena na ulici prije neki dan što drži pano Oluja - sami ste krivi, ko je ona? Ne pitam privatne informacije nego zašto je ona uzela ovaj pano i izašla na ulicu?




tessa1 tessa1 10:52 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Dokle god budemo nastavili da se vrtimo u tom vrzinom (post)titoističkom kolu to će nam nažalost biti svaki mogući maksimum. Kada jednom uđeš u pogrešan voz, sve stanice posle su pogrešne. Šanse da se bilo šta promeni u neko dogledno vreme su skoro pa nepostojeće…

Nema veće bede od jugoslovenskog čistunstva.
benedykt benedykt 11:32 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01

ajao kakve se ovde gluposti ispisuju, tolike besmislene reci da bi se tacno dokazalo sta?

kakvi bre gurui, mame, tate, a u politickom spektru,...kakva skucenot u razmisljanju, ono tor varjanta,...pa ti covece zamisljas u svojoj ogranicenosti, da su svi ljudi obavezno vezani u neku grupu, slede neku matricu kao vernici, svi su ovce.

Sledeći put se makar uostoji da pročitaš ono što copy-paste postavljaš u svoje komentare.
Dakle, ovo si ti sama napisala tj sa Wikipedije kao nekakvu istinu o Drugoj Srbiji iskopirala koliko juče…
angie01
Ponekad se istoričarka Latinka Perović naziva "majkom druge Srbije", dok se filozof Radomir Konstantinović naziva "guru druge Srbije".


Prema tome ja sam ti samo na primeru dokazao svoju početnu tezu o tome iz čijeg je šinjela izašla ta tvoja Druga Srbija. Dakle, ista ta famozna majka se u mladosti borile za oslobađanje od ”zlog” građanskog pogleda na svet dok su ispred kongresne sale na lomači goreli stripovi i ostala nepodobna literatura. A veliki guru je plačući pevao Druže Tito mi ti se kunemo, plus je na tom istom maoističkom kongresu, sve uz gromoglasne aplauze napredne omladine, pretio da će kad-tad doći nekakva levičarska inkvizicija koja boga ne moli i zapleniti valjda imovinu onima sa ”desnice” koji štampaju te nepodobne časopise i stripove…
benedykt benedykt 11:39 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01

Ljubi drug Tita piJonire svoje malene,

i sta je tacno bilo lose u tome, kada se stalno podsmesljivo pominje, a sa nekom dramatikom, kao da se tu nesto specijalno desavalo- vezivanjem te marame, deci se davao osecaj da su postali odrasli i odgovorni i onom formalnom zakletvom bili usmeravani na neke pozitivne vrednosti- da budu dobri, uce, da budu dobri drugovi, ljudi...


je l ti nisi bio Titov pionir, ili sta?

i sta je tacno bilo lose u tome, kada se stalno podsmesljivo pominje, a sa nekom dramatikom, kao da se tu nesto specijalno desavalo- vezivanjem te marame, deci se davao osecaj da su postali odrasli i odgovorni i onom formalnom zakletvom bili usmeravani na neke pozitivne vrednosti- da budu dobri, uce, da budu dobri drugovi, ljudi...

Ja sam bio dete iz porodice narodnih neprijatelja hvala na pitanju, a ti SFRJ piJoniri su bili samo titoistička kopija onih Staljinovih…



Loše je decu politički indoktrinirati i ispirati im mozak na takav način…
angie01 angie01 11:39 11.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Sledeći put se makar uostoji da pročitaš


felixe- pa to sto si izdvojio iz mog komentara, pa jos dramaticno boldovao:)))), jasno znaci, da su to sepekulacije, a ne istina zapisana u kamenu.


Prema tome ja sam ti samo na primeru dokazao svoju početnu tezu o tome iz čijeg je šinjela izašla ta tvoja Druga Srbija.


ma ne nisi, ti nisi nikakav ekvivalent istine, nego si upravo dokazao da si jednako smesan spletkaros, kao i ovi sto su te privili na grudi.

ovaj tvoj kreativni nastavak, nemam vremena da respetljava, jer imam puno posla, ne mogu sada da trazim citate i da se bakcem oko necega sto sam ti vec jasno napisala o cemu se radi,...ti ovim tupljenjem samo skreces temu i fokus-kao svaki snsovac.

a ti mi jos nisi odgovorio na ptanja proistekla iz upravo tvoje teze.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana