Astrologija| Budućnost| Društvo

O cemu pricamo....?

angie01 RSS / 06.08.2023. u 15:28

 

 

Posto je Natasa obrisala moj komentar na njenom in memproam blogu Davidu Albahariju, a ostavila sramotne komentare na koje sam regovala,...ponovicu ga ovde.

 


Re: Nelečeno ludilo

odlican naslov komentara za ovo sto se desava na in memoriam blogu jednom od najvecih nasih savremenih pisaca-tacno tako, kakvo ludilo bilo koga moze da tera da skrnavi pomen, upravo nacinom, koji je David Albahari prezirao, zbog koga je 20 godina ziveo u Kalgariju,...evo ne znam.

drugo, ovde se usudjuje da se njegov prijatelj i sugradjanin Zemunac, sa kojim je delio stavove o aktuelnim politickim desavanjima i vrednosni sistem, naziva,

 

Matoro srbomrzačko govno sa dušom u nosu zagađuje i vazduh oko sebe!
Ovako bolesnu mžnju ni ustaše nisu javno pokazale.



covek, koji ima onoliko nagrada za svoj rad- pa i orden Legije casti, neko naziva ovako prostacki, jer mu se ne uklapa u ideologiju, ili je samo jako glup, ili mozda da bi se anulirala nekako cinjenica, da su Koraksu oca ubili cetnici,..evo ne znam,...svakako je nedopustivo.

trece, ako se eventualno ne razume ocigledna ironija na mesto odrzavanja pomena stradalnicima Oluje- sto je na nivou skandala iz razumljivih razloga, jos uvek ne daje za pravo nekom da blati zive legende Beograda.

je l neko gledao to nase obelezavanje?...sta bi imao da kaze, ako jeste?

gledala sam nesto i od sramotne "proslave" u HR, nisam sigurna da bi bilo ko od ljudi iz te nekadasnje kolone imao lepe reci za oba dogdjaja- jedan od njih, nekadasnji osmogodisnji decak, a danas novinar, je lepo sve rekao, zgrozen nad politizacijom njihovih sudbina, nad ne razumevanjem tragedije tih ljudi, koji su jos jednom zloupotrebljeni....isto kazu i moje komsije, nekda stigli na tim traktorima, danas, hvalabogu dobro i snadjeni u novom okruzenju- uredno leta provode u starom kraju-...ali nisu svi bili te srece- sta je drzava, koja ih je u taj pakao gurnula, uradila za njih, 25 godina posle, neki od njih su na ulici i bez sigurnih prihoda,...snalaze se i dalje, kao da su juce dosli, sa sve preprekama, koje im se postavljaju,...medju njima ima mnogo samohranih majki- gde je briga za sve te ljude, zasto pomen zrtvama nije organizovan u Beogradu, gde je najveci broj tih ljudi ostao?

KLIK

naglasavati da si pomagao nekome u nevolji- je ruzno...pa jos propitivati druge, da l su i oni- kakvo dno.

...hrvatska emisija povodom Oluje-onaj dokumentarni deo,...izaziva gadjenje, sem izjava jedne zene, koja je imala i zrtve u porodici, koja je sa neverovatnim osecajem za meru ostala suzdrazna u ispoljavanju necega sto je gadno, al ne znam kako bih ga tacno nazvala, a da ima adekvatno znacenje.

vece pre toga, na RTSu je bio izuzetno korektan dokumentarac o Jasenovcu-govorili su istoricari iz raznih krajeva-hrvatski me je vrlo prijatno iznenadio do koje mere je bez zadrske izneo tacne podatke o desavanjima,...i naravno Efraim Zurof,...je l neko od ovih sto stalno Jasenovac pominju gledao emisiju?

edit- e da, bio je objasnjen i Blajburg, sa sve dokumentarnim snimcima, pa nekako ispada, da ekipa koja je ovde prozivala za Blajburg, pokusava da amnestira zlocince,...dok se navodno brine za zrtve Jasenovca.

....a sad slobono nastavite sa bestijalnostima,..

 

Gospodo,  ja stvarno ne znam sta ste vi mislisli da ostavite u amanet svojoj deci, ali je mrznja najgora opcija.

Oliua je monstuozna  akcija, sve ono sto joj je prethodilo je isto lose, danas, 30 godina posle, poslusajte ljude koji su u tom celom haosu stradali, pametniji su od vas, umesto sto ih koristite za ideoloska prepisavanja, to su strasne ljudske sudbine, teske, mucne i jasno govore o lososti nacina koji je odabran za resavanje YU pitanja, ne razumem zasto ih ne cujete i pricate i dalje na isti destruktivni nacin, koji je njima naudio, kao da racun vec nije dovoljno velik i krvav...ceo jedan zivot je prosao u njegovom pravljenju.

Da li ste uopste svesni trenutka u kome zivimo i koliko je jeziv, pa vam je normalno da se strahote jos produbljuju, pojacavaju, da li ljudskost treba potpuno ukloniti i zbog cega,...ako se vec pravite da ne razumete dubinu tragedije ljudi koji su dosli u koloni na traktorima, pre 25 godina.

Tagovi



Komentari (861)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 23:35 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ти си сада то нешто аванзовала у свом животу па си постала још и заштитница лика и дела Милана Младеновића?


pa ne, nego mi glupo da licitiras.

a sto se tice poznavanja, pa kakve veze ima,...ne znam da l sada ja treba da nabrojim koga sam sve poznavala, sa kime sve bila na zurezama, sa kime sve studirala, pevala, putovala i sta sve ne,...znam dobor o cemu pricam i bez da to stavljam kao neku prednost...jer stavri o kojima govorimo su opste poznate, javno su ih govorili, posle njihovih odlazaka su i neki rok kriticari o tome pricali...geto- tajni zivot grada je na neki nacin svedocanstvo tih promena, koje su dramaticno uticale na njihove zivote.
shmoo shmoo 23:51 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01

a sto se tice poznavanja, pa kakve veze ima,...


Зато што су то две сасвим другачије приче када некога познајеш лично и приватно и када о некоме нешто знаш преко некаквих медија, интервјуа, књига и филмова...

То никако није исто.

shmoo shmoo 00:00 09.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

shmoo
angie01

a sto se tice poznavanja, pa kakve veze ima,...


Зато што су то две сасвим другачије приче када некога познајеш лично и приватно и када о некоме нешто знаш преко некаквих медија, интервјуа, књига и филмова...

То никако није исто.



Рецимо... Ово би ти био добар и леп пример за ово што ти кажем...

Сви знамо за Јуру Јупитеријанца Стублића из Сесветских Краљеваца преко музике и спотова групе Филм и његових интервјуа, продуцирања по медијима итд.

И тако сам га и ја видео док ми Кики из Пилота није испричао још у оно давно време заједничке нам Југославије како су Пилоти и Филм ишли на неке заједничке турнеје по Јадрану да убију пару преко лета и пошто је Кики цимерски делио хотелску собу са Јуром из Сесветских Краљеваца, испричао ми је да Јури смрде ноге као три цркнута твора и да није могао да спава од толиког смрада.

И ја сам онда одмах о Јури Јупитеријанцу имао сасвим другачију слику од оне слике коју сам пре тога имао из медија памтећи Кикијеве речи као упозорење да са Јуром никада не делим исту хотелску собу.






benedykt benedykt 05:18 09.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01

hoces da kazes da ima dva upravo takva lika, pa jos na blogu b92?...ono ziveo ovde, pa ovede, putovao, pa se bavio ovim onim, prepametnoca na sve teme, cudni nadobudni nastupi, ziloti kao oruzje, pa jos nicim izazvano lepljenje za mene,.ajde molimte.

dve prepametnoce svemirskog kalibra su se spustile na ovo zaboravljeno mesto i ufiksirale neku nepoznatu zenu, koja im se ne obraca, sa nekim suludim optuzbama,...pa to ko sf.
da tvoja zilotska


daj bre felikse, ne davi vise sa tim zilotima....a ovo ostalo, pa ko papazjanija, ne znas vise sta bi.

Jbt koja paranoja ali za medalju. Pazi nemam zaista pojma who the fuck is Feliks, kao što samim time ne znam šta je isti pisao a koliko shvatam ključna je upotreba reči zilot što je skoro pa neoborivi dokaz da sam ja taj neki on…!? Mislim, slušaš li ti samu sebe uopšte ili je jačina tvoje vere da sam ja taj neki Feliks u stanju da savije realnost po tvojoj volji.

Pod dva, ja te se jako dobro sećam kada ovo mesto nije bilo zaboravljeno, i tada si bila potpuno isti zilot onoga što se svojevremeno nazvalo Druga Srbija tj znam te ‘tico još iz vremena kada si pevala tercu onoj LDP ekipi da su ti samo nogice virile iz njihove pozadine. Kada se vratih saznadoh da si ti po svom sopstvenom priznanju bila na braniku odlučne borbe protivu njihovog zuluma, što je drugi najbolji vic ikada na blogu ispričan…

P.S. Ja uvek svoje komentare završavam sa tri tačke, a ponekad je tu i ovaj smajli , kako u onoj prošloj reinkarnaciji tako i u ovoj sada, ili ti ga po tome me možeš prepoznati i razlikovati od bilo koga pa i od tog Feliksa. Unapred zahvalan na razumevanju…
benedykt benedykt 05:20 09.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

predatortz
sramota, kako ste jadni.


Ko?
Ko smo to "mi"?

Udruženi fašisti Srbije i srpskih zemalja koji su se urotili da satanizuju Angie i njenu želju da bude obični građanin sa pravom da iskaže svoje mišljenje… Daj pobogu prati fabulu radnje, jer ludilu i paranoji nema kraja…
benedykt benedykt 05:32 09.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

shmoo

Ко је, бре, нестао због срања које је почело?

Па они су сви почели да се убијају иглом и пре деведесетих...

(Само је Печар, колико се сећам, умро од срчаног удара у лондонском метроу.)

А онда, на крају тих осамдесетих, дошла година Анте Марковића, хорс појефтинио...


Da budemo precizni, pajda pojeftinila ali igle nisu pa je bila jedna za sve u jednom trenutku te se svi veselo upozitivili sem malog Žike. Koliko shvatam mitologizovanu verziju u izvođenju naše Angie, Beograd je nekoć davno sijao svetlima velegrada, pa su se Milan & Margita upokojili jer nisu mogli više da žive u tami. Šta reći a nad mitom ne zadrhtati…
benedykt benedykt 05:57 09.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01

ja sam prilicno jasno objasnila o cemu se radi, na tvoje hiljadito ucitavanje, da te neko proziva jer si dosao- sto nije tacno- proziva te za svinstine koje ispoljavas prema gradu u koji si dosao-sve ti ne valja, na sve autenticno imas primedbe, kao i prema ljudima koje si zatekao,...ako nisi razumeo moj prethodni komentar- zao mi je, ja ne umem bolje.

Ahahahahaha, znači vicevima godine nikad kraja nema…!? Beograd i njegova autentičnost…!?! Ludilo…!?! Angie u pauzama pisanja nove verzije Merriam-Webster rečnika radi na poslovima zaštitnice ”autentičnog” beogradskog duha, odnosno nekakve selo-veselo papazjanije koja se privremeno formirala u periodu njenog detinjstva i mladosti. Za tvoju informaciju, da je bilo i samo slovo A od bilo kakve autentičnosti ne bi to tada baš toliko ličilo na jeftinu palanačku kopiju onoga što je bilo popularno na Zapadu u smislu muzike, oblačenja, ponašanja i svega ostalog. Jbt ti bukvalno daješ izrazu biti ograničen kao tetrapak jedno sasvim novo značenje…!?
Takođe, mogla bi za promenu da prestaneš da od vremena svog detinjstva i mladosti praviš nekakav mitologizovani Belle Epoque, odnosno da kao nus produkt toga tako nevaspitano napadaš ljude čija je jedina krivica ta što su u međuvremenu došli u Beograd iz Bosne na primer…
benedykt benedykt 09:13 09.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
A merilo si ti?

svaki grad ima neki ambijent, neki zivot, svoju atmosferu, i svako ko dodje se tome prilagodjava,...Beograd je jos grad velikog srca, koje bas ne mozes tako lako da nadjes negde drugde- svuda gde sam bila je mnogo ozbiljniji taj neki proces prihvatanja, da ga tako nazovem, u mnogim metropolama, u koje mozda ne dodjes tesko, nikada ne budes primljen kao njihov,...retki uopste pridju nekom svom prirodnom sloju, ljudima koje je bilo prirodno okruzenje u domovini, makar i zbog profesije,...

Pazi, ovo se zove biti potpuno nesvestan svoje sopstvene nesvesti…!?
Dakle, ti ili imaš obraz kao đon ili boluješ od podvojene ličnosti, jer mrtva hladna i bez trunke blama pričaš o tom nekom Beogradu koji ima veliko srce i prihvata kao fol svakoga a u isto vreme dripački napadaš nekoga ko je u njega došao pre par decenija…!?? Pri tome taj neko nije nekakav stranac koji ne zna ni jezik a kamoli nešto drugo. Međutim i pored svega tog on i dalje očigledno nije dovoljno dobar da bi bio prihvaćen tj možda za još par decenija pa da razmislimo, mada teži slučaj ako se ti budeš pitala pošto si sebe samu postavila za etalon šta je Beograd i taj kao beogradski duh.
O tempora, o mores…
angie01 angie01 10:05 09.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Jbt koja paranoja ali za medalju


kakva bre paranoja, objasnila sam sve zasto tako mislim,...u krajnjoj liniji ti sam ne smes da kazez ko si nekada bio-zasto?...ovo nije pitanje i bas me briga.

vidim, bas si se potrudio oko mene, iako ti se ne obracam, iako si neineresantan,...al izvini, ne mogu da citam felixove halucinacije, niti me znaima da se gurkam sa tvojim izmisljanjima.
Colin_bgd Colin_bgd 10:18 09.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

(Само је Печар, колико се сећам, умро од срчаног удара у лондонском метроу.)

Ne mozes bas sve da ekstrapoliras iz sturih novinskih izvestaja i onda da to predstavljas kao svoje "znanje". Tj. mozes, to uporno i radis, ali "there is always someone, somewhere, with a big nose, who knows..."

Sta se desilo sa Bojanom (i jos nekima te jeseni '98) je malo komplikovanije...
benedykt benedykt 11:43 09.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Jbt koja paranoja ali za medalju


kakva bre paranoja, objasnila sam sve zasto tako mislim,...u krajnjoj liniji ti sam ne smes da kazez ko si nekada bio-zasto?...ovo nije pitanje i bas me briga.

vidim, bas si se potrudio oko mene, iako ti se ne obracam, iako si neineresantan,...al izvini, ne mogu da citam felixove halucinacije, niti me znaima da se gurkam sa tvojim izmisljanjima.

Za halucinacije i sve ostalo nađi prvo ogledalo pa se dobro pogledaj u njemu, jer što ova priča sa Feliksom više odmiče sve više ličiš na Iliju Čvorovića…

maksa83 maksa83 15:56 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Зар Београд не организује за 4 године онај специјализовани EXPO?

Taj EXPO nije onaj EXPO koji je Parizu doneo Ajfelov toranj, zapravo je popriličak qratz. Pogledaj u kojoj konkurenciji smo to dobili i šta je to zapravo.

U Beogradu su svojevremeno koncerte držali Erol Garner, Kaunt Bejzi Orkestra, Djuk Elington, Dejv Brubek Kvartet, Sten Gec, Oskar Piterson, Čik Koria, Ela Ficdžerald, Herbi Henkokg, Sara Von, Majls Dejvis...

... a sada imaš Baju Malog Mindžu i Dinoa Merlinoa i onu rusku režimsku Pelageju.

Toliko o onda i sada.
shmoo shmoo 17:36 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

maksa83
Зар Београд не организује за 4 године онај специјализовани EXPO?

Taj EXPO nije onaj EXPO koji je Parizu doneo Ajfelov toranj, zapravo je popriličak qratz. Pogledaj u kojoj konkurenciji smo to dobili i šta je to zapravo.



Знам, знам, Максо... Пише то лепо у тексту који сам цитирао и линковао.

Специјализовани EXPO.

Само што је тај Београд из осамдесетих "који је бацао светла тако далеко" тада могао само да сања чак и о овоме.


U Beogradu su svojevremeno koncerte držali Erol Garner, Kaunt Bejzi Orkestra, Djuk Elington, Dejv Brubek Kvartet, Sten Gec, Oskar Piterson, Čik Koria, Ela Ficdžerald, Herbi Henkokg, Sara Von, Majls Dejvis...

... a sada imaš Baju Malog Mindžu i Dinoa Merlinoa i onu rusku režimsku Pelageju.



Извини, Максо, али ја сам овог лета био на фантастичним концертима, а нису Баја Мали Кннџа итд.

(Писao сам већ о томе када је Анђа писала о концерту Баје Малог Книнџе на Ташу.(

Ови што си их ти побројао, већина је поумирала одавно.

Има ту и неких нових имена на сцени, побогу.

И то фантастичних музичарских имена.

Распитај се мало... Погледај програм Нишвила, Београдског џез фестивала...

Немој да користиш тог Бају Малог Книнџу за овако јефтине маниипулације свешћу пучанства.




П.С. - Морам на време да купим карте за ово, бојим се распродаће се...

То ће бити доживљај.




milisav68 milisav68 17:43 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

maksa83
U Beogradu su svojevremeno koncerte držali

Ali su ga recimo Stonsi uredno preskakali, a bili u Zagrebu.

I mnogi drugi veći i poznatiji bendovi.

Nije to merilo, već interesovanje i platežna moć.

Dok su svi ti nabrojani punili neke manje sale, na Kalemgdanu je prštalo Poselo 202 sve u 16.

maksa83 maksa83 17:48 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Dok su svi ti nabrojani punili neke manje sale, na Kalemgdanu je prštalo Poselo 202 sve u 16.


Oni su mahom punili Dom Sindikata, a ja znam dobro kolike su te tribine na Kalemegdanu (one "iza ćoška" gde je nekad bio i mini golf) i da ti kažem - ni nalik.

Nije to merilo, već interesovanje i platežna moć.

Ne razumem šta ovim hoćeš da kažeš u ovom konkretnom kontekstu.

predatortz predatortz 17:49 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

milisav68
maksa83
U Beogradu su svojevremeno koncerte držali

Ali su ga recimo Stonsi uredno preskakali, a bili u Zagrebu.

I mnogi drugi veći i poznatiji bendovi.

Nije to merilo, već interesovanje i platežna moć.

Dok su svi ti nabrojani punili neke manje sale, na Kalemgdanu je prštalo Poselo 202 sve u 16.



E sad ćeš najebati...
shmoo shmoo 18:16 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Colin_bgd
(Само је Печар, колико се сећам, умро од срчаног удара у лондонском метроу.)

Ne mozes bas sve da ekstrapoliras iz sturih novinskih izvestaja i onda da to predstavljas kao svoje "znanje". Tj. mozes, to uporno i radis, ali "there is always someone, somewhere, with a big nose, who knows..."



О Печаревој смрти нисам читао из новина него ми је јављено када се догодило.

Знам оно што ми је јављено.


Sta se desilo sa Bojanom (i jos nekima te jeseni '98) je malo komplikovanije...



Можда бих се ја и сложио са тобом када би ти са својих духовних висина једног припадника "изабраних београдских фаца" мени нишечему духом и обичном плебсу у односу на тебе и објаснио шта је ту било толико компликовано.

Ено пуно Топчидерско гробље мојих другара и познаника који су се у исто то време исто тако навукли на иглу као и та "културна елита" Београда осамдесетих и деведесетих и поумирали су у истом периоду.

Али нису били музичари, јбг, и "познате београдске фаце" па данас нико не идеализује њихову смрт.

У њиховој смрти није било ничега компликованог. Ни узвишеног ни лепог.

Смрт као и свака друга смрт.

Није ни узвишена ни лепа ни компликована.

Само је смрт.

И ништа више и ништа мање од тога.

shmoo shmoo 18:20 10.08.2023

Да ли мислуваш дека сум секси?

milisav68
maksa83
U Beogradu su svojevremeno koncerte držali

Ali su ga recimo Stonsi uredno preskakali, a bili u Zagrebu.

I mnogi drugi veći i poznatiji bendovi.

Nije to merilo, već interesovanje i platežna moć.

Dok su svi ti nabrojani punili neke manje sale, na Kalemgdanu je prštalo Poselo 202 sve u 16.




Сад се сетих када је Роћкото Стјуарт требало да гостује у Београду крајем осамдесетих.

Па су концерт отказали јер је до пред сам концерт продато само 6 (и словима, шест) карата.




maksa83 maksa83 18:27 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Сад се сетих када је Роћкото Стјуарт требало да гостује у Београду крајем осамдесетих.

Па су концерт отказали јер је до пред сам концерт продато само 6 (и словима, шест) карата.

E, ali su zato Pixies 1989. napunili SKC.
predatortz predatortz 18:36 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Смрт као и свака друга смрт.

Није ни узвишена ни лепа ни компликована.

Само је смрт.

И ништа више и ништа мање од тога.


Vidi se da si bio na smeru za lingvistiku, a ne na književnosti.

Smrt je bre tema neiscrpna, nikad nije samo smrt i nikad nije ista.
shmoo shmoo 19:19 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

maksa83
Сад се сетих када је Роћкото Стјуарт требало да гостује у Београду крајем осамдесетих.

Па су концерт отказали јер је до пред сам концерт продато само 6 (и словима, шест) карата.

E, ali su zato Pixies 1989. napunili SKC.



Јбг, Скорпионси су сад пре месец и по дана у Арени свирали пред много више публике него Пиксиз у СКЦ пре 30 и кусур година.

И онај Стинки такође пре 5-6 година.

И Стонси на Ушћу чим су изашли из хипербаричне коморе где су писали захтев ПИО за пензију свирали пред 50 хиљада људи.





П.С. - Јбт, Максо, изађи мало из прошлости... Процуњај за новим именима...

Пази, и мој матори је обожавао Сачма. На оба Сачмова концерта у Београду је седео толико близу свом идолу да је могао да види како Сачмо белом марамицом на којој остаје крв брише усне које крваре од дувања у трубу што ми је после матори причао...

Али када сам га питао какви су били концерти, рекао ми је:"Знаш, сви ти што и иначе долазе у Београд, то су ти све испушене луле. Мало ко дође овде на врхунцу каријере... Долазе или на почетку, када и нису баш нешто популарни, или на крају каријере када људи почињу полако да их заборављају."

И то је стварно тако, Максо...

Не знам да ли бих могао на прсте једне руке да ти набројим концерте у Београду оних врхунских светских познатих имена којима сам присуствовао, а који нису отаљавали и ошљарили посао јер већина њих није знала ни где се, у ком делу Европе налази, а камоли да зна за Београд...

Ево, пробаћу да набројим квалитетне концерте у Београду иностраних извођача разних жанрова на врхунцу каријере...

Токинг Хедс, Џошуа Редман,...

Јбг, не могу даље да се сетим.

Мајлсов концерт био одличан. Али Мајлс се већ тада гасио. Није био овде када је био млађи.

Били седамдесетих и Дип Парпл, Бони М,... Тезгарили.

Помирите се са тим и не причајте више "како је овај град некада бацао светла далеко" јер то једноставно није тачно.

Били смо музичка касаба и седамдесетих и осамдесетих исто као што смо то и данас и никада нисмо били неки центар који привлачи стране музичаре.

Што се пре помирите са тим, лакше ћете престати да живите у тој романтизованој и идеализованој прошлости.

shmoo shmoo 19:23 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

predatortz
Смрт као и свака друга смрт.

Није ни узвишена ни лепа ни компликована.

Само је смрт.

И ништа више и ништа мање од тога.


Vidi se da si bio na smeru za lingvistiku, a ne na književnosti.

Smrt je bre tema neiscrpna, nikad nije samo smrt i nikad nije ista.






predatortz predatortz 19:30 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Били смо музичка касаба и седамдесетих и осамдесетих осто као што смо то и данас и никада нисмо били неки центар који привлачи стране музичаре.

Што се пре помирите са тим, лакше ћете престати да живите у рој романтизованој и идеализованој прошлости.


Ljudi, ja sam ovaj grad svesno izabrao za život. Nije da nisam mogao drugde. Mi bolji nemamo, naš je i iskreno ga volim.
Rekao sam da odavno, odakle god da se vraćam, imam osećaj da dolazim kući.
Ne kući u onom skučenom smislu, krovu i zidovima, nego kući gde ti je srce ispunjeno tim osećajem pripadnosti. Taj osećaj za grad u kom sam rođen sam odavno izgubio.
A evo, već duže ovde živim nego što sam živeo tamo.

Ali, da ne lažemo sebe...
Ovaj grad i ova država nikad nisu imali neki poseban značaj. Ovaj grad je naš i ničiji drugi centar. Nekada jugoslovenski, sada srpski. Nikad više od toga.

shmoo shmoo 19:44 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

predatortz
Били смо музичка касаба и седамдесетих и осамдесетих осто као што смо то и данас и никада нисмо били неки центар који привлачи стране музичаре.

Што се пре помирите са тим, лакше ћете престати да живите у рој романтизованој и идеализованој прошлости.


Ljudi, ja sam ovaj grad svesno izabrao za život. Nije da nisam mogao drugde. Mi bolji nemamo, naš je i iskreno ga volim.




Наравно. То се уопште не доводи у питање.

Какав је да је, наш је.

И немамо други.


Rekao sam da odavno, odakle god da se vraćam, imam osećaj da dolazim kući.
Ne kući u onom skučenom smislu, krovu i zidovima, nego kući gde ti je srce ispunjeno tim osećajem pripadnosti. Taj osećaj za grad u kom sam rođen sam odavno izgubio.
A evo, već duže ovde živim nego što sam živeo tamo.




Ali, da ne lažemo sebe...
Ovaj grad i ova država nikad nisu imali neki poseban značaj. Ovaj grad je naš i ničiji drugi centar. Nekada jugoslovenski, sada srpski. Nikad više od toga.



Осим геостратешки.

Знаш већ, правац југоисток, моравско-вардарска долина и вишевековни немачки сан да обале Дунава, па по 100 км лево и десно у копно, од извора до свог ушћа буду насељене Немцима или макар онима који ће Немца беспоговорно слушати.

Или што би рекле оне Андрићеве бабе са пијаце Зелени венац:

"Овај Београд мимо све друге вароши. Привлачи рат као магнет."

(Записао то Андрић у Знаковима поред пута.)

А осим тог геостратешког интереса, Београд је као град значајан само нама зато што живимо у њему и никоме више.

maksa83 maksa83 19:57 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Не знам да ли бих могао на прсте једне руке да ти набројим концерте у Београду оних врхунских светских познатих имена којима сам присуствовао, а који нису отаљавали и ошљарили посао јер већина њих није знала ни где се, у ком делу Европе налази, а камоли да зна за Београд...

Ovo - po mom iskustvu - apsolutno nije tačno. Onaj koncert za koji je to bilo apsolutno tačno (nesrećni Red Hot Čilipejprs što bi rekao poslanik Zoran Babić) sam falabogu propustio. Po mom sećanju Igi Pop je isto bio sranje ali ne što se on nije trudio (skako go i znojav ko uvek) nego zato što je Hala 1 (uskoro pokoj mu duši pošto ga sele u valjda Surčin) Beogradskog Sajma akustički nepodesna za koncerte.

Što se tiče onih navedenih džezera oni nipošto nisu bili ovde na zalasku karijere, to su pedesete i šezdesete godine a oni su tada u nekim četrdesetim godinama. Pomenuti Pixies su bili ovde na uzlasku karijere, i onda nastupa 10 godina sankcija (inače muzički vrlo zanimljivih, uspon i pad grandža) kada se ne dešava ništa osim 1997. Ice T i Bodycounta koji je probušio sankcije i istrčao na binu u Zvezdinom dresu, što je mora se priznati najs tač, i otprašio pošteno svo revolucionarni ubi-zakolji-da-pandur-ne-postoji kanon.

Pixies u Beču 2019. su, moram da kažem, bili prilično bezveze - anemično, nemam bolju reč. Gasometar je prostor otpr. veličine dva SKC-a i ja sam mislio da su njega stigle godine pa je pozaboravljao tekstove sopstvenih hitova + nema Kim Deal na basu i to je to, gotovi Pixies, ali izgleda da je bilo do bečke publike - oni koji su bili tamo sa mnom tada i na Pixies u Beogradu 2022. kažu da je to dupe i oko, da je koncert u Beogradu bio fantastičan.

Isto važi npr. za Deep Purple koji su iako đedovi i ne sasvim moja šoljica rakije (osim hitova koje svi znamo) prašili na jednom sasvim drugom nivou za koji sam mislio da je rezervisan za savršeno naštelovane i uigrane biznise kao što je Metalika, ali Deep Purple je nekst level. Pitaj vcucka (šta je sa njim, je l živ? Javi se vcucko!) bio je i on. Isto važi i za Nika Kejva koji nas ne preskoči ni na jednoj turneji.

Tako da to da ovde oni dolaze da umru i otaljavaju prosto nije tačno na mom uzorku, a po pričanju mog ćaleta koji je bio na većini tih džezova ovde (ja sam promrdao mami u stomaku na Count Basie Orchestra) ni oni nisu otaljavali.

Dizi Gilespi 1981., neki mangup iz publike mu na kraju koncerta dobaci:

- Hey Dizzy, don't forget your trumpet!

Dizi: Yeah and you don't forget your mother.

I tako...
maksa83 maksa83 20:05 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Ovaj grad i ova država nikad nisu imali neki poseban značaj.

Da nije imao značaj ne bio preko 40 puta srušen i opet izgrađen i bio predmet otimanja u preko 100 ratova. Prosto je na mnogo zgodnom i mnogo nezgodnom mestu.
milisav68 milisav68 20:06 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

maksa83
Oni su mahom punili Dom Sindikata, a ja znam dobro kolike su te tribine na Kalemegdanu (one "iza ćoška" gde je nekad bio i mini golf) i da ti kažem - ni nalik.

Uh, Dom Sindikata - 2000 mesta, a ovamo tribine + parter + Poselo svake nedelje, a koncerti jednom u mesec dana.A može i drugačije da se "meri".Poselo je zimi bilo i u hali Pionir (8000 tribine + parter), i ne samo tamo.Uostalom, znamo tiraže ploča narodnjaka i ostalih.
Ne razumem šta ovim hoćeš da kažeš u ovom konkretnom kontekstu.

Pa za sve izvođače koje si nabrojao nije postojalo veliko interesovanje - a i nisu bili "skupi", za razliku od velikih i aktuelnih izvođača.

Ono što ja pamtim iz osamdesetih, to su Dire Straits i Iron Maiden.Prvi su letovali u Dubrovniku i kretali na svestsku turneju posle albuma Brothres in arms, a drugi već bili jednom + hevimetal atrakcija sa svojim ozvučenjem (što je mene privuklo), bio pun Pionir, karta bila 6000 dinara (25DM).

Ono što hoću da kažem je da sve to sa čime hvalite prethodno vreme je bilo malo elitistički, a druga stvar (ono što je pitao i Tasa) - ko ti je danas Majls Dejvis, koji neće da dođe u Beograd?
predatortz predatortz 20:11 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

maksa83
Ovaj grad i ova država nikad nisu imali neki poseban značaj.

Da nije imao značaj ne bio preko 40 puta srušen i opet izgrađen i bio predmet otimanja u preko 100 ratova. Prosto je na mnogo zgodnom i mnogo nezgodnom mestu.



Jasno je da nisam mislio na tu vrstu značaja. Govorili ste, čini mi se, o kulturnom značaju Beograda, sa akcentom na pop kulturu. Uvek je bio lokalnog karaktera.

To što su nas mlatilli i što smo se mlatilli je isključivo stvar geografije.
Jbga, tako nam zapalo.
maksa83 maksa83 20:20 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Pa za sve izvođače koje si nabrojao nije postojalo veliko interesovanje - a i nisu bili "skupi", za razliku od velikih i aktuelnih izvođača.

Pa nije u tome stvar. Idi nađi Kako Smo Propevali, stav prema "popularnoj zapadnoj muzici" je bio da to nije u skladu sa revolucinarnim putem i nešto čemu treba izlagati našu omladinu. Nećemo drugovi ovde da dovodimo one s kosama što se fiksiraju (za to imamo našeg Željka Bebeka).

Tek kad je Hromi Daba odapeo sve to počinje da se raskravljuje i zemlja kreće da se otvara, a onda su se desile devedesete. Pixies ko Pixies, ali mislim da je to što su Pixies bili baš u Beogradu ovde 1989. vrlo bitan momenat i daje neku ideju kako bi taj vektor išao da ga nisu prekinule devedesete. Kada je sve to prošlo dobili smo opet i koncerte i Exit koji je na nešto ličio i ... evo sad imaš Senidah na mejn stejdžu Exita i Pelageu (za koju, priznaj, nisi znao da postoji) na Trgu Republike.

P.S. Ovaj Pinki se spremio da vidi svog Tita na Belgrade Beer Festu 2019. ali je Džoni Mar to veče otkazan zbog kiše ... koja na kraju nije ni pala. Pijebemti meteroologe i Bir Fest i sve u pičku lepu materinu kad moram da kažem.

maksa83 maksa83 20:24 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Jasno je da nisam mislio na tu vrstu značaja. Govorili ste, čini mi se, o kulturnom značaju Beograda, sa akcentom na pop kulturu. Uvek je bio lokalnog karaktera.

Popkulturno je bio regionalni centar. To je prosto tako. Da li bi bilo tako da ovi okolo nisu bili baš ozbiljno pričepljeni ruskom komunističkom čizmom pitanje je, ali je bilo tako kako je bilo. U svetskim i evropskim okvirima je bio beznačajan, ako izuzmemo da su Idoli imali neki cult following u Poljskoj i da je Đoka Marjanović pržio u Rusiji po deset koncerata za redom i bio i tamo zvezda ko Bata Živojinović u Kini jer je njima sirotima bilo sve zabranjeno pa im je on (Đoka) bio prozor u svet.



angie01 angie01 20:37 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

i da je Đoka Marjanović pržio u Rusiji


u Rusiji je przilo vise njih i vise njih je bilo bas popularno, jedino je Djoka bio korak isperd-u nekom slicnom odnosu, kao i ovde sto je bio u ono svoje vreme.

sve u svemu, razni nasi umetnici su probili okvire nase zemlje i ozbiljno skrenuli paznju na sebe negde napolju i to za stranu publiku i to nije mala stvar s obzirom na sve,..pa Olivera Katarina je punila parisku Olimpiju 72 veceri za redom, uz padanje u trans ondasnjeg krem de la krem ekipe.
predatortz predatortz 20:40 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Popkulturno je bio regionalni centar.


Da, regionalni, slažem se. Samo nam je tada današnji region bio lokal.
Što se Juge tiče, Beograd i Zagreb su svakako odskakali u odnosu na ostale sredine.
Ljubljana je bila učmala, Sarajevo jeftino, Pula i Rijeka veoma solidni za gradove te veličine.
Moja Tuzla, što se lokalne scene tiče, nikakva! Banjaluka isto! Kada porediš gradove te veličine, ni prineti Kragujevcu recimo.
Mislim, u gradu se slušala jako dobra muzika, urbana nota je bila evidentna i veoma primetna, ali Tuzla nije iznedrila ni jedan bend.
Fanove da, bendove ne! Začudo, jer je imala veoma jaku muzičku školu i veliki broj poklonika rok i pop kulture.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:41 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

maksa83
Jasno je da nisam mislio na tu vrstu značaja. Govorili ste, čini mi se, o kulturnom značaju Beograda, sa akcentom na pop kulturu. Uvek je bio lokalnog karaktera.

Popkulturno je bio regionalni centar. To je prosto tako. Da li bi bilo tako da ovi okolo nisu bili baš ozbiljno pričepljeni ruskom komunističkom čizmom pitanje je, ali je bilo tako kako je bilo. U svetskim i evropskim okvirima je bio beznačajan, ako izuzmemo da su Idoli imali neki cult following u Poljskoj i da je Đoka Marjanović pržio u Rusiji po deset koncerata za redom i bio i tamo zvezda ko Bata Živojinović u Kini jer je njima sirotima bilo sve zabranjeno pa im je on (Đoka) bio prozor u svet.





Pa u odnosu na muzicku pop-kulturu su u evropskim i svetskim okvirima i Brisel (izuzimajuci VCD), Bec (izuzimajuci Falka i jedan hit o Opusa), Kopenhagen ili Lisabon iz tog vremena nebitni. Jasno je da su veliki bendovi cesce svirali na Zapadu jer im je to bilo poznato okruzenje, poznat sistem dok je ono u Jugoslaviji nekom bilo poznato nekom ne. Ali publika jeste postojala i postoji.

Sto se nepop-kulture tice sasvim pristojan doprinos.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:43 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Tuzla nije iznedrila ni jedan bend


Rupa u zidu! Mislim na bend.
predatortz predatortz 20:44 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Neues aus der Nachbarschaft
Tuzla nije iznedrila ni jedan bend


Rupa u zidu! Mislim na bend.

I Teruse nekad...
shmoo shmoo 20:51 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

maksa83

Ovo - po mom iskustvu - apsolutno nije tačno.



Добро, ово за џезере седамдесетих и осамдесетих морам да ти признам да си у праву за неке од њих...

Натерао си ме да вртим филм уназад и да се присећам... Али чињеница је да су они долазили овамо пре свега захваљујући познанствима и контактима са нашим тадашњим музичарима...

(Сетио сам се концерта Кларка Терија са Гут-Марковић секстетом у Коларцу.)

Али деведесете стварно не можеш да узимаш као неки параметар за ову причу. Сећам се, бре, колико је водичица у бусу била одушевљена када смо после санкција ушли бусом у Грчку. Ишла кроз цео аутобус, све нас грлила и љубила:"Ушли смо у Грчку! Ушли смо у Грчку!" К'о да је то не знам какав успех у животу... Али тада то јесте тако било. И зато ти кажем, ако је то тако било са земљом под санкцијама, не можемо онда деведесете да рачунамо.

Али ово после 2000. Када су полако почели да долазе.

Исти квалитет и исто оно што смо имали и када је "овај град бацао светла далеко".

Ништа гори нису сада ови што долазе из иностранства да нам свирају од оних из осамдесетих.

Уосталом, сам си поменуо Ника Кејва... Па пензионере из удруге Дип Парпл...

И зашто је онда "овај град некада бацао светла далеко", а данас му то не признајеш?

(Кажем, слажем се за џезере... Неке, не све...)

Јбг, Максо, прошле године у Београду нам свирала Нубија Гарсија...

А то ти је у истој равни као да су нам некада давно у Београд долазили Дизи, Каунт Бејзи или Сачмо, али на врхунцу каријере, а не пред пензијом.

Само што ту када причамо о свему томе, треба узети још две ствари у обзир... Прва, била корона... Какви су нам били фестивали и концерти 2020, 2021? Онлајн?



А друго, данас је то са музиком и концертима и групама и жанровима и популарношћу много другачије него некада јер имамо интернет, све нам је доступно, на један или други начин... И публика је и подељена по жанровима, свако иде на оно што га интересује.

А некада када није било интернета и није нам све то било тако доступно, долазак сваког страног музичара у Бгд. био прави мали празник па макар тај био и испушена лула и отаљавао свој посао.

Другачије је данас време када је то у питању... Концерти и музика...

У јуну ове године су ти у Београду певали Ана Нетребко и Јусиф Ејвазов... И Јасмин Леви... Не разумем се у класику и не пратим као ни у то што ради Јасмин Леви, али упућени ми рекоше да су они у самом светском врху својих жанрова музике.

Па мало ли је?

(И то је то што ти рекох, публика се поделила, иде на оно што жели да слуша, а некада смо, пре деведесетих, ишли на све јер нам је сваки концерт страних извођача било ког жанра био доживљај.)

И сад, објасни ми зашто је онда "овај град некада бацао светла далеко", а данас треба да га пљујемо као нешто најгоре на свету по питању културе, музике,...?

Недавно ми био у гостима један Немац из Минхена. Боравио 10 дана, имао времена да ландара по Београду. И онда ми рекао да је запањен када је видео колико културних догађања има у овом Београду, свега и свачега и за свакога понешто, концерата, изложби, представа,... и да то и није баш случај у његовом Минхену.

Не знам да ли ми је то рекао само зато што сам му домаћин па да ми поласка, али деловало ми је да сасвим озбиљно то мисли јер он не спада у људе који би се пренемагали око било чега.

(И најавио ми се да ће доћи опет, овај пут на Нишвил, макар једно вече... Очекујем га...)

Али заиста је тешко поредити по свим тим културним догађањима Београд (и Србију) осамдесетих и данас... Неупоредиво је. И ово данас је много богатије, шареније, много шира понуда,...

(Не поменусмо Егзит, бре!)

Али су и времена другачија.

Али није једноставно тачно да је Београд некада био метропола, а да је данас културна рупчага. Није тачно.

Само треба човек данас да нађе шта га занима, изабере међу подоста тога и да онда иде на то.





predatortz predatortz 21:00 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Недавно ми био у гостима један Немац из Минхена. Боравио 10 дана, имао времена да ландара по Београду. И онда ми рекао да је запањен када је видео колико културних догађања има у овом Београду, свега и свачега и за свакога понешто, концерата, изложби, представа,... и да то и није баш случај у његовом Минхену.


Ja sam šveci i njenom partneru Holandezu, a došli su iz Groningena, kad sam primetio da su se zagledali u lokale u prepunom Knezu rekao:

Alo bre, seljaci! Nemojte da me blamirate!

Šalu na stranu, taj njen partner, a bio je neki HR direktor u nekoj jakoj firmi, dakle čovek koji je video sveta, mi je priznao da ono što je video u Beogradu nije ni izbliza očekivao.



shmoo shmoo 21:03 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

milisav68

hevimetal atrakcija sa svojim ozvučenjem (što je mene privuklo)



Сад си ме подсетио како сам бежао са часова у Земунској гиманзији, заједно са Локнером, Бајагиним клавијатуристом, иста смо генерација, само да бисмо гледали како Пет Метини истоварује опрему из камиона пред концерт у Пинкију.

Вредело је тих неколико неоправданих часова.

shmoo shmoo 21:04 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

predatortz

Alo bre, seljaci! Nemojte da me blamirate!






Иди бре, Предаторе... Насмеја ме слатко.

maksa83 maksa83 21:05 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

И сад, објасни ми зашто је онда "овај град некада бацао светла далеко", а данас треба да га пљујемо као нешто најгоре на свету по питању културе, музике,...?

Ne stvara. Beograd više ne stvara, supkultura je nestala. Ovo što se danas napabirči je mediokr u najboljem slučaju. Osamdesete su u Beogradu bile sjajne a tek devedesete su - mučne kakve su bile - bile popkulturna renesansa nastala na zamajcu osamdesetih - nisi znao na koji bi pre domaći koncert išao, jebeš strance za njih se pobrinula Stara Zagora (tamo su se u Bugarskoj štancali piratski CD-ji). Dvehiljaditih se pojavilo nešto originalne dobre domaće elektronike i onda je ... sve umrlo.

Da ne citiram ostalo potpuno dozvoljavam da si u pravu što se tiče mejnstrima - da mene stvari više ne zanimaju dovoljno da bih znao šta se dešava a i da je jućub i sve ostalo što daje svu muziku na izvolte tu dosta toga izporemećao, da vremena jesu globalno drugačija.

P.S. Brajović je kontaktirao i probao da dovede one Japance što nam je krosover otkrio, ali je to neđe zapelo.


predatortz predatortz 21:06 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

shmoo
milisav68

hevimetal atrakcija sa svojim ozvučenjem (što je mene privuklo)



Сад си ме подсетио како сам бежао са часова у Земунској гиманзији, заједно са Локнером, Бајагиним клавијатуристом, само да бисмо гледали како Пет Метини истоварује опрему из камиона пред концерт у Пинкију.

Вредело је тих неколико неоправданих часова.



Samo da ti kažem da je tvoj kolega, Boško, koji u Zemunskoj predaje srpski mom sinu, pravi kralj!
Ono kako on radi sa klincima, nekonvencionalno, učeći ih da budu ljudi a ne gmizavci, retko se sreće.

milisav68 milisav68 21:10 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

maksa83
Pa nije u tome stvar. Idi nađi Kako Smo Propevali, stav prema "popularnoj zapadnoj muzici" je bio da to nije u skladu sa revolucinarnim putem i nešto čemu treba izlagati našu omladinu. Nećemo drugovi ovde da dovodimo one s kosama što se fiksiraju (za to imamo našeg Željka Bebeka).

Pa da, to što pričaš je uzrok (jedan od), a ja pričam o posledicama, i takav stav je bio od raskida sa SSSR-om.Daj džez, daj meksikansku muziku.. nećemo čupavce, al to je uveliko bilo bajato pecivo.

A zato vreme ti Lepa Lukić&co se penju na stolove i pevaju po kafanama i vašarskim šatrama.Pa Đorđe Marjanović je i napravio karijeru tako što je prvi skinuo sako, zavrteo ga i bacio.
predatortz predatortz 21:13 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Ne stvara. Beograd više ne stvara, supkultura je nestala. Ovo što se danas napabirči je mediokr u najboljem slučaju. Osamdesete su u Beogradu bile sjajne


Mi smo generacija koja je doživela pik jednog društva, pre njegovog pada. Osamdesete u mnogo čemu jesu bile sadržajnije od onoga što je usledilo posle njih. U kulturi kojom smo mi zadojeni, posebno. Ja imam problem da, što se muzike tiče, skoro ništa novo ne mogu da svarim. Jedino mi se Hladno pivo nekako podvuklo pod kožu, ali prsoše...
A ne zaboravi, to su bile i godine naše mladosti. Samim tim nama posebnije nego nekim drugim.
Sad smo mi oni ćalci koji seru, a klinci prevrću očima.
shmoo shmoo 21:22 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Neues aus der Nachbarschaft

Jasno je da su veliki bendovi cesce svirali na Zapadu jer im je to bilo poznato okruzenje, poznat sistem



И веће паре.

То је основно.

Колика је платежна моћ грађана у Србији? Колико њих може себи да приушти карте од по 70-100 или више евра за концерт?

И не само музика...





(Navijači minhenskog Bajerna su na sinoćnom meču protiv Pari sen Žermena na "Parku prinčeva" (0:1) izrazili svoje nezadovoljstvo zbog cena karata.)


На колико онда светских музичких звезда можемо да рачунамо да ће нам доћи?

Слушам данас на радију Мају Митић са Нишвила... Позоришни део...

Каже жена, наравно да већ сада размишљамо о програму за следећу годину.-.. Али прва ствар коју при томе гледамо је наш буџет... Једно су жеље, а друго могућности...

milisav68 milisav68 21:26 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

shmoo
Вредело је тих неколико неоправданих часова.

Pa pazi, do tad, gledao samo domaće bendove gde se uglavnom pravila neka buka, i Dire Straits na sajmu gde sve odzvanja i pravi se eho, i onda čujem dolazi Iron Maiden (a čitao sam da su jedan od retkih bendova koji imaju svoje ozvučenje, i da vode računa o zvuku).Pa kad bubnjar lupi bas bubanj, želudac se zalepi za kičmu, a od činela ispadaju oči.
maksa83 maksa83 21:32 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Pa pazi, do tad, gledao samo domaće bendove gde se uglavnom pravila neka buka, i Dire Straits na sajmu gde sve odzvanja i pravi se eho

Ja ne znam zašto su toliko insistirali na Hali 1 kao mestu za koncerte, ono je katastrofa i tu nikakav saund indžiniring i fensi oprema ne mogu da pomognu. To mesto prosto NIJE za to, ćaozdrao.

Isti taj Igi Pop koji je na Sajmu imao onaj svadbarski "mlada i mladoženja-nja-nja-nja... poštovani gosti-sti-sti-sti..." reverb je na Exitu 2004. na mejn stejdžu bio fenomenalan, kao i Brand New Heavies, i Cypres Hill, i Soulfly...
angie01 angie01 21:33 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Pa da, to što pričaš je uzrok (jedan od), a ja pričam o posledicama, i takav stav je bio od raskida sa SSSR-om.Daj džez, daj meksikansku muziku.. nećemo čupavce, al to je uveliko bilo bajato pecivo.


nisam bas sve otpratila,...al sve je imalo neku razvojnu fazu, pa i to oko muzike, ja ne znam sta se tacno zamera,...svi domaci rok bendovi su nastali sezdesetih i pocetkom sedamdesetih, ploce stranih rok grupa prvo nije bilo, nego se islo u london po njih, a posle si mogao da ih kupis i ovde,...koncerti, svirke,...u poredjenju sa zemljama koje je kontrolisala Rusija, vise nego dobro,..gledao si sve filmove, nekada su premijere u Njujorku i u Beogradu bile sa par dana razlike...

kakva bre Lepa Lukic na stolu,...u to neko vreme su bile bas vise nego pristojne emisije narodne muzike, sa odabranim izvodjacima- oni su sada cista klasika,...i nusu bili forsirani, naprotiv, vise je bila zastupljena zabavna muzika, slageri,...pa samo oni festivali su bili ozbiljni projekti, kvalitetni, sve najbolji muzicari, dirigenti, kompozitori izvodjaci, voditelji- po ugledu na San Remo- danas, kada pravis listu nekih dobrih stvari, sve su iz tog vremena,...

ne znam otkud toliko pljuvanja po necemu sto fakat nije za pljuvanje,

paradoks je, kada se prica, recimo ovako, pa krene osporavanje svega, a posle se na temu neke muzike, kace samo pesme iz tog perioda, jao ja volim ovu stvar, a ja ovu,....pa iz toga svega ste svi vi potekli, odrasli, formirali se, evo ne znam o cemu pricate,...ko da ste ziveli pod causeskom.
angie01 angie01 21:34 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ja ne znam zašto su toliko insistirali na Hali 1 kao mestu za koncerte, ono je katastrofa i tu nikakav saund indžiniring i fensi oprema ne mogu da pomognu. To mesto prosto NIJE za to, ćaozdrao.


saglasna.
predatortz predatortz 21:38 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču


Ja ne znam zašto su toliko insistirali na Hali 1 kao mestu za koncerte, ono je katastrofa i tu nikakav saund indžiniring i fensi oprema ne mogu da pomognu. To mesto prosto NIJE za to, ćaozdrao.


D' prostiš jer može puno da primi!
A onda, što bi rekli IdiJoti - mi smo ovde samo zbog para...
Trpaj, naplati, otaljaj i briši još dok traje predstava.
shmoo shmoo 21:42 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

maksa83

Ne stvara. Beograd više ne stvara, supkultura je nestala.



Шта тачно подразумеваш под тим појмом данас?

Некада су то били рокенрол и стрип... Џез и филм већ у време када сам ја био клинац више нису били супкултура него етаблирана уметност.

Да ли се данас под супкултуром признају и ови клинци за које знам да се у просторијама једне бивше месне заједнице окупљају и праве позоришне представе?

Или група клинаца која се окупља такође на редовној бази да би читала, причала, а онда да би и сами цртали стрипове? Неки и писали своје прве почетничке књиге...

Много тога се подразумева под супкултуром данас, није то само музика.

А што се тиче стваралаштва...

Па већ дуги низ година ме прогања мучна мисао како одавно на глобалном нивоу нисам видео ни чуо ништа ново и оригинално и да је већина ствари које данас видим и чујем као "нове" (у било којој уметности) само рециклирање неких старих изанђаних идеја којима никаква нова амбалажа неће дати ореол стваралаштва.

То се ваљда зове постпостмодернизам са еклектицизмом као механизмом који омогућава да се све оне старе ствари убркљавају у нешто наводно новостворено, а онда у томе препознаш исте оне идеје из педесетих, шездесетих, седамдесетих,...

Сви су ми нешто хвалили Артан Лили... Одем, послушам...

Коректни јесу, али нема ту ничег новог и оригиналног. Прежвакавање старога...

И тако ти је по целом свету... Ако не нађу инспирацију у етно звуцима, онда копају и траже по прошлости, па онда препакују...

Нигде на видику ничега новог.

Не може онда Београд и Србија да буду мимо света и бољи по том питању од свих других.





milisav68 milisav68 21:43 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

maksa83
Ja ne znam zašto su toliko insistirali na Hali 1 kao mestu za koncerte, ono je katastrofa i tu nikakav saund indžiniring i fensi oprema ne mogu da pomognu. To mesto prosto NIJE za to, ćaozdrao.

Verovatno zbog broja ljudi (prodatih karata, navodno je Bijelo Dugme sa Tifom prodalo 20.000).Drugo mesto po veličini je Pionir, gde zajedno sa parterom teško može da bude više od 10-11.000.
milisav68 milisav68 21:47 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
ne znam otkud toliko pljuvanja po necemu sto fakat nije za pljuvanje,

Nije nikakvo pljuvanje, već kulturan razgovor neistomišljenika, to je ono što nikad nećeš da naučiš.
angie01 angie01 21:50 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Nije nikakvo pljuvanje, već kulturan razgovor neistomišljenika, to je ono što nikad nećeš da naučiš.


a sta sam ti ja rekla nekulturno?

upravo sam rekla drugacije misljenje, ne razumem nastup.
milisav68 milisav68 22:05 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
a sta sam ti ja rekla nekulturno?

Upravo ono što sam citirao.

Ako neko kaže nešto što ti se ne sviđa - to je pljuvanje.
shmoo shmoo 22:07 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

predatortz

Samo da ti kažem da je tvoj kolega, Boško, koji u Zemunskoj predaje srpski mom sinu, pravi kralj!
Ono kako on radi sa klincima, nekonvencionalno, učeći ih da budu ljudi a ne gmizavci, retko se sreće.



Поменуо си ми га једаред... Надам се да ћу га упознати.




Mi smo generacija koja je doživela pik jednog društva, pre njegovog pada.



И један сасвим другачији систем вредности и правила игре у друштву.

Муку мучим да својим вршњацима објасним да ово више није она социјална држава у којој су ипак и поред свега две важне ствари, образовање и здравство, били доступни свима. Не могу никако да укапирају...

Мог старијег од мене комшију Перу Словенца (мислим, човек је стварно Словенац, па му је то и надимак у крају, али рођен је у Београду, у тиом нашем крају, знам га од детињства), иначе високообразованог, инжењер машинац по струци, а сада у пензији, не могу никако да убедим да ово данас није оно време када би он за свако од своје четворо (већ одрасле) деце добио стан када се буде рушила та његова стара, влажна кућица са три собичка.

Јбт, на преговорима са инвеститором који хоће да руши те наше старе куће и да на тим плацевима зида, Пера запео, тражи 4 стана од по 50 квадрата... Главни аргумент му је, ја имам четворо деце треба друштво да се брине о мени и 4 деце... А Пера је иначе само један од 7 сувласника на том плацу од 3 ара. Инвеститор га гледа бело, не зна шта би му рекао...

На крају се мени смучило јер два сата причамо, а мрднули од почетка нисмо:"Аман бре, Перо, није ти ово социјалистичка Југославија, а и Тито умро одавно! Кога, бре, данас брига за твоје четворо деце сем тебе?"

Тешко, баш тешко ми, те старије генерације које смо доживеле тај пик који помињеш, можемо да уклавиримо промењене односе у друштву и све пратеће појаве које су са тиме дошле као што је другачија култура (другачије се финансира) итд.

Сећам се да су ТВ Морони имали своје музичке пробе у неком од оних блокова 21,22,... Тако нешто. То зна Кросовер, ја никада нисам могао да упамтим бројеве блокова на Новом Београду. Имали су пробе у просторији коју су тражили од месне заједнице и добили је за пробе (чак и концерте). Бесплатно.

Ко ће данас клинцима на лепе очи, тек тако, да да просторију за тако нешто?

Овде код мене у бившим просторијама моје месне заједнице сада су приватни локали, продавнице, који плаћају кирију.

И зато је нама, нашим генерацијама, много тешко да схватимо да се све то изменило... Услови за постојање културе, бендова итд. сасвим су другачији од онога некада.


Sad smo mi oni ćalci koji seru, a klinci prevrću očima.




Све чешће то примећујем на себи и на клинцима око себе.



maksa83 maksa83 22:11 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Нигде на видику ничега новог.

Ne mora da bude novo, daj bilo šta, daj bluzeve, daj metale, daj Nirvana Tribjut bend, Žare i Goci Dub Foundation, bilo šta, Bah Bitlsi i Toma Zdravković su ionako već sve napisali.

A UPRAVO sam Artan Lili imao na umu sa onim "ono što se napabirči je u najboljem slučaju mediokr". Na ono se osamdesetih i devedesetih niko ne bi ni osvrnuo.

A stripova ... toga više nema, primećuješ. Supkultura se preselila na Internet, i kvalitet joj je u procesu opao. Tako da si ti verovatno u pravu da su moja očekivanja nerealna i neusklađena sa vremenom.

Umesto da okačim nekog Rick Beata koji kuka kako je muzika postala sranje konstatovaću da je u svetu indie ipak živ i zdrav - možda više nego ikad, samo više ne kreće od lokalnih svirki gde te zapaze pa nađeš nekog da te objavi pa ajmo radio ajmo TV, ajmo marketing nego napraviš, staviš na jućub pa ako te primete - primete i viralno prošire onda si nešto ubo.

maksa83 maksa83 22:15 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Ко ће данас клинцима на лепе очи, тек тако, да да просторију за тако нешто?

Pa neće niko, a nije ni onda, TV Moroni su imali sreće. Ostali su morali da se guraju u nečijoj sobi i ili ako nemaju bubnjeve da plaćaju Savi Kokošaru (ili Savi Svinjaru, razna imena je imao).

Zgrada BIGZ-a je do pre neku godinu bila supkulturna košnica i inkubator ali je prodata i ... to je umrlo, iako je Grad bogznakako obećavao da će "to da nadoknadi". Nije se desilo.
predatortz predatortz 22:21 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Главни аргумент му је, ја имам четворо деце треба друштво да се брине о мени и 4 деце.


E vidiš, ta logika nas je upropastila!
To da je neko dužan da brine o njemu i deci, taj način razmišljanja pravi mentalne invalide!

shmoo shmoo 22:21 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

milisav68
shmoo
Вредело је тих неколико неоправданих часова.

Pa pazi, do tad, gledao samo domaće bendove gde se uglavnom pravila neka buka, i Dire Straits na sajmu gde sve odzvanja i pravi se eho, i onda čujem dolazi Iron Maiden (a čitao sam da su jedan od retkih bendova koji imaju svoje ozvučenje, i da vode računa o zvuku).Pa kad bubnjar lupi bas bubanj, želudac se zalepi za kičmu, a od činela ispadaju oči.



На Сајму су се шездесетих одржавали они први рок концерти са масовнијом публиком (био сам маЉи, не знам то, причала ми моја 14 година старија сестра).

И тада никога није баш много интересовао квалитет звука.

Било оно, дај шта даш... Само да се прави бука.

А Ајрон Мејден сам гледао и слушао на оном дводневном концерту на Хиподрому 1981. године... Они су били главна група прве вечери, а друге вечери Бијело дугме...





(клик на слик)



angie01 angie01 22:25 10.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ako neko kaže nešto što ti se ne sviđa - to je pljuvanje.


ups, to je nekulturna rec?

pa cinjenica je da se omalovazava preko mere i realnih razloga.

ok, kritikujes nesto sto ne valja, al konstantno osporavanje i negiranje onog sto je bilo dobro- jeste pljuvanje,...i nisam mislila direktno na tebe, samo sam se na tvoj komentar nadovezala jer je bio poslednji u tom nizu i imao je te neke elemente,..sta je problem?
shmoo shmoo 22:41 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

maksa83

Ne mora da bude novo, daj bilo šta,



Нема, Максо... Нема на лагеру. Глобалном лагеру.

(Боже ме се опрости, замало да ми излети конц лагеру.)

A stripova ... toga više nema, primećuješ. Supkultura se preselila na Internet,


Видео сам.

staviš na jućub pa ako te primete - primete i viralno prošire onda si nešto ubo.



Само тако. Све оно што се некада подразумевало је од секундарног значаја.


Ко ће данас клинцима на лепе очи, тек тако, да да просторију за тако нешто?


Pa neće niko, a nije ni onda, TV Moroni su imali sreće.



Познавали су праве ликове из СУБНОР-а месне заједнице, ако ћемо искрено.


Zgrada BIGZ-a je do pre neku godinu bila supkulturna košnica i inkubator ali je prodata i ... to je umrlo, iako je Grad bogznakako obećavao da će "to da nadoknadi". Nije se desilo.



Е за то ми је највише жао што се тиче културе Београда последњих година... Ишао сам тамо понеки пут, гледао клинце шта раде и слушао клинце и много ме је радовало што је то Брашваново ремек дело нашло такву своју сврху... Мислио сам да је то права ствар за Београд и коинце који у њему свирају, цртају,...

Али ето...

Још када сам био клинац и пролазио бусом поред Сајма и када бих видео ону зграду преко пута тадашњег БИГЗ-а у Брашовановој згради, данас Југошпед, која је тада била запуштена, замишљао сам како бих ја у тој згради организовао простор за концерте, дискотеке, атељеа, биоскопске сале, дебатне клубове, читаонице,... Да цела зграда буде томе намењена.

А онда када су тако нешто слично урадили са зградом БИГЗ-а, одушевио сам се... Али џабе...



shmoo shmoo 22:42 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

predatortz
Главни аргумент му је, ја имам четворо деце треба друштво да се брине о мени и 4 деце.


E vidiš, ta logika nas je upropastila!
To da je neko dužan da brine o njemu i deci, taj način razmišljanja pravi mentalne invalide!




Ем нас упропастила, ем никако да схвате да је то погрешна логика.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:45 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

maksa83
Ко ће данас клинцима на лепе очи, тек тако, да да просторију за тако нешто?

Pa neće niko, a nije ni onda, TV Moroni su imali sreće. Ostali su morali da se guraju u nečijoj sobi i ili ako nemaju bubnjeve da plaćaju Savi Kokošaru (ili Savi Svinjaru, razna imena je imao).

Zgrada BIGZ-a je do pre neku godinu bila supkulturna košnica i inkubator ali je prodata i ... to je umrlo, iako je Grad bogznakako obećavao da će "to da nadoknadi". Nije se desilo.


BIGZ je bio odlican i tamo je nastalo par dobrih bendova. Od kojih su neki vec prestali da rade.

Strip ponuda je kod nas dosta dobra. Ali to su sve mahom prevodi. Postoji i strip scena i ima dobrih domacih autora ali oni zive u Srbiji ali ne objavljuju u svojoj kulturi nego crtaju za druge.

Verujem da bi sve to opet postalo dinamicnije da se uspostavi neka infrastruktura* sa stalnijim prostorima za vezbanje/svirke i da se malo vise love odvoji. Ali sad jos od kada je SNS zauzeo sve institucije to je kao da je KP Kine usao tamo i naredio od sada ovde samo narodne priredbe. U medjuvremenu cela generacija ce odrasti bez sanse da stvara svoju subkulturu.

*Da predupredim ovde kritiku: apsolutno je normalno i u kapitalizmu da drzava obezbedi mladima neki prostor za alternativnu kulturu (muziku, ples, pozoriste, blejanje...).
shmoo shmoo 22:58 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Neues aus der Nachbarschaft

i da se malo vise love odvoji.



То је кључно. Кажем ти, слушам данас Мају Митић за Нишвил... Покушавају да промене статус фестивала код државе (јер доноси заиста добру зараду граду и држави)тако што неће морати сваке године да конкуришу за средства за организацију него вероватно да имају своју ставку у буџету као фестивал од прворазредног значаја. (Мислим да је Иван Благојевић нешто о томе писао и на Блогу Б92.)

А овако... Сваке године неизвесност... Хоће ли проћи на конкурсу или не...

А следеће године славе 30 година постојања. Ред би био да их се држава Србија сети због тога.


*Da predupredim ovde kritiku: apsolutno je normalno i u kapitalizmu da drzava obezbedi mladima neki prostor za alternativnu kulturu (muziku, ples, pozoriste, blejanje...).



Па да, али ти заборављаш да смо ми тек изашли, колико јуче, из оне прве фазе капитализма која се, по Марксу, зове првобитна акумулација капитала.

Мораће још много година да прође да ми дођемо до овога о чему ти причаш.

О томе како се и колико плаћају порези код нас и на Западу и да не причамо... Не мора да буде по том питању баш као у скандинавским земљама, али овако како је сада код нас...

Много година ће морати да прође док не дођемо до овога што кажеш.

maksa83 maksa83 23:05 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Нема, Максо... Нема на лагеру. Глобалном лагеру.

Ovi Villagers of Ioannina City (stvarno su iz Janjine) su grčke viđene folk rok metal zvezde, drže koncerte i po Londonima. Ima, samo mora da se kopa.

shmoo shmoo 23:23 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

maksa83

Ima, samo mora da se kopa.


Слажем се.

То ми исто кажу и неки моји другари

Али мора много да се копа.

А за то треба времена и тако у круг.

Ко не може себи да приушти то неопхпдно време за копање, буде онда ускраћен за то што ваља, само га треба ископати.

freehand freehand 23:28 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Osamdesete su u Beogradu bile sjajne

Ajd sad ti objasni znalcima da na Kalemegdanu nije održavano samo poselo nego i neki od najboljih grupnih koncerata ikad. I onaj na kome se nas čćetrdeset nabilo pod veliki suncobran pod provalom oblaka dok Vilmoš kauboj sa bine ispaljuje hice iz svojih revolvera a tehničari se tresu u strahu da neko od muzičara-ludaka ne pogine na bini od udara struje jer neće da prestanu da sviraju pred takvom publikom.
ali, dok ti moraš da objašnjavaš ko su i šta su majls Dejvis, Veder Riport i Čik Koria - džaba krečiš, buraz.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:41 10.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

О томе како се и колико плаћају порези код нас и на Западу и да не причамо... Не мора да буде по том питању баш као у скандинавским земљама, али овако како је сада код нас.


Meni je tu Cile uvek odlican primer. Bio sam odusevljen dok sam tamo ziveo kakve su uslove oni napravili za alternativnu kulturu. Nisu bogati kao Skandinavci ali iz nekog razloga umeju. Doduse, nije da nemaju dugacku tradiciju pop kulture.

А овако... Сваке године неизвесност... Хоће ли проћи на конкурсу или не...


I to je ono sto ubije entuzijazam. Hvala Perunu oni se sa Nisvilom jos nisu predali. Kao ni Bojan Djordjevic.
angie01 angie01 00:00 11.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

dok Vilmoš kaubo


bas skoro sam slucajno upala u neku emisiju o Pedji Vranesevicu-koliko je to bio zanimljiv, obrazovan i lucidan covek.
shmoo shmoo 07:20 11.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

freehand

Osamdesete su u Beogradu bile sjajne


Ajd sad ti objasni znalcima da na Kalemegdanu nije održavano samo poselo nego i neki od najboljih grupnih koncerata ikad. I onaj na kome se nas čćetrdeset nabilo pod veliki suncobran pod provalom oblaka dok Vilmoš kauboj sa bine ispaljuje hice iz svojih revolvera a tehničari se tresu u strahu da neko od muzičara-ludaka ne pogine na bini od udara struje jer neće da prestanu da sviraju pred takvom publikom.
ali, dok ti moraš da objašnjavaš ko su i šta su majls Dejvis, Veder Riport i Čik Koria - džaba krečiš, buraz.


Па знаш како, овим новим клинцима мораш да објашњаваш. То су за њих све маторци.

И Вилмош каубој је са све Лабораторијом звука само тек једна коцкица у том мозаику прошлости који данашњим клинцима не значи ништа. Спроведи мини анкету међу клинцима данас па ћеш видети да њима то мораш да објашњаваш ко је био Мајлс, Чик Корија итд.

А за Хироми Уехару (била у Београду на Џез фестивалу 2015.) и остале мало савременије, занимљиво, данашњи клинци (они који слушају џез) знају...





Све то што ви набрајате као "сјајне осамдесете" данас не значи никоме осим нама који смо то проживели.

Али то је било давно.

И неће се вратити, брате.

Иде се даље.

И мислим онда да бисмо и ми такође морали да

ИДЕМО ДАЉЕ!





Можете ви до бесконачности гледати те старе пожутеле фотографије из своје младости, то ништа неће променити стање ствари какво је данас нити ће нам на сцену вратити Вилмоша каубоја или покојног Мајлса Дејвиса.

(Узгред, мени је Лабораторија звука са оним "Скакавац јој заш'о у рукавац" била на нивоу Мице Трофртаљке. Треш мјузик. Тејк ит ор лив ит рекордс. Нисам имао ништа против њих, али није то била баш нека висока уметност нити неки посебан доживљај у потрази за задовољењем културних потреба како би ови данашњи клинци из твоје носталгичне причице типа жал' за младос' помислили.)

Да закључим, осмадесете у Београду нису биле ништа сјајније у култури и уметности од онога што смо имали после или од овога што имамо данас.

(Знам то, живео сам тада у Београду. Можете, из неког свог тврдоглавог разлога који ми је непознат, тако да лажете оне који тада нису били присутни у Београду. Мене не можете.

И ако мене питаш пошто сам био присутан ту све време, београдска музичка рок сцена деведесетих са Децом лоших музичасра, Фамилијом, 357, Саншајном, Плејбојем и осталима је много боље звучала од оне сцене осамдесетих, поготово је много боље звучала од тог новог таласа израслог на Пакет аранжману који се често узима као пример за то како је "овај град некада бацао светла далеко", а после тога је све било лоше и говно како ви носталгичари упорно тврдите.)

Није то осамдесетих било баш тако узвишено и добро и сјајно и непрејебиво. Било је лепо, били смо млади... Али то је прошло. Па идемо онда даље, брате.

Него сте ви носталгичари били осамдесетих млађи (исто као и ја) па вам данас из ове перспективе, када у глави имате више вештачких зуба него својих док поваћавате диоптрије својих наочара свако мало, све то из осамдесетих (музика и уопште култура) изгледа тако како покушавате да то представите жалећи у свему томе пре свега највише за својом сопственом младошћу.









П.С. - Другачији је ово свет, Фрихенде, од оног у којем смо ми били млади.

(Рекао сам ти више пута, ти и ја имамо cohort effect (ЛИНК). Зато ти ово и говорим јер знам како ти је.

И што пре то будеш прихватио и почео да истражујеш то ново и доживљаваш у томе неко уживање, ако ни због чега другог а оно због радозналости која нам је свима рођењем дата, уместо да копаш по старом и одбаченом намештају и стварима на тавану или у подруму своје свести (послушај Алесандра Барика, брате ЛИНК И он осећа носталгију, нормално је то, нешто му недостаје, али га ипак још више занима ово ново.) вртећи неку стару музику по милионити пут јер мислиш да је била много боља од овога данас, боље ћеш се осећати, веруј ми.






Colin_bgd Colin_bgd 09:04 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

maksa83
Pa za sve izvođače koje si nabrojao nije postojalo veliko interesovanje - a i nisu bili "skupi", za razliku od velikih i aktuelnih izvođača.

Pa nije u tome stvar. Idi nađi Kako Smo Propevali, stav prema "popularnoj zapadnoj muzici" je bio da to nije u skladu sa revolucinarnim putem i nešto čemu treba izlagati našu omladinu. Nećemo drugovi ovde da dovodimo one s kosama što se fiksiraju (za to imamo našeg Željka Bebeka).

Tek kad je Hromi Daba odapeo sve to počinje da se raskravljuje i zemlja kreće da se otvara, a onda su se desile devedesete. Pixies ko Pixies, ali mislim da je to što su Pixies bili baš u Beogradu ovde 1989. vrlo bitan momenat i daje neku ideju kako bi taj vektor išao da ga nisu prekinule devedesete. Kada je sve to prošlo dobili smo opet i koncerte i Exit koji je na nešto ličio i ... evo sad imaš Senidah na mejn stejdžu Exita i Pelageu (za koju, priznaj, nisi znao da postoji) na Trgu Republike.

P.S. Ovaj Pinki se spremio da vidi svog Tita na Belgrade Beer Festu 2019. ali je Džoni Mar to veče otkazan zbog kiše ... koja na kraju nije ni pala. Pijebemti meteroologe i Bir Fest i sve u pičku lepu materinu kad moram da kažem.


Pixies '89 je bas bilo ono, epiphany, cak i za nas ateiste. A otkazivanje Johnny Marr-a nikad necu oprostiti rodnom gradu, bejah u Beogradu tada i bila je jedinstvena prilika da cujem maestra kako izvodi Smiths pesme uzivo na mestu (bukvalno) na kome sam odrastao...

Elem, u Beograd su dolazile grupe, i islo se da se gleda manje-vise sve, cesto cisto kulturoloski. Jedan od boljih koncerata (kao koncert), na primer, su bili The Mission u Hali Sportova na Novom Beogradu, bilo je fenomenalno. Posle par meseci (ako se dobro secam) na istom mestu su svirali The Sisters of Mercy, sto je, kao, trebalo da bude veca festa, ali je koncert bio tek minimum vise od tezge...

A inace, sto se tice Posela... Nije problem sto je bilo Posela u Beogradu i sto ga je posecivalo hiljade ljudi, niko nije imao iluzija da to nije vecinska Srbija, Jugoslavija, sta god. Problem je nastao kada je "naš", ionako mali, prostor poceo planski i prilicno brutalno da se zatvara jer je politika (tj. ratni ciljevi) bila da je za Srbe samo Poselo dovoljno...
shmoo shmoo 09:07 11.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

Neues aus der Nachbarschaft

entuzijazam


Право да ти кажем, све се само на томе и држи данас у Србији.

Чак и образовни систем иако је део државног система.

За сада ентузијазма још увек колико-толико има. И за Нишвил и за школство и за све друге ствари...

Докле ћемо издржати тако, не знамо.
maksa83 maksa83 09:36 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

A inace, sto se tice Posela... Nije problem sto je bilo Posela u Beogradu i sto ga je posecivalo hiljade ljudi, niko nije imao iluzija da to nije vecinska Srbija, Jugoslavija, sta god. Problem je nastao kada je "naš", ionako mali, prostor poceo planski i prilicno brutalno da se zatvara jer je politika (tj. ratni ciljevi) bila da je za Srbe samo Poselo dovoljno...

Podvukao bih ovo izlaganje druga colina.
gedza.73 gedza.73 09:47 11.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

shmoo
Чак и образовни систем иако је део државног система... За сада ентузијазма још увек колико-толико има

Što jes, jes. Obrazovanje kao iz Trećeg oka koje uređuju Milja Vujanović i Ljubiša (tvrdo Lj, meko Š) Trgovčević
SRBIJA JE NAPADNUTA KLIMATSKIM ORUŽJEM: Stručnjaci sa Mašinskog Fakulteta u Beogradu tvrde da pojava strašnog nevremena NIJE SLUČAJNA
23. Јула 2023.

Što bi reko Slobo 'aj svi u podrume, nemo' neko da posmatra pomračenje Sunca'


Gospodin Petković se profesionalno bavi astrologijom, regresijom kao i edukacijom u raznim okultnim disciplinama. Nadam se kako će u skladu sa novim obrazovnim programom biti gostujući profesor na fakultetu.
gedza.73 gedza.73 09:55 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Elem, u Beograd su dolazile grupe,

Bre Koline jeste vi prvo sebi stvorili bradu ali moglo je da bude nešto i van Beograda. Mada bilo je zajebano da neka poznata grupa ode na primer u Veliku Planu jer od 1000 ruža nije bilo ni autoputa ni aerodroma pa nam preostajala Lepa Brena sa Slatkim grehom eventualno Era Ojdanić. Verovatno je neki tadašnji Željko MItrović mislio da je seljaci vole samo Poselo.
Samo karma je kučka. Pa sad Beograd prestonica najgore moguće muzike i besmislenih tekstova.
maksa83 maksa83 09:59 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Pixies '89 je bas bilo ono, epiphany, cak i za nas ateiste. A otkazivanje Johnny Marr-a nikad necu oprostiti rodnom gradu, bejah u Beogradu tada i bila je jedinstvena prilika da cujem maestra kako izvodi Smiths pesme uzivo na mestu (bukvalno) na kome sam odrastao...

Da, na to sam se i ja spremao, mada je moram priznati pomalo tužno gledati ga kada pokušava da peva D Smic, to prosto nije njegov forte i opseg mu je ozbiljno ograničen u odnosu na onog mentola Morisija koji je - iako po meni muzički manji kalibar u tom dvojcu - napravio uspešniju solo karijeru i usput uspešno dovlačio publiku na koncerte istim pretekstom da će da čuju D Smic. Džoni Mar neke D Smic pesme može da peva otpr. max 70% a neke ne može uopšte pa i ne pokušava. Nego ode i poslednja nada da će se oni ikad sastaviti pošto ode i Endi Rurk, jedan od po meni najnepravednije zanemarenih basista.




P.S. Kad su pitali Džonija Mara ko mu je omiljeni selebriti kog je upoznao kaže "Papa, zato što me jedini nije pitao kad će da se sastave D Smic".


P.P.S. Pročitao sam njegovu autohagiografiju, dobro je. Morisijevu sam probao ali sam posle prve strane odustao pošto egomanijak kakav je stilom pisanja i tu hoće da ti objasni da je on najlepši i najpametniji i da zato moraš da naduvaš sve procesore na 100% i posvetiš ceo dan jednoj rečenici. Idibreukurac budalo pričaj mi priču mojne glumiš fakin Šekspira.
maksa83 maksa83 10:01 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Samo karma je kučka. Pa sad Beograd prestonica najgore moguće muzike i besmislenih tekstova.

Smej se smej se, zapevaće Pelageja i pred tvojom kućom, u duetu sa Ярослав Юрьевич Дронов Shamanom...
Colin_bgd Colin_bgd 10:04 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

gedza.73
Elem, u Beograd su dolazile grupe,

Bre Koline jeste vi prvo sebi stvorili bradu ali moglo je da bude nešto i van Beograda. Mada jeste zajebano bilo da neka poznata grupa ode na primer u Veliku Planu jer od 1000 ruža nije bilo ni autoputa ni aerodroma pa nam preostajala Lepa Brena sa Slatkim grehom eventualno Era Ojdanić. Verovatno je neki tadašnji Željko MItrović mislio da je seljaci vole samo Poselo.
Samo karma je kučka. Pa sad Beograd prestonica najgore moguće muzike i besmislenih tekstova.

Nije Beograd spomenut u smislu ekskluzivnosti ili neke visinske nadmenosti, nego samo pisem o onome cemu sam bio, tada, svedok, pa nesto o tome znam. Ko je sve gostovao u Kragujevcu, molim te napisi, ja se toga zaista ne secam...
gedza.73 gedza.73 10:06 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Smej se smej se, zapevaće Pelageja i pred tvojom kućom, u duetu sa Ярослав Юрьевич Дронов Shamanom...

Ne kvari mi trenutak male pakosti u kome uživam.


predatortz predatortz 10:07 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

A inace, sto se tice Posela... Nije problem sto je bilo Posela u Beogradu i sto ga je posecivalo hiljade ljudi, niko nije imao iluzija da to nije vecinska Srbija, Jugoslavija,


To je uvek bila, i biće, većinska Srbija, većinski Beograd, većinska Hrvatska...
Rok scena je pojela samu sebe, što bi rekao Cane suviše su se odnarodovali, a pojele su je i sankcije, smanjeno tržište, izolacija zemlje...

Generalno, ni u ostalim državama proisteklim iz bivše nam zemlje stvari ne stoje značajno bolje.

Ma, generalno!

Ono, da se izrazim rečnikom današnjih klinaca, što je nas vozilo odumire u celom svetu. I nestaće nestankom naših generacija.

gedza.73 gedza.73 10:19 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ko je sve gostovao u Kragujevcu, molim te napisi, ja se toga zaista ne secam...

U Hali Jezero su uglavnom bili narodnjaci. Kad te tako kljukaju ti bespovratno izgubiš vreme a onda ubrzano moraš da juriš kako bi stigao ono što si propustio. Jednostavno nemaš mogućnost (u smislu infrastrukture) da stigneš u Beograd a van Beograda skoro da nemaš izbor. Nisam ni mislio na nademnost nego na to koliko smo mi bili uskraćeni za mnogo toga. Možda bi drugačije ispali da smo imali više izbora.

Trg kao iz Nuova cinema Paradiso. Bina. Iza bine policajaca kom. 1. I on cupkao kasnije. Na terasi baka 80 +. Publika od dece u bebi kolicima do 77. Par rokera. Ostalo letnje haljinice, košuljice, džemperići 'nehajno' prebačeni. Za sedenje stolovi sa svećama, vinom i 'visokim' čašama. Ponegde aperol spritz. A onda kreće AC DC tribute band. nespojivo a opet lepo.
Selo takoreći.




maksa83 maksa83 10:26 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

a sedenje stolovi sa svećama, vinom i 'visokim' čašama. Ponegde aperol spritz. A onda kreće AC DC tribute band. Selo takoreći.

Šta fali tome, ja sam u Kikindi u neki kafić gledao fenomenalan Metallica tribute bend (iz mislim Novog Sada), ništa gori od originala nisu bili, i to je bilo super, čak si i pesme mogao da naručuješ. Neće ni Garbage ni Radiohead doći u Basingstoke ali hoće u 60km udaljeni Reading. Tokmu taka sekogaš što bi rekli Mirmidoncite.
Colin_bgd Colin_bgd 10:27 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

maksa83
Pixies '89 je bas bilo ono, epiphany, cak i za nas ateiste. A otkazivanje Johnny Marr-a nikad necu oprostiti rodnom gradu, bejah u Beogradu tada i bila je jedinstvena prilika da cujem maestra kako izvodi Smiths pesme uzivo na mestu (bukvalno) na kome sam odrastao...

Da, na to sam se i ja spremao, mada je moram priznati pomalo tužno gledati ga kada pokušava da peva D Smic, to prosto nije njegov forte i opseg mu je ozbiljno ograničen u odnosu na onog mentola Morisija koji je - iako po meni muzički manji kalibar u tom dvojcu - napravio uspešniju solo karijeru i usput uspešno dovlačio publiku na koncerte istim pretekstom da će da čuju D Smic. Džoni Mar neke D Smic pesme može da peva otpr. max 70% a neke ne može uopšte pa i ne pokušava. Nego ode i poslednja nada da će se oni ikad sastaviti pošto ode i Endi Rurk, jedan od po meni najnepravednije zanemarenih basista.




P.S. Kad su pitali Džonija Mara ko mu je omiljeni selebriti kog je upoznao kaže "Papa, zato što me jedini nije pitao kad će da se sastave D Smic".


P.P.S. Pročitao sam njegovu autohagiografiju, dobro je. Morisijevu sam probao ali sam posle prve strane odustao pošto egomanijak kakav je stilom pisanja i tu hoće da ti objasni da je on najlepši i najpametniji i da zato moraš da naduvaš sve procesore na 100% i posvetiš ceo dan jednoj rečenici. Idibreukurac budalo pričaj mi priču mojne glumiš fakin Šekspira.

Da, Set the Boy Free je dobra autobiografija, slazem se...

Inace, Andy Rourke-ova smrt je bas ispracena u ovdasnjim medijima. Sta god Morrissey brljao zadnjih 20 godina, The Smiths ovde imaju status nacionalnog blaga, sto apsolutno i jesu...
Colin_bgd Colin_bgd 10:28 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Neće ni Garbage ni Radiohead doći u Basingstoke ali hoće u 60km udaljeni Reading.

Jel ovo gledas mape za inspiraciju, ili iz glave?
gedza.73 gedza.73 10:37 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Šta fali tome, ja sam u Kikindi u neki kafić gledao fenomenalan Metallica tribute bend (iz mislim Novog Sada), ništa gori od originala nisu bili

U međuvremunu sam dodao kako bi' pojasnio 'ugođaj. Bilo je stvarno prelepa atmosfera (znam da će neko uzeti za zlo ali mi nekako uvek žao što nismo takvi a imamo kapaciteta).
to je bilo super, čak si i pesme mogao da naručuješ.

I ovde je bilo 'šta ćemo sledeće?' Još kad pevač počne na italijanskom da priča o kafi i lokalnim Šabac-Valjevo odnosima. Orkestar je bio iznenađujuće dobar.
maksa83 maksa83 10:39 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Jel ovo gledas mape za inspiraciju, ili iz glave?

Iz glave, jer sam u Basingstokeu (Boringstoke, Basingjoke kako ga još zovu englezi) sticajem okolnosti bio i majko mila kako tamo nema ničeg, zato je valjda i njihov simbol za nigdinu, a znam da je Reading na 60km odande i siguran sam da su i Garbage i Radiohead kad tad morali da se zadese na festivalu svako u svoje vreme.

Basingstoke inače figuriše i u Vodiču za Autostopere kroz Galaksiju, i tu se zajebavaju na račun kružnih tokova kojima je okružen:

“Excuse me?” said Arthur. “Are you trying to tell me that we just stuck out our thumbs and some green bug-eyed monster stuck his head out and said, Hi fellas, hop right in. I can take you as far as the Basingstoke roundabout?”.
shmoo shmoo 11:01 11.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

gedza.73

shmoo

Чак и образовни систем иако је део државног система... За сада ентузијазма још увек колико-толико има


Što jes, jes. Obrazovanje kao iz Trećeg oka koje uređuju Milja Vujanović i Ljubiša (tvrdo Lj, meko Š) Trgovčević



А ти иначе баш много знаш о образовању и о образовном систему у Србији?

Изнутра, је л'?

Или само мантраш те глупаве медијске мантре које чујеш?

Распитај се мало како то изгледа на твом љубљеном Западу.

У паблик скулс, наравно, не у приватним школама.

А у Србији ти је то сасвим свеједно, паблик или приватно, на исто му изађе.

Једина разлика је што тупави Срби мисле да када нешто платиш, добијеш и квалитет.

Јес, али замало.

michiganac michiganac 11:13 11.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

maksa83
Нема, Максо... Нема на лагеру. Глобалном лагеру.

Ovi Villagers of Ioannina City (stvarno su iz Janjine) su grčke viđene folk rok metal zvezde, drže koncerte i po Londonima. Ima, samo mora da se kopa.



Vidoh prije koju sedmicu da su oktobru u BG, ja pikirah Bratislavu.

Ovo pomjera i moj gorštački DNK iz ležišta





shmoo shmoo 11:13 11.08.2023

Бистрији или тупљи човек бива кад...





- Шта је ово?

- Не знам.

- Не знам ни ја ал' ево га опет!



Јбт, како сте досадни са тим својим тупавим петооктобарским мантрама!

Шта, бре, 'оћете више?

Да вам држава и друштво доделе плакету и споменицу и првоборачку пензију за тај 5. октобар 2000?

Смарате за све паре.





gedza.73 gedza.73 12:16 11.08.2023

Re: Да ли мислуваш дека сум секси?

А ти иначе баш много знаш о образовању и о образовном систему у Србији?Или само мантраш те глупаве медијске мантре које чујеш?

Šta sam kriv sad? Pa nisam ja pričao o Harpu i Teslinom oružju nego profesori Beogradskog univerziteta.
Neuobičajene vremenske nepogode koje pogađaju Srbiju nemaju isključivo prirodne uzroke, već su i rezultat pokušaja ljudi da modifikuju klimu, rekli su tada stručnjaci Mašinskog fakulteta u Beogradu na promociji knjige „Hemijski tragovi, HAARP i potpuna dominacija na planeti Zemlji“ autora Elane Friland.

Odgovornost akademske zajednice je da javnost na racionalan i naučni način upozna sa ovim tehnologijama naročito ako mogu da proizvedu vremenke nepogode kakve su nas upravo snašle

I postavio sam klip njihovog istomišljenika. Astrolog po profesiji. Jer nije u redu da se priča o novim dostignućima u tehnici (trivijalno za njih da se bave tako običnim stvarima) kad već ovi profesori i majstori okultizma znaju čime nas satanisti zaprašuju.

Распитај се мало како то изгледа на твом љубљеном Западу.

Ma strašno. Sa njihovim obrazovanjem su toliko zaostali da još koriste parne mašine. Bruka.

gedza.73 gedza.73 12:31 11.08.2023

Re: Бистрији или тупљи човек бива кад...

- Шта је ово?

Kad postavi Betmena. Na parkingu sam video betmobil. Pravi. Registrovan. Engleske tablice. Gledam i ne verujem.



Nikad mi nije palo na pamet da slikam neki auto ali čoUeče betmobil.
freehand freehand 22:44 11.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

maksa83
a sedenje stolovi sa svećama, vinom i 'visokim' čašama. Ponegde aperol spritz. A onda kreće AC DC tribute band. Selo takoreći.

Šta fali tome, ja sam u Kikindi u neki kafić gledao fenomenalan Metallica tribute bend (iz mislim Novog Sada), ništa gori od originala nisu bili, i to je bilo super, čak si i pesme mogao da naručuješ. Neće ni Garbage ni Radiohead doći u Basingstoke ali hoće u 60km udaljeni Reading. Tokmu taka sekogaš što bi rekli Mirmidoncite.

Moj prijatelj Andreas se onomad na Šaranu otkinuo ko konj kad mu je Sava Mrak svirao Edija Herisa na uvce. Al jebiga, seljačina u tome samo selo prepoznaje.
important important 06:34 12.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

freehand
maksa83
a sedenje stolovi sa svećama, vinom i 'visokim' čašama. Ponegde aperol spritz. A onda kreće AC DC tribute band. Selo takoreći.

Šta fali tome, ja sam u Kikindi u neki kafić gledao fenomenalan Metallica tribute bend (iz mislim Novog Sada), ništa gori od originala nisu bili, i to je bilo super, čak si i pesme mogao da naručuješ. Neće ni Garbage ni Radiohead doći u Basingstoke ali hoće u 60km udaljeni Reading. Tokmu taka sekogaš što bi rekli Mirmidoncite.

Moj prijatelj Andreas se onomad na Šaranu otkinuo ko konj kad mu je Sava Mrak svirao Edija Herisa na uvce. Al jebiga, seljačina u tome samo selo prepoznaje.

Da li misliš na Šaran koji se nalazi između Vetrenjače i mosta?
apacherosepeacock apacherosepeacock 06:37 12.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Colin

A inace, sto se tice Posela... Nije problem sto je bilo Posela u Beogradu i sto ga je posecivalo hiljade ljudi, niko nije imao iluzija da to nije vecinska Srbija, Jugoslavija, sta god. Problem je nastao kada je "naš", ionako mali, prostor poceo planski i prilicno brutalno da se zatvara jer je politika (tj. ratni ciljevi) bila da je za Srbe samo Poselo dovoljno..




apacherosepeacock apacherosepeacock 06:45 12.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

gedza.73
Elem, u Beograd su dolazile grupe,

Bre Koline jeste vi prvo sebi stvorili bradu ali moglo je da bude nešto i van Beograda. Mada bilo je zajebano da neka poznata grupa ode na primer u Veliku Planu jer od 1000 ruža nije bilo ni autoputa ni aerodroma pa nam preostajala Lepa Brena sa Slatkim grehom eventualno Era Ojdanić. Verovatno je neki tadašnji Željko MItrović mislio da je seljaci vole samo Poselo.
Samo karma je kučka. Pa sad Beograd prestonica najgore moguće muzike i besmislenih tekstova.



Gedzo brt pa ne dolaze strani bendovi ni u Holandiju (i svuda) da prave koncerte u Brabantu recimo (holandski bajbl belt ) nego u Amsterdam ili Roterdam, pa oni iz provincije(a) kupe kartu pa na koncert.. usput se tu prosvrckaju i provedu pre i posle koncerta.


E, betmobil je ko bombona.

gedza.73 gedza.73 08:29 12.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Gedzo brt pa ne dolaze strani bendovi ni u Holandiju (i svuda) da prave koncerte u Brabantu recimo

Nespretno sam hteo da okrenem temu koncerata na decentralizaciju i postojanja oblika života van Beograda kojima je bilo servirano samo Poselo pa kad je 'sistem' propao onda čudilo što se tako lako primile zurle i talambasi.
pa oni iz provincije(a) kupe kartu pa na koncert..

Al' kojim putem? Što kaže koja majka 'kršteno svetlo se prvi put ozbiljno videlo na ulasku u Beograd'.
E, betmobil je ko bombona

Neverovatna scena. Betmobil na parkingu. Čak je i unutrašnjost 'betmobilska'.
shmoo shmoo 16:27 08.08.2023

240 мајки вам јебемо

(наслов коментара је често исписивани графит на београдским зидовима после суђења и изрицања пресуда, са не баш убедљивим доказима, оним клинцима за убиство Бриса Татона на београдским улицама)

Баш ме занима како ће сада хрватско правосуђе реаговати и како ће бити кажњени убице овог младог Грка синоћ у Атини.

Ови клинци из Београда који су оптужени и осуђени за убиство Бриса Татона у Београду (не у Тулузу него у Београду) осуђени су на силне неке године робијања да би се Србија показала и доказала пред светом као правна држава.

Ваљда ће и Хрватска реаговати исто као и Србија пре 14 година, дакле као правна држава, јер смо сви ми из бивше СФРЈ све правна држава до правне државе.



Poznati hrvatski advokat Davorin Karačić

Evo moje procene šta se dogodilo. Anarhist je prvi potegao nož, u šori mu ispao a školovao ga je, garantovano navijač Panatinaikosa, ali je krenulo po zlu. Bojsi ne bodu, nemaju potrebe. Bojsi nokautiraju. Ispadne li ovako, pljujem u facu svim domaćim konjušarima koji su unapred prihvatili medijske laži i na temelju laži, počeli licemerno osuđivati Bed Blu Bojse. (ЛИНК)




Мора да је и Србима у Јасеновцу 1941-1945 исто тако испадао нож када су нападали усташе, и тако неколико стотина хиљада пута, јер смо ми православни због своје вере ето по дифолту неспретни па нам стално испадају ножеви из руке када год хоћемо некога да прикољемо.

maksa83 maksa83 17:18 08.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

Evo moje procene šta se dogodilo. Anarhist je prvi potegao nož, u šori mu ispao a školovao ga je, garantovano navijač Panatinaikosa, ali je krenulo po zlu.

Ovo božemeoprosti ko u onom MiH vicu gde M na sudu kaže "druže sudija vako je to bilo - men' ispala ćakija i nailazi on i saplete se i op - nabode se. I tako sedam puta."
predatortz predatortz 17:44 08.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

maksa83
Evo moje procene šta se dogodilo. Anarhist je prvi potegao nož, u šori mu ispao a školovao ga je, garantovano navijač Panatinaikosa, ali je krenulo po zlu.

Ovo božemeoprosti ko u onom MiH vicu gde M na sudu kaže "druže sudija vako je to bilo - men' ispala ćakija i nailazi on i saplete se i op - nabode se. I tako sedam puta."


Nije mi nepoznat način rada grčke policije.
Mislim da će se Hrvati spontano nabadati na pendrek samo tako...
maksa83 maksa83 18:50 08.08.2023

Re: 240 мајки вам јебемо

Mislim da će se Hrvati spontano nabadati na pendrek samo tako...

Ne znam kako će, mislim da sam za iks raznih letovanja po raznoj Grčkoj Hrvate tamo video jednom ili nijednom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana