Astrologija| Budućnost| Društvo

O cemu pricamo....?

angie01 RSS / 06.08.2023. u 15:28

 

 

Posto je Natasa obrisala moj komentar na njenom in memproam blogu Davidu Albahariju, a ostavila sramotne komentare na koje sam regovala,...ponovicu ga ovde.

 


Re: Nelečeno ludilo

odlican naslov komentara za ovo sto se desava na in memoriam blogu jednom od najvecih nasih savremenih pisaca-tacno tako, kakvo ludilo bilo koga moze da tera da skrnavi pomen, upravo nacinom, koji je David Albahari prezirao, zbog koga je 20 godina ziveo u Kalgariju,...evo ne znam.

drugo, ovde se usudjuje da se njegov prijatelj i sugradjanin Zemunac, sa kojim je delio stavove o aktuelnim politickim desavanjima i vrednosni sistem, naziva,

 

Matoro srbomrzačko govno sa dušom u nosu zagađuje i vazduh oko sebe!
Ovako bolesnu mžnju ni ustaše nisu javno pokazale.



covek, koji ima onoliko nagrada za svoj rad- pa i orden Legije casti, neko naziva ovako prostacki, jer mu se ne uklapa u ideologiju, ili je samo jako glup, ili mozda da bi se anulirala nekako cinjenica, da su Koraksu oca ubili cetnici,..evo ne znam,...svakako je nedopustivo.

trece, ako se eventualno ne razume ocigledna ironija na mesto odrzavanja pomena stradalnicima Oluje- sto je na nivou skandala iz razumljivih razloga, jos uvek ne daje za pravo nekom da blati zive legende Beograda.

je l neko gledao to nase obelezavanje?...sta bi imao da kaze, ako jeste?

gledala sam nesto i od sramotne "proslave" u HR, nisam sigurna da bi bilo ko od ljudi iz te nekadasnje kolone imao lepe reci za oba dogdjaja- jedan od njih, nekadasnji osmogodisnji decak, a danas novinar, je lepo sve rekao, zgrozen nad politizacijom njihovih sudbina, nad ne razumevanjem tragedije tih ljudi, koji su jos jednom zloupotrebljeni....isto kazu i moje komsije, nekda stigli na tim traktorima, danas, hvalabogu dobro i snadjeni u novom okruzenju- uredno leta provode u starom kraju-...ali nisu svi bili te srece- sta je drzava, koja ih je u taj pakao gurnula, uradila za njih, 25 godina posle, neki od njih su na ulici i bez sigurnih prihoda,...snalaze se i dalje, kao da su juce dosli, sa sve preprekama, koje im se postavljaju,...medju njima ima mnogo samohranih majki- gde je briga za sve te ljude, zasto pomen zrtvama nije organizovan u Beogradu, gde je najveci broj tih ljudi ostao?

KLIK

naglasavati da si pomagao nekome u nevolji- je ruzno...pa jos propitivati druge, da l su i oni- kakvo dno.

...hrvatska emisija povodom Oluje-onaj dokumentarni deo,...izaziva gadjenje, sem izjava jedne zene, koja je imala i zrtve u porodici, koja je sa neverovatnim osecajem za meru ostala suzdrazna u ispoljavanju necega sto je gadno, al ne znam kako bih ga tacno nazvala, a da ima adekvatno znacenje.

vece pre toga, na RTSu je bio izuzetno korektan dokumentarac o Jasenovcu-govorili su istoricari iz raznih krajeva-hrvatski me je vrlo prijatno iznenadio do koje mere je bez zadrske izneo tacne podatke o desavanjima,...i naravno Efraim Zurof,...je l neko od ovih sto stalno Jasenovac pominju gledao emisiju?

edit- e da, bio je objasnjen i Blajburg, sa sve dokumentarnim snimcima, pa nekako ispada, da ekipa koja je ovde prozivala za Blajburg, pokusava da amnestira zlocince,...dok se navodno brine za zrtve Jasenovca.

....a sad slobono nastavite sa bestijalnostima,..

 

Gospodo,  ja stvarno ne znam sta ste vi mislisli da ostavite u amanet svojoj deci, ali je mrznja najgora opcija.

Oliua je monstuozna  akcija, sve ono sto joj je prethodilo je isto lose, danas, 30 godina posle, poslusajte ljude koji su u tom celom haosu stradali, pametniji su od vas, umesto sto ih koristite za ideoloska prepisavanja, to su strasne ljudske sudbine, teske, mucne i jasno govore o lososti nacina koji je odabran za resavanje YU pitanja, ne razumem zasto ih ne cujete i pricate i dalje na isti destruktivni nacin, koji je njima naudio, kao da racun vec nije dovoljno velik i krvav...ceo jedan zivot je prosao u njegovom pravljenju.

Da li ste uopste svesni trenutka u kome zivimo i koliko je jeziv, pa vam je normalno da se strahote jos produbljuju, pojacavaju, da li ljudskost treba potpuno ukloniti i zbog cega,...ako se vec pravite da ne razumete dubinu tragedije ljudi koji su dosli u koloni na traktorima, pre 25 godina.

Tagovi



Komentari (861)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 14:58 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Sve naravno u duhu razmene mišljenja pošto si ti protiv jednoumlja a da tragikomedija bude potpuna ovaj blog je nastao jer je tebi Nataša brsiala komentare. Dakle da zaključimo moji dedovi se prozivaju a da se nema pojma o istima a tvoja baka je nedodirljiva naravno. Ahahahaha, svaka ironija se zauvek upokojila…


natasa ima pravo da brise sta joj smeta, al je ostavila bljuvotinu izracenu Koraksu, da je i to uklonila- a valjda se slaze sa time, pa nije- ja ne bih ovde ponovila moj odgovor,...koji je vidim izazvao buru onih, koji zagovaraju opstu destrukciju.

ja tvoje dedove prozivala nisam- bas me briga i ko su i sta su bili- to ti vidi.

a moju porodicu ne diraj, ona sa blogom nema nista, a sa tobom, jos manje.

da insinuiras nacizam tudjoj porodici- to je vec visi nivo odvratnosti, kleveta koja nije zezanje i kaznjiva je.
angie01 angie01 14:59 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

A ti si o mojim dedovima znala konkretno šta, mislim kada si onako sa uživanjem i napamet prozivala…?!


opet lazes,...gde je moj komentar o tvojim dedovima?
freehand freehand 15:00 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

benedykt
freehand
benedykt
angie01
Biće da su ih zbog nečega jako dobro upamtili.


mozda zbog OVOG.

To ti baka kao maloj na nemačkom sve pričala, pa je l’ da…
Dćukela.

Čibe seljoberu…

Šovinistička džukela i neotesani mamlaz, koji se "šali" sa nacionalnošću tuđih srodnika i predaka.
Inače, ja sam svojoj deci pevao uspavanke na nemačkom. Da je tebi iko išta pevao možda ne bi izrastao u nadmenog malograđanskog bizgova?
benedykt benedykt 15:05 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01


ahahahaha

pa stvar je u tome, sto sovinizam predstavlja uvod u fasizam, koji je
radikalni nacionalizam, a on je bio osnova nacista u njihovom progonu drugih naroda.

Avaj, očigledno da si bila previše lenja pa se nisi obrazovala kako treba. Dakle, koga je to na primer konkretno mrzeo rodonačelnik fašizma Musolini kada je došao na vlast…?! Ljubavnica mu bila Jevrejka, jedan od najbližih saradnika Aldo Finci takođe, prvu autorizovanu biografiju mu napisala Jevrejka, a u Maršu na Rim učestvovalo par stotina Jevreja pri tome. Ne lupetaj o stvarima o kojima nemaš bukvalno pojma da me je sramota tvoje glupe sramote…
angie01 angie01 15:12 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Avaj,


apa ja sada sigurno necu s tobom da polemisem o tome i na ovaj tvoj nacin, gde ti izigravas nekog preobrazovanog lika, a koji se sustinski ponasa kao seoska pacvara,...fasizam ima razne kerakteristike,...al ova koja se tice ove rasprave- jeste radikalni nacionalizam i manifestovao se kroz rasnu, versku i etnicku netoleranciju.

nemam vise sta da ti kazem, s obzirom da si presao sve granice iole normalne komunikacije.
benedykt benedykt 15:16 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
A ti si o mojim dedovima znala konkretno šta, mislim kada si onako sa uživanjem i napamet prozivala…?!


opet lazes,...gde je moj komentar o tvojim dedovima?

Imaš svoje komentare kako ovde, tako si to već radila u par navrata ranije. Za tebe su svi pripadnici JVuO nekakvi koljači i saradnici okupatora, što je elementarno neznanje kada se priča na opštem nivou a gadna uvreda kada ta priča počinje na moje pominjanje da su moji bili tamo. Ti to prosto ne shvataš, nego misliš da tako prosto treba…
angie01 angie01 15:19 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

to sto ti dozivljavas da su istorijske cinjenice-kopirane iz enciklopedije- kao odgovor nekome drugome, prica o tvojim dedama- to nije moj problem, nego tvoj,

a sada se makni od mene.
benedykt benedykt 15:20 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
Avaj,


apa ja sada sigurno necu s tobom da polemisem o tome i na ovaj tvoj nacin, gde ti izigravas nekog preobrazovanog lika, a koji se sustinski ponasa kao seoska pacvara,...fasizam ima razne kerakteristike,...al ova koja se tice ove rasprave- jeste radikalni nacionalizam i manifestovao se kroz rasnu, versku i etnicku netoleranciju.

nemam vise sta da ti kazem, s obzirom da si presao sve granice iole normalne komunikacije.

Ne lupetaj, nego knjige u šake pa čitaj. Ako treba mogu da priložim par naslova koje bi makar za početak trebala da pročitaš pa da bilo kakva rasprava na datu temu bude makar iole ravnopravna.

Dakle, Musolini čovek koji je i smislio ime fašizam i prvi uspešno došao na vlast. Koga je on to tačno mrzeo, i o kojoj je to on čistoj rasi, krvi i tlu pričao da li uopšte znaš…?!!
benedykt benedykt 15:21 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
to sto ti dozivljavas da su istorijske cinjenice-kopirane iz enciklopedije- kao odgovor nekome drugome, prica o tvojim dedama- to nije moj problem, nego tvoj,

a sada se makni od mene.

Nije ti prvi put, ne pravi se blesava. Prozivala si konkretno samo si očigledno i zaboravila…
benedykt benedykt 15:32 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

freehand

Šovinistička džukela i neotesani mamlaz, koji se "šali" sa nacionalnošću tuđih srodnika i predaka.
Inače, ja sam svojoj deci pevao uspavanke na nemačkom. Da je tebi iko išta pevao možda ne bi izrastao u nadmenog malograđanskog bizgova?

Šovinizam je seljoberu polupismeni nešto sasvim drugo, ali si ti priglup da bi to razumeo. Dakle na kom sam ja to mestu tvrdio da su svi Nemci loši, iskazao bilo koji oblik mržnje prema njima kao naciji, odnosno nekako bilo kako ukazao na to da ja smatram da je narod kome pripadam superiorniji od nemačkog…?!? Ja ne prozivam bilo čiju nacionalnost per se, već jedino i samo nečije licemerje i pravedničko pokazivanje prstom na druge. Inače da pomognem neukima, ti pokazuješ očigledan šovinizam kada pričaš o Ukrajincima na primer a razlog tome je što si 24/7 priključen na šovinističku propagandu iz Kremlja…
benedykt benedykt 15:48 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
to sto ti dozivljavas da su istorijske cinjenice-kopirane iz enciklopedije- kao odgovor nekome drugome, prica o tvojim dedama- to nije moj problem, nego tvoj,
.

Aha, znači u istorijskim činjenicama iskopiranim iz enclikopedija je znači poenta priče. Ok, možemo i tako…


Na slici, lokalni Folksdojčeri marširaju po Banatu za vreme 2. Svetskog rata… A evo i članak sa omiljene ti Wikipedije a na temu zločina SS divizije Princ Eugen LINK

Nadam se da je ovako sve ok, mislim meni lično izgleda daleko gadnije ali kao čisto da malo probaš svoju sopstvenu medEcinu…
freehand freehand 17:19 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ja ne prozivam bilo čiju nacionalnost per se

Jok, ti Endžinu babu prozivaš zbog naiconalnosti per tu. Odnosno, još crnje, kao jetini malograđanski šmokljan misliš da si duhovit baratajući detaljem iz nečijeg privatnog žiovta koji ti je taj neko u nekom kontekstu učinio dostupan. I to pizdurina koja se ponovo pojavila pod novim pseudonimom pošto je sa ovog mesta bila udaljena, a ne sme da prizna sopstveni prethodni identitet pod kojim je verovatno na sličan način stalkovala i vređala ljude.
angie01 angie01 17:51 12.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Na slici, lokalni Folksdojčeri marširaju po Banatu za vreme 2. Svetskog rata


pa sto nisi kopirao i clanak ispod slike, nego neki drugi,...a ko je ikada sporio ss divizije u Banatu?... i kakve to veze ima sa mnom?...i kakva medicina, o cemu brljavis?

o svemu tome bih mogla svasta da dodam, sto smo jedno par puta ovde vec pricali- a sto si izgleda prevideo, pa dolazis kao pravi luzer, sa pogresnim kecom u rukavu,...al nemam vise nameru da se smaram s tobom, rekoh ti.

evo jos jednog, sa istog sajata


Prozivala si konkretno samo si očigledno i zaboravila


lepo sam rekla da kopiras takav moj komentar,...gde sam ja prozivala tvog bilo kog, tebi se smesni stvore i ni obracam i tvoje uradke uredno preskacem.
emilia emilia 07:25 13.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Brojanjem Angie-nih, i bilo čijih, krvnih zrnaca se mogu baviti samo hulje i bednici,
a što je postala svakodnevnica. Gde je bitnije jesi li Srbin od kompetencija koje poseduješ.
Zakržljale moždane stanice poremetile su takvima percepciju do tačke bez povratka.
salvamonrika salvamonrika 11:27 08.08.2023

Welcome

Our New York restaurant is more than just a restaurant, it's an experience that transports you to a world of elegance, culinary delights, and timeless charm. The Parisian-inspired restaurant, with its sensual delights and welcoming atmosphere, embodies the essence of what makes a restaurant in New York truly special. https://www.jacquesbrasserie.com/
predatortz predatortz 11:16 12.08.2023

Re: Welcome

Maternji jezik (ređe prvi jezik) je onaj jezik koji dete prvo nauči ili jezik koji dete najbolje zna i koristi, odnosno jezik s kojim se osoba identifikuje i jezik kojim govori majka.


Hoćeš da kažeš da se ti identifikuješ sa nemačkim jezikom i da ga govoriš bolje od srpskog?
angie01 angie01 11:21 12.08.2023

Re: Welcome

Hoćeš da kažeš da se ti identifikuješ sa nemačkim jezikom i da ga govoriš bolje od srpskog?


ne, rekla sam upravo to sto ti je objasnjeno u enciklopediji- prvo sam naucila Nemacki,... Srpski je svakako moj jezik i njega sam najvise koristila.

kada ne zivis u zemlji, moras da koristis drugi jezik, ne znam sta me pitas,...ne znam ni sta je problem sto govorim vise jezika- ja vidim to kao prednost.

pa moja baka je tecno i bez razlike govorila, citala, pisala- Nemacki. Srpski i Madjarski,...predaval je u uciteljskoj skoli, ne razumem sta je problem, sta dokazujes.
predatortz predatortz 11:26 12.08.2023

Re: Welcome

pa moja baka je tecno i bez razlike govorila, citala, pisala- Nemacki. Srpski i Madjarski,...predaval je u uciteljskoj skoli, ne razumem sta je problem, sta dokazujes


Tek sad mi ništa nije jasno!
Baka je tečno govorila srpski a srpsko dete, u zemlji Srbiji, učila da progovori na nemačkom.

Smatrala da srpski nije dovoljno dobar?

Stvarno ne razumem!

Šta je očekivala, da ostatak tvoje rodbine nauči nemački da bi mogli da razgovaraju sa tobom dok ti naučiš srpski?

benedykt benedykt 12:31 12.08.2023

Re: Welcome

angie01
Hoćeš da kažeš da se ti identifikuješ sa nemačkim jezikom i da ga govoriš bolje od srpskog?


ne, rekla sam upravo to sto ti je objasnjeno u enciklopediji- prvo sam naucila Nemacki,... Srpski je svakako moj jezik i njega sam najvise koristila.

kada ne zivis u zemlji, moras da koristis drugi jezik, ne znam sta me pitas,...ne znam ni sta je problem sto govorim vise jezika- ja vidim to kao prednost.

pa moja baka je tecno i bez razlike govorila, citala, pisala- Nemacki. Srpski i Madjarski,...predaval je u uciteljskoj skoli, ne razumem sta je problem, sta dokazujes.

Sačekaj, kakve sve to veze ima sa time da ti tvrdiš da srpski nije tvoj maternji jezik. Potpuni zbun ali zaista…!? Mislim niko te ovde ništa ne pita za baku i šta je bio njen maternji jezik…!?
predatortz predatortz 11:33 08.08.2023

Evo, proširiću priču

Kao, Koraks je "mislio" na mesto obeležavanja zločina, kao jer je to Prijedor gde JESU počinjeni zločini nad muslimanima u prethodnom ratu.

"Zaboravivši" na činjenicu da su najteži zločini genocida nad Srbima počinjeni upravo u regiji Prijedora u WWII, kao i teški zločin nad kolonom izbeglica iz Hrvatske u građanskom ratu 1995.

P
Svoj "stav" je iskazao vređanjem žrtava, sugerišući valjda da nisu Srbi, ili nisu pravi Srbi, ili nisu iz Srbije pa šta koga ima da boli kurac za njih. Drugi smisao naticanja šajkača na njihove lobanje ne mogu da dokučim.

Pa, evo da priupitam sledbenike lika i dela.

U regiji Srebrenice su u WWII, a i u prošlom ratu, činjeni zločini nad Srbima koji imaju daleko više elemenata genocida u odnosu na zločin počinjen od strane VRS, jula 1995.
Gde je Koraksovo, a i vaše, zgražavanje nad činjenicom da u Srebrenici muslimani obeležavaju zločin?
Jer, ako su Srbi zločinom u Prijedoru izgubili to pravo, valjda su i muslimani, po istom principu, izgubili pravo na sećanje u Srebrenici?

ja ne videh da je Koraks podsmešlivo crtao fesove na lobanjama.
Jeste li vi videli?
Da jeste, koju bi ste mu poruku poslali?
ja istu - da je govno!
angie01 angie01 11:42 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Kao, Koraks je "mislio"


pa ta cela rasparava oko mesta obelezavanja je trajala danima.

"Zaboravivši" na činjenicu da su najteži zločini genocida nad Srbima počinjeni upravo u regiji Prijedora u WWII, kao i teški zločin nad kolonom izbeglica iz Hrvatske u građanskom ratu 1995.


to niko nije sporio,...al s obzirom na desavanja u proslim ratovima, kojima pripada i Oluja- nije bas najbolje izabrano,...

ovaj nastavak sa cenjkanjem oko zrtava, ne bih da komentarisem.

ja bih uvek odabrala da se pomen organizuje bez bilo kakvih spornih elemenata- ako su zrtve iskren razlog tog obelezavanja.
predatortz predatortz 11:47 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču


pa ta cela rasparava oko mesta obelezavanja je trajala danima.


Tačno! I to je ogoljeni fašizam! Zabraniti sećanje na zločin na mestu gde je zločin počinjen.
Nigde u istoriji nije počinjen tako masovan i bestijalan zločin nas Srbima kao što je počinjen u okolini Prijedora. Nigde!
Tu se, a kazaće ti Kamilo da ne lažem, do sredine šezdesetih godina prošlog veka muško dete u ruku ljubilo, toliko ih je malo bilo i malo preteklo.

Zašto bi ta istorijska činjenica vređala porodice muslimana ubijenih u Prijedoru?

angie01 angie01 11:49 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Zašto bi ta istorijska činjenica vređala porodice muslimana ubijenih u Prijedoru?


ti covece naprosto nisi normalan!...ovo je bas bolesno!
predatortz predatortz 11:51 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Zašto bi ta istorijska činjenica vređala porodice muslimana ubijenih u Prijedoru?


ti covece naprosto nisi normalan!...ovo je bas bolesno!


Šta?
Uvreda je za porodice muslimana ubijenih u Prijedoru istorijski neupitna činjenica da je su u toj regiji počinjeni najmonstruozniji zločini nad Srbima?
Obrazloži zašto!
Ako umeš, a mene baš zanima.
angie01 angie01 11:53 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Šta?


to kako si postavio stvari u tom svom pitanju,...ti bre nisi svestan sta govoris, oladi malo, smiri se , pa se vrati- ovo je bas bolesno lupetanje.
predatortz predatortz 11:58 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Šta?


to kako si postavio stavri u tom svom pitanju,...ti bre nisi svestan sta govoris, oladi malo, smiri se , pa se vrati- ovo je bas bolesno lupetanje.


Ja sam veoma priseban i znam šta govorim.
Tebe pitam:
Zašto je ok kada istu stvar rade neki drugi?

Moje mišljenje je veoma jednostavno:

Svako ima pravo da obeleži zločin na mestu gde je zločin počinjen. Svako!
To se zove kultura sećanja.

Ti i Koraks imate drugo viđenje.
Ko tu treba da se smiri, da udahne i da razmisli?
angie01 angie01 12:10 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Svako ima pravo da obeleži zločin na mestu gde je zločin počinjen. Svako!
To se zove kultura sećanja.


moze, al onda se odabere dan za secanja zrtava 2. sv rata...ne organizuje se kultura secanja jednih zrtava, nad grobovima drugih- iz istog rata,...sta ti nije jasno, sta brljavis i pravis se lud....jos postavljas bolesna pitanja, a kao svestan si-ako nisi sludjen, onda si samo jako pokvaren.
predatortz predatortz 12:26 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

moze, al onda se odabere dan za secanja zrtava 2. sv rata...ne organizuje se kultura secanja jednih zrtava, nad grobovima drugih- iz istog rata,...


Da li si ti čula da su ti ljudi, koji su od zločina bežali, prvo kroz Prijedor prošli?
Uzgred, Prijedor je simbol svih srpskih žrtava u XX veku.
Mislim da nisi u poziciji da Srbima namećeš gde, kada i kako će se svojih žrtava sećati.
Ni ti, ni Koraks, ni ustaše, ni muslimani.
A oni svojih žrtava neka se slobodno sećaju. I u Prijedoru, i u Srebrenici.
Mi im ne branimo.
angie01 angie01 12:35 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

sta si bolan rek'o, matareti,...ko ste to vi, koji ne branite, a evo ima govana koja brane, ili sta, sta lupetas mufljuski, sve ti je objasnjeno, nacrtano, ljudi iz te kolone su rekli isto,...koga bre treba da zabole za tvoje huskacke mrziteljske tendencije,...ko namece Srbima bilo sta, o cemu pricas,...ako postoji bilo kakva spornost- a objasnjena je- zasto bi onda to namerno bas tako radio- sem ako nije politizacija, koje se ti navodno gadis, a sve sto ispisujes je iz tvoje desnicarske agende, nista ljudskog, normalnog tu nema, ti bi da plamen mrznje tinje, da se mrzi, ratuje, da i dalje imas svoj poligon, kojim si osednut...i naravno, da se ukaze na nepriatelje medju nama- fasizam u punoj snazi.

Ni ti, ni Koraks, ni ustaše, ni muslimani.


pazi ovu bolesnocu i satanizaciju,...ovo su izdvojeni nepriajtelji, koje si ti naznacio, nasuprot- vas?....koji ste patriJote,...pa koji ste to vi vjekoslavivacici, bozemesacuvaj zatucanih budala.

znaci, ja sam u komentaru, koji je obrisan, reagovala na nedopustiv prostakluk upucen Koraksu, osvrnula na bescasno obelezavanje Oluje u Hrvatskoj i pitala da li je neko prethodnog dana gledao dokumentarac o Jasenovcu, koje se ovde toliko pominje,

ovde jos dozvala na osvescenje, ako je moguce i prestanak sa mrznjom,..a vidi sta je ispalo?
predatortz predatortz 12:38 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

sta si bolan rek'o, matareti,


Oooo. sad će ćurka da vas podseti da sam ja iz Bosne...

bolesnocu


Može prevod? Slabo divanim novorijek.

znaci, ja sam u komentaru, koji je obrisan, reagovala na nedopustiv prostakluk upucen Koraksu,


Šta'š! I ja u svom na neviđenu Koraksovu svinjariju.
angie01 angie01 12:44 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

sad će ćurka da vas podseti da sam ja iz Bosne.


curka ti je keva,...obavezno se kraj tvojih svinjarija zavrsava ovako- uvek isti primitivizam.
Slabo divanim novorijek


ti slabo generalno divanis i imas neprijateljske reci.


Šta'š! I ja u svom na neviđenu Koraksovu svinjariju.


ovo smo vec rekli- ti si mogao da komentarises karikaturu, iz kojih god razloga-sada si pokazao i da je ne razumes, dobro, glup si,..al si se ti prostacki i najprimitivnije ostrvio na njega,...pazi molim te- a posle se bunis- ti dosao u njegov Zemun, da njega nazivas izdajnikom i kojekako,...ma idi bre...vjekoslav.
predatortz predatortz 12:50 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

curka ti je keva,


Gospođa je počivša, od 2004. Ja tvoju majku ne pominjem. Pominjem tebe.

ti slabo generalno divanis

Moguće. Ja sam čovek od tehnike. Nismo poznati po preteranoj pismenosti. Ali, kad ja, kao takav, uočavam tvoju kolosalnu nepismenost, onda mogu da mislim kako ona bode oči pismenijim od mene. Tasi, recimo.


ti dosao u njegov Zemun




Znaš kako je on došao u Zemun? Pun mi komšiluk takvih! Partizanija otela tuđe kuće. Ja sve svoje kupio.

Moj Zemun je moj Zemun. Ja platio, a ne opljačkao.




angie01 angie01 12:59 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Gospođa je počivša, od 2004. Ja tvoju majku ne pominjem. Pominjem tebe.

svaki put kada budes bio bezobrazan, vraticu ti i to nema veze sa tvojom majkom.


Znaš kako je on došao u Zemun? Pun mi komšiluk takvih! Partizanija otela tuđe kuće. Ja sve svoje kupio.


ma ne lupetaj i ne kleveci- zivu legendu Zemuna si ti dosao da blatis.


Moj Zemun je moj Zemun. Ja platio, a ne opljačkao.


platio si kucu/stan, al kojim pravom nameces svoje rs politikanstvo i ambijent- koga bre zabole, ti bre ljude koji se ne slazu sa tobom nazivas izdajnicima i mrziteljima, u ciji si grad dosao, dok si ti taj koji siri mrznju- vidi sta si napsaio u prethodnom komentaru-cist fasiticki nasup,...
predatortz predatortz 13:04 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču


svaki put kada budes bio bezobrazan, vraticu ti i to nema veze sa tvojom majkom.


Naravno! Samo ćeš da vređaš nju, a ne mene...

platio si kucu/stan, al kojim pravom nameces svoje rs politikanstvo


Koristim se ustavnim pravom građanina Republike Srbije da slobodno iznosi svoje stavove. Civilizacijsko dostignuće, tebi očigledno nerazumljivo.

Ti, glupača, očigledno misliš da za to trebam tvoje odobrenje. Jer je "grad tvoj"!
Izvini, ali svaki put se iskreno zapitam da li je moguće da postoje tako glupi ljudi, koji iskreno veruju u to da im mesto rođenja daje neko pravo da drugim ljudima određuju kako će da misle.

angie01 angie01 13:19 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Koristim se ustavnim pravom građanina Republike Srbije da slobodno iznosi svoje stavove. Civilizacijsko dostignuće, tebi očigledno nerazumljivo.

Ti, glupača, očigledno misliš da za to trebam tvoje odobrenje. Jer je "grad tvoj"!
Izvini, ali svaki put se iskreno zapitam da li je moguće da postoje tako glupi ljudi, koji iskreno veruju u to da im mesto rođenja daje neko pravo da drugim ljudima određuju kako će da misle.


pa ne, upravo suprotno, ti osporavas ljudima odavde da ne misle kao ti, odmah ih obelezavas- fasisticki i siledzijski- o tome se radi,...jedno je kada iskazes svoje misljenje, a drugo je kada satanizujes neistomisljenike....znaci, ti mislis da je drugima potrebno tvoje odobrenje da bi iskazali svoj stav-evo, Koraksov primer- i da pri tome budu u strahu od tvog progona.

...a nedajboze, da neko nesto kaze o Bosni,...nenenenene, to je tvoje,...ma idi bre s milim bogom, bedo ljudska primitivna....nemam vise vremena za ovo tvoje splacinaranje.
predatortz predatortz 13:24 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

pa ne, upravo suprotno, ti osporavas ljudima odavde da ne misle kao ti, odmah ih obelezavas- fasisticki i siledzijski- o tome se radi,.


Ti si čak toliko glupa da ne možeš da kapiraš da njegovo čačansko-zemunsko poreklo nema nikakve veze sa onim na šta sam se ja obrušio. Onu degutantnu, mrziteljsku, karikaturu ko god da je nacrtao, šta god mu u izvodu iz matične knjige rođenih stoji kao mesto rođenja, moj stav bi bio isti.

I ne treba Koraks nikakvo odobrenje od mene, ali ni meni ne treba ničije odobrenje da kvalifikujem ono što on radi na način na koji ja to vidim.

Za mene, ono je najprizemniji izliv mržnje i najprizemnija uvreda žrtava.


...a nedajboze, da neko nesto kaze o Bosni,


O Bosni ovde govori ko šta hoće, a ja odgovaram svojim viđenjem. Ja nemam nikakvu tapiju na Bosnu, Republiku Srpsku, Tuzlu...
Imam svoj stav! I pravo na njega.
To kapiraju svi oni sa IQ 90+.

angie01 angie01 13:41 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ti si čak toliko glupa da ne možeš da kapiraš da njegovo čačansko-zemunsko poreklo nema nikakve veze sa onim na šta sam se ja obrušio. Onu degutantnu, mrziteljsku, karikaturu ko god da je nacrtao, šta god mu u izvodu iz matične knjige rođenih stoji kao mesto rođenja, moj stav bi bio isti.

I ne treba Koraks nikakvo odobrenje od mene, ali ni meni ne treba ničije odobrenje da kvalifikujem ono što on radi na način na koji ja to vidim.

Za mene, ono je najprizemniji izliv mržnje i najprizemnija uvreda žrtava.


pazi glupak se frlja, da je neko drugi glup, posle 20 objasnjenja tebi nije jasno sta ti je receno- to sto ti ne razumes karikaturu ili ti se ne svidja ti ne daje za pravo da coveka obelezavas kao neprijatelja- to je cist fasizam,...to da li je on rodjen u Cacku, isto nema veze, on je zemuska ziva legenda, a ti si vejkoslavov eksponent, koji namece rs parametre.

znaci, najprizemniji izliv mrznje je tvoj,...a tvoje misljenje o karikaturi moze slobodno da bude, kakvo god hoces.
angie01 angie01 13:47 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

i jos nesto, ti si ideoloski angazovan rs agendom- ja nisam nikakvom, ja sam obican gradjanin i valjda imam pravo da iskazem svoje misljenje, bez da mi nasilnicka protuva kao sto si ti lepi etikete i proglasava me neprijateljem,...ti nisi ni predastavnik ljudi iz Bosne, ni onih izbeglih na traktoru, nego si predstavnik rs politikanstva- al to je tvoj problem, sta bi svi ostali trebalo da imaju sa time.
predatortz predatortz 13:57 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Ti si čak toliko glupa da ne možeš da kapiraš da njegovo čačansko-zemunsko poreklo nema nikakve veze sa onim na šta sam se ja obrušio. Onu degutantnu, mrziteljsku, karikaturu ko god da je nacrtao, šta god mu u izvodu iz matične knjige rođenih stoji kao mesto rođenja, moj stav bi bio isti.

I ne treba Koraks nikakvo odobrenje od mene, ali ni meni ne treba ničije odobrenje da kvalifikujem ono što on radi na način na koji ja to vidim.

Za mene, ono je najprizemniji izliv mržnje i najprizemnija uvreda žrtava.


pazi glupak se frlja, da je neko drugi glup, posle 20 objasnjenja tebi nije jasno sta ti je receno- to sto ti ne razumes karikaturu ili ti se ne svidja ti ne daje za pravo da coveka obelezavas kao neprijatelja- to je cist fasizam,...to da li je on rodjen u Cacku, isto nema veze, on je zemuska ziva legenda, a ti si vejkoslavov eksponent, koji namece rs parametre.

znaci, najprizemniji izliv mrznje je tvoj,...a tvoje misljenje o karikaturi moze slobodno da bude, kakvo god hoces.



Ne vredi... Glupom niko ne objasni!
Ti si tocilo, jbga...
predatortz predatortz 13:57 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

i jos nesto, ti si ideoloski angazovan rs agendom- ja nisam nikakvom, ja sam obican gradjanin



angie01 angie01 14:09 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ne vredi... Glupom niko ne objasni!
Ti si tocilo, jbga...


pa to ti je ono, kada lopov vice, drzte lopova-tako i ti.
benedykt benedykt 14:19 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
i jos nesto, ti si ideoloski angazovan rs agendom- ja nisam nikakvom, ja sam obican gradjanin i valjda imam pravo da iskazem svoje misljenje.

Najbolji vic ikada na blogu ispričan, odnosno danas je dan kada se svaka ironija zauvek upokojila…
angie01 angie01 14:45 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Najbolji vic ikada na blogu ispričan


ti felikse znas nesto sto ja ne znam,...pa podeli s nama, nemoj tako mutavo.
predatortz predatortz 14:47 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Najbolji vic ikada na blogu ispričan


ti felikse znas nesto sto ja ne znam,...pa podeli s nama, nemoj tako mutavo.


Kad smo već kod toga, podeli i ti to tvoje saznanje o mojoj angažovanosti.
Evo, imaš odrešene ruke od mene da kažeš sve što znaš.
benedykt benedykt 14:53 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Najbolji vic ikada na blogu ispričan


ti felikse znas nesto sto ja ne znam,...pa podeli s nama, nemoj tako mutavo.

Da ponovim još jedared, nemam zaista pojma ko je taj Feliks a čini mi se da sam ti već jednom pre tipa godinu dana vrlo jasno rekao kako se nikada nisam izvoleo ovde na blogu tako predstavljati. Zašto i dalje insistiraš na tom nekom who the fuck is Feliks samo ti valjda znaš.
Elem, ukoliko si zaista toliko slepa da ne primećuješ kod sebe bukvalno zilotsku zaluđenost određenom političkom agendom onda ti ja zaista ne mogu pomoći, sem naravno da ti kažem da je svaka ironija umrla ako ti takva kakva jesi bez i trunke blama na druge pokazuješ svojim pravedničkim prstom…
benedykt benedykt 14:55 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

predatortz
angie01
Najbolji vic ikada na blogu ispričan


ti felikse znas nesto sto ja ne znam,...pa podeli s nama, nemoj tako mutavo.


Kad smo već kod toga, podeli i ti to tvoje saznanje o mojoj angažovanosti.
Evo, imaš odrešene ruke od mene da kažeš sve što znaš.

Proturaš RS agendu, šta god ona već pa bila, sram da te bude fašisto nasilni što si na običnim građanima našao da se iživljavaš…
predatortz predatortz 14:58 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Proturaš RS agendu, šta god ona već pa bila,


Evo, nas četvoro iz RS i pet agendi!
Nikako da se usaglasimo koja je prava.
Naravno, Anđa zna šta je to RS agenda!
A pošto je RS, to je naravno i nešto odvratno...

Ma, pusti...
angie01 angie01 14:58 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Kad smo već kod toga, podeli i ti to tvoje saznanje o mojoj angažovanosti.


pa to ovde sam iznosis svoju agendu i za sta se mi borimo, sta nam je vazno-kojima vama? i kako su tebi babo i prvorodjeni samo eksponenti, al ti je bitno za sistem,...ovo samo ovo poslednje,...sad nemam puno vremena, nego izmedju kucam- ti si eksponet babine rs politicke papazjanije, koju silom nameces ovde, a kao nervira te-pri cemu te ni ti ljudi odande nisu izabrali da ih predstavljas,....komentari su ti kao oni botovski placeni....hebiga, zlatna znackica.
predatortz predatortz 15:00 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Kad smo već kod toga, podeli i ti to tvoje saznanje o mojoj angažovanosti.


pa to ovde sam iznosis svoju agendu i za sta se mi borimo, sta nam je vazno-kojima vama? i kako su tebi babo i prvorodjeni samo eksponenti, al ti je bitno za sistem,...ovo samo ovo poslednje,...sad nemam puno vremena, nego izmedju kucam- ti si eksponet babine rs politicke papazjanije, koju silom nameces ovde, a kao nervira te-pri cemu te ni ti ljudi odande nisu izabrali da ih predstavljas,....komentari su ti kao oni botovski placeni....hebiga, zlatna znackica.


Je li neko ume da prevede ovo?
angie01 angie01 15:03 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Evo, nas četvoro iz RS i pet agendi!


pa hebote, stalno ti treba jos neko,..ti i milijana ste pridrzivaci babe, ovo drugo dvoje, svako na svoj nacin, nesto drugo.


A pošto je RS, to je naravno i nešto odvratno...


ovo su tvoje reci.
angie01 angie01 15:08 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Da ponovim još jedared, nemam zaista pojma ko je taj Feliks a čini mi se da sam ti već jednom pre tipa godinu dana vrlo jasno rekao kako se nikada nisam izvoleo ovde na blogu tako predstavljati.


to sto ti kazes- nije neka sigurica,...tvoj nastup, mahanje istim glupostim, zilotima recimo, prepotentna prepametnost,...i lepljenje za mene ovako:)))

niti te diram, niti ti se obracam- odmah sam ti rekla, da sa manipulacijama duplih nikova- ne zelim da pricam.
Elem, ukoliko si zaista toliko slepa da ne primećuješ kod sebe bukvalno zilotsku zaluđenost određenom političkom agendom onda ti ja zaista ne mogu pomoći, sem naravno da ti kažem da je svaka ironija umrla ako ti takva kakva jesi bez i trunke blama na druge pokazuješ svojim pravedničkim prstom…


ovo bukvalno ne znaci nista, samo imas veliku zelju da nesto bas kazes,kao i u svojim predjasnjim inkarnacijama,...ono smesan si felikse.
predatortz predatortz 15:09 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

pa hebote, stalno ti treba jos neko,..ti i milijana ste pridrzivaci babe, ovo drugo dvoje, svako na svoj nacin, nesto drugo.


Ma dobro, babe, žabe... Tebi se to često priviđa.
Nego, mi nismo istomišljenici, a opet si sa svima u sukobu i sve nas vređaš.
Čovek bi pomislio da je dovoljno da je neko iz RS pa da ga mrziš.
angie01 angie01 15:17 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ma dobro, babe, žabe... Tebi se to često priviđa.


upravo je tako, kao sto sam rekla, nista mi se ne prividja.


Nego, mi nismo istomišljenici, a opet si sa svima u sukobu i sve nas vređaš.


pa covece, moras da lazes, to je neverovatno- znaci, ti si poceo mene da vredjas, ja sam te godinama preskakala, pa mi je dosadilo, i sada kada ti vracam, kmecis,...tes je pocela od prvog komentara, nicim izazvana, to sto vas dvoje izgovarate je najvece dno dna koja sam ikada cula u zivotu, ja takvo ljudsko dno nikada nisam upoznala- rekoh ti vec, knjiga bescasca ovog mesta.

tadejus je slucaj za sebe, nemam potrebu da je komentarisem samo zato jer si je ti prozvao da je tvoj covek- koliko vidim, sa svima, sem sa bas retkima ima isti problem...ja je jos branila...apsolutno nemam nista protiv nje.

kamilo nema nikakve veze sa vama i ne znam zasto ga pominjes, ja nisam ni u kakvom konfliktu s njim, samo mi se promenilo misljenje o njemu.

predatortz predatortz 15:23 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

to sto vas dvoje izgovarate je najvece dno dna koja sam ikada cula u zivotu, ja takvo ljudsko dno nikada nisam upoznala- rekoh ti vec, knjiga bescasca ovog mesta.


Naravno! Dočim su tvoje uvrede upućene nama čista poezija...
I naravno, uvek se samo braniš.
Kao što je i ovaj blog nastao povodom mog komentara adresiranog Koraksu, a ti se samo braniš.od toga.

I na kom nisam ostavio ni jedan komentar dok me nisi direktno pomenula u svojoj odbrani od mog komentara upućenog javnoj ličnosti.
angie01 angie01 15:33 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Naravno! Dočim su tvoje uvrede upućene nama čista poezija...


pa izvini, u odnosu na igovoreno-jeste, Prever i Jesenjin zajedno.

edit: bitno je da si sa tim gadostima poceo 2012. kada se promenila vlast, za koju tvrdis da nije tvoj izbor- bas zanimljiv detalj, sa svim radovanjem oko pobeda...do tada si pritajeno bio umeren...kao svaka funjara, koja ceka svojih 5 minuta...a za svaki slucaj, ako ne doceka.


I naravno, uvek se samo braniš.


to je cinjenica.


Kao što je i ovaj blog nastao povodom mog komentara adresiranog Koraksu, a ti se samo braniš.od toga.


ovaj blog ne bi bio postavljen, da je Natasa obrisala i tvoj sramotni komentar,..da dozvolim da onako kvalifikujes onog hrabrog, genijalnog coveka, izvini, nisam mogla....jednako si srao i po drugoj legendi ovog grada Peci Popovicu, koji nije srtao nikakve tebi nerazumljive karikature, samo jer ti kvari rs agendu,.. i ti mislis da svi treba da cutimo, ako neko zucne, e onda je sve najstrasnije-more mrs.


I na kom nisam ostavio ni jedan komentar dol đe nisi direktno pomenula u svojoj odbrani od mog komentara upućenog javnoj ličnosti.


sta, cutao si ko funjara, dok nije otkriveno o cemu i o kome se radi?...preljepo.
predatortz predatortz 15:41 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

ovaj blog ne bi bio postavljen, da je Natasa obrisala i tvoj sramotni komentar,.


Ko je bre ona i odakle joj pravo da moderira svoj blog, a tebe da ne pita šta će da briše a šta da ostavi?!


Ovaj blog je nastao jer si ti sujetna budala, povređena time što je Nataša obrisala tvoj komentar.

sta, cutao si ko funjara


A ljudi su glupi pa nisu mogli sami zaključiti o kome se radi na Natašinom blogu, nego si im ti to morala da otkriješ?


angie01 angie01 15:51 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ko je bre ona i odakle joj pravo da moderira svoj blog, a tebe da ne pita šta će da briše a šta da ostavi?!


glup si ko ona stvar, ja njoj nisam zamerila sto nije brisala tvoj, a obrisala moj, neka radi kako misli, verovatno se slaze sa onim sto si napisao, a ne slaze sa onim sto sam ja- ima svako pravo na to,..ja sam objasnila zasto nisam pristala da ostane na tome, da tamo kod nje zvece uvrede onom fenomenlnom coveku, a bez da ga iko brani.

to nema nikakve veze sa mnom ni mojojm sujetom, pa toliko komentara mi je brisano, pa sta.


A ljudi su glupi pa nisu mogli sami zaključiti o kome se radi na Natašinom blogu, nego si im ti to morala da otkriješ?


ovo je vec na nivou bas posebnih potreba,...ja nisam imala nikakvu potrebu da otkrivam, nego sam to uradila u nekom odgovoru na prozivke, koje naprosto nisu bile tacne, da sam htela da dramatizujem, mogla sam odmah u uvodnoj recenici,...da li je neko bio kod Natase i video tvoje komentar, pa onda moj, pa onda opet tvoje bluvanje i terciranje brabonjaka- ne znam, ja se time nisam bavila, rekoh cime jesam,

ali ti si svakako znao o cemu se radi i cutao kao stisnuti prdez, dok se nije otrkilo konkretnije ko je tu i sta, po sopstvenom priznanju- to sam okarakterisala kao funjarstvo.
predatortz predatortz 15:58 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

ovo je vec na nivou bas posebnih potreba,...ja nisam imala nikakvu potrebu da otkrivam, nego sam to uradila u nekom odgovoru na prozivke,




Jbte, postaješ zabavna!
angie01 angie01 15:59 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

nesto si postao histerican sa tim smejanjem,..rekoh ti jos pre dva sata, da se malo smiris, popijes nesto.
predatortz predatortz 16:00 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

ali ti si svakako znao o cemu se radi i cutao kao stisnuti prdez


Bože, kako ovo urbano zvuči!

Ko bi rekao da će se ovo tvoje sranje od bloga pretvoriti u dobru zajebanciju?!
predatortz predatortz 16:01 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
nesto si postao histerican sa tim smejanjem,..rekoh ti jos pre dva sata, da se malo smiris, popijes nesto.


Ja se sasvim lepo zabavljam.
Samo nastavi!
Da i to doživimo! Jedan tvoj blog posle kog nema plavetnila na vratu...
benedykt benedykt 16:06 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Da ponovim još jedared, nemam zaista pojma ko je taj Feliks a čini mi se da sam ti već jednom pre tipa godinu dana vrlo jasno rekao kako se nikada nisam izvoleo ovde na blogu tako predstavljati.


to sto ti kazes- nije neka sigurica,...tvoj nastup, mahanje istim glupostim, zilotima recimo, prepotentna prepametnost,...i lepljenje za mene ovako:)))

niti te diram, niti ti se obracam- odmah sam ti rekla, da sa manipulacijama duplih nikova- ne zelim da pricam.

A ja sam tebi lepo još pre dve godine rekao rekao da su mene zbog mog dugačkog jezika nekada davno pre deceniju i kusur banovali, odnosno da se nisam pojavljivao ali znači ni da zavirim u međuvremenu i da bih najradije sebi vratio svoj originalni nik samo kada bih to ikako mogao. Dakle kojim ja to duplim nikovima manipulišem samo da mi je znati…?!! Što se opet tiče tog Feliksa, ko god isti pa bio, i toga da ti se priviđa da sam ja taj neki lik, obrati se nekom stručnom da ti pomogne po tom pitanju.

angie01
ovo bukvalno ne znaci nista, samo imas veliku zelju da nesto bas kazes,kao i u svojim predjasnjim inkarnacijama,...ono smesan si felikse.


To u prevodu znači da tvoja zilotska zaslepljenost određenom političkom agendom bode oči iz svakog tvog komentara koji je van teme kuvanje i razonoda. To ide dotle da je bukvalno nemoguća racionalna rasprava sa tobom jer odmah na keca ide vulgarno etiketiranje oponenta, pošto ti je li sebe vidiš kao običnog građanina pa su samim time i svi oni koji ne misle kao ti nekakvi zli fašisti koji se udružuju da te satanizuju. Dakle, zilotizam i paranoična priključenija…
angie01 angie01 16:07 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ko bi rekao da će se ovo tvoje sranje od bloga pretvoriti u dobru zajebanciju?!



ti i zahebancija, pa jos dobra,...idi molim te,...ovo je cista histerija.
ja toliko smajlija nisam stavila za svih ovih skoro 20 godina.
Da i to doživimo! Jedan tvoj blog posle kog nema plavetnila na vratu...


tebe niko ne tera da dolazis, ako ti se ne dopada.
Ja se sasvim lepo zabavljam.


mnogo kiselo deluje.


Samo nastavi!


e, hebiga- moram da idem, a i dosadan si.
benedykt benedykt 16:09 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

predatortz
Proturaš RS agendu, šta god ona već pa bila,


Evo, nas četvoro iz RS i pet agendi!
Nikako da se usaglasimo koja je prava.
Naravno, Anđa zna šta je to RS agenda!
A pošto je RS, to je naravno i nešto odvratno...

Ma, pusti...

Ma dobro to, nego daj pomozi mi da shvatim šta mu po njoj dođe ta RS agenda ako za jednog Boga znaš…!?
predatortz predatortz 16:10 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Ko bi rekao da će se ovo tvoje sranje od bloga pretvoriti u dobru zajebanciju?!



ti i zahebancija, pa jos dobra,...idi molim te,...ovo je cista histerija.
ja toliko smajlija nisam stavila za svih ovih skoro 20 godina.
Da i to doživimo! Jedan tvoj blog posle kog nema plavetnila na vratu...


tebe niko ne tera da dolazis, ako ti se ne dopada.
Ja se sasvim lepo zabavljam.


mnogo kiselo deluje.


Samo nastavi!


e, hebiga- moram da idem, a i dosadan si.


Ovo postaje sve bolje!
Ne idi, molim te!
shmoo shmoo 16:11 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

predatortz
Proturaš RS agendu, šta god ona već pa bila,


Evo, nas četvoro iz RS i pet agendi!
Nikako da se usaglasimo koja je prava.
Naravno, Anđa zna šta je to RS agenda!
A pošto je RS, to je naravno i nešto odvratno...

Ma, pusti...



Ја нисам из Републике Српске а и немам баш никакву фамилију у Босни и Хецеговини.

Само ми је тазбина из Хрватске пребегла у Србију последњи четврти пут у 20. веку још 1941. да се више никада не врати тамо.

Ја сам ти само обично овдашње домаће говедо чији су сви преци из одавде. Или одавле, ако баш инсистирамо на томе.

А опет, не дам Републику Српску. Она је моја колико је и ваша који сте оданде.

Шеста агенда?







(Јбт, а још сам роЏени БеограЏанин коме су и оба родитеља рођена у Београду! Какав сам чин велеиздаје починио који ми никада неће бити опроштен! )

predatortz predatortz 16:15 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

benedykt
predatortz
Proturaš RS agendu, šta god ona već pa bila,


Evo, nas četvoro iz RS i pet agendi!
Nikako da se usaglasimo koja je prava.
Naravno, Anđa zna šta je to RS agenda!
A pošto je RS, to je naravno i nešto odvratno...

Ma, pusti...

Ma dobro to, nego daj pomozi mi da shvatim šta mu po njoj dođe ta RS agenda ako za jednog Boga znaš…!?



Brate, gde bih smeo ja da se upuštam u tumačenje nje?!
Da li si normalan?

Em sam izBosne, em za to nemam ni osnovne studije iz te struke a o odgovarajućoj specijalizaciji da ne govorim.

Šta je ta njena RS agenda, to ni Alah Dželišanum iz Gornje Tuzle ne zna!

angie01 angie01 16:16 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

A ja sam tebi lepo


e, ajd ne davi, cim nisi hteo da kazes ko si bio ranije, znala sam da nesto nije ok,..nisam te dirala, al sam ti rekla da ne zelim da na taj nacin pricam sa nekim- fer inaf.

ne znam sta hoces?!


Što se opet tiče tog Feliksa, ko god isti pa bio, i toga da ti se priviđa da sam ja taj neki lik, obrati se nekom stručnom da ti pomogne po tom pitanju.


hoces da kazes da ima dva upravo takva lika, pa jos na blogu b92?...ono ziveo ovde, pa ovede, putovao, pa se bavio ovim onim, prepametnoca na sve teme, cudni nadobudni nastupi, ziloti kao oruzje, pa jos nicim izazvano lepljenje za mene,.ajde molimte.

dve prepametnoce svemirskog kalibra su se spustile na ovo zaboravljeno mesto i ufiksirale neku nepoznatu zenu, koja im se ne obraca, sa nekim suludim optuzbama,...pa to ko sf.
da tvoja zilotska


daj bre felikse, ne davi vise sa tim zilotima....a ovo ostalo, pa ko papazjanija, ne znas vise sta bi.
predatortz predatortz 16:17 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Шеста агенда?


Koja mi se najviše dopada!
angie01 angie01 16:18 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Какав сам чин велеиздаје починио који ми никада неће бити опроштен!


ma dobro, ne drami, svemu ces se ti prilagoditi, nije strasno,..to se ovde bar vezbalo onoliko.
angie01 angie01 16:26 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ovo postaje sve bolje!
Ne idi, molim te!


dobro je, polako, procice....bolje popi vodu, nego sto kacis te glupe smajlice, stvarno delujes histericno.

dobro je gospodo, ostavljam vas da se zabavljate, za te halucinacije koje slede, ne trebam vam ja... i onako ne volim onaj zadnji stadijum pijanstva u kafani, kada krene nekontrolisano brljanje sa grljenjem i lupkanjem po ledjima, brate moj, brate moj....
predatortz predatortz 16:32 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

dobro je, polako, procice....bolje popi vodu, nego sto kacis te glupe smajlice, stvarno delujes histericno.


Eto ti sad...
Ne može čovek ni da se zabavi, nasmeje...
Iako se ljutiš, u ovih par komentara si stvarno bila najzabavnija do sad.

Vickasta! Doduše nesvesno.
Slatka si kad se ljutiš.

shmoo shmoo 16:33 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Какав сам чин велеиздаје починио који ми никада неће бити опроштен!


ma dobro, ne drami, svemu ces se ti prilagoditi, nije strasno,..to se ovde bar vezbalo onoliko.


Наравно, слатка моја.

Није тешко бити фин.

И бити Србин рођен у Београду чија породица живи у овом граду већ преко 100 година.

Пази само какав ми је профил...

Србин (иако Београђанин), а културан и фин.

Па где то има на овоме свету?


predatortz predatortz 16:37 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Србин иако Београђанин, а културан и фин.

Па где то има на овоме свету?


Beograđani su fin svet. Gospoda, ona neusiljena.
Sporni su ovi što se diče time što su Beograđani u nameri da uvrede one koji to nisu.

Ali te dve grupe nemaju nikakve veze jedna sa drugom. Između njih je nepremostiv šanac.

Ovu prvu jako volim i poštujem. Drugu prezirem. I da, volim da ih provociram...
shmoo shmoo 16:51 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

predatortz
Србин иако Београђанин, а културан и фин.

Па где то има на овоме свету?


Beograđani su fin svet. Gospoda, ona neusiljena.
Sporni su ovi što se diče time što su Beograđani u nameri da uvrede one koji to nisu.

Ali te dve grupe nemaju nikakve veze jedna sa drugom. Između njih je nepremostiv šanac.

Ovu prvu jako volim i poštujem. Drugu prezirem. I da, volim da ih provociram...



И ја волим да их провоцирам.

То ми је одувек било баш забавно још од ране младости.




П.С. - Али није, Предаторе, Београд неки ексклузивитет по том питању.

Сећам се док сам боравио свакога лета у Дубровнику као клинац, од детињства па до своје 25. године (последњи пут сам био у Дубровнику 1989. године) како су ми тамошњи саговорници по кафићима завртали рукаве, показивали вене на рукама и говорили:"Види, види ово! То ти је све плава крв..."

(Алудирали су на старе дубровачке госпаре још из времена Дубровачке републике тврдећи како воде порекло од њих.)

А када бисмо се разишли и враћали кућама, моја другарица, рођена Дубровчанка и Хрватица би само рекла:

"Ма пусти их, молим те! Можеш мислити, плава крв! А ћаћа му дош'о у Дубровник из Требиња!"



Хоћу да кажем, Предаторе, та појава о којој причамо а у вези са Београдом, она важи за сваку урбану средину. Сети се само Боре Станковића и Нечисте крви са причом о староседеоцима и дођошима... Па Војвођани од јуче (из колонистичких породица после 1945.) који не трпе садашње дошљаке у Војводини више него Војвођани који су у Војводини вековима...

И тако редом...

Општа појава. Нису ни Београђани и "Београђани" неки изузетак по том питању.

Било је тога сигурно и у Тузли, Сарајеву... Свугде.

О Загребу и да не причамо где је иначе рођена баба моје жене, српска фамилија Богданов из Загреба, коју је женин деда из Липика код Пакраца (онај што је био посилни краља Александра) вазда зајебавао да је њена фамилија све сами "пољски грофови".

То јест, племените су крви са поља, ливаде...

Итд, итд, итд,...

Свугде, у свакој урбаној средини, тога има.

Зато онај Соло и јесте у праву.

Важи само једна подела на свету.

На рају и на фукару.



predatortz predatortz 16:56 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču


П.С. - Али није, Предаторе, Београд неки ексклузивитет по том питању.


Eee, moj prijatelju!
Da ti samo znaš u kakvim sve vukojebinama sam ja sretao te što misle da su iznad tebe jer su oni "domaći", a ti si odnekud došao!

Na takvim, ko qratz glupim, Bog nažalost nije štedeo...
shmoo shmoo 17:07 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

predatortz

П.С. - Али није, Предаторе, Београд неки ексклузивитет по том питању.


Eee, moj prijatelju!
Da ti samo znaš u kakvim sve vukojebinama sam ja sretao te što misle da su iznad tebe jer su oni "domaći", a ti si odnekud došao!

Na takvim, ko qratz glupim, Bog nažalost nije štedeo...



Фукара.

Ал' било је ту и раје, сигуран сам у то.

predatortz predatortz 17:10 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ал' било је ту и раје, сигуран сам у то.


Naravno! Neke od najkoloritnijih likova sam upoznao u tim manjim mestima.
Kad progovore, lepo osetiš da treba da ćutiš, slušaš i upijaš znanje.

Hoću reći da predrasude tog tipa imaju samo istinske budale.
shmoo shmoo 17:11 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

predatortz
Ал' било је ту и раје, сигуран сам у то.


Naravno! Neke od najkoloritnijih likova sam upoznao u tim manjim mestima.
Kad progovore, lepo osetiš da treba da ćutiš, slušaš i upijaš znanje.

Hoću reći da predrasude tog tipa imaju samo istinske budale.





angie01 angie01 18:28 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

И бити Србин рођен у Београду чија породица живи у овом граду већ преко 100 година.


pa vidi, ovo sto se ovde prenemaze, nije uopste d pojt-u stavri jeste, ali sasvim suprotno,

po slobodnoj proceni-koja uopste nije bitna- Beogradjani su vecinski dosli od negde u ovaj grad, mozda i 80%, to je obicno tako u velikim gradovima, narocito u zemljama kao sto je nasa, gde je sve centralizovano,...i to je normalmo, pa po velikim centrima u svetu su isto vecina oni koji su tu dosli,...pojnt je da se ljudi prilagodjavaju sredini u koju dodju, postuju je, trude da se uklope- tako je svuda, sama sam prosla kroz to vise puta,...promene kroz vreme same sredine su isto normalne, nista nije staticno,...ni neki nas Beograd, od pre 30 godina, nije bio isti kao onaj od 30 pre,...i tako dalje,...ali ostaje neki duh grada, koji je u novoj istoriji pripadao svetu, nije bio zatvorena ogradjena i zabetonirana primitivna bunarcina, naprotiv, sirio je ruke i bacao je svetla daleko- sto bi reko Milan,

znaci, problem je kada neko ne prihvati grad apriori, nego mu nasilno namece neke svoje nacine i jos mu je normalno da pljuje po onima koje je zatekao, pa i po zivim legendama ovog grada- izvini, to je nesto drugo. ti bi da crtas portret zlocinca na tudjoj stambenoj zgradi u centru grada i da mu zhvaljujes i da primoravas druge da to silom trpe, al ces zato da povracas po vrhunskom umetniku, jer ti se ideoloski ne uklapa-pa izvini, odhebi lice,...rekoh vec, dobar deo mog komsiluka su izbeglice iz prethodnih ratova, ljudi normalni, nose oziljke, tesko im je bilo da se snadju, priviknu, skuce, rese sva zivotna pitanja i niko ne sere kao predator...da ne pominjem sve velike Beogradjane, koji su od negde dosli, cuvali ga , pazili i oplemenili, kao Dusko Radovic, Zoran Radmilovic, Timoti Bajfort, dopisi...znaci, da ne mesamo loncice i zamenjujemo teze.
angie01 angie01 18:29 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Iako se ljutiš,


uopste se ne ljutim.
predatortz predatortz 18:52 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
И бити Србин рођен у Београду чија породица живи у овом граду већ преко 100 година.


pa vidi, ovo sto se ovde prenemaze, nije uopste d pojt-u stavri jeste, ali sasvim suprotno,

po slobodnoj proceni-koja uopste nije bitna- Beogradjani su vecinski dosli od negde u ovaj grad, mozda i 80%, to je obicno tako u velikim gradovima, narocito u zemljama kao sto je nasa, gde je sve centralizovano,...i to je normalmo, pa po velikim centrima u svetu su isto vecina oni koji su tu dosli,...pojnt je da se ljudi prilagodjavaju sredini u koju dodju, postuju je, trude da se uklope- tako je svuda, sama sam prosla kroz to vise puta,...promene kroz vreme same sredine su isto normalne, nista nije staticno,...ni neki nas Beograd, od pre 30 godina, nije bio isti kao onaj od 30 pre,...i tako dalje,...ali ostaje neki duh grada, koji je u novoj istoriji pripadao svetu, nije bio zatvorena ogradjena i zabetonirana primitivna bunarcina, naprotiv, sirio je ruke i bacao je svetla daleko- sto bi reko Milan,

znaci, problem je kada neko ne prihvati grad apriori, nego mu nasilno namece neke svoje nacine i jos mu je normalno da pljuje po onima koje je zatekao, pa i po zivim legendama ovog grada- izvini, to je nesto drugo. ti bi da crtas portret zlocinca na tudjoj stambenoj zgradi u centru grada i da mu zhvaljujes i da primoravas druge da to silom trpe, al ces zato da povracas po vrhunskom umetniku, jer ti se ideoloski ne uklapa-pa izvini, odhebi lice,...rekoh vec, dobar deo mog komsiluka su izbeglice iz prethodnih ratova, ljudi normalni, nose oziljke, tesko im je bilo da se snadju, priviknu, skuce, rese sva zivotna pitanja i niko ne sere kao predator...da ne pominjem sve velike Beogradjane, koji su od negde dosli, cuvali ga , pazili i oplemenili, kao Dusko Radovic, Zoran Radmilovic, Timoti Bajfort, dopisi...znaci, da ne mesamo loncice i zamenjujemo teze.


1756352987. put!

I svaki put laž!

Kad god sam dokon, crtam murale RM, postrojavam BeograDŽane, šamaram ko ne zna RS agendu i ne prihvatam grad!


angie01 angie01 19:03 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

1756352987. put!


i nikako da naucis, dokle god budes svirao, ja cu da ti kazem.


I svaki put laž!


sta je laz?


Kad god sam dokon, crtam murale RM, postrojavam BeograDŽane, šamaram ko ne zna RS agendu i ne prihvatam grad!


nisi ti crtao, al si branio, pravdao, pretio da ce ih biti jos i da je to ok,...ne postrojavas ti nikog, jer nisi u poziciji, al bi rado, pa onda ovde po blogu pljujes po ljudima,..i da nameces rs agednu kao da je vera sama u pitanju,...i ne prihvatas grad onakvim kakav je jer seres po svemu sto nisi ti.
predatortz predatortz 19:10 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

nikako da naucis, dokle god budes svirao, ja cu da ti kazem.


A merilo si ti?

ne postrojavas ti nikog, jer nisi u pozicij


Vidi, bio sam!
A nisam postrojavao. Pomogao sam gde sam i koliko mogao.

Ali sam ubeđen da ti bi iskoristila priliku da nanosiš zlo.
Jer si tip, ako si gledala onu seriju "Idemo dalje", koji u sudnici viče "na snrt!" ne pitajući ko je optuženi i da li je za nešto kriv.

Bukvalno, tako te vidim.
angie01 angie01 19:29 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

A merilo si ti?

nisam ja, ovo sto sam rekla je sveopste pravilo.

svaki grad ima neki ambijent, neki zivot, svoju atmosferu, i svako ko dodje se tome prilagodjava,...Beograd je jos grad velikog srca, koje bas ne mozes tako lako da nadjes negde drugde- svuda gde sam bila je mnogo ozbiljniji taj neki proces prihvatanja, da ga tako nazovem, u mnogim metropolama, u koje mozda ne dodjes tesko, nikada ne budes primljen kao njihov,...retki uopste pridju nekom svom prirodnom sloju, ljudima koje je bilo prirodno okruzenje u domovini, makar i zbog profesije,...Njujork je mozda najslicniji Beogradu po toj otvorenosti, ali neuporedivo suroviji. pitaj sve iseljenike kako to izgleda- ja mogu knjigu da napisem, iako ne mogu da kazem da mi je iskustvo lose.


Vidi, bio sam!


sta si bio,...u poziciji da ovde nekog postrojavas?

Pomogao sam gde sam i koliko mogao.


ovo mogu i da ti verujem- al svojima,...kako ovde komentarises, ti ovo sto si zatekao mrzis.


Ali sam ubeđen da ti bi iskoristila priliku da nanosiš zlo.


pa zanimljivo,...koliko mi ovde vas ucitava kojesta, na kraju ti mene vidis kao takvu- pa za to je potrebno ipak biti beskrajno pokvaren i nemati obraza....za to izvrtanje stanje stvari....najludje mi je upornost u tim pokusajima,...pa covece boziji, sramota do neba je cinjenica da se ja branim od vas desetoro, koji mi zamerate izmisljene stvari, jer nemate adekvatne argumente da odbranite svoje stavove,...a ja vama nikada nisam izmislila nista-pa sta bih rekla, sem sramota neopevana...ljudska inferiornost.
predatortz predatortz 19:31 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

pa covece boziji, sramota do neba je cinjenica da se ja branim od vas desetoro, koji mi zamerate izmisljene stvari, jer nemate adekvatne argumente


Znaš ono...
Ako ti troje kaže da si pijan, lezi i valjaj se!
angie01 angie01 19:40 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Znaš ono...
Ako ti troje kaže da si pijan, lezi i valjaj se!


problem je, za ovu tvoju teoriju, sto ih ima vise, koji tako ne misle.

mada istina je- skupi se nekoliko besprozornih nasilnika i ti to onda zoves- evo, vecina nesto misli:)))-pa isto tako sve ovo oko nas funkcionise. ti si samo eksponent ovde na blogu i nekoliko brabonjaka.

sramota, kako ste jadni.
predatortz predatortz 19:42 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

sramota, kako ste jadni.


Ko?
Ko smo to "mi"?
angie01 angie01 19:48 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ko?
Ko smo to "mi"?


cekaj, sad nema mi? a stalno si u nekoj mnozini, stalno se na nekog pozivas, jedan komentar iznad mi sasvetujes da se povinujem izmisljitinama vas:)))

pa buahahahaha.

dobro predatore- smaras.
predatortz predatortz 19:55 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Ko?
Ko smo to "mi"?


cekaj, sad nema mi? a stalno si u nekoj mnozini, stalno se na nekog pozivas, jedan komentar iznad mi sasvetujes da se povinujem izmisljitinama vas:)))

pa buahahahaha.

dobro predatore- smaras.


Mi upotrebljavan samo kada konstatujem činjenicu da ispoljavaš mržnju prema nama iz RS koji se nešto redovnije javljamo ovde.
A i budali je jasno da nas četvoro nismo nikakva ekipica, udruga ili bilo šta slično iz tvog repertoara glupih izraza.
Naprotiv, jako retko se slažemo. Osim u viđenju tebe.

Za ostalo - nema "mi". Sam sam!
Uostalom, ti meni patetično spočitavaš da mrzim ceo jedan grad, tvrdeći da mu se ne povinujem, odnosno nekim "vama", što je ordinarna glupost.


angie01 angie01 20:28 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Mi upotrebljavan samo kada konstatujem činjenicu da ispoljavaš mržnju prema nama iz RS koji se nešto redovnije javljamo ovde.


ma sta lupas, ja reagujem na izgovorene bljuvotine, a ne to sto si iz RS- to ti je podmetacina koju stalno koristis- ti koji jasno ispoljavas mrznju prema svemo sto nisi ti.


A i budali je jasno da nas četvoro nismo nikakva ekipica, udruga ili bilo šta slično iz tvog repertoara glupih izraza.
Naprotiv, jako retko se slažemo. Osim u viđenju tebe.


pa vidi, ti si se pozvao na vas cetvoro, ja sam ti bas razdvojila taj tvoj umisljaj- sta neko misli o meni, ko je ispod linije najosnovnijih ljudskih parametara i normale- me ne interesuje, ja nisam vasa jaranica i sta mene briga sta neki predaor bulazni- jos sam prema tebi bila vise nego fer,..ili neka bolesnica-pa ni tebe nije briga, kako si se izjasnio, sta sad meni poturas sta ona misli-ili si bas tako desperatan.

tadejus je neka nafurana likusa- al kao sto rekoh, sve mi je jedno, nek bude sta hoce,..kamila ne mesajte s vama, on je daleko od vas...znaci sve se svodi na vas dvoje- vi ste tu jedina ekipa iz RS, kao sto kazes.

e udruga je nesto drugo- to ti je ona ekipa sa hucijem- cica i kalabic i te munje.


Osim u viđenju tebe.


pa drago mi je, bilo bi neprirodno da takvo ispoljeno ljudsko zlo, ima sa mnom neke veze, slaganje i svidjanja...ono, prirodna selekcija, sto se kaze,..svakom svoje,..slicno se slicnom raduje,...


Za ostalo - nema "mi". Sam sam!


kako nema,...stalno je neka mnozina i kod tebe i kod milijane, kao da ste izabrani od nekog, pa govorite u ime neke grupe, vas narod, vasi ljudi, vasa zemlja- nece neko moj narod, moju zemlju- bozemesacuvaj budala.


Uostalom, ti meni patetično spočitavaš da mrzim ceo jedan grad, tvrdeći da mu se ne povinujem, odnosno nekim "vama", što je ordinarna glupost.


ja sam prilicno jasno objasnila o cemu se radi, na tvoje hiljadito ucitavanje, da te neko proziva jer si dosao- sto nije tacno- proziva te za svinstine koje ispoljavas prema gradu u koji si dosao-sve ti ne valja, na sve autenticno imas primedbe, kao i prema ljudima koje si zatekao,...ako nisi razumeo moj prethodni komentar- zao mi je, ja ne umem bolje.
shmoo shmoo 21:28 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01

pa vidi,... pojnt je da se ljudi prilagodjavaju sredini u koju dodju, postuju je, trude da se uklope- tako je svuda,



Па види ти 'вако... Појнт је у томе да ти уопште не капираш да је то двосмерни процес и да колико Београд (или неки други град, свеједно, урбана средина) мења дошљака, тако и тај дошљак мења ту своју нову средину.

Уосталом, и сама си приметила:

promene kroz vreme same sredine su isto normalne, nista nije staticno,...ni neki nas Beograd, od pre 30 godina, nije bio isti kao onaj od 30 pre,...i tako dalje,...


И то ти је тај двосмерни процес.

ali ostaje neki duh grada,


Знаш за ону реченицу Оскара Вајлда?

"Када нека господа почну да причају о духу времена, онда они обично мисле на свој сопствени дух."

Тако и ти.

Када поменеш дух Београда, ти управо мислиш на свој сопствени дух.

И не уважаваш да се Београд мења у том двосмерном процесу досељавања у њега и одсељавања из њега иако и сама примећујеш да се то одвија.

О каквом то духу града онда причаш ако не о свом сопственом духу?

grada, koji je u novoj istoriji pripadao svetu, nije bio zatvorena ogradjena i zabetonirana primitivna bunarcina, naprotiv, sirio je ruke i bacao je svetla daleko- sto bi reko Milan


Милан је то изговорио у једном тренутку потпуног лудила око свих нас када се распадао свет који смо до тог тренутка познавали, а нама свима није било јасно у какву то будућност идемо.

Да је поживео до данас, Милан би вероватно говорио мало другачије од тога.

На пример...

Зар Београд не организује за 4 године онај специјализовани EXPO?

Beograd će tokom 2027. godine, makar na kratko, biti svetska prestonica obrazovanja, kulture i inovacija, jer će se predstavnici desetina zemalja naći u srpskoj prestonici zbog Ekspo (Expo) izložbe.


У време Миланове младости (и моје младости и твог детињства), пре распада тог света у којем смо живели (и распада СФРЈ), Београд је могао само да сања о томе.

Зато дубоко верујем да би Милан данас ипак говорио сасвим другачије од онога што ти често помињеш овде на Блогу Б92 када се поведе реч о Београду и некаквом духу града.

Познавао сам човека... Милана... Разговарао сам са њим више пута... И верујем да он данас не би вртео ту исту причу од пре 30 година о граду који је некада давно бацао светла далеко.

Поменула си Зорана Радмиловића између осталих?


Градски човек, специјално наш, обезљуђује се наглим преласком из села у град, наши градови су јучерашња села, нигде то не иде брже и шокантније него у земљи која је до пре сто година извозила само свиње и која грађанско друштво није ни имала, такорећи. Треба га зато тек оживети, оно тек настаје. Наш човек мора да прође прво фазу грађанина, човека у папучама пред телевизором, са колима због којих гладује и убија, са бесмисленим, лажним стилским намештајем, са пакетима услуга за кружна путовања, о викендима у село из кога је безглаво побегао, са децом која уче балете, и језике, и клавире... Том човеку, таквом, треба помоћи, ако га волиш. А он се може волети, ипак...

Ове је речи, давне 1974. године, записао маг глуме Зоран Радмиловић, размишљајући о пројекту „Селу у походе”. Та мисао и многе друге сакупљене су и обједињене у књизи „Залажем се за лаж” Зорана Радмиловића, коју је објавио ВБЗ из Београда.


ЛИНК

(болдовано у цитираном тексту је моје болдовање)






П.С. - Е, причали смо ономад о Бановом брдету, одакле су почињали кукурузи ка Жаркову итд. о ОШ "Јосиф Панчић", пре рата "Матија Бан", сазиданој 1936, а дотле су сва деца са старе Чукарице, на обе падине низбрдо од Храма Светог Ђорђа изнад данашњег Ада Мола, падина према Хиподрому и падина ка Радничкој, ишла у стару школу "Ђорђе Крстић" (пресељена у Жарково када сам ја имао отприлике десетак година, остала од те старе школе само рушевна зграда данас као ругло највеће) доле према Радничкој улици, преко пута ових данашњих модерних ауто сервиса за продају аутомобила у улици коју и данас зовемо Школска улица иако је одавно променила име...

Види шта сам нашао...











Неко ме је био питао како је Царева ћуприја добила назив и ја нисам знао... И тражећи одговор налетех на ове мапе на фејсбуку...

ЛИНК

angie01 angie01 22:04 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Па види ти 'вако...


ja sam rekla upravo ono sto sam mislila i kako jeste, kako sam i sama iskusila vise puta.

isto se secam nekih tvojih komentara, kada se jednom u drugom kontekstu-drugim trigerom- pricalo o istom ovom, sto sada prilagodjavas potrebama- i tada si govorio isto kao ja, samo sa mnogo vise detalja i objasnjenja, licnih primera, slika, klipova:)))

...sta bi Milan sad rekao- verovatno nesto mnogo jace.

vidim gledao si bozije obracanje i dojmljen si.

ps
О каквом то духу града онда причаш ако не о свом сопственом духу?


ovo samo ti znas sta bi znacilo- svako drugi razume da su to karakteristicni ambijent i atmosfera neke sredine.
shmoo shmoo 22:27 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01

isto se secam nekih tvojih komentara, kada se jednom u drugom kontekstu-drugim trigerom- pricalo o istom ovom, sto sada prilagodjavas potrebama- i tada si govorio isto kao ja, samo sa mnogo vise detalja i objasnjenja, licnih primera, slika, klipova:)))



Па ја и сада имам утисак да причамо исто.

Једини проблем и нерешено питање у овом твом и мом дијалогу о Београду је:


О каквом то духу града онда причаш ако не о свом сопственом духу?



ovo samo ti znas sta bi znacilo- svako drugi razume da su to karakteristicni ambijent i atmosfera neke sredine.



Немој да обрћеш тезе него објасни лепо на шта то конкретно мислиш када поменеш "дух града"?

Пусти ову демагогију са "карактеристичним амбијентом и атмосфером неке средине".

То су све лепе бомбастичне речи али не значе ништа и не откривају нам ништа о том "духу Београда" из тог неког времена који ти помињеш.

Дакле, конкретно...

Шта ти подразумеваш под духом града "који је некада бацао светла далеко"?

(Београда седамдесетих и осамдесетих...)







...sta bi Milan sad rekao- verovatno nesto mnogo jace.


Не знаш ти шта би Милан данас рекао јер си била клинка када је "овај град бацао светла далеко".

А ја сам Милана тада, у то време, ипак познавао и разговарао са њим.

И потпитање...

Шта ти ово значи?

vidim gledao si bozije obracanje i dojmljen si.


Не разумем тај коментар.

Какво "божје обраћање које ме је дојмило"?

Не знам о чему причаш.

angie01 angie01 22:45 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Па ја и сада имам утисак да причамо исто.


pa ne pricas- sada si na liniji, pa izvrces, prilagodjavas...cak i Milanove vise nego tacne reci iz pesme pokusavas da umanjujes i jos nesto improvizujes, kako bi i sta bi on sada- jer eto, poznavao si ga-pa oni su svi skupa i nestali zbog sranja koje je nastalo, on se protiv tog sranja borio, o cemu ti pricas?


Пусти ову демагогију са "карактеристичним амбијентом и атмосфером неке средине".


zivini, a sta je tu demagogija i sta trazis, da ti nabrajam sta su taj ambijent i atmosferu cinili- pa salis se, ti kao rodjeni beogradjanin, 100 godina tradicije, ne znas da je sada readikalizovan i poseljacen i imas objasnjenje da ja pricam o nekom svom duhu- ma idi bre...

a na pitanje sta mi znaci,

pa nesto si zadivljen onim EXPO centrom, i jos ga ucitavas Milanu-sacuvajmeboze- o kome je danas bilo price u obracanju bozanstava....to mi znaci.
shmoo shmoo 22:53 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01

o cemu ti pricas?


Прво реци ти мени, објасни ми, о чему ти причаш?

Ништа те не разумем.

jer eto, poznavao si ga-pa oni su svi skupa i nestali zbog sranja koje je nastalo


Јесам, познавао сам га. Чак и разговарао са њим више пута.

Ко је, бре, нестао због срања које је почело?

Па они су сви почели да се убијају иглом и пре деведесетих...

(Само је Печар, колико се сећам, умро од срчаног удара у лондонском метроу.)

А онда, на крају тих осамдесетих, дошла година Анте Марковића, хорс појефтинио...

angie01 angie01 23:01 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ништа те не разумем.


dobro.

ne ucitavaj mrtvom Milanu svoje zamisljaje.
angie01 angie01 23:04 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

Ко је, бре, нестао због срања које је почело?


prvo, ne mogu da prtim tvoja dopunjena izdanja komentara, a drugo, ne uzimaj sve bukvalno- pogledaj intervjue i Milanove i Sonjine i Margitine i Cavketove, pa film Geto,..tu ti je sve.
shmoo shmoo 23:05 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Ништа те не разумем.


dobro.

ne ucitavaj mrtvom Milanu svoje zamisljaje.



Ти си сада то нешто аванзовала у свом животу па си постала још и заштитница лика и дела Милана Младеновића?

У јбт!

Одустајем од даље расправе.





shmoo shmoo 23:19 08.08.2023

Re: Evo, proširiću priču

angie01
Ко је, бре, нестао због срања које је почело?


prvo, ne mogu da prtim tvoja dopunjena izdanja komentara, a drugo, ne uzimaj sve bukvalno- pogledaj intervjue i Milanove i Sonjine i Margitine i Cavketove, pa film Geto,..tu ti je sve.



Читао, гледао... Прочитао чак и ово





Интересовало ме шта пише у тој књизи о човеку кога сам лично познавао.

Али мислим,...

То су све били интервјуи за медије или књиге и филмови намењени широкој читалачкој и гледалачкој публици, а рекао бих намењено нарочито овој млађој публици склоној митологизацији неких ликова из времена када се та читалачка и гледалачка публика још није била ни родила или када су били мала деца...

А ја сам са свима њима причао уживо и приватно (нисам читао шта кажу за медије) још у то неко време "док је овај град бацао светла далеко", како ти кажеш.

(Осим са Соњом Савић, њу нисам познавао, али ју је познавала моја жена... Наиме, Соња јој је била пионирски инструктор у ОШ "Милица Павловић", данас је то ОШ "Краљ Петар II Карађорђевић" и имале су исту учитељицу па је моја драга још од тада познавала Соњу Савић. И Бјела, Бјелогрлић, био је у том истом одељењу у основној школи са мојом женом и може и он то да посведочи. Тада је Бјела постао широко популаран у тим нашим пионирским круговима као Сирогојно у филму "Бошко Буха" )

Мала ова Србија, јебеш га, сви се знамо.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana