Astrologija| Budućnost| Društvo

O cemu pricamo....?

angie01 RSS / 06.08.2023. u 15:28

 

 

Posto je Natasa obrisala moj komentar na njenom in memproam blogu Davidu Albahariju, a ostavila sramotne komentare na koje sam regovala,...ponovicu ga ovde.

 


Re: Nelečeno ludilo

odlican naslov komentara za ovo sto se desava na in memoriam blogu jednom od najvecih nasih savremenih pisaca-tacno tako, kakvo ludilo bilo koga moze da tera da skrnavi pomen, upravo nacinom, koji je David Albahari prezirao, zbog koga je 20 godina ziveo u Kalgariju,...evo ne znam.

drugo, ovde se usudjuje da se njegov prijatelj i sugradjanin Zemunac, sa kojim je delio stavove o aktuelnim politickim desavanjima i vrednosni sistem, naziva,

 

Matoro srbomrzačko govno sa dušom u nosu zagađuje i vazduh oko sebe!
Ovako bolesnu mžnju ni ustaše nisu javno pokazale.



covek, koji ima onoliko nagrada za svoj rad- pa i orden Legije casti, neko naziva ovako prostacki, jer mu se ne uklapa u ideologiju, ili je samo jako glup, ili mozda da bi se anulirala nekako cinjenica, da su Koraksu oca ubili cetnici,..evo ne znam,...svakako je nedopustivo.

trece, ako se eventualno ne razume ocigledna ironija na mesto odrzavanja pomena stradalnicima Oluje- sto je na nivou skandala iz razumljivih razloga, jos uvek ne daje za pravo nekom da blati zive legende Beograda.

je l neko gledao to nase obelezavanje?...sta bi imao da kaze, ako jeste?

gledala sam nesto i od sramotne "proslave" u HR, nisam sigurna da bi bilo ko od ljudi iz te nekadasnje kolone imao lepe reci za oba dogdjaja- jedan od njih, nekadasnji osmogodisnji decak, a danas novinar, je lepo sve rekao, zgrozen nad politizacijom njihovih sudbina, nad ne razumevanjem tragedije tih ljudi, koji su jos jednom zloupotrebljeni....isto kazu i moje komsije, nekda stigli na tim traktorima, danas, hvalabogu dobro i snadjeni u novom okruzenju- uredno leta provode u starom kraju-...ali nisu svi bili te srece- sta je drzava, koja ih je u taj pakao gurnula, uradila za njih, 25 godina posle, neki od njih su na ulici i bez sigurnih prihoda,...snalaze se i dalje, kao da su juce dosli, sa sve preprekama, koje im se postavljaju,...medju njima ima mnogo samohranih majki- gde je briga za sve te ljude, zasto pomen zrtvama nije organizovan u Beogradu, gde je najveci broj tih ljudi ostao?

KLIK

naglasavati da si pomagao nekome u nevolji- je ruzno...pa jos propitivati druge, da l su i oni- kakvo dno.

...hrvatska emisija povodom Oluje-onaj dokumentarni deo,...izaziva gadjenje, sem izjava jedne zene, koja je imala i zrtve u porodici, koja je sa neverovatnim osecajem za meru ostala suzdrazna u ispoljavanju necega sto je gadno, al ne znam kako bih ga tacno nazvala, a da ima adekvatno znacenje.

vece pre toga, na RTSu je bio izuzetno korektan dokumentarac o Jasenovcu-govorili su istoricari iz raznih krajeva-hrvatski me je vrlo prijatno iznenadio do koje mere je bez zadrske izneo tacne podatke o desavanjima,...i naravno Efraim Zurof,...je l neko od ovih sto stalno Jasenovac pominju gledao emisiju?

edit- e da, bio je objasnjen i Blajburg, sa sve dokumentarnim snimcima, pa nekako ispada, da ekipa koja je ovde prozivala za Blajburg, pokusava da amnestira zlocince,...dok se navodno brine za zrtve Jasenovca.

....a sad slobono nastavite sa bestijalnostima,..

 

Gospodo,  ja stvarno ne znam sta ste vi mislisli da ostavite u amanet svojoj deci, ali je mrznja najgora opcija.

Oliua je monstuozna  akcija, sve ono sto joj je prethodilo je isto lose, danas, 30 godina posle, poslusajte ljude koji su u tom celom haosu stradali, pametniji su od vas, umesto sto ih koristite za ideoloska prepisavanja, to su strasne ljudske sudbine, teske, mucne i jasno govore o lososti nacina koji je odabran za resavanje YU pitanja, ne razumem zasto ih ne cujete i pricate i dalje na isti destruktivni nacin, koji je njima naudio, kao da racun vec nije dovoljno velik i krvav...ceo jedan zivot je prosao u njegovom pravljenju.

Da li ste uopste svesni trenutka u kome zivimo i koliko je jeziv, pa vam je normalno da se strahote jos produbljuju, pojacavaju, da li ljudskost treba potpuno ukloniti i zbog cega,...ako se vec pravite da ne razumete dubinu tragedije ljudi koji su dosli u koloni na traktorima, pre 25 godina.

Tagovi



Komentari (861)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 12:01 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
Hajde onda, umesto u Prijedoru, da ih obeležavamo na Sitoniji...


evo, ne znam, al verujem da postoje neka udruzenja tih ljudi, zasto se oni ne pitaju kako bi zeleli da to izgleda i gde?...barem da ucestvuju u nekim odlukama oko obelezavanja necega sto se njih prevashodno tice.


Ubeđen sam da bi potomci stradalih sa Kozare umesto Prijedora, ili potomci onih ubijanih na Petrovačkoj cesti u dva rata, izabrali Kušadasi.


angie01 angie01 12:05 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

ja sam smiren i pravim veoma argumentovane paralele


gde je srks da se buni?
Ti bi mogla da pokušaš da nam objasniš zašto je komemoracija muslimanima u Srebrenici ok,


je l ti ne znas?...i o tome necu da nastavljam.


iako ima istorijskih dokatza da su tu činjeni teški zločini nad Srbima


apsolutno sam za to, za se obelezi pomen i Srbima zrtvama.

nastavak sam objasnila vise puta.
I, u tom svetlu, zašto je ok da Koraks mrtvim Srbima na lobanje stavlja šajkaču, sprdajući se as njihovim stravičnim sudbinama?


eto, vidis da nisi razumeo karikaturu- ja ti je necu objasnjavati.

svoj stav o pomen zrtvama sam rekla- ako su zrtve u fokusu i iskreno obelezavanja- onda bez politizacije.

predatortz predatortz 12:06 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

svoj stav o pomen zrtvama sam rekla- ako su zrtve u fokusu i iskreno obelezavanja- onda bez politizacije.


Bez politizacije?

A karikatura je...
predatortz predatortz 12:07 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

apsolutno sam za to, za se obelezi pomen i Srbima zrtvama.


E baš ti hvala!
Još samo da Koraks dozvoli!

A može li u Prijedoru, ili mora na nekom drugom mestu?
angie01 angie01 12:12 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

A karikatura je...


reakcija na politizaciju.
predatortz predatortz 12:27 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
A karikatura je...


reakcija na politizaciju.


I?
Šta znače šajkače na lobanjama ubijenih Srba?

Kažem, samo zamisli fesove na lobanjama ubijenih muslimana iz Srebrenice.

predatortz predatortz 12:28 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

duplo
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:33 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01

pazi, vecina, bez konkretne naznaka o kome se misli i ja-to si vec konkretizovao:))) kakav fles! zato sam i pitala, jer mi je na takvu smutljivost mirisalo,...necasno kamilo, necasno!



Nesumnjivo je ppotrebno otvarati i bolne i teške teme ali to treba da rade ljudi koji su im dorasli. Ja mislim da, za razliku od mnogih drugih tema, ovoj nisi dorasla i treba da je se kloniš jer postižeš, uglavnom, rezultat suorotan od željenog.
U kući obješenog se konopac ne spominje. Makar ne svako.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:06 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

predatortz



U čemu je onda problem kada ja odlučim da kritikujem Koraksa i njegovu bolesnu karikaturu?



Pretpostavljam da se radi o karikaturi gdje Vučić stavlja šajkače na lobanje.
Mala priča iz istorije moje familije.

Prijedorska pijaca, maj '41.
"Crnja, nema više srpstva" kaže Sejfo K. mom pranđedu.
"Možda i nema Sejfaga, ali dok je Crnjine glave na njoj će uvijek biti šubara. Moglo bi doći vrijem kad ćeš ti Sejfaga skinuti fes i ustaknuti šešir.
Tako i bi. Crnja sahranjen '66. sa njegovom šubarom a Sejfo se '45. na pijaci pojavio sa šeširom na glavi i šarenim perom od kreje, zadjevenim u pojas šešira.
Moj đed Gojko nisio uvijek šešir, Živko mi nosio kačket, ja gologlav, ponekad kačket, jedno vrijeme zelena beretka kojom me je častio školski drug, aktivni vojnik sa činom u Tuzli.
Hoću reći, niko nikad u mojoj lozi nije nosio šajkaču, još manje oni iz kolone koja je bježala ispred stijeljanja.

Vučićevo uguravanje u ovaj parastos mi zaista liči na Vučićevo prisvajanje srpskih žrtava tako da ova karikatura, po mom mišljenju ima mjesta i ne doživljavam je kao uvredu žrtava. Prije bih rekao da je Vučićevo politikantsko prisustvo ovom parastosu ponižavanju tih žrtava. Treba li da podsjećam na onovremenske izjave tadašnjeg mu šefa partije kojeg je slijepo slijedio. Te izjave nisu sigurno kamen temeljac zla koje je zadesilo Krajinu ali jesu dio pijeska od kojeg je pravljen malter da se učvrste ti temeljci.



predatortz predatortz 13:13 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Vučićevo uguravanje u ovaj parastos mi zaista liči na Vučićevo prisvajanje srpskih žrtava


Vidiš, ja ne volim ni Vučića, ni Dodika koji je tebi, ako sam te dobro razumeo, blizak u tom nekom političkom pogledu.

Samo, ima tu jedna sitnica...

Predsednici Srbije i Republike Srpske, trenutni a nadam se ne zadugo, se zovu Aleksandar Vučić i Milorad Dodik.

Ja ne vidim njih, ja vidim institucije koje oni personifikuju.

Oni nikako ne mogu prisvajati srpske žrtve, niti srpske žrtve treba deliti na srpske ove i srpske one.

Tu nam se stavovi razlikuju.

jer, nismo ni Kina, ni Rusija. Srbijica i Republikica smo. Moramo zbijeno.

Ako kapiraš!

Jednako bi bilo reći da žrtve Kragujevca nisu moje žrtve, a jesu. Žrtve su mog naroda. Nisam imun na njih.
angie01 angie01 13:24 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Nesumnjivo je ppotrebno otvarati i bolne i teške teme ali to treba da rade ljudi koji su im dorasli. Ja mislim da, za razliku od mnogih drugih tema, ovoj nisi dorasla i treba da je se kloniš jer postižeš, uglavnom, rezultat suorotan od željenog.
U kući obješenog se konopac ne spominje. Makar ne svako.


o cemu pricas kamilo- objasnila sam otkud blog, ti si dao neke lose kvalifikacije i onda smutljivo odgovorio na pitanje, gde ispada da sam ja sirilac mrznje, a sada heklas nesto potpuno nevezano, o nedoraslosti temi,...kojoj temi- ja sam postavila svoj obrisani komentar, jer je ostao onaj sramotni, na koji sam reagovala, u kome sam iznela par obicnih stavova, da je proslava Oluje u HR sramotna, da se prikazivao dobar dokumentarac o Jasenovcu, sa sve pozivom na urazumljenje,...ostalo je uobicajeno skretanje, ucitavanja, bla, bla od strane uvek istih blogera,...o cemu pricas?
angie01 angie01 13:33 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Vučićevo uguravanje u ovaj parastos mi zaista liči na Vučićevo prisvajanje srpskih žrtava tako da ova karikatura, po mom mišljenju ima mjesta i ne doživljavam je kao uvredu žrtava.


moja reakcija nije bila na eventualno iskazano misljenje o karikaturi- naravno da ne ismeva zrtve i naravno da se sada zlopupotrebljava u politicke svrhe, iako se gadi od politikanstva, kako se to uvek licemerno ovde odigrava,...al brate, da se usudis da onako govoris o legendi, koja se uvek i svim nepravdama suprotstavljala-samo perom, je bezmalo nedopustiva odvratnost.
benedykt benedykt 14:12 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
milijana, nemam pojma sta haluciniras, tu kartu si stavila nakon mog komentara, znaci, prvo sam ja postavila svoju reakciju na predatorov bezobrazluk, a posle si ti kartu,...ja na tvoje somnabulnije ne ragujem.

A tebi mama dala ime Gabrijela pa te zovu Gabi, mislim čim se stalno tako dripački hvataš & podsmevaš na temu imena Milijana. Pod dva, sada smo shvatili da nisi daleko odmakla od funkcionalno nepismene osobe. Elem, pravilno je somnambulije a ne somnabulnije…
angie01 angie01 14:51 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

podsmevaš na temu imena Milijana.


gde ti prepoznajes podsmevanje imenu Milijana?
Elem, pravilno je somnambulije a ne somnabulnije


od kada je tip feler funkcionalna nepismenost- rec sam upotrebila najmanje 100 puta,...lose kucam, pa jos kada to radim sa dve ruke- katastrofa, svakomalo se vracam da nesto popravljam, ili neko slovo fali- jer ne pritisnem dovoljno jako, ili su neka slova promenila mesto, ili ima neko slovo viska, ja to priznajem,...al kada se krene sa tim greskama, nema dalje, to je ono kraj inspiracije:)))
benedykt benedykt 15:50 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
podsmevaš na temu imena Milijana.


gde ti prepoznajes podsmevanje imenu Milijana?
Elem, pravilno je somnambulije a ne somnabulnije


od kada je tip feler funkcionalna nepismenost- rec sam upotrebila najmanje 100 puta,...lose kucam, pa jos kada to radim sa dve ruke- katastrofa, svakomalo se vracam da nesto popravljam, ili neko slovo fali- jer ne pritisnem dovoljno jako, ili su neka slova promenila mesto, ili ima neko slovo viska, ja to priznajem,...al kada se krene sa tim greskama, nema dalje, to je ono kraj inspiracije:)))

Aha, znači iz nekog razloga si izostavila slovo m na jednom mestu a na sasvim drugom ubacila slovo n. Da je samo jedna greška pa da još i lapsus clavis varijanta bude u opciji, a ovako je očigledno mrmot zavio čokoladu u foliju što-no-se kaže…
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:11 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01


ti si dao neke lose kvalifikacije


Ti misliš da su kvalifikacije loše a ja mislim da su kvalifikacije sasvim u redu. Nadam se da ćemo moći nastaviti život sa tim.
.o cemu pricas?

Kad se ovaj blog zatvori za komentare napravi inventuru svega što je rečeno i pokušaj nepristrasno sagledati rezultate. Vidjećeš o čemu pričam.
Sama dobra namjera, najčešće, nije dovoljna.
angie01 angie01 21:37 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ti misliš da su kvalifikacije loše a ja mislim da su kvalifikacije sasvim u redu. Nadam se da ćemo moći nastaviti život sa tim.


ma nije problem da mislis sta hoces, nego pricas u nekom paralelnom pravcu-nemam pojama kakve veze ima sa ovim blogom a najmanje sa mnom, koju si jos izdvojio u nekom krajnje nekorektnom smislu, pored ovoliko ociglednih primera- al tvoja stvar.

ja generalno mrzim te okolosalata price, gde se nesto nejasno vrti, menja, pa onda prica nesto trece.


Kad se ovaj blog zatvori za komentare napravi inventuru svega što je rečeno i pokušaj nepristrasno sagledati rezultate. Vidjećeš o čemu pričam.


sta bih nasla novo, a sto se uvek ne desava, uvek jedni te isti rade isto,...normalni se normalno ponasaju i to bi bilo to.


Sama dobra namjera, najčešće, nije dovoljna.


kako sad dobra namera, kada rece dva komentara ranije upravo suprotno.

objasnila sam zasto sam blog postavila- nema razloga da se bilo kome pravdam, pa ni tebi, za koga mi nije bas najasnije sta mislis, jer konfuzno iznosis meni ne bas razumljive stavove.

najkrace-onaj prostacki, nedopustivi komentar upucen Koraksu, nije mogao da ostane tako da visi,...sve ostalo je uobicajeno treskanje nekih prisutnih- ne znam kako njima nemas nista reci...a nije ni vazno...svako onako kakav je i kako mora.
predatortz predatortz 21:45 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

najkrace-onaj prostacki, nedopustivi komentar upucen Koraksu, nije mogao da ostane tako da visi,.


Borkinja, bog te jebo!

Jedina nedopustiva stvar u ovoj priči je ona ogavna Koraksova škrabotina!

Još jednom pitam:

Šta bi ste, pičkice licemerne, govorili da Džaferović dodaje Bakiru lobanje Srebreničana na koje ovaj stavlja fesove?

Arlaukali bi ko kerinje!

Marš bre u pičku materinu!


angie01 angie01 22:09 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Šta bi ste, pičkice licemerne, govorili da Džaferović dodaje Bakiru lobanje Srebreničana na koje ovaj stavlja fesove?


pa vec smo utvrdili da nisi razumeo karikaturu,..a i da si slobodno mogao o istoj da kazes sta god si hteo,..tako da sramota ostaje tebi, i cke materine i sve to sto nudis,..i necu jos jedan krug o necemu sto smo s onoliko komentara izvrteli.
predatortz predatortz 22:16 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

pa vec smo utvrdili da nisi razumeo karikaturu


Pitao sam drugu stvar.

Kakvo govno od čoveka za slanje svoje političke poruke izabere da se sprda lobanjama?
I šta bi rekla da sam ja poslao poruku crtajući karikaturu muslimanskih žrtava kojima neko na glavu stavlja fesove? Da sam legenda?
Siguran sam da bi!

Mator čovek, duša u nosu, a veliko govno!
To je moje viđenje onoga što je uradio.

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:29 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

predatortz
Moramo zbijeno.

Ako kapiraš!

.

Ma kapiram ja tebe ali da li ti kapiraš Vučića? Što ne bude malo zbijen sa Srbima na Kosovu? Šta radi i šta je uradio za njih sem što se prenemaže na konferencijama za štampu kako će se boriti do zadnje kapi krvi? Nije rekao čije. Kosovski problem je izvukao iz UN, gdje je imao mogućnost pomoći prijatelja, i prenio u Brisel gdje nikog nema na srpskoj strani a ni Miloš Vojinović nije tu.
Da li si siguran da on ne bi odsjekao komad Repoblike Srpske samo da bi ponovo sjeo na onu hoklicu u Vašingtonu?
Ti misliš da Vučića vode srpski interesi i da ih on zastupa a ja mislim da on ima neku svoju viziju sebe u istoriji koja nije nužno najpovoljnija za Srbe. Dodik to dobro zna i zbog toga ga drži tako blizu sebe i ponekad mu povlađuje. Vučić je predsednik Srbije i ne može svojatati nas iz Krajine koliko god mi bili Srbi. Ja tako vidim karikaturu koja je tebe tako uvrijedila. Ja ne bih stavio ruku u vatru da je fotografija Bošnjakinje iz Žepe nije namjerno ubačena u slajd na parastosu. Volio bih znati koliko vlasnici te agencije imaju veze sa Vučićevom partijom.
Ja ne vidim njih, ja vidim institucije koje oni personifikuju.

Oni nikako ne mogu prisvajati srpske žrtve, niti srpske žrtve treba deliti na srpske ove i srpske one.

Na moju žalost oni su puno jači nego institucije koje predstavljaju.
Žrtve su žrtve, ali Vučić je toliko puta, zbog samopromocije, zlouptrebio žrtve raznih nesreća da mu ne vjerujem ni za jedni zapetu iskazane brige i tuge. Vi u Srbiji mu vjerujte ako hoćete. Vaš je, vi ste ga birali. Više puta.
Jednako bi bilo reći da žrtve Kragujevca nisu moje žrtve, a jesu. Žrtve su mog naroda. Nisam imun na njih.

Kad ovo pročitam ima malu nelagodu u trbuhu.
Sjećaš li se kao si napisao da su partizani turirali tenkove nedaleko od Jasenovca puštajući da ustaše dovrše krvavi pir u logoru i još popale dokumentaciju i dokaze. Mogu razumjeti tvoj otklon prema partizanima, dijelom čak i razumijem, ali to su bila puna usta pljuvačke na jasenovačke žrtve, njavećim dijelom srpske. Nisi pljunuo direkto njih ali si ih, mrtve i nemoćne, upotrebio za obračun sa partizanima.

angie01 angie01 22:30 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Pitao sam drugu stvar.


to sto si pitao je posledica tvog nerazumevanja!


To je moje viđenje onoga što je uradio.


koje govori o tebi, ne o njemu.

da si ostao na kritici same karikature- to bi bilo legitimno.
predatortz predatortz 22:48 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Kad ovo pročitam ima malu nelagodu u trbuhu.
Sjećaš li se kao si napisao da su partizani turirali tenkove nedaleko od Jasenovca puštajući da ustaše dovrše krvavi pir u logoru i još popale dokumentaciju i dokaze. Mogu razumjeti tvoj otklon prema partizanima, dijelom čak i razumijem, ali to su bila puna usta pljuvačke na jasenovačke žrtve, njavećim dijelom srpske. Nisi pljunuo direkto njih ali si ih, mrtve i nemoćne, upotrebio za obračun sa partizanima.



Ne, to je bila pljuvačina po partizanima. Ladno su čekali da žgadija završi posao, kao što su posle zameli istinu o prirodi i karakteru zločina počinjenog u Jasenovcu. Kao što su na stratištima Srba, ubijenim samo zbog toga što su Srbi, pisali da su tu fašisti ubili antifašiste, rodoljube i slične gluposti. Jer bebe, deca, nisu ni antifašisti ni rodoljubi nego su to što jesu, a ubijani, klani su što su Srpčad a ne što su antifašisti.

Istina nije odgovarala njihovom izmišljenom mitu o bratstvu i jedinstvu i zbog toga su pustili da klanica radi do kraja, da se sruši, zapali, da se zature tragovi.
Posle toga svesno nisu utvrdili tačan broj žrtava. Licitirali su kao na stočnoj pijaci da bi priču obesmislili. Lično sam ubeđen da je cifra od 700.000 prenaduvana, demografski nemoguća.
Utuvili su je narodu u glavu iz više razloga. Prvi je da ponavljanje te cifre počne da liči na laž, pa će se tako tretirati i svaka sledeća, realnija, a zločin obesmisliti.
Drugi je da tom cifrom, u zbiru ukupnih žrtava rata, pokriju neke svoje masovne zločine.

Vučić, Dodik i srpstvo?
Moj jedinstveni odgovor je da u tom pogledu ne verujem ni jednom od njih dvojice.
Verujem da su obojica spremni na svaki poganluk oko nacionalnih interesa.
Obojica su se okružuli degenericima upravo iz tog razloga - da mogu raditi šta im na um padne.

Pola opasnosti po srpski narod i srpski nacionalni interes knjižim na njih dvojicu, drugu polovinu na sve ostale.

angie01 angie01 22:58 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ne, to je bila pljuvačina po partizanima. Ladno su čekali da žgadija završi posao, kao što su posle zameli istinu o prirodi i karakteru zločina počinjenog u Jasenovcu. Kao što su na stratištima Srba, ubijenim samo zbog toga što su Srbi, pisali da su tu fašisti ubili antifašiste, rodoljube i slične gluposti. Jer bebe, deca, nisu ni antifašisti ni rodoljubi nego su to što jesu, a ubijani, klani su što su Srpčad a ne što su antifašisti.


e hebiga- evo i ovaj nas, najnoviji film, koji sam pomenula, a koji je moga svako da vidi na RTSu, gde su govorili iskljucivo istoricari i Efraim Zurof-kaze sasvim drugacije.

Posle toga svesno nisu utvrdili tačan broj žrtava


a i ovo je objasnjeno-nesto od toga sam prenela...i jos smo sa 10 komentara razjasnili ovde.


nekako su ideoloska prepucavanja preko zrtava- najgadnija rabota.
freehand freehand 22:58 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ladno su čekali da žgadija završi posao, kao što su posle zameli istinu o prirodi i karakteru zločina počinjenog u Jasenovcu. Kao što su na stratištima Srba, ubijenim samo zbog toga što su Srbi, pisali da su tu fašisti ubili antifašiste, rodoljube i slične gluposti. Jer bebe, deca, nisu ni antifašisti ni rodoljubi nego su to što jesu, a ubijani, klani su što su Srpčad a ne što su antifašisti.

Umesto da ustašama i nemcima čuvaju leđa dok decu sa Kozare vode u logore.
a istinu o Jasenovcu tako su dobro krili da sam ja, na primer, - a to sma već pominjao ovde - povraćao u tom Jasenovcu u koji su nas vodili kad smo iamli 12 godina.
Da nam sve pokažu, uključujući sroboseke i dokumentarce.
Al šta te boli kurac, kad su već đedovi mogli da gledaju svoja posla dok su partizani oslobađali decu iz logora što se sad ne bi serbez sralo po blogu.


Jer bebe, deca, nisu ni antifašisti ni rodoljubi nego su to što jesu, a ubijani, klani su što su Srpčad a ne što su antifašisti.

Jer bebe i deca nisu antifašisti, a i Cigani i komunisti su bebe bez obzira što Cigani nisu Srbi a ni neki komunisti nisu bili Srbi.
nego bitno je bilo postaviti kordon tada, pa se zajedno sa kolegama povući posle a ne pitati "zašto četnici nisu oslobodili Jasenovac" (ozbiljna vojska,jaka po svakom parametru) nego "zašto komunisti nisu oslobodili Jasnovac", da se neko ne doseti.
U međuvremenu su ti četnici sve utvrdili, i da su komunisti lagali preterujući sa brojem žrtava i da su lagali umanjujući broj žrtava, i da su bili ubice kad su smisali ustaše u emigraciji i da su bili ustaški prijatelji jer ih nisu smicali. a bgami i teški ratni zločinci jer su jadne ljude onako porokali na Kočevksom rogu, gde je među žrtvama uspostavljeno pravo bratstvo i jedinstvo.
predatortz predatortz 23:15 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Umesto da ustašama i nemcima čuvaju leđa dok decu sa Kozare vode u logore.


Jedini sukob četnika i partizana u tom periodu je bio neuspeli partizanski napad na četničke položaje.

Četnici nikome nisu čuvali leđa, čuvali su teritoriju pod njihovom kontrolom.
Pre toga su komunisti, pod okupacijom, počeli da sprovode "revoluciju i borbu protiv klasnog neprijatelja", pa su krenuli da ubijaju te iste Srbe.

I još jedna sitnica je tu presudna. Četnike nisu vodili drug Crni, Kameni, Gumeni, Španac i slični, došli ko zna otkuda. Vodili su ih ljudi iz tog kraja, mnogi od njih školovani oficiri koji su znali da je napad na Nemce i ustaške garnizone snagama kojim raspolažu jednak samoubistvu i pogromu naroda.
I gle, bili su u pravu!
Drugovi su se malo igrali velikih stratega, pa su neki izginuli, a neki pobegli ostavivši narod pod nož ustašama.



Jer bebe i deca nisu antifašisti, a i Cigani i komunisti su bebe bez obzira što Cigani nisu Srbi a ni neki komunisti nisu bili Srbi


Ako su gospoda ustaše ubijali i druge, treba li da im se izvinim?
Ne razumem šta želiš da kažeš?
freehand freehand 23:21 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

I još jedna sitnica je tu presudna. Četnike nisu vodili drug Crni, Kameni, Gumeni, Španac i slični, došli ko zna otkuda. Vodili su ih ljudi iz tog kraja, mnogi od njih školovani oficiri koji su znali da je napad na Nemce i ustaške garnizone snagama kojim raspolažu jednak samoubistvu i pogronu naroda.
I gle, bili su u pravu!

Aha, sad razumem zašto gospoda školovani oficiri nisu napali Jasenovac, do sad mi to nije bilo jasno.
A i ona deca na Petrovačkoj cesti jesu bili srpčići al su više bili komunistčići pa zato ko ih jebe.


Ako su gospoda ustaše ubijali i druge, treba li da im se izvinim?

ma jok, što bi se izvinjavao kad slažeš i izvrneš sve ko čarapu. Šta te boli, to je tako četnički.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:26 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

predatortz
pa vec smo utvrdili da nisi razumeo karikaturu


Pitao sam drugu stvar.

Kakvo govno od čoveka za slanje svoje političke poruke izabere da se sprda lobanjama?
I šta bi rekla da sam ja poslao poruku crtajući karikaturu muslimanskih žrtava kojima neko na glavu stavlja fesove? Da sam legenda?
Siguran sam da bi!

Mator čovek, duša u nosu, a veliko govno!
To je moje viđenje onoga što je uradio.



Pa jebiga vidis ono sto hoces da vidis. Ovde si zamerao kako je svaki objavljeni blog o Ribnikaru zloupotreba te tragedije i sad na stranu sto to nisi uspeo i da objasnis, ali da ne vidis kako Vucic zloupotrebljava zbog dnevnopolitickih tema i zrtve Oluje i Jasenovac i Kosovo je malo cudno. A jos cudnije da to ne vidis ni kada ti neko isto nacrta. Pa se jos i naljutis i izvredjas tog sto ti je to nacrtao.

Da, kada (pazi nije ako nego k.a.d.a) Izetbegovic ili bilo ko drugi (na zalost i Majke Srebrenice) zloupotrebljavaju Srebrenicu na isti nacin istu ovakvu karikaturu zasluzuju. Samo sto ne treba da im je crta neko u Beogradu nego u Sarajevu. Pa nek se tamosnji predatori ljute kolko hoce.

Tesko je naci nesto toliko gadno nego kad se politicar brani lobanjama i kostima zrtava da bi izbegao svaku kritiku i prikrio svoje prljave poslove.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:26 08.08.2023

Re: Novi krug glodanja

predatortz



Ne, to je bila pljuvačina po partizanima. Ladno su čekali da žgadija završi posao, kao što su posle zameli istinu o prirodi i karakteru zločina počinjenog u Jasenovcu. Kao što su na stratištima Srba, ubijenim samo zbog toga što su Srbi, pisali da su tu fašisti ubili antifašiste, rodoljube i slične gluposti. Jer bebe, deca, nisu ni antifašisti ni rodoljubi nego su to što jesu, a ubijani, klani su što su Srpčad a ne što su antifašisti.

Istina nije odgovarala njihovom izmišljenom mitu o bratstvu i jedinstvu i zbog toga su pustili da klanica radi do kraja, da se sruši, zapali, da se zature tragovi.
Posle toga svesno nisu utvrdili tačan broj žrtava. Licitirali su kao na stočnoj pijaci da bi priču obesmislili. Lično sam ubeđen da je cifra od 700.000 prenaduvana, demografski nemoguća.
Utuvili su je narodu u glavu iz više razloga. Prvi je da ponavljanje te cifre počne da liči na laž, pa će se tako tretirati i svaka sledeća, realnija, a zločin obesmisliti.
Drugi je da tom cifrom, u zbiru ukupnih žrtava rata, pokriju neke svoje masovne zločine.



Ono šta sam ima reći na ovo sam reko tada.
Pričati sa tobom o žrtvama i upotrebi žrtava me više ne zanima jer mislim da smo sve rekli. I o žrtvama i o sebi.
Verujem da su obojica spremni na svaki poganluk oko nacionalnih interesa.

Da izbacimo Vučića iz ove jednačine a da ubacimo Šarovića ili nekog drugog po tvom izboru.
Jedna pokazna vježba.
BiH je jedina od država nastalih iz SFRJ od Rusa naplatila dug u nivcu a ne u robama. I to je Dodik dogovorio.
Sjećaš li se šta je sve Šarović, uz sadejstvo bagre iz PDP-a, radio da se dio novca koji pripada Republici Srpskoj isplati na račun Savjeta ministara pa da oni to raspodjele kome treba u Republici Srpskoj? Te srpske patriote su se ubile pokušavajući dati, ono što je vlasništvo Republike Srpske, nekom ko je vrlo nesklon Republici Srpskojpa da taj onda, možda, vrati RS. Njima je bilo u interesu predstojećih izbora da oni budu ti koji dijele novac za koji nisu ni bručkom mrdnuli a to što će napraviti presedan koji će postati pravilo nije ih bilo briga.
Ni sad ih nije puno briga šta će biti sa imovinom koja po Dejtonu pripada RS samo da se ne zamjere zapadnim ambasadama.
Imaš li objašnjenje što se sada ne priča o nesretnom Davidu? Draško, gradonačelnik, ni mukajet, ne spominje ga ni Jelena, genijalna. Nikšić i Šarović više ne dolaze u Banja Luku da mitinguju. Zar se SDS-u i ostaloj opoziciji srpstvo i briga za njega svelo samo na to kako smjeniti Dodika?

emilia emilia 06:15 09.08.2023

Po sopstvenom obrazu.

Dok se 11. jula 2023 u Srebrenici, Memorijalnom centru Potočari, obeležavala godišnjica genocida, u centru grada se orila pesma: “Veseli se srpski rode”. Nije prvi put.
Kako seješ tako ćeš i da žanješ.
predatortz predatortz 06:33 09.08.2023

Re: Po sopstvenom obrazu.

Nije prvi put.
Kako seješ tako ćeš i da žanješ.


A tebi bilo malo srpskih žrtava tu?
Malo ustaše pobile, malo Naser?
Ti bi još?
A onda se čudite što vam neko kaže da ste ustaše?

Prizivaš neku odmazdu, neku novu akciju crnih legija, nove krvave Božiće?

To bi, popišuljo?
tessa1 tessa1 07:12 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Da, kada (pazi nije ako nego k.a.d.a) Izetbegovic ili bilo ko drugi (na zalost i Majke Srebrenice) zloupotrebljavaju Srebrenicu na isti nacin istu ovakvu karikaturu zasluzuju. Samo sto ne treba da im je crta neko u Beogradu nego u Sarajevu. Pa nek se tamosnji predatori ljute kolko hoce.

Nevjerovatna podlost, nevjerovatna.


Neko bi rekao čitajući vas da se karikaturista javlja iz emigracije nakon fetve, na nepoznatoj za Srbe lokaciji pravi svaki dan po jednu karikaturu o kasapinu Vučiću.. na Google ukucati Corax i vidite Vučića, centralna figura svih kariktura rekao bi čovjek neka vrsta opsjednutosti, ima jedna karikatura, Vučića doji Hitler, na drugoj krvav sav, na trećoj opet krvav i itd..


Ovo o karikaturi sa lobanjama i Izetbegovićem, ocem ili sinom, je jedno od boljih nagađanja koje sam pročitala, nagađaš da bi Federacija u istoj situaciji bila mnogo liberalnija? (na stranu što je sve podla podmetačina, navodno je kariktaurista zabrinut za Srbe iz RS i mi za to nemamo razumjevanja i ne razumijemo dobre namjere i duh karikature?)


I o čemu se tu tačno radi, evo napisao je neki čovjek iz njegovog ugla, ali i ovo što ti nagađaš šta bi bilo kad bi bilo, kao i ovaj blog, nije to blog o Oluji nego o genocidnoj tvorevini RS, vi sad dokazujete kako kod nas ne postoji sloboda govora i suočavanje sa zločinima kao u Federaciji i Hrvatskoj, da li je moguće? Oni prave dokumentarce i navodno bi dozvolili karikature sa lobanjama Srebreničana? Nevjerovatno.









Da li postoje karikature u Federaciji i zašto ne, gdje su njihovi karakturisti?, evo ja sam našla jednu sliku djevojčica sa perzijsko-bosanskog koledža citiraju Alijine riječi i jednu karikaturu, nema naznake da bi oni u isti kontekst stavili čovjeka koji ih je uvukao u rat i izgibiju na karikaturu sa lobanjama poginulih, i sumnjam da bi se neka redakcija usudila praviti novi Charlie Hebdo, ko bi se usudio u Federaciji dirati osjećanja mudžahedina i sjećanja na njihove poginule tj zašto bi to radio, koga trigeruje, svoj narod?









Samo sto ne treba da im je crta neko u Beogradu nego u Sarajevu.


Sjajno kako ste tankoćutni kad se radi o vašoj koži, sjajno, u stvari lobanje na karikturi su samo sredstvo izražavanja karikaturiste? Pa ok da je karikaturista u izgnanstvu pa mora svjedočiti svakom pedlju krvnika sa svojih karikatura, ali nije, i ovo što radi nije prvo karikatura, drugo, nije sloboda izražavanja nego sloboda pišanja..


Ljudi, ne pravite nas budalama baš, baš toliko.
predatortz predatortz 07:18 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Pa jebiga vidis ono sto hoces da vidis. Ovde si zamerao kako je svaki objavljeni blog o Ribnikaru zloupotreba te tragedije i sad na stranu sto to nisi uspeo i da objasnis, ali da ne vidis kako Vucic zloupotrebljava zbog dnevnopolitickih tema i zrtve Oluje i Jasenovac i Kosovo je malo cudno.


Pa jebiga, vama je izgleda svaki pomen srpskih žrtava zloupotreba. Jer, ovaj dan sećanja nije od juče. Bilo je toga i ranijih godina i svake sta našli neki razlog zašto je to "provokacija".
Svoje mišljenje o dvojcu na kormilu Srbije i RS sam izneo. Možeš da mi veruješ, a i ne moraš. Iskreno, boli me kurac da li ćeš.

Ali sam ubeđen da vama nisu problem Vučić i Dodik, vama je prtoblem svako sećanje na srpske žrtve ako se te žrtve zovu Srbima.
Tako vas naučilo, tako vas zadojilo što se kaže.

Veliš, Koraks mi nacrtao?
Nacrtao šta?
Bestijaliju?
Tebi je to umetnički izražaj, meni je uvreda.
Ti ga vidiš kao velikana, ja ga vidim kao obično ljudsko govno.

Što bi rekli, neka cveta hiljadu cvetova.
Nisi u obavezi da mi bilo šta objašnjavaš. Tvoja "objašnjenja" su mi prilično jasna.
tessa1 tessa1 07:28 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ali sam ubeđen da vama nisu problem Vučić i Dodik, vama je prtoblem svako sećanje na srpske žrtve ako se te žrtve zovu Srbima.
Tako vas naučilo, tako vas zadojilo što se kaže.



Propast.

Angie nekoliko puta spominje Sve žrtve Drugog svj rata i insisitira na Danu sjećanja na žrtve Drugog svj rata,

insistiraju na spomeniku NN junaku i zajedničkom danu, da se srpskoj žrtvi i stradanju oduzme identitet, nevjerovatno.

(zamisli da Sarajevo i Srebrenicu obilježavaju isti dan kao Dan sjećanja na sve žrtve građanskog rata?, to pametan i dobar čovjek i ne spominje)

i drugo, kako sad da do juče Prijedor grad genocida ima neku istoriju koja je pet puta gora od ove na koju su navikli i kojom nam sude evo tri decenije..


Nemam riječi koja je to devijacija i sadizam, ali sve više vjerujem da je u pitanju ograničenost, jednostavno ljudi su glupi.
predatortz predatortz 08:00 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja


(zamisli da Sarajevo i Srebrenicu obilježavaju isti dan kao Dan sjećanja na sve žrtve građanskog rata?, to pametan i dobar čovjek i ne spominje)


Nema šta da zamišljam, gledao sam svojim očima kako to izgleda. Na svakih deset koraka u gradu stoji tabla sa natpisom: Na ovom mjestu je srpski fašistički agresor..., što valjda implicira nekoliko stvari. Osnovne teze su da su Srbi fašisti, a oni sa sve mudžahedinima i pokličom Tekbir nekakva antifašistička elita, te da su Srbi agresori na svoju zemlju. Pazi, ti rođen na Grbavici U SFRJ, tekbiraš rođen u istom soliteru, ti agresor i fašista, a tekbiraš nevina građanska žrtva.
Dok na tabli ubijenim Srbima, moderna i multietnićka gradonačelnica nije dozvolila, o Kazanima govorim, da piše to da su Srbi.
Nedavno je ta multietnička gradonačelnica zabranila da se na neki praznik države Izrael Vijećnica osvetli bojama izraelske zastave, a nema koja zastava tu nije stavljana. Izraelska ne može!

Principov most se više ne zove po onom koji se borio za oslobođenje Bosne, on je sad terorista i to velikosrpski, Obala vojvode Stepe više ne nosi ime po oslobodiocu Sarajeva, ali niz škola u Kantonu nosi imena istaknutih pripadnika Handžar i ostalih divizija...


Nemam riječi koja je to devijacija i sadizam, ali sve više vjerujem da je u pitanju ograničenost, jednostavno ljudi su glupi.


Esencijalno zlo je u takvim!
Čuj, ti u Prijedoru da zabraniš pomen srpskim žrtvama! Ej, u Prijedoru! U regiji najstrašnijeg genocida počinjenog nad Srbima.
Pritom, rekoh, muslimani u Prijedoru obeležavaju Dan bijelih traka, niko im ne brani. Neka obeležavaju, i treba da to rade. Ne mislim da je i jednom čestitom Srbinu to uvreda. Nema zbog čega da bude.
Ali je, evo naučili smo ti i ja, Koraksu uvreda, provokacija, sećanje na srpske žrtve.
A sledbenika ima onoliko...

Sve ih na kurac, takve jadne i bedne, nabijem!
tessa1 tessa1 08:41 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Samo sto ne treba da im je crta neko u Beogradu nego u Sarajevu.


Ostadoh razmišljajući o ovoj vratolomiji, poređenje nije na mjestu na nekoliko nivoa, ali ajde ova teza o liberalnom drugom entitetu koji odavno pravi karikature o svojim zločincima i zločinima nad Srbima kad bi se lagali,

prvo sam pomislila na Ankaru, karikaturista iz Ankare karikira Izetbegovića sa naramkom lobanja,

ili npr Izetbegović na Kosovu sa naramkom lobanja sa fesićima?


Ili Erdogana u nekoj karikaturi pa jbt poslali bi avion iz Turske da pokupi karikaturistu i prebaci u turski zatvor..
tessa1 tessa1 08:44 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Dok na tabli ubijenim Srbima, moderna i multietnićka gradonačelnica nije dozvolila, o Kazanima govorim, da piše to da su Srbi. Nedavno je ta multietnička gradonačelnica zabranila da se na neki praznik države Izrael Vijećnica osvetli bojama izraelske zastave, a nema koja zastava tu nije stavljana. Izraelska ne može!

Principov most se više ne zove po onom koji se borio za oslobođenje Bosne, on je sad terorista i to velikosrpski, Obala vojvode Stepe više ne nosi ime po oslobodiocu Sarajeva, ali niz škola u Kantonu nosi imena istaknutih pripadnika Handžar i ostalih divizija...


U Kozarcu na glavnom raskršću čim uđeš u naselje i to je glavni put prema Mrakovici ima veliki spomenik žrtvama genocida,






Prošlo ljeto su na ovoj livadi bili postavljeni bijeli šatori i stolovi, ne znam povodom čega, planirano je hiljadu ljudi.. preko puta malo dalje je kao industrijska zona i tu ima velika hala i na njoj preko cijele hale austrijska i bosanska zastava, radi se o desetine i stotine metara, prekrile su jedan zid hale od krova do zemlje, bukvalno, u životu nisam vidjela tolike zastave, i njih je vrijeme već ispralo koliko su dugo tu..




predatortz predatortz 09:08 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

U Kozarcu na glavnom raskršću čim uđeš u naselje i to je glavni put prema Mrakovici ima veliki spomenik žrtvama genocida,


Bez obzira na činjenicu da je čak i onakvo smeće od suda kao što je Tribunal u Hagu donelo presudu da se ne radi o genocidu.


tessa1 tessa1 09:19 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Angie pretpostavljam zna šta znači šehid na bosanskom.


Šehid (arapski: شهيد) religijski je termin u islamu koji doslovno znači "žrtva". To je titula koja se daje muslimanima nakon smrti, ukoliko umru ispunjavajući religijske zapovijedi ili tokom rata za religiju.

Poginuli borci tokom rata u Bosni i Hercegovini konsenzusom se nazivaju šehidima ukoliko su pripadali bošnjačko-muslimanskom korpusu.




I vjerovatno zna da oko ove šehidske džamije sve do BL u jednom pravcu i Prijedora u drugom ima srpskih familija koje su izgubile nekoga u borbama protiv boraca koji su pripadali bošnjačko-muslimanskom korpusu?


Nemoguće da nema širu sliku?
angie01 angie01 09:40 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Angie nekoliko puta spominje Sve žrtve Drugog svj rata i insisitira na Danu sjećanja na žrtve Drugog svj rata,

insistiraju na spomeniku NN junaku i zajedničkom danu, da se srpskoj žrtvi i stradanju oduzme identitet, nevjerovatno.


a bre milijana, opet neko bulaznjenje, gde si procitala da sam ja to rekla?

heklas od jutros a sve zestoko lupetanje,...recimo,
Pa ok da je karikaturista u izgnanstvu pa mora svjedočiti svakom pedlju krvnika sa svojih karikatura, ali nije, i ovo što radi nije prvo karikatura, drugo, nije sloboda izražavanja nego sloboda pišanja..


i ti jo za sebe tvrdis da si pametna,...ti bre, ko da si placen bot, ili se bar preporucujes,...pa evo i ljudi zi RS-ovo jer se stalno na njih pozivate- su razumeli i slazu se sa karikaturom-koja kritikuje zloupotrebu stradalnika, samo eto vi i dalje ne razumete i svirate u babine diple.


tessa1 tessa1 09:47 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

..pa evo i ljudi zi RS-ovo jer se stalno na njih pozivate- su razumeli i slazu se sa karikaturom-koja kritikuje zloupotrebu stradalnika


Angie, kad bi još nešto u životu zavisilo od tebe i ovih par blogera koji misle kao ti.


Malo mi je neprijatno kada vidim koliko si naivna po pitanju Kamila i Mičigenca.
angie01 angie01 09:49 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

i drugo, kako sad da do juče Prijedor grad genocida ima neku istoriju koja je pet puta gora od ove na koju su navikli i kojom nam sude evo tri decenije..


za malo da mi promakne-

prvo, ko je navikao na istoriju sa zrtvama?

drugo, koji ste to opet vi i ko vam sudi 3 decenije?

bozemesacuvaj ovakvih nategnutih pateticnih ispolitizovanih branioca.

je l brani neko da se organizuje pomen zrtvama 2. sv rata? zasto to do sada nije cinjeno?

angie01 angie01 09:54 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Angie, kad bi još nešto u životu zavisilo od tebe i ovih par blogera koji misle kao ti.


ne znam sta ti ovo tacno znaci, al vidim da se stalno trudite oko mene...ono preko svake mere.


Malo mi je neprijatno kada vidim koliko si naivna po pitanju Kamila i Mičigenca.


u kom smislu je ovo receno?...pa ja nista ne ocekujem ni od koga,... ne razumem ni fatalisticki pristup-recimo, rvoj, predatorov, vi ste sveli razmenu misljenja na nekom zabacenom mestu, na licne okrsaje, na rat,...pogledaj sta ste vas dvoje nekim vama nepoznatim ljudima izgivorili i ucitali, jer ne misle kao vi-ono, cisto ludilo.
angie01 angie01 09:55 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Angie pretpostavljam zna šta znači šehid na bosanskom.



ne razumem sta hoces sa ovim?
angie01 angie01 09:58 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Esencijalno zlo je u takvim!
Čuj, ti u Prijedoru da zabraniš pomen srpskim žrtvama! Ej, u Prijedoru! U regiji najstrašnijeg genocida počinjenog nad Srbima.
Pritom, rekoh, muslimani u Prijedoru obeležavaju Dan bijelih traka, niko im ne brani. Neka obeležavaju, i treba da to rade. Ne mislim da je i jednom čestitom Srbinu to uvreda. Nema zbog čega da bude.
Ali je, evo naučili smo ti i ja, Koraksu uvreda, provokacija, sećanje na srpske žrtve.
A sledbenika ima onoliko...

Sve ih na kurac, takve jadne i bedne, nabijem!


daj bre covece nalozeni, ceo si jucerasnji dan vrteo iste gluposti, neces valjda i danas,...jos si presao u carli mod,..stvarno smaras.
tessa1 tessa1 10:02 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

za malo da mi promakne-

prvo, ko je navikao na istoriju sa zrtvama?

drugo, koji ste to opet vi i ko vam sudi 3 decenije?

bozemesacuvaj ovakvih nategnutih pateticnih ispolitizovanih branioca.

je l brani neko da se organizuje pomen zrtvama 2. sv rata? zasto to do sada nije cinjeno?



Hm, ko lud danas s tobom razgovara o našim lobanjam na karikaturi legende Beograda, lobanjama rekvizitima sa karikature na zemlji gdje je bio dječiji logor za srpsku djecu jer si ti odlučila nakon dokumentarca izmiriti tri naroda u BiH, i pazi na koliku je ona žrtvu spremna i pored naše gencidnosti da pružimo ruku jedni drugima, cc, bra-te..


Angie, srpski duh je ono što nas veže, a tebi su to tri pasusa u udžbeniku u kojim tražiš omiljenu šerpu.

tessa1 tessa1 10:02 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

ne razumem sta hoces sa ovim?

Kako?
tessa1 tessa1 10:04 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

u kom smislu je ovo receno?

Naivna si, Kamilo i Mičigenac nisu Predatorzova i moja bolja verzija. Ok, jesu šansonjeri ali ti nemaš pojma s kima imaš posla, rekla bih.
predatortz predatortz 10:06 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

tessa1
u kom smislu je ovo receno?

Naivna si, Kamilo i Mičigenac nisu Predatorzova i moja bolja verzija. Ok, jesu šansonjeri ali ti nemaš pojma s kima imaš posla, rekla bih.


Bolja verzija za ovakve ne treba da postoji.

angie01 angie01 10:17 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Naivna si, Kamilo i Mičigenac nisu Predatorzova i moja bolja verzija. Ok, jesu šansonjeri ali ti nemaš pojma s kima imaš posla, rekla bih.


pa ja te pitam, a sto bi trebalo da znam s kim imam posla?...stvar je u tome sto nemam ni posla ni ocekivanja ni od koga,...postavljam se u odnosu na ono sto vidim i to bi bilo to,..ja sam krajnje fer osoba- ne bi verovala koliko:)))- a ovde mogu da zauzmem stav u odnosu na to kako se neko predstavlja, kako reaguje,...znaci, sta o sebi govori, za rzliku recimo od tebe,...al ne vidim sto bi to bilo bitno.

za naivnost mogu samo da kazem, da je vrhunska ljudska osobina, narocito u poslednjih 30 godina.
angie01 angie01 10:18 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Bolja verzija za ovakve ne treba da postoji.


lice-popi nesto, ovo sto pokazujes, su vec visi stepeni histerije.
angie01 angie01 10:22 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Hm, ko lud danas s tobom razgovara o našim lobanjam na karikaturi legende Beograda, lobanjama rekvizitima sa karikature na zemlji gdje je bio dječiji logor za srpsku djecu jer si ti odlučila nakon dokumentarca izmiriti tri naroda u BiH, i pazi na koliku je ona žrtvu spremna i pored naše gencidnosti da pružimo ruku jedni drugima, cc, bra-te..


ove tvoje kreacije nemam nameru da komentarisem, mogu samo da ti kazem dve stvari

prvo, karikature- narocito politicke, su uvek prenaglasene i sama si jednom kacila neke jos dramaticnije, uslovno receno, koje su se ticale nekih drugih- pa ti nije nista smetalo,

drugo- te lobanje na spornoj karikaturi-nisi dobro oznacila.
angie01 angie01 10:38 09.08.2023

Re: Po sopstvenom obrazu.

A tebi bilo malo srpskih žrtava tu?
Malo ustaše pobile, malo Naser?
Ti bi još?
A onda se čudite što vam neko kaže da ste ustaše?

Prizivaš neku odmazdu, neku novu akciju crnih legija, nove krvave Božiće?

To bi, popišuljo?




znaci- ludilo.
predatortz predatortz 10:38 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
Bolja verzija za ovakve ne treba da postoji.


lice-popi nesto, ovo sto pokazujes, su vec visi stepeni histerije.


Likušo, medicinske savete od osoba nepismenih do te mere da mi nije jasno kako su i srednju školu završile ne primam.
angie01 angie01 10:45 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

medicinske savete od osoba nepismenih do te mere da mi nije jasno kako su i srednju školu završile ne primam.


pa hebiga, kada si ti procenitelj, tudje pismenosti, patriJotizma, srpstva, ispravnosti,...onda je stvarno sve otislo u rac...a nisi sposoban jednu jednostavnu poruku na crtezu da prepoznas.
predatortz predatortz 10:59 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

a nisi sposoban jednu jednostavnu poruku na crtezu da prepoznas.


Poruka je veoma jasna - svako govno može da se popiša na srpske žrtve i da pravda to jebenim Vučićem.
E vidiš, takvo govno, i svi takvi, nisu ništa manja govna od Vučića.
Ako su takva govna alternativa, onda do kurca!
angie01 angie01 11:08 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Poruka je veoma jasna - svako govno može da se popiša na srpske žrtve i da pravda to jebenim Vučićem.


pa vidis da ne kapiras-100. put,...jer nije on taj koji se popisao, on ukazuje na popisavanje.

znaci, ili si bas toliko glup, pa trcis na isti zid, iako ti je ukazano da je tamo, ili prirkiveno branis babu i kamarata-jer si se manje vise tako i konkretnije izjasnio.

E vidiš, takvo govno, i svi takvi, nisu ništa manja govna od Vučića.
Ako su takva govna alternativa, onda do kurca!


ovo je vec cist carli komentar- besmislen, a pun gadosti.


svakako, ovo tvoje izivljavanje prozivkama i uvredama upucene drugima, koji ne prihvataju tvoja uverenja i objasnjenja su prevrsila svaku meru,...to sa govnima, pogledaj u svom okruzenju.
predatortz predatortz 11:13 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja


pa vidis da ne kapiras-100. put,...jer nije on taj koji se popisao, on ukazuje na popisavanje.


šta je tačno popišavanje u pomenu srpskim žrtvama?
Konkretno?
To što se njemu ne dopadaju Vučić, Dodik ili Porfirije?
To što se njemu ne dopada da to bude Prijedor?
To što misli da su neke žrtve vrednije od drugih?

Šta je uopšte poruka one imbecilne karikature?


to sa govnima, pogledaj u svom okruzenju.


Pa tu ste, o vama i govorim.
tessa1 tessa1 11:23 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

prvo, karikature- narocito politicke, su uvek prenaglasene



Vučić nema uticaj na politička dešavanja tri naroda u BiH (mislim, ima iz ovih krugova koji nagađaju kako bi to svet slobodarski bio lep da je Alija ili Tuđman živ, ne bi se niko ljutio da ih vidi sa naramkom lobanja u ZG i SA gdje inače samo crtaju karikature o svojim zločincima i zločinima nad Srbima),

u onom tekstu o poginulim u Mrkonjiću što je ostavio Mičigenac spominje se jedan patolog i ja se sjetih nekih hirurga i anesteziologa koji su dolazili kod mojih na ručak, ratni doktori, narod je više znao ko je hirurg iz Niša nego ko je voditelj Vučić, tvrdim da 99% ljudi u BL nije znalo ko je on u to vrijeme..

I da se ne ponavljam, snažana Coraxov izraz je prisutan na svakoj karikaturi, patološki prisutan, Vučić na njih ne reaguje da bi opoziciju matirao kada se žali da je ukinuta sloboda govora,

šta je to bilo toliko neodložno da se kaže na karikaturi o Vučiću sa lobanjama što karikaturtista nije do sada rekao pa je sada prekoračio pet pragova radi upečatljivosti..

Vučić ima privatne sentimente prema RS, ali odluke o životu tri naroda se donose na drugim mjestima i na to nema uticaj kao što se vama čini da je on taj koji će zapaliti iskru, čega bre iskru sa šajkačama na lobanjama u BiH u kojoj za zločine nad Srbima niko ne odgovara?



I ti još na to kažeš da je karikaturista legenda pa ga to valjda abolira od velikih promašaja,

nakon tužbe sa mnom stavili bi ključ u bravu na redakciju..











angie01 angie01 11:24 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

šta je tačno popišavanje u pomenu srpskim žrtvama?


objasnjeno ti je 100 puta, a ti vrtis svoje, ko da ti zivot zavisi od toga, ili posao,..objasnio ti je i neko tvoj, kako se sam kvalifikujes-kamilo, pa si to samo cuteci preskocio...ovo dalje lupetanje je nivo informera,...ne mogu da se s tim bakcem.


Pa tu ste, o vama i govorim.


nesto si tu pogresio, niko odavde, barem koliko se meni cini, nije tvoje okruzenje, ovo je samo portal za razmenu misljenja, na koji svi dolazimo, a ti dva dana mases nekim govnima, znaci, tamo su kod tebe.
tessa1 tessa1 11:26 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Bolja verzija za ovakve ne treba da postoji.

Kratko i jasno. :))

Da, ali šansonjeri su pristojniji, jedan bečka škola, drugi samo francuski divani. :)
predatortz predatortz 11:33 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

objasnjeno ti je 100 puta,


Nije. Nije ponuđen ni jedan argument zašto je održavanje pomena u prijedoru toliki zločin da izazove ovako odvratnu reakciju Koraksa?
Čime je to Koraks toliko pogođen, pa se odlučio na povredu mrtvih?
angie01 angie01 11:41 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

I ti još na to kažeš da je karikaturista legenda pa ga to valjda abolira od velikih promašaja,


nisam ga ja proglasila legendom, to je cinjenjca,...i niko ne trazi da treba da bude aboliran, jer nema zbog cega, a besmislena ucitavanja nekih likova sa bloga, koji nisu razumeli, ili samo teraju babinu pricu- su tu nebitna,...to je na nivou svakog traca i spletkarenja, koji se ovde uredno ispoljavaju.

da vas dvoje terate neku agendu, je jasno, jer ne razgovarate, ne uzimate u obzir receno, samo terate svoju pricu-politizacija besramna.

...pa evo i kamilo iz rs je razumeo, samo vas dvoje niste,...pa zanimljivo.

...i da, da opet ponovim, politicka karikatura jeste uvek prenaglasena-pogledas druge zemlje, jos dramaticnije,..rekoh i sama si takve kacila, tada odusevljena njima.

ps- i da ponovim, ja ne osporavam nicije pravo da mu se nesto ne dopada- al ovo ovde treskanje, ucitavanje vredjanje s odgovarajucim spinom, je nesto sasvim drugom,...je l su sada svi koji ne misle kao vi govna, izdajnici, nesrbi, ustase,...sta sve ono bese u repertoaru...

e, a to za tuzbu- svaka redakcija ima glavnog urednika, on je odgovoran za ono sto se objavi, a u svim osetljivim situacijama-konsultuje advokate,....tako rade ozbiljni mediji- da je tacno to sto ti umisljas, pa ni jedan politicki karikaturista nikada nigde ne bi mogao da objavljuje nista,-... ovi tipa informer ne mare za advokate, zakon, oni ce pisati lazi o drugima i placati kazne, jer je to kaznjivo, al ce zato imati vecu korist na drugoj strani.
predatortz predatortz 11:43 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

...pa evo i kamilo iz rs je razumeo,


zamisli, iz RS a razumeo nešto?!
Ćibe, bre!
angie01 angie01 11:44 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

pa se odlučio na povredu mrtvih?

pa ne povredjuje ih on, on na to upravo ukazuje-...odustajem, ovo je zabetonirano, nemam hilti.
angie01 angie01 11:46 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Da, ali šansonjeri su pristojniji, jedan bečka škola, drugi samo francuski divani. :)


pazi ovaj smehotresni momenat prenemaganja,...pa ko tebe bona tera da se ponasas kao najgora prostakusa i bolesnica?
angie01 angie01 11:48 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

zamisli, iz RS a razumeo nešto?!
Ćibe, bre!


opet ti nesto o sebi,...lepo ti kazem, oladi, popi nesto, preterao si vise puta,..a samo o sebi govoris, sva ova govna i uvrede koje si prostro- su tvoji.
tessa1 tessa1 11:48 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

pazi ovaj smehotresni momenat prenemaganja,...pa ko tebe bona tera da se ponasa kao najgora prostakusa i bolesnica?

Uh, kako iscrpljuješ energiju.
predatortz predatortz 11:48 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja


pa ne povredjuje ih on, on na to upravo ukazuje-


Čime su Vučić, Dodik, Patrijarh SPC i onaj silni narod tamo povredili srpske žrtve genocida i stradanja u etničkom čišćenju?
angie01 angie01 11:53 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Čime su


je si li ti stvarno tolika debilcina, da 100 puta ponavljas jedno isto pitanje, na koje ti je isto toliko puta odgovoreno, ili sta,...ja odustajem, rekoh, takvu zabetoniranost jos nisam srela,...idi uzmi svoje plusice u kartoncic.
angie01 angie01 12:01 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

BTW,

koja budala uporno meni salje prijave za moje komentare:)))
predatortz predatortz 12:07 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

je si li ti stvarno tolika debilcina, da 100 puta ponavljas jedno isto pitanje, na koje ti je isto toliko puta odgovoreno,


Zamisli, kakvu moć ti imaš!

Šalje ti onaj koji skroluje sa mobilnog, takvih prijava je koliko hoćeš. Ja kad primetim da sam nešto tako uradio, obično napišem.

Ode odgovor na pogrešan komentar o prijavi...


predatortz predatortz 12:07 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

duplo
predatortz predatortz 12:10 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja



je si li ti stvarno tolika debilcina, da 100 puta ponavljas jedno isto pitanje


Pa, nisam dobio argumentovan odgovor.
Čime predsednici dve srpske zajednice, srpski patrijarh i srpski narod, na pomenu srpskim žrtvama genocida i etničkih čišćenja mogu povrediti one na koje se pomen i sećanje odnosi?
angie01 angie01 12:20 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ode odgovor na pogrešan komentar o prijavi...


lice, ti sebi nesto umisljas,...nisam pitanje postavila na pogresan komentar, nego na niz koji je trenutno aktivan,...a prijave stizu na svim blogovima, a na ovom od prvog dana- znaci, generalno pitam.


....ja licno, brisem uvrede upucene drugima,...ili nesto sto stvarno nema smisla,...mada svaki prostacki komentar moze da udje u tu kategoriju.

nekada sam naivno- evo priznajem- verovala da mozemo da se dogovorimo oko toga, da ovo mesto bude barem elemantarno pristojno, i da razgovor, bez obzira na neslaganja, moze da se vodi u okvirima granica normale,...u krajnjoj liniji, ako dolazimo ovde, valjda je to svima prioritet, jer je nasa slika, ambijent...al ne vredi, jer ima onih, kojima je prostakluk upravo i cilj i sredstvo...
predatortz predatortz 12:22 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

lice, ti sebi nesto umisljas,...


Ništa ne umišljam, ja sam odgovorio na pogrešan komentar. Greškom.
angie01 angie01 12:22 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Pa, nisam dobio argumentovan odgovor.


dobio si i to jasan i glasan, vise puta,...pa i od kamila,...ono Rs, kao odrednica je i postavljeno, jer se ti stalno pozivas na tvoje-jos ti je taj razlog naznacen, a ti si ipak reagovao kao bilmez,..znaci, ili ne razumes, ili si pokvaren.
angie01 angie01 12:24 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ništa ne umišljam, ja sam odgovorio na pogrešan komentar. Greškom.


pa citirao si na sta si odgovorio i objasnio mi zasto se to prijavljivanje desava,...o cemu pricas?
predatortz predatortz 12:24 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

angie01
Pa, nisam dobio argumentovan odgovor.


dobio si i to jasan i glasan, vise puta,...pa i od kamila,...ono Rs, kao odrednica je i postavljeno, jer se ti stalno pozivas na tvoje-jos ti je taj razlog naznacen, a ti si ipak reagovao kao bilmez,..znaci, ili ne razumes, ili si pokvaren.


Dobro, budi duša pa mi ponovi odgovor na pitanje, jer ja odgovor, bar ne smislen, nisam našao:


Čime predsednici dve srpske zajednice, srpski patrijarh i srpski narod, na pomenu srpskim žrtvama genocida i etničkih čišćenja mogu povrediti one na koje se pomen i sećanje odnosi?

angie01 angie01 12:33 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Dobro, budi duša


:)))))

time sto pomen organiziju nad kostima drugih zrtava iz istog rata-to se ne radi...sem ako nemas ideju da politizujes.

sada ti opet kazes, a srpske zrtve iz 2. sv rata,

organizuj pomen njima nekog drugog dana- posteno, casno, kako dolikuje- i zasto nisi do sada?

sta nije jasno?

sa zrtvama nema situacije koja je trange/frange,..evo mi, a evo vi, je l razumes to barem na ljudskom nivou, ne ide.
predatortz predatortz 12:40 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Aha, sad razumem zašto gospoda školovani oficiri nisu napali Jasenovac, do sad mi to nije bilo jasno.


Nije ni meni.

Evo zanimljivog članka koji nudi neke odgovore zašto Jasenovac nisu napali ni četnici, ni partizani.

LINK



benedykt benedykt 12:54 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

predatortz
angie01
Pa, nisam dobio argumentovan odgovor.


dobio si i to jasan i glasan, vise puta,...pa i od kamila,...ono Rs, kao odrednica je i postavljeno, jer se ti stalno pozivas na tvoje-jos ti je taj razlog naznacen, a ti si ipak reagovao kao bilmez,..znaci, ili ne razumes, ili si pokvaren.


Dobro, budi duša pa mi ponovi odgovor na pitanje, jer ja odgovor, bar ne smislen, nisam našao:


Čime predsednici dve srpske zajednice, srpski patrijarh i srpski narod, na pomenu srpskim žrtvama genocida i etničkih čišćenja mogu povrediti one na koje se pomen i sećanje odnosi?


Da ti sažmem poentu, odnosno ono što se potajno misli izgovorim naglas…
Dakle, Srbi kao genocidan narod nemaju pravo na bilo kakvo obeležavanje svojih žrtava ili pu-pu-pu nekakve pomene u BiH, potpuno nebitno da li se radi o ratovima devedesetih ili o 2. Svetskom ratu. Takođe, ta Druga Srbija, odsek obični građani, će uvek šta god da se desi pevati tercu Sarajevu, pa je tako i ta Koraksova karikatura samo odjek onoga što se gusla u Federaciji BiH na tu temu.
Sve u svemu, ljubi drug Tita piJonire svoje malene sa i bez ordena Legije časti, kao što bi da se tako neki karikaturista u Francuskoj ružno sprda na račun žrtava svog naroda u 2. Svetskom ratu, mogao da dobije jedino otkaz a ne bilo kakvo odlikovanje…
tessa1 tessa1 12:59 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

time sto pomen organiziju nad kostima drugih zrtava iz istog rata-to se ne radi...sem ako nemas ideju da politizujes.


Da, upravo, dobro si napisala,

da se održi narativ genocidnosti RS i kolektivne krivice i 30 god nakon rata,

zato ovaj blog i zato karikatura,

i taj nakon 30 god živ narativ je osnova za ukidanje genocidne RS i stvaranje cjelovite BiH sa ili bez Srba, najbolje bez.


sada ti opet kazes, a srpske zrtve iz 2. sv rata,

organizuj pomen njima nekog drugog dana- posteno, casno, kako dolikuje- i zasto nisi do sada?

sta nije jasno?

sa zrtvama nema situacije koja je trange/frange,..evo mi, a evo vi, je l razumes to barem na ljudskom nivou, ne ide.

Trange frange sa žrtvama, stari moj.
predatortz predatortz 13:00 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

benedykt
predatortz
angie01
Pa, nisam dobio argumentovan odgovor.


dobio si i to jasan i glasan, vise puta,...pa i od kamila,...ono Rs, kao odrednica je i postavljeno, jer se ti stalno pozivas na tvoje-jos ti je taj razlog naznacen, a ti si ipak reagovao kao bilmez,..znaci, ili ne razumes, ili si pokvaren.


Dobro, budi duša pa mi ponovi odgovor na pitanje, jer ja odgovor, bar ne smislen, nisam našao:


Čime predsednici dve srpske zajednice, srpski patrijarh i srpski narod, na pomenu srpskim žrtvama genocida i etničkih čišćenja mogu povrediti one na koje se pomen i sećanje odnosi?


Da ti sažmem poentu, odnosno izgovorim ono što se potajno misli naglas…
Dakle, Srbi kao genocidan narod nemaju pravo na bilo kakvo obeležavanje svojih žrtava ili pu-pu-pu nekakve pomene u BiH, potpuno nebitno da li se radi o ratovima devedesetih ili o 2. Svetskom ratu. Takođe, ta Druga Srbija, odsek obični građani, će uvek šta god da se desi pevati tercu Sarajevu, pa je tako i ta Koraksova karikatura samo odjek onoga što se gusla u Federaciji BiH na tu temu.
Sve u svemu, ljubi drug Tita piJonire svoje malene sa i bez ordena Legije časti, kao što bi da se tako neki karikaturista u Francuskoj ružno sprda na račun žrtava svog naroda u 2. Svetskom ratu, mogao da dobije jedino otkaz a ne bilo kakvo odlikovanje…


Tako to i ja vidim.
Ili, kao što je rekao istaknuti drug Dobrivoje Vidić, potonji predsednik Predsedništva SR Srbije:
– Šest stotina pedeset hiljada streljanih Srba u BiH, to je dug koji je srpski narod platio za zločinačku politiku beogradskih vlastodržaca!


I tom izjavom abolirao ustaški genocid nad Srbima.

Kako Anđa voli da kaže, to je ta agenda koja se i danas gura.
Koraks, definitivno!
tessa1 tessa1 13:01 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

sada ti opet kazes

I opet ti s njom trange frange ping pong?
tessa1 tessa1 13:03 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Da ti sažmem poentu, odnosno izgovorim ono što se potajno misli naglas…

Ma šta bre potajno? :))
predatortz predatortz 13:04 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja


time sto pomen organiziju nad kostima drugih zrtava iz istog rata-to se ne radi...sem ako nemas ideju da politizujes.


Pa, to se radi i u Srebrenici, nad kostima srpskih žrtava. Vidim ne smeta vam, nema lobanja sa fesićima...

Nego, gde bi onda Hrvati smeli organizovati neki pomen svojim žrtvama? Mislim, imajući u vidu karakter, obime i geografsku rasprostranjenost zločina koje su činili?

U Češkoj?

kažem ja - govna!

Obična, mala, licemerna govna!
tessa1 tessa1 13:06 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Nego, gde bi onda Hrvati smeli organizovati neki pomen svojim žrtvama? Mislim, imajući u vidu karakter, obime i geografsku rasprostranjenost zločina koje su činili?

U Češkoj?

Ok, ovo je duhovito.
angie01 angie01 13:22 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

LINK


novi standard,...ma idi bre,...evo istoricari kazu, da je pozicija samog logora bila dobro odabrana, jer mu je bilo tesko prici, i da bi svaki pokusaj u odnosu na geografske uslove, lako bio savladavan od strane odbrane logora.
angie01 angie01 13:29 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Dakle, Srbi kao genocidan narod nemaju pravo na bilo kakvo obeležavanje svojih žrtava ili pu-pu-pu nekakve pomene u BiH, potpuno nebitno da li se radi o ratovima devedesetih ili o 2. Svetskom ratu


gde to pise felikse?

koliko vidim pise da treba i sto nije do sada.

e, kakav mufljuz, a ovamo svemirsko sveznanje....mislim na ceo splacinarski komentar,..pa hebovasbog, vi se ladno sprdate...kukajuci da to radi neko drugi- ucitavanjem.

...izvini, je l ti nisi bio pionir,...i zasto da.
angie01 angie01 13:48 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

da se održi narativ genocidnosti RS i kolektivne krivice i 30 god nakon rata,

zato ovaj blog i zato karikatura,

i taj nakon 30 god živ narativ je osnova za ukidanje genocidne RS i stvaranje cjelovite BiH sa ili bez Srba, najbolje bez.


da li ja dobro citam sta lupetas,...genocidnost rs iskljucivo ti pominjes-uvek,...takodje ne kapiram sta si sada povezala, jer se radi o zrtvama Oluje,..kakve ti veze imas s tim?


Trange frange sa žrtvama, stari moj.


pa to, mesas sa onom kutlacom u svojoj serpi...kao babo.
angie01 angie01 13:53 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Kako Anđa voli da kaže, to je ta agenda koja se i danas gura.


mojene mene pominjes u svojim splacinama.


Koraks, definitivno!


Koraks abolira ustaske zlocine???...je l toliko nisko moras da padnes da coveku ucitas ovakve svinjarije.

znaci, postavis navodno ljubazno pitanje, a onda se zahebavate ovde na racun zrtava o kojima navodno brinete,...pa koliko bedan neko treba da bude od jedan do predator, da tako nesto radi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:54 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ali sam ubeđen da vama nisu problem Vučić i Dodik, vama je prtoblem svako sećanje na srpske žrtve ako se te žrtve zovu Srbima.
Tako vas naučilo, tako vas zadojilo što se kaže.



Pa dobro, mozes ti da umisljas koliko hoces. Ali ako komuniciras sa nekim mozes i da citas sta taj neko napise i onda na to da reagujes.

Edit: da, ovo kako si ti kao zastitnik necega a ja kao mrzim nesto je i dalje nista nego samo losa radikalska retoricka fora.
angie01 angie01 14:03 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ali ako komuniciras sa nekim mozes i da citas sta taj neko napise i onda na to da reagujes.


pa zamisli da uzmu u obzir- gde su onda argumenti, krivci i prostor za ucitavanje bestijalnih optuzbi i teatralno foliranje,...onda ne bi bilo nicega za postavljanje potrebne konstrukcije...bescasce na delu.
tessa1 tessa1 14:07 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

pa zamisli da uzmu u obzir- gde su onda argumenti, krivci i prostor za ucitavanje bestijalnih optuzbi i teatralno foliranje,...onda ne bi bilo nicega za postavljanje potrebne konstrukcije...bescasce na delu.

:))


Ali najbolji je dio da ti još uvijek ne razumiješ zašto smo na ovim temam npr Predatorz i ja emotivniji za razliku od tebe? Nevjerovatno.


Ima li neko ovde iz Srbije da nam kaže, zašto ova žena priča o našim žrtvama i zlodjelima i kad priča sa nama ništa nas ne razumije?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:08 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Neko bi rekao čitajući vas da se karikaturista javlja iz emigracije nakon fetve, na nepoznatoj za Srbe lokaciji pravi svaki dan po jednu karikaturu o kasapinu Vučiću.. na Google ukucati Corax i vidite Vučića, centralna figura svih kariktura rekao bi čovjek neka vrsta opsjednutosti, ima jedna karikatura, Vučića doji Hitler, na drugoj krvav sav, na trećoj opet krvav i itd..


Koraks UVEK pravi karikature o aktuelnim politicarima. Ne znam da li si ga pratila 90ih ali tada je bio opsednut kako kazes Milosevicem. Koliko je meni poznato sve to vreme je ziveo u Beogradu. Kao i danas.

Koliko imas uvid u to kako Vucic vlada Srbijom? U cemu je problem da neko ko zivi u Srbiji iznosi svoj stav (onako kako on misli da treba) protiv nekoga ko misli da unistava tu Srbiju? Ne RS, nego Srbiju.


To sto Sarejevo ili Zagreb nemaju ljude kakav je Koraks je njihov minus.




angie01 angie01 14:10 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Ali najbolji je dio da ti još uvijek ne razumiješ zašto smo na ovim temam npr Predatorz i ja emotivniji za razliku od tebe? Nevjerovatno.


gde ste emotivniji, ja vidim da ste agresivni, bezobrazni, da vredjate, ucitavate i preskacete odgovor, terate nku svoju kreaciju i obelezavate neke nepostojece krivce,...i jos se zahebavate, kada vam se cini da ste bas dobro odradili- dno.
Ima li neko ovde iz Srbije da nam kaže, zašto ova žena priča o našim žrtvama i zlodjelima i kad priča sa nama ništa nas ne razumije?


koji vi, kojim vasim zrtvama- ti nesto stalno bulaznis,...ovde se radi o zrtvama Oluje, kakve ti veze imas sa njima?
tessa1 tessa1 14:11 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

Koliko imas uvid u to kako Vucic vlada Srbijom? U cemu je problem da neko ko zivi u Srbiji iznosi svoj stav (onako kako on misli da treba) protiv nekoga ko misli da unistava tu Srbiju? Ne RS, nego Srbiju.

Ne, za sad imam uvid da vam je Vučić izgovor i kec na desetku da se ukine RS.


To sto Sarejevo ili Zagreb nemaju ljude kakav je Koraks je njihov minus.

Dirljivo, nemaju ustaše i mudžahedini koga vješati za stopalo jedne noge,


i ja jutros razmišljam na sreću su umrli Alija i Franjo, zamisli da se desilo samo suđenje Slobodanu, pa propast. Njihva smrt je naš plus.
tessa1 tessa1 14:13 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

gde ste emotivniji, ja vidim da ste agresivni, bezobrazni, da vredjate, ucitavate i preskacete odgovor, terate nku svoju kreaciju i obelezavate neke nepostojece krivce,...i jos se zahebavate, kada vam se cini da ste bas dobro odradili- dno.

koji vi, kojim vasim zrtvama- ti nesto stalno bulaznis,...ovde se radi o zrtvama Oluje, kakve ti veze imas sa njima?


Da, ali što si ti pasivno agresivna, kakve ti veze imaš i sa žrtvama Oluje i kad bi bio blog o tome a nije? Smatraš da su srpske žrtve ugrožene od Predatortza i mene?
predatortz predatortz 14:26 09.08.2023

Re: Novi krug glodanja

ti veze imaš i sa žrtvama Oluje


Pogrešno pitanje!

Sledeći njenu licemernu logiku, pitanje upućeno njoj trebalo bi da glasi:

Kakve ti veze imaš sa žrtvama Srebrenice, Sarajeva i ratom u Bosni uopšte?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana