Sport

Povratnici

NNN RSS / 07.09.2023. u 17:43
Košarkaši Srbije igraju polufinale SP protiv Kanade u petak od 10:45. 
Povratnik.jpg
 
Ispraćeni su na prvenstvo sa nikad manjom nadom u neki veliki rezultat, ali kroz prvu prelaku grupu i uz oscilacije u 2. fazi, prvo su se dominantno izborili za četvrtfinale, onda tamo maestralno pobedili Litvaniju i ulaskom u polufinale izborili plasman na Olimpijske Igre, sada ostaje da još nekom pobedom osvoje i medalju. 
Naš protivnik je ekipa sastavljena od NBA igrača, a mi smo tim gde svako kao pojedinac daje doprinos, ali pre svega kroz timsku igru, uz veliko zalaganje i motivaciju dodatno i zbog ogromnog gubitka Boriše Simanića. Svi za jednog, jedan za svi!
 
Novak Đoković igra polufinale US Opena protiv mladog Amerikanca Šeltona u petak uveče od 21h, a drugi polufinalni par čine osvajači iz prošle i preprošle godine Alkaraz - Medvedev. Posle US Opena Novak će se ponovo naći na 1. ATP liste, samo videćemo sa koliko bodova prednosti, verujem da je njemu mnogo bitnija motivacija mogućnost da osvoji (rekordnu) 24. Gren Slem titulu.
 
Što se ostalih sportskih događaja tiče, naši fudbaleri igraju kvalifikacije za evropsko prvenstvo i Srbija dočekuje Mađarsku u derbiju grupe večeras od 20:45, obe ekipe imaju po 7 bodova posle 3 kola i ovo je dobra prilika da se napravi veliki korak ka prvenstvu na kome nismo učestvovali još od 2000. U nedelju u istom terminu gostujemo u Litvaniji i posle toga bi stvari, vezano za to koje dve prvolasirane ekipe idu dalje, trebalo da budu jasnije. 
 
U toku je evropsko prvenstvo u odbojci, i naši odbojkaši u nedelju od 18h igraju protiv Češke meč osmine finala, pa onda u eventualnom četvrtfinalu bismo igrali protiv pobednika meča Poljska - Belgija. 
 
Večeras kreće i nova NFL sezona standardno otvaraju šampioni Kanzas Čifsi koji na Erouhedu dočekuju Detroit Lajonse od 02:20, ostali mečevi se igraju u nedelju u standardnim terminima (od ove sezone kod nas će prenositi Arena, za razliku od prethodnih kada je bilo na Sport Klubu).
 
 
(opširnije u komentarima...) 


Komentari (733)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 15:48 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

NNN
MOMCI HVALA!




vcucko vcucko 16:01 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

alselone
Opet je zaboravio Bogdana na klupi.

Ti se rezurektuješ samo kad nas ne ide.
Da zaključimo da nema ništa od nas u košarci i da smo sranje i to je to.

Neverovatan zaključak.

Realno, nema ništa od košarke kao takve. Kad su ovakvi dembosi svetski prvaci.
Naši sa šareno šarenim timom drugi, a falio je jedan šut u 5 ili 6 napada da budemo prvi.
Gudura da je pogodio iz ćošeta sam kao duh kraj.
Dobrić da se nije odmah povredio nikakve drame ne bi ni bilo.
Falilo je ekstra kvaliteta za taj jedan šut.

Ali Nemci prvi, to ne mogu da svarim. To je početak kraja košarke.
A taman su skroz pali u fudbalu, sinoć ih Japan okrpio sa 4 komada usred Dojčlanda.
Još da se Holandezi podignu i ode košarka u pm.

U NBA vedre i oblače sevenfiteri stranci. Američka prava prva postava ima u proseku 35 godina, jedino njih da pošalju u Pariz.

Rekvijem za košarku i tuga do neba što nismo uzeli zlato i spustili zavesu.















niccolo niccolo 16:03 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

NNN
MOMCI HVALA!

Saglasan. Sve u svemu sam zadovoljan prvenstvom. Pravili smo razne greške danas, ali nema veze, svaka čast momci.
niccolo niccolo 16:05 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

Kad su ovakvi dembosi svetski prvaci.

Koliko si dramatičan…onomad su i Grci uzeli EP u fudbalu, pa isti nije propao, evo sad se igra čak i u Saudijskoj Arabiji…
vcucko vcucko 16:25 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

niccolo
Kad su ovakvi dembosi svetski prvaci.

Koliko si dramatičan…onomad su i Grci uzeli EP u fudbalu, pa isti nije propao, evo sad se igra čak i u Saudijskoj Arabiji…

Pre svega, bolje da pišem ovde nego da polomim nešto u kući.

Drugo, svetski prvaci su likovi, njih deset belih plavih Švaba i dva maj... ovaj bela medveda, kojima trener drža tajm aut na engleskom

Povraćka - sraćka. Grrmrrfrr
niccolo niccolo 16:28 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

Gledam ove kvalifikacije u odbojci, imamo Kineskinje i Holanđanke od jačih. Najbolje dve idu na OI valjda, nisam baš skapirao? Potpuni skandal da čak i Turkinje moraju u kvalifikacije, samo desetak dana nakon što se završilo EP…
NNN NNN 16:35 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

po meni igrač utakmice Voigtman koji je totalno izdominirao reketom u odbrani, a u napadu je bio opasan, izvlačio naše četvorke napolje
Nisam hteo mnogo da mračim, ali mislim da bi nam Amerikanci (bez ozbiljnog centra i niski) bili lakši, jer bi Miutinov mogao da izdominira u reketu, a spolja bismo se pobili. A Nemci, em visoki, em svi šutiraju (em ih sudije štite na oba kraja terena). Ali šta je tu je, mnogo nas je poremetila (u odbrani pre svega) povreda Dobrića na početku, čovek je u polufinalu odigrao utakmicu karijere.
Bogdan malo nestao sa terena u drugom, Milutinov je sve vreme bio okružen visokim Nemcima i nije uspeo da nešto uradi, malog Jovića u par navrata ponela lopta, Gudurić na kraju promašio otvoren šut za izjednačenje, ali i uz sve to - mi smo uspali da do poslednjeg minuta ostanemo u igri, momci se nikad ne predaju i ja sam ponosan kakav su pristup imali celo prvenstvo!
Hvala za sve, još ćemo se radovati njihovim igrama u budućnosti
NNN NNN 16:38 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

Sjajna je atmosfera (i van terena i) na terenu, svako će više da se žtrvuje za saigrača, ja sam skoro sve vreme uživao.
I još jedna stvar - više niko neće smeti da priča šta će mu Dobrić, šta će mu Davidovac - eto šta će mu, videli smo kako se ljudi bore.
+ ne mogu da zamislim da neki klubaši pljuju Aleksu i Petruševa, ili nedajbože Bogana posle svega što su pokazali ovog leta.
svarog svarog 16:57 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

Sad Pešić reče da je Bogdan bio bolestan. To objašnjava nedostatak energije u drugom poluvremenu.
Dobar je nemački trener. Prepoznao je da je glavna prednost Srbije Milutinov, i sve je uradio da ga isključi.
To je trebalo da iskoristi mlađi Jović, ali imam utisak da ga je pojela važnost meča. Neki njegovi potezi su bili zaista početnički i verujem da će iskustvo to izlečiti već za OI.
gedza.73 gedza.73 18:06 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

vcucko
ali Nemačka prvak sveta

Među sedam milijardi ljudi na svetu ovi momci su osvojili srebro u košarci.
Ako sam dobro shvatio Pešić (a i njegov sin) je svojim radom uticao na to kako će nemačka košarka danas da izgleda. Malo li je?

Osim toga

podsetio je 'čistunce' na lepotu srpskog jezika sa juga Srbije.
alselone alselone 18:35 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

MIslim da su momci izgoreli od želje i onda kada su prišli blizu mogućnosti da budu prvaci sveta, stegli su se. Neka, doći će to na svoje.

Ja im se divim do imbecilnosti i zahvalan sam im za svaki minut sreće i ponosa koji su mi doneli. Ne sumnjam da su velike utakmice i titule pred njima.
vcucko vcucko 19:18 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

gedza.73
vcucko
ali Nemačka prvak sveta

Među sedam milijardi ljudi na svetu ovi momci su osvojili srebro u košarci.
Ako sam dobro shvatio Pešić (a i njegov sin) je svojim radom uticao na to kako će nemačka košarka danas da izgleda. Malo li je?

Znači treba da budemo ponosni, što smo naučili Švabe kako da nas pobede.
OK, svaka čast na doslednosti.

gedza.73

Osim toga

podsetio je 'čistunce' na lepotu srpskog jezika sa juga Srbije.

Da ga bog ebe, Pirot može da bude samo krajnji istok Srbije.
Kao što je Pecka zapadna, a ne centralna Srbija.
Ali dobro, ako te veseli...
milisav68 milisav68 20:15 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

svarog
Sad Pešić reče da je Bogdan bio bolestan. To objašnjava nedostatak energije u drugom poluvremenu.

Ma kakvo drugo poluvreme, Bogdan je umro posle pet minuta igre.Meni odmah bilo čudno što staje da se izduva.To i povreda Dobrića je odvela tok utakmice u nekom drugom pravcu.Na sve to su sudije "najašile" u trećoj četvrtini sa par katastrofalnih grešaka (naročito ignorisanje onog faula u napadu Šredera nad Avramovićem prilikom šutiranja trojke).
Dobar je nemački trener. Prepoznao je da je glavna prednost Srbije Milutinov, i sve je uradio da ga isključi.

Da, dobro je spremio utakmicu, i ne samo to, zatvarao je i Bogdana, ali ovaj nije imao snage da izađe iz bloka i šutne trojku.Takođe, našima se malo stegla ruka zbog svega toga, pa su Nemci mogli da skupe odbranu, plus što je Pešić opet zaboravio Vanju na klupi, iako je imao priličnu sigurnu ruku i dobro igrao odbranu.
To je trebalo da iskoristi mlađi Jović, ali imam utisak da ga je pojela važnost meča.

Jeste, on i Petrušev su izgoreli.

Uglavnom, veliki uspeh, prvo direktan plasman na OI, a drugo srebrna medalja, tako da Boriša ne mora da moli onoga za penziju.

Svaka im čast!
milisav68 milisav68 20:27 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

alselone
MIslim da su momci izgoreli od želje i onda kada su prišli blizu mogućnosti da budu prvaci sveta, stegli su se.

Mislim da ih je više poremetilo što je Bogdan pokupio neki virus, i što se Dobrić povredio.Da nije bilo toga, mi bi smo na poluvremenu imali +10.
alselone alselone 20:38 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

srebrna medalja, tako da Boriša ne mora da moli onoga za penziju.

Izvinjavam se ako je glupo pitanje - da li može da se bavi profesionalno sportom neko ko ima jedan bubreg?
freehand freehand 20:40 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

Hvala za sve, još ćemo se radovati njihovim igrama u budućnosti

Da pustimo ipak izlaperlog čiču da izdominira za kraj:


NNN NNN 20:46 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

da li može da se bavi profesionalno sportom neko ko ima jedan bubreg?
laički, verovatno da, ali je verovatno opasno.
Alonzo Morning je bio propustio celu sezonu tokom karijere zbog nekih ozbiljnih problema sa bubregom i onda mu je neki rođak (sa kojim se valjda nije video dvadesetak godina) donirao bubreg i čovek se vratio i kasnije čak i osvojio titulu.
milisav68 milisav68 20:47 10.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

alselone
Izvinjavam se ako je glupo pitanje - da li može da se bavi profesionalno sportom neko ko ima jedan bubreg?

Nemam pojma, verovatno sa prilično povećanim rizikom - kao igrač.

Međutim, ima tu posla "okolo", kao trener, bilo kao glavni, bilo kao pomoćni za posebne igrače (u njegovom slučaju centre), kao kondicioni trener...itd.
zoja444 zoja444 07:27 11.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

za sve je kriva nova lopta koja je morala biti ubacena u finalnu utakmicu. rekose da je nekom igracu donirao bubreg neko od porodice pa je nastavio karijeru.
zoja444 zoja444 08:53 11.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

izvinjenje sto nisam citala sve komentare pa sam se ponavljala.
gedza.73 gedza.73 10:17 11.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

vcucko
Znači treba da budemo ponosni, što smo naučili Švabe kako da nas pobede

Treba da budemo ponosni što su osvojili srebro. Po stručnjacima prvo su trebali da ispadnu u grupnoj fazi a onda po tim istim stručnjacima da osvoje zlato
OK, svaka čast na doslednosti.

Ne igram fudbal u nemačkim, britanskim, italijanskim klubovima (ne pratim fuzbal, mislim da nikad u životu nisam odgledao futakmicu, ali verujem da ima ljudi kojima je život ispunjen evropskim ligama) niti u NBA, ne treniram nemačke ili turske klubove tako da ne vidim potrebu za ovakvim komentarom.

Turci su inače oduševljeni srpskim košarkašima i srpskim trenerima u Turskoj. Obradović je njima nacionalni heroj.
vcucko vcucko 06:30 12.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

NNN
da li može da se bavi profesionalno sportom neko ko ima jedan bubreg?
laički, verovatno da, ali je verovatno opasno.
Alonzo Morning je bio propustio celu sezonu tokom karijere zbog nekih ozbiljnih problema sa bubregom i onda mu je neki rođak (sa kojim se valjda nije video dvadesetak godina) donirao bubreg i čovek se vratio i kasnije čak i osvojio titulu.

Nisam lekar, ali ovo mi se ne čini tačno.

Pre može sa jednim nego sa presađenim, mislim manje je opasno.
Presađeni bubreg (i bilo koji organ) zahteva specijalan tretman, doživotnu terapiju, nenaprezanje itd. Takođe, koliko znam (ne kažem da znam) bubreg se iz nekog razloga ne usađuje tamo gde je bio stari nego negde u trbušnu duplju itd.

Znači sa presađenim bubregom ne može nikako da se bavi vrhunskim sportom. Sa jednim teoretski može, ali to je nivo rizika tipa bandži džamping sa pilona mosta na Adi.
vcucko vcucko 06:33 12.09.2023

Re: Srbija - Nemačka

gedza.73

Treba da budemo ponosni što su osvojili srebro.

Naravno. I niko ne može da nam zabrani, da budemo tužni što nije zlato.

Bilo je blizu, jedan šut, a opet daleko za taj jedan šut. To je sve šta hoću da kažem.

Znam matore ljude koji su plakali, ali pravo plakali, posle utakmice.
ephemeris ephemeris 16:06 10.09.2023

Od sada

Persona non grata

zoja444 zoja444 16:13 10.09.2023

Re: Od sada

hehehe. bravo nasi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:50 10.09.2023

Re: Od sada

ephemeris
Persona non grata



NNN NNN 17:31 10.09.2023

Re: Od sada

Persona non grata
Off topic:
MRZIM SVE U VEZI KINOLOGIJE!
To su najveća govna ljudska koja se "igraju Boga" i ukrštanjem prave pseće vrste.
Ova slika je odličan primer - obratite pažnju na (prekratke!) zadnje noge i pad u leđima - e pa govanri kinolozi su rešeili da je to poželjna osobina i onda se već decenijama "vučjaci" ukrštaju tako da se to potencira i (ako vas ne mrzi izguglajete) ova veštački unakažena vrsta sve više i više pati zbog toga, izguglajete i kako su nemački ovčari izgledali pre nekoliko decenija, sto godina - uopšte nisu imali ove NAKAZNO kratke noge i naravno nisu imali tih (danas sve češćih) zdravstvenih problema sa kukovima.
Nemački ovčari su još i dobri kakvih psećih nakaza ima, evo npr. mops, to je jedan slatki buljavi psić sa najmanjom njušškicom, ali upravo zbog toga ima sve moguće disajne probleme zato što "nema nos" i redovne infekcije ogromnih očiju, bukvalno jako skupa vrsta za održavanje, jer su stalno kod veterinara.
Onda imate ona slatke pse kojima se uži vuku po zemlji - ne postoji evulotivno ni jedan jedini razlog da to bude pozitivna osobina osim što su kinolozi odlučili da naprave takvu vrstu.
Bukvalno se ukrštaju čak i krvni srodnici da bi se potencirala neka osobina, genetski mnoge vrste su unakažene.
Ako već volite i hoćete psa - udomite mešanca to je bar koliko toliko pozitivna kombinacija gena.
niccolo niccolo 17:36 10.09.2023

Re: Od sada

mops, to je jedan slatki buljavi psić sa najmanjom njušškicom, ali upravo zbog toga ima sve moguće disajne probleme zato što "nema nos"

Tako je. Moja kuma ima mopsa, na kraju je odbila da ga pari kad je shvatila šta su napravili od te rase (postoje slike iz 18. veka sa holandskog dvora, tada su još uvek imali njuškice)…
maksa83 maksa83 17:59 10.09.2023

Re: Od sada

bukvalno jako skupa vrsta za održavanje, jer su stalno kod veterinara.

To ko Alfa Romeo.

Ako već volite i hoćete psa - udomite mešanca to je bar koliko toliko pozitivna kombinacija gena.

Amin potpis pečat i sve.
docsumann docsumann 18:04 10.09.2023

Re: Od sada

MRZIM SVE U VEZI KINOLOGIJE!


ne baš sve, al si fino popisao šta smrdi...

da je u pitanju stvarna ljubav prema psima, a ne prema sopstvenim hirovima, zabranili bi sve rase (u smislu da se registruju u konološkim savezima, takmiče i dalje selektiraju) čiji standardi narušavaju zdravlje samog psa.

magnus magnus 18:33 10.09.2023

Re: Od sada

To ko Alfa Romeo.

ti si "zaosto" alfa je odavno dobar auto i jede fauve govna za doručak u svemu pa i kvaliteti , još od 159 i 1,9jtd koji je "izmišljen dizel" za sve njemce ,
a otkad su u stelantisu mislim da su dobri u svemu, neznam za ovaj novi tonale ali giulia i stelvio su kvalitetni auti

alselone alselone 18:38 10.09.2023

Re: Od sada

1,9jtd

Ja bih samo da čujem koji to motor nije dobar danas. Koji kod motor da pomeneš, TDI, HDI, JTD, FSI, svi kažu onako mudro "hm...to je dobar motor". Svaki motor danas prelazi pola miliona ko iz ... i nije deo koji se kvari u kolima. Kvare se neke druge stvari na kojima se meri kvalitet automobila.
angie01 angie01 18:44 10.09.2023

Re: Od sada

saglasna-ovo sto rade, je kao da mengele vrsi istrazivanja,...ja sam imala Nemackog ovcara, ova na slici izgleda kao da je defektan, onoliko telo, ne moza da "pada" na kratke noge, koje tu tezinu ne mogu da drze, a da se kukovi ne shebu.


a u vezi teme- nisam sve gledala, al ono sto jesam je bilo sa dosta gresaka, ali srcano, ono sto je vise nego sjajno, sto se vidi zajednistvo, znaci da su tim,...a rezultat je fantastican, svaka cast momci, bravo!
shmoo shmoo 18:53 10.09.2023

Re: Od sada

niccolo
mops, to je jedan slatki buljavi psić sa najmanjom njušškicom, ali upravo zbog toga ima sve moguće disajne probleme zato što "nema nos"

Tako je. Moja kuma ima mopsa, na kraju je odbila da ga pari kad je shvatila šta su napravili od te rase (postoje slike iz 18. veka sa holandskog dvora, tada su još uvek imali njuškice)…





vcucko vcucko 19:01 10.09.2023

Re: Od sada

magnus
To ko Alfa Romeo.

ti si "zaosto" alfa je odavno dobar auto i jede fauve govna za doručak u svemu pa i kvaliteti , još od 159 i 1,9jtd koji je "izmišljen dizel" za sve njemce ,
a otkad su u stelantisu mislim da su dobri u svemu, neznam za ovaj novi tonale ali giulia i stelvio su kvalitetni auti


Džabe ti, i ja se ponekad uhvatim da o Alfi razmišljam u kontekstu svoje mladosti. Kad su, bar na Kvarneru, na svakih parsto metara pored puta stajali Sudovi (kasnije 33-ke), jedan sa glavom zagnjurenom u motor, drugi vergla, a iznutra se čuju zvuci kao da đava krši dva kombajna jedan o drugi.
vcucko vcucko 19:05 10.09.2023

Re: Od sada

NNN
Persona non grata
Off topic:
MRZIM SVE U VEZI KINOLOGIJE!
To su najveća govna ljudska koja se "igraju Boga" i ukrštanjem prave pseće vrste.
Ova slika je odličan primer - obratite pažnju na (prekratke!) zadnje noge i pad u leđima - e pa govanri kinolozi su rešeili da je to poželjna osobina i onda se već decenijama "vučjaci" ukrštaju tako da se to potencira i (ako vas ne mrzi izguglajete) ova veštački unakažena vrsta sve više i više pati zbog toga, izguglajete i kako su nemački ovčari izgledali pre nekoliko decenija, sto godina - uopšte nisu imali ove NAKAZNO kratke noge i naravno nisu imali tih (danas sve češćih) zdravstvenih problema sa kukovima.


Urbana legenda kaže da je tome (uništavanju rase nemački ovčar) najviše doprineo ovaj "naš" precednik El Dagestani. I da je upravo zbog toga srpski savez prilično neomiljen u svetu.

Sad, pošto kupio poto i prod'o.
NNN NNN 19:51 10.09.2023

Re: Od sada

ova na slici izgleda kao da je defektan, onoliko telo, ne moza da "pada" na kratke noge, koje tu tezinu ne mogu da drze, a da se kukovi ne shebu.
Ovo na slici je (od strane kinologa) poželjan izgled nemačkog ovčara, nažalost.
magnus magnus 20:02 10.09.2023

Re: Od sada

mada je meni Lancia ljubav (jedan od prvih Dedra 2.0ie ) kako je ta čučala na cesti , samo je srkala ko moskvić
angie01 angie01 20:19 10.09.2023

Re: Od sada

Ovo na slici je (od strane kinologa) poželjan izgled nemačkog ovčara, nažalost.


razumela sam,...to je bolesno,...narocito sada sa jasnim znacima da postoje ozbiljni problemi sa tom modifikacijom...btw, pozeljno po kojim parametrima, sta je to falilo prirodnoj vrsti, da se uopste pokazala potreba za nekom modifikacijom?!

ja se jezim od bilo kakve modifikacije prirode, a ovo sa zivotinjama je ravno pravljenju Frankenstajna.
freehand freehand 20:46 10.09.2023

Re: Od sada

NNN
ova na slici izgleda kao da je defektan, onoliko telo, ne moza da "pada" na kratke noge, koje tu tezinu ne mogu da drze, a da se kukovi ne shebu.
Ovo na slici je (od strane kinologa) poželjan izgled nemačkog ovčara, nažalost.

Ovo na slici je Rio.
Dvadeset godina sam uspešno odbijao da stan mučimo psom i psa stanom.
izgleda da je poraz na pomolu.


maksa83 maksa83 20:54 10.09.2023

Re: Od sada

Dvadeset godina sam uspešno odbijao da stan mučimo psom i psa stanom.

Postoji sigurno preko nekoliko klipova ljudi koji su bili izričito "protiv imanja pasa" a onda im se volšebno usele u život i ti ljudi se transformišu. Moj pok. otac je bio takav - apsolutno nije voleo pse i da imaju (ili imamo) bilo kakvo kuče je bilo izvan svake diskusije. Onda je kad smo se već uveliko rastali mama jedan dan donela štene Pomeranca (ja sam iskreno mislio da će brak da im se polomi oko toga, toliko on nije voleo pse, i da ćemo nekog od njih dvoje morati da udomljavamo kod nas bar to veče) međutim 2 dana kasnije ja svratim kod njih i on posle 2 minuta kreće da viče na mene (matorog konja od 30 godina) DA NE IDEM UNAZAD JER MOGU SLUČAJNO DA JE NAGAZIM. Bili su najbolji ortaci do kraja njihovih respektivnih života.
freehand freehand 21:03 10.09.2023

Re: Od sada

Postoji sigurno preko nekoliko klipova ljudi koji su bili izričito "protiv imanja pasa" a onda im se volšebno usele u život i ti ljudi se transformišu. Moj pok. otac je bio takav - apsolutno nije voleo pse i da imaju (ili imamo) bilo kakvo kuče je bilo izvan svake diskusije.

Bez obzira da li si bio nepažljiv u čitanju ili si samo moj komentar iskoristio kao šlagvort - nebitno. Moje tvrdoglavo protivljenje uvek je bilo bazirano - a i sad je - na onom delu koji si propustio, dakle "pas U STANU".
jer sam potpuno sgiuran da je to uvek loša kombinacija, za sve.
Inače nisam od onih koji vole samo jestive životinje, dapače. Uostalom, onomad smo imali blog o tome, da podsetim.

Rio i koska:



maksa83 maksa83 21:15 10.09.2023

Re: Od sada

Moje tvrdoglavo protivljenje uvek je bilo bazirano - a i sad je - na onom delu koji si propustio, dakle "pas U STANU".

To je bukvalno jedini razlog što nemam psa u gradu. Nekoliko puta sam razmišljao da dovučem Čkalju u grad ali sam shvatio da bi to bila ozbiljna patnja za psa koji je odrastao na slobodi i ulazi u kuću jedino kada se baš uplaši (što je u oba navrata bila grmljavina, uleti i ne zaustavlja se do najdalje prostorije gde se šćućuri iza nečega, bilo čega).

milisav68 milisav68 21:17 10.09.2023

Re: Od sada

freehand
Moje tvrdoglavo protivljenje uvek je bilo bazirano - a i sad je - na onom delu koji si propustio, dakle "pas U STANU".
jer sam potpuno sgiuran da je to uvek loša kombinacija, za sve.

Nisi u pravu, jer ta tvrdnja ima mnogo promenljivih.
crossover crossover 22:00 10.09.2023

Re: Od sada

maksa83
Moje tvrdoglavo protivljenje uvek je bilo bazirano - a i sad je - na onom delu koji si propustio, dakle "pas U STANU".

To je bukvalno jedini razlog što nemam psa u gradu. Nekoliko puta sam razmišljao da dovučem Čkalju u grad ali sam shvatio da bi to bila ozbiljna patnja za psa koji je odrastao na slobodi i ulazi u kuću jedino kada se baš uplaši (što je u oba navrata bila grmljavina, uleti i ne zaustavlja se do najdalje prostorije gde se šćućuri iza nečega, bilo čega).


Све то није неки велики проблем, само немој да га водиш у Сплит.
freehand freehand 22:19 10.09.2023

Re: Od sada

crossover
maksa83
Moje tvrdoglavo protivljenje uvek je bilo bazirano - a i sad je - na onom delu koji si propustio, dakle "pas U STANU".

To je bukvalno jedini razlog što nemam psa u gradu. Nekoliko puta sam razmišljao da dovučem Čkalju u grad ali sam shvatio da bi to bila ozbiljna patnja za psa koji je odrastao na slobodi i ulazi u kuću jedino kada se baš uplaši (što je u oba navrata bila grmljavina, uleti i ne zaustavlja se do najdalje prostorije gde se šćućuri iza nečega, bilo čega).


Све то није неки велики проблем, само немој да га водиш у Сплит.

A i ako ga vodiš u Split poštuj propise, a nije sekiracija ni ako ne znaš jezik ili pismo jer su ti propisi isti kao i u Srbiji.
E sad, kreteni se lako prepoznaju jer propise ne poštuju nigde.
crossover crossover 22:32 10.09.2023

Re: Od sada

freehand
crossover
maksa83
Moje tvrdoglavo protivljenje uvek je bilo bazirano - a i sad je - na onom delu koji si propustio, dakle "pas U STANU".

To je bukvalno jedini razlog što nemam psa u gradu. Nekoliko puta sam razmišljao da dovučem Čkalju u grad ali sam shvatio da bi to bila ozbiljna patnja za psa koji je odrastao na slobodi i ulazi u kuću jedino kada se baš uplaši (što je u oba navrata bila grmljavina, uleti i ne zaustavlja se do najdalje prostorije gde se šćućuri iza nečega, bilo čega).


Све то није неки велики проблем, само немој да га водиш у Сплит.

A i ako ga vodiš u Split poštuj propise, a nije sekiracija ni ako ne znaš jezik ili pismo jer su ti propisi isti kao i u Srbiji.
E sad, kreteni se lako prepoznaju jer propise ne poštuju nigde.


Добро, ако баш мора нека га води у Сплит али нек каже да је Чкаља Црногорац.
freehand freehand 22:36 10.09.2023

Re: Od sada

crossover
freehand
crossover
maksa83
Moje tvrdoglavo protivljenje uvek je bilo bazirano - a i sad je - na onom delu koji si propustio, dakle "pas U STANU".

To je bukvalno jedini razlog što nemam psa u gradu. Nekoliko puta sam razmišljao da dovučem Čkalju u grad ali sam shvatio da bi to bila ozbiljna patnja za psa koji je odrastao na slobodi i ulazi u kuću jedino kada se baš uplaši (što je u oba navrata bila grmljavina, uleti i ne zaustavlja se do najdalje prostorije gde se šćućuri iza nečega, bilo čega).


Све то није неки велики проблем, само немој да га водиш у Сплит.

A i ako ga vodiš u Split poštuj propise, a nije sekiracija ni ako ne znaš jezik ili pismo jer su ti propisi isti kao i u Srbiji.
E sad, kreteni se lako prepoznaju jer propise ne poštuju nigde.


Добро, ако баш мора нека га води у Сплит али нек каже да је Чкаља Црногорац.


Realno, to ne bi smeo da bude neki problem sa tako kršnimprimerkom.
angie01 angie01 23:05 10.09.2023

Re: Od sada

A i ako ga vodiš u Split poštuj propise, a nije sekiracija ni ako ne znaš jezik ili pismo jer su ti propisi isti kao i u Srbiji.
E sad, kreteni se lako prepoznaju jer propise ne poštuju nigde.


ako cemo pravo, istina je negde na sredini, pokazao je snimak table na kojoj je deo gde pise o zabrani prelepljen,...neka zena ga je prijavila, ovi dosli, sigurno su ga drndali, a on je poznat po kratkom fitilju i eto ti belaja, oni se zainatili, pa napravili slucaj,...jos vidim po mrezama, ovi sto srbuju najstrasnije i izgovaraju 100 puta gore stvari, pljuju ga do iznemoglosti, a mogu da se kladim da isti ti ne postuju ni jedan propis, a ne samo taj koji je on prekrsio.

da se razumemo, ja sam za postovanje propisa, ali i za normalno ponasanje policije,...a onda i prema njoj.
freehand freehand 23:15 10.09.2023

Re: Od sada

sigurno su ga drndali

Sigurno. To je zato što su Hrvati, a samim tim i ustaše. A on ima rusko ime i srpsko prezime i eto belaja.
To što je, koliko ja znam, obavezno psa voditi na povocu bez obzira da li postoji tabla ili ne postoji i šta je na njoj prelepljeno koriste samo kao izgovor da bi palili njegov kratak fitilj.
bene_geserit bene_geserit 23:31 10.09.2023

Re: Od sada

ако баш мора нека га води у Сплит али нек каже да је Чкаља Црногорац

Moram da priznam da mi je jako drago kad neko od ovih džukeloljubaca što ne poštuje propise, ne vodi psa na uzici, ide sa psom na plažu koja nije za pse i sl. najebe zbog takvog ponašanja.
angie01 angie01 23:39 10.09.2023

Re: Od sada

Sigurno. To je zato što su Hrvati, a samim tim i ustaše. A on ima rusko ime i srpsko prezime i eto belaja.


e, to da kazes nekom drugom, od gomile ovih sto srbuju ovde, pa ajde, al meni je bas glupo.


To što je, koliko ja znam, obavezno psa voditi na povocu bez obzira da li postoji tabla ili ne postoji i šta je na njoj prelepljeno koriste samo kao izgovor da bi palili njegov kratak fitilj.


tabla je bila za zabranu kupanja pasa u moru, a on je sa psom usao u vodu, a sutradan ga je drugi policajac priveo, jer mu navodno pas nije bio na povocu-on kaze da jeste,..ja se ne bih kladila ni na njega ni na polismena, to sam rekla....a rekla sam i da jesam za postovanje propisa,...kao i to, da ga napdaju svi, koji verovatno jos dramaticnije porpise ne postuju.

ja licno, ne volim kada neko na plazi gde se kupaju svi, uvede psa u vodu, snimak sa psom u vodi pokazuje da nema drugih kupaca,..al mozda su negde sa strane,...isto ne volim kada neko ide ulicom a nije vezao psa-ne treba ja da brinem o tome, da li je on pitom i druzeljubiv,..znaci nisam za nonsalanciju u oba slucaja, al verujem da su ga mustrali i da im je svasta rekao, pa su onda oni pojacali mustranje.
angie01 angie01 23:45 10.09.2023

Re: Od sada

Moram da priznam


ja verujem da ti je drago sto je nahebo Sergej, a da je recimo isto to radio neki desnicar, urlao bi ustase, mamicuvam... al to je nemoguca situacija, posto desnicari ne idu u Split.
shmoo shmoo 23:49 10.09.2023

Re: Od sada

А да ли би у Сплиту казнили куче зато што је извело Сергеја Трифуновића у шетњу без повоца и брњице?

freehand freehand 23:55 10.09.2023

Re: Od sada

angie01
Moram da priznam


ja verujem da ti je drago sto je nahebo Sergej, a da je recimo isto to radio neki desnicar, urlao bi ustase, mamicuvam... al to je nemoguca situacija, posto desnicari ne idu u Split.

Erujem da je upravo Trifunović izvanredan primer koliko su ti levo-desno pojmovi otišli u tri nanine.
Nego, da se sve isto dogodilo u Nemačkoj, kako bi prošao naš levičar?
crossover crossover 00:12 11.09.2023

Re: Od sada

bene_geserit
ако баш мора нека га води у Сплит али нек каже да је Чкаља Црногорац

Moram da priznam da mi je jako drago kad neko od ovih džukeloljubaca što ne poštuje propise, ne vodi psa na uzici, ide sa psom na plažu koja nije za pse i sl. najebe zbog takvog ponašanja.


Не знам шта да ти кажем, мени Сергеј не делује као неко ко не би поштовао прописе у Сплиту.
maksa83 maksa83 05:05 11.09.2023

Re: Od sada

Добро, ако баш мора нека га води у Сплит али нек каже да је Чкаља Црногорац.

Ne bih tako kaljao njegovo plemenito geografsko poreklo - neformalno okolina Ralje, formalno MZ Ripanj, što je spletom kartografskih okolnosti opština Voždovac - ni Sergej level drogiran.

Čkalja DOP (Denominazione di Origine Protetta) ko najfiniji parmezan iz Ređo Emilje.
magnus magnus 07:11 11.09.2023

Re: Od sada

al to je nemoguca situacija, posto desnicari ne idu u Split.
u split ne idu ni normalni hrvati na ljrtovanje jer je to lud grad nevezano za "ustašiju" jer je zadar ustaškiji al normalniji , split jednostavno treba izbjegavat , a drugo ni tamo gdje nema ustašije jednostavno ne prolaze "jugonostalgične fore " osim priča bilo stanova i posla ... i najvažnije preseravanja od kojih bi te u bg N1 napravio herojem i žrtvom uz podrđku svih lokalnih N1 studija kad napraviš u Hr N1 te tretira ko stoku kako i zaslužuješ ... autošovinistička i sranja i "elitizam" ja sam iznad nacije i svjetski hrvatska priopčila promiću samo u kad je u Srbiji
angie01 angie01 07:52 11.09.2023

Re: Od sada

Erujem da je upravo Trifunović izvanredan primer koliko su ti levo-desno pojmovi otišli u tri nanine.
Nego, da se sve isto dogodilo u Nemačkoj, kako bi prošao naš levičar?


sta je tebi,...to desnicar je bilo izreceno zbog benea, a ne zbog Sergeja- ...a i za postovanje propisam sam se izjasnila.
predatortz predatortz 08:00 11.09.2023

Re: Od sada


Erujem da je upravo Trifunović izvanredan primer koliko su ti levo-desno pojmovi otišli u tri nanine.


Jes' video kako od drugosrbijanca postaje Srbenda! Samo ga klepiš po džepu i odmah jebe nanu naninu ustašama!

Što se tiče samog događaja, jbge udarila govna na govno...
Sergej nije u vinklu, ali nisu ni vazda srpske krvi željni hrvatski redarstvenici.
maksa83 maksa83 08:05 11.09.2023

Re: Od sada

Jes' video kako od drugosrbijanca postaje Srbenda!

Kakvi drugosrbijanci Sergej ćetnik 1/1:




Sergej nije u vinklu, ali nisu ni vazda srpske krvi željni hrvatski redarstvenici.

Brate pa nisu ga ni tukli ni bacali u more nit zabijali eksere pod nokte, kaznili ga zato što je puštao psa tamo gde je to zabranjeno ko što bi te svaka krštena država kaznila pa bio ti Sergej Trifunović ili Džek Nikolson. Sergeju nije pomoglo ni što je umislio da je Džek Nikolson.
predatortz predatortz 08:07 11.09.2023

Re: Od sada

Brate pa nisu ga ni tukli ni bacali u more nit zabijali eksere pod nokte, kaznili ga zato što je puštao psa tamo gde je to zabranjeno ko što bi te svaka krštena država kaznila pa bio ti Sergej Trifunović ili Džek Nikolson. Sergeju nije pomoglo ni što je umislio da je Džek Nikolson.


Ma sve ok, ali sami Hrvati pišu da te propise niko ne jebe, te da redarstvenici nisu tako prilježni kada je neki Hrvat u pitanju.


Kakvi drugosrbijanci Sergej ćetnik 1/1:


Mene je Zrbijanka pozitivno iznenadila.
freehand freehand 08:50 11.09.2023

Re: Od sada

Brate pa nisu ga ni tukli ni bacali u more nit zabijali eksere pod nokte, kaznili ga zato što je puštao psa tamo gde je to zabranjeno ko što bi te svaka krštena država kaznila pa bio ti Sergej Trifunović ili Džek Nikolson. Sergeju nije pomoglo ni što je umislio da je Džek Nikolson.

Upravo, na stranu istorija njegovog, kako bih rekao - nekonvencionalnog ponašanja, razmažene zvezdice. Z aistu stvar isto ili gore prošao bi gde god da se to desilo. I u Grčkoj, i u Italiji,i u Nemačkoj.
Biće da ga prate duššmani gde god da krene.
predatortz predatortz 09:49 11.09.2023

Re: Od sada

freehand
Brate pa nisu ga ni tukli ni bacali u more nit zabijali eksere pod nokte, kaznili ga zato što je puštao psa tamo gde je to zabranjeno ko što bi te svaka krštena država kaznila pa bio ti Sergej Trifunović ili Džek Nikolson. Sergeju nije pomoglo ni što je umislio da je Džek Nikolson.

Upravo, na stranu istorija njegovog, kako bih rekao - nekonvencionalnog ponašanja, razmažene zvezdice. Z aistu stvar isto ili gore prošao bi gde god da se to desilo. I u Grčkoj, i u Italiji,i u Nemačkoj.
Biće da ga prate duššmani gde god da krene.


Jasno je da je on veoma nekulturan i bahat lik, nemam nikakvu nameru da ga kao takvog branim.
No, ne verujem da bi isti takav retard, ali u kockasto obučen i sa adresom u Lištici, bio tretiran na isti način.
Bilo bi:

Idi ća sa pesom, ovdi ne smi...

gedza.73 gedza.73 09:57 11.09.2023

Re: Od sada

Z aistu stvar isto ili gore prošao bi gde god da se to desilo. I u Grčkoj, i u Italiji,i u Nemačkoj.

Satanističke vrednosti. Jebeš države gde nabildovani, tetovirani vlasnik pitbula ne može slobodno da ga šeta. Što bi bilo ko njega ili njegovog psa ograničavao ili terao na obuke kad je tako nešto za 'pičkice' i 'pedere'.

Kad se desi nesreća to je obavezno zato što je dete bilo preblizu psa ili je vlasnik nasilan pa preneo agresiju na psa. Nikad nije do zakona kojim bi se takve stvari sprečile ili svele na minimum.

Na primeru hrane to znači da proizvođači idu na obuke, postoji centralni registar ko koristi, šta koristi i koliko se koristi od preparata.

Što isto potpada pod kategoriju ograničavanja suvereniteta da svako poliva čime hoće koliko hoće i slobodno prodaje bez obzira na karencu korisnicima kojima je sistem poslednja rupa na svirali.

Tek se na kraju pojavi Sergej Trifunović sa 'znate li vi ko sam ja' da zaokruži zašto je tako kako je.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:07 11.09.2023

Re: Od sada

gedza.73
Jebeš države gde nabildovani, tetovirani vlasnik pitbula ne može slobodno da ga šeta.


realno jeste i teško regulisati..
ljetos smo u tazbini upoznali malinou rexa i ispostavio se skroz drag mali blenta.. mislim mali kao mlad.. inače fakin zvjer, preskoči ogradu đe oće kad ođe, samo se stvori pored tebe i to tako da ga nit vidiš nit čuješ, odjednom je tu..
al muževa mama ga hrani (iako vlasnica traži da se ne hrani al ko je jebe) i ovaj naravno odmah prihvatio cijelo domaćinstvo kao svoji smo..
na prolaznike laje kao izbezumljen..
al kažeš mu rex mir i smiri se..
ludilo..
sreća pa nismo tamo bog zna koliko dana inače realno jbt pas je čudo, ja mu ništa ne vjerujem mada jeste sladak kučak definitivno (ko nije gledo sa onim striperom, Čeningom, film o vojnoj malinoi, mislim da se zove Dog, da gleda, dobar je)..
i šta tedoh..
juče s djecom odem u lokalnu šumu, par ima jednog bernardinca i jednog nekog mješanca, oba tipa 75 kila minimum, ogromni, ogromni.. mješanac je imao brnjicu (onaj kanap što im vežu sirotima) a bernardinac ne..
i naravno djluju mirni, sjede pod stolom i kibiciraju bil šta ulovili sa stola i kuliraju..
al realno ko garantuje da neće da se otkači pas i napadne nekog, pojeo bi ga u dva zalogaja..
niko..
jeste da se dešaav stvarno rijetko al eto i u super uređenoj sredini opet imaš realnu situaciju sitna djeca okolo, ogroman pas na povotcu al oni sjede tako da on može da skoči ako hoće..
nisu laka pitanja..
ja bih to stavila u korpu da treba u životu imati i malo sreće pa da ti ne padne klavir na glavu i ne skoči ti na dijete pas koji nikad nikog nije itd. itd.
gedza.73 gedza.73 10:24 11.09.2023

Re: Od sada

realno jeste i teško regulisati..

Jeste. Ali obaveznim obukama se smanjuje mogućnost da pas u parku unakazi dete za ceo život.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:26 11.09.2023

Re: Od sada

gedza.73
realno jeste i teško regulisati..

Jeste. Ali obaveznim obukama se smanjuje mogućnost da pas u parku unakazi dete za ceo život.


slažem se ja, znaš da bi ja zadnja rekla ma nema veze, šta će pravila, daj slobode..
nego gledam to juče i realno kontam pa ko garantuje da taj pas neće sad sve tamo da nas pobije.. dok bi ga savladali petoro bi pojeo, baš nevjerovatna neka zvjer
gedza.73 gedza.73 10:45 11.09.2023

Re: Od sada

ko garantuje da taj pas neće sad sve tamo da nas pobije.

Nekad davno, davno, davno trčim po parku. 'ladnjikavo vreme, nosim neki perjani prsluk. Kad se zalete ker na mene... Vlasnik viče 'ma neće on, samo se igra', ker kida prsluk a perje pršti oko mene na sve strane.
Moj brat je imao terijere. Jedan od njih se okrene i iz čista mira ugrize njegovog sina (baš je bio mali) iznad oka. Sreća u nesreći da nije dohvatio oko nego samo ostao ožiljak iznad i ispod.

U ona 'zlatna vremena' teča imao vučjaka koga je samo on hranio. Nešto mu se ćupi u glavi i zagrize tečinu ruku onoliko koliko je mogao da proguta. Ovaj udarao, cimao, šutirao, nekako se otme, uđe u kuću, uzme pušku (svaka domaćinska prigradska kuća morala je da ima bar nešto od oružja) i pred gostima ga ubije.

Kod nas u kući je uvek bio neki mešanac, obični džukac. kad se nauči na kuću i ukućane bude kao član porodice. Gleda te u oči i samo što ne progovori. Otac je prethodnog našao na putu, zgazio ga auto, nedeljama sa veterinarom su ga lečili.

bene_geserit bene_geserit 10:57 11.09.2023

Re: Od sada

Svake godine oko 35.000 ljudi strada od kučića širom sveta.
Od ajkula neki sitan dvocifren broj.
Jedino su gore zmije, preko 100.000 strada (ako ne računamo komarce i indirektno).
nikvet pn nikvet pn 11:16 11.09.2023

Re: Od sada

NNN

MRZIM SVE U VEZI KINOLOGIJE!


Полако.

Кинологија има два периода: неписмени и писмени. У неписмено доба приоритет је била намена уској специјалности (лов нпр.) па тек онда лепота. Доња граница била је извршење функције и општа виталност.

У писмено доба кинологије функција, дакле суштина као одредница расе постала је неважна. Приоритетна постала је форма. Јао што је сладак! - је усклик који је отворио паклена врата псеће патње.

Кинолози не би понудили свакојаке фрикове да није било публике која ће то одушевљено прихватити. Што никако не умањује њихову одговорност за продукцију биолошких минус варијанти (шкарта).

Ветеринари? Шарено. Има колега који се се специјализовали баш за те паћенике са фабричком грешком. Има и других којима се преврће желудац изнова радити једно те исто истоме псу; лечити неизлечиво.

Ипак, фактор човак је почетак и крај приче. Замислимо заштитарку врло гласну против нпр купирања ушију и репа - а себи урадила филере и силиконе?!

maksa83 maksa83 12:19 11.09.2023

Re: Od sada

Svake godine oko 35.000 ljudi strada od kučića širom sveta.
Od ajkula neki sitan dvocifren broj.

Kada bi ljudi provodili vremena u vodi koliko provode na kopnu taj odnošaj bi bio kudikamo drugačiji.

Inače procene su da Nilski konj ubije oko 500 ljudi u Africi godišnje. Deluje tromo ali nije nimalo trom i vrlo je nadrkan i teritorijalan.
angie01 angie01 13:11 11.09.2023

Re: Od sada

Brate pa nisu ga ni tukli ni bacali u more nit zabijali eksere pod nokte, kaznili ga zato što je puštao psa tamo gde je to zabranjeno ko što bi te svaka krštena država kaznila pa bio ti Sergej Trifunović ili Džek Nikolson. Sergeju nije pomoglo ni što je umislio da je Džek Nikolson.


prvo, Sergej prilicno klacka- kao i ti uostalom, samo jace, i posto je poznata faca, jos je ociglednije,..al je covek vise puta, bez da ima neke specijalne razloge, podmetnuo dupe za razne stvari koje se ticu svih, a mogao je da ladi, kao sto lade i drugi poznati.

drugo, Srgeja mozes da volis iki ne volis, da kapiras tu vrstu "nemira" ili sta god da je upitanju-svakako nesavrsenost i nezrelost, al on jeste odlican glumac, mmogo bolji od mnogih koji su voljeniji, poslusniji i uvek na liniji.

sto se slucaja tice, ocigledno je da je dobio nepotrebnu dimenziju i da ti neki polismeni jesu iskoristili priliku da mu pokazu svog boga,...ako je toliko dramatican problem taj sa psom u vodi-sto se verovatno svakodnevno desava i njihovim gradjanima- u odnosu na onolike konkretnije- onda, vazi.
maksa83 maksa83 16:55 11.09.2023

Re: Od sada

drugo, Srgeja mozes da volis iki ne volis

Sergej je bre Grk zarobljen u telu Srbina.
zoja444 zoja444 17:43 11.09.2023

Re: Od sada

jel ti lici na nekog iz anticke tragedije? aj sto su njega uhapsili, nego su mu i psa uhapsili.
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:49 11.09.2023

Re: Od sada

kaznili ga zato što je puštao psa tamo gde je to zabranjeno ko što bi te svaka krštena država kaznila pa bio ti Sergej Trifunović ili Džek Nikolson. Sergeju nije pomoglo ni što je umislio da je Džek Nikolson.


ne smes ni pse a bogami ni pesme, dal na tviteru, dal na instagramu, jebem li ga.
za ovo drugo lepo odes u corku.

demokratija, ne?


predatortz predatortz 19:16 11.09.2023

Re: Od sada

demokratija, ne?


Kažu Kroati da je nastavio na društvenim mrežama da remeti JRM!
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:43 11.09.2023

Re: Od sada

maksa83
bukvalno jako skupa vrsta za održavanje, jer su stalno kod veterinara.

To ko Alfa Romeo.


Ovo je na ivici za verbalnu kavgu. Naročito jer se delikt ponavlja.
Kad Alfa ima crkavicu pa ide u radionu najčešće su u pitanju dijelovi koji proizvode Nijemci ili Japanci.
Na 156-ici sam moram mjenjati jedam elektro-ventil koji prave Japanci a Alfa ga dijeli sa Mazdom.
Prije par mjeseci sinu 159-ka ostala pred restoranom jer je crk'o elektropokretač na kojem lijepo piše Bosch, Made in Germany.
vcucko vcucko 06:43 12.09.2023

Re: Od sada

maksa83
drugo, Srgeja mozes da volis iki ne volis

Sergej je bre Grk zarobljen u telu Srbina.

A između Grka i Turčina je tanka linija
freehand freehand 07:48 12.09.2023

Re: Od sada

vcucko
maksa83
drugo, Srgeja mozes da volis iki ne volis

Sergej je bre Grk zarobljen u telu Srbina.

A između Grka i Turčina je tanka linija

Bela.
mentol mentol 10:19 12.09.2023

Re: Od sada


angie01


ako cemo pravo, istina je negde na sredini, pokazao je snimak table na kojoj je deo gde pise o zabrani prelepljen,...

Pa i nije baš...
Plaže za pse su označene a na ostale plaže nije dozvoljeno ići sa psima bez obzira na znak. To ti je isto kao i s nudistma... ne moraš posvuda stavljati znakove da je zabranjeno. Staviš samo jedan tamo gde je dozvoljeno.
mentol mentol 10:22 12.09.2023

Re: Od sada

magnus
jer je zadar ustaškiji al normalniji


Nemaš ti pojma kakav je Zadar...
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:31 14.09.2023

Re: Od sada

angie01
Brate pa nisu ga ni tukli ni bacali u more nit zabijali eksere pod nokte, kaznili ga zato što je puštao psa tamo gde je to zabranjeno ko što bi te svaka krštena država kaznila pa bio ti Sergej Trifunović ili Džek Nikolson. Sergeju nije pomoglo ni što je umislio da je Džek Nikolson.


prvo, Sergej prilicno klacka- kao i ti uostalom, samo jace,



NNN NNN 19:54 10.09.2023

Odbojkaši

pobedili 3:0 i plasirali se u četvrtfinale.
Najverovatnije će da igraju protiv Poljske, koja je uz Italiju glavni favorit.
niccolo niccolo 20:04 10.09.2023

Re: Odbojkaši

Otkud tu i osmina finala, sa kime bi onda moglo da se igra u polufinalu?
NNN NNN 20:29 10.09.2023

Re: Odbojkaši

Ako nekim čudom prođemo Grbićeve Poljake išli bismo najverovatnije na Sloveniju.
NNN NNN 20:30 10.09.2023

Litvanije - Srbija

Het-trik Mitrovića u 1. poluvremenu!
NNN NNN 20:49 10.09.2023

Đoković - Medvedev

Ovo bi trebalo da bude spektakularno finale, ali moram da priznam da sam neočekivano mnogo izduvan posle košarke. Nadam se da će Novak da bude jak posle svega i jači od Medvedeva, ako ništa drugo bar je nešto svežiji od njega i da će večeras uspeti da osvoji rekordnu 24. Gren Slem titulu.
niccolo niccolo 00:36 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

24

6:3 7:6 6:3
NNN NNN 00:40 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

POBEDA!!!

Melem na ranu.

Hvala Novače, hvala košarkaši.

niccolo niccolo 00:41 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

Čovek u 36 godina igra 4 finala gren slemova, od kojih dobije 3 rezultatom 3:0…
NNN NNN 00:48 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

24
Ovako to izgleda
freehand freehand 00:49 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

niccolo
Čovek u 36 godina igra 4 finala gren slemova, od kojih dobije 3 rezultatom 3:0…

A onaj jedan što nije pobedio izgubio je od sebe.
Nole čudo.
Ali kako je uspeo onaj drugi set da dobije smao Bog zna. Izgledao je kao da više nema pluća.
NNN NNN 00:49 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

Čovek u 36 godina igra 4 finala gren slemova, od kojih dobije 3 rezultatom 3:0…
Zapravo nedostajao mu je samo jedan set, niko nikada u istoriji tenisa nije uzeo 83 seta na Gren Slemovima u jednoj godini.
NNN NNN 01:06 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

Čovek u 36 godina
Najstariji osvajač US Opena u istoriji!
bene_geserit bene_geserit 01:11 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

freehand
niccolo
Čovek u 36 godina igra 4 finala gren slemova, od kojih dobije 3 rezultatom 3:0…

A onaj jedan što nije pobedio izgubio je od sebe.

Ona Medina strategija, "čekam prvu servu 5 metara iza", slabo radi protiv Novaka, ne sećam se da je toliko igrao servis volej kao danas.

Nego Medvedev je ubedljivo najbolji od tenisera rođenih 1990-tih, i u najboljim igračkim godinama (27.5), na njemu najomiljenijoj podlozi i turniru gde je imao najviše uspeha, i otresao ga je 36-godišnjak tako da nije znao gde se nalazi.
Strašno.
NNN NNN 01:12 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

6:3 7:6 6:3
Drugi set je trajao sat i 45 minuta!!!
ne pamtim da sam video ikada toliko dugačak set (sa TB)
NNN NNN 01:13 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

Drugi set je trajao sat i 45 minuta!!!
ne pamtim da sam video ikada toliko dugačak set (sa TB)

U finalu Sinsinatija protiv Alkaraza odlučujući set trajao sat i 39 minuta!
(ali ovaj je prebacio 100 minuta, bukvalno neki mečevi traju kraće)
NNN NNN 01:17 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

ne sećam se da je toliko igrao servis volej kao danas.
Čini mi se da je zvanična statistika poena na mreži (od kojih je većina bila servis-volej) 37/44 !!!

PS Novak je to dosta (tada neočekivano) forisirao i u finalu Australian Opena 2021. protiv Medevedeva.
niccolo niccolo 05:56 11.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

Jedini setovi koje je izgubio na ovom USO su od Đerea

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana