Sport

Povratnici

NNN RSS / 07.09.2023. u 17:43
Košarkaši Srbije igraju polufinale SP protiv Kanade u petak od 10:45. 
Povratnik.jpg
 
Ispraćeni su na prvenstvo sa nikad manjom nadom u neki veliki rezultat, ali kroz prvu prelaku grupu i uz oscilacije u 2. fazi, prvo su se dominantno izborili za četvrtfinale, onda tamo maestralno pobedili Litvaniju i ulaskom u polufinale izborili plasman na Olimpijske Igre, sada ostaje da još nekom pobedom osvoje i medalju. 
Naš protivnik je ekipa sastavljena od NBA igrača, a mi smo tim gde svako kao pojedinac daje doprinos, ali pre svega kroz timsku igru, uz veliko zalaganje i motivaciju dodatno i zbog ogromnog gubitka Boriše Simanića. Svi za jednog, jedan za svi!
 
Novak Đoković igra polufinale US Opena protiv mladog Amerikanca Šeltona u petak uveče od 21h, a drugi polufinalni par čine osvajači iz prošle i preprošle godine Alkaraz - Medvedev. Posle US Opena Novak će se ponovo naći na 1. ATP liste, samo videćemo sa koliko bodova prednosti, verujem da je njemu mnogo bitnija motivacija mogućnost da osvoji (rekordnu) 24. Gren Slem titulu.
 
Što se ostalih sportskih događaja tiče, naši fudbaleri igraju kvalifikacije za evropsko prvenstvo i Srbija dočekuje Mađarsku u derbiju grupe večeras od 20:45, obe ekipe imaju po 7 bodova posle 3 kola i ovo je dobra prilika da se napravi veliki korak ka prvenstvu na kome nismo učestvovali još od 2000. U nedelju u istom terminu gostujemo u Litvaniji i posle toga bi stvari, vezano za to koje dve prvolasirane ekipe idu dalje, trebalo da budu jasnije. 
 
U toku je evropsko prvenstvo u odbojci, i naši odbojkaši u nedelju od 18h igraju protiv Češke meč osmine finala, pa onda u eventualnom četvrtfinalu bismo igrali protiv pobednika meča Poljska - Belgija. 
 
Večeras kreće i nova NFL sezona standardno otvaraju šampioni Kanzas Čifsi koji na Erouhedu dočekuju Detroit Lajonse od 02:20, ostali mečevi se igraju u nedelju u standardnim terminima (od ove sezone kod nas će prenositi Arena, za razliku od prethodnih kada je bilo na Sport Klubu).
 
 
(opširnije u komentarima...) 


Komentari (733)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 17:45 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

ako nas već mrze da bar ne mogu da nas stignu kad krenemo da bježimo pod kamenicama..

Ne boj se ti bre, nisi ti bitna, oni mrze najboljeg na svetu, a Srbin.

U čemu si ti najbolja na svetu?:)
docsumann docsumann 18:01 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Kako ti stojiš sa sopstvenim kriterijumima za razgovor Đokoviću?


pravi momenat za autodiskvalifikovanje za diskusiju o Đokoviću ( s prvenstveno sportske strane) se zapravo dešavao u vrijeme dok se on sam mučio i imao onu rezultatsku i svaku drugu krizu tokom povratka nakon operacije lakta.

tada su po blogu masovno ostavljani komentari u smislu - gotov je, ne zna šta radi, izgubio je instikt ubice, oslabio je od veganske dijete itd itd

misim tako olako otpisivanje vrhunskog šampiona, koji je u potpunosti posvećen uspjehu u sportu kojeg voli, je pravi lakmus papir laičkog neznanja nafilovanog sa samopouzdanjem eksperta.
brate, mene je uplašila samouvjerenost s kojom su ljudi nastupali i iznosili tako drastične (loše) prognoze.

mislim da sam tada (s dosta manje samopouzdanja, a s mnogo višree opreza) napisao nešto u smislu da ga ne otpisuju tako lako, jer ako iko zna šta treba da radi u tim momentima su on i njegov tim.
u svakom slučaju su 500x mjerodavniji i stručniji od svih nas blogera zajedno, pa na kvadrat


EDIT: inače, što se lične kvalifikovanosti za ovakve teme tiče, prilažem članstvo u kadetskoj i juniorksoj reprezentaciji SFRJ u vaterpolu

freehand freehand 18:09 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

EDIT: inače, što se lične kvalifikovanosti za ovakve teme tiče, prilažem članstvo u kadetskoj i juniorksoj reprezentaciji SFRJ u vaterpolu

Ne zajebavaj, normalan kriterijum je da se učlaniš na blog i automatski možeš da komentarišeš sve o svemu i svima. Ovde je reč o kreiterumima koje je Fema uvela, kao i obično sa pozicije apsolutne dominacije, zato sam je i pitao.

Sve ostalo što si napisao je potpuno i apsolutno na mestu. Zastrašujuća je ta samouverenost sa kojom se tvrde i drugima ulstimativno nameću stavovi o stvarima o kojima se nema pojma. Tako je i ovih dana ovde na blogu bilo sa Pešićem, prosto da se uplašiš od od te količine strasti sa kojom se sekirom mlati levo i desno.
A najopasnije je da je to postao manir, nikakav povremeni ispad ili usamljen slučaj.
.
zoja444 zoja444 18:16 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

docs, jel ulazis u more? kazu da primorci to slabo praktikuju jer im je nadohvat ruke.
docsumann docsumann 18:20 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

A najopasnije je da je to postao manir, nikakav povremeni ispad ili usamljen slučaj.


a bar da ponekad, nakon eklatantnog zalećanja u prazno i očiglednog promašaja u prognozi, uslijedi par riječi isprike - jbg, zajebo sam se. sorry
docsumann docsumann 18:21 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

zoja444
docs, jel ulazis u more? kazu da primorci to slabo praktikuju jer im je nadohvat ruke.


nemam potrebe za tim, up'o sam u more kad sam bio mali
zoja444 zoja444 18:32 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

hehe znaci obeliks od herceg novog.
gedza.73 gedza.73 18:32 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

milisav68
Prosečan Englez nema pojma ko je Jokić.

Prosečan Englez (na prvom mestu fudbal, na trećem kriket, na petom konji, na sedmom tenis) 'ima pojma' da je Vidić (fudbaler) Srbin i nema problem sa tim.
Prosečan amerikanac (na drugom mestu košarka, na petom hokej na ledu, na devetom tenis) 'ima pojma' da je Jokić (košarkaš) Srbin i nema problem sa tim.

Sad u kolektivnu mržnju celog sveta prema Đokoviću treba da se upasuju par novinara i tenisera koji pokušavaju da mu ospore nesporne rezultat baš zato što je on Srbin. Pa je nova teza kako im Srbin 'preuzeo' eltini sport a oni ljuti.
gedza.73 gedza.73 18:37 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
Ne mrzi ga zato što je igrao za njih.

Sad samo još da kompletiraš spisak svih 'izdajnika' koji su igrali za strance.
kad ono
Ljudima u Savezu na čelu sa predsednikom želim da kažem da su uspeli u tome (na čemu su radili još pre Svetskog prvenstva) da me oteraju iz reprezentacije. Sebi zameram što se odavno nisam povukao, iako sam video mnoge stvari koje su radili: mešetarenja, menadžerisanja, sklanjanja igrača pred Svetsko prvenstvo, smenjivanje selektora, smenjivanje kapitena, podmetanje izjava određenim igračima i pomoćnim trenerima. Za te stvari sam rekao i saigračima i javnosti i njima i predsedniku u Londonu lično, ali sam ostajao zarad saigrača i ekipe i verovao da će biti bolje. Neka im je na čast šta su radili. Želim reprezentaciji Srbije mnogo sreće i uspeha u budućnosti“, poručio je Luka Milivojević.


gedza.73 gedza.73 18:40 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
Zato što je iz Srbije.
Tako kaže Đoković.

Kaže i da piramide pomažu. I anđeli. I španski šaman.
p.s.
Njemu sigurno pomaže ali ta priča da ga mrze zato što je Srbin ne pije vodu. Pre je razlog dela negativne propagande guranje rogulja u oči i osnivanja one neke nove teniske organizacije plus vakcinacija.
gedza.73 gedza.73 18:44 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

docsumann
tada su po blogu masovno ostavljani komentari u smislu - gotov je, ne zna šta radi, izgubio je instikt ubice, oslabio je od veganske dijete itd itd

Ne sećam se šta sam tada mislio ali povratak na ovom nivou, u profesionalnim individualnom sportu je za svako poštovanje. Prvi na svetu pa da je i pišanje po snegu a kamoli u sportu gde se kolju po tri, četiri sata.

Da mi je postao antipatičan, jeste.
NNN NNN 18:46 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Margaret Court
Vidim skoro 200 novih komentara, pa možda se ponavljam, ali Margaret Kort je najblaže rečeno nepopularna u "Zapadnom svetu", mislim žena je rođena početkom 40-ih godina prošlog veka, u međuvremenu se svet dosta promenio (npr. tek kad je ona osvojila poslednji svoj GS u NjuJorku 1973. - tek tada su prvi put izjednačene nagrade u muškoj i ženoskoj konkurenciji) i onda j ežena pre nekoliko godina pričala kako je LGBT (posebno "T", tj. trans osobe) "Đavolja rabota" i u tom kontekstu (ovde bi bila popularna ), pa su je "cancel-ovali", čak već neko vreme postoje inicijative da se terenu u Melburnu koji nosi njeno ime promeni ime!
Uglavnom ona je čak bila pozvana da dođe na US Open zbog proslave 50 godina jednakosti itd. ali je (na obostrano zadovoljstvo) odbila da dođe.
angie01 angie01 19:04 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


EDIT: inače, što se lične kvalifikovanosti za ovakve teme tiče, prilažem članstvo u kadetskoj i juniorksoj reprezentaciji SFRJ u vaterpolu


svaka cast!
milisav68 milisav68 19:05 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

newimprovedtadejus
brate jel i u tebe krečana.. kakav sad jokić..
razvijao si teoriju kako prosječan englez mrzi Novaka e jer je tenis elitni sport al ne mrzi Vidića e jer je fudbal radnički..
takva nevezara da se teško da uvatiti šta s čim više nema veze

Pa Jokić je pomenut jer Engleze uopšte, ali uopšte ne interesuje basket.

A prosečnog Engleza si ti pomenula.
angie01 angie01 19:07 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

nemam potrebe za tim, up'o sam u more kad sam bio mali


e sto ti raspodela,...prokletstvo- mi ovde smo u vaoaju za morem, koje je tebi dvoriste, pa ga ni ne primecujes vise

ja bih sad ladno mogla da se preslim negde na obalu.
angie01 angie01 19:10 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand
angie01
Šta sam rekao, 15? Eto, nije. Sad je 20.


znaci da je s druge strane bilo 21.




boktemzo free, ti vise nisi ni ona dva matorca sa balkona u Mapetima, sad si samo dzangrizava svekrva.
milisav68 milisav68 19:11 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gedza.73
Sad u kolektivnu mržnju celog sveta prema Đokoviću treba da se upasuju par novinara i tenisera koji pokušavaju da mu ospore nesporne rezultat baš zato što je on Srbin. Pa je nova teza kako im Srbin 'preuzeo' eltini sport a oni ljuti.

Tvoja teza?
NNN NNN 19:15 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

U životu nisam guglovao ni tražio Belu Hadid. Bela Hadid je jedna mršavica mui simpatiko ja da vam kažem. Stvarno ima nešto. Sestra Điđi mi je tjah, meh, ali Bela...
Najizvikanije ribe u istoriji!
gedza.73 gedza.73 19:21 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


milisav68
Tvoja teza?

Tvoja teza je
Ma ne razumeš, nisu isti sportovi.
Tenis je tu nešto posebno, jer je "gospodski" sport.
I kako sad jedan Srbin da bude em prvi na ATP listi "previše", em da bude GOAT.
Za fudbal, basket i ostale sportove to nije problem, jer su "radnički" sportovi.

I onda imaš golf koji je na listama popularnosti u USA pre tenisa. Više je 'gospodski' i individualni je.
Елдрик Тонт „Тајгер“ Вудс је професионални амерички голф играч, који је рекордер по броју недеља на првом месту ранг листе голфера

Što je on najnepopularniji? Što je Amerikanac, crnac, Srbin ili ga jednostavno ne vole?


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:22 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand
bolje od tebe i to značaaaaaaaaaaaaaaajno..

Pa to uopšte nije bilo podložno sumnji, to se uvek podrazumeva.
Dakle, bio sam drugotimac u ragbiju, medalje koje pominjem su skif četverac.
Ne trčim na štopericu, nemam pojma koliko mi treba za kilometar, u plivanju sam sigurno bolji (ne od tebe, to smo ustanovili kao nemoguće, nego od sebe u trčanju).
Al nešto drugo je interesantno: ovo tvoje insistiranje na nojim godinama (deda, čiča, matori etc) - jel to nešto smisleno ili samo da istaknemo tvoju mladost, uz pamet i lepotu?


nemoj više rasplakaću se bukvalno..
trčim super al ne koristim štopericu, plivam još bolje..
bio sam drugotimac u sportu, ni kluba nit čega a i medalju imam, zar je bitno s kog tamičenja..
nema hall of fame brate..
bukvalno nema šaje da ti nabrajam šta bi morao imati neko ko se hoće zvati sportistom.. evo ti je docs dao primjer pa ako te nije blam da se guraš u to društvo.. guraj se brate.. i ljuti jer ti neko spočitava što to sve radiš u tim godinama
freehand freehand 19:25 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

i mada ne kažeš šta je to po tebi pristojna težina (mogu da ti nađem skalu ako hoćeš, muž to strastveno prati,

Propustih ovo, a dobar je cnetaršut:
Drugarica iz razreda, danas sudija osnovnog suda, na početku studija zabavljala se sa Ušketom, Nebojšom vučićevićem. Oni malo stariji koji prate fudbal znaće o kome je reč.
Elem, ode ona na sistematski na prvoj godini. Bog joj dao osrednju pamet, jaku volju za bubanje i pozamašno poprsje. istrči ona ona tri stepenika gore-dole 20x, izmeri doktor pritisak,puls, otkucaje srca pa će da kaže: "O, gospođioce, odlični rezultati! Trenirate li nešto?!
A ona kaže: "Ne, ali moj dečko trenira!"
Kažu da je na Pravnom to bila anegdota godine,
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:26 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

docsumann

EDIT: inače, što se lične kvalifikovanosti za ovakve teme tiče, prilažem članstvo u kadetskoj i juniorksoj reprezentaciji SFRJ u vaterpolu


ma meni nije sporno da neko voli i zna statistiku iako nikad nije igrao..
profi menadžer i trenet ne mora da bude i igrač..
sporno je to vječno puvanje i kićenje njegovim rezultatima kad dobija, pljuvanje kad gubi..
i jokić reče srbi ne vole košarku vole da pobjeđuju..
kad se ovako skupi par kretena tačno mi pripadne muka od nas, jebo nas..

ja od rezultata prilažem kadetski prvi tim Mladog Krajišnika, tada prvoligaša YU al priznajem i da sam tim napustila prije nego što sam tamo ikakav rezltat napravila..
sad pak treniram i kad me odbija več koji zglob od bolova e jer volim..
ekspert sam nikakav al ipak sam bar naučila da poštujem trud i rad profesionalnog sportiste..
i sere mi se od našeg profesionalnog kibicer seratora i kad se gubi i kad se dobija
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:27 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand
i mada ne kažeš šta je to po tebi pristojna težina (mogu da ti nađem skalu ako hoćeš, muž to strastveno prati,

Propustih ovo, a dobar je cnetaršut:
Drugarica iz razreda, danas sudija osnovnog suda, na početku studija zabavljala se sa Ušketom, Nebojšom vučićevićem. Oni malo stariji koji prate fudbal znaće o kome je reč.
Elem, ode ona na sistematski na prvoj godini. Bog joj dao osrednju pamet, jaku volju za bubanje i pozamašno poprsje. istrči ona ona tri stepenika gore-dole 20x, izmeri doktor pritisak,puls, otkucaje srca pa će da kaže: "O, gospođioce, odlični rezultati! Trenirate li nešto?!
A ona kaže: "Ne, ali moj dečko trenira!"
Kažu da je na Pravnom to bila anegdota godine,


i ti si tu prepoznao mene a ne sebe?
bravo
freehand freehand 19:37 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

trčim super al ne koristim štopericu, plivam još bolje..
bio sam drugotimac u sportu, ni kluba nit čega a i medalju imam, zar je bitno s kog tamičenja..
nema hall of fame brate..

Pa daj sad ti svoje kvalifikacije, al ako može ne muževljeve.
I kad budeš to uradila pod imenom i prezimenom sa svim podacima za proveru istog momenta ću ti odgovoriti sve što te zanima. I klub, i takmičenja i sve drugo što bi tvoja znatiželja mogla da zahteva.

bukvalno nema šaje da ti nabrajam šta bi morao imati neko ko se hoće zvati sportistom

Da nisi pretenciozna kokoška da sve što mora da ima neko ko se može zvati sportistom jeste da se aktivno bavi nekim sportom.
Ja na primer, nisam rekao da sam sportista ali sam to bio, uredno registrovan.
A to da ćeš se rasplakati je ok, svakako nećeš zato što si shvatila koliko si glupa jer teško da si sposobna da to domašiš.
što to sve radiš u tim godinama



Važi, ti mlada prezgodna i prepotentna lepotice.

freehand freehand 19:39 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

newimprovedtadejus
freehand
i mada ne kažeš šta je to po tebi pristojna težina (mogu da ti nađem skalu ako hoćeš, muž to strastveno prati,

Propustih ovo, a dobar je cnetaršut:
Drugarica iz razreda, danas sudija osnovnog suda, na početku studija zabavljala se sa Ušketom, Nebojšom vučićevićem. Oni malo stariji koji prate fudbal znaće o kome je reč.
Elem, ode ona na sistematski na prvoj godini. Bog joj dao osrednju pamet, jaku volju za bubanje i pozamašno poprsje. istrči ona ona tri stepenika gore-dole 20x, izmeri doktor pritisak,puls, otkucaje srca pa će da kaže: "O, gospođioce, odlični rezultati! Trenirate li nešto?!
A ona kaže: "Ne, ali moj dečko trenira!"
Kažu da je na Pravnom to bila anegdota godine,


i ti si tu prepoznao mene a ne sebe?
bravo

Pa sad, po ovom odgovoru rekao bih da se tu neko prepoznao.
A ja svoju gospođu nigde nisam pominjao u okviru svojih dometa.

Bajdvej, da ne propustim priliku da izrazim divljenje tvojoj mladosti koja je u veliko neskladu sa tvojom mudrošću ali u perfektnom skladu sa tvojom lepotom i savršenim stasom.
docsumann docsumann 19:41 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

ja bih sad ladno mogla da se preslim negde na obalu.



i ja baš volim što živim pored mora.
samo ga konzumiram više mentalno nego fizički
freehand freehand 19:43 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ko je to: glup ko izvesna blogerka, a nije ta blogerka?
"NOVAK JE PRIMITIVNA KONZERVA! Srpska političarka UZBURKALA javnost: Dosta mi je Đokovića, IZVUKAO SE na žreb, neću da me DAVI više
TENIS"

KLIK
angie01 angie01 19:44 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

moram jos jednom da vam ponudim- najbolja pica u gradu-BOSILJAK
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:48 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand
Ko je to: glup ko izvesna blogerka, a nije ta blogerka?
"NOVAK JE PRIMITIVNA KONZERVA! Srpska političarka UZBURKALA javnost: Dosta mi je Đokovića, IZVUKAO SE na žreb, neću da me DAVI više
TENIS"

KLIK


brate tebe će da zloba da izjede načisto, bukvalno kad kreneš ne znaš stati
milisav68 milisav68 19:55 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gedza.73
Što je on najnepopularniji? Što je Amerikanac, crnac, Srbin ili ga jednostavno ne vole?

Čekaj sad, jel je najpopularniji ili najNEpopularniji?
freehand freehand 20:02 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

brate tebe će da zloba da izjede načisto, bukvalno kad kreneš ne znaš stati

Misliš brate matori u tim godinama idi terapeutu rasplakaću se?

P.S. Nije valjda da si se opet negde prepoznala?
Pobogu, daj malo kontroliši tu taštinu, pa nije svaka asocijacija baš na tebe.
Jesi ti premlada, prelepa prezgodna i prepametna, al daj ipak malo samokontrole...
gedza.73 gedza.73 20:18 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

milisav68
Čekaj sad, jel je najpopularniji ili najNEpopularniji?

Proveri pa ga uklaviri u tvoju tezu 'elitnih' sportova. Ili Hamilton koji ima sličnu priču 'ružno pače sa dna' pa ga Englezi ne vole a nije Srbin.

milisav68 milisav68 20:44 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gedza.73
milisav68
Čekaj sad, jel je najpopularniji ili najNEpopularniji?

Proveri pa ga uklaviri u tvoju tezu 'elitnih' sportova. Ili Hamilton koji ima sličnu priču 'ružno pače sa dna' pa ga Englezi ne vole a nije Srbin.


Daj neki podatak, nemoj više da kačiš nekakve sličice kao nekakav dokaz za nešto...

Šta hoću da ti kažem, pa ne može svako da gleda finale Wimbldona, US opena ili Roland-Garosa, ajd i Australian opena.

Broj karata je ograničen, a poznate ličnosti imaju prednost, pa si tako mogao da vidiš Breda Pita na finalu Wimbldona.

Ali, Bred Pit je jedinka koja je aplaudirala Novaku, a većina snobova koja je bila tamo mu je zviždala, i to ne prvi put, i ne samo na Wibldonu.

Usput, nemoj da mi poturaš golf i auto-trke, jer u Engleskoj ne postoji ništa sem fudbala, a u USA - ragbi.Kad krene finale Super Bowl - sve staje.
maksa83 maksa83 20:50 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Usput, nemoj da mi poturaš golf i auto-trke, jer u Engleskoj ne postoji ništa sem fudbala, a u USA - ragbi.

U Englesku ima kriket, a u Ameriku ima i bejzbol. Nisu prebitni kao fudbal i američki fudbal (tamo bi te da to zoveš "ragbi" izbacili sa stadiona) ali su bitni.

Nego ko nije gledao seriju The Bear da gleda.
angie01 angie01 21:03 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

i ja baš volim što živim pored mora.
samo ga konzumiram više mentalno nego fizički


pa dobro, dostupno ti je, pa nemas neizdrz,...a more je u svakom smislu blagodet.
gedza.73 gedza.73 21:22 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

milisav68
Daj neki podatak, nemoj više da kačiš nekakve sličice kao nekakav dokaz za nešto...

Daj ti neki podatak da mrze Đokovića jer je Srbin koji im urušava 'elitni' sport.
Da ponovim. Golf je u Americi poularniji od tenisa a ne vole Tajger Vudsa koji je u vrhu tog sporta.
U Engleskoj je fudbal važniji od tenisa pa niko ne napada bilo kog srpskog fudbalera koji tamo igra samo zato što je iz Srbije. Sportiste vole ili ne vole iz mali milion razloga.
većina snobova koja je bila tamo mu je zviždala

Dočim je naša publika daleko muzički obrazovanija.
Šta hoću da ti kažem, pa ne može svako da gleda finale Wimbldona, US opena ili Roland-Garosa, ajd i Australian opena

Ako su ove cene koje se po netu nalaze i nisu neke prevelike sume za koje možeš da zviždiš ili navijaš.

milisav68 milisav68 21:22 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

maksa83
U Englesku ima kriket, a u Ameriku ima i bejzbol. Nisu prebitni kao fudbal i američki fudbal (tamo bi te da to zoveš "ragbi" izbacili sa stadiona) ali su bitni.

Ma znam, nego neću da zbunjujem sagovornika.
milisav68 milisav68 21:28 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gedza.73
Daj ti neki podatak da mrze Đokovića jer je Srbin koji im urušava 'elitni' sport.

Otvoriš bilo koji klip sa večine finala i čućeš zviždanje.
Da ponovim. Golf je u Americi poularniji od tenisa a ne vole Tajger Vudsa koji je u vrhu tog sporta.

Alo bre, popularni i elitni nisu sinonimi.
U Engleskoj je fudbal važniji od tenisa pa niko ne napada bilo kog srpskog fudbalera koji tamo igra samo zato što je iz Srbije.

Zato što fudbasl nije elitni sport.
Ako su ove cene koje se po netu nalaze i nisu neke prevelike sume za koje možeš da zviždiš ili navijaš.

Ko priča o ceni?

Ništa ti ne razumeš.
gedza.73 gedza.73 21:34 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Otvoriš bilo koji klip sa večine finala i čućeš zviždanje.

I koliko njih si prebrojao da mu zvižde zato što je Srbin?
Alo bre, popularni i elitni nisu sinonimi.

Znači golf nije elitni sport? Oki doki.
Ko priča o ceni?
Ništa ti ne razumeš.

Pokvario si se.
milisav68
Šta hoću da ti kažem, pa ne može svako da gleda finale Wimbldona, US opena ili Roland-Garosa, ajd i Australian opena

Imaš neki podatak da ne može svako da gleda?

p.s.
Zato što fudbasl nije elitni sport.

Neko ko ide na fudbalske utakmice u Engleskoj nema pare da uđe na Vimbldon? Pitaju na ulazu da li si ili nisi snob? To kažeš?
vcucko vcucko 21:41 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1

misliš ovu tvoju briljantnu opservaciju kako i đoković vjeruje da ga zapada mrzi?
a šta čovjek da ti kaže?
jel taj zapad sa nama u sobi sada?

Nije, al ga mrzi.
Zato što je iz Srbije.
Tako kaže Đoković.

A njega RIK zaveo.

Polemišete sa polaskom od pogrešne premise. Samim tim polemika je da prostite besmislena.

Ne mrzi. Mrziš nekoga ko je mržnje vredan. Znači ne mrze nego preziru. I ne smatraju nas poželjnim društvom u bilo kakvom formalno-pravnom smislu.

Ne Srbe/Srbiju. Ne sebi pridavati preveliki značaj. Nego u prvom krugu sve koji nisu Anglosasi, u drugom krugu sve koji nisu od tih na prste jedne ruke starih imperijalnih sila sa zapada Evrope.

Srbi per se i srpska pozicija poslednjih decenija je tu samo začin C. Daje poseban ukus, ali nije odlučujući faktor.

I naravno da nije isto: igrati u odbrani Mančester Junajteda, znači najgeačkija od geačkih pozicija u radničkom sportu; i doći na Vimbldon iz tamo neka Serbia-Siberia i razbucati poslužavnik sa jagodama i šlagom.
Ili kresnuti princezu (o Bobi )
NNN NNN 21:47 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

a ne vole Tajger Vudsa koji je u vrhu tog sporta.
Imao je neke baš ozbiljne seks skandale, a i pravio je razna sranja, tako da je na golf terenu legenda, a van toga prilično neomiljen, ali pre tih sranja nije bilo tako, bio je u priličnoj meri "Federer golfa", bar što se tiče medija i sponzora, ali je prs'o.
milisav68 milisav68 21:48 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gedza.73
Neko ko ide na fudbalske utakmice u Engleskoj nema pare da uđe na Vimbldon? Pitaju na ulazu da li si ili nisi snob? To kažeš?

Ne, i ovo je suština greške tvog poimanja sveta, i onoga što ti pričam od prvog komentara.

Fudbalski navijač neće da ide da gleda tenis, a onaj koji sedi na finalu Wimbldona neće da ide na fudbalske utakmice (sem u nekoj loži).
milisav68 milisav68 21:49 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

NNN
a ne vole Tajger Vudsa koji je u vrhu tog sporta.
Imao je neke baš ozbiljne seks skandale, a i pravio je razna sranja, tako da je na golf terenu legenda, a van toga prilično neomiljen, ali pre tih sranja nije bilo tako, bio je u priličnoj meri "Federer golfa", bar što se tiče medija i sponzora, ali je prs'o.

E, mrzelo me još i to da objašnjavam.
milisav68 milisav68 21:52 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

vcucko

Polemišete sa polaskom od pogrešne premise. Samim tim polemika je da prostite besmislena.

Ne mrzi. Mrziš nekoga ko je mržnje vredan. Znači ne mrze nego preziru. I ne smatraju nas poželjnim društvom u bilo kakvom formalno-pravnom smislu.

Ne Srbe/Srbiju. Ne sebi pridavati preveliki značaj. Nego u prvom krugu sve koji nisu Anglosasi, u drugom krugu sve koji nisu od tih na prste jedne ruke starih imperijalnih sila sa zapada Evrope.

Srbi per se i srpska pozicija poslednjih decenija je tu samo začin C. Daje poseban ukus, ali nije odlučujući faktor.

I naravno da nije isto: igrati u odbrani Mančester Junajteda, znači najgeačkija od geačkih pozicija u radničkom sportu; i doći na Vimbldon iz tamo neka Serbia-Siberia i razbucati poslužavnik sa jagodama i šlagom.
Ili kresnuti princezu (o Bobi )

Bravo, moram da podvučem.
gvozden1 gvozden1 22:06 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

vcucko
gvozden1

misliš ovu tvoju briljantnu opservaciju kako i đoković vjeruje da ga zapada mrzi?
a šta čovjek da ti kaže?
jel taj zapad sa nama u sobi sada?

Nije, al ga mrzi.
Zato što je iz Srbije.
Tako kaže Đoković.

A njega RIK zaveo.

Polemišete sa polaskom od pogrešne premise. Samim tim polemika je da prostite besmislena.

Ne mrzi. Mrziš nekoga ko je mržnje vredan. Znači ne mrze nego preziru. I ne smatraju nas poželjnim društvom u bilo kakvom formalno-pravnom smislu.

Ne Srbe/Srbiju. Ne sebi pridavati preveliki značaj. Nego u prvom krugu sve koji nisu Anglosasi, u drugom krugu sve koji nisu od tih na prste jedne ruke starih imperijalnih sila sa zapada Evrope.

Srbi per se i srpska pozicija poslednjih decenija je tu samo začin C. Daje poseban ukus, ali nije odlučujući faktor.

I naravno da nije isto: igrati u odbrani Mančester Junajteda, znači najgeačkija od geačkih pozicija u radničkom sportu; i doći na Vimbldon iz tamo neka Serbia-Siberia i razbucati poslužavnik sa jagodama i šlagom.
Ili kresnuti princezu (o Bobi )


To je to, bravo!


gedza.73 gedza.73 22:07 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ne, i ovo je suština greške tvog poimanja sveta,

Meni bi poimanje sporta bilo da gledam i uživam u dobroj igri. Zato ću pre da gledam plivanje ili skijanje nego fudbal ili tenis.
gedza.73 gedza.73 22:08 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Imao je neke baš ozbiljne seks skandale, a i pravio je razna sranja, tako da je na golf terenu legenda, a van toga prilično neomiljen, ali pre tih sranja nije bilo tako, bio je u priličnoj meri "Federer golfa", bar što se tiče medija i sponzora, ali je prs'o.

Neko juri kurve, neko ide po piramidama. Svako prsne na svoj način.
gedza.73 gedza.73 22:12 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

To je to, bravo!

U kakvom vi kafezu živite.
crossover crossover 22:16 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gedza.73
Neko ko ide na fudbalske utakmice u Engleskoj nema pare da uđe na Vimbldon? Pitaju na ulazu da li si ili nisi snob? To kažeš?


Неко ко иде на фудбалске утакмице у Енглеској од Вимблдона је евентуално видео само Винија Џоунса.
gedza.73 gedza.73 22:35 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

crossover
Неко ко иде на фудбалске утакмице у Енглеској од Вимблдона је евентуално видео само Винија Џоунса.

Nije mi bilo na umu da pravim psihološki profil prosečnog engleskog navijača (verujem ti na reč) nego da li ima novca da kupi kartu za Vimbldon i da li će mu neko zabraniti ulaz zato što je pripadnik niže klase.


crossover crossover 22:43 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gedza.73
crossover
Неко ко иде на фудбалске утакмице у Енглеској од Вимблдона је евентуално видео само Винија Џоунса.

Nije mi bilo na umu da pravim psihološki profil prosečnog engleskog navijača nego da li ima novca da kupi kartu za Vimbldon i da li će mu neko zabraniti ulaz zato što je pripadnik niže klase.


Зашто би просечни навијач Шефилд Јунајтеда или Ипсвич Тауна ишао на Вимблдон, шта ће да ради тамо?
gedza.73 gedza.73 22:53 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Зашто би просечни навијач Шефилд Јунајтеда или Ипсвич Тауна ишао на Вимблдон, шта ће да ради тамо?

Početak priče da je tenis elitni sport i da tamo ne može baš svako da gleda tenisko finale kako kaže Milisav. Pa me zanima da li prosečan navijač bilo kog kluba... eto ne mora navijač nego neko gleda boćanje ili karling ili bilijar ima novca za kartu negde u sredini i da li bi ga pustili da zviždi ili navija na finalu?





crossover crossover 23:14 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Početak priče da je tenis elitni sport i da tamo ne može baš svako da gleda tenisko finale kako kaže Milisav.


Па не може лако да купи карте, поготово за финале мора да роди мечку да дође до карата, чак и да има паре. А и те паре би радије потрошио на алкохол у Бенидорму. Добро ти је рекао Милисав.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:17 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

a nikad nisam otišla jer sam cjenila da nemam vremena.. a ne što mislim da ne bih imala o čemu da porazgovaram..


a imas da blogujes?


emilia emilia 02:12 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

angie01 ne mozes na tronu sveta, do koga si stigao neospornim talentom, ali i velikim radom i zalaganjem, da foliras, kao najgori pacer ulicar i posle da jos tvoj glupi cale piarise tako sto lupeta kojesta u kombinaciji primitivizma i nacionalnonih mitova,..

A od šefa evo još 2 hektara Kalemegdana za tata Srđana.
Još veći utisak su mi ovi ljudi koji njima idu na doček i lične uspehe sportista doživljavaju sa ekstazom i tolikom strašću kao da su to njihovi lični uspesi.
Sutra će neko sa balkona na kanabe pa u Monako a neko posle dočeka u surovu stvarnost na motanje kablova i parizer.
Narod se kod nas zamlaćuje jeftinom zabavom da ne vidi koliko loše živi. Po istom principu rade i zadruga i socijalne mreže.
principessa_etrusca principessa_etrusca 02:51 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

čuj ako moraš da dodješ sve te razne ali moralo bi ti biti jasno zašto je prosječnom englezu on u tom momentu djelovao ravnopravan ali manje zanimljiv od omiljenog im dueta..

Ко о чему, баба о уштипцима, односно о двојцу Федерер-Надал!

Њихов ривалитет је везан за ране 2000-е, али већ од 2005-2006, дуже од једне деценије, форсиран је наратив о ”великој четворки” и сваки од те четворице је у тој причи имао своје место.

Објективно, само је Федерер био заиста омиљен, његова игра је била елегантна и лепа за гледање, освојио је Вимблдон 8 пута, када добија пехар, облачио је жакет итд, а велико је питање колико је Надал омиљен са његовим компулзивним поремећајем и тешкоћама у склопању реченице, али је политички некоректно то истицати, а уосталом, његов турнир је Ролан Гарос. Анди Мари је ”наш”, па је подржаван по дифолту, али прозбиљан, намргођен и шкотски националиста, тешко да је био омиљен. У тој констелацији мислим да Новак није одскакао по неомиљености, макар док Мари није испао из комбинације, а Ђоковић све учесталије побеђивао преосталу двојицу.

Не мислимм да је Ђоковић био неомиљен код западних новинара само зато што је Србин, али му српство свакако није ни помогло.

kako si uspjela da to učitaš kao nije im jasno jer me mrze što sam srpkinja pa onda projektuješ na novaka.. ne znam.. mogu da naslutim a opet mi je baš much too much za mentalno stabilnu osobu


Она која учитава си ти!

Ја са српским пореклом не само да немам проблем, већ ми је врло удобно у српској кожи. Мислим да то важи и за Новака који би се у противном ”потурчио”, односно не би се такмичио као српски тенисер.
bene_geserit bene_geserit 03:40 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

taman kad je Novak dokazao da je on ravnopravan u toj trojci došla je afera vakcina

Tadejus, kakva ti je ovo interpretacija teniske istorije, ili više alternativna istorija?
Novak je daleeeko pre 2020 "dokazao da je on ravnopravan u toj trojci", između ostalog imao je tu 2015. - najbolju sezonu u open eri tenisa.

Taj odijum prema Novaku u anglo-saksonskom svetu je bio jako sličan pre i posle kovida i svega što se dešavalo sa vakcinacijom.
Samo bi dodao da je delom razlog biznis, tj. ako si uložio pare u nekoga npr. u Federera da te reklamira, svakao ćeš da uložiš još malo u negativnu kampanju protiv nekog party pooper-a, koji ti kvari biznis model.
A to što je Novak "istočno-evropljanin" je naravno dodatan razlog i razlog da negativna kampanja protiv njega lako prolazi.
bene_geserit bene_geserit 03:50 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

al se izblamirao za sve pare ociglednom prevarom oko nevakcinisanja, sto neko ko je na tronu sveta, tako nesto ne sme sebi da dozvoli- jadno je,...da je rekao, ja necu da se vakcinisem i nisam i da u odnosu na to istrpi sve sankcije- bi bilo ok

Kakvom prevarom, o čemu ti pričaš?
On je upravo rekao "neću da se vakcinišem, ko vas jebe" i još je uz to rekao "neću ni da foliram da sam vakcinisan iako nisam" (što je izvesno dobar deo tenisera uradio).
Baš zbog toga što nije hteo da se folira da je vakcinisan su ga maltretirali u Australiji.

Zvaničan razlog zbog kog je deportovan iz Australije je: he may be perceived as a “talisman of a community of anti-vaccine sentiment” i slične budalaštine.
A ostalo je medijska propaganda.
Ti proglašavaš propagandu za razlog a zvaničan razlog ignorišeš.
bene_geserit bene_geserit 03:53 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ko je to: glup ko izvesna blogerka, a nije ta blogerka?
"NOVAK JE PRIMITIVNA KONZERVA! Srpska političarka UZBURKALA javnost: Dosta mi je Đokovića, IZVUKAO SE na žreb, neću da me DAVI više

Meni ovo zvuči kao ironija.
bene_geserit bene_geserit 03:56 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

A od šefa evo još 2 hektara Kalemegdana za tata Srđana.
Još veći utisak su mi ovi ljudi koji njima idu na doček i lične uspehe sportista doživljavaju sa ekstazom i tolikom strašću kao da su to njihovi lični uspesi.
Sutra će neko sa balkona na kanabe pa u Monako a neko posle dočeka u surovu stvarnost na motanje kablova i parizer.

Meni su najveći utisak ovi kojima su vrh momenti u životu da opljunu po vrhusnskim sportistima i njihovim navijačima, a onda se vrate u surovu stvarnost motanja kablova i parizera. Iz lošeg u gore. Retardi potpuni, oduzmu sebi i taj neki momenat radosti, zato što su zavidni idioti.
bene_geserit bene_geserit 04:29 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

Novak i cela njegova porodica, narocito cale, imaju niz tikova, koji potpuno razbijaju uobicajene standarde i vuku na neke nacionalisticke hajpove- i to nervira svetsku javnost, plus one nedopustive prevare prilikom problema sa kovidom,...ja stvarno ne znam zasto to radi, s jedne strane je toliko u tome i u tom svetu, da mora da mu je jasno sta i kako, a sa druge, priznali vi to ili ne, on je jedan neobrazovan lik, koga je cale oblikovao u tom nekom gejackom smilu i samo mu naudio

Od tebe nikad ništa pametno, uvek neke gluposti.

Kakve "nedopustive prevare", proglašavaš za "nedopustivu prevaru" to što mu je onaj koji je popunjavao papir kod ulaza nije čekirao da je bio u tranzitu u Španiji. To zaboravi da čekira verovatno 20% koji putuju, nema nikakvog razloga da se to ne čekira osim ako je neko zaboravio, i ne postoji nikakva korist od toga što to nije čekirano. I tebi je to "nedopustiva prevara". Primećujem samo zabrinjavajući nivo glupog komentarisanja.

"Neobrazovan lik, koga je cale oblikovao u tom nekom gejackom smilu" - stvarno idi, leči se. Novak je potpuno zabavan sa svim vrlinama i manama koje ima, i kad deli srca, i kad pase travu, i kad urliče, i kad cepa majicu, i kad imitira druge tenisere, i kad ide na bosanske "piramide", i kad se zajebava sa kolegama, i kad priča pričam ti priče ko Tasa kako je sreo vuka u šumi i kako je patio dok je odrastao sa zemljom u ratu, i kad jede ćevape u Parizu, i kad neće da se vakciniše i pogotovu neće da lažira da je vakcinisan iako mu karijera zavisi od toga.

"Vuku na neke nacionalisticke hajpove", a još uz to nisu anglo-saksonski nacionalistički hajpovi nego, gle strahote, srpski. A uz to ni to veze sa istinom nema, Novak nije debil koji će da sebe proglasi za "građanina Evrope i sveta", ali je daleko od bilo kakvog nacionaliste, čovek samo voli svoju zemlju i svoj narod.
emilia emilia 04:41 13.09.2023

^Jedi splačine

gedza.73 gedza.73 05:49 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

crossover
Početak priče da je tenis elitni sport i da tamo ne može baš svako da gleda tenisko finale kako kaže Milisav.


Па не може лако да купи карте, поготово за финале мора да роди мечку да дође до карата, чак и да има паре. А и те паре би радије потрошио на алкохол у Бенидорму. Добро ти је рекао Милисав.

Sad mi je još draže što ne pratim tu izvikanu englesku ligu. Ona 'navijački' gora nego naša beton liga. Bio sam ubeđen, s obzirom na masovnost, novac i imena igrača (mnogi naši koji su tamo) da među navijačima ima dobrostojećih pa i obrazovanih pripadnika srednje klase kad ono go bekrija i teška sirotinja koja je nezainteresovana za bilo koji drugi sport sem fudbala.

U stvari i ima logike. Što bi kod nas bilo koji navijač fudbala otišao na bilo koji drugi sportski događaj sem fudbalske utakmice.

sve u svemu dobro je što sam pogrešio. Jer zahvaljujući promenama u ovih nekoliko godina Srbi kupuju karte za finala i navijaju za Đokovića ('iako ne može svako na finale') dok bedni prosečni Englezi, Australijanci, Amerikanci ili nisu u prilici ili ih ne zanimaju 'elitni' sportovi ili su previše pijani.






gedza.73 gedza.73 06:01 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

I kad smo kod mržnje prema Srbima da se ne baci
Небојша Вишковић, спортски коментатор, одлучио је да напусти РТС због одлуке Јавног сервиса да он неће коментарисати Србија опен, први АТП турнир у нашој земљи. Према његовим речима, Срђан и Горан Ђоковић, отац и стриц Новака Ђоковића, нашег најуспешнијег тенисера, утицали су на такву одлуку претњом да ће у супротном онемогућили пренос овог такмичења.
freehand freehand 08:28 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ко о чему, баба о уштипцима

Molio bih da se ovo "baba" zameni sa "mlada, lepa i najpametnija".
Hvala.
shmoo shmoo 08:31 13.09.2023

Енглеско говедо из ФК Мала Моштаница

crossover
gedza.73
Neko ko ide na fudbalske utakmice u Engleskoj nema pare da uđe na Vimbldon? Pitaju na ulazu da li si ili nisi snob? To kažeš?


Неко ко иде на фудбалске утакмице у Енглеској од Вимблдона је евентуално видео само Винија Џоунса.



За неупућене:






Може се на Винија Џоунса налетети и у Две чађаве двоцевке и још понеком остварењу филмске умјетности.

Ето видиш, богати, како се стиже до каријере филмског глумца.







(Брате рођени, сваки старт му је био не за картоне него за затвор.)

apacherosepeacock apacherosepeacock 08:42 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

да он неће коментарисати Србија опен, први АТП турнир у нашој земљи.



E, i da dojavite obavezno kako se na turniru ponasala srpska nobles publika.

I srpski mediji, ono, dal su naklonjeni stranjskim igracima ili..
promoter promoter 08:51 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
ako nas već mrze da bar ne mogu da nas stignu kad krenemo da bježimo pod kamenicama..

Ne boj se ti bre, nisi ti bitna, oni mrze najboljeg na svetu, a Srbin.

U čemu si ti najbolja na svetu?:)


U smaranju.
angie01 angie01 09:08 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

Kakve "nedopustive prevare", proglašavaš za "nedopustivu prevaru" to što mu je onaj koji je popunjavao papir kod ulaza nije čekirao da je bio u tranzitu u Španiji.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:47 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

crossover
gedza.73
Neko ko ide na fudbalske utakmice u Engleskoj nema pare da uđe na Vimbldon? Pitaju na ulazu da li si ili nisi snob? To kažeš?


Неко ко иде на фудбалске утакмице у Енглеској од Вимблдона је евентуално видео само Винија Џоунса.


brate ne lupaj
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:49 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

milisav68
gedza.73
Daj ti neki podatak da mrze Đokovića jer je Srbin koji im urušava 'elitni' sport.

Otvoriš bilo koji klip sa večine finala i čućeš zviždanje.
Da ponovim. Golf je u Americi poularniji od tenisa a ne vole Tajger Vudsa koji je u vrhu tog sporta.

Alo bre, popularni i elitni nisu sinonimi.
U Engleskoj je fudbal važniji od tenisa pa niko ne napada bilo kog srpskog fudbalera koji tamo igra samo zato što je iz Srbije.

Zato što fudbasl nije elitni sport.
Ako su ove cene koje se po netu nalaze i nisu neke prevelike sume za koje možeš da zviždiš ili navijaš.

Ko priča o ceni?

Ništa ti ne razumeš.


ne lupaj brate ni ti, englesku si vidio na televiziji
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:50 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

promoter
gvozden1
ako nas već mrze da bar ne mogu da nas stignu kad krenemo da bježimo pod kamenicama..

Ne boj se ti bre, nisi ti bitna, oni mrze najboljeg na svetu, a Srbin.

U čemu si ti najbolja na svetu?:)


U smaranju.


priznajem, ne dobacujem do tvojih (znaš ti šta sam ja u životu napravio) i gvožđinih (možda ti srki vježbaš al garantujem da sam ja za tebe samson, buahahahaha) visina al šta ću..
nije svakom dato
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:57 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

bene_geserit
taman kad je Novak dokazao da je on ravnopravan u toj trojci došla je afera vakcina

Tadejus, kakva ti je ovo interpretacija teniske istorije, ili više alternativna istorija?
Novak je daleeeko pre 2020 "dokazao da je on ravnopravan u toj trojci", između ostalog imao je tu 2015. - najbolju sezonu u open eri tenisa.

Taj odijum prema Novaku u anglo-saksonskom svetu je bio jako sličan pre i posle kovida i svega što se dešavalo sa vakcinacijom.
Samo bi dodao da je delom razlog biznis, tj. ako si uložio pare u nekoga npr. u Federera da te reklamira, svakao ćeš da uložiš još malo u negativnu kampanju protiv nekog party pooper-a, koji ti kvari biznis model.
A to što je Novak "istočno-evropljanin" je naravno dodatan razlog i razlog da negativna kampanja protiv njega lako prolazi.


dobro al jel ne primjećuješ da se upljuva da potvrdiš ono što i sama kažem.. bio je ravnopravan..
pride, Roža je bio miljenik i sam kažeš i zaštitno lice svega i svačega..
nije postojao nikakav resentman i hate među ljudima, prosto nije bio miljenik, bio je viđen kao možda dobro igra, možda može i da pobjedi al nije on Roža..
tek je kasnije postalo jasno da ipak jeste..
2019. nije bilo jasno..
i to je sve..
ostalo je učitao kako je ko stigao, svi super znalci šta prosječan englez voli, kud ide, o čemu priča.. a sve saznali iz lokalne žute štampe i pred dragstorom..
i naravno kad im kažeš e znaš nije to baš healthy tu se totalno zaobadaju sa ni manje ni više matora si i ružna i u čemu si ti pa najbolja..
jbt..
pa reci da nije poremećaj
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:01 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

principessa_etrusca
čuj ako moraš da dodješ sve te razne ali moralo bi ti biti jasno zašto je prosječnom englezu on u tom momentu djelovao ravnopravan ali manje zanimljiv od omiljenog im dueta..

Ко о чему, баба о уштипцима, односно о двојцу Федерер-Надал!

Њихов ривалитет је везан за ране 2000-е, али већ од 2005-2006, дуже од једне деценије, форсиран је наратив о ”великој четворки” и сваки од те четворице је у тој причи имао своје место.

Објективно, само је Федерер био заиста омиљен, његова игра је била елегантна и лепа за гледање, освојио је Вимблдон 8 пута, када добија пехар, облачио је жакет итд, а велико је питање колико је Надал омиљен са његовим компулзивним поремећајем и тешкоћама у склопању реченице, али је политички некоректно то истицати, а уосталом, његов турнир је Ролан Гарос. Анди Мари је ”наш”, па је подржаван по дифолту, али прозбиљан, намргођен и шкотски националиста, тешко да је био омиљен. У тој констелацији мислим да Новак није одскакао по неомиљености, макар док Мари није испао из комбинације, а Ђоковић све учесталије побеђивао преосталу двојицу.

Не мислимм да је Ђоковић био неомиљен код западних новинара само зато што је Србин, али му српство свакако није ни помогло.

kako si uspjela da to učitaš kao nije im jasno jer me mrze što sam srpkinja pa onda projektuješ na novaka.. ne znam.. mogu da naslutim a opet mi je baš much too much za mentalno stabilnu osobu


Она која учитава си ти!

Ја са српским пореклом не само да немам проблем, већ ми је врло удобно у српској кожи. Мислим да то важи и за Новака који би се у противном ”потурчио”, односно не би се такмичио као српски тенисер.


evo vidiš sve si napisala kako jeste..
onda ti ostaje pitanje zašto propuštaš prilike da svojoj neinformisanoj braći kod kuće to tako i kažeš na prvu..
umjesto što obavezno podržiš njihove somnabulne teorije zavjere po kojim svijet mrzi đokovića jer je srbin (i čitava plejada somnabulnih budaleština koje idu u paketu s tim)..
i tako svaki put..
to nit razumijem nit podržavam..
valjda bi prvi i osnovni cilj morao biti da se informišemo.. da sagledamo činjenice i istinu.. pa vidimo šta ćemo s njima.. umjesto što tonemo sve dublje u nekakvu zatupjelu ignoranciju kojoj spada da im predsjednik na televiziji pokazuje gdje je kupio parizer..
zašto je to tebi ok ne kapiram
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:05 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

crossover
gedza.73
crossover
Неко ко иде на фудбалске утакмице у Енглеској од Вимблдона је евентуално видео само Винија Џоунса.

Nije mi bilo na umu da pravim psihološki profil prosečnog engleskog navijača nego da li ima novca da kupi kartu za Vimbldon i da li će mu neko zabraniti ulaz zato što je pripadnik niže klase.


Зашто би просечни навијач Шефилд Јунајтеда или Ипсвич Тауна ишао на Вимблдон, шта ће да ради тамо?


brate ne da nemaš pojma nego blage veze sa životom nema to što pričaš..
prosječan navijaš Mitrovog Fulama samo što u kravati ne dođe na utakmicu..
predatortz predatortz 10:07 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

brate ne da nemaš pojma nego blage veze sa životom nema to što pričaš..
prosječan navijaš Mitrovog Fulama samo što u kravati ne dođe na utakmicu..


Kaži mu i kako su divne perike imali dok su ubijali decu po kolonijama...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:17 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

predatortz
brate ne da nemaš pojma nego blage veze sa životom nema to što pričaš..
prosječan navijaš Mitrovog Fulama samo što u kravati ne dođe na utakmicu..


Kaži mu i kako su divne perike imali dok su ubijali decu po kolonijama...


ne kapiraš uopšte raspravu..
ne radi se o tome da su englezi krasni ljudi nego da se fudbal kao zabava drastično promjenio od tačerkinih dana do danas
danas je to itekako elitna zabava, pogotovo neki timovi, Fulam jedan od njih
gedza.73 gedza.73 10:18 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

E, i da dojavite obavezno kako se na turniru ponasala srpska nobles publika.

Dostojanstveno. Nije to neka sirota radnička klasa ili bekrije.

Baš je Srđan Đoković u nekom podkastu pričao kako nas sve iz istočne Evrope, 'dalekog bliskog Istoka', afrike, Kine, Rusije, Brazila mrze, da smo mi u stvari prvi svet, Bog, vera, srpstvo... preziru iih jer su sa dna i iz sirotinje...

A po svim parametrima on pripada eliti i snobovskom društvu. Roditelji pripadnici JNA (politički podobni), od države imali sve moguće privilegije, sigurno nisu pevali 'Kosi tata, kosim ja' (pesma Dobrivoja Topalovića čiji je otac na tenku oslobađao Kraljevo od Nemaca samo u 'politički-nepodobnoj' opciji), Srđan je kao kum krstio svoju suprugu (kako je ona izjavila) tek kad je to postalo moderno devedesetih...
partija i komunizam vaspitavali. Izjašnjavali su se kao Jugosloveni. Mene nisu učili odmalena da ja vjerujem u Boga, niti smo slavili Uskrs ili Božić. Onda to nisam mogla ni na svoju djecu da prenesem, jer ni ja nisam imala, biću iskrena. U Srđanovoj porodici opet nisu isto bili kršteni, jer nisu smjeli", kaže Dijana.


Od takvog lika ni orah iz ruke. Sve prirodno, sve zdravo, srpska tradicija, qrcpalac a o mini hidroelektranama ni slovca.
Tako i Cekili nacionale prodaje maglu pa kao velika pravoslavka koja poštuje sve običaje kako kaže pravi čerki svadbu u decembru u sred posta.

Može svako da veruje ili ne veruje u šta hoće ali brate nemoj bar da palamudiš. Vređa zdrav razum. Mada koliko vidim ima mnogo njih koji padaju na takvo prodavanje magle.






predatortz predatortz 10:24 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

ne kapiraš uopšte raspravu..


ne kapiram. jer gurate prenaglašene teze. i jedni i drugi.
činjenica je, šro sam i rekao, da je nole uveo neke novine koje se teniskoj publici ne dopadaju, pa ni meni da pošteno kažem.
no, činjenica je i da zapadni mediji imaju nipodaštavački stav prema njemu jer je iz srbije i on je to dobro sažeo u govoru posle us open.
takav stav imaju i prema rusima, samo što su ovi pametniji pa rade onu stvar koja te novinarske šupčiće mnogo više nervira i zbog koje mnogo više pizde - rusi su arogantni prema njima.
novak je lutao i levo i desno, pokušavao da im se dopadne, nije uspeo.
mislim da će sad, kako karijeru privodi kraju, da bude mnogo otvoreniji i da nastupa sa "boli me kurac za vas i vaše licemerje" pozicije.
da sam na njegovom mestu, davno bih to uradio.
predatortz predatortz 10:25 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

Tako i Cekili nacionale prodaje maglu pa kao velika pravoslavka koja poštuje sve običaje kako kaže pravi čerki svadbu u decembru u sred posta.

a oteli je ispod muslimana u beču...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:28 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

predatortz
ne kapiraš uopšte raspravu..


ne kapiram. jer gurate prenaglašene teze. i jedni i drugi.
činjenica je, šro sam i rekao, da je nole uveo neke novine koje se teniskoj publici ne dopadaju, pa ni meni da pošteno kažem.
no, činjenica je i da zapadni mediji imaju nipodaštavački stav prema njemu jer je iz srbije i on je to dobro sažeo na govoru posle us open.
takav stav imaju i prema rusima, samo što su ovi pametniji pa rade onu stvar koja te novinarske šupčiće mnogo više nervira i zbog koje mnogo više pizde - rusi su arogantni prema njima.
novak je lutao i levo i desno, pokušavao da im se dopadne, nije uspeo.
mislim da će sad, kako karijeru privodi kraju, da bude mnogo otvoreniji i da nastupa sa "boli me kurac za vas i vaše licemerje" pozicije.
da sam na njegovom mestu, davno bih to uradio.


uglavnom se slažem (mada porediti SRB i RU ne ide nikako u ovom trenutku) do momenta gdje kažeš gurate prenaglašene teze..
ja ništa prenaglašeno ne guram, kažem i sama da sigurno ne pomaže što je Srbin..
al čak ni to ne mogu da progutaju..
i to nije bez posljedica..
odbijanje da se prihvate i najprostije činjenice, građenje nekakvih svjetova cijelih zanosvanih na vjrovanjima i ubjeđenjima, često i decenijama starim informacijama koje se ni tad nisu do kraja razumjele...
e to u konačnici proizvede naciju kojoj predsdjenik pokazuje gdje treba da kupi parizer na dnevniku..
i jedini odgovor na to je da se grakne na svaki pokušaj da se bar dio tih pogrešnih uvjerenja i predrasuda razbije..
i jbg..
al pošto su glasni, agresivni, onda im se ipak dodvori sa grješili smo na obe strane..
pa nismo na obe strane jbg samo s obe strane plaćamo
gvozden1 gvozden1 10:31 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

ne pomaže što je Srbin..

A smeta li?:)
predatortz predatortz 10:32 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

e to u konačnici proizvede naciju kojoj predsdjenik pokazuje gdje treba da kupi parizer na dnevniku..


komunizam je degenerisao ljude. stasali su u ubeđenju da država treba da rešava tvoje probleme, da ti daje stan, posao, obezbedi odmaralište za odmor, a da je tvoje samo da ne talasaš i radiš onoliko koliko baš moraš.
to je mentalitet fukare!
a fukarluk iz naroda ne možeš isterati u jednoj ili dve generacije.

zato ovaj, još uvek, ima publiku za te najdebilnije marketinške fore.
no, priroda će tu publiku, za deceniju do dve, da svede na razumnu meru.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:36 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

predatortz
e to u konačnici proizvede naciju kojoj predsdjenik pokazuje gdje treba da kupi parizer na dnevniku..


komunizam je degenerisao ljude. stasali su u ubeđenju da država treba da rešava tvoje probleme, da ti daje stan, posao, obezbedi odmaralište za odmor, a da je tvoje samo da ne talasaš i radiš onoliko koliko baš moraš.
to je mentalitet fukare!
a fukarluk iz naroda ne možeš isterati u jednoj ili dve generacije.

zato ovaj, još uvek, ima publiku za te najdebilnije marketinške fore.
no, priroda će tu publiku, za deceniju do dve, da svede na razumnu meru.


mislim da nije to posrjedi..
u tom komunizmu si itekako imao i spikera sa pravilnom dikcijom i obrazovni program i dnevnik koji informiše bar formalno (sadržaj svakako nije mogao biti objektivan) ali bar formalno po najvišim standardima struke..
to je SNS specijalitet da javni TV servis treba da zaglupljuje..
nije slučajno..
i primilo se i prima se sve jače
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:39 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
ne pomaže što je Srbin..

A smeta li?:)


nije valjda da se tebi čini da ima smisla dalje vrtiti u kurg tu priču?
jel moguće?
oćemo i sličice parizera da ljepimo?
predatortz predatortz 10:39 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

u tom komunizmu si itekako imao i spikera sa pravilnom dikcijom

slažem se! pravilnom dikcijom su izgovarali bajke i gluposti koje su smišljale intelektualne gromade opančara, bravara pa čak i jednog učitelja su imali.

to je SNS specijalitet da javni TV servis treba da zaglupljuje..


javni servis ne zaglupljuje ni izbliza koliko neke druge tv kuće. zapravo, javni servis je još uvek zlatni standard za novinarstvo u srbiji.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:41 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

predatortz
u tom komunizmu si itekako imao i spikera sa pravilnom dikcijom

slažem se! pravilnom dikcijom su izgovarali bajke i gluposti koje su smišljale intelektualne gromade opančara, bravara pa čak i jednog učitelja su imali.

to je SNS specijalitet da javni TV servis treba da zaglupljuje..


javni servis ne zaglupljuje ni izbliza koliko neke druge tv kuće. zapravo, javni servis je još uvek zlatni standard za novinarstvo u srbiji.


zar nije na rts-u parizer razvlačio po stolu?
gvozden1 gvozden1 10:44 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

spikera sa pravilnom dikcijom i obrazovni program i dnevnik koji informiše bar formalno

ONO porediš sa ovim!

Cenzura na najvišem stepenu, striktno selekcionisan sadržaj, kult Josipa Broza..... dodaj sama šta ti pada na pamet, i ti u tome izdvajaš dikciju spikera!

Pa alal ti vera.
predatortz predatortz 10:46 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

newimprovedtadejus
predatortz
u tom komunizmu si itekako imao i spikera sa pravilnom dikcijom

slažem se! pravilnom dikcijom su izgovarali bajke i gluposti koje su smišljale intelektualne gromade opančara, bravara pa čak i jednog učitelja su imali.

to je SNS specijalitet da javni TV servis treba da zaglupljuje..


javni servis ne zaglupljuje ni izbliza koliko neke druge tv kuće. zapravo, javni servis je još uvek zlatni standard za novinarstvo u srbiji.


zar nije na rts-u parizer razvlačio po stolu?


posao javnog servisa je da prati aktivnosti državnih organa. nije na njima da odlučuju da li su te aktivnosti imbecilne.
ako imaš retarda za predsednika koji tripuje da je ždranje podriguše mudar potez, pošalješ ekipu da to snimi.
a zlatni standard su što se tiče obrazovanosti, pismenosti, dikcijei ukupnog izgleda prezentera i novinara.

za tri koplja uljudniji i pismeniji od drugih, iz oba politička spektra.

podsetiću te da su prenosili tadića kada se pelcovao u siledžijki.
tak'i im pos'o...
verujem da većina njih ne uživa u tome.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:50 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

predatortz
newimprovedtadejus
predatortz
u tom komunizmu si itekako imao i spikera sa pravilnom dikcijom

slažem se! pravilnom dikcijom su izgovarali bajke i gluposti koje su smišljale intelektualne gromade opančara, bravara pa čak i jednog učitelja su imali.

to je SNS specijalitet da javni TV servis treba da zaglupljuje..


javni servis ne zaglupljuje ni izbliza koliko neke druge tv kuće. zapravo, javni servis je još uvek zlatni standard za novinarstvo u srbiji.


zar nije na rts-u parizer razvlačio po stolu?


posao javnog servisa je da prati aktivnosti državnih organa. nije na njima da odlučuju da li su te aktivnosti imbecilne.
ako imaš retarda za predsednika koji tripuje da je ždranje podriguše mudar potez, pošalješ ekipu da to snimi.
a zlatni standard su što se tiče obrazovanosti, pismenosti, dikcijei ukupnog izgleda prezentera i novinara.

za tri koplja uljudniji i pismeniji od drugih, iz oba politička spektra.

podsetiću te da su prenosili tadića kada se pelcovao u siledžijki.
tak'i im pos'o...
verujem da većina njih ne uživa u tome.


ok, to si u pravu, to konkretno nije njihova krivica..
ipak, količina gluposti koju prosipaju u minuti je strhobalna.. bukvalno jedna dezinformacija za drgom iz minuta u minut, posebno sve što se tiče inostranstva..
ja bukvalno na nedeljnoj bazi moram vlastitoj majci da objašnjavam da ne ne tuku nas na ulicama u Londonu, ne nismo se zaključali u podrume, ne nismo gladni i nisu nam zavrnuli vodu i struju, ne neće eksplodirati već šta i potonuti već nešto drugo..
sad sam je malo i utrenirala..
a oni isključivo pogledaju jutarnji program rts'a i to je to.. čak ne ni dnevnik.. to je strašno kakve gluposti ti ljudi pričaju i koliko moraš da zatupiš ako se na tome informišeš..
a gdje ćeš drugo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:51 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
spikera sa pravilnom dikcijom i obrazovni program i dnevnik koji informiše bar formalno

ONO porediš sa ovim!

Cenzura na najvišem stepenu, striktno selekcionisan sadržaj, kult Josipa Broza..... dodaj sama šta ti pada na pamet, i ti u tome izdvajaš dikciju spikera!

Pa alal ti vera.


to je bilo u tvoje vrijeme zato si tako i ispo..
do mog vremena tog kulta uveliko nije bilo..
a opet čak i u diktaturi sistem može odabrati da podrži obrazovanje i znanje ili da podrži zaglupljivanje..

predatortz predatortz 10:52 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

ja bukvalno na nedeljnoj bazi moram vlastitoj majci da objašnjavam da ne ne tuku nas na ulicama u Londonu, ne nismo se zaključali u podrume, ne nismo gladni i nisu nam zavrnuli vodu i struju, ne neće eksplodirati već šta i potonuti već nešto drugo..


onda tvoja majka, ti i ja ne gledamo isti rts. jer ja nisam ni blizu izvlačenja takvih zaključaka, niti sam čuo takve gluposti na rts.
predatortz predatortz 10:54 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

a opet čak i u diktaturi sistem može odabrati da podrži obrazovanje i znanje ili da podrži zaglupljivanje..


delimično!
u prirodnim naukama da, tu nema improvizacije. nikome ne treba inženjer čiji će se most skrljati.
ali neke društvene možeš pretvoriti u opasno sredstvo zaglupljivanja, što je i činjeno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:58 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

predatortz
ja bukvalno na nedeljnoj bazi moram vlastitoj majci da objašnjavam da ne ne tuku nas na ulicama u Londonu, ne nismo se zaključali u podrume, ne nismo gladni i nisu nam zavrnuli vodu i struju, ne neće eksplodirati već šta i potonuti već nešto drugo..


onda tvoja majka, ti i ja ne gledamo isti rts. jer ja nisam ni blizu izvlačenja takvih zaključaka, niti sam čuo takve gluposti na rts.


jok, samo ne registruješ jer te ne zanima konkretno London.. nju zanima pa obrati pažnju..
a nije ni iz druge ruke.. ja poslušam šta pričaju kad sam tamo.. to je bukvalno u najboljem slučaju samo nepismeno ako je recimo prilog o proširenju vodovoda u Praćinu i pride ne puste čovjke da kaže to što je bitno (jer naravno ne umiju da procjene šta je uopšte bitno).. ako je bilo kakva složenija informacija to je sve nonsens do nonsensa..
samo otupiš pa ne primjećuješ..
a to te polako jede dok ne dođe dotle da ti predsjednik pokazuje gdje ima parizer, jer kao šta će, takav je narod, ne razumije drugačije
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:00 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

predatortz
a opet čak i u diktaturi sistem može odabrati da podrži obrazovanje i znanje ili da podrži zaglupljivanje..


delimično!
u prirodnim naukama da, tu nema improvizacije. nikome ne treba inženjer čiji će se most skrljati.
ali neke društvene možeš pretvoriti u opasno sredstvo zaglupljivanja, što je i činjeno.


to svakako..
i ne kažem, između tog ideološkog zla i ovog korupcionaškog teško je zaista reći šta je gora opcija..
ja bih prije ipak birala ovu i to ovakvu kakva je..
no to ne mijenja činjenicu koliko je ta aktuelna sns akcija zaglupljivanja uzela maha i koliko to ljudi ne registruju..
ne krivim, da se razumijemo, šta tačno i da rade..
al boli mozak od toga zaista
predatortz predatortz 11:02 13.09.2023

Re: Zapadni novinari


jok, samo ne registruješ jer te ne zanima konkretno London.. nju zanima pa obrati pažnju.


sve bi to bilo lepo i tačno, da ja još devedesetih nisam pratio pisanje zapadnih medija o nama.
sestro, koliko je tu neistine, propagande, nepoznavanja elementarnih činjenica ili svesnog izvrtanja bilo, da su ovi naši, čak i u ono vreme slobinog dnevnika i rista đoga, bili bedni amateri u tome.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:07 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

predatortz

jok, samo ne registruješ jer te ne zanima konkretno London.. nju zanima pa obrati pažnju.


sve bi to bilo lepo i tačno, da ja još devedesetih nisam pratio pisanje zapadnih medija o nama.
sestro, koliko je tu neistine, propagande, nepoznavanja elementarnih činjenica ili svesnog izvrtanja bilo, da su ovi naši, čak i u ono vreme slobinog dnevnika i rista đoga, bili bedni amateri u tome.


nije isto..
toga ovde ima i danas ali se ograničava na spoljnu politiku..
sns em nema neki jasan cilj spoljne politike (koju tačno korist možemo da imamo od toga se oštrimo konstantno protiv nesavladivog neprijatelja) em ne staje na tome..
to zaglupljivanje ide bukvalno po svim sferama sa sve recimo zdravljem..
ja samo ne mogu da provalim dal to rade planski (lakše upravljati stadom) ili suštinski šire vlastiti svjetonazor takvi tupavi kakvi su..
to mi je teško da provalim, meni taj vučić djeluje sve samo ne glup, pa mi teško da povjerujem da on nakon svega vjeruju u tu svoju priču o parizeru..
a ako je i planski opet mi malo previše dijabolično.. pa nećeš tri vijeka da vladaš, čemu to..
tako da mi taj motiv izmiče..
inače skroz drugi tip zatupljivanja
predatortz predatortz 11:13 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

newimprovedtadejus
predatortz

jok, samo ne registruješ jer te ne zanima konkretno London.. nju zanima pa obrati pažnju.


sve bi to bilo lepo i tačno, da ja još devedesetih nisam pratio pisanje zapadnih medija o nama.
sestro, koliko je tu neistine, propagande, nepoznavanja elementarnih činjenica ili svesnog izvrtanja bilo, da su ovi naši, čak i u ono vreme slobinog dnevnika i rista đoga, bili bedni amateri u tome.


nije isto..
toga ovde ima i danas ali se ograničava na spoljnu politiku..
sns em nema neki jasan cilj spoljne politike (koju tačno korist možemo da imamo od toga se oštrimo konstantno protiv nesavladivog neprijatelja) em ne staje na tome..
to zaglupljivanje ide bukvalno po svim sferama sa sve recimo zdravljem..
ja samo ne mogu da provalim dal to rade planski (lakše upravljati stadom) ili suštinski šire vlastiti svjetonazor takvi tupavi kakvi su..
to mi je teško da provalim, meni taj vučić djeluje sve samo ne glup, pa mi teško da povjerujem da on nakon svega vjeruju u tu svoju priču o parizeru..
a ako je i planski opet mi malo previše dijabolično.. pa nećeš tri vijeka da vladaš, čemu to..
tako da mi taj motiv izmiče..
inače skroz drugi tip zatupljivanja


Glavne smernice Vučićeve politike ne dolaze iz Srbije, niti iz njegove glave.
Pre nego što je Toma, posle ubedljive prednosti Tadića u prvom krugu predsedničkih izbora, "pobedio" a pobedu mu iz EU čestitali tri sata pre zatvaranja glasačih mesta, u Srbiju su došli emisari sa 15 uslova. Demokrate i koalicija oko njih su pristali na 13, ovi nesoji na svih 15.
Dve sporne tačke su bile Kosovo i Republika Srpska.
Ne pitaj me kako to znam, ali znam.

Zato i kažem ovim drugosrbijancima, koji su najglasniji u pljuvanju po Vučiću, da smanje doživljaj jer je on njihov najautentičniji predstavnik.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:20 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

predatortz

Glavne smernice Vučićeve politike ne dolaze iz Srbije, niti iz njegove glave.
Pre nego što je Toma, posle ubedljive prednosti Tadića u prvom krugu predsedničkih izbora, "pobedio" a pobedu mu iz EU čestitali tri sata pre zatvaranja glasačih mesta, u Srbiju su došli emisari sa 15 uslova. Demokrate i koalicija oko njih su pristali na 13, ovi nesoji na svih 15.
Dve sporne tačke su bile Kosovo i Republika Srpska.
Ne pitaj me kako to znam, ali znam.

Zato i kažem ovim drugosrbijancima, koji su najglasniji u pljuvanju po Vučiću, da smanje doživljaj jer je on njihov najautentičniji predstavnik.


e sad stvarno ako je opet zapad kriv i za to kako nama izgleda informativni program onda jbg
predatortz predatortz 11:23 13.09.2023

Re: Zapadni novinari

newimprovedtadejus
predatortz

Glavne smernice Vučićeve politike ne dolaze iz Srbije, niti iz njegove glave.
Pre nego što je Toma, posle ubedljive prednosti Tadića u prvom krugu predsedničkih izbora, "pobedio" a pobedu mu iz EU čestitali tri sata pre zatvaranja glasačih mesta, u Srbiju su došli emisari sa 15 uslova. Demokrate i koalicija oko njih su pristali na 13, ovi nesoji na svih 15.
Dve sporne tačke su bile Kosovo i Republika Srpska.
Ne pitaj me kako to znam, ali znam.

Zato i kažem ovim drugosrbijancima, koji su najglasniji u pljuvanju po Vučiću, da smanje doživljaj jer je on njihov najautentičniji predstavnik.


e sad stvarno ako je opet zapad kriv i za to kako nama izgleda informativni program onda jbg


Jebe se njima kako izgleda naš informativni program sve dok ovaj radi onih par stvari koje su njima bitne da uradi.
Može i da ga ukine, što se njih tiče.
Vesna Pešić je to lepo rekla, jedna od retkih njenih izjava sa kojom sam se složio:

Sve dok odrađuje agendu koju od njega traže, može svaki dan na Terazijama da veša pet nasumično izabranih ljudi, Zapad neće reagovati.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana