Ogledala od uglačane soli...

Drago Kovacevic RSS / 27.05.2008. u 14:34

Dupli Ivica
Dupli Ivica
Naslov sam "pozajmio" od Milorada Pavića, a priča o ogledalima od uglačane soli vezana je za hazarsku princezu ( zaboravih joj ime). Najkraće i prilagođeno potrebi ovoga teksta, ta priča kaže da je posluga svako jutro nakon što bi se princeza probudila unosila u njenu spavaću sobu dva ogledala od uglačane soli. Jedno ogledalo je prikazivalo sadašnjost i realnost i zvalo se "sporo ogledalo", a drugo je pokazivalo budućnost i zvalo se "brzo ogledalo". Nevolja sa brzim ogledalom sastojala se u tome što se u njega nije smelo direktno pogledati jer je vodilo munjevitom brzinom do samoga kraja života, tako da je posluga imala komplikovan zadatak da ta ogledala postavlja na naročit način i pod posebnim uglovima kako ne bi bilo štetnih posledica po princezu. Sve do jednoga jutra kad su se prevarili i pobrkali redosled, a princeza se direktno pogledala u "brzo ogledalo" što je dovelo do fatalnog ishoda....Možda priča i nije u potpunosti takva, ali je moje sećanje i asocijacija na pročitano upravo verna opisu....

Jutros u "Danasu" videh Koraksovu karikaturu koja mi je odnekle iskopala ovo o ogledalima. Karikatura u kojoj se vidi Ivica Dačić u dva primerka, naslonjen sam sebi na leđa i jednim likom okrenut Tomi Nikoliću a drugim Borisu Tadiću, pruža istovremeno desnicu obojici. Ta čudna i nadrealna pozicija nije dugo održiva, jer politički život sam po sebi je surovo realan, i ne verujem da osim u početku, nadrealizam godi "dvostrukom" i "dvolikom"...

Pa kakve veze ima Ivica Dačić sa ogledalima od uglačane soli. Onim "sporim", realnim i životnim i onim "brzim", nerealnim i po njega, ako ga direktno pogleda, politički apsolutno fatalnim.

Kad bi, a verujem da to ima u vidu, Dačić napravio potpuni dil sa DS-om, mogao bi sebi obezbediti sve uslove za dugotrajno bavljenje politikom,a njemu je, nezaboravimo, manje od četrdeset. Obezbedio bi i budućnost za svoju stranku, koliko god se to činilo realno nezasluženim i to na onoj strani političkoga spektra na kojoj se pozicionirala DS, koja mu sve to nudi i što u perspektivi upravo glavnom ponuđaču donosi najveću političku štetu.

Ako napravi dil sa Tomom Nikolićem, Dačić će definitivno biti politička figura koja će igrati samo taj mandat, a onda sa četrdesetak godina može preći na pisanje političkih memoara.

Do ovakvog sagledavanja i prognoze rezultata nije teško doći. No, Dačić izgleda ne želi, nema uslova ili ga nešto krupno preči da tu odluku donese. Zato podseća na hazarsku princezu kojoj se donese oba ogledala i postave tako da joj ne smetaju. U dnevno političkoj interpretaciji to znači da bi sa radikalima na gradu a sa DS-om na republici, da bi sa radikalima u Kraljevu a sa DS-om u Nišu, da bi i jedno i drugo, da bi i u internacionalu ali i na hodočašće pod lipom.

E, sad, može li to biti. Može, naravno, ako mu to dozvoli Boris Tadić. A čini mi se da sve ide ka tome da mu je dozvolio. Jer da nije, ne bi se Ivica baš tako poigravao živcima političke javnosti jer matematičke i političke računice govore da očas posla može postati veoma nebitan faktor tako što će DS od njega odvući PUPS i Palmu, ili samo jednog od njih. Ivica tada može samo pogledati "brzo" ogledalo i završiti političku karijeru.

Jučer, gledam Ružića na Foksu. Ono što sam upamtio od kazanoga jeste nenametljivo pominjanje "vlade nacionalnoga jedinsta" kao nečega što bi SPS najvoleo. A ta vlada "nacionalnoga jedinstva" bi valjda trebalo da uključi sve osim LDP-a i SRS-a. Tako da "politički preživi i Koštunica", da se ne pogleda u "brzo ogledalo"...

Neću biti iznenađen, šta više, očekujem sada spinovanje u pravcu "vlade nacionalnoga jedinstva"...DSS već najavljuje kako je oko SSP-a spreman na kompromis. To je samo korak do onoga da se protumači kako se DSS "vratio na evropski put".... A kao što je poznato i kao što je iz DS-a više puta najavljivano, u "vladu" mogu oni koji su za "evropski put i očuvanje Kosova"....Izdaju, judin pečat i slične stvari niko više ne pominje. "Šala" koja će jedino koštati Velju Ilića, pored ostalog i zato što već ima "ravnog sebi".."evropskog Mrkonjića"...o)))

 

 

Atačmenti



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 14:44 27.05.2008

?

DSS već najavljuje kako je oko SSP-a spreman na kompromis

nesto propustam vesti. Oklen ti ovo?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:46 27.05.2008

Re: ?

antioksidant
DSS već najavljuje kako je oko SSP-a spreman na kompromis

nesto propustam vesti. Oklen ti ovo?

Jučer kazao Andrija Mladenović.
antioksidant antioksidant 17:59 27.05.2008

Re: ?

Jučer kazao Andrija Mladenović.

Verujes mu?
silver bullet silver bullet 09:44 28.05.2008

Re: ?

DSS već najavljuje kako je oko SSP-a spreman na kompromis


Pa, evo moze ovako.

DSS ce da kaze da je taj sporazum EU vec stavila ad akta, pa nece ni on, Kostunica, da insistira da ga Skupstina ponisti (!?) dok ne bude poceo da vazi. Citaj - nikad. Dakle, nece ni biti iznet Skupstini na ratifikaciju ili ponistenje.

A posto se uslov za "aktiviranje" SSP-a nece nikad ispuniti (saradnja sa Haskim tribunalom), sam sporazum nikada nece ni biti aktiviran. Dakle, Evropa nece nas, a ne mi nju.

Sve je moguce.
Milan Novković Milan Novković 14:46 27.05.2008

Obe ruke

..pruža istovremeno desnicu obojici...

Drago, meni se čini da je fleksibilniji, da pruža onu ruku koju od njega očekuju :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:48 27.05.2008

Re: Obe ruke

Milan Novković
..pruža istovremeno desnicu obojici...

Drago, meni se čini da je fleksibilniji, da pruža onu ruku koju od njega očekuju :)

Da....u našem starom kraju kažu "slanu ruku"..o))
pozz
Gorio Gorio 14:56 27.05.2008

Re: Obe ruke

Drago, meni se čini da je fleksibilniji, da pruža onu ruku koju od njega očekuju :)

Veoma jasno; Tomi desnicu, Borisu levicu.
Spiridon Spiridon 15:00 27.05.2008

Re: Obe ruke

Gorio
Drago, meni se čini da je fleksibilniji, da pruža onu ruku koju od njega očekuju :)Veoma jasno; Tomi desnicu, Borisu levicu.



a LDP-u ono u sredini
mariopan mariopan 15:01 27.05.2008

Re: Obe ruke

A na mene je najgori utisak ostavio intervju Naseg glumca koji je dao nekim novinama, ne znam kojim gde kaze da im NUDE MILIONE, STANOVE i sta god pozele....jaaooo sta on prica? Odakle ti milioni i ciji su? Ko im te milione nudi i odakle njima? Zar smo zato glasali da se protuve obogate? Eto sta je nasa stvarnost...i jos kaze da je ta TRGOVINA POSTENA...zasto da ne traze sta god mogu, pa moze im se.

Bata Zivojinovic to sve rekao novinama ne znam da li je Press ili Kurir, sto ti je internet, ne placas novine pa citas sve redom, pa posle ne znam gde sam procitala.A ovde bolesnoj deci skupljamo priloge da se lece...dabogda im doktori vadili sve te otete milione.

Ispravka. Rekao je da im iz DS nude milione.
Gorio Gorio 15:05 27.05.2008

Re: Obe ruke

a LDP-u ono u sredini

E, za ono u sredini će DSS da zagrize.
antioksidant antioksidant 15:07 27.05.2008

Re: Obe ruke

Gorio
a LDP-u ono u srediniE, za ono u sredini će DSS da zagrize.

na slici u sredini nema niceg
brezuljak kao na lutkama (Ken na pr..)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:08 27.05.2008

Re: Obe ruke

Gorio
a LDP-u ono u sredini

E, za ono u sredini će DSS da zagrize.

Ma kakva je to vlast bez DSS-a....
antioksidant antioksidant 15:10 27.05.2008

Re: Obe ruke

Ma kakva je to vlast bez DSS-a....

perspektivna
Gorio Gorio 15:15 27.05.2008

Re: Obe ruke

na slici u sredini nema niceg

Ima, ima. Beograd je negde u sredini, samo se malo stidi posle ovih rezultata.
Sarek Sarek 19:36 27.05.2008

Re: Obe ruke

LoL. Nisko nisko ;-)
Sarek Sarek 19:38 27.05.2008

Re: Obe ruke

Spiridon
Gorio
a LDP-u ono u sredini

LoL. Nisko nisko ;-)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:44 28.05.2008

Re: Obe ruke

antioksidant
Ma kakva je to vlast bez DSS-a....

perspektivna

Perspektivna možda, ali izgleda i nemoguća...o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:45 28.05.2008

Re: Obe ruke

antioksidant
Ma kakva je to vlast bez DSS-a....

perspektivna

Evo šta danas kaže Tadić u svom "državotvornom i socijalno odgovornom nastupu".... Evo, počinju se otvarati vrata DSS-u...pa Tadić najavljuje....

"Kao svoje partnere u ovakvoj vladi, Tadić vidi Mađarsku koaliciju, Socijalističku partiju Srbije, Partiju ujedinjenih penzionera Srbije, Jedinstvenu Srbiju i Bošnjačku listu za evropsku Srbiju, mada ona još vaga.

Tadić je rekao da, kao svog partnera, vidi i Demokratsku stranku Srbije, ukoliko se vrati evropskoj politici, ali je ponovio da Vojislav Koštunica ne može biti premijer. "
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:05 28.05.2008

Re: Obe ruke

Tadić je rekao da, kao svog partnera, vidi i Demokratsku stranku Srbije, ukoliko se vrati evropskoj politici, ali je ponovio da Vojislav Koštunica ne može biti premijer. "

eno se srđan mitrović stidi danas. ja sam banovana zavazda kod njega.
jer ne voli ldp.
al da se nadovežem na stid.
stidi li se ds?
bar malo!
Palilula Palilula 19:42 28.05.2008

Re: Obe ruke

vratila se i ja, na Dragin blog, sto je sigurno sigurno.
milandezz milandezz 23:12 28.05.2008

Re: Obe ruke

a LDP-u ono u sredini

S R C E
jaksa scekic jaksa scekic 15:13 27.05.2008

Dve stolice

Dacic bi kao J.B. Tito, malo na Istok, malo na Zapad,na dve stolice.
Tadic ne treba da mu pruzi tu sansu.
Ili vlada bez SPS-a ili neka da mandat SPS-Radikali-DSS.
Ustav mora da se postuje.
Na sledecim izborima bice debakl.
Vojvodina je najbolji primer.

Ugledajmo se na njih.

J
antioksidant antioksidant 15:16 27.05.2008

Re: Dve stolice

Dacic bi kao J.B. Tito, malo na Istok, malo na Zapad,na dve stolice.

Mislis ono : I Kosovo i Evropa?
Mnogo njih bastini taj "dualizam"
mikimedic mikimedic 15:17 27.05.2008

Re: Dve stolice

Bravo Jaksa. Preporuka.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:22 27.05.2008

Re: Dve stolice

li vlada bez SPS-a ili neka da mandat SPS-Radikali-DSS.

Drago mi je da i ti tako vidiš...
pozz
Gorio Gorio 15:24 27.05.2008

Re: Dve stolice

Vojvodina je najbolji primer

Svetao primer, ali evo već danas B. Tadić baca prašinu u oči Vojvodjanima, nudi Vojvodinu SPS-u u zamenu za "užu Srbiju".
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:27 27.05.2008

Re: Dve stolice

Gorio
Vojvodina je najbolji primer

Svetao primer, ali evo već danas B. Tadić baca prašinu u oči Vojvodjanima, nudi Vojvodinu SPS-u u zamenu za "užu Srbiju".

Pa kažem ja...."vlada nacionalnog jedinstva"...naći će se tamo mesta i za DSS...polako...o))
sonja k. sonja k. 18:25 27.05.2008

Re: Dve stolice

jaksa scekic
Dacic bi kao J.B. Tito, malo na Istok, malo na Zapad,na dve stolice.
Tadic ne treba da mu pruzi tu sansu.
Ili vlada bez SPS-a ili neka da mandat SPS-Radikali-DSS.
Ustav mora da se postuje.
Na sledecim izborima bice debakl.
Vojvodina je najbolji primer.

Ugledajmo se na njih.

J


Apsolutno tacno.
Ne mogu da verujem koliko je amatersko gemblovanje od strane DS!
Nista za SPS. Nikakva ponuda. Sve dok ne dodju da mole. A ni onda. Nista.
Pa gde to jos ima, i uopste ko je izmislio tu postizbornu matematiku koja nema veze sa pamecu.
Vrh gluposti - nudjenje Vojvodjanskih glasove Dacicu. Sramota!


JJ Beba JJ Beba 18:56 27.05.2008

Re: Dve stolice

ko je izmislio tu postizbornu matematiku koja nema veze sa pamecu.

legalista, slutim
mariopan mariopan 21:39 27.05.2008

Re: Dve stolice

antioksidant
Dacic bi kao J.B. Tito, malo na Istok, malo na Zapad,na dve stolice.

Mislis ono : I Kosovo i Evropa?
Mnogo njih bastini taj "dualizam"

To samo dok ne zasednu u neku fotelju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:13 28.05.2008

Re: Dve stolice

Tadic ne treba da mu pruzi tu sansu.
Ili vlada bez SPS-a ili neka da mandat SPS-Radikali-DSS.

e noj jakša, pa vać je grad njihov. sve su se složili i oko funkcija.
onaj iz sps kaže da su u srbiju uvedeni, ako je ds zaboravila, višestranački izbori, još 90te.
i da su oni sada dobili većinu i da će da vladaju. baš tako, da vladaju. reko bar dva puta.
to je gotovo.
samo tadić nikako da ukopča. on se i dalje nada da će neko čudo da se desi.
kakvo čudo. sps je neprihvatljiv za svakog ko je živeo u srbiji od tada, čak od 87.
a ima i dodatak. da se bezuvjetno zaustavi progon familije milošević i da se milanović pusti na slobodu (možda da mu se i nešto plati za duševne boli).
pošto je sporazum za grad potpisan, znači da su to prihvatili i radikali i dss-ns i pups i ko je sve tamo.



demokratska stranka je pukla u beogradu i na republičkim izborima. ali nema ko da im kaže.
sanya sanya 15:16 27.05.2008

Princeza

Ako nisam nesto pomesala i ako je u pitanju Hazarski recnik, princeza se zvala Ateh :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:19 27.05.2008

Re: Princeza

sanya
Ako nisam nesto pomesala i ako je u pitanju Hazarski recnik, princeza se zvala Ateh :)

jeste, hvala ti...o))
pozz
mikimedic mikimedic 15:16 27.05.2008

Najnovije sa pesme evrovizije

Kaze Tadic Ivici:

'Pokusacu da te poljubim a ti se pravi luda'
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:20 27.05.2008

Re: Najnovije sa pesme evrovizije

mikimedic
Kaze Tadic Ivici:

'Pokusacu da te poljubim a ti se pravi luda'

Misliš, Marici....o))
Ivica priča sa Tomom....
mikimedic mikimedic 15:27 27.05.2008

Re: Najnovije sa pesme evrovizije

Marici nego sta..:), pa bas zato sto prica sa Tomom, da se pravi luda dok pricaju...:))
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:15 28.05.2008

Re: Najnovije sa pesme evrovizije

Misliš, Marici....o))
Ivica priča sa Tomom....


ivica je završio razgovore.
veliki kambek.
proprani načisto.
tristero tristero 15:20 27.05.2008

Janus

Janus - The god of gates and doors, beginnings and endings.



AlexDunja AlexDunja 15:24 27.05.2008

Re: Janus

tristero
Janus - The god of gates and doors, beginnings and endings.




ludvig ludvig 15:23 27.05.2008

blic strip

ume to i somborac odlicno:

Exitus Letalis Exitus Letalis 16:17 28.05.2008

Re: blic strip

ludvig
ume to i somborac odlicno:


strip je ok al nema on tu dilemu.
ne misli da je potrebno bilo kakvo pranje il ribanje,
oni su skroz čisti.
Zeks Zeks 15:27 27.05.2008

Ogledalo

Naslov sam "pozajmio" od Milorada Pavića, a priča o ogledalima od uglačane soli vezana je za hazarsku princezu ( zaboravih joj ime).

....ma kakva princeza - bajka ko bajka...
Ja vise volim price iz zivota,kao sto je ona sa kofercetom,kada je nas Ivica vikao:
Nije moje koferce,nisam znao za koferce!
I sta - nikom nista!
E...sad ce biti nesto,il' od ovog il' od onog ogledala.
To je ogledalo!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:29 27.05.2008

Re: Ma kakvo ogledalo....

Zeks
Naslov sam "pozajmio" od Milorada Pavića, a priča o ogledalima od uglačane soli vezana je za hazarsku princezu ( zaboravih joj ime).

....ma kakva princeza - bajka ko bajka...
Ja vise volim price iz zivota,kao sto je ona sa kofercetom,kada je nas Ivica vikao:
Nije moje koferce,nisam znao za koferce!
I sta - nikom nista!
E...sad ce biti nesto,il' od ovog il' od onog ogledala.

Videćemo....mada se sada čini da je "koferče" bajka...o))

Zeks Zeks 15:55 27.05.2008

Koferce i ogledalo

Videćemo....mada se sada čini da je "koferče" bajka...o))

Ma...da.Bajka o Ivici,kofercetu i ogledalu:

"Ogledalce,ogledalce,reci mi,reci mi, koje je koferce najdeblje?"
Dejan Stanković Dejan Stanković 16:05 27.05.2008

Ateh

se zvala princeza.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:08 27.05.2008

Re: Ateh

Dejan Stanković
se zvala princeza.

Hvala Dejane....
Sanya mi je već pomogla...
pozz
MilosP MilosP 16:13 27.05.2008

Bilo šta da urade kajaće se

Za SPS i nema nekog dobrog izbora. Ako se odluče za SRS-Narodnjake, biće to što ti kažeš, igra za samo jedan mandat. Ako se pridruže DS-ZEV izgibiće izbornu baza koja za njih nije glasala da bi se priključili onima koji su njihovog voljenog vođu otpremili u Hag.

Jedini način za njih da opstanu na političkoj sceni i za sledeće izbore je da poput LDP zauzmu "principijelan" stav prema obema stranama i da se distanciraju od jednih zbog neprihvatanja SSP a od drugih zbog saradnje sa Hagom i da se nadaju da im ta principijelnost donese neki procenat više na sledećim izborima.

Koalicija sa DS i DSS mogla bi isto da bude dobra za njih jer bi njihove principe branili koalicioni partneri, ali to već ne zavisi od njih.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:36 27.05.2008

Re: Bilo šta da urade kajaće se

Za SPS i nema nekog dobrog izbora. Ako se odluče za SRS-Narodnjake, biće to što ti kažeš, igra za samo jedan mandat. Ako se pridruže DS-ZEV izgibiće izbornu baza koja za njih nije glasala da bi se priključili onima koji su njihovog voljenog vođu otpremili u Hag.

Ne mogu se do kraja složiti...Njihovo biračko telo se topi u skladu sa zakonima biologije. Već na ovim izborima bez Palme i PUPS-a oni ne bi prešli cenzus. Za nekoliko godina to neće moći ni tako. Njima je krajnji čas da se reformišu. Idealnije prilike od ove koju im ukazuje Boris Tadić ne mogu dobiti. No,ja sam krajnje skeptičan da su oni to u stanju.
U slučaju koalicije sa DS-om imaju i rezervno rešenje...Mogu se ujediniti. Pa svaki dan slušamo kako su ideološki i po ciljevima tako slični, da se opcija ujedinjenjenja samo po sebi nameće...o)))
Malo se šalim, ali samo malo...
Spiridon Spiridon 16:20 27.05.2008

DSS: Sutra sporazum za Beograd

najvise puta preporuceni komentar na ovu vest

E, Dačiću, ZAMALO da ispadneš pametan!!!
(Bote Cobe, 27. maj 2008 08:25)


AlexDunja AlexDunja 16:38 27.05.2008

Re: DSS: Sutra sporazum za Beograd

Spiridon
najvise puta preporuceni komentar na ovu vest

E, Dačiću, ZAMALO da ispadneš pametan!!!
(Bote Cobe, 27. maj 2008 08:25)



:))))
nik je genijalan!
die hard die hard 22:28 27.05.2008

Re: DSS: Sutra sporazum za Beograd

nik je genijalan!

Da ti ne rece ne bih ni primetio verovatno.Stvarno najbolji nick :)))
Jelena Milić Jelena Milić 17:25 27.05.2008

obicno ogledalo

ja da cestitam DS i co na rezultatima u vojvodini! uzivam da gledam mircica i vucica kako priznaju poraz!
a da i cestitke licne prirode mojim drugovima

misi v i goranu j!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:28 27.05.2008

Re: obicno ogledalo

Jelena Milić
ja da cestitam DS i co na rezultatima u vojvodini! uzivam da gledam mircica i vucica kako priznaju poraz!
a da i cestitke licne prirode mojim drugovima

misi v i goranu j!

Ma, radikali služe tome da budu poraženi....To je prosto postao obred koji nikako da se potroši...o))
Jelena Milić Jelena Milić 17:32 27.05.2008

Re: obicno ogledalo

pa boga mi ima sanse ako se nastavi ko u vojvodini, ne bih ja to podcenjivala!

a da cestitke i biracima!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:39 27.05.2008

Re: obicno ogledalo

Jelena Milić
pa boga mi ima sanse ako se nastavi ko u vojvodini, ne bih ja to podcenjivala!

a da cestitke i biracima!

Mene samo zanima koliko glasova treba Tadiću da Srbija "krene evropskim putem"...
Mislim, ne radi ništa u pravljenju većine koja ne mora biti SPS.....
Kad bi napravio većinu od PUPS-a, manjina i ZEVS-a...uz manjinsku podršku LDP i Palme....ja bih bio spreman da mu čestitam....
Ali ne vidim kako se ovo može raspetljati a da u septembru i na gradu i u vladi ne bude koalicija DS - DSS - SPS....
Liči li ti ovo na realno ogledalo...o))
Jelena Milić Jelena Milić 17:54 27.05.2008

Re: obicno ogledalo

ma mnogo si se ti opustio od kako sam ja u selidbama i knjizevnosti :) pa su udario sa pricom jesam li vam reko etc...:))

evo sta sam JA rekla maja 3 ove godine

Razuverite me molim vas, ali ja jednostavno još uvek mogu da zamislim vladu DSS-DS i muka mi je od toga.

zivi sam politicki tehnicar
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:59 27.05.2008

Re: obicno ogledalo

Jelena Milić
ma mnogo si se ti opustio od kako sam ja u selidbama i knjizevnosti :) pa su udario sa pricom jesam li vam reko etc...:))

evo sta sam JA rekla maja 3 ove godine

[url=http://blog.b92.net/text/2896/Post%20unakrst/]

Razuverite me molim vas, ali ja jednostavno još uvek mogu da zamislim vladu DSS-DS i muka mi je od toga[/url].

zivi sam politicki tehnicar

Priznajem ti titulu političkoga tehničara...o))
AlexDunja AlexDunja 21:00 27.05.2008

Re: obicno ogledalo


Priznajem ti titulu političkoga tehničara...o))

tako!
moj brat je tehnicar
:)))
Jelena Milić Jelena Milić 21:01 27.05.2008

Re: obicno ogledalo

mala ali tehnicarka :))
AlexDunja AlexDunja 21:41 27.05.2008

Re: obicno ogledalo

mala ali tehnicarka :))

ko zna - zna.
:)))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:14 27.05.2008

Re: obicno ogledalo

Dragec
Mene samo zanima koliko glasova treba Tadiću da Srbija "krene evropskim putem"...


To je bar jasno Dragec: da DS ima apsolutnu vecinu kao i u Vojvodini - sve drugo je presipanje iz supljeg u prazno i stetno za Srbiju. Ali kako se krecu stvari na sledecim izborima ce se valjda i to desiti

pozz
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:20 28.05.2008

Re: obicno ogledalo

Jelena Milić
ja da cestitam DS i co na rezultatima u vojvodini! uzivam da gledam mircica i vucica kako priznaju poraz!
a da i cestitke licne prirode mojim drugovima

misi v i goranu j!

moš i da se preseliš jer te slike ovde neće biti.
grad je već njihov, samo se čeka republika.
pa toma opet predsednik parlamenta.
kakva osveta sujeti tadićevoj!

p.s. a paz da ne gledaš mirčića kao ministra policije.
ništa nije nemoguće.
drug clan drug clan 17:58 27.05.2008

Besmrtni politicari

nakako je vreme pokazalo da politicari na nasoj potickoj estradi prezivljavaju cak i ako objave nekoliko losih projekata uzastopno. Odlaze samo ako to oni zele i to vrlo retko (ponekada ih Hag uzme pod svoje). Setite se samo koliko likova za koje decenijama niko nije glasao jos uvek mozete videti oko skupstine ili vlade. Setite se samo Kostunice koji je deceniju prezivljavao sa manje od 1% biraca
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:01 27.05.2008

Re: Besmrtni politicari

drug clan
nakako je vreme pokazalo da politicari na nasoj potickoj estradi prezivljavaju cak i ako objave nekoliko losih projekata uzastopno. Odlaze samo ako to oni zele i to vrlo retko (ponekada ih Hag uzme pod svoje). Setite se samo koliko likova za koje decenijama niko nije glasao jos uvek mozete videti oko skupstine ili vlade. Setite se samo Kostunice koji je deceniju prezivljavao sa manje od 1% biraca

Šta to govori....da postoje drugi faktori, bitniji od birača.....
Milos M Milos M 18:06 27.05.2008

Re: Besmrtni politicari

Drago sta moze da bude Kostunica u vladi sa DS i SPS? mozda potpredsednik za kosovo?
ne mogu da ga zamislim osim na mestu premijera? sta taj covek ima u sebi pa ubedi i Tadica prosli put i sada Nikolica da bude premijer?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:14 27.05.2008

Re: Besmrtni politicari

Milos M
Drago sta moze da bude Kostunica u vladi sa DS i SPS? mozda potpredsednik za kosovo?
ne mogu da ga zamislim osim na mestu premijera? sta taj covek ima u sebi pa ubedi i Tadica prosli put i sada Nikolica da bude premijer?

On formalno neće biti u toj vladi....Držaće se na visini, distanciran i kao lider DSS pokušati da utiče i docira...
Ali će zato DSS imati policiju i BIA.....
Milos M Milos M 18:21 27.05.2008

Re: Besmrtni politicari

i dalje ce VK kociti sve progresivno!!! iako ne bude premijer! Tadic ovih dana nesto cuti! iz nekog razloga cuti na vladu sps, dss, srs u bgd i drugim gradovima! neki dogovor tu mora da ima!!
Beingness Beingness 18:23 27.05.2008

Ivica Ateh

Lepo poređenje sa princezom Ateh :) Njena sekta Lovaca na snove mi se mnogo dopala, za razliku od Ivicine...

Btw, jedna mala korekcija... nije gledanje u brzo ogledalo samo po sebi vodilo u smrt, nego su njoj pred spavanje sluškinje ispisivale smrtonosna slova na kapke (koja usmrćuju svakog ko ih pročita), da bi se osigurala da je niko neće ubiti na spavanju. I jedno jutro je slučajno pogledala u ogledala nakon što se probudila i bila je umsrćena dvojako - sporo ogledalo (koje je pokazivalo blisku prošlost, btw) joj je prikazalo nju u krevetu kako još spava, pa je sa sopstvenih kapaka u odrazu pročitala slova; brzo ogledalo ju je prikazalo u bliskoj budućnosti u kojoj je već bila mrtva, pa je i tu pročitala slova sa kapaka.

[/ljubitelj Hazarskog rečnika]
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:49 28.05.2008

Re: Ivica Ateh

Hvala Beingness....
mila mila 20:54 27.05.2008

Vidoviti Dragec.....

kad baba Vidana ždrakne u kuglu:))

svi plešu


'el si nestrpljiv Drago, 'el mi se čini po mesečini

:))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:51 28.05.2008

Re: Vidoviti Dragec.....

Sviđa mi se ovo "po mesečini"...o))
pozz
A-ha-ha A-ha-ha 22:58 27.05.2008

Sve više ličimo na Montenegro

A ta vlada "nacionalnoga jedinstva" bi valjda trebalo da uključi sve osim LDP-a i SRS-a. Tako da "politički preživi i Koštunica", da se ne pogleda u "brzo ogledalo"...


Neće politički preživeti Koštunica. Tipujem njegovo povlačenje iz politike.
Neće se zvati "vlada nacionalnog jedinstva" jer je otrcan izraz.
Ovde bih uz LDP i SRS dodao i NS Velje Ilića kao treću partiju koja neće participirati u vlasti.

Sve u svemu polako se bližimo sistemu kakav je u Crnoj Gori.

Imamo našeg Mila, dobar sa svima, večito na vlasti. Opozicija će biti:
- SRS (glume protivtežu ovom režimu, večita opozicija i igraju tu ulogu, imaće i epizodu sa gradonačelnikom Beograda),
- LDP (isključen u startu kao opasan na duže staze, odsečen od svih vidova finansiranja, pokačio se sa svima pa i najmoćnijima --> uništen i vanparlamentaran posle sledećih izbora - bar je takav plan), i
- NS (nepotrebni, previše korumpirani i opterećujući partner, lider im je bahat i nekontrolisan i donosi više štete nego koristi, takođe vanparlamentarni posle sledećih izbora)

DSS vidim "reformisan", bez Koštunice, Samardžića, Lončara i još par jurišnika, savršen partner, i patriote i demokrate, odlično je sarađivati sa njima - pokazano u Beogradu. Nakon epizode sa Vučićem kao gradonačelnikom i Koštuničine ostavke zbog nemogućnosti pravljenja vlade sa Šešeljom, za mesec-dva će smenom Vučića i promenom dresa kupiti sebi mesto u lokalnim samoupravama, a verovatno i u Republici.

Ova vlada će me jako podsećati na onu u Crnoj Gori, mi pučanstvo ćemo živeti sve lepše i lepše, parice od stranih investica će stizati, standard će rasti, kreditčići biti sve primamljiviji, a biće i da se prelije pa da se čuva socijalni mir (mislim na onaj među koalicionim partnerima). Opozicija je totalno diskvalifikovana, kao i ona u Crnoj Gori, koja nikada neće doći na vlast.

Ko zna zašto je to dobro? Verovatno je Srbija umorna od previše trzavica da bi sada žurila negde, da bi nešto talasala i vadila se iz žabokrečine. Idemo polako pravim putem, verovatno brže i bolje nismo ni zaslužili. Ako neko zameri budućoj vlasti da je nesposobna ili korumpirana uvek će imati da pokaže na "opoziciju" da kaže šta nas čeka ako ne budemo srećni što imamo baš njih na vlasti.




Exitus Letalis Exitus Letalis 16:25 28.05.2008

Re: Sve više ličimo na Montenegro

Neće politički preživeti Koštunica. Tipujem njegovo povlačenje iz politike.
Neće se zvati "vlada nacionalnog jedinstva" jer je otrcan izraz.
Ovde bih uz LDP i SRS dodao i NS Velje Ilića kao treću partiju koja neće participirati u vlasti.

ma nema govora da će ds praviti vladu.
dogovor na nivou grada je već pao - srs, dss-ns, sps, pups, jss.
to je gotovo.
tako će da bude i na republici.

ja jeva čekam leba za tri dinara i ulje za 11.
juče mi na pijaci reče seljak koji inače prodaje salatu po 5 banki komad, da je najbolje bilo
za vreme slobe. on je lično delio ulje po 11 dinara.
petar.bg petar.bg 07:04 28.05.2008

Ivica i menjanje dlake&cudi

Ne bih da kvarim zurku ali ima nekoliko neprijatnih cinjenica. Na osnovu cega mnogi blogeri ovde misle da ljudi koji su do srzi u POGLEDU NA SVET kakav zahteva pripadnost SPS-u, DSS-u i slicnima, uopste menjaju svoje zivotne (ne politicke - zivotne!) stavove kao da imaju stepen racionalnosti kao mi (ja bar)? Ono sto je meni skroz normalno njima nije - oni misle obrnuto. Pa ja u svojoj familiji imam takve. Jel' mislite da ce soc int ili teorije o menjanju imagea iliti "da operem biografiju" na njih uticati kao argumenti? Pa oni ni u snu ne misle da nesto tu treba da ribaju: garantujem da su ubedjeni - a citate valjda sta traze (milosevici, dragoljubi i slicni su jelte nevini ko majka tereza pa da prekinemo njihov progon...), da su postupali u svacijem interesu - ne salim se, stvarno mislim da su ubedjeni u to, dakle ne u svom samo nego u svacijem interesu - i da njima treba da se izvinimo sto su nas tukli pa da oni onda zapuse nos i sednu sa nama. Da ne bude zabune: nisam LDP fanatik i mislim da treba da DS oformi vladu sa SPS. Samo, odakle vam ideja da SPS zaista to zeli? Jel mislite da su oni racionalni a uradili su 90-ih sve suprotno od racionalnog i jos se veselili pri tom - poslednji put posle Kumanova a malo pre toga na beogradskim mostovima, uz ruske pesmice. Kako ocekujete racionalnost i neko iole savremeno gledanje na stvari od ljudi koji cine vrhunsku izdaju ove drzave: proslavljaju izborne rezultate uz ruske pesme (kakalinj drugovi...), trce u Moskvu po "praviljnje stavove" i slicno? Mislim da su se analiticari mnogo zaleteli kada ocekuju racionalne postupke od SPS-a, a bogami ne manje od Krkobaje i Palme. Palmu ce namiriti - finansije su cudo jedno a Jagodina je mala, ne trazi mnogo para a Palma ionako dobro zna da ima sta da trazi samo tamo. O penzioneru procitajte malo u novom Vremenu i valjda ce biti sve jasno - taj je u dusi SPS a u glavi negde daleko u Moskvi.

Ajde bre ljudi. Ta ekipa je do srzi, i kostane i mozdane, u crvenom i na istoku i tu ce ostati. Lepo je Mira M. rekla, oni nece otici sa vlasti ako ne moraju. A doci ce na vlast samo ako ikako mogu. Budjenje drustvo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:40 28.05.2008

Evo...

Evo na šta bi ličila ta "reformska vlada" sa SPS-om....
Mrkonjić: Osloboditi Milanovića
28. maj 2008. | 08:16 | Izvor: Beta, Tanjug
Beograd -- Milutin Mrkonjić izjavio da je preduslov SPS-a za formiranje vlade prestanak progona porodice Milošević, kao i da se oslobodi bivši direktor RTS-a Dragoljub Milanović.
sonja k. sonja k. 08:58 28.05.2008

Re: Evo...

Drago Kovacevic
Evo na šta bi ličila ta "reformska vlada" sa SPS-om....
Mrkonjić: Osloboditi Milanovića
28. maj 2008. | 08:16 | Izvor: Beta, Tanjug
Beograd -- Milutin Mrkonjić izjavio da je preduslov SPS-a za formiranje vlade prestanak progona porodice Milošević, kao i da se oslobodi bivši direktor RTS-a Dragoljub Milanović.


jutro drago
razmisljam gde da potrosim onih 200 jura koje si izgubio na ds sps dss ; )
nego Drago jel to LDP podrzava?
A DS ima ideologiju. Identicnu. Vole MIru i Marka, a najvise Milanovica, pa to ti je....
Masala.
jutarnja bljaksa

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:07 28.05.2008

Re: Evo...

sonja k.
Drago Kovacevic
Evo na šta bi ličila ta "reformska vlada" sa SPS-om....
Mrkonjić: Osloboditi Milanovića
28. maj 2008. | 08:16 | Izvor: Beta, Tanjug
Beograd -- Milutin Mrkonjić izjavio da je preduslov SPS-a za formiranje vlade prestanak progona porodice Milošević, kao i da se oslobodi bivši direktor RTS-a Dragoljub Milanović.


jutro drago
razmisljam gde da potrosim onih 200 jura koje si izgubio na ds sps dss ; )
nego Drago jel to LDP podrzava?
A DS ima ideologiju. Identicnu. Vole MIru i Marka, a najvise Milanovica, pa to ti je....
Masala.
jutarnja bljaksa


Jutro Sonja...o))
Sve ide ka koaliciji DS, DSS, SPS....
Samo se malo strpi, septembar nije daleko...
sonja k. sonja k. 09:14 28.05.2008

Re: Evo...

ti drago mora da si na soku od zove : )
ajd moze i u dinarima, a dobices i popust
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:38 28.05.2008

Re: Evo...

sonja k.
ti drago mora da si na soku od zove : )
ajd moze i u dinarima, a dobices i popust

Hahahaha......neće trebati popust....
Ovo možemo detaljno raspraviti u septembru, kad malo zahladi..o))
sonja k. sonja k. 09:56 28.05.2008

Re: Evo...

e drago
nerviram se jako
svi moji cute, izludeli ih spinovanjem, mozak u zick-zack, a najcesce u leru
zato ajd mi ti lebati kazi kako izgleda taj tvoj septembarski scenario - DS guta zabu veliku ko slon, docekuje Miru i Marka na aerodromu, LDP iza njih nosi karanfile, ispred Kostunica jase mister Ponija, na celu SPC, minut cutanja za pokojnika - Milanovic kadrira, skljoc.
el tako?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:13 28.05.2008

Re: Evo...

sonja k.
e drago
nerviram se jako
svi moji cute, izludeli ih spinovanjem, mozak u zick-zack, a najcesce u leru
zato ajd mi ti lebati kazi kako izgleda taj tvoj septembarski scenario - DS guta zabu veliku ko slon, docekuje Miru i Marka na aerodromu, LDP iza njih nosi karanfile, ispred Kostunica jase mister Ponija, na celu SPC, minut cutanja za pokojnika - Milanovic kadrira, skljoc.
el tako?

Ne, LDP ne guta ništa.....Čedina izjava je bila preventivne prirode....Zna da DSS ulazi u vladu i onom izjavom je otežao realizaciju tog scenarija...hteo je reći, evo ne morate sa DSS-om. Dakle, hteo je da ne posluži DS-u kao izgovor za novi brak sa Koštunicom.
Čeka nas "vlada nacionalnog jedinstva" i bratska sabornost...ovo što gledamo je samo tehnika dolaska do te vlade...
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:30 28.05.2008

Re: Evo...

Ne, LDP ne guta ništa.....Čedina izjava je bila preventivne prirode....Zna da DSS ulazi u vladu i onom izjavom je otežao realizaciju tog scenarija...hteo je reći, evo ne morate sa DSS-om. Dakle, hteo je da ne posluži DS-u kao izgovor za novi brak sa Koštunicom.
Čeka nas "vlada nacionalnog jedinstva" i bratska sabornost...ovo što gledamo je samo tehnika dolaska do te vlade...

čekaj bre drago, da se nisi zaneo. pa kako ulazi u vladu kad su na gradu već ušli sa radikalima i spsom.
jel to oće ds ko sa karikature.
nema ono - mora isto i na republici i na pokrajini i u gradu.
što nema?
ko je odustao?
ja naviše volem principijelne ljude.
kao ove iz ds.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:36 28.05.2008

Re: Evo...

Exitus Letalis
Ne, LDP ne guta ništa.....Čedina izjava je bila preventivne prirode....Zna da DSS ulazi u vladu i onom izjavom je otežao realizaciju tog scenarija...hteo je reći, evo ne morate sa DSS-om. Dakle, hteo je da ne posluži DS-u kao izgovor za novi brak sa Koštunicom.
Čeka nas "vlada nacionalnog jedinstva" i bratska sabornost...ovo što gledamo je samo tehnika dolaska do te vlade...

čekaj bre drago, da se nisi zaneo. pa kako ulazi u vladu kad su na gradu već ušli sa radikalima i spsom.
jel to oće ds ko sa karikature.
nema ono - mora isto i na republici i na pokrajini i u gradu.
što nema?
ko je odustao?
ja naviše volem principijelne ljude.
kao ove iz ds.

Pa Jasna, oni su ista ekipa koja dogovorno deli plen..Vrlo lojalni jedni drugima....
Samo da ti kažem...Kad su oni "tadićevci" krenuli u prevetivne "proteste" protiv radikalske vlasti, moglo se naslutiti da je onaj ko ih šalje znao šta sledi....
Gde su danas, što ne protestuju...
Ustav je tačka kojom su oni preuzeli Srbiju zajedno....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana