Budućnost| Društvo| Planeta| Zabava| Život

Pre prskanja Ubikom probati sledeće…

Milan Novković RSS / 18.11.2023. u 14:11

... zagrevanje uz pomoć vežbi za dobijanje žutog pojasa treći dan u opisivanju naših unutrašnjih mentalnih stanja uz pomoć pisane ili govorne reči (fali treće "uz pomoć", al ajde) ...

 Academia.20289.jpg

... pranje posuđa ili peglanje uz pomoć izvlačenja zlatnog moralnog imperativa koji će nam ispuniti bar jednu želju uz pomoć koncepta gde je Bog napravio raj na Zemlji da bi nepažnjom na dotičnoj zaglavio u ludnici, pošto je zaboravio da instalira Norton, iz koje ga spašava sin Lucifer kojeg je prognao da vodi R&D department jedne od firmi iz svog portfolija, hiljadama godina, uz pomoć ludaka ...

 

... pa završno jodlovanje gde smo ovladali sviranjem instrumenta i komponovanjem do te mere da ćemo dobiti 3+ ocenu po bar 3+ kriterijuma iz donje liste od bar 3+ profesora ... bez ičije pomoći 

Komponovanje.20290.png 

 

Atačmenti



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 00:04 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Pa Koeljo je mudar i pohvala za lukave, a Andrića lukavi najčešće zloupotrebljavaju. Mešu sam izostavio iz poštovanja, da ga vonabi Austrougari ne bi zloupotrebljavali kao Bosanca kad nemaju za šta drugo da se uhvate.



Dobro, podapneš pet puta, mudar prvo strpljiv, ajde nije ljudski da mislim loše, pustiću ga da se dozove pameti, i čeka, čeka, preživi, svaki put izvuče živu glavu..


I jedan dan ti postavi onu zamku za medvjede kad kreneš podapeti da uhvati nogu i otkine je, i ostavi te na snijegu da iskrvariš, taman da privučeš divlje svinje da te tranžiraju..


Tako radi mudar čovjek, zamisli svijet u kojem više nema mudraca jer su svi slomili vrat na tvoje podapinjanje ili tebi sličnih kvazi ljudi?

freehand freehand 00:13 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

pustiću ga da se dozove pameti


tessa1 tessa1 00:30 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Hm, da li je despot pametan ili mudar u carevini? Čovječe, čovječe na šta ja vrijeme trošim, od sutra nova pravila. :)


I lisica u basni nadlukavi zeca, ah, ne, nadmudri..
tessa1 tessa1 00:31 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Tolika je propast da mi ne pada na pamet, ovo zlato :), nikakva numera, muzička, propratna. :)
zoja444 zoja444 06:53 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

lisica je lukava, a sova je mudra. tessa, na koju te zivotinju ja asociram? nije pitanje izbora izmedju ove dve. nikako da nadjem taj test ko je moja spiritualna zivotinja. spiritus, ti si mi kao drugarica... igra staklenih perli
tessa1 tessa1 08:00 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

lisica je lukava, a sova je mudra.


Mačka je mudra. Prepredena. Mačka je kraljica mudrosti, kakva sova, jel mačke jedu sove? :)


Zoja, i lukavost je znanje kad ste već toliko doslovni. Zamisli mudrog čovjeka koji nema dva izlaza kao lisica u basni?



na koju te zivotinju ja asociram? nije pitanje izbora izmedju ove dve. nikako da nadjem taj test ko je moja spiritualna zivotinja. spiritus, ti si mi kao drugarica... igra staklenih perli


Hm, moje vrijeme spavanja je do 22.00, tako da sam jutros neupotrebljiva. :)



Sjetih se pjesme od sinoć tj noćas, ček nađem,




zoja444 zoja444 08:41 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

macka loveci sovu zaglavi na drvetu sa kog ne zna sama da sidje, i onda bez prestanka zavija maceci, i onda posle tako 3 dana, jedva namole vatrogasce da je spasu.
tessa1 tessa1 08:59 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

macka loveci sovu zaglavi na drvetu sa kog ne zna sama da sidje, i onda bez prestanka zavija maceci, i onda posle tako 3 dana, jedva namole vatrogasce da je spasu.


Jeste, dok pametan i blento pas skakuće oko drveta.


Basnu o mački i sovi je inače pisao jež pjesnik amater? :)


Prvo, sova ili noćna grabljivica kako joj ime kaže ne uklapa se u vašu sliku crno-bijelog svijeta o mudracima učenim, skromnim i nenasilnim ljudima.. dođe kralj kod dvorskog mudraca i pita ga za savjet, on kaže: ne znam, idite kod vještice, ona je mudrija.. Vještica tih dan na odmoru, otišla na Azurnu obalu, naravno,

I kralju problem riješi dvorska luda..


Drugo, mudar čovjek tj pisac dodjelio je sovi mudrost tako tromoj i lijenoj gore na drvetu, zašto,

1. siguran da je besposlena cijeli dan, spava na grani (zelenog bora:)

2. po noći pokazuje pravo lice, na sreću druge životinje tada spavaju

3. njegov favorit je bila mačka ali previše je to za samo pametne ljude


Potreban je neko, sova, na zelenoj grani od bora među životinjama, neko ko od gore vidi sve, kao čovjeku i romantizovano vjeće staraca i mudrac dvorski savjetnik koji uči kraljevsku djecu samo bjelu magiju..

Basnu je pisao čovjek, mudar. U životu lisica pojede sovu, počasti se, i obratno?.. Zatim, mačka ima devet života, šta je provesti jedno prijepodne na drvetu jer joj sova taj dan umakla..


zoja444 zoja444 09:12 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

to da macka ima 9 zivota moze ti potvrditi osoba kojoj je macka, loveci sta?, pala sa 8.sprata. sahranjena tajno na kosutnjaku.
tessa1 tessa1 09:15 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Zoja, meni se činí da vi prisustvujete revoluciji misli. :))


I ajde sad da poentiram, mudar čovjek malo otkriva, tek onoliko da ga ne spale na lomači ili ne skrate za glavu..
zoja444 zoja444 09:19 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

ne znam sto neke zene zele da budu zle vestice a ne dobre vile. dok je vestica na azurnoj obali, dobra vila ce skuvati pasulj, corbast ili prebranac, sarmu, gulas, paprikas...
zoja444 zoja444 09:26 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

revolucionarna misao za ovo jutro: sta da ti pricam, kad sve znas...
tessa1 tessa1 09:39 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Dekodiranje stvarnosti. :)

.. počela sam juče ujutru sa hormonima i otvaranjem u šahu.


Dekodiranje stvarnosti je kao naslov jednog dobrog i mudrog erotskog trilera. :))
Milan Novković Milan Novković 10:21 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

tessa1
macka loveci sovu zaglavi na drvetu sa kog ne zna sama da sidje, i onda bez prestanka zavija maceci, i onda posle tako 3 dana, jedva namole vatrogasce da je spasu.


Jeste, dok pametan i blento pas skakuće oko drveta.


Basnu o mački i sovi je inače pisao jež pjesnik amater? :)


Prvo, sova ili noćna grabljivica kako joj ime kaže ne uklapa se u vašu sliku crno-bijelog svijeta o mudracima učenim, skromnim i nenasilnim ljudima.. dođe kralj kod dvorskog mudraca i pita ga za savjet, on kaže: ne znam, idite kod vještice, ona je mudrija.. Vještica tih dan na odmoru, otišla na Azurnu obalu, naravno,

I kralju problem riješi dvorska luda..


Drugo, mudar čovjek tj pisac dodjelio je sovi mudrost tako tromoj i lijenoj gore na drvetu, zašto,

1. siguran da je besposlena cijeli dan, spava na grani (zelenog bora:)

2. po noći pokazuje pravo lice, na sreću druge životinje tada spavaju

3. njegov favorit je bila mačka ali previše je to za samo pametne ljude


Potreban je neko, sova, na zelenoj grani od bora među životinjama, neko ko od gore vidi sve, kao čovjeku i romantizovano vjeće staraca i mudrac dvorski savjetnik koji uči kraljevsku djecu samo bjelu magiju..

Basnu je pisao čovjek, mudar. U životu lisica pojede sovu, počasti se, i obratno?.. Zatim, mačka ima devet života, šta je provesti jedno prijepodne na drvetu jer joj sova taj dan umakla..



Malopre žena i ja gledamo našeg mačka. Ja ga zovem tupko-glupko i pitam ženu (ona pamti sve) da li smo ikad imali pametnog mužjaka. Kaže n, iako je ona u 60 godina sećanja, a uvek imala bar jednu mačku u kući (ups, možda ne na Voždovcu, tu je imala dobermana i on bi im, ako bi ih stigao, u sekundama polomio kičmu). Kaže samo je jednom imala jednog mužjaka Sijamca da je bio iole pametan.

Ovaj sada, Bendži, je mešavina sibirca i bengalke, ili obrnuto. Voli kišu i bukvalno istrčva napolje kako se kvari vreme, osim ako nije previše hladno, i ima čudan profil što se tiče hrabrosti: jednog dana ne sme da izađe iz kuće od straha pošto ispadne ona četka iz oluka (da se ne natalože lišće, a da može da teče voda), a drugog dana kidiše na lisicu napolje - živuljkama je uopšte strah i trepet, dosta krupan, a od neživog ume da zamre od straha.

Nije na vašu temu ali je relativno blisko asocijativno:

The Hedgehog and the Fox: An Essay on Tolstoy's View of History - Isaiah Berlin

"... The title is a reference to a fragment attributed to the Ancient Greek poet Archilochus: πόλλ' οἶδ' ἀλώπηξ, ἀλλ' ἐχῖνος ἓν μέγα ("a fox knows many things, but a hedgehog knows one big thing". In Erasmus's Adagia from 1500, the expression is recorded as Multa novit vulpes, verum echinus unum magnum. (The fable of The Fox and the Cat embodies the same idea.)

Berlin expands upon this idea to divide writers and thinkers into two categories: hedgehogs, who view the world through the lens of a single defining idea (examples given include Plato, Lucretius, Dante Alighieri, Blaise Pascal, Georg Wilhelm Friedrich Hegel, Fyodor Dostoyevsky, Friedrich Nietzsche, Henrik Ibsen, Marcel Proust and Fernand Braudel), and foxes, who draw on a wide variety of experiences and for whom the world cannot be boiled down to a single idea (examples given include Herodotus, Aristotle, Desiderius Erasmus, William Shakespeare, Michel de Montaigne, Molière, Johann Wolfgang Goethe, Aleksandr Pushkin, Honoré de Balzac, James Joyce and Philip Warren Anderson).

Turning to Leo Tolstoy, Berlin contends that at first glance, Tolstoy escapes definition into one of the two groups. ...
"

Iskopirao delić sa Wikipedije, a knjižica je inače majušna, za čas se pročita - mene jako davno inspirisala, čak i blog napisao o tome.
Milan Novković Milan Novković 10:36 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

tessa1
Dekodiranje stvarnosti. :)

.. počela sam juče ujutru sa hormonima i otvaranjem u šahu.


Dekodiranje stvarnosti je kao naslov jednog dobrog i mudrog erotskog trilera. :))


Jel stvarno, il "polaziš" od Decoding Reality: The Universe as Quantum Information (mislim da je isto davno Draganče napisao blog)

Cool je V Vedral al mene je polatko ta oksfordska grupa počela za zamara kako sam počeo pažljivije da pratim D Deutschea na Tviteru, pa tamo jednog junošu slovenca koji je jako inteligentan, al meni tipična slovenačka intelektualna škola gde je raw IQ jako visok, a efektivni nekim čudo ne baš - tj puca bizarluke na sve strane (ja često potežem NE-mizoginu sintagmu kroz Beograđanku što je sa 15 godina isčitavala Ničea - go figure - a nije mizogina pošto nas dečake u tim mladostima, šta znam, aj da dodam u to i 20te, dramatično više interesuju devojčice od dečaka, a dečake prosto gledamo kroz dihotomiju finidečko-dalćepreonmenirazbitiglavuilijanjemu
tessa1 tessa1 10:40 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Malopre žena i ja gledamo našeg mačka. Ja ga zovem tupko-glupko i pitam ženu (ona pamti sve) da li smo ikad imali pametnog mužjaka. Kaže n, iako je ona u 60 godina sećanja, a uvek imala bar jednu mačku u kući (ups, možda ne na Voždovcu, tu je imala dobermana i on bi im, ako bi ih stigao, u sekundama polomio kičmu). Kaže samo je jednom imala jednog mužjaka Sijamca da je bio iole pametan.

Ovaj sada, Bendži, je mešavina sibirca i bengalke, ili obrnuto. Voli kišu i bukvalno istrčva napolje kako se kvari vreme, osim ako nije previše hladno, i ima čudan profil što se tiče hrabrosti: jednog dana ne sme da izađe iz kuće od straha pošto ispadne ona četka iz oluka (da se ne natalože lišće, a da može da teče voda), a drugog dana kidiše na lisicu napolje - živuljkama je uopšte strah i trepet, dosta krupan, a od neživog ume da zamre od straha.

Nije na vašu temu ali je relativno blisko asocijativno:

The Hedgehog and the Fox: An Essay on Tolstoy's View of History - Isaiah Berlin

"... The title is a reference to a fragment attributed to the Ancient Greek poet Archilochus: πόλλ' οἶδ' ἀλώπηξ, ἀλλ' ἐχῖνος ἓν μέγα ("a fox knows many things, but a hedgehog knows one big thing". In Erasmus's Adagia from 1500, the expression is recorded as Multa novit vulpes, verum echinus unum magnum. (The fable of The Fox and the Cat embodies the same idea.)

Berlin expands upon this idea to divide writers and thinkers into two categories: hedgehogs, who view the world through the lens of a single defining idea (examples given include Plato, Lucretius, Dante Alighieri, Blaise Pascal, Georg Wilhelm Friedrich Hegel, Fyodor Dostoyevsky, Friedrich Nietzsche, Henrik Ibsen, Marcel Proust and Fernand Braudel), and foxes, who draw on a wide variety of experiences and for whom the world cannot be boiled down to a single idea (examples given include Herodotus, Aristotle, Desiderius Erasmus, William Shakespeare, Michel de Montaigne, Molière, Johann Wolfgang Goethe, Aleksandr Pushkin, Honoré de Balzac, James Joyce and Philip Warren Anderson).

Turning to Leo Tolstoy, Berlin contends that at first glance, Tolstoy escapes definition into one of the two groups. ..."

Iskopirao delić sa Wikipedije, a knjižica je inače majušna, za čas se pročita - mene jako davno inspirisala, čak i blog napisao o tome.



Ma sjajno, postavio si nove koordinate. :)



Hm, razmišljam, 90% ovoga što pišem ne znam odakle znam…


Šta mi je u mislima trenutno,

- taktika je u domenu lukavstva, ne skromnosti i dobrote

- i šah i uloviti ribu ispod 30cm debelog sloja leda na jezeru je taktika..

- izvor mudrosti nema radno vrijeme i ne zakupi ga sotona samo subotom..



Skromnost, ali to je neozbiljno.

Danas su ljudi skromni da bi neko pomislio da su i mudri.


Odricanje na putu spoznaje nije fraza s namjerom da ti neko slomi nogu jer: mudar čovjek bla, bla..

Skromnost je za mudrog čovjeka ovo što rekoh na kraju: ne otkriva mnogo.. ne zato što je skroman nego da bi preživo, mudri ljudi se i ne bave skromnošću iz Pepeljuge, ne pokraštavaju okolo razmetljive milionere jer će završiti neslavno..

I kad spomenuh Pepeljugu i ona je iz čovjekove glave, nije pisao jež bajku o nadi.. djevojčica iz pepela postaje princeza, zašto nije pješke išla na bal ili bicklom, nego zlatnim veoma, veoma neskromnim kočijama?



p.s. Odoh u poštu, paket je stigao u ponedeljak… e da, šta ti je proklet čovjek sad mi misli odlutaše na poštansku kočiju i kaubojce :))
tessa1 tessa1 10:41 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Jel stvarno, il "polaziš" od Decoding Reality: The Universe as Quantum Information (mislim da je isto davno Draganče napisao blog)

Cool je V Vedral al mene je polatko ta oksfordska grupa počela za zamara kako sam počeo pažljivije da pratim D Deutschea na Tviteru, pa tamo jednog junošu slovenca koji je jako inteligentan, al meni tipična slovenačka intelektualna škola gde je raw IQ jako visok, a efektivni nekim čudo ne baš - tj puca bizarluke na sve strane (ja često potežem NE-mizoginu sintagmu kroz Beograđanku što je sa 15 godina isčitavala Ničea - go figure - a nije mizogina pošto nas dečake u tim mladostima, šta znam, aj da dodam u to i 20te, dramatično više interesuju devojčice od dečaka, a dečake prosto gledamo kroz dihotomiju finidečko-dalćepreonmenirazbitiglavuilijanjemu


:))


Milane, moram razmisliti o svemu. :)
zoja444 zoja444 11:03 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

prva pomoc bez razmisljanja za sve ljude. apetube.com
Milan Novković Milan Novković 11:03 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

tessa1
Malopre žena i ja gledamo našeg mačka. Ja ga zovem tupko-glupko i pitam ženu (ona pamti sve) da li smo ikad imali pametnog mužjaka. Kaže n, iako je ona u 60 godina sećanja, a uvek imala bar jednu mačku u kući (ups, možda ne na Voždovcu, tu je imala dobermana i on bi im, ako bi ih stigao, u sekundama polomio kičmu). Kaže samo je jednom imala jednog mužjaka Sijamca da je bio iole pametan.

Ovaj sada, Bendži, je mešavina sibirca i bengalke, ili obrnuto. Voli kišu i bukvalno istrčva napolje kako se kvari vreme, osim ako nije previše hladno, i ima čudan profil što se tiče hrabrosti: jednog dana ne sme da izađe iz kuće od straha pošto ispadne ona četka iz oluka (da se ne natalože lišće, a da može da teče voda), a drugog dana kidiše na lisicu napolje - živuljkama je uopšte strah i trepet, dosta krupan, a od neživog ume da zamre od straha.

Nije na vašu temu ali je relativno blisko asocijativno:

The Hedgehog and the Fox: An Essay on Tolstoy's View of History - Isaiah Berlin

"... The title is a reference to a fragment attributed to the Ancient Greek poet Archilochus: πόλλ' οἶδ' ἀλώπηξ, ἀλλ' ἐχῖνος ἓν μέγα ("a fox knows many things, but a hedgehog knows one big thing". In Erasmus's Adagia from 1500, the expression is recorded as Multa novit vulpes, verum echinus unum magnum. (The fable of The Fox and the Cat embodies the same idea.)

Berlin expands upon this idea to divide writers and thinkers into two categories: hedgehogs, who view the world through the lens of a single defining idea (examples given include Plato, Lucretius, Dante Alighieri, Blaise Pascal, Georg Wilhelm Friedrich Hegel, Fyodor Dostoyevsky, Friedrich Nietzsche, Henrik Ibsen, Marcel Proust and Fernand Braudel), and foxes, who draw on a wide variety of experiences and for whom the world cannot be boiled down to a single idea (examples given include Herodotus, Aristotle, Desiderius Erasmus, William Shakespeare, Michel de Montaigne, Molière, Johann Wolfgang Goethe, Aleksandr Pushkin, Honoré de Balzac, James Joyce and Philip Warren Anderson).

Turning to Leo Tolstoy, Berlin contends that at first glance, Tolstoy escapes definition into one of the two groups. ..."

Iskopirao delić sa Wikipedije, a knjižica je inače majušna, za čas se pročita - mene jako davno inspirisala, čak i blog napisao o tome.



Ma sjajno, postavio si nove koordinate. :)



Hm, razmišljam, 90% ovoga što pišem ne znam odakle znam…


Šta mi je u mislima trenutno,

- taktika je u domenu lukavstva, ne skromnosti i dobrote

- I šah i uloviti ribu ispod 30cm debelog sloja leda na jezeru je taktika..

- Izvor mudrosti nema radno vrijeme i ne zakupi ga sotona samo subotom..



Skromnost, ali to je neozbiljno.

Danas su ljudi skromni da bi neko pomislio da su i mudri.

Odricanje na putu spoznaje nije fraza s namjerom da ti neko slomi nogu jer: mudar čovjek bla, bla..

Skromnost je za mudrog čovjeka ovo što rekoh na kraju: ne otkriva mnogo.. ne zato što je skroman nego da bi preživo, mudri ljudi se i ne bave skromnošću iz Pepeljuge, ne pokraštavaju okolo razmetljive milionere jer će završiti neslavno..

I kad spomenuh Pepeljugu i ona je iz čovjekove glave, nije pisao jež bajku o nadi.. djevojčica iz pepela postaje princeza, zašto nije pješke išla na bal ili bicklom, nego zlatnim veoma, veoma neskromnim kočijama?



p.s. Odoh u poštu, paket je stigao u ponedeljak… e da, šta ti je proklet čovjek sad mi misli odlutaše na poštansku kočiju i kaubojce :))


U principu loša serija, al ja umem da gledam loše s velikim uživanjem, zbog sitnica - Lucifera odgledao 1.x puta gde mislim da je x veće od 5, tj na razne preskoke



Ovaj klip je nastavak prethodnog, tj on joj uzvraća favour, nego u maniru ladies first ...


zoja444 zoja444 11:14 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

najmudriji na ovom blogu je g.cer. ne iz knjiga i filmova vec iz zivota.
zoja444 zoja444 11:18 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

i zanimljivo mi je to kako ljudi ne veruju u boga a veruju u satanu. zar njih dvojica nisu u toj jednoj prici u kompletu?
Milan Novković Milan Novković 11:20 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

zoja444
najmudriji na ovom blogu je g.cer. ne iz knjiga i filmova vec iz zivota.

Na blogu sve mudrac do mudraca, a u životu sve go kamiondžija
Milan Novković Milan Novković 11:25 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

zoja444
i zanimljivo mi je to kako ljudi ne veruju u boga a veruju u satanu. zar njih dvojica nisu u toj jednoj prici u kompletu?

Kako misliš ne veruju?!

Predispozicija za verovanje u boga je evolutivna. Najkraći opis razloga je to što se rađamo relativno prazni i nemoćni, imam razne sitne probleme kao bebe i kako još nismo dovoljno veliki da vidimo kako, samo rpimetimo da problemi čudom nestaju - tu iznad i oko glave nam je uglavnom mama pa je ona prva personifikacija boginje, bukvalno.

Ima i interesantnih ekperimenata na tu temu sa bebama i jako malom decom.

Kasnije - ide bućkuriš polako, verujemo u sve i svašta, ne verujemo u ništa, mešamo i brkamo od konteksta do konteksta, a i bar da je svet oko nas statičan pa da udahnemo i "skoncentrišemo" se, nego i sve teče
zoja444 zoja444 11:28 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

jedino se maksa izjasnio da je kamiondzija zarobljen u telu programera. sad dal je go ili nije, ne znam. spominjao je majice kratkih rukava.
zoja444 zoja444 11:36 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

jutros su neki pricali, da po novim istrazivanjima, dete se ne radja kao tabula raza, vec da se nesto dogadja i u prenatalnom periodu. tek sam se probudila bila, samo sam to zapamtila.
Milan Novković Milan Novković 12:21 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

zoja444
jutros su neki pricali, da po novim istrazivanjima, dete se ne radja kao tabula raza, vec da se nesto dogadja i u prenatalnom periodu. tek sam se probudila bila, samo sam to zapamtila.

To da se mi ne rađamo kao prazne table nije novo, staro je dosta decenija - "odoka" 5-10 decenija.

Već i prosta bihevioural-genetička analiza jednojajčanih blizanaca koji su od rođenja otišli različitim putevima to pokazuje.

Neko može da kaže ok, ali mi se rađamo sa "predispozicijama", na koje se tek kasnije "nadogradimo" stvarnim znanjima, dorađenim talentima itd.

Ni to više nije argument pošto u našim "nivoima" svesti i znanja ne samo da ne postoje preošte granice, nego su često jako nejasne i izlaze i iz "domena" neuronog, tj bitan je i "ostatak" tela sve sa hemijom.

Ili, samo genetski mi se razlikujemo samo oko 1% od šimpanzi, a razlika, iako na prvi pogled različitija nego što jeste, i dalje jeste ogromna.

Na primer, razni Čomski, Pinkeri itd sugerišu da smo već pri rođenju "uvezani" za procesiranje jezika. Zamisli da nismo, i da smo samo u jezičkom smislu mutavi ko šimpanze, pa toliko i sposobni da čujemo druge (iako nam se ponekad na blogu čini da ne odskačemo previše od šimpanzi) - drastično bi nam opale sve intelektualne mogućnosti na nivoe žestoko tamo ispod nekih pećinskih ljudi, oni bi bili razni Tolstojevski za nas
tessa1 tessa1 12:35 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

i zanimljivo mi je to kako ljudi ne veruju u boga a veruju u satanu. zar njih dvojica nisu u toj jednoj prici u kompletu?



Meni je interesantnije što će ljudi trubu koju nosi Arhangel Gavrilo povezati sa dobrim vjestima, donosi vjesti, blagovjesti.


Truba u stvari prevashodno poziva nebeske sile u rat, najavljuje Sudnji dan.. anđele sa sabljama (?), i odmah da se ogradim, Gavrilo jeste naš onaj izBosne, Princip,

Ovaj Gavrilo je svih religija glasnik, i Muhamedu se javio u snu..


Ma samo kažem, imaš ovde morona, zbroje dva i dva, pa da, agresivan je Gavrilo zato sto je Srbin iz Bosne, seljoberija..


Pasus je umnogome uticao na moj hajde kažem pogled na islam tj konkretno da priča u prvi mah nije proizvela očekivan utisak..







tessa1 tessa1 12:36 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Sjetih se i ovih detalja,


"My personal favorite artwork in the church is the sculptural group showing the martyrdom of St. John Nepomuk."

St. Peter’s Church, mučeništvo je satiranje toljagom (?)


tessa1 tessa1 12:37 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

tu iznad i oko glave nam je uglavnom mama pa je ona prva personifikacija boginje, bukvalno.

Na sreću, zamisli da vidi sovu umjesto majke boginje. :)
tessa1 tessa1 12:39 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

U principu loša serija, al ja umem da gledam loše s velikim uživanjem

Da, ovo sam već čula negdje.


zbog sitnica - Lucifera odgledao 1.x puta gde mislim da je x veće od 5, tj na razne preskoke


Sitnice su cjenim vođenje ljubavi? :)
Milan Novković Milan Novković 15:29 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

tessa1
U principu loša serija, al ja umem da gledam loše s velikim uživanjem

Da, ovo sam već čula negdje.


zbog sitnica - Lucifera odgledao 1.x puta gde mislim da je x veće od 5, tj na razne preskoke


Sitnice su cjenim vođenje ljubavi? :)

Jedna od

Super fora je kad plaća ženu psihijatra uslugama

A ona je opičena na svoj način - Harward lady u Suits, a ovde sam pre neki dan priložio klip gde u Luciferu pomažu Bogu da pobegne iz ludnice na zemlji - ona na kraju klipa, pošto ih Lucifer upozna, klanja bogu a on kaže kako ne mora, rukovanje je dovoljno ...

... sa malo mašte ovakvih caka ima na tone

On, btw, ne ume da laže, a naravno da mu niko ne veruje, ...

Mi ga u familiji obaška gotivimo zbog prethodne serije, jako popularne u UK - Miranda, mlađa nam ćerka donela u kuću (zna sve dijaloge, svih glumaca, svake epizode napamet) gde on glumi polu-zbunjenog vlasnika puba i zaljubljen je u Mirandu, višu od 50% muškaraca, i širu u ramenima od 85% muškaraca - nju smo išli da gledamo i u .... kako se zvaše, 3x veće od beogradse arene u južnoistočnom Londonu - ona ogromna dal milenijum ili slično kupola, pardon, olimpijske igre, po kojoj i po krovu možeš da šetaš.




promoter promoter 17:18 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

zoja444
ne znam sto neke zene zele da budu zle vestice a ne dobre vile. dok je vestica na azurnoj obali, dobra vila ce skuvati pasulj, corbast ili prebranac, sarmu, gulas, paprikas...

Sve moja jela - ne znam koja od kojih su mi draža.
Dakle, iz ovoga mogu da zaključim da je moja žena dobra vila.
A što i sam znam.
Odavno.
promoter promoter 17:25 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Milan Novković

...
Na primer, razni Čomski, Pinkeri itd sugerišu da smo već pri rođenju "uvezani" za procesiranje jezika. Zamisli da nismo, i da smo samo u jezičkom smislu mutavi ko šimpanze, pa toliko i sposobni da čujemo druge (iako nam se ponekad na blogu čini da ne odskačemo previše od šimpanzi) - drastično bi nam opale sve intelektualne mogućnosti na nivoe žestoko tamo ispod nekih pećinskih ljudi, oni bi bili razni Tolstojevski za nas

Ja nisam majmun!
Milan Novković Milan Novković 17:37 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

promoter
Milan Novković

...
Na primer, razni Čomski, Pinkeri itd sugerišu da smo već pri rođenju "uvezani" za procesiranje jezika. Zamisli da nismo, i da smo samo u jezičkom smislu mutavi ko šimpanze, pa toliko i sposobni da čujemo druge (iako nam se ponekad na blogu čini da ne odskačemo previše od šimpanzi) - drastično bi nam opale sve intelektualne mogućnosti na nivoe žestoko tamo ispod nekih pećinskih ljudi, oni bi bili razni Tolstojevski za nas

Ja nisam majmun!

Nisam ni ja, jedino što se mojoj ženi smeška brk kad pravim ovakve fazone
tessa1 tessa1 17:43 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Jedna od

Super fora je kad plaća ženu psihijatra uslugama

A ona je opičena na svoj način - Harward lady u Suits, a ovde sam pre neki dan priložio klip gde u Luciferu pomažu Bogu da pobegne iz ludnice na zemlji - ona na kraju klipa, pošto ih Lucifer upozna, klanja bogu a on kaže kako ne mora, rukovanje je dovoljno ...

... sa malo mašte ovakvih caka ima na tone

On, btw, ne ume da laže, a naravno da mu niko ne veruje, ...

Mi ga u familiji obaška gotivimo zbog prethodne serije, jako popularne u UK - Miranda, mlađa nam ćerka donela u kuću (zna sve dijaloge, svih glumaca, svake epizode napamet) gde on glumi polu-zbunjenog vlasnika puba i zaljubljen je u Mirandu, višu od 50% muškaraca, i širu u ramenima od 85% muškaraca - nju smo išli da gledamo i u .... kako se zvaše, 3x veće od beogradse arene u južnoistočnom Londonu - ona ogromna dal milenijum ili slično kupola, pardon, olimpijske igre, po kojoj i po krovu možeš da šetaš.


Nisam gledala ni jednu, tako kad opišeš zvuči zanimljivo, ima tu više caka ne samo da je Sotona muškarac sa kako bih rekla, pločicama na stomaku. :)


Milane, kopiram cjeli komentar jer si kompleksnih misli. :)


I ove serije dvije što sam počela po prvu epizodu ostaviću svi su izgledi za božićne praznike. Fargo isto odgledati u komadu, sinoć sam bila zauzeta vidjeli ste, svjedoci ste. :)
tessa1 tessa1 17:47 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Ja nisam majmun!



I ne dozvoli. :)



Emsi, nisi nepismen. Naprotiv.

U odnosu na tebe moja je pismenost pod znakom pitanja, fluidna..

Nekoliko puta sam razmišljala da si pismen, primjetivši određene gramatičke i pravopisne smicalice koje savladaš, i za čovjeka koji je čitao samo Ćopića. I knjige o Struji. :)

Ali nisam mislila o tome nego vidim da Tadejus piše, nisam pratila o čemu se radi, samo tih par komentara o tebi pri kraju..

Nadzor nije proces?

Ako govorite o onom pimpeku na zidu koji registruje požar, uzeću primjer požara, analognije je :),

pa tu postoji i nadzor i proces,

A stiže do B, B aktivira C

B je i nadzor i proces


B možemo zamisliti kao čovjeka, obezbjeđenje nekog prostora koji primjeti neuobičajenost i reaguje, prvo npr podigne slušalicu, ko zna, pojede prvo krofnu jer se unervozio pa potrči sav umusan od šećera u prahu po licu.. :)
tessa1 tessa1 17:50 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Sve moja jela - ne znam koja od kojih su mi draža.
Dakle, iz ovoga mogu da zaključim da je moja žena dobra vila.
A što i sam znam.
Odavno.

Cicos- macos. :))
promoter promoter 18:37 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

tessa1
Ja nisam majmun!



I ne dozvoli. :)



Emsi, nisi nepismen. Naprotiv.

U odnosu na tebe moja je pismenost pod znakom pitanja, fluidna..

Nekoliko puta sam razmišljala da si pismen, primjetivši određene gramatičke i pravopisne smicalice koje savladaš, i za čovjeka koji je čitao samo Ćopića. I knjige o Struji. :)

Ali nisam mislila o tome nego vidim da Tadejus piše, nisam pratila o čemu se radi, samo tih par komentara o tebi pri kraju..

Nadzor nije proces?

Ako govorite o onom pimpeku na zidu koji registruje požar, uzeću primjer požara, analognije je :),

pa tu postoji i nadzor i proces,

A stiže do B, B aktivira C

B je i nadzor i proces


B možemo zamisliti kao čovjeka, obezbjeđenje nekog prostora koji primjeti neuobičajenost i reaguje, prvo npr podigne slušalicu, ko zna, pojede prvo krofnu jer se unervozio pa potrči sav umusan od šećera u prahu po licu.. :)

Nebitno!
SIntagme koje se koriste u mojoj struci ponekada (ma, ne samo ponekada), nisu razumljive (ili su nedovoljno razumljive) ljudima van struke.
Tako da od Tadejus ne mogu ni da tražim da razume šta znači Supervisory Control And Data Aquisition (tj. SCADA akronim)... i zašto su u masi slučajeva monitoring, controlling i slično sinonimi.
Naravno, ne u esencijalnom semantičkom smislu, nego u smislu procesnog procesiranja procesa. A svi sistemi za procesno procesiranje procesa se, inherentno, baziraju na akviziciji (podataka), kako bi se to lepo, srpski, reklo 'ulaznih signala'.
Eeee, da, mnogo volim reči proces, te sistem.
A rekao sam ti da sam osim Branka Ćopića čitao i Džemsa Džonsa.
Ali i Jovana Dučića.
A na stočiću mi stoji knjiga od Vladimira Pištala - Tesla, portret među maskama.
Čekam da žena pročita, pa da ja počnem.
A čitao sam, kad sam bio mali i 'Odiseju', kao i 'Ilijadu'.
A 'Ilijada' mi bila mnogo draža.

tessa1 tessa1 18:47 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

i zašto su u masi slučajeva monitoring, controlling i slično sinonimi.
Naravno, ne u esencijalnom semantičkom smislu, nego u smislu procesnog procesiranja procesa. A svi sistemi za procesno procesiranje procesa se, inherentno, baziraju na akviziciji (podataka), kako bi se to lepo, srpski, reklo 'ulaznih signala'.


Razumijem.

Gore napisah obezbjeđenje, mislila sam na kontrolnu sobu.


Eeee, da, mnogo volim reči proces, te sistem.


I ovo razumijem. :)


A čitao sam, kad sam bio mali i 'Odiseju', kao i 'Ilijadu'.
A 'Ilijada' mi bila mnogo draža.


Nemam riječi.



Odoh malo van, umorna sam i smrznuto, neću dugo. Pazite na sebe.
freehand freehand 21:54 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Milan Novković
zoja444
najmudriji na ovom blogu je g.cer. ne iz knjiga i filmova vec iz zivota.

Na blogu sve mudrac do mudraca, a u životu sve go kamiondžija

A na tvom blogu tiha patnja i intelektualna dominacija kroz introspekciju jer se na susedni ne sme, a bogami i neće....
Milan Novković Milan Novković 22:48 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

freehand
Milan Novković
zoja444
najmudriji na ovom blogu je g.cer. ne iz knjiga i filmova vec iz zivota.

Na blogu sve mudrac do mudraca, a u životu sve go kamiondžija

A na tvom blogu tiha patnja i intelektualna dominacija kroz introspekciju jer se na susedni ne sme, a bogami i neće....

Ma, ko bi izneo sva ta koškanja - ja sam se, kao reprezentative, razleteo na raznim blogovima, i sad kad mi se žena vratila i kupila moje priče zašto nije sav šut iznesen opuštam se, ne moram više toliko da blogujem, i ...

... sutra dolazim da iznabadam srpske zastave po Srbiji - fatam lahkog Emsija ispod jedne miške, i lahkog Tasu ispod druge - njih još nisam uživo upoznao, i neke od vas, the usual suspects ... uživo ste ionako bezopasni, samo još više pričate

... imam da se ubijem od posla dok pristignem sa poslom tamo - od početka Covida sam samo jednom bio na dva dana, panika oko dragog brata od strica i selidbe, pre nekoliko meseci, i sad kako sam ponovo namirisao regiJon evo, ubrzo se opet uzvrpoljio (zezam se, druga i poslednja faza bratovljeve selidbe, al to je dan, a ja sam plajvazom u tefter bookirao 4 dana
freehand freehand 23:04 24.11.2023

Re: Godzilla vs Satana

Milan Novković
freehand
Milan Novković
zoja444
najmudriji na ovom blogu je g.cer. ne iz knjiga i filmova vec iz zivota.

Na blogu sve mudrac do mudraca, a u životu sve go kamiondžija

A na tvom blogu tiha patnja i intelektualna dominacija kroz introspekciju jer se na susedni ne sme, a bogami i neće....

Ma, ko bi izneo sva ta koškanja - ja sam se, kao reprezentative, razleteo na raznim blogovima, i sad kad mi se žena vratila i kupila moje priče zašto nije sav šut iznesen opuštam se, ne moram više toliko da blogujem, i ...

... sutra dolazim da iznabadam srpske zastave po Srbiji - fatam lahkog Emsija ispod jedne miške, i lahkog Tasu ispod druge - njih još nisam uživo upoznao, i neke od vas, the usual suspects ... uživo ste ionako bezopasni, samo još više pričate

... imam da se ubijem od posla dok pristignem sa poslom tamo - od početka Covida sam samo jednom bio na dva dana, panika oko dragog brata od strica i selidbe, pre nekoliko meseci, i sad kako sam ponovo namirisao regiJon evo, ubrzo se opet uzvrpoljio (zezam se, druga i poslednja faza bratovljeve selidbe, al to je dan, a ja sam plajvazom u tefter bookirao 4 dana

Ozbiljna pretnja, dostojna scenarija za novu epizodu Ratova zvezda

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana