krenulo zezanje

Dule Nedeljković RSS / 20.07.2007. u 16:48

Beograd - Policija uhapsila bivšeg okružnog tužioca Radeta Terzića, potvrđeno je za B92 u MUP-u Srbije. Specijalni tužilac traži istragu. Terzić je uhapšen zbog osnovane sumnje da je "korišćenjem svojih službenih ovlašćenja postao pripadnik kriminalne grupe Zemunski klan, sa ulogom da sa svog radnog mesta utiče na ukidanje pritvora pojedinim pripadnicima te kriminalne grupe". Ja licno bih mu ponudio status zasticenog svedoka a onda seo u prvi red I slusao njegovo pevanje.

Za sada svi cute i cekaju ko ce prvi od politicara da se istrci sa izjavom i komentarom o hapsenju. Po zdravoj logici njega odmah treba uhapsiti, on je karika u lancu. Pa tako opusteno slediti tok. Sami ce promoliti glave, samo ih treba pokupiti.



Komentari (111)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Doctor Wu Doctor Wu 17:04 20.07.2007

Kaće počne

šizenje?
Nevena Nevena 17:11 20.07.2007

Re: Kaće počne

Ima nade za Srbiju, ima.[namigujem]
Osim ako mu ne budu sudili u Kragujevcu ili Kragujevacki djaci.
A mislim da nece suditi u Kg ali za ovo drugo nisam bas sigurna.
Da li je to mozda sudska mafija na redu posle prosvetne i ostalih?
Kada li ce na red doci gradjevinska mafija, bas me zivo zanima.
Nesto gradjevinsku nikakao ne spominju. More, sveta je bila giljotina.
Tekunica Tekunica 18:17 20.07.2007

Re: Kaće počne

Mi smo tranziciona zemlja i ovakvi slucajevi nose posebnu tezinu. Ovakve likovetreba doooooooooobro rebnuti, narod nema 'leba da jede, a oni kradu. Manja je steta da se ovo desava u jednog dana, nadamo se, stabilnoj Srbiji.
Eh ta giljotina.
Zaista, takav bezobrazuk, korumpiranost na svim nivoima, javasluk, neodgovornost... i posle sto mladi nece da se vrate i zele da odu.
I da, sta je sa tim gradjevincima?
Jel to next?
Nevena Nevena 19:44 20.07.2007

Re: Kaće počne

Kamo srece da gradjevinska mafija bude next. Tu se tek vrti lova. Prosle nedelje je sudija u Kragujevcu kaznila zrtvu gradjevinskog preduzimaca novcanom kaznom od 30.000 za navodnu ''uvredu suda''. Zrtva je SEDAM godin dokazivala (materijalno) krivicu preduzimaca (Ugovor sa spec. radova koji su morali biti izvedeni, nalaz vestaka gradj. struke, fotografije, iskazi svedoka, potvrde o prijemu novca (velikog),...) , zrtva objasnjava, pise, crta... ali sudija svaki put uvazi zahtev tuzenog U VANZAKONSKOM ROKU, pa onda ode na bolovanje, pa na odmor, pa posle 6 godina zakljuci raspravu pa ne donese presudu u zakonskom roku niti pise resenje o reotvaranju vec na ulici pri slucajnom susretu sa advokatom zrtve saopsti usmeno da je ona/sudija odlucila da ponovo otvori raspravu ali razlog izostaje niti bilo sta od toga ulazi u zapisnik, onda tuzenik DVA DANA uoci odrzavanja rasprave kad je vestak trebao da svedoci o svom nalazu tuzenik podnese njegovo protivljenje i sudija to odmah lagano prihvati dok svaki zahtev tuzilje u medjuvremenu odbije i sve tako igranka bez prestanka punih SEDAM GODINA.
U medjuvremenu zrtva se razboli, pukne joj film i napise sudiji vrlo pristojno pismo ali u kojem ona sudiji sruci u brk sve od A do Sch i sudija joj rebne kaznu. Tuzenik ''preduzimac'' citavo vreme zloupotrebljava procesno pravo ali to vec moze.
I onda Kostunica observira medjunarodno pravo i krsenje istog dok svoje ne vidi. Mislim, sta reci, u Srbiji se parama moze kupiti ama bas sve, nema tu vaganja, sud je sud. Ko plati taj klati.
Uaaa Uaaa 22:04 20.07.2007

Re: Kaće počne

Doctor Wu
šizenje?


Evo sad će...Душан Михајловић о притисцима Чедомира Јовановића

Током досадашње истраге о политичкој позадини убиства Зорана Ђинђића саслушано је више десетина сведока, међу којима је био и Душан Михајловић, бивши министар полиције. Део његовог исказа споменут је и у кривичној пријави против Радета Терзића.

Како сазнајемо, Михајловић је изјавио у полицији да су после хапшења Душана Спасојевића почели снажни притисци на њега и полицију, преко медија, али и непосредно, изношењем тезе да је МУП ухапсио невине људе због отмице Мирослава Мишковића. Притисци су се, како сазнајемо да је Михајловић изјавио, одвијали преко Слободана Пажина, тадашњег начелника Одељења за крвне и сексуалне деликте СУП-а Београд, али и преко Чедомира Јовановића, који је у то време обављао функцију шефа посланичке групе ДОС-а у Скупштини Србије. Они су, према поузданим информацијама, покушавали да убеде Михајловића да отмицу Мишковића није извршила Спасојевићева група и да располажу сазнањима да је то учинила нека друга „екипа”.

– Њих двојица су директно тражили да се Спасојевић пусти из притвора – изјавио је на саслушању у полицији бивши министар унутрашњих послова Душан Михајловић.


Unfuckable Unfuckable 00:33 21.07.2007

Re: Kaće počne

...alo ljudi ...pa jos malo pa ce pocnemo da se koonemo u Jocica ?!?!?!
Jocic - ikona pravne drzave a.k.a. Sveti Arhangel Mixajlo ?
Kamo Amfiloxije da blagosilja izvedbu ?
Kamo Brana - da ostro, ali dostojanstveno, vrhom pera poentira ?
Tzirke ? Matthew Beckovic ? Mommo ?
Specijalno Upotrebljivi Sudija Vuchetic..pravno da podrzi, neka kolumna, prigodna ...?
Bozo Veruovic - Burgija i Marko Nimitz - Hotel ....struchnjacki ....opushteno ?
Unfuckable Unfuckable 01:52 21.07.2007

Re: Kaće počne

Tekunica
Mi smo tranziciona zemlja i ovakvi slucajevi nose posebnu tezinu. Ovakve likovetreba doooooooooobro rebnuti, narod nema 'leba da jede, a oni kradu. Manja je steta da se ovo desava u jednog dana, nadamo se, stabilnoj Srbiji.
Eh ta giljotina.
Zaista, takav bezobrazuk, korumpiranost na svim nivoima, javasluk, neodgovornost... i posle sto mladi nece da se vrate i zele da odu.
I da, sta je sa tim gradjevincima?
Jel to next?


ne vidim gde je to lik KRAO ? Radi se o klasicnoj UROTI, ZAVERI ...kakogod , a ne o kradji...Gluplji post nisam procitao skoro, predlazem ti nick "Opstemesto" ,,,,i da, a sta je sa tom salmonelom u manchmelou ?
Doctor Wu Doctor Wu 08:46 21.07.2007

Unfuckable,

hvali ti Od Trebinja BozO Vucurevic.
ervetor ervetor 14:50 21.07.2007

Re: Kaće počne

onda Kostunica observira medjunarodno pravo i krsenje istog dok svoje ne vidi


Ovo je kljuc. Imas preporuku od mene.

Srbi su izvoriste licemerja.
Od sveta ocekujemo da se prema nama ponasa drugacije od ophodjenja nas samih.
Kljucni problem Srbije jeste sto:

POLOVINA STANOVNISTVA RADI U VOJSCI,POLICIJI ILI NEKOM DRUGOM APARATU DRZAVNE UPRAVE ILI SILE, CETVRTINA STANOVNISTVA RADI U BANKAMA KOJE DAJU KREDITE OVIM PRVIMA, A CETVRTINA STANOVNISTVA RADI I IZDRZAVA SVE TE PARAZITE.
cica mica cica mica 15:24 21.07.2007

Re: Kaće počne... evo sad će

Javi se na telefon. Samo me ljutiš još više. Uporna sam do besvesti. Čuješ i sam.
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 17:46 21.07.2007

brzopleto...

dule, kapiram da nisi namerno ali brzopleto i nepromisljeno iznosenje stavova ponekad coveka svrsta na stranu na kojoj ne bi zeleo da bude.
u kontekstu poslednjih desavanja ti recimo izgledah kao saradnik DSS/a.
a svi znamo da nisi.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 19:56 21.07.2007

Re: brzopleto...

naravno da nisam saradnik DSS-a, ali malo mi je svega preko glave. Ja samo hocu da Ceda kaze sta ima i da zavrsimo pricu o zemunskom klanu. Ako je stvarno on bio taj koji je oslobodio Siptara i Kuma u sta ja licno ne verujem, neka kaze ko je bio ta osoba koja je to uradila, neka pocne klupko da se odmotava. Nije Vojislav Kostunica pustio te bandite na slobodu. To je ucinio neko blizak premijeru. Ako nije Ceda, ko je?!
Ceda to zna. Dosta je bilo zezanja. Mnogo je daleko otisla ova prica...
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 20:34 21.07.2007

Re: brzopleto...

Dule, nekako si u diskontinuitetu sa licnim uverenjima i tekstovima koje pises...
licno ne verujesh a problematizujesh i impliciras???
ne razumem...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:33 21.07.2007

Re: brzopleto...

ne volim lazove, a ovde svi lazu. Odavno sam rekao da nikome ne verujem. Sta tu ima nejasno?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:43 21.07.2007

Re: brzopleto...


Nejasno im je izgleda to, sto si se usudio da ne verujes i CJ.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:55 21.07.2007

Re: brzopleto...

verovacu mu kada bude nesto rekao, bilo sta, pa da odatle krenemo. Ljudima nije jasno da mene boli dupe za DS, DSS i ostale. Glasao sam za LDP i ocekujem da ne budem namagarcen. Sve mi ide lagano u tom pravcu.
Kada me pitaju sta mislim o npr. Pinku, ja ne znam sta da im odgovorim, jer to ne gledam. Moj stav o predsedniku i premijeru i njihovim satelitima je poznat. Ko ne zna, veoma je negativan. Zato se iskreno nerviram oko svega sto se desava. Saopstenje LDP-a me je dotuklo. Jebote, kao deca koja se igraju politike. Aman, bre, ljudi, nema tu mnogo filozofije. Recite istinu, znate je.
A sto se tice toga da li verujem Cedi ili ne, ja ne znam da je on bilo sta rekao o tome o cemu bruje svi.
Da li je on rekao Terzicu da pusti zemunce? Da ili Ne. Ako nije on, ko je. I to je kraj. Tacka. Nema potrebe da se ide dalje.
Opet ponavljam po stoti put. Ja licno ne verujem da je to Ceda uradio ali sam isto tako sto posto siguran da zna ko je!
gaus gaus 23:17 21.07.2007

Re: brzopleto...

Aman, bre, ljudi, nema tu mnogo filozofije. Recite istinu, znate je.

Dule,
Hajde zamisli se na par sekundi i odgovori mi na jedno prosto pitanje: Da li ti, Dusane Nedeljkovicu, zaista, ali zaista, verujes da ce covek koji je pristao da se bavi politikom, da ikada kaze istinu, a narocito ako mi koza od toga zavisi? Iskreno verujem da i sam vrlo dobro znas odgovor na to pitanje. Lagacemo se do kraja, to je to. Politicar = profi lazov.
Svako dobro...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:51 21.07.2007

Re: brzopleto...


Moguce je da on nije direktno rekao Terzicu, moguce da je to bio i neko drugi, ali evidentno je da je CJ sa Spasojevicem imao mnogo kontakata, da je isao kod njega u zatvor, da je lobirao kod Mihajlovica da se Spasojevic oslobodi.
Cim je lobirao kod Mihajlovica, jos verovatnije je da je lobirao i kod svog prijatelja Batica ministra pravde, direktno nadredjenom Terzicu tada. Da to nije tako, Jovanovic bi izasao u javnost sa drugacijim saopstenjem, negirao bi sve jasno i glasno - a ne sa ovakvim politickim LDP pamfletom.

Istina ce izaci na videlo, ali mislim da je velika lova bila u igri i da su je mnogi podelili, da bi se ova dvojica za uzvrat nasli na slobodi. Sigurno je da nisu izasli iz zatvora za dzabe i na lepe oci.

Ponavljam, ovo uopste ne treba da znaci, da su nalogodavci oslobadjanja Spasojevica i Lukovica u stvari i nalogodavci atentata, mislim da je to iskljuceno, jer DB i KOS nisu bili u rukama Djindjiceve vlade kada je atentat izvrsen. Pre bi se moglo reci, da bi oni na nekakav indirektan nacin mogli biti saucesnici, posto su odradili prljave poslove za zemunski klan.

Ali postoji tu i druga strana medalje, saradnici Djindjica (narocito Mihajlovic, kome je to bila duznost) nisu apsolutno nista uradili da sprece atentat ni posle treceg neuspelog pokusaja. Znaci i na taj nacin indirektno postaju saucesnici u atentatu.

Pored necinjenja da se Djindjic zastiti, vrlo je umesno i pitanje, da li su neki od Djidjicevih najblizih saradnika direktno odradili ponesto za DB i kOS? Da li su i neki od njih bili deo te zavere? To vec ne znamo kao prethodno, to mozemo samo da nagadjamo.

tijanic tijanic 06:49 22.07.2007

Re: Kaće počne

POLOVINA STANOVNISTVA RADI U VOJSCI,POLICIJI ILI NEKOM DRUGOM APARATU DRZAVNE UPRAVE ILI SILE, CETVRTINA STANOVNISTVA RADI U BANKAMA KOJE DAJU KREDITE OVIM PRVIMA, A CETVRTINA STANOVNISTVA RADI I IZDRZAVA SVE TE PARAZITE


Problem je što ove tri četvrtine uvek mogu daizglasaju da ostane i dalje tako. Ova DEMOKRATIJA nije izgleda za svaki narod perspektivna.
tijanic tijanic 07:02 22.07.2007

Re: Kaće počne

– Њих двојица су директно тражили да се Спасојевић пусти из притвора – изјавио је на саслушању у полицији бивши министар унутрашњих послова Душан Михајловић


Čak da je to i tačno, odgovoran za puštanje je onaj što je dao nalog za puštanje i bio ovlašćen za to. Jedino ako su mu ova dvojica možda držala nož pod grlom ili ga "ucenili porodicom" kao jadnog Zvezdana Zmiju da prizna ubistvo.
Srbi su podložni manipulaciji, to naša udbomafija zna i koristi
shure shure 09:25 22.07.2007

Re: brzopleto...

Bravo Dule,znao sam da zasluzujes moje vino...
zarkov zarkov 11:30 22.07.2007

Re: Kaće počne

Nevena
Kamo srece da gradjevinska mafija bude next. Tu se tek vrti lova. Prosle nedelje je sudija u Kragujevcu kaznila zrtvu gradjevinskog preduzimaca novcanom kaznom od 30.000 za navodnu ''uvredu suda''.


Da, kace pocne i ko ce pocne? Jel ove isti sudije i policija koji rade vec decenijama ovde?
tolerantan tolerantan 12:01 22.07.2007

Re: Kaće počne

Doctor Wu
šizenje?

Nemoj da mi neko dira beba Čedu !
Unfuckable Unfuckable 12:50 22.07.2007

Re: brzopleto...

Biljana Cincarević
Dule, nekako si u diskontinuitetu sa licnim uverenjima i tekstovima koje pises...
licno ne verujesh a problematizujesh i impliciras???
ne razumem...


Znaccci.....DNO !
Koji deo Duletovog texta ti nije jasan ? ? ?
manitu manitu 00:05 23.07.2007

Demokratija nije josh za Srbe

undefined
za srbe sigurno nije Demokartija . Sada sigurno . NE .
d@niLo d@niLo 17:31 20.07.2007

..

Mislim da ce i to otici u onom pravcu - "naredili mi ceda i beba da ih pustim.." al dobro, aj da secekamo..
MilosP MilosP 17:56 20.07.2007

Tužilac

Očito je da je glavni cilj ove kampanje Čeda. Javni tužilac je u ovoj našoj političkoj državi samo instrumenat vlasti, pa je tako i Terzić u ono vreme bio instrument ondašnje vlasti. Biće interesantno čuti ko je Terziću naložio da se pripadnici zemunske bande ne gone, ali pretpostavljam da to neće biti niko iz DB nego radije neko iz ondašnje vlasti. Svejedno, i tada i sada DB je snaga koja kontroliše sve tokove u Srbiji a oni koji nisu poslušni ili koji više nisu korisni puštaju se niz vodu.
oldtajmer oldtajmer 18:49 20.07.2007

Re: Tužilac

Milose, ne mislis li da bi Terzic vec vikao na sva usta da je Ceda nalogodavac??
manitu manitu 00:06 22.07.2007

Re: Tužilac

Terzic ce da "peva" sta mu se kaze .
Jednom ga videla "u zivo" . Odvratan lik . Pravi mafiozo sudija ili sta vec , po aspektu , drzanju , mirise na los vinjak i cevape iz sudske kafane.

bash ga videh kad se sve to "vazno" dogadjalo .
I jeste , odavao je ponasenjem da se oseca sumnjivo, lose, sramio se , okretao ledja - hteo je da "nestane" i da ga nema .

sto je najgore , to je bilo vreme 2002-2003 , kad smo verovali da se sve najbitnije promenilo . da se gradi neka druga srbija . da su sps-srs ostavili isuvishe g*vana za sobom, pa eto, ponesto isliva ...

ovako ispada da je ekipa okupljena oko DOS'a i sama pravila svinjarije i to dobre i velike svinjarije .

jeste .
zatvara se omca oko cede .
izgleda upravo tako .

on je bash sasvim izgledao pukao ili puca , kad se nicim izazvan oglasio .

potpuno delim , bez zadrske misljenje duleta nedeljkovica . treba da javnost zna .to sto je LDP jedina prihvatljiva opcija (sto ne znaci da nemaju mana ) i sto su bitno bolji od drugih u 2/3 stavova , ne znaci da lider ne treba da bude ispitivan i da ne treba da najzad objasni - a zna on jako dobro sta .

I najzad ne samo on , vec komplet pandurska postava oko njega : Milic, plus 2 savetnika, inspektora ne znam koga sve u SUP'u, OUP'u . ipak, ne mogu da pamtim murajse - to je otrov za um i duh .
ali jedno je jasno - mnogo ima pandura i to onih tzv. "vaznih" i to mi je uzasno smrdelo uvek , onda, i sada .

ne podnosim pandure - pobogu - to je urogenitalni trakt , sistemski pisoarni anus drustva , grada , varosice , predgradja , sto bi rekao henri miler ili lorens darel .
Posebno kod nas u srbiji , posle Kosovske klanice i ona predhodna 2,3 rata i svega sto je bilo .
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 00:13 22.07.2007

Re: Tužilac

Meni je interesantno pitanje i zasto bi Terzic poslusao CJ u slucaju da mu je ovaj ista naredio? Ko je u poziciji da zaista tako nesto naredi javnom tuziocu da ovaj mora da se povinuje? To nisu ni premijer ni ministar policije svakako a kamoli predsednik nekog skupstinskog odbora sto je tada CJ bio... Ministar pravde? Hijerarhijski on nije sef tuziocu kako je ovde receno... tuzilac i njegova delatnost samo spadaju u nadleznost ministra, ali ministar nema ni mehanizam ni pravo da nesto naredi. Narocito nekom ko je iz drugog politickog spektra...

Lobiranja kapiram, ali kako neko tako lukav i promucuran (kakav, razumem, da bi neko ko se uspeo na mesto javnog tuzioca 90ih i posle ostao na tom mestu bi trebao da bude) sebi da dopusti takav minus zbog lobiranja? Ono "ajde ucini mi znas da nisu to oni uradili nego oni drugi"? Meni je to BS (ne BS spisateljica nego bullshit). Strah? Ovo vec ide ka necemu. Ali od koga? Ima vodje klana u svojim rukama, moze da diktira uslove...

Eto, sto vise mislim o tome sve mi zapetljanije deluje... ko je imao direktne koristi od njihovog pustanja? Qui bono? Po dosadasnjim pokazateljima samo ovi koji su pusteni... ajd da vidimo sta ce jos da ispliva.
mariopan mariopan 15:24 23.07.2007

Re: Tužilac

Ne bi.

Zar ne vidite da je on sad u VRLO dobrom polozaju da namlati lovu.MOZE DA KAZE SVE STO HOCE......ONAJ KO VISE PLATI. Pa sad nek Ceda izvadi koju kintu..... Mozda mu se i posreci da na licitaciji dobije slobodu..ako ne onda resetke?
GajaR GajaR 18:57 20.07.2007

kriminal u pravosudju!

Protiv Okružnog tužioca Terzića podneo sam krivičnu prijavu još daleke 2003 godine. Prijava je zavedena u Okružnom tužilaštvu u Beogradu dana 6.08.2003. pod brojem KTR - 2040/03.
Krivičnu prijavu sam podneo zbog toga što je dotičan bivši OJT štitio neke druge tužioce, koji su štitili zemunce i sudije kriminalce, (koji su u mojem predmetu falsifikovali isprave).
Znate li šta se nakon te krivične prijave dogodilo? NIŠTA!
giger giger 19:16 20.07.2007

Re: kriminal u pravosudju!

Eto ti prilike, podnesi je ponovo...
Nevena Nevena 19:49 20.07.2007

Re: kriminal u pravosudju!

Znam ljude koji su podnosili vise krivicnih prijava protiv gradskih mocnika i svaki put kad se ustanovi krivica odmah se obustavi istraga. Sta reci kad se na svim tim resenjima o obustavi dalje istrage nalazi svojerucan potpis sadasnjeg specijalnog tuzioca Slobodana Radovanovica (on je tada bio javni tuzilac).
Nevena Nevena 19:52 20.07.2007

Re: kriminal u pravosudju!

Kome da je podnese ponovo? Istoj bandi?
Pravosudje je krcato krticama iz rezima SM.
Uaaa Uaaa 21:45 20.07.2007

Re: kriminal u pravosudju!

GajaR
Protiv Okružnog tužioca Terzića podneo sam krivičnu prijavu još daleke 2003 godine. Prijava je zavedena u Okružnom tužilaštvu u Beogradu dana 6.08.2003. pod brojem KTR - 2040/03.Krivičnu prijavu sam podneo zbog toga što je dotičan bivši OJT štitio neke druge tužioce, koji su štitili zemunce i sudije kriminalce, (koji su u mojem predmetu falsifikovali isprave).Znate li šta se nakon te krivične prijave dogodilo? NIŠTA!



Čak i obično naukom slepcu je jasno da je SRPSKO pravosudje veće leglo organizovanog kriminala ni svako moguće koje postoji u svetu...u to sam se lično uverio preko predmeta koje sam imao sa tom korumpiranom bagrom već deceniju i po.

cetvrti sud, treći sud, pa tamo rade veći mafiozi no u KOZA NOSTRI ...

neću imana da pominjem, ali su svi ti koji to rade rodjaci , kumovi, žene, od samih političara naših,,,
Unfuckable Unfuckable 23:05 20.07.2007

Re: kriminal u pravosudju!

pa jes ...moze biti ...ajd da docekamo sta ce biti sa "hronicnom najavljivacicom smrti" ...V.P - Skene...?
manitu manitu 00:26 22.07.2007

Re: kriminal u pravosudju!

ljudi , lik koji je pustio spasojevica i lukovica je doveden iz bosne i republike sumske .
gospodin londrovic i danas namerno govori ijekavski , dere se kad prica. postao je sudija , a ponasa se kao tuzilac i AGA - TUZILAC - josh bolje Kadija .


Covek sam izmilja sta je rekao 'optuzeni' , svedoci . Niko u drzavi en moze da obori jegovu presudu . Gospodin je kupio odmah posle 'francuza' besna kola , nova, ogromna , americka , za 8 osoba .
uslo ej 6 kvocki iz IV suda i selo u njegov novi neznamkoji sabanski auto .

covek ne zna srpski !
ne zna da govori !
sve sto kaze daktilograf u letu prepravlja , jer ijekavski izizjece !

ne mogu da shvatim kako takvi ljudi od ovaca mogu da udju u Beograd , bez dozvole !
To treba ugraditi skrivenu kameru da se vidi kako taj lik "sudi" .
Koja je to kolicina mrznje , cinizma i bahatosti iz tog coveka.
On je bio 20 god. istrazni sudija u BIH - ko zna koliko je Bosnjaka poslao u kazamate !

Njegova presuda - direktno oslobadjanje 'francuza' je omogucila da ova 2 narko nepismenih dilera pocnu organizaciju i izvrse atentat .

Idite u IV sud da vidte Cudo u Sarganu sa Londrovicem . Sve ce vam biti jasno .

Onoga ne bi pustila ni portir da bude .

Neka sam elitista - sta god , ja bih uvela pasos za Beograd !
Mirko Kontic Mirko Kontic 19:48 20.07.2007

hm

daj Boze da bude kako kazes, Dule.
Nista me vise ne bi iznenadilo...
Unfuckable Unfuckable 21:31 20.07.2007

Ne znam dal blog ima toliku moc

..ili je samo politika u pitanju...ali znam da sam ko sumanut i na starom i na novom blogu, ko papagaj ponavljao Rade Terzic, Rade Terzic ...kacio linkove, zalio se - ko penzos - kako nece niko ni iz Insajdera ni Poligrafa da obrati paznju na ono sto sam pisao... - i onda je prica krenula ovde, na novom blogu...i pocelo je da se odmotava ...bas sam faca, ha ? I skroooooman, moze se primetiti...
E sad - da ne bi bas utripovali / o / - da smo FACE - ima i deo koji onespokojava : a to je onaj kako su se koristili navodima ex ministra necuvanja nicega Mihajlovica ....misssslimmm...tu mi malo smrdi ono - tipa .."reko Mihajlovic, pa se mi presabrali i postupili po zakonu..." - sto bi znacilo da panduri i tuzilastvo ne rade na osnovu cinjenica, jelte..... Sutra kad se Povlenski Matamuta probudi nadrkan, pa upre prstom u nekog drugog ...ocel opet biti apsana ?
I, naravno - mirise mi na Cedu ...a mozda i Bebu... - sto je vec neko lepo primetio i ovde i u komentaru vesti - ako kaze da mu je udba rekla da pusti Siptara - obesice se u zatvoru / s ledja/ , ako kaze da su mu Beba i Ceda rekli - branice se sa slobode....hm ...s druge strane, kao i vecini - pun mi je kufer tih prica, kapiram da je i Kenu i Vojici u interesu da pokakaju ovu dvojicu i da se nece ni jedan ni drugi mnogo nervirati oko istine...politicki cilj je bitniji - ali me zabole i za njihov i za cilj druge strane -imao je i Ceda priliku da objasni 100 puta neke stvari, i po meni - bio neubedljiv - /sad sam ga najebo.../ - dakle , sve ovo moze liciti i na igru : 'sta je - kad hapsimo Terzica, onda je ok...a kad hocemo Cedu ili Bebu - onda se bunite ???"
Al aj da ne prejudiciram, glavno da jedan shljam vise odmara u mardelju....e, pazi ....ne seca se koliko je "specijalnih uputstava" izdao ....a izdao jedno....tvor
Uaaa Uaaa 22:00 20.07.2007

Pa meni,

u paketu sa TERZIĆEM je trebalo uhapsiti one koji nisu uhapsili TERZICA tri dana posle puštanja onih koji je on pustio.

dok se to ne uradi, nema ništa od ovoga, od puštanja mafijaša prošlo je pet godina, A SAD HAPSE Terzica, mafija ništa manja je ona kažem koji nije uhapsila tuzioca kad je trebalo a ne sad kad je to več farsa..
ivana23 ivana23 22:11 20.07.2007

Mene zanima

Kako i zasto je Rade Terzic predlozen i izabran (4.11.2001.g.) od strane DOS-a?
jadac jadac 23:34 20.07.2007

Re: Mene zanima

zezz nikad nije i nece prestatiii
Unfuckable Unfuckable 04:27 21.07.2007

LJUDI ?

Sta je bre ovo ?
21 komment od 6 popodne ?
Bole Vas uvo ?
Bas Vas briga sto se nesto desava ? Spremmma ? Namesta ?
Sve moj do moga ?
Ocemo da pricamo o prosvetnoj mafiji ? Topic ?
Svi ste SVE znali ?
Pa sto Vas nema onda, pichke ?
O kome se prica ovde, u stvari ? Secate li se Premijera ?
Ko ga je NAMESTIO..?
Ko sada namesta ...ako namesta ?
Vruce Vam je ?
Tako Vam i treba ...
Nevena Nevena 07:13 21.07.2007

Re: LJUDI ?

Pa vidi se kome je ode vruce. :))))))))
Unfuckable Unfuckable 11:54 21.07.2007

Re: LJUDI ?

Nevena
Pa vidi se kome je ode vruce. :))))))))

...da znas ...s jedne strane sve mi to strashno ide na zivce - jer me vraca u one sumorne dane marta 2003. - a sa druge strane- ne strpljiv sam da vidim bar neki rezultat i bar jos nekog od skotova kako se meskolje po zatvoru...i jedu snikers .../ ako je istina ulazi u konkurenciju za potez godine / - ali, uklapa se u profil, pa napisao sam...T V O R
Nevena Nevena 15:03 21.07.2007

Re: LJUDI ?

Unfuckable

pa napisao sam...T V O R


Tvorove u torove! :)))
Unfuckable Unfuckable 12:52 22.07.2007

Re: LJUDI ?

Nevena
Unfuckable

pa napisao sam...T V O R

Tvorove u torove! :)))

Tvorove u horove, horove u torove ....ako smem da popravim.... :))))
Spiridon Spiridon 08:11 21.07.2007

rece mi sada ortak

da je Terzic odpoceo strajk gladju i da su ga posle 2 sata uhvatili da krisom jede snikers.

stvaaarno bedno
Nevena Nevena 09:54 21.07.2007

Re: rece mi sada ortak

Spiridon
da je Terzic odpoceo strajk gladju i da su ga posle 2 sata uhvatili da krisom jede snikers.stvaaarno bedno


Hahahaha.......:)))))))))))))
Tako se ponasaju krupne ribe i velike zverke kad se nadju u malom prostoru.
Ova vest mi je ulepsala dan, ne mogu da se zaustavim. Hahahaha.......:)
babic babic 13:35 21.07.2007

Re: rece mi sada ortak

Spiridon
da je Terzic odpoceo strajk gladju i da su ga posle 2 sata uhvatili da krisom jede snikers.

stvaaarno bedno

Šešelj se u nekoj od svojih knjižica-pamfleta falio kako je 1984 štrajkovao glađu,a krišom pio zašećerenu vodu,doduše u onom trenutku kada je već bio u odmakloj fazi štrajka.
Terzić je očigledno želeo da kopira Šešelja,ali nije bio na nivou.Snikers nije slatka voda,a već prvog dana se tako zasladiti je prava sramota za štrajkača glađu.


Svetlana S. Svetlana S. 11:42 21.07.2007

.

Za sada svi cute i cekaju ko ce prvi od politicara da se istrci sa izjavom i komentarom o hapsenju. Po zdravoj logici njega odmah treba uhapsiti, on je karika u lancu. Pa tako opusteno slediti tok. Sami ce promoliti glave, samo ih treba pokupiti.

jel dao neko od političara izjavu? ja nisam čula.
mariopan mariopan 13:08 21.07.2007

Re: .

Ma svakog cuda tri dana... Men ne brine ovo sto sada iznebuha "saznajemo" mnogo me vise brine zasto SADA saznajemo,ko je imao monopol na "informacije" pa ih servira kasicicu po kasicicu i ZASTO.Poenta je u ZASTO jer,ja sam onaj mali prosti covek koji nikome ne veruje i mislim da uvek iza nekog ZASTO stoje neciji INTERESI ,pa sacekajmo malo i to ce isplivati jednog dana.

Ne pada sneg da pokrije breg nego da svaka zverka pokaze svoj trag...Sav ovaj cirkus je tako lepo namesten da su ga provalila i mala deca.Nemam nista protiv da se hapse ali SVI a ne moji kradu,lazu,zloupotrebljavaju polozaj,a zasto ga zloupotrebljavaju,pa valjda iz neke koristi,ne iz ubedjenja.

A onda se promeni vlast pa i njihovi sve to pocnu da rade i to gore i vise id "nasih".Onda padne dogovor,"Cutite vi onasim a mi cemo o vasim brljotinama." I to funkcionise sve dok neko ne zabrlja i tek tada mi saznamo nesto,ali to nesto dozira i oblikuje,opet iz INTERESA onaj ko je trenutno na vlasti.

Zato ja uopste ne verujem nasim sudovima ,sve su to dugo godina gledali i cutali,ako je iko znao znali su oni pa eto...I sad ce neko ko je sve to znao godinama pa cutao da im sudi? Eto cirkusa.
Nevena Nevena 13:56 21.07.2007

Re: .

mariopan
.Zato ja uopste ne verujem nasim sudovima ,sve su to dugo godina gledali i cutali,ako je iko znao znali su oni pa eto...I sad ce neko ko je sve to znao godinama pa cutao da im sudi? Eto cirkusa.

Da su samo gledali i cutali pa i nekako. Nazalost oni su u svemu tome ucestvovali. A mozda je i dobro sto sve ne znamo. Da znamo osecali bi smo se jos losije, strah bi nas unistio. Zamisli da ti sudi sudija koji je mafijas. Neko te opeljesi, ti kod suda zatrazis zastitu a kad ti tamo a ono i sudija stoji iza toga.
Znam sudije koje fotokopiraju delove iz dokaza zrtvi i doturaju ih pociniocima sa instrukcijama sta s tim da rade. To rade u Kragujevackom sudu. Kad bi neko stavio gas masku i usao u taj sud imao bi sta i da vidi a mislim da bi se i kroz gasmasku ugusio u toj septickoj jami.
Mnogo je ovo so nam rade i previse. Osokoljeni kriminalci kojima neke sudije aminuju jer su i sami isti ([/i]similis, similis, gaudet[i]haraju Srbijom kao razulareni konji. Jos uvek nije dodirnut vrh/osovina/glava azdaje. Samo se hapsi politicki dok je ostali kriminal (sivo-ekonomski) taj koji unistava zemlju.
Juce odem u postu da ispratim preporucene posiljke u Srbiju. Sluzbeno lice na salteru me ljubazno pozdravlja ali kad vide gde saljem namrsti se nekako. Na kovertama vidi kome je sve upuceno (minsitru Pravde RS/European Court of Human Rights, Council of Europe/Predsednik RS/Opstinski/Okruzni sud...) i kao da zna sta se unutra sve nalazi. Izraz lica govori citave knjige, sluzbeno lice postaje nekako hladnije dok zajedno ispunjavamo povratne kartice o prijemu ... -Srbija!?'', veli, ja odgovaram: Da, Srbija:( i cutim dalje.
Srbija je to brale, htedoh reci, ali sluzbeno lice poste je izgleda sve vec razumelo. Zapad je svoje (a i tudje) ljude naucio da razmisljaju svojom glavom.
Sad ce i nas u dijaspori da broje. Ministrka za dijasporu RS je izjavila nesto o tim planovima. Kao da UDBA nije vodila evideniciju o nama od momenta kada nas je i prognala. Znaju oni koliko nas ima u rasejanju. Znaju koliko para saljemo svojima, koliko zaradjujemo, sta imamo. Sada treba da to zvanicno uknjize uz nase odobrenje i da nam kazu kada dodjemo na Vidovdanske i ostale dane - srecan vam put u vasu zemlju''.
Dogodilo se to na jednoj od tajkunskih televizija da voditeljka coveku iz Svedske sa kojim razgovara ''o svemu pomalo'' a najvise o tome koliko dijaspora ima i sta planira na kraju razgovora postavi pitanje: - Kada se vracate u Vasu zemlju""? Covek blokira verbalno jer je mislio da je u ''svojoj zemlji'' . To je Srbija, brale.
cica mica cica mica 14:33 21.07.2007

Re: .da ponovim pitanje

KO JE IMAO MONOPOL NAD INFORMACIJOM?

Da, da ETO cirkusa.
mariopan mariopan 21:49 21.07.2007

Re: .da ponovim pitanje

E bas to. Svi su bili na vlasti svi su imali informacije i svi su sve znali o svima.Pogledajte kako su se poklali oko toga ko ce biti na celu Drzavne Bezbednosti... Zaso? Pa da ucenjuje sve druge.Nikog ja ne zalim ,sacuvaj boze,nemamo mi mesta u zatvorima kad bi sve pohvatali bilo bi im malo tesno...ali pitam zasto sada kad su znali odmah sta ko radi?

Malo malo a u nekim novinama osvane transkript prisluskivanih razgovora od pre pet sest deset godina....Znaci sve vreme znaju samo cekaju da NJIMA bude probitacno da se nesto obelodani sto je jednako kriminalno...BLJAK.
manitu manitu 00:31 22.07.2007

Re: .da ponovim pitanje

zasto su siptar i lukovic morali da budu ubijeni ?

taj isti ko je imao monopol nad info .

Ceda je prolazna kategorija . Danas je gore, sutra dole , a prekosutra moze da ga nema .

Opsani su oni sto veciti traju .
sto ko pacovi izmile iz rupe , otkunu deo plena i vrate se u rupu .

najopasniji su "ljudi od poverenja i ugleda" .
oni sto brunu o bezbednosti, privatizaciji , a narocito sudije i tuzioci !
ekipasaBanjice ekipasaBanjice 14:30 21.07.2007

vrucina je svugde

ali je u zatvoru sigurno prijatno prohladno....izgleda da ova tema brine komsomolce,vlasnike ergela i ljubitelje dobrog jahanja.kada sam procitao ovaj duletov blog setio sam se jednog simpaticnog grafita-ceko ozeni me-zarko korac
GajaR GajaR 15:03 21.07.2007

da li je moguce...da su svi u pravu?

Ko je rekao dobro jutro zla zeno? >ceda u akciji!
Peconi Peconi 15:10 21.07.2007

Evo ih...

Ma nije moguce da se LDP prvi oglasio! :)
Iskreno, ocekivao sam ovakvo saopstenje jos juce popodne.
milos_NS milos_NS 15:54 21.07.2007

Zurka u zatvoru

Sta je Ceda toliko nervozan?!!!
Moramo razumeti coveka, nije lako zameniti vilu sa bazenom u Banovcima, bahacenje na Mikonosu i ispijanje vina od 4000 eura, sa sobicom i cucavcem na 60 stepeni !
Nadamo se da ce i gospodin Batic i Mihjlovic uskoro u corku ! Eh da je pravde !
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 16:28 21.07.2007

Re: Zurka u zatvoru

ja prosto ne mogu da verujem da se ovo desava, zasto bi Terzic bio hapsen da optuzuje bilo koga?! On DEFINITIVNO nije na svoju ruku pustio ljude koji su UBILI Zorana Djindjica. Ko mu je to naredio, ko mu je to sugerisao, ko je rekao onom jadniku Crnoj Ovci da je Legija dobar decko. Zajebite me vise sa mlacenjem prazne slame i zamenom teza. Ja sam gotovo siguran da kao sto Terzic zna istinu, znaju i svi sadasnji politicari. Doslo je vreme za placanje racuna. Ceda kuka na Kostunicu a ZNA dobro da je inicijativa za hapsenje Terzica dosla od DS-a koja ce iducih sto godina da vlada u kloaliciji sa Kostunicom. Dajte, bre, ljudi, dosta je zajebancije.
Za svako postovanje je sto Ceda hoce da odgovori na svako pitanje. To prica vec cetiri godine, ali nikada nije odgovorio direktno ni na jedno pitanje.
Da li si ti pustio Siptara iz zatvora. DA ili NE, nema treceg, jebenog, odgovora. Dakle, DA ili NE. Ja sam prvi spreman da stanem njegovu stranu. Prvi sam spreman i rukama i nogama da ga branim. Ali, skurcilo mi je vise. Cela ekipa koja se prislonila uz DOS 2000 je ili u zatvorima ili je pobegla iz zemlje ili je mrtva ili ih cekaju marice ispred vrata. Pa da li iko ima cist obraz. Lepo je rekao bivsi premijer Zivkovic kod Olje u "Utisku", neko ce posle ove price u zatvor a neko u ludnicu, aludirajuci na prozivke Bebe i Dusana, sada se to prosirilo na celu politicku elitu.
Ne verujem ni da je Ceda samoinicijativno pustio Siptara i Kuma iz zatvora. Ako mu je to neko aminovao, neka kaze, ko je! Ako je uradio samoinicijativno, neka kaze zasto!? Ali neka se ta prica vec jednom zavrsi.
Svetlana S. Svetlana S. 17:07 21.07.2007

.


Dule Nedeljković
ja prosto ne mogu da verujem da se ovo desava, zasto bi Terzic bio hapsen da optuzuje bilo koga?!


isto. terzić je ’loš momak’, zar ne? logično je što je uhapšen (samo mi nije jasno zašto tek sad)
šta bi tek bilo da je uhapšen ’dobar momak’ iz te priče, sudija vitorović (jer i to je bila medijska dilema jedno vreme)?
meni se čini da klupko nastavlja da se odmotava, i da će biti veoma prljavo.

posebno me zanima ovo:
‘Liberalno demokratska partija zahteva hitnu sednicu Odbora za bezbednost Skupštine Srbije jer poseduje dokument koji ukazuje da je Terzić uhapšen kako bi lažno optužio Čedomira Jovanovića i potvrđuje da se ne radi o otkrivanju političke pozadine ubistva Zorana Đinđića i borbi protiv organizovanog kriminala.’ (iz saopštenja LDP, moj bold)
pa da vidimo, konačno, taj dokument. pa da se ide dalje sa istragom, ima tu još puno nejasnih mesta.
mariopan mariopan 21:37 21.07.2007

Re: Zurka u zatvoru

Jaaaaoooo, zar ste zaista tako naivni? Pa neka Terzic kaze ko mu je naredio i kraj...ali to bi bio njegov kraj verovatno....slucajno bi izvrsio samoubistvo iz zasede ili nesto slicno...masta je radila prekovremeno kada su smisljali nacine da se oslobode nezgodnih svedoka...
I uz cije ime koristite epitet "POLITICKA ELITA", zar mi to imamo?Ko bi to bio,dajte uslikajte ga pa da i ja vidim ko bi to bio.Ja vidim klupko zmija zapleteno u sopstvene spletke i kriminal.Zasto su uhapsili Terzica ili ovog ili onog? pa mogao je da kaze da nece nesto da uradi,Znam,mnoge je progutao mrak kad su rekli da nesto nece ali ima milion stvari koje covek moze da radi pa da casno zivi,na kraju i ciscenje ulice je posten posao...ili nije?

Ja opet ponavljam da su sve to kriminalci koji su negde zabrljali po sistemu "sto babica kilavo dete " pa onaj nihov dogovor da ti cuis za moj kriminal a ja cu za tvoj sada puca po savovima. Nemojte da ga zalite,pametan je izvucice se sam ili ce neko i njega da pusti na urgenciju nekog drugog..treceg a riba smrdi od glave...zasto je uvek cistimo od repa?
mariopan mariopan 21:42 21.07.2007

Re: Zurka u zatvoru

Pardon,moj komentar je bio upucen Duletu Nedeljkovicu,nisam naslovila,izvinite...
Dax Dax 13:53 22.07.2007

Re: Zurka u zatvoru

milos_NS
Sta je Ceda toliko nervozan?!!!Moramo razumeti coveka, nije lako zameniti vilu sa bazenom u Banovcima, bahacenje na Mikonosu i ispijanje vina od 4000 eura, sa sobicom i cucavcem na 60 stepeni !Nadamo se da ce i gospodin Batic i Mihjlovic uskoro u corku ! Eh da je pravde !

Vidim da redovno citas "dnevne novine" za one sto sve znaju.Ako stvarno verujes u ovo onda si......znas i sam
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:13 21.07.2007

Svi nasi politicari su iskompromitovani


i korumpirani, da je stvarno glupo stati na stranu bilo koga od njih u jednoj ozbiljnijoj diskusiji.

Atentat na Zorana Djindjica je bio u direktnoj reziji i izvedbi DB-a. Sve je dokazano, direktni pocinioci su osudjeni - to je zapravo i corpus delikti ko su nalogodavci atentata. Nalog izvrsiocima su mogli dati samo glavnokomandujuci u DB-u i KOS-u, tako je to u svim tajnim policijama u svetu, i tu nema nikakve dvojbe. A ko je njima mogao da da nalog - pa to je samo onaj ko je imao politicku vlast i ko je kontrolisao DB i KOS u tom trenutku. Djindjic nije kontrolisao ni DB ni KOS, kada ga je drzava Srbija streljala.

Posle izricanja presude direktnim pociniocima atentata, tuzilastvo se koncentrise ne na direktne nalogodavce atentata (sefovi DB i KOS-a i njihovim nadredjenima) - sto bi bilo logicno i jedino ispravno, vec na saradnike pokojnog Premijera. Na zalost, neki od Djindjicevih najblizih saradnika su ogrezli u korupciji i prljavstini, tako da sada tuzilastvo koristi to - i okrece istragu o politickoj pozadini atentata u potpuno drugom smeru, od onoga gde se nalaze nalogodavci.

Sve oko Jovanoviceve politicke karijere u najmanju ruku bazdi. Posecivanje Spasojevica u zatvoru, insistiranje da se pusti iz zatvora, govori da je imao motiv da se takvi ljudi puste na slobodu. Da ne nabrajam dalje prljavstine oko Jovanovica, da se skoncentrisemo samo na ovo, postavlja se pitanje koji bi motiv Jovanovica mogao da bude, da se zalaze za pustanje na slobodu, vodje najveceg kriminalnog klana u Srbiji. Meni to zvuci potpuno nepojmljivo, da on samo popije i kafu sa njim - kamoli da ga posecuje i vadi iz zatvora.
Iznosim samo svoje slobodno misljenje, mislim da je Jovanovic to mogao da uradi samo iz dva razloga, ili je to radio zato sto je bio korumpiran - ili je i sam bio deo tog klana. Ja treci razlog ne vidim.
manitu manitu 00:51 22.07.2007

Re: Svi nasi politicari su iskompromitovani

ovo prvo je tacno .
bio je u dobrim odnosima sa spasojevicem .

ovaj je sve korumpirao novcem, teskim narkoticima , psihoticnim ludilom i nekontrolisnaom energijom koju nosi paranoja, strah, droge, veliki novac, veliki planovi, velike "ideje" i fantazmi .

ceda je bio ipak klinac za sve to .
prosto nije bio od tog materijala .

uvatio se u kolo koje nije znao da igra .
sve ga je prevazilazilo .

gubio je kontrolu nad sobom , nad situacijom /situacijama .
gubio se u svoj toj kvazi moci , kvazi polozajima , milionima "necega" , ideji da postane bogat na veliko i za uvek .

Kao i svaki priuceni i brzo lansirani covek u srbiji , za instanst upotrebu , bez imalo zivotnog iskustva , prevario se samo u jednom vaznom detalju : u verovanju da imati novac znaci moc .


Kad pogledash bolje - slicnu formulu imali su mnogi - pa i Milosevic . Ne odnese Rembrante u Hasku celiju .


pravio je i on show , par exelance - kad je to pocelo da se rula po ulicama i po carsiji , od usta do usta .
nije Kurir , ni Pres , vec zivi ljudi - koji nemaju motove da lazu , izmisljaju .

ako je sve laz - hajde da vidimo - neka govori - cekamo ga .
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:24 22.07.2007

Re: Svi nasi politicari su iskompromitovani


Sto se mene tice, CJ moze da govori koliko hoce, takav jedan korumpirani politicar apsolutno nije potreban Srbiji. Covek ciji je prijatelj Spasojevic, narko diler, ubica i saradnik DBa - ne moze da se bavi politikom u jednoj demokratskoj i uredjenoj drzavi. Tako nesto je moguce u nekoj banana republici, ali svakako ne u jednoj zemlji koja uskoro treba da postane clanica EU.

Ocigledno je da se radi o laznom dramaturgu, laznom demokrati, u svojoj stranci okruzenom sa DB-ovcima, sto govori da je i sam nekakav saradnik DB-a, ali ocigledno sitna riba. Jedan od mnogih bezobraznih, napaljenih klinaca saradnika DB-a, koji su preko noci bez muke dosli do neke love i automatski osilili.

Tragicno je da nam opoziciju u Srbiji vodi ovakav dziber.



MMMila MMMila 07:53 22.07.2007

Re: Svi nasi politicari su iskompromitovani

Bojan Zdravic
Covek ciji je prijatelj Spasojevic, narko diler, ubica i saradnik DBa - ne moze da se bavi politikom u jednoj demokratskoj i uredjenoj drzavi.

Obicno ne volim da se "petljam" u politicke teme (a koje ipak pomno pratim jer zivim u ovoj i ovakvoj Srbiji)...

Iznosite neke cinjenice kao da su a priori istine. Gde su dokazi da je CJ korumpirani politicar, da je "drugovao" sa Spasojevicem i sl???

Price tipa rekla-kazala su postale uobicajeni dekor naseg politickog zivota ali svako uzima za istinite SAMO one koje njemu odgovaraju. Ne daj Boze da je istina ono o Velji Ilicu, Kostunici, Baticu, ali je istina o Jovanovicu!

Uzdrzite se osuda!

Posebna prica je sa "drugovanjem"! Ako moram da sretnem Ilica, da li to odmah znaci da drugujemo? Posebno sto se kod nas sve, ali sve zavrsava za kafanskim stolom, koji je postao nekima isto sto i radni sto u kabinetu, nazalost. Sudije su srecu svakodnevno sa kriminalcima, pa nisu (bas svi) kriminalci!

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:19 22.07.2007

Re: Svi nasi politicari su iskompromitovani


MMMIla
Price tipa rekla-kazala su postale uobicajeni dekor naseg politickog zivota ali svako uzima za istinite SAMO one koje njemu odgovaraju. Ne daj Boze da je istina ono o Velji Ilicu, Kostunici, Baticu, ali je istina o Jovanovicu!


Naslov mog posta je "Svi nasi politicari su iskompromitovani" dodao sam dalje u tekstu i korumpirani. To Vam je i moj odgovor na ovaj Vas quote. Kada pomenuti u Vasem kvoutu budu tema, pisacu o njima, sada je tema CJ.

MMMila
Posebna prica je sa "drugovanjem"! Ako moram da sretnem Ilica, da li to odmah znaci da drugujemo?


Ako ga posetite u zatvoru, znaci da drugujete sa njim.


Moram da Vam kazem da mi se ne svidjaju ti usklicnici na kraju svakog pasusa dok mi se obracate, da li to znaci da vicete na mene ili sta vec?
MMMila MMMila 09:29 23.07.2007

Joj...


@BOJANE

Eh, "tema" je uvek neko drugi! Nikad onaj za koga je DOKAZANO da je nesto uradio! Dokazano se zataska ocas posla, a kada nesto tek treba dokazati ili "dokazati" prvo krece medijska hajka, onda hvatanje "saucesnika" i saucesnika pa...
Kazem uopsteno, nema veze sa licnosti.

Hm, to s drugovanjem = posecivanjem u zatvoru mi deluje kao "zanimljiva" teorija.

E, i ja nikad ne vicem! Sorry ako ste takav utisak stekli. Cak, ni ne mrstim se nikad! Ja sam jako nasmejana osoba pa cak i kad ricam o politici. Valjda zato sto mislim da su politicari tek neophodan dekor, "modni detalj" bez koga naravno pomodari ne mogu, ostali umereno konzumiraju a i ovako i onako izadju iz mode brzo:)

Opet izvinite ako ste mislili da vicem ili slicno. Zaistaaaa!!!!!!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:08 23.07.2007

Re: Joj...

Eh, "tema" je uvek neko drugi! Nikad onaj za koga je DOKAZANO da je nesto uradio! Dokazano se zataska ocas posla, a kada nesto tek treba dokazati ili "dokazati" prvo krece medijska hajka, onda hvatanje "saucesnika" i saucesnika pa...
Kazem uopsteno, nema veze sa licnosti.


Za razliku od Vas uvek volim da konkretizujem na sta mislim, ne pricam uopsteno - ali nemam nista protiv Vaseg uopstavanja.

Hm, to s drugovanjem = posecivanjem u zatvoru mi deluje kao "zanimljiva" teorija.


"zanimljiva" teorija, simpatican izraz - nekako uopsten, zaista ga ne razumem


E, i ja nikad ne vicem!


Opet izvinite ako ste mislili da vicem ili slicno. Zaistaaaa!!!!!!


Ja Vas MMMMMila postujem i nikada Vam ne bih uputio ni jedan jedini usklicnik, a kamoli 6 vezanih. Tacno je da ja izuzetno volim da upotrebim ovakve vezane usklicnike !!!!!!!!!!!!!!!! na kraju posta, ali to nikada ne upucujem sagovorniku na blogu. Mislim da je to nepristojno.
Uglavnom upotrebljavam vezane usklicnike kada pisem protiv najveceg zla u Srbiji tj. DB i KOS, kao u prethodnom komentaru

vreme vas je pregazilo DB-ovci, izgledate potpuno besmisleno i drustveno nekorisno, tj. stetno. Tornjajte se tamo gde vam je i mesto - na djubriste istorije!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Usklicnici nisu upuceni Vama, molim Vas nemojte se jediti Gospodja MMMila.
Radojicic Radojicic 00:17 22.07.2007

Terzic

Terzic ce da optuzi Djindjica da je uticao na njega da oslobodi krimose. Samo gledajte.
Ne mogu da verujem da je bilo ko ko je imao kontakt sa klanom jos uvek na slobodi.
Sto se tice saopstenja LDP razumem da su se ogradili od svega i dobro je da imaju dokaze koje ce nadam se uskoro pokazati jer nikom nije u interesu da se odugovlaci. Uostalom njihov lider kaze da je spreman da da odgovore na svako pitanje i tako resi sve nedoumice pa se nadam da ce ga neko konacno nesto i pitati.
Uostalom mislim da nije ni trebalo da ceka da ga pitaju vec da sam to sto zna odavno kaze jer ce ga na kraju optuziti za prikrivanje dokaza.
ivana23 ivana23 00:23 22.07.2007

Re: Terzic

Radojicic
Terzic ce da optuzi Djindjica da je uticao na njega da oslobodi krimose. Samo gledajte.Ne mogu da verujem da je bilo ko ko je imao kontakt sa klanom jos uvek na slobodi. Sto se tice saopstenja LDP razumem da su se ogradili od svega i dobro je da imaju dokaze koje ce nadam se uskoro pokazati jer nikom nije u interesu da se odugovlaci. Uostalom njihov lider kaze da je spreman da da odgovore na svako pitanje i tako resi sve nedoumice pa se nadam da ce ga neko konacno nesto i pitati.Uostalom mislim da nije ni trebalo da ceka da ga pitaju vec da sam to sto zna odavno kaze jer ce ga na kraju optuziti za prikrivanje dokaza.


Nema ta da gledamo, citao si danasnji Press.
Radojicic Radojicic 00:29 22.07.2007

Re: Terzic

ivana23
Radojicic
Terzic ce da optuzi Djindjica da je uticao na njega da oslobodi krimose. Samo gledajte.Ne mogu da verujem da je bilo ko ko je imao kontakt sa klanom jos uvek na slobodi. Sto se tice saopstenja LDP razumem da su se ogradili od svega i dobro je da imaju dokaze koje ce nadam se uskoro pokazati jer nikom nije u interesu da se odugovlaci. Uostalom njihov lider kaze da je spreman da da odgovore na svako pitanje i tako resi sve nedoumice pa se nadam da ce ga neko konacno nesto i pitati.Uostalom mislim da nije ni trebalo da ceka da ga pitaju vec da sam to sto zna odavno kaze jer ce ga na kraju optuziti za prikrivanje dokaza.

Nema ta da gledamo, citao si danasnji Press.


nisam citao nista, a pogotovo Press, vec mi palo na pamet da takvi idioti samo mogu da se kriju iza mrtvog coveka
vlada dvm vlada dvm 00:31 22.07.2007

Re: Terzic

Dokazi?! To sa dokazima kod nas mu dodje kao neka sportska disciplina. Ko vise puta vikne: "imam dokaz!", medijski je zastupljeniji. Kao vadikali.
manitu manitu 01:20 22.07.2007

Re: Terzic

da , dokazi su 'smeska' .

kao kad je milo djukanovic govorio : dokazite sve sto govorite - inace ne vredi .

kod nas , u nashim sudovima , dokazi se cak ni ne iscitavaju - vec je sve korumpionashki pripremljeno .

DB snage vuce konce u pozadini svega .
Sudije igraju po nalozima DB'a - tuzioci rade po DB instrukcijama .

Ponekad mi se cini da je Ceda zrtvovan , pa se u tome i sam preigrao i zaigrao .

Nadam se da ce se sve odmotati , sa ovim Terzicevim hapsenjem .
Unfuckable Unfuckable 12:43 22.07.2007

Re: Terzic

Najcudnije mi je to KO je /LDP/ i KAKO /veoma nervozno/ prvi reagovao na vesti o hapsenju onog tvora... Napisao sam vec ranije da me vise apsolutno ne zanima ko se s kime ljubio u usta s jezikom, predugo cekamo istinu, i preveliku cenu placamo za mrvice koje dobijamo tu i tamo ...a i to kad dobijemo, potrosimo nesrazmernu kolicinu energije...ali ispasce da prepisujem odlican Duletov gornji komentar
Dakle, ako je CJ - zabole me sto je on ...neka istupi i razveje sve spekulacije....mada to do sada nikada nije uradio - i o tome sam ponesto napisao ....pa valjda se secate da je bilo neko vajno "svedocenje" koje je on onaka ...odradio, ali posle svih tih stvari, posle svih intervjua, insajdera....meni se samo pojacavao utisak da lik NIJE KONKRETAN ...i to mi je smetalo, priznajem ....sada me zabole, hocu istinu....necu zvaku - hocu kusur, sto bi rekli
Takodje primecujem da je nervoza na blogu poprilicno porasla, primecujem da se autori blogova opet prozivaju "na cijoj su strani" i " koju to opciju zastupaju" /...jel smo se TAKO dogovorili..????/ pogotovu kada je Dule spomenuo CJ ....poprilicno nervozno reagovanje u stilu jurisnih proleterskih grupa '45....muka mi je od toga, istovremeno stojece ovacije Duletu na kul odgovoru ...ja ne bi izdrzao da ostanem pristojan na tako prizemnu i neinteligentnu prozivku....
Takodje me zanima objasnjenje situacije sa Tarantulinim komentarom ....ne pamtim puno nickova, ali znam da sam samo na nekoliko komentatora, tj komentara ostao bez texta - u pozitivnom smislu....i mislim da je jedan od njih bas bio i pomenuti tarantula....nit znam lika, al se nicka secam, a i komentari su mu obicno bili odmereni i "u sridu " ...e bas zato me zivo zanima zasto je brisan, ako je brisan ...i sta je to pisalo u tom komentaru - pa ga molim da to postuje ponovo....Previse je cudnih koincidencija zadnjih dana - primetan je porast "politickog aktivizma" ...i nervoze, kao sto rekoh
tarantula tarantula 12:06 22.07.2007

Krenulo brisanje No.2

Postovani gosp. Nedeljkovicu ,
Vidim da ste obrisali moj post .To je bio i odgovor na moje pitanje. U svakom slucaju - hvala i na tom odgovoru. Jako mi je zao ako sam Vam mojim postom izazvao bilo kakvu nevolju ili problem. Razumem pod kakvim ste pritiskom bili - sta je jedan anonimus u odnosu na VIP velicine i zvezde, ekipu , saradnike i obozavaoce ? Cinjenica je da od zveckanja ovde na ovom mestu jos dugo , dugo nece biti NISTA. Zao mi je sto i Vi niste ili ne smete da dozvolite da se vidi i cuje necije drugacije misljenje ma kakvo ono bilo. Nadam se da nikog nisam uvredio , nikog povredio a istina ce se kako tako ipak saznati ma kakva ona bila.
Ponavljam - izvinjavam se ako sam Vam mojim postom naneo bilo kakvu stetu.
Sto se tice banovanja - nema problema - neka brisu , zabranjuju , seku , sta god - istina polako ali sigurno izbija na videlo i brisanje mojih reci to nikako nece spreciti .Ja nisam niciji - ni levo ni desno nego SVOJ a to znaci SAM .A to znaci JAKO OPASAN za ekipe , udruzenja ili mesetare.Najlakse bi bilo da se obrisem SAM . Na zalost , iako mi pamet govori da se manem ovog ( itekako zagadjenog politikom ) mesta ja to jednostavno NECU URADITI. Necu promeniti nick , necu prestati da pisem dok me definitivno ne izbrisu , necu prestati da trazim SVOJ BLOG , jednostavno NECU ODUSTATI .
Ono sto je bitno je da istinu dugujemo pokojnom Premijeru i coveku , i svim onim aninimnim koji su one strasne godine proveli na ulici pokusavajuci da ovu zemlju ucine boljom i drugacijom. To nema veze ni sa mnom ni sa ovim (poprilicno uprljanim ) mestom ni sa BS ni sa bilo kime ili cime. To je jednostavno -TAKO. I tu ne pomazu ni zaklanjanja iza kojekakvih fraza , dokumenata , spinovanja , mucenja vode i slicnih stvari.
Jos jednom ponavljam - jako mi je zao ako sam Vam mojim postom ucinio neprijatnost . Ocekujem kompletno banovanje narednih dana i ako se to desi ( a desice se kao sto dobro znate ) zelim Vam sve najbolje i najlepse u zivotu . Zao mi je postova o ludim 80-tim i neispricanih prica o tom vremenu ,SKC-u , Akademiji i muzici koja nas je sve obelezila i ujedinila - zauvek - ma gde bili. Imao sam toliko toga da Vam napisem i kazem.Bice prilike nadam se.Dotle - Baby Kate - On mora da pobedi ( nadam se da Vam je jasno ).
Jos jednom hvala na prostoru i vremenu - i ovo sto ste omogucili da pisem a niste me banovali dovoljno je.
S postovanjem ,
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:12 22.07.2007

Re: Krenulo brisanje No.2

nisam Vas ja obrisao, ja brisem samo glupe i bezobrazne komentare. Obrisao Vas je neko drugi. Nemam pojma da se opet pojavio administrator na blogu. Ja o tome ne znam nista.
Molio bih da me kao autora bloga obavestite kada i zasto ste to uradili, ne mora javno, moze putem mejla ili pp, ovako se opet pravi frka i baca se koska ljudima bezveze. Verujte mi da ne znam koji Vas komentar su izbrisali i zato mi bas i nije pravo. Ako neko treba da brise komentare i banuje na ovom blogu to sam ja.
tarantula tarantula 13:19 22.07.2007

Re: Krenulo brisanje No.2

Postovani gosp. Nedeljkovicu ,
Vidim da su ovde pocele da rade iste one kuhinje kao u neka prethodna vremena i jako mi je zao zbog toga. Moj post je postavljen negde oko 03,00 ujutro posto su moj post na blogu BS izbrisali i odmah me banovali tako da tamo vise nemam pristup. Ko je i kada obrisao moj post kod Vas raspravite sa gosp. Restakom i ostalim iz B92. U svakom slucaju u mom postu Vama ja Vas samo obavestavam da sam Vas citirao i popio banovanje. Post je sledeci

Postovana gosp. Srbljanovic ,
Nisam znao da gosp. Krstic ima toliko vaznu ulogu u Vasem zivotu i radu da Vas "zvezdu nad zvezdama "natera da se vratite u kal tj. blato ovog VIP bloga medju ove adolescente i nemuste pisce nedorasle Vasih studenata i nesposobne da prihvate i shvate psovku kao lek (kad je od Vas ) a lagodno spominjanje genitalija i ljudskih izlucevina kao " umetnicki 'stil izrazavanja ( grupni stil sa varijacijama ). Vrlo Vam hvala na "oceni " u ime svih blogera ( za VIP nisam siguran ) i pukih komentatora ( mi sa kartama za galeriju) i trudicemo se i u buduce da dostignemo neprevazidjene "standarde ' kvaliteta i demokratskog dijaloga postignutih pogotovo na Vasim blogovima. Nece biti lako ( pogotovo onaj deo sa stilskim vezbama o muskim i zenskim genitalijama ) ali - trudicemo se.
Elem ,
Kako to da anonimni ljudi nemaju pravo na svoje misljenje, u svetu, u kojem je samo slucaj, dobre veze sa pravim ljudima i nemanje nikakvih licnih principa, mnoge bednike izvuklo iz anonimnosti i nama ih postavilo za vrat?


Kako to da su anonimni gradjani dobri i prihvatljivi kada klicu na mitingu ili glasaju po sopstvenoj, anonimnoj volji, a nisu dobri kada koriste datu priliku da kazu sta stvarno misle?

A kada ste mi Vi gosp. Srbljanovic brisali postove i na kraju "zabranili "( uz pomoc prijatelja ) pristup ovom blogu tada se ova pitanja nisu postavljala ili nisu bila u kontekstu tadasnjeg "delovanja ' na blogu?Ili je bilo ugodno imati "moc i ledja" a neugodno trpeti nekog anonimusa sa nezgodnim pitanjima? Cije misljenje ? Koje misljenje? Ah , da - nisam zavrsio dovoljno skola da bih plemisao sa vrhovnim intlektualnim poslenicima VIP bloga a i ne uklapam se u 'grupni stil sa varijacijama ". Sta cete - nekulturan pa jos Srbin pa jos pise - sam uzas.
dakle hvala na podrsci mojim stavovima cak i posle toliko vremena - vredelo je cekati.
Mada mislim da Vas malo bas briga i za nas i za stavove bilo koga od ovde prisutnih a evo i zasto.

LDP: Terzić uhapšen da bi optužio Čedu
Subota, 21. jul 2007. 17:31

Liberalno-demokratska partija (LDP) zatražila je hitnu sednicu Odbora za bezbednost Skupštine Srbije jer ta stranka, kako tvrdi, "poseduje dokument koji ukazuje" da je bivši tužilac Rade Terzić uhapšen kako bi lažno optužio predsednika LDP-a Čedomira Jovanovića.

U saopštenju LDP-a navodi se da dokument koji poseduje ta stranka potvrdjuje i da Terzić nije uhapšen kako bi bila otkrivena politička pozadina ubistva premijera Srbije Zorana Djindjića.

"Čedomir Jovanović spreman je da odgovori na svako pitanje kao što je to nebrojeno puta do sada učinio i to će učiniti pred Specijalnim tužilaštvom, za razliku od Koštunice i njegovih najbližih saradnika koji to nikada nisu učinili", piše u saopštenju LDP-a.
LDP je ocenio da "činjenica da je specijalni tužilac Slobodan Radovanović samo sat vremena pre isteka mandata naredio hapšenje Terzića najjasnije govori o pozadini celog procesa".

"Ako je Terzić uhapšen na osnovu beleške ministra unutrašnjih poslova Dragana Jočića koja je bazirana na novinskim tekstovima koji u poslednjih mesec dana zagadjuju javni život Srbije, onda je ovo najeklatantniji dokaz da je Radovanović produžena ruka jedne privatne grupe ljudi koji upravljaju vladom, medijima, institucijama i finansijama i da bespogovorno izvršava naredjenja te grupe", piše u saopštenju LDP-a.

Znaci ,prosle nedelje kandidat za Predsednika ( Meksika ) gosp. Vesna Pesic otvoreno je napala gosp. Veruovica ,coveka koji je primio metak kad je ubijen Dr. Zoran Djindjic ( vazan svedok atentata ) , juce je uhapsen Terzic sa optuznicom da je bio clan "zemunaca", a danas eto nama gosp. Srbljanovic na blogu u prici - Krstic laze a i ne zna nista . Malo smo nervozni , klupko se odmotava a ne zamotava - policija radi svoj posao , Spec. Sud takodje , Tuzilastvo takodje - nesto tu nije u redu ili da citiram Duleta :


Za sada svi cute i cekaju ko ce prvi od politicara da se istrci sa izjavom i komentarom o hapsenju. Po zdravoj logici njega odmah treba uhapsiti, on je karika u lancu. Pa tako opusteno slediti tok. Sami ce promoliti glave, samo ih treba pokupiti.

Mi sa galerije cemo da tapsemo i zvizdimo a Vi u prvim redovima zveckajte - cime bilo . I nemojte da stajete dok ne bude kraj ili istina ispricana - cela.
S postovanjem
Kraj posta
Dodao sam pitanje Vama :
Da li bar kod Vas mi sa galerije mozemo da tapsemo i zvizdimo kad vec ovi u prvim redovima nece da zveckaju.
Toliko i opet Vam se izvinjavam za bilo kakvu neugodnost. Bojim se da slede jos gore stvari - ako Vama brisu postove bez da Vi znate .... Bez komentara .
S postovanjem ,
Dax Dax 13:44 22.07.2007

:)

Zanimljivo je kako neki ljudi (pogledati post iznad) misle da se ceo svet vrti oko njih.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:44 22.07.2007

Re: Krenulo brisanje No.2

ne vidim nista sporno u ovom komentaru, nema vredjanja, nema napadanja. Sve je ocigledno i u okviru normalne price. Ne znam oko cega ste se kacili sa Biljanom ali to je vec Vas problem.
Moj stav o njoj je poznat. Ja je postujem, cenim i gotivim. Verovatno se u mnogo cemu ne slazemo ali nikada nije bilo frke medju nama. Sta da se radi, svako nosi svoj krst. Pozdrav
Dzokavac Dzokavac 16:16 22.07.2007

Re: Krenulo brisanje No.2

I meni su obrisana dva komentara sa ovog mesta.
Ne bi me iznenadilo ni da si me ti izbrisao, ali ako nisi - da znas da se desilo.
Unfuckable Unfuckable 18:20 22.07.2007

Re: Krenulo brisanje No.2

Pa da ...krenula nervoza ... pa je krenulo i brisanje....samo je mali problem kada neko vrshlja i po tudjim blogovima - to chitam kao problem netolerancije, iskljuchivosti i nedemokratije ....neliberalnosti, ako hocete, pa mi je malo bljak sto sa necijim povratkom na blog koindiciraju ove ruzne stvari ...
.molim gospodina Restaka za objasnjenje ...jesu li ovde svi autori blogova jednaki...ili su neki malo jednakiji ?!?!?!
Komentar sam po sebi nije sporan ni malo, ali moze da bude "prst u oko " nekome ko je njime doveden u kontradiktornost i kome su neke elementarne stvari dovedene u ravan dnevnog politicarenja.....a jbg, sujete su choodo....
GajaR GajaR 22:58 22.07.2007

Re: Krenulo brisanje No.2

sećam se da je i ranije BS brisala komentare i na našem tj. vikipedijinom blogu.
ništa novo pod kapom zemaljskom!
manitu manitu 23:46 22.07.2007

Re: Krenulo brisanje No.2

jesu li ovde svi autori blogova jednaki...ili su neki malo jednakiji ?!?!?!



kada su bili jednaki na bilo kom mediju , pa tako i na b92 ?

sve ste u pravu !
svi "prst u oko" komentari , antisvetskobankovski, antiLDP'ovski, anticedisticki , anti (kvazi) liberalno demokratski su bili i bice brisani .


Pitam se pitam se :

1. kako to da se u roku od 24h za Terzica bude sakupljeno preko milion eura za kauciju? odakle jednom ex - opstinskom tuzicu toliki novac ? neka je imao i soma eura platu , ej... to je milion eura ?!

2. zanimljivo je takodje pratiti tzv. stecajnu mafiju - Pjevcevic (iz Uzica , s astrucem ) , Postanska Stedionica ekipa , dvoje viskoh sudija , od kojih je jedan zbrisao u Budvu .

Oni nisu mafija - oni su svi bili visoki drzavni sluzbenici - sudija trgovackog suda , sudija opstinskog suda , direktor C marketa . Oni i saradnici su brzo sakupili par miliuona eura kao kauciju .

Znamo da su to sve ljudi sa diplomama "zute kuce" . Mnogi su studirali ta prava po isturenim odeljenjima , po kragujevcima , pristinama,a elitni deo dolazi sa banjaluka vise skole .
to su oni sa visim skolicama koji bi dolazili na kriminalistiku, cesto u uniformi, ili u odelu, ali da se vidi "utoka" . Pa ako izmuca par recenica, dobije 8 . a ako izmuca 10 recenica , dobije 10 .
Tako oni danas imaju diplome "pravnog fakuleta" , a zapravo su pendrek divizije .

E sad , takvi likovi su u ovoj zadnjoj premetacini uspeli da ulete u trgovinske sudove , da se uglave po vaznim sudovima , da se enormno obogate , da se proglasavaju a stecajne upravnike .

To je taj nas kancer - taj deo iz "zute kuce" treba procistiti i prociscavati iznova i iznova .

Tu je i odgovor na pitanje : ko je i zasto je postavio Radeta Terzica na mesto Okruznog Tuzioca ?
Odkud taj opskurdan lik na takvom mestu ?

i naravno da se svi osecamo zajebani i sjebani i jebani - posebno mi koji smo ovako ili onako za momenat poverovali u Promene , DOS i novu , drugaciju srbiju .
Svetlana S. Svetlana S. 16:44 23.07.2007

manitu

manitu
1. kako to da se u roku od 24h za Terzica bude sakupljeno preko milion eura za kauciju? odakle jednom ex - opstinskom tuzicu toliki novac ? neka je imao i soma eura platu , ej... to je milion eura ?!


ovo ne razumem. kakva kaucija? gde ste to pročitali?

da li se zna nešto o DOKUMENTU najavljenom u saopštenju LDP-a?
Shumar Shumar 16:28 22.07.2007

Budala, shiptar, pacov..



secam se te tri "imenice" koje su se neprestano ponavljale na TV u vreme stradanja pokojnog nam Premijera.

Pacov. Budala.Shiptar
Shiptar.Pacov.Budala
Budala.Shiptar.Pacov

i nije mi bilo jasno, zasto se ta shiptarova kuca nije oduzela, prodala i taj novac uplatio za neke bedne ili za nezbrinutu decu...moze i za "Orku" ili vec....

zasto je moralo da se rushi ? i to onako brzo...na prechac sto bi se reklo...


a da ne govorim da mi se ta ekipa nikako nije uklapala u politicku sliku Srbije...

jos, uvek, tamna strana nasheg drustva,misterija od koje svi okrecu glavu sa gadjenjem i nevericom


Pacov.Shiptar.Budala.

manitu manitu 23:53 22.07.2007

Re: Budala, shiptar, pacov..

mogla je lova da se prebaci domu "vasa stajic" , ili 'zvecanskoj' .

jako dobro znam kako im je .
nista nemaju .

ili CZ'u - za knjige , za ucila , za bar 5 kompjutera .


taj deo ce ostati zauvek lepo odradjena tajna o kojoj je se samo beba popovic usudio da prica .
i videlo se da to kazuje sa mnogo umetnutih " valjda" , i "kako su mi rekali" , "valjda su pogresili" .

CJ je imao jako mnogo veza sa klanom .
neko je rekao - zasto se to tvdi apriori kao tacno, a ne za velju ilica i slicne likove .

e pa bash zato sto CJ nije velja ilic .



ivana23 ivana23 21:24 22.07.2007

Srusena je zbog..

DNK tragova. Bar ja tako mislim.
Uzgred, sinoc sam na FOX-u, bas zbog ovih nasih aktuelnih desavanja ponovo gledala film JFK. Koliko tu ima
analogije sa nasom stvarnoscu, zaprepascujuce.
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 21:40 22.07.2007

Re: Srusena je zbog..

ponovo gledala film JFK. Koliko tu ima analogije sa nasom stvarnoscu, zaprepascujuce.


Vi mislite da je "Zveki" zrtveno jagnje poput Osvalda?
ivana23 ivana23 23:15 22.07.2007

Re: Srusena je zbog..

Dejan Nikolic
ponovo gledala film JFK. Koliko tu ima analogije sa nasom stvarnoscu, zaprepascujuce.Vi mislite da je "Zveki" zrtveno jagnje poput Osvalda?


Ne, zaista, ali... Brojni propusti u obezbedjenju olaksali su u oba slucaja atentatorima da ostvare svoj
cilj. Dalje ne bih navodila jer bi nam to oduzelo jako mnogo vremena i prostora na ovom blogu. Ako
imate prilike pogledajte film, mada verujem da ste ga gledali, podsetite se.
Uzgred, obratite posebnu paznju na deo u kome se pojavljuje Donald Saterlend, to je dodatni deo price.
manitu manitu 00:01 23.07.2007

Re: Srusena je zbog..

DNK tragovi , pa trake, kasete , razni snimci .

sve to manje vise - cak i na sudu se ne priznaje- nego , ima zivih jezika koji znaju .
sve je bilo ko ce koga nadigrati , zavrnuti, odraditi .
ko ce kako i koliko utaliti i ugraditi preko onog treceg , a da ne zna ovaj drugi .

ciste fantazmagorije , kako neko gore lepo rece , sitnih saradnika nekog dela/delova DB'a koji su se grabili za plen , za kredite, "robu" i robu .

Mene vishe podseca na "Sashine brigade" , po atmosferi .
JFK je ozbiljan film, sa ozbiljnom sluzbom .
Ovi su bili tako ... klincurija sa napunpanim egom , sto su i danas .
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 00:01 23.07.2007

Re: Srusena je zbog..

JFK mi je jedan od omiljenih filmova teorija zavera... i najozbiljniji u zanru. Vidim na sta ciljate, ima tu necega... ali nadam se da lika koji tumaci Saterlend, tj. njegov doprinos prici, necete uporediti sa Terzicevim? :)))) Ja bih tu pre pravio poredjenje sa Dejvidom Ferijem (Joe Pesci).
ivana23 ivana23 00:13 23.07.2007

Re: Srusena je zbog..

Dejan Nikolic
JFK mi je jedan od omiljenih filmova teorija zavera... i najozbiljniji u zanru. Vidim na sta ciljate, ima tu necega... ali nadam se da lika koji tumaci Saterlend, tj. njegov doprinos prici, necete uporediti sa Terzicevim? :)))) Ja bih tu pre pravio poredjenje sa Dejvidom Ferijem (Joe Pesci).


Taman posla - kakav Terzic! Odmah sam rekla da je to drugi deo price. Ciljala sam na upletenost (iako
nisam pristalica teorija zavere), stranih sluzbi na pojedine aspekte raspada YU, kao i kasnijih
desavanja do 2000-te godine, a mozda i duze.
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 00:26 23.07.2007

Re: Srusena je zbog..

Jos od vremena Cicerona meni je najdraza ona stara "Qui bono"; ko profitira? To je i Gospodin X (Saterlend) rekao i tako kanalisao rasudjivanje tuzioca i razvejao mu neke nedoumice. Ovde se pokusava od devedesetih naovamo da se postavi to pitanje ali uvek se nadje bar jedna polovina nacije da to otrese kao budalastinu bez obzira ko ga postavio... pa mi jos ne znamo ni zasto (i da li) je Krcun ubijen, koji je stvarni razlog odlaska Rankovica ni, da li je Tito posle rata bio onaj isti od pre rata.... da skratim pricu mi nemamo nijednog Dzima Gerisona ali zato ima podosta Kleja Bertranda.

Unfuckable Unfuckable 05:55 23.07.2007

Re: Srusena je zbog..

...kljucno mesto filma jeste pojava "Mr X" - Saterlenda, a kljucno mesto njegove price je momenat kada otkriva da je Kenedi potpisao resenje o povlacenju svega americkog iz Vijetnama do pocetka '65 i kada je "razvlastio" CIA u pogledu "black ops" / + otkaz Alanu Dalsu - Jovici - koji onda prelazi u rad iz senke// a jos pritom i zatrazio pomoc vojske u toj prici.. - ili, "stavio shapu na vojsku"....
...to je pokrenulo dogadjaje koji lice na smaknuce Cezara, a njihov epilog je prvi potpis L. Dzonsona /opet Vijetnam, ali obrnuto : povecanje trupa - sto je vodilo incidentu u Tonkinshkom zalivu - sto je bila "tacka bez povratka" ...i posledicno tom razvoju - enormna zarada nekoliko "firmi" koje se bave vojnom proizvodnjom.../
Kada ovu pricu prebacimo na nas primer, dobijamo zapanjujucu slicnost....s tim sto medju firme koje su "bono" treba ubaciti par hrvatskih - shto duvandzija - koji su od Dj. Vlade "izduvali".... shto "lanaca" - koji su -"slucajno" - pali u zagrljaj Kome Je Vec Trebalo
Ono sto samo mogu da dodam je da - ako smo u filmu culi da "Kenedi jednostavno nije imao sanse da izadje ziv iz Dalasa" ....- tek Djindjic nije imao NIKAKVE shanse .....
A da ...i brze-bolje plasirana pricha o "jednom strelcu" u Dalasu ...ne podseca li to na brze - bolje "zatvaranje slucaja" od strane nekih iz DS-a, odmah po objavljivanju prvostepene presude ....Bode oci koliko je slicno...
Unfuckable Unfuckable 06:05 23.07.2007

Re: Srusena je zbog..

DNK tragovi , pa trake, kasete , razni snimci .


..ne slazem se ....onaj ko je imao mozga da smisli celu kombinaciju, znao je i posledice, tj "razvoj" dogadjaja i sigurno je sve sto treba sklonio na vreme ....
po meni , Shilerova je srusena, i to onako - seljacki, nevesto, bas zato da se ostavi nedoumica sta je to neko iz tadasnje vlasti hteo da sakrije...da se ostavi "buva" kako tu nije sve cisto....to, kao i desavanja u Meljaku + poprilicno smushen uvidjaj mesta ubistva su po meni "kukavicija jaja" koja su postavljena na put istrage da bi bilo koji rezultat doveli u pitanje i relativizovali - kad tome prikljucis par novinara "po zadatku" koji ce periodicno da udaraju po tome, dobija se mocno oruzje koje stvara onu najpotrebniju emociju - s u m nj u - ........kao ona fora sa kosom iz frizerskog salona ....neko se setio - tj znao je kojim ce putem ici istraga / ili na sta ce navesti istrazitelje?/ i uvalio im pimpek sa dnk analizom dlaka nadjenih na mestu otmice Miskovica.....to je neko ko ZNA istrazni postupak i razmislja unapred ....zato ovo tvrdim za Shilerovu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana