B92 Blog    Članovi    Jelena Milić    Ms Milić ljuta na Amere, Britance i B92 da se zna

Jelena Milić
21:08
UTO
06
JAN

Ms Milić ljuta na Amere, Britance i B92 da se zna

Sećate li se onog Taličnog Toma kad neko od Daltona ili njima bliskih uđe u Šekspir fazu. Tipa samo govori  u Šekspirovim citatima.

-"Laku noć,"     Magbet, čin 3. scena 5. red 8.

-" Dobar dan,"   Romeo i Julija, čin 4. scena 2. red 15.

-" Ah,"               Hamlet, čin 1. scena 1. osmi red.

-" Molim,"         San letnje noći, . čin 2. scena 3. red 8. ....

Elem, ostadoh vam dužna priču šta sam rekla o Zapadnom Balkanu ( ZB) i Srbiji State Department  timu koji je pravio Briefing Book za Obamu direktno. Dakle, takvih je timova, kao ovaj što je bio na ZB bilo po celom svetu, i onda se sve to skupi, u neki pregled za njega. Direktno. Dobila sam čak i ekskluzivna prava da smem da napišem na blogu šta sam im rekla! I sad da me ubijete, u paranoji sam da sam pola zaboravila, mada sam trtljala dobrih sat ipo, pitajte konobare u Lava baru ako mi ne verujete. To je bilo negde odmah  posle objavljivanja onih famoznih izvestaja o napretku EK, pa sam ih dosta citirala.  I spomenula sam da ja ovaj za Srbiju vidim gore nego što su neki od naših zvaničnika hteli da ga prodaju široj javnosti. U to vreme sam već negde bila svesna i zamerki na njega od nekih kolega koji su mi ukazali da nema kvantifikovanih dokaza, mada neosporno postoje, o lošem stanju manjinskih verskih zajednica, broja  incidenata etc. Naime, da i EU malo ulepšava situaciju ovde. No, toga sam  bila i ja svesna, pa sam rekla, da je dobro što tad još nismo ništa sa Euleksom postigli, jer bi dobili još našminkaniju verziju, ovo je realan sken, šteta što ga niko neće ovde koristiti ko template za poslove u 2009.  Za one koji me možda nisu razumeli ovo je bila packa na račun EU, glede toga da je spremna praviti kompromise da bi se izvukla iz kosovskog živog blata, tamo gde ne bi trebala. U to vreme sam već bila angažovana od strane FCD na projektu Evropski standardi u Srbiji i puno sam čitala i pratila o našem napretku pogotovu u tri najbitinije oblasti za pregovore, poljoprivredi, ekologiji i zaštiti potrošača. (Eto, za vas sumnjivce and radoznalce, da više ne širite laži po blogu,  odgovor je EK a ne NATO, EK me plaća, via FCD, do duše ne i da trtljam po blogu, al su i tolerantni, što jako cenim i na čemu sam zahvalna, kao što sam i Goranu i Paktu pre toga bila.)

Bolje, dakle,  da nam EK kaže sad tačno kako nas vidi, nego da nas pali  da smo kao kandidati za malo samo ako smo meki oko Kosova, pa da se još više opustimo.  Nisam  mogla da kažem isto i za hapšenje Mladića.  To, nedajbože da smo ga uhapsili, kako bi tek onda lažno povoljan izveštaj bio, šta bi nam se možda sad sve progledalo, što bi nam se, sigurana sam, posle vratlo ko bumerang. Bugarska! Mislim da je jako bitno da on bude uhapšen što pre. I pravde i prava  i Srbije radi.  Pa makar  bili bugarski scenario, jer ovako ćemo očito polako preći na ruski. Ne u smislu fizičke integracije ili bilo čega takvog, već prelaska na taj jedan autoritarni režim maskiran pričom o suverenoj demokratiji. Mala izolovana  nebitna  zemlja na periferiji EU.

Rekla sam i da smo odavno skrenuli sa Atlantskog puta, ako smo ikad stvarno na njemu i bili, i da nisam baš sklona poverovati tajminigu koji su na sastancima u Briselu u augustu ili septembru 2008. izneli ljudi iz MIP i MO. I da ne verujem i da će taj plan koji sam nanjušila, koji mislim da su Šutanovac i Ameri napravili, tipa ajd da ne talasamo, kakav NATO u javnosti i to, nego da na mala vrata eventulano dobijem MAP, puna kapa za Srbijiu  za naredni period, da se nece ostvariri. Zbog Kosova. Nisu mi, naravno, ni demantovali ni potvrdili da tako šta postoji, al evo, pokazalo se da smo i od toga, te blaže varijante,  zbog Kosova, naravno odustali. Na žalost ili iznenađenje nekih ovde, rekla sam da na duge staze to uopšte nije strašno, jer smo okruženi NATO kandidatima i članicama, i da je jedino bitno da ne izgubimo zbog Kosova EU kurs. I da to odustajnje samo ne znači i da ne pratimo šta se u NATO svetu dešava, što se bojim se upravo  dešava. Plus sad ovo oko svetske ekonomske krize, čitajte patrijarhovu poslanicu, zapad propada, tamo ničeg dobrog nema, zapad je kriv za sve! Jos citira i Nikolaja.  Mislim, šta reći, ni Putin ne bi bolje.  Da je frka jeste, al da propada.....  Na iznenađenje opet nekih ovde, rekla sam i da razumem da država oko Kosova mora nešto da preduzima, da razumem priču oko tužbe, da je odustajanje od NATO pametna priča za sad, ako je samo to cena bitke za Kosovo, ali da se plašim da se tu neće završiti, da će i EU perspektiva  doći u pitanje vrlo skoro. Ja ne krijem stav da Srbija nema ljudskih i finansijskih resursa da se evropeizuje bez direktnog i formalnog proces uključivanja u EU, otud taj strah. I naravno, rekla sam isto što i svima pričam, da mislim da nam je EU svojim nejedinstvom oko Kosova  otežala, a ni da nam Ameri svojom blesavom argumentacijom nisu mnogo  pomogli. Jer daju legitimnog povoda mnogim diplomatskim akcijama koje je Srbija preduzela, što nas vraća na priču da smo single issue state, a mislim da je to pogubno. Naime, da može biti samo jedno.

Rekla sam, na pitanje, OK a šta je our role, what we should do and how, možda opet na iznenađenje mnogih, da je jedini odgovor u EU. Da Ameri imaju malo i da ponude i da oduzmu, da ako mogu da pomognu EU da ima jedinstveniji stav o Kosovu kao i o našoj EU perspektivi sa ovako formalno nerešenom pričom oko Kosova, il da neko gukne podela više ( ovde je bilo razrade tipa a BH, jug Srbije, enklave  etc, ako ima zainteresovanih izneću šta mislim, i da znate, slušali su, čak i beležili)  to bi bilo dobro, dalje od toga i nemaju šta  mnogo. Rekla sam naravno da mi se čini da će tako i biti, da se njihov interes ili potreba da budu u regionu smanjuje, i da je to OK.

OK, a kako sa EU dalje? Šta oni treba da urade? Načelno sam  rekla da uloga i angažman EU u svim zemljama ZB mora biti  veća, bukvalno da nas uvedu za ruku u EU, da se i SSP i kandidatura, i pregovori po poglavljima, sve mora raditi sa više EU angažmana direktnog.  Oko Srbije i EU, kad već konsenzusa oko Kosova  nema, da vidimo može li ga EU brzo steći ili ne. Ja se bojim da ta mogućnost, da EU get on board preostalih 5 nije nerelana, i nije potpuno loša za Srbiju, jer bi smo imali čisitiju sliku. Ovo kažem, jer sam uverena da EU sama sebi neće dopustiti  ni  ponavljanje bugarske greške ali ni kiparske. A mnogi nasuprot meni ovde misle da nam je kiparska priča adut. 

Oko Mladića sam rekla sledeće-da lično ne verujem da se čini sve da se uhapsi. Da čine sve ne bi zataškavali Topčider i Leskovac ( iskoristila i ovu priliku da o tome detaljnije pričam), mada i ona priča o zadržavanju dokumanata nije bez validnosti. Ali sam rekla i da je dalja stagnacija pogubna i da bi, ako se BH ne bi mnogo protivila, možda mogao da se nađe neki kompromis sa Holanđanima, tipa da svi relevantni činioci u Srbiji izađu i kažu zašto je to sve tačno potrebno da se Mladić uhapsi.  Šta bi to tačno značilo za Srbiji šta za region. Da odu ako treba u Potočare. Svi. Jer uloga suđenja za ratne zločine jeste i pravda, ali i preventiva i to da se javnost obavesti šta se i zašto dešavalo, i da se elite i javnost odluče i zauzmu stav.A ne tipa, ,ma to Holanđani imaju problem sa sobom. Ne. Oni su taj rešili, pala vlada, oni imaju problem sa NAMA ovakvima.  Ako već, očito, ne mogu da dokažu ni da nije ovde a  ni da ga uhvate, bar neki jak simbolički gest  načine. A jesu uhapsili Karadžića, i to puno znači. I  ma kako to Rasim tupo objašnjavao, jer sve izgleda ko obična trgovina i kao da su to samo zbog toga i uradili, nekako nije bilo rewarda za Srbiju zbog toga. A treba. Jer smo umorini od image bad guy, i neka pohvala nam definitivno treba. Da se Haradinaju ponovo sudi.

No sam rekla i ovo, i to je u stvari suštine ovog posta. Da ne verujem da će se to desiti, da političak elita to uradi kao dokaz posvećenosti kad već nisu u stanju da ga uhapse. Da su mi se smučili i oni i Britanci ako stoje iza pranja Tome Nikolića. Evo šta stoji na Vorsdvortovom blogu!

 The Radicals have split, with most of the party's supporters backing a new conservative, but pro-European, option.  The rump of the old party's MPs serve out their terms on borrowed political time.  So the people whose violent and bitter tones dominated the beginning of the year are already, by its end, history.  Serbia really has turned a page. 

Lanula sam  i protiv potpuno bespredmetnog a  pritom  potpuno štetnog sporazume o pomirenju SPS-DS, koji je neke stvari  bespovratno onemogucio bojim se, a bukvalno za . Kao ne bi Bajatović and Co uzeli  funkcije  i ovako i onako. Sad ne sećam se da li je već i formalni oprost, tipa zapadni CD kor na skupštini naprednjaka u SC, bio održan u vreme tog mog razgovora sa njima, ali je i tad bilo komunikacije, ohrabrujućih izjava i sl. I već je bilo jasno i da je letošnje odlaganje rada Skupštine bilo glupo, i da smo od jedne grupe koja opstruira dobili dve, i da je odvratno što podržavamo nekog ko je direktno ukrao (i još se s time sprda, tipa zaturili mi se u kući) radikalska dokumenta a mi  ga vidimo ko spas Srbije. Porazno, jer ako nam je taj manevar jedini, onda to znači da ništa dobro na deradikalizaciji Srbije svih ovih godina i  nismo  postigli. ( Da se razumemo, vlada sa SPS, jebiga, što se mora  teško je al se i dalje mora) al ja ne vidim smisao u beatifikaciji Tome i mirenju dodatnom sa SPS. Rekla sam da se Toma promeniti neće, da je porazno da nam  on bude glavni adut, da je nepotrebno da ga lažno predstavljamo ko reformatora, da je opasno čak. Pri tom uopšte nisam  ulazila u teorije zavere koje mi prođu kroz glavu, da je Toma Nikolić ruski trojanac. Meni je odnos prema Hagu i Mladiću  osnovni lakmus test, i o tome sam vam i ovde više puta pisala, i o  majcama sa likom Ratka Mladica  u skupštini i svemu. Rekla sam im da Toma nije bastard, but our bastard vec  je bastard but still anti -EU, anti ICTY, anti Mladić u Hagu bastard.

I gledam sinoć tomu Nikolia na RTS. Pre toga videla i intervjuu Ivice Dačića u Blicu, Bolje NIkolić u vladi nego izbori, i već mi se sve smučilo. Ovaj na RTS je intervju u kome nema novinarske reakcije na odogovore, kamena faca, ide pitanje, odgovor, drugo pitanje. Dakle, Toma i dalje stoji iza mitinga radikala, ako je neko zaboravio, isti je bio protiv hapšenja Radovana Karadžića. Toma kaže, da je Slobodan Milošević ubijao političke neprjatelje ili bilo koga, on bi već bio mrtav. Toma ne Sloba. Sad, šta na to imaju da kažu Ćuruvija, Stambolić, pa i sve žrtve ratova koje smo vodili pot tim režimom, koje je taj režim orkestrirao, vi procenite. Sve u svemu za Tomu Sloba nije ubica. Pa ide dalje.

Da li bi ste demonstrirali da uhapse Mladića! Da! Paste ovo: " U ostalom, zna se gde bi to Srbiju odvelo." Gde, pitam se ja, po meni bliže EU, al nešto nisam sigurna da je Nikolić na to mislio. I ništa onaj Stefanović ništa, nema reakcije, nema potpitanja, kuda bi to odvelo Srbiju, kamena faca, idemo dalje.

I  B92, mislim stvarno, napraviste vest o tom intervjuu, al vam ovo promače! Ili vam nije promaklo? Ili vam je nebitno? U svakom slučaju, veliki minus. Morate li i vi do te mere da budete deo te šarade i tog tako trulog plana!

A ja. Pa šta da vam kažem, nadam se da će u tom booku biti  mesta tipa: yes, well, can, do,  Serbia, za koje ću ja ko onaj brat Dalton moći da kažem, to sam ja, to sam ja. I volela bih, iskreno, ako su išta od toga svega uzeli u nekom rezimeu o ZB, da to bude moja procena da Toma Nikolića ne treba da se opere, da ne treba da mu se oprosti što je tolike godine zagovarao (uspešno) jednu pogubnu politiku, da Srbija može i mora da nastavi da se demokratizuje bez njega kao reformatora jer to nikad nije i neće biti.  Ukratko, jebe mi se s kim će Vučić, kod Tome ili Šešelja, jer su svi isti, ali naprednjaci ne bi smeli da nam uđu u reformski blok, to bi nas potpuno ujebalo. Eto, da bude i ovde zabeleženo. ( A sad ću ovo i Vordsvortu da postujem na blog.)





Komentari (84)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ipsi  23:07 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Божићна посланица Српске Православне Ц

strasno, zasto.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  23:09 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Божићна посланица Српске Православне Ц

to ipsi #Link Replika: 0obrisala sam vas komentar, hvala vam na zeljama, i vama sretan bozic, ali nemojte da se ljutite

a) cela poslanica je suvise dugacka

b) antisemitizam nikolaja velimirovica koji se u poslanici citira nije dopusten na mom blogu

evo linka

ja sam obrisala, nego sam htela prvo da nadjem link, da to ostavim, da se skroz ne naljutite

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
znik  07:32 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Божићна посланица Српске Православне Ц

Jelena Milić
antisemitizam nikolaja velimirovica koji se u poslanici citira nije dopusten na mom blogu

Ovim komentarom si me naterala da pročitam pomenutu poslanicu - ali nisam naišao na antisemitizam? Možda mi je promaklo, molim te daj konkretan citat.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Tiago Stanković  12:01 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Божићна посланица Српске Православне Ц

u poslanici se citira episkop ali ne njegove anitisemitisticke reci. evo nekih njegovih bisera.

"U toku vekova oni koji su raspeli mesiju Gospoda Isusa Sina božijeg stvorili su od Evrope glavno bojište protiv Boga, a za đavola... Sva moderna gesla evropska sastavili su Židi koji su Hrista raspeli: i demokratiju, i štrajkove, i socijalizam, i ateizam, i toleranciju svih vera, i pacifizam i sveopštu revoluciju, i kapitalizam i komunizam. Sve su to izumi Židova, odnosno oca njihova - đavola. I to sve u nameri da Hrista ponize, da Hrista ponište, i da na presto Hrista stave svoga jevanđeoskog mesiju , ne znajući ni danas da li je to sam Satana, koji je otac njihov i koji ih je zauzdao svojom uzdom i bičevao ih svojim bičem... Ali je za čuđenje da su se Evropejci kršteni miropomazani, potpuno predali Židovima tako da židovskom glavom misle, židovske programe primaju, židovsko hristoborstvo usvajaju, i po židovskom putu hode i židovskim ciljevima služe."

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  14:31 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Божићна посланица Српске Православне Ц

tnx

for all
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Time Bandit  17:18 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Божићна посланица Српске Православне Ц

Interesantno da citiranog teksta nema u originalu poslanice.

Vladika Nikolaj se pominje u ovoj recenici
У свему томе, ми хришћани као некада, као свагда, „чекамо Христа, а не боље време" (Владика Николај); чекамо Онога Који је и „јуче и данас и сутра исти".


Uostalom sta je receno moze se procitati ovde.

Sto bi se reklo B. Srb ima vise stila i elegancije kada se obracunava sa "pojavama", ako joj vreme dozvoljava mogla bi o tome da poduci i druge "pisce sto prevodioce".

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  17:57 07.01.2009
Preporuka: 2

Re: Божићна посланица Српске Православне Ц

Jelena Milić
tnx

for all

A tek ona priča o ženi koja je abortirala. Pa tome nije mesto u poslanici.Što onda nije nastavio dalje sa pojedinostima pa se osvrnuo na slučajeve bludnih radnji nad dečacima, koje su počinila sveštena lica različitih činova.
Pa ovo je najrogobatnija poslanica u poslednjih 10 godina.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  18:17 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Божићна посланица Српске Православне Ц

Pa ovo je najrogobatnija poslanica u poslednjih 10 godina.

Ekološka...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Time Bandit  18:19 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Божићна посланица Српске Православне Ц

ima tome, cini se od 2000-te, kako se u poslanicama prozivaju ili lekari koji izvode abortuse, ili neke zene, ili pojava kao takva, itd. Ta tema u poslanicama uvek je bila rogobatna i lose nakalemljena na ostalii deo teksta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sepeo  21:44 06.01.2009
Preporuka: 0

interesantno

#Link  Replika: 5
Vrlo interesantno! Lepo sa njihove strane sto su Vam dopustili da objavite sadrzinu razgovora na blogu. Bilo bi vise nego zanimljivo kada biste nam dodatno obrazlozili i Vase stavove glede ovog scenarija:

da neko gukne podela više ( ovde je bilo razrade tipa a BH, jug Srbije, enklave etc, ako ima zainteresovanih izneću šta mislim, i da znate, slušali su, čak i beležili) to bi bilo dobro, dalje od toga i nemaju šta mnogo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  22:07 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: interesantno

vise puta sam ovde na blogu, ali napisacu ponovo u posebnom postu , da ovaj skroz ne istolujemo

sad cu da pokgedam neki od linkova ako se setim u kojima je to bilo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sepeo  22:12 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: interesantno

zahvaljujem :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  22:13 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: interesantno

http://blog.b92.net/text/3132/Post%20o%20novim%20%20izborima%2C%20podeli%20Kosova%2C%20LDP%20i%20DS/
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  11:03 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: interesantno

http://www.slobodnaevropa.org/content/Article/1366871.html

a evo sta o podeli ponavlja jeremic
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  18:00 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: interesantno

Jelena Milić
http://www.slobodnaevropa.org/content/Article/1366871.html

a evo sta o podeli ponavlja jeremic

Možda je realnija opcija sa republikom pa konfederacijom?????
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Time Bandit  22:03 06.01.2009
Preporuka: 0

Za sve pare

#Link  Replika: 7

EK me plaća, via FCD, do duše ne i da trtljam po blogu


Bas lepo, izgleda da B92 i mi ove "preglede" i 'analize" dobijamo skroz za dzabe.

Nadam se da Vas ovi iz brifing tima nisu razumeli ili bar potpuno razumeli jer se time otvara mogucnost za dodatna objasnjenja koje moze dati nas Milorad i time popraviti svoju ocajnu situaciju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  22:06 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Za sve pare

milorad who?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Time Bandit  22:20 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Za sve pare


milorad who?


ovi iz brifing tima ga znaju kao Rod-a R. Blagojevich-a

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  22:25 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Za sve pare

oh, ovo je tim State Departmenta koji pravi briefing book za obamu
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Time Bandit  22:32 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Za sve pare

tim State Departmenta


zna ih on " bleeping" dobro, a i kako stvari stoje "bleeping" izvestaj o SRB za male pare moze da se nasminka, i stavi u briefing book da bude prvi, tako da Obmana obrati vise paznje na njega...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  22:43 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Za sve pare

Extensive briefing books will await the Obama team, covering everything from the status of key foreign policy issues to the management of the vast department, which has more than 20,000 employees -- half of them overseas.


http://www.voanews.com/english/archive/2008-11/2008-11-05-voa68.cfm?CFID=87958894&CFTOKEN=11759298

to je to manje vise, a iskreno ne verujem da to moze za male pare:)
mnogo su veliki pakistan, irak, afganistan, rusija i druge bitne teme
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Time Bandit  00:36 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Za sve pare


iskreno ne verujem da to moze za male pare:)


pa sta kazu u ambasadi koja je svota u pitanju?

Down to earth approach mi govori da cemo ipak ostati na listi zemalja sa kojima se komunicira jednostavnim metodama: stapom i sargarepom.

Uzalud su neki od nas trosili vreme na razne teorije o pregovorima, kao Getting to Yes - Negotiating Agreement Without Giving In
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  00:44 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Za sve pare

Uzalud su neki od nas trosili vreme na razne teorije o pregovorima, kao Getting to Yes - Negotiating Agreement Without Giving In

BATNA je batina pregovora, prljavih ili čistih. Pitanje je da li smo zaista svesni šta je BATNA u kom slučaju.

A mnogo više od toga - koji je odnos između interesa partija, njihovih finansijera i društva u celini - i koji je odnos kratkoročnog i dugoročnog u toj formuli...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filvas  22:10 06.01.2009
Preporuka: 0

Jedinstvo i trojna reforma

#Link  Replika: 7
Vi prizeljkujete da i ostalih pet clanica EU prizna Kosovo da bismo "imali cistu situaciju"???? Mislim, prepravite ovaj post pliz!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  22:14 06.01.2009
Preporuka: 1

Re: Jedinstvo i trojna reforma

ne necu.

bolje kraj uzasu nego uzas bez kraja.

il nek postignu konsenzus, il nek nam jasno i glasno kazu da status kosova nece biti uslov za nas ulazak u eu

il nek neko vise gukne podela

ceka da vam napisem i ovo, pade mi napamet pre neki dan, gledam neku mapu koja je zemlja koliko zavisna od ruskog gasa ( nikako da odgonetnem slovacku i kosovo, mislim zar nije sve sa statusima manjinskim sredjeno kod njih, tvrde mi da jeste...)

i vidim slovacka 100 posto
grcka 70 posto

ne znam, ali da vam ponovim, da sam u pragu cula, da ce to biti jedna od fokusa predsedavanja, to da preostalih 5 dovedu on board. cisto da se zna, ma kako se to nekom svidjalo nekom ne
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filvas  22:21 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jedinstvo i trojna reforma

Pa zar nisu rekli da Kosovo nije uslov? Ili su malo rekli a malo i nisu rekli. Bolje je da Kosovo nikada ne postane drzava. Mi mozemo ovako, ali Kosovo ne moze. Kosovo nikada nece postati clan EU. Em muslimani em standardi pre statusa nesto ne uspevaju da se prime. I sta cete onda?

Povucice Eulex i reci, izvinite. Evo vam vase smrdljivo Kosovo.

Da i ja onda dodam:

Svarceneger s brcicima ce nekoga da dovede on-board? Nemojmo biti smesni. Kad to Nidza nije uspeo, sad ce Mirek Topolanek s tarzankom? Ceska je vec dobila diktat sta treba da uradi, i jedinstvo oko Kosova nije na spisku, ma sta aristokratski ministar spoljnih poslova mislio dok statira u kukuruzu u Kairu, dok u Pragu cvokocu vec i pri pomisli na zavrtanje plina. Ruska interesna sfera u istocnoj Evropi nije tek tako. Ima nekih razloga sustinskih, a jedan od njih je zavisnost. Kad ste zavisni, onda ne mozete da se pretvarate da niste zavisni. Makar stavili i radar...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  22:24 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jedinstvo i trojna reforma

jer mozemo bez ovoga smrdljivo kosovo, molim vas.

a) vi verujete da kosovo nije uslov? ja ne.

b) "Mi mozemo ovako" ja se bojim da ne mozemo, i tu je moj otpor ovoj politici odbrane, sto ce biti pirova pobeda u najboljem slucaju.

c) "Kosovo ne moze. Kosovo nikada nece postati clan "
ne znam, na kosovu zive i srbi malo mi je i sa vaseg aspekta ovo malo nefer reci, st aje sa njihoovm sudbinom?



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Covek u belom  22:28 06.01.2009
Preporuka: 1

Re: Jedinstvo i trojna reforma

filvas
Kosovo nikada nece postati clan EU. Em muslimani em standardi pre statusa nesto ne uspevaju da se prime. I sta cete onda?

Povucice Eulex i reci, izvinite. Evo vam vase smrdljivo Kosovo.
Slicnu pricu (maltene tim recima ispricanu) sam licno cuo od britanskog konzula u jednoj zapadnoevropskoj zemlji koji je zamalo zavrsio u Pristini (i on jadnicak okajavao neke svoje grehe ).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  22:40 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jedinstvo i trojna reforma

moze! ja sam gledala svojim ovima u ukrajni jesenas kako kukaju da ih ruse puste na miru, aaaa, kad ih pitam a plin, a cena nerelana, pa to je drugo :)

cujte, vi zaista mislite da ceska diplomatoija sad predseda eu, pa francuzi su se javno ponudili da pomognu

a taj svercesamfing se oko mladica jednog ratnog zlocinca vise manje sto se mene tice diskvalifikovao
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filvas  22:41 06.01.2009
Preporuka: 3

Re: Jedinstvo i trojna reforma

jer mozemo bez ovoga smrdljivo kosovo, molim vas.

Pa mozemo, ali ne mislim ja da je Kosovo smrdljivo, nego to misle oni. Oni to misle i o mnogo lepsim mestima, a valjda ste imali prilike da iskamcite malo iskrenosti od nekog sluzbenika koji je poslat na Kosovo. Eulex nema sanse. Apsolutno nikakve sanse. Kosovo je negacija EU.

a) Mislim da ce sve sto moze da se iskoristi kao uslov biti iskorisceno, ukljucujuci i Kosovo. Voleo bih da mi vi objasnite zasto svi ministri EU i njihovi ambasadori redom govore da to nije uslov. Jedina nada da ne bude uslov je da vise niko ne prizna Kosovo, a to je upravo suprotno od onog sto vi trazite. Zasto bi Srbija priznala Kosovo? Navedite jedan razlog, a da ne pomenete novu realnost, posto novu realnost mozemo da napravimo opet kad se ukaze prilika, ali to, sto bi se reklo, nije resenje.

b) Zasto ne mozemo? Najbolje je biti veciti kandidat za EU. Sve cemo da uradimo, ali necemo postati clanica. Idealan kompromis, a u statusu kandidata imamo i najvece beneficije, plus ne placamo nista.

c) Pa sta ako zive Srbi? Kao da je njima najveca zelja da postanu deo EU? Ako im je to zelja, nek onda prihvate Eulex da vide kako je to. Nesto ne primecujem da su mnogo entuzijasticni. Ali sve to nema nikakve veze sa cinjenicom da Kosovo nije drzava i da ni za 50 godina nece uspeti da zadovolji uslove za clanstvo u EU. Da je clanstvo u EU bilo kome na Kosovu cilj, Albanci bi saradjivali sa srpskom opozicijom u demokratizaciji Srbije a ne bi klali i ubiljali Srbe.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
filvas  23:10 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jedinstvo i trojna reforma

nikako da odgonetnem slovacku i kosovo

Ko je jednom osetio Madjare, i gustera se plasi... Valjda su nesto naucili iz naseg primera. Bar tako kazu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  22:14 06.01.2009
Preporuka: 0

Jelenina izjava godine : ))

#Link  Replika: 20
"Ukratko, jebe mi se s kim će Vučić, kod Tome ili Šešelja"
Ubedljivo najžešća od svih drugih izjava !!! Ne treba ništa drugačije, ništa manje, ništa više !! Jednom rečenicom, do gole kože svučena tema !!! Tu ni rts-ov voditelj Stefanović ne pomaže u oblačenju na brzinu !! Sve se vidi, sve se zna ..!! :))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  22:16 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))

loader,
ms milic je to uspela da stavi kao naslov posta na nasem blogu, i ostavili mi! ha!

imate link
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
margos  22:31 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))

Ovo zvuči kao Džej.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  22:33 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))

margos,
pre x godina moj drug djordje tomic preveo nik hornbija 31 pesmu, i isao mu tekst u nekom nedeljniku i on anketirao nas 31 kao gradku facu/njegove drugove koja nam je pesma koja nam je promenila/oblezoila zivot ( ne koja nam je najdraza)

i ja uredno rekla, dzej, ni jende usne se ne ljube same

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  23:03 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))

loader,
ms milic je to uspela da stavi kao naslov posta na nasem blogu, i ostavili mi! ha!
imate link
Link... Znam, čitah još onda. Super što su ostavili. Naslov je katkad žešći od celog posta. Baš leglo. A starodesničari se presamitili i sapatnički čekaju Vučića da izađe iz političkog špajza u kome se danima krio ne znajući koja od dve kombinacije će mu biti profitabilnija, a gubi u bilo kojoj (u obe najviše drugi). Te skrušene face i onda pravo u meso taj naslov. Kao u Plastičnom Isusu parada, maršal u limuzini, uštogljenost.., dok ovamo, naspram tv aparata, ide kikotanje Gotovca. Crče čovek od smeha. To je tu negde.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  00:06 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Jelenina izjava godine : ))

i ja uredno rekla, dzej, ni jende usne se ne ljube same

Hulio, vrati se - sve ti je oprošteno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  00:15 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))

old schoool, new school, PE
HSM

sve slusam
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  00:21 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))

old schoool, new school, PE
HSM

sve slusam

Što rekoše u svoje vreme "Stočari" na koncertu: sviramo sve vrste muzike - i bluegrass i newgrass :)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  00:39 07.01.2009
Preporuka: 2

Re: Jelenina izjava godine : ))

Što rekoše u svoje vreme "Stočari" na koncertu: sviramo sve vrste muzike - i bluegrass i newgrass :)

Ili u Braći Bluz, kad dođu u onaj džoint na putu u kom kao treba da sviraju, i teče razgovor sa gazdom:

Jake Blues: "A koju vrstu muzike vi ovde svirate?"
Gazda: "Obe."
Jake Blues: "Obe?"
Gazda: "Da - i Kantri i Vestern"
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  00:44 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))

mislim da je bila sankerica,
sacu proverim.

edit;
nema na jutjubu,
nema veze, rowhide
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  00:47 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))


Jake Blues: "A koju vrstu muzike vi ovde svirate?"
Gazda: "Obe."
Jake Blues: "Obe?"
Gazda: "Da - i Kantri i Vestern"

A ograda za piliće štiti od emotivnih izliva publike, da...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  00:51 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))

ti all na ovom trolu,
samo se vi zezajte, ok, mada ne bih ja mene toliko zajebavala

al posle nemoj da mi kukate kad toma udje u vlast
tipa sta cemo i kako

bolje spreciti nego leciti

i da imam uglaste zagrade, sad bih vam bozicnu cestitku postavila
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  00:55 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))

nema veze, rowhide

Stand by your man
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  00:56 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))


bolje spreciti nego leciti

ako je to moguce, obecavam da cu se uozbiljim, oma!


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  00:58 07.01.2009
Preporuka: 3

Deda Roga

ako je to moguce, obecavam da cu se uozbiljim, oma!

Deco, nemojte se smejati, jer ako se budete smejali, čika Toma će doći na vlast
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  01:13 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Jelenina izjava godine : ))

i da imam uglaste zagrade, sad bih vam bozicnu cestitku postavila

Nemoj Mis J., bolje daj neki Džejov spot.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  01:14 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Deda Roga

Deco, nemojte se smejati, jer ako se budete smejali, čika Toma će doći na vlast

A da vidim ko će onda smeti da se smeje...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
loader  01:20 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Jelenina izjava godine : ))

Ide Tomić Bata,
sa kesom mandata...

Veliki je to mađioničar politike,
sad mu u ruci vidiš mandate,
sad ih ne vidiš...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  14:50 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Deda Roga

Goran
...Deco, nemojte se smejati, jer ako se budete smejali, čika Toma će doći na vlast


Zašto misliš da bi Toma bio gori od Ivice Dačića?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  14:57 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Deda Roga

Zašto misliš da bi Toma bio gori od Ivice Dačića?

Moj komentar se odnosi na cenzuru zezanja. Toma je u njemu epizodna uloga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  16:08 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Deda Roga

Toma je u njemu epizodna uloga



ali je u svakoj epizodi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
talicni  22:53 06.01.2009
Preporuka: 0

Grobar

#Link  Replika: 3
A ja. Pa šta da vam kažem, nadam se da će u tom booku biti mesta tipa: yes, well, can, do, Serbia, za koje ću ja ko onaj brat Dalton moći da kažem, to sam ja, to sam ja. I volela bih, iskreno, ako su išta od toga svega uzeli u nekom rezimeo o ZB, da to bude moja procena da Toma Nikolića ne treba da se opere, da ne treba da mu se oprosti što je tolike godine zagovarao (uspešmo) jednu pogubnu politiku, da Srbija može i mora da nastavi da se demokratizuje bez njega kao reformatora jer to nikad nije i neće biti.

U potpunosti se slazem s ovim. Na zalost, kod nas je sve moguce. Cudi me kako je to odjednom grobar postao prihvatljiv za zapad?

Preporuka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  23:15 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: Grobar

sa branom crncevicem i oliverom anticem na celu! hellloooo, jesam blentava al nisam glupa
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox92  01:32 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Grobar

Jelena Milić
sa branom crncevicem i oliverom anticem na celu! hellloooo, jesam blentava al nisam glupa

i Radošem Ljušićem, Tihomirom Arsićem......
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  14:53 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Grobar

Jelena
sa branom crncevicem i oliverom anticem na celu!


Smetaju vam brana crncevic i oliver antic a ne smetaju vam petar škundric, zoran lilić, onaj andjelković, možda i gorica... Jedino nema uroša i milanovića i vučelića (možda se čuvaju u rukavu - kao džokeri)... ha, ha, ha....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  23:06 06.01.2009
Preporuka: 0

to ipsi

#Link  Replika: 2
obrisala sam vas komentar, hvala vam na zeljama, i vama sretan bozic, ali nemojte da se ljutite

a) cela poslanica je suvise dugacka

b) antisemitizam nikolaja velimirovica koji se u poslanici citira nije dopusten na mom blogu

evo linka
http://www.pressonline.rs/page/stories/sr.html?view=story&id=55180&sectionId=37
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  23:08 06.01.2009
Preporuka: 1

Re: to ipsi

Ponovo radi sablja...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  23:11 06.01.2009
Preporuka: 1

Re: to ipsi

za govor mrznje, i antisemitizam nika nije ni prestajala
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Doctor Wu  23:35 06.01.2009
Preporuka: 1

O Bože, ovo je

#Link  Replika: 2
zastrašujuće...
i da znate, slušali su, čak i beležili

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  23:39 06.01.2009
Preporuka: 0

Re: O Bože, ovo je

ma nije to wu nista, ajd da ti upropastim badnje vece
posle dam cula od izvora bliskih ambasadi da su bili odusevljeni spikom samnom
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  00:20 07.01.2009
Preporuka: 2

Re: O Bože, ovo je

Pa kako neće, kad je bilo u kafani... uz piće i meze sve je ugodnije
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  23:49 06.01.2009
Preporuka: 0

rusofili

#Link  Replika: 4
Moram da primetim, da u poslednje vreme, imamo neverovatan priliv rusofila na blog, mnogi registrovani od skoro.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  23:51 06.01.2009
Preporuka: 1

Re: rusofili

mislite onih koji citaju samo naslov bloga npr, i odma kritikuju, ne i tekst

al da se razumemo, ja nemam nista protiv, ljudi, muzike, arhitekture, imam protiv PUTINOvog rezima i staljinizma i takvih stvari, gulaga, surovog feudalizma, ...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  00:02 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: rusofili

Jelena,

Sve mi je jasno. Ja volim da citam ono sto pises, ali retko komentarisem.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  00:07 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: rusofili



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  01:07 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: rusofili

ne volim da ih vidim ni naslikane
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
jaksa scekic  01:24 07.01.2009
Preporuka: 3

Necu da razocaram

#Link  Replika: 10
ali ako Obama vidi i procita tu knjigu .... bez ikakve zle namere to kazem

To su bedekeri koje se prave za visoke cinovnike u State DPT, eventualno ce kratak izvadak da stigne do potpredsednika , a Vasi sagovornici ako hoce da budu korektni da ne samo Tebi vec svima sa kojima su razgovarali u Srbiji i o Srbiji da vam daju daju finalnu verziju. E onda ces videti koliko su te iskoristili a koliko ne.


To vise lici na "Riders Digest" za isuvise zaposlene cinovnike, a btw ako mislis da ce se Obama baviti Balkanom, pa on sad izbegava da se bavi Bliskim Istokom a kamoli nama.

Poz

J
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  10:33 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Necu da razocaram

well, kao sto sam rekla negde ima briefing books na tone o unutrasnjoj, o spolnjoj

obama mudro cuti, moze biti samo jedna, bus je jos predsednik

a i kako je glupo poredjenje napravio izjavom i ja bi preduzeo sve sto je u mojoj moci da odbranim cerke ( kolika je moc, krsio bi zakon, sta...) bolje sad da cuti :))

ipak, jaksa, ovo je blog o tomislavu nikolicu, u stvari o nama i njemu


a to dal cu se naci u istima pa, ja sam ubedjena da hocu


Laku noć," Magbet, čin 3. scena 5. red 8.

-" Dobar dan," Romeo i Julija, čin 4. scena 2. red 15.

-" Ah," Hamlet, čin 1. scena 1. osmi red.

-" Molim," San letnje noći, . čin 2. scena 3. red 8. ....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  10:33 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Necu da razocaram

Eeee, Jakša, nemo' da kvariš Milićki božićno veselje...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  10:34 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Necu da razocaram

obama mudro cuti,

What's the body count in Gaza strip?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  10:44 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Necu da razocaram

ni ti ne mozes, mada se trudis,

a otkrio si the oldiest trick in the book, da se ceo zivot i politika onda vode u kafani!

stvarno si mi pokazao koliko sam bitna, mislim stvarno, pricaju s njom u kafani!


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  10:45 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Necu da razocaram

Pa, iskreno, mislio sam da ćete pričati u ambasadi...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
maksa83  10:51 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Necu da razocaram

What's the body count in Gaza strip?


Like doth quit like, and measure still for measure

(Measure for Measure by William Shakespeare, Act 5, Scene 1)

... rekli bi verovatno u Taličnom Tomu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  10:58 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: Necu da razocaram

joj, pa ti si bas amater

evo pitanja ( moze pomoc prijatelja)

sta mislis jer se vise bitnih razgovora o srbiji odvija u aa ili u klubu privrednika

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  11:18 07.01.2009
Preporuka: 3

Re: Necu da razocaram

A ti nisi amater? Doduše, tebe plaća EK, pa te valjda to čini profesionalcem?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  11:51 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: Necu da razocaram

wow, sad si mi smestio!
ma u pravu si, samo se prostorije ambasade racunaju.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Goran Vučković  12:14 07.01.2009
Preporuka: 3

Re: Necu da razocaram

wow, sad si mi smestio!
ma u pravu si, samo se prostorije ambasade racunaju.

Samo ako imaju dobrog kuvara - inače mislim da su kafane u prednosti
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
akasting  08:33 07.01.2009
Preporuka: 1

renesansni oportunisti

#Link  Replika: 3
chitam kako je eto neko extatichan zato shto je sa nekim inostranim pisarchicima neshto prichuckao, pa mu rekli da je super neshto. :(

Well - ne mogu a da se ne setim jednog mog prijatelja koji je igrom sluchaja, ne tako davno, imao kratak razgovor sa jednim sada bivshim US predsednichkim kandidatom - i kad ga je ovaj pitao 'pa kako je u Srbiji sada' (well posle oktobarske revolucije) Cane mu odgovori 'Odlichno i sve bolje i bolje'... 'Chak i posle rata!?' ... 'Trebalo bi mnogo vishe od toga da zaustavi Srbiju'.

Write that down, or even better - try to remember. And close your mouth, you look silly like that. (primedba akasting)


BTW - vidim da je nekom ushla voda u ushi, pa se razbrisao - brisanje tudjih ideja i rechi i zatvaranje usta drugima jer nam se ne dopada ono shto govore i pishu, nikad nije bio razlog za ponos onima koji to rade. Degutantno.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jelena Milić  10:47 07.01.2009
Preporuka: 1

Re: renesansni oportunisti

ako je vas interpretacija moderacije degutantna, sta radite ovde uopste.

mislim stvatrno, od toliko medija, stvari koje se mogu raditi na badnje vece i na bozic,

"chitam kako je eto neko extatichan zato shto je sa nekim inostranim pisarchicima neshto prichuckao, pa mu rekli da je super neshto. :("

ovako provesti praznike, mislim zao mi vas je

nadjite neki blog, gde samo ljudi koji direktno pricaju sa predesednicima aktuelnim i izabranim pisu, mozda vam taj status vise odgovara. ocito je da je vase poznavanje kako se i gde formira politika tog nivoa da to zasluzujete.




   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
palilula92  16:12 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: renesansni oportunisti

Akasting,

Dobro nam dosao na blog!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
akasting  18:24 07.01.2009
Preporuka: 0

Re: renesansni oportunisti

Dobro nam dosao na blog!


Hvala, bolje Vas nashao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
neverovatnimiki  14:38 07.01.2009
Preporuka: 0

Talicni Tom

#Link  Replika: 0
Nije u pitanju ni jedan od brace Daltona vec zloglasni Dzesi Dzejms!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Blade Runner  20:43 07.01.2009
Preporuka: 0

E bas mi je Drago zbog tebe

#Link  Replika: 0
Kladim se da si im rekla istinu, istinu i samo istinu!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  

Autorove teme
Najnovije - VIP blogeri
Najnovije - blogeri
Najčitanije (48h)

INFO

SPORT

KULTURA

BIZ

ENGLISH NEWS

AUTOMOBILI

ZIVOT

PUTOVANJA