Ubi’, zakolji i ostale razbibrige

Queeria RSS / 25.08.2007. u 16:45

Da li postoji narod, verska zajednica, etnička grupa, seksualna manjina... koje Srbi ne mrze, i kojima ne žele sve najgore i da skončaju u najgorim mukama u mašini za mlevenje mesa?

Smatram da ne postoji. Smatram da mrzimo sve. Naravno, najviše mrzimo one koji su nam najbliži.

Albance mrzimo jer su nam oteli 15 posto svete teritorije. Makedonce mrzimo jer neće da priznaju da su Srbi. Bošnjake mrzimo jer neće da priznaju da su poturčeni Srbi. Hrvate mrzimo zbog Jasenovca. Slovence jer su pederi iz Evropske unije. Mađare jer hoće da nam otmu Vojvodinu. Rumune i Bugare jer su slepci koji su pre nas ušli u Evropsku uniju. Rome mrzimo jer su odlučili da budu siromašni i prljavi. Kineze jer su žuti i mnogobrojni. Katolike mrzimo jer oni mrze nas, pa im samo vraćamo. Muslimane jer hoće da nas dignu u vazduh. Protestante zato što su sekta. Baptiste zato što su sekta. Adventiste zato što su sekta. Jehovine svedoke zato što su sekta. Budiste zato što su sekta. Pedere mrzimo zato što maestralni organ guraju tamo gde ne treba. Lezbejke mrzimo jer nam ne daju da ih gledamo u akciji...

Mrzimo i prirodu i životinje i sve što nas okružuje.

To je valjda tako normalno.

I kada tamo mrzimo sve što hoda, leti ili pliva, normalno nam je da se uz pomoć medija i moderne srpske umetnosti širi mržnja i poziva na ubijanje, klanje i ostale zanimacije.

Najnoviji svetli primer srpske kreativnosti jeste hit repera Vladana Aksentijevića, poznatijeg kao Ajs Nigrutin, gde poziva na linč i proterivanje Kineza iz Srbije.

Neka delo govori samo za sebe:

Kinezi travestiti

Izvođač: Ajs Nigrutin i "Blajnd biznis sekta"

Koteška patka, kineska gamad,

Pirinač! Pirinač se kuva, i pileće kožure,

Smrdi ceo blok 70 kao đubre.

Jedu razna govna pa robu valjaju siti,

U bulju se trpaju Kinezi travestiti.

Dobro ste me čuli, oni hodaju na štiklama,

farbaju se moderno sa pirsingom na klićama.

U radnjama imaju perverznih artikala,

Jakuze reketaši gori su od Šiptara,

Trandže mnogo vole da ga puše Srbima,

Zato što im prija domaćinska k.. čina.

Ne mogu da dišu sa tako punim ustima,

Hirošima Nigasaki mu svršava u plućima.

Blind Business Sekta i Nigrutin rasista,

udaramo pesnicom dva Kineza vašljiva,

što mažu svoju bulju raznoraznim mastima,

marš svi u Kinu p... a li vam materina!!!

U Krnjaču sam otišao da završim šita,

sreo Kjong Jang Lija, Kineza travestita.

Stig'o ga i prebio jer je pokuš'o da beži,

jedna žuta mrlja sad na asfaltu leži !

Uzo đubrovnik i metlu da očistim sranje

I odneo ga odma' na hemijsko pranje.

Travestiti šire hepatitis abecedu,

prenose i sidu jer se stalno jebu.

Čmar im se raspao kao uvele ruže,

Kinez sam i ja druže !

Kinezi koji ostanu svi će da izginu,

zato brzo kupi kartu i vrati se u Kinu.

Glupom travestitu na panju sečem kitu

pa se vraćam u Krnjaču po zaboravljenom šitu.

I šta sad sledi? Sada smo svi skandalizovani, padamo u nesvest, ne možemo da verujemo, zgađeni smo... I to je to. Nigrutina zabole patka, gomila je oduševljena ovim hitom i u fazonu „to brate, bravo care“ i nikom ništa...

Svi se skandalizujemo kada pobesneli Kinez iskasapi ljude po Knez Mihajlovoj, a šta se dešava kada Nigrutin iskasapi Kineze svojom pesmom? Da li će se nezavisno sudstvo i nezavisno tužilaštvo probuditi iz svog zimskog sna?

O ovom skandalu sam čitao u Press-u, koji je skandalizovan zbog ove pesme, ali ono što je zanimljivo jeste da se ne spominje govor mržnje prema transvestitima – što šalje podsvesnu poruku – transvestiti i ne zaslužuju bolje.

Slično kao kada su po gradu lepili protiv plakate protiv B92, Jevreja, homoseksualaca... svi su osudili antisemitizam i napade na B92, ali se niko nije osvrnuo na homofobiju – što opet šalje podsvesnu poruku, jer ćutanje je ipak saučesništvo.

Imali smo jedan svetli primer srpske moderne umetnosti pa bih, ako dozvolite, nastavio s jednim svetlim primerom srpskog modernog novinarstva. U pitanju je „Župska reč“ i članak „Više se ne kriju“:

Župska reč
Župska reč
Predsednika Opštine Aleksandrovac mr Jugoslava Stajkovca, koji je ujedno i predsednik Organizacionog odbora ovogodišnje privredno-turističke manifestacije „Župska berba 2007“ pozvali su iz „pederskog tabora“ i obavestili ga da će oni biti organizatori u vreme ove župske svetkovine. Odnosno, biće organizatori, peder-bala, to jest gej parade. Za one slabo upućene, to je skup homoseksualaca, ili kako je to poznato u našem značenju – pedera. Onih daleko bilo nastranih ljudi, što se vole sa istim polom. Do ovog trenutka oni su se voleli krišom po skrovitim mestima, zapušetnim šupama, vodenicama i drugim. Ali, sada svoju „ljubav“ više neće da skrivaju. Oni su se osilili. Njihov pederski lobi je prisutan za nesreću svuda. Oni „ginu“ jedan za drugoga i od te bagre ljudske vrste, zavise mnoge stvari. Tu pogan treba potamaniti kao pacove i očistiti ljudski soj tog zla i prljavštine. Pitali smo predsednika Jugoslava Stajkovca, za komentar i šta je on rekao na takvu ponudu. Evo šta nam je izjavio: - To ni u ludilu ne bi dozvolio pre sveta kao normalna čovek. Rekao sam im da u slučaju da organizuju tako nešto da će im biti odgovoreno najenergičnijom merom. Organizovaćemo narod da ih motkama potamane kao tatabe. Oni su se zbog toga naljutili, pa sada izdaju neke monstruozne letke preko kojih vređaju ne samo mene nego i moje mrtve. Takvi su oni, kaže Stajkovac, javlja Agencija „Zdravić“.

Hajde opet da se skandalizujemo, padamo u nesvest, zgadimo... I to je to. Sutra je novi dan, Nigrutin će i dalje da snima hitove, Župska reč će i dalje da se štampa, a ja ću i dalje da se nerviram, jer oni koji nešto povodom ovoga treba da urade su isti, možda i gori, od gorespomenutih.

Predrag M. Azdejković

www.queeria.com

Atačmenti

Tagovi



Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dezelin dezelin 14:22 26.08.2007

Re:

Jehovini svedoci nisu sekta nego denominacija.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 20:43 25.08.2007

...

Lozano. Pesma je zajebancija a od nje se napravi blog. Magija...
Queeria Queeria 21:20 25.08.2007

Re: ...

Jeste... Sve je to zajebancija...
i "Ubi ubi pedera" je zajebancija
i "Ubi, zakolji da Šiptar ne postoji" je isto zajebancija
i "Nož žica Srebrenica" je takođe zajebancija
i "Srbe na vrbe" je takođe zezanje...
Zar ne?
jelena arsovic jelena arsovic 21:36 25.08.2007

Re: ...

Jeste... Sve je to zajebancija...
i "Ubi ubi pedera" je zajebancija

imas neki kompleks??
mrznja moze da se ispolji neuvijeno, ponekad bas brutalno(sto je po meni bolje)ali je veoma cesto duboko prikrivena, tako da je covek ni sam nije svestan. bilo u otvorenom bilo u prerusenom obliku mrznja je zilava. Iz mrznje progovara strah. Mrzimo one kojih se bojimo, ili bar verujemo da nas ugrozavaju....
"Ubi ubi pedera" je zajebancija

a sta ti skandiras??
Queeria Queeria 21:41 25.08.2007

Re: ...

Ovih dana skandiram, najčešće - Sve nas treba pobiti...
babic babic 21:51 25.08.2007

Re: ...


Ovih dana skandiram, najčešće - Sve nas treba pobiti..

Zar to nije poziv na genocid?
ivana23 ivana23 21:53 25.08.2007

Sklonost...

Queeria
Ovih dana skandiram, najčešće - Sve nas treba pobiti...


... ka mrznji! Plus destrukcija. Kompleksi. Trauma.
Ima li jos? Potrazi utehu.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 21:59 25.08.2007

Re: ...

A ti bi... sta? Da se zabrani sloboda izrazavanja? Da se rep pesma proglasi pozivom na mrznju? Sta?
vucko vucko 22:09 25.08.2007

Sloboda debelog obraza

Da se zabrani sloboda izrazavanja?

Mali eksperiment... zamisli da ovakvu pesmu napravi neki reper, Albanac sa Kosova, ali da se radi o preostalim Srbima na Kosovu... kojih procentualno verovatno ima prilično više nego Kineza u Srbiji, računam. Ili recimo neki hrvatski reper o Srbima u Hrvatskoj.

Da li bi i to smatrao slobodom izražavanja rep pesnika? Uporedi, recimo, Tompsonove pesme sa ovim... i on se sigurno šalio, zezao...
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 22:16 25.08.2007

Re: Sloboda debelog obraza

I? Sta sad? Jel to imalo za posledicu masovno ubijanje Srba na teritoriji Hrvatske? Da ili ne? Ne. Ne svidja ti se sta cujes? Promenis kanal. Dok ne dolazi do direktnog ili indirektnog ugrozavanja necijih ustavnih prava ne vidim o cemu pricamo. Jel glupa pesma? Jeste. Jel ruzna? Jeste. Jel zbog nje ima pobijenih Kineza? Nema. Jel zbog nje ima pretucenih Kineza? Nema. Jel zbog nje ima maltretiranih Kineza? Ne, koliko znam. Dakle? Naravno da ne treba cekati da se nesto desi da bi se reagovalo ali sta je alternativa? Uvesti "politicku korektnost" a la Americana? Koja jos i ne funkcionise fyi...
miljanah miljanah 22:21 25.08.2007

Re: ...

Nietzsches Aprentice
A ti bi... sta? Da se zabrani sloboda izrazavanja? Da se rep pesma proglasi pozivom na mrznju? Sta?


Ova pesma JESTE poziv na mrznju.

Sramotno je sto neki misle da je "samo zajebancija"
Sa ovakvim stvarima se normalni ljudi ne sale
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 22:33 25.08.2007

Re: ...

Ova pesma JESTE poziv na mrznju.


Ta pesma kao pesma ne moze da natera nikoga sa IQom preko 60 da prihvati neki stav koji pre toga nije zastupao. Da je tako, politicari bi se bavili poezijom.
vucko vucko 22:41 25.08.2007

Ako vam je dobro, onda ništa...

Pa čuj, baš me zanima šta je za tebe poziv na mržnju...

Jel zbog nje ima pobijenih Kineza? Nema. Jel zbog nje ima pretucenih Kineza? Nema.

Pa ono... ako si ti cool u vezi ovoga, super... ali ako ovaj bilmez može da poetski preti Kinezima, ne vidim zašto Peđa ili ja ne možemo u prozi da tražimo da se isti kazni po osnovu širenja mržnje.

Ti bi stvarno ovu pesmu klasifikao kao "politički nekorektna"? Da li bi možda bila politički korektna kada bi umesto ubijanja i kastracije bilo "samo" šamaranje i šutiranje?

Ne svidja ti se sta cujes? Promenis kanal.

Znaš, ti si bio mali, kad smo mi tako menjali kanal, kad nam se smuči "dnevnikov dodatak". Dobro je što imamo vas, koji ste odrasli na tom smeću, da nas podsećate na to okretanje kanala.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 22:54 25.08.2007

Re: Ako vam je dobro, onda ništa...

Ti bi stvarno ovu pesmu klasifikao kao "politički nekorektna"? Da li bi možda bila politički korektna kada bi umesto ubijanja i kastracije bilo "samo" šamaranje i šutiranje?


Nije pitanje politicke korektnosti ili nekorektnosti nego toga da li je ta pesma problem ovog drustva. Daj boze da je ona najveci problem sa kojim se suocavamo. Ali nije. Ni izbliza. Ona je mozda ruzna manifestacija jos ruznijeg nacina razmisljanja ali bez ikakvog merljivog efekta. Najbolje da zabranimo sve koji ne misle "lepo" poput nas...

Znaš, ti si bio mali, kad smo mi tako menjali kanal, kad nam se smuči "dnevnikov dodatak".


Lepo, zato sad, pre nego sto Ajs Nigrutin postane novi A(js)dolf, treba vristati, kukati, zabraniti ga i, po mogucstvu, strpati u samicu. Jel se sad kapiramo?
lidiaz lidiaz 23:06 25.08.2007

Re: Ako vam je dobro, onda ništa...

Ne treba vristati i kukati, ali ga treba strpati u samicu.

To nema veze sa menjanjem kanala vec sa direktnim pretnjama. Ako ti ne umes da razlikujes pretnju od neke tralala pesmice, bice da imas ozbiljan problem.
Queeria Queeria 23:23 25.08.2007

Re: ...

Nietzsches Aprentice
[quoteTa pesma kao pesma ne moze da natera nikoga sa IQom preko 60 da prihvati neki stav koji pre toga nije zastupao.


Slažem se da ne može da ih natera, ali one koji već tiho mrze Kineze može da inspiriše da se malo s istima obračunaju... Da ostave žutu fleku na asfaltu...
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:31 25.08.2007

Re: ...

Previse znacaja pridajete citavoj prici. Prvi sam za obracunavanje sa domacim nacoshima ali mislim da je ova pesma u najgorem slucaju losa zajebancija...

Ako ti ne umes da razlikujes pretnju od neke tralala pesmice, bice da imas ozbiljan problem.


Da sam se obazirao na sve sto je svako ikada rekao u mom prisustvu, provodio bih 12 sati dnevno pisuci krivicne prijave ali naucis vremenom da filtriras stvari sa tezinom od onih bez tezine. Po meni, ova pesma je obicno lajanje...
vucko vucko 23:35 25.08.2007

A(js)dolf

Pa ono jest, veći je problem kad se preko glavne informativne emisije "javnog servisa" koristi patetična retorika '90-tih da se opiše "borba naše vlade protiv USA i NATO". Pretpostavljam da se ni to ne lepi na nekoga sa IQ preko 60.

Ne, Ajsdolfa treba nagraditi za hrabrost. On je pokazao tim Kinezima (transvestitima, ...) šta prosečan Srbin misli o njima. Imao je m*da da to "pesnički" oblikuje. I niko mu ništa ne može, svi ćute, boje se da mu ne naprave otvoreni prelom na pesničkoj slobodi.

Sad čekamo neke naduvane budale da konkretizuju stvari. Baš me zanima kako će Ajsdolf onda to da prokomentariše za Press. "Ne, ja sam se u stvari za**bavao, a u stvari ne znate da li sam to ja uradio ili neko drugi...". Važno je da mu nismo stali na slobodarsku senku.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:42 25.08.2007

Re: A(js)dolf

Ok, nema problema, sta je resenje? Sta? Pres konferencija vlade na kojoj ce se distancirati od pesme? Zabrana nastupanja? Sta? Samo pricate o tome kako je to "strasno i uzasno" i kako ne treba sedeti skrstenih ruku. Sta je resenje? Lamentiranje po internetu i rasprava sa mnom?
Queeria Queeria 23:49 25.08.2007

Re: ...


Nietzsches Aprentice
Previse znacaja pridajete citavoj prici. Prvi sam za obracunavanje sa domacim nacoshima ali mislim da je ova pesma u najgorem slucaju losa zajebancija...


Lako je tebi da se zajebavaš na tu temu... Niti si Kinez, niti si transvestiti, niti si peder...
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 23:53 25.08.2007

Re: ...

Srbin u Americi - nije bas isto al' se racuna. Ne zalim se, moj je izbor, ali nije bas ni bez nedostataka...
lidiaz lidiaz 00:00 26.08.2007

Re: ...

Nietzsches Aprentice
Srbin u Americi - nije bas isto al' se racuna. Ne zalim se, moj je izbor, ali nije bas ni bez nedostataka...

Mora da ti je jebeno tesko. Ko te to pa maltretira ili poziva da se od tebe napravi zuta fleka na asfaltu?
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:11 26.08.2007

Re: ...

Mora da ti je jebeno tesko. Ko te to pa maltretira ili poziva da se od tebe napravi zuta fleka na asfaltu?


Funny you should ask. Npr. neki studenti Albanci, slabo informisani Ameri, Veliki Srbi (Lat.: Gastarbaitus Shovinisticus) (koji su hteli da "potegnu" iz upstate new yorka da mi objasnjavaju neke stvari u vezi Majke nam i u vezi bezrezervnosti ljubavi prema istoj) itd. Mada ne vidim sto je to tebi bitno. Niti je poenta da se zalim, kao sto rekoh, moj izbor. Poenta je da donekle razumem iz koje perspektive Predrag posmatra ovu temu.



bauer bauer 00:12 26.08.2007

Re: ...

Srbin u Americi - nije bas isto al' se racuna. Ne zalim se, moj je izbor, ali nije bas ni bez nedostataka...

Shegrt, jel imas ti neki primer da si diskrimisan u Americi zato sto si Srbin? Ja nemam. A ima nas na blogu Americkih Srba, i ne primetih bas da se neko zali na ruzne pesme o nama. A ne salju nas bas ni u konc-logore.

I drugo, sto se bre, lepo ne vratis nazad, i olaksas sebi, a i nama.
lidiaz lidiaz 00:19 26.08.2007

Re: ...

Nietzsches Aprentice
Mora da ti je jebeno tesko. Ko te to pa maltretira ili poziva da se od tebe napravi zuta fleka na asfaltu?


Funny you should ask. Npr. neki studenti Albanci, slabo informisani Ameri, Veliki Srbi (Lat.: Gastarbaitus Shovinisticus) (koji su hteli da "potegnu" iz upstate new yorka da mi objasnjavaju neke stvari u vezi Majke nam i u vezi bezrezervnosti ljubavi prema istoj) itd. Mada ne vidim sto je to tebi bitno. Niti je poenta da se zalim, kao sto rekoh, moj izbor. Poenta je da donekle razumem iz koje perspektive Predrag posmatra ovu temu.

Pa bice da ne razumes iz koje on perspektive to posmatra. Ti poredis par virtuelnih pretnji sa stvarnim batinama.
A s druge strane kazes da su pesme mladjanog debila tralala i zajebancija.

PS Slabo informisani Ameri i ne znaju bas sta je to Srbija.
vucko vucko 00:27 26.08.2007

Re: A(js)dolf

Ok, nema problema, sta je resenje? Sta? Pres konferencija vlade na kojoj ce se distancirati od pesme? Zabrana nastupanja? Sta? Samo pricate o tome kako je to "strasno i uzasno" i kako ne treba sedeti skrstenih ruku. Sta je resenje? Lamentiranje po internetu i rasprava sa mnom?

Da nisi hteo da se raspravljaš, ne bismo se ni raspravljali, čini mi se. It takes two to tango.

Pres konferencija vlade? Pa, za početak, možda bi neko iz gradskih vlasti Beograda mogao preko medija da proba da smanji štetu. To ne bi oštetilo gradski budžet previše. S obzirom na ozbiljnost debiliteta narodnog pesnika, možda bi ministarstvo inostranih poslova moglo da se ogradi i izjavi kako su odnosi Srbije i Kine na visokom nivou itd. Da gradske vlasti ne dozvoljavaju da se Ajsdolf pojavljuje na koncertima koje sponzoriše grad. To su, recimo, državni organi.

U US, gde si, koliko shvatam, bi muzička kompanija za koju izdaje verovatno imala ponešto da kaže za štampu. Firme koje sponzorišu koncerte gde se on pojavljuje, sam ili sa drugima.

Ali ovo podrazumeva da je većinska Srbija, jelte, protiv toga. Da se ne smeška i potajno tapše i divi hrabrosti Ajsdolfa da Kinezima "sve skreše u brk". Da ne bude da se muzičke kuće takmiče ko će da objavi sledeći CD Ajsdolfu posle ovoga, zbog "izuzetnog interesovanja publike za njegov lik i delo". Da mu verbalno ubijanje i kastriranje Kineza ne bude odskočna daska u karijeri.

Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:29 26.08.2007

Re: ...

Diskusija krece u zanimljivom smeru. Mozda da promenimo ime bloga u nesto prikladnije. No ajde, udovoljicu znatizelji dokonih. Ne, nisam diskriminisan do sada. Sto se ruznih pesama (i komentara, i pretnji) tice, naidjes na njih ako se bavis skakljivim temama koje prevazilaze nivo "sta trenutno slusate official thread" ili "omiljena ex-yu rock balada thread" ili "Guca 200x - ko ce ici". I dalje, izbor tema kojima se bavim je moj i sa njim prihvatam i sve sto mi sleduje.

I drugo, sto se bre, lepo ne vratis nazad, i olaksas sebi, a i nama.


Nietzsches Aprentice
Niti je poenta da se zalim, kao sto rekoh, moj izbor.


Krajnje vreme kad moram da citiram sebe.
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 00:50 26.08.2007

Re: A(js)dolf

Pa, za početak, možda bi neko iz gradskih vlasti Beograda mogao preko medija da proba da smanji štetu. To ne bi oštetilo gradski budžet previše.


Mozda. I to vidi svaka slicna seljacina, protumaci kao jeftin publicitet i krene da se na slicnu foru propagira pomocu gradskih vlasti i njihovih izjava. Gradska vlast bi tako, po meni, a ispravite me ako gresim, napravila sjajan marketing coveku za koga 80%+ stanovnistva ne zna. Mora biti boljeg resenja.

S obzirom na ozbiljnost debiliteta narodnog pesnika, možda bi ministarstvo inostranih poslova moglo da se ogradi i izjavi kako su odnosi Srbije i Kine na visokom nivou itd.


U Srbiji? lol.


Da gradske vlasti ne dozvoljavaju da se Ajsdolf pojavljuje na koncertima koje sponzoriše grad. To su, recimo, državni organi.


Ovo, recimo, deluje razumno.

U US, gde si, koliko shvatam, bi muzička kompanija za koju izdaje verovatno imala ponešto da kaže za štampu. Firme koje sponzorišu koncerte gde se on pojavljuje, sam ili sa drugima.


U US mislim da ne bi ni moglo da se ovako nesto izda, ne od strane bilo koje poznate izdavacke kuce. Zato vecina stvari ostaje na recima i u direktnoj komunikaciji.


Ali ovo podrazumeva da je većinska Srbija, jelte, protiv toga.


jedno veliko ALI. Bas zato i spomenuh da bi mesanje gradskih vlasti (a samim time i medija) pre prosirilo pozar nego ga ugasilo. Mozda gresim ali...
vucko vucko 01:49 26.08.2007

Re: A(js)dolf

Mozda. I to vidi svaka slicna seljacina, protumaci kao jeftin publicitet i krene da se na slicnu foru propagira pomocu gradskih vlasti i njihovih izjava. Gradska vlast bi tako, po meni, a ispravite me ako gresim, napravila sjajan marketing coveku za koga 80%+ stanovnistva ne zna. Mora biti boljeg resenja.

Pa ovo verovatno zavisi od tona i "govora tela" kojim bi se predstavnici grada u kome se nalazi ta Krnjača i blok 70 obratili javnosti. Mogu, recimo, da obećaju svoju "nesebičnu pomoć" Ajsdolfu i svakome ko napravi sličnu stvar u smislu one druge tačke. A što se tiče MIP - videćemo još, ovo je simpatičan poziv ambasadi NR Kine da malo lupa fraj klempe napred pomenutom.

U US mislim da ne bi ni moglo da se ovako nesto izda, ne od strane bilo koje poznate izdavacke kuce. Zato vecina stvari ostaje na recima i u direktnoj komunikaciji.

Ovo i nije izdato zvanično, koliko vidim, postavljeno je za download na vikiju, plus se razmenjuje preko mobilnih telefona. A pretpostavljam da ima i razlog zašto ne može da se izda u US. I pretpostavljam da bi imalo uticaj i ovako neformalno izdato na buduće ugovore sa izdavačima.
jedno veliko ALI. Bas zato i spomenuh da bi mesanje gradskih vlasti (a samim time i medija) pre prosirilo pozar nego ga ugasilo. Mozda gresim ali...

Pa zar nije to "ALI" ono zbog čega mi pištimo-vrištimo ovde (ili kako ono reče gore)? Možda grešimo svi, ali možda nije loš indikator ovo što nam se dešava sa fudbalskim navijačima. Valjda će se Zvezdini navijači smilovati na svoj klub i ne obezbediti mu šut kartu iz evropskih takmičenja na nekoliko godina, sledeće nedelje sa Rejndžersima.

Da možda ne treba svi da ćute i hodaju na prstima pored ovog bezočnog pokušaja ovog bilmeza da podigne sebi popularnost pesmama u kojima se poziva na istrebljenje i kastriranje drugih, jer je to njegova pesnička sloboda? A i da se ne razbesni većinska Srbija, koja misli to što on peva? Jel to rešenje?

Da je bar o Hrvatima, pa da imamo izgovor - "i oni su nas ubijali" (ili šta se već potegne kad se radi o komšijama).

Ali ne, ovo su neki vredni i preduzimljivi Kinezi, koji su prešli pola sveta da bi zaradili za život. Uče neke čudne jezike, poreske sisteme i privredno zakonodavstvo, putuju, prevoze, rizikuju, štede, ulažu, stvaraju. Bili su velika nacija i biće još veća. A nebeska nacija će čekati u Kotežu da kupi njihovu najnekvalitetniju robu, jer samo za nju ima para. I zanositi se da su pretalentovani, gostoljubivi i da im samo malo dobre propagande fali, pa da procvetaju. Eto, sad imaju i propagandistu. Ajs Nigrutina.
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 02:08 26.08.2007

Re: ...

Nietzsches Aprentice
Ova pesma JESTE poziv na mrznju.


Ta pesma kao pesma ne moze da natera nikoga sa IQom preko 60 da
prihvati neki stav koji pre toga nije zastupao. Da je tako, politicari
bi se bavili poezijom.


Ovo je genijalna izjava, potpuno se slazem.
vucko vucko 02:18 26.08.2007

Sve u stihu, sve u prozi

A Matija Bećković bi se namlatio para od privatnih časova Velji Iliću, kada bi stihovi oslobađali odgovornosti za izrečeni govor mržnje.
Srki Srki 05:18 26.08.2007

zajebancija

Ma "hvala" im na ovakvoj zajebanciji...

Vodio sam letos mog malog sestrica jedan dan na pijacu da kupimo neka sranja. I pored nas prolazi zena Romkinja, sa dvoje male dece. I moj mali sestric (3. osnovne) se okrene i onako iz cista mira se razdere 'mrs... mamu vam je.. ....sku"!

Ajde sto sam ga ja prvo odrao od batina, tu na licu mesta, onda ga je moja sestra dovatila, ali kao i uvek, kad razmislis posle - dete nije krivo. Ide u skolu, dobar je djak, ide na veronauku (ako je ovo gubljenje vremena nekom uopste i vazno, j..bla ih veronauka!), ali tamo deca mrze Rome (nesto kao kad smo mi svi mrzeli partizanovce). U kuci ga to niko nije naucio, ali ga niko nije naucio ni da je to pogresno. Prosto niko ne obraca paznju, svi su zauzeti vaznijim stvarima, ili proglasi sve za ok, slobodu misljenja i izrazavanja i stvar ode do djavola.

Zato ne mislim da je ovo uopste zajebancija, vec vrlo opasna stvar, koja ce ocas posla da preraste u fizicke napade na ljude drugacije od nas u bilo kom pogledu. Fasizam u Srbiji nastupa krupnim koracima, a mi zmurimo ili se ovde zamlacujemo sa glupavim babicima i kojekakvim razvodnjivacima koji retoricki tupe "da li je Pedja trebalo da upotrebi rec sve ili ne". Evo ja se opste ne osecam prozvanim taman cak i da je covek rekao SVE SRBE, pa valjda imamo toliko inteligencije da ukapiramo na koga misli.

Lako je nekom da nesto proglasi zajebancijom kad nije upereno protiv njega. Staviti se u kozu Kineza u ovom slucaju uopste ne bi bilo tesko. Nisu ti ljudi dosli kod nas jer smo mi tako dobra i privlacna zemlja, vec zato sto ih je muka neterala. Znam dobro kako bih se ja osecao da sad ovde u Americi neko krene da proganja Srbe, makar samo i u pesmi, samo sto to ovde ne bi proslo...

jelena arsovic jelena arsovic 08:31 26.08.2007

Re: Sve u stihu, sve u prozi

vucko
A Matija Bećković bi se namlatio para od privatnih časova Velji Iliću, kada bi stihovi oslobađali odgovornosti za izrečeni govor mržnje.

:)))))))))))
milandez milandez 10:22 26.08.2007

Re: zajebancija

Srki
Lako je nekom da nesto proglasi zajebancijom kad nije upereno protiv njega. Staviti se u kozu Kineza u ovom slucaju uopste ne bi bilo tesko. Nisu ti ljudi dosli kod nas jer smo mi tako dobra i privlacna zemlja, vec zato sto ih je muka neterala. Znam dobro kako bih se ja osecao da sad ovde u Americi neko krene da proganja Srbe, makar samo i u pesmi, samo sto to ovde ne bi proslo...


Mala dopuna tvoje tvrdnje. Ogradjujem se od delova texta koji pozivaju na homofobiju bilo koje vrste.

Srbii, trave siti!

Izvođač: Shangai Stars i "Blajnd biznis deltaa"

Dalje je odvratno....cak i kada smo mi sami u pitanju. Obrisah!
babic babic 10:53 26.08.2007

Re: zajebancija


Ajde sto sam ga ja prvo odrao od batina, tu na licu mesta, onda ga je moja sestra dovatila, ali kao i uvek,

Divno,odrali ste od batina 9-godišnjaka,verovatno je to u skladu sa najnovijim pedagoškim trendovima u suzbijanju "fašizma" među učenicima 3 razreda OŠ.
Jadna tvoja sestra kada dozvoljava da joj se rodbina iživljava nad detetom.

Fasizam u Srbiji nastupa krupnim koracima, a mi zmurimo ili se ovde zamlacujemo sa glupavim babicima i kojekakvim razvodnjivacima koji retoricki tupe "da li je Pedja trebalo da upotrebi rec sve ili ne"

Bolje bi bilo da prestanemo da se zamlaćujemo sa glupacima koji maltretiraju decu.





sentinel26 sentinel26 11:03 26.08.2007

Re: Sve u stihu, sve u prozi

vucko
A Matija Bećković bi se namlatio para od privatnih časova Velji Iliću, kada bi stihovi oslobađali odgovornosti za izrečeni govor mržnje.


Ne mislite valjda da su govori i riječi koje je sijao ovaj prvi zaboravljeni (i u svakoj drugoj državi osim Srbije bi bile zabranjene) ili vi možda mislite da mu je to kvalifikacija za držanje časova.
dezelin dezelin 11:12 26.08.2007

Re: ...

A ti bi... sta? Da se zabrani sloboda izrazavanja? Da se rep pesma proglasi pozivom na mrznju? Sta?


Ja sam za opciju slanja policije do mesta gde zivi doticni "Hip-Hoper", i da mu se odzume sva vutra koju ima kao i da mu se zabrani konzumiranje iste. To bi bila najveca kazna za njega.

poz.
Srki Srki 14:23 26.08.2007

Re: zajebancija

Naravno babicu, opet nisi shvatio. Vidi glupane, moja rodbina je jadna sto mora da zivi u istoj zemlji u kojoj zive takvi kao ti. Da si ti imao nekog da te malo "poduci" (makar i batinama kad si prvi put pokazao ove tvoje znake rasizma) , ili jos bolje, da si ikad upoznao jednog jedinog Kineza, mozda bi smo mi ostali izbegli ovo tvoje nesuvislo lupetanje po blogu.


Srki Srki 14:53 26.08.2007

Re: zajebancija

;-). Pazi sad kad te dovate Knindze!
milandez milandez 07:39 27.08.2007

Re: zajebancija

srki
;-). Pazi sad kad te dovate Knindze!

Ko je procitao, procitao je...Knindze su mi dalja familija. Hteo sam da pokazaem koliko je nigrutinizam univerzalno primenjljiv. Poz.
kum kum 18:17 28.08.2007

Re: ...

Kinezi, mars svi u Japan odakle ste i dosli!
Jerry Jerry 13:03 29.08.2007

Re: ...

A i veliki broj klinaca i ima taj IQ gledajući Pink i slušajući narodnjake !
Mungos Mungos 20:44 25.08.2007

Mazohizam je tezak...

... poremecaj koji vodi samodestrukciji.

A ti bi, verujem, obozavao onoga ko te opljacka i/li isprebija? Ali, ne zaboravi da, na srecu, nisu svi kao ti!!:))

Mungos, The Normalan
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 21:44 25.08.2007

Crno-Beli svet

Da li postoji narod, verska zajednica, etnička grupa, seksualna manjina... koje Srbi ne mrze, i kojima ne žele sve najgore i da skončaju u najgorim mukama u mašini za mlevenje mesa?

Smatram da ne postoji. Smatram da mrzimo sve. Naravno, najviše mrzimo one koji su nam najbliži.


Predrasuda.
Ovo je crno -beli svet koji nepostoji nigde, osim u glupim americkim filmovima i glavi nekog psihopate.
Crno- beli svet ne postoji (nek mi navijaci partizana ne zamere).
skyspoter skyspoter 21:55 25.08.2007

srbs are fabo

Serbs are fabo.
Kad se cedi pivo u ladu
Kad se prase okrece na raznju
I jebe mater
Svakom ne znancu
srpske historije
I srpskog porekla
Od kolevke srpske
Pa do ilic vepra

CHOIR:
And we'll keep on fighting - till the end -
We are the champions -
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world

Serbs are fabo
Mi smo nacija
Neshvacena u svetu
Nadprirodene inteligenicije
Nadprirodnog kurca
Od ljutog ponosa po srbiji
Sve puca

CHOIR:
And we'll keep on fighting - till the end -
We are the champions -
We are the champions
No time for losers
'Cause we are the champions - of the world

Serbs are fabo.
Mi volemo sve sto vole I drugi
Slobodu, srpstvo
Naseg popu
I da se busamo u grudi.
A ti sto ne vidis da smo bolji i od najbolje rase
Citaj knjige vernom cirilicom ispisane.

CHOIR
Empty spaces - what are we living for
Abandoned places - I guess we know the score
On and on, does anybody know what we are looking for...
Another hero, another mindless crime
Behind the curtain, in the pantomime
Hold the line, does anybody want to take it anymore
The show must go on






man ray loves me man ray loves me 22:15 25.08.2007

ajs kreten

Covece, kakvo dno. Vec vidim saradnju sa Borom Corbom.
A nasilje prema transvestitima je ozbiljan problem. Da li se neko seca Merlinke?
Urosh Urosh 23:05 25.08.2007

Ispravka

potpuno te podrzavam i velikoj vecini stvari se slazem sa tobom.Ali, moram da nesto napomenem glede tradicije:nacionalisti prenaglasavaju tradiciju i politicki je zloupotrebljavaju.Mi, koji smo s druge strane, tradiciju nipodastavamo.Ajde da tradiciju/tradicije, koja/koje postoje u ovoj zemlji, upodobimo Evropi, s obzirom na to da EU trazi jedinstvo razlicitosti.Ja, npr, ne podnosim Guchu, ne pijem shljivovicu i ne jedem leskovacke pljeskavice (vegetarijanac sam, protiv ubijanja zivotinja), ali te stvari ne treba ukidati, nego ih prezentovati EU na najbolji moguci nacin, i tako se uklopiti u jedinstvo razlicitosti.Ne krijem da mi je EXIT blizi od Guce miljama, da mi je Coca Cola bliza od sljivovice i da mi je jedenje ribe i morskih plodova blize od jedenja leskovacke pljeskavice, ali su te tri stvari (i jos mnogo toga) prosto ono sto nas razlikuje od Evrope, a da nije zlocinacko.Pesmu Ajs Nigrutina duboko osudjujem i gadim je se, Kinezi su gradjani Srbije koliko i mi, i fasizam i rasizam u ovoj zemlji treba iskoreniti onako kako su to Nemci uradili posle WW2.Ali, u ime iskorenjivanja fasizma i rasizma, ne treba otici dotle da se tradicija ukine i zabrani, to ne samo da je krsenje ljudskih prava onih koji tradiciju upraznjavaju, i ne samo da predstavlja generalizaciju (po kojoj su svi koji upraznjavaju te obicaje fasisti), nego je i debelo anti-evropski. I, na kraju, ko to MI?Generalizujes, iako ti je politicko i ideolosko opredeljenje takvo da to ne bi smeo da radis
babic babic 01:11 26.08.2007

Re: Ispravka

Urosh
Kinezi su gradjani Srbije koliko i mi

Kinezi nisu građani ove zemlje,već stranci koji trenutno borave u Srbiji,sem onih Kineza koji su dobili državljanstvo Srbije.
jelena arsovic jelena arsovic 08:38 26.08.2007

Re: Ispravka

babic

UroshKinezi su gradjani Srbije koliko i miKinezi nisu građani ove zemlje,već stranci koji trenutno borave u Srbiji,sem onih Kineza koji su dobili državljanstvo Srbije.

koje je poceo da dovodi kineze, rezim slobodana milosevica....tacno je da smrde, da su napravili haos...i tacno je da ljudima koji zive oko njih dodje svasta...ali to je normalna reakcija...
a pesma, ko pesma...nije vazno sta prica, nego ko prica..
vucko vucko 10:14 26.08.2007

Re: Ispravka

tacno je da smrde, da su napravili haos...i tacno je da ljudima koji zive oko njih dodje svasta...ali to je normalna reakcija

Hajde molim te prosvetli me - a na šta smrde? Na znoj?

A jel možeš malo da elaboriraš i ovo kako su napravili haos? Kakav haos? Gde?

I da kažeš koje to reakcije smatraš za normalne, a koje su ti nenormlane?
babic babic 10:55 26.08.2007

Re: Ispravka


koje je poceo da dovodi kineze, rezim slobodana milosevica....tacno je da smrde, da su napravili haos...i tacno je da ljudima koji zive oko njih dodje svasta...ali to je normalna reakcija...
a pesma, ko pesma...nije vazno sta prica, nego ko prica..

Kinezi su ovde da bi vlast obezbedila neku vrstu socijalnog mira.Veliki broj socijalno ugroženih ljudi ne bi imao šta da obuče da nije Kineza.
jelena arsovic jelena arsovic 11:20 26.08.2007

Re: Ispravka

Hajde molim te prosvetli me - a na šta smrde? Na znoj?

A jel možeš malo da elaboriraš i ovo kako su napravili haos? Kakav haos? Gde?

I da kažeš koje to reakcije smatraš za normalne, a koje su ti nenormlane?
Citiraj

zasto cinicno? moze lepo...
"ima pare, ima papiri" nema pare, nema papiri"- tako su kinezi opisivali odnos sa jugoslovenskim vlastima...taj haos i smrad, sto sam rekla, zove se kineska cetvrt u bloku 70.
Trenutno najpopularniji posao u Srbiji trgovina svercvanom robom na malo. Doslo je do velike pometnje- desetine hiljada legalnih i ilegalnih Kineza osvojilo je trziste sa jeftinom kineskom robom(sumljivog kvaliteta)...
Posle nepune 3 god konacno su zauzeli "enjubov" trzni centar u bloku 70. Prvi Kinezi su poceli da pristizu u nas glavni grad 1996 i 1997, nekako u isto vreme kada je nasa delegacija obilazila Kinu. Zatim je sef delegacije Mira Markovic obecala srpsku verziju kineske cetvrti na N. Beogradu....
Smrde??! da ...ali ne mislim na znoj ....i taj haos.....bezveze da objasnjavam, pa to svi znaju......tamo je uvek djubre, smrad...ne kazem da je tu ranije bilo cvetno polje...ali ovo sto je sad je uzas....i to mora da se promeni....
zato kazem da ljudi koji zive okolo svasta pricaju kada tuda prolaze...kao i ja...
I da kažeš koje to reakcije smatraš za normalne, a koje su ti nenormlane

definitivno niko ne moze odgovoriti na pitanje o normalnosti...jer to odredjuju postojece norme u drustvu i postojeci moralni kodexi. Prema tome danas je kompliment reci nekom da je lud....
dezelin dezelin 11:32 26.08.2007

Re: Ispravka

taj haos i smrad, sto sam rekla, zove se kineska cetvrt u bloku 70.


Ni nasi seljaci nisu mnogo mirisljaviji. Smrde na stalu. Sto od njih ne krenemo sa sredjivanjem? A i glasaju za SRS, to je mnogo veci smrad.
jelena arsovic jelena arsovic 11:50 26.08.2007

Re: Ispravka

Sto od njih ne krenemo sa sredjivanjem? A i glasaju za SRS, to je mnogo veci smrad.

slazem se........a i glasaju za dss, sto je isto tako smrad....
Ni nasi seljaci nisu mnogo mirisljaviji. Smrde na stalu

a o vo je bas, onako, ruzno receno...bas....vazno da unutra ne smrdis.....
vucko vucko 11:52 26.08.2007

Re: Ispravka

"ima pare, ima papiri" nema pare, nema papiri"- tako su kinezi opisivali odnos sa jugoslovenskim vlastima...taj haos i smrad, sto sam rekla, zove se kineska cetvrt u bloku 70.

Znači "smrdljivi Kinezi" su brzo našli način kako se "legalno" posluje u Srbiji? A šta kažu srpski šverceri? isto to, samo malo bolje gramatički uobličeno?
Trenutno najpopularniji posao u Srbiji trgovina svercvanom robom na malo. Doslo je do velike pometnje- desetine hiljada legalnih i ilegalnih Kineza osvojilo je trziste sa jeftinom kineskom robom(sumljivog kvaliteta)...

A šta je sa Srbima? Otkud to da oni ne idu u Kinu, kupe isto to i prodaju u Srbiji, konkurišući Kinezima? Možda više rizikuju nego Kinezi? Ili im je ispod časti da se mlate, da idu toliko daleko, da bi zaradili sitne pare? Ili ih mrzi da uče kineski jezik (tj. jezike, pošto ih ima više) i običaje u Kini?
Posle nepune 3 god konacno su zauzeli "enjubov" trzni centar u bloku 70.

I otvorili su gomilu "kineskih" prodavnica po Srbiji, u kojoj za njih ne važi da imaju fiskalne kase, ne podležu spoljnotrgovinskim propisima, ništa? Šta kaže Mlađan Dinkić? Da i njega nisu potkupili?

Da, sigurno nam je Mirjana Marković kriva za globalizaciju, za preduzimljive Kineze koji su preplavili svet, spremne da uče druge jezike, da razumeju druge kulture, da žive u bednim uslovima, koliko im dozvoljava prihod, da jedu "pileće kožure", da prelaze velika rastojanja, kako bi obezbedili egzistenciju sebi i svojoj porodici.

A znaš, postoje dobre šanse da je to što tebi smrdi u stvari njihov parfem, ili njihovi začini koje oni vole onoliko koliko mi volimo vegetu ili alevu papriku. A možda i poneki miris koji mi volimo njima prilično smrdi.

Urosh Urosh 11:52 26.08.2007

Re: Ispravka

2 babic-oni koji imaju srbijansko drzavljanstvo jesu drzavljani i drzavljanke Srbije.
jelena arsovic jelena arsovic 12:13 26.08.2007

Re: Ispravka

Znači "smrdljivi Kinezi

ne znaci....

Da, sigurno nam je Mirjana Marković kriva za globalizaciju, za preduzimljive Kineze koji su preplavili svet, spremne da uče druge jezike, da razumeju druge kulture, da žive u bednim uslovima, koliko im dozvoljava prihod, da jedu "pileće kožure", da prelaze velika rastojanja, kako bi obezbedili egzistenciju sebi i svojoj porodici.

ovo bas i nema veze sa onom sto sam ja pricala...sta su spremni, sta su preplavili, to je drugo....ja sam samo objasnila konkretno sta sam mislila, a ne na nekakav znoj...
.
A znaš, postoje dobre šanse da je to što tebi smrdi u stvari njihov parfem, ili njihovi začini koje oni vole onoliko koliko mi volimo vegetu ili alevu papriku. A možda i poneki miris koji mi volimo njima prilično smrdi.

jedna od velikih sloboda je sloboda govoriti gluposti!!.."ljudi zato sto mogu, i sto se usudjuju da o svacemu svasta kazu, misle da sve znaju" ..e, da, hrana im je odlicna....bas...
dezelin dezelin 12:14 26.08.2007

Re: Ispravka

a o vo je bas, onako, ruzno receno...bas....vazno da unutra ne smrdis.....


Jeste, ali je isto tako ruzno reci to isto za Kineze. Vazno je ne glasati za SRS i DSS. A Kinezi to nerade.

pozdrav.
dezelin dezelin 12:16 26.08.2007

Re: Ispravka

Da, sigurno nam je Mirjana Marković kriva za globalizaciju, za preduzimljive Kineze koji su preplavili svet, spremne da uče druge jezike, da razumeju druge kulture, da žive u bednim uslovima, koliko im dozvoljava prihod, da jedu "pileće kožure", da prelaze velika rastojanja, kako bi obezbedili egzistenciju sebi i svojoj porodici.

A znaš, postoje dobre šanse da je to što tebi smrdi u stvari njihov parfem, ili njihovi začini koje oni vole onoliko koliko mi volimo vegetu ili alevu papriku. A možda i poneki miris koji mi volimo njima prilično smrdi.


Bravo care!
dezelin dezelin 12:21 26.08.2007

Re: Ispravka

e, da, hrana im je odlicna....bas...


Pa mozda nemaju dovoljno novca za bolju hranu? Treba im pomoci.

Srbi su svetski poznati po svojim kulinarskim specijalitetima iz vremena sankcija - margarin na hleb i ostalo. To je jako kvalitetna vegetarijanska ishrana. Mislim na deo populacije koji nije krao po preduzecima.

pozdrav
jelena arsovic jelena arsovic 12:22 26.08.2007

Re: Ispravka

Jeste, ali je isto tako ruzno reci to isto za Kineze. Vazno je ne glasati za SRS i DSS. A Kinezi to nerade.

pozdrav

slazem se.... samo sto ja nisam rekla da kinezi smrde....nego prostor,(( da je pun djubreta)mada ga ima svuda )u kome kupuju svi....ovo je sada otislo u nekom levom smeru...mozda se nismo razumeli...
jelena arsovic jelena arsovic 12:24 26.08.2007

Re: Ispravka

Pa mozda nemaju dovoljno novca za bolju hranu? Treba im pomoci

ma o cemu ti???: hrana im je odlicna...ja ne poznajem ironiju, iskreno sam mislila...
dezelin dezelin 12:41 26.08.2007

Re: Ispravka

ma o cemu ti???: hrana im je odlicna...ja ne poznajem ironiju, iskreno sam mislila...


Ok. Nismo se razumeli. Vrte mi se u glavi oni glupi stihovi o tome kako jedu pilece kozurine.

Kinezi imaju odlicnu "kuhinju", ali bojim se da vecina kineza nema novaca za uzivanje u istoj.
vucko vucko 13:12 26.08.2007

Re: Ispravka

jedna od velikih sloboda je sloboda govoriti gluposti!!.."ljudi zato sto mogu, i sto se usudjuju da o svacemu svasta kazu, misle da sve znaju" ..e, da, hrana im je odlicna....bas...

Pa biće da je tako.

Znaš, do pre 3 godine smo stanovali stan do stana sa porodicom Ju, Donhong i Venđing, u univerzitetskom smeštaju u Aalborgu, Danska. Donhong je profesor na univerzitetu, Venđing domaćica. Sin, Taotao (to je nadimak, pravo ime je TianHao), rodio se mesec dana posle mog Stefana. Igrali smo se svaki dan u hodniku zgrade, po našim stanovima, izlazili zajedno, bili na dečijim rođendanima jedni kod drugih. Bilo je situacija kad Venđing u hodniku nešto kaže mom Stefanu, a on klimne ili odmahne glavom - zezali smo se da će malac da nauči i kineski.

Od 2004. na ovamo moja firma radi za singapursku državnu lutriju. Ne znam koliko znaš - u Singapuru su otprilike 80% populacije Kinezi. Radio sa njima, družili se, itd.

Pa sa otprilike takvim iskustvom, znaš... Kinezi ne smrde. Donhong do duše voli neki začinjeni kupus, čiji miris se tebi verovatno ne bi svideo. Nije se svideo ni meni, da se razumemo, posebno dok se kuva. Ali siguran sam da on uživa u njemu. Ali onda dođeš kod njih na ručak, pa kao slatkiš dobiješ neke slatke loptice od pirinčanog brašna, gde moraš da se napregneš da bi primetila detalje ukusa (što ne znači da su bezukusne, naprotiv).

Koleginica Teo Wee Wei (nadimak "Džulija", koju smo zaposlili da nam bude lokalna podrška u Singapuru, dolazila je u Beograd na neku obuku od 3-4 dana pre par godina. Kad su je pitali šta joj se sviđa od srpske hrane, rekla je: "kolači... znate, ova vaša hrana sa toliko mesa je meni tako teška, ne mogu uopšte da je svarim".

Što se tiče kolača - u Singapuru izbegavam slatkiše, osim kad ih odmah ne prepoznam šta su (npr. sladoled). Ima ih mnogo sa raznim čudnim i otužnim ukusima. Ali ih, očigledno, neko jede. Pa voće - npr. nešto što zovu "king of fruit", durian, što smrdi neviđeno, a tamo je jako popularno.

Ili gala party singapurske lutrije, sa pozorišnom predstavom (neka, kao, kineska svadba), jedno 200-300 zvanica, na kojoj, kao jedno od 7-8 jela koje posluže, za velikim okruglim stolovima, sa po 10-tak ljudi za svakim, bude riblja glava.

Po tom osnovu, smrdljivi Francuzi jedu rokfor. Smrdljivi italijani jedu gorgonzolu. Svi su smrdljivi, samo su crevca na žaru specijalitet.

dezelin dezelin 14:26 26.08.2007

Re: Ispravka

Ali kada se ne operu dobro!
milandez milandez 14:57 26.08.2007

Re: Ispravka

dezelin
Ok. Nismo se razumeli. Vrte mi se u glavi oni glupi stihovi o tome kako jedu pilece kozurine.

ja ih preradio...prasece...vidi gore.
Bonner D Bonner D 20:47 26.08.2007

Re: Ispravka

Urosh
...Ajde da tradiciju/tradicije, koja/koje postoje u ovoj zemlji, upodobimo Evropi, s obzirom na to da EU trazi jedinstvo razlicitosti.Ja, npr, ne podnosim Guchu, ne pijem shljivovicu i ne jedem leskovacke pljeskavice (vegetarijanac sam, protiv ubijanja zivotinja), ali te stvari ne treba ukidati, nego ih prezentovati EU na najbolji moguci nacin, i tako se uklopiti u jedinstvo razlicitosti.Ne krijem da mi je EXIT blizi od Guce miljama, da mi je Coca Cola bliza od sljivovice i da mi je jedenje ribe i morskih plodova blize od jedenja leskovacke pljeskavice, ali su te tri stvari (i jos mnogo toga) prosto ono sto nas razlikuje od Evrope, a da nije zlocinacko.... ne treba otici dotle da se tradicija ukine i zabrani, to ne samo da je krsenje ljudskih prava onih koji tradiciju upraznjavaju, i ne samo da predstavlja generalizaciju (po kojoj su svi koji upraznjavaju te obicaje fasisti), nego je i debelo anti-evropski. I, na kraju, ko to MI?...


Urose, pa ti si moj idol! Izleda da si se poslednjih meseci prilično načito, pa si evoluirao od branitelja MC-Donalds-a do vegetarijanca koji jede ribu i hoće tradiciju da "upodobi i predstavi" Evropi, šta god to da značilo. Samo javlja mi se da i dalje čitaš lošu literaturu. I dalje ti se sve pobrkalo i Guča i vegetarijanstvo i fašisti i EXIT i Nemačka i šljivovica i Coca-Cola i ribe i Evropa i pljeskavice. Jednom rečju prilična papazjanija.

A da ćeš jednog dana biti kandidat na nekim izborima na listi neke debelo konzervativne stranke, u to ne sumnjam. Takva je sudbina svih onih koji bezglavo lutaju od ideje do ideje i mantraju mantre koje im neko drugi servira umesto da misle svojom glavom.
kum kum 18:13 28.08.2007

Re: Ispravka

Ja obozavam da smrdim. I glasam za LDP!
nemanjag nemanjag 00:05 26.08.2007

povratak u buducnost

moram priznati da sam malo dekoncentrisano citao kraj bloga, i ucinilo mi se da je ovaj clanak iz neke '97. ili '98., nemam pojma zasto... u svakom slucaju prvo sam pomislio, pa dobro, bilo je to tada, tako, ne bi mogao sad niko, pa cak ni u tamo nekom aleksandrovcu, da napise tako neke odvratne stvari... i onda me 'malo' uhvatila neka jeza, kad shvatih da se radi o 'zupskoj berbi 2007'... ostao sam bez komentara...

osecam se prozvanim od strane gospodina azdejkovica, kao jedan od onih koji treba nesto da urade povodom 'ovoga'... samo da kazem da stojim na raspolaganju, ako treba nesto da se uradi...

i da, ne dam moje kineze, koji zajedno samnom udisu ovaj divan pancevacki vazduh...
Queeria Queeria 00:59 26.08.2007

Re: povratak u buducnost

Pa meni jedino pada na pamet prijaviti Župske novine Ministarstvu kulture i medija... Bombardovanje mailovima... A ako oni odgovore da ne žele da guše slobodu medija, po onda mislim stvarno...
nemanjag nemanjag 12:22 26.08.2007

Re: povratak u buducnost

zar ne postoji mogucnost da neka alijansa, savez, (sta vec postoji) za lgbt prava posalje neko 'zvanicnije' pismo ministarstvu, kao molimo vas da reagujete, itd. ... to je u stvari najbolji efekat koji moze da se izvuce za ovaj slucaj, malo medijske 'paznje'...

ako bombardujemo mailovima, gledace na nas kao teroriste...
RumuUn RumuUn 00:52 26.08.2007

Trol

izvinjavam se na skretanju sa teme, al jeste nekako povezano.

Meni je sjajno kako zvuče parole nacionalista kad se upotrijebe druge nacije/narodi:
"Belgija do tokija", "estonija je srce letonije" ili "gdje su finska groblja, tu su finske zemlje" ili "lihtenstajn je sveta svajcarska zemlja" "idite na island"... : )
sentinel26 sentinel26 09:33 26.08.2007

A gde vam je Pink ?

Gos'n Pedja,
Niti vi niti ko od blogera ne spominje TV Pink koja je bila a i sada je postala novi model širenja nacionalne mržnje i nema dana da se ne čuju neke uvredljive riječi na račun neke od nacija iz bivših Yu republika.
To jeste privatna televizija ali je to ne oslobadja odgovornosti. Njihova sadašnja politika se vodi po istom obrascu kao u vrijeme vladavine JUL-a.

Ako pogledamo manifestaciju obostrane ljubavi, onda se za istu može kazati:
- privatna televizija u službi države.
Poz

Queeria Queeria 13:35 26.08.2007

Re: A gde vam je Pink ?

Ja ne gledam Pink tako da ne znam šta se tamo dešava... Ja bih se samo zapitao čemu onda služi Radio difuzna agencija?!
Dax Dax 16:11 26.08.2007

Re: A gde vam je Pink ?

Queeria
Ja ne gledam Pink tako da ne znam šta se tamo dešava... Ja bih se samo zapitao čemu onda služi Radio difuzna agencija?!


Evo cemu sluzi


.
zekkah zekkah 12:24 26.08.2007

Hvala vam i laku noc!

Blago ovoj zemlji ako joj je Ajs najveci problem!Svi ste ga zasuli drvljem i kamenjem a previdjate cinjenicu da vam je najveca stranka u parlamentu ultra fasisticka.A moc lezi tamo a ne u ustima nekog laprdavog klinca iz Koteza.To sto on laje me ne brine,ali me jako brine sto je SRS deo sistema i sto je time fasizam ovde institucionalizovan umesto da bude zabranjen.A za to se treba zahvaliti i BT koji ih koristi kao sredstvo za ucenu i zastrasivanje vaskolikog pucanstva.Riba uvek smrdi od glave,a baviti se Ajsom u takvim okolnostima znaci od drveta ne videti sumu.I tako dok se Srbi budu sablaznjavali raznim novim Nigrutinima SRS ce lagano napraviti vladu...kraj i sami znate.
jesen jesen 14:53 26.08.2007

Ministarstvo za kulturu...

...ja mislim da sve ovo ima veze sa cinjenicom da ovo "gore" ministarstvo godinama ne radi nista....Ne znam gde taj reper peva te pesme (nemam vremena a ni interesovanja da bas sve pratim)...ali i ono sto je svima dostupno kao sto je grand parada, grand zvezde a posebno grand audicija je vise nego zabrinjavajuce...Sociolozi bi imali mnogo posla kada bi analizirali tekstove tih pesama...a neki "nadlezni" bi to trebalo da zabrane...ovako jos uvek sve prolazi pod parolom "narod to voli".....Nije cudo sto voli kada mu se vec skoro dvadeset godina servira jedna vrsta muzike i zabave kao jedini moguci izbor (za vecinu)...Grand audicija je dno dna...gde se Sasa Popovic izivljava nad nekim nesretnicima ciji je IQ ispod 60.....itd...o zloupotrebi dece na tom istom programu i da i ne govorim...Licno mislim da su na Pinku koreni zla...tu se kroz laku zbavu svasta provlaci i onda veliki broj ljudi koji ne zna za drugo, to prihvata kao normalno...takvim ljudima su onda smesne i pesmice pomenutog repera...Najvaznije tj najtragicnije u celoj stvari je, sto nema "vidjenijeg" politicara koji nije gostovao bar u jednoj emisiji na Pinku.....kod Sanje Marinkovic, u Bravo show....itd...Kada bi ministarstvo za kulturu nesto radilo ozbiljno i uvelo neki red i kriterijume ko moze i gde da se pojavljuje....stvari bi pocele da se menjaju....
Taska Dana Taska Dana 15:41 26.08.2007

O, jada!

Uopste nije interesantno kad shavtis koliki broj ljudi u srbiji je izgubio svoj identitet i,slobodu misljenja i rasudjivanja. Kad cujem fraze tipa...to i to se ne uklapa u nasu tradiciju ...mi nismo takvi i ostala idioptska prestavljanja ....postane mi jos jasnije koliki mrak je smesten u glave mediokriteta.
Zato se valjda daju silne pare za pijancenja u Guci i njeno promovisanje a ne daje se nista za recimo obnovu i oraganizovanje pirotskih zanatlija.
Srpski rep ovog tipa o kome govoris super se uklapa u politiku klero fasizma koji slabo jenjava jer se dobro hrani od ekipe mocnih podgrevaca .
Nemam pojma ko su ti kreteni koji pevaju ovu pesmu , ali odavno nisam cula nesto odvartnije ...Ruzno je, glupo je, puno mrznje i ne mogu da verujem da to ide u etar....
Ovo bre nije zajebancija, mladi nam postaju vreca puna govana!
Black Adder Black Adder 18:24 26.08.2007

Govor mržnje

Mislio sam da se ne uključujem, ali ipak hoću, samo na kratko.
Besmisleno je ubeđivati se sa mnogim licima na ovom blogu koji pokušavaju da nađu opravdanje za govor mržnje. Ta kategorija je čak i Ustavom i zakonima regulisana u ovoj zemlji, zato je na potezu tužilaštvo da se pozabavi ovim pojavama i sudstvo koje će adekvatno da kazni počinioce. Kazne za širenje govora mržnje nisu uopšte bezazlene, i ako dotični reper, kao i urednik novina Župskih zaglave sa nekim zatvorskim kaznama, to bi bila jasna poruka javnosti da je ova država spremna da zaštiti svoje građane (kao i građane drugih zemalja koji su na njenoj teritoriji).
Provejava na ovom blogu mnogo neznanja o osnovnim ljudskim pravima, pravima koja su definisana Poveljom Ujednjenih nacija još pre više od pola veka. A Srbija je član UN i zato je dužna da poštuje tu povelju. Da ne spominjem naše članostvo u Savetu Evrope i Partnerstvu za mir. Nisu to samo klubovi sa povlasticama. Potpisali smo mi tamo i mnogo obaveza, pa bi vreme bilo da počnemo da ih poštujemo. Kad se već toliko pozivamo na međunarodno pravo, da pogledamo kako ga mi poštujemo, da ne bude posle da se žalimo kad nas opale po ušima, a mi počnemo da plačemo i da prizivamo međunarodno pravo....
Hvala ti Peđa na ovom blogu, i na tome što javnosti prezentuješ ovakve vidove govora mržnje na tako direktan i neposredan način. Treba imati živaca i petlje za to.
Bonner D Bonner D 19:08 26.08.2007

Srpski gangsta –rap i "ozbiljne" države

Ili bajka o ljudskim pravima, povelji UN-a i "ozbiljnim" državama

U Nemačkoj već nekoliko godina povremeno traje debata o novom nemačkom gangsta hip-hopu predvodjenim berlinskim label-om "Aggro-Berlin" i hip-hoperima Bushido, Sido, Fler, B-Tight, G-Hot itd. i njihovim otvoreno seksističkim, homofobnim pa i nacističkim tekstovima.

U poslednjih par nedelja debata je ponovno osvežena povodom nastupa Bushida na berlinskom open air koncertu protiv nasilja u školama (dakle uglavnom za maloletnu publiku, decu školskog uzrasta) "Ne okreći glavu" u organizaciji BRAVO-a. Neki konzervativni i zeleni političari, feministička, gay-lezbejska udruženja i sl. organizacije su se pobunile protiv najavljenog nastupa ovog repera koji, po njima, u svojim tekstovima otvoreno propagira seksizam, homofobiju i poziva na seksualno nasilje.

Evo nekoliko redova koje oni citiraju kao primere: "Berlin wird wieder hart, denn wir verkloppen jede Schwuchtel" ("Berlin će ponovo biti čvrst, jer mi pretučemo svakog pederka", "Es ist ganz normal, Männer lutschen keine Schwänze" ("sasvim normalno je, da muškarci ne ližu kite", "Wäre Deine Mutter fünf Mark billiger, wäre ich heute Vater, Du Opfer, zeig Respekt vor dem Vergewaltiger Deiner Mutter" (da ti je majka bila 5 maraka jeftinija, ja bi danas bio otac, ti žrtva, pokaži respekt pred silovateljem tvoje majke).

Bushido-vo koketiranje sa neonacizmom mnogi su videli u cover-u za pesmu "Neue Deutsche Welle“ sa tekstom u „Fraktur“ slovima i izmenjenim orlom nemačkog Rajha sa natpisom „Das ist schwarz-rot-gold, hart und stolz. Man sieht’s mir nicht an, aber meine Mama ist deutsch“ (To je crno-crveno-zlatna, čvrsta i ponosna. Meni se ne vidi, ali moja mama je Nemica), inače otac mu je tunižanin ali je odrastao sam sa majkom.

On se na ove optužbe brani umetničkom slobodom i tvrdeći da to nisu njegovi stavovi, nego on samo prenosi ono što se na ulici i u realnom životu svakodnevno dešava u Nemačkoj. Organizatori iz BRAVO-a su odbili da otkažu njegov nastup na poziv gay i lezbejskih udruženja. Koncert je održan, uz proteste nekoliko desetina aktivista za gay i lezbejska prava, koji su stajali sa slikama u Nemačkoj brutalno pretučenih homoseksualnih osoba, koje su pretučene samo zato što su homoseksualne orjentacije.

I ostali imaju takodje slične tekstove, pa tako Sido npr. peva u pesmi “Arschfick” (tucanje u dupe) i sledeće redove „Es fing an mit 13 und ner Tube Gleitcreme / Da braucht man nicht erst lockern, sondern kann ihn gleich reinschieben / Kathrin hat geschrieen vor Schmerzen, mir hats gefallen […] ihr Arsch hat geblutet, und ich bin gekommen. Seit diesem Tag singe ich den Arschficksong.“ (počelo je sa 13 i jednom tubom glajtkreme / onda ne treba da se najpre opušta, nego ga možeš odmah ugurati / Kathrin je vrištala od bolova, meni se dopalo ... njeno dupe je krvarilo, a ja sam svršio. Od tog dana ja pevam tucanje u dupe song.) što je okarakterisano kao otvoreno pozivanje na silovanje i seksualno nasilje.

Kulminacija homofobnih tekstova dostignuta je tekstom repera G-Hot koji je u pesmi „Null Toleranz“ (nula tolerancije) otvoreno pozivao na ubijanje homoseksualnih osoba pa je izmedju ostalog napisao i ovo "Schneidet ihnen den Schwanz ab" (odsecite im kite) und „Was ist bloß passiert…es gab Zeiten, da wurden sie mit der Axt halbiert“ (šta se to desilo...postojala su vremena kad su oni sekirom prepolovljani) "Nach einem Coming Out würde mich mein Vater mit einer Eisenstange schlagen" (posle coming-out-a moj otac bi me tukao čeličnom šipkom). Pesma je bila objavljena samo na internetu a u medjuvremenu je skinuta i navodno ne može da se nadje. Po njegovom „skromnom“ mišljenju i mišljenju njegovog kolege Boss A homoseksualne osobe treba proterati iz njihove države kao i da one nisu uopšte zaslužile da žive.

Inače svi ovi slobodni umetnici se danonoćno vrte na svim muzičkim kanalima od MTV, VIVE itd. A lista osvojenih nagrada od best german act, echo, bravo otto, gold i platin je poduža kao i tiraži njihovih albuma.

I kako se država ponaša prema ovom problemu? Nekoliko pesama je indeksovano kao neprikladno i potencijalno opasno za maloletnike pa se ne smeju distribuirati mladjima od 16 godina. Muzički kanali se slabo pridržavaju ovih preporuka i pravdaju to umetničkom slobodom i sl. Diskusija u medijima će se povremeno osvežavati kad god se pojavi novi skandalozan tekst, a uz takvu besplatnu promociju tiraži hip-hopera zasigurno neće biti manji. I tu je kraj.

A u medjuvremenu je broj samoubistava homoseksualaca maloletnika, koji se ubijaju ne uspevajući da se izbore sa problemima koji dolaze zbog njihovog seksualnog opredelenja, u poslednjih par godina lagano porastao. Mnogi tu vide vezu izmedju tekstova gangsta hip-hopera i povećane netolerancije i otvorene homofobije i nasilja nad homoseksualnim osobama kod njihovih vršnjaka u školama.

O Snoop Dog-u, Eminem-u, Jay-Z-u itd. može i neko iz USA...
Dax Dax 21:36 26.08.2007

Re: Srpski gangsta –rap i "ozbiljne" države

E ako je tako u Nemackoj onda nema potrebe da se protiv toga borimo. :)
Bonner D Bonner D 22:33 26.08.2007

Re: Srpski gangsta –rap i "ozbiljne" države

Dax
E ako je tako u Nemackoj onda nema potrebe da se protiv toga borimo. :)



Ne, najbolje je da maštamo i mantramo o "ozbiljnim državama", ljudskim pravima i kako to nigde ne postoji sem u Srbiji, ni homofobija, ni diskriminacije raznih vrsta itd. I tako hranimo ove što pričaju da su oni drugačiji od ostatka Evrope posebno "zapadne", te da shodno tome Srbija nema šta da traži u njoj.

Naravno usput treba da tražimo kažnjavanje, izolaciju i izopštenje Srbije iz svih evropskih pa i svetskih tokova i procesa sve dok se ne izbori i ne eliminiše sve ove pobrojane i razne druge društvene probleme koji su prisutni u svim evropskm državama. Samo u tom slučaju bi mogli malo da se načekamo, previše i za onoga ko ima više života od ovog jednog i ovako kratkog ljudskog.

Thats the point of the whole discussion!
vucko vucko 22:41 26.08.2007

U, bokte, Bonac,

odakle sad pa ovu poentu izvuče? :)
gorangm gorangm 08:11 27.08.2007

Srpski identitet

Slovo o umu

(Sveti Sava)


Naš um da bude
na nebesima u gledanju,
na krasotama rajskim,
u stanovima večnim,
na anđeoskim zborovima,
u životu onde...

Kakvo li će tu biti zborište
od mnoštva ljudi
od Adama do svršetka!...

Radi toga nam,
draga braćo moja,
treba tugovati
i zamišljati se u ovom životu
kao oni koji su izvan sveta,
kao oni koji imaju život
na nebesima.

I tako. Poneka koljačka pesma nas prene da se vratimo na zemlju da izvršavamo naš sveti zadatak da druge šaljemo na zborišta neka. Jer kada Srbin čuje koljačku pesmu ona u njemu probudi koljača, jer Srbin u mislima nije na ovom svetu bar ogromna većina nas, i to je očito po našim radnim rezultatima, i tako krenemo da tragamo za sobom. I iskazujemo svoju ljubav prema našoj domovini. I sebe otkrivamo u tome i tako je strašno čuti srskog heroja na primer u slavoniji i njegove podvige i iživljavanja nad hrvatskim gradjanima, no treba se savladati i shvatiit da je to manje više suština srpske pravoslavne vere, koja nikad nije umela da uspostavi kontakt sa ljudskim individuumom, da ga podrži kao individuum kao delo Boga, čovek je za pravoslavlje srpsko rab božji, beznačajna kreatura koja se ima Bogu moliti za svoje gospodare, a sebe i svoga života uvek odricati i prezirati i sebe i ovaj svet. Duboko feudalna vera. Koja nas onemogućuje da budemo ljudi devetnaestog, dvadesetog dvadeset prvog veka, jer dopusta tako nešto. Opasna je ta pesma, opasna, u Francuskoj to ne bi bilo opasno, niti u Austriji, ili Sloveniji, pa ni u Hrvatskoj, tamo postoji fiksacija za individuum a u Srbiji to je isto što i zveket noževa i pušaka. Jer većina Srba su melanholici ili kolerici, a s druge strane i vera je duboko destruktivistička, srušili su naši preci vizantiju, j.. mater i kinezima. Moćni smo.... Najveća tragedija jeste da sami sebi putem pravoslavlja branimo kreativnost afirmišemo nekrofiliju... A onda juriš na kineze, juriš na hrvate dajte da se iživljavamo nad svima koji ne mogu da se odbrane od nas, a kad su jači od nas, begajmo...

Ne znam meni se ne sviđa šta taj mladi gospodin peva. Al šta da očekuješ od nekoga ko je u proseku rastao u ovoj zemlji.....

Votazi Votazi 04:20 02.09.2007

poglavica

Enigma?Za koga navija dingospo Queeria?
Kad su Englezi(ko ce drugi)usli u neko africko selo i pitali poglavicu: Sta je za vas dobro ,a sta lose?
Poglavica odgovoria dobro je kad mi upadnemo u drugo selo,otmemo im zene i opljackamo ih!
A sta je za vas lose,pitaju lukavi Englezi,poglavicu!
E ,lose je kad oni nama to isto uradedgovori Poglavica!
Meni je sladje americko govno ,nego ruska torta,je li tako queeriia.
P.S.
Sada skoro u jednom gradu u Ameriki je iznenada umro gradonacelnik.Sahrana je bila takva da bi je se i Broz postidio.Sedam dana zalosti,sve novine pisu o njemu(10 stranica),sa te-ve se ni mrtav ne skida.Kardelj je malo dijete za njega.
Da li si i Ti bio na toj sahrani?
Queeria Queeria 15:03 04.09.2007

Re: poglavica

Kakvo je sad pa ovo lupetanje?
I zašto se sve svodi na zauzimanje strana partizani - četnici, rusija - amerika, sloba - opozicija, bez bilo kakvog kritičkog sagledavanja obe strane...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana