Politika

Prilog raspravi o Poslovniku

jeremija92 RSS / 12.02.2009. u 09:12

Odmah da kažem nisam političar, a ni politikolog, nisam, nedaobog, ni politički analitičar, ali politički zrelo i logički zdravo razmišljam. Sve tako razmišljajući došao sam do rešenja za unapređenje rada naše Skupštine.

Evo mojih predloga za Poslovnik.  

 

                Parlament bi bio u stalnom, takoreći danonoćnom zasedanju. Narodni poslanici bi raspravljali do mile volje, držali bi govore bez vremenskog ograničenja, glasali, nadglasavali se, diskutovali, replicirali, oponirali, vikali, psovali, pljuvali, pevali, kleli jedne druge do 27 kolena i dalje, polivali jedni druge vodom, čupali kablove mikrofona, hvatali se za guše, čupali jedni drugima kosu. Jednom rečju, radili bi ono što jedino i umeju da rade, ono što su radili i do sada. Razlika u odnosu na dosadašnju praksu srpskog parlamentarizma, a koja nije dala nikave rezultate, bila bi u tome što narodni poslanici ne bi mogli napolje iz visokog doma sve dok im traje mandant i što ne bi bilo TV prenosa.

                Za neophodan im poslanički rad i poslanički odmor zgrada parlamenta bi bila adekvatno preuređena. Svaki poslanik, kako pozicije, tako i opozicije, imao bi zasebnu sobu, sa krevetom, WC-om i tuš kabinom, svakako i radnim stolom, a zavisno od vrste pismenosti i priborom za pisanje ili kompjuterom. Nešto poput Ševeningena.

 

                 Parlamentarni red i rad bio bi jednak za sve. Ustajanje, obroci, prepodnevno i popodnevno zasedanje, vreme za šetnju dvorišnim krugom visokog doma, popodnevni odmor i povečerje bili bi striktno propisani. Svi poslanici bi bili odeveni u istovetnu prugastu odeću u bojama nacionalne zastave. Narodni poslanici vladajuće koalicije imali bi vertikalne, a poslanici opozicije horizontalne pruge, dok bi na poslaničkimm kapama nosili stranačka obeležja. A ne kao do sada. Da bi se onemogućilo ometanje narodnih poslanika u državničkim poslovima, mobilni i drugi telefoni bi bili zabranjeni. Podrazumeva se da bi postojala  interna ambulanta sa stacionarem, a teži slučajevi, pod adekvatnim obezbeđenjem, prebacivali bi se na lečenje u specijalizovane ustanove - VMA, Laza Lazarević i dr.

 

                Da ne bi dolazilo do neprincipijelnih koalicija, posete supružnika bi bile odobravane dva puta mesečno. Isto bi važilo i za neudate i neoženjene predstavnice/ke naroda, ukoliko bi imao ko da ih poseti. Za tu namenu bila bi opremljena posebna prostorija sa obaveznim francuskim ležajem, prezervativima, a poslanici PUPS-a i drugi po godinama stariji narodni poslanici, prilikom poseta supruge, mogli bi koristiti i odgovarajuće časopise, video-filmove i tablete vijagre. Posete iz agencija za poslovnu pratnju ne bi bile dozvoljene. Nije po zakonu.

 

                  Troškovi smeštaja, ishrane, odevanja, higijene i svi drugi troškovi za vreme poslaničkog mandata finansirali bi se iz državnog budžeta. Plata narodnih poslanika, u visini prosečne zarade za tekuću fiskalnu godinu, isplaćivala bi se njihovim porodicama, i to samo u slučajevima kad članovi uže porodice nemaju druga, a viša primanja.

 

                Ostavke pre kraja četverogodišnjeg mandata ne bi bile moguće. Kandidovali ste se, dobili ste povernje naroda, narod vas je izabrao, a volja naroda je volja boga, izvolite pa vladajte. Kad vam istekne mandat pustićemo vas napolje. Ako vam vladanje nije bilo po volji, nemojte se ponovo kandidovati.

Ja, evo, po drugi put rekoh i spasih svoju dušu.

 



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ne.nevena ne.nevena 09:23 12.02.2009

O kako se slazem s vama...

... licilo bi na zverinjak. a i ne zasluzuje bolje ime.

Preporuka. K'o vrata.
jeremija92 jeremija92 10:48 12.02.2009

Re: O kako se slazem s vama...

Hvala, ne.nevena.

PS: Ne bih se složio sa promenom imena.
Kad se kaže skupština, narodu je već odavno jasno o kome i o čemu je reč.
antioksidant antioksidant 09:27 12.02.2009

.

i što ne bi bilo TV prenosa


skorije sam cuo - demokratija umire iza zatvorenih vrata.

znam da nam je muka da ih gledamo ali ne gasite svetlo. kupite jos kamera. snimajte i skupstinske odbore. tu se donose pravila po kojima zivimo. ne dajte da se to radi u mraku.

toliko
jeremija92 jeremija92 10:55 12.02.2009

Re: .

antioksidant
... kupite jos kamera. snimajte i skupstinske odbore. tu se donose pravila po kojima zivimo. ne dajte da se to radi u mraku.

toliko

Predpostavio sam, antioksidant, da i ti poseduješ odgovarajuću bezbednosnu kulturu.

Naravno da bi sve bilo snimano, ali tajno, takozvanim bubicama.
Prenos bi pratile odgovarajuće službe, tužilatvo za organizovani kriminal etc.

Sad kad sam to morao obelodaniti, siguran sam, ukoliko se gornji predlozi usvoje, da će mnogi poslanici čitav mandat ćutati, kako ono što kažu, ili urade ne bi bilo iskorišteno protiv njih. Po zakonu imaju na to pravo.

Dakle, nećemo dozvoliti da demokratija umre u mraku, snimaćemo sve, nego šta.
drug.clan drug.clan 13:48 12.02.2009

Re: .

antioksidant
i što ne bi bilo TV prenosa


skorije sam cuo - demokratija umire iza zatvorenih vrata.

znam da nam je muka da ih gledamo ali ne gasite svetlo. kupite jos kamera. snimajte i skupstinske odbore. tu se donose pravila po kojima zivimo. ne dajte da se to radi u mraku.

toliko



U ja mislim da su mediji tj njihova propaganda bas ubili demokratiju svuda u svetu!
Skupstine su ionako samo predstave. U njima se vec duze vreme ne donose nikakve odluke skoro nigde u svetu!
Lazna transparetnost u kojoj se samo serviraju pogodne, lazne i iskrivljene informacije dok se nigde ne moze cuti sta se u stvari radi u belom svetu!
jeremija92 jeremija92 14:02 12.02.2009

Re: .

drug.clan

Skupstine su ionako samo predstave. !


Ako je tako, zašto to što rade, ne rade sa malo više stila.
Ako je predstava, neka bude predstava kao Ranjeni orao, pa da narod gleda i uživa.

drug.clan drug.clan 14:24 12.02.2009

Re: .

jeremija92
drug.clan

Skupstine su ionako samo predstave. !


Ako je tako, zašto to što rade, ne rade sa malo više stila.
Ako je predstava, neka bude predstava kao Ranjeni orao, pa da narod gleda i uživa.




Los reziser, losi glumci, kostimografa nema, dramski pisci u penziji....
Kazezoze Kazezoze 14:34 12.02.2009

Re: .

U ja mislim da su mediji tj njihova propaganda bas ubili demokratiju svuda u svetu!
Skupstine su ionako samo predstave. U njima se vec duze vreme ne donose nikakve odluke skoro nigde u svetu!
Lazna transparetnost u kojoj se samo serviraju pogodne, lazne i iskrivljene informacije dok se nigde ne moze cuti sta se u stvari radi u belom svetu!

ja mislim da bi uloga tv-a u ovom jeremijinom scenariju trebalo da bude zabavnog, a ne informativnog karaktera.
neshto kao vb. na taj nachin bi se stekla prava slika parlamentaraca, bez iluzornih ochekivanja.
josh bi im trebalo dodati i politichke savetnike tipa j. milic ili onog antonica...
jeremija92 jeremija92 16:35 12.02.2009

Re: .

Kazezoze

ja mislim da bi uloga tv-a u ovom jeremijinom scenariju trebalo da bude zabavnog, a ne informativnog karaktera.

Ja sam zamislio više kao informativno-bezbednosnog karaktera, u smislu video nadzora. Međutim, amandmani su dobrodošli.
jeremija92 jeremija92 16:54 12.02.2009

Re: .

Znamo da ima boljih, kao neki dan.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:27 12.02.2009

A, jel' moze jedna dopuna !

Da Nedeljom poslanici budu izlozeni u staklenom kavezu, pa da ljudi mogu da dovedu decu da ih gledaju i da se uce da ne budu poslanici kad porastu ?
niccolo niccolo 09:32 12.02.2009

Re: A, jel' moze jedna dopuna !

Ninoslav Randjelovic
Da Nedeljom poslanici budu izlozeni u staklenom kavezu, pa da ljudi mogu da dovedu decu da ih gledaju i da se uce da ne budu poslanici kad porastu ?

Odlična ideja!

Za tu namenu bila bi opremljena posebna prostorija sa obaveznim francuskim ležajem, prezervativima, a poslanici PUPS-a i drugi po godinama stariji narodni poslanici, prilikom poseta supruge, mogli bi koristiti i odgovarajuće časopise, video-filmove i tablete vijagre.

A igračke?
jeremija92 jeremija92 10:58 12.02.2009

Re: A, jel' moze jedna dopuna !

Ninoslav Randjelovic
Da Nedeljom poslanici budu izlozeni u staklenom kavezu, pa da ljudi mogu da dovedu decu da ih gledaju i da se uce da ne budu poslanici kad porastu ?


Mislim, ipak, da decu treba držati dalje od naših poslanika.
aramon aramon 11:12 13.02.2009

Re: A, jel' moze jedna dopuna !

Decu dalje od poslanika. Jeste citali kako im leptirica moze izaci iz usta i onda napraviti pomor dece?
jeremija92 jeremija92 12:17 13.02.2009

Re: A, jel' moze jedna dopuna !

Naročito od poslanika Velje, i naročito decu čiji roditelji nisu Srbi.
constrictoria92 constrictoria92 10:32 12.02.2009

Po drugi put..

Ja, evo, po drugi put rekoh i spasih svoju dušu

Ja, evo, po drugi put pročitah i složih se (k'o i prvi put).

Predlažem da se poslanički mandat produži na 5 ili 6 godina - nekako mi 4 godine izgledaju malo...
Slažem se i sa Ninoslavljevim predlogom (decu treba učiti od malena...)!

Jerenija, svaka čas'!
Preporuka!
jeremija92 jeremija92 11:01 12.02.2009

Re: Po drugi put..

Slažem se i ja da decu treba učiti od malena, pitanje je samo da li je ponašanje poslanika pravi primer za vaspitanje naše nevine dece.
Zamisli šta bi bilo da se deca u vrtićima i u učionicam ponašaju kao poslanici u skupštini?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:48 12.02.2009

Re: Po drugi put..

pitanje je samo da li je ponašanje poslanika pravi primer za vaspitanje naše nevine dece.

Zavisi od roditeljskog objasnjenja te poslanicke pojave iza stakla ?
jeremija92 jeremija92 11:52 12.02.2009

Re: Po drugi put..

Teško bi to bilo koji roditelj mogao pojasniti deci, moj Ninoslave.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:19 12.02.2009

Re: Po drugi put..

Teško bi to bilo koji roditelj mogao pojasniti deci, moj Ninoslave.

Verovatno. Ali, iskreno roditeljsko zgrazavanje zbog te pojave bi mozda uticalo na decu da i ona rastu zgrazavajuci se nad ovakvim ljudima, a kad porastu da ne glasaju za za njih i da se tako razlikuju od svojih baba i deda.... ?
melanholik melanholik 11:26 12.02.2009

amandman na poslovnik

narodni poslanik moze, ako zeli da bude testiran na prisustvo elementarnog morala, a u slucaju pozitivnog rezultata poslanik će biti zamenjen zdravim.

jeremija92 jeremija92 12:03 12.02.2009

Re: amandman na poslovnik

Nešto poput ovog?

NNN NNN 11:48 12.02.2009

Podržavam

...bilo kakve bahanalije nad poslanicima, to je njihov nivo (koji su sami postavili).
Za PUPS važi ono: dok na ruci imaš prst, ne mora da bude čvrst!
Amandman sam već prezentovao...
Dr M Dr M 11:59 12.02.2009

Re: Podržavam

Amandman sam već prezentovao...


Bravo NNN!
Ja se, u svom predlogu, toga nisam setio, ocigledno je da Doktorima nije do para:)))
Uzeo sam u obzir samo jedan aspekt Welikog Cirkusa(WC), povecanu gledanost...
jeremija92 jeremija92 12:12 12.02.2009

Re: Podržavam

NNN
...bilo kakve bahanalije nad poslanicima, to je njihov nivo (koji su sami postavili).
Za PUPS važi ono: dok na ruci imaš prst, ne mora da bude čvrst!
Amandman sam već prezentovao...


Ukoliko prihvataš moj Poslovnik u načelu, ja ću prihvatiti sve tvoje amandmane aklamacijom.
jeremija92 jeremija92 12:15 12.02.2009

Re: Podržavam

Dr M
Amandman sam već prezentovao...


Bravo NNN!
Ja se, u svom predlogu, toga nisam setio, ocigledno je da Doktorima nije do para:)))
Uzeo sam u obzir samo jedan aspekt Welikog Cirkusa(WC), povecanu gledanost...

Nemoj samo da spominješ ginekologe, eto odmah Krugoline, pa ste svi nahebali, na čelu sa ministrom.
NNN NNN 12:20 12.02.2009

Re: Podržavam

jeremija92
NNN
...bilo kakve bahanalije nad poslanicima, to je njihov nivo (koji su sami postavili).
Za PUPS važi ono: dok na ruci imaš prst, ne mora da bude čvrst!
Amandman sam već prezentovao...


Ukoliko prihvataš moj Poslovnik u načelu, ja ću prihvatiti sve tvoje amandmane aklamacijom.

Prihvatam u načelu i u pojedinostima. Tražim dva skupštinska odbora!
jeremija92 jeremija92 12:24 12.02.2009

Re: Podržavam

NNN

Prihvatam u načelu i u pojedinostima. Tražim dva skupštinska odbora!

Umesto dva skupštinska odbora, nudim ti jedno mesto u upravnom odboru Aerodroma NT i jedno mesto u RIK.
Vidi šta ti se više ispalati, pa javi.
NNN NNN 12:29 12.02.2009

Re: Podržavam

Žena prihvata mesto u RIK.
Meni mesto precednika UO Telekoma...i evo ruke (častim ručak u skupštinskom restoranu)!
jeremija92 jeremija92 12:31 12.02.2009

Re: Podržavam

A da li si razmišljao o savetnicima i honorarnim saradnicima?
Da odmah i to rešimo.
NNN NNN 12:39 12.02.2009

Re: Podržavam

Mogao bih i mesto savetnika u nekom žiriju za mis Srbije, jer trebaće mi neka honorarna saradnica, dok žena, nadam se, sastanči (10 puta dnevno) u RIK, ne bih sad o detaljima, to ćemo da se dogovorimo u kafani!
Eto! Ko kaže da je teško baviti se politikom.
jeremija92 jeremija92 12:45 12.02.2009

Re: Podržavam

NNN
...to ćemo da se dogovorimo u kafani!


Važi, burazeru, samo nemoj da zaboraviš koferče.
Dr M Dr M 12:49 12.02.2009

Re: Podržavam

Nemoj samo da spominješ ginekologe


Sto da ne pominjem, u onom stacionaru koji si predvideo, ima mesta za specijaliste raznih disciplina.

Ginekolozi su neophodni, obzirom na KARAKTERNE osobine nekih likova:))
Kardiolozi bi, mozda, bili nepotrebni- pacijenti im srca nemaju.
Dermatolozi- svi se cesu gde god stignu...
NNN NNN 12:55 12.02.2009

Re: Podržavam

jeremija92
NNN
...to ćemo da se dogovorimo u kafani!


Važi, burazeru, samo nemoj da zaboraviš koferče.

Normalno!
Koferče imunitet čuva, a (blanko) ostavka kvari (khm, khm, pu, pu, daleko bilo)!
jeremija92 jeremija92 12:58 12.02.2009

Re: Podržavam

Dr M
... ima mesta za specijaliste raznih disciplina.

Ginekolozi su neophodni, obzirom na KARAKTERNE osobine nekih likova:))
Kardiolozi bi, mozda, bili nepotrebni- pacijenti im srca nemaju.
Dermatolozi- svi se cesu gde god stignu...

Dovoljan će biti i jedan doktor, da kažemo, opšte prakse.

NNN NNN 13:00 12.02.2009

Re: Podržavam


Ginekolozi su neophodni, obzirom na KARAKTERNE osobine nekih likova:))
Kardiolozi bi, mozda, bili nepotrebni- pacijenti im srca nemaju.
Dermatolozi- svi se cesu gde god stignu...
Samo ti daj nekog imunologa i nema da brigaš!
EDIT: Doktor, da kažemo, opšte prakse je ko bomb(on)a!
NNN NNN 15:23 12.02.2009

Re: Podržavam

Mogao bih i mesto savetnika u nekom žiriju za mis Srbije, jer trebaće mi neka honorarna saradnica, dok žena, nadam se, sastanči (10 puta dnevno) u RIK, ne bih sad o detaljima,

Kad se žena vrati iz RIK-a, neko ima da RIKne..
BFN
bindu bindu 18:11 12.02.2009

Re: Podržavam

jeremija92
Dr M
... ima mesta za specijaliste raznih disciplina.

Ginekolozi su neophodni, obzirom na KARAKTERNE osobine nekih likova:))
Kardiolozi bi, mozda, bili nepotrebni- pacijenti im srca nemaju.
Dermatolozi- svi se cesu gde god stignu...

Dovoljan će biti i jedan doktor, da kažemo, opšte prakse.



ako mislis na ovog sa slike, taj je specijalista.
and btw chudno mi kako ljudi ne kapiraju neke najosnovnije logichke pojmove.
leopold_lady leopold_lady 11:54 12.02.2009

Tebe

Za predsednika - odmah .... I to bez izbora .... Direkt ...
jeremija92 jeremija92 12:17 12.02.2009

Re: Tebe

leopold lady, ako se predlog odnosi na predsedavajućeg skupštine, hvala.
Imam ja pametnijeg posla.
leopold_lady leopold_lady 12:23 12.02.2009

Re: Tebe

jeremija92
leopold lady, ako se predlog odnosi na predsedavajućeg skupštine, hvala.
Imam ja pametnijeg posla.


Ne,ne .... Za predsednika države ....
jeremija92 jeremija92 12:28 12.02.2009

Re: Tebe

Kad sam već tako dobar, ja bih za predsednika RIK, veća su primanja.
leopold_lady leopold_lady 13:01 12.02.2009

Re: Tebe

jeremija92
Kad sam već tako dobar, ja bih za predsednika RIK, veća su primanja.


Ja računala na tvoju skromnost .... Naivno - priznajem
jeremija92 jeremija92 13:04 12.02.2009

Re: Tebe

Vidi se da nemaš dovoljno političkog iskustva.
Inner Party Inner Party 12:30 12.02.2009

Potcenjujes!

Potcenjujes ove ljude u skupstini. Izdrzali bi oni mnogo, mnogo gore stvari! Cak bi im bio izazov da budu jos temeljniji u valjanju u tom blatu ...

jeremija92 jeremija92 12:43 12.02.2009

Re: Potcenjujes!

Slažem se da uslovi rada slični Ševeningenu i nisu izazov za naše političare, ali nisam imao srca da u Poslovnik predložim uslove kao u Gvantanamu.
Ipak, ljudi su to, kakvi-takvi, naši su.
drug.clan drug.clan 13:50 12.02.2009

Big Brother

bila bi u tome što narodni poslanici ne bi mogli napolje iz visokog doma sve dok im traje mandant i što ne bi bilo TV prenosa.

Daj im TV prenos da misle da su u Velikom Bratu!
jeremija92 jeremija92 13:58 12.02.2009

Re: Big Brother

Može, ali samo TV zatvorenog kruga, tj. interna TV da gledaju jedni druge.
miloradkakmar miloradkakmar 13:58 12.02.2009

Амандмани на собе и лица под заклетвом

Svaki poslanik, kako pozicije, tako i opozicije, imao bi zasebnu sobu, sa krevetom, WC-om i tuš kabinom, svakako i radnim stolom, a zavisno od vrste pismenosti i priborom za pisanje ili kompjuterom.


Амандмани на ово и друго:

- да собе посланика позиције и опозиције буду наизменично распоређене , како би се избегла груписања,а тиме и домунђавања, договори и дискусије кроз зид Морзеовом азбуком, као и нођни рад ,
- да то буде дозвољено посланицима позиције и опозиције , уколико није реч о пребезима
- посебно Пословником предвидети посете лица која су у Скупштини положила заклетву , за то обезбедити одговарајућу просторију , контакти могући само са опозиционим посланицима

Уколико ови амндмани не буду прихваћени , нећу кликнути на " препоручи " ( па , већ сам кликнуо ! )
melanholik melanholik 14:43 12.02.2009

Re: Амандмани на собе и лица под заклетвом

Mislim da je ovo s morzeovom azbukom izlisno, posto prevazilazi intelektualne kapacitete vecine poslanika.
(ili bi savladavanje iste potrajalo znatno duze od poslanickog mandata)

jeremija92 jeremija92 17:12 12.02.2009

Re: Амандмани на собе и лица под заклетвом

miloradkakmar


- да собе посланика позиције и опозиције буду наизменично распоређене


Lako ćemo za raspored soba. Nego, brine me prokopavanje podzemnih prolaza.

miloradkakmar miloradkakmar 18:26 12.02.2009

Re: Амандмани на собе и лица под заклетвом

jeremija92
miloradkakmar


- да собе посланика позиције и опозиције буду наизменично распоређене


Lako ćemo za raspored soba. Nego, brine me prokopavanje podzemnih prolaza.




Одузети све предмете који би могли да служе прокопавању/ брице, маказице,спајалице, шналице итд / и посебно до балчака свима одсећи нокте.
Jelena Milić Jelena Milić 14:33 12.02.2009

pa ovo je

novi veliki brat
melanholik melanholik 14:48 12.02.2009

Re: pa ovo je

Jelena Milić
novi veliki brat


samo sto je u onom nasilje zabranjeno, ovde je pozeljno.
Jelena Milić Jelena Milić 14:59 12.02.2009

Re: pa ovo je

definisi nasilje

brate i ono je bilo nasilno gledati
Jelena Milić Jelena Milić 14:59 12.02.2009

Re: pa ovo je

definisi nasilje

brate i ono je bilo nasilno gledati
melanholik melanholik 15:16 12.02.2009

Re: pa ovo je

nasilje po principu gorstak "moze biti samo jedan"
i onda taj sto pretekne uzme sve dnevnice, pausale,bonove za gorivo, sve palacinke iz menze, i clan je svih upravnih tela, odbora i delegacija.
sve u jednom.

Jelena Milić Jelena Milić 15:48 12.02.2009

Re: pa ovo je

survivor skupstina
jeremija92 jeremija92 17:24 12.02.2009

Re: pa ovo je

Jelena Milić
survivor skupstina

I survior, i veliki brat, i mala sestra,...... a ponajviše - najgori od sve dece.
taube taube 17:35 12.02.2009

,

Ovaj Poslovnik nosi u sebi sadistički prizvuk, i još kad sam videla sliku Hanibala Lektora shvatila sam da ja ipak nisam za tako drakonske kazne prema našim poslanicima, iako su to možda zaslužili, većina od njih!
jeremija92 jeremija92 17:45 12.02.2009

Re: ,

A da ti, taube, nemaš mazohističku crtu u karakteru, kad sve što dolazi iz visokog doma, tako lako podnosiš?
Izvini što sam indiskretan.:))
taube taube 17:57 12.02.2009

Re: ,

Znala sam da ćeš mi uzvratiti takvim pitanjem. Nemam mazohističku crtu, možda imam hrišćansku koju sam dobila čitajući Novi Zavet, i studirajući istoriju. Pogledaj knjigu Miloša. N. Đurića - Istorija starih Grka; može da bude i gore, i od goreg ima gore : ))
jeremija92 jeremija92 18:12 12.02.2009

Re: ,

pa, svi hrišćani su mazohisti par exselans - ko tebe kamenom, ti njega hlebom... etc.
O rodonačelniku iz Nazareta da i ne govorimo.

Edit: ja se pozivam na Stari zavet - oko za oko, zub za zub.
taube taube 18:42 12.02.2009

Re: ,

Znala sam i da ćeš ovo napisati. OK. ti se pozivaš na Stari a ja na Novi Zavet.
Ne daj Bože - oko za oko, zub za zub, pa pola planete bi nam bilo i krezubo i ćoravo, više od pola.
Ja sam za ' ljubite neprijatelje ' i ' okreni i drugi obraz '- to je vrhunska mudrost čiji se plodovi naknadno vide i to su plodovi Dobra. a ti to zovi mazohizmom, ili kako ti je volja
jeremija92 jeremija92 18:44 12.02.2009

Re: ,

Pa, ni sledbenici Velikog Manitua nisu bili baš nežni prema frizurama bledolikih.
taube taube 18:49 12.02.2009

Re: ,

A sledbenici Manitua - to je neka druga tema Neki kažu da su svoje rituale posvećivali Đavolu; srećom, danas imamo i pravoslavne Apače - pravoslavan i još Apač koji poštuje prirodu - zvuči kao savršenstvo
Ne brini za Skupštinu, preživela je Srbija i mnogo gore stvari, i verovao ili ne, Srbija ima dugu tradiciju parlamentarizma, skoro vek i po, i preživela je dolaske poslanika sa jataganima u Skupštinu ( Milan Obrenović ih jedva ubedio da se ne sme sa jataganima ulaziti u Skupštinu ) i stoga - preživeće i ovo. Ne brini, budi srećan
jeremija92 jeremija92 18:55 12.02.2009

Re: ,

taube
. Ne brini, budi srećan

I biću srećan, čim prođe ovaj moj Poslovnik.
taube taube 19:22 12.02.2009

Re: ,

dunja73 dunja73 03:41 13.02.2009

Re: ,

Znala sam i da ćeš ovo napisati. OK. ti se pozivaš na Stari a ja na Novi Zavet.
Ne daj Bože - oko za oko, zub za zub, pa pola planete bi nam bilo i krezubo i ćoravo, više od pola.
Ja sam za ' ljubite neprijatelje ' i ' okreni i drugi obraz '- to je vrhunska mudrost čiji se plodovi naknadno vide i to su plodovi Dobra. a ti to zovi mazohizmom, ili kako ti je volja



Ja sam za " nemoj , pa se neboj "
jeremija92 jeremija92 18:42 12.02.2009

Eno ih...

... dok mi ovde mirno, akademski raspravljamo, oni se u Skupštini opet tuku.
Jedan povređeni poslanik sa slomljeni nosem prebačen je na VMA.

Predsednica Đukić Dejanović kaže da se postojećim Poslovnikom ne može uvesti red u skupštinu.

Sednica skupštine ponovo je prekinuta.
loader loader 20:09 12.02.2009

Odlično, Jeremija..

...
Da, stvarno odlično !
jeremija92 jeremija92 20:18 12.02.2009

Re: Odlično, Jeremija..

Služim narodu, loader.
mirelarado mirelarado 23:21 12.02.2009

Re: Odlično, Jeremija..

Хе, хе, Јеремија, ако посланици наставе с физичким обрачунима, ко ће и када усвојити овај твој мудро смишљени Пословник? Или било који други?
jeremija92 jeremija92 23:28 12.02.2009

Re: Odlično, Jeremija..

Ovi, sadašnji, nisu ništa u stanju da usvoje. Na njih i ne računam. Ne računam ni na RIK.
Mislim da bi usrana motka bila rešenje, bar inicijalno. Tek toliko da se stvari dovedu u kakav-takav red.
E, onda bi se tek moglo ozbiljno raspravljati o budućem Poslovniku.
bindu bindu 00:11 13.02.2009

jednom reciju

jeremija92 jeremija92 08:35 13.02.2009

Re: jednom reciju

dunja73 dunja73 03:38 13.02.2009

demokratija

Monarhija je kao sjajan brod sa raskosnim jedrima - plovi velicanstveno i onda udari u stenu i zauvek potone ...
Demokratija je kao splav - nikad ne potone , ali su ti noge uvek u vodi ... Fisher

jeremija92 jeremija92 08:33 13.02.2009

Re: demokratija

dunja73

Demokratija je kao splav - nikad ne potone , ali su ti noge uvek u vodi ... Fisher
.. a često su ti i gaće mokre, dodao bih, kao nama u Srbiji.
jeremija92 jeremija92 08:42 13.02.2009

Nazire li se kraj?

Izgleda da se permanentnom cirkusu nazire kraj, bar što se direktnih TV prenosa tiče.
aramon aramon 11:29 13.02.2009

Re: Nazire li se kraj?

Mozda Pink preuzme emitovanje. Taman da se smenjuje Grand&Co. i skupstina, onda Srbin moze ceo dan ostati uz jedan kanal.
jeremija92 jeremija92 12:22 13.02.2009

Re: Nazire li se kraj?

Trenuci istine iz Skupštine, pa Grand parada, pa Trenuci istine sa Pinka... panem et circensas , ili leba bez motike, dok čekamo da nas EU primi.
mariposa23 mariposa23 18:25 14.02.2009

malo kasnim

ali je dobra tema, pa ću se uključiti. Mislim da su u Firenci u staro vreme imali taj obiëaj da se izabranici naroda, koji donose zakone, zakljuëavaju u zgradu "vlade" i ne izlaze dok ne zavrse posao. Time su se spreëile korupcije... E sad, ovi nasi bi se snasli taman papirnim avionima sklapali poslove sa "tatama" naseg biznisa,preko zidina skupstine i tako sebi obezbedili bonus po zavrsetku sluzenja narodu

Inaëe, ja bih na tvoju ideju dodala jos i to da se jednom nedeljno u areni napravi nesto kao zabava za mase, ëlanovi skupstine kao gladijatori jedni protiv drugih za osvajanje funkcija u javnim preduzecima. Narod to prati, naplacivace se karte uredno, za popunu budzeta. Bolje nego porez, ovo bi svi rado placali da gledaju
jeremija92 jeremija92 00:35 15.02.2009

Re: malo kasnim

Gladijatorski amandman prihvaćen. Nije zakasnio, mene što se tiče.:))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana