Ko je vlast u Srbiji...

Drago Kovacevic RSS / 07.03.2009. u 02:06

Skandal sa povlačenjem antidiskriminacionog zakona iz skupštinske procedure otvorio je mnoga pitanja.

Ponoviću ono što se već zna: dan pre nego što je trebala početi rasprava o Zakonu, Predsedništvo Srbije je nazvao moj zemljak, vladika Irinej ( svetovno ime Mirko Bulović, poreklom iz jednog sela nadomak Sinja, baš odakle je i Jovan Krkobabić, perjanica prevropske vlade). Kazao je kako su SPC i druge crkve nezdovoljne sa dva člana Zakona i da istoga treba povući iz procedure. Jeste da je javna rasprava o Zakonu trajala godinama, ali ni SPC, ni "tradicionalne konfesije" nisu imale vremena ni volje da u toj raspravi učestvuju.Onda je Vlada usvojilaj Zakon, poslala ga u parlament gde je on prošao nadležne odbore, kažu jednoglasno.  I šta se dogodilo nakon vladikinog poziva?

Nominalna vlast je bila na Kopaoniku, odnenadavno poznatim kao "srpski Davos".Bio je Predsednik u dvostrukom svojstvu, kao Predsednik države, ali i kao predsednik DS-a. Nisu bili svi ministri, ali su bili oni koji su Predsedniku bili potrebni. Bio je premijer i bio je Đelić, bili i ostali Miškovićevi favoriti, Milosavljević i Dinkić, recimo... ( da me pogrešno ne razumete, Mišković nema veze sa povlačenjem Zakona, njega više brine kako će naći pare za investiciju u Ljubljani gde rok ističe, i što je ljubljanski gradonačelnik došao da ljubazno saopšti, a svi znamo da je ledolomac kako Đelić svojevremno reče, taj koga država mora podržati). Zakon je promptno, bezpogovora povučen jer "vladičanska se ne poriče". To je proglašeno telefonskom vladinom sednicom iako je zvanični predlagač, ministar za rad i socijalna pitanja Rasim Ljajić nakon te odluke zavapio do neba....uterujući ih u laž..izjavom da je to skandal, da ga o tome niko nije obavestio i da se radi o ludosti. Naravno, neće Rasim zbog ovoga napustiti vladu, izgleda da nema te ludosti koja bi ga naterala na taj čin, i znali su to donosioci odluke o povlačenju Zakona. Ta Rasim je i Veljine uvrede izdržao, čak otišao da ga obiđe u bolnicu, gde je bio smešten isključivo zbog zataškavanja, a ne da neće izdržati svinjariju koja je manje lična. Procenila je dobro ekipa. Socijalisti  ne mogu imati ništa protiv Bulovićeva zahteva, kad je on do koske njihov. Ja mislim da je Irinej Bulović pre poziva najpre njih izbrifovao, jer je taj vladika zapravo oduvek bio najveći Miloševićev pristalica. A imao je vrlo oštru konkurenciju među arhijerejima SPC. 

Sutradan, kad je javnost, pa i značajan deo ljudi iz vlasti ili blizak vlasti reagovao na ludost i tako je nazvao, Vlada ( odnosno dvor), promenili su odluku i brže bolje je saopštili. Ispade kako neće povući Zakon nego će ga već u ponedeljak vratiti, ali žele žarko koncenzus sa "verskim zajednicama. Za puk bi bilo poželjno da to shvati kao toleranciju vlasti prema verskim zajednicama a ne drugačije. Čak je Nada Kolundžija izašla iz dvodnevnoga ćutanja i kao upućena osoba kazala da je sve što se dogodilo, zapravo zbog toga da popovi sutra ne bi morali venčavati homoseksualce...( ! )...

Tužno, smešno, smušeno, glupo...a opet potpuno u skladu sa načinom na koji Tadić vlada.

Hoće EU, a povlači iz procedure ( on a ne Vlada i ne Kolundžija), Zakon koji  je zapravo temelj da se Srbija nađe u evropskoj porodici. Članovi Zakona zbog kojih je kobajagi on povučen, prepisani su iz Evropske konvencije o zaštiti ljudskih prava i političkih sloboda. Tu konvenciju je Srbija ratifikovala 2004. godine i ona je time postala deo unutarnjeg pravnoga sistema. Dakle, šta radi Tadić? Ili "soli more", pa čini političke kalkulacije koje bi ga pod svaku cenu trebale držati i dalje kao najpopularnijega političara u ovako slabašnoj državi i tanjušnoj demokratiji sa tanjušnim institucijama gde on uživa u ulozi prvoga šmekera, ili radi ono što od njega traži "loža", ključna, srpska vansistemska instutucija sastavljena od nelegalnih centara moći. Obe opcije su loše, i porazne za stvarne interese građana Srbije, bez obzira što će u krajnjem ishodu Srbija završiti u EU... Dogodiće se to tamo negde kad u EU uđe i Kosovo...Loše su prvenstveno za građane Srbije a ne za političku elitu...i pogotovo ne za "ložu", ako postoji. Loža bi rado da se to ne dogodi nikada, ili ako mora da to bude na "kukovo leto"...

Ja lično ne mogu verovati da je Irinej (Mirko) Bulović tako moćan da određuje šta će biti na dnevnom redu Skupštine. Isto tako ne verujem da Mirko Bulović može sprečiti donošenje vojvođanskoga statuta, il pak zabraniti kobasicijadu u Turiji...Mirko Bulović je izgovor kao što je trenutno Mirko Cetković egzekutor odluka koje neko donosi...E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom...

 

Atačmenti



Komentari (36)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 02:16 07.03.2009

E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom...

Slavko ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:20 07.03.2009

Re: E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom...

Ninoslav Randjelovic
Slavko ?

Nino?
Nego, kako nisi primetio rečenicu da bi u EU mogli kad i Kosovo..?..
rastinjak rastinjak 02:22 07.03.2009

Re: E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom...

Ninoslav Randjelovic
Slavko ?


Kakvo pitanje u ovo doba.
Hm, ko li je
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:24 07.03.2009

Re: E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom...

rastinjak
Ninoslav Randjelovic
Slavko ?


Kakvo pitanje u ovo doba.
Hm, ko li je

Ja sumnjam na Ninovog rođaka...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 03:04 07.03.2009

Re: E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom..

Nego, kako nisi primetio rečenicu da bi u EU mogli kad i Kosovo..?..

Primetio sam, ali ucinilo mi se da je zbog metafizike (pominjes nekakav "kranji ishod" kojom dise ta recenica,
ipak bolje cutati...

Ja sumnjam na Ninovog rođaka...

Na onog od 400 kila ili na onog od 123 ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 03:40 07.03.2009

Re: E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom..

Ninoslav Randjelovic
Nego, kako nisi primetio rečenicu da bi u EU mogli kad i Kosovo..?..

Primetio sam, ali ucinilo mi se da je zbog metafizike (pominjes nekakav "kranji ishod" kojom dise ta recenica,
ipak bolje cutati...

Ja sumnjam na Ninovog rođaka...

Na onog od 400 kila ili na onog od 123 ?

Na ovoga lakšega....bolje igra košarku...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 03:46 07.03.2009

Re: E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom..

Na ovoga lakšega....bolje igra košarku...

Uffff, taj znaci...
Nisam ga video 4-5 godina. Naljutio se na mene nesto i prica okolo da sam poludeo.
Tako da ja nemam sta da sumnjam.
Ti sumnjaj, dragi moj.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 03:50 07.03.2009

Re: E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom..

Ninoslav Randjelovic
Na ovoga lakšega....bolje igra košarku...

Uffff, taj znaci...
Nisam ga video 4-5 godina. Naljutio se na mene nesto i prica okolo da sam poludeo.
Tako da ja nemam sta da sumnjam.
Ti sumnjaj, dragi moj.

Sumnja, uvek, dragi Nino...Ja nisam Abraham...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 03:57 07.03.2009

Re: E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom..

Sumnja, uvek, dragi Nino...Ja nisam Abraham..

Cek' malo, ti sumnjas na nekoga ili sumnjas u (tog tvog) nekoga ? Ili i jedno i drugo ?
Znas, ja na tog mog rodjaka ne sumnjam uopste. Tog na koga ti sumnjas.
E, sad, da li sumnjam u njega...., ma bolje da tutim...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 04:18 07.03.2009

Re: E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom..

Ninoslav Randjelovic
Sumnja, uvek, dragi Nino...Ja nisam Abraham..

Cek' malo, ti sumnjas na nekoga ili sumnjas u (tog tvog) nekoga ? Ili i jedno i drugo ?
Znas, ja na tog mog rodjaka ne sumnjam uopste. Tog na koga ti sumnjas.
E, sad, da li sumnjam u njega...., ma bolje da tutim...

Ma, ne..taman posla...kakvoga rođaka i zašto..
Sumnjam generalno....kad već vodimo filozofsku raspravu...
adam weisphaut adam weisphaut 07:56 07.03.2009

Re: E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom...

Ninoslav Randjelovic
Slavko ?

A tebi mio Mirko
Lektorka Lektorka 00:56 08.03.2009

Re: E, sad ko je taj....ko vlada Srbijom...

o boze...
imam i ja rodjake, cak su i blizanci, nazovimo ih mirko i slavko. jedan je u novom sadu, drugi u bostonu. na koga sumnjate, mirka ili slavka?
adam weisphaut adam weisphaut 08:08 07.03.2009

Pre nego

što se jave dežurni "branitelji" "Srba i Srbije", ima zaista zemlja gde postoji državna religija, ima i zemalja koje imaju predsednički sistem, ali (veliko kao kuća) niti se u prvim crkva ne meša u rad vlasti osim kroz dobro utabane kanale-dakle potpuno transparentno, kao kroz javnu raspravu, niti u predsedničkim sistemima (Srbija ga btw. nema po onom njihovom 48h ustavu) predsednik odbacuje predloge zakona pre nego što se paralament o njima izjasni. Ovakav način delovanja crkve u svetu mi stvarno nije poznat- zakulisni telefonski pozivi DB vladika "koji menjaju sve"-osim možda kod njihovih ruskih kolega, tako je sadašnji patrijarh osumnjičen kao švecer cigareta a prethodnom je još tata bio dvostruki agent (NKVD-Gestapoa)...
dali76 dali76 08:45 07.03.2009

Re: Pre nego

Neki su Adame dezurni branitelji a bogami neki I dezurni tuzitelji Srba I Srbije; sablon je isti ostalo su nijanse.
Jedni brane Srbe I Srbiju bez obzira na obzir a drugi je isto tako revnosno tuze bez obzira jelda ?

“Sutradan, kad je javnost, pa i značajan deo ljudi iz vlasti ili blizak vlasti reagovao na ludost i tako je nazvao, Vlada ( odnosno dvor), promenili su odluku”
Nije li ovo znak da demokratija ipak nije tako tanana gospodine Kovacevic?
Ne kazem da ne moze bolje I mora bolje ali ako javnost ima uticaj pa nije bas da smo u tolikom mraku ….
adam weisphaut adam weisphaut 08:58 07.03.2009

Re: Pre nego

Neki su Adame dezurni branitelji a bogami neki I dezurni tuzitelji Srba I Srbije

Nisi primetio navodnike-ja mislim da nisu "Mirko i Slavko" "Srbi i Srbija" oni samo zagovoravaju jednu specifičnu vrstu zanosa (eufem.) da bi ostvarili svoje realne političke ciljeve...
blackbox92 blackbox92 11:27 07.03.2009

Re: Pre nego

Jedni brane Srbe I Srbiju bez obzira na obzir a drugi je isto tako revnosno tuze bez obzira jelda ?

I jedni i drugi joj više štete no koriste.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:08 07.03.2009

Re: Pre nego

Evo konkretno: jel vi stvarno mislite da postoji znak jednakosti izmedju Teofila Pancica i Slobodana Antonica? Otkud strah od kritike i preispitivanja, ako toga nema svi ce potonuti u zabokrecini.
gagonini gagonini 10:39 07.03.2009

eh TA evropa

ako je uslov za ulazak u EU, da mi dupeljupci šetaju gradom, mašuci šarenim zastavicama,
parolama...vodimo ljubav ( verovatno ljubav prema dupetu ) a ne rat...
onda ZBOGOM UNIJO, ( po meni ),
zbogom napretku zbogom prosperitetu,
milije mi je da jedem sutra koru hleba sa decom u parku, u kome šetaju zaljubljeni strejt parovi,
nego da uz kavijar gledam dupeljupce...
da se razumemo, nemam ništa protiv, ko kakvo voće voli takvo i neka jede,
ali dosadila mi je više ta popularizacija gej fazona u Srbiji,
Srbija ima milion bitnijih problema, a to da li ce 20tak dokoličara da drze neku tkz
konferenciju za novinare u Sava centru....e to me ne interesuje...uopste ...nimalo...nikada...

jedino ako neko želi da skrene pravac razmišljenje glasačkog tela...sa pravih problema..
ko zna ....mozda je baš to pravi odgovor...
zašto narod da razmišlja o platama poslanika, rep.izborne komisije, raznih Krišmi i ostalih..
kad može da razmišlja o ..........znate već kome.....
MADA.....KAD BOLJE RAZMISLIM........PA ZAR TO I NIJE ISTO....
chobanica chobanica 12:11 07.03.2009

Re: eh TA evropa

da se razumemo, nemam ništa protiv


Ne bih rekla.

I'm not a racist, but...
blackbox92 blackbox92 11:39 07.03.2009

Zna se

Drago ja napisah dosta na tu temu, ali se neki uhvatiše NVO i ne obratiše pažnju na suštinu, pa evo , nije loše pogledati još jednom.

http://http://blog.b92.net/text/7851/Blackbox%3A%20Otvoreno%20pismo%20i%20da%20ne%20bude%20da%20vam%20rekli%20nismo/
A i ovo

[url=http://http://blog.b92.net/text/7963/Olako%20data%20obe%C4%87anja%20ili%20izneverena%20o%C4%8Dekivanja%20%3F/][/url]
blackbox92 blackbox92 12:30 07.03.2009

duhovna vlast

Pitanje je na mestu u smislu da li je dobro što je tako kako je zašto nismo kao sav savremeni normalni svet.
Dakle, postoji zakonodavna, sudska i izvršna, a kod nas i DUHOVNA vlast.
Možda tebe Drago kao bivšeg komunjaru i ateistu to čudi ali ne smeš da zaboraviš da su se kod nas desile ogromne civilizacijske promene i duhovna obnova. Uspostavljena je duhovna vertikala i sada imamo direktnu komunikaciju sa Svetim Savom.
Posle mračnog perioda, mi smo,uz demokratske, izvršili i duhovne promene. Sada znamo ko smo, šta smo, za šta smo, šta smo bili, šta su nam radili, samo ne znamo šta treba da radimo i šta ćemo biti.
Dakle, u državi u kojoj 95% stanovništva čine vernici, nema veze da li su ubeđeni ili nabeđeni, normalno je da imamo i vrhovni duhovni autoritet. Pa to ima i jedna autentična verska država kao što je Iran, jer su i tamo 95,8% vernici.
Kod nas vladike ne idu na noge ni zakonodavnoj ni izvršnoj,a pogotovo ne sudskoj vlasti, ali zato svi naši predstavnici vlasti i stranaka se utrkuju koj će da ide na noge vladikama, ko će se više pojavljivati u njihovom društvu i biti slikan kako obređuje obred, ljubi ikonu i vladikama ruje, krsti se i kad treba i kad vidi da ga kamera snima.
Crkva nam nudi duhovni mir i povratak u savremeni srednji vek, jer posle mračnog komunističkog vremena, sada opet znamo ko smo, šta smo bili, šta nikada nećemo,koje su nam vrednosti i zašto smo narod najstariji i najbolji, samo ne znamo šta hoćemo.

E sada, zašto je toliko vernika, pa verovatno u situaciji u kakvoj smo narod je sve ubeđeniji da mu samo Svevišnji pomoći može a, Crkva je njegov predstavnik. Dok Crkva nudi barem spasenje na nebesima i Nebesku Srbiju, narod sve više ne vidi spasenje na zemaljskoj Srbiji, jer kako reče premijerni ministar “Spasa nam nema propasti ne možemo”, što ako se obrne može i da se čita da ćemo se spasiti kad propadnemo, baš kao što Crkva i kaže.
Idok narod mašta o raju nebeskom posmatra kako neki uživaju u raju zemaljskom, dok narod strahuje da mu uzmu sve, nekima se posrećilo da uzimaju sve što im život pruža, sve što hoće oni i njihovi najbliži i dalji dokle stignu.

I pored svega što napred napisah, mislim da ne trebaju nikakvi nadčovečanski napori da se država i politička scena i život upristoje, da Srbija bude moderna demokratska i evropska država. Treba se samo odreći opsednutosti jeftinim političkim poenima na osnovu demagogije i populizma, treba više političke odlučnosti pa i istorijske hrabrosti da se suoče sa stvarnošću i da država suveren u svim oblastima uvede red i uspostavi svoj demokratski autoritet. Crkva i druge verske zajednice neka uživaju punu autonomiju, zakonsku zaštitu i poštovanje ali da se ne meša u dršavne poslove kao što ni država ne treba u Crkvene.
Neka se država pobrine o svom autoritetu i ugledu a Crkva o svom.

sentinel26 sentinel26 13:31 07.03.2009

Re: duhovna vlast

Taj procenat od 95% nema nikakve veze sa vjerom jer je broj ateista mnogo veći od 5%, plus što i medju vjernicima ima više od 5% vjernika, pripadnika vjerskih zajednica koje SPC i država Srbija ne priznaju, nego se time gadja LDP, a procenat su preuzeli od DSS-a i češnjejšeg vladike VK.
chobanica chobanica 14:24 07.03.2009

Re: duhovna vlast

Ne bi me cudilo da zvanicno, po crkvenim knjigama, imamo 95% vernika. Da li se neko oseca kao ateista ili ne druga je stvar. Trebao bi nam jedan ovakav pokret.
blackbox92 blackbox92 18:06 07.03.2009

Re: duhovna vlast

sentinel26
Taj procenat od 95% nema nikakve veze sa vjerom jer je broj ateista mnogo veći od 5%, plus što i medju vjernicima ima više od 5% vjernika, pripadnika vjerskih zajednica koje SPC i država Srbija ne priznaju, nego se time gadja LDP, a procenat su preuzeli od DSS-a i češnjejšeg vladike VK.

Prijatelju, ja takođe ne verujem da je toliki broj vernika ali tako tvrdi Crkva i Vladike.
A ko ne veruje da nije toliki broj neka obiđe nedeljom beogradske crkve pa će videti koliko je ljudi tamo.Možda je razlog i to što sada u svakoj mesnoj zajednici ima izgrađen hram pa se pastva rasula.
sentinel26 sentinel26 18:27 07.03.2009

Re: duhovna vlast

blackbox92

sentinel26Taj procenat od 95% nema nikakve veze sa vjerom jer je broj ateista mnogo veći od 5%, plus što i medju vjernicima ima više od 5% vjernika, pripadnika vjerskih zajednica koje SPC i država Srbija ne priznaju, nego se time gadja LDP, a procenat su preuzeli od DSS-a i češnjejšeg vladike VK.Prijatelju, ja takođe ne verujem da je toliki broj vernika ali tako tvrdi Crkva i Vladike.A ko ne veruje da nije toliki broj neka obiđe nedeljom beogradske crkve pa će videti koliko je ljudi tamo.Možda je razlog i to što sada u svakoj mesnoj zajednici ima izgrađen hram pa se pastva rasula.

Hoćeš reći da je nastupilo rasulo medju pastvom. Pa ona nikad nije bila kriva no "pastiri".
blackbox92 blackbox92 21:28 07.03.2009

Re: duhovna vlast

sentinel26
blackbox92

sentinel26Taj procenat od 95% nema nikakve veze sa vjerom jer je broj ateista mnogo veći od 5%, plus što i medju vjernicima ima više od 5% vjernika, pripadnika vjerskih zajednica koje SPC i država Srbija ne priznaju, nego se time gadja LDP, a procenat su preuzeli od DSS-a i češnjejšeg vladike VK.Prijatelju, ja takođe ne verujem da je toliki broj vernika ali tako tvrdi Crkva i Vladike.A ko ne veruje da nije toliki broj neka obiđe nedeljom beogradske crkve pa će videti koliko je ljudi tamo.Možda je razlog i to što sada u svakoj mesnoj zajednici ima izgrađen hram pa se pastva rasula.

Hoćeš reći da je nastupilo rasulo medju pastvom. Pa ona nikad nije bila kriva no "pastiri".

Ma ne rasulo već puno hramova i crkava pa je rasipanje a ne rasulo u pitanju.
Tačno, čobani su uvek krivi jer oni određuju gde će da teraju stato na ispašu, koju vrstu livade, kada će da šišaju, koliko će mladi da sisaju, koliko će i kada da prodaju, a i kada zaspu pa vukovi načine štetu opet je stado krivo što se nije znalo samoorganizovati, probuditi čobana, na vreme se skloniti od vukova ili sa njima pregovarati , uključujući i da im ponude čobane.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:55 08.03.2009

Re: duhovna vlast

Možda tebe Drago kao bivšeg komunjaru i ateistu to čudi ali ne smeš da zaboraviš da su se kod nas desile ogromne civilizacijske promene i duhovna obnova. Uspostavljena je duhovna vertikala i sada imamo direktnu komunikaciju sa Svetim Savom.


Čudi, da se načuditi ne mogu....a rekao bih da je to više horizontala sa srednjim vekom nego vertikala ka SV. Savi...
Zamisli ti 21. vek u kome se priča o četvrtoj grani vlasti, tzv. "duhovnoj vlasti"...I ne samo priča nego konkretno se pokazuje da to provode..Nastave li ovako ulaziće u kuće gledati visi li ti kandilo i ikona te zavirivati u lonac da se slučajno ne ogrešiš o post...
Lektorka Lektorka 01:00 08.03.2009

Re: duhovna vlast

bogami, ja se ogresila, ne o post ali ipak o spc, shvatih juce citajuci goranov post. udala se u petak, a nasla da po srpskoj pravoslavnoj veri ne treba ni u sredu ni u petak!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:09 08.03.2009

Re: duhovna vlast

Lektorka
bogami, ja se ogresila, ne o post ali ipak o spc, shvatih juce citajuci goranov post. udala se u petak, a nasla da po srpskoj pravoslavnoj veri ne treba ni u sredu ni u petak!


Čim dođeš u Novi Sad moraš kod lokalnog pope na isvoved..ili kod Mirka....i to na prstima da hodaš...
Veliki je to greh....Ceo svet se ženi subotom, a ti našla petak...
Blade Runner Blade Runner 14:03 07.03.2009

Ne znam ko je

ali LDP nije
pix3lchick pix3lchick 14:51 07.03.2009

Ne budite naivni...

Mi belu šengensku listu nećemo videti narednih 20 godina, pa sve i da sutra isporučimo Mladića, Hadžića, Kovačevića ili koga već treba, da sve zakone nacinculiramo po standardima EU, da iskorenimo korupciju, postanemo EU kadidat i to budemo minimum 5 godina itede. Naš negativni saldo je toliki da nam je neophodno mnogo više od tu i tamo nekog zakona.

To što su pojedini likovi tipa Đelić laprdali o beloj šengenskoj listi je nepatvorena laž koju sada Šaper, Jeremić, Tadić (ili neka druga kreatura iz vlasti) moraju da opravdaju a da ne ispadne baš očigledno da su lagali.

I eto zgodnog spina: Zakon o diskriminaciji. Kao, mi smo dali sve od sebe da prilagodimo naše zakone EU, ali eto šta ćemo... Crkva se žali, a Crkvu valja ispoštovati. Jer većina građana će slepo da opravda i prihvati sve što Crkva kaže - i ovde je Crkva izgovor, a ne vinovnik problema. Da je reakcija Crkve u stvari unapred dogovorena usluga koju Crkva čini DS-u (i ostalim članovima PES-a, koalicije Protiv Evropske Srbije), jer im obezbeđuje alibi za propali zakon. A ako je zakon propao, onda nema ni bele šengenske liste. Eto, malera

Tu je još bačen i kao koska član 21, koji se tiče diskriminacije po pitanju polnog opredeljenja. Kao, eto ljudi pa ne možemo da prihvatimo da se ti pederi vaćare po parkovima, i da se venčavaju u crkvama, i da usvajaju decu i šire svoje nastrane ideje, jer mi smo ubibože moralna sredina i moramo kao takva opstati. Univerzalna navlaka za sve - oni zatucani će da se deru "Tako je, ubi pedera!", oni koji su odmakli u evoluciji će biti zgroženi zbog zatucanosti i netolerancije.

A iza leđa svima, tiho, ako dobro načuljimo uši, možemo čuti Sunđer Boba, Spiridona Kopicla, Predsednika Ogledalce, i ostale kako ispuštaju kolektivni uzdah olakšanja: "Opet smo se izvukli." I jesu se izvukli - svima nama su maestralno, ispred nosa prošvercovali laž decenije - mit o beloj šengenskoj listi.
G r o f G r o f 18:46 07.03.2009

On i samo on...

Ko je vlast u Srbiji..


Smešno pitanje. Pa Boris Tadić.
Čovek na suncu i u senci. Čovek koji tako lukavo navodi narod da misli da njemu neko nesto namece.
Skoro da me je uverio da mislim da mu je Koštunica nametao svoje stavove ali sad vidim da su to zapravo njegovi stavovi.
On voli da govori kroz tudja usta (Jeremića, Irineja, Nikolića....), da bi u slučaju opasnosti mogao uzmaći.
Reći, to nisam rekao ja....
Tek sad vidim da je on bio za rušenje ambasada ali je kao p....ca otisao u Rumuniju.

On vlada. I samo on.
Lektorka Lektorka 01:03 08.03.2009

Re: On i samo on...

On vlada. I samo on.

mozda samo on vlada, ali jeremic radi, i zna.
liberalac55 liberalac55 18:56 07.03.2009

Meni je muka!

Muka mi je i sve mi se gadi!
Svakodnevne laži i prevare i krađe!
Sve to tera na dijareju i povrat.
A autor se pita ko vlada Srbijom?


Zar je to više ikome bitno?
Srbija je sve više u kandžama ala i krvopija,koji su maznuli pare na tuđoj muci i nevolji/lepše rečeno tajkuni/,
I šta sad?

U Srbiji više nepostoje relevantne proevropske snage,da bi bilo bitno ko vlada.
Postajemo,tamni egzotični orijentalni vilajet,gde će SPC uskoro diči bunu
protiv svog naroda ko Crni Đorđe protiv Turaka,Samo Turaka nema više!

Poznate su stvari o raznim državama klero-fašističke orijentacije!

Evo prva,bliska nam Turska,klizi sve dalje od Atatutka,da ne pričamo o Iranu,Avganistanu,Libiji pa i Rusiji!

Zašto bi ovde uopšte neko vladao!

Ima li neke sličnosti,između mula u Iranu i arhijereja?Ne nema!

Da bi se spasao od čistog ludila i depresije odem na donje linkove/mada,ko zna dokle će /,a i ovaj net je đavolska izmišljotina.
Ako sutra Sveti arhijerski sinod SPC porazmisli o NET-u.ugasili smo.

www.republika.co.yu
www.danas.rs
stopalo stopalo 20:46 07.03.2009

za ime boga (hehehehe) ne dirajte rasima

"Naravno, neće Rasim zbog ovoga napustiti vladu, izgleda da nema te ludosti koja bi ga naterala na taj čin, i znali su to donosioci odluke o povlačenju Zakona. Ta Rasim je i Veljine uvrede izdržao, čak otišao da ga obiđe u bolnicu, gde je bio smešten isključivo zbog zataškavanja, a ne da neće izdržati svinjariju koja je manje lična"

naziv komentara je samo pogodna ironija, ali zaista mislim da ne treba pozivati i prozivati rasima da napusti vladu jer je on vec vise godina jedini ministar koji radi svoj posao. i kao takvog valja ga sacuvati. makar da se zna i vidi.
mozda se drugi (ministri) postide
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:49 08.03.2009

Re: za ime boga (hehehehe) ne dirajte rasima

stopalo
"Naravno, neće Rasim zbog ovoga napustiti vladu, izgleda da nema te ludosti koja bi ga naterala na taj čin, i znali su to donosioci odluke o povlačenju Zakona. Ta Rasim je i Veljine uvrede izdržao, čak otišao da ga obiđe u bolnicu, gde je bio smešten isključivo zbog zataškavanja, a ne da neće izdržati svinjariju koja je manje lična"

naziv komentara je samo pogodna ironija, ali zaista mislim da ne treba pozivati i prozivati rasima da napusti vladu jer je on vec vise godina jedini ministar koji radi svoj posao. i kao takvog valja ga sacuvati. makar da se zna i vidi.
mozda se drugi (ministri) postide

Ponižavaju ga do mere da me to nervira. A to rade samo zbog toga što su uvereni da njegov odgovor neće za njih proizvesti negativne posledice...na to sam mislio..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana