"Jope" pecanje...

Drago Kovacevic RSS / 19.04.2009. u 16:01

Na opštini na kojoj sam upisan u birački spisak (Voždovac), biće lokalnih izbora početkom juna. Izbora na koje najverovatnije neću izaći. Normalan je to korak za mene, a statistici svejedno, izašao ne izašao. Da ovako govorim opredeljuje me nekoliko neumitnih činjenica.

Prva je ta što tamo više ne živim. Nije pošteno da se mešam u unutrašnje stvari Voždovčana. Na drugu adresu u gradu još nisam stigao da se prijavim. To je podstanarima strašno komplikovano. Zakon o ličnoj karti diskriminiše osobe bez stana, pa sam ja pošteno govoreći u nekoj vrsti prekršaja. Na jednoj adresi sam prijavljen a na sasvim drugoj stanujem. To mene kvalifikuje kao "prekršajca", ali bogami govori i o potpuno anahronom zakonu o ličnoj karti koji nikome i ničemu ne služi. Jer na stotine hiljada ljudi u Beogradu ne živi na adresi na kojoj je prijavljeno. Taj zakon je pravljen više za žitelja sela, argrano stanovništvo koje se ne pokreće, nego što je pratio stvarne potrebe i stvarne procese. No, to je potpuno druga tema i o njoj možemo kasnije, jer mislim da zaslužuje pažnju.

Da se vratimo lokalnim izborima na Voždovcu i argumentima "pro i kontra" za moj najverovatniji neizlazak.Kad sam o ovome razmišljao u "pro" argumente, dakle u argumente za izlazak,imao sam u vidu ljude sa kojima sam pravio odbor LDP-a na Voždovcu.  Mogu za veliku većinu njih kazati da su potpuno u redu. Za neke kao što je Isidora, Ivan, Marija, Uroš, Ratko ili Kosta, mogu kazati i da su izuzetni.Da su, po mome mišljenu, onaj najbolji deo političke Srbije. Verovatno su ti ljudi o kojima najlepše mislim i kandidati za odbornike.Ako izađem, imam bez ikakve sumnje kome dati glas. Isto tako, imam u vidu i one hiljade ljudi koje su na Voždovcu u ranijim izbornim ciklusima dale glas LDP-u, a ne sumnjam da će to uraditi ponovo. Oni hoće da se na Voždovcu, u Beogradu i Srbiji promeni nešto na bolje i to je za svako poštovanje.No, upravo je moja dilema i ono što preteže da ne može biti bolje, te time i verovatna odluka da ne izađem - to da ne može biti bolje. Čini mi se da LDP trenutno vodi politiku koja je potpuno na fonu političke klase i da ta politika nije alternativa nego potporni stub Borisu Tadiću. Ne mogu da razumem iako se trudim da shvatim u čemu smo mi to drugačiji od Đilasa ako podržavamo njegovu politiku na nivou grada Beograda, ako on "ladno" kaže Romi moraju u Vranje, Bujanovac ili Pržogrnce zato što su otuda došli, ili ako kaže "dovoljno je da se lagano izvini direktora Sava centra" ili ako kaže "u intersu grada je se dogovori sa Miškovićem i Bekom", a da od LDP-a nema ni mukajeta nego naknadno nakon "Insajdera" dođe nesuvisao predlog o anketnom odboru, a ja lično steknem utisak gledajući Ranđića kako to objašnjava, da je pre šef beogradskoga odbora DS-a, odnosno malo lukaviji "tadićevac", nego neko ko je glasovima birača LDP-a, mojim glasom, glasom moje porodice i bar desetak prijatelja koje sam ubedio da im valja dati glas,verujući najviše Nikoli Samardžiću i Biljani Srbljanović ( i sad im verujem), došao na poziciju da pravi neke odluke. Moj je utisak, i to me strašno boli da je to politika za koju ja nisam glasao.

Znam da gradske opštine u Beogradu nemaju bitan uticaj. Znam da se tamo ne rešavaju nikakve bitne stavri. Znam isto tako, da bi recimo u kuluturi Isidora nešto malo pomakla na opštini. Da bi Uroš nešto uradio u informisanju, ili da bar ne bi dopustili da opštinska vlast laže. Ali, opštinska vlast je u tim segmentima jedan promil u stvarnom životu ljudi, u kvalitetu njenoga života.

Dakle, problem je u konceptu. LDP po mom shvatanju stvari ne sme postati deo političke klase, a on to postaje. Šta će onda biti alternativa? Ili ćemo morati to opet raditi....



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:25 19.04.2009

O kurvama i poltici

Znaš li, poštovani kolega Drago, koji je tvoj problem?
Po mom skromnom mišljenju, tvoj problpm je što se stalno opredeljuješ.
I to politički.
A politika je kurva, kao što znamo.
Kako god da se opredliš, opredilio si se za kurvu.
Mani se, Drago, kurvanja.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:29 19.04.2009

Re: O kurvama i poltici

Vojislav Stojković
Znaš li, poštovani kolega Drago, koji je tvoj problem?
Po mom skromnom mišljenju, tvoj problpm je što se stalno opredeljuješ.
I to politički.
A politika je kurva, kao što znamo.
Kako god da se opredliš, opredilio si se za kurvu.
Mani se, Drago, kurvanja.

Mislim da se čovek živeći uvek mora opredeljivati..
Možda grešim ali smatram da i oni što sebe zove neopredeljenim u velikom broju to rade zbog "finte"..
Ko god razmišlja, negde je i opredeljen..pa bar i pogreešno...
loader loader 18:30 19.04.2009

Re: O kurvama i poltici

A politika je kurva, kao što znamo.
Politika je onakva, kakvi su ljudi koji se njom bave. Što više kvalitetnih ljudi u politici, to i manji promiskuitet same politike. Dragin problem nije što se opredelio. Naprotiv. Njegovo javno opredeljivanje treba poštovati. Mnogi sede u foteljama i kritikuju onako, "na daljinski", bez hrabrosti da se upuste u tu zapravo ni malo laku igru. Dragin problem je ne nešto drugo - to što politiku i političku stranku očekuje kao grupu čestitih zaljubljenika u ideal. A pošto su sve stranke daleko od toga, on je onda u situaciji da neprestano jadikuje kako "ne valja", kako je "iznevereno", kako "to nije ono o čemu se na početku dogovaralo"... Eh..
JJ Beba JJ Beba 18:32 19.04.2009

Re: O kurvama i poltici

A politika je kurva, kao što znamo.

mislim da to nije tako.
to naši političari žele da nas ubede da je politika kurva, da su to prljave igre, da je to neki nečastan posao ne bi li nam ubili svaku volju da samostalno mislimo svojim glavama; da se opredeljujemo, da glasanjem utičemo na naše živote, da ih kontrolišemo.
oni se uporno trude, i to i uspeva, da nas bace u bedaka, da nas rezignirane pošalju da se zaključamo u svoje rupe i da odatle ne izlazimo dok ne crknemo.
sve daju od sebe da nam se politka zgadi ne bi sami nekontrolisani ostali tamo da nekažnjeno muljaju, kradu, i da s' našim životima i životima naše dece rade šta im volja
naporotov, ne treba niko da se mane poltike ili kako ti kažeš kurvanja, već naprotiv treba da stanemo ispred njih i kažemo im marš bre foliranti jedni, marš kući zar se niste dosta nakrali?
marš, to treba da im kažemo
dosta je bilo
loader loader 18:35 19.04.2009

Re: O kurvama i poltici

" ... ... već naprotiv treba da stanemo ispred njih i kažemo im ..!! ... ! "
E, da bismo im to rekli, treba da nas bude u respektabilnom broju. Oni to zovu kritičnom masom. Tog "respektabilnog broja" nema. A kad ga nema - sve poruke i dobacivanja takvog tipa kod njih izazivaju onaj čuveni polupospani osmeh preko ramena i ... nastavljanje istim putem.
JJ Beba JJ Beba 18:41 19.04.2009

Re: O kurvama i poltici

loader
J.J. Da bismo im to rekli, treba da nas bude u respektabilnom broju. Oni to zovu kritičnom masom. A kad toga nema, sve poruke tog tipa kod njih izazivaju onaj čuveni polupospani osmeh preko ramena i ... nastavljanje istim putem.

slažem se da nema ko da im to kaže
ja to govorim u svoje ime


loader loader 18:49 19.04.2009

Re: O kurvama i poltici

Ma, ok, jasno je da je to u "svoje ime". To što nema ... - šta znači? Pa, znači, na žalost, da se većina ili slaže, ili da uopšte ne vidi da ima neki problem, ili da ne sme da kaže... Šta god da je, svejedno je. Bitno je da je rezultat taj - nema "kritične mase". Stoga, mora se raditi sa tim što se ima. Odnosno, vršiti dve istovremene akcije. Podsticati i podučavati građanstvo da misli i reaguje kvalitetnije, a sa druge strane politički korespondirati sa tim, trenutnim kvalitetom i napraviti ono što se trenutno najbolje može. Drugog recepta nema.
dilan_dog_93 dilan_dog_93 19:43 19.04.2009

Re: O kurvama i poltici

JJ Beba
to naši političari žele da nas ubede da je politika kurva, da su to prljave igre, da je to neki nečastan posao ne bi li nam ubili svaku volju da samostalno mislimo svojim glavama; da se opredeljujemo, da glasanjem utičemo na naše živote, da ih kontrolišemo.


Ja, na primer, bas mislim da je politka kurva, i to svuda u svetu, bez razlike. I to je jedina slicnost medju svim politicarima na svetu, sve ostalo su razlike. Ali, to naravno ne znaci
da politicare ne bi trebalo kontrolisati, naprotiv. Treba da biramo svoju sudbinu i da je uzmemo u svoje ruke. Sto ih mi vise kontrolisemo, to su oni manje kurve- ali ne postoji stupanj na kom bi se njihova sustina promenila.
JJ Beba JJ Beba 20:09 19.04.2009

Re: O kurvama i poltici

a, na primer, bas mislim da je politka kurva,

za razliku od tih kurvara Somebody Loves Me Now
thebee269 thebee269 22:11 19.04.2009

Re: O kurvama i poltici

Ko god razmišlja, negde je i opredeljen..pa bar i pogreešno...

ispada da mi koji nismo opredeljeni ne razmisljamo ,lepo.

ako cemo da se vredjamo, opredeljeni imaju velike usi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:32 20.04.2009

Re: O kurvama i poltici

JJ Beba
treba da stanemo ispred njih i kažemo im marš bre foliranti jedni, marš kući zar se niste dosta nakrali?
marš, to treba da im kažemo
dosta je bilo

dilan_dog_93

Ja, na primer, bas mislim da je politka kurva, i to svuda u svetu, bez razlike. I to je jedina slicnost medju svim politicarima na svetu, sve ostalo su razlike. Ali, to naravno ne znaci
da politicare ne bi trebalo kontrolisati, naprotiv.


Možda je jedno od rešenja da legalizujemo kurvanje (prostituciju) i da političare stavimo pod kontrolu, tj. tamo gde im je i mesto - u javne kuće.
JJ Beba JJ Beba 00:40 20.04.2009

Re: O kurvama i poltici

tj. tamo gde im je i mesto - u javne kuće.

pa oni veće sede u javnim kućama....našim kućama i mi ih plaćamo.
jedino što im profesionalani moral nije kao koleginicama javnim radnicama i radnicima - oni bi pare od nas a da da za uzvrat ništa ne urade za nas.
dilan_dog_93 dilan_dog_93 00:45 20.04.2009

Re: O kurvama i poltici

Vojislav Stojković

Možda je jedno od rešenja da legalizujemo kurvanje (prostituciju) i da političare stavimo pod kontrolu, tj. tamo gde im je i mesto - u javne kuće.

Hehe, moze
Ali, onda da glasamo prema ucinku: koja ti je najbolja za nju glasas, znaci prvo probas
A ne ko sad, ti im platis, a one ti posle ne daju
dilan_dog_93 dilan_dog_93 00:49 20.04.2009

Re: O kurvama i poltici

JJ Beba

pa oni veće sede u javnim kućama....našim kućama i mi ih plaćamo.
jedino što im profesionalani moral nije kao koleginicama javnim radnicama i radnicima - oni bi pare od nas a da da za uzvrat ništa ne urade za nas.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:19 20.04.2009

Re: O kurvama i poltici

dilan_dog_93
Vojislav Stojković

Možda je jedno od rešenja da legalizujemo kurvanje (prostituciju) i da političare stavimo pod kontrolu, tj. tamo gde im je i mesto - u javne kuće.

Hehe, moze
Ali, onda da glasamo prema ucinku: koja ti je najbolja za nju glasas, znaci prvo probas
A ne ko sad, ti im platis, a one ti posle ne daju


Da, nešto nije u redu sa redosledom.:)
malosoliuglavi malosoliuglavi 17:43 19.04.2009

Moje misljenje o LDP-u

LDP se ponasa kao da je na tajkunskom platnom spisku.
Ni jedna stranka ne pokazuje nikakve znake da zeli da se obracuna sa korupcijom.
A racun ce sigurno doci.
Na zalost, nema na vidiku jos nikoga, sto rece Filip David: Moramo jos da cekamo.
Samo se presao u jednom - Cedomir Jovanovic NIJE politicar buducnosti.
JJ Beba JJ Beba 18:38 19.04.2009

Re: Moje misljenje o LDP-u

Čini mi se da LDP trenutno vodi politiku koja je potpuno na fonu političke klase i da ta politika nije alternativa nego potporni stub Borisu Tadiću.

LDP od poslednhih izbora i ulaskom u parlament i vlast u beogradu ne vodi nikakvu poltiku.
ovo što nazivaju svojom politikom je uvreda za njihove glasače
dilan_dog_93 dilan_dog_93 19:50 19.04.2009

Re: Moje misljenje o LDP-u

Ja nisam glasao na poslednjim izborima za LDP, ali bez obzira na to lako se moze uociti da LDP pre i posle izbora nije isti. Pa sam se, u tom smislu, vise pita zapitao kako da i dalje prema istrazivanjima javnog mnjena ima oko 6%?
dzudi dzudi 18:07 19.04.2009

Poštovani Drago,

Sećam se tog vremena osnivanja LDP-a na Voždovcu, i odlično poznajem Uroša. Iako se politički razlikujemo, moram priznati da je on divan čovek koji ima divnu porodicu i znam koliko je puno energije ulagao u formiranje LDP-a.

Mislim da on neće biti ovog puta na listi ( ili će biti negde pri kraju liste ) ...

Mnogo toga se na Voždovcu i u LDP Voždovac promenilo od kada ste otišli sa Voždovca.

O detaljima bih radije preko pp.

Preporuka što ste se setili ovih izbora koji će biti održani 07.06.2009.

Sve najbolje, ( iako se u političkim stavovima razlikujemo ),

Džudi
loader loader 18:21 19.04.2009

Do izbora, i nakon izbora

Dakle, problem je u konceptu. LDP po mom shvatanju stvari ne sme postati deo političke klase, a on to postaje. Šta će onda biti alternativa?
Čim je politička partija postala politička partija, izašla na izbore i osvojila neki broj glasova, mora se računati na mogućnost da u nekom bližem narednom periodu ta partija povremeno ili stalno, sasvim ili delimično - bude deo određenog parlamentarnog saglasja. Odnosno, u jednom trenutku partija se suoči sa balansiranjem između dve činjenice - nepokolebljivog, stalnog održavanja političkog alternativizma i preuzimanja konkretnog učešća u kreiranju društvene zbilje.
Moj je utisak, i to me strašno boli da je to politika za koju ja nisam glasao.
Kad se to kaže, onda treba da se doda i pojašnjenje, koja je to politika za koju je ubačen glasački listić i kako bi konkretna partija trebala da se odnosi prema skupštinskoj matematici (pravljenju većine u skupštini) i sa kojim sve mogućim posledicama u jednom, drugom, ili trećem slučaju.
adam weisphaut adam weisphaut 19:35 19.04.2009

Drago,

ne bi me začudilo d ane sledećim izborima 70% glasačkog tela se takođe odluči za pecanje...
Dr M Dr M 19:46 19.04.2009

Re: Drago,

ne bi me začudilo d ane sledećim izborima 70% glasačkog tela se takođe odluči za pecanje


Bojim se da ce od toga korist imati samo somovi i stuke..
dilan_dog_93 dilan_dog_93 19:47 19.04.2009

Re: Drago,

adam weisphaut
ne bi me začudilo d ane sledećim izborima 70% glasačkog tela se takođe odluči za pecanje...

To bi bio dobar scenario
Nemam za koga da glasam
JJ Beba JJ Beba 19:51 19.04.2009

Re: Drago,

adam weisphaut
ne bi me začudilo d ane sledećim izborima 70% glasačkog tela se takođe odluči za pecanje...

možda ćemo opet morati da se odlučujemo za neko manje zlo?!

bez mene
Domazet Domazet 20:13 19.04.2009

Ja bih se slozio...

JJ Beba
adam weisphaut
ne bi me začudilo d ane sledećim izborima 70% glasačkog tela se takođe odluči za pecanje...

možda ćemo opet morati da se odlučujemo za neko manje zlo?!

bez mene
...sa DrMketom ali necu, ne bi ga posle na sastanku oprali ni Sava ni Dunav.

Nego nisam hteo o tome. Znash li ti shta je jedan od glavnih uzroka Budine Dukkhe (ovi ovde prevode to kao Suffering, Disappointment, Discontent, ja prevodim kao Muka, preveo bih kao Dushevni Bol ali ne vredi, Buda tvrdi nema dushe). Elem, kazu ljudi glavni uzrok pomenute Muke je tvrdoglavo odbijanje Stvarnosti da se prilagodi nashim ochekivanjima. Zato ti je, kaze Buda, Muka neizbezna, sveobuhvatna. Da mi prilagodimo nasa ochekivanja prema Stvarnosti jednostavno ne dolazi u obzir. Jesmo li konzistentni ili nismo...
JJ Beba JJ Beba 20:24 19.04.2009

Re: Ja bih se slozio...


Nego nisam hteo o tome. Znash li ti shta je jedan od glavnih uzroka Budine Dukkhe (ovi ovde prevode to kao Suffering, Disappointment, Discontent, ja prevodim kao Muka, preveo bih kao Dushevni Bol ali ne vredi, Buda tvrdi nema dushe). Elem, kazu ljudi glavni uzrok pomenute Muke je tvrdoglavo odbijanje Stvarnosti da se prilagodi nashim ochekivanjima. Zato ti je, kaze Buda, Muka neizbezna, sveobuhvatna. Da mi prilagodimo nasa ochekivanja prema Stvarnosti jednostavno ne dolazi u obzir. Jesmo li konzistentni ili nismo...
*novo

kad reče Buda ja se držim one stare iz Veda - najvažnija je budnost!
zato volim petlove
adam weisphaut adam weisphaut 20:27 19.04.2009

Re: Ja bih se slozio...

Da mi prilagodimo nasa ochekivanja prema Stvarnosti jednostavno ne dolazi u obzir.

Stvarnost, Kosovo, Brajan, Srpska lista nadžite uljeza
Dr M Dr M 20:33 19.04.2009

Re: Ja bih se slozio...

...sa DrMketom ali necu, ne bi ga posle na sastanku oprali ni Sava ni Dunav.


Kad bih isao na nekakve sastanke(osim kartaroskih) hvalio bih se da se vrlo tvrdokoran politicki oponent slozio sa mnom.
Domazet Domazet 20:34 19.04.2009

Buda kaze...

JJ Beba

Nego nisam hteo o tome. Znash li ti shta je jedan od glavnih uzroka Budine Dukkhe (ovi ovde prevode to kao Suffering, Disappointment, Discontent, ja prevodim kao Muka, preveo bih kao Dushevni Bol ali ne vredi, Buda tvrdi nema dushe). Elem, kazu ljudi glavni uzrok pomenute Muke je tvrdoglavo odbijanje Stvarnosti da se prilagodi nashim ochekivanjima. Zato ti je, kaze Buda, Muka neizbezna, sveobuhvatna. Da mi prilagodimo nasa ochekivanja prema Stvarnosti jednostavno ne dolazi u obzir. Jesmo li konzistentni ili nismo...
*novo

kad reče Buda ja se držim one stare iz Veda - najvažnija je budnost!
zato volim petlove
...Jok Vede.
Domazet Domazet 20:37 19.04.2009

Je l' ti to meni...

Dr M
...sa DrMketom ali necu, ne bi ga posle na sastanku oprali ni Sava ni Dunav.


Kad bih isao na nekakve sastanke(osim kartaroskih) hvalio bih se da se vrlo tvrdokoran politicki oponent slozio sa mnom.
...sugerishesh da ja na mom kartanju razvezem pricu kako je jedan vrlo tvrdokorni LDPovac rekao nesto suvislo?
Lektorka Lektorka 20:40 19.04.2009

Re: Ja bih se slozio...

adam weisphaut
Da mi prilagodimo nasa ochekivanja prema Stvarnosti jednostavno ne dolazi u obzir.

Stvarnost, Kosovo, Brajan, Srpska lista nadžite uljeza


mislis.... brajan?
Domazet Domazet 20:40 19.04.2009

Budisticka matematika kaze...

adam weisphaut
Da mi prilagodimo nasa ochekivanja prema Stvarnosti jednostavno ne dolazi u obzir.

Stvarnost, Kosovo, Brajan, Srpska lista nadžite uljeza

9 = 1.8 x 5

Balkanski Budizam kaze: Rugala se sherpica dvostruko vecem loncu...
adam weisphaut adam weisphaut 20:43 19.04.2009

Re: Budisticka matematika kaze...


9 = 1.8 x 5

Ih Brajo, ti procenti su tako apstraktni, daj bolje brojeve
adam weisphaut adam weisphaut 20:46 19.04.2009

Re: Ja bih se slozio...


mislis.... brajan?

Domazet Domazet 20:47 19.04.2009

Dobro, Draga sam odmah prepoznao...

Lektorka
adam weisphaut
Da mi prilagodimo nasa ochekivanja prema Stvarnosti jednostavno ne dolazi u obzir.

Stvarnost, Kosovo, Brajan, Srpska lista nadžite uljeza


mislis.... brajan?
...ali ne vidim tebe i Adama u onoj guzvi...
Domazet Domazet 20:52 19.04.2009

Ti bre Sherpice stvarno nemash pojma...

adam weisphaut

9 = 1.8 x 5

Ih Brajo, ti procenti su tako apstraktni, daj bolje brojeve
...pa ja ti i dadoh brojeve. Zamisli da sam koristio procente? 180% bi te nachisto ubilo u pojam...
JJ Beba JJ Beba 20:54 19.04.2009

Re: Buda kaze...

..Jok Vede.

ja idalje ka'em budnost.
Na Maslinovoj gori Isus reče Budite budni i molite se pa ode.
Kad se vratio učenici su bili pozaspali
Petli nam trebaju, petli

adam weisphaut adam weisphaut 20:55 19.04.2009

Re:

..pa ja ti i dadoh brojeve

A 9 i 5 su predstavljali tačno... šta
Domazet Domazet 21:04 19.04.2009

Ja vala bash dobro pitanje...

adam weisphaut
..pa ja ti i dadoh brojeve

A 9 i 5 su predstavljali tačno... šta
...shta tachno znachi onih 5?
adam weisphaut adam weisphaut 21:07 19.04.2009

Re: Ja vala bash dobro pitanje...

...shta tachno znachi onih 5?

Šta tačno znači onih 9% ?
Dr M Dr M 21:09 19.04.2009

Re: Je l' ti to meni...

Domazet

Dr M
...sa DrMketom ali necu, ne bi ga posle na sastanku oprali ni Sava ni Dunav.Kad bih isao na nekakve sastanke(osim kartaroskih) hvalio bih se da se vrlo tvrdokoran politicki oponent slozio sa mnom....sugerishesh da ja na mom kartanju razvezem pricu kako je jedan vrlo tvrdokorni LDPovac rekao nesto suvislo?


Da sam je vrlo tvrdokorni LDPovac sugerisao bih Ti da na svom kartanju, a i na drugim mestima, ne razvezujes pricu, nego da pazis na adute.
Rizikujes da stalno igras pogresno pa niko nece hteti da igra sa Tobom.

Ali, ja nisam tvrdokorni LDPovac
Lektorka Lektorka 21:15 19.04.2009

Re: Dobro, Draga sam odmah prepoznao...

...ali ne vidim tebe i Adama u onoj guzvi...

ne znam za adama, al mene u guzvi obicno i ne treba traziti...
Domazet Domazet 21:53 19.04.2009

pravo da ti kazhem nisam...

adam weisphaut
...shta tachno znachi onih 5?

Šta tačno znači onih 9% ?
...siguran shta oni tachno znache. Medjutim sam siguran da znache duplo vishe od 5%. Matema'tka bolan...
Domazet Domazet 21:54 19.04.2009

Idi

Lektorka
...ali ne vidim tebe i Adama u onoj guzvi...

ne znam za adama, al mene u guzvi obicno i ne treba traziti...

adam weisphaut adam weisphaut 21:57 19.04.2009

Koliko je

Matema'tka bolan...

to u glasačima ?
miloradkakmar miloradkakmar 21:59 19.04.2009

Re: Ja bih se slozio...


Stvarnost, Kosovo, Brajan, Srpska lista nadžite uljeza



Stvarnost.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:22 19.04.2009

Re: Drago,

ne bi me začudilo d ane sledećim izborima 70% glasačkog tela se takođe odluči za pecanje...

ni mene, dapače, očekujem isto.
miloradkakmar miloradkakmar 22:09 19.04.2009

Politički kružok


Prvo sam pomislio da je reč o predizbornoj kampanji, onda da je, afirmativno, tekst namenjen OO LDP Voždovac i na kraju razumeh da je to direktan poziv za rasturanje LDP-a na Voždovcu i neko novo političko okupljanje, organizovanje.
Drago , sve mi ovo liči na poltički kružok.
zajecz zajecz 22:34 19.04.2009

Re: Politički kružok

miloradkakmar
Prvo sam pomislio da je reč o predizbornoj kampanji, onda da je, afirmativno, tekst namenjen OO LDP Voždovac i na kraju razumeh da je to direktan poziv za rasturanje LDP-a na Voždovcu i neko novo političko okupljanje, organizovanje.Drago , sve mi ovo liči na poltički kružok.


Da, da, potrebno je novo okupljanje, nova snaga. Verovali smo u LDP. Ma, odmah nakon izbora pokazali su svoje lice, odbacivsi Biljanu, koja im je bila dobra za vreme kampanje. Pa, od njih ne dobi ni mesto odbornika! Jednostavno je kao iskoriscenu krpu sutnuli.

A onda udjose u savez sa socijalistima, skoro da su se zaklinjali da ne prihvataju izbor Antica za predsednika skupstine grada, a kad je doslo vreme da se bira ni ne trepnuse.

U Parlamentu ne vidim razliku izmedju LDPea i DS, a jos i dalje prizeljkuju da ih DS uzme u koaliciju. Oni nisu opozicija, izgovaraju se da glasaju zbog evropskih integracija, a Cedica nam zivi na previse visokoj nozi.
JJ Beba JJ Beba 22:39 19.04.2009

Re: Politički kružok

A onda udjose u savez sa socijalistima, skoro da su se zaklinjali da ne prihvataju izbor Antica za predsednika skupstine grada, a kad je doslo vreme da se bira ni ne trepnuse.

a tek što su se istakli u slučaju rušenja romskih naselja.!

a Cedica nam zivi na previse visokoj nozi.

:
dilan_dog_93 dilan_dog_93 23:49 19.04.2009

Re: Politički kružok

a Cedica nam zivi na previse visokoj nozi.

Pa rekao je sam "Idemo na Dedinje!"
Tako je i uradio
JJ Beba JJ Beba 23:56 19.04.2009

Re: Politički kružok

dilan_dog_93
a Cedica nam zivi na previse visokoj nozi.

Pa rekao je sam "Idemo na Dedinje!"
Tako je i uradio

Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 16:44 20.04.2009

Re: Politički kružok

dilan_dog_93
a Cedica nam zivi na previse visokoj nozi.

Pa rekao je sam "Idemo na Dedinje!"
Tako je i uradio


Ovome treba dodati dve stvari:
1. Luksuziranje Čedomira Jovanovića predstavlja drsku izdaju u odnosu na više od 200.000 najkvalitetnijih gradjanki i gradjana Srbije koji su do sada glasali za LDP - da li će opet?
2. Novac kojim se tako bahato razbacuje, Čedomir Javanović nije dobio zato što je lep, pametan ili bolestan, nego da bi ga upotrebio da LDP izgradjuje, osposobljava i jača. Zato se to što je uradio može smatrati i kradjom i proneverom.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:34 21.04.2009

Re: Politički kružok

Dubravka Bozinovic
redstavlja drsku izdaju u odnosu na više od 200.000 najkvalitetnijih gradjanki i gradjana Srbije koji su do sada glasali za LDP


Hm, meni se cini i da neki radikali misle/tvrde da su oni i njihovi biraci "najkvalitetniji u Srbiji" ... kome sada da verujemo?

Boze, boze, da mi je samo znati da li su ove nakaradne ideje (o "200.000 najkvalitetnijih gradjanki i gradjana Srbije" ) uslov da vas prime u partiju ... ili su one plod pranja mozga kad ste vec u njoj? Sreca tvoja Dudo sto su politicke komesarke, Sonja i Biljana, zaduzene za organizovanje hajki na politicke neistomisljenike, u toj istoj partiji (i sto se verovatno slazu sa tobom) inace bi te vec tuzile sudu za sirenje svojevrsnog (partijskog) rasizma ...

ps. Ja bih ocekivao da vas je mama Latinka ucila da koristite neku malo umereniju kvalifikaciju sebe samih ... naprimer nesto kao "avangarda gradjanske klase"
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:08 19.04.2009

"Jope" pecanje...

Hvala prijatelju, mnogo mi znači.
dzudi dzudi 23:36 19.04.2009

Re: "Jope" pecanje...

Da li si to ti...ili je neko uzeo tvoj nik -ime i lokaciju gde živiš?

U svakom slučaju, pozdrav !
G r o f G r o f 23:25 19.04.2009

.

Čeda je političar sa neoprostivo lošom dikcijom, i neoprostivim nedostatkom sluha za mase.

Ako je LDP Čeda, onda je pukao, ako nije, neka ga menja.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:43 19.04.2009

Re: .

Čeda je političar sa neoprostivo lošom dikcijom, i neoprostivim nedostatkom sluha za mase.

za dikciju manje-više al ovo za sluh je totalno tačno.
lepo reče onaj mladić u peščaniku - trebalo bi da se ponaša ko apostol...
kakvi džipovi, kakve gajbe...
pored sos prodavnica...
palilula92 palilula92 02:30 20.04.2009

ldp

Kako seju, tako ce i da zanju.

Mnogo pametnih ljudi je u ldp-u, ali izgleda da se oni nizasta ne pitaju. Riba smrdi od glave.
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:29 20.04.2009

Re: ldp

palilula92
Kako seju, tako ce i da zanju.

Mnogo pametnih ljudi je u ldp-u, ali izgleda da se oni nizasta ne pitaju. Riba smrdi od glave.

zato i izlaze.
deklarisane vrednosti su jedno, sprovođenje u život istih je nešto sasvim drugo.
a toga nema, nažalos'
i.cvorovic i.cvorovic 13:15 20.04.2009

Re: ldp

Ma meni je smesno do bola sto se organizacije kao sto su LDP, G17 plus itd. uopste zovu politickim partijama. Sa politikom imaju veze samo zato sto se slikaju za TV i kradu Bogu dane u skupstini. LDP je jedna totalno lobisticka grupa na celu sa likom koji bi rodjenu kevu prodao za cipelu levu. Prvo se malo digne dzeva na Miska, pa onda Misko zavuce ruku u dzep i Cedica se smiri. A kad se smiri onda ode kod Beka i tako dalje. Za mene politika znaci imati ideju, viziju, ideologiju. A ovima je i jedno i drugo i trece samo dzep, po uzoru ne sve one koji su mantrali o bratstvu i jednistvu(a u njega nikad nisu verovali) i u isto vreme zidali vile na Dedinju. Pa kad se mantra izlizala, ajmo malo o velikoj Srbiji, naravno da pri tome izvucemo malo love na Kipar. Pa kad je i tome dosao kraj, sad cemo da napunimo usta Evropom, integracijama, ljudskim pravima, gay pravima...neka puk ispira usta i nek meditira na datu temu dok mi stvaramo Miska (i Misko stvara nas) dok sjebavamo srpske banke u rekordnom roku da bi dovukli strane( naravno za debelu proviziju, pitati Mladju), dok prodajemo preduzeca za budzasto i tako u nedogled. Stvari su vrlo proste: u odredjenom povoljnom istorijskom i politickom trenutku samo treba jednu iluziju zameniti drugom i nastavis sa otimanjem bez problema. Ako mi ne verujete pitajte Ivicu Dacica. A Ceda samo sledi stazu koju su vec utabali pre njega...
Ivan Marović Ivan Marović 15:53 20.04.2009

Pozdrav, Drago!

Drago Kovacevic
gledajući Ranđića...verujući najviše Nikoli Samardžiću...
Ranđić je dobar dečko, a Samardžić je jedan običan Slobista.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:14 20.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!

a Samardžić je jedan običan Slobista.

pa sad...
ovde se nikada ne računaju promene nabolje...
daj ove što nisu bili "slobosti", šta je s njima?
podržavaju sretena lukića...
kum pazari gajbu...
veliki brat...
gde je antislobista milivojević?
gde je homen?
a gde srđa popović, ekolog?
gde je goran marković?
gde je žarković?
gde je koštunica?
gde je mićunović?
šaper?
krstić?
čavoški?
gde si ti?
....
ej, spisak je podugačak...
svi se uvalili u vlas' il u gajbe primerene veličine il
u ambasade...
dakle, svaka promena nabolje je dobrodšla promena
u okeanu promena nagore.

da, bre, gde je đolas?
takozvani "da se svi vrate odakle su došli"?
il se to odnosi samo na rome?
adam weisphaut adam weisphaut 21:27 20.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!

gde si ti?

Pa Ivica je koliko se sećam bio u ekstazi zbog koalicije sa sepsom, ne znam odakle mu sad to "Slobista" kao diskvalifikacija ?
JJ Beba JJ Beba 22:16 20.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!

ej, spisak je podugačak...
svi se uvalili u vlas' il u gajbe primerene veličine il
u ambasade...

i to sa slobom ruku pod ruku u klupama, u u venama, u mislima pošto dotični kao da je tu

Kroz ove njegove dačiće, mrkonjiće, dobrice ćosiće i ostale on i jeste tu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:21 20.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!

Pa Ivica je koliko se sećam bio u ekstazi zbog koalicije sa sepsom, ne znam odakle mu sad to "Slobista" kao diskvalifikacija ?

znas kako, adame, ovde neki misle da se svačije pamćenje meri milisekundama.
ima nas koji pamtimo i više nego što nam treba.
što je čisti užas za mene lično.
a ima i raznih pretraživača... pa raznog duvakanja... kao da će to
neka gumica da izbriše.

tako olake kvalifikacije... on je to i to...
pa pitam se s kog to mesta, ako hoćeš, i moralnog govore neki ljudi...
neka marović ne skače odmah. trenutno ne mislim na njega.

evo, slušam vesti, jeremić neizbežni, a bio julovac il podmladak espeesa.
sve može.



jel ovo guri uz čanka?
a ovaj malo iza, jel to milan ovaj obradović?
što je sada direktor uprave za izvršenje zatvorskih sankcija?

Domazet Domazet 22:42 20.04.2009

Kada profesor istorije na ...

Ivan Marović
Drago Kovacevic
gledajući Ranđića...verujući najviše Nikoli Samardžiću...
Ranđić je dobar dečko, a Samardžić je jedan običan Slobista.
...filozofskom fakultetu upotrebi sintagmu azijatska mentalna despotija to moze da znachi samo jedno, da je spreman da isprostituishe svoju profesiju zarad jeftinog politichkog populizma. I ako je to spreman da uradi u svojoj osnovnoj profesiji onda u svemu drugom za mene moze biti samo snake oil salesman. Dodushe, salesman sa jako dobrim poznavanjem mentaliteta svog targeted marketa...
Domazet Domazet 22:51 20.04.2009

Latinske femptosekunde...

Exitus Letalis
Pa Ivica je koliko se sećam bio u ekstazi zbog koalicije sa sepsom, ne znam odakle mu sad to "Slobista" kao diskvalifikacija ?

znas kako, adame, ovde neki misle da se svačije pamćenje meri milisekundama.
ima nas koji pamtimo i više nego što nam treba.
što je čisti užas za mene lično.
a ima i raznih pretraživača... pa raznog duvakanja... kao da će to
neka gumica da izbriše.

tako olake kvalifikacije... on je to i to...
pa pitam se s kog to mesta, ako hoćeš, i moralnog govore neki ljudi...
neka marović ne skače odmah. trenutno ne mislim na njega.

evo, slušam vesti, jeremić neizbežni, a bio julovac il podmladak espeesa.
sve može.



jel ovo guri uz čanka?
a ovaj malo iza, jel to milan ovaj obradović?
što je sada direktor uprave za izvršenje zatvorskih sankcija?
...Ja ti odavno rekoh Latinka da se ti na ovom blogu u stvari borish sa nekim svojim unutrashnjim demonima tako da znam da je beskorisno pokushavati te urazumiti ali na neke stvari ne mogu a da ne reagujem. 'Ajde moralni i svaki drugi arbitre odgovori mi na jedno pitanjce. Koliko si se ti puta dnevno, nedeljno, godishnje podsecala na ono Cedino "Pomoz Bog studenti!" pre jedno godinu dana? Pitam za pre godinu dana poshto vidim po tonu tekstova na ovom threadu da su sada neki od vas spremni i toga da se prisete ako zatreba...
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:44 21.04.2009

Re: Latinske femptosekunde...

Ja ti odavno rekoh Latinka da se ti na ovom blogu u stvari borish sa nekim svojim unutrashnjim demonima tako da znam da je beskorisno pokushavati te urazumiti ali na neke stvari ne mogu a da ne reagujem.

jel?
psiholog, nema šta!
Ajde moralni i svaki drugi arbitre odgovori mi na jedno pitanjce.

ko kaže da u bilo čemu arbitriram.
iznosim svoje mišljenje.
koje menjam kako se okolnosti menjaju.
zar to nije prirodno?
Koliko si se ti puta dnevno, nedeljno, godishnje podsecala na ono Cedino "Pomoz Bog studenti!" pre jedno godinu dana?

always or very often...
i ne zaboravljam...
ali kao što rekoh, mislim da ljudi mogu da se menjaju i da bi trebalo da se menjaju i kad je to nabolje, da to
treba pozdraviti.
Pitam za pre godinu dana poshto vidim po tonu tekstova na ovom threadu da su sada neki od vas spremni i toga da se prisete ako zatreba...

netačno. to ne zaboravljam, kao što rekoh.
sada je o drugim stvarima je reč.
valjda je to jasno.
bar mi se tako čini.

p.s. što me zoveš latinka?
da mi se nisi lično obratio, ne bih znala o čemu govoriš.
imam nick a imam i ime koje većina ovde zna,
adam weisphaut adam weisphaut 07:23 21.04.2009

Ali je zato

I ako je to spreman da uradi u svojoj osnovnoj profesiji onda u svemu drugom za mene moze biti samo snake oil salesman.

"pogonski kalemar" posle "taloga" "tribalnog i varvarskog Balkana" ne samo ostao "veliki srpski pisac" nego i porastao u tvojim očima?Kalemar, cenim, dobro poznaje svoju publiku a i bio je Otporaš, baš kao i Ivica...
JJ Beba JJ Beba 14:44 21.04.2009

Re: Ali je zato

"pogonski kalemar" posle "taloga" "tribalnog i varvarskog Balkana" ne samo ostao "veliki srpski pisac" nego i porastao u tvojim očima?Kalemar, cenim, dobro poznaje svoju publiku a i bio je Otporaš, baš kao i Ivica...

da jbte - taj je u svakom društvu rado viđen gost
i i kalemar, i komunista,i na dedinju na belom konju, i s titom i disident, i memorandum, i sloba, i pale, i predsedik države & svih srba, i protiv slobe ...i uz zorana đinđića, i uz koštunicu
i tadić ga voli
i svi ga vole
i kad otvoriš rernu iz nje ispadne dobrica
kako to?
jbt stvarno dobrica je bio i otporaš!
dobrica za sva vremena
mora da je zbog imena
Domazet Domazet 15:02 21.04.2009

Vidi, vidi...

adam weisphaut
I ako je to spreman da uradi u svojoj osnovnoj profesiji onda u svemu drugom za mene moze biti samo snake oil salesman.

"pogonski kalemar" posle "taloga" "tribalnog i varvarskog Balkana" ne samo ostao "veliki srpski pisac" nego i porastao u tvojim očima?Kalemar, cenim, dobro poznaje svoju publiku a i bio je Otporaš, baš kao i Ivica...
...nashao si onaj citat, izgleda?

Nego, znah ti mene, nisam hteo o tome. Stvarno si 'fah idiot' (interesantno da ova kovanica u srpskom ima daleko negativnije znachenje nego u nemachkom iz koga je preuzeta, valjda zato shto je u nemachkjom naglasak na fah a u srpskom na idiot, shta ti mislish?) Sa jedne strane pokazujesh neverovatno poznavanje svoje uloge propagandnog samoubice koji nepogreshivo samodetonira sopstvenu glupost kad god se ukaze potreba za dimnom zavesom a sa druge strane potpuno nepoznavanje drugih profesija. Pa tako uopshte ne kapirash da jedan umetnik moze da bude dobar i pored neprihvatljivih/'neprihvatljivih' politichkih stavova. I da je sasvim normalno da D'Anunzzio moze da bude i jeste vazan za italijansku knjzevnost iako je bio fashista. Da Frankov apologeta Dali moze da bude i jeste izuzetno vazhan za ceo svet.. Da Pikaso i Saramago, iako komunisti, mogu da budu i jesu vazni za ceo svet (dobro, skoro za ceo svet, za Cirka su to samo matori KGBovci i nista vishe). Profesionalni naucnici i edukatori nemaju tu slobodu. Umetnost moze a ne mora da bude angazhovana/'angazhovana'. U istim okolnostima nauka (i obrazovanje) mozhe da bude samo isprostituisana.

Ovu moju gornju pouku, medjutim, nikako ne bi trebalo shvatiti kao moju tvrdnju da je Dobrica Cosic dobar knjizevnik i vazhan za srpsku knjizevnost. Ti, Lektorka i ja mozemo (a ne moramo) da imamo nashe laichko mishljenje o njemu kao piscu (istovetno ili suprotno) bazirano na nashim politichkim pogledima. Profesionalci, naravno ukoliko ne zele da isprostituishu svoju profesiju, imaju sasvim druge kriterijume za ocenu Dobricine vrednosti kao knjizevnika...
adam weisphaut adam weisphaut 19:59 21.04.2009

Re: Vidi, vidi...

Stvarno si 'fah idiot'

A ja nikako mogu to da kažem za tebe. Nekako si all around player...
Pa tako uopshte ne kapirash da jedan umetnik moze da bude dobar i pored neprihvatljivih/'neprihvatljivih' politichkih stavova.

Književnik piše knjige, pa i eseje. I politčki eseji završe u sabranim delima? Kada neko koristi svoj medij, pisanu reč za politiku etničke mržnje, on isto kao da je zloupotrebio znanje iz bilo koje oblasti. Drugim rečima, postoji nešto kao umetnički kredibilitet, koji se da potrošiti. Ne znači naravno, da ga je pogonski, pardon, poganski kalemar ima pre ovoga. Što se tiče vrednoti i stručnog mišljenja, da te podsetim šta si govorio o Premio Europa pre samo godina kao "autoritet"? Jadno, jbg. Ali to si ti. All around.
P.S. polomi se (č)etno intelligentsia (?) da objasni da je ovo Kalemarova "umetnička slooda" a ti tako...
Domazet Domazet 20:55 21.04.2009

Podseti me....

adam weisphaut
Stvarno si 'fah idiot'

A ja nikako mogu to da kažem za tebe. Nekako si all around player...
Pa tako uopshte ne kapirash da jedan umetnik moze da bude dobar i pored neprihvatljivih/'neprihvatljivih' politichkih stavova.

Književnik piše knjige, pa i eseje. I politčki eseji završe u sabranim delima? Kada neko koristi svoj medij, pisanu reč za politiku etničke mržnje, on isto kao da je zloupotrebio znanje iz bilo koje oblasti. Drugim rečima, postoji nešto kao umetnički kredibilitet, koji se da potrošiti. Ne znači naravno, da ga je pogonski, pardon, poganski kalemar ima pre ovoga. Što se tiče vrednoti i stručnog mišljenja, da te podsetim šta si govorio o Premio Europa pre samo godina kao "autoritet"? Jadno, jbg. Ali to si ti. All around.
P.S. polomi se (č)etno intelligentsia (?) da objasni da je ovo Kalemarova "umetnička slooda" a ti tako...
...leba ti. I dok ja budem citao ta podsecanja predlazhem ti da se malo obavestish o Gabrielle D'Anunzio-u i o tome shta sve spada u njegov knjizevni opus, chisto da vidish koliko si neverovatni zvekan kad vec meni ne verujesh na rech. A dozvoljavam da sam pogreshio kada sam te nazvao 'Fah Idioptom'. Nije da si dobar samo za propagandne magle. Talentovan si i chitach misli. To sam zaboravio.
tyson tyson 22:51 21.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!

Ranđić je dobar dečko, a Samardžić je jedan običan Slobista.
Dobar za šta?

Ranđić je jedan iskompleksirani mufljuz, a pre svega bi trebalo lepo da objasni širem auditorijumu kako je došao do stana u vreme kada je bio faca u opštinskom odboru DS Vračara (i posle toga da se povuče iz politike, a i krivično da odgovara).

To važi i za još jednog "dobrog dečka", Ivana Andrića, za istu stvar.


JJ Beba JJ Beba 23:11 21.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!

tyson
Ranđić je dobar dečko, a Samardžić je jedan običan Slobista.
Dobar za šta?

Ranđić je jedan iskompleksirani mufljuz, a pre svega bi trebalo lepo da objasni širem auditorijumu kako je došao do stana u vreme kada je bio faca u opštinskom odboru DS Vračara (i posle toga da se povuče iz politike, a i krivično da odgovara).

To važi i za još jednog "dobrog dečka", Ivana Andrića, za istu stvar.



tysone, Otporaši čuvaju jedni drugima leđa.
slažem se sa tobom da su obojca revolucionarni profiteri, kao uostalom i većina otporaša.
ova dvojca otporaško /ldpovskih profitera ničim nisu zaslužili naše glasove koji su ih doveli do uposlenja
tyson tyson 09:44 22.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!


JJ B slažem se s tobom u potpunosti.

OK, nekako je prirodno da "rukovodeća" ekipa Otpora ima želju ili poriv ili bilošta da ostane u politici, ili oko politike, ili u javnom životu kaotakvom. Ne mislim samo na unovčavanje minulog rada; normalno je da ljudi posle iskustva kakav je bio Otpor! požele da se i dalje bave sličnim stvarima ili da idu korak dalje (i npr. angažuju se u stranci, ozbiljnoj domaćoj ili stranoj NVO, uđu u vlast...).

Očekivano je a i poželjno i da ostanu u vezi i održavaju makar neki minimalni nivo komunikacije; zašto bi rušili mostove za sobom?

Međutim, to bezuslovno ruka ruku mije podržavanje iako svi oni znaju kakav je ko i koliko putera na glavi ima - to u krajnjem slučaju govori i o njima samima, kao pojedincima, njihovoj iskrenosti a bogami i o motivima i namerama. Još malo pa su kao neko tajno bratstvo bokte!



rankot rankot 12:05 22.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!

tyson
Ranđić je dobar dečko, a Samardžić je jedan običan Slobista.
Dobar za šta?

Ranđić je jedan iskompleksirani mufljuz, a pre svega bi trebalo lepo da objasni širem auditorijumu kako je došao do stana u vreme kada je bio faca u opštinskom odboru DS Vračara (i posle toga da se povuče iz politike, a i krivično da odgovara).

To važi i za još jednog "dobrog dečka", Ivana Andrića, za istu stvar.



Па кад ти то знаш, што га не пријавиш јавном тужилаштву? Овако, рекло би се да си само један од сератора.
Ivan Marović Ivan Marović 14:58 22.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!

tyson
Očekivano je a i poželjno i da ostanu u vezi i održavaju makar neki minimalni nivo komunikacije
Nažalost ne održavamo ni minimalan nivo komunikacije, jer sam ja s druge strane okeana, ali to ne znači da ne treba više da budemo drugari.
tyson tyson 23:12 23.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!

Па кад ти то знаш, што га не пријавиш јавном тужилаштву? Овако, рекло би се да си само један од сератора
Draže mi je da mu ostane gajba pa da mogu da ga prozivam s vremena na vreme, ili da ga ucenjujem kad mi zafali kinta za pljuge.




tyson tyson 23:15 23.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!

Nažalost ne održavamo ni minimalan nivo komunikacije, jer sam ja s druge strane okeana, ali to ne znači da ne treba više da budemo drugari.
E sad, da li to što ste drugari - kad smo se već uhvatili tebe, mada je pitanje više načelne prirode - znači da treba da ignorišeš saznanje da je neki drugar-javna ličnost napravio baš veliko sranje (vidim moderacija spava pa 'ajde i ja da se okoristim o iznenadne leksičke slobode)...?

Pa ispade Ranđić dobar dečko.




Ivan Marović Ivan Marović 15:09 24.04.2009

Re: Pozdrav, Drago!

Tysone,
Pošto je pitanje načelne prirode, daću načelni odgovor: ako je tvoj odnos sa drugom zasnovan na njegovim učincima, onda se drug ni po čemu suštinski ne razlikuje od poznanika. Poenta drugarstva jeste u ignorisanju takvih saznanja, ili što bi rekao Branko Kockica:

U svetu postoji jedno carstvo
U njemu caruje drugarstvo
U njemu je sve lepo
U njemu je sve nežno
U njemu se sve raduje.
dali76 dali76 17:18 20.04.2009

ldp joke

Najtragicnije je to da mnogi ljudi pojma nemaju sta znaci liberalni kapitalizam. Da pojma nemaju da je recimo ekonomski program LDP ustvari ekvivalentan recimo ekonomskim razmisljanjima jedne Republikanske stranke.
Sto je najkomicnije za ovu stranku bi trebalo da su najbogatiji slojevi drustva a prvi financier da im je Miskovic.
Nazalost folklore I tradicija u Srbiji jaci su jos uvijek od ideoloskih podjela na konzervativce I liberale kako one politicke tako I ekonomske.
Tako da nije cudo sto agresivnost LDP lici nekad na agresivnost SRS.
Za utjehu nismo najgori ; Rusi imaju isto LDP!
Ni da je Srbija demokratski razvijenija ovakvi ekonomski liberali ne bi imali sanse danas u vreme kad je bas upravo taj liberralni kapitalizam ,koji se bez ikakvi regulacija , oteo konntroli I pokazao svu ljudsku pohlepu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana