Što ga tata pusta samoga?

Drago Kovacevic RSS / 25.04.2009. u 16:01

Ministar spoljnih poslova Srbije Vuk Jeremić kao da je pretplaćen na to da pravi diplomatske skandale.

Ovih dana je odleteo do Vašingtona i bio primljen od strane podsekretara u Stejt de partmentu. Hilari Klinton je valjda imala prečih poslova. Kako je sam Jeremić pojasnio, došao je da novoj američkoj administraciji predsednika Obame saopšti da se današnja Srbija razlikuje od one Miloševićeve. I upravo je tako započeo intervju za "Vošington tajms", tim stavom o različitosti u odnosu na zeman devedesetih.

Ali, avaj. Sve je nekako išlo dok nije pomenut region i Bosna i Hercegovina. Tad je naš ministar potpuno izgubio živce. Nazvao je "bizarnim i nelogičnim" to što će BIH u januaru 2010. postati članica Saveta bezbednosti UN. Potom je "osuo" razloge protiv.

"Moramo da odlučimo da li ćemo dozvoliti da se demokratija razvija u BiH ili ćemo reći: To nije država, to je protektorat i imenovaćemo visokog predstavnika koji će imati ovlašćenja kao gubernator, ili kao vicekralj u Indiji. Možda nam je to zaista potrebno, ali hajde onda da prestanemo da se pretvaramo da je ona zaista država"

I kako čovek može nazvati ovakvu politiku i ovakav diplomatski nastup? Smemo li verovati da je ovo njegovo soliranje ili je ovo kako Jeremić često zna kazati "usaglašena državna politika i stav Vlade i Predsednika"?

Najavljuje li ovo Jeremić neko zaoštravanje u odnosu na BIH?

Šta znači ovo što je kazao?

Atačmenti



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

johnny011 johnny011 16:25 25.04.2009

Eto,

taman mu pohvalih šefa (kod Milana Karagaće), kada ovaj pametnjaković uprska stvar.....

Užas. Nije na ministru spoljnih poslova Srbije, ili bilo koje druge zemlje koja nije članica Kontakt grupe, da komentarišu unutrašnje prilike u BiH i probleme njihovog uređenja.

Mnogi će Bosanci reći da "masivno" prisustvo međunarodne zajednice na čelu s Visokim predstavnikom usporava demokratiyaciju zemlje, kao što ima onih koji misle da bi se bez stranaca BiH vratila u haos. Ali, to za ovu priču nije bitno.

Još jedan ozbiljan gaf Vuka Jeremića. To jest, gaf srpske spoljne politike. Poražavajuće je što Jeremić zbog ovoga neće snositi posledice. A Srbija možda hoće.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:30 25.04.2009

Re: Eto,

Još jedan ozbiljan gaf Vuka Jeremića. To jest, gaf srpske spoljne politike. Poražavajuće je što Jeremić zbog ovoga neće snositi posledice. A Srbija možda hoće.

Hmm..bojim se da će ovo biti nova tema...Da će vlast u nemoći da rešava unutarnje probleme i trošenjem kosovske teme intezivirati temu zvanu BIH...
johnny011 johnny011 16:39 25.04.2009

Re: Eto,

Da će vlast u nemoći da rešava unutarnje probleme i trošenjem kosovske teme intezivirati temu zvanu BIH...

To bi bilo izuzetno opasno, izuzetno pogrešno.

Proces pridruženja EU zapao bi u još dublji ćorsokak - na primer, tu su odredbe SSP-a o regionalnoj saradnji, kao zvanični akt kojim smo se i na to obavezali. Probuđene nacionalističke strasti bi u samoj Srbiji dovele do destabilizacije prilika. Ekstremisti s druge strane (Silajdžić, recimo) dobili bi nove argumente za radikalizaciju odnosa prema Republici Srpskoj.

Exitus Letalis Exitus Letalis 16:30 25.04.2009

antologija gluposti...

"Moramo da odlučimo da li ćemo dozvoliti da se demokratija razvija u BiH ili ćemo reći: To nije država, to je protektorat i imenovaćemo visokog predstavnika koji će imati ovlašćenja kao gubernator, ili kao vicekralj u Indiji. Možda nam je to zaista potrebno, ali hajde onda da prestanemo da se pretvaramo da je ona zaista država"


ko, bre, da odluči?
jeremić oli vlada?
oli ćemo na referendum?

ko sve može da bude ministar, majko mila....

mnogo se zaneo ovaj mali...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:31 25.04.2009

Re: antologija gluposti...

mnogo se zaneo ovaj mali...

Još bi bilo najbolje da se zaneo....Ali, belaj je ako nije....ako će od ovoga praviti politiku..
mikimedic mikimedic 01:18 26.04.2009

Re: antologija gluposti...

ko, bre, da odluči?
jeremić oli vlada?
oli ćemo na referendum?


potpisnici dejtonskog sporazuma -- Srbija, Hrvatska i republika BiH (koja by the way se tim istim sporazumom samoukida tako da ostaju samo Srbija i Hrvatska)
iscasenje iscasenje 16:33 25.04.2009

Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

Izjava Ministra Jeremica je u redu ,nista nije izmislio ,stvar je u tome sto se vama nesvidja bilo kakva odbrana Srpskih nacionalnih interesa ...pa nemozete da podnesete sta vam se moze, nemoze Vam se pomoci....jos se pamte Dragovi tekstovi i kritikovanje Putina kad zavrnu gas ,vala da je znao za vas odmah bi ga odvrnuo i dao Ukraincima da ga kradu do mile volje ...ALI NIJE CUO ...
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:39 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

Izjava Ministra Jeremica je u redu ,nista nije izmislio ,stvar je u tome sto se vama nesvidja bilo kakva odbrana Srpskih nacionalnih interesa ...pa nemozete da podnesete sta vam se moze, nemoze vasm se pomoci....

ne sviđa mi se, to je tačno, bilo kakva, nego konstruktivna odbrana sprskih nacionalnih interesa a ne da kvarimo odnose s kim god stignemo.
vidi šta je rekao: "Moramo da odlučimo da li ćemo dozvoliti da se demokratija razvija u BiH."
ko da odluči?
ko smo to mi?
zar to nije mešanje u tuđe stvari?
bih je nezavisna država, članica ujedinjenih nacija, potpisala sporazum o pridruživanju etc.

johnny011 johnny011 16:42 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

nesvidja bilo kakva

"ne sviđa"

Srpskih nacionalnih interesa

s, ne S

nemozete da podnesete sta vam se moze

pored toga što je nerazumljivo, "ne možete"

nemoze Vam se pomoc

"ne može"

Ukraincima

J nedostaje

Naravno, svako ima pravo na mišljenje i izražavanje istog (mišljenja)
nimrod88 nimrod88 16:47 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

Mislim da ovo nema veze sa "srpskim nacionalnim interesima" nego sa bahatoscu i generalnim nedostatkom takta ministra spoljnih poslova - umesto da bude zadovoljan sto nam najblizi sused (jedna od dve drzave u sa kojom granica skoro da i ne postoji), drzava u kojoj je barem jedna trecina ako ne i vise stanovnistva veoma naklonjena Srbiji, sa kojom imamo najintenzivnije ekonomske i kulturne veze (a dosta nas i porodicne, emocionalne itd), ministar Jeremic potpuno bezrazlozno zapocinje tiradu i pljuje po BiH...... Ajd sad da vidimo kome se jos nismo smucili, pa i njih lepo da isprozivamo i onda da se samoizolujemo kao Severna Koreja.
iscasenje iscasenje 16:50 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

Vidite tu drzavu niko nevoli Bosnjaci u njoj su u pozicji kao Srbi u bivsoj Jugi zelili bi da je ocuvaju ,a neznaju kako .Ni Srbi nI Hrvati ne zele da zive u toj drzavi ,sto je vise zele unitarniju ona je sve vise bolesnija i jadnija ,Smesno je pricati o tome da je UN ili Evropska Unija spas za nezavisnost i celovitost drzava da je tako Španija bi priznala kvazi drzavu Kosovo ,priznala bi Slovačka ,ako je nesto bolesno i jadno u korenu nista mu nemoze pomoci ni Drago ni neznam ko ...
vitriolage vitriolage 16:53 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

Jebote, kakav šljam se infiltrirao na B92 blogove...

Brzo banhammer u ruke i da se ispravi situacija.
vitriolage vitriolage 16:55 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

Jel ti bre u peti razred ideš?
iscasenje iscasenje 16:57 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

hahhahahahahahh jes ima nas na sve strane ali vas samo na ovom blogu zato ostavljam vas da se valjate u jednoumlju toliko se uvlacite jedni drugima da se nezna gde ko pocinje a gde ko zavrsava ...jebote
nimrod88 nimrod88 18:00 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

iscasenje
Vidite tu drzavu niko nevoli Bosnjaci u njoj su u pozicji kao Srbi u bivsoj Jugi zelili bi da je ocuvaju ,a neznaju kako .Ni Srbi nI Hrvati ne zele da zive u toj drzavi ,sto je vise zele unitarniju ona je sve vise bolesnija i jadnija ,Smesno je pricati o tome da je UN ili Evropska Unija spas za nezavisnost i celovitost drzava da je tako Španija bi priznala kvazi drzavu Kosovo ,priznala bi Slovačka ,ako je nesto bolesno i jadno u korenu nista mu nemoze pomoci ni Drago ni neznam ko ...


Opet Srbi u geopolitici - ostavite se Bosne i pustite narod u Bosni da odlucuje sta ce i kako sa svojom drzavom. Kakve veze sad UN/EU i Spanija imaju sa nasim nesposobnim ministrom spoljnih poslova ne znam, ali mi je muka od ljudi koji drugima kroje sudbinu - evo ja volim Bosnu, moji prijatelji Srbi, Bosnjaci i Hrvati iz Bosne (i Hercegovine), vole Bosnu i ne bi ziveli nigde drugde....
iscasenje iscasenje 18:34 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

Potpono se slazemo treba pustiti narod tamo da odluci ...fino jedan referndumčić i da vidis ....sto se tice Vaših prijatelja neka se prebroje na reFERendumu pa da vidimo koliko je kojih
adam weisphaut adam weisphaut 18:36 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

Ovo "isčašenje" je dežurno u MIP-u danas ?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:57 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoc

iscasenje
Izjava Ministra Jeremica je u redu ,nista nije izmislio ,stvar je u tome sto se vama nesvidja bilo kakva odbrana Srpskih nacionalnih interesa ...pa nemozete da podnesete sta vam se moze, nemoze Vam se pomoci....jos se pamte Dragovi tekstovi i kritikovanje Putina kad zavrnu gas ,vala da je znao za vas odmah bi ga odvrnuo i dao Ukraincima da ga kradu do mile volje ...ALI NIJE CUO ...


Ne volim politicare, a pogotovu netalemtovane za diplomatiju.
nimrod88 nimrod88 19:45 25.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

iscasenje
Potpono se slazemo treba pustiti narod tamo da odluci ...fino jedan referndumčić i da vidis ....sto se tice Vaših prijatelja neka se prebroje na reFERendumu pa da vidimo koliko je kojih

Pa? Jel vama neko brani da pokrenete gradjansku inicijativu za referendum u BiH? Jeste li drzavljanin BiH, sa poslovnom sposobnoscu? Lepo papir u ruke, skupite potpise pa eto referenduma....ukoliko niste, ostavite drzavljanima BiH da razmisljaju o svojim problemima, referendumima i svome zivotu.
vitriolage vitriolage 20:32 25.04.2009

Jel još neko dobio porukicu od iscasenja?

Verbatim:

"mozes samo kurcine da mi se napusis majmune...."

Pa baš mi je pokazao da nije šljam, zar ne?
mikimedic mikimedic 01:20 26.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

bih je nezavisna država, članica ujedinjenih nacija, potpisala sporazum o pridruživanju etc.


nastala sporazumom srbije, hrvatske i republike bih.
mikimedic mikimedic 01:28 26.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

Vidite tu drzavu niko nevoli Bosnjaci u njoj su u pozicji kao Srbi u bivsoj Jugi zelili bi da je ocuvaju ,a neznaju kako .Ni Srbi nI Hrvati ne zele da zive u toj drzavi ,sto je vise zele unitarniju ona je sve vise bolesnija i jadnija ,Smesno je pricati o tome da je UN ili Evropska Unija spas za nezavisnost i celovitost drzava da je tako Španija bi priznala kvazi drzavu Kosovo ,priznala bi Slovačka ,ako je nesto bolesno i jadno u korenu nista mu nemoze pomoci ni Drago ni neznam ko ...


sto se grbo rodi vrijeme ga ne ispravi.
mikimedic mikimedic 01:30 26.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

Ovo "isčašenje" je dežurno u MIP-u danas ?


jok, dezurno u autoritativnom drustvu, nastavnice.
miloradkakmar miloradkakmar 11:26 26.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoci

johnny011
nesvidja bilo kakva

"ne sviđa"

Srpskih nacionalnih interesa

s, ne S

nemozete da podnesete sta vam se moze

pored toga što je nerazumljivo, "ne možete"

nemoze Vam se pomoc

"ne može"

Ukraincima

J nedostaje

Naravno, svako ima pravo na mišljenje i izražavanje istog (mišljenja)


I , koja je ocena , na kraju, pravopisne ispravke komentara ?
miloradkakmar miloradkakmar 11:41 26.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoc

Jelena Pavlović
iscasenje
Izjava Ministra Jeremica je u redu ,nista nije izmislio ,stvar je u tome sto se vama nesvidja bilo kakva odbrana Srpskih nacionalnih interesa ...pa nemozete da podnesete sta vam se moze, nemoze Vam se pomoci....jos se pamte Dragovi tekstovi i kritikovanje Putina kad zavrnu gas ,vala da je znao za vas odmah bi ga odvrnuo i dao Ukraincima da ga kradu do mile volje ...ALI NIJE CUO ...


Ne volim politicare, a pogotovu netalemtovane za diplomatiju.


Slažem se , a za diplomatiju ,dodao bih , pored talenta neophodno je znanje i iskustvo.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 21:55 26.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoc

mikimedic

sto se grbo rodi vrijeme ga ne ispravi.

To je neka autorefleksija, sta li? "Poruke samom sebi", sto bi rekao Marko Aurelije.
mikimedic mikimedic 22:33 26.04.2009

Re: Gosin Drago nemoze vam se nikako pomoc

To je neka autorefleksija, sta li? "Poruke samom sebi", sto bi rekao Marko Aurelije.


Valtazar Bogisic.
JJ Beba JJ Beba 17:35 25.04.2009

Šta znači ovo što je kazao?

FridaysChild FridaysChild 18:27 25.04.2009

.

cabot cabot 18:30 25.04.2009

Saglasnost

Oko sporne izjave saglasni su Kurir i e-novine... Bice da je g.Jeremic ipak u pravu...
adam weisphaut adam weisphaut 18:30 25.04.2009

Ma jok,

Najavljuje li ovo Jeremić neko zaoštravanje u odnosu na BIH?

po n-ti put se izvinjava vaskolikom srpstvu zbog porekla...
Inner Party Inner Party 18:59 25.04.2009

Nastup

I kako čovek može nazvati ovakvu politiku i ovakav diplomatski nastup?


Hrabrom.

U SAD se donedavno odlazilo po instrukcije ili misljenje, a ne da se kaze sta se zeli ... Sada je pravo vreme da vidimo da li i sa druge strane ima neke promene.
adam weisphaut adam weisphaut 19:03 25.04.2009

Re: Nastup

Hrabrom.

Glupost, nesvesna posledica je po defaultu hrabra.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:09 25.04.2009

Re: Nastup

adam weisphaut
Hrabrom.

Glupost, nesvesna posledica je po defaultu hrabra.

Glupost, arogancija i nasilna priroda često se brkaju sa hrabrošću..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:11 25.04.2009

Re: Nastup

Sada je pravo vreme da vidimo da li i sa druge strane ima neke promene.

E, skoro nešto smešnije nisam pročitao Inner...
Hajde, reci da si se šalio...
dragoljub92 dragoljub92 19:21 25.04.2009

Re: Nastup

Glupost, arogancija i nasilna priroda često se brkaju sa hrabrošću..

Inner Party Inner Party 20:21 25.04.2009

Re: Nastup

Drago Kovacevic
adam weisphaut
Hrabrom.

Glupost, nesvesna posledica je po defaultu hrabra.

Glupost, arogancija i nasilna priroda često se brkaju sa hrabrošću..


Da nije mozda hrabrost primiti nazad ambasadore Crne Gore i Makedonije?!
Ja mislim da je to sramotno, ali eto vracaju nam se kao da niceg nije ni bilo!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:21 25.04.2009

Re: Nastup

Da nije mozda hrabrost primiti nazad ambasadore Crne Gore i Makedonije?!
Ja mislim da je to sramotno, ali eto vracaju nam se kao da niceg nije ni bilo!

A što sramotno...
Ja mislim da je bilo sramotno i glupo oterati ih...
Domazet Domazet 20:24 25.04.2009

Hmmmm...

...sudeci koliko uznemirenja (i kod koga) izaziva Jeremic sa svojim diplomatskim aktivnostima mora da stvarno dobro radi svoj posao.

Bash bih voleo da chujem od Uznemirenih shta to u Jeremicevoj izjavi o Bosni nije OK? Ko moze da garantuje da, ukoliko Visoki Predstavnik bude iz Kine (ili ne daj boze Rusije), Kina (ili ne daj boze Rusija) ne bi imala undue uticaj u Savetu Bezbednosti kroz svog sunarodnika. A sad bez svake zahebancije, kada neko ne vidi da je potpuno sumanuto predloziti da drezavna zajednica za koju se ceni da ne moze da vodi rachuna o samoj sebi bez pomoci sa strane preuzme odgovornosti chlanice Saveta Bezbednosti onda se tako nekog moze samo potapshati po glavi. Shta drugo.

Užas. Nije na ministru spoljnih poslova Srbije, ili bilo koje druge zemlje koja nije članica Kontakt grupe, da komentarišu unutrašnje prilike u BiH i probleme njihovog uređenja.

Johnny, ovde si se toliko nalupetao da ne zasluzhujesh ni milovanje po glavi. O chemu ti prichash choveche?? Ne radi se o unutrashnjim problemima Bosne vec o tome da li drzava, koja po proceni medjunarodne zajednice nije potpuno sposobna da odluchuje o sebi, moze da odluchuje o drugima. Najvishe vas volim kad krenete da ispaljujete ovakve demokraCke parole. Kladim se da si pored parole zapamtio i boju power-point slajda sa kojeg si je prochitao...
johnny011 johnny011 20:37 25.04.2009

Re: Hmmmm...

Domazete, tvoj mi je stil poznat, tako da ću tvoju glagoljivost zanemariti, kao i nekakve slajdove i slične pošalice....

I, takođe, znam da šta god ja rekao o ovoj temi, ti svoje mišljenje nećeš promeniti, ni za milimetar. Pa, hajde da ne gubimo vreme..

Izvoli mali poklon, siguran sam da će ti se svideti



Domazet Domazet 21:41 25.04.2009

Johnny baby....

johnny011
Domazete, tvoj mi je stil poznat, tako da ću tvoju glagoljivost zanemariti, kao i nekakve slajdove i slične pošalice....

I, takođe, znam da šta god ja rekao o ovoj temi, ti svoje mišljenje nećeš promeniti, ni za milimetar. Pa, hajde da ne gubimo vreme..

Izvoli mali poklon, siguran sam da će ti se svideti
...odvalio si glupost i ne vredi ti sad da se vadish. Chak ni time shto lichish na Jeremica
johnny011 johnny011 21:44 25.04.2009

Re: Honey...

...odvalio si glupost i ne vredi ti sad da se vadish.

... preko glagoljivosti ću ponovo preći....

Chak ni time shto lichish na Jeremica

Ma, liči on na mene
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:51 25.04.2009

Re: Johnny baby....

ne vredi ti sad da se vadish.

Što odbijaš poklon Brajane..Nije lijepo...
stijak92 stijak92 20:36 25.04.2009

A šta je pogrešno u ovoj izjavi???

Smješno je bosnu nazivati nezavisnom i suverenom državom - dok god apsolutnu vlast ima medjunarodni predstavnik.

I upravo ne shvatam zašto su bošnjački političari napali ovu izjavu, jer nelogično mi je da građani jedne zemlje zbog ličnih političkih interesa žele svoju državu pod protektoratom tj. nametnutom apsolutnom upravom stranaca...

Ja sam bosanac i po mom mišljenju je svaka odluka visokog predstavnika bila odlična - i često sam u šali govorio - eh - da hoće i Srbiju da stave pod protektorat....


Ali - da je to demokratija - nije. I smiješno je da se pravimo da je demokratija zemlja u kojoj se možemo igrati izbora i ostalih demokratskih procesa, ali visoki predstavnik može kad god hoće bez obrazlaganja smjeniti bilo kojeg državnog slubenika - uključujući i članove predsedništva, poslanike... (i radio je to), poništiti ili donjeti zakon (i to je radio) i svašta još nešto. I pri tom - tog visokog predstavnika niti biraju niti mogu smjeniti građani bosne...
Dr M Dr M 21:56 25.04.2009

Re: A šta je pogrešno u ovoj izjavi???

Ali - da je to demokratija - nije. I smiješno je da se pravimo da je demokratija zemlja u kojoj se možemo igrati izbora i ostalih demokratskih procesa, ali visoki predstavnik može kad god hoće bez obrazlaganja smjeniti bilo kojeg državnog slubenika - uključujući i članove predsedništva, poslanike... (i radio je to), poništiti ili donjeti zakon (i to je radio) i svašta još nešto. I pri tom - tog visokog predstavnika niti biraju niti mogu smjeniti građani bosne


Pogresno je vreme, mesto i licnost koja izjavljuje.
U vreme svakojakih kriza, on pravi jos jednu.
Mesto za takvu izjavu je zatvorena sednica vlade Srbije a ne neke americke novine. Time samo izaziva odbrambenu reakciju svih protivnika srpske politike.
Licnost koja rukovodi diplomatijom mora da da diplomatski izgladjuje krize i odnose a ne da ih trapavo raspiruje.

Ko stalno nekom ubada prst u oko moze da ocekuje da mu taj neko prst i odsece.
mostarac mostarac 22:53 25.04.2009

Re: A šta je pogrešno u ovoj izjavi???

Potpisujem sve sto si rekao.
I ne vidim razloga da se napada covek koji je rekao istinu.
Domazet Domazet 23:34 25.04.2009

I bre DrMke...

Pogresno je vreme, mesto i licnost koja izjavljuje.
...pa shto odmah nisi reako!? Ili bar shapnuo Dragu da nam on to kazhe. Mada je bolje ovako. Otkako je Drago javno tvrdio da je pismo sa memorandumom Americhke ambasade pravo poshto je Ambasada izjaviola da nije ja bash i ne verujem u njegove diplomatske sposobnosti. A tebi verujem...

Je li bre zvrndove, jesi li lupao sakom u sto i pucio usne dok si izvaljivao ovu nepobitnu i neupitnu istinu??

U vreme svakojakih kriza, on pravi jos jednu.
'De vas bre nalaze ovako pametne. Da na zatvorenoj sednici vlade Srbije komentarishe blesavost poput predloga da teritorija pod upravom postane chlan Saveta Bezbednosti!!!??? Za koji moj to tamo da komentarishe, da nekoga od Velikih ne naljuti??
Dr M Dr M 00:22 26.04.2009

Re: I bre DrMke...

Je li bre zvrndove,


Ovako mozes da razgovaras samo sa sobom samim, sa mnom ne.
Domazet Domazet 02:10 26.04.2009

U bre...

Dr M
Je li bre zvrndove,


Ovako mozes da razgovaras samo sa sobom samim, sa mnom ne.
...ti si izgleda bash onako protiv toga da se stvari nazivaju pravim imenom!? Ovo stvari da se razume u shirem smislu, da ne ispadne da vredjam...
Jelena Gall Jelena Gall 22:04 25.04.2009

posle 2 x close reading

meni se čini da je ovog puta ipak u pitanju i mali nesporazum, da kad jeremić kaže "mi" on ne implicira "mi = srbija", nego "mi = međunarodna zajednica". to ga, eto, čini za mrvu kultivisanijim ili lukavijim u komunikaciji, što ne znači da nečim može da opravda svoju legendarnu nadobudnost.
slažem se da je bosna politički toliko fragilna da pitanje o njenom ulasku u savet bezbednosti sme da se postavi, ali se ne slažem s rezonovanjem koje brani jeremića na banalan način. iz koje pozicije, moliću lepo, on ovako govori o bosni? kao predstavnik jedne STABILNE države koja je članica saveta bezbednosti?
Domazet Domazet 23:43 25.04.2009

Vidish ti kako Lektori...

Jelena Gall
meni se čini da je ovog puta ipak u pitanju i mali nesporazum, da kad jeremić kaže "mi" on ne implicira "mi = srbija", nego "mi = međunarodna zajednica". to ga, eto, čini za mrvu kultivisanijim ili lukavijim u komunikaciji, što ne znači da nečim može da opravda svoju legendarnu nadobudnost.
slažem se da je bosna politički toliko fragilna da pitanje o njenom ulasku u savet bezbednosti sme da se postavi, ali se ne slažem s rezonovanjem koje brani jeremića na banalan način. iz koje pozicije, moliću lepo, on ovako govori o bosni? kao predstavnik jedne STABILNE države koja je članica saveta bezbednosti?
...pravilno chitaju tekstove. Dakle, Jeremic govori istinu i na pravom mestu, tamo gde ce se o pomenutom predlogu odluchivati. Ali sta on umishlja, ko je bre on da govori istinu tamo gde treba?? Smehotresni ste...
Jelena Gall Jelena Gall 00:06 26.04.2009

Re: Vidish ti kako Lektori...

Dakle, Jeremic govori istinu i na pravom mestu, tamo gde ce se o pomenutom predlogu odluchivati. Ali sta on umishlja, ko je bre on da govori istinu tamo gde treba?? Smehotresni ste...

jeste domazete, baš je o istini reč, baš nam je falio jeremić da nam otkrije toplu vodu o bosni, inače ne bismo znali koji su problemi u toj državi! nego, čuo si nekad da govorenje istine nije prvi postulat diplomatije? vidim da ove doktorove reči nisi našao za shodno da komentarišeš:
Licnost koja rukovodi diplomatijom mora da da diplomatski izgladjuje krize i odnose a ne da ih trapavo raspiruje.

a bolje da te ne podsećam na reputaciju istog nam ministra na zapadu, baš kao i na veoma čudnovate veze srbije i jednog dela države bosne i hercegovine... idi beži, šta se praviš blesav!
Domazet Domazet 01:06 26.04.2009

Mislish o tome kako

Jelena Gall
Dakle, Jeremic govori istinu i na pravom mestu, tamo gde ce se o pomenutom predlogu odluchivati. Ali sta on umishlja, ko je bre on da govori istinu tamo gde treba?? Smehotresni ste...

jeste domazete, baš je o istini reč, baš nam je falio jeremić da nam otkrije toplu vodu o bosni, inače ne bismo znali koji su problemi u toj državi! nego, čuo si nekad da govorenje istine nije prvi postulat diplomatije? vidim da ove doktorove reči nisi našao za shodno da komentarišeš:
Licnost koja rukovodi diplomatijom mora da da diplomatski izgladjuje krize i odnose a ne da ih trapavo raspiruje.

a bolje da te ne podsećam na reputaciju istog nam ministra na zapadu, baš kao i na veoma čudnovate veze srbije i jednog dela države bosne i hercegovine... idi beži, šta se praviš blesav!
...izaziva svetske krize? U trenutku kada u Pakistanu Talibani ulaze i izlaze iz pakistanskih provincija kako hoce?? Daj bre nemoj da me zezash, iskoristio je priliku da sadashnjoj americhkoj administraciji, mnogo otvorenijoj za racionalno gledanje na deshavanja u svetu skrene paznju na glupost jednog predloga i to je to. I to kroz intervju jednim novinama. To mu je posao. E sada to shto vama moze da izgleda chudno shto covek, umesto po ceo dan da lechi frustracije, kako tako radi svoj posao to je druga stvar.

E da, ono o Jeremicevoj reputaciji, je li ti to kao privatno lice pa ti jednostavno ochigledno ili ima shanse da trazhim od tebe linkove na tu reputaciju.

Uostalom stvarno ga i ja tupim. Sve shto sam imao da kazhem rekao sam u prvoj rechenici mog prvog komentara. Nego shta cu kad sam neozbiljan pa me ponese lahka zabava...
mikimedic mikimedic 01:37 26.04.2009

Re: posle 2 x close reading

kao predstavnik jedne STABILNE države koja je članica saveta bezbednosti?


kao predstavnik drzave koja je potpisom dejtonskog sporazuma osnovala drzavu BiH.
palilula92 palilula92 04:49 26.04.2009

Re: Mislish o tome kako

Sve shto sam imao da kazhem rekao sam u prvoj rechenici mog prvog komentara. Nego shta cu kad sam neozbiljan pa me ponese lahka zabava...


dokon
Wilhelm Tell Wilhelm Tell 09:59 26.04.2009

Re: Mislish o tome kako



Uostalom stvarno ga i ja tupim. Sve shto sam imao da kazhem rekao sam u prvoj rechenici mog prvog komentara. Nego shta cu kad sam neozbiljan pa me ponese lahka zabava...

Ti si,brate,dobro prosao.
Ja sam ovog VIP blogera stavio u favorite.
Verovatno mi je dijagnoza lahki mazohizam.
sentinel26 sentinel26 23:42 25.04.2009

Kalkulantska izjava

koja neće imati nikakvog efekta i uticaja na eventualni izbor BiH u SB na period od 2 godine, niti će Srbija moći, niti imati čime da plati glasove protiv.

Da je šta mogla probala bi da spriječi ulazak Hrvatske u SB.

Ova "atomsko-fizičarska" izjava je namijenjena domaćim čeljadima i kao pomoć nekim ljudima u R.Srpskoj.

Drago ti se valjda sjećaš njegove prve izjave u Banja Luci za vakta vlade V.Koštunice.- "Ovde na teritoriji ... " itd.

I još da dodam, afera radi relativizacije situacije u Srbiji i zamajavanja naroda glupostima će trebati još. Ovo nije dovoljno, narod ima "gutaperku" u ustima i sve teže guta splačine koje mu se poturaju.
mikimedic mikimedic 01:16 26.04.2009

?

I kako čovek može nazvati ovakvu politiku i ovakav diplomatski nastup? Smemo li verovati da je ovo njegovo soliranje ili je ovo kako Jeremić često zna kazati "usaglašena državna politika i stav Vlade i Predsednika"?

Najavljuje li ovo Jeremić neko zaoštravanje u odnosu na BIH?

Šta znači ovo što je kazao?


sta je problem u tome sto je nazvao stvari svojim imenom?

nimulid nimulid 01:38 26.04.2009

Re: ?

a di smo to mi. ako smed da pitam?
nimulid nimulid 01:38 26.04.2009

Re: ?

a di smo to mi. ako smed da pitam?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 21:58 26.04.2009

Re: ?

mikimedic

sta je problem u tome sto je nazvao stvari svojim imenom?

A ako ja nazovem njega pravim imenom - recimo kazem da je Vuk Jeremic idiot - onda to takodje nece biti problem, zar ne?
mikimedic mikimedic 22:35 26.04.2009

Re: ?

A ako ja nazovem njega pravim imenom - recimo kazem da je Vuk Jeremic idiot - onda to takodje nece biti problem, zar ne?


komentar vise govori o tebi nego o Vuku Jeremicu.
adam weisphaut adam weisphaut 22:52 26.04.2009

Re: ?

komentar vise govori o tebi nego o Vuku Jeremicu.

Tačno, pokazuje da Milan Ćirković veoma jednostavnim rečima opisuje veoma veliki problem, što je karakteristka inteligencije.
bbnufar bbnufar 11:09 26.04.2009

Sve je to ok...

Svaka misao rec i na kraju delo izgovaranja istog je u skladu kod "malog"."Mali uziva u jedinstvu misli reci i dela.
Podrska -jer moj :s_dsecaj ponosa , a ne stida `pred svetom koji se bio zaizgubio je tu.

Veci drustveni problem od ekonomskog , a isti ce produbiti i druge probleme jer je opsteprihvacen obrazac ponasanja da se pamet meri i visoko kotira ako kritikujes nekoga ili nesto, kritikujes i opet kritikujes.I sto treba i sto ne treba!

Napusavanje je ekvivalent pameti,a ne pitanja i podpitanja upucena samom sebi ili drugima!

Sve u svemu "malom" je potrebna podrska ,a ne kritika .
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:02 26.04.2009

Re: Sve je to ok...

bbnufar
Svaka misao rec i na kraju delo izgovaranja istog je u skladu kod "malog"."Mali uziva u jedinstvu misli reci i dela.
Podrska -jer moj :s_dsecaj ponosa , a ne stida `pred svetom koji se bio zaizgubio je tu.

Veci drustveni problem od ekonomskog , a isti ce produbiti i druge probleme jer je opsteprihvacen obrazac ponasanja da se pamet meri i visoko kotira ako kritikujes nekoga ili nesto, kritikujes i opet kritikujes.I sto treba i sto ne treba!

Napusavanje je ekvivalent pameti,a ne pitanja i podpitanja upucena samom sebi ili drugima!

Sve u svemu "malom" je potrebna podrska ,a ne kritika .


Politicari nisu svete krave i sasvim je u redu kritikovati ih i to sto vise, cesce i zesce.
bbnufar bbnufar 14:03 26.04.2009

Re: Sve je to ok...

Jelena Pavlović
bbnufar
Svaka misao rec i na kraju delo izgovaranja istog je u skladu kod "malog"."Mali uziva u jedinstvu misli reci i dela.
Podrska -jer moj :s_dsecaj ponosa , a ne stida `pred svetom koji se bio zaizgubio je tu.

Veci drustveni problem od ekonomskog , a isti ce produbiti i druge probleme jer je opsteprihvacen obrazac ponasanja da se pamet meri i visoko kotira ako kritikujes nekoga ili nesto, kritikujes i opet kritikujes.I sto treba i sto ne treba!

Napusavanje je ekvivalent pameti,a ne pitanja i podpitanja upucena samom sebi ili drugima!

Sve u svemu "malom" je potrebna podrska ,a ne kritika .




Da se ponovim: I sto treba i sto ne treba .A ne -ne kritikovati.


"Politicari nisu svete krave i sasvim je u redu kritikovati ih i to sto vise, cesce i zesce. "
Floskula il ...
odin2004 odin2004 12:53 26.04.2009

Mali

Ne znam zasto se domoljubi tipa Domazeta i njegovih prijatelja iz bratstva toliko zgrazavaju nad Dragovim tekstom?

Sve sto je Drago rekao je bilo da mora da budes stvarno veliki moron da bi isao okolo seruckao a onda kad dobijes dandaru vratis se nazad i sa zadovoljstvom polizes.

Gospodin Jeremic nije mesija ili ga ja ne znam kao takvog te da ide okolo i da prica "istinu". On treba da prica ono sto veliki vole da cuju i da time postavi ovu napacenu zemlju u stoje moguce bolji polozaj u medjunarodnoj zajednici.

Skakutanje okolo i pravljenje gluposti ne prilici prvom diplomati zemlje. Makar on bio i najispravniji i samo istinu pricao ako to steti zemlji (a samim tim i meni) on je promasio temu i vreme je da ide da stane pored Stoleta Piksija, tamo moze da siri svoje verovanje i istinu do mile volje.

I ako se Rusija ne buni sto ce BIH punopravno sa njom odlucivati zasto bi se Srbija bunila koja i nema mesto u savetu bezbednosti niti se pa ista pita.

A odgovor na Dragovo pitanje, nekako pitanje Kosova gubi na snazi a kriza jos nije ni pocela treba narodu dati igara ako vec nema hleba.
Wilhelm Tell Wilhelm Tell 13:07 26.04.2009

Re: Mali

odin

gromovnik

i bog vazelina
Domazet Domazet 17:23 26.04.2009

Ma dobro to shto je vazelinko...

Wilhelm Tell
odin

gromovnik

i bog vazelina
...rode se ljudi svakakvi, pa i takvi. I nije jedini ovde. Ono shto mene posebno nervira nije njihovo vazelinstvo vec odsustvo i minimuma logike. Recimo, vecina ovih reinkarnacina Nedica (moguce svi) crkoshe od pljuvanja po istom. I kada neko krene da ih zahebava zbog toga, onda pochnu Domoljupstvo i slichne gluposti.
Domazet Domazet 17:46 26.04.2009

Mali problem...

odin2004

.
.
.
Gospodin Jeremic nije mesija ili ga ja ne znam kao takvog te da ide okolo i da prica "istinu". On treba da prica ono sto veliki vole da cuju i da time postavi ovu napacenu zemlju u stoje moguce bolji polozaj u medjunarodnoj zajednici.

Skakutanje okolo i pravljenje gluposti ne prilici prvom diplomati zemlje. Makar on bio i najispravniji i samo istinu pricao ako to steti zemlji (a samim tim i meni) on je promasio temu i vreme je da ide da stane pored Stoleta Piksija, tamo moze da siri svoje verovanje i istinu do mile volje.
.
.
.
koji ja imam sa bkogerima poput tebe je to shto ne mogu da provalim da li ste vi potpuno intelektualno neposhteni ili jednostavno intelektualmno deficitarni. A nije da vas nema talentovanih u oba pravca. Ali moj problem, moja stvar, u takvim situacijama ja se rukovodim nachelom da je bolje pretpostaviti neshto za shta ne mozhete biti lichno okrivljeni. Pa cu, shodno tome, pretpostaviti da ti jednostavno ne umesh bolje.

Nije strashno to shto se ovaj tvoj tekst cedi od ljigavosti, takav ti valjda pogled na svet, vec to shto je potpuno besmislen. Sasvim je normalno pretpostaviti da ce se BiH u vecini situacija koje se budu raspravljale na Savetu Bezbednosti, a budu se ticale (i) interesa Srbije, postaviti neprijateljaski prema interesima Srbije. Kao prvom choveku srpske diplomatije Jeremicu je duznost da se tome suprostavi. A ima li boljeg nachina odbrane sopstvenih interesa od odbrane logichnim i nachelnim stavom da neko ko nije, po oceni medjunarodne zajednice, sposoban da samostalno odluchuje o sebi ne moze biti sposoban da odluchuje o toj istoj medjunarodnoj zajednici. I ima li boljeg mesta za takav nastup nego pri poseti jednoj (od?) supersila chija je nova administracija itekako svesna problema nastalih zbog kratkovide prevlasti politike gole sile nad logikom, kako globalno tako i lokalno. I, rashclanujuci skliske logicke nebuloze Najdugijih i Najboljih, josh cu da pomislim kako je Jeremic u stvari mnogo dobar ministar inostranih poslova. Eto, recimo, nije hteo da ispadne da je njegovo nachelno istupanje suvishe tvrdo i oficijelno a hteo je da se chuije za njega pa ga je izneo u obliku intervjua...
nemanja_99 nemanja_99 18:42 26.04.2009

Re: Mali problem...

Domazet


Sasvim je normalno pretpostaviti da ce se BiH u vecini situacija koje se budu raspravljale na Savetu Bezbednosti, a budu se ticale (i) interesa Srbije, postaviti neprijateljaski prema interesima Srbije.


Ako je ovo istina (ja ne mislim da jeste, ali vi ocigledno mislite), zar nije svojim nastupom samo dao BiH jos vise razloga da se tako ponasa? Da je recimo rekao, da je ovo velika sansa, ali i velika odgovornost za BiH, ili nesto u tom stilu, time bi razoruzao predstavnike BiH i onemogucio ih da se na SB ponasaju prema Srbiji iz inata ili osvetoljublja. Ovako ih je samo potakao na takve postupke, a priznacete da to nije u interesu Srbije.

Dalje, G. Jeremic bi valjda trebao znati da je jedini protivkandidat za istocnoevropsko mjesto, Poljska, povukla svoju kandidaturu, i cak javno podrzala Bosnu, te da je izbor BiH postao neupitan. Dakle, htio-ne htio, morace da se suoci sa tom realnoscu, i da stoga nema razloga da postavlja glupa pitanja, nego da nastoji da se toj situaciji prilagodi, i da je okrene u svoju korist. Ali, g. Jeremicu je izgleda milije da se pravi pametan nego da radi u interesu svoje drzave.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:48 26.04.2009

Re: Ma dobro to shto je vazelinko...

Domazet
Wilhelm Tell
odin

gromovnik

i bog vazelina
...rode se ljudi svakakvi, pa i takvi. I nije jedini ovde. Ono shto mene posebno nervira nije njihovo vazelinstvo vec odsustvo i minimuma logike. Recimo, vecina ovih reinkarnacina Nedica (moguce svi) crkoshe od pljuvanja po istom. I kada neko krene da ih zahebava zbog toga, onda pochnu Domoljupstvo i slichne gluposti.

Dosta vređanja Brajo...i koga ti uoptšte možeš zajebavati sa takvom pameću...
Čija li si ti reinkarnacija nesretluče cinični...
odin2004 odin2004 18:54 26.04.2009

Re: Mali problem...

Vidim da ste na strazi u zastiti necijih interesa...

A zasto bi se gospodine Domazete BIH postavila neprijateljski prema Srbiji???
Ili vi prejudicirate da je citav svet protiv Srbije?

Pa pre nego i pokazu da su protiv nas daj da mi budemo protiv njih, bar cemo biti prvi.

Jedno je busati se u grudi gospodine Domazete kuci ispod jorgana, ali ako ste mali kao Srbija pa jos nemate zastitnika u svetskoj diplomatiji morate da pazite kako se izrazavate a ne da se provaljujete. Sticanje poena kuci kod ljudi kao sto ste vi davanjem kojekakvih diplomatski ne primerenih izjava u svetu, moze mnogo kostati ovu zemlju kao sto je vec i kosta.

I dok god nasi politicari ne nauce da se ponasaju u rukavicama, ova ce zemlja biti dobra samo takvima kao vi.

Usput da se samo osvrnem na vase razmisljanje malog Perice o novoj americkoj administraciji i svesnosti prevlasti bla, bla, bla... Nova admistracija je nova ali je politika stara, pa ako Vam nije tesko pocetkom sledece godine osvrnite se i razmislite sta se promenilo sa novom administracijom...

Laku noc.
Wilhelm Tell Wilhelm Tell 20:14 26.04.2009

Re: Ma dobro to shto je vazelinko...

Domazet
Wilhelm Tell
odin

gromovnik

i bog vazelina
...rode se ljudi svakakvi, pa i takvi. I nije jedini ovde. Ono shto mene posebno nervira nije njihovo vazelinstvo vec odsustvo i minimuma logike. Recimo, vecina ovih reinkarnacina Nedica (moguce svi) crkoshe od pljuvanja po istom. I kada neko krene da ih zahebava zbog toga, onda pochnu Domoljupstvo i slichne gluposti.


samo opusteno
nedaj da te SKOJ-evci iznerviraju
izgleda da mnogo nerviras Q-fuckin-chedu-7
a mora da zaradi R klasu za juniora

Domazet Domazet 22:04 26.04.2009

He, he...

A zasto bi se gospodine Domazete BIH postavila neprijateljski prema Srbiji???
Ili vi prejudicirate da je citav svet protiv Srbije?
...ne lupaj gluposti. Jes da je BiH povelika al' bash chitav svet. A shto se tiche mog stava da se moze ochekivati neprijateljski stav Bosne po pitanju srpskih interesa pogledaj Cirkov traktat o pesimizmu kao Majci Prevencije na susednom Dragovom blogu...

A shto se tiche mog Mali Perica stava o Obaminoj administraciji, shta da ti kazhem, mozhe trajati najvishe josh tri godine i deset meseci. Ako se pokazhe da je izneverio sve ono shto je obecavao u predizbornoj kampanji jednostavno necu opet glasati za njega. Za sada se, medjutim, dobro drzhi...
Domazet Domazet 22:10 26.04.2009

Bata Drago...

Drago Kovacevic
Domazet
Wilhelm Tell
odin

gromovnik

i bog vazelina
...rode se ljudi svakakvi, pa i takvi. I nije jedini ovde. Ono shto mene posebno nervira nije njihovo vazelinstvo vec odsustvo i minimuma logike. Recimo, vecina ovih reinkarnacina Nedica (moguce svi) crkoshe od pljuvanja po istom. I kada neko krene da ih zahebava zbog toga, onda pochnu Domoljupstvo i slichne gluposti.

Dosta vređanja Brajo...i koga ti uoptšte možeš zajebavati sa takvom pameću...
Čija li si ti reinkarnacija nesretluče cinični...
...ne bih da te previshe nerviram ali moram da primetim da je tebi u interesu da je moj IQ shto veci. Mislim, chisto da imash bar nekakvo opravdanje.
odin2004 odin2004 04:07 27.04.2009

Re: He, he...

Domazet
A zasto bi se gospodine Domazete BIH postavila neprijateljski prema Srbiji???
Ili vi prejudicirate da je citav svet protiv Srbije?
...ne lupaj gluposti. Jes da je BiH povelika al' bash chitav svet. A shto se tiche mog stava da se moze ochekivati neprijateljski stav Bosne po pitanju srpskih interesa pogledaj Cirkov traktat o pesimizmu kao Majci Prevencije na susednom Dragovom blogu...

A shto se tiche mog Mali Perica stava o Obaminoj administraciji, shta da ti kazhem, mozhe trajati najvishe josh tri godine i deset meseci. Ako se pokazhe da je izneverio sve ono shto je obecavao u predizbornoj kampanji jednostavno necu opet glasati za njega. Za sada se, medjutim, dobro drzhi...


Ne secam se da sam Vam i jednom rekao da ne lupate glupasti iako se ne slazem sa vasim misljenjem a pogotovo retorikom. Ali to odslikava vas intelekt i nacin kako se obracunavate sa neistomisljenicima.

Koliko je meni poznato srbi su konstitutivni narod u BIH pa ne vidim kako to po difoltu ocekujete neprijateljski stav Bosne ili samo da komsiji crkne krava...

No sve mi je bilo jasno posle jedne vase recenice: "Ako se pokazhe da je izneverio sve ono shto je obecavao u predizbornoj kampanji jednostavno necu opet glasati za njega."[i][/i]

Predlozio bih Vam da nas malo ostavite na miru da kukamo na naseg ministra a Vi uticite na vaseg i brinite sta se dogadja sa Meksikom.
Domazet Domazet 04:30 27.04.2009

Re: He, he...

odin2004
Domazet
A zasto bi se gospodine Domazete BIH postavila neprijateljski prema Srbiji???
Ili vi prejudicirate da je citav svet protiv Srbije?
...ne lupaj gluposti. Jes da je BiH povelika al' bash chitav svet. A shto se tiche mog stava da se moze ochekivati neprijateljski stav Bosne po pitanju srpskih interesa pogledaj Cirkov traktat o pesimizmu kao Majci Prevencije na susednom Dragovom blogu...

A shto se tiche mog Mali Perica stava o Obaminoj administraciji, shta da ti kazhem, mozhe trajati najvishe josh tri godine i deset meseci. Ako se pokazhe da je izneverio sve ono shto je obecavao u predizbornoj kampanji jednostavno necu opet glasati za njega. Za sada se, medjutim, dobro drzhi...


Ne secam se da sam Vam i jednom rekao da ne lupate glupasti iako se ne slazem sa vasim misljenjem a pogotovo retorikom. Ali to odslikava vas intelekt i nacin kako se obracunavate sa neistomisljenicima.

Koliko je meni poznato srbi su konstitutivni narod u BIH pa ne vidim kako to po difoltu ocekujete neprijateljski stav Bosne ili samo da komsiji crkne krava...

No sve mi je bilo jasno posle jedne vase recenice: "Ako se pokazhe da je izneverio sve ono shto je obecavao u predizbornoj kampanji jednostavno necu opet glasati za njega."

Predlozio bih Vam da nas malo ostavite na miru da kukamo na naseg ministra a Vi uticite na vaseg i brinite sta se dogadja sa Meksikom.
A shta kazhesh onda na to da ja tebe zamolim da ti prestanesh da shirish naokolo lazhi o tome kako moji ministri nisu spremni da se suoche sa istinom? Je li Mali Perice...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana