Otvoreno pismo Žanke Stojanović ministru Šutanovcu

Jelena Milić RSS / 28.04.2009. u 14:41

Otvoreno pismo ministru odbrane Draganu Šutanovcu,

objavljeno u Danasu

Autor: U ime porodica, Žanka Stojanović, učiteljica u penzij

Napomena autora bloga: U danasnjoj emisiji "Stanje nacije" na B92 koja pocinje u 16:30 gostuje Žanka Stojanovic

Niste održali javno obećanje

 

Poštovani ministre Šutanovac,

Septembra 2007, nakon sastanka sa porodicama žrtava bombardovanja Televizije Srbije, obećali ste da ćete „učiniti sve što je potrebno“ da pomognete „otkrivanju pune istine o pogibiji 16 radnika RTS-a“, jer je Vaše ministarstvo zaključilo kako je najbolje da se „čitav sudski postupak“ u vezi s tim zločinom „obnovi“, u svetlu novih dokaza.

Danas, dve godine nakon tog obećanja, i nakon vaše izjave od subote, 25. aprila, jasno je da Vi zapravo činite isto što i Vaši prethodnici - dajete uglavnom prazna obećanja kako biste došli do vremena da i dalje ne činite ništa.

Vaša tvrdnja da je Ministarstvo odbrane „još 2007.“ stavilo na svoj sajt „sva relevantna dokumenta“ o slučaju RTS nije istinita: sve dokumente o RTS-u koje je ikada i igde objavilo, Ministarstvo odbrane dobilo je od porodica žrtava, a sve ono što porodice nisu same publikovale ili dale tom istom ministarstvu, Vi tvrdite da ne postoji.

Otuda vrlo neozbiljno deluje Vaša tvrdnja kako ćete preduzeti „sve potrebne korake“ da te iste dokumente (koje ste dobili od porodica) prosledite sudu.

Vaše službe i Vi, dakle, niste učinili ništa da održite svoje javno obećanje iz septembra 2007, ali kada se sa svojim svedočenjem pojavio potpukovnik Đorović, potvrdivši osnovanost sumnji o namernom žrtvovanju radnika RTS-a, Vi, umesto da pozdravite hrabri gest potpukovnika Đorovića i date mu moralnu podršku u ime ministarstva na čijem ste čelu, Vi se obraćate javnosti i samom potpukovniku sa saopštenjem koje predstavlja tek blago prikriveni vid pretnje tom istom časnom svedoku.

Poštovani ministre! Vi uopšte ne možete da negirate postojanje transkripata presretnutih razgovora, jer ste sami na sajtu Ministarstva 2007. objavili dokument koji postojanje tih transkripata potvrđuje!

Rečje o dokumentu zavedenom pod brojem 1114-2/2001, u kojem Sekretarijat Ministarstva odbrane naređuje organima bezbednosti da mu podnesu izveštaje o slučaju RTS, dakle upravo iste one izveštaje o čijem postojanju svedoči potpukovnik Đorović.

Čak i da prihvatimo Vašu tvrdnju da ti transkripti ne postoje, recimo zato što ih je neko u Vašem ministarstvu uništio ili sklonio, a Vi lično, kao ministar, iz nekog razloga to ne možete da priznate, Vi svejedno raspolažete mnogobrojnim drugim dokazima da su radnici RTS-a žrtvovani uz pomoćvojnog vrha.

Po odluci Savezne vlade od 1. jula 1994. (Službeni list broj 54, tačka 5), Televizija Srbije proglašena je za veliki tehnički sistem od interesa za odbranu zemlje, i kao takva, u ratnim uslovima, bila je pod ingerencijom Ministarstva odbrane, tačnije Sektora za civilnu odbranu. Za nadzor sprovođenja naređene mere savezne vlade o izvršenju Plana odbrane zemlje i obaveznog izmeštanja Televizije na rezervno mesto rada bio je nadležan službenik Ministarstva pukovnik Petar Pajčin. Taj službenik 2002. lažno je svedočio pred sudom, u korist kasnije osuđenog Dragoljuba Milanovića.

Šta Vas je sprečilo da evo većdve godine ne pokrenete pitanje odgovornosti pukovnika Pajčina za pogibiju šesnaestoro radnika RTS-a?

Ministarstvo odbrane nesumnjivo poseduje, ili bi moralo da poseduje, dnevne izveštaje oficira u Ratnoj sali o okolnostima uništavanja objekata RTS-a, zatim procene Generalštaba i samog Ministarstva za Vrhovni savet odbrane o stupnju ugroženosti tih istih objekata nakon najave NATO da Televiziju smatra legitimnim ciljem.

Portparol Ministarstva odbrane, pukovnik Zoran Puhač, aprila 2007. pismom je obavestio porodice žrtava da su Vojska i Ministarstvo tokom rata „najvišim državnim organima ukazivali na verovatnoću... proširenja liste ciljeva... na objekte važnih republičkih institucija i komunikacijskih objekata“. Gde su ti izveštaji, ti potencijalni dokazi?

Isto tvrdi i bivši šef Vojno-bezbednosne agencije, pukovnik Momir Stojanović: „Državni i vojni vrh tačno su znali šta će i kada biti gađano, jer smo ih o tome pravovremeno obaveštavali“ (u intervjuu Nedeljnom telegrafu 31. decembra 2003.)

Javnost Srbije, g. ministre, nema više nikakvog razloga da nelustriranom i nereformisanom Ministarstvu odbrane veruje na golu reč, pogotovu onda kad mu to isto ministarstvo većgodinama servira očigledne neistine.



Komentari (144)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelena Milić Jelena Milić 07:13 30.04.2009

to jean

hvala vam na javljanju. puno.

ovo, ovakvi postovi, je ono kako ja zamisljam korisnost i ulogu bloga

ja se nadam da cemo nakon procene ne samo ovog slucaja vec i topcidera, leskovca i dragise misovic, koju smo narucili od ugleednog HR advokata, i koju cemo u maju objaviti biti u mogucnosti da svim porodicama u RUC obezbedimo sretstva za pravnu pomoc, strucnu u njihovim nastojanjima da saznaju istinu i da se svi odgovorne privedu pravdi

ja sam porodicama kao gradajnin, kao roditelj, i kao aktivista beskrajno zajvalna na upornosti, jer oni ne pokusavaju samo sebe radi da dodju do istina, te istine znace svima nama, da se takve stvari ne bi nikad vise ponovile.

za to su potrebna sistemska resenja.

jelena milic
Jelena Milić Jelena Milić 07:14 30.04.2009

Re: How very convenient...

U svakom sluchaju pretpostavljam da bi bilo neoprezno reci da tvoj post protivurechi onome shto je, recimo, pisao Zoran Janić.


ako sam dobor razumela, janjic pise svoja saznanja, i trazi od odgovornih da ispitiaju navode etc, on bar pise i drzi temu otovrenom, a kao rezultat toga, dodju i ovakvi postovi koji mozda mogu da pomognu

zar nje to cilj?
zanka zanka 07:36 30.04.2009

Re: dodatni komentar

Dragi gospodine,

Veliko hvala na ovoj potvrdi za nasu desetogodisnju tvrdnju.

Ova recenica : Ali,unutra ima ljudi "?!,mesecima je kolala Beogradom.Znaci ima jos ljudi koji za ovo znaju.Koliko se secam da je ta prica isla iz raketnih jedinica koje je Ministarstvo odbrane slalo na odredista oko Beograda ,da se bore sa silom koja je nedostizna.Ti momci i danas mirno ne spavaju,postali su psihijatriski bolesnici.Znam ih nekoliko.

Jos jednom hvala!

Majka za sve koji su bili zrtve sumanutog Milosevicevog rata i njegovih generala,koji se i dalje kriju iza svojih epoleta.

ZANKA STOJANOVIC
lakipingvin lakipingvin 13:04 30.04.2009

Re: dodatni komentar

jean.marseiile

u Marsailleu isto tako kazu "when the hostess is handsome the wine is good" lep trik za verodostojnost onoga sto pisete ali vise od entropy ja nevidim ni u prvoj a ni u drugoj tacci ,a za ove jadne zene samo jos vecu bol... sto bi Rick u Kazablanci reko "i wouldnt bring past if i were you is full of salesmanship"Kada ce ovde ljudi vec jednom prestati sa spoofingom o tome ko je sta reko i poceti kao Ms.Milic scan pa na blog...optuzivati ljude koji su se branili za sve i svasta je bestidno branitelji su tada bili Nebojsa u RTS -u(ubijen u NATO bombardovanju) ali i Dragana na Kosovu(zverski mucena i ubijena od Ramusha) ...niko u srbiji nije izmislio rec "unrestricted warfare" vec ta gamad koja kada je shvatila da nema nazad ubedila i evropljane i sad Lazanski zbog raybanki i Sutanovac treba da placaju racun..naravno sve to koristeci ljude koji u svojim srcima nemaju nista drugo negoli bol i dobrotu(Zanka,Jelena MsMilic ili kako se sad vec zove)..od 90 tih je NATO a pre svega americka vojska presla sa platform centric warfare na network centric warfare..dali su bili perfektni??? naravno da ne greske u irackom ratu samo potvrdjuju...najveci sistemski dobitnici u svemu ovome su bili ne mi ne Nato vec kinezi i rusi koji su tadasnjim dobrim analizama doveli do ovog danasnjeg loodila sa brojem raptora i uselless sistemima kome prodati a kome ne...organizam koji se sam sa sobom bori je osudjen na propast...namere lazanskog jelene dorovica ili sutka zaista nevidim kao necasne ali sa ovako potpaljivackim komentarima mi daje utisak kao u onoj arabskoj poslovici...We say "its bull" he says"Milk it" is another way of saying "dont confuse me with THE FACTS"
AlexDunja AlexDunja 13:39 30.04.2009

Re: How very convenient...

Jelena Milić
U svakom sluchaju pretpostavljam da bi bilo neoprezno reci da tvoj post protivurechi onome shto je, recimo, pisao Zoran Janić.


ako sam dobor razumela, janjic pise svoja saznanja, i trazi od odgovornih da ispitiaju navode etc, on bar pise i drzi temu otovrenom, a kao rezultat toga, dodju i ovakvi postovi koji mozda mogu da pomognu

zar nje to cilj?

jelena,
kad vec odgovaras domazetu,
mislim da je, pored toga sto si rekla i sto je ocigledno,
vazno i naglasiti da zapravo nikakvih protivurecnosti nema.
to je samo domazetov spin...
a evo sta zokster kaze o tome:

Ni jedna cinjenica koju navodi bloger jean.marseiile NE PROTIVURECI onome sto sam ikad igde pod svojim imenom napisao ili javno izgovorio o zlocinu u Aberdarevoj. Naprotiv, bloger jean.marseiile POTVRDJUJE ono sto je vec izneto u knjizi “Tisina u Aberdarevoj”, gde takodje stoji, kao sto jean.marseiile izričito tvrdi, da je “U Vojsci Jugoslavije bila cinjenica da su njeni pripadnici uspevali da presrecu i desifruju komunikacije izmedju vazduhoplova angazovanih u borbenim misijama nad Jugoslavijom i svih ostalih ucesnika u tom procesu (radarske stanice u vazduhu, baze, itd.).”

Takodje je u punoj saglasnosti sa navodima iz moje knjige i sledeca tvrdnja blogera jean.marseiile:

“Rec je o avionima AV-8B (americka verzija britanskog tipa "herijer" - o cemu je bilo reci na drugom blogu) koji su akciju napada na zgradu u Aberdarevoj izveli u paru jer se bombardovalo oruzjem koje je zahtevalo "markiranje" cilja od strane jednog aviona i lansiranje projektila od strane drugog.”

Nedavni kriticki osvrt na lažljivi tekst lažljivog Lažanjskog u Politici nastao je upravo iz potrebe da se pobije navodna ekspertiza Lažanjskog kako avion koji je ispustio projektil na RTS nije bio u vazdušnom prostoru Srbije u trenutku napada i čija je komunikacija sa bazom, dosledno tome, bila skremblovana, tj. zaštićena, iz čega, naravno, dalje sledi da transkripti razgovora pilota, koje porodice traže od Ministarstva odbrane, zapravo i ne postoje.

U Tisini u Aberdarevoj se navodi SUDSKO SVEDOCENJE Andrije Tadica, bezbednjaka sa RTS koji je zavrsio Vojnu akademiju i Generalstabnu skolu, koji tvrdi da je, zbog hirurške preciznosti pogotka, njegova pretpostavka da je avion koji je izvršio napad tipa herijer.

Sta tvrdi bloger jean.marseiile, pozivajući se na tekst izvesnog analitičara ciji je tekst svojevremeno čitao?

Bloger jean.marseiile tvrdi da je pomenuti analitičar kazao kako je reč o “avionima AV-8B (americka verzija britanskog tipa "herijer" – dakle, nije engleski herijer, nego AV-8B, koji je americka VERZIJA HERIJERA.

U cemu je onda “protivurečnost” između onoga što piše bloger jean.marseiile I onoga što pišem u knjizi? Nikakva, jer nikave protivurecnosti i nema.

JJ Beba JJ Beba 13:41 30.04.2009

Re: dodatni komentar

lakipingvin
jean.marseiile

u Marsailleu isto tako kazu "when the hostess is handsome the wine is good" lep trik za verodostojnost onoga sto pisete ali vise od entropy ja nevidim ni u prvoj a ni u drugoj tacci ,a za ove jadne zene samo jos vecu bol... sto bi Rick u Kazablanci reko "i wouldnt bring past if i were you is full of salesmanship"Kada ce ovde ljudi vec jednom prestati sa spoofingom o tome ko je sta reko i poceti kao Ms.Milic scan pa na blog...optuzivati ljude koji su se branili za sve i svasta je bestidno branitelji su tada bili Nebojsa u RTS -u(ubijen u NATO bombardovanju) ali i Dragana na Kosovu(zverski mucena i ubijena od Ramusha) ...niko u srbiji nije izmislio rec "unrestricted warfare" vec ta gamad koja kada je shvatila da nema nazad ubedila i evropljane i sad Lazanski zbog raybanki i Sutanovac treba da placaju racun..naravno sve to koristeci ljude koji u svojim srcima nemaju nista drugo negoli bol i dobrotu(Zanka,Jelena MsMilic ili kako se sad vec zove)..od 90 tih je NATO a pre svega americka vojska presla sa platform centric warfare na network centric warfare..dali su bili perfektni??? naravno da ne greske u irackom ratu samo potvrdjuju...najveci sistemski dobitnici u svemu ovome su bili ne mi ne Nato vec kinezi i rusi koji su tadasnjim dobrim analizama doveli do ovog danasnjeg loodila sa brojem raptora i uselless sistemima kome prodati a kome ne...organizam koji se sam sa sobom bori je osudjen na propast...namere lazanskog jelene dorovica ili sutka zaista nevidim kao necasne ali sa ovako potpaljivackim komentarima mi daje utisak kao u onoj arabskoj poslovici...We say "its bull" he says"Milk it" is another way of saying "dont confuse me with THE FACTS"


A bag full of šit što reče Čak Noris i razbi mensonu nos
adam weisphaut adam weisphaut 16:46 30.04.2009

Re: How very convenient...

U cemu je onda “protivurečnost” između onoga što piše bloger jean.marseiile I onoga što pišem u knjizi? Nikakva, jer nikave protivurecnosti i nema.

Do one u glavi Domayeta.
Domazet Domazet 21:00 30.04.2009

Znachi, NATO je znao!

Prema tadasnjim navodima ovog poznavaoca (unapred se izvinjavam sto ne pominjem njegovo ime jer smatram da to ne bi bilo pristojno prema nekom ko mozda ne prati ovu raspravu, ali i zbog onih koji je "prate" na toj komunikaciji je navodno cak bilo zabelezeno i to da je jedan iz tog para, markirajuci cilj - zgradu RTS, zapanjeno rekao otprilike sledece reci: "Ali, unutra ima ljudi"?!
Nisam bash siguran da bi, samo da si za trenutak razmislila o tome shta u citiranom zapravo pishe, bila toliko zadovoljna postom. Ukoliko je ovo shto je napisano tachno to samo znachi da je NATO znao da je zgrada bila puna ljudi i ipak nije odustao od toga da je unishti. Nije potrebno biti expert za vazduhoplovne borbene tehnike (a ni bilo koje druge) da bi se ukapiralo da markiranje cilja dollazi PRE pogadjanja cilja. Dakle, citirano tvrdi da su pre pre nego shto je cilj pogodjen, oba pilota bila svesna da je zgrada puna ljudi. Kako je za pretpostaviti da je pored srpske strane ovu komunikaciju pratio i NATO onda nema sumnje da su i odgovornui u NATOu bili apsolutno sigurni da ce unishtenje zgrade RTSa dovesti i do pogibije ljudi u njoj. I nisu nishta preduzeli da to spreche. Kao shto svi znamo nije doshlo ni do kakvog Abort Mission! naredjenja.

Pa ako si uverena da je gorecitirano verodostojno onda moram da te pitam kako se osecash u ulozi jednog od glavnih advokata pristupanju NATOu sada kada znash da je to vojni savez koji je sasvim mirno i potpuno svesno zhrtvuje civile zarad svojih trenutnih ratnih ciljeva. Ili da ti prevedem na JJ Bebin jezik, kako se osecash u ulozi revnosnog advokata organizacije koja je spremna da beskrupulozno i zverski pobije nevine ljude zarad postizanja sulude propagandne pobede. Mozhesh li da spavash mirno?

Fore the record, ja ne mislim da je citat verodostojan. Daleko sam spremniji da poverujem da se radi o neveshto sklepanom Pismu Podrshke. I po stilu i po naivnosti i po nepromishljenosti suvishe podseca na mesijanstvo i diletantizam koji su postali zashtitni znak Drugih i Boljih na ovom Blogu...
Domazet Domazet 21:24 30.04.2009

Dakle ovo je stvarno neverovatno...

...pa ovde se radi o gomili potpunih paranoika. Moja opaska koja nije bila nishta drugodo zahebancija na Carlittov rachun, za one kojima se mora crtati u zahebanciji sam insinuirao da je JeanM Janjicevo umetnichko ime na blogu i da sam sebi, poput Carlitta, pruza Nezavisnu Podrshku, Zokster/Janjic daje oficijelne demantije i dokazuje svoju Pravovernost? Kome? A dokaze drugi Pravoverni onda vredno pronose diljem nam Drfugog i Boljeg internetskog prostora. Da nije tragichno bilo bi presmeshno.

A najsmeshnije je shto cela bulumenta Isteritelja Pravde uopshte ne vidi da, ako je citat tachan i transkript postoji, onda to pokazuje nedvojbeno samo jedno. A to je da dokument ukazuje na direktnu krivicu NATOa. Od trenutka markiranja cilja pa do njegovog pogadjanja bilo je vremena da se obustavi ispaljivanje projektila ako nije navodjen (ili je bio IC navodjen) ili da se projektil skrene sa cilja ako je bio nekako drugachije navodjen. A nije bilo vremena da se naredi evakuacija objekta. Dakle, ako i postoji takav transkript onda je sasvim moguce da ga vlasti kriju da ne bi potpuno embarrass NATO, mogu da mislim kako bi sada odjeknula vest da je alijansa gadjala objekat sa punim saznanjem da u njemu ima civila. Tako da bi stvarno bilo tragikomichno da ih na to teraju naveci pobornici NATO alijanse. Mogao bi neko da kaze da oni to rade makijavelistichki, znaju da vlasti to jednostavno ne mogu da urade pa ih zato namerno pritiskaju. Ja kazem ma kakvi, jednostavno su nedovoljno pametni za tako neshto. Radi se o meshavini mesijanstva i diletantizma koja je identichna onoj koja ih je (jesenas?) gurnula u uterivanje Americhke ambasade u lazh.
vvendi vvendi 21:27 30.04.2009

Re: Dakle ovo je stvarno neverovatno...

zev.
vvendi vvendi 21:31 30.04.2009

Re: How very convenient...

blago onima koji ozbiljno dozivljavaju ovog tipa domazeta pa im se jos i mora objasnjavati...
vvendi vvendi 21:35 30.04.2009

Re: How very convenient...

AlexDunja

jelena, kad vec odgovaras domazetu, mislim da je, pored toga sto si rekla i sto je ocigledno,vazno i naglasiti da zapravo nikakvih protivurecnosti nema..

fakat, jelena, zasto odgovaras kad tip pise same nebuloze?
Domazet Domazet 22:01 30.04.2009

Vidim, organizuje se...

vvendi
AlexDunja

jelena, kad vec odgovaras domazetu, mislim da je, pored toga sto si rekla i sto je ocigledno,vazno i naglasiti da zapravo nikakvih protivurecnosti nema..

fakat, jelena, zasto odgovaras kad tip pise same nebuloze?
...omladinska radna akcija. Ako, ako, samo napred omladino...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:26 01.05.2009

Re: Dakle ovo je stvarno neverovatno...

Domazet
Radi se o meshavini mesijanstva i
diletantizma koja je identichna onoj koja ih je (jesenas?) gurnula u
uterivanje Americhke ambasade u lazh.

Logicno - ambasada tvoje zemlje nikad ne bi lagala, zar ne?

Ali bi ti o svojoj zemlji, sa druge strane, uvek rado lagao, zar ne?
Domazet Domazet 00:56 01.05.2009

Evo ga josh jedan...

Milan M. Ćirković
Domazet
Radi se o meshavini mesijanstva i
diletantizma koja je identichna onoj koja ih je (jesenas?) gurnula u
uterivanje Americhke ambasade u lazh.

Logicno - ambasada tvoje zemlje nikad ne bi lagala, zar ne?

Ali bi ti o svojoj zemlji, sa druge strane, uvek rado lagao, zar ne?
...od onih koji insistiraju da je americhka ambasada lagala? A drzhe ga za pametnijeg medju njima!?

A sazd oko laganja, kazu istaknuti si naucni radnik, nece ti biti teshko, daj neku referencu na moje laganje o Americi. Da ne ispadne sada da je to shto te zahebavam i izludjujem za tebe dovoljan razlog ne samo da prolupash vec i da postanesh otvoreni lazhov.


palilula92 palilula92 02:10 01.05.2009

Re: How very convenient...

fakat, jelena, zasto odgovaras kad tip pise same nebuloze?


ja davno prestala, ignorisem
JJ Beba JJ Beba 12:36 01.05.2009

Re: How very convenient...

palilula92
fakat, jelena, zasto odgovaras kad tip pise same nebuloze?


ja davno prestala, ignorisem


na nebuloze mora da se reaguje inače bi samo nebuloze bile vidljive na ovom blogu
Domazet Domazet 14:09 01.05.2009

Nemoj tako...

JJ Beba
palilula92
fakat, jelena, zasto odgovaras kad tip pise same nebuloze?


ja davno prestala, ignorisem


na nebuloze mora da se reaguje inače bi samo nebuloze bile vidljive na ovom blogu
...J.J. Bebo, kao da nashem Jeanu nije vec dovoljna opshta osuda (NajDrugijih i NajBoljih) njegovih insinuacija da je NATO, iako je znao da u zgradi RTSa ima ljudi, gadjao i pogodio tu zgradu. Je l' tako Bebo?
palilula92 palilula92 14:13 01.05.2009

Re: Nemoj tako...

razgovoru nikad kraja................
ko u klin, ko u plocu
JJ Beba JJ Beba 14:28 01.05.2009

Re: Nemoj tako...

.J.J. Bebo, kao da nashem Jeanu nije vec dovoljna opshta osuda (NajDrugijih i NajBoljih) njegovih insinuacija da je NATO, iako je znao da u zgradi RTSa ima ljudi, gadjao i pogodio tu zgradu. Je l' tako Bebo?

domazete dosadan si bre više.
na ovom blogu je bilo takvih lupendranja, uvreda žrtvi, uvreda porodica poginulih da nije normalno i da se na njih nije reagovalo samo bi ta lupendranja ostala.
A što se tebe tiče, ti si se proslavio spinovanjem

Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 14:31 01.05.2009

Re: Evo ga josh jedan...

Domazet

A sazd oko laganja, kazu istaknuti si naucni radnik, nece ti biti
teshko, daj neku referencu na moje laganje o Americi.

Hahaha, pa ti mozes nekog da izludis samo u svojim snovima - ti si uvek dobrodosao kao comic relief, a i dobar pedagoski primer kuda vodi pravoslavna teska voda. A lagao si kud si zinuo,drugim recima ti si otvoreni lazov postao jos jako davno, samo sto su te tvoje lazi takve da na prvi pogled krivicu prebacuju na drugu stranu. Recimo kad si napisao u debati sa Stosicem i Adamom W da je tvoja zemlja ostavila "masovne grobnice sirom Latinske Amerike", izgleda nisi shvatio da takvu tesku tvrdnju treba vrlo precizno dokazati i potkrepiti, nego si pretpostavio da to valjda druga strana mora da opovrgava. Ovako kako si ti rekao (pausalno i toboze duhovito kao i obicno), to je kleveta. Dalje, kad si napisao da su SAD najveci emiter gasova staklene baste i krsilac protokola iz Kjota lagao si, jer je to vec izvesno vreme (od 2006, nije bas ni tako kratko) Kina. (Tu si otisao i korak dalje u bezobrazluku, implicirajuci da su borci protiv globalnog zagrevanja najcesce upravo placenici tvoje vlade, ali da ne ulazimo sad u to.) Dakle, direktna laz na stetu svoje zemlje. Kod Zeljke Buturovic na blogu si napisao da je uobicajeno da foster parents kojima drzava (americka, naravno) dodeljuje decu seksualno zlostavljaju istu - sto je zaista monstruozno, posebno sto nisi naveo nikakve potvrde i numericke podatke u kojem broju slucajeva se to desava i na osnovu cega gradis slucaj odgovornosti svoje drzave za to. Itd. isl. Kad bi se analiziralo ozbiljnije tvoje blogovsko (ne)delo, naslo bi se jos mnostvo takvih primera. Naravno, kao sto rece onaj legendarni sepsa poslanik, mi "i zelimo da se i dalje smejemo", tako da samo napred, pisi ti i dalje (samo dok uredno placas porez i izlazis na izbore u svojoj zemlji), sa nestrpljenjem cekamo svaki novi epski ciklus gluposti.

(A kad smo vec kod toga, sta ono bi sa svojevremeno najavljenom tvojom saradnjom sa Ministarstvom nauke u tebi doduse stranoj zemlji Srbiji? Ja se bas iskreno ponadao nekom transferu znanja i tehnologije iz tvoje zemlje u nasu. Jel to vazilo samo za vreme koshtunoidne vlasti - znaci one koja je slala onakve sramne poruke ka tvojoj zemlji - ili sta?)
Domazet Domazet 16:45 01.05.2009

Zamisli molim te...

JJ Beba
.J.J. Bebo, kao da nashem Jeanu nije vec dovoljna opshta osuda (NajDrugijih i NajBoljih) njegovih insinuacija da je NATO, iako je znao da u zgradi RTSa ima ljudi, gadjao i pogodio tu zgradu. Je l' tako Bebo?

domazete dosadan si bre više.
na ovom blogu je bilo takvih lupendranja, uvreda žrtvi, uvreda porodica poginulih da nije normalno i da se na njih nije reagovalo samo bi ta lupendranja ostala.
A što se tebe tiče, ti si se proslavio spinovanjem
...koji sam ja spiner. Ja mislim da su zaslepljenost i diletantizam Branitelja zrtava i njihovih porodica najveca uvreda i za zhrtve i za njihove porodice. I na ovom threadu i uopshte na chitavom Blogu. Mislim stvarno...
Domazet Domazet 17:32 01.05.2009

Molim te mi reci da li sam u pravu...

Milan M. Ćirković
cesto krajnje nepatriotski blateci i vredjajuci svoju domovinu, USA, na najodvratniji moguci nacin
...ti ovo mora da mislish na moj veoma, veoma kritichan stav prema istoriji odnosa USofA prema Juznoj Americi u XX veku. Pochevshi od Herstovih privatnih ratova (dobro, XIX vek), preko United Fruit i banana republika, preko Haitija, Dominikanske Republike, El Salvadora, Gvatemale, Hondurasa, Nikaragve, Paname pa do Paragvaja, Brazila, Bolivie, Argentine i Chilea. Boze stvarno kako mogu da budem toliko odvratan. Ti, sa druge strane, sasvim sam siguran, si odushevljen svim ovim akcijicama za primer. I kjad smo vec kmod toga, daj mi kazi, molim te, za koga imash vishe simpatija, El Jefea ili Papa Doca?

A mozda mislish na to shto sam pune dve (tri?) optruzivao USAofA (bash celu drzhavu, nikako Bushovu administraciju) za to da su na celu krshilaca Kyoto protokola a USofA su bili tek na drugom mestu emitera greenhouse gases. Pri tome sam krajnje pokvareno odbio da recimo svedem kolichinu emitovanih gasova na glavu stanovnika shto bi dalo sasvim drugachiju sliku.

Da ne govorim o tome gde sam insistirao da je ne samo uobichajena vec i svakodnevna praksa da foster parents zlostavljaju decu o kojoj se brinu, sve na zahtev americhkih vlasti. To je bilo bash onako gadno.

Ili si mozda mislio nas ve to zajedno?

Bilo kako bilo, odlichno je shto si obecao da ces da nastavish da me raskrinkavash kao i do sada, sve sa direktnim linkovima na moja zlodela, da ne bi slucajno zli jezici pomislili da ti kreativno obradjujesh ono shto ja kazem.

Nego imam jednu molbu za tebe. Da li bi mogao da pitash Moderatora kako da ti kazhem da si zevzek i pompezni pajac a da ne prekrshim pravila bloga i uvredim te. Znash, ne bih hteo da te povredim a imam utisak da si dosta osetljiv chovek. A sa druge strane osecam se obaveznim prema onom Truth in Media...
Domazet Domazet 17:54 01.05.2009

Koji sam ja zlochinac...

(A kad smo vec kod toga, sta ono bi sa svojevremeno najavljenom tvojom saradnjom sa Ministarstvom nauke u tebi doduse stranoj zemlji Srbiji? Ja se bas iskreno ponadao nekom transferu znanja i tehnologije iz tvoje zemlje u nasu. Jel to vazilo samo za vreme koshtunoidne vlasti - znaci one koja je slala onakve sramne poruke ka tvojoj zemlji - ili sta?)
...ne mogu vishe da popamtim sve svoje zlochine. Shta ti je sad ovo?
JJ Beba JJ Beba 18:34 01.05.2009

Re: Zamisli molim te...

Domazet
JJ Beba
.J.J. Bebo, kao da nashem Jeanu nije vec dovoljna opshta osuda (NajDrugijih i NajBoljih) njegovih insinuacija da je NATO, iako je znao da u zgradi RTSa ima ljudi, gadjao i pogodio tu zgradu. Je l' tako Bebo?

domazete dosadan si bre više.
na ovom blogu je bilo takvih lupendranja, uvreda žrtvi, uvreda porodica poginulih da nije normalno i da se na njih nije reagovalo samo bi ta lupendranja ostala.
A što se tebe tiče, ti si se proslavio spinovanjem
...koji sam ja spiner. Ja mislim da su zaslepljenost i diletantizam Branitelja zrtava i njihovih porodica najveca uvreda i za zhrtve i za njihove porodice. I na ovom threadu i uopshte na chitavom Blogu. Mislim stvarno...

ne znamo se od juče
oduvek razvodnjavaš blogove koje govore o ratnim i državnim zločinima, spinuješ ih, zaglupljuješ, mrsiš...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 18:53 01.05.2009

Re: Molim te mi reci da li sam u pravu...

Ohoho, neko se bas iznervirao. Ccccc, steta, taman sam hteo da dodjem do treshanja, sad ce njihovo vreme, pa rekoh, da pocnemo dok su jos zelene...
Domazet
... daj mi kazi, molim
te, za koga imash vishe simpatija, El Jefea ili Papa Doca?

Lako je tebi da pricas o njima kad su nisi bili tvoji sugradjani. A svojevremeno si izrazio zadovoljstvo sto mladi Fidel Kastro u vreme kad je bio talentovan student i igrac bejzbola nije posao tvojim stopama i uzeo USA drzavljanstvo - ko zna dokle bi dogurao kao tvoj sugradjanin...

A sto se tice retorickih pitanja ti si onomad sam izjavio da ti je porodica Kim ipak bliza od Pola Pota, tako da svakom svoje.

Domazet

A mozda mislish na to shto sam pune dve (tri?) optruzivao USAofA (bash
celu drzhavu, nikako Bushovu administraciju) za to da su na celu
krshilaca Kyoto protokola a USofA su bili tek na drugom mestu emitera
greenhouse gases. Pri tome sam krajnje pokvareno odbio da recimo svedem
kolichinu emitovanih gasova na glavu stanovnika shto bi dalo sasvim
drugachiju sliku.

Ehehe, ovo je najsmesnije, posebno sto po glavi stanovnika USA padaju ispod desetog mesta na listi... Znam, tesko ti je da poverujes u neku dobru vest o svojoj zemlji, ali sta ces, i to se ponekad mora. Zamisli kako je meni samo kad saznam da je mrka izgradio neki put izmedju dva sela u Srbiji...

Domazet

Nego imam jednu molbu za tebe. Da li bi mogao da pitash Moderatora kako
da ti kazhem da si zevzek i pompezni pajac a da ne prekrshim pravila
bloga i uvredim te. Znash, ne bih hteo da te povredim a imam utisak da
si dosta osetljiv chovek. A sa druge strane osecam se obaveznim prema
onom Truth in Media...

Vidi, probaj kroz knjizevnost. Ja sam te jos odavno uporedio sa naslovom jednog romana tebi omrazenog ruskog pisca Fjodora Mihajlovicha - a nije u pitanju ni "Decko" ni "Dvojnik" ni "Kockar", a ponajmanje "Braca Karamazovi" (ti nisi neka braca koja ovde na blogu pisu zajedno, jel tako? mada razumem da vas cesto ima vise, mislim u glavi)...
Domazet Domazet 19:03 01.05.2009

Dobro je Baby...

JJ Beba
Domazet
JJ Beba
.J.J. Bebo, kao da nashem Jeanu nije vec dovoljna opshta osuda (NajDrugijih i NajBoljih) njegovih insinuacija da je NATO, iako je znao da u zgradi RTSa ima ljudi, gadjao i pogodio tu zgradu. Je l' tako Bebo?

domazete dosadan si bre više.
na ovom blogu je bilo takvih lupendranja, uvreda žrtvi, uvreda porodica poginulih da nije normalno i da se na njih nije reagovalo samo bi ta lupendranja ostala.
A što se tebe tiče, ti si se proslavio spinovanjem
...koji sam ja spiner. Ja mislim da su zaslepljenost i diletantizam Branitelja zrtava i njihovih porodica najveca uvreda i za zhrtve i za njihove porodice. I na ovom threadu i uopshte na chitavom Blogu. Mislim stvarno...

ne znamo se od juče
oduvek razvodnjavaš blogove koje govore o ratnim i državnim zločinima, spinuješ ih, zaglupljuješ, mrsiš...
...dobro je. Glavno da ti mirno spavash...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 19:04 01.05.2009

Re: Koji sam ja zlochinac...

Domazet
(A kad smo vec kod toga, sta ono bi sa
svojevremeno najavljenom tvojom saradnjom sa Ministarstvom nauke u tebi
doduse stranoj zemlji Srbiji? Ja se bas iskreno ponadao nekom transferu
znanja i tehnologije iz tvoje zemlje u nasu. Jel to vazilo samo za
vreme koshtunoidne vlasti - znaci one koja je slala onakve sramne
poruke ka tvojoj zemlji - ili sta?)
...ne mogu vishe da popamtim sve svoje zlochine. Shta ti je sad ovo?

Cekaj sad, kakvo je ovo izvlacenje? Najavio si (nije bas bilo obecanje, priznajem) da ces iskoristiti svoju poziciju da potpomognes nauku u nasoj zemlji u saradnji sa lokalnim ministarstvom, a posle toga vec dugo vremena "nit' govora nit' romora" na tu temu (a tvoja generalna blogovska (radio)aktivnost nikad veca). Dakle, samo pitam. Ko pita, ne cini prolece, ili kako god vec glase te izreke kojima su narodnjaci jako skloni.
Domazet Domazet 19:34 01.05.2009

Pravo je zadovoljstvo...

Milan M. Ćirković
.
.
.
...chitati postove Istaknutog Nauchnog Radnika poput tebe. Sve sami linkovi i citati, nigde interpretacije. I svashta chovek nauchi iz njih. Na kome je mestu Kina u proizvodnji greenhouse gasova po glavi stanovnika, recimo. I koje sve zemlje medju najvecim proizvodjachima greenhouse gasova nisu potpisnici Kyoto protokola. Ma pravi nauchnik, nigde manipulacije podacima...

Jedino si omanuo ono sa savetom da se posluzim naslovima romana. Upravo se spremam da pochnem da chitam Joneska tako da nema shanse da tu nadjem inspiraciju.
Domazet Domazet 19:35 01.05.2009

Ma dobro to...

Milan M. Ćirković
Domazet
(A kad smo vec kod toga, sta ono bi sa
svojevremeno najavljenom tvojom saradnjom sa Ministarstvom nauke u tebi
doduse stranoj zemlji Srbiji? Ja se bas iskreno ponadao nekom transferu
znanja i tehnologije iz tvoje zemlje u nasu. Jel to vazilo samo za
vreme koshtunoidne vlasti - znaci one koja je slala onakve sramne
poruke ka tvojoj zemlji - ili sta?)
...ne mogu vishe da popamtim sve svoje zlochine. Shta ti je sad ovo?

Cekaj sad, kakvo je ovo izvlacenje? Najavio si (nije bas bilo obecanje, priznajem) da ces iskoristiti svoju poziciju da potpomognes nauku u nasoj zemlji u saradnji sa lokalnim ministarstvom, a posle toga vec dugo vremena "nit' govora nit' romora" na tu temu (a tvoja generalna blogovska (radio)aktivnost nikad veca). Dakle, samo pitam. Ko pita, ne cini prolece, ili kako god vec glase te izreke kojima su narodnjaci jako skloni.
...nego daj link da vidim o chemu se stvarno radi?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 03:31 02.05.2009

Re: Pravo je zadovoljstvo...

Domazet
Na kome je mestu Kina u proizvodnji greenhouse gasova
po glavi stanovnika, recimo. I koje sve zemlje medju najvecim
proizvodjachima greenhouse gasova nisu potpisnici Kyoto protokola.

Jel ja ovde mirisem opet neki kriticki ton prema svojoj zemlji, a apologiju totalitarne Kine? Ccccc, pa tebi taj patriotizam ide sve slabije i slabije. Na kraju ces ispasti neki strani placenik i domaci izdajnik, a taman vam je novi predsednik resio da okrene curak i ostavi Kineze usamljene u pravljenju budala od ostatka sveta. No, dobra vest je da se sprema Kjoto 2, pa cete i vi i Kinezi imati prilike da se ponovo iskazete i pokazete koliko brinete o klimatskim promenama na delu, a koliko na recima. O tome da sa kompleksom superiornosti gledas na zemlje kao sto su Belize, UAE, Australija, Kanada, Zambija ili Malezija (a koje sve proizvode vise stetnih gasova od vas po glavi stanovnika) cemo drugom prilikom.

Losa vest je da ce globalno zagrevanje dovesti do izumiranja brojnih biljnih vrsta, medju kojima su i treshnje. Ili sto bi ovdasnji narod (izvini sto sad moram patriotski da parafraziram) rekao, pozelece 'Zet treshanja, al' treshanja nigde biti nece...

Domazet

Ma pravi nauchnik, nigde manipulacije podacima...

Uci se zanat od starijih i iskusnijih. Jos si ti u manipulaciji sampion, ponizno priznajem. I to na istinski globalnom nivou.

Domazet

Jedino si omanuo ono sa savetom da se posluzim naslovima romana. Upravo
se spremam da pochnem da chitam Joneska tako da nema shanse da tu
nadjem inspiraciju.

Ocigledno ti nedostaju polemike sa bloga gdje Biljane Srbljanovic...ako, ako, citaj samo, mozda pronadjes i inspiraciju i argumentaciju...za neki naredni put.
Domazet Domazet 04:14 02.05.2009

??

Milan M. Ćirković
Domazet
Na kome je mestu Kina u proizvodnji greenhouse gasova
po glavi stanovnika, recimo. I koje sve zemlje medju najvecim
proizvodjachima greenhouse gasova nisu potpisnici Kyoto protokola.

Jel ja ovde mirisem opet neki kriticki ton prema svojoj zemlji, a apologiju totalitarne Kine? Ccccc, pa tebi taj patriotizam ide sve slabije i slabije. Na kraju ces ispasti neki strani placenik i domaci izdajnik, a taman vam je novi predsednik resio da okrene curak i ostavi Kineze usamljene u pravljenju budala od ostatka sveta. No, dobra vest je da se sprema Kjoto 2, pa cete i vi i Kinezi imati prilike da se ponovo iskazete i pokazete koliko brinete o klimatskim promenama na delu, a koliko na recima. O tome da sa kompleksom superiornosti gledas na zemlje kao sto su Belize, UAE, Australija, Kanada, Zambija ili Malezija (a koje sve proizvode vise stetnih gasova od vas po glavi stanovnika) cemo drugom prilikom.

Losa vest je da ce globalno zagrevanje dovesti do izumiranja brojnih biljnih vrsta, medju kojima su i treshnje. Ili sto bi ovdasnji narod (izvini sto sad moram patriotski da parafraziram) rekao, pozelece 'Zet treshanja, al' treshanja nigde biti nece...

Domazet

Ma pravi nauchnik, nigde manipulacije podacima...

Uci se zanat od starijih i iskusnijih. Jos si ti u manipulaciji sampion, ponizno priznajem. I to na istinski globalnom nivou.

Domazet

Jedino si omanuo ono sa savetom da se posluzim naslovima romana. Upravo
se spremam da pochnem da chitam Joneska tako da nema shanse da tu
nadjem inspiraciju.

Ocigledno ti nedostaju polemike sa bloga gdje Biljane Srbljanovic...ako, ako, citaj samo, mozda pronadjes i inspiraciju i argumentaciju...za neki naredni put.

Moram da priznam da pochinjem da mislim da ti zaista imash nekakve kognitivne poteshkoce. A ni tvoja sposobnost ekspresije ne uliva previshe razloga za optimizam. Mada, nije sve bash ni potpuno crno. Uvek ce oko tebe biti poneki Adamchic...

Nego, da li ovo(?) gore da shvatim kao poruku da dignem ruke od onih trazhenih linkova?
lakipingvin lakipingvin 13:29 02.05.2009

Re: dodatni komentar

A bag full of šit što reče Čak Noris i razbi mensonu nos

Chuck Norris once shot a German plane down with his finger, by yelling, "Bang!"
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:32 02.05.2009

!!

Domazet

Moram da priznam da pochinjem da mislim da ti zaista imash nekakve
kognitivne poteshkoce.

Negde je u pitanju misao, negde izvesnost. Posto vidim da nemas komentara na laskave reci o tvojim manipulantskim vestinama - isto kao i sto nemas nikakvih argumenata kada pocne da proviruje tvoj skriveni nepatriotski odnos prema drzavi ciji si gradjanin - onda pocinju ovakvi retoricki manevri. Nego, da se vratimo mi na temu, a ona ima veze sa NATO-om te u vezi sa tim da te pitam - da li se to meni i drugim blogerima pricinjava, ili ti imas nesto protiv daljeg prosirenja NATO-saveza? Ako je odgovor na to pozitivan, sto mislim da tvoji redovni istupi na blogu nase domacice ubedljivo svedoce, nije li jedini logicki zakljucak da ti nisi nikakav patriota, posto se direktno sukobljavas sa interesima svoje zemlje? (I to, da se ne izvlacis opet, svih njenih administracija od Trumana naovamo.)

Domazet

A ni tvoja sposobnost ekspresije ne uliva
previshe razloga za optimizam. Mada, nije sve bash ni potpuno crno.
Uvek ce oko tebe biti poneki Adamchic...

Jel to uticaj chikaskih NVO (nevladinih organizacija, da ti prevedem na maternji) na tvoju ekspresiju ili je problem u tome sto slutis skoro izumiranje treshanja? Pod dejstvom kojih droga, mikimedica ti, pises ovakve besmislice? Ja razumem da se tebi prividjaju ljudi u belom, ali to nije ovaj nas, blogerski covek u belom koji ce tvoje antipatriotske stavove podrzati, to su neke druge cike u belom koje ti (mozda) mogu pomoci.

Domazet

Nego, da li ovo(?) gore da shvatim kao poruku da dignem ruke od onih trazhenih linkova?

Posto si ti izgleda navikao da dizes jednu ruku (desnu, ispruzenu, malo iznad visine ociju), ova nova gimnasticka vezba ce ti ocigledno dobro doci. A s obzirom na to koliko si ti bio predusretljiv u svojim odgovorima na pitanja vezana za totalitarnu Kinu, emisije stetnih gasova per capita, svoj odnos prema "drugoj Americi", pardon, drugoj Srbiji, svoj odnos prema nevinim zrtvama prethodnog diktatorskog rezima u Srbiji (znam da nije tvoja zemlja, ali ne moras da pokazujes taj stepen bezobzirnosti), koliko prozivas druge blogere i kad to ima smisla, a pogotovo kad nema i kad je potpuno non sequitur, jasno je da ne zasluzujes ozbiljan research kojim bi se dokumentovale doista ocigledne stvari. Ja priznajem da tvoje blogovsko (ne)delo poznajem po secanju, da mislis mozda kako ono zasluzuje da se hvataju beleske i vodi cross-reference o tvojim pisanijama iz duga vremena?! Razumem da smatras da je Chicago procvetao od kad si ti u njemu, ali zao mi je, ne dele svi to Uzviseno Misljenje.
JJ Beba JJ Beba 13:56 02.05.2009

Re: Dobro je Baby...

.dobro je. Glavno da ti mirno spavash...

eto to je tvoja metoda
kakve sve ovo ima veze sa mojim mirnim spavanjem?
vidim da šutanovac, dačić, tadić...vidim da oni mirno spavaju...vidim da im je dobro
lepo ti kažem da zaglupljiješ stvari
a kolko ja vidim ti vazda mirno spavaš pored ovolikih zločina, hladnjača....
uživaš
Domazet Domazet 20:58 04.05.2009

!?

Milan M. Ćirković
Domazet

Moram da priznam da pochinjem da mislim da ti zaista imash nekakve
kognitivne poteshkoce.

Negde je u pitanju misao, negde izvesnost. Posto vidim da nemas komentara na laskave reci o tvojim manipulantskim vestinama - isto kao i sto nemas nikakvih argumenata kada pocne da proviruje tvoj skriveni nepatriotski odnos prema drzavi ciji si gradjanin - onda pocinju ovakvi retoricki manevri. Nego, da se vratimo mi na temu, a ona ima veze sa NATO-om te u vezi sa tim da te pitam - da li se to meni i drugim blogerima pricinjava, ili ti imas nesto protiv daljeg prosirenja NATO-saveza? Ako je odgovor na to pozitivan, sto mislim da tvoji redovni istupi na blogu nase domacice ubedljivo svedoce, nije li jedini logicki zakljucak da ti nisi nikakav patriota, posto se direktno sukobljavas sa interesima svoje zemlje? (I to, da se ne izvlacis opet, svih njenih administracija od Trumana naovamo.)

Domazet

A ni tvoja sposobnost ekspresije ne uliva
previshe razloga za optimizam. Mada, nije sve bash ni potpuno crno.
Uvek ce oko tebe biti poneki Adamchic...

Jel to uticaj chikaskih NVO (nevladinih organizacija, da ti prevedem na maternji) na tvoju ekspresiju ili je problem u tome sto slutis skoro izumiranje treshanja? Pod dejstvom kojih droga, mikimedica ti, pises ovakve besmislice? Ja razumem da se tebi prividjaju ljudi u belom, ali to nije ovaj nas, blogerski covek u belom koji ce tvoje antipatriotske stavove podrzati, to su neke druge cike u belom koje ti (mozda) mogu pomoci.

Domazet

Nego, da li ovo(?) gore da shvatim kao poruku da dignem ruke od onih trazhenih linkova?

Posto si ti izgleda navikao da dizes jednu ruku (desnu, ispruzenu, malo iznad visine ociju), ova nova gimnasticka vezba ce ti ocigledno dobro doci. A s obzirom na to koliko si ti bio predusretljiv u svojim odgovorima na pitanja vezana za totalitarnu Kinu, emisije stetnih gasova per capita, svoj odnos prema "drugoj Americi", pardon, drugoj Srbiji, svoj odnos prema nevinim zrtvama prethodnog diktatorskog rezima u Srbiji (znam da nije tvoja zemlja, ali ne moras da pokazujes taj stepen bezobzirnosti), koliko prozivas druge blogere i kad to ima smisla, a pogotovo kad nema i kad je potpuno non sequitur, jasno je da ne zasluzujes ozbiljan research kojim bi se dokumentovale doista ocigledne stvari. Ja priznajem da tvoje blogovsko (ne)delo poznajem po secanju, da mislis mozda kako ono zasluzuje da se hvataju beleske i vodi cross-reference o tvojim pisanijama iz duga vremena?! Razumem da smatras da je Chicago procvetao od kad si ti u njemu, ali zao mi je, ne dele svi to Uzviseno Misljenje.

Ti zaista imash pogolemih kognitivnih problema. Koji su obrnutoproporcionalni tvom intelektualnom poshtenju. Sto je sve umotano u zheshci kompleks inferiornosti. I to ne bi bilo tuzhno koliko jeste da ti profesija nije to shto jeste. Sramoto jedna! Ti stvarno mislish da ce tvoja histerichna vriska 'Fashisto!' da prikrije to da si prinudhjen da u ovoj diskusiji besomucno i bespomocno (to je ono shto te najvishe boli) lazhesh.
Domazet Domazet 21:07 04.05.2009

Kazem ja, dobro je Baby...

JJ Beba
.dobro je. Glavno da ti mirno spavash...

eto to je tvoja metoda
kakve sve ovo ima veze sa mojim mirnim spavanjem?
vidim da šutanovac, dačić, tadić...vidim da oni mirno spavaju...vidim da im je dobro
lepo ti kažem da zaglupljiješ stvari
a kolko ja vidim ti vazda mirno spavaš pored ovolikih zločina, hladnjača....
uživaš
...gde bi josh kontrolri tudjeg spavanja mogli da nemirno spavaju. Pa vi nemate vremena, od stalne kontrole kvaliteta tudjeg sna, za bilo kakvo spavanje a kamoli ono nemirno. Dodushe, malo ste nadrndani od silne budnosti ali boze moj...

A ja mirno spavam. I stignem i da uzivam, u raznim stvarima. Koliko god to tebi, u tvom svetu ritualnog shibanja po tudjim ledjima, izgledalo neverovatno.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:11 05.05.2009

Re: !?

Domazet

Ti zaista imash pogolemih kognitivnih problema. Koji su
obrnutoproporcionalni tvom intelektualnom poshtenju. Sto je sve umotano
u zheshci kompleks inferiornosti. I to ne bi bilo tuzhno koliko jeste
da ti profesija nije to shto jeste. Sramoto jedna! Ti stvarno mislish
da ce tvoja histerichna vriska 'Fashisto!' da prikrije to da si
prinudhjen da u ovoj diskusiji besomucno i bespomocno (to je ono shto
te najvishe boli) lazhesh.

Naravno, besomucni i bespomocni lazov koji mrzi i samog sebe i svoju zemlju i taj gulag u kome zivi ne bi mogao da nekog ne proziva i ne naziva lazovom, a laz kipti iz svake recenice koju napise. Posto, naravno, pored Dostojevskog, ne cita ni Bibliju, posebno ne onaj deo gde se govori o tome da bi mogao da izvadi brvno (veliko kao ono koje su njegovi istomisljenici svojevremeno postavljali po nekim putevima, krsteci to revolucijom) iz svog oka, pre nego sto se masa truni u oku drugoga. Tu jeftinu psihoanalizu ostavi za svoje cikashke chetnicko-sentimentalisticke pijanke po tamosnjim srpskim kaficima i klubovima, te za svoju zenu, tastu i ostalu rodbinu koju si sam potezao skrabajuci po ovom blogu iz duga vremena. Svejedno si zabavan, kao tuzan primer do cega dijasporska shizofrenija (volim svoju zemlju - mrzim svoju zemlju i hocu da ispiram mozak drugih ljudi lazima o njoj) dovodi. A posto si svestan da si za svoju zemlju kao takav sramota -- onda moras to nekako i negde da izbacis, pa onda pises (ukoliko se takva vrsta akcije u tvom slucaju uopste moze nazvati pisanjem; imao je Danilo Kis divnih opservacija na tu temu ko sve ne arci mastilo - ili u tvom slucaju tastaturu - u "Casu anatomije" ) gluposti na ovom mestu, zasticen anonimnoscu; mada ne osecas nikakvu protivurecnost u tome da drugima kukavicki spocitavas da li su ovo ili ono dobro ili lose ucinili u svom zivotu i svojim karijerama. Operi nekad zube, pogledaj se u ogledalo! Nije to tesko. Pa se onda vrati za tastaturu, da nastavis svoju klovnovsku tacku (uz puno izvinjenje klovnovima, to je ozbiljna i teska profesija) na blogu.

A slobodno mozes da kazes i kako gledas na prosirenje NATO-a; zongliraj malo, ima izgleda da poberes aplauze.
Domazet Domazet 03:16 05.05.2009

Ma stvarno mi ovo nije jasno...

Milan M. Ćirković
Domazet

Ti zaista imash pogolemih kognitivnih problema. Koji su
obrnutoproporcionalni tvom intelektualnom poshtenju. Sto je sve umotano
u zheshci kompleks inferiornosti. I to ne bi bilo tuzhno koliko jeste
da ti profesija nije to shto jeste. Sramoto jedna! Ti stvarno mislish
da ce tvoja histerichna vriska 'Fashisto!' da prikrije to da si
prinudhjen da u ovoj diskusiji besomucno i bespomocno (to je ono shto
te najvishe boli) lazhesh.

Naravno, besomucni i bespomocni lazov koji mrzi i samog sebe i svoju zemlju i taj gulag u kome zivi ne bi mogao da nekog ne proziva i ne naziva lazovom, a laz kipti iz svake recenice koju napise. Posto, naravno, pored Dostojevskog, ne cita ni Bibliju, posebno ne onaj deo gde se govori o tome da bi mogao da izvadi brvno (veliko kao ono koje su njegovi istomisljenici svojevremeno postavljali po nekim putevima, krsteci to revolucijom) iz svog oka, pre nego sto se masa truni u oku drugoga. Tu jeftinu psihoanalizu ostavi za svoje cikashke chetnicko-sentimentalisticke pijanke po tamosnjim srpskim kaficima i klubovima, te za svoju zenu, tastu i ostalu rodbinu koju si sam potezao skrabajuci po ovom blogu iz duga vremena. Svejedno si zabavan, kao tuzan primer do cega dijasporska shizofrenija (volim svoju zemlju - mrzim svoju zemlju i hocu da ispiram mozak drugih ljudi lazima o njoj) dovodi. A posto si svestan da si za svoju zemlju kao takav sramota -- onda moras to nekako i negde da izbacis, pa onda pises (ukoliko se takva vrsta akcije u tvom slucaju uopste moze nazvati pisanjem; imao je Danilo Kis divnih opservacija na tu temu ko sve ne arci mastilo - ili u tvom slucaju tastaturu - u "Casu anatomije" ) gluposti na ovom mestu, zasticen anonimnoscu; mada ne osecas nikakvu protivurecnost u tome da drugima kukavicki spocitavas da li su ovo ili ono dobro ili lose ucinili u svom zivotu i svojim karijerama. Operi nekad zube, pogledaj se u ogledalo! Nije to tesko. Pa se onda vrati za tastaturu, da nastavis svoju klovnovsku tacku (uz puno izvinjenje klovnovima, to je ozbiljna i teska profesija) na blogu.

A slobodno mozes da kazes i kako gledas na prosirenje NATO-a; zongliraj malo, ima izgleda da poberes aplauze.
...u prvoj rechenici, zapravo dve, si krenuo bolje nego inache, bio si 3:2, uspeo si da ne slazhesh ni za Dostojevskog ni za Bibliju a ipak si sa celim tekstom uspeo samo da ispadnesh budalesina!? Dodushe, bash onako poveca. Shta se to sa tobom desi. Chak i kad krenesh kako-tako odmah zabrljash!? Valjda se zaneseh, shta li...Da li ti se to deshava i u stvarnom zhivotu? Mislim, ne morash da kazhesh ako necesh, mene zapravo ne interesujesh mimo tvojih arhetipskih manifestacija lumpen-intelektualca. A i nisam neko ko veruje u moc katarze, vishe naglas razmisljam o (eventualnim) virtualno-realnim korelacijama...

Nego nisam hteo o tome. A i ne mogu ti pomoc, i takav si kakav si. Mator si da se menjash. A pitao si me neshto o NATOu. Pa ja mislim da je on bio sasvim OK kao odbrambeni savez. Kada je glavni neprijatelj nestao, pocheo je da se gubi pa su mesijanska administracija Bila Klintona i paranoichna Bushova administracija pokushale da ga revitalizuju pretvarajuci ga u svetskog policajca (o ovoj novoj ulozi raspitaj se bolje kod Jelene, ona je odushevljeni pristalica nove uloge). Shto umal' da se zavrshi katastrofom na Kosovu a ni u Avganistanu se ne pokazuje bash najbolje. Tako da ce biti interesantno sta ce Obama da radi po tom pitanju. Morace da natera Evropu da malo vishe uchestvuje u izdrzhavanju istog a za uzvrat ce, pretpostavljam, pocheti, kao ustupak Evropi, da ga manje koristi kao shtap spoljne politike USA. Mada ce i dalje ostati problem jasne definicije njegove uloge a u okviru toga i potrebe za njegovim proshirenjem. Ovo ja onako laichki, zapravo mi nije jasno shto mene pitash? Nisam ja ekspert bash za sve, samo ti tako delujem...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:20 05.05.2009

Re: Ma stvarno mi ovo nije jasno...

Domazet
A i nisam neko ko veruje u moc katarze, vishe
naglas razmisljam o (eventualnim) virtualno-realnim korelacijama...

Razmisljas? Kakvo cudo, ko bi poverovao u takvu glupost? Ocigledno i dalje haluciniras. Cenim da si, poput prosecne anacionalne budaletine tvog profila prestao sa razmisljanjem negde sredinom srednje skole. Bas zato si toliko komican i uvek zabavan za citanje ovde - kao sto je narod odavno zakljucio, cega se pametan stidi, time se lud ponosi, a ti si svakako na drugom polu ove sintagme. I da te citiram, nema ti pomoci.

Domazet

A pitao si me neshto o NATOu. Pa ja mislim da
je on bio sasvim OK kao odbrambeni savez. Kada je glavni neprijatelj
nestao, pocheo je da se gubi pa su mesijanska administracija Bila
Klintona i paranoichna Bushova administracija pokushale da ga
revitalizuju pretvarajuci ga u svetskog policajca (o ovoj novoj ulozi
raspitaj se bolje kod Jelene, ona je odushevljeni pristalica nove
uloge). Shto umal' da se zavrshi katastrofom na Kosovu a ni u
Avganistanu se ne pokazuje bash najbolje. Tako da ce biti interesantno
sta ce Obama da radi po tom pitanju. Morace da natera Evropu da malo
vishe uchestvuje u izdrzhavanju istog a za uzvrat ce, pretpostavljam,
pocheti, kao ustupak Evropi, da ga manje koristi kao shtap spoljne
politike USA. Mada ce i dalje ostati problem jasne definicije njegove
uloge a u okviru toga i potrebe za njegovim proshirenjem. Ovo ja onako
laichki, zapravo mi nije jasno shto mene pitash? Nisam ja ekspert bash
za sve, samo ti tako delujem...

Ocigledno je da je tvoja kritika NATO-a motivisana zlom namerom, a mozda i stranim placenistvom. Pitao sam te to samo da jos jednom proverimo tvoj patriotizam (zapazi da ga, za razliku od onoga sto ti branis kod ovdasnjih degenerika, pisem bez "j" ) i opet se nisi pokazao. Pa kako to da ne rece nijednu rec o islamofashizmu, o "osovini zla" i slicno, sto bi, ako si iole patriota, morao da spomenes. A tu laznu skromnost ostavi za slicne tebi lumpen-intelektualce iz dijaspore.
Jelena Milić Jelena Milić 10:27 30.04.2009

porodice rts predaju dokaze Spec sudu

Porodice radnika RTS predaju dokaze
30. april 2009. | 00:43 | Izvor: Beta
Beograd -- Porodice radnika RTS-a, poginulih u bombardovanju 1999. godine, predaće Specijalnom sudu nove dokaze vezane za taj slučaj i zatražiti obnovu sudskog postupka.


Porodice poginulih radnika RTS-a (Beta)
U saopštenju dostavljenom medijima navodi se da je 2006. godine portparol Specijalnog tužilaštva Tomo Zorić primio dokaze sakupljene u knjizi "Tišina u Aberdarevoj" i da je obećao da će Tužilaštvo pažljivo razmotriti podnete dokaze.

"Ta institucija se od tada nije oglasila obaveštenjem da li te dokaze smatra dovoljnim za obnovu postupka bivšem direktoru RTS-a Dragoljubu Milanoviću i drugim potencijalnim krivcima, ili ne", navodi se u saopštenju.

Porodice žrtava bombardovanja RTS-a zatražile su ranije od ministra odbrane Dragana Šutanovca da njegovo ministarstvo sudu podnese dokaze da su "državni i vojni vrh 23. aprila 1999. godine namerno žrtvovali šesnaestoro radnika RTS-a".

Taj zahtev je odgovor na izjavu ministra da će zatražiti sudsko ispitivanje bivšeg funkcionera Pravne uprave Ministarstva odbrane penzionisanog potpukovnika Lakića Đorovića, koji je prošle nedelje objavio da Ministarstvo krije dokaze o vlastitoj upletenosti i krivici vojnog vrha za ubistvo 16 radnika RTS-a.

Ministar je te tvrdnje nazvao "dezinformacijom".

Avijacija NATO-a bombardovala je 23. aprila 1999. godine RTS i u tom bombardovanju je poginulo 16 radnika tehničke službe te kuće.

Tadašnji generalni direktor RTS-a Dragoljub Milanović 2002. godine osuđen je na deset godina zatvora zbog toga što nije premestio radnike iz zgrade u Aberdarevoj na rezervnu lokaciju.


jean.marseiile jean.marseiile 22:58 30.04.2009

pojasnjenje

Postovani,

s obzirom da je ono sto sam napisao donelo nekoliko posledicnih komentara, zeleo bih najpre zarad gospodje Zanke i gospodje Jelene, i svih ostalih ucesnika u ovoj temi, da dam jos jedno pojasnjenje.

Najpre, ne zovem se Zoran Janjic. Pseudonim kojim se ovde potpisujem sam izabrao jer mi je ime u vise navrata bilo prisutno u javnosti, pa ne zelim da zbog toga ono sto sam izneo poprima kontekst drugaciji od iskljucivo onog sto zelim da kazem.

1) Kada je rec o bombardovanju zgrade RTS, zeleo bih da ukazem na jos nesto: u delu koje se slobodno prevedeno zove "Ono sto smo naucili i ono sto nismo u ratu za Kosovo" ciji je autor oficir americkog vazduhoplovstva, navodi se da je RTS trebalo da bude prvi put bombardovana jos 12. aprila ali da je "deo stranih novinara koji se tamo nalazio odbijao da napusti zgradu". Kao sto se znalo jos tokom rata, u zgradi se tada nalazila ekipa CNN koj je odatle emitovala svoje priloge iz Jugoslavije.

2) Navodi analiticara koje sam citirao, a u kojima stoji da je "marker" cilja, tj. zgrade jasno video ljude unutra i da je o tome obavestio komandu, mogu da budu potvrdjeni jednom prostom cinjenicom da je lansirani projektil zgradu pogodio kroz prozor kraj kojega su sedeli Dragorad Dragojevic i jos jedan zaposleni tehnicar RTS cijeg imena, uz duboko izvinjenje njegovoj porodici i ostalima, ne mogu da se sada tacno setim, i pogodio sto koji se nalazio izmedju njih dvojice. Pilot oznacivac cilja je zato morao da ih jasno vidi jer je upravo obelezavao njihov prozor kao inicijalnu tacku udara. Kamera kojom se vrsi ovakvo obelezavanje dopusta tako nesto. Ukoliko se prihvate navodi da je bombardovanje RTS vec jednom bilo odlozeno zbog cinjenice da neki novinari nisu hteli da je napuste, meni licno deluje logicno iznenadjenje pilota da u zgradi u tom trenutku jos uvek ipak ima "ljudi".

Domazet Domazet 23:16 30.04.2009

Dobro...

jean.marseiile
Postovani,

s obzirom da je ono sto sam napisao donelo nekoliko posledicnih komentara, zeleo bih najpre zarad gospodje Zanke i gospodje Jelene, i svih ostalih ucesnika u ovoj temi, da dam jos jedno pojasnjenje.

Najpre, ne zovem se Zoran Janjic. Pseudonim kojim se ovde potpisujem sam izabrao jer mi je ime u vise navrata bilo prisutno u javnosti, pa ne zelim da zbog toga ono sto sam izneo poprima kontekst drugaciji od iskljucivo onog sto zelim da kazem.

1) Kada je rec o bombardovanju zgrade RTS, zeleo bih da ukazem na jos nesto: u delu koje se slobodno prevedeno zove "Ono sto smo naucili i ono sto nismo u ratu za Kosovo" ciji je autor oficir americkog vazduhoplovstva, navodi se da je RTS trebalo da bude prvi put bombardovana jos 12. aprila ali da je "deo stranih novinara koji se tamo nalazio odbijao da napusti zgradu". Kao sto se znalo jos tokom rata, u zgradi se tada nalazila ekipa CNN koj je odatle emitovala svoje priloge iz Jugoslavije.

2) Navodi analiticara koje sam citirao, a u kojima stoji da je "marker" cilja, tj. zgrade jasno video ljude unutra i da je o tome obavestio komandu, mogu da budu potvrdjeni jednom prostom cinjenicom da je lansirani projektil zgradu pogodio kroz prozor kraj kojega su sedeli Dragorad Dragojevic i jos jedan zaposleni tehnicar RTS cijeg imena, uz duboko izvinjenje njegovoj porodici i ostalima, ne mogu da se sada tacno setim, i pogodio sto koji se nalazio izmedju njih dvojice. Pilot oznacivac cilja je zato morao da ih jasno vidi jer je upravo obelezavao njihov prozor kao inicijalnu tacku udara. Kamera kojom se vrsi ovakvo obelezavanje dopusta tako nesto. Ukoliko se prihvate navodi da je bombardovanje RTS vec jednom bilo odlozeno zbog cinjenice da neki novinari nisu hteli da je napuste, meni licno deluje logicno iznenadjenje pilota da u zgradi u tom trenutku jos uvek ipak ima "ljudi".

...ti znachi tvrdish da je NATO znao da ima ljudi u zgradi RTSa i da je ipak doneo odluku da se zgrada gadja. Da ili ne?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:23 05.05.2009

Re: Dobro...

Domazet
...ti znachi tvrdish da je NATO znao da ima ljudi u zgradi RTSa i da je ipak doneo odluku da se zgrada gadja. Da ili ne?

Za neupucene: ovo retoricko pitanje ipak potice od coveka (?) koji svojim porezom u svojoj zemlji koji redovno placa finansira NATO. I uredno glasa na izborima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana