Politika| Region

Nije Srbija šaka pirinča

alexlambros RSS / 30.06.2009. u 17:59

AleXandar Lambros

 

E, pa, lakše bih podneo da je na xtube-u osvanuo moj home video, kunem vam se. Ovo što jutros pročitah u Politici više me potreslo. Mislim, alo bre, ajd stvarno oladite više malo.
Da neke stvari odmah razjasnim pre nego me zaskoče kako dežurni nongaverMentalci tako i ovi s brojanicama i bradicama što bi s bejzbol palicama da nas vraćaju korenima. Jer, ne znam vi, al ja imam osećaj da me zaskaču sa svih strana - od ovih prvih i njihove histerične političke korektnosti frka mi da gde pomenem da mi familija s Kosova istrebljena, od ovih drugih da ću 24. 08. na Ušće jer bi da se poštedim slova o lepotama jednoglasnog vizantijskog pojanja.

Sad, nije baš da sam posisao srpstvo s majčinim mlekom. Meni su negde sa 16 godina rekli da sam Srbin i to me je prosvetlila drugarica iz odeljenja koja mi je donela da pročitam neku knjigu o Andriji Artukoviću. Jasenovac, genocid, Hrvati, o čemu bre to pričaš, to su Nemci uradili, helloooo? - sećam se da je bila moja reakcija. A šok nakon čitanja toliki da su mi informacije put do mozga tražile sve do izbijanja građanskog rata kada sam konačno popustio i rešio da popunim zjapeće crne rupe u mom poznavanju istorije.

Nije da sam neki stručnjak ali recimo znam da je Aleksandar Makedonski bio Grk. I osećam mešavinu sažaljenja i podsmeha, kad pročitam kako mu u BJR Makedoniji (stvarno mi je žao dragi susedi, al ne vidim ni jedan jedini razlog da vas ne oslovljavam vašim zvaničnim imenom ma koliko vam to išlo na nerve, posebno od kako ste priznali Kosovo) dižu spomenike po svim mogućim zaseocima. Naravno, u helenističkom stilu, što čitavu stvar čini još tragikomičnijom. I baš bih voleo da sagrade Sobranje u obliku antičke stoe, hrama, čega već, pa da im u sred Skoplja stoji jedan grandiozan spomenik sopstvene gluposti. I da dolaze na zasedanja sednica u hitonima. Vala bi to bilo isto ko kad bi mi u sred Beograda podigli novu skupštinu kao ranovizantijsku baziliku, pošto je Konstantin Veliki Nišlija, pa eto. I bilo bi zgodno ... taman opozicija s jedne a pozicija s druge strane da mogu lakše da se pljuju a ne onako polukružno pa ne mogu da se dogovore gde će ko da sedne. A Slavica Đukić na eksedri sa sve skiptrom da s njim lupa o sto i stišava svađu. I da, zar mislite da nekog stvarno zabole za vašu crkvu, brate mili više, ko vam brani da je zovete kako god oćete, samo ih prethodno sagradite. I, da sumiram, potpuno sam na strani Grka u tom vašem sporu. Otherwise, stvarno nemam ništa protiv vas i mnogo ste mi simpatični i dragi i lepe su vam pesme i folklor i stvarno bih vam dao, da me neko pita, da ovde studirate i lečite se po povlašćenom režimu i šta god je potrebno, i dvojno državljanstvo ako treba.

Da krenem dalje. Braćo Crnogorci, nije sporno da ste Crnogorci, ko što nije sporno ni da sam ja Šumadinac. Inače ste Srbi. I crnogorski nije jezik. Inače, sledeći put u goste vam dolazim kad ponovo dovedete Madonnu ili baš rešite da mi darujete plac negde na obali. Do tada, Grčka braćo mila, gde trče da me u kafani časte kafom ili čašicom uzoa zato što sam Srbin. Vama bih, za razliku od BJR Makedonaca, uveo vize i školarine za strance.

Bošnjaci ... I vi ste Srbi, samo muslimani (ima tu i tamo i poneki Hrvat). Face it. Inače mož komotno da verujete u kakve god oćete budalaštine, pa i da ste došli pravo iz Saudijske Arabije. I vama da kažem, bosanski nije jezik, i Meša Selimović se izjašnjavao kao Srbin. Other than that, uživajte u svojoj maloj džamahiriji i istorijskim i kulturnim vezama s Iranom.

Slovenci, alal vam vera al nam vratiste za ono što smo vas krili od nacista u Drugom svetskom. A ni onaj članak u Mladini neću nikad da vam zaboravim, kako su Srbi tolko primitivni da svojim ženama zašivaju znate već šta. I izem vam bitku za neovisnost, al ste epska nacija do mojega. I kome bre da držite predavanja o kulturi kad ste prvu knjigu dobili u 16. veku? Ajd te fore nekom drugom. Ok da nam o kulturi trube Francuzi il Italijani, al vi? Inače, znam da nećete da propadnete zbog mene, al bojkotujem vam robu još od 1991. I Next je bolji od Fructala 100 puta.

I konačno, Hrvati ... uz svo dužno poštovanje prema rodbinskim vezama koje s vama imam, jebo vas papa i jebo nas onaj ko nas sastavi. I Goti ste malo sutra. I Nikola Tesla je Srbin. A vala je i Ruđer Bošković.

A Bugari su najpametniji, ja kad vam kažem. Svaki rat počnu na pogrešnoj a završe na pobedničkoj strani. I da mi neko pričao da će pre nas u EU reko bih mu da je lud.

E, sad mi duši malo lakše i mogu da pređem na ono što me iznerviralo. Politika jutros piše kako u Americi uskoro izlazi knjiga "Bitka za Kosovo, 1389: albanski mit" u kojoj se opisuje sukob između sultana Murata Prvog i Albanca viteza Miloša (Millos Kopiliq). Evo linka: http://www.politika.rs/rubrike/Kultura/Albanci-prisvojili-i-Milosha-Obilica.sr.html

WTF ?!?!? "%$!/&")!=?!)"("#$%*)(?!*

Pa gde u Miloša da mi dirate?!

Ko što rekoh nije baš da sam posisao srpstvo s majčinim mlekom, ali, zavoleo sam Srbiju najstrašnije. I znate šta? Suze mi udaraju na oči svaki put kad uzmem da čitam pesme kosovskog i pokosovskog ciklusa. I srce mi puno i duša oće da prsne od ponosa. I pomislim kako sam nedostojan potomak Obilića, Toplice i Kosančića jer, evo da vam priznam, prvi neki sledeći rat i ima da zdimim sve petama u dupe i posle odnekud o tome i blog da napišem. I da, hranim se srpskom mitologijom. Pa? I Grci se hrane Trojom i Ahilom i Heraklom i što ne bih ja Kosovom i Obilićem? I to vam smeta, što mitologiju imamo? Pa jel treba nekom da se izvinimo što je vi nemate?

Car je go a svi se dive njegovom odelu. Dokle više ta balkanska šizofrenija?

Čega se sve nisam naslušao. Na HRT-u, u nekoj emisiji o Istambulu sam jednom prilikom čuo, kunem vam se, da je Mehmed Paša Sokolović, onaj koji je sagradio ćupriju na Drini i čiji je brat bio poglavar Pećke patrijaršije, Hrvat. Čitao sam i da su Nemanjići pravoslavni Hrvati, ali i da su srpski toponimi svuda, od Indije do Portugalije a moguće i na Saturnu. Dajte bre više, dokle ti debilizmi?

Kao i svaka ljubav, i moja prema Srbiji u početku beše slepa, tim pre što je planula zadocnelim žarom. U međuvremenu se izanđala, skontao sam da nam je odnos potpuno sado-mazohistički, u kome sam ja mazohista, naravno, a nešto nisam sklon S/M-u, tako da sam se potpuno oladio, jer neuzvraćena ljubav ne može večito da traje. I tako ćete ovde najčešće da me čujete kako gunđam i stalno nešto kenjam, (al eto, Gete kaže da je to zapravo odraz najdubljeg rodoljublja, valjda i on tako vazda nešto zvocao na račun Nemačke), ali ću pred strancima, sve vodeći računa da me engleski ne izda, odmah da potegnem Sopoćane. I stvarno ne mogu da se pravim da ne vidim kolko je štrokava i primitivna i brate, kakve je to zemlja u kojoj je Palma gradonačelnik? A maštam o Beogradu kao kosmopolitskom Vavilonu, kao London što je (al samo ako može bez burki, jezivo mi je), a gle gde smo! A, s druge strane, izbegosmo samo optužbe za genocid u Ruandi. Ma nije valjda? Al vam ta matematika slabo nešto ide, nije samo da istorija škripi. Opet, nije ni ja da sam neki matematičar, al znam da saberem 2 + 2 i vidim da od silnog postradavanja od srpske ruke, samo Srbija ostade multinacionalna i multikulturna (i neka je, živa bila, takvu je i želim), al opet za sve kriva.
I gde baš na Obilića da mi udare? A ja zamišljao na Slaviji ogroman spomenik ovom srpskom Leonidasu sa sve natpisom - "Nije Srbija šaka pirinča da je pozoba svaka vrana koju vetar donese".

I kad me vučete za jezik i provocirate da budem do te mere banalan .... Ovako vam stoje stvari pa lajte kolko vam je volja - Jugoistočna Evropa, kulturološki poredak:

1. Grčka
2. Srbija

Srebrna, al što bi se reklo, sija zlatnim sjajem. Niste ni svesni kolko vam je još falsifikata potrebno da nas stignete. Mnogo me zabole što je politički nekorektno.


ps. Skender begova majka je Srpkinja. A njegov potomak je i Jovan Ilkić, arhitekta hotela Moskva.

 

Atačmenti



Komentari (386)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BigBadWolf BigBadWolf 00:17 02.07.2009

Zbog ovakvih

se Obilic prevrce u grobu.


Ko što rekoh nije baš da sam posisao srpstvo s majčinim mlekom, ali, zavoleo sam Srbiju najstrašnije. I znate šta? Suze mi udaraju na oči svaki put kad uzmem da čitam pesme kosovskog i pokosovskog ciklusa. I srce mi puno i duša oće da prsne od ponosa.


Ok, super, srpska epska poezija je jedna od stvari na kkoju mozemo da budemo ponosni.

Medjutim:

I pomislim kako sam nedostojan potomak Obilića, Toplice i Kosančića jer, evo da vam priznam, prvi neki sledeći rat i ima da zdimim sve petama u dupe i posle odnekud o tome i blog da napišem.


Znaci, neka neko drugi brani pirinac od vrana, jel da? Dok ti pises blog i pruzas moralnu podrsku? Ono, ja sam najveci Srbin grada Cikaga?

Ti rodjace ili lazes ili si stvarno toliko besraman da stavljas Milosa Obilica (u kojeg se, koliko vidim, kunes i penish na ideju da ga progalse Albancem) u ovakvu jednu recenicu. WTF is wrong with you?!
Filip2412 Filip2412 05:11 02.07.2009

...

Alex u pravu si, a istovremeno tekst ti je potpuno besmislen i navijacki. Nacije nestaju i nastaju. Ni jedna nacija nije postojala u kameno doba sve su nastale na slican nacin. Kao sto je u jednom trenutku nastala srpska nacija tako sada nastaju bosnjacka, crnogorska, itd. i sa jednakim pravom s kojim je srpska nacija nastajala.

Makedonci takodje imaju prava da budu Makedonci, kakve veze ima sto je Aleksandar Makeonski govorio grcki? Grcka drzava nije postojala u doba Aleksandra.

Aleksandar je osvojio pola sveta ali nije svoje carstvo nazivao Grcka nego Makedonija. Nema nikakvog drugog prava u vezi nacije nego prava coveka na slobodan izbor.

Eto, Njegos bio Srbin a sad tamo dole zive Crnogorci. Politika. Sutra ce neko da ih ubedi kako su Egipcani ili Vanzemaljci. Nacija je politicka kategorija - ubedi neko proste ljude u nesto, oni poveruju , pocnu da se loze na to i eto ti nacije i nacionalista.
mikimedic mikimedic 08:56 02.07.2009

Re: ...

Nema nikakvog drugog prava u vezi nacije nego prava coveka na slobodan izbor.


tacno. ja od sutra 'ocu da budem Svajcarac. Javite gde da se prijavim?
dragoljub92 dragoljub92 09:33 02.07.2009

Re: ...

Makedonci takodje imaju prava da budu Makedonci, kakve veze ima sto je Aleksandar Makeonski govorio grcki? Grcka drzava nije postojala u doba Aleksandra.

па сад не би се то баш...,ај да поставимо овако константин и ја ,чиними се и ти,смо рођене нишлије коча је риски цар и римљанин ел то значи да смо и ја и ти римљани па даље ел сад ја могу да се оцепим од србију и прогласим слободну нишку римску царевину и да све нишлије прогласим римљанима односно ромејцима ,како су себе називали житаљи источног римског царства.даклем следеће године кад биде попис у ниш ће живу ромејци,баштиници традиције великог коче

тачно је што кажеш да у античко доба нису постојале нације али су зато постојала племена а дотични аца македонац је припадао грчком племену званом македонци као што су то били и спартанци лакедемонци и остали тако да то иде у прилог данашњим грекосима више него данашњим маћедонијанцима словенског порекла.
или да великог кочу прогласимо за србина ,пошто јелте знамо да у ниш живу србљи,како би друкчије.
уосталом ако се мало више обрати пажња на неке појаве видеће се да је у току стварање једне нове нације у оквиру србаља а нису то војвођани него шумадинци,пошто су они себе већ прогласили јединим правим србљима ми сви остали смо под знаком неверовања.и коме сад ја да доказујем да сам србин,вељи-сељи можда ,заболеме рацку и за њега и његове шумадијанце.
dragoljub92 dragoljub92 09:38 02.07.2009

Re: ...

nije svoje carstvo nazivao Grcka nego Makedonija.

чини ми се да и ово није тачно мислим да је било баш обрнуто,незнам како је називао своје царство али знам да је себе сматрао грком и грчким владаром.
Filip2412 Filip2412 16:34 02.07.2009

Re: ...

Carstvo je nazivao Makedonija koliko ja znam a ne Grcka, a sebe je smatrao Makedonskim vladarem. Govorili su jezik grcki samo to je tacno. Ne kapiram kako se smatrao grckim vladarem a svoju zemlju zvao Makedonija?

Kad kazem svoju zemlju mislim na sve ono osvojeno od danasnjeg Skoplja do Irana.
Filip2412 Filip2412 16:35 02.07.2009

Re: ...

па сад не би се то баш...,ај да поставимо овако константин и ја ,чиними се и ти,смо рођене нишлије коча је риски цар и римљанин ел то значи да смо и ја и ти римљани па даље ел сад ја могу да се оцепим од србију и прогласим слободну нишку римску царевину и да све нишлије прогласим римљанима


Pa sto da ne? Evo ti zemlje Rumunije u susedstvu, odlican primer za ovo sto govoris. Ime te zemlje upravo potice od Rima a ime njihove nacije u slobodnom prevodu znaci Rimljani.

A što se tiče Grčke, voleo bih da mi oni objasne kako to toliko "Grka" u egejskoj Makedoniji govori jezik Makedonski i uopste ne uce u kuci Grcki a ipak ih oni popisuju kao Grke? Zabranjuju im radio stanice i ne dozvoljavaju im da postoje.

Jezik nije argument. I u americi se prica Engleski pa englezi ne predstavljaju ni 30% stanovnistva. TO sto se u drevnoj Makedoniji govorio Grcki ne znaci da su Makedonci i Grci ista stvar.

Malo je drugacije oko Konstantina jer Aleksandar je starosedelac u Makedoniji a Konstantin dosao sa Rimljanima u Nis.

Nis je Keltsko ime i znaci Grad Vila naravno, na wikipediji pise da je ime Grckog porekla ime ali to je pogresno.




dragoljub92 dragoljub92 17:45 02.07.2009

Re: ...

Jezik nije argument. I u americi se prica Engleski pa englezi ne predstavljaju ni 30% stanovnistva.

колко сам ја обавештен они су тамо гласали и за један глас је победио енглески ,испред немачког.
TO sto se u drevnoj Makedoniji govorio Grcki ne znaci da su Makedonci i Grci ista stvar.

опет колико се сећам историје ,македонци су били само једно пшлеме у оквиру старогрчких племена,јонци,дорци коринћани и дал још да набрајам а ти тврдиш да они нису били грчко племе и да су шта ови данашнји македонци истог порекла као и ти стари македонци.е па по историји није тако ови новомаћедонци су словенског порекла тако да имају право да присвоје ацета исто колко и нишлије кочу=никакво.чак ,колко ја знам нема никаквих археолошких трагова да је аце био у том делу македоније.македонијанци једноставно краду историју и имају аспирације и на делове грчке територије и цела ствар је у томе.
по тој логици коју ти нудиш ми смо ,умето срби могли да се назовемо мезијци,пошто се некад ова територија звала мезија и да се прогласимо римљанима и дрпимо им историју,и као што то раде ови словенскимаћедонци или ти имаш нека сазнања да су ови данашњи маћедонијанци истог порекла као и стари македонци.
а то што причаш за румуне ,ја нисам чуо да данашњи румуни присвајају историју старог рима као своју и да полажу нека права на италију.
drug.clan drug.clan 18:43 02.07.2009

Re: ...

Filip2412
Carstvo je nazivao Makedonija koliko ja znam a ne Grcka, a sebe je smatrao Makedonskim vladarem. Govorili su jezik grcki samo to je tacno. Ne kapiram kako se smatrao grckim vladarem a svoju zemlju zvao Makedonija?

Kad kazem svoju zemlju mislim na sve ono osvojeno od danasnjeg Skoplja do Irana.



Sada ga pretera!

Ispade da grka nikada nije ni bilo jer se ni danas ni jedna drzava ne zove tako. A osim toga ispade da ni helena nije nikada ni bilo jer se u anticko doba ni jedna dzrava nije tako zvala bilo je atine, sparte, itake, korinta itd. ali nikada nije bilo elade ili nesto na tu varijantu.

Znaci tom logikom grci u stvari nikada nisu ni postojali?
Filip2412 Filip2412 19:01 02.07.2009

Re: ...

Znaci tom logikom grci u stvari nikada nisu ni postojali?
Ma slazem se ja sa vama, samo kazem da postoji vise nacina da se neka ideja brani.

Makednoci recimo kazu, da mi govorimo slovenski jezik i naravno da medju nama ima slovena, ali istovremeno ima i antickih Makedonaca. Nacija im je po njihovoj teoriji nastala miksovanjem antickih Makedonaca i Slovena a Slovenski jezik je prevagnuo. I tako lepo oni tvrde da miaju prava na ime Makedonija.

Znam samo da ima puno "Grka" iz egejske Makedonije kojima je maternji jezik isti ko Makedoncima iz Skoplja. Ipak, mnogi se izjasnjavaju ko Grci jer je tako Grcka drzava ubedila. Ulazim u radnju za tepihe u Torontu skoro u grckom delu grada, mala zanatska radnja radi televizor i cujem jezik na TV, ucini mi se srpski kad ono Makedonski... pitam kazdu na srpskom odakle si, on kaze iz Grcke, ja kazem ti si Makedonac, on ne, Grk, ja sam grk ali govorim taj jezik... reko dobro, kako ti kazes...



drug.clan drug.clan 19:32 02.07.2009

Re: ...

Filip2412
Znaci tom logikom grci u stvari nikada nisu ni postojali?
Ma slazem se ja sa vama, samo kazem da postoji vise nacina da se neka ideja brani.

Makednoci recimo kazu, da mi govorimo slovenski jezik i naravno da medju nama ima slovena, ali istovremeno ima i antickih Makedonaca. Nacija im je po njihovoj teoriji nastala miksovanjem antickih Makedonaca i Slovena a Slovenski jezik je prevagnuo. I tako lepo oni tvrde da miaju prava na ime Makedonija.

Znam samo da ima puno "Grka" iz egejske Makedonije kojima je maternji jezik isti ko Makedoncima iz Skoplja. Ipak, mnogi se izjasnjavaju ko Grci jer je tako Grcka drzava ubedila. Ulazim u radnju za tepihe u Torontu skoro u grckom delu grada, mala zanatska radnja radi televizor i cujem jezik na TV, ucini mi se srpski kad ono Makedonski... pitam kazdu na srpskom odakle si, on kaze iz Grcke, ja kazem ti si Makedonac, on ne, Grk, ja sam grk ali govorim taj jezik... reko dobro, kako ti kazes...


Ja znam grke koji ne znaju slovenski jezik ali kazu mi sa severa grcke smo svi sloveni!

Taj princip "mi smo miks pa imamo prava na identitet svih koji su se umiksovali" bi doveo do toga da nema nikakvog identiteta jer svih gena ima svuda.

Ono sto naciju definise (po enciklopedijskoj definiciji) je zajednicka istorija, zajednicka kultura i jezik a u tom slucaju oni koji sebe nazivaju makedoncima ne mogu da uzimaju nista iz perioda pre umiksavanja jer im to nije zajednicka istorija i kultura, vec samo jednog dela nacije. Znaci mogu da svojataju kao nacionalno samo ono sto je njihovo zajednicko posle nastanka nacije tj.posle miksa.
Filip2412 Filip2412 19:41 02.07.2009

Re: ...

je zajednicka istorija, zajednicka kultura i jezik a u tom slucaju oni koji sebe nazivaju makedoncima
pa da al zivot ne postuje enciklopediju, nadje se neka grupa koja sebe naziva makedonci i sad sta ce s s njima? Jedino motku pa da ih naucis da se tako ne zovu.... ali to ne sljaka, sta ces.

Pretpostavljam da ce se nagode s Grcima da se nazovu nekako Severno Makedonci i tako izmisle neku kao novu naciju pa da se zatvori to pitanje. Ionako ce Albanci da ih preplave pa moz se desi da slucaj zastari pre nego se razresi.

Uostalom, naziv Srbi/Srbija izgleda da je mnogo star. ne postoje nikakva zadovoljavajuca etimoloska tumacenja naseg imena. Tako da vrlo je moguce da smo to ime maznuli pre 2-3 hiljade godina od nekih neslovenskih predaka... desava se...
drug.clan drug.clan 19:45 02.07.2009

Re: ...

Filip2412
pa moz se desi da slucaj zastari pre nego se razresi.

To je jedan od dva nacina kako se na balkanu resavaju problemi!
drugi je....
angie01 angie01 19:47 02.07.2009

Re: ...

drugi je....


svima poznat!
dragoljub92 dragoljub92 19:55 02.07.2009

Re: ...

drug.clan
Filip2412
pa moz se desi da slucaj zastari pre nego se razresi.

To je jedan od dva nacina kako se na balkanu resavaju problemi!
drugi je....

angie01
drugi je....


svima poznat!

verovatniji
Blade Runner Blade Runner 19:58 02.07.2009

Re: ...


angie01drugi je....

svima poznat!

verovatniji

valjda za nama
igor_1967 igor_1967 00:39 03.07.2009

Re: ...

Hvala ti boze da neko ovde ima mozga. Citam ovih 400 komentara i ne mogu da verujem.
Definitivno NAJGORI blog na B92 ikada.
dragoljub92 dragoljub92 00:48 03.07.2009

Re: ...

igor_1967
Hvala ti boze da neko ovde ima mozga. Citam ovih 400 komentara i ne mogu da verujem.
Definitivno NAJGORI blog na B92 ikada.

синко млад си ти блогер да би доноси то
Definitivno NAJGORI blog na B92 ikada.
нема ни годину дана како си овде
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:18 03.07.2009

Re: ...

igor_1967
Hvala ti boze da neko ovde ima mozga. Citam ovih 400 komentara i ne mogu da verujem.
Definitivno NAJGORI blog na B92 ikada.


Po kom tacno kriterijumu?
ed_novipazar ed_novipazar 15:21 03.07.2009

Re: ...

dragoljub92
Filip2412
Jezik nije argument. I u americi se prica Engleski pa englezi ne predstavljaju ni 30% stanovnistva.
колко сам ја обавештен они су тамо гласали и за један глас је победио енглески ,испред немачког.

Kad smo vec kod toga, ovo je legenda koja nije tacna. U Americi se nikada nije glasalo izmedju engleskog i njemackog koji ce biti sluzbeni jezik u SAD. No, kao i mnoge druge legende, ovdje ima neceg istinitog. Grupa njemackih iseljenika iz Virdzinije je 1794-te trazila da se americki zakoni objavljuju ne samo na engleskom vec i na njemackom obzirom da veliki broj iseljenika njemackog porijekla ne vlada engleskim. O prijedlogu se glasalo u parlamentu i odnosom 42:41 prijedlog nije prosao.
dragoljub92 dragoljub92 20:07 03.07.2009

Re: ...

Kad smo vec kod toga, ovo je legenda koja nije tacna. U Americi se nikada nije glasalo izmedju engleskog i njemackog koji ce biti sluzbeni jezik u SAD

ćuti kad bar nešto od ovoga je tačno.znači ipak se nešto glasalo i rezultat su tačni .sad što onaj koji je pustio buvu ili nije razumeo ili nije teo da razume .kako bilo da bilo dobro sam prošo.
ed_novipazar ed_novipazar 08:05 02.07.2009

I tebi da kažem, bosanski jeste jezik ....

I vama da kažem, bosanski nije jezik ...


Sto si bre ovako iskljuciv.

Vidi kako je to nekada bilo lijepo. Godina 1890-ta, srpska knjizara, hrvatska knjiznica a jezik bosanski

cult cult 09:13 02.07.2009

Re: I tebi da kažem, bosanski jeste jezik ....

ed_novipazar
I vama da kažem, bosanski nije jezik ...


Sto si bre ovako iskljuciv.

Vidi kako je to nekada bilo lijepo. Godina 1890-ta, srpska knjizara, hrvatska knjiznica a jezik bosanski



Vidis, Austrija je bila ozbiljna zemlja.
Zato je i trajala onoliko vekova onako velika.
Kljucne institucije srpske (i inih slovenskih) kultura osnovala je upravo Austrija.
Jbt, koliko su tek oni imali kosovskih bitaka. Ne znam kako su savladali svoju patnju za svetom vojvodjanskom zemljom, ili svetom Slavonijom, ili Galicijom - srcem Austrije. Ne znam ni kako gledaju na srpsko-hrvatsko kačenje oko toga čiji bejaše čuveni austrijski naučnik Nikola Tesla "koji je izmislio struju".
Ali Beč je kosmopolitski grad. Baš kao iz Lambrosovg sna.
noboole noboole 09:48 02.07.2009

Re: I tebi da kažem, bosanski jeste jezik ....

cult


Vidis, Austrija je bila ozbiljna zemlja.
....


Zemlja koja je dala jednog Brüna tesko moze nazvati ozbiljnom ))))
Samo se plasim da sledeci film Ali-Gja ne bude, ne znam, Пera.

Inace, nema smisla raspravljati o preotimanju mitologije. Uostalom, svako moze da radi sa nasom mitologijom sta zeli, jer ona znaci nesto samo nama. Kultura Evrope je kultura velikih nacija, ostalo je na rubu i podlozno zaboravu i promenama
dragoljub92 dragoljub92 09:52 02.07.2009

Re: I tebi da kažem, bosanski jeste jezik ....

Brüna

ткоје тБруно
Kultura Evrope je kultura velikih nacija,

у којој аустрија држи високу позицију или не
talicni talicni 16:02 02.07.2009

Re: I tebi da kažem, bosanski jeste jezik ....

Pretty obvious photoshop.
drug.clan drug.clan 18:45 02.07.2009

Re: I tebi da kažem, bosanski jeste jezik

ed_novipazar
I vama da kažem, bosanski nije jezik ...


Sto si bre ovako iskljuciv.

Vidi kako je to nekada bilo lijepo. Godina 1890-ta, srpska knjizara, hrvatska knjiznica a jezik bosanski




Kako im se ovako dobro ocuvao tekst "Gramatika bosanskoga jezika" a tako slabo "za srednje skole" i sve ostalo?

Bice da ga je neko retusirao?
amaterski u pravom smislu (zaljubljenicki )
Filip2412 Filip2412 20:10 02.07.2009

Re: I tebi da kažem, bosanski jeste jezik

Kako im se ovako dobro ocuvao tekst "Gramatika bosanskoga jezika" a tako slabo "za srednje skole" i sve ostalo?


jeste, skroz neuverljivo izgleda....
drug.clan drug.clan 20:23 02.07.2009

Re: I tebi da kažem, bosanski jeste jezik

Filip2412
Kako im se ovako dobro ocuvao tekst "Gramatika bosanskoga jezika" a tako slabo "za srednje skole" i sve ostalo?


jeste, skroz neuverljivo izgleda....



cak ni font nije isti
ed_novipazar ed_novipazar 07:07 03.07.2009

Re: I tebi da kažem, bosanski jeste jezik ....

talicni
Pretty obvious photoshop.

Sram da bude Biblioteku grada Sarajeva, cime se sve koriste

http://www.bgs.ba/e_knjige2.html

leopold_lady leopold_lady 09:27 02.07.2009

Aleksa....

opusti se ... Mnogo si bre napet....

Istorija? Kažu da je krojačica života.... Da li je ako je učena pogrešno?

Ne znam šta je istina - a verujem da me više i ne zanima.... Znam šta sam i ko sam.... Bez neke velike skromnosti i lažne veličine i moralnosti....

Takođe znam i ko je kriv za raspad SFRJ .... I znam da mi mnogi ne veruju,ali jednog dana će se uveriti.... Uzalud,biće kasno.... Ja im ne opraštam što ne veruju i što podjebavaju....

Hrvati su nastali od Srba... I to njih u stvari najjviše i boli.... Pa izmišljaju razne stvari... Ja sam sa Vedranom Mlikotom imala polemiku o poreklu njegovog imena... Da bi on na kraju - shvativši da je Vedran staro Srpsko ime rekao da su Hrvati potomci Iranaca .... Hahaha.... Na šta mu se celo društvo smejalo....I dan danas me mrzi što sam ga poklopila.... U bre,mnogo me Hrvata koji su btw Srbi mrzi zbog tog poklapanja.... Kao što rekoh . Marko Perković je Srbin....Deda mu bio Srbin,otac mu Srbin,on je Srbin...I može da peva ustaške pesme do groba i da se uvlači Hrvatima u dupe - Srbin je.... I to je to....
dragoljub92 dragoljub92 09:50 02.07.2009

Re: Aleksa....

Vedranom

ајд просветли нас непросветљене како смо то ми сби стекли искључива ауторска права на старословенска имена ,ај да научим нешто да не буде блоговање лудом радовање
buba_truba buba_truba 09:55 02.07.2009

Re: Aleksa....

leopold_lady
... Kao što rekoh . Marko Perković je Srbin....Deda mu bio Srbin,otac mu Srbin,on je Srbin...I može da peva ustaške pesme do groba i da se uvlači Hrvatima u dupe - Srbin je.... I to je to....

Ma super si nam rekla (a i njima!) - a šta ti je poenta?

p.s. Malo li nam je naših govnara, pa svojatamo i tuđe... da bismo dokazali - šta?
leopold_lady leopold_lady 09:57 02.07.2009

Re: Aleksa....

ајд просветли нас непросветљене


Ti si jedini Dragoljub u životu koji mene ne voli .... Ali i to je moralo jednom da se desi ....

Vujaklija,Vikipedija,Guglovanje - pa ćeš naći odgovore.... Meni ne pada na pamet da ikome išta odgovaram - ukoliko ne želim - a ovo zaista ne želim....

BTW.,koliko ja znam ti nisi Aleksa.... Ja sam se njemu obratila.... !!!
leopold_lady leopold_lady 09:57 02.07.2009

Re: Aleksa....

a šta ti je poenta?


Kao što rekoh malopre Dragoljubu tako kažem i tebi - ja ne moram nikome ništa da objašnjavam a ni da se pravdam.... !Ne moraš čitati moje komentare.... Niti ih citirati sa pitanjima.... Ima preko 270 - skoro 300 komentara,ajde nađite nekog drugog koga zanima vaše mišljenje....

Jurite me oboje po blogovima meni dragih ljudi i postavljate svakakva pitanja - otkačite se već jednom od mene - nađite drugu budalu !!!
alselone alselone 10:01 02.07.2009

Re: Aleksa....

dragoljub92
Vedranom

сби стекли искључива ауторска права на старословенска имена


Uspeo si ovo da procitas u njenom komentaru.

Svaka cast.
dragoljub92 dragoljub92 10:19 02.07.2009

Re: Aleksa....

BTW.,koliko ja znam ti nisi Aleksa.... Ja sam se njemu obratila.... !!!

обратила си се блогу ,ако оћеш да се обраћаш само њему онда му шаљи пп.не може то да ти можеш да бираш коме ћеш да се обраћаш а да другима то право оспораваш.
Vujaklija,Vikipedija,Guglovanje

што се тиче вујаклије тј.речника има једно објашњење да аутори речника често без икакве провере преносе податке из других речника тако да ни сам вујаклија не може да буде бескомпромисно тачан,ко зна одакле је узео те своје податке.за википедију се зна да она никако не може да буде репер за тачност података који се у њој начлазе ,то је одавно апсолбирано у јавности.познати су случајеви злонамерног уношења свачега баш у википедију.што се тиче гугловања ја могу да напишем овде блог и да објавим историју дргољуба првог нишкоромејскоримског цара и да свако ко укуца драгољуб преко гугла добије ту информацију,ел то значи да сам ја стварно нишки цар.
пс
још нешто о вујаклији ја сам нашо податак да је вујаклијин речник,поред тога што је најобимнији, више окренут мадицини и медицинским појмовима.
даклем шта оћу да ти кажем речници ,википедије и гуглете нису репери за ово о чему причамо него су то историјски архиви и радови историчара јер се у њиховим радовима налазе подаци о појавама неких имана кроз историју.
dragoljub92 dragoljub92 10:29 02.07.2009

Re: Aleksa....

alselone
dragoljub92
Vedranom

сби стекли искључива ауторска права на старословенска имена


Uspeo si ovo da procitas u njenom komentaru.

Svaka cast.

учитао сам још и ово да она посредно тврди да су стари словени потекли уствари од срба и да су иранци једно тврдоглаво српско племе које је толико тврдоглаво да је отишло у пчку материну тамо на други крај света само да не би били срби
а шта кажеш
alselone alselone 10:42 02.07.2009

Re: Aleksa....

dragoljub92

а шта кажеш


Kazem da je to lepo sto pokusavas da budes zanimljiv ali da te taj preveliki trud sprecava u toj plemenitoj nameri. Onda dalje kazem da tvoj stil pisanja jako smara i da taj isti trud da i tu budes zanimljiv je isto dzabaka.
buba_truba buba_truba 10:55 02.07.2009

Re: Aleksa....

leopold_lady
Kao što rekoh malopre Dragoljubu tako kažem i tebi - ja ne moram nikome ništa da objašnjavam a ni da se pravdam.... !Ne moraš čitati moje komentare.... Niti ih citirati sa pitanjima.... Ima preko 270 - skoro 300 komentara,ajde nađite nekog drugog koga zanima vaše mišljenje....

Jurite me oboje po blogovima meni dragih ljudi i postavljate svakakva pitanja - otkačite se već jednom od mene - nađite drugu budalu !!!

Ko te bre juri!? Da si nisi malo umislila...

Ovo je interaktivna komunikacija... diskutujemo - sve što napišeš podložno je pitanjima, kritikama... naravno da nemaš obavezu da odgovaraš. Ti bi, valjda, da dođeš, održiš predavanje i tačka na priču?
Misliš da je to kad Ti kažeš - bespogovorno? Ako je tako, aferim - super si lik...
leopold_lady leopold_lady 11:07 02.07.2009

Re: Aleksa....

Ko te bre juri!? Da si nisi malo umislila...


Da li jesam ili nisam .... Hajde malo se osvrni na 10-tak poslednjih mojih odgovora određenim ljudima.... Od Budimca ste me oterali ....

Poštuj me i poštovaću te....

Svako ima pravo na svoje mišljenje - ali nije u redu da se tako ljudi vređaju i da tako diskutuju.... Kad budeš nešto napisala (kao i svi ostali) i ja to budem pročitala - komentarisaću ili neću to da li mi se sviđa ili mi se ne sviđa.....

Najjlakše je da ljudi koji ne pišu ništa - komnetarišu komentare moje ljudima s kojhima sam ja ostvarila neki kontakt .... Malo mi je mešanje u moje misli koje upućujem određenoj osobi.....

Baš me briga kako me ko doživljava.... I sad ću se skloniti i otići....

Na kraju krajeva - ispada da je jedino rešenje da ljudima pišem privatne poruke.... !!! Mada mi je to totalno glupo.... Jer nisam osoba koja ima šta da krije - a pogotovo ne svoje mišljenje....

Ja nisam na blogu od juče - već dve i po godine..... I toliko imam svoj blog (na drugom mestu) i znam kako bi trebali ljudi na blogu da se ponašaju.... ne znam da li je kriv onaj ko je organizovao ovaj blog pa je svašta nešto dozvoljeno ili ljudi sebi stvarno previše dozvoljavaju.... Ne znam i ne zanima me....

Aleksa zna kako može da me nađe ako hoće da me nađe..... Što se njegovog bloga tiče....

buba_truba buba_truba 11:35 02.07.2009

Re: Aleksa....

leopold_lady
Ja nisam na blogu od juče - već dve i po godine..... I toliko imam svoj blog (na drugom mestu) i znam kako bi trebali ljudi na blogu da se ponašaju....

Pravo da ti kažem, baš me briga o čemu ti pišeš na svom blogu... čitam ovaj koji me interersuje, i komentarišem ono što je na ovom blogu napisano.

Aleksa zna kako može da me nađe ako hoće da me nađe..... Što se njegovog bloga tiče....

Nešto mislim - ih, da je znao pre pisanja ovog teksta... da te kontaktirao... pa da je i Marka Perkovića uvrstio međ' one naše što nam ih drugi kradu.

A bi On to, garant... istinoljubiv kakav, fakat, jeste.
dragoljub92 dragoljub92 13:21 02.07.2009

Re: Aleksa....

tvoj stil pisanja jako smara i da taj isti trud da i tu budes zanimljiv je isto dzabaka.

па што читаш,прескочи лепо ко што ја тебе прескачем,замараш и ти мене па те не кривим нити више коментаришем твоје којештарије.
једино нисам толико уображен ко неки овди па да ти браним да читаш и коментаришеш моје постове.на вољу ти као и мени дал ћу да ти одговорим или не.
dragoljub92 dragoljub92 13:45 02.07.2009

Re: Aleksa....

Ne znam i ne zanima me....

и ништа ти није јасно
ne znam da li je kriv onaj ko je organizovao ovaj blog pa je svašta nešto dozvoljeno ili ljudi sebi stvarno previše dozvoljavaju....

овај блог је организован да постоје блогери и коментатори и да свако сваког може да коментарише,ако обратиш мало пажњу видећеш да то сви овде раде јер је тако организован блог и да се ти једина буниш због тога.
... Od Budimca ste me oterali ....

ко те бре отерао?па и мене ,ено горе подјебавају врачарац и алселоне .па шта? нит ја њима браним да коментаришу моје глупости нити они то бране мени да коментаришем њихове глупости.
Baš me briga kako me ko doživljava.... I sad ću se skloniti i otići....

па што се онда понашаш ко увређена снајка?
bindu bindu 17:24 02.07.2009

Re: Aleksa....


учитао сам још и ово да она посредно тврди да су стари словени потекли уствари од срба и да су иранци једно тврдоглаво српско племе које је толико тврдоглаво да је отишло у пчку материну тамо на други крај света само да не би били срби
а шта кажеш



bindu bindu 17:28 02.07.2009

Re: Aleksa....

. Ja im ne opraštam što ne veruju i što podjebavaju....


steta

topcat topcat 10:21 02.07.2009

...

Dajte bre više, dokle ti debilizmi?


Evo i ja se pitam.
A sad odo' kod baniranog kolege da mi posudi onaj smajlić.
talicni talicni 16:09 02.07.2009

Re: ...

topcat
Dajte bre više, dokle ti debilizmi?


Evo i ja se pitam.
A sad odo' kod baniranog kolege da mi posudi onaj smajlić.

Shokiralo te saznanje da si zapravo Srpkinja?
topcat topcat 00:36 03.07.2009

Re: ...

talicni

Shokiralo te saznanje da si zapravo Srpkinja?


Ne, više bahatost autora.
Svaki put se toplo ponadam da ga je prošlo.
dragoljub92 dragoljub92 00:50 03.07.2009

Re: ...

topcat
talicni

Shokiralo te saznanje da si zapravo Srpkinja?


Ne, više bahatost autora.
Svaki put se toplo ponadam da ga je prošlo.

то кад уфати не пушћа
maminka maminka 12:14 02.07.2009

Odlicno

Genijalan tekst, samo nastavi tako!!!
sedma sedma 13:26 02.07.2009

Re: Odlicno

maminka
Genijalan tekst, samo nastavi tako!!!




Stvarno genijalan tekst! i diskusija koje se razvila je divna
chobanica chobanica 14:15 02.07.2009

naokolo, naokolo



Biljana 77 Biljana 77 15:06 02.07.2009

Svaka tebi čast

1. na iskrenom tekstu koji je jednako otvoren, autoironičan, duhovit, politički nekokrektan i zabavan da samo od strane zlonamernih ili glupih može biti protumačen drugačije
2. na nervima da uopšte nešto ovako napišeš znajući da ćeš morati kojekakvima da objašnjavaš da nisi ni fašista, ni salonski četnik i da nemaš nameru nikoga da istrebljuješ samo zato što si se izjasnio kao Srbin.

Da neke stvari odmah razjasnim pre nego me zaskoče kako dežurni nongaverMentalci tako i ovi s brojanicama i bradicama što bi s bejzbol palicama da nas vraćaju korenima.

Nemoguće... uvek će se naći neko da te potkači jer nisi "dovoljno" ovo ili ono.. Nažalost..još uvek..
noboole noboole 16:21 02.07.2009

Evo sa opstenarodnog vikija:

The Bosniaks or Bosniacs[17] (Bosnian: Bošnjak, pl: Bošnjaci, pronounced [bɔːˈʃɲaːtsi]) are a South Slavic people, living mainly in Bosnia and Herzegovina, with a smaller autochthonous population also present in the Sandžak region of Montenegro and Serbia (including Kosovo), Croatia, and the Republic of Macedonia. Bosniaks are typically characterized by their tie to the Bosnian historical region, traditional adherence to Islam, and common culture and language. In the English-speaking world, Bosniaks are also known as Bosnian Muslims.

Vidis da ne tvrde da su pali s Marsa, nego da su lepo Juzni Sloveni.
Filip2412 Filip2412 16:52 02.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

Vidis da ne tvrde da su pali s Marsa, nego da su lepo Juzni Sloveni.
Pa ja sam citao neke bosanske blogove gde oni priznaju da su poreklom Srbi a cak mnogi i znaju kada su presli u Islam i shodno balkanskim pravilima promenili potom i naciju.

Medjutim NE ZELE da budu Srbi. Oni jednostavno ne zele da budu Srbi zbog vec decenijske mrznje i medjusobnih zlocina koji su posejali seme zla i sad je tesko nazad.

Nacija nije mnogo drugacija od navijanja za ovaj ili onaj tim. Nije nemoguce da se za 200 godina oni pocnu izjasnjavati kao Srbi, uopste nije nemoguce. Propaganda, mediji cine cuda a na Balkanu ima puno nacionalno zbunjenih ili nezainteresovanih.

Pa da je Tito samo imao pravog naslednika i povoljne istorijske okolnosti danas bi ovde jos uvek bilo puno Jugoslovena.
alexlambros alexlambros 17:41 02.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

. Nije nemoguce da se za 200 godina oni pocnu izjasnjavati kao Srbi, uopste nije nemoguce.

evo ja propagiram
dragoljub92 dragoljub92 18:01 02.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

Medjutim NE ZELE da budu Srbi.

јасно да не желе после декларације спц да срби могу да буду само православни а не и католици и муслимани,ово се десило после 1светског рата пар година и тад је посејано семе мржње између нас.а и што би се припајали кад ено како је прошао кустурица код нас,ко се све није запљунуо на њега
мени као србину је криво што је један део мог народа тако брутално одбачен од другог дела,само ја ту као јединка не могу ништа једино да разумем јер би и ја ,да су мени у мојој породици опалили шамар и рекли марш бе ђубре једно ти ниси од драгољуба јер пишаш накриво окренуо бих се и отишо и никад више небих себе назвао драгољубом а све остале драгољубе бих гледао са дистанце.
angie01 angie01 18:39 02.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

alexlambros
. Nije nemoguce da se za 200 godina oni pocnu izjasnjavati kao Srbi, uopste nije nemoguce.evo ja propagiram


jbte, bratesesro, s jedne strane raskrinkavash versku manipulativnost, a s druge insistirash na znachaju nacionalnog pripadanja-izjashnjavanja, shta god,...a i jedno i drugo su lichne, intimne stvari svakakog pojedinca i u kontekstu civilizacijskog napretka- ne bi trebalo niti da se bilo koga tichu, niti da su za bilo shta drugo bitne u odnosu na tog nekog, u uchestvovanju i komunikaciji sa ostalima.
alexlambros alexlambros 18:45 02.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

jbte, bratesesro

ne insistiram, gde si to videla. verksa manipulativnost je do ovoga i dovela. nek se izjasnjava kako god oce i zeli ne mislis valjda da bih se bavio time da nekome namecem kako ce da se izjasnjava, posebno sto se i sam najcesce osecam (bez viceva molicu lepo :))) kao apatrid
elem, ono sto mi nevidjeno ide na nerve jeste da me neko utucava u glavu i tera me da klimam glavom na najzesce nebuloze tipa da je bosanski jezik i slicno ...

Filip2412 Filip2412 19:10 02.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

јасно да не желе после декларације спц да срби могу да буду само православни а не и католици и муслимани
da to je njesra jedno obicno...

Kusturica je meni bio vise simpa dok je govorio da je Srbin muslimanske vere, ovako kad se pokrstio ispada da i on hoce da kaze: Moras biti pravoslavac ako hoces da budes Srbin.... sto je glupo. Ako nesto znamo sigurno iz istorije to je da Ortodoksni Hriscani nisu izmisliili srpsku naciju nego je deo srpske nacije prihvatio hriscantvo.
NNN NNN 19:18 02.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

марш бе ђубре једно ти ниси од драгољуба јер пишаш накриво окренуо бих се и отишо и никад више небих себе назвао драгољубом а све остале драгољубе бих гледао са дистанце.
Za mene ćeš uvek biti dragoljub(92) (i kad pišeš nakrivo, samo se prilagođavaš jeziku sagovornika)
angie01 angie01 19:22 02.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

gde si to videla.


sve vreme provejajva,..a i citirla sam ono poslednje,...

a jel znash onaj, kad se nadju, katolik, musliman, pravoslavac i budista?:)))))

necu, necu,..ok!
Filip2412 Filip2412 19:35 02.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

a jel znash onaj, kad se nadju, katolik, musliman, pravoslavac i budista?:)))))
pa mogla si andzie, da ispricas.... dobri su oni bili za pinokija i zenske sa planete zemlje
angie01 angie01 19:40 02.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

pa mogla si andzie, da ispricas


pa necu da navlachim ove shto ne kapiraju poAntu, pa ondaK koriste priliku da pljucnu malo,..pa mi se domacin nervira, a i onako je trenutno indiponiran,..ja tela malko da olabavim, al principi-su principi,..obNJasnio lepo spy!
alexlambros alexlambros 20:40 02.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

a jel znash onaj, kad se nadju, katolik, musliman, pravoslavac i budista?:)))))

ajd raspali, nasmej me
sinergija92 sinergija92 20:53 02.07.2009

Re: Meshanci....

Mene ovo meshanje naroda podseca na ovo:

mikimedic mikimedic 00:42 03.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

a jel znash onaj, kad se nadju, katolik, musliman, pravoslavac i budista?:)))))

necu, necu,..ok!


isto kao ono gore o Romima?

sram te bilo.
die hard die hard 23:06 03.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

evo ja propagiram


Ono sto ti propagiras treba da se banuje odma ili mozda i da se apsi.
angie01 angie01 00:13 04.07.2009

Re: Evo sa opstenarodnog vikija:

sram te bilo.


kad si vec ogranichen k'o balkon, nemoj da se trudish i prelazish u teritoriju gde se to vidi-ostani na sigurnom.
yngwie92 yngwie92 18:54 02.07.2009

*

au ovaj post i dalje traje a tamo u vijestima ministar prica kako raste broj siromasnih u nasoj zemlji. Sjetih se jedne vijesti od prosle godine u vezi JAT-a, navodno da ako nastavi ovim tempom pozitivno (prosla godina, cini mi se ) da ce da bude kao sto je bilo tokom 80-tih.
ali ovaj post je mnogo bitan samo sto u medjuvremenu postajemo siromasniji
igor_1967 igor_1967 00:45 03.07.2009

katastrofa

Povrsno, sedi 1!
Citam ovih 400 komentara i ne mogu da verujem.
Definitivno NAJGORI blog na B92 ikada.
vracarac92 vracarac92 08:02 03.07.2009

Re: katastrofa

Povrsno, sedi 1!
Citam ovih 400 komentara i ne mogu da verujem.
Definitivno NAJGORI blog na B92 ikada.

mora da si mazohista kada se toliko mucis da procitas nesto "tako lose"

P.S. Odlican blog
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 01:16 03.07.2009

c...c...c...

...i tako su IDENTICNO ISTO nestali i Hazari...naporno ko kratko cebence...ZATVARAJTE BLOG!

Inner Party Inner Party 18:52 03.07.2009

E-novine...

...su uz malo redigovanja prenele ovaj blog. Moram priznati da je Alex jos dobro prosao na tom terenu...

alexlambros alexlambros 19:17 03.07.2009

Re: E-novine...

...su uz malo redigovanja prenele ovaj blog. Moram priznati da je Alex jos dobro prosao na tom terenu


a evo i nova srpska politicka misao

[url=http://www.nspm.rs/prenosimo/nije-srbija-saka-pirinca.html#yvComment19727][/url]

sto me nervira sto ne umem da nakacim link
die hard die hard 23:12 03.07.2009

Re: E-novine...

sto me nervira sto ne umem da nakacim link


Bilo bi dobro da ti nikada ne nakacis nista vise na ovom blogu.A vidim da nazalost vec jesi.Odurno, glupo, krajnje plitkoumno.Trazeci veliku citanost - uspeo si i postao jedan od najuzasnijh Vip autora ovde.A delovalo je da moze da bude potpuno suprotno.Krajnje jad(n)o.
dragoljub92 dragoljub92 03:31 04.07.2009

Re: E-novine...

alexlambros
...su uz malo redigovanja prenele ovaj blog. Moram priznati da je Alex jos dobro prosao na tom terenu


a evo i nova srpska politicka misao

[url=http://www.nspm.rs/prenosimo/nije-srbija-saka-pirinca.html#yvComment19727][/url]

sto me nervira sto ne umem da nakacim link

e-novine
alexlambros alexlambros 05:46 04.07.2009

Re: E-novine...

Re: E-novine...


pa to je neko vec nakacio ... ajd nakaci ovaj sa www.nspm.rs

Inner Party Inner Party 08:53 04.07.2009

NSPM

die hard
... Krajnje jad(n)o.


Obrazuj se malo Die Hard ...

NSPM - Није Србија шака пиринча
alexlambros alexlambros 11:35 04.07.2009

Re: NSPM

Obrazuj se malo Die Hard ...

sto malo? sto ne hard?
vracarac92 vracarac92 13:04 04.07.2009

Re: E-novine...

Bilo bi dobro da ti nikada ne nakacis nista vise na ovom blogu.A vidim da nazalost vec jesi.Odurno, glupo, krajnje plitkoumno.Trazeci veliku citanost - uspeo si i postao jedan od najuzasnijh Vip autora ovde.A delovalo je da moze da bude potpuno suprotno.Krajnje jad(n)o.

Ukoliko ti se ne dopada nemoj da ucestvujes i diskutujes. Niko te ne bije po usima.
Veoma jednostavno.

P.S.
Odlican blog!
vracarac92 vracarac92 13:10 04.07.2009

Re: E-novine...

e-novine

Boze kakva je to ekipa isfrustriranih likova bez kicme.
Ti ljudi su definitivno na mentalnom nivou deteta od tri godine.
U svakom slucaju, napravili su ti odlicnu reklamu.
Cestitam.
Nadam se da ce i u buduce nastaviti da te reklamiraju!
Pisi sto pre mesto podjednako dobro.
die hard die hard 22:53 06.07.2009

Re: E-novine...

U svakom slucaju, napravili su ti odlicnu reklamu.


Odlicnu reklamu, za sta?
Goran Vučković Goran Vučković 23:33 06.07.2009

Kakva perverzija

podseća me na paljevine Ilegalnih Poslastičara.

Ali treba čitati komentare na NSPM i na e-Novinama. Ovo mesto je postalo, čini mi se, previše balansirano da bi provokatori poput Lambrosa dovoljno uživali u budalisanju komentatora. Do duše, broj preporuka je malo sumnjiv
jxxx jxxx 07:17 07.07.2009

re

Bilo je potrebno da se od ovog teksta razvije citava multi-sajtovska multi-postovska afera, da bih ja razumeo o cemu se radi u tekstu. Jer cesto proveravam tekstove autora, ceneci da je jedan od pametnijih, elokventnijih, relevatnijih u masi, jedan od onih koji "pisu stvari koje bi i ja pa eto lepo onda ja ne moram". :)

Imajuci u vidu prethodne tekstove, pametnih pljuvanja raznih religija i okolnih gluposti, a i drugog, citao sam tekst kao iznenadjujuce neuspeli pokusaj sarkasticnog ismevanja lokalpatriotskih busanja. No, dovoljno vremena je proslo da sam shvatio da sam pogresno razumeo, i da je tekst bio bukvalan.

Fascinantna mi je fleksibilnost ljudske psihe, ogroman stetni kapacitet za racionalicaciju gluposti na koje smo izdresirani, cak i medju pojedincima koji na odredjenim poljima pokazuju velicanstvene bljeskove, pa i vise od toga, slobodnog rezonovanja.

Ipak, tesko mi je da prihvatim da neko ko je tako kompletno oslobodjen od delovanja religijskih "magija", przenja na njega, moze tako lako da sklizne u identicne price koje maltene 1-1 replace-uju religijski set termina svojim, u ovom slucaju nacionalnim, jelte.


Da, Obilic je bio Srbin. Ne, Bosanci i Crnogorci su skupili dovoljan istorijsko-socijalni momenat da njihovo nazivanje odvojenom nacijom jeste validno. A svakako nisu srbende nikad ni bili u onom smislu u kom taj izraz srbende shvataju - niko nije "izdao" nista, samo je doslo do raspada na manje zajednice, u kom su, bez obzira na nominalnu dimenziju, efektivno i danasnji, preostali Srbi ucestvovali. Da, svi govore istim jezikom, ali kako ce ko zvati taj jezik nije ni blizu jasnog, jer tu nema dominantne kolonijalne sile koja je neopozivo prenela tu kulturu na ostale - niko od lokalnih slovenskih varijacija nije naucio sve ostale tom jeziku.
Ne, Rudjer Boskovic jeste Hrvat, ali sustinski duguje svom poreklu koliko i Tesla srpskom - ako njih pitas - mora i planine, ali u praksi, bas bi se usrecili da su ostali "svoji na svome", do mojega.
Da, Makedonci imaju pravo da grade spomenike i prze se na sta hoce, dokle god se sa Grcima dogovore o tome kako ce jasno i nedvosmisleno da dokazu da za sto godina nece iz tih razloga naprzena deca da pocnu da imaju pretenzije na preostale teritorije pod istim imenom. Ionako su i danasnji Grci i danasnji Makedonci daleko od kulturnog uticaja na svet koji je imala stara Grcka, a ko je tu s kim u srodstvu po krvi, manje je bitno.
Pri svem tom przenju, ozbiljna nauka ih nece shvatiti nista ozbiljnije nego npr kineske teorije o odvojenom razvitku od homo erektusa u odnosu na ostatak covecanstva (when they go for it, they go for it big).


Ali, prva i glavna stvar je da perpetuacija (ko ima srpskiju rec, nek kaze) tih nacionalnih prica u nase doba (iliti, dakle u veku koji nije 19. ili 18.), ima smisla i vrednosti koliko i mrcvarenje religije na slican nacin ('kako biti uspesna poslovna zena i smerna hriscanka u isto vreme', 'vera u alaha me je ucinila boljim nuklearnim fizicarem', 'kaste i sloboda - srednji put'... ). Zapadni svet je u velikoj meri, posebno u mejnstrim krugovima, prevazisao takve stvari, i zato moze na te pojmove da gleda samo kao na istorijske zanimljivosti, i zato prosecnom coveku (da ne kazem svako jer ekstrema svuda ima) ne bi bilo na kraj pameti da se uzbudjuje zbog takvih gluposti, a kamo li da pise blogove na nivou onih na koje reaguje.

Budala ce uvek biti u nekom broju, i oni ce se i dalje prziti, bilo na nacije bilo na religije, i inspirisani time, lagati o istoriji. Ali naucna analiza istorije ce i dalje raditi svoj posao nevezano za to, a pravorena przenja ce biti besmislene gluposti, bilo da su ona "nas prorok je 2 na x puta bolji od vaseg", bilo da su "nasa nacija je broj jedan po apstraktnom parametru u dovoljno malom izabranom regionu" (ili dva, al prvi nije bas iz price, jelte... kakogod, da to ima ikakvog smisla, imalo bi i prosirenje regiona, pa bi svi bili misevi prema nekima koji su jos bolji - i sta onda? treba svi da odbace svoje i da samo zive kako im the najbolji naloze?! ili treba svako da zivi svoje ali da priznaje svoju drugorazrednost? i believe da je najracionalniji odgovor na to "Mrš bre!".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana