Sport

Loše, ali nije sve izgubljeno

Drago Kovacevic RSS / 13.06.2010. u 18:09

Izgubismo od Gane. Zasluženo.

I nije strašno izgubiti ako te poraz nečemu nauči.  No nisam siguran da su naši nešto naučili. Jer da su skloni učenju, ne bi sa ovolikim teretom došli na završni turnir u Južnoj Africi. I ne bi bilo onoliko bezrazložnoga, opterećujućega optimizma, sličnog optimizmu sa kojom je Petković vodio ekipu u Njemačkoj, a mi izgubili sve utakmice koje smo tamo odigrali. U periodima pred odlazak na završni turnir, kako onaj  u Nemačkoj tako i ovaj,generalno je stvorena atmosfera opšteg kurčenja. Antić se, moram kazati ponašao normalnije od Petkovića jer ipak nije hodao po šumadijskim selima i pod šatrama pravio atmosferu,obećavao veselje i glumio mesiju. Nije ni odlazio u vladu ili kod predsednika i poklanjao dresove. Ali, nije bio potpuno lišen populizma. Kako se turnir primicao sve više je pričao o tome kako će reprezentacija igrati za narod. Reprezentacija treba da igra pre svega za bodove i plasman i ako osvaja bodove onda igra i za "narod".. Političari kojima bi uspeh reprezentacije bio od silne pomoći, jer kad ne ide u ničemu, bar da ide u fudbalu, bili su skloniji populizmu od Antića. Predsednik je otišao u Sarajevu da pozove sve u regionu da navijaju za Srbiju i to je više ličilo na podbadanje onih koji se nisu plasirali nego iskren poziv da se navija. Skupština je razmatrala da u "slavu" fudbala ne radi. Bar nekoliko aviona je spremno, da ako zatreba preveze u Johanesburg ministre, ministarke, šefove kabineta i sekretarice. Računa se da bi i Dodik na takav put obučen u košulju iste boje kao i naš predsednik. Mediji su napravili atmosferu kao da je četvrtfinale sigurna stvar, a ostalo što nam bog da. Utakmica sa Ganom je predstavljena "kao ništa lakše".

I onda puk...poraz. Opet kažem zasluženo. Naši protivnici su igrali modernije, ali što je važnije od toga, sa manje grča. Igrali su za bodove a ne za "narod".Nekako, delovali su racionalnije i brže.

Nadam se da je Antić na ovoj utakmici jasno video da mu lošu uslugu prave spori igrači. Čast Milijašu, ali mu pod hitno treba naći zamenu. Kačara, recimo. I mora igrati neki spretan paker, jer sam primetio da se na ovom turniru igra tako da zone stoje na 40 metara od gola i da se pravi ogromna gužva na sredini. Da je polje dva prepuno igrača. Tu treba neko spretan i dobar na lopti. Tošić, recimo.

I da ne mudrujem. Mislim da još nije sve izgubljeno. Treba dobiti Australiju i Nemačku. Mislim da možemo, ako Antić opusti ekipu. Ako odigra za bodove a ne za "narod"...I ako ne bude spoljnih pritisaka. 

 



Komentari (108)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Voja Radovanović Voja Radovanović 18:23 13.06.2010

blog

Mi smo ispali sa turnira...samo to još neće niko da kaže...Još jednom smo platili danak taktici da se igra na Žigića...Posle njegovog izlaska smo imali najbolje šanse na utakmici...Pozz Drago i prijatan dan...
dragoljub92 dragoljub92 18:28 13.06.2010

Re:abe

Treba dobiti Australiju i Nemačku

el to germani zaboravili da igraju fucbal,mislim kad sno mi to pobedili germane pa će gi tepamo sad pogotovo posle ovog sa gancima,možda ozije i nekako jer igraju engleski fucbal a mi to umemo da rešimo ali nemcovi igraju naš fucbal mnogo bolje od nas,jedino ak0 nismo platili da im neko skrši kolena 2minuta pred utakmicu
mostarac mostarac 18:31 13.06.2010

Re: blog

Voja Radovanović
Mi smo ispali sa turnira...samo to još neće niko da kaže...Još jednom smo platili danak taktici da se igra na Žigića...Posle njegovog izlaska smo imali najbolje šanse na utakmici...Pozz Drago i prijatan dan...

Odmah se nasao general posle bitke.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:31 13.06.2010

Re: blog

Voja Radovanović
Mi smo ispali sa turnira...samo to još neće niko da kaže...Još jednom smo platili danak taktici da se igra na Žigića...Posle njegovog izlaska smo imali najbolje šanse na utakmici...Pozz Drago i prijatan dan...

Ima tu nešto. Niko više ne igra na visoke igrače. Ukoliko bi se Antić dosetio da Jovanovića gurne u špic, a Tošića na pakersku poziciju, stvar bi sigurno bolje funkcionisala.
Pozdrav i tebi..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:35 13.06.2010

Re: Re:abe

dragoljub92
Treba dobiti Australiju i Nemačku

el to germani zaboravili da igraju fucbal,mislim kad sno mi to pobedili germane pa će gi tepamo sad pogotovo posle ovog sa gancima,možda ozije i nekako jer igraju engleski fucbal a mi to umemo da rešimo ali nemcovi igraju naš fucbal mnogo bolje od nas,jedino ak0 nismo platili da im neko skrši kolena 2minuta pred utakmicu

Nemačka nikada nije došla sa slabijom ekipom. E sad...to samo po sebi nije dovoljno.
Tukli smo ih na SP u Čileu i ušli u polufinale. Radaković dao gol...
Evo neka to bude i sada...a gol da postigne Stanković, pošto igra na sličnoj poziciji.
dragoljub92 dragoljub92 18:51 13.06.2010

jednom ko nijednom

Tukli smo ih na SP u Čileu

ta kombinatorika i nerealna očekivanja je ono što hebe naše kokoške.drago matoriji si od mene i znaš da je ovo što smo sad pokazali naš maksimum kroz zadnjih 490 godina.ej onolka jugoslavija nije postigla bolji rezultat od 8 mesta(u proseku).
kad bi manje srbovali a više trčovali možda bi i mogli da opet budemo 8 što bi svakom normalnom bilo dovoljno.ej 7.5 miliona čoveci i 8mesto u svetu.malolije.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:57 13.06.2010

Re: jednom ko nijednom

kad bi manje srbovali a više trčovali možda bi i mogli da opet budemo 8 što bi svakom normalnom bilo dovoljno.ej 7.5 miliona čoveci i 8mesto u svetu.malolije.

Pa to ti pričam...
E, pa Ćiro je Hrvate doveo do 3 mesta...ali ih nije opterećivao pizdarijama...
mecabg mecabg 21:31 13.06.2010

Re: blog

Sa Ganom je bilo samo zagrevanje, sad kad se razigraju,
ima Nemcima da se tresu kolena
Ovo je pre bitke, da li se važi?
mixailo92 mixailo92 23:21 13.06.2010

Re: Re:abe

Drago Kovacevic

Nemačka nikada nije došla sa slabijom ekipom. E sad...to samo po sebi nije dovoljno.
Tukli smo ih na SP u Čileu i ušli u polufinale.

Tad još Tito bio živ, a i Bata Živoinović u cvetu mladosti.
pereca011 pereca011 23:32 13.06.2010

Re: blog

Voja Radovanović
Mi smo ispali sa turnira...samo to još neće niko da kaže...Još jednom smo platili danak taktici da se igra na Žigića...Posle njegovog izlaska smo imali najbolje šanse na utakmici...Pozz Drago i prijatan dan...

tacno.nas najveci problem nije Pantelic koji je komedija od golgetera,ali je brz i moze posluziti kao prenosnik lopte pravom napadacu,koga doduse nemamo,ali treba probati s Lazovicem i Mrdjom,na tom mestu,vec kocnicar brzine napada Zigic!

Floria Floria 00:36 14.06.2010

Re: blog

ali je brz i moze posluziti kao prenosnik lopte pravom napadacu,koga doduse nemamo,


Exitus Letalis Exitus Letalis 15:01 14.06.2010

Re: blog

Ima tu nešto. Niko više ne igra na visoke igrače. Ukoliko bi se Antić dosetio da Jovanovića gurne u špic, a Tošića na pakersku poziciju, stvar bi sigurno bolje funkcionisala.
Pozdrav i tebi..

drago, pa ja sam zapanjena da ti poznaješ futbal:)))

a jel si video navijače u šapkama i šajkačama?
baš su slatki.
al nismo zbog njih izgubili...
Filip2412 Filip2412 15:05 14.06.2010

Re: blog

Exitus Letalis
drago, pa ja sam zapanjena da ti poznaješ futbal:)))


koliko drago poznaje fudbal vidi se iz naslova

Loše, ali nije sve izgubljeno
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:12 14.06.2010

Re: blog

Exitus Letalis
Ima tu nešto. Niko više ne igra na visoke igrače. Ukoliko bi se Antić dosetio da Jovanovića gurne u špic, a Tošića na pakersku poziciju, stvar bi sigurno bolje funkcionisala.
Pozdrav i tebi..

drago, pa ja sam zapanjena da ti poznaješ futbal:)))

a jel si video navijače u šapkama i šajkačama?
baš su slatki.
al nismo zbog njih izgubili...

A..znam to...
A ovi uniformisani...To je ta igra za narod...
buba_truba buba_truba 16:17 14.06.2010

Re: blog

Filip2412
koliko drago poznaje fudbal vidi se iz naslova
Loše, ali nije sve izgubljeno




Atomski mrav Atomski mrav 20:07 14.06.2010

Re: blog

a jel si video navijače u šapkama i šajkačama?
baš su slatki.
al nismo zbog njih izgubili...


Eto šta se dešava kad žensko gleda fudbalsku utakmicu... odmah se uhvati za modne detalje!
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:22 14.06.2010

Re: blog

Eto šta se dešava kad žensko gleda fudbalsku utakmicu... odmah se uhvati za modne detalje!

ma, da.
moda je najvažnija, i šubare...

Exitus Letalis Exitus Letalis 20:28 14.06.2010

Re: blog

EDIT
izvinjavam se za trol.
jel ste primetili da se apsolutno o čemu god da je vest (platani il davanje krvi etc), govori o društveno odgovornim pojedincima ili društveno odgovorinim firmama?
i ako jeste, ko je autor te nove sintagme.

budite društveno odogovorni!
dobijete pločicu, zlatnu, sa imenom, oma pored beka, šećera, delte i ostalih društveno odgovornih!
JJ Beba JJ Beba 20:48 14.06.2010

Re: blog

Exitus Letalis
Eto šta se dešava kad žensko gleda fudbalsku utakmicu... odmah se uhvati za modne detalje!

ma, da.
moda je najvažnija, i šubare...


jel se to tvrdi da se žensko, kad gleda fudbal, odmah uhvati za šubaru?

Filip2412 Filip2412 20:58 14.06.2010

Re: blog

JJ Beba
Exitus Letalis
Eto šta se dešava kad žensko gleda fudbalsku utakmicu... odmah se uhvati za modne detalje!

ma, da.
moda je najvažnija, i šubare...


jel se to tvrdi da se žensko, kad gleda fudbal, odmah uhvati za šubaru?

bas zamisljam gledanje utakmice s jednom takvom: ja za pivo a ona za šubaru... tu bih se skroz zbunio
JJ Beba JJ Beba 21:14 14.06.2010

Re: blog

Filip2412
JJ Beba
Exitus Letalis
Eto šta se dešava kad žensko gleda fudbalsku utakmicu... odmah se uhvati za modne detalje!

ma, da.
moda je najvažnija, i šubare...


jel se to tvrdi da se žensko, kad gleda fudbal, odmah uhvati za šubaru?

bas zamisljam gledanje utakmice s jednom takvom: ja za pivo a ona za šubaru... tu bih se skroz zbunio

da budemo u skladu sa svteskim prvenstvom - ti za pivo ona za vuvuzelu.


i btw nešto se mislim da li bi naš odgovor na dotičnu vuvuzelu koja para uši, na utakmici sa nemcima mogao biti 'vakav ? da vide oni čija baba blek vunicu prede.
Filip2412 Filip2412 21:23 14.06.2010

Re: blog

bas zamisljam gledanje utakmice s jednom takvom: ja za pivo a ona za šubaru... tu bih se skroz zbunio


da budemo u skladu sa svteskim prvenstvom - ti za pivo ona za vuvuzelu.

i btw nešto se mislim da li bi naš odgovor na dotičnu vuvuzelu koja para uši, na utakmici sa nemcima mogao biti 'vakav ? da vide oni čija baba blek vunicu prede.
sounds like a plan... plus sto sam u Kanadi - jes da me danas svi zayebavaju zbog gane ali vec sutra ce biti zaboravljeno jer ovde se ne zna ko za koga i zasto navija nego drz za prvu vuvuzelu koja dodje pod ruku.
kviskobg kviskobg 22:01 14.06.2010

Re: Re:abe

mixailo92
Drago Kovacevic

Nemačka nikada nije došla sa slabijom ekipom. E sad...to samo po sebi nije dovoljno.
Tukli smo ih na SP u Čileu i ušli u polufinale.

Tad još Tito bio živ, a i Bata Živoinović u cvetu mladosti.


Ne samo da je Cheda bio ziv, nego se i prizenio sestricom Jovankom

A Bata jos nije znao da ce 7 god kasnije pridrzavati izvan kadra pijanog Bartona na "Neretvi".....
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:55 14.06.2010

Re: Re:abe

vi ste baš društveno neodgovorni pojedinci ...
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:14 14.06.2010

Re: blog

i btw nešto se mislim da li bi naš odgovor na dotičnu vuvuzelu koja para uši, na utakmici sa nemcima mogao biti 'vakav ? da vide oni čija baba blek vunicu prede.

kad čujem gusle odmah mi se sloši.
tako da sam propustila poentu...
mostarac mostarac 23:24 14.06.2010

Re: blog

Exitus Letalis
i btw nešto se mislim da li bi naš odgovor na dotičnu vuvuzelu koja para uši, na utakmici sa nemcima mogao biti 'vakav ? da vide oni čija baba blek vunicu prede.

kad čujem gusle odmah mi se sloši.
tako da sam propustila poentu...

Mozda ti je sargija milozvucnija
JJ Beba JJ Beba 23:54 14.06.2010

Re: blog

kad čujem gusle odmah mi se sloši.
tako da sam propustila poentu...

ništa posebice..predlažemo da gusle budu naš predlog za sprske vuvuzele
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:14 15.06.2010

Re: blog

Mozda ti je sargija milozvucnija

grešiš.
mrzim narodnjake, stare, nove ...
mada sargije ima više u ovim srpskim novokomponovanim
nego (verovatno) u turskoj.
ne, znam.
ne pratim.
pričaju ovi koji prate.

mada ne vidim zašto me uopšte povezuješ sa sargijama.
da nisi u rodu sa doktorom?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:31 15.06.2010

Re: blog

JJ Beba
Exitus Letalis
Eto šta se dešava kad žensko gleda fudbalsku utakmicu... odmah se uhvati za modne detalje!

ma, da.
moda je najvažnija, i šubare...


jel se to tvrdi da se žensko, kad gleda fudbal, odmah uhvati za šubaru?


Ima jedna pesma koja kaze - Lako ti je poznati budalu, zimi sesir a leti subaru..
Filip2412 Filip2412 18:56 13.06.2010

...

Ma to sto smo izgubili (sasvim zasluzeno) nije toliko bitno kao pateticna igra koju smo prikazali, jadno & bedno.

Zasluzen crveni karton, zasluzeno sudjen penal, jos jedan penal za Ganu je mogao biti sudjen, 2 puta Gana pogadja okvir gola. I na kraju, Gana je sasvim prosecna ekipa a mi smo se usrali ko zadnje kukavice.

Da ih gledam ponovo kako na prostoru od 15m na sredini zbunjeno jedan drugome dodaju loptu? Neka fala.

Trener, igraci, svi u penziju. Nije bruka izgubiti bruka je igrati ko usran.


mecabg mecabg 21:33 13.06.2010

Re: ...

Kako ne razumete, mi smo fin narod, došli smo im u goste.
Na šta bi ličilo da smo odmah prvu utakmicu pobedili??
draft.dodger draft.dodger 18:56 13.06.2010

BEDEVIJA!

Žigiću je i petnaest minuta mnogo!
Onaj tupavi Kuzmanović napravi očigledan penal i deset minuta prigovara sudiji!?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:59 13.06.2010

Re: BEDEVIJA!

Onaj tupavi Kuzmanović napravi očigledan penal i deset minuta prigovara sudiji!?

Da..i ne samo on..Na izlasku Vidić i Stanković prigovaraju za onakav penal. A čovek odigro odbojkaški smeč...
hogubadagri hogubadagri 10:03 14.06.2010

Re: BEDEVIJA!

Air Kuzma ili ti Kuzma Maradona
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:00 13.06.2010

Oće da odlepu

Nekako bi prežalili što je Srbija izgubila, ali to što je Slovenija pobedila (oni pederi), to već ne mogu da prežale.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:02 13.06.2010

Re: Oće da odlepu

Predrag Azdejković
Nekako bi prežalili što je Srbija izgubila, ali to što je Slovenija pobedila (oni pederi), to već ne mogu da prežale.


Pa eto..Imaćemo za koga navijati u drugom krugu..Za pedere...
draft.dodger draft.dodger 19:11 13.06.2010

Re: Oće da odlepu

Predrag Azdejković
Nekako bi prežalili što je Srbija izgubila, ali to što je Slovenija pobedila (oni pederi), to već ne mogu da prežale.


Zeleno je boja buljavi!!!
tyson tyson 19:12 13.06.2010

Re: Oće da odlepu

Predrag Azdejković
Nekako bi prežalili što je Srbija izgubila, ali to što je Slovenija pobedila (oni pederi), to već ne mogu da prežale.

Otkud ti taj zaključak?

Sloveniju niko naročito ne pominje, osim da su smorili igrom



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:27 13.06.2010

Re: Oće da odlepu

spominju ljudi na ulici i po kafićima
bilo je i na Dnevniku 2 RTS i baš je imalo taj prizvuk
libkonz libkonz 09:30 14.06.2010

Re: Oće da odlepu



to što je Slovenija pobedila (oni pederi), to već ne mogu da prežale.

A šta pederi imaju protiv Slovenije?
kviskobg kviskobg 22:03 14.06.2010

Re: Oće da odlepu

Predrag Azdejković
Nekako bi prežalili što je Srbija izgubila, ali to što je Slovenija pobedila (oni pederi), to već ne mogu da prežale.


Pederi ili ne, ali uvaljase na ga mufte i spasise 3 boda....

Mi ni na mufte ne umemo.....
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:17 14.06.2010

Re: Oće da odlepu

Mi ni na mufte ne umemo.....

samo na mufte i umemo al ne upali svaki put...
gion gion 19:23 13.06.2010

Moj komentar igre naših igrača



-Stojković, solidan
-Luković vrlo dobar
-Ivanović, utopio se u nemuštu igru našeg tima
-Kolarov, jak, ali spor za Gance
-Stanković, standardan
-Vidic, rutinska igra i ništa više
-Krasić, neraspoložen za igru, totalno neprimetan do one gol šanse
-Pantelić, skromna igra
-Žigić, nije u formi, spor za igru na sredini terena
-Milijaš, bez daha, snage za ovakve mečeve
-Jovanović, dobrar, nije imao s' kim da igra
freehand freehand 22:39 13.06.2010

Re: Moj komentar igre naših igrača

gion


-Stojković, solidan
-Luković vrlo dobar
-Ivanović, utopio se u nemuštu igru našeg tima
-Kolarov, jak, ali spor za Gance
-Stanković, standardan
-Vidic, rutinska igra i ništa više
-Krasić, neraspoložen za igru, totalno neprimetan do one gol šanse
-Pantelić, skromna igra
-Žigić, nije u formi, spor za igru ba sredini terena
-Milijaš, bez daha, snage za ovakve mečeve
-Jovanović, dobrar, nije imao s' kim da igra


Sve se slažem sem što Krasić pravi Milijašu društvo, a Stojkvoić nije, sem jedne boksovane, izašao ni na jednu centriranu loptu u svom šesnaestercu.
A Lazović odigrao za devetku to što je odigrao.
markonio92 markonio92 19:24 13.06.2010

x-x

Tako to biva kada se igra na nerešeno
kviskobg kviskobg 22:05 14.06.2010

Re: x-x

markonio92
Tako to biva kada se igra na nerešeno


Ne volim Djoku, ali sto kaze u pesmi:

"Tako to biva kad se previse sniva, a stvarno se malo zna...."
dragoljub92 dragoljub92 19:40 13.06.2010

ovi germani igraju ko nemci

dragoljub92 dragoljub92 20:05 13.06.2010

Re: ovi germani igraju ko nemci

eve naš j već izračunao da i sanulom možemo da uđemo dalje
markonio92 markonio92 20:17 13.06.2010

Re: ovi germani igraju ko nemci

Evo završilo se poluvreme, kamera šeta po licima Nemaca a oni mrtvi ozbiljni idu ka svlačionici. Nema osmeha, nema euforije. Totalni fudbal.
dragoljub92 dragoljub92 20:36 13.06.2010

Re: ovi germani igraju ko nemci

Nema osmeha, nema euforije

oni tako igraju od kad ja znam za sebe,a ima tomepodosta godina.
todor_vasic todor_vasic 19:56 13.06.2010

D' izvinete na izrazu

dunusmo mi u vumuzelu danas.Ako se nesto ne promeni ( Kacara u sredinu,Lazovica ili Mrdju u napad od starta )plasim se da nas protiv Nemaca ne strefi opet neki teniserski rezultat kao protiv Argentine.
JJ Beba JJ Beba 20:34 13.06.2010

Re: D' izvinete na izrazu

I da ne mudrujem. Mislim da još nije sve izgubljeno. Treba dobiti Australiju i Nemačku. Mislim da možemo, ako Antić opusti ekipu. Ako odigra za bodove a ne za "narod"...I ako ne bude spoljnih pritisaka.

možda su trebali da odu u još neku crkvu pre odlaska, ne samo u Hram? recimo u Crkvu Blažene Deve Marije?
pereca011 pereca011 23:39 13.06.2010

Re: D' izvinete na izrazu

JJ Beba
I da ne mudrujem. Mislim da još nije sve izgubljeno. Treba dobiti Australiju i Nemačku. Mislim da možemo, ako Antić opusti ekipu. Ako odigra za bodove a ne za "narod"...I ako ne bude spoljnih pritisaka.

možda su trebali da odu u još neku crkvu pre odlaska, ne samo u Hram? recimo u Crkvu Blažene Deve Marije?

S.M.A.R.A.S.
JJ Beba JJ Beba 12:11 14.06.2010

Re: D' izvinete na izrazu

S.M.A.R.A.S.

S.M.A.T.R.A.Š?
izvini, dobro da si me podsetio/la - i na Dorćol u Bajrakali.
a možda samo ima neki ateista među reprezentativcima pa ne deluje blagoslov iz Hrama
kviskobg kviskobg 22:08 14.06.2010

Re: D' izvinete na izrazu

JJ Beba
S.M.A.R.A.S.

S.M.A.T.R.A.Š?
izvini, dobro da si me podsetio/la - i na Dorćol u Bajrakali.
a možda samo ima neki ateista među reprezentativcima pa ne deluje blagoslov iz Hrama


Kad rece Bajrakli, to mi do kumove zgrade...btw, posto je Muhamed Jusufspahic ko klinac odlicno igrao fuzbal na Dorcolu, mogli su i njega da povedu....

Bar bi par Ganaca (Gancija?) poslao po burek nekom ulicnom forom....
mecabg mecabg 21:26 13.06.2010

Taktika

Gana je bila problem,
sa Nemcima ćemo lako,
uvežbali smo
shomodji shomodji 21:46 13.06.2010

Re: Taktika

mecabg
Gana je bila problem,
sa Nemcima ćemo lako,
uvežbali smo


Nadam se da gresim , ali mislim da ce Nemci da nas detoniraju...
Filip2412 Filip2412 21:59 13.06.2010

Re: Taktika

Nadam se da gresim , ali mislim da ce Nemci da nas detoniraju...
izgubicemo to nije sporno a ko hoce da mu se ogadi fudbal neka gleda
zovitemegrunf zovitemegrunf 22:03 13.06.2010

a da odes na pecanje?

Drago,
moj si vrsnjak, mogao si do sada nesto i da naucis. Posle Cilea '62, uvek isto...euforija, lozenje, cabriranje. Ja davno odustao i ne nedostaje mi. Idi covece na pecanje ako te vec televizor privlaci da ne mozes da mu odolis. A nasi ce pobediti, cim se nameste zvezde i stigne elipton
freehand freehand 22:43 13.06.2010

Re: a da odes na pecanje?

zovitemegrunf
Drago,
moj si vrsnjak, mogao si do sada nesto i da naucis. Posle Cilea '62, uvek isto...euforija, lozenje, cabriranje. Ja davno odustao i ne nedostaje mi. Idi covece na pecanje ako te vec televizor privlaci da ne mozes da mu odolis. A nasi ce pobediti, cim se nameste zvezde i stigne elipton

Evo tebi jedna preporuka za elipton!
Al hebi ga, odno Šešelj u Hag, da podhebava kolege iz drugih bratskih republika...
zovitemegrunf zovitemegrunf 23:08 13.06.2010

Re: a da odes na pecanje?

Ma, stvarno, to je tako, i gotovo. Uvek su tu bili neki fudbaleri uspesni u inostranstvu, a reprezentacija cemer. Zacudili su me rezultati odkako je Antic selektor, pomislio sam za trenutak da se nesto preokrenulo. Izgleda, nije. Nego, kad sam poceo sa SezdesetDrugom, evo i SezdesetSeste, uklapa se pocetak. A ako bi neko nasao video!!!
NNN NNN 08:42 15.06.2010

Re: a da odes na pecanje?

Kad smo kod pecanja: pre neki dan lik na Adi izvukao šarana divljaka od 15-ak kila, sto ljudi mu aplaudiralo
escherichije_colic escherichije_colic 22:25 13.06.2010

znate šta

Kad napadači promašuju ono što su danas promašivali Pantelić i Žigić, to deluje pogubno na ostatak ekipe. Mi smo, kao i obično, skloni preterivanjima i u pobedi i u porazu, pa ljudi kukaju kako nas je Gana nadigrala. Nisu nas nadigrali, samo su nas nadtrčali, a Afrikanci to urade svima osim možda Nemcima. Meni nije jasno kako ta dva konja- a pogotovo onaj zalizani mamlaz sa kosicom (dosad sam ga branio)- ne skapiraju koliko su njihovi promašaji destruktivni po osatak ekipe?! Žigić ... ono sa 5 metara, kad mu je Pantelić perfektno namestio ... Vidić bi mu pozavideo na raščišćavanju situacije. Ono šut?! E da se krsti čovek i levom i desnom pa ne vredi ništa ...

Da smo dali gol na vreme, sve bi izgledalo potpuno drugačije- ovi bi se otvorili i verovatno primili drugi i mi bismo se sad ložili kako smo najbolji na prvenstvu. U krajnjoj liniji, možda je i bolje ovako. Sada nikakvo taktiziranje protiv Nemaca nema opravdanja, mora da se ide na pobedu (mada postoji i ta famozna računica po kojoj možemo dalje čak i ako pobedimo samo Australiju al to mi je već za lečenje)
Antić i ova generacija dobiće 90 minuta popravnog i čistu situaciju- ako pobedimo trostruke svetske prvake, vraćamo šanse za prolaz. Ako smo tolike sisice da ne verujemo u mogućnost pobede, ako opet izađemo da taktiziramo i čekamo grešku protivnika, onda bolje da pakujemo tih 6 tona opreme, predamo obe tekme i napustimo SP.
Filip2412 Filip2412 22:43 13.06.2010

Re: znate šta

Ako smo tolike sisice da ne verujemo u mogućnost pobede, ako opet izađemo da taktiziramo i čekamo grešku protivnika, onda bolje da pakujemo tih 6 tona opreme, predamo obe tekme i napustimo SP.
Ja sam do sad verovao, sad igraci malo nek veruju na njih je red.

Inace, moje misljnje u vezi utakmice je da bi jako neposteno bilo da smo izvukli nereseno. Kao totalne pi-kice smo igrali dok su Ganci trcali i borili se. Da su malo vise srece imali bilo bi 3:0 za njih, setimo se dve stative i nedosudjenog penala.

Od naseg napada jedino dobro sto sam video je sut Krasica i nakon toga glavom Vidic posle kornera, to smo uradili sa 10 igraca pred kraj utakmice. To sto su Zigic i Pantelic radili u napadu nije mi se dojmilo kao ozbiljna gol sansa. Zigic je par puta dobro pomogao nasoj uspanicenoj odbrani.


freehand freehand 22:49 13.06.2010

Re: znate šta

E vala - mene već godinu dana malne proglasiše izdajnikom jer govorim da ja igru naše reprezentaicije apsolutno ne vidim. Ajde, napravili smo rezultate,
mada ne znam kako. Na trčanje, na sreću, na srčanost...
Realno mi nemamo igrača koji može da osmisli napad.
Fali Boško Janković A najradije bih video onog Đorđevića iz Olimpijakosa,
za koga btw ne znam zašto ne igra.
Ili da se zovu Rambo i Piksi.
escherichije_colic escherichije_colic 22:56 13.06.2010

Re: znate šta

To sto su Zigic i pantelic radili nije ni bilo blizu sanse.


Kako nije kad mu je Panta nabacio sa leve strane a ovaj mentol sa 5m ... ne mogu reći ni da je šutnuo?! Pa buđavi Pantelić, večito kratak za 5cm, kad se dobro ubacio na drugu ... Pa Kuzmanović na samom kraju levom nogom sa vrha 16m, pa Lane kad je vukao loptu preko pola terena i izašao sam pred golmana ... Ti šupci (svi zajedno) moraju da shvate da se na Mundijalu svaka polušansa, svaki otpadak, svaka greška protvnika mora maksimalno iskoristiti. Evo i Ganci su to naučili pa nas sačekali da sami sebi pucamo u nogu.
Ko se protiv Nemaca vadio, taj se leba nije najeo, al ajde da sačekamo petak i probamo i to čudo- moš misliti- da dobijemo jednu Nemačku! (samo da Zemlja ne zine od zaprepaštenja kad se to desi i proguta Mundijal sa sve učesnicima) Što se mene tiče, srce će mi biti koliko toliko na mestu ako njih dobijemo i bar načnemo taj naš jbny kompleks, ne bi li ga jednog dana konačno razbili. Osmina finala ... O tome neću razmišljati dok ne dobijemo Švabe. Što se mene tiče, mi smo u ovom trenutku ispali sa SP.
Filip2412 Filip2412 23:46 13.06.2010

Re: znate šta

ja se samo nadam da ne izgubimo sa vise od 2 gola razlike da me ne zajebavaju na polsu jer sam ih toliko lozio kako cemo sve razbiti da su mi skoro poverovali

obecavao sam poklone luzerima...

surta cu reci da castim ako ne izgubimo vise od 2:0

Milan Karagaća Milan Karagaća 00:36 14.06.2010

A sve smo ucinili

Ne mogu se fudbaleri vaditi da je bilo propusta u pripremi.
Mediji su se potrudili da zagreju atmosferu kako eto sada pod "pravim a ne nekim od ranije lažnim imenom, nisu više "Plavi" već "Orlovi", sada slušaju pravu srpsku himnu a ne neku lažnu stranu, sada znaju da se bore za svoju zemlju-Srbiju, kao da ranije nisu igrali za svoju zemlju u kojoj su živeli bez obzira kako se zvala. Sada su sve srpski fudbaleri, čine srpsku reprezentaciju, pravoslavnu pa znaju da se bore za krst časni i slobodu svetu,čak su pre odlaska bili u Hramu i slikali se ispred njega, dobili blagoslov naše Crkve da sve pobede, uz instrukciju da se obavezno prekrste kad god dođu u kontakt s loptom, vodeći računa da istovremeno motre na protivničkog igrača da mu ne uzme loptu.
Dakle, kod nas se stvorila euforija kao da te mladiće šaljemo u rat u kome treba da zgaze, bace na kolena neprijatelja i pokažu našu veličinu.
Umesto da od sportista pravimo viteške borce, dobre ljude koji pokazuju fer plej, za koje su protivnici, vršnjaci samo sportski rivali, naši mediji i sportski delatnici, naročito oni koji su tu a sa sportom ih malo šta veže osim love od transfera se trude da u sportistima pre svega razviju duh beskomromoisnih boraca za srpske nacionalne interese, pa od tih mladica suprot savremenom svetu pravimo nacionaliste i šoviniste, što se potpuno odnosi i na navijače.
Već posle prvog poraza počinju da izbijaju na videlo neki problemi u reprezentaciji, a šta će tek biti kasnije ostaje da se vidi.
Uglavnom , ti istio mediji će ih polako, umesto kao Srpske strašne orlove, početi da prikazuju kao usrane golubove.
Jeno je sigurno, nema ni jednog novinara, javnog radnika, političara, estradne zvezde i dr, kojima je draže da poobede nego što je to bilo kom reprezentativcu.
Ako je najvažnija stvar što prvi put nastupaju kao reprezentacija Srbije kao samnostalne države, pa svi još veliki vernici, deca koja su išla na Svetosavsku akademiju a ne na onu zajebanciju od primanja u Pionire, pa još izgube, onda je to prosto nemoguće. Biće nam kriv medjunarodni sud Pravde ali i FIFE.
Možda prestanu da im tepaju "Orlovi" jer će se neko dosetiti da je orao šiptarski znak.
Ima tu moj Drago svakakvih priča, prvo od toga da većina igra u inostrastvu pa im je važnije da se popkažu tamo gde hleb zaradjuju.Mnogi se čuvaju povreda jer takvi nece moći dobreo da se prodaju.Drugo, u preterivanju se izgubi realnbost pa onda svi koji im ne ispunjavaju očekivanja bivaju krivci, sudije, strani igrači, teren...a posebnu ogorčenost i pravo pitanje je gde smo mi objektivno a ne šta govore oni koji time prvenstveno hoće da afitmišu sebe i izlivaju svoj višak patriotizma na bazi piva i vinjaka.
sentinel26 sentinel26 19:16 14.06.2010

Re: A sve smo ucinili

Milan Karagaća
Ne mogu se fudbaleri vaditi da je bilo propusta u pripremi.
Mediji su se potrudili da zagreju atmosferu kako eto sada pod "pravim a ne nekim od ranije lažnim imenom, nisu više "Plavi" već "Orlovi", sada slušaju pravu srpsku himnu a ne neku lažnu stranu, sada znaju da se bore za svoju zemlju-Srbiju, kao da ranije nisu igrali za svoju zemlju u kojoj su živeli bez obzira kako se zvala. Sada su sve srpski fudbaleri, čine srpsku reprezentaciju, pravoslavnu pa znaju da se bore za krst časni i slobodu svetu,čak su pre odlaska bili u Hramu i slikali se ispred njega, dobili blagoslov naše Crkve da sve pobede, uz instrukciju da se obavezno prekrste kad god dođu u kontakt s loptom, vodeći računa da istovremeno motre na protivničkog igrača da mu ne uzme loptu.
Dakle, kod nas se stvorila euforija kao da te mladiće šaljemo u rat u kome treba da zgaze, bace na kolena neprijatelja i pokažu našu veličinu.
Umesto da od sportista pravimo viteške borce, dobre ljude koji pokazuju fer plej, za koje su protivnici, vršnjaci samo sportski rivali, naši mediji i sportski delatnici, naročito oni koji su tu a sa sportom ih malo šta veže osim love od transfera se trude da u sportistima pre svega razviju duh beskomromoisnih boraca za srpske nacionalne interese, pa od tih mladica suprot savremenom svetu pravimo nacionaliste i šoviniste, što se potpuno odnosi i na navijače.
Već posle prvog poraza počinju da izbijaju na videlo neki problemi u reprezentaciji, a šta će tek biti kasnije ostaje da se vidi.
Uglavnom , ti istio mediji će ih polako, umesto kao Srpske strašne orlove, početi da prikazuju kao usrane golubove.
Jeno je sigurno, nema ni jednog novinara, javnog radnika, političara, estradne zvezde i dr, kojima je draže da poobede nego što je to bilo kom reprezentativcu.
Ako je najvažnija stvar što prvi put nastupaju kao reprezentacija Srbije kao samnostalne države, pa svi još veliki vernici, deca koja su išla na Svetosavsku akademiju a ne na onu zajebanciju od primanja u Pionire, pa još izgube, onda je to prosto nemoguće. Biće nam kriv medjunarodni sud Pravde ali i FIFE.
Možda prestanu da im tepaju "Orlovi" jer će se neko dosetiti da je orao šiptarski znak.
Ima tu moj Drago svakakvih priča, prvo od toga da većina igra u inostrastvu pa im je važnije da se popkažu tamo gde hleb zaradjuju.Mnogi se čuvaju povreda jer takvi nece moći dobreo da se prodaju.Drugo, u preterivanju se izgubi realnbost pa onda svi koji im ne ispunjavaju očekivanja bivaju krivci, sudije, strani igrači, teren...a posebnu ogorčenost i pravo pitanje je gde smo mi objektivno a ne šta govore oni koji time prvenstveno hoće da afitmišu sebe i izlivaju svoj višak patriotizma na bazi piva i vinjaka.


Prijatelju, ja mislim da smo izgubili od Gane jer Gana nije priznala Kosovo, inače da jeste mi bi je pregazili.

Evo računice koju su srpski izveštači u J.Africi pronašli i večeras prenela Javna TV kuća :
II kolo:
Njemačka - Srbija 1:0
Australija - Gana 1:0
III kolo:
Njemačka - Gana 2:0
Srbija - Australija 3:0

i Srbija ide u drugi krug gdje je čekaju siroti Englezi ...
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:18 14.06.2010

Re: A sve smo ucinili

Prijatelju, ja mislim da smo izgubili od Gane jer Gana nije priznala Kosovo, inače da jeste mi bi je pregazi

Vidis toga se nisam setio, ali znam da je u pitanju neki razlog zašto nismo hteli da ih pobedimo.
E ako je tako onda Nemce ima da razbijemo ki zvečku, a ako sluuučajno to ne uradimo opet ćemo naći razlog. Uostalom; Nemci su priznali Kosovo, ali je zato Kosovo u Srbiji kao što vidimo Podujevo u Kurzšumliji pa valjda po tom principu i ostale opštine razmeštene po ostalim opštinama u Srbiji. Daklem, izvukli smo sa Kosova kadrove koji pokazuju da su kadri da se biju da bi utvrdili koji će da sede po Srbiji i primaju odborničke plate a od naroda je ionako odavno i Bog rke digao.
Daklem, kad kažemo Podujevo mislimo Kuršumlija a kad kažemo Kuršumlija mislimo , naravski Srbija, dakle Popdujevo je Srbija, Srbija je Kosovo.
simkke simkke 01:44 14.06.2010

same ol' shit

naši opet nisu skontali da su došli na Mundijal. a tu se vidi da je kolarov spor, da je milijaš polu-amater, da pantelić ne zna, da žigić dve godine nije odigrao krštenu utakmicu, da je kuzmanović muva bez glave, da stanković mora da krpi rupe na sve strane... i sveukupni jajarski mentalitet.

prosto, nismo prošli test opšte fudbalske kulture.

nismo ispali, ali slabe su nam šanse. "švabo", kakav je da je, jede ovako neozbiljne za ručak. taman u pola dva.
Filip2412 Filip2412 02:59 14.06.2010

Re: same ol' shit

meni samo nije jasno kako smo se plsirali na svetsko prvenstvo, nesto nije uredu u tom sistemu, ovako kako smo igrali je bruka ne samo za nas nego za sistem takmicenja koji nam je omogucio da se plasiramo

i zasita, nije bitan rezultat, neka smo izgubili i 2:0 ali da se bar neki nivo igre pokazao, ovako, mi aktivno radimo na tome da se fudbal ogadi onima koji recimo tek sada pocinju da prate ovaj sport, stetni smo na svetskom nivou

hvala bogu odgledao sam delimicno nemacku danas da mi se malo razvedri u glavi od one gnjavaze koju su nasi priredili, da malo uzivam


hannah.greener hannah.greener 05:35 14.06.2010

fuzbal

I opet su me izmajmunisali!

Od Nemačku pričam kako je bolje da se ne plasiramo više nigde nikad, da igramo antifudbal, da nemamo igru, da se samo nerviram kad i'gledam, da je bolje da ide na Mundijal neka repka koja zna, da lepo navijam za nekoga drugoga...

Opet me ubediše da ima barem smisla - kao, rezultati, pa prvi u grupi, pa dranje Rumuna, gde se videlo da hoće da daju gol, pa atmosfera... Igru nešto nisam video, ali kao, Antić, pa biće, pa proradiće neko, pa imamo Vidića i ostala sr...

HEBOTE!

Zašto oni igraju na Mundijalu kao preko one stvari? Ej, bre, MUNDIJAL! Ja sam juče video igru tipa - E, brate, a jel'moramo da igramo u nedelju, oko podne, a nije nam se ni ručak sleg'o, mis'im...

Ispod proseka, pa još onaj kreten koji u SVOM šesnaestercu maše majci!!! Aj'onog glupog Alžirca još i da razumem (mada mi je i to jako teško), ali ovo...

Opet se iznervirah.

Mislim da protiv Nemačke nemamo ni trunke šanse. Joj, kako bih voleo da grešim, ali imam utisak da su opet bile teške pripreme (meni najdraži izgovor svih vremena).

Videćemo, što bi rekli slepci.

draft.dodger draft.dodger 05:53 14.06.2010

NIJE GOTOVO!!!

alselone alselone 07:13 14.06.2010

Sredina, cemu

Deki je imao bukvalno do deset puta kontakt sa loptom. Ja ne razumem zasto taj covek i dalje igra za reprezentaciju. Ako vec zeli da se cuva, onda neka se cuva kod kuce. U Interu grize kao da ima dvadeset godina i kada vode sa 4:0 a ovde se manekenise po terenu i kada gubimo.

jinks jinks 07:48 14.06.2010

...

Reprezentacija treba da igra pre svega za bodove i plasman

Na kraju bi moglo da se ispostavi da su ustvari igrali za Maksi.

Ako se pogleda cela marketinska kampanja koju Delta radi vezano za reprezentaciju, a koju je dopustio upravo neko iz okruzenja reprezentacije, moglo se videti da reprezentativci umeja da otpevaju i himnu Maksija, da crvena boja dresova i stucni (koje bi valjda trebalo da budu bele) nema nikakve veze sa bojom zastave vec sa bojom kompanije koja se reklamira, i da verovatno i one bele pruge na majicama ne oznacavaju nista drugo sto bi moglo da vam padne na pamet vec upravo x iz imena firme.

Kada su se vec toliko potrudili mogli su da ubace i poneku zelenu liniju, da uticak bude kompletan (na kraju krajeva Delta je i radila dresove reprezentacije).
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:58 14.06.2010

Re: ...

jinks
Reprezentacija treba da igra pre svega za bodove i plasman

Na kraju bi moglo da se ispostavi da su ustvari igrali za Maksi.

Ako se pogleda cela marketinska kampanja koju Delta radi vezano za reprezentaciju, a koju je dopustio upravo neko iz okruzenja reprezentacije, moglo se videti da reprezentativci umeja da otpevaju i himnu Maksija, da crvena boja dresova i stucni (koje bi valjda trebalo da budu bele) nema nikakve veze sa bojom zastave vec sa bojom kompanije koja se reklamira, i da verovatno i one bele pruge na majicama ne oznacavaju nista drugo sto bi moglo da vam padne na pamet vec upravo x iz imena firme.

Kada su se vec toliko potrudili mogli su da ubace i poneku zelenu liniju, da uticak bude kompletan (na kraju krajeva Delta je i radila dresove reprezentacije).

Pa da...Delta je srce Srbije. Jedna firma pristojno bogatih ljudi, socijalno odgovorna, a kupila je i 10 malih platana..
dragoljub92 dragoljub92 08:33 14.06.2010

Re: ...

one bele pruge na majicama

представљају крст,мислим(амо мислим да га уптребљавају инглишмани вљјда под називом крст св. ђорђа а и још неки нордијци)
jinks jinks 08:55 14.06.2010

Re: ...

i meni je tako delovalo
freehand freehand 16:52 14.06.2010

Re: ...

Kosovo je Srbija.
Ostalo je Delta.
Je'l tako beše?
kviskobg kviskobg 21:56 14.06.2010

Re: ...

jinks
Reprezentacija treba da igra pre svega za bodove i plasman

Na kraju bi moglo da se ispostavi da su ustvari igrali za Maksi.

Ako se pogleda cela marketinska kampanja koju Delta radi vezano za reprezentaciju, a koju je dopustio upravo neko iz okruzenja reprezentacije, moglo se videti da reprezentativci umeja da otpevaju i himnu Maksija, da crvena boja dresova i stucni (koje bi valjda trebalo da budu bele) nema nikakve veze sa bojom zastave vec sa bojom kompanije koja se reklamira, i da verovatno i one bele pruge na majicama ne oznacavaju nista drugo sto bi moglo da vam padne na pamet vec upravo x iz imena firme.

Kada su se vec toliko potrudili mogli su da ubace i poneku zelenu liniju, da uticak bude kompletan (na kraju krajeva Delta je i radila dresove reprezentacije).


Dojadise mi sa Maxijem....ali stvarno....

Sto se tice himne Maxija, ok, radi se to i u drugim zemljama, mada.........

BTW, Delta sport je radila i uniforme Unezverijade...bio, video, nosio.....
kviskobg kviskobg 22:27 14.06.2010

Re: ...

dragoljub92
one bele pruge na majicama

представљају крст,мислим(амо мислим да га уптребљавају инглишмани вљјда под називом крст св. ђорђа а и још неки нордијци)


Svaka clanica Ujedinjenog Kraljevstva ima svoj krst ukomponovan u zastavu Union Jack....osim Velsa...

Englezi Svetog Djordja
Skoti Sveti Andrej
Irci Sveti Patrik

A baska nordijski krstovi.....
nestor92 nestor92 08:53 14.06.2010

Posle SP porašće im cena

Ko se prodao, prodao.

Šta mene boli?

Otkad pratim fudbal Bugari i Rumuni su imali svoje zvezdane trenutke, Grci bili evropski prvaci, Hrvati treći na svetu o Slovencima da i ne govorim - kao i država - stabilni, sigurni, ne blamiraju se.

A mi? Uvek nešto kao nesrećan slučaj, nepravda, visoka trava, razređen vazduh.

Mi smo nesrećan slučaj.

Stvari su vrlo jednostavne: ako nešto mislite braćo, morate da šaljete Švabe njihovoj kući. To nije jednostavno, vrlo je teško, gotovo nemoguće. Ali GOTOVO nemoguće.

Ovi gore sa spiska su barem jednom uradili nešto takvo.

I još jednom: najveća greška na utakmici nije ruka Zdravka "nisam je tako, majke mi" Kuzmanovića nego promašaj Žigića. Tako da odgovornost deli više njih.

A da je bilo loše, bilo je. Ali mi imamo nekoliko igrača svetski cenjenih. Ostali su bar pristojni. To je dovoljno. Sve ostalo je u našim (jadnim, napaćenim) glavama.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:11 14.06.2010

.



(kad sam vid'o kako "švabe" igraju)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:15 14.06.2010

Re: .

stefan.hauzer


(kad sam vid'o kako "švabe" igraju)

Igrali su protiv jedne stare i islužene ekipe...

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:32 14.06.2010

Re: .

Ajd'...Nemci su igrali onako,kako i treba da se igra...brzo,bez davljenja lopte,na trčanje.Pravi moderan fudbal. Ne verujem da će protiv nas nešto menjati...pogotovo sto će nasa odbrana biti sad još sporija s' tandemom Vidić- Subotić !
sonja.m sonja.m 10:15 14.06.2010

zivi bili pa videli.

Nije sve izgubljeno; tek smo na pocetku,
mogli smo da se lepo ogledamo u ogledalu Gane,
jos ima dana za megdana itd
Cula sam , iz pouzdanih izvora, da je nasa ekipa,
posle poraza od Gane( u nedostatku drugih ideja), angazovala
Sangomu ( vidis na wikiju sta je to) da im pomaze ,
posto to u Africi sigurno (&%@$$$##**$$$) pomaze.
Stab se jos uvek nada da moze da pobedi na ovom SP
( ili bar da se nekako ugura u cetvrtfinale ).
Zivi bili pa videli.
jaksa scekic jaksa scekic 11:54 14.06.2010

Antic presser posle gane

Koji novinari sve moj do do mojega, NIKO da pita Gospodine Anticu zasto niste zamenili Pantelica i jos nekog a ubacili Tosica i Mrdju.
Koliko sam ja shvatio presser, Mi smo krivi jer smo mnogo ocekivali od reprezentacije, pa su igrali pod pritiskom.
Atomski mrav Atomski mrav 11:59 14.06.2010

Re: Antic presser posle gane

Razočarao me Antić kukanjem zbog odluka sudije...
Igrači koji su protestvovali zbog penala i prigovarali sudiji me nisu razočarali jer znam da im je to, nažalost, manir. A penal k'o kuća... Što se drugog žutog kartona za Lukovića tiče, pa valjda je svima jasno da je na SP sudijski kriterijum "navijen na najjače"... uvek nam je neko drugi kriv, nikako da se okrenemo sebi i analiziramo svoje slabosti ne bismo li eventualno uspeli da ih ispravimo, predupredimo...
Atomski mrav Atomski mrav 11:54 14.06.2010

Mentalitet

Eh, svi smo mi najbolji selektori, ministri finansija, spoljnih i unutrašnjih poslova, itd... ;-)
Antića su svi hvalili i dizali u nebesa, posle ovoga će se svi bacati kamenjem na njega. Tako je to u Srbiji i bližoj okolini.
Ako se setimo kvalifikacija za SP, najbolje utakmice smo odigrali onda kada nije postojao pritisak na igrače (i selektora, naravno). Utakmice protiv Litvanije u Beogradu i protiv Austrije na strani bih izdvojio u tom smislu. Čim postoji pritisak, onda se ne igra ni ofanzivno, ni lepršavo, ne stvara se toliko šansi (a realizacija onih koje se stvore je loša). Očigledno je da su reprezentativci Srbije u ovaj prvi meč na SP ušli suviše opterećeni, jer nije bilo igre koja je uglavnom forsirana tokom kvalifikacija. Bekovi su retko prilazili protivničkom šesnaestercu, Krasić je uglavnom bio udvajan pa bez pomoći Ivanovića nije mogao ništa da uradi. Jovanović se nešto bolje snalazio, par puta je bio brži od svojih čuvara ali reprezentativci Gane su ipak snažniji i izdržljiviji od njega... Stanković uglavnom posvećen defanzivnim zadacima, Milijaš je pokušao par puta neka proigravanja na krila ali to nije prolazilo...

Reprezentaciji Gane smo bukvalno poklonili ove neverovatno važne bodove na startu SP, oni nisu nešto naročito prikazali na terenu ali za razliku od nas nisu pravili glupe greške.

Sad treba da se vadimo protiv Nemaca, a poznato je da to baš nije lako. Pogotovo sa ovakvom igrom. Nemce treba tući njihovim oružjem, treba ih napasti, treba se kretati po terenu sa i bez lopte a ne preskakati sredinu terena i bunariti loptu na Žigića (Nemci imaju visokih igrača koji mogu da mu pariraju u skoku). Nemci su ranjivi u zadnjoj liniji (pod uslovom da se do nje stigne) - onog Lama je Ognjen Koroman vezao u čvor, šta tek Milan Jovanović može da mu radi? Utakmica sa Nemačkom će biti zaista test za našu reprezentaciju - da li imaju "herca" za ovakvo jedno takmičenje ili za plasman na SP treba da zahvalimo indisponiranim Francuzima?

Što se sastava tiče - slažem se da bi Lane trebalo da igra u špicu umesto Žigića, a da bi Tošić trebalo da počne utakmicu na levoj strani... samo smo onda mnogo tanki na klupi što se tiče krilnih pozicija... a u sredini Kačar umesto Milijaša jer je brži, prodorniji i opasniji po gol. Subotić će igrati umesto Lukovića, a i protiv Gane je jednom žestoko kiksnuo... jbg, fali nam iskusni Dragutinović. Inače, Jovanović je igrač koji je obeležio kvalifikacije - davao je golove iako je igrao na krilu, dok Žigiću i Panteliću treba jaaako puno šansi da bi se eventualno upisali u strelce. No, takva nam je reprezentacija, to je realnost - isto kao što je realnost da Nemci imaju mlad sastav, strašnu navalu ali ranjivu odbranu i nedostatak lidera na sredini terena u odsustvu Balaka. Niko nije nepobediv, ali da bi se došlo do pobede - treba imati pobednički mentalitet. To je falilo u utakmici protiv Gane.
j.predrag j.predrag 12:39 14.06.2010

Re: Mentalitet

U Leskovcu se kaze "Ne se znae, Zare igra - ce gi tepamo do kraj!!!". Znaci, jos nije gotovo.
Filip2412 Filip2412 14:31 14.06.2010

Re: Mentalitet

Niko nije nepobediv, ali da bi se došlo do pobede - treba imati pobednički mentalitet.
Ma ne mora ni pobednicki mentalitet da imaju, samo nek IGRAJU taj yebeni fudbal. Nek igraju lose ali nek igraju. Protiv Gane su stajali ko ukopani, pa yebote pitam se da li su ovi ljudi jednom na treningu izveli napad, da li imaju nekyu shemu kao sad neko uzme loptu a neki drugi trci pa ovaj sutne napred ....

Nas napad je za istoriju sramote, ono kad na centru njih 4-5 dobacuju loptu sramezljivo moleci boga da ostanu neprimeceni te da tako rade do kraja utakmice. Onda pridje jedan iz Gane i jednostvo nasi mu prepuste loptu.
jaksa scekic jaksa scekic 16:14 14.06.2010

Re: Mentalitet

nema pomoci, Nemac igra u 95 minutu kao sto je igrao u prvom minutu. Nego da je srece da damo mi Nemcima da upravljaju Srbijom neko vreme, da od zeleznice napravi ono sto treba da bude, da im damo JAT dzabe,ionako nista ne vredi, a bogami i stuju.
Da uvezemo 1000 policajaca iz nemacke da sprovedu Zakon o saobracaju-ma ponovo svi telefoniraju, niko ne sljivi vise zakon (ali cim nauce srpski da ih zamenimo novim-ove ce da pokvarimo), i ima Srbija da postane normalna zemlja ocas.
E, kad se to sve ispravi-docice i mentalitet.
Utakmica MORA da se odradi, a ovi nasi...E, i sad pocinje tradicionalno srpsko spinovanje, istorijska utakmica, najaci smo kad smo najslabiji, Balkanski inat,osveta za 41, i ko zna kojekakve gluposti...

J
mostarac mostarac 17:13 14.06.2010

Re: Mentalitet

Nego da je srece da damo mi Nemcima da upravljaju Srbijom neko vreme

Pa bilo je toga kroz istoriju.
A i niste Vi jedini koji nudi ili su nudili tu varijantu bas Nemcima.
bauer. bauer. 21:13 14.06.2010

Re: Mentalitet

Nego da je srece da damo mi Nemcima da upravljaju Srbijom neko vreme, da od zeleznice napravi ono sto treba da bude, da im damo JAT dzabe,ionako nista ne vredi, a bogami i stuju.
Da uvezemo 1000 policajaca iz nemacke da sprovedu Zakon o saobracaju

Ti bi, Jaksa, kanda, voleo da oni dodju...
mirakulus mirakulus 12:33 14.06.2010

Pamtim to kao da je bilo danas

A ja sam uletio u Faćinu raju
Sverco kafu bunario po tramvaju
Prodavo farmerke
Mislio sam da za to imam nekog šlifa
I zaboravio riječi rahmetli babe Atifa
U rijetkim trenutcima kad je ovaj bio trijezan
Sine, veli, ko igra za raju i zanemaruje taktiku
Završit će karijeru u nižerazrednom "Vratniku"

Hajd' reko...
Atomski mrav Atomski mrav 12:52 14.06.2010

Re: Pamtim to kao da je bilo danas

Ovi naši nit' igraju za raju, nit' im je taktika bogzna šta...
draft.dodger draft.dodger 17:04 14.06.2010

Reprezentacija...

SRCE U PETAMA!
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:29 14.06.2010

Ganula ih Gana

Kažeš ti Drago
Mislim da još nije sve izgubljeno.

Teorijski nije ali smo brate već na početku mnogo ganuti
Treba dobiti Australiju i Nemačku.

Treba, ali mogu li. Naš golman danas izjavi da očekuje povoljan ishod sa Nemačkom i da "smo mi Srbi poynati po tome što volimo da se borimo sa velikim i jakim"
Mislim da možemo, ako Antić opusti ekipu.

opusti ili otpusti.
Ako odigra za bodove a ne za "narod".

pa valjda i narod voili bodove. Kakva je to igra za narod bez bodova.Plus, tamo bre celo rukovodstvo sportske omladine i ih bodri.
I ako ne bude spoljnih pritisaka.

Na koje pritiske i zavere misliš?
Voja Radovanović
Mi smo ispali sa turnira...samo to još neće niko da kaže...Još jednom smo platili danak taktici da se igra na Žigića...Posle njegovog izlaska smo imali najbolje šanse na utakmici...Pozz Drago i prijatan dan...

mislim da je Voja u pravu.
escherichije_colic escherichije_colic 10:06 15.06.2010

Re: Ganula ih Gana

Kakva je to igra za narod bez bodova.


Kakav (napaćeni)narod, kakva Srbija, istorija i bakrači ... Na Mundijalu se igra samo i isključivo za jednu stvar- ZA SLAVU! Ko ide na Mundijal da bi podigao cenu i bolje prodao bulju, ko ide na Mundijal da drži patriotske govore i reklamira frizuricu- taj bolje da tamo nije ni išao. Kraj priče. Slava je kategorija koju sitne duše i isprepadani dečaci ne mogu da pojme. Mundijalska slava znači besmrtnost. Ko će se, na primer, za 10-15 godina sećati da je "Krasić prešao u Juve za 15M evra"? Koga će boleti q za to? Ali niko nikada ne bi zaboravio igrača koji je postigao 5 golova na SP ili bar taj jedan koji je odveo Srbiju dalje. Ja, na primer, znam ko je Petar Radaković, iako je taj gol Švabama zavukao skoro dve decenije pre mog rođenja. Šeki je besmrtan lik, jer je na tom istom Mundijalu dobio 11 za igru protiv Urugvaja (čini mi se) Pa Piksijeva 2 gola Špancima '90. ... To je slava, to je besmrtnost.
Jedini od koga se još nadam da će odigrati za slavu i preokrenuti stvari- to je Lane Jovanović. I protiv Gane se videlo da želi ali da nema s kim. Ne zato što su limitirani (bože moj) već zato što nisu imali srce. Tačka.
Protiv Nemaca možda treba isprobati varijantu sa Lanetom kao najisturenijim špicem. Drvo i Igumana ostaviti na klupi. Dekiju, umesto Nikotinjaša, pridodati i Kačara i Kuzmanovića, pa od prvog minuta vršiti pritisak na sredini. Bambi Tošić levo a Krasić desno, uz obavezu da se vraćaju i pomažu bekovima. Pritisak na sredini i spoljni igrači da trče dok im duša ne izađe na nos. Kad neko od njih rikne, imamo Ninkovića, Lazovića i Mrđu kao alternative. Možda i Drvo da uđe ako rezultat bude povoljan pa da se malo pojača pritisak na njihovu zadnju liniju. Može i Iguman, kad Švabe istroše bateriju na 40%.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana