Ljudska prava| Politika

Bizarni izgovori, povika na poverenika, ombudsmana i blog

Drago Kovacevic RSS / 18.06.2010. u 01:13

Šefica poslaničke grupe DS-a, Nada Kolundžija, uplela se kao "pile u kučine" braneći neobranjivu normu iz Zakona o elektronskim komunikacijama, onu da BIA po vlastitom nahođenju može kontrolisati sve komunikacije koje mi građani imamo tim putem. Slaba je uteha to što se obećava da oni neće slušatii ili čitati sadržaje tih komunikacije. Kako god, to ustav Srbije, ovaj isti sa sto mana, ne dozvoljava, a postoji i presuda evropskog suda za ljudska prava. Kolundžiju, njenu stranku i njene koalicione partnere to uopšte ne zanima. Oni misle da je to u redu i kriv je svako ko drugčije kaže, i to ne samo kriv, nego, kako je Kolundžija kazala "zlonameran".

Optužila je Kolundžija za skupštinskom govornicom dva čoveka, nosioce nezavisnih institucija, poverenika za informacije Rodoljuba Šabića i ombudsmana Sašu Jankovića da "vode oštru kampanju protiv Skupštine" samo zato što se ova dvojica ljudi, od kojih je jedan i naš kolega bloger, trude da rade svoj posao u skladu sa zakonom. Posao Saše Jankovića je da vodi računa o tome kako se prema građanima ponaša javna administracija, maltretira li ih, krši li procedure i zakone, ugrožava li njihova ljudska prava.

Šabićeva funkcija je da obezbedi zainteresovanim građanima, medijima i udruženjima građana dostupnost javnih informacija i transparentnost rada državnih organa u skladu sa zakonom.

U skladu sa svojim ovlaštenjima, Janković i Šabić, kao ljudi koji savesno rade svoj posao i reprezentuju  dve nezavisne institucije, upozorili su skupštinu, nadležni odbor, poslanike i poslaničke grupe da bi usvajanje člana 128. Zakona o elektronskim komunikacijama bio težak propust kojim bi se grubo kršila ljudska prava. Janković je u skladu sa procedurom podneo amandman na taj član. Taj amndman je voljom DS-a i poslaničke većine odbijen, a podnosioc amndmana i njegov kolega zaradili naziv "zlonamernih" i onih "koji vode kampanju protiv Skupštine".

Kad je novinar "Blica" upitao Nadu Kolundžiju zašto koristi tako teške reči protiv ljudi koji su na potpuno legitiman način ukazali na problem i propust, ona je najpre negirala da je tako nešto izgovorila, ali kad je suočena sa stenogramom iz koga je to belodano da jeste, kazala je da "poverenik i zaštitnik građana nisu nosioci apsolutne istine" i još "da poverenik vodi vrlo ružnu kampanju po blogovima".

E, da ovde malo zastanemo. Poverenik za informacije Rodoljub Šabić piše na ovom blogu i zaista se bavio problemom Zakona o elektronskim komunikacijama, po mom mišljenju veoma kvalitetno, sadržajno i stručno. Radio je ono što je u širem smislu njegova dužnost. Informisao je građane o potencijalnim problemima koji mogu nastupiti ako se Zakon prihvati u predloženom obliku. To je očito pogodilo gospođu Kolundžiju, jer sudeći po načinu kako ona javno deluje i za kakve se vrednosti zauzima, Šabić bi verovatno morao da pita bar izvršni odbor DS-a, portparola, poslanički klub ili predsednika lično šta da priča, pa da to onda bude prihvatljivo. A on ne, on govori iz svoje glave, i još piše po blogovima...strašno..

Ovakvo ponašanje gospođe Kolundžija reprezentativno je ponašanje u DS-u od kada je stožerna stranka vlasti. Ljudi gube kontakt sa stvarnošću i nadam se da će za to platiti političku cenu, kad, tad. To im od srca želim. Strašna je i sve teže podnošljiva njihova potreba da ovladaju i kontrolišu ukupni javni prostor, što je na sreću ipak nemoguće, kao što će biti nemoguće, da uz minimum savesti ustavnih sudija, opstane član 128. rečenoga zakona.

Sad mi je jasno, a bilo mi je i onog trenutka kad je DS odbio kandidaturu Gorana Miletića za poverenika za zaštitu od diskriminacije, da Kolundžiju i njene stranačke saborce jako nerviraju nezavisne institucije, pogotovo ako su stvarno nezavisne.Od svakog se može biti nezavisan ali od DS-a, to nije dobro. I ni slučajno nisu želeli da ponove grešku sličnu onoj kad su birali Šabića i Jankovića.

Na kraju, da ne zaboravimo glavno. Evo na šta upozorava Janković u intervjuu koji je dao Danici Vučenić u "Kažiprstu", a vezano za član 128. 

Nije loše to pročitati još jednom.

 „Ako ostavite previše široko otvorena vrata za zloupotrebu i skinete čuvara - sud, neminovno je da će pojedinci zloupotrebljavati mogućnosti koje imaju. Šta to za građane konkretno znači? Moguće da se ne radi listing samo kriminalaca ili terorista već i socijalne mreže ljudi, izvora novinarskih informacija, supruge ili muža“.

 


 



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

markonio92 markonio92 01:20 18.06.2010

D frst

Konačno i ja prvi!
'noć, čitamo se sutra...

draft.dodger draft.dodger 01:32 18.06.2010

IZ POLITIKINOG ZABAVNIKA...

Indijanci nisu jeli ćuretinu
zato što su ubijanje tako plašljive ptice
smatrali znakom lenjosti.


Ne bih se ja toliko bavio Kolundžijom.
Pođimo od tvorca VULGARNOG OPTIMIZMA,
Borisa Tadića.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:39 18.06.2010

Re: IZ POLITIKINOG ZABAVNIKA...

draft.dodger
Indijanci nisu jeli ćuretinu
zato što su ubijanje tako plašljive ptice
smatrali znakom lenjosti.


Ne bih se ja toliko bavio Kolundžijom.
Pođimo od tvorca VULGARNOG OPTIMIZMA,
Borisa Tadića.

U pravu si ti..Ali bez Kolundžije i drugih Kolundžija ne bi bio moguć ni ovakav Tadić ni ovakav vulgarni optimizam...
dali76 dali76 01:54 18.06.2010

Re: IZ POLITIKINOG ZABAVNIKA...

Ja sam se zeznuo pa see usudio napisati da je srpska politicka elita bahata te da takva ne moze dovesti u red nepirstojno bogate.
Mislim eto odkud mi pravo da pisem tako kad u Srbiji jelte ne zivim.
Ali ,reci cu opet , predsednik je krenuo krivim smerom ukoliko zeli da upristoji nepristojne.
Ne pocinje se od nepristojno bogatih vec od nepristojno bahatih.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:02 18.06.2010

Re: IZ POLITIKINOG ZABAVNIKA...

dali76
Ja sam se zeznuo pa see usudio napisati da je srpska politicka elita bahata te da takva ne moze dovesti u red nepirstojno bogate.
Mislim eto odkud mi pravo da pisem tako kad u Srbiji jelte ne zivim.
Ali ,reci cu opet , predsednik je krenuo krivim smerom ukoliko zeli da upristoji nepristojne.
Ne pocinje se od nepristojno bogatih vec od nepristojno bahatih.

Predsednik Dalibore uglavnom tapka u mestu i nije sposoban da reši ni jedan problem. Čitava politika koju reprezentuje sastoji se od populizma, čekanja, odlaganja i marketinga...
Rezultat je Srbija, u svemu poslednja...sa tendencijom daljnjeg zaostajanja..
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 02:21 18.06.2010

Re: IZ POLITIKINOG ZABAVNIKA...

U pravu si ti..Ali bez Kolundžije i drugih Kolundžija ne bi bio moguć ni ovakav Tadić ni ovakav vulgarni optimizam...


                                 

Strašna je i sve teže podnošljiva njihova potreba da ovladaju i kontrolišu ukupni javni prostor, što je na sreću ipak nemoguće, kao što će biti nemoguće, da uz minimum savesti ustavnih sudija, opstane član 128. rečenoga zakona.

Da vidimo i to čudo (da postoji minimum savesti sudija uhlebljenih u ustavnome sudu). A Borisovizija, pa vidi se da je učio od najboljih, jedino to što je naučio primenjuje naglavačke. Tako je recimo od Najdanove rečenice

"Holbah i Helvecije su mogli da stvaraju slobodno, jer su i materijalno i duhovno bili nezavisni. Ne može se duhovno biti slobodan ako ti egzistencija zavisi od drugoga"

zapamtio da ne sme nikome da dozvoli da bude nezavistan, pa bio na uzdi Partije, nekog od domesticiranih tajkuna ili u rukama tajne službe, nije bitno, tko nije na uzdi završiće ... pijući Pink Gin.

                                                                  
buba_truba buba_truba 08:31 18.06.2010

Re: IZ POLITIKINOG ZABAVNIKA...

draft.dodger
Ne bih se ja toliko bavio Kolundžijom.

Tačno. Samo, mora se priznati da im (DS-u) dobro stoji. Baš po meri.
malaramona malaramona 03:00 18.06.2010

Pile u kučine

Drago Kovacevic
Šefica poslaničke grupe DS-a, Nada Kolundžija, uplela se kao "pile u kučine" braneći neobranjivu normu iz Zakona o elektronskim komunikacijama, onu da BIA po vlastitom nahođenju može kontrolisati sve komunikacije koje mi građani imamo tim putem. Slaba je uteha to što se obećava da oni neće slušatii ili čitati sadržaje tih komunikacije.


Pravna norma protiv koje su se izjasnili Ombudsman i Poverenik predvidja da BIA "po svom nahodjenju"-(odnosno odlukom direktora BIA ili lica koje on ovlasti) može od provajdera dobiti informacije o trajanju i pravcu vaseg elektronskog saobracaja, tj može saznati kada ste, koliko dugo i sa kim razgovarali, SMS-ovali i kome ste slali email. BIA vas, prema odredbama ovog zakona, na može slušati ili čitati sadržaje vaših komunikacija bez odluke suda.
Zato moram reći da su prve dve rečenice tvog teksta u najmanju ruku neprecizne, da ne kažem nešto gore. A to te stavlja u istu ravan sa Kolundžijom, u ravan populističkih demagoga koji koriste RTSovski manir manipulacije poluistinama.
P.S. Protv sam ovakvog zakonskog rešenja, tj. moja zamerka tebi Drago je, kako to političari vole da kažu , načelne prirode, a ne u cilju odbrane nosilaca " vulgarnog optimizma". (Svaka čast draft. dodger, odlična definicija)

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:21 18.06.2010

Re: Pile u kučine

Pravna norma protiv koje su se izjasnili Ombudsman i Poverenik predvidja da BIA "po svom nahodjenju"-(odnosno odlukom direktora BIA ili lica koje on ovlasti) može od provajdera dobiti informacije o ...


Ne znam šta te buni, ti kao misliš da Služba zaista mora da traži te podatke od provajdera? Ma daj. Mogu da te slušaju i prate kad god im to padne na pamet, i ni jedan provajder ne zna šta rade. Postoje te Službine prostorije koje su instalirane pri čvorovima, kako god da ih nazoveš, i levo i desno, gde god je to potrebno i u koje pristup ima samo službenik Službe, koji tamo ulazi kad i kako mu padne na pamet i radi šta god im je po volji.

Naravno, ako nije jasno, tu ima pristup svim linijama i podacima, može da prisluškuje po voljji, a te saglasnosti Sud i sl. to je samo forma koja se kod nas obično naknadno (ako i tada) pribavlja. Dobro, proteklih godina, kako je krenula neka priča oko Službe i prisluškivanja, možda je to malo protokolarnije, ali ne bih se previše u to uzdao, ne bi me niti malo začudilo da se sazna da im je Mesarica Nata dala pet fascikli blanko naloga, sa sve gomilom ostavljenih rubirka u sudskim delovodnicima da se antidatiraju "zahtevi" po volji. Uostalom, nešto se ne sećam ko to pa kontroliše Službu kod nas? Tadićev Kabinet? Četvorožilni Koštunica? Vojna služba kontroliše BIA i obrnuto? Možda to poslednje, možda bi to objasnilo kako i čemu je sin šefa jedne od tih službi, sa mesta sitnog referenta u još sitnijoj firmi došao da bude direktor Dunav Penzionog Fonda. Bila neka kontrola, šta li, pa se pronašlo nešto interesantno?

Dakle imaju pokriven ceo telefonski saobraćaj na "izvolte", a ono što (pretpostavljam) nemaju, pa zaista moraju da traže od provajdera (barem onih koji imaju sopstveni link, a ne idu preko Telekoma) to bi eventualno bili podaci o emailovima ili recimo logovima da bi pregledali IP adrese sa Blogova i slično.
milisav68 milisav68 12:04 18.06.2010

Re: Pile u kučine

Dont Fear The Reaper
Dakle imaju pokriven ceo telefonski saobraćaj na "izvolte", a ono što (pretpostavljam) nemaju, pa zaista moraju da traže od provajdera (barem onih koji imaju sopstveni link, a ne idu preko Telekoma) to bi eventualno bili podaci o emailovima ili recimo logovima da bi pregledali IP adrese sa Blogova i slično.

Ne treba im ni to.
traceroute
malaramona malaramona 16:16 18.06.2010

Re: Pile u kučine

Dont Fear The Reaper
Pravna norma protiv koje su se izjasnili Ombudsman i Poverenik predvidja da BIA "po svom nahodjenju"-(odnosno odlukom direktora BIA ili lica koje on ovlasti) može od provajdera dobiti informacije o ...


Ne znam šta te buni, ti kao misliš da Služba zaista mora da traži te podatke od provajdera? Ma daj. Mogu da te slušaju i prate kad god im to padne na pamet, i ni jedan provajder ne zna šta rade.


Ne znam šta tebe, a izgleda i Draga buni? U mom postu jasno piše zašto smatram da su dve rečenice njegovog teksta u najmanju ruku neprecizne. Dakle Ustav i Zakon izričito zabranjuju BIA(i bilo kome drugom) da čita ili sluša sadržaj razgovora, bez odluke suda. S druge strane Ustav zabranjuje i prikupljanje informacija o vremenu, trajanju i pravcu vašeg elektronskog saobraćaja bez odluke suda, ali se pokušava progurati Zakon koji to na mala vrata dopušta.

To je izgleda i Dragu jasno, čim ne odgovara na moj gornji post.

Ja zman da BIA ima tehničke mogućnosti da neovlašćeno prisluškuje i prikuplja druge informacije, ali prvi korak ka njenom stavljanju pod kontrolu je donošenje dobrih Zakona.
Zato se ovaj loš predlog Zakona mora kritikovati argumentovano, a ne paušalno i populistički, kako to čini Drago.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:08 19.06.2010

Re: Pile u kučine

Zato se ovaj loš predlog Zakona mora kritikovati argumentovano, a ne paušalno i populistički, kako to čini Drago.

Ti nisi baš najbolje razumela uvodni post. Ja se ne bavim kritikom predloga Zakona. To je radio g. Šabić i omudsdman. Ja ovde pišem o odnosu DS-a prema nezavisnim institucijama.
malaramona malaramona 08:17 19.06.2010

Re: Pile u kučine

Drago Kovacevic
Zato se ovaj loš predlog Zakona mora kritikovati argumentovano, a ne paušalno i populistički, kako to čini Drago.

Ti nisi baš najbolje razumela uvodni post. Ja se ne bavim kritikom predloga Zakona. To je radio g. Šabić i omudsdman. Ja ovde pišem o odnosu DS-a prema nezavisnim institucijama.


E pa onda je sve u redu

Sad kada smo to rešili, u redu je da na početku tvog teksta stoji neistina da će ovaj zakon omogućiti BIA da prisluškuje i čita sadržinu elektronskih komunikacija bez odluke suda.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:25 19.06.2010

Re: Pile u kučine

Sad kada smo to rešili, u redu je da na početku tvog teksta stoji neistina da će ovaj zakon omogućiti BIA da prisluškuje i čita sadržinu elektronskih komunikacija bez odluke suda.

Ne, opet grešiš. Napisao sam da bez odluke suda mogu "kontrolisati naše elektronske komunikacije" i još dodao da nam je "slaba uteha što nam obećavaju da neće čitati i slušati"..
Zato, molim te ne podmeći. Inače, što se tiče tvoga stava i potrebom za preciznošću, slažem se. Samo što sam ja težište priče, pa onda i potrebu da budem precizan prebacio na odbos DS-a prema svemu ovome.
apectator apectator 07:11 18.06.2010

ume li g-dja K. da cita?

Pa jel ta g-dja Kolundzija ume da cita?!Ili mozda misli da niko od gradjana Srbije ne ume da cita? Svako ko ume da cita vidi da su postovi koje je g.Sabic, povodom Zakona o elektronskim komunikacijama, napisao na blogu 92 primer ne samo vrlo kompetentnog nego i vrlo i dobronamernog nastojanja da se otklone neke skandalozne greske u tekstu zakona. A ona,u maniru neodgovornog i olakog diskvalifikovanja, prica o nekakvoj "ruznoj kampanji"!!
mariopan mariopan 07:18 18.06.2010

Re: ume li g-dja K. da cita?

vodi vrlo ružnu kampanju po blogovima".

Aaaa, čitaju nas nego šta
Tek sad ću da ih pcujem, bar znam da nije džabe ovo pisanije po blogovima
sentinel26 sentinel26 11:42 18.06.2010

Re: ume li g-dja K. da cita?

apectator
Pa jel ta g-dja Kolundzija ume da cita?!Ili mozda misli da niko od gradjana Srbije ne ume da cita? Svako ko ume da cita vidi da su postovi koje je g.Sabic, povodom Zakona o elektronskim komunikacijama, napisao na blogu 92 primer ne samo vrlo kompetentnog nego i vrlo i dobronamernog nastojanja da se otklone neke skandalozne greske u tekstu zakona. A ona,u maniru neodgovornog i olakog diskvalifikovanja, prica o nekakvoj "ruznoj kampanji"!!

Ma, ta gospodja umije da čita i dobro uči zadate lekcije napamet...
To joj je i zadatak...

Ono što meni smeta jeste što njena izlaganja vrijedjaju gradjane Srbije...
Neka joj skinu imunitet i ja ću na ovom njihovom sudu i pred sudijom po njenom izboru dokazati brojne uvrede koje je ta gospodja izgovorila...
mikimedic mikimedic 22:43 18.06.2010

Re: ume li g-dja K. da cita?

Ma, ta gospodja umije da čita i dobro uči zadate lekcije napamet...
To joj je i zadatak...

Ono što meni smeta jeste što njena izlaganja vrijedjaju gradjane Srbije...
Neka joj skinu imunitet i ja ću na ovom njihovom sudu i pred sudijom po njenom izboru dokazati brojne uvrede koje je ta gospodja izgovorila...


pretpostavljam da si podneo tuzbu, pa po tom osnovu trazis skidanje imuniteta?

srdjan.pajic srdjan.pajic 07:45 19.06.2010

Re: ume li g-dja K. da cita?

mariopan
vodi vrlo ružnu kampanju po blogovima".

Aaaa, čitaju nas nego šta
Tek sad ću da ih pcujem, bar znam da nije džabe ovo pisanije po blogovima


Samo ti pcuj, pa kad dodjes kod Bije na kanal...
mariopan mariopan 09:41 19.06.2010

Re: ume li g-dja K. da cita?

srdjan.pajic
mariopan
vodi vrlo ružnu kampanju po blogovima".

Aaaa, čitaju nas nego šta
Tek sad ću da ih pcujem, bar znam da nije džabe ovo pisanije po blogovima


Samo ti pcuj, pa kad dodjes kod Bije na kanal...

Uh, zaboravila sam na biju, a oni biju jelda?
gedza.73 gedza.73 07:23 18.06.2010

Preporuka

Ljudi gube kontakt sa stvarnošću i nadam se da će za to platiti političku cenu, kad, tad. To im od srca želim.

Dobar tekst, Drago.
AlexDunja AlexDunja 07:39 18.06.2010

:)))

pazi da nas ne uplaši!
sve zajedno.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 08:05 18.06.2010

Nada Kolundžija


bizarna politička pojava.
kad kažeš nada ja pomislim na čovića.
nestor92 nestor92 08:11 18.06.2010

Suština

Moguće da se ne radi listing samo kriminalaca ili terorista već i socijalne mreže ljudi, izvora novinarskih informacija, supruge ili muža“.


Ne da je moguce.

To je izvesno.

A mozda i osnovni razlog.

A i vec se radi, siguran sam.

Neke stvari jednostavno ne mozete odbraniti sem da lupate gluposti. Ako vi mozete kad hocete, bez ičije posebne dozvole da pregledate s kim ja kontaktiram kao ne ulazeci u sadrzinu, onda sa mnom mozete sve.

Gospođo, pošto već čitate blog, sedite - jedan!
dali76 dali76 08:33 18.06.2010

Re: Suština


Ovako gdja Grubjesic objasnjava razloge zasto ce glasati za zakon.
:
"Ukoliko su i ombudsman i poverenik želeli da ostvare komunikaciju sa parlamentom i da unesemo dopunu zakona na način kako su to želeli mogli su to da urade. Pošto nisu učinili na način koji je prigodan, mi ćemo glasati za zakon", rekla je Grubješić. “
Znaci argumenti gospodina Jankovica i Sabicanisu toliko bitni , a posto su zlonamerni Sabic & Jankovic izabrali neprigodan nacin da se suprostave zakonu, “ Grubjesic and co ce glasati za zakon..
Stvarno jedan argument dostojan parlamenta.
Posle jos kazu samo brane instituciju skupstine.


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:35 18.06.2010

Re: Suština

dali76

Ovako gdja Grubjesic objasnjava razloge zasto ce glasati za zakon.
:
"Ukoliko su i ombudsman i poverenik želeli da ostvare komunikaciju sa parlamentom i da unesemo dopunu zakona na način kako su to želeli mogli su to da urade. Pošto nisu učinili na način koji je prigodan, mi ćemo glasati za zakon", rekla je Grubješić. “
Znaci argumenti gospodina Jankovica i Sabicanisu toliko bitni , a posto su zlonamerni Sabic & Jankovic izabrali neprigodan nacin da se suprostave zakonu, “ Grubjesic and co ce glasati za zakon..
Stvarno jedan argument dostojan parlamenta.
Posle jos kazu samo brane instituciju skupstine.



Moj đed je ovakav govor zvao "palamuđenje"...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:39 18.06.2010

Re: Suština

Neke stvari jednostavno ne mozete odbraniti sem da lupate gluposti. Ako vi mozete kad hocete, bez ičije posebne dozvole da pregledate s kim ja kontaktiram kao ne ulazeci u sadrzinu, onda sa mnom mozete sve.

U emisiji "Stanje nacije" član 128. je branio neki poslanik iz Pančeva..I hladno čovek kaže nešto otprilike ovako..Bože, pa vi sumnjate u DS, zar mi da prislučkujemo..
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:29 18.06.2010

nećemo o tome preko telefona:)))

saliven saliven 09:31 18.06.2010

rijaliti zakon

Uopšte me ne čudi ovakvo ponašanje vladajuće većine. Rijaliti drzava na brdovitom Balkanu je polako ali temeljito spremana za ovakav Zakon. Prisluškivanje i video nadzor usli su u sve domove. Sada ce svi naši domovi postati farma za Velikog brata.
libkonz libkonz 10:00 18.06.2010

Sledeći korak

je ukidanje svih vrsta izbora. Vlast ionako "zna" da su svi za DS i njene satelite , pa da se smanje troškovi, ukinuće glasanja.
Tu dok motka ne bude radila, nema nam spasa.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:06 18.06.2010

Re: Sledeći korak

Tu dok motka ne bude radila, nema nam spasa.

Bez motke, molim...Ne treba motka....
mariopan mariopan 10:12 18.06.2010

Re: Sledeći korak

Drago Kovacevic
Tu dok motka ne bude radila, nema nam spasa.

Bez motke, molim...Ne treba motka....

DOBRO, ONDA LOPATA?
dragoljub92 dragoljub92 10:15 18.06.2010

Re: Sledeći korak

mariopan
Drago Kovacevic
Tu dok motka ne bude radila, nema nam spasa.

Bez motke, molim...Ne treba motka....

DOBRO, ONDA LOPATA?

и грабуља
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:19 18.06.2010

Re: Sledeći korak

mariopan
Drago Kovacevic
Tu dok motka ne bude radila, nema nam spasa.

Bez motke, molim...Ne treba motka....

DOBRO, ONDA LOPATA?

Ma ne...ono što treba zaboraviti je svaka vrsta nasilja. Srbiju je nasilje koštako skupo i prvo što treba uraditi je menjati tu kulturu nasilja. Jer da taj "nerv" u srpskom političkom životu nije još jak, mi se ne bi bavili ovakvim zakonima i kršenju ljudskih prava.
mariopan mariopan 10:25 18.06.2010

Re: Sledeći korak

Dragoljube, možda bi trebalo da počnemo da se sastajemo na neki drugi način, šta će svet da pomisli?

Evo na primer, nas dvoje smo sada na dva bloga ostavili dva oštra komentara o motikama, grabuljama i lopatama.
I LOPOVIMA MEĐU NAMA!
I zamisli - ONI TO ČITAJU

Šta će da pomisle?

Da smo nas dvoje jedna dvočlana teroristička ćelija koja deluje na blogu, pritom teži da se omasovi privlačenjem drugih blogera koji lopate (ne laptopove, oni to pogrešno čitaju) imaju i kod kuće (znači narod je naoržan).....spremna da se ladnim oružjem bori protiv njihovih privilegija ( para) koje im toliko znače? A oni su spremni da to brane do poslednje kapi naše krvi!

E sad, ako ti neko noćom zakuca na vrata NE OTVARAJ
dragannalovic dragannalovic 13:14 18.06.2010

Re: Sledeći korak

ne...ono što treba zaboraviti je svaka vrsta nasilja. Srbiju je nasilje koštako skupo i prvo što treba uraditi je menjati tu kulturu nasilja. Jer da taj "nerv" u srpskom političkom životu nije još jak, mi se ne bi bavili ovakvim zakonima i kršenju ljudskih prava.


Gradjani Srbije trpe svakodnevno nasilje koje sprovode zagovornici "vulgarnorg optimizma" što je dobra definicija ali pomalo blaga jer ovde se radi o obmani sa predumišljajem. Ono što je zabrnjivajuće je što je politička elita izgubila svaki kontakt sa realnošču, verovatno i usled svih tih agresivnih medijskih kampanja i stalnog ulepšvanja stvarnosti a znamo iz iskustva da svako otreženje posle dugog mamurluka mora da bude bolno.
dragoljub92 dragoljub92 22:18 18.06.2010

Re: Sledeći korak

E sad, ako ti neko noćom zakuca na vrata NE OTVARAJ

ma ja ni ne zaključavam odavno
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:48 19.06.2010

Re: Sledeći korak

libkonz
je ukidanje svih vrsta izbora. Vlast ionako "zna" da su svi za DS i njene satelite , pa da se smanje troškovi, ukinuće glasanja.
Tu dok motka ne bude radila, nema nam spasa.


Aaaa, libe, pa ti kao da u potaji slusas Pescanik i mrmljas: jeste, mmuimhebem, opet su u pravu.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:41 18.06.2010

A šta je izgovor za ovo uopšte?

Je l' se i mi branimo od terorista?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:48 18.06.2010

Re: A šta je izgovor za ovo uopšte?

Ma mi smo lideri u regionu...Naš ministar unutrašnjih poslova jedini je evropski ministar koji mora u JUžnu Ameriku na dogovor sa kolegama..Izvozimo mnogo "umetnika"...i DEA je ljubomorna...
antioksidant antioksidant 10:48 18.06.2010

Re: A šta je izgovor za ovo uopšte?

dobrosavljevic_m
Je l' se i mi branimo od terorista?


jok
protiv organizovanog kriminala
da je neorganizovan ne bi bilo potrebe
ali se organizuju
i to telefonski
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:12 18.06.2010

Re: A šta je izgovor za ovo uopšte?

Au, ruše nas dušmani i iznutra i od spolja, ali to je cena uspeha i života na vrhu.
Trebaće nam i Davinićev satelit, vidim ja.
antioksidant antioksidant 11:23 18.06.2010

Re: A šta je izgovor za ovo uopšte?

Trebaće nam i Davinićev satelit, vidim ja.

naravno da ce nam trebati
i to komada 2
jedan da snima kosovo a drugi u centar... beograda
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:42 18.06.2010

Re: A šta je izgovor za ovo uopšte?

dobrosavljevic_m
Au, ruše nas dušmani i iznutra i od spolja, ali to je cena uspeha i života na vrhu.
Trebaće nam i Davinićev satelit, vidim ja.

Pa predsednik je rekao da je satelit potreban...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:04 18.06.2010

Re: A šta je izgovor za ovo uopšte?

jedan da snima kosovo a drugi u centar... beograda

Tako je, u Beogradu i drvoredi napadaju.
Jednostavno ne možeš biti previše bezbedan.
kviskobg kviskobg 12:11 18.06.2010

Re: A šta je izgovor za ovo uopšte?

Drago Kovacevic
dobrosavljevic_m
Au, ruše nas dušmani i iznutra i od spolja, ali to je cena uspeha i života na vrhu.
Trebaće nam i Davinićev satelit, vidim ja.

Pa predsednik je rekao da je satelit potreban...


Jedan Predsednik je svojevremeno rekao i da su studenti u pravu...

Mada tada nije bilo Talibana.......znaci, bili su to obicni studenti....

Zamislite da nam odnesu Chedu zbog podstrekivanja na terorizam...

To moje mladjahno srce ne bi podnelo...odmah bi se samoubio od zala i tuge...
antioksidant antioksidant 14:37 18.06.2010

Re: A šta je izgovor za ovo uopšte?

dobrosavljevic_m
Tako je, u Beogradu i drvoredi napadaju.
Jednostavno ne možeš biti previše bezbedan.
sve se razumemo
G r o f G r o f 10:49 18.06.2010

uh...

Drago, dokle više?
Ja gorim od želje da saznam nešto o tvojim drugovima iz studentskih dana, a ti uporno o politici.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:50 18.06.2010

Re: uh...

G r o f
Drago, dokle više?
Ja gorim od želje da saznam nešto o tvojim drugovima iz studentskih dana, a ti uporno o politici.

Ma samo reci grofe....
kviskobg kviskobg 12:12 18.06.2010

Re: uh...

Drago Kovacevic
G r o f
Drago, dokle više?
Ja gorim od želje da saznam nešto o tvojim drugovima iz studentskih dana, a ti uporno o politici.

Ma samo reci grofe....


Prejake reci mogu i da ubiju....pitaj Branka Miljkovica.....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:22 18.06.2010

Re: uh...

kviskobg
Drago Kovacevic
G r o f
Drago, dokle više?
Ja gorim od želje da saznam nešto o tvojim drugovima iz studentskih dana, a ti uporno o politici.

Ma samo reci grofe....


Prejake reci mogu i da ubiju....pitaj Branka Miljkovica.....

Šta je ovo..neka pretnja...
kviskobg kviskobg 14:54 18.06.2010

Re: uh...

Drago Kovacevic
kviskobg
Drago Kovacevic
G r o f
Drago, dokle više?
Ja gorim od želje da saznam nešto o tvojim drugovima iz studentskih dana, a ti uporno o politici.

Ma samo reci grofe....


Prejake reci mogu i da ubiju....pitaj Branka Miljkovica.....

Šta je ovo..neka pretnja...


Gde bre...ja sam pacifista...
antioksidant antioksidant 14:58 18.06.2010

Re: uh...

kviskobg
Drago Kovacevic
kviskobg
Drago Kovacevic
G r o f
Drago, dokle više?
Ja gorim od želje da saznam nešto o tvojim drugovima iz studentskih dana, a ti uporno o politici.

Ma samo reci grofe....


Prejake reci mogu i da ubiju....pitaj Branka Miljkovica.....

Šta je ovo..neka pretnja...


Gde bre...ja sam pacifista...

to svi iz sluzbe kazu za sebe...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:10 19.06.2010

Re: uh...

Gde bre...ja sam pacifista...

Dobro..samo od sada taj svoj pacifizam negde drugo upražnjavaj...
banem92 banem92 11:21 18.06.2010

A šta ako

Pretpostavimo da nas već prisluškuju i to čine već odavno. Pretpostavimo i da imaju aparaturu koja se sama aktivira pri izgovoru ključnih reči, npr. "predsednik", "policija", "tadić", "dačić", "premijer" i slično.

Da ih spamujemo malo - kada započnete krajnje nevažan razgovor odmah izgovorite "policija" i "predsednik". Nek' im aparatura snima "spam" razgovore. :)

Otkud pretpostavka iz prvog pasusa? Ako već imaju masu ljudi koji svaki dan čitaju svu štampu i kopiraju svakom od njih samo članke u kojima se pojavljuju ključne reči, zašto to ne bi radili i sa elektronskim komunikacijama?
subwire subwire 21:19 18.06.2010

Re: A šta ako

Nadzor elektronskih komunikacija moguc je danas i nije ogranicen samo na obavestajne sluzbe. Pracenje necijih komunikacija na internetu moze vrsiti bilo ko. Ali se takvo pracenje najcesce smatra ilegalnim.
Problem je sto su ilegalno prikupljeni podaci neupotrebljivi na sudu. A poenta pracenja necijih komunikacija je prikupljanje dokaza, kako bi se obezbedila presuda suda.
Usvajanjem ovog zakona to ce predstavljati legalizaciju tako prikupljenih podataka, koji se mogu koristiti u sudskim postupcima. A prikupljenih bez saglasnosti suda, pa samim tim su podlozni manipulacijama i krivotvorenju.
I istina je da americke sluzbe bezbednosti odavno filtriraju sav saobracaj u svetu, medjutim on im sluzi za otkrivanje protivpravnih aktivnosti, za sve ostalo moraju nabaviti nalog.
Mada koliko cujem slaba im vajda od tog presretanja. Ljudi koji se bave ilegalnima aktivnostima ce se kriti iza IP tunneling-a cime ce zastititi svoju komunikaciju od presretanja. Danas je moguce enkriptovati i voice komunikaciju putem IP telefonije. Poznato je da je nasa policija presretala komunikaciju svih iz zemunskog klana pa da su opet ovi nasli nacin kako da nesmetano komuniciraju. Znaci slaba im vajda od tog zakona, sem sto ce sad imati vise mesta za zloupotrebu.

G r o f G r o f 22:00 18.06.2010

Re: A šta ako

Usvajanjem ovog zakona to ce predstavljati legalizaciju tako prikupljenih podataka, koji se mogu koristiti u sudskim postupcima. A prikupljenih bez saglasnosti suda, pa samim tim su podlozni manipulacijama i krivotvorenju.


...A koji je pravi razlog za tako grčevitu borbu da se preskoči institucija suda. U tehničkom pogledu to nije prepreka, zar je toliko komplikovano tražiti dozvolu.
Vladajuća garnitura iz sve snage se trudi da napravi raj za neki autoritarni režim koji bi spletom okolnosti mogli dobiti...ili ga već imamo ali toga nismo svesni.
Rejlem Rejlem 11:56 18.06.2010

Preporuka

Ovakvo ponašanje gospođe Kolundžija reprezentativno je ponašanje u DS-u od kada je stožerna stranka vlasti. Ljudi gube kontakt sa stvarnošću i nadam se da će za to platiti političku cenu, kad, tad.

Potpuno se slazem. I ja se nadam da ce im doci na naplatu.
Ovakve stvari me samo ucvrscuju u uverenju da ne ucestvujem ni na koji nacin u ovdasnjem politickom zivotu. Tj. na izborima. Dok ne nestane cela sadasnja garnitura, i na vlasti i u opoziciji.
dragannalovic dragannalovic 09:52 19.06.2010

Re: Preporuka

Rejlem
Ovakvo ponašanje gospođe Kolundžija reprezentativno je ponašanje u DS-u od kada je stožerna stranka vlasti. Ljudi gube kontakt sa stvarnošću i nadam se da će za to platiti političku cenu, kad, tad. Potpuno se slazem. I ja se nadam da ce im doci na naplatu.Ovakve stvari me samo ucvrscuju u uverenju da ne ucestvujem ni na koji nacin u ovdasnjem politickom zivotu. Tj. na izborima. Dok ne nestane cela sadasnja garnitura, i na vlasti i u opoziciji.

Plašim se da bi to bio jako dug proces i da tako nešto najviše i odgovara aktuelnoj vlasti. Naravno uvek postoji mogućnost da se sami uruše ili da nas dovedu do totalnog bankrota i kolapsa, medjutim našoj vladajućoj političkoj eliti, najvažnije je da zadrže vlast po svaku cenu, naročitio partiji koja je i glavni stožer vlast i upravo da se ne bi diralo u njihove kadrove.I učiniće sve da tako i ostane Čak i da se veći deo Srbije iseli ili izumre od gladi njima bi bilo vrlo eventualno.U tom pogledu indivdulani neizlazak na izbore donekle bi im i odgovarao, jer mislim da neki masovni bojkot gradjani nisu u stanju sami da organizuju. Svaka sledeća vlast, kao prvi korak mora da podvuče crtu i da preispita sve ono što ova vlast nije htela ili smela, kao i da sve one koji su učestvovali u nezakonitim radnjama privede pravdi. Nakon prošlih izbora pričalo se kako je bivša gradska vlast panično sklanjala dokumentaciju,u trenutku kada je bio sklopljen dogovor izmedju opozicionih partija.Da je tada opozicija preuzela vlast , dosada bi znali koliko su bili iskreni u svojim obećanima. Zato bi svaka stranka ili grupacija, koja pretenduje da preuzme vlast morala da gradjanima jasno stavi do znanja kakve su joj namere. U slučaju da to ne ispuni platila bi političku cenu i ne bi trebali da dozvolimo da nas opet neko zavlači pa ni da vlada ceo mandat.
sentinel26 sentinel26 12:08 18.06.2010

Veoma ružno ponašanje vlasti prema

njima dvojici...

Komentarisanje odluka, zahtjeva i drugih akata zaštitnika prava gradjana jeste isto što i komentarisanje odluka Ustavnog suda...

Sinoć na Javnoj TV kući bila emisija u kojoj je učestvovao gospodin Šabić, jedan predstavnik BIA-e i jedan iz Krim.policije ali predlagači zakona se nijesu odazvali ni na poziv te televizije ...

BIA i Policija brane "svoj" zakon ... Ej Srbijo, kuda ideš ... ?

Pušten je snimak razgovora sa S.Jankovićem...

S r a m o t a ! ! !


pedja1008 pedja1008 12:23 18.06.2010

Hm

Sluzba u svakoj vecoj kompaniji ima svoje ljude, a narocito u telekomunikacijama...tako je od Titovog doba i tu se nista nije promenilo, a kako izgleda i nece...
Goran Miletic Goran Miletic 13:23 18.06.2010

razlog

Bez ulazenja u previse detalja (za sada)... u "mom slucaju" je BLOG koristen kao kljucni dokaz da cu, navodno, "raditi protiv interesa DS"...

Da nije tuzno, bilo bi smesno...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 07:19 19.06.2010

Re: razlog

Goran Miletic
Bez ulazenja u previse detalja (za sada)... u "mom slucaju" je BLOG koristen kao kljucni dokaz da cu, navodno, "raditi protiv interesa DS"...

Da nije tuzno, bilo bi smesno...

Pa da...Kao što je već vidljivo da se izabranica DS-a neće mešati u ništa...
Slučaj Jabuka to govori...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana