Društvo

Razne ideje u poslovanju IDEA-e

Strongman RSS / 23.09.2010. u 16:40

Šta ti je život. Malopre sam pazario za oko 4 soma dinara u IDEA marketu  koji mi je najbliži i deluje jako uredno i čisto. Malo sam zabušavao dok smo Jovana i ja ređali stavri u frižideru i gvirkao na Facebook. A kad tamo video snimljen pre desetak dana u nekoj od radnji IDEA-e. Na snimku se vid da u rashladnim vitrinama stoje proizvodi na kojima je prelepljena originalna etiketa na kojoj je rok trajanja u pluskvam perfektu, to jest davno istekao. I kao kruna kasirica rutinski pokušava da ukrade,  provlačeći karticu na uvećanu za 1000 dinara.

 

 

Što je mnogo mnogo je... Ovaj snimak može da se tumači i kao Deltina antipropaganda ali nategnuto. Ovim snimkom se samo razotkriva opšti način razmišljanja veleprodavaca "Uvaljuj, uvaljuj".

 

A nakon izjave Saše Dragina ministra za poljoprivredu:

da su za državu najvažniji potrošači koji moraju da dobiju zdravstveno bezbednu i kvalitetnu hranu, zbog čega je Ministarstvo poljoprivrede ove godine izvršilo skoro 1.000 kontrola objekata u kojima se proizvodi hrana, navodeći da je iz prodaje povučeno više od 170 tona neispravnog mesa i namirnica od mesa.  

21235287094c5d1aec0eee1690761279_450x338.jpg 

 

Dugo sam proveravao kalendare po kuči da vidim da nije prvi april. 



Komentari (69)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:53 23.09.2010

U

meni je, U skladu sa Urodjenim antiUstaštvom, palo na pamet da je to Uradjeno sa specijalnim namerama.

edit: doduše, kasirka deluje SRB do srži!
Strongman Strongman 19:59 23.09.2010

Re: U

Ma da nisu došli onim tramvajem što ima šoferšajbnu u obliku velikog slova U.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:13 24.09.2010

Re: U



u pravu si, tim su doshli.

"Najnoviji model hrvatskog tramvaja 2006. godine trebao je probno voziti Beograđane na relaciji 'Interkontinental' - tramvajski depo. On se, međutim, na beogradskim ulicama nije ni pojavio, službeno 'iz nepoznatih razloga', ali su se tada mogle čuti spekulacije da tramvaj nije izveden na ulicu zbog prednjeg stakla koje je podsjećalo na veliko slovo 'U'", piše tabloid.
escherichije_colic escherichije_colic 14:30 24.09.2010

Re: U

Da su nam te tramvaje prodali Japanci verovatno nikome ta glupost sa "U" ne bi pala na pamet ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:29 24.09.2010

Re: U

u brate, prizvao sam nevolju na drage Zagrepcane svojom zlom energijom...

ukleti tramvaj br. 13, ZG danas
vishnja92 vishnja92 19:40 24.09.2010

Re: U

u brate, prizvao sam nevolju na drage Zagrepcane svojom zlom energijom...

pa bre komso :)))
nisi, dogadja se i bez tebe.



Jukie Jukie 17:01 23.09.2010

Idea meso

Dakle, činjenica je da na tim mesima u frižideru za suhomesnato u toj Ideji na Ušću postoji toliko prelepljenih nalepnica da su one teže od ukupne količine mesa...

Takođe sam jednom zagledao neke od tih vakuumiranih suvih kobasica i video da neke imaju po dve nalepnice sa različitim imenima proizvoda, a onda pakovanje do njega ima dve nalepnice od kojih je jedna za neki sasvim TREĆI proizvod, tako da su i navodne cene ta dva pakovanja valjda bile sasvim različite?!

Za dotičnu pečenicu na donjoj nalepnici jasno piše ROK UPOTREBE tako da tu nema mesta onim komentarima da se datum pakovanja menja sa svakim štampanjem nove nalepnice jer kao program to ne ume sam da namesti. Lepo piše da je ta pečenica KVARNA u septembru mesecu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:17 23.09.2010

Re: SMRDEA

moj brat rođeni, nacionalista i prehrambeni tehničar, odavno zove ovaj dućan - smrdea, ali ne zato što je hrvatski ili nešto tako insinuativno, već zato što kaže da im je meso katastrofa, da se po boji vidi iz aviona da nije sveže. kako god, toliko je odlučno to tvrdio mesecima da sam ja zaista prestao da pazarim tamo.
udruzenje_roditelj udruzenje_roditelj 17:23 23.09.2010

Re: SMRDEA

Nadam se da ce ovaj viral kao video da se prosiri svuda i da im barem narusi reputaciju.
Drugi problem je sto to sasvim sigurno ne radi samo Idea, vec manje vise svi.
Dakle, u kupovinu s Zakonom o zastiti potrosaca, Pravilnikom o pakovanuju namirnica, dobrom voljom i ostrim zubima. I deeebelim zivcima.
palilulac palilulac 23:26 24.09.2010

Re: Idea meso

Za dotičnu pečenicu na donjoj nalepnici jasno piše ROK UPOTREBE tako da tu nema mesta onim komentarima da se datum pakovanja menja sa svakim štampanjem nove nalepnice jer kao program to ne ume sam da namesti. Lepo piše da je ta pečenica KVARNA u septembru mesecu.


Ovo je 100% tacno. Ono sto inspektori zaboravljaju je da prodavac ima pravo da meri proizvod i stavlja novu nalepnicu usled promene tezine (tzv. kaliranje) ali na toj nalepnici mora da stoji mereno dana: a ne rok upotrebe. I rok upotrebe mora ostati vidljiv.
alexandarlauper alexandarlauper 17:48 23.09.2010

Idea Vegeteriana

Mozda je Idea za jesenju sezonu kupovine smislila IDEJni slogaN `Kupite smrdljivo,postanite Vegeterijanac`..Gde ces bolju reklamu od brkate prodavacice,jos sve `zakaceno` na jaoj tube /haha/..Jer u rijaliti Serbiji je dokazano sto veci smrad sa jakom medijskom pompom to je veca potraznja za istim..Prema tome,zivela Idejna Vegeterijana
docsumann docsumann 18:19 23.09.2010

Re: Idea Vegeteriana

Prema tome,zivela Idejna Vegeterijana


vishnja92 vishnja92 19:45 24.09.2010

Re: Idea Vegeteriana

expolicajac expolicajac 18:14 23.09.2010

Znatiželja me ubi

Malopre sam pazario za oko 4 soma dinara u IDEA marketu koji mi je najbliži i deluje jako uredno i čisto

El u Niš el u Beograd.
Strongman Strongman 19:56 23.09.2010

Re: Znatiželja me ubi

Na bulevar ispod sintelona
enzo_molinari enzo_molinari 19:02 23.09.2010

ovce

Mi smo ovce ( cave kako kazu sibicari). Nema malih prodavnica sve su supermarketi koji prodaju naskuplju robu u regionu. kad istekne rok trajanja u Hrvatskoj i Sloveniji oni sibnu nama u Srbiju. Luzeri to smo mi.

Sve pivare u Srbiji uvoze staklenu ambalazu iz Hrvatske a imamo najvecu staklaru na Balkanu. Njagore je sto su nas ovi nasi u stvari prodali za pare. -Imam smesan narod na prodaju, kupuje sve, trosi sve , nista ne pita, prima sikaniranje sa osmehom.

Samo me interesuje kad ce da se napune toliko da pomisle e sad ok hajde da napravim nesto dobro po cemu ce nas pamtiti - ili se to nikada nece desiti?

Na vlasti treba da budu aristokrate a ne klosari .



Strongman Strongman 19:58 23.09.2010

Re: ovce

Na vlasti treba da budu aristokrate a ne klosari .

tyson tyson 22:14 23.09.2010

Re: ovce

Na vlasti treba da budu aristokrate a ne klosari .

Toga više nema još od izbacivanja parole 'Sloboda-Jednakost-Bratstvo' pre cirka 200 godina.



Exitus Letalis Exitus Letalis 00:14 24.09.2010

Re: ovce

Sve pivare u Srbiji uvoze staklenu ambalazu iz Hrvatske a imamo najvecu staklaru na Balkanu.


ta najveća staklara na balkanu, ako misliš na paraćinsku, pre skoro 10 godina zamolila decu iz boljevca (verovatno i iz drugih okolnih mesta) da sakupe staklenu ambalažu koja im ne treba u školsko dvorište i oni će da odnesu.

skupila deca brdo, i još izlupali (da kažem, usitnili, profesori) i nikad nisu došli po to.
i tako, gomila stoji, koliko je meni poznato, još uvek.
toliko o najvećoj na balkanu.

primer 2: službeno sam bila još pre ohoho godina u mitrosu, fabrika papira.
i tamo se gule stabla, puštaju niz vodu a kora se slaže na gomilu.
pitam nekog šta rade s korom.
mi ništa, dođu slovenci s kamionima i odnesu.
za šta im to treba?
pa, iskpaju rupe, gurnu koru, zatrpaju i kad sazri dobije se prvoklasno
đubrivo za cveće. oni to izvoze u italiju.
a kod nas nema ko da iskopa rupu.

dakleM, ništa novo... sve po starom i sve viđeno.
dunjica dunjica 09:31 24.09.2010

Re: ovce

Tko umije, njemu dvije. Pošteno.
Strongman Strongman 20:08 23.09.2010

Komentar sa jutubeta

Ljudi,verujte mi ,nažalost ,to svi marketi rade.Ja radim na delikatesu u jednom megamarketu,koji isto ima lanac marketa u Srbiji,i na moje pitanje sefovici,sta da radim sa pastetama kojima je istekao rok,a proizvodjac ne prima povrat,(misleci da mi kaze kad ih sklonim,kako ce da ih razduzi papirologijom) rekla mi je.....Boze pa snadji se....imas tamo negde aceton,pa skini datum,pa ce se tih 5-6 komada prodati!


na ulasku i istu Ideu na prvoj polici sa desne strane se nalazi slatko u teglama... Sumske jagoge potpuno zelene i bele u poluraspadu !!! Pozvao sam prodavca da mu pokazem robu koja se vise nego ocigledno raspada, ali nista od toga posto su iste tegle bile i narednih dana na toj polici... Zreli su za zatvaranje od strane sanitarne inspekcije.


Maxi u mz Kozara ima policu sa robom koja se nalazi u zabacenom delu okrenuta je ka vitrinama sa sladoledom i smrznutom ribom, tu se nalaze artikli koji takodje imaju istekle datume i prelepljene nalepnice, cene su naravno daleko jeftinije, samo nek se prodaje... ko te pita dal ce narod da se potruje...


Jednom sam se zalio za rok trajanja kackavalja koji sam kupio. Imao je 4 nalpnice jednu preko druge,a prodavacica me je ubedjivala da je to zbog promene cena! Ipak na svakoj nalepnici je bio drugi datum pakovanja,a na deklaraciji je pisalo da je rok trajanja 6 meseci.


Exitus Letalis Exitus Letalis 00:19 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

pa, kod miška, žena slaže hleb rukama, bez, naravski, rukavica.
ja je pitam što rukama a ona kaže - neću valjda nogama.
ja je prijavim.
ona dođe do mene i kaže mi da oću da joj ostavim decu bez 'leba.
i šta sad ...
probala da joj objasnim da ne može da radi bez rukavica i da ne može tako
da razgovara sa mušterijama ... al ne vredi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:20 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

EDIT: ako ne nosiš cvikere il ne gledaš rokove, al obavezno krofne kojima prolazi rok ture u prvi red ... pa poza one od danas.
mixailo92 mixailo92 11:56 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

To sa acetonom je prastara lopovska fora raznih prodavaca. I ne samo marketa, već i veleprodaja. Moj komšija je radio u Kotoru u nekoj veleprodaji koja je snabdevala pola primorja. Vrlo često je dobijao zadatak da otvori veliku kutiju sa konzervama (tunjevina, pašteta) i da sa svih, acetonom briše datum proizvodnje i rok trajanja, i da preko unapred pripremljene folije sa rupicama, crnim markerom otisne nove datume. Onda se sve to lepo spakuje nazad u kutije, u kamion, pa vozi u prodavnice.
vishnja92 vishnja92 20:00 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

pa, kod miška, žena slaže hleb rukama, bez, naravski, rukavica.

e
kod miska (u obicnim maksijima) sir uvek seku na mesoreznici na kojoj je bas malocas ispreslisavana neka prsuta.
i sori, meni je to malo veci problem nego necije ruke na mom hlebu. ozbiljno.
oni mi prodaju ono sto ne jedem - sir sa aromom i mrvicama mesa svud po sebi. ja sa tim mogu samo da se slikam, a u glupom maksiju mogu samo da cutim jer nema nacina da objasnim.

(uredno imaju sve potrebne masine, al ko ce da se zahebava)

a meso se kupuje u mesari, jasna stvar.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:34 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

e
kod miska (u obicnim maksijima) sir uvek seku na mesoreznici na kojoj je bas malocas ispreslisavana neka prsuta.
i sori, meni je to malo veci problem nego necije ruke na mom hlebu.

fala na dopuni.
isto mislimo.
al nečija ruka pravo iz klonje ... kako da ti kažem ...

ma sve je problem, što reče janko baljak jednom negde, tetkica u borosanama (a ima majkemi još uvek, videla ih juče u grmeču - kenlerica) seče šunku i puši i pepeo pada na šunku.

a moja drugarica u čuvenoj brzoj hrani perper poručila neznamštasakajmakom i upadne toj što pakuje lova u kajmak ... ništa, izvadi je mrtvaladna i nastavidafiluje ... kakverukavice ... nema, ne da šef ... to jest vlasnik...

radi spejs, al onako malo:)))

već je dosadno kako svi sve znamo ...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:42 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

Exitus
ona dođe do mene i kaže mi da oću da joj ostavim decu bez 'leba.
i šta sad ...


Da, tako tipično! Za njenu gladnu decu si kriva ti što se buniš, a ne ona što neće da stavi proklete rukavice. Tako su nam i Ameri, Englezi, Hrvati, Albanci, Bosanci, Papa, SEKA krivi za sve.

EDIT: Gledam juče mog omiljenog Talibana (ovde u Koloradu) kod koga često idem na klopu. Majstor isuče onu nožekanju od Metar (3 stope) i pre nego što zaseče u giros, krene da je oštri. I oštri je tako na kamenu, temeljno, jedno dva tri minuta. I nema ono da je posle malo oplakne u vodi, da skine metal i ostatke kamena za oštrenje. Nego pravo u mesinu!
antioksidant antioksidant 20:43 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

videla ih juče u grmeču

gde si ti videla grmec? to je perper
ivana23 ivana23 20:56 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

antioksidant
videla ih juče u grmečugde si ti videla grmec? to je perper


I dalje je Grmec. U Makedonskoj ulici.

antioksidant antioksidant 20:57 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

I dalje je Grmec. U Makedonskoj ulici.

samo sto je perper vlasnik
ivana23 ivana23 21:12 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

antioksidant
I dalje je Grmec. U Makedonskoj ulici.
samo sto je perper vlasnik


Al' zadrzao staro ime kafane.
antioksidant antioksidant 21:18 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

ivana23
antioksidant
I dalje je Grmec. U Makedonskoj ulici.
samo sto je perper vlasnik


Al' zadrzao staro ime kafane.

i dodao mu je perper ispred
vishnja92 vishnja92 21:27 24.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

Veoma lep restoran s mnoštvom detalja, slika i ogledala.




detalja, slika i ogledala



ejebote, sjajno za kraj ovakve nedelje :)
taman :))

idem
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:50 25.09.2010

Re: Komentar sa jutubeta

antioksidant
videla ih juče u grmeču

gde si ti videla grmec? to je perper

ne, nego je grmeč. ime je grmeč.
vlasnik je svega neko drugi.

al pričam o borosanama u centru grada.
i da nema rukavice.
i da golim rukama dira lovu i trpa začine u lepinju
Doctor Wu Doctor Wu 20:30 23.09.2010

Ne znam, daj boze da gresim

ali meni ceo ovaj snimak i sve oko njega dismr na Deltu. Secate se kako je dizao dzevu oko prodaje i vlasnistva nad CK i to bas u trenutku kad su Pera Matic i Merrill Lynchu otvarali PC Usce?
enzo_molinari enzo_molinari 20:37 23.09.2010

Re: Ne znam, daj boze da gresim

A vi onda kupujte suhomesnato u Idei
Strongman Strongman 20:37 23.09.2010

Re: Ne znam, daj boze da gresim

Moguće je. Čak je i vrlo moguće. Mada je meni snimak pije vodu i ako se prekrije naziv hipermarketa.

verujem da ovo važi za sve hipermarkete.
Doctor Wu Doctor Wu 20:55 23.09.2010

Re: Ne znam, daj boze da gresim

Ma, da, to i hocu da kazem. Da cela prica ne vazi samo za Ideu nego i za Deltu.
koksy koksy 21:08 23.09.2010

Re: Ne znam, daj boze da gresim

Doctor Wu
ali meni ceo ovaj snimak i sve oko njega dismr na Deltu. Secate se kako je dizao dzevu oko prodaje i vlasnistva nad CK i to bas u trenutku kad su Pera Matic i Merrill Lynchu otvarali PC Usce?

Pa i kod njih je isto. Kod svih je isto.
Mi smo imali situcaiju da su kod jedne veletrgovine naručeni novogodišnji paketići (za decu). Dobrom delu sokića, čokoladica itd. bio je istekao rok trajanja.
Znači: uvaljuj bre!
Doctor Wu Doctor Wu 21:14 23.09.2010

Re: Ne znam, daj boze da gresim

Pa i kod njih je isto. Kod svih je isto.

Pa da. Nema nikakve konkurencije, potrosaci potpuno nezasticeni.
drug_miloje drug_miloje 21:33 23.09.2010

Re: Ne znam, daj boze da gresim

Ma, da, to i hocu da kazem. Da cela prica ne vazi samo za Ideu nego i za Deltu.


potvrđujem i pozdravljam strongmanov blog o prevari sa prodajom robe kojoj je istekao rok.

provereno je da u hipermarketima gde su kao cene niže, roba kojoj je istekao rok biva prelepljena novom deklaracijom o roku trajanja i datumu proizvodnje.

pozivam potrošače da dobro obrate pažnju na prehrambene proizvode i proizvode kućne hemije, naročito ona na akcijama i sniženju, radi se o čistoj prevari.
Doctor Wu Doctor Wu 21:36 23.09.2010

Re: Ne znam, daj boze da gresim

pozivam potrošače da dobro obrate pažnju na prehrambene proizvode i proizvode kućne hemije, naročito ona na akcijama i sniženju, radi se o čistoj prevari.

Treba takodje insistirati da svi proizvodi koji se nalaze u maloprodaji imaju jasnu deklaraciju o sastojcima koji se nalaze u hrani. Tako da kad covek kupuje zna (ili makar moze da se informise) sta kupuje. Tu bi bila potrebna neka opsezna akcija, ali mislim da bi to bilo vredno efforta.
Artur Dent Artur Dent 12:05 24.09.2010

Re: Ne znam, daj boze da gresim

Doctor Wu
ali meni ceo ovaj snimak i sve oko njega dismr na Deltu. Secate se kako je dizao dzevu oko prodaje i vlasnistva nad CK i to bas u trenutku kad su Pera Matic i Merrill Lynchu otvarali PC Usce?

Ko zna, ali snimak ima dovoljno rupa da pazljivom posmatracu bude . Neslaganje vremena na racunu i slipu, na primer. Mada, njima ta vremena umeju da budu nesinhronizovana ionako...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:43 23.09.2010

E, hvala bogu...

Ja pomislio da si opet zbriso za Ameriku...
Neka tebe...i neka opet pišeš..falio si što jes, jes...
Nego, gde nam je drugar sa Durlana..Živ se ne čini a moglo bi da se nešto radi...
Strongman Strongman 20:53 23.09.2010

Re: E, hvala bogu...

Drago Kovacevic
Ja pomislio da si opet zbriso za Ameriku...
Neka tebe...i neka opet pišeš..falio si što jes, jes...
Nego, gde nam je drugar sa Durlana..Živ se ne čini a moglo bi da se nešto radi...


Ma nema ništa od Ameriike. Propali su kao kroz iscepane gaće

Nisam pisao... recimo sa razlogom.

Durlanac je sada na privremenom radu u prestonici.
AlexDunja AlexDunja 21:04 23.09.2010

Re: E, hvala bogu...

Ma nema ništa od Ameriike.

tuga.
kao kod čehova.
Strongman Strongman 21:25 23.09.2010

Re: E, hvala bogu...

blagodarim
AlexDunja AlexDunja 21:31 23.09.2010

Re: E, hvala bogu...

blagodarim

dobrodošao si,
ali teško će to ići.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:35 23.09.2010

Re: E, hvala bogu...

Ma nema ništa od Ameriike. Propali su kao kroz iscepane gaće

Prokleeetaa je Amerikaaa...
Pozdravi Durlanca....
rikelme rikelme 21:58 23.09.2010

Re: E, hvala bogu...

Strongman

Ma nema ništa od Ameriike. Propali su kao kroz iscepane gaće


Nemoj tako, ja se upravo selim tamo, SF Bay Area...

Što se tiče snimka, ako se pažljivo gleda i zaustavi u pravom trenutku može se videti datum i vreme na fiskalnom računu:
13.09.2010. 20:03

Nešto kasnije, na slip-u od kartice se vidi samo vreme (ali ne i datum):
19:52

Pod pretpostavkom da je i na slip-u datum isti (13.09), meni je malo sumnjivo to što je proteklo čitavih 11 minuta od štampanja isečka do štampanja računa !? Moguće je da sistemski časovnici na računaru i na čitaču kartica nisu jednako podešeni pa je razlika tako nastala, ali i tada je 11 minuta dosta velika razlika...

Moje mišljenje je da su oni kupili nešto (nekoliko dana ranije) u 19:52, i onda su u IDEA-i čekali i ciljali kada da se pojave na kasi. Zbog večitih gužvi na njihovim kasama nije im pošlo da u minut dođu na red.

Inače, verujem da se u većini (ako ne i svim) lancima prepravlja rok trajanja namirnica, samo što mi ovo oko računa nije ubedljivo na ovom snimku.
Znam za druge igrarije oko računa: cene koje su prikazane pored samih proizvoda na rafovima su u stvari manje od stvarnih, a na kasi naplate pravu cenu. Retko ko može da zapamti cenu koju je video na rafu da bi je uporedio sa ovom na računu...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:07 23.09.2010

Re: E, hvala bogu...

Nemoj tako, ja se upravo selim tamo, SF Bay Area...

Pusti ga, zeza se...
Želim ti svaku sreću...i čestitam na izboru..
tyson tyson 22:19 23.09.2010

Re: E, hvala bogu...

Nego, gde nam je drugar sa Durlana..Živ se ne čini a moglo bi da se nešto radi...

Nada umire poslednja...



mlekac mlekac 23:07 23.09.2010

Re: E, hvala bogu...

rikelme
Strongman

Ma nema ništa od Ameriike. Propali su kao kroz iscepane gaće


Nemoj tako, ja se upravo selim tamo, SF Bay Area...

Što se tiče snimka, ako se pažljivo gleda i zaustavi u pravom trenutku može se videti datum i vreme na fiskalnom računu:
13.09.2010. 20:03

Nešto kasnije, na slip-u od kartice se vidi samo vreme (ali ne i datum):
19:52

Pod pretpostavkom da je i na slip-u datum isti (13.09), meni je malo sumnjivo to što je proteklo čitavih 11 minuta od štampanja isečka do štampanja računa !? Moguće je da sistemski časovnici na računaru i na čitaču kartica nisu jednako podešeni pa je razlika tako nastala, ali i tada je 11 minuta dosta velika razlika...

Moje mišljenje je da su oni kupili nešto (nekoliko dana ranije) u 19:52, i onda su u IDEA-i čekali i ciljali kada da se pojave na kasi. Zbog večitih gužvi na njihovim kasama nije im pošlo da u minut dođu na red.

Inače, verujem da se u većini (ako ne i svim) lancima prepravlja rok trajanja namirnica, samo što mi ovo oko računa nije ubedljivo na ovom snimku.
Znam za druge igrarije oko računa: cene koje su prikazane pored samih proizvoda na rafovima su u stvari manje od stvarnih, a na kasi naplate pravu cenu. Retko ko može da zapamti cenu koju je video na rafu da bi je uporedio sa ovom na računu...


A ako i upozoris na to da se cena ne slaze - mozes samo da vratis robu, il' da se svadjas naredna tri dana...
rikelme rikelme 00:02 24.09.2010

Re: E, hvala bogu...

Drago Kovacevic

Pusti ga, zeza se...
Želim ti svaku sreću...i čestitam na izboru..

Hvala Drago... Oni dali dobru ponudu, ja prihvatio i to je to (ali ću i dalje redovno čitati blogove od vas par VIP blogera, ne posustajte).
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:30 24.09.2010

Re: E, hvala bogu...

Hvala Drago... Oni dali dobru ponudu, ja prihvatio i to je to (ali ću i dalje redovno čitati blogove od vas par VIP blogera, ne posustajte).

vala dobar izbor, slažem se.
milion primera da sve može da se vrati a o tome da je nečemu prošao rok, nema ni govora.

naravno, nije dobar izbor zbog toga.

p.s. mojoj ćerki automat proguto metro karticu sa, ne znam, 20 vožnji od kojih je ostalo 12, recimo.
i ona im napiše ... svi ovi naši se smeju ... kad, stiže nova sa svih dvajes' uz grdno izvinjavanje.

kupila farmerke u albaniju ... zamenila ih u ny za manji broj (ista radnja) i još joj vratili dolar i po jer je tu neki porez manji. ma smejurija.
a_jovicic a_jovicic 01:59 24.09.2010

Re: E, hvala bogu...i "tržišna metafizika"

Moje mišljenje je da su oni kupili nešto (nekoliko dana ranije) u 19:52, i onda su u IDEA-i čekali i ciljali kada da se pojave na kasi. Zbog večitih gužvi na njihovim kasama nije im pošlo da u minut dođu na red.


Ma to "Ušće" je u nekoj drugoj vremenskoj zoni (da ne kažem "Zoni sumraka" )

Pošto ne bacam te "smešne papiriće" reših da proverim "vremensku sinhronizaciju" fiskalnog računa i slip-a POS terminala i ...

Radnja X ... 14:46 ... 14:29 ... +00:17
Radnja Y ... 15:28 ... 15:35 ... -00:07
Radnja Z ... 16:02 ... 15:52 ... +00:10

... sve tri radnje u "Ušću" (na "žalost" nikad nisam kupovao u prodavnici koja je tema ovog bloga-a pa ne mogu da poredim vremena kod njih)

No da ne grešim dušu ... "Zona sumraka" postoji i u drugim delovima grada ...

Radnja W1 ... 17:42 ... 17:04 ... +00:38 (!!!)
Radnja W2 ... 17:40 ... 17:08 ... +00:32

... a nisu ID*A (a ni "Drug Miško" )

"Drug Miško" je u ovom slučajnom izvlačenju bio tačan u minut (sekunde nisu štampane na fiskalnom računu) ... a bilo je još par radnji sa razlikom od minut-dva.

... Znači hipoteza "Fiskalna kasa je sigurno uvek sinhronizovana sa POS terminalom" je srušena ... Nije da ovo ne može da se uradi ... izmislili ljudi neki NTP protokol jos ohohohooo od kad' (a čak ne zahteva ni GPS prikačen na kasu ... a Bog'me ni GPRS ... naravno ako je POS povezan fiksnom linijom) ... ali šta je to desetak minuta il' sat vremena tamo - 'vamo

A što se tiče "Dan posle" prevare ... mislim da ona ne stoji iz sledećih razloga:
1. Kupiti proizvode u iznosu koji je tačno 1001 dinar (u paru) niži nego juče baš i nije tako jednostavno (uzimajući u obzir "inflaciju" koja nastane na putu od rafa do kase) no nije nemoguće ali ...
2. Poništiti transakciju koja je uradjena pre cca 24h je već nemoguće (naravno, na snimku ne vidimo i "čin" vraćanja novog slip-a /ili razlike u gotovini/ tako da ostaje sitna sumnja da je "prevarant" ipak uhvaćen na delu ... medjutim ...)
3. Pokušati takvu vrstu prevare kada se plaća karticom (koja je prilično personalizovana stvar) bi bila čista glupost. Manjak od 1000 RSD u kasi bi se verovatno otkrio a onda i "falsifikovani" slip ... pa mislim da ne bi bio problem da se "prevarantu" pošalju "čike u plavom" na kućnu adresu ili da se bar pred kamerama napravi IDEAlan šou sa sve snimanjem oba originalna primerka slip-a tako da bi efekat ovog "mučkog podmetanja s'preda" vrlo brzo prešao u "ajde ti sad sve lepo priznaj pa će ti Djura oprostiti što te je tukao"

Mene mnogo više brine ono što videh u prilogu 92-ke od juče, kad' "ruka pravde" (odnosno tržišni inspektor) oči u oči sa kamerom proba da promeni temu sa datuma ... na cenu (a lepo kažu da je vreme novac ... šta znaju oni fizičari kada trućaju da je vreme isto što i prostor) pa umesto da nam odgovori što umesto da "sitnu knjigu piše" a on podučava "neobrazovano pučanstvo" šta su prava "sirotih" megamarketa. A nešto mi se učine' da videh kako je TV ekipa naišla na još gori slučaj od joj-Tjub primerka gde je čak i novi datum odštampan (ali to na žalost ne mogu da tvrdim dok ne dodjem u posed pomenutog priloga)

Naravoučenije: Uzimajte fiskalni račun i plaćajte karticama ... čak i ako Vas pokradu imate materijalni dokaz (a ne posle "ma gde mi odoše silne pare a ništa ne donesoh u kuću" ) a što se mesa tiče ostaje nam jedino da dignemo dreku, pa čak i ako im je zakonom dozvoljeno da prelepe originalnu oznaku roka trajanja (što mi je više nego sumnjivo) da se zakon promeni pa da to više ne mogu da rade (uz blagoslov "ruke pravde" )
Strongman Strongman 02:39 24.09.2010

Re: E, hvala bogu...i "tržišna metafizika"

Mene mnogo više brine ono što videh u prilogu 92-ke od juče, kad' "ruka pravde" (odnosno tržišni inspektor) oči u oči sa kamerom proba da promeni temu sa datuma ... na cenu (a lepo kažu da je vreme novac ... šta znaju oni fizičari kada trućaju da je vreme isto što i prostor) pa umesto da nam odgovori što umesto da "sitnu knjigu piše" a on podučava "neobrazovano pučanstvo" šta su prava "sirotih" megamarketa. A nešto mi se učine' da videh kako je TV ekipa naišla na još gori slučaj od joj-Tjub primerka gde je čak i novi datum odštampan (ali to na žalost ne mogu da tvrdim dok ne dodjem u posed pomenutog priloga)



Auuu

a_jovicic a_jovicic 09:04 24.09.2010

"Ovde je zabranjeno snimanje"

F***


... fali mu kamera ... i natpis (ili jos bolje "usmena preporuka" ) "Ovde je zabranjeno snimanje"
a_jovicic a_jovicic 01:14 25.09.2010

Re: E, hvala bogu...i "tržišna metafizika"

A nešto mi se učine' da videh kako je TV ekipa naišla na još gori slučaj od joj-Tjub primerka gde je čak i novi datum odštampan (ali to na žalost ne mogu da tvrdim dok ne dodjem u posed pomenutog priloga)


Prilog nadjen ... "Prepravljali rok trajanja mesa?" ... pa sledi i par samo-ispravki ...

1. Nova nalepnica sadrži i novi datum ... ali ne datum "roka trajanja" nego "datum pakovanja" (što je malkice glup naziv za datum promene cene ali nije nezakonit)

2. Datum roka trajanja se vidi na originalnoj ambalaži.

3. Nije u pitanju tržišni nego veterinarski inspektor.

... što će reći "tri put gledaj - jednom reci" ... i "ne veruj svojim očima (nego audio-vizuelnom zapisu)"

Naravno ... ovo samo po sebi ne znači da je primer sa originalnog snimka falsifikat ... ali govori o ažurnosti poslovodstva da se "redovnim" popisom otklone neki nedaj-Bože nedostaci koje bi inspektori mogli da nadju. Ta IDEA stvarno ima IDEJA
tyson tyson 22:10 23.09.2010

Bezidea


Ha, sad se svi kao nešto čude, a onoliki omladinci su zarađivali honorar preko zadruge prelepljujući etikete sa novim rokom trajanja baš u Idei. Pa to je javna tajna šta se tamo radi.



aleksandrapetkovic aleksandrapetkovic 07:33 24.09.2010

...

Ocekivala sam nešto kreativnije posle dužeg odsustvovanja sa bloga, al ajde
mixailo92 mixailo92 12:06 24.09.2010

1000 dinara više

I meni se desilo u Merkatoru na NBG da mi je naplaćeno hiljadu dinara više. Da li namerno ili ne, primetio sam i vraćeno mi je tih hiljadu dinara razlike.

U većini velikih lanaca supermarketa automatski se sa kase prenese iznos za naplatu na pos terminal, tako da kasirke i ne unose ručno, pa ovakve greške ili "greške" se teže dešavaju.
iva1978 iva1978 13:57 24.09.2010

Idea -Smrdea

Desilo se vise puta da sam kupila pokvareno meso u Idei , kasirke i prodavacice su neljubazne do srzi .. Nikad vise u Ideu !!!!!!!!!!!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:44 24.09.2010

Re: Idea -Smrdea

iva1978
Desilo se vise puta da sam kupila pokvareno meso u Idei , kasirke i prodavacice su neljubazne do srzi .. Nikad vise u Ideu !!!!!!!!!!!!!

u pragu na prehrambenim proizvodima tipa keks, čokolada, špageti ... i slično, cena je utisnuta u samu ambalažu (nije nalepljena) i dok se ta serija ne potroši, nema promena cena makar da je nova serija tog istog proizvoda veća, ne znam, za 100 kruna.

a kad je u pitanju klopa kao što je meso i suhomesnati proizvodi, sirevi i slično, tri dana pre isteka roka to se vidno označi uz sniženu cenu 50 posto.

pa ako ćeš pile tog dana, nema problema.
al neće niko da te zajebe.

EDIT: a kakav sam smrad od gotove klope kupila u veru, ne mogu da opišem i naravski, nisam mogla ni da vratim ni da pričam sa šefom.
a kod miška kucali mi 2 puta ljuti kečap.

tako da se slažem da su svi isti.
samo nekog uvate a nekog ne il se na nekog nameste a nekog puste do
prve prilike.
jojinamajka jojinamajka 21:35 24.09.2010

Re: Idea -Smrdea

U Idei u Omladinskih brigada pre desetak dana kupovala sinku sokice na slamcicu. I kupim 5 komada. Slucajno pogledam datum (nemam obicaj da gledam), A na jednom istekao rok upotrebe u JULU! Ej, dva meseca!

Inace, evo ga i nastavak price
http://www.youtube.com/watch?v=lYsNaZYRwSU
ivana23 ivana23 21:57 24.09.2010

Re: Idea -Smrdea

http://www.youtube.com/watch?v=lYsNaZYRwSU


Ajde malo teorija zavere...

Kako da znamo da je to snimljeno bas 23.9. hmmm?

Kao i prethodni uradak.

To sto je racun sa odgovarajucim datumom na prvom klipu, ne znaci da su i proizvodi snimani bas tog dana.

I pitanje je - kome je to namenjeno kada je na engleskom jeziku!?

* Nista ne tvrdim, samo 'glasno' razmisljam.

jojinamajka jojinamajka 22:05 24.09.2010

Re: Idea -Smrdea

ivana23
http://www.youtube.com/watch?v=lYsNaZYRwSU


I pitanje je - kome je to namenjeno kada je na engleskom jeziku!?



To je i meni cudno. I jos jedno: kako je moguce da na drugom klipu nema zive duse u prodavnici? Niko da prodje. Izgleda da drugi klip sluzi da se pokaze nastavak price sa kase, tj. da je gospodja kasirka sefsvihsefova stornirala prvi slip sa kartice i otkucala posle tacno.
a_jovicic a_jovicic 02:34 25.09.2010

Re: Idea -Smrdea

Kako da znamo da je to snimljeno bas 23.9. hmmm?




Pauzirati snimak na 2:40 ... kvalitet 720p ... full size ... i u gornjem desnom ćošku na etiketi piše: "pakovano dana 22.09.2010" (što će reći da je video snimljen POSLE 2010-09-22 00:00:00 koja god da je "srBska vremenska zona" u pitanju)

(pogledati direktno na jojTjubu pošto gore attach-ovani clip ne može da se prikaže na celom ekranu)

Mislim ako je i ovo montirao onda stvarno svaka mu čast

Za slučaj da nekom bude sumnjivo i to sto je u 0:35 na poništenom i novom POS slip-u isto vreme ... pojašnjenje je da je to vreme poništavanja a ne prvog izdavanja.

I da se razumemo ... ne tvrdim da ovakvi snimci ne mogu da se falsifikuju ali to je bar prosto proveriti ... Ko ne veruje nek' se za mesec - dva prošeta do predmetne radnje (kad im malo popusti pažnja zbog javnog blama) pa nek lično (može i bez kamere) uradi "slučajno uzorkovanje" proizvoda
G.M.Wolf G.M.Wolf 11:45 30.09.2010

Otvoreno pismo gen. direktoru "Idea" d.o.

Otvoreno pismo generalnom direktoru "Idea" d.o.o. Vladimiru Bokanu


Poštovani,

nadam se da će Vas zanimati da pročitate ovo moje pismo. Zaposlen sam u "Idei" od 26.03.2010. na radnom mestu prodavac - kasir u prodavnici (400 m2) u Zemun polju, ul. Dušana Mađarčića 7. Inače rođen sam 24.10.1974. u Beogradu gde i stanujem na adresi Omladinskih brigada 28/16 11070 Novi Beograd. Prvih dana na poslu radio sam na voću i povrću i tu se dogodio sledeći slučaj: poslovođa Jelica Vajić me je uputila da donesem zelenu salatu u toalet da bi je "osvežila". Salatu u gajbicama sam zatim doneo poslovođi Vajić gde je ona zatim tu salatu izručila u kantu od džogera (koji služi za ribanje podova) u koju je prethodno sipala vodu i koja uobičajeno stoji u WC-u. Zatim me je uputila da tu kantu iz WC-a odnesem u komoru za voće i povrće, što sam ja i učinio. Kad je zamenik poslovođe Marko Šoškić došao u svoju (II) smenu i video tu kantu u VIP komori upitao me je šta je to. Odgovorio sam mu i zatim ga upitao zar nikad pre nije
video taj postupak. Odgovorio je da nije, a zatim mi rekao "Ajde sad skloni to. Ne daj bože da neko naiđe.." Zatim sam koliko toliko "osveženu" salatu vratio u gajbice u kojima je posle bila izložena na police u radnji.

Nakon tri dana rada na VIP odeljenju prebačen sam na kasu, što mi je odgovaralo. Rad na kasi u "Idei" bilo je najlepše radno iskustvo koje sam imao. Imao sam odličnu komunikaciju sa mušterijama, pošto sam inače dovoljno obrazovan i jednako uspešno komuniciram sa zemljoradnikom kao i sa ljudima višeg stepena stručnosti. Sa mušterijama sam umeo da neobavezno razmenim neko mišljenje ili utisak kao i da se zajedno nasmejemo nekoj šali. Moj rad je bio disciplinovan i strog. Pazio sam na robu koja je stajala oko kase znajući da ja za nju odgovaram i da od poštovanja pravila zavisi kako moj uspeh tako i uspeh radnje. Nekoliko puta sam došao u situaciju da sprečim krađu u radnji. Jednom sam fizički savladao mladića koji je nakon što je uhvaćen u krađi hteo da umakne zameniku poslovođe Marku Šoškiću i pripadniku obezbeđenja Dariju Vujku. Drugi put sam jurio po ulici lopova koji je bežao sa flašom votke "Smirnoff" i nije hteo da stane
kada je reagovao alarm na vratima radnje. Nisam ga, nažalost, stigao ali je da bi uspešno pobegao morao da spusti na travu votku koju je nosio ispod jakne, koju sam zatim vratio u radnju. Treći put sam intervenisao kad je poslovođa Jelica ukazala da neki čovek sa decom odnosi naša kolica. Stigao sam dotičnog gospodina koji je već bio odmakao 200 metara i po kiši vratio kolica u radnju, na šta me poslovođa častila pićem. Ne treba posebno pominjati da sam odlično sarađivao sa kolegama i bio od njih cenjen kao dobar radnik i čovek, a od koleginica i kao džentlmen.

Međutim, kako je vreme odmicalo primećivao sam da poslovođa Jelica prema meni ima sve hladniji odnos. Zbog toga sam, koliko je to moguće, pokušavao da to ispravim. Jelica i ja smo umeli zajedno da se našalimo i nasmejemo, ona mi je nekoliko puta u različitim slučajevima pomogla, kao što sam i ja njoj. Video sam da me ne mrzi. Uostalom, nas dvoje smo približno istih godina tako da smo bili na ti, kao doduše i svi međusobno u radnji. Nažalost, kad bih dolazio na posao teško mi je padalo što poslovođa kad joj se javim skoro nikad me ne pogleda u oči, nego mi uvek otpozdravi sagnute glave. To utiče psihološki na radnika, jer se pita šta je zgrešio. To je trajalo mesecima. Dok jednog dana kad sam u toku radnog vremena ušao kao i obično u njenu kancelariju (u koju svi radnici dolaze da sednu, da užinaju pošto u radnji nemamo svoju kuhinju, da popričaju) nisam bio na ulasku izbačen sa rečima da tamo nemam šta da tražim, da se zna
gde je mesto za doručak (magacin) itd. Tog istog dana Jelica je osetila za potrebno da naštampa pravilnik o ulasku u njenu kancelariju i da ga istakne na vidno mesto, očigledno pod utiskom onoga što se desilo tog dana. Od tog trenutka znao sam da su mi dani u "Idei" odbrojani. Shodno tome priznajem da sam postao nešto nervozniji u odnosima sa poslovođom. U nekim situacijama kad sam znao da sam u pravu nisam dozvoljavao sebi da se izvinjavam, što bih možda ranije ponekad i učinio. Iako nisam nevešt kada su u pitanju ljudi i međuljudski odnosi, kao što sam već pomenuo, ne mogu sa sigurnošću da tvrdim šta je osnovni razlog otkaza koji sam mesec i po ili dva meseca kasnije od mog poslovođe Jelice Vajić dobio. Mogu samo da nagađam. Možda je velika razlika u ličnostima bila nepremostiv problem. Naime Jelica je sa sela, iz Belegiša u Sremu, relativno blizu Zemun polja. Ja sam sa Novog Beograda - klasične urbane sredine, koja je
izgrađena na isušenoj močvari i nikad nije bila selo. Možda sa svim ima veze i incident koji sam opisao na početku pisma koji je na ovu razliku dolivao ulje. Saopšteno mi je da sam dobio otkaz, tj. da mi neće produžiti jednomesečni ugovor, 20.08.2010. telefonom. U "Idei" sam radio 5 meseci.

Iako sam otkaz očekivao teško me je pogodio. Radi ilustracije navešću Vam jedan primer kako sam radio svoj posao. Na kasu je kod mene došla jedna gospođa i tražila neke cigarete. Kod mene u box-u ih nije bilo, a u tom trenutku bio sam siguran da ih nema i u druga dva. Par sekundi nakon što je gospođa izašla iz radnje bez tih cigareta ugledao sam da ih ipak ima na drugoj kasi.Pošto mi na kasi stojimo dok radimo nije mi bilo teško da istrčim na vrata i pozovem gospođu da se vrati i kupi cigarete. To je bio moj odnos prema radu i lojalnosti prema firmi. Meni je rečeno da sam dobio otkaz jer je moj šef Jelica Vajić svoje pretpostavljene izvestila da nije zadovoljna mojim radom. Nisam mogao s tim da se složim. Istovremeno sam znao da ne mogu tek tako da dozvolim da mi gori radnici od mene nanose nepravdu samo zato što im se može ili što im nisam simpatičan.Naime, pre posla u "Idei" radio sam u kiosku. Kolega mi je bio čovek koji je
pored kioska prodavao sladoled koji se kucao na istoj kasi. Supruga tog dobrog čoveka je 5 dana ležala u bolnici jer je na obližnjoj pijačici u bloku kupila salatu kojom se otrovala. I sad da šef takvog nivoa kompetencije kakav je Jelica Vajić mene - kasira kojem su mušterije koje porodično kupuju u "Idei" izjavljivale da samo zbog mene dolaze u "Ideu" Zemun polje, tj. da imaju toliko poverenje i da im toliko znači moja ljubaznost (s čim je Jelica upoznata, naime ja sam joj to preneo) - dakle da mene ocenjuje kao lošeg radnika i da me shodno tome izbacuje iz firme. Pa, Jelice draga, odmah sam pomislio - neće moći tako lako.

Posle otkaza otišao sam u kadrovsku službu "Idee" i tamošnjoj službenici Azri rekao da želim da razgovaram sa nekim od direktora o kršenju pravila u radnji koje teško može da ugrozi naše mušterije. Isto tako sam joj rekao da ću u slučaju da budem ponižen i u slučaju da niko u "Idei" ne želi da razgovara sa radnikom koji je za firmu radio 5 meseci po 6 dana u nedelji, se obratiti nekom drugom, a to može biti i širi auditorijum. Azra je bila uznemirena i rekla je da će preneti nadležnima moju želju. Naravno niko mi se nije javio. Drugi put sam došao kod Azre. Ovoga puta bila je još više uznemirena. Rekla mi je da je razgovarala sa jednim direktorom i da je on rekao da će mi se javiti u toku iduće nedelje. Naravno niko se nije javio. Međutim dobra volja me još nije bila napustila, tako da sam ponovo otišao u Viline vode. Azra je bila na bolovanju. Tu je bila gospođa Ljilja Brajdić jedna dobra žena koja nije plašljiva i koja
je želela da mi izađe u susret. Nakon mnogo muka, da ne ulazim u detalje, područni direktor Vladimir Denona mi se konačno javio i saslušao me. Rekao je da će ispitati moj slučaj i da će mi se javiti. Nije se javio. Zvao sam ja njega posle nedelju dana. Rekao mi je da je bio na putu i da će taj dan (to je bio prošli četvrtak) imati sastanak i da će mi se javiti da mi kaže šta je odlučeno. Nije se javio. Danas (ponedeljak 20.09.) otišao sam ja kod njega u sedište "Idee" u ul. Milutina Milankovića koje se nalazi jednu autobusku stanicu od mene. Posle desetak minuta priprema u kancelariji nakon što je video da sam došao i da čekam, direktor mi se obratio. Rekao mi je da je Jelica Vajić mene ocenila kao lošeg radnika i da on tu ništa ne može da uradi jer je moj šef savršeno i jedini kompetentan da me vrednuje, a što se tiče njenog lošeg rada koji sam mu još ranije predočio - izjavio je da će ona zbog toga biti sankcionisana.
Što je za svaku pohvalu.

Vladimir Denona, područni direktor "Idee" - neposredni pretpostavljeni Jelici Vajić, u našem prvom razgovoru koji je kako sam naveo bio telefonski i korektan imao je jedan gaf. Kad sam mu objasnio kako se "osvežavala" salata u njegovoj radnji u Zemun polju on je rekao da to nije ništa strašno i da je Jelica to tako učinila jer verovatno tog dana nije imala prskalicu. Dok je gospođa Ljilja Brajdić iz kadrovskog "Idee" imala drugačije mišljenje: kad sam joj ispričao za slučaj njen komentar je bio: "Nije mi jasno kako je to mogla da uradi, pa ona ima dvoje dece." Gospodinu Denoni sam, kad smo se danas videli i nakon što mi je rekao da mi ne može pomoći, predočio da imam zajedničke fotografije poslovođe Jelice Vajić i njenog pretpostavljenog područnog direktora u vreme kada se inkriminisani slučaj dogodio - Jelene Mladenović, koja je u međuvremenu unapređena na položaj direktora sektora za označavanje, u ugodnom društvu nas ne
dece s kolodvora ZOO već radnika "Idea" Zemun polje, na splavu "Boem" gde smo jedne lepe večeri slavili unapređenje naše direktorke Jelene. Pozvao sam ga da još jednom razmisli da li bi voleo da uskoro te fotografije zajedno sa pratećim tekstom osvanu u medijima.

Zamolio bih Vas da razmotrite ove navode.


Srdačno Vas pozdravljam,

Anando Džafić

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana