Koliko je uopšte sati...

Drago Kovacevic RSS / 11.12.2007. u 16:32

Danas je u Skupštini Srbije počela rasprava o budžetu. Znatiželjan kakav jesam, zavirio sam na skupštinski sajt da malo pogledam kako je budžet koncipiran. Naravno da je za detaljnu analizu materijala od 155 stranica potrebno mnogo vremena, ali bilo mi je dosta 20 minuta da se zgrozim i da me napusti volja od svakog detaljnijeg pregledanja. A povod je jedna mala, za ukupne budžetske rashode po obimu, sasvim nebitna stavka.

No, koliko je ta stavka nebitna po ukupnom iznosu (radi se o 65 miliona dinara ili negde oko 850.000 evra), ona je izuzetan indikator kakvi nam se društveni modeli nude i kakve se vrednosti promovišu iz para poreskih obveznika.

Dakle, pažnju mi je na razdelu "Ministarstvo rada i socijalne politike" privukla stavka "sredstva za rad nevladinih organizacija". Stoji lepo 65 miliona. Kako je to bila prva stavka gde sam pronašao da će vlast finansirati rad NVO, mada iznos nije delovao impresivno, obuzelo me prijatno iznenađenje. Računam, dobro, to ministarstvo drži DS, ministar je Rasim Ljajić, moguće je da su odlučili raditi ono što rade sve civilizovane vlade u svetu. Ipak nisu oni Velja ili neko od DSS ministara pa da su im NVO neprijatelji po definiciji. I što sam mogao brže potražim obrazloženje gde se mogu naći detalji o tome ko će to biti finansiran, koje NVO, koji projekti i u kome pojedinačnome iznosu.

I kad sam pronašao tražene detalje od silnoga čuda sam blenuo u njih kao tele u šarena vrata. Pazite koje su to NVO koje će biti finansirane iz budžeta Srbije: "Ravnogorski pokret", "Asocijacija za negovanje tradicija Jugoslovenske Vojske u otadžbini" "Udruženje boraca otadžbinskih ratova Srbije" i "Srpski četnički pokret".

Do duše tu je još i "Udruženje civilnih žrtava svih ratova", "Udruženje porodica poginulih u ratovima" i "Udruženje ratnih vojnih invalida" kao i "Društvo za negovanje tradicija oslobodilačkih ratova Srbije od 1912 - 1920" za koje nemam nikakvih prigovora što su se našli na budžetskim dotacijama. 

Odmah je vidljivo da nema ni jednog udruženja koje u prefiksu ima "antifašstičko". Nije valjda da nema takvih udruženja.

No da se vratim prvoj grupaciji na kojoj su sva četničkih udruženja koja postoje i koja su očito postala ljubimci ove države, državne politike i državne vlasti. Čime su to oni zaslužili državne dotacije. Kakve li su projekte podneli i koje li vrednosti promovišu za pare poreskih obveznika? Baš me zanima jeli ministar Rasim Ljajić čitao te projekte i programe kad ih je tako masovno predložio za državnu potporu?Jeli možda uočio "Ravnogorski pokret" i njegove kostimirane aktiviste prilikom prekida "Peščanika" u Aranđelovcu? Pa nije valjda da ih država plaća da bi ometali slobodu govora i javnog okupljanja i prete neistomišljenicima.

Gospode, radi li ova vlast ovo sračunato ili ne zna šta radi. Koliko je uopšte sati...

 

 

 

 



Komentari (74)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 16:41 11.12.2007

?

]Koliko je uopšte sati...

necu da ti kazem...
raspricaces....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:46 11.12.2007

Re: ?

AlexDunja
]Koliko je uopšte sati...

necu da ti kazem...
raspricaces....

Eh, što si takva..o))
pozz
mariopan mariopan 16:52 11.12.2007

Re: ?

A sebi su dali za pravo da iz nasih dzepova sve to uzmu? Kao i obicno. Sta tu ima novo?
Mene vise brine sto se trenutno trude da prodaju sve sto mogu i tudje , a mi cemo iz svoga dzepa ,opet iz budzeta' placati restituciju , to jest vracanje nepravdno oduzete imovine kao sto placamo deviznu stednju koju su u svoje dzepove ugurali tajkuni. A taj novac trenutno utucavaju u javnom stanicnom klozetu u Kraljevu na zeleznickoj stanici , taj klozet do sda (renoviranje ) kosta 75 000 evra ! U necije dzepove ide zar ne? Iz nasih dzepova ide zar ne ? A budzet punimo svi mi ? Da li nas je neko pitao da li mi to odobravamo? Tamo sede ( u Skupstini ) "predstavnici naroda " koje je taj narod zaposlio da vodi racuna o nasim interesima a za cije interese oni rade ? Jer usvojice ga kao sto su usvojili do sada masu stetnih i pogubnih zakona. Sta je tu novo?

Jedino da ih , kao njihovi poslodavci , placamo ih pa to jesmo , jednostavno OTPUSTIMO jer nas potkradaju i lazu , rade za tudje interese a ne za nase. Za to vreme pola milona dece u Srbiji nema tri obroka dnevno.
nestorijanac nestorijanac 17:01 11.12.2007

Koliko je sati ?

Sada je isto onoliko sati koliko je bilo i juce u ovo doba.
Ili sutra.
AlexDunja AlexDunja 18:03 11.12.2007

Re: ?

Drago Kovacevic
AlexDunja
]Koliko je uopšte sati...

necu da ti kazem...
raspricaces....

Eh, što si takva..o))
pozz

pa posle da kazes, a.d. rekla :minut do dvanaest...., pa krajnje je vreme....
i ja sam nesto od radovana naucila...
pozz i tebi :))
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:54 11.12.2007

Koga drzava placa?

Pa nije valjda da ih država plaća da bi ometali slobodu govora i javnog okupljanja i prete neistomišljenicima.


Placa ih.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:55 11.12.2007

Re: Koga drzava placa?

Jelena Pavlović
Pa nije valjda da ih država plaća da bi ometali slobodu govora i javnog okupljanja i prete neistomišljenicima.


Placa ih.

Očigledno Jelena..
pozz
gorran gorran 17:02 11.12.2007

NVO sektor



ludvig ludvig 17:04 11.12.2007

Koliko je uopšte sati...

mislim da je sat u ovoj zemlji stao...
problem je samo što vreme ide...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:25 11.12.2007

Re: Koliko je uopšte sati...

Satovi se i kod nas tope i cure
blackbox blackbox 18:43 11.12.2007

Re: Koliko je uopšte sati...

problem je samo što vreme ide...

u rikverc.
Nažalost to je kod nas postalo ” in” posebno posle 5.oktobra, a započelo je još 90-ih rehabilitacijom četnika, valjda da bi parirali Tuđmanu koji je vratio najcrnju ustašku emigraciju na ključne položaje u” lijepoj mu državi”.
Činjenica da je Srbija bila na strani antifašističkih sila i svi joj za to odavali dužno poštovanje dok se ona sama od toga nije počela odricati, a ministri i državni velikodostojnici počeli da se utrkuju hvalama kako su njegovi stric ili ujak bili četnici ili stradali od partizana, odnosno komunista.
Mogu li oni zamisliti šta bi Putin uradio nekom svom ministru koji bi se hvalio kako mu je deda ili otac ,kao zato što nije voleo komuniste,bio na strani Nemaca i borio se protiv Crvene armije .
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:52 11.12.2007

Re: Koliko je uopšte sati...

blackbox
problem je samo što vreme ide...

u rikverc.
Nažalost to je kod nas postalo ” in” posebno posle 5.oktobra, a započelo je još 90-ih rehabilitacijom četnika, valjda da bi parirali Tuđmanu koji je vratio najcrnju ustašku emigraciju na ključne položaje u” lijepoj mu državi”.
Činjenica da je Srbija bila na strani antifašističkih sila i svi joj za to odavali dužno poštovanje dok se ona sama od toga nije počela odricati, a ministri i državni velikodostojnici počeli da se utrkuju hvalama kako su njegovi stric ili ujak bili četnici ili stradali od partizana, odnosno komunista.
Mogu li oni zamisliti šta bi Putin uradio nekom svom ministru koji bi se hvalio kako mu je deda ili otac ,kao zato što nije voleo komuniste,bio na strani Nemaca i borio se protiv Crvene armije .

Nije tu trebalo ništa parirati....
Oni se samop pothranjuju...
sentinel26 sentinel26 17:31 11.12.2007

Nije moguce...

da vam do sada nijedan sat nije pokazao "koliko je sati u zemlji Serbiji..?"

Hteli ste pismenu potvrdu.
A .......................... ?
A Arandjelovac br. 1 ?
A Novi Sad br. 1 ?
A brdo Ranče ?
A Novi Sad br. 2 ?
A Arandjelovac (+ Topola pride) br. 2 ?
A.....................
A..... hoćete još ?

Ovo su samo neki sveži primjerci (za predjelo).
Glavno jelo je najavljeno sinoć na Trgu Republike i (od sinoć) fašizma.

U kojoj to civilizovanoj državi se prijetnja klanjem tretira kao ispoljavanje drugačijeg mišljenja?

To, prema svoj svetskoj štampi, ima samo u nekim afričkim državama i u Srbiji.

Izvinjavam se svim svojim prijateljima, što više neću prolaziti preko toga Trga ni pješice niti svojim niti javnim prevoznim sredstvom, sve dotle dok se taj Trg ne očisti od pogani.

To ne činim što bih se tih gadova plašio, ja za njih imam (samo) za sebe svoj odgovor, zato ga i ne savjetujem drugima.
Svi zajedno imamo pravo da izaberemo vlast koja će umjesto nas taj posao da radi.

Aferim gospodo.

P.S. 1. - A jel hoćete da vam ja malo pročešljam "Nacionalni plan" pa da vidite tamo "veselja"?
Pa onda da vidite kako izgleda pravo arčenje narodnijeh para.

P.S. 2. - Ne znam kako nijeste vidjeli sinoć u Skupštini Srbije, njezinom najvišem zakonodavnom tijelu, testiranje do koje granice može da se spusti DS. Izvodjači - vadikali, po zadatku drugova i .....

A vi se tu iščudjavate i trzate za "tričavih" 850.000 Eura.

Šta je to spram zadatka koji treba da obave. Brat bratu, to vrijedi mnogo više.



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:51 11.12.2007

Re: Nije moguce...

sentinel26
da vam do sada nijedan sat nije pokazao "koliko je sati u zemlji Serbiji..?"

Hteli ste pismenu potvrdu.
A .......................... ?
A Arandjelovac br. 1 ?
A Novi Sad br. 1 ?
A brdo Ranče ?
A Novi Sad br. 2 ?
A Arandjelovac (+ Topola pride) br. 2 ?
A.....................
A..... hoćete još ?

Ovo su samo neki sveži primjerci (za predjelo).
Glavno jelo je najavljeno sinoć na Trgu Republike i (od sinoć) fašizma.

U kojoj to civilizovanoj državi se prijetnja klanjem tretira kao ispoljavanje drugačijeg mišljenja?

To, prema svoj svetskoj štampi, ima samo u nekim afričkim državama i u Srbiji.

Izvinjavam se svim svojim prijateljima, što više neću prolaziti preko toga Trga ni pješice niti svojim niti javnim prevoznim sredstvom, sve dotle dok se taj Trg ne očisti od pogani.

To ne činim što bih se tih gadova plašio, ja za njih imam (samo) za sebe svoj odgovor, zato ga i ne savjetujem drugima.
Svi zajedno imamo pravo da izaberemo vlast koja će umjesto nas taj posao da radi.

Aferim gospodo.

P.S. 1. - A jel hoćete da vam ja malo pročešljam "Nacionalni plan" pa da vidite tamo "veselja"?
Pa onda da vidite kako izgleda pravo arčenje narodnijeh para.

P.S. 2. - Ne znam kako nijeste vidjeli sinoć u Skupštini Srbije, njezinom najvišem zakonodavnom tijelu, testiranje do koje granice može da se spusti DS. Izvodjači - vadikali, po zadatku drugova i .....

A vi se tu iščudjavate i trzate za "tričavih" 850.000 Eura.

Šta je to spram zadatka koji treba da obave. Brat bratu, to vrijedi mnogo više.




Ne čudim se ja Sentinel...Previše mi je godina da bih imao pravo da se čudim..
Nego, to "koliko je sati" više je metafora u stilu "kome zvona zvone"...
A za primere koje si naveo, da bi reči rekao...Tačno je na žalost..
adam weisphaut adam weisphaut 17:44 11.12.2007

Antifasisti

I kad sam pronašao tražene detalje od silnoga čuda sam blenuo u njih kao tele u šarena vrata. Pazite koje su to NVO koje će biti finansirane iz budžeta Srbije: "Ravnogorski pokret", "Asocijacija za negovanje tradicija Jugoslovenske Vojske u otadžbini" "Udruženje boraca otadžbinskih ratova Srbije" i "Srpski četnički pokret


Kad su im dali penzije (za sta je glasala i DS) sto da im ne plate i NVO?

Odmah je vidljivo da nema ni jednog udruženja koje u prefiksu ima "antifašstičko".

Pa Draza je bio antifasista (samo to nije smeo da kaze previse glasno da se Nemci ne naljute)
blackbox blackbox 18:07 11.12.2007

Re: Antifasisti

Kad su im dali penzije (za sta je glasala i DS) sto da im ne plate i NVO?

Što i u ovom slučaju ne pogledaju u sliku DeGola na bilbordu pa se zapitaju da li je on kolaborantima dao penzije.
Queeria Queeria 18:00 11.12.2007

Ah taj budžet...

A Obraz, Srbske Zveri, Nomokanon, Nacionalni front... kao nisu na budžetu? Nemojmo se zavaravati
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:29 11.12.2007

Re: Ah taj budžet...

Queeria
A Obraz, Srbske Zveri, Nomokanon, Nacionalni front... kao nisu na budžetu? Nemojmo se zavaravati

Ja sam da se finansira NVO Obraz uz obraz.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:52 11.12.2007

Re: Ah taj budžet...

Pesnica u Obraz!!!!!!!!!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:57 11.12.2007

Re: Ah taj budžet...

Queeria
A Obraz, Srbske Zveri, Nomokanon, Nacionalni front... kao nisu na budžetu? Nemojmo se zavaravati

Jesu najverovatnije...Samo je to "netransparentno"..
A možda ih finansira Soroš...ili švedski helsinški komitet...o))))
blackbox blackbox 18:03 11.12.2007

ima još

U sredstvima namenjenim Ministarstvu za Kosovo i Metohiju, pod stavkom 481"Dotacije nevladinim organizacijama"
je iznos od 130.000.000 dinara ili 1,625 miliona eura. Možda će odatle da finansiraju SUBNOR?



adam weisphaut adam weisphaut 18:27 11.12.2007

Re: ima još

blackbox
U sredstvima namenjenim Ministarstvu za Kosovo i Metohiju, pod stavkom 481"Dotacije nevladinim organizacijama"
je iznos od 130.000.000 dinara ili 1,625 miliona eura. Možda će odatle da finansiraju SUBNOR?




Mislis kao Cercil i De Gol na panoima? A i Bata je toliko puta glumio partizana ?
blackbox blackbox 18:34 11.12.2007

Re: ima još

adam weisphaut

Mislis kao Cercil i De Gol na panoima? A i Bata je toliko puta glumio partizana

Pa da, oni ustvari kažu "Kosovo je Srbija", a onaj tekst što stoji je samo fusnota.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:55 11.12.2007

Re: ima još

blackbox
U sredstvima namenjenim Ministarstvu za Kosovo i Metohiju, pod stavkom 481"Dotacije nevladinim organizacijama"
je iznos od 130.000.000 dinara ili 1,625 miliona eura. Možda će odatle da finansiraju SUBNOR?




blackbox
U sredstvima namenjenim Ministarstvu za Kosovo i Metohiju, pod stavkom 481"Dotacije nevladinim organizacijama"
je iznos od 130.000.000 dinara ili 1,625 miliona eura. Možda će odatle da finansiraju SUBNOR?




Pre bih tipovao Gardu cara Lazara...
Taj deo nisam ni stigao da pregledam. Bilo mi je sasvim dosta ovo što je Rasim Ljajić i DS odobrio...
G r o f G r o f 18:37 11.12.2007

Zločin na čekanju za kaznu.

Gospode, radi li ova vlast ovo sračunato ili ne zna šta radi


Idu dve opatice kroz park. Iza grma iskoče dva manijaka i počnu ih silovati.
- Spasi ih Gospode, oni ne znaju šta rade. - kaže jedna.
- Ćuti...Moj zna. -dobaci druga.
...

Ja mislim da znaju jako dobro. Nadam se da će jednom odgovarati za sva poniženje koja su nam priredili.
Domazet Domazet 19:40 11.12.2007

Je li boga ti...

...bata Drago, jesu li dali koju kintu SUBNORU?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:59 11.12.2007

Re: Je li boga ti...

Domazet
...bata Drago, jesu li dali koju kintu SUBNORU?

Ni kinte moj Brajo...
A izgleda da ovi naši nisu to ni tražili...
Domazet Domazet 01:42 12.12.2007

Pa sto ih zbog toga...

Drago Kovacevic
Domazet
...bata Drago, jesu li dali koju kintu SUBNORU?Ni kinte moj Brajo...A izgleda da ovi naši nisu to ni tražili...
...ne ganjate u Skupstini? Sto ih ne pitate kako to da su oni koji se suprotstavljaju nepravdi i sili zaboravili trecu najvecu vojsku u Evropi koja se suprostavila najcrnjoj mogucoj nepravdi i sili?

Brooklyn Brooklyn 20:15 11.12.2007

mene najvise nerviraju

penzije zasluznim umetnicima. i uopste komisije koje odlucuju ko je zasluzan i zasluzuje pare poreskih obveznika.
adam weisphaut adam weisphaut 20:23 11.12.2007

Re: mene najvise nerviraju

Brooklyn
penzije zasluznim umetnicima. i uopste komisije koje odlucuju ko je zasluzan i zasluzuje pare poreskih obveznika.

Mslim da se to u srpskopolitickom slengu zove "nadlezni organ".
Dr M Dr M 20:48 11.12.2007

Sat..ili paklena masina?

Sati, sati sati,
nek se klatno klati
ode, pa se vrati,
koliko je sati"?

Sede dva starija gospodina u vozu pa pocne razgovor., ko o cemu stariji ljudi o zdravlju.
"Bole me krsta, jos od Igmana, kaze jedan.
"A mene koleno jos od Zelengore, kaze drugi.
"Ma meni se ukocilo rame na Sutjesci, opet ce prvi.
"Ja ne prestajem da kasljem od Neretve..
"Vidim da su nam se putevi ukrstali, da li ste i Vi dobili Spomenicu"?
"Ne, nasi jos nisu delili"

Poceli da dele, Drago. I da vracaju klatno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:47 11.12.2007

Re: Sat..ili paklena masina?

Dr M
Sati, sati sati,
nek se klatno klati
ode, pa se vrati,
koliko je sati"?

Sede dva starija gospodina u vozu pa pocne razgovor., ko o cemu stariji ljudi o zdravlju.
"Bole me krsta, jos od Igmana, kaze jedan.
"A mene koleno jos od Zelengore, kaze drugi.
"Ma meni se ukocilo rame na Sutjesci, opet ce prvi.
"Ja ne prestajem da kasljem od Neretve..
"Vidim da su nam se putevi ukrstali, da li ste i Vi dobili Spomenicu"?
"Ne, nasi jos nisu delili"

Poceli da dele, Drago. I da vracaju klatno.

To klatno je za brigu doktore..
pozz
Sepulturero Sepulturero 20:58 11.12.2007

Апсурд!

Одлична тема! Ја сам се одувек питао како је могуће да Влада финансира неВладине организације? Мислим да, без обзира на политичко опредељење, можемо сви да се сложимо да ту нема никакве логике. Ако се неко не слаже баш бих волео да то некако објасни.

А ако је већ тако, како се онда доноси одлука које НВО треба да се финансирају?
andjelija andjelija 21:39 11.12.2007

a hoce li

raspravljati o njihovim platama opet i troskova putovanja?
i da li ce stranke da vrate visak para sto su uzele za izbor?


-----
moram da priznam da sam ucena bila da je drazin pokret da su oni bili bad guys....dok nisam dosla u ameriku i upoznala populaciju koja je priklonjena drazi. uopste nije ono sto smo ucili da sam stekla utisak, cak sam nasla na internetu da su drazini sledbenici i saradnici bili cesto nesrpske nacionalnosti i uceni ljudi.....

stekla sam utisak da je draza sam, u stvari jedino posteno bice bilo i nesto sto je imalo smisla uopste. ovo ostalo partizani nemci ostali kaubojci...ideologije koje su destruktivnog mentalnog karaktera.

mada nisam za drazu, nisam nizakoga, samo kazem moje zapazanje.
G r o f G r o f 22:09 11.12.2007

Re: a hoce li

Andjelija, zašto uvek upadamo u zamku da rešenja i odgovore tražimo u prošlosti.
Savršeno mi je nevažno kakvi su četnici bili u II svetsko ratu. Gledam ih sad ...i vidim primitivizam, netoleranciju i bahatost. To mi je dovoljno.
vucko vucko 22:28 11.12.2007

Poštena bića

Savršeno mi je nevažno kakvi su četnici bili u II svetsko ratu.

Gorrane, može malo onih dokumenata o "dobrim ljudima četnicima" u istočnoj Bosni u II svetskom ratu, čisto da Anđa dobije malo materijala za razmišljanje?
andjelija andjelija 22:32 11.12.2007

Re: Poštena bića

vucko
Savršeno mi je nevažno kakvi su četnici bili u II svetsko ratu.

Gorrane, može malo onih dokumenata o "dobrim ljudima četnicima" u istočnoj Bosni u II svetskom ratu, čisto da Anđa dobije malo materijala za razmišljanje?



hvala ne bih vise nista da citam. mene tek istorija ne zanima. samo sam konstatovala neke moje misli sto su mi se desile. nista vise.

i ja sam uvek za sad i odmah, konkretno i prakticno. od proslosti stvarno nema vajde. i tuzna je a i zlobna na kraju krajeva.
Covek u belom Covek u belom 23:21 11.12.2007

Re: Poštena bića

vucko
Gorrane, može malo onih dokumenata o "dobrim ljudima četnicima" u istočnoj Bosni u II svetskom ratu, čisto da Anđa dobije malo materijala za razmišljanje?
A na koje vrhunske izvore mislis, jel na putopise kanadskih medicinara ili na memoare levicarskih britanskih obavestajaca?
A mogao bi malo i zlocine cetnika u Srbije da pomene, recimo Kragujevac 1941. ili Banjicu i Lipovacku sumu s kraja 1944.
adam weisphaut adam weisphaut 23:25 11.12.2007

Re: Poštena bića

Covek u belom
vucko
Gorrane, može malo onih dokumenata o "dobrim ljudima četnicima" u istočnoj Bosni u II svetskom ratu, čisto da Anđa dobije malo materijala za razmišljanje?
A na koje vrhunske izvore mislis, jel na putopise kanadskih medicinara ili na memoare levicarskih britanskih obavestajaca?

Bese masonska zavera protiv srBskog nacijona?
vucko vucko 23:26 11.12.2007

Re: Poštena bića

A na koje vrhunske izvore mislis, jel na putopise kanadskih medicinara ili na memoare levicarskih britanskih obavestajaca?

Pa mislio sam na onu njihovu zvaničnu korespondenciju u vezi planova i postignutih rezultata "kampanje" u istočnoj Bosni, konkretno. Ili su im i to napakovali pakosni kanadski medicinari i levičarski britanski obaveštajci?
Covek u belom Covek u belom 23:31 11.12.2007

Re: Poštena bića

vucko
Pa mislio sam na onu njihovu zvaničnu korespondenciju u vezi planova i postignutih rezultata "kampanje" u istočnoj Bosni, konkretno. Ili su im i to napakovali pakosni kanadski medicinari i levičarski britanski obaveštajci?
Opet Mojic, univerezalni izvor, kad god nesto treba on se poteze. Ili mislis na cuvene izvestaji sa terena u formi ceduljica, one sto su im drugovi iz udbe potvrdili verodostojnost.
adam weisphaut adam weisphaut 23:32 11.12.2007

Re: Poštena bića

vucko
A na koje vrhunske izvore mislis, jel na putopise kanadskih medicinara ili na memoare levicarskih britanskih obavestajaca?

Pa mislio sam na onu njihovu zvaničnu korespondenciju u vezi planova i postignutih rezultata "kampanje" u istočnoj Bosni, konkretno. Ili su im i to napakovali pakosni kanadski medicinari i levičarski britanski obaveštajci?

A inace nije li se jednom od tih izvodjaca nedavno drzalo opleo uz prisyustvo visokih duznosnika SPC i akademika Mantije ? Kacio gorran nedavno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:38 11.12.2007

Re: Poštena bića

Covek u belom
vucko
Gorrane, može malo onih dokumenata o "dobrim ljudima četnicima" u istočnoj Bosni u II svetskom ratu, čisto da Anđa dobije malo materijala za razmišljanje?
A na koje vrhunske izvore mislis, jel na putopise kanadskih medicinara ili na memoare levicarskih britanskih obavestajaca?

Eto, sad krivi "britanski levičari"..o))
Pa crno - beli fotoaparat nema ideologiju, Beli...


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:40 11.12.2007

Re: Poštena bića

adam weisphaut
vucko
A na koje vrhunske izvore mislis, jel na putopise kanadskih medicinara ili na memoare levicarskih britanskih obavestajaca?

Pa mislio sam na onu njihovu zvaničnu korespondenciju u vezi planova i postignutih rezultata "kampanje" u istočnoj Bosni, konkretno. Ili su im i to napakovali pakosni kanadski medicinari i levičarski britanski obaveštajci?

A inace nije li se jednom od tih izvodjaca nedavno drzalo opleo uz prisyustvo visokih duznosnika SPC i akademika Mantije ? Kacio gorran nedavno.

Ma ti kanadski medicinari su čudo od zloća..Da nisu, ne bi došli odatle, dotle da leče ljude...o))
Adame, Adame...o)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:45 11.12.2007

Re: Poštena bića

Covek u belom
vucko
Pa mislio sam na onu njihovu zvaničnu korespondenciju u vezi planova i postignutih rezultata "kampanje" u istočnoj Bosni, konkretno. Ili su im i to napakovali pakosni kanadski medicinari i levičarski britanski obaveštajci?
Opet Mojic, univerezalni izvor, kad god nesto treba on se poteze. Ili mislis na cuvene izvestaji sa terena u formi ceduljica, one sto su im drugovi iz udbe potvrdili verodostojnost.

Hajde, Beli, daj ti nešto verodostojno...
I šta kažeš, ceduljice..
Da te ne vodim daleko. ne moramo u Istočnu Bosnu, Podrinje ni u selo Gata u Cetinskoj krajini. Ne moramo ni u dolinu Lima. Odi do sela Vranić, na samom ulazu u Beograd,na Ibarskoj magistrali,pa pitaj jesu li udbaške ceduljice ili stvarnost..
Covek u belom Covek u belom 23:57 11.12.2007

Re: Poštena bića

Drago Kovacevic
Odi do sela Vranić, na samom ulazu u Beograd,na Ibarskoj magistrali,pa pitaj jesu li udbaške ceduljice ili stvarnost..
A ti do doline Morave, ili u okolinu Cacka, pa se raspitaj o oslobodiocima 1944. Onim sto vec 50 godina nose spomenice o drzavnom trosku.
adam weisphaut adam weisphaut 23:58 11.12.2007

Re: Poštena bića


Ma ti kanadski medicinari su čudo od zloća..Da nisu, ne bi došli odatle, dotle da leče ljude...o))
Adame, Adame...o)))

Ma mora da su i oni bili masoni. Pa em masoi, em socijalisti, em sevrnoamerikanci sto muce nasu bracu crnce
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:02 12.12.2007

Re: a hoce li

andjelija
raspravljati o njihovim platama opet i troskova putovanja?
i da li ce stranke da vrate visak para sto su uzele za izbor?


-----
moram da priznam da sam ucena bila da je drazin pokret da su oni bili bad guys....dok nisam dosla u ameriku i upoznala populaciju koja je priklonjena drazi. uopste nije ono sto smo ucili da sam stekla utisak, cak sam nasla na internetu da su drazini sledbenici i saradnici bili cesto nesrpske nacionalnosti i uceni ljudi.....

stekla sam utisak da je draza sam, u stvari jedino posteno bice bilo i nesto sto je imalo smisla uopste. ovo ostalo partizani nemci ostali kaubojci...ideologije koje su destruktivnog mentalnog karaktera.

mada nisam za drazu, nisam nizakoga, samo kazem moje zapazanje.

Anđo uvažavam tvojer iskustvo, ali jesi li ikad čula za neku četničku organizaciju koja ima prefiks "antifašistička"..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:03 12.12.2007

Re: Poštena bića

adam weisphaut

Ma ti kanadski medicinari su čudo od zloća..Da nisu, ne bi došli odatle, dotle da leče ljude...o))
Adame, Adame...o)))

Ma mora da su i oni bili masoni. Pa em masoi, em socijalisti, em sevrnoamerikanci sto muce nasu bracu crnce

I ne samo to, nego im nekada i metro kasni..o)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:05 12.12.2007

Re: Poštena bića

Covek u belom
Drago Kovacevic
Odi do sela Vranić, na samom ulazu u Beograd,na Ibarskoj magistrali,pa pitaj jesu li udbaške ceduljice ili stvarnost..
A ti do doline Morave, ili u okolinu Cacka, pa se raspitaj o oslobodiocima 1944. Onim sto vec 50 godina nose spomenice o drzavnom trosku.

Pa zar je moguče da su braća Rusi to radili...ne mogu da verujem...
Nego gde se izgubiše ceduljice beli...o))) Ko ih proguta...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:08 12.12.2007

Re: Poštena bića

vucko
A na koje vrhunske izvore mislis, jel na putopise kanadskih medicinara ili na memoare levicarskih britanskih obavestajaca?

Pa mislio sam na onu njihovu zvaničnu korespondenciju u vezi planova i postignutih rezultata "kampanje" u istočnoj Bosni, konkretno. Ili su im i to napakovali pakosni kanadski medicinari i levičarski britanski obaveštajci?

Ma Vule, brate, ne budi naivan. Sve je to vatikansko - kominternovska zavera u najbližoj kooperaciji i koordinaciji sa judeo masonima, Hazarima i Džingis kanom...o)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:11 12.12.2007

Re: a hoce li

G r o f
Andjelija, zašto uvek upadamo u zamku da rešenja i odgovore tražimo u prošlosti.
Savršeno mi je nevažno kakvi su četnici bili u II svetsko ratu. Gledam ih sad ...i vidim primitivizam, netoleranciju i bahatost. To mi je dovoljno.

Grofe, ovo je najtačnija dijagnoza...
vucko vucko 00:14 12.12.2007

A gde nas baš taj Džingis Kan zadesi?

Ma Vule, brate, ne budi naivan. Sve je to vatikansko - kominternovska zavera u najbliđoj kooperaciji sa judeo masonima, Hazarima i Džingis kanom...o)))

Bilo je simpatično kad sam jednom, ovde na blogu, napravio takvu konstrukciju kao sad ti, a Dunjica pita nešto tipa: "a što Vatikan" - pa dok sam joj objasnio da je to sprdnja na naše medije iz devedesetih... baš mi bilo neprijatno :)
Covek u belom Covek u belom 00:21 12.12.2007

Re: Poštena bića

Drago Kovacevic
Pa zar je moguče da su braća Rusi to radili...ne mogu da verujem...
Jes jes, braca Rusi u koznim sinjelima. I isti oni Rusi sto su "dobrovoljno" skupljali decu za sremski front. A i oni sto su streljali na Banjici s kraja 1944 i ti su valjda Rusi.

Nego gde se izgubiše ceduljice beli...o))) Ko ih proguta...
Pa ti si pominjao crno-bele fotografije, pa ja reko sad ces neke faksimile tih ceduljica da nam pokazes.
blackbox blackbox 00:24 12.12.2007

Re: a hoce li

moram da priznam da sam ucena bila da je drazin pokret da su oni bili bad guys....dok nisam dosla u ameriku i upoznala populaciju koja je priklonjena drazi

Niste valjda očekivali da ljudi sami za sebe kažu nešto loše, pogotovo naši.[
quote]da su drazini sledbenici i saradnici bili cesto nesrpske nacionalnosti i uceni ljudi....

nasla na internetu da su drazini sledbenici i saradnici bili cesto nesrpske nacionalnosti i uceni ljudi.....

pa i njegovi današnji sledbenici naročito preferiraju druge nacionalnosti, prosto su ludi od ljubavi prema njima, a naročitu pažnju poklanjaju Srbima koje oni smatraju neSrbima ili ,po njihovom srbomeru, nedovoljno nacionalno svesnim.
dragoljub dragoljub 00:24 12.12.2007

Re: a hoce li

posteno bice bilo i nesto sto je imalo smisla uopst


kaži to mom pokojnom ocu koji je dva puta jedva pobego od tih "dobrih"momaka bratu od strica kog su ubili "44-e


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:25 12.12.2007

Re: Poštena bića

Covek u belom
Drago Kovacevic
Pa zar je moguče da su braća Rusi to radili...ne mogu da verujem...
Jes jes, braca Rusi u koznim sinjelima. I isti oni Rusi sto su "dobrovoljno" skupljali decu za sremski front. A i oni sto su streljali na Banjici s kraja 1944 i ti su valjda Rusi.

Nego gde se izgubiše ceduljice beli...o))) Ko ih proguta...
Pa ti si pominjao crno-bele fotografije, pa ja reko sad ces neke faksimile tih ceduljica da nam pokazes.

Eto vidiš...
A fotografije sam stvarno pominjao i gledao...
Nego šta je sa ceduljicama koje si ti isturio kao sredstvo za iskonstruisanu priču o četničkim zločinima...
Gde se denuše...mislim je li Vranić bio stvaran ili je to "ceduljaška konstrukcija"..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:28 12.12.2007

Re: A gde nas baš taj Džingis Kan zadesi?

vucko
Ma Vule, brate, ne budi naivan. Sve je to vatikansko - kominternovska zavera u najbliđoj kooperaciji sa judeo masonima, Hazarima i Džingis kanom...o)))

Bilo je simpatično kad sam jednom, ovde na blogu, napravio takvu konstrukciju kao sad ti, a Dunjica pita nešto tipa: "a što Vatikan" - pa dok sam joj objasnio da je to sprdnja na naše medije iz devedesetih... baš mi bilo neprijatno :)

A ko će nas razumeti kad sami sebe najčešće ne razumemo...o))
sentinel26 sentinel26 00:33 12.12.2007

Re: a hoce li

blackbox
.................... a naročitu pažnju poklanjaju Srbima koje oni smatraju neSrbima ili ,po njihovom srbomeru, nedovoljno nacionalno svesnim.

Sjano rečeno, ovo mora da se zapamti.

dragoljub dragoljub 00:33 12.12.2007

Re: Poštena bića

a sam uvek za sad i odmah, konkretno i prakticno. od proslosti stvarno nema vajde. i tuzna je a i zlobna na kraju krajeva.


i onda ti se vrati i razbije ti zube, jer neznaš ta trba da se čuvaš od takve prošlosti
blackbox blackbox 00:42 12.12.2007

Re: Poštena bića

Ma Vule, brate, ne budi naivan. Sve je to vatikansko - kominternovska zavera u najbližoj kooperaciji i koordinaciji sa judeo masonima, Hazarima i Džingis kanom...o)))

Ma tu su i ovi koje smo stavili na bilbordove, samo nam trenutno trebaju, inače sve je to zavera.
Nego nešto ne znam u kakvim su odnosima bili Čerčil i De Gol sa Nedićem, znam da je Hitler sa Nedićem bio u dobrim i prijatelčjskim odnosima..
Lako je pretpostaviti kako je na Nedića gledao Brandt koji je doživeo Kvislinga u Norveškoj.
Covek u belom Covek u belom 00:43 12.12.2007

Re: Poštena bića

Drago Kovacevic
A fotografije sam stvarno pominjao i gledao...
Nego šta je sa ceduljicama koje si ti isturio kao sredstvo za iskonstruisanu priču o četničkim zločinima...
Gde se denuše...mislim je li Vranić bio stvaran ili je to "ceduljaška konstrukcija"..
Evo ti jedne "verodostojne" fotografije sa sudjenja Drazi koja, jelte, nedvosmisleno potvrdjuje da je Draza saradjivao sa ustasama, sta vise cak nedvosmisleno potvrdjuje da su i Amerikanci saradjivali sa ustasama. Pretpostavljam da su i te sto si ti gledao bile isto tako "verodostojne".


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:56 12.12.2007

Re: Poštena bića

Covek u belom
Drago Kovacevic
A fotografije sam stvarno pominjao i gledao...
Nego šta je sa ceduljicama koje si ti isturio kao sredstvo za iskonstruisanu priču o četničkim zločinima...
Gde se denuše...mislim je li Vranić bio stvaran ili je to "ceduljaška konstrukcija"..
Evo ti jedne "verodostojne" fotografije sa sudjenja Drazi koja, jelte, nedvosmisleno potvrdjuje da je Draza saradjivao sa ustasama, sta vise cak nedvosmisleno potvrdjuje da su i Amerikanci saradjivali sa ustasama. Pretpostavljam da su i te sto si ti gledao bile isto tako "verodostojne".



Ne, nije...o))
Pa znaš li da su se povlačili na zapad preko NDH uz Pavelićevo odobrenje.Pisali zahteve i dobijali maršutu.Imali i zaštitu...Pa šta misliš kuda su stigli na zapad...
Isto kao što su u ratu 90 -tih,Slobo i Radovan Karadžić sarađivali sa Tuđmanom, Šuškom i Matom Bobanom...
Covek u belom Covek u belom 01:30 12.12.2007

Re: Poštena bića

Drago Kovacevic
Ne, nije...o))
Pa znaš li da su se povlačili na zapad preko NDH uz Pavelićevo odobrenje.Pisali zahteve i dobijali maršutu.Imali i zaštitu...Pa šta misliš kuda su stigli na zapad...
Isto kao što su u ratu 90 -tih,Slobo i Radovan Karadžić sarađivali sa Tuđmanom, Šuškom i Matom Bobanom...
Znas kako Drago, kad ne se ne bi ponasao tako ignorantno i sledio komunjarsku istoriju kao sveto pismo (iskreno ocekivao sam da mi citiras kao i obicno cuveni tom 14 iz Zbornika dokumenata i podataka o NORu naroda Jugoslavije, al ti nista ) ko sto radi nas drug gorran (apropo koga je bilo podsmevanje za kandske bolnicare i levicarske brit. obavestajce), nego procitao malo i neke kvalitetnijih istorijskih izvora (npr. Dejvida Martina ili Elizabetu Barker) ne bi tako lupetao o zaverama komunista i Vatikana, nego bi ponesto malo i naucio o interesima velikih u 2. sv. ratu i britanskoj politici i zasto smo bili osudjeni na komunizam 60 godina.
gorran gorran 01:54 12.12.2007

Re: Poštena bića

gorran gorran 03:09 12.12.2007

Re: Poštena bića

Gorrane, može malo onih dokumenata o "dobrim ljudima četnicima" u istočnoj Bosni u II svetskom ratu, čisto da Anđa dobije malo materijala za razmišljanje?
Evo malo uopšteno. Imam priličnu količinu maretijala, ali ga tek treba srediti - ako koga zanima nešto posebno, neki lik, neki kraj, mogu da potražim.
gorran gorran 04:05 12.12.2007

Re: Poštena bića

npr. Dejvida Martina ili Elizabetu Barker
Elisabeth Barker: BRITANSKA POLITIKA NA BALKANU U DRUGOM SVJETSKOM RATU, str 161-165:

"U ljetu. godine Rusi su, nakon što su se oglušili o sve britanske pozive na suradnju u pogledu Jugoslavije, počeli javno_ napadati Mihailovića~jer surađuje s Necdićem i Talijanima, najprije preko slobodne Stanice Slobodna Jugoslavija (što su je utemeljili Sovjeti), a potom preko švedskih komunističkih novina Ny Dag i, naposljetku, u izravjiome priopćenju jugoslavenskoj vladi; kopiju tog priopćenja Majski je na početku kolovoza predao Edenu. Istodobno su, čini se, bili pristigli tajni izvještaji koji su o tome slično iskazivali. Foreign Office je počeo ozbiljno preispitivati politiku posvemašnje potpore Mihailoviću; upitali su Hudsona što sudi o Mihailoviću; a njegovi su odgovori uvijeno iskazivali kako vjeruje da je Mihailović pristao na suradnju sTalijanima_i da_je «kadar sporazumjeti se» s Nijemcima.
U rujnu je general Alexander poslao poruku u kojoj od Mihailovića zahtijeva da napadne prometnice Osovine, kako bi pomogao ofenzivu Saveznika u sjevernoj Africi. Mihailović je nekritično odgovorio da izvodi »sve moguće vrste sabotaže«, te da će tako i ubuduće djelovati; ali da o tome ne želi govoriti preko radija.No u SOE-ovoj »procjeni situacije u Jugoslaviji«, sredinom studenoga, navedeno: »General je povremeno izvještavao o sabotažama na željezničkim prugama, a jednom o podmetanju mine, no ti izvještaji - osim onoga o podmetanju mine - nisu bili potvrđeni ni iz kojega drugog vrela, a kad bi ti izvještaji i bili istiniti, nema dokaza da su ono o čemu se u njima govori izvršile snage generala Mihailovića ... Dosad niti smo od naših oficira za vezu primili brzojavke o kakvim sabotažama generala Mihailovića, niti smo primili izvještaje da se on bori protiv osovinske vojske.«
U Jugoslaviji SOE nije stoga sebi mogao pripisati ništa slično operaciji Gorgopotamos u Grčkoj.
Po svemu tome moglo bi izgledati da_su Britanci od jeseni 1941. godine - hotimice ili nehotice - surađivali u gigantskoj prijevari. No i Foreign Offce i SOE O tome su drukčije prosuđivali. I jedni i drugi nadali su se da će se Mihailović ipak moći prisiliti ili nagovoriti da obustavi svoju križarsku vojnu protiv partizana i da umjesto toga napadne snage Osovine, te da tako postane ugledan vođa otpora, i tada bi ga doista vrijedilo i kratkoročno i dugoročno podupirati.
...
Vojni su razlozi prevagnuli, pa je jugoslavenskim partizanima vojna pomoć dostavljana od lipnja nadalje unatoč obzirima i ogradama Foreign Officea. Mihailovićevo odbijanje da udovolji vojnim zahtjevima i ometanje partizanskih i britanskih pokušaja sabotaža na njemačkim prometnicama na »njegovu« području ubrzali su britansku odluku da ga napuste - o toj se odluci prvi put ozbiljno raspravljalo u studenome 1943. Iz_vojnih razloga britanska politika pri koncu 1943. godine bila da se partizanima pruži svestrana potpora - uz političku primisao da se kralj i Tito pokušaju navesti na sporazum. Eden je 20. prosinca Ratnome kabinetu naveo: »Kralj valja da... otiđe u Titov štab i da se bori za svoj narod... Mi se... ne bismo trebali suviše brinuti... za položaj Mihaulovića ili sadašnje jugoslavenske vlade«.
...
Nego, pisao je Eden, »situacija je u Jugoslaviji drukčija nego u Grčkoj. U Jugoslaviji se komunistička vojska bori protiv Nijemaca, a Mihailović štedi svoje snage«; britanska da je politika spriječiti građanski rat između komunista i četnika i ujediniti ih u otporu; Casevev prijedlog da nije dobar »jer nam je vojska što je predvode komunisti operativno važna«.
...
U srpnju 1943. je Zajednički obavještajni pododbor procijenio da u Jugoslaviji ima 65 000 partizana, a Mihailović da bi mogao imati 20 000 ljudi; u Grčkoj pak da je ukupno oko 20 000 gerilaca (nije navedeno koliko je ELAS-ovih, a koliko Zervasovih gerilaca). U memorandumu SOE što je načelnicima štabova dostavljen sredinom listopada, Titove sii snage procijenjene na 180 000 boraca, koji da su organizirani u šest korpusa, a u svakome korpusu da su po tri divizije koje_snage da uspješno kontroliraju velika područja Jugoslavije i oko 20 mjesta za spuštanje. Mihailovićeve su snage ponovno procijenjene na 20 000 ljudi:
gorran gorran 05:06 12.12.2007

Kolaboracija

Člančić i Vikipediji je samo mali deo priče o četničkoj kolaboraciji.
Naravno, stoji tvrđenje da je većina četnika bila protivosovinski raspoložena. Upravo je Mihailović bio taj koji je podvalio svojim ljudima uveravajući ih do poslednjeg trenutka kako je njegova taktička saradnja s Osovinom prihvaćena i odobrena od strane saveznika.
Postojale su i razlike od jedinice dok jedinice. Izvan Srbije (a takođe i u Sandžaku) velika većina četničkih grupa bila je u otvorenoj i jasnoj saradnji najpre s Italijanima, a kasnije s Nemcima. Đurišićevi četnici su stanovali u nemačkim garnizonima i zajedno s njima učestvovali u odbrani i napadu, pa ih je fon Ler u svom pregledu iz novembra 1944 ubrojio u ukupno brojno stanje svojih jedinica.
Četnici u (naj)užoj Srbiji bili su jednim delom legalizovani, a drugim ilegalni. Na primer, u Čačanskom kraju Raković, komandant Drugog ravnogorskog korpusa, bio je legalizovan i u četničkim krugovima bio poznat po nadimku "Frike" po nemačkom komandantu sa kojim se sastajao, dok je Vučković, komandant Prvog ravnogorskog korpusa, bio u ilegali.
Srbijanski četnici imali su tri glavna perioda borbe protiv Nemaca: prvi put do 1. novembra 1941, zatim su nakon kapitulacije Italije "tokom šest nedelja neprijateljstva", kako se izrazio pukovnik Bejli, izveli nekoliko napada na Nemce, i, konačno, nekoliko dana konfuzije i neprijateljstava u oblasti Čačka, Kruševca, Kragujevca i Kraljeva sredinom oktobra 1944.
Aktivno su sarađivali s Nemcima tokom operacija protiv 2. i 5. divizije 15. marta - 20. maja 1944, zatim tokom julskih i avgustovskih operacija (1944) Trumf, Keraus i Halali, i u odbrani zapadne Srbije 20. VIII - 5. X 1944. Tokom novembrasu uz pomoć nemačkog 91. korpusa prebačeni u Sandžak i u istočnu Bosnu, gde su učestvovali u zajedničkim borbama protiv NOVJ do marta 1945.
Pedja Rafailovic Pedja Rafailovic 00:50 12.12.2007

Vrhunac licemerja...

...(da ne kazem nesto drugo!) jeste sto se u razdelu 19, ova budzetska stavka (br. 481) od 65 miliona dinara, kao "Dotacije navedenim udruzenjima", u Predlogu budzeta za 2008. vodi pod funkcijom 010: "Bolest i invalidnost".

PS: Nije li Srpski cetnicki pokret, uzgred-budi-receno, registrovan kao politicka partija, jos u leto 1990?
(da odgovorim sam sebi: jeste, osnovao je V.Š, ali, istini za volju, brisana je iz Registra 1990.)

PPS: Ravnogorski pokret upisan je u Registar politickih organizacija 23.10.1990. i, prema sajtu Ministarstva za drzavnu upravu i lokalnu samoupravu, nije brisan iz registra!

Na kraju, malo optimizma. Posto u dokumentu Ministarstva finansija- Predlogu Zakona o budzetu za 2008. pise cifra (citiram):
65,000,000
trebalo bi da se dosledno drze zakona, propisa i pravila koji vaze u ovoj nasoj nazovi-drzavi, tako da iznos ovih "Dotacija nevladinim organizacijama" iznosi svega 65,00o,ooo (slovima: sezdestepet dinara i 00/100). I to im je mnogo!!!
Domazet Domazet 16:14 12.12.2007

Voditi gradjanski rat...

...pedeset dve godine i dvesta ceternaest dana (i brojem: 19207 dana) po njegovom zavrsaetku je, nadam se, znak velike besposlenosti. U protivnom, znak je suzene svesti. Aman! Jos jedna preporuka izvrsnom Spaicevom tekstu. Ah kako bi Blog B92 mogao da bude zanimljivo mesto...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:13 12.12.2007

Re: Voditi gradjanski rat...

Domazet
...pedeset dve godine i dvesta ceternaest dana (i brojem: 19207 dana) po njegovom zavrsaetku je, nadam se, znak velike besposlenosti. U protivnom, znak je suzene svesti. Aman! Jos jedna preporuka izvrsnom Spaicevom tekstu. Ah kako bi Blog B92 mogao da bude zanimljivo mesto...

Misliš, šezdeset dve godine i dvesta četrnaest dana..o))) Za čitavu šestinu ili za čitavih 17 posto si fulao, Brajo...o))
No nije tu poenta na građanskom ratu, poanta je na vrednostima i na fašizmu..o))
Domazet Domazet 19:32 12.12.2007

U pravu si Drago...

Drago Kovacevic
Domazet
...pedeset dve godine i dvesta ceternaest dana (i brojem: 19207 dana) po njegovom zavrsaetku je, nadam se, znak velike besposlenosti. U protivnom, znak je suzene svesti. Aman! Jos jedna preporuka izvrsnom Spaicevom tekstu. Ah kako bi Blog B92 mogao da bude zanimljivo mesto...
Misliš, šezdeset dve godine i dvesta četrnaest dana..o))) Za čitavu šestinu ili za čitavih 17 posto si fulao, Brajo...o))
No nije tu poenta na građanskom ratu, poanta je na vrednostima i na fašizmu..o))
..omasio sam za citavih deset godina. I dvostruko sam kriv jer sam hteo da opomenem Coveka u Belom da je on promasio za deceniju. Dakle, ispravno bi bilo sezdeset dve godine i dvestacetrnaest dana (i brojem: 22859 dana). Znaci, greska od 19%.

A sada o onome manje vaznom. A nije poenta ni u gradjanskom ratu ni na gradjanskim vrednostima i fasizmu. Poenta je u besposlenosti tebe i tvojinh (sa obe strane podele) i suzenosti svesti onih (sa obe strane podele) sto su dozvolili da im ti i tvoji suzite svet. U tome je poenta, bata Drago. Ili poanta, sasvim svejedno...
adam weisphaut adam weisphaut 19:45 12.12.2007

Iz najnovijeg teksta

srpskog neprijatelja javnog morala no.1 :
* Unutrašnji neprijatelj hronično alergičan na sadržaj besprizorno otvorene „Politike“ za svaku vrstu provladine kama sutra-poze, u svojoj ekstremnoj oholosti propustio je da primeti da je glavna urednica „najstarijeg lista na Balkanu“ na naslovnoj strani u subotu 8. decembra najavila rubriku pod požudnim sex naslovom u stihu „Malkolm i Džeri u srpskoj veri“. Tko je pročitao, umalo nije odlepio: Malklom Tisington iz Londona i Džeri L. Bramli iz Kolorada – javlja Ugricino ženidbeno glasilo – nisu se međusobno venčali kako bi se bizarno moglo pomisliti, nego su pojedinačno, svaki za sebe, pokršteni kao pravoslavci, pod paskom kumova: prvi kum je Velimir Ilić, najslavniji srpski ministar; drugi kum je Gojko Rabrenović, po profesiji „srpski četnički vojvoda“, čovek koji je Malkolmu i Džeriju podario „zvanje srpskih četničkih kapetana“! Umerena i nadasve cool „Politika“ s dopisničkom radošću piše kako su Četnik Englez & Četnik Amerikanac prihvatili politički program „Otadžbinskog pokreta Ravna Gora“, da su bili fascinirani naprednim „četničkim idejama“, sve mislim da su morali proći kroz obaveznu ravnogorsku probu – da nešto živo prikolju, da puste bradu i istu gurnu u masnu gibanicu, mašu barjacima na Ravnoj Gori, siluju koju Bošnjakinju ili doniraju Ilićevu „Novu Srbiju“ – ali je, politički korektno pomisliti da su se Malkolm & Džeri poreski iskreno posvetili Pravoj Veri zbog manjih stopa ili shady-investicija u kojima se verski ništa ne pita, jer nije uljudno, a mi držimo do uljudnosti, otkud vam pare? Važno je, prijatelji, da su Malkom & Džeri srećni; još je srećniji Velimir Ilić; najsrećniji je Vojvoda Gojko koja je dobio 2 bradata inozemna kapetana s nožem u zubima; kad će se, bre, Hrvatska pohvaliti ovom viješću s naslovne strane?

tnx to Vinska
Atomski mrav Atomski mrav 21:01 12.12.2007

Vladine organizacije

To su onda sve vladine organizacije, a ne nevladine... čim ih finansira vlada.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana