Istorija| Mediji| Na današnji dan| Politika| Reč i slika

Ono što ja (pola Mađar, pola Ustaša) vidim u ovom trenutku

Obren Markov RSS / 11.05.2011. u 22:47

Fejs svakome daje drugačiji pogled na razmišljanja ljudi sa kojima deli virtuelno prijateljstvo na istom. A ono što ja vidim na njemu, u ovom trenutku (sreda, sat i po nakon onoga u Beogradu), je sledeće (imena izostavljena, da se bar malo privatnosti sačuva...):

Onomad, velika tuča na tererenu je najavila veliku tuču u zemlji. A danas... 

 221876_10150302427944012_736984011_9661897_7894927_s.jpg

221876_10150302427934012_736984011_9661895_7726077_s.jpg


226531_10150302411039012_736984011_9661647_8225588_s.jpg 

ŽIVELA NEZAVISNA DRŽAVA VOJVODINA! 

Utakmica - kap u moru

POČETAK VESTI NA RTS-u STRAŠNO! 

BRUKA I SRAMOTA!!!
zabraniti Karadzicu da zivi a kamoli da vodi fudbal!!! 

TIJANIC I KOMPLETNA GARNITURA DA DA OTKAZ ZBOG IZJEVE U VESTIMA RTS-A DA JE UTAKMICA KASNILA ZBOG NEREDA NAVIJACA VOJVODINE! HOCEMO LI SE VISE ODVOJITI OD KRETENA I POCETI DA ZIVIMO KO LJUDI, VOJVODINO NAPRED!!!
KADA CE VISE OTCEPLJENE? ONI STO SE KRIJU I SUDIJA ODLUCUJU O NASIM SUDBINAMA! SVAKA CAST ONIMA STO SU OTISLI DA IH PODRZAVAJU! SADA JE VISE BILO DOSTA!!!! 

Medalje okacite sudiji! 

Nadam se da je ovo početak kraja zajedničke nam lopovske države! 

Ovo svet nije video, plati daj pare sedeces kod kuce u toplom, losi nasi gradski autobusi 6 sati idu do sugavog bg, sve je vojvodina napravila!

Kakva nacija - takva i reprezentacija (uz male izmene primeniti na sportska desavanja od veceras). 

Čisto da se zna ko je glavni?... Marš!!!

E nek se i raspadne!!!! Zivim za taj dan!!!! 

Sto se Beograda tice,sta reci Beogracki Pasaluk,i dok je tog Beograckog Pasaluka,nema nama leba....

NE MOGU DA VERUJEM ŠTA PRIČA VODITELJ NA RTSu 

sramota nikada nikada nikada neću platiti tv pretplatu u životu

Pociinjeeee :))) 

IDEMO NAPOLJE! 

OVO JE STVARNO VRHUNAC LOPOVLUKA! SVIRAJ JOŠ JEDNA PENAL, ČISTO DA BUDE SIGURNA POBEDA.... 

NEK SU ME ČULI , LOPOVI BRE OCRNE NAS I IZMUČE GDE GOD DA ČUJU VOJVODINA

Ima li smisla u Srbiji više igrati fudbal ? Neka ga bude samo u Beogradu pa nek onda sudije sude ! SRAMOTA !!!

 

EDIT: Pola Mađar, pola Ustaša: pobednička pesma kapitena Partizana, počinje od 1:40 na ovom klipu

 čisto da objasne kakvog su to neprijatelja savladali Partizan i FSS...

 

EDITT: Video sa Partizanovim mađarsko-ustaškim prozivanjem Vojvođana je u međuvremenu skinut sa tjuba. Ovakav potez bih verovatno pozdravio, da je u pitanju pokušaj da se zapuše usta onima koji šire nacionalnu, zavičajnu i sličnu mržnju. Na žalost, čini mi se da je ipak u pitanju zakasnelo nastojanje da ti isti budu zaštićeni od najavljenog sudskog progona, odnosno trud da čitava stvar prođe nekažnjeno.

Ono što ostaje, je činjenica da se sve to ipak dogodilo, bez obzira što nije bilo na televiziji i što je uklonjeno sa neta.



Komentari (222)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

chao_li chao_li 15:38 12.05.2011

govor mržnje


Ovo je čist govor mržnje, ali ovde se izgleda ne računa kad je uperen protiv Srbije.
koksy koksy 16:37 12.05.2011

jebemmumiša...

...ja sam se na ovom blogu totalno pogubio.
al' mora da je nešto značajno kad se i moderator05 uključio u razmatranje problematike.
blogovatelj blogovatelj 17:49 12.05.2011

Re: jebemmumiša...

...ja sam se na ovom blogu totalno pogubio.
al' mora da je nešto značajno kad se i moderator05 uključio u razmatranje problematike.


Retko se uključuje, ali kad progovori, mudrošću je ne doseže niko.
Uvek stroga, ali pravedna. Kao što vidimo zna i da pronadje pravu reč i za rudare, radnike i nezadovoljne navijače.

Kažu i da ima 'vake lepe nausnice...

koksy koksy 20:58 12.05.2011

Re: jebemmumiša...

blogo druze, jesi li ti ovo nabacio neku plastiku?
sarajevo1968 sarajevo1968 17:47 12.05.2011

putuj igumane

Neznam šta ste do sad čekali.ODOBRENJE B92 ILI NEKOG DRUGOG....??????
MA PUTUJ IGUMANE AKO IMAŠ GDJE SRETAN TI PUT, I OSTAVI "NAS" SRBE LOPOVE OVDE DA TRUNEMO U LOPOVSKOJ SRBIJI!!!!!!!!!
MA M... U P.... M....... POŠTENU
milisav68 milisav68 00:29 13.05.2011

Druga strana

INFORMACIJA ŠTA SE DEŠAVALO PRE UTAKMICE, a koju malo ko zna. Danas sam bio u Zemunelu i ispričano mi je šta se dešavalo iza kulisa.


Igrači Vojvodine su 35-minuta pre početka izašli iz
svlačionice na glavni teren da se zagrevaju, a Partizanu je rečeno da idu
na pomoćni teren, što su i uradili.


U 20.05, znači 10 minuta pred početak
utakmice, i jedni i drugi su se povukli u svlačionice. Kada su Partizanovi
igrači hteli da izađu u hodnik očekujući da sudije izvedu obe ekipe na glavni
teren, domaćini su im rekli: "Ostanite u svlačionici još 7-8 minuta. Kasniće se
malo zbog nereda navijača!?" Prihvatili su takvo objašnjenje i ostali u
svlačionici.

Za to vreme, igrači Vojvodine su na kvarno otišli na pomoćni
teren i nastavili zagrevanje još 20-ak minuta, jer su znali za isceniran dogovor
i da će se kasniti ne 7-8 minuta (kako je rečeno Partizanu), nego minimum
25 minuta, pa im je dobro došlo da lagano trčkaraju i održe temperaturu i tonus

mišića.


Kada su videli da se sa početkom odugovlači, igrači
Partizana su tražili da onda oni izađu na glavni teren i nastave zagrevanje, kad je
već Vojvodina izašla na pomoćni, ali im ORGANIZATOR TO NIJE DOZVOLIO !!!. Rečeno je:
"Sačekajte još malo, evo sad će!" Tada su igrači Partizana poludeli šta se radi
u režiji formalnog domaćina Vojvodine i domaćina na čijem stadionu je
organizovana ova lakrdija, a sve u cilju da igrači Partizana na teren izađu
nezagrejani, što je vrlo opasno za povređivanje igrača, a sigurno i po rezultat.

Pošto su igrači morali da skakuću i cupkaju u svlačionici, razumnjivo je što su
se svi razbesneli, a posebno Ilijev. Tejgo se u neverici hvatao za glavu i ponavljao je
da je to NEVEROVATNO!!!


Kada su konačno obe ekipe predvođene sudijama izašle u tunel, Krstajić je demonstrativno izveo sve igrače Partizana da protrče terenom na kome će se igrati barem pola minuta, da osete travu pod kopačkama i atmosveru na tribinama, jer je nezamislivo da igraš bilo koju utakmicu, (a ne finale kupa), a dajavascript:; nisi protčao trenom pre utakmice.

Sportska centrala

fantomas fantomas 02:12 13.05.2011

Re: Druga strana

milisav68
INFORMACIJA ŠTA SE DEŠAVALO PRE UTAKMICE, a koju malo ko zna. Danas sam bio u Zemunelu i ispričano mi je šta se dešavalo iza kulisa.


Igrači Vojvodine su 35-minuta pre početka izašli iz
svlačionice na glavni teren da se zagrevaju, a Partizanu je rečeno da idu
na pomoćni teren, što su i uradili.


U 20.05, znači 10 minuta pred početak
utakmice, i jedni i drugi su se povukli u svlačionice. Kada su Partizanovi
igrači hteli da izađu u hodnik očekujući da sudije izvedu obe ekipe na glavni
teren, domaćini su im rekli: "Ostanite u svlačionici još 7-8 minuta. Kasniće se
malo zbog nereda navijača!?" Prihvatili su takvo objašnjenje i ostali u
svlačionici.

Za to vreme, igrači Vojvodine su na kvarno otišli na pomoćni
teren i nastavili zagrevanje još 20-ak minuta, jer su znali za isceniran dogovor
i da će se kasniti ne 7-8 minuta (kako je rečeno Partizanu), nego minimum
25 minuta, pa im je dobro došlo da lagano trčkaraju i održe temperaturu i tonus

mišića.


Kada su videli da se sa početkom odugovlači, igrači
Partizana su tražili da onda oni izađu na glavni teren i nastave zagrevanje, kad je
već Vojvodina izašla na pomoćni, ali im ORGANIZATOR TO NIJE DOZVOLIO !!!. Rečeno je:
"Sačekajte još malo, evo sad će!" Tada su igrači Partizana poludeli šta se radi
u režiji formalnog domaćina Vojvodine i domaćina na čijem stadionu je
organizovana ova lakrdija, a sve u cilju da igrači Partizana na teren izađu
nezagrejani, što je vrlo opasno za povređivanje igrača, a sigurno i po rezultat.

Pošto su igrači morali da skakuću i cupkaju u svlačionici, razumnjivo je što su
se svi razbesneli, a posebno Ilijev. Tejgo se u neverici hvatao za glavu i ponavljao je
da je to NEVEROVATNO!!!


Kada su konačno obe ekipe predvođene sudijama izašle u tunel, Krstajić je demonstrativno izveo sve igrače Partizana da protrče terenom na kome će se igrati barem pola minuta, da osete travu pod kopačkama i atmosveru na tribinama, jer je nezamislivo da igraš bilo koju utakmicu, (a ne finale kupa), a dajavascript:; nisi protčao trenom pre utakmice.

Sportska centrala



ova lakrdija je toliko iziritirala elementarni osećaj za pravdu sudije meča da je, ne mareći za svoju profesionalnu budućnost, pa čak i egzistenciju samu, doneo rizičnu, ali i visoko moralnu odluku - da će se časno odupreti pritisku čelnika fss i strukovne organizacije koji beskrupulozno od njega zahtevaju da navlači za vazda favorizovanu vošu, i da će iz pravedničkog gneva koji ga obuzima zbog bezočnih ataka na mišićni tonus poslovično nezaštićenih fudbalera partizana, prkosno izvući snagu da od razularenih hordi spasi fudbal, i zašto ne reći, državu samu.

jbt, stvarno je potreban stanoviti deficit da bi se navijalo za državni projekt...
bluestar bluestar 14:59 13.05.2011

"pola madjar, pola ustasa"




bas me zanima da li ce tuzilastvo reagovati na ovaj govor mrznje igraca partizana?
Domazet Domazet 15:20 13.05.2011

Stvarno je Pekic u pravu...

...jeste Balkan poluostrvo chuda. Gde drugo covek od toga shto je budala mozhe da napravi zanimanje? I to josh, ako je sudeci po autoru bloga i, narochito, gospodina sa slike, sasvim unosno...

PS Nadam se da je Moderator ukapirao da je ovo prepisano sa facebook zida jednog od Pekicevih obozhavatelja.
Obren Markov Obren Markov 16:14 14.05.2011

Re: Stvarno je Pekic u pravu...

Nadam se da je Moderator ukapirao da je ovo prepisano sa facebook zida jednog od Pekicevih obozhavatelja.

Ne vredi ti, ja sam se prvi setio fore sa fejsom. Smišljajte ljudi nešto originalno.
gorstak92 gorstak92 14:16 14.05.2011

Auuuu

Nisam znao da si pola ustaša.
Prevario si nas promenom naslova.
Mene sigurno.
Obren Markov Obren Markov 16:13 14.05.2011

Re: Auuuu

Nisam znao da si pola ustaša.

Nisam ni ja znao. Ali kapiten Partizana očigledno jeste.
irvington irvington 06:11 15.05.2011

Re: Auuuu

Obren Markov
Nisam znao da si pola ustaša.

Nisam ni ja znao. Ali kapiten Partizana očigledno jeste.


Obrene, vec nekoliko puta si napisao, da ne pratis fudbal i desavanja na nasim stadionima. Ali, opet dajes sebi za pravo da budes sudija i samouvereno presudjujes o necemu, o cemu nista ne znas!

Da li znas, da navijaci Vojvodine nisu nikakvi autonomasi i separatisti, vec srbuju na isti nacin kao i navijaci beogradskih klubova?! Nekada chak i vise. I, da li znas, kako bi se proveo medju navijacima Vojvodine (inace i u samom Novom Sadu po brojnosti, trece navijacke grupe), kada bi pokusao da im prodas separatisticke i kvaziautonomaske price.
Veruj mi, da bi u tom slucaju vise voleo da si na partizanovom jugu

Uostalom, ti isti navijaci Vojvodine, "Partizanovce" nazivaju "ustasama", "pakistancima", "franjevcima", "muslimanima", "islamabadjanima", "talibanima", a bogami i oni znaju da zapevaju sa igracima, posle pobede (prosle godine, posto su eliminisali Partizan u polufinalu Kupa na JNA) i opletu sa iznad navedenim "atributima".
Inace, ta glupava pesmica ("pola madjar, pola ustasa), samo je glupav odgovor, na slicne (isto tako glupave) pesmice koje pevaju i navijaci Vojvodine.

Sto se tice same utakmice, da je sve bilo po pravilima, Partizan bi dobio sluzbenim rezultatom - 3:0. Po pravilniku, ako se protivnik ne pojavi na terenu 15 minuta posle zakazanog pocetka utakmice, sudija svira kraj! To sto su navijaci iz Novog Sada kasnili sa ulaskom na stadion, nije nikakvo opravdanje za odlaganje. Da je tako, vec godinama bi utakmice izmedju Vojvodine i Partizana (ili Zvezde) koje se igraju u Novom Sadu, pocinjale sa 45 minuta zakasnjenja, posto se na gostujucu tribinu ulazi sve do pocetka drugog poluvremena! A, to nikada nije bio slucaj. Vec se uvek pocinjalo po zakazanoj satnici.

Takodje, posle vise puta pregledanih snimaka sa utakmice, ispada da je sporan nedosudjen penal za Vojvodinu, priznat gol Vojvodine iz ofsajda i barem dva nedosudjena crvena kartona timu iz Novog Sada. Malo za onoliki cirkus, iza koga, verovatno stoje, isti oni koji su slicne svinjarije pravili u kosarkaskoj ligi, a od skoro su u fudbalu.

fantomas fantomas 11:50 15.05.2011

Re: Auuuu

irvington
Takodje, posle vise puta pregledanih snimaka sa utakmice, ispada da je sporan nedosudjen penal za Vojvodinu, priznat gol Vojvodine iz ofsajda i barem dva nedosudjena crvena kartona timu iz Novog Sada. Malo za onoliki cirkus, iza koga, verovatno stoje, isti oni koji su slicne svinjarije pravili u kosarkaskoj ligi, a od skoro su u fudbalu.



jos samo da kazes na cije misljenje se odnosi to sta jeste, a sta nije sporno?

tole, the preposteni, je nedvosmisleno izjavio da je vosa ostecena sudenjem.
isto to rekli su i u sudijskoj organizaciji, i suspendovali sudiju.
divac se distancirao, rekavsi - kakav savez, takvo i finale.
a dacicu je fudbal naprasno postao poslednja rupa na svirali, jer zna da ce tadic, ako mora da bira, izabrati pajtica.

no, da ne idemo u sfere politickog i profesionalnog kalkulanstva ljudi uhvacenih sa prstima u tegli, i da stvar pogledamo sa fudbalskog aspekta:
- prvi gol partizana je neregularan - krstajic je prvo bio u ofsajdu, a zatim je ometao golmana vose kod intervencije koja je prethodila golu;
- kod gola vojvodine strelac nije bio u ofsajdu, moje misljenje je da igrac koji je bio u ofsajdu nije uticao na igru, prihvatam da ti mislis drugacije;
- ponisteni gol vojvodine je cist kao suza, bilo je obostrano povlacenje koje se svira iskljucivo u korist drzavnog projekta;
- penal za partizan moze da se svira, bilo je kontakta;
- penal za vojvodinu je jos ocigledniji;
- igrac vojvodine je za onaj start morao da dobije direktni crveni karton(ne znam na kog drugog igraca mislis);
- crvene kartone morali su da dobiju i ilijev(1 direktni crveni prvo za namerno bacanje igraca vojvodine u gol aut, pa hvatanje istog za vrat pred sudijom, i bar 3 zuta od kojih su 2 nedosuđena posle sudijinih reci da mu je to poslednja opomena), krstajic(za onaj namerni bodicek bez lopte koji sudije nisu zelele da vide, ostale startove zbog kojih u normalnoj zemlji ni poluvreme ne bi docekao zaboravicu).
princa glede crvenog kartona ne pominjem, jer u drzavnom projektu kazu kako je podizanje srednjeg prsta deo samo srbima svojstvenog rituala, i da on, kao stranac, i nema pojma sta to znaci, a posto vec nije sviran penal koji je skrivio, davanje kartona zbog faula u sesnaestercu bi bilo - contradictio in adjecto.
samo da dodam da su se uslovi za crvene kartone igracima partizana stekli pre starta za crveni karton igraca vojvodine, pa do istog mozda ne bi ni doslo.

pa, jbt, sad kad procitam ovo sto sam sam napisao, uocavam sopstvenu navijacku selektivnost i postaje mi kristalno jasno - partizan je pokraden, bre!
vishnja92 vishnja92 08:01 15.05.2011

200

Obren Markov Obren Markov 08:05 15.05.2011

Re: 200

vishnja92

Welcome dear Cherry
Hvala ti za otvaranje treće stranice
Imaš divan osećaj za trenutak
vishnja92 vishnja92 13:52 15.05.2011

Re: 200

Hvala ti za otvaranje treće stranice

to je zato sto ti je u profilu podeseno na 100kom/str, probaj sa 200

molim, hvala i tebi
(bez sekiracije)
Obren Markov Obren Markov 19:05 15.05.2011

Re: 200

to je zato sto ti je u profilu podeseno na 100kom/str, probaj sa 200


čovek svaki dan nešto novo sazna

(bez sekiracije)


don't brigaj: da se lako sekiram, pisao bih samo o drveću & cveću

tnx, još jedared
Nebojša Milikić Nebojša Milikić 21:56 15.05.2011

način

Obrene, cestitam na stilu i strpljenju. Diskusija je poprilicno pomogla da shvatimo o cemu se (sve) ovde radi. Mislim da si vrlo fer sto si preneo komentare sa fb-a, jer to ocigledno nije nesto nevazno, ni u NSu ni u BGu. Naravno, mnogi ljudi koji su opravdano ogorceni svime sto se desava imaju svako pravo da predloze i navijaju za bilo sta, ukljucujuci i otcepljenje itd. Politicka argumentacija im nije bas jaka, vise onako, demagoski regional-nacionalizam, sa nanosima eurobotike i bolje ili losije prikrivenog rasizma ... a naisli su ocigledno na vece i "demagoskije" nacionaliste tj. fasizovane antieurobote i svakako "losije prikrivene" rasiste od sebe... FK Vojvodina je ocigledno ostecena ali ne znam po kom principu se to dozivljava kao ostecenje AP Vojvodina - meni je to vrlo problematicna vizija savremenosti... ali dobro, kao ex-partizanovcu, mnogo mi je veci problem bahato i kriminalno ponasanje igraca i navijaca Partizana nakon utakmice... u tom smislu, FSS ima neku sansu da svima odmeri neku pravednu sankciju... ako se to ne dogodi, zaista ce biti pitanje ne da li Vojvodjani, vec da li bilo ko zeli da igra tu igru i jos u takvoj drzavi... u tom smislu - tekma tek pocinje i mozda nije u redu da i po toj osnovi - napustate teren : ))
Hocu reci, pozdravljam ideju za blog o otcepljenju!
Obren Markov Obren Markov 11:21 16.05.2011

Re: način

cestitam na stilu i strpljenju.

Hvala na čitanju i na učešću bez ostrašćenosti i gotovih sudova

ne znam po kom principu se to dozivljava kao ostecenje AP Vojvodina - meni je to vrlo problematicna vizija savremenosti...

U nekom društvu u kojem su ključna pitanja zatvorena, ili se barem na davanju odgovora na takva pitanja ozbiljno činodejstvuje, tog osećaja svakako ne bi bilo. Ovako, ono što se desilo na utakmici je bilo već uobičajeno zalivanje žeravice benzinom... A za to bar znamo kako se radi

u tom smislu - tekma tek pocinje i mozda nije u redu da i po toj osnovi - napustate teren

Slažem se... Ne mislim ja da je ovo kraj, biće još utakmica, pa i još vrele krvi... Možda se nešto i popravi, vremenom.

pozdravljam ideju za blog o otcepljenju

Auh Moguće je da sam ovo spomenuo pre nego što sam dobro razmislio Klizav teren, kompleksna tema, podivljali čitaoci... ukoliko bi mi uspelo da rasprava na temu a na otvorenom blogu bude civilizovana, bio bih definitivno prvi kome bi to uspelo...
mikimedic mikimedic 11:37 16.05.2011

Re: način

biće još utakmica, pa i još vrele krvi..


podivljali čitaoci..


citaoci, kazes

Nebojša Milikić Nebojša Milikić 23:38 16.05.2011

Re: način

ne znam po kom principu se to dozivljava kao ostecenje AP Vojvodina - meni je to vrlo problematicna vizija savremenosti...

U nekom društvu u kojem su ključna pitanja zatvorena, ili se barem na davanju odgovora na takva pitanja ozbiljno činodejstvuje, tog osećaja svakako ne bi bilo. Ovako, ono što se desilo na utakmici je bilo već uobičajeno zalivanje žeravice benzinom... A za to bar znamo kako se radi


pa dobro, mozda ne treba bas da insistiramo na dosadasnjim znanjima i postignucima vec da probamo nesto novo... u tom smislu, ne treba pristati da bilo ko zatvara kljucna pitanja, mislim, treba sami da ih postavljamo - kad god da im "jeste ili nije vreme"...

u tom smislu - tekma tek pocinje i mozda nije u redu da i po toj osnovi - napustate teren

Slažem se... Ne mislim ja da je ovo kraj, biće još utakmica, pa i još vrele krvi... Možda se nešto i popravi, vremenom.


mozda, svako ce doci do svoje sanse, takav je to sport, ni sudije ni novac ne mogu da ga upropaste...

pozdravljam ideju za blog o otcepljenju

Auh Moguće je da sam ovo spomenuo pre nego što sam dobro razmislio Klizav teren, kompleksna tema, podivljali čitaoci... ukoliko bi mi uspelo da rasprava na temu a na otvorenom blogu bude civilizovana, bio bih definitivno prvi kome bi to uspelo...


ok, pokusacu ja prvom prilikom da vidimo kako ide ili ne ide na netu : ) naravno, iz ovdasnje perspektive...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana