Društvo| Istorija| Religija

Izvinite, ali to bi nam pokvarilo odnose sa NATO savezom

Drago Kovacevic RSS / 15.11.2011. u 16:40

Ne verujem da postoji veći rusofil pod "kapom nebeskom" od moga ujaka Dušana (bog mu dao dobro zdravlje) ili da ga je bilo takvoga od moga pokojnoga oca. I gde god je bilo moguće, oni su to svoje rusofilstvo pokazivali. Pri tome je apsolutno nebitna stvar što nikada nisu bili u Rusiji niti u svome životu upoznali nekoga Rusa.

Navijali su za ruske reprezentacije u raznim sportovima i kad igraju protiv nas, veličali do neba ruske svemirske programe i strastveno objašnjavali kako je gola propaganda da su na Mesec stigli Amerikanci. Zar oni da stignu pre Rusa. Bili su oduševljeni ruskom intervencijom u Afganistanu ističući naročito činjenicu da su na neke visoke planinčine kojima su oni i imena znali, a ja se ne mogu setiti baš tih imena, iskrcali transportere i tenkove. Kad su se Rusi povlačili iz Afganistana i to su veličali. Za njih, sve što je dolazilo iz Rusije bilo je bezgrešno, čisto, mudro, veliko i pravedno. Kad bi po nekada, zajedno, uveče preterali sa kojom čašicom više, mogla se čuti čudna ojkalica - "Staljin kliče sva se zemlja trese, oj Sloveni, ujedinite se"..Na moju primedbu da Staljin nije Sloven i da su tu nešto pobrkali složno su mi odgovarali..- "Ajde, ne soli nam pamet...Veći je on Sloven od svih Slovena" i obavezno napominjali da je pohađao pravoslavnu bogosloviju.

Ponekad sam se pitao otkuda dolazi ta teško objašnjiva ljubav prema nečemu dalekom i nepoznatom. Otkuda ta bezobalna vera u fikciju bez ikakvoga temelja. I nikada nisam mogao to sebi objasniti. Prosto, za ta objašnjenja ja sam apsolutno netalentovan. Moja braća, rođaci i komšije, delili su slično mišljenje sa ocem i ujakom, mada to niko tako jasno nije iskazivao. I čudili se mojem čuđenju - "Kako ti to nije jasno, ebo ga ti?". Prestao sam se truditi da mi bude jasno. Može se živeti i kad ti sve nije jasno.

Da vam ovo pričam, potaknut sam politikanskim trikom koji je ovih dana prisutan u našoj javnosti. Naime, neki politički lideri Srba sa Kosova,računajući verovatno na ono "što ja ne razumem", pokrenuli su inicijativu da se masovno zatraži državljanstvo Rusije.  Navodno, prema ruskoj Dumi je otišlo 20.000 zahteva za državljanstvo. Odgovor nije trebalo dugo čekati, a došao je preko izjava ruskih zvaničnika. Kaže se tu ovako -Srbi jesu prijatelji ali je Duma nenadležna-. Osim ovoga usledio je još jedan, vrlo racionalan i otrežnjujući odgovor - "Izvinite, ali to bi nam pokvarilo odnose sa NATO savezom".

I sad, hajde se ti na ovo gorko ne nasmej uz pitanje...Hoće li to iti malo otrezniti prosečnog Srbina u njegovoj bezobalnoj rusofiliji. Neće, siguran sam. Kao što bi na ovo reagovali moj otac i ujak, reagovaće i ta velika masa, nalazeći u direktom odgovoru brigu majčice za srpsko zdravlje. I kad je surovo odbijajuća, njihove iracionalne dubine će to shvatiti kao poruku mudre, zrele ljubavi..Ni na kraj pameti im neće pasti prosta činjenica da Rusija ima svoj vlastiti interes. 

 

 



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

leonardo92 leonardo92 10:33 16.11.2011

Re: the truth...

gde sam ja tako nesto ovde (ili bilo gde drugde) rekao? Svasta...

Pa nisi...taj komentar btw uopste nije bio upucen tebi, zato sam ga i brisao.
Sto se ovog ostalog tice, mogu da ti odgovorim iz prve ruke, posto sam period 1998/1999 proveo u vojsci SRJ.
kad se ispostavilo da NATO ima vrlo malo uspeha u unistavanju vojnih ciljeva (ako se ne varam uspeli su da uniste samo nekoliko tenkova) i da su vecina nastradalih civili

Varas se. Gomila mrtvih (nikad objavljen tacan broj) govore sami za sebe. Uostalom pitaj bilo koga ko se u maju 1999 zadesio na Kosarama ili na juznom delu Kosova.
vanja.t vanja.t 11:05 16.11.2011

Re: the truth...

Uostalom pitaj bilo koga ko se u maju 1999 zadesio na Kosarama ili na juznom delu Kosova


košare nisu ni branjene nego napuštene jer je sam objekat i plac okolo bio više reprezentativan, i pravljen je i pozicioniran tako da vojska sfrj pokaže albanskoj strani u ono vreme sopstveni standard. linije odbrane su bile u okolini i nikad nisu pomerene iako je ogroman broj vojnika prelazio sa albanske strane uz konstantne napade iz vazduha, a puk.baltić je sa 5.bataljonom za sve vreme izgubio jednog oficira i 2 vojnika na redovnom odsluženju vojnog roka

metrevelic metrevelic 11:11 16.11.2011

Re: the truth...

Varas se. Gomila mrtvih (nikad objavljen tacan broj) govore sami za sebe. Uostalom pitaj bilo koga ko se u maju 1999 zadesio na Kosarama ili na juznom delu Kosova.
Jesi bio na Košarama il znaš dobro nekog ko je bio,
Na košarama su da ne povjeruješ ispušili SASovci i 63 se dobro najebala majke nekome.
Isto tako da ne povijeruješ kako ašov glavu čuva čak i od tepiha iz B52
gubitci na kosovu su bili mali prema upotrebljenoj vojnoj sili i to je ono što boli NATO i šiptare (koji noću sanjaju švarcenegera sa glavom Pavkovića i čuju ALJ BI BEK)
vojnicic vojnicic 11:46 16.11.2011

Re: the truth...

To u ugovoru bas decidno ne pise, ali svi znamo da je to tako


Pa i pise.
Pise da je Kosovo formalno pod suverenitetom SRJ do konacnog resavanja problema koje ce biti u skladu sa Sporazumom iz Rambijea gde pise da ce narod Kosova odluciti o svojoj sudbini.
Takodje UNMiK je imao mandat da raspise izbore na kojima je 'narod Kosova' izabrao svoje predstavnike i koji su izglasali Deklaraciju u legalno izabranoj Skupstini.
metrevelic metrevelic 12:08 16.11.2011

Re: the truth...

ALJ BI BEK

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 16.11.2011

Re: the truth...

Ko se muci? Koji deo tacno tu nije zavrsen?


Aha, znaci gotovo je?
Ovo sto Srbiju ucenjuju da pregovara sa Kosovom, sto joj predlazu (doduse ne bas tako odlucno, to nije uslov za kandidaturu na te potsetim, pa govori li tebi ta neodlucnost nesto?) da ugasi svoje institucije na Kosovu je onako, bez veze, nema to nikakve veze sa nezavisnocu Kosova, to je vec gotova stvar?

Jedini problem sada je sta raditi sa srpskom manjinom koja ocajnicki odbija da prizna realnost da Kosovo vise ne pripada Srbiji


Oni su jedini koji ne priznaju tu "realnost" nezavisnost Kosova ?
A bas ste mi dragi vi realisti koji svako malo prizivate na priznavanje realnosti.
A sto vi malo ne priznate realnost da Taci na severu nema ama bas nikakve ingerencije osim papirnatih?
Realno je da Srbi Tacija i njegovu drzavu ne priznaju i ne zele da zive u njoj realno stanje je i da Taci ne moze da ih privoli niti prisili (jos uvek) na to.
Sto se za priznavanje te realnosti ne zalazete?

I opet se ponavlja vec stari manir da uglavnom zagovornici ideja slicnih tvojoj cim im se izmakne tlo ispod nogu pocinju da govore u mnozini.
Ne moras da nam objasnjavas ko si metrevelic. Vidimo i sami.


leonardo92 leonardo92 01:19 17.11.2011

Re: the truth...

Aha, znaci gotovo je?

Da, gotovo je. Kosovo vise nije srpsko. Tamo neka ni srpske policije, ni vojske, ni srpskih drzavnih institucija ni organa. Ali zato ima vecinsko albansko stanovnistvo sa svojom vladom i policijom, KFOR i UNMIK su takodje tamo a tebi prijatelju kao i svima nama treba posebna dozvola od strane UNMIK-a da udjes na Kosovo iz pravca Srbije. . Nikako mi ne izgleda da je Kosovo nase trenutno.
Ali uvek mozemo da se zanosimo Srpskim Kosovom, Dubrovnikom, svetim srpskim zemljama i ostalim glupostima. Svete srpske zemlje je, ponavljam, rasprodao Milosevic i ponistio oko 200 godina srpske istorije. Samo po tome je definitivno najveci izdajnik i zlotvor srpskog naroda. Ko to i dalje ne vidi je lud.
Ali da ne trosimo vreme na objasnjavanje da je nebo plavo, hajde da zaista pomognemo tim ljudima dole. Mislim da bi najbolje bilo da se oni prebace u Srbiju jer je to jedini nacin da im se garantuje bezbednost i normalan zivot. Ostaviti ih dole i ubedjivati ih da su oni "cuvari svete srpske zemlje" dok u isto vreme srpski politicari i ministri krkaju po beogradskim restoranima i osnivaju milione firmi preko kojih potkradaju drzavu, je nehumano. Zasto da ti ljudi strepe kad treba da izadju iz kuce, ili kad im deca idu do skole ili crkve da li ce ih neko ubiti. Neka se prebace u Srbiju, ima mnogo gradica i sela sa pustim njivama i kucama gde odavno niko vise ne zivi i gde se lepo mogu naseliti.
Ako ih u suprotnom ostavimo na Kosovu na milost i nemilost zlocincima, slusacemo dugo vremena o njihovim patnjama i ubistvima jer na Kosovu de facto ne postoji normalna drzava. To znaju i KFOR i UNMIK i Albanci i Srbi koji zive tamo. Srbija je nemocna da uradi ista po tom pitanju i moze samo da posmatra sa strane i s vremena na vreme eventualno protestuje u UN (gde vec dugo ima status agresora i genocidne nacije te stoga nikakav kredibilitet). Na toj njihovoj nesreci zaradice samo prljavi politicari i niko drugi. Mislim da to ne smemo da dozvolimo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:11 17.11.2011

Re: the truth...

hajde da zaista pomognemo tim ljudima dole. Mislim da bi najbolje bilo da se oni prebace u Srbiju

Ako ih u suprotnom ostavimo na Kosovu


Tako mozes sa svojim stadom svinja, ovaca i ostalog. Ovde se o ljudima radi a ti ljudi imaju neku svoju politicku volju i pravo da odluce gde ce da zive i da se zalazu za ostvarenje svoje politicke volje.
Na svima ostalima je samo ili da tu volju uvaze i pomognu im u ostvarivanju njihovih prava, kao sto to uspesno ili neuspesno radi Srbija, ili se bar trudi, ili da tu volju ignorisu i da se trude da ih sprece u ostvatrivanju te volje, kao sto to rade Albanci.
Ta "pomoc" o kojoj ti pricas je tretiranje ljudi kao stoke sto svakako nije pomoc vec je ruznije i od onoga sto im radi Taci.
aleksanadar aleksanadar 21:59 15.11.2011

Чика Раде


Цела ова прича подсетила ме је на нашег доброг пријатеља, драгог чика Радета. Мој отац му је учинио велику услугу, а он нам је, заузврат, поправљао све и свашта по кући. Знам га од детињства и зато је увек за мене био "чика".

А знао је чика Раде и да понекад, дискретно, изрази свој политички став.

Оно у јануару 1999. године, када је већ било јасно да добро бити неће, у неком разговору ја напоменух да су претње бомбардовањем озбиљне... На то ће чика Раде:

- Неће они нас бомбардовати!

- А што не би? Могу. Јачи су.

- Ево зашто. Ако полети један њихов авион, одмах ће исти такав узлетети из Москве и летети тачно изнад овог! (И показује рукама како то лете један изнад другог.) Па сада ти види!

Пред овако јаком и строгом аргументацијом сам занемео.

Нисам, касније, хтео да подсећам чика Радета о чему смо оно причали.

Да се човек не секира.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 22:39 15.11.2011

All that jazz:)

Moj cale je jednom prilikom izjavio da ce doci u Ameriku, meni u posetu, u ruskoj uniformi. Na zalost, umro je, a da me nikada nije posetio, preko bare.
aleksanadar aleksanadar 22:45 15.11.2011

Re: All that jazz:)

izjavio da ce doci u Ameriku, meni u posetu, u ruskoj uniformi.


Подморницом?
strog_ali_pravedan strog_ali_pravedan 01:11 16.11.2011

Sve se krece sve se menja

tyson tyson 09:30 16.11.2011

Majka

Ponekad sam se pitao otkuda dolazi ta teško objašnjiva ljubav prema nečemu dalekom i nepoznatom.

Koreni iracionalne ljubavi spram Rusije sežu duboko u prošlost, i ne mogu se tako lako objasniti.

Naročito su komični pokušaji tumačenja koji se pozivaju na SSSR i današnju Rusiju, kao da se Rusija nije idealizovala pre 1917. godine.

Pogled ka Rusiji i nade u Rusiju potiču još iz vremena kada je pravoslavlje bilo jedno od stubova očuvanja identiteta za naš narod, Turci jedini neprijatelj, a Rusija stalno u ratu sa Turskom.

Rus je bio Sloven, i bio je pravoslavac, a narod je bio prost, neobrazovan, očajan, voleo je mitove i bio željan nade.

Rusija je još pre nekoliko vekova, od konačnog stresanja tatarskog jarma, počela materijalno da pomaže srpsku Crkvu, da pruža utočište političkoj i ekonomskoj emigraciji, a onda i vojno i materijalno potpomaže oslobodilačke pokrete i mlade države.

Zašto je Rusija to radila? Malo zbog emocija, mnogo više iz interesa. Zar to treba da čudi?!

Pametniji među vođama i političarima u Srba su to shvatali i razumeli, te su znali kome i kada da se priklone kako već bavljenje politikom nalaže, a emotivniji i naivniji su obično (mada ne i nužno) pre ili kasnije doživljavali slom ideala.

Oni beskrupulozniji su mitovima i emocijama prostog, nesrećnog naroda često i bezočno manipulisali zarad sopstvenih potreba i ciljeva. Rod prastari svi smo, a Goti mi nismo, Slavenstva smo drevnoga čest!

Pa i danas svako nekoga idealizuje, uglavnom iracionalno. Pri tome, mali pritisnuti nevoljom žele da veruju da neko veliki može da im pomogne, i da i od onog ko ih pritiska ima neko veći, moćniji. Čovek želi da se nada. U našem slučaju, Rusija mu više dođe kao neki recidiv prošlosti, eho nekih drugih vremena i nasleđa, i taj mit ubrzano slabi i nestaje.



dragan7557 dragan7557 12:00 16.11.2011

Re: Majka

Pogled ka Rusiji i nade u Rusiju potiču još iz vremena kada je pravoslavlje bilo jedno od stubova očuvanja identiteta za naš narod,


Jel ovo podilazenje crkvi pred nove izbore ili ....

Verska pripadnost niti je ikada bila, niti ce ikada biti stub identiteta bilo kog naroda. Bilo bi vreme da se to nauci. Crkva je po svojoj proklamaciji vaseljenska pa kao takva nikad nije deo identiteta. Svestanici su pod Turcima bili isti kao i sada a Pahomiji su i onda bili Pahomiji.

cerski
nsarski nsarski 13:03 16.11.2011

Re: Majka

Verska pripadnost niti je ikada bila, niti ce ikada biti stub identiteta bilo kog naroda.


Naravno! Evo, na primer, Judaizam nije stub identiteta Jevreja, niti je Islam stub identiteta arapskih (i drugih) naroda, niti je Budizam stub identiteta Nepala, Tajlanda, itd.
vanja.t vanja.t 13:17 16.11.2011

Re: Majka

ja bih poštovanom autodidaktu preporučio i ekmečićevu istoriju srba u novom veku, gde piše o religiji kao vododelnici nacija na balkanu
dragan7557 dragan7557 13:31 16.11.2011

Re: Majka

nsarski
Verska pripadnost niti je ikada bila, niti ce ikada biti stub identiteta bilo kog naroda.


Naravno! Evo, na primer, Judaizam nije stub identiteta Jevreja, niti je Islam stub identiteta arapskih (i drugih) naroda, niti je Budizam stub identiteta Nepala, Tajlanda, itd.

Svaka cas' nsarski ako i ti smatras veronauku naukom o identitetu? Nije ni cudo da ostatak Srbalja sebe vidi kao Pravoslavne identitete, sa sve clanskim ID, pa ako neko nije od nasi' onda "noz, zica, Srebrnica" sve sto nije pravoslavno ne treba da ide ovom Pravoslavnom bozijom zemljom?

Posto upravo bazam arapskim drzavama, gde imam dosta prijatelja, u tri drzave ( u zadnjih nekoliko nedelja) mi niko od njih ne rece, da je Arapin ili Musliman vec Marokanac, Alzirac ili Tunizanin.

Naravno na tvoj nacin ïdentifikovani Identiteti, ce uskoro zahtevati da se u ID ili ti licnu kartu (izmisljotina Hitlerove drzave) obavezno unese i verska pripadnost. Koliko je to daleko od zute trake sa Davidovom zvezdom na rukavu, ni tebi izgleda kao naucnom autoriteu nije bas mnogo jasno.

cerski

dragan7557 dragan7557 13:53 16.11.2011

Re: Majka

vanja.t
ja bih poštovanom autodidaktu preporučio i ekmečićevu istoriju srba u novom veku, gde piše o religiji kao vododelnici nacija na balkanu

Ponekad i Ekmecic napise nesto razumno, ali nikada ne shvati sadrzaj i znacenje onoga sto je napisao, dok za pametno nema vremena. Inace religija i identitet, bilo licni (iz njega proizilazi nacionalni) nemaju nikakve veze jedno sa drugim.

Srbin (kao i drugi) moze da veruje u bilo sta pa i u banderu kao totem tehnoloskog napretka, i da zbog toga ne bude manji ili veci Srbin od onoga koji veruje u Budu ili Alaha, ili pak ne veruje ni u sta.

Ne ulazeci u sovinisticka pisanija Ekmecica (rodjen u Capljini kod Mostara) smatram da vera jeste izvor propasti i sukoba, ali samo za izuzetno glupave i zle ljude, kao i da je glavni izvor nepotrebnih sukoba sa svim uzasima koje ti sukobi sa sobom nose.


cerski
nsarski nsarski 14:43 16.11.2011

Re: Majka

Posto upravo bazam arapskim drzavama

Evo i ja sam upravo u arapskoj drzavi (Katar) i svako jutro me hodza budi, i petkom se ide u dzamiju, i...mozda cu te sresti u downtown Doha veceras?

Verska pripadnost niti je ikada bila, niti ce ikada biti stub identiteta bilo kog naroda.

Ti u ovoj recenici nisi ni pomenuo veronauku, vec si govorio o verskoj pripadnosti.
tyson tyson 15:24 16.11.2011

Re: Majka

Jel ovo podilazenje crkvi pred nove izbore ili ....

Raskrinkao si me, propade mi kandidatura.

Verska pripadnost niti je ikada bila, niti ce ikada biti stub identiteta bilo kog naroda.

Izvini, ali ovo je toliko besmisleno i vrišteće netačno da zaista nemam vremena, želje ni motivaciju da opovrgavam ovde na blogu.

(evo, hajde, samo vidi za početak kako je narod popisivan do pre jedva sto godina po Bosni i Dalmaciji, i to od strane učenog i prosvećenog Beča. samo nemoj da kažeš da je to bilo tako voljom nekog birokrate-ćate u carstvujušćoj Vijeni.)



dragan7557 dragan7557 15:26 16.11.2011

Re: Majka

i...mozda cu te sresti u downtown Doha veceras?

Ne citas, pa nisi ni video da se nalazim na drugom kontinentu.

Evo i ja sam upravo u arapskoj drzavi (Katar) i svako jutro me hodza budi,

Sto ne ponese muziku nacionalnog identiteta? Pojanje na Crkveno-slovenskom, pa kad hodza pocne, ti raspalis svoje?

U toj demokratiji sam bio vec dva puta, i mogu ti reci da je za mene previse vruca.

cerski


p.s. dobar provod.
dragan7557 dragan7557 17:03 16.11.2011

Re: Majka

(evo, hajde, samo vidi za početak kako je narod popisivan do pre jedva sto godina po Bosni i Dalmaciji, i to od strane učenog i prosvećenog Beča. samo nemoj da kažeš da je to bilo tako voljom nekog birokrate-ćate u carstvujušćoj Vijeni.)


Alo bre ovo je 21 vek.

A da si pobrkacio nesto to je vakat. Ako ne shvatas da je vera stvar vlastitog izbora, i nije stub identiteta, onda svaka cast, meni to ne smeta.

I naravno, srecan vam Novi Krstaski Rat, protiv onih koje vasu veronauku i veru ne dele. Udri bre po nevernicima i bezboznicima.


cerski
Filip2412 Filip2412 17:59 16.11.2011

Re: Majka

Alo bre ovo je 21 vek.

kako gde, na Balkanu je 19.
tyson tyson 18:12 16.11.2011

Re: Majka

Alo bre ovo je 21 vek.

Obrati pažnju na sopstvenu tvrdnju:

Verska pripadnost niti je ikada bila, niti ce ikada biti stub identiteta bilo kog naroda.

Onda obrati pažnju na deo mog komentara koji te je ponukao da citirano napišeš, i na koje se razdoblje, alo bre, odnosio.

A da si pobrkacio nesto to je vakat. Ako ne shvatas da je vera stvar vlastitog izbora, i nije stub identiteta, onda svaka cast, meni to ne smeta.

Da, u teoriji, koja je kao komunizam lepršava i cvrkutava dok je teorija.

A u praksi, koliko po popisu imamo Srba deklarisanih ateista, a koliko pravoslavnih vernika danas u državi? I reci mi, jesu li svi ti vernici zaista verujući, po sopstvenom izboru, ili se tu radi o nečem drugom?

Mislim, ako si uopšte u stanju da sagledaš realnost umesto ispaljivanja zajapurenih teorema posle čitanja prvih slova reči u komentaru na koji odgovaraš.

Jer, kao što rekoh, za 'polemisanje' te vrste zaista nisam ovih dana raspoložen, a da ne počnem da psujem.

I naravno, srecan vam Novi Krstaski Rat, protiv onih koje vasu veronauku i veru ne dele. Udri bre po nevernicima i bezboznicima.

Diši.



dragan7557 dragan7557 18:18 16.11.2011

Re: Majka

Filip2412
Alo bre ovo je 21 vek.

kako gde, na Balkanu je 19.

Vala ne sumnjam.

cerski
nsarski nsarski 19:02 16.11.2011

Re: Majka

Ne citas, pa nisi ni video da se nalazim na drugom kontinentu.

Izvini, tvoje replike su napisane kad sam vec bio otisao na veceru i nisam pratio tvoje pisanje.

p.s. dobar provod.

Pa, ja sam ovde dosao da radim. I da zaradjujem platu kod mrskih seika, a ne da se provodim. Zamisli!
dragan7557 dragan7557 20:10 16.11.2011

Re: Majka

Izvini, tvoje replike su napisane kad sam vec bio otisao na veceru i nisam pratio tvoje pisanje.

Ma nije vazno.
Pa, ja sam ovde dosao da radim. I da zaradjujem platu kod mrskih seika, a ne da se provodim.

A ja mislio ti se vrnuo u Srbiju.
Zamisli!

Vala necu, vec sedam godina sam u penziji, necu da kvarim idilu.

Pa onda profitabilan boravak u Katar-u

cerski
tyson tyson 09:59 16.11.2011

Dvostruki aršin

Da vam ovo pričam, potaknut sam politikanskim trikom koji je ovih dana prisutan u našoj javnosti. Naime, neki politički lideri Srba sa Kosova,računajući verovatno na ono "što ja ne razumem", pokrenuli su inicijativu da se masovno zatraži državljanstvo Rusije.

Možemo ga zvati politikanstvom, marketinšim potezom, naivnim idealizmom, kako god.

Ja lično ne bih bio tako brz na kritici i nipodaštavanju.

Ako ćemo ovaj potez spremno kvalifikovati kao politikantski trik, onda je Drago delovanje političke grupacije kojoj pripadaš ogrezlo u politikantskim trikovima.

Stoga, šta je uopšte 'politikantski trik'? Politički potez za kratkoročnu upotrebu bez velikih očekivanja, koje naprave politički protivnici ili neistomišljenici?

Nešto sumnjam da bi se potezi sopstvene družine tako okarakterisali, ikada.







mariopan mariopan 10:26 16.11.2011

Re: Dvostruki aršin

Ako ćemo ovaj potez spremno kvalifikovati kao politikantski trik, onda je Drago delovanje političke grupacije kojoj pripadaš ogrezlo u politikantskim trikovima.

Tajsone, nokaut
Za oba komentara
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:31 16.11.2011

E Dragec,

evo ti jos malo dodatnih informacija (pa prenesi ujaku ) - sta kaze Predstavnik Rusije u NATO Dmitrij Rogozin (Ruski predstavnik u NATO za masovno preseljenje Srba s Kosova u Rusiju) :

Kosovski Srbi treba da budu upisani u program repatrijacije Rusa. Srbi za nas nisu stranci. To je narod koji u Rusiji može da dobije drugu domovinu i zato upravo program repatrijacije treba da bude primenjen - kazao je Rogozin.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:53 16.11.2011

Re: E Dragec,

Virtuelni Vasilije
evo ti jos malo dodatnih informacija (pa prenesi ujaku ) - sta kaze Predstavnik Rusije u NATO Dmitrij Rogozin (Ruski predstavnik u NATO za masovno preseljenje Srba s Kosova u Rusiju) :

Kosovski Srbi treba da budu upisani u program repatrijacije Rusa. Srbi za nas nisu stranci. To je narod koji u Rusiji može da dobije drugu domovinu i zato upravo program repatrijacije treba da bude primenjen - kazao je Rogozin.

A moj ujak na tebe liči. "Lud" je za Rusima, a ipak bi, kad bi morao, rađe uzeo britansko ili nemačko državljanstvo.On Ruse voli daljinski..
Nego, zbilja, ti živiš u NATO državi Nemačkoj, koja usput insistira da se granice Kosova priznaju...i još usput kinji nam predsednika, tvog političkog ljubimca da uradi ono što mora, ako hoće u EU... Pa, eto, Rogozin i tebi daje šansu...Ja više ne priznam ni jednog "pariJota" ako ne zatraži rusko državljanstvo...Nakon ovoga Rogozinovoga, smatraću da se foliraju i pričaju prazne priče..
Da te nema, dragi moj Vaso, morali bi te izmisliti....
Da si ti meni živ i zdrav...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:14 16.11.2011

Re: E Dragec,

Hahaha, a sto si ti dosao u Srbiju da zivis kad ne mozes da smislis njenog predsednika i okrivljujes ga za sva zla ovog sveta? Sto ne ode u USA ... ili, jos bolje, na Kosovo? Vi preokret-aci bi lepo trebalo da zatrazite azil od demokrate Tacija pa da uzivate (uzivo) u blagodetima Ahtisarijevog plana a ne da terate ove jadnike sa severa da ga protiv svoje volje prihvate ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:23 16.11.2011

Re: E Dragec,

Virtuelni Vasilije
Hahaha, a sto si ti dosao u Srbiju da zivis kad ne mozes da smislis njenog predsednika i okrivljujes ga za sva zla ovog sveta? Sto ne ode u USA ... ili, jos bolje, na Kosovo? Vi preokret-aci bi lepo trebalo da zatrazite azil od demokrate Tacija pa da uzivate (uzivo) u blagodetima Ahtisarijevog plana a ne da terate ove jadnike sa severa da ga protiv svoje volje prihvate ...

Pa zar Kosovo nije Srbija...šta ti je sad odjednom..
E, bio bih ja u USA, da sam nešto mlađi...no još ne znači da neću tamo.Imam kod koga otići...
A predsednika ne krivim baš za sve..Samo za ono što loše radi...
I glupo ti pitanje..Šta će Srbin u Srbiji...
Nego, hoćeš li se ti nakon ovog Rogozina odreći nemačkog a zatražiti rusko državljanstvo... To sam pitao....
metrevelic metrevelic 15:02 16.11.2011

Re: E Dragec,

Nego, hoćeš li se ti nakon ovog Rogozina odreći nemačkog a zatražiti rusko državljanstvo...To sam pitao....
Pa nebi vjerovo al do ruskog je teže doć, a ako si rad "trange frange", kupi-prodaj, vašari-mešetari tad ti je Rusija bolji izbor, a ako bi iša na dnevnicu onda Minken majka
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:33 16.11.2011

Re: E Dragec,

Pa nebi vjerovo al do ruskog je teže

Eh....Ebeš to..Probaj dobiti crnogorsko državljanstvo...
Ovaj Vasin Rogozin nudi Srbima sa Kosova da kolektivno pređu u Rusiju. Kaže, da Rusija pati od bele kuge, pa da to malo poprave...
Rusi su ključni profiteri kosovske krize. Na njoj su pokazivali da ih se ipak po nešto pita. Zatim su iskoristili način njenog rešavanja da maznu Gruziji dve pokrajine. Potom su od srpske vlade dobili na poklon NIS (jednogodišnji profit dva puta veći od cene koju su za NIS platili), a sad hoće i Srbe sa Kosova..Samo, znam ja nas...Srbi sa Kosova bi rađe recimo u Norvešku, Nemačku, Holandiju ili Švedsku, ako im se ide od kuće..Rusija je više "platonska ljubav"...

Dr Mebius Dr Mebius 17:51 16.11.2011

Re: E Dragec,

Pa nebi vjerovo al do ruskog je teže doć, a ako si rad "trange frange", kupi-prodaj, vašari-mešetari tad ti je Rusija bolji izbor, a ako bi iša na dnevnicu onda Minken majka


Najlakse ga odavde dobijaju optuzeni za teska krivicna dela i ratni zlocin, tj. oni sa crvene poternice Interpola. Zanimljivo zar ne?
metrevelic metrevelic 18:04 16.11.2011

Re: E Dragec,

Dr Mebius
Pa nebi vjerovo al do ruskog je teže doć, a ako si rad "trange frange", kupi-prodaj, vašari-mešetari tad ti je Rusija bolji izbor, a ako bi iša na dnevnicu onda Minken majka


Najlakse ga odavde dobijaju optuzeni za teska krivicna dela i ratni zlocin, tj. oni sa crvene poternice Interpola. Zanimljivo zar ne?

Toje ondak ono što se zove "Pacovski kanali"?

Uzgred, ja mislio da je Dr u niku od Doktor, a ono - Drug?!
Kompartijski kamarad!
metrevelic metrevelic 20:35 16.11.2011

Re: E Dragec,

Zatim su iskoristili način njenog rešavanja da maznu Gruziji dve pokrajine. Potom su od srpske vlade dobili na poklon NIS (jednogodišnji profit dva puta veći od cene koju su za NIS platili), a sad hoće i Srbe sa Kosova.

i šta bi trebalo zaključit iz ovog da ljudi znaju kako se vodi politika ako su profiteri. zamisli koliko su US/nato/gb sprcali novaca a nisu mogli da zatvore naftovod do kavkaza.
a što se NISa tiče ne možeš računati sadašnji profit kao merilo tadašnje cene, valjda je relevantan profit u godinama prije prodaje ,a tad su bili "u banani"
isto kao kad bi mjerio koliko je compaq ostvarivao vrednost poslje integracije sa HP (odnosno te zgrade/ljudi) i onda uspoređivao sa cenom dionica prije integracije. Ako je NIS uništavan daleko prije ideje o prodaji rusima ,za koga je uništavan , jel taj sad kuka.( uostalom i BP je ispušio od ruskih naftaša )..ovo "oće i srbe sa kosova" jel po kili ,po glavi il na šegavo upopreko.Ali u jednom si u pravu po merilu uloženo/dobiveno Rusija je uverljivo najbolje prošla na Balkanu
Rusija je više "platonska ljubav"...

Pa eto ja mislim da je čista pragmatika u pitanju, ja sam zadrti liberal ali me unutrašnje uređenje Rusije ne zanima u detalje zbog interesa, kao da je Kisindžer gledao Pinočeu u zube.Međutim ideološka zasljepljenost je negdje drugdje oni koji sad idolatriziraju evropu bez da sagledavaju njenu realnost. Jer oni koji vide da tamo nema krsta.Časni Krst se uzdigao nad zemljom sv.Sergija Radonješkog i to je ono što unezveruje izašle iz Staljinovih i Brozovih skuta.A isto tako mislim da smo trebali biti na zapadnoj strani 45, al kapičići,perovićke,dobrice +"one dvije titi najmilije "zayebaše stvar.
Colin_bgd Colin_bgd 09:22 17.11.2011

Re: E Dragec,

ali me unutrašnje uređenje Rusije ne zanima u detalje zbog interesa, kao da je Kisindžer gledao Pinočeu u zube.

Uvek me obraduje kad procitam na blogu poneku recenicu koja me bezrezervno podseti da je ljudska vrsta ubedljivo najgori skup proteina koji ce ikada hodati ovom (bilijarskom) kuglom, i recenicu koja u isto vreme nehoticno overava potvrdu da jedino sto srpska podvrsta ume da radi je da sanja da bude kalif umesto kalifa...

Nije sto smo zli, nego sto smo podli...
metrevelic metrevelic 10:38 17.11.2011

Re: E Dragec,

Colin_bgd
ali me unutrašnje uređenje Rusije ne zanima u detalje zbog interesa, kao da je Kisindžer gledao Pinočeu u zube.

Uvek me obraduje kad procitam na blogu poneku recenicu koja me bezrezervno podseti da je ljudska vrsta ubedljivo najgori skup proteina koji ce ikada hodati ovom (bilijarskom) kuglom, i recenicu koja u isto vreme nehoticno overava potvrdu da jedino sto srpska podvrsta ume da radi je da sanja da bude kalif umesto kalifa...

Nije sto smo zli, nego sto smo podli...

Intropekcija može biti opasna stvar, koja vodi depresiji ili čak suicidu.



Colin_bgd Colin_bgd 10:40 17.11.2011

Re: E Dragec,

Intropekcija može biti opasna stvar, koja vodi depresiji ili čak suicidu.

Pa to ti kazem... Cuvaj se...
metrevelic metrevelic 10:53 17.11.2011

Re: E Dragec,

Colin_bgd
Intropekcija može biti opasna stvar, koja vodi depresiji ili čak suicidu.

Pa to ti kazem... Cuvaj se...

Lipi moj, ne mažem se ja izmetom javno ovdi. Valjda ti niko od familije ne čita ovo.
Colin_bgd Colin_bgd 11:09 17.11.2011

Re: E Dragec,

ne mažem se ja izmetom javno ovdi.

'si siguran?
tyson tyson 12:18 17.11.2011

Re: E Dragec,

Nije sto smo zli, nego sto smo podli...

Iskreno mi vas je žao.



Colin_bgd Colin_bgd 12:32 17.11.2011

Re: E Dragec,

Iskreno mi vas je žao.

Posebno mi je drago sto je ovo zaljenje ispoljeno sa visokog moralnog stanovista vase kristalno ciste principijalnosti u analizama medjudrzavno-pravnih-istorijskih-pravednickih odnosa, a sve u sklopu ocuvanja nasih vitalnih nacionalnih interesa koje bi mi i ostvarili bez problema, samo da nije (bilo)...
Filip2412 Filip2412 19:30 17.11.2011

Re: E Dragec,

Časni Krst se uzdigao nad zemljom sv.Sergija Radonješkog i to je ono što unezveruje izašle iz Staljinovih i Brozovih skuta
Staljin i Broz su dve sasvim suprotne strane.

Koji ti je taj Radonjesko? Otkad zemlja njemu pripada, jel on neki zemploposednik?

Prakticna stvar je da se treba drzati Rusije ako ste previse blizu njenih granica i ako je suprotstavljanje opasno - to na svojoj kozi oseca Ukrajina, Gruzija i tako te suedne zemlje i zemljice.

Na Balkanu je politicki uticaj Rusije kao i tokom veceg dela poznate nam istorije sasvim beznacajan.

Inace, za obicnog coveka zivot je svakako bolji na zapadu, bio on Rus, Srbin, Somalijac ili Eskim, na Zapadu je postovanje i tolerancija na mnogo vecem nivou. Po pricama nekih Rusa koje poznajem u Kanadi, Rusija je na zalost danas pomalo nacionalisticki - religiozno zatucana sredina opasna za ljude koji su drugaciji - po veri, naciji, boji koze, kulturi - zlo i zajebano okruzenje za strance.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 17.11.2011

Re: E Dragec,

Na Balkanu je politicki uticaj Rusije kao i tokom veceg dela poznate nam istorije sasvim beznacajan.


Zanimljivi su ovi pokusaji da se Rusija diskredituje pozivajuci se na neku njenu istorijsku ulogu i odnos prema Srbiji u proslosti.

Zanimljiviji utoliko sto su ti pokusaji sasvim naivni jer jedino sto je sigurno je to da je istorijski odnos Rusije prema Srbiji, kako god ga posmatrali, daleko pozitivniji nego istorijski odnos onih kojima se, pokusajem diskreditacije Rusije, zeli prikloniti.
Sta biste tek rekli da su Rusi ucinili Srbiji i Srbima ono sto su im ucinili Nemci?

Zar se ne nalazi dovoljo argumenata u sadasnjosti koji preporucuju otklon od Rusije i priklanjanje zapadu pa se moraju argumenti traziti u istoriji?
Ako je tako, ako istorijski argumenti pretezu, onda je prednost Rusije nad zapadom nesumljiva.
metrevelic metrevelic 20:03 17.11.2011

Re: E Dragec,

Otkad zemlja njemu pripada, jel on neki zemploposednik?

prava na brend
Staljin i Broz su dve sasvim suprotne strane.
a koje su to dve strane ,staljin se držao zemlje a broz je volio galeba ili .......
a jel možeš ti razlikovat unutrašnje ustrojstvo od spoljnopolitičkog saveza.
pa ovdje se svaki natofil i jeuropofil grozi američkog ustava i uređenja , oni bi u nato al sa samoupravljanjem ,sizovima,čl.133 i prigodnim umjetničkim instalacijama za dan mladosti (koji bi se digao na jedan "globalni nivo"
kakve to veze ima što bi ja želio Rona Pola za predsjednika od toga sa kim bi pravio spoljnopolitičke saveze.Pa jesi ti vidio da se iko od europejaca koji streme europi ijednom pozabavio krizom u EU , dal znaš da Intesa već dva meseca vredi mnogo manje od svojih zgrada u Italiji. Imaš li predstavu kako je Mecingerov državni kapitalizam iskasapio Slovenačku privredu i ako dođe do restrikcija fondova za pomoć biti će gadno. Pričamo o ekonomskom napretku a bavimo se NGO sektorom u EU, pričamo o slobodama a klanjamo se Brozu Josipu.
dali ti misliš da u jednoj planskoj privredi kakva je EU srbija može biti u bilo čemu konkurentna ,ne postoje carine ali postoje kvote , to znači da ti u tvom dvorištu ograničava proizvodnju a tjera te da kupiš njegovo.Zamisli kad te uslovi "ekološkom električnom energijom" a imaš privredu koja ovisi o struji kao energentu , maknuo te je sa tržišta ko žohara
milisav68 milisav68 20:44 17.11.2011

Re: E Dragec,

Filip2412

Inace, za obicnog coveka zivot je svakako bolji na zapadu,

Naravno, dok jednom ne smrkne, drugom ne može da svane.

Koji je motiv Angele Merkel, da prosečan Srbin živi dobro?
Filip2412 Filip2412 21:54 17.11.2011

Re: E Dragec,

hoochie coochie man
Zanimljivi su ovi pokusaji da se Rusija diskredituje pozivajuci se na neku njenu istorijsku ulogu i odnos prema Srbiji u proslosti.
Ja Rusiju nisam pokusavao da diskreditujem. Samo kazem da ne vidim kako je ona relevantna za Balkan.

Rusija nema uticaja na Balkanu, njen uticaj ogranicen je teatralnim istupima Konuzina. Rusija jednostavno nema uticaja, ni pozitivnog ni negativnog, Srbija je van domasaja ruskog uticaja. U cemu se ogleda ruski uticaj jel moze neko da pojasni i da uporedi sa uticajem NATO?

Koliko se na Balkanu pita Rusija a koliko NATO a koliko Kina, Brazil, Indija?

Dakle, bila Rusija dobra ili losa, ona je za Balkan nebitna.
Filip2412 Filip2412 21:59 17.11.2011

Re: E Dragec,

Filip2412

Inace, za obicnog coveka zivot je svakako bolji na zapadu,


Naravno, dok jednom ne smrkne, drugom ne može da svane.
Koji je motiv Angele Merkel, da prosečan Srbin živi dobro?

A koji je njen motiv da Srbinu bude lose? Hoces reci da uspeh Nemacke ekonomije pociva na propadanju Srbije? Da li zaista u to verujes?

Verovatno je Merkelova kriva i zato sto u Srbiji prebijaju pedere, sto kucici malo malo pa nekoga na ulici izujedaju, sto je djubre na ulicama i sto se Srbin
hvali kad zajebe drzavu umesto da se hvali time sto posteno placa porez, sto je u Srbiji sramota prijaviti restoran ako ti konobar ne donese fiskalni racun jer jebga onda si potkazivac...
milisav68 milisav68 22:09 17.11.2011

Re: E Dragec,

Filip2412

A koji je njen motiv da Srbinu bude lose? Hoces reci da uspeh Nemacke ekonomije pociva na propadanju Srbije? Da li zaista u to verujes?

Koji je motiv Sarkozija da prosečan Bugarin živi dobro?

Filip2412 Filip2412 22:18 17.11.2011

Re: E Dragec,

Staljin i Broz su dve sasvim suprotne strane.

a koje su to dve strane ,staljin se držao zemlje a broz je volio galeba ili .......
Broz je bio Zapadni coek - zivelo se pod njim sa zapadne strane gvozdene zavese. I nije imao brkove.

metrevelic
a jel možeš ti razlikovat unutrašnje ustrojstvo od spoljnopolitičkog saveza.
Hoces reci da je pod Brozom bilo isto kao pod Staljinom? Jel si ikada u zivotu sreo nekoga koje proveo deo zivota u SSSR ili bilo gde u istocnom bloku? Ako sretnes pitaj ih sta misle o bivsoj zemlji Jugoslaviji.

Zamisli kad te uslovi "ekološkom električnom energijom" a imaš privredu koja ovisi o struji kao energentu , maknuo te je sa tržišta ko žohara
Dakle ti smatras da nas EU zeli strpati u savez kako bi nam unistila ekonomiju?
Filip2412 Filip2412 22:20 17.11.2011

Re: E Dragec,

Koji je motiv Sarkozija da prosečan Bugarin živi dobro?
A koji je tvoj motiv da Sarkozi zivi dobro? Ili jos bitnije, da izadje dugometrazni film Sudjer Bob?
milisav68 milisav68 22:48 17.11.2011

Re: E Dragec,

Filip2412
A koji je tvoj motiv da Sarkozi zivi dobro?

Pa nema ga.

Samo što ja Sarkoziju ne mogu ni da pljunem pod prozor, a on meni može da sruši kuću, pod bilo kakvim izgovorom.

Filip2412 Filip2412 23:08 17.11.2011

Re: E Dragec,

milisav68
Samo što ja Sarkoziju ne mogu ni da pljunem pod prozor, a on meni može da sruši kuću, pod bilo kakvim izgovorom.
Ne sporim da zapadnjaci vladaju silom. Ipak, najcesce se sukob sa njima moze izbeci jer oni obicno ponude dil koji je bolji od bombardovanja, naravno zamlate to ne ukapiraju na vreme.

Drugo, velika vecina nacija na ovom svetu nikada ne dozivi rat sa njima jer se ne qurce tamo gde su slabiji. A jaki vladaju, nece valjda slabiji. I sve to nije fer ali je realnost.

Kao sto Gruzija ili Ukrajina treba da shvati kako vazne odluke ne moze da donosi bez Rusije tako i Srbija treba da shvati kako ne moze bez NATO.
milisav68 milisav68 23:19 17.11.2011

Re: E Dragec,

Filip2412
Drugo, velika vecina nacija na ovom svetu nikada ne dozivi rat sa njima jer se ne qurce tamo gde su slabiji.

Na primer?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:33 17.11.2011

Re: E Dragec,

Rusija nema uticaja na Balkanu, njen uticaj ogranicen je teatralnim istupima Konuzina. Rusija jednostavno nema uticaja, ni pozitivnog ni negativnog, Srbija je van domasaja ruskog uticaja. U cemu se ogleda ruski uticaj jel moze neko da pojasni i da uporedi sa uticajem NATO?


Svet ipak nije striktno podeljen na interesne sfere kao sto je to bilo do skoro, a do skora je Rusija, kroz SSSR npr, i te kako imala uticaja na Balkanu. Iako je to sada u manjoj meri, ne bi se bas reklo da je sav uticaj spao na Konuzinove istupe. Rusija kao velika sila ima uticaja na svakoj tacki zemljine kugle i prenebregnuti to je politicko slepilo.
Moze i treba se razgovarati gde se inetersi Srbije mogu lakse ostvariti i dobro je sto se Srbija moze opredeliti za EU a da to ne bude protiv interesa Rusije jer sigurno za Srbiju nije dobro da radi protiv interesa Rusije.

Politika nije navijanje za jednu ili drugu stranu sto se cesto moze susresti vec uskladjivanje svojih interesa sa interesima sto je vise moguce bitnih faktora a Rusija sigurno jeste bitan faktor.
Koliko je stetna bezgranicna rusofilija isto toliko je statna i ocita rusofobija za koju ja zaista ne vidim razloga da postoji?

Voleo bih da mi neko objasni zasto to Srbija treba otvoreno i jasno da se svrsta u ruske protivnike? Da bi se umilila zapadu i da tako dokaze kako je - sta ?
Tako nesto mogu da misle i predlazu samo navijaci a takvi su u politici uvek gubitnici.

I u uslovima kad Srbiji ni malo ne smataju dobri odnosi sa Rusijom na tom nekom evropskom putu (kako ovo ruzno zvuci) neko bi da te odnose kvari.
Zasto bi se to radilo ?
Filip2412 Filip2412 03:42 18.11.2011

Re: E Dragec,

Voleo bih da mi neko objasni zasto to Srbija treba otvoreno i jasno da se svrsta u ruske protivnike?
bugarska, rumunija, grcka, madjarska... nisu ruski protivnici, cak ne vidim da su njima rusi manje prijatelji nego srbiji
metrevelic metrevelic 09:27 18.11.2011

Re: E Dragec,

A koji je njen motiv da Srbinu bude lose? Hoces reci da uspeh Nemacke ekonomije pociva na propadanju Srbije? Da li zaista u to verujes?

a da to formulišeš ovako
stvaranje komparativnih prednosti za svoju privredu na drugim tržištima

problem sa EU je u "izvodu funkcije" dakle prema čemu idu promjene, a to je autoritarni sistem,ukinuta demokratska volja na uštrb eurokrata,planska privreda. Ako danas tražiš politbiro, neš ga naći u Moskvi nego u Briselu. Ako tražiš demokratski legitimitet onda ga i Putin i Medvedov imaju.Za Baroza,van Rumpoja to sumnjam.Pogledaj kako je Merkelica "oktroirala" vlade Grčke i Italije.Izbori, referendum, ništa ,to su kao pomodna dekadentna sranja sad treba čvrsta ruka. Ko je Monti , pa taj ni u parlament nije izabran.U ovom trenutku guše se svi uzusi parlamentarne demokratije .Merkelica ih imenuje ko Tito Milutina Baltića, jel joj je tako kurcu čeif.A zamisli ako se u iduća tri meseca euro zona raspadne na primarnu i sekundarnu.Koliko će biti sekundarni euro 20 ili 50 % MANJE. Kako će proć devizne štediše u Srbiji ako su im štednje u bankama "sekundarne" eurozone.Svi eurofanatici koji druge optužuju da su zarobljeni u prošlosti varaju se ,oni su zarobljeni u sedamdesetima u Europi i nikako da pogledaju sadašnjost.
vanja.t vanja.t 11:03 18.11.2011

Re: E Dragec,

Pogledaj kako je Merkelica "oktroirala" vlade Grčke i Italije.Izbori, referendum, ništa ,to su kao pomodna dekadentna sranja sad treba čvrsta ruka. Ko je Monti , pa taj ni u parlament nije izabran.U ovom trenutku guše se svi uzusi parlamentarne demokratije


ja se slažem u potpunosti, ali ovde većina želi samo da se nakači na ''pristupne fondove eu'', evo juče je u novom sadu promovisan sajt, koji platila eu 300.000€, ništa ne radi, 400.000 otkaza
a fondove eu danas deca veličaju, kao što su im očevi sssr kolhoze
metrevelic metrevelic 12:00 18.11.2011

Re: E Dragec,

a fondove eu danas deca veličaju, kao što su im očevi sssr kolhoze
jes fondovi su ti sad ko neki SIZovi
nekad je bilo pobjediš na kvizu Tito-revolucija-mir, pa master u kumrovcu postaneš istaknuti društveno politički radnik.Ako si lošije sreće ostaneš u nekom SIZu il SOURU a ako si bolje onda te "delagati delegirau" neđe
sad ti je ista priča
NVO sektor očekuje il da razdjeljuje grantove ili da ih "delegiraju" u europarlament pa da uđu "u strukture" i "komisije" eventualno postanu komesari

Filip2412 Filip2412 14:22 18.11.2011

Re: E Dragec,

Za Baroza,van Rumpoja to sumnjam.Pogledaj kako je Merkelica "oktroirala" vlade Grčke i Italije
slazem se... ja bih ostavio grcku da zivi na lebu i vodi i u protestima i ulicnim sukobima pa ako treba neka se pobiju medjusobno koga je briga, ali Merkel iz nekog razloga i dalje zeli da im pomogne
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:54 18.11.2011

Re: E Dragec,

Filip2412
Za Baroza,van Rumpoja to sumnjam.Pogledaj kako je Merkelica "oktroirala" vlade Grčke i Italije
slazem se... ja bih ostavio grcku da zivi na lebu i vodi i u protestima i ulicnim sukobima pa ako treba neka se pobiju medjusobno koga je briga, ali Merkel iz nekog razloga i dalje zeli da im pomogne


Nemacka je jos uvek ostala duzna Grckoj ratne reparacije (iz 2 rata) reda velicine sadasnjeg duga EU banci i mmf-u.
Filip2412 Filip2412 15:01 18.11.2011

Re: E Dragec,

Nemacka je jos uvek ostala duzna Grckoj ratne reparacije (iz 2 rata) reda velicine sadasnjeg duga EU banci i mmf-u.
uh uh .... sto nema pravde pa da Makedonci iz severne Grcke isporuce racun Grcima za vekovno terorisanje, da vidim koliki ce taj racun da izadje
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:39 18.11.2011

Re: E Dragec,

Filip2412
Nemacka je jos uvek ostala duzna Grckoj ratne reparacije (iz 2 rata) reda velicine sadasnjeg duga EU banci i mmf-u.
uh uh .... sto nema pravde pa da Makedonci iz severne Grcke isporuce racun Grcima za vekovno terorisanje, da vidim koliki ce taj racun da izadje


Mozes ti da trivijalizujes do prekosutra pozivanjem od Sumera do danas, cinjenica ostaje da Nemacka ratnu odstetu u ovom odredjenom slucaju koji si sam pomenuo i naznacio - dakle Grcka, nije isplatila.
Ti si pisao na temu - Grcka - Nemacka - dug - beli hleb i voda - zasluzili su etc, ja sam samo dodala to da na relaciji duga i odnosa N-G ima jos jedna strana medalje.

metrevelic metrevelic 15:56 18.11.2011

Re: E Dragec, i još malo

od 4min 50sec

Filip2412 Filip2412 16:20 18.11.2011

Re: E Dragec,

Nemacka ratnu odstetu u ovom odredjenom slucaju koji si sam pomenuo i naznacio - dakle Grcka, nije isplatila.
Platice,evo pola duga im je oprosteno.... ko radi taj moze i da plati.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:39 18.11.2011

Re: E Dragec,

Filip2412
Nemacka ratnu odstetu u ovom odredjenom slucaju koji si sam pomenuo i naznacio - dakle Grcka, nije isplatila.
Platice,evo pola duga im je oprosteno.... ko radi taj moze i da plati.


Pa jes' pola im oprostili (Nemacka je tek jedan deo u udelu oprastanja dela duga) a za jos toliko novi uvalili (da mogu da otplate stari dug) sa kamatom razume se... Morali bi 5x vise da rade da otplate stetu koju su, a kome nisu, napravili - tek tada mozemo da razmotrimo 'postene' namere kad je rec o filantropu Merkel.
Filip2412 Filip2412 16:45 18.11.2011

Re: E Dragec,

Pa jes' pola im oprostili (Nemacka je tek jedan deo u udelu oprastanja dela duga) a za jos toliko novi uvalili (da mogu da otplate stari dug) sa kamatom razume se... Morali bi 5x vise da rade da otplate stetu koju su, a kome nisu, napravili - tek tada mozemo da razmotrimo 'postene' namere kad je rec o filantropu Merkel.
Ja predlazem Grckoj da udari zabranu ulaska turistima iz EU to ce ih nauciti pameti a i pomoci ce ekonomskom oporavku Grcke.
Filip2412 Filip2412 17:01 18.11.2011

Re: E Dragec, i još malo

metrevelic
od 4min 50sec
Well.... I disagree.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:02 18.11.2011

Re: E Dragec,

Filip2412
Pa jes' pola im oprostili (Nemacka je tek jedan deo u udelu oprastanja dela duga) a za jos toliko novi uvalili (da mogu da otplate stari dug) sa kamatom razume se... Morali bi 5x vise da rade da otplate stetu koju su, a kome nisu, napravili - tek tada mozemo da razmotrimo 'postene' namere kad je rec o filantropu Merkel.
Ja predlazem Grckoj da udari zabranu ulaska turistima iz EU to ce ih nauciti pameti a i pomoci ce ekonomskom oporavku Grcke.


Ti bas imas neki pik na Grcku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:46 18.11.2011

Re: E Dragec,

Filip2412
Voleo bih da mi neko objasni zasto to Srbija treba otvoreno i jasno da se svrsta u ruske protivnike?
bugarska, rumunija, grcka, madjarska... nisu ruski protivnici, cak ne vidim da su njima rusi manje prijatelji nego srbiji

A usaglasi sad ovo, narocito ono boldovano sa ovom tvojom izjavom
Prakticna stvar je da se treba drzati Rusije ako ste previse blizu njenih granica i ako je suprotstavljanje opasno


Sta znaci "drzati se Rusije", gde vidis da se Srbija "drzi Rusije, i da li je ovo "drzanje Rusije"



Uvoz iz Rusije se povećao za 95% poslednjih godina, što znači da se naši ekonomski odnosi razvijaju veoma dinamično, rekao je bugarski ministar inostranih poslova.
Filip2412 Filip2412 21:04 18.11.2011

Re: E Dragec,

Uvoz iz Rusije se povećao za 95% poslednjih godina, što znači da se naši ekonomski odnosi razvijaju veoma dinamično, rekao je bugarski ministar inostranih poslova.
Pa i ja to kapiram, NATO zemlje sa Rusijom imaju bolju saradnju od nas, a opet, mi necemo u NATO da ne uvredimo Rusiju, jebe lud zbunjenog...
Filip2412 Filip2412 21:57 18.11.2011

Re: E Dragec,

Ti bas imas neki pik na Grcku.
Kada bankrotira zemlja koja ima toliko prirodnih potencijala i koja konstantno ima veliki priliv novca SAMO zato sto je lepa i sto ima srecu da poseduje tu prirodu onda treba i da trpi zajebanciju.

Neka zapamte ovo, pa sledeci put svi da izadju i da se tuku sa policijom ne kada dugovanja treba da se vracaju, nego kad njihovi politicari uzimaju pare i zaduzuju se. A Nemci i ostali su takodje krivi jer su im davali novac, zato i oni treba da plate - sto vec i cine oprostom dela duga. I oni moraju da plate cenu svoje lose investicije.
Filip2412 Filip2412 22:00 18.11.2011

Re: E Dragec,

Ej pa sta ovaj Niegel Farage prica ne mogu da slusam, ne zeli da zivi u Evropi kojom dominira Nemacka..... valjda treba Bosna i Herzegovina da dominira a?

Svasta.
tyson tyson 10:14 19.11.2011

Re: E Dragec,

Colin_bgd
Iskreno mi vas je žao.
Posebno mi je drago sto je ovo zaljenje ispoljeno sa visokog moralnog stanovista vase kristalno ciste principijalnosti u analizama medjudrzavno-pravnih-istorijskih-pravednickih odnosa, a sve u sklopu ocuvanja nasih vitalnih nacionalnih interesa koje bi mi i ostvarili bez problema, samo da nije (bilo)...

Drago mi je što ti je drago, ali i dalje mi vas je žao.



nim_opet nim_opet 14:55 17.11.2011

Nimrod

Potpuno nevezano za emotivne preference i karakterizacije "jake" drzave itd.

Prosecan ocekivani zivotni vek 2009 (i u zagradi 1990 i 1960) promena vs. 1960 (godina i %):

Srbija: 73.7 (1990 71.5, 1960 nema podataka) +2.2 god vs. 1990

Meksiko: 76.5 (1990 70.8, 1960 57) +19.5 god; 34%

SAD: 78.1 (1990 75.2, 1960 69.8) +8.3 god; 12%

Francuska: 81.1 (1990 76.6, 1960 69.9) +11.2 god; 16%

Rusija: 68.6 (1990 68.9, 1960 67.4) +1.2 god; 1.78%

A za muskarce (2011)

Srbija 71.7
Meksiko 73.7
SAD 75.6
Francuska 77.1
Rusija 59.33
EU (prosek clanica) 75.5
metrevelic metrevelic 10:32 18.11.2011

Re: Nimrod

Rusija 59.33
EU (prosek clanica) 75.5

dugoročno neće imat problema sa PIO fondom

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana