Društvo| Ekologija| Ljudska prava| Politika| Satira

PRVOAPRILSKO BARONISANJE SRBIJE!

Filip Mladenović RSS / 30.03.2012. u 22:47

ZA BOLJI ŽIVOT
ZA BOLJI ŽIVOT
Svake četvrte godine, a ponekad i prekovremeno, čuveni baron Minhauzen doleće u Srbiju i - baroniše najmanje mesec dana, dok traje kampanja. Baronisanje, u javnosti poznatije kao izbori 2012, evo već petnaestak dana se razvlači po medijima.

Apsolutni pobednik dosadašnjeg baronisanja je tzv. URS sa svojim pulenom koji se odaziva na ime Branislav Jovanović. Dotični kandidat URS-a iz Niš protekle sedmice još jednom nas je uverio da je svaki izlazak na glasanje zapravo pristanak na prodaju muda za bubrege.  U selu Donje Vlase taj barončić „južne pruge" svečano je otvorio most dugačak 7 (sedam), a širok 5 (pet) metara! Taj nazovi most je od armiranog betona, ali nema ogradu. Ipak, to nije zaustavilo B. Jovanovića da svečano preseče vrpcu pred TV kamerama i foto-aparatima.

Da aktuelno baronisanje po Srbiji ima i svoje baronice pobrinula se Jelena Trivan. Svojom najglupljom izjavom u istoriji glasanja na ovim prostorima ( „Budućnost Srbije će se kreirati 6. maja i od građana će zavisiti da li će na vlast doći oni koji su za rat ili oni koji su za mir.") ova visoka funkcionerka DS-a ne samo da je dokazala da zapravo radi za izborni štab SNS-a, nego nam je i otkrila kakva će vlada biti formirana po okončanju baronisanja. U dedinjskim tajkunskim salonima već je istalirana koaliciona vlada DS-SNS, koja će biti instalirana posle đurđevdanskog pojanja, o čemu svedoči i sve nervozniji i crveniji Ivica Dačić.

Na žalost, moj bojkovit (čitaj satiričan) odnos spram aktuelnog baronisanja pokvarila je već spomenuta baronica Trivan. Novinaru jednog tiražnog dnevnog lista mrtva - 'ladna je saopštila da će DS za oglašavanje u medijima izdvojiti od 250 do 300 miliona dinara! U prevodu, između 2,5 i 3 miliona evra!!!

Da su Tadić i Đilas snimili samo jedan jedini spot, u holu pune čekaonice neke bolnice ili doma zdravlja sa rečenicama: „Ljudi moji, evo, planirali smo da za izbornu kampanju izdvojimo oko 3 miliona evra, ali smo odustali. Sav taj novac Demokratska stranka će uplatiti na račun RFZO, da se hitno nabave nedostajući lekovi, pre svega citostatici!", ušli bi u istoriju parlamentarne demokratije u Srbiji. I verovatno pobedili na kraju  baronisanja 6. maja 2012.

Ovako, sledi nam najava, koju sam dobio na redakcijskom faksu od Službe za informisanje Gradske uprave Beograda i koja nije prvoaprilska šala: „U nedelju, 1. aprila u 13 časova, predsednik Republike Srbije Boris Tadić i gradonačelnik grada Beograda Dragan Đilas obići će farmu muznih krava i prisustvovati početku prolećne setve kukuruza na imanju PKB korporacije a.d.

NAPOMENA: obezbeđen prevoz za novinare u 11,30 časova ispred zgrade Starog dvora (Dragoslava Jovanovića 2).

P.S.

Pošto kao novinar nemam dovoljno znanja i veština da dočaram suštinu aktuelnog baronisanja po Srbiji, a kao građanin bojkotujem glasanje, zamolio sam kolegu blogera Predraga Azdejkovića da napravi adekvatnu ilustraciju za ovaj blog. Na predočenoj ilustraciji blogeri mogu po svom nahođenju da zamišljaju kojim stranačkim liderima pripadaju naduvane lutke.

Atačmenti



Komentari (44)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 23:02 30.03.2012

ipak je ovo antologijsko

sto nisi okacio snimak sa otvaranja mosta?
javascript:;
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:35 30.03.2012

Re: ipak je ovo antologijsko

Tih 1 minut i 14 sekundi "Banana otvara nišku Gazelu" je dokument epohe, metafora baronisanja, simbol aktuelne Srbije, rezime dve decenije tumaranja i posrtanja!

Baš tako, ćuprija od armiranog, da ne kažem armijskog betona, bez ograda!
freehand freehand 00:03 31.03.2012

Re: ipak je ovo antologijsko

libkonz
sto nisi okacio snimak sa otvaranja mosta?
javascript:;

Ajao, ovo je vr'!
Kad bih samo mogao da ovog magarca sad pitam koji je genije ovo projektovao, ko radio nadzor a ko tehnički prijem...
Lele, da ne zna čovek dal da šalje u ludaru ili u buvaru!
mariopan mariopan 10:12 31.03.2012

Re: ipak je ovo antologijsko

freehand
libkonz
sto nisi okacio snimak sa otvaranja mosta?
javascript:;

Ajao, ovo je vr'!
Kad bih samo mogao da ovog magarca sad pitam koji je genije ovo projektovao, ko radio nadzor a ko tehnički prijem...
Lele, da ne zna čovek dal da šalje u ludaru ili u buvaru!



To sam i ja pomislila kada sam ovo videla , to je vr', nema dalje. Imamo pobednika baronisanja?
a_jovicic a_jovicic 10:46 31.03.2012

Re: ipak je ovo antologijsko

mariopan
To sam i ja pomislila kada sam ovo videla , to je vr', nema dalje. Imamo pobednika baronisanja?

Ma kakvi ... pa "konkurs" tek počeo ... imamo još mesec dana ... a talentovan smo mi narod ... ko zna koju će "lidersku" veštinu još da nam otkriju naši "narodni deputati"

mariopan mariopan 21:35 31.03.2012

Re: ipak je ovo antologijsko

a_jovicic
mariopan
To sam i ja pomislila kada sam ovo videla , to je vr', nema dalje. Imamo pobednika baronisanja?

Ma kakvi ... pa "konkurs" tek počeo ... imamo još mesec dana ... a talentovan smo mi narod ... ko zna koju će "lidersku" veštinu još da nam otkriju naši "narodni deputati"


E, u pravu si, eno čitam da je jedan političar (neću reći koji ) "otvorio" bulbord (putokaz) u Nišu.
ivana23 ivana23 21:42 31.03.2012

Re: ipak je ovo antologijsko

mariopan
E, u pravu si, eno čitam da je jedan političar (neću reći koji ) "otvorio" bulbord (putokaz) u Nišu.


Dole, pri dnu, ima link za tog politicara i 'otvaranje'...
mariopan mariopan 21:53 31.03.2012

Re: ipak je ovo antologijsko

ivana23
mariopan
E, u pravu si, eno čitam da je jedan političar (neću reći koji ) "otvorio" bulbord (putokaz) u Nišu.


Dole, pri dnu, ima link za tog politicara i 'otvaranje'...

Videla sam, pala sam od smeha

Jaka konkurencija, nema šta
samo_vas_gledam samo_vas_gledam 23:22 30.03.2012

Мука ми је

већ, од изборне кампање. Приметио сам да почињем да осећам страшан бес када угледам, посебно, Тадића и Динкића. Ваљда су најактивнији у медијима па зато. Или су можда најпретенциознији? Шта год да је ја настављам гласачки пост који траје већ 9 година! Можда и изађем да допишем и заокружим легендарнот, Николу Шећеровског
ivana23 ivana23 23:56 30.03.2012

***

Blogodrugari, sto se smarate i gledate to?!

Toliko kanala na kablovskoj... Evo, danas uveli i Fox Movie.
cult cult 07:06 31.03.2012

Re: ***

Fox Movie.

wow! sbb?
ivana23 ivana23 09:26 31.03.2012

Re: ***

cult
Fox Movie.

wow! sbb?

Da, SBB.
dragoljub92 dragoljub92 00:09 31.03.2012

a

što ove lutke imaju razjapljena usta
petronijevic001 petronijevic001 00:20 31.03.2012

Re:

Nadam se da je ovaj most jeftiniji od onog u Beogradu.
freehand freehand 00:34 31.03.2012

Re:

petronijevic001
Nadam se da je ovaj most jeftiniji od onog u Beogradu.

Pa ovako bez prilaznih saobraćajnica - verovatno jeste.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:03 31.03.2012

Re: a

To je reakcija na dosadašnji tok baronisanja Srbije!
cult cult 07:07 31.03.2012

Re:

freehand
petronijevic001
Nadam se da je ovaj most jeftiniji od onog u Beogradu.

Pa ovako bez prilaznih saobraćajnica - verovatno jeste.


i ja mislim.
plus nema ni šine po sredini.
mariopan mariopan 10:16 31.03.2012

Re: ***

ivana23
cult
Fox Movie.

wow! sbb?

Da, SBB.

Jeee
mariopan mariopan 18:44 31.03.2012

Re: a

dragoljub92
što ove lutke imaju razjapljena usta

Zaprepašćene?
draft.dodger draft.dodger 01:24 31.03.2012

Na imanju PKB korporacije a.d.

salinger.igor salinger.igor 02:52 31.03.2012

slucajna koincidencija

... je da je ta farma muznih kravica nekde oko Padinske skele, je li tako? Ima tamo jos objekata od drustvenog znacaja za (p)osetiti... i ne mislim na sportski aerodrom :)
tyson tyson 06:37 31.03.2012

lajavi krelac


Stavljaš se prilježno u službu SNS, SRS i DSS, a?

Sve se pamti.



Filip Mladenović Filip Mladenović 10:39 31.03.2012

Re: lajavi krelac

tyson
Stavljaš se prilježno u službu SNS, SRS i DSS, a?Sve se pamti.


Pročitajte moj prethodni blog "Vučić, noćna mora - dnevna sramota", da biste se uverili kako sam se "stavio u službu"!
a_jovicic a_jovicic 11:01 31.03.2012

Re: lajavi krelac

tyson
Stavljaš se prilježno u službu SNS, SRS i DSS, a?

Sve se pamti.

Pa da ... u Srba je jedino invarijantno kroz vekove "ako nisi s'nas - onda si protiv nas" ... ništa svoja glava ... ništa svoj razum ... ništa svoje dostojanstvo.

Samo niko da otkrije "zavedenoj mladeži" ko stoji iza bojkota ili "belih listića" ... čas to pripisuju Čedi, čas New wave radicals ... a mora da iza svega stoji ciJa snajka, ciJa!

Pa aj' već jednom se odlučite ... kažite mi "za koga BRE radim"!
freehand freehand 13:37 31.03.2012

Re: lajavi krelac

Pa aj' već jednom se odlučite ... kažite mi "za koga BRE radim"!

A ko si ti da bi se oko tebe neko o nečemu odlučivao?
To što u svakom postu obavezno posprdno pominješ Srbe i srBski kvalifikuje te za neku jebitačnu facu?
Daj, bre, ne umišljaj si.
Običan amater sa ekspandiranim egom...
a_jovicic a_jovicic 13:56 31.03.2012

Re: lajavi krelac

freehand
Pa aj' već jednom se odlučite ... kažite mi "za koga BRE radim"!

A ko si ti da bi se oko tebe neko o nečemu odlučivao?
To što u svakom postu obavezno posprdno pominješ Srbe i srBski kvalifikuje te za neku jebitačnu facu?
Daj, bre, ne umišljaj si.
Običan amater sa ekspandiranim egom...

Nije mi baš jasno što te brine "moj lik i delo" ... ali ako posprdno govorim o nečemu to svakako nije o narodu kome i ja pripadam, nego o onim njegovim predstavnicima kojima je ta pripadnost jedina kvalifikacija. Nisu ni drugi narodi mnogo bolji ali aj'mo mi prvo da počistimo svoje djubre pa da komšiji prigovaramo što mu granje prelazi preko našeg plota.

A da sam amater ... svakako ... nedaj' Bože da sam profesionalac (političar) ... Jel' to zabranjeno da neko ko smatra da nije ni za ove ni za one iznese svoj stav i kritikuje i ove i one? Jel' to zabranjeno da neko želi da se država razvija a ne da se u svrhe političkog marketinga samo stiče utisak da "se država razvija"? Da li ti free stvarno misliš da ja imam neke političke aspiracije da povedem "nejač" u "bolje sutra" pa da koristim blogove da "širim svoju veru"?

Da, ja kritikujem srBstvo zato što je to srBstvo a ne srpstvo (dobar deo onih koji se kunu u Srbiju i njenu tradiciju i kulturu je taman tol'ko kulturno da ni svoj jezik ne poznaje ... a onaj drugi deo tu žvaku koristi samo da se deklarativno pokaže kao patriJota a bez problema pravi dill-ove upravo sa onima koji nam o glavi rade). Nemam ništa protiv da se svako ponosi svojom nacionalnom pripadnošću, ali u proteklih 22+ godina nas je preterivanje u tome i dovelo u situaciju u kojoj jesmo.
freehand freehand 14:06 31.03.2012

Re: lajavi krelac

Nemam ništa protiv da se svako ponosi svojom nacionalnom pripadnošću, ali u proteklih 22+ godina nas je preterivanje u tome i dovelo u situaciju u kojoj jesmo.

A gde vidiš to talambasanje i širenje srBstva? I koliko toga ima da bi ti na dva bloga u skoro svakom postu insistirao na tome? Eto, samo utoliko o tvom "liku i delu". Ništa više.
I svejedno mi je i da si politčar (to nisam ni na koji način implicirao), to je tvoja privatna stvar. ne bi bio prvi koji smara u kampanji.
Ali rekoh - meni smeta to halakanje na nešto čega nema.
A ako je samo sticanje nekakvih poena kod publike - aferim. Piči samo.
a_jovicic a_jovicic 14:50 31.03.2012

Re: lajavi krelac

freehand
A gde vidiš to talambasanje i širenje srBstva? I koliko toga ima da bi ti na dva bloga u skoro svakom postu insistirao na tome? Eto, samo utoliko o tvom "liku i delu". Ništa više.

Ovaj ... na čemu zasnivaju svoje programe DSS, SRS i Dveri?

Al' da ne bude da "radim" za ove druge ja lepo pomenem i "lidere" i "ekologe" u regionu.

Možda je moj stil malo iritirajući za one koji ne žele da preispituju neke svoje stavove ali uvodjenjem u ekstreme pokušavam da izazovem ljude da stvari ne posmatraju samo sa svog "stajališta" ... a posto sam tipičan Srbin to drugim rečima može da se kaže i "da teram kontru" pa makar se u suštini i slagao sa sagovornikom ...

... ako on počne da razmišlja otvorenije ... dobro za obojicu ... ako nastavi u svom ekstremu ja bar saznam neke informacije koje možda nisam ranije znao pa ili modifikujem svoje stavove ili njegove odbacim kao dogmu. Eeeee 'de bi mi bio kraj da to sve radim za platu!

(ovo poslednje "za platu" je naravno pošalica ... di da radim za Službu pod stare dane)
freehand freehand 15:25 31.03.2012

Re: lajavi krelac

a_jovicic
freehand
A gde vidiš to talambasanje i širenje srBstva? I koliko toga ima da bi ti na dva bloga u skoro svakom postu insistirao na tome? Eto, samo utoliko o tvom "liku i delu". Ništa više.

Ovaj ... na čemu zasnivaju svoje programe DSS, SRS i Dveri?

Al' da ne bude da "radim" za ove druge ja lepo pomenem i "lidere" i "ekologe" u regionu.

Možda je moj stil malo iritirajući za one koji ne žele da preispituju neke svoje stavove ali uvodjenjem u ekstreme pokušavam da izazovem ljude da stvari ne posmatraju samo sa svog "stajališta" ... a posto sam tipičan Srbin to drugim rečima može da se kaže i "da teram kontru" pa makar se u suštini i slagao sa sagovornikom ...

... ako on počne da razmišlja otvorenije ... dobro za obojicu ... ako nastavi u svom ekstremu ja bar saznam neke informacije koje možda nisam ranije znao pa ili modifikujem svoje stavove ili njegove odbacim kao dogmu. Eeeee 'de bi mi bio kraj da to sve radim za platu!

(ovo poslednje "za platu" je naravno pošalica ... di da radim za Službu pod stare dane)

Pa ok. Sem što je ta faza srbovanja kao državnog projekta trajala od negde '87, vrhunac doživela '92 - '93, i tu krenula nizbrdo, otprilike kad je Mira Marković počela u "Dugi" da piše svoje interancionalističke ptice, cveće, leptirići, esperanto kolumnice-naloge za likvidaciju.
Ovo posle toga su bili samo oni naknadni, smirujući potresi.
Danas su Toma i Juraja Hip Evropejci, a čak i ovi nelečeni Radikali samo stidljivo, ponekad, pominju to tvoje srBstvo.
Što se Velikog zlojeba i njegovih salonskih domoljuba tiče - oni su postali folklor, ništa više.
Dveri će imati taman onoliko šansi i prostora koliko o njima bude priče.
Platu ti nisam pominjao. Za platu i honorare sad patriJote razotkrivaju ovi hiperaktivni profesionalni denacifikatori, kojih je opet, na sreću, sve manje.
blogovatelj blogovatelj 15:36 31.03.2012

Re: lajavi krelac

Nisu ni drugi narodi mnogo bolji ali aj'mo mi prvo da počistimo svoje djubre


Kako originalno. Zapitaj se koliko si stotina puta ovu recenicu procitao negde, a onda sam sebi reci koliko ti je pisanje originalno. Ne moras ovde, sam sebi pre spavanja priznaj koliko si originalan i bice dovoljno.
Muka mi je vise od vas pametnih.
Pa deset godina cistimo dvoriste, dokle vise? Sve pocisceno, svo djubre oterano u Hag, sta sad?
a_jovicic a_jovicic 16:22 31.03.2012

Re: lajavi krelac

freehand
Pa ok. Sem što je ta faza srbovanja kao državnog projekta trajala od negde '87, vrhunac doživela '92 - '93, i tu krenula nizbrdo, otprilike kad je Mira Marković počela u "Dugi" da piše svoje interancionalističke ptice, cveće, leptirići, esperanto kolumnice-naloge za likvidaciju.
Ovo posle toga su bili samo oni naknadni, smirujući potresi.


Апсолутно се слажем ... "србовање" никако више није државни пројект но свакако треба бити на опрезу поготово пред изборе ... да не васкрсне ... а и Служба зна понекад да активира хулигане. Иронично је да се сви они куну у Србију, Косово, Краља и отаџбину а "живот би дали" за партизане и звезде петокраке. Ево у ту част и овај пост пишем ћирилицом (и да не буде забуне ... не као спрдњу ... стручно, информатички ... ћирилица је за наш језик боље писмо него латиница ... због оних двознака ... љђџњ увек можеш да преведеш у латиницу ... обрнуто, не нужно ... због јекавице која се користи у неким крајевима где живе Срби) ... но блогове ипак пишем и због "комшија" ... не да им се увлачим већ да се не затварамо у наше (глобално) село. Само комуникација решава несугласице ... никако моткетине.
a_jovicic a_jovicic 16:28 31.03.2012

Re: lajavi krelac

blogovatelj
Nisu ni drugi narodi mnogo bolji ali aj'mo mi prvo da počistimo svoje djubre

Kako originalno. Zapitaj se koliko si stotina puta ovu recenicu procitao negde, a onda sam sebi reci koliko ti je pisanje originalno. Ne moras ovde, sam sebi pre spavanja priznaj koliko si originalan i bice dovoljno.
Muka mi je vise od vas pametnih.
Pa deset godina cistimo dvoriste, dokle vise? Sve pocisceno, svo djubre oterano u Hag, sta sad?

Čekaj BRE ... pa zar to nije u osnovi hrišćanstva?!? Zar moram da izmislim nešto novo umesto npr. "ne čini drugima ono što ne želiš da oni čine tebi" samo da bih bio originalan?!?

A oko "djubreta" smo se mnogo pogrešno razumeli. Hag je bio više kazna zato što smo ratove izgubili (i naravno da se tamo nisu našli svi oni koji su to zaslužili širom naše nekadašnje zajedničke domovine) ... ja mislim na političko djubre koje NAMA radi o glavi (i novčaniku) sve ove godine. To smo nešto slabo počistili ... biće da smo ga samo gurali pod tepih.

EDIT:
Nego ... nešto razmišljam ... a da mi zatražimo promenu Ustava pa da se izbori održavaju svakih 6 meseci. Toliko se ovi političari rastrčaše po Srbijici i pootvaraše tolike "proizvodne kapacitete" u samo mesec dana ... više nego za sve prethodne 3 godine ... Pa kad bi imali izbore na svakih šes' meseci, država bi nam procvetala za 2-3 godine!
blogovatelj blogovatelj 18:15 31.03.2012

Re: lajavi krelac

ja mislim na političko djubre koje NAMA radi o glavi (i novčaniku) sve ove godine


Izvini, ali to djubre je demokratskim putem izglasano djubre, pa sve i da se posadis na glavu, to ti je sto ti je.
I meni je juce u firmi (zivim u Kanadi) drzao govor savezni ministar nauke koji ne veruje u Darvinovu teoriju evolucije?!
I sta ja da radim?
I taj meni radi o glavi takodje. Prekjuce su doneli zakon da ne moze da se ide u penziju sa 65 nego sa 67 godina. I to samo oni koji su mladji od 1962. godista. On ce otici sa 65, ja sa 67, ako dozivim te godine.
I, sta sad? Da cvilim kao i ti i Filip po blogovima? Moze i cviljenje, nije zabranjeno, ali nije ni delotvorno.
Nego ti prijatelju gledaj i smisljaj kako sebi da namaknes neku paru, to je jedino sto bih ti preporucio.
tyson tyson 19:07 31.03.2012

Re: lajavi krelac

Pa aj' već jednom se odlučite ... kažite mi "za koga BRE radim"!

A šta, nije vam jasno? Nije vam... E biće vam jasno, biće vam...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:37 31.03.2012

Re: lajavi krelac

tyson

Stavljaš se prilježno u službu SNS, SRS i DSS, a?

Sve se pamti.





ja bas hteo da primetim da su svi uredno debili. jbte, Srbija nije nikada imala debilniju politicku pozornicu nego danas: Cheda Mesija, Tadic Mesija, Nikolic (umorni s podocnjacima, dodushe i Cheda je) Mesija, Koshtunica Mesija (josh od ranije), Dinkic Mesija (profuknjacha)... svi jebeni mesije, istine, a drzava je devastirana, narod nikada siromashniji. jezivo! ne znam kako bilo ko od politichara i partijaca ima herca da se oglashava uopshte? <_<
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:44 31.03.2012

Re: lajavi krelac

tyson

A šta, nije vam jasno? Nije vam... E biće vam jasno, biće vam...





sta ce nam biti jasno, hajde reci, kada si takav znalac? shiri(te/DS?) nemir nekakav, strah, ajde reci, sta ce biti ako se DS-ova lopovska bulumenta skloni sa vlasti? nece biti nista, osim sto ce se mozda konsolidovati redovi, otpustiti Tadic, recimo, Petrovic, Jeremic, srediti situacija za 4 godine, nauciti na greshkama, ukloniti se gramzivi, nadam se... <_< stewpeed hope.
blogovatelj blogovatelj 22:55 31.03.2012

Re: lajavi krelac

A šta, nije vam jasno? Nije vam... E biće vam jasno, biće vam.


ta ce nam biti jasno, hajde reci, kada si takav znalac?


Opusti se Srki, Tajson se samo malo zeki.

tyson tyson 05:23 01.04.2012

Re: lajavi krelac

blogovatelj
A šta, nije vam jasno? Nije vam... E biće vam jasno, biće vam.

ta ce nam biti jasno, hajde reci, kada si takav znalac?

Opusti se Srki, Tajson se samo malo zeki.

Beati pauperes spiritu...



expolicajac expolicajac 08:08 31.03.2012

Ja bih hteo pesmom da im kažem

.Ajmo, raport za narod, da čujem ko je krao,
sjeb'o nam živote, a nije odgovar'o.
Sad ste se ušemili, pa nema revanšizma,
to je kodeks lopova, niko neće da prizna.
A ljudi slabo pamte, to je ovde glavni problem
ko te jeb'o godinama, jebaće te opet
a_jovicic a_jovicic 10:53 31.03.2012

Re: Ja bih hteo pesmom da im kažem

expolicajac
.Ajmo, raport za narod, da čujem ko je krao,
sjeb'o nam živote, a nije odgovar'o.
Sad ste se ušemili, pa nema revanšizma,
to je kodeks lopova, niko neće da prizna.
A ljudi slabo pamte, to je ovde glavni problem
ko te jeb'o godinama, jebaće te opet

Ex-a za preCednika!

Nego u ovoj državi da se skupe "The Untouchables", karabinjeri, Molder & Skali i Čak Noris pa ne bi mogli da razbiju ovu "zločinačko-političku udrugu".
mariopan mariopan 18:48 31.03.2012

Re: Ministar pustio u rad bilbord

blogovatelj
http://www.kurir-info.rs/vesti/politika/ministar-kulture-otvorio-bilbord-197138.php

dragoljub92 dragoljub92 00:36 01.04.2012

Re: Ministar pustio u rad bilbord

blogovatelj
http://www.kurir-info.rs/vesti/politika/ministar-kulture-otvorio-bilbord-197138.php

večeras sam čuo da su renoviralilogor na crveni krst,u niš,pa lepo premalterisali sve rupe od metsaka,jipš da su stavili staklenu vunu u potkrovlje di su bile samice da izoliraju onaj plek i bog da gi vidi.
marijan55 marijan55 14:48 01.04.2012

till

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana