Ljubav

Srbijo, volim te

Jaril RSS / 28.09.2014. u 13:28

Србија је данас показала своје лепо лице. Оно своје лице доброте за које знамо да постоји и које желимо да стално показује и буде најјаче. Србија је данас показала да јој је сваки човек важан.

Поносан на Србију данас, на Србију која је грађанима подарила наду и показала да ће бранити своје право на развој и унапређење живота у њој.

Од данас се у Србији за мрвицу лакше дише.

Србијо,
радуј се

 



Komentari (118)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zoja444 zoja444 13:36 28.09.2014

ja rekoh i svoju dusu spasih

"mene niko vise ne moze razocarati, moze mi samo otvoriti oci". (Zarko Lausevic)
Jaril Jaril 13:55 28.09.2014

Re: ja rekoh i svoju dusu spasih

Када ми крв стигне до рационалног дела мозга, схватићу шта си написала.
zoja444 zoja444 14:00 28.09.2014

Re: ja rekoh i svoju dusu spasih

Jaril
Када ми крв стигне до рационалног дела мозга, схватићу шта си написала.


u medjuvremenu, prati samo vesti sa sajta b92.
a_jovicic a_jovicic 14:11 28.09.2014

Re: ja rekoh i svoju dusu spasih

zoja444
Jaril
Када ми крв стигне до рационалног дела мозга, схватићу шта си написала.


u medjuvremenu, prati samo vesti sa sajta b92.

Šta li im je samo skrivila '92-ka ... Pa specijalna emisija povodom Prajda je baš bila "malokrvna" (tačno po najavljenoj satnici Prajda, bez obzira što je isti kasnio, kraj emisije pre završetka dogadjaja, pre emisije crtani filmovi, posle film) ... huliganima izgleda niko nije objasnio da je '92-ka sad postala "tržišna"

Možda protestvuju što ukinuše "Utisak"
Jukie Jukie 15:36 28.09.2014

Re: ja rekoh i svoju dusu spasih

a_jovicic

Možda protestvuju što ukinuše "Utisak"


Verovatno su planirali da ih ceo svet vidi u tom prilogu
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:03 28.09.2014

Re: ja rekoh i svoju dusu spasih

a_jovicic
zoja444
Jaril
Када ми крв стигне до рационалног дела мозга, схватићу шта си написала.


u medjuvremenu, prati samo vesti sa sajta b92.

Šta li im je samo skrivila '92-ka ... Pa specijalna emisija povodom Prajda je baš bila "malokrvna" (tačno po najavljenoj satnici Prajda, bez obzira što je isti kasnio, kraj emisije pre završetka dogadjaja, pre emisije crtani filmovi, posle film) ... huliganima izgleda niko nije objasnio da je '92-ka sad postala "tržišna"

Možda protestvuju što ukinuše "Utisak"


Može biti da su tražili mamograf u autobusu?
hajkula1 hajkula1 16:34 28.09.2014

Re: ja rekoh i svoju dusu spasih

a_jovicic
zoja444
Jaril
Када ми крв стигне до рационалног дела мозга, схватићу шта си написала.


u medjuvremenu, prati samo vesti sa sajta b92.

Šta li im je samo skrivila '92-ka ... Pa specijalna emisija povodom Prajda je baš bila "malokrvna" (tačno po najavljenoj satnici Prajda, bez obzira što je isti kasnio, kraj emisije pre završetka dogadjaja, pre emisije crtani filmovi, posle film) ... huliganima izgleda niko nije objasnio da je '92-ka sad postala "tržišna"

Možda protestvuju što ukinuše "Utisak"



Čisto plašenje.

Neko iz garaže bacio nešto... kod zgrade B92... Jadni policajci.

isidora.k isidora.k 17:43 28.09.2014

Re: ja rekoh i svoju dusu spasih



Mene niko više ne može razočarati, može mi samo otvoriti oči.(Žarko Laušević)
hajkula1 hajkula1 13:48 28.09.2014

Sam si sebe korigovao


Što si skratio tekst?

Gde ti je deo, sinoćno hoće-neće, pa si odustao od doputovanja u BG?


Jaril Jaril 13:54 28.09.2014

Re: Sam si sebe korigovao

Кад сам прочитао 'други пут' схватио да су моји изговори мање важни у овом контексту. У сваком случају, писало је да ме срамота и да се осећам као цава издајничка.


За радост



hajkula1 hajkula1 13:59 28.09.2014

Re: Sam si sebe korigovao

Jaril
Кад сам прочитао 'други пут' схватио да су моји изговори мање важни у овом контексту. У сваком случају, писало је да ме срамота и да се осећам као цава издајничка.


За радост







Ili se radilo o, doputovanju?

Jaril Jaril 14:04 28.09.2014

Re: Sam si sebe korigovao

Ili se radilo o, doputovanju?

Јесте, због оне седнице која је трајала 4 сата, а трајала једва 2 сам остао без превоза за БГ. Али какве сад то везе има?

Србија је данас херој дана.
G.Cross G.Cross 13:58 28.09.2014

Eto

Jarile, ti si dobar covek.
mirelarado mirelarado 14:02 28.09.2014

Re: Eto

G.Cross
Jarile, ti si dobar covek.


И идеалиста.


Jaril Jaril 16:15 28.09.2014

Re: Eto

G.Cross

mirelarado




JJ Beba JJ Beba 16:56 28.09.2014

Re: Eto

omega68 omega68 14:03 28.09.2014

контрапродуктивно

Од сада ћу да отежавам живот педерима оних 364 дана.Колико год будем могао.
До сада нисам
Jaril Jaril 14:07 28.09.2014

Re: контрапродуктивно

omega68
Од сада ћу да отежавам живот педерима оних 364 дана.Колико год будем могао.
До сада нисам

И извести нас о томе шта си предузео. 'Ајде омега, ко да ћемо да поверујемо да си способан за деструктивна дела.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:08 28.09.2014

Re: контрапродуктивно

idi bre,omegito,nedelja je - ionako se danas ne ustaje iz kreveta pre dvojke:)


omega68 omega68 14:26 28.09.2014

Re: контрапродуктивно

перспектива
Толеранција према различитима
Sodomie ist in Dänemark legal und zieht Touristen an, die private Tierbordelle aufsuchen. Die Politik tut sich schwer mit einem Verbot. Doch das Land will nicht zum Touristenziel für Tiersex werden.

линк

и према овима:
Right in the center of the street, a guy with devil horns was getting a frenzied blow job from a guy with a shaved head. They quickly drew a crowd of shutterbugs.
слика
Jaril Jaril 14:37 28.09.2014

Re: контрапродуктивно

Куку омега, шта ти гледаш.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:18 28.09.2014

Re: контрапродуктивно

omega68
Од сада ћу да отежавам живот педерима оних 364 дана.Колико год будем могао.
До сада нисам


Ама Омега, зар немаш нека паметнија посла да радиш 364 дана у години?

P.S.
Где ти је та планина Мер?
omega68 omega68 15:42 28.09.2014

Re: контрапродуктивно

зар немаш нека паметнија посла да радиш 364 дана у години?

Е сад више немам.
Где ти је та планина Мер?

а ти баш немаш паметнија после него мораш све да знаш?
Према писању немачког географа Johana Daniela Ritters-a, у његовом делу “Земљопис”, на стр. 19-29, станишта прастарих Срба била су негде у подножју самих Хималаја, јер – како каже на стр. 15.:

”Са врха Мера (брдо у Индији) пружају се његове разне гране, као Химават, Хенакуташ, Нишадес, на којима је живео сурови и одевен у одело од кожа, народ Серба или Срба. “

(Johan Daniel Ritters, Älteste meisnische Geschichte bis auf Heinrich den Erlauchten, aus der Handschrift des Verfassers, herausgegeben von Johann Mathias Schröckh, Leipzig, 1780., Seite 15.)
Jaril Jaril 15:48 28.09.2014

Re: контрапродуктивно

Где ти је та планина Мер?

Није планина, ал' је Мер.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:01 28.09.2014

Re: контрапродуктивно

Е сад више немам.


Немој да си на крај срца, није ово крај света, људи прошетали, полиција прошетала борбену технику, Вучићев брат добио батине, мало се палило око Б92, сад ће и Двери у литију за који минут...
Што би се рекло - сасвим обичан дан, или што би окупатор рекао business as usual

а ти баш немаш паметнија после него мораш све да знаш?


Шта се бре љутиш, као љубитеља планина заинтересовало ме где је.
Капирам из одговора да су неки Хималаји у питању, али то је мнооого широка одредница...



Jaril Jaril 16:04 28.09.2014

Re: контрапродуктивно

stefan.hauzer
nedelja je


Или понедељак?

dikan dikan 16:49 28.09.2014

Re: контрапродуктивно

Ima ovakcih maksimum 3% među ljudima, koliko ih ima u zverinjaku (navijači, odbranaši, batinaši i ostali na -ši nije ni bitno). Bitno je da ih hapse kad napadaju ko kerovi ljude na ulici.
Živela sloboda, bolje da je brani ko je za to plaćen, nego narod. Odbrana slobode jedan dan u godini manje košta od:
- dnevnih troškova za Kosova (860 000 eura dnevno)
- evidentičara u Nacionalnoj službi za (NE)zapošljavanje. Za nju svake godine bacimo 130 miliona evra. Izvinjavam se nije da bacimo. Doniramo za nečija radna mesta.
- isto kao za banke, da ne propadnu radna mesta. Buć 300 miliona eura pretprošle i prošle godine.
- za "staru deviznu štednju" (Jezdu, Definu i slične.) još plaćamo onih 4 500 miliona evra kroz državne obaveznice (od 2002-2015.g)
-.... puno toga ima da se doda pre današnjeg dana na spisak troškova koje plaćamo a niko nas nije pitao hoćemo li.
mariopan mariopan 18:48 28.09.2014

Re: контрапродуктивно

. Bitno je da ih hapse kad napadaju ko kerovi ljude na ulici.

blogovatelj blogovatelj 00:19 29.09.2014

Re: контрапродуктивно

перспектива
Толеранција према различитима


Jesi možda razmišljo da se odseliš u Rasiju? Tamo nema ovih što jebu ovce.
escherichije_colic escherichije_colic 07:37 29.09.2014

Re: контрапродуктивно

blogovatelj
перспектива
Толеранција према различитима


Jesi možda razmišljo da se odseliš u Rasiju? Tamo nema ovih što jebu ovce.


Nekad je to bio lep narodni običaj za sticanje prvih seksualnih iskustava. Kako kaže onaj lik iz anegdote- "moraš obuti gumene čizme, pa joj onda ubaciš zadnje noge unutra da ne može da beži i radiš poso".
a_jovicic a_jovicic 14:05 28.09.2014

Čestitke!

Sve čestitke!

Nadam se da će svake naredne godine biti sve manje policije na ulicama pa i sve manje blogova gde ljudima mora da se "crta" da Ustavom zagarantovana prava moraju da se poštuju slagao se neko ili ne sa učesnicima ovog ili onog dogadjaja.
hajkula1 hajkula1 14:20 28.09.2014

Re: Čestitke!

a_jovicic


Nadam se da će svake naredne godine biti sve manje policije na ulicama pa i sve manje blogova gde ljudima mora da se "crta" da Ustavom zagarantovana prava moraju da se poštuju slagao se neko ili ne sa učesnicima ovog ili onog dogadjaja.


Takođe.
I ne samo Ustavna prava učesnika ovog ili onog događaja, nego poštovanje svih prava garantovanih Ustavom, što se često zameće.

a_jovicic a_jovicic 14:22 28.09.2014

Re: Čestitke!

hajkula1
a_jovicic


Nadam se da će svake naredne godine biti sve manje policije na ulicama pa i sve manje blogova gde ljudima mora da se "crta" da Ustavom zagarantovana prava moraju da se poštuju slagao se neko ili ne sa učesnicima ovog ili onog dogadjaja.


Takođe.
I ne samo Ustavna prava učesnika ovog ili onog događaja, nego poštovanje svih prava garantovanih Ustavom, što se često zameće.

Korak po korak
mariopan mariopan 18:49 28.09.2014

Re: Čestitke!

a_jovicic
Sve čestitke!

Nadam se da će svake naredne godine biti sve manje policije na ulicama pa i sve manje blogova gde ljudima mora da se "crta" da Ustavom zagarantovana prava moraju da se poštuju slagao se neko ili ne sa učesnicima ovog ili onog dogadjaja.

hajkula1 hajkula1 14:10 28.09.2014

Stvarno ne znas sta radis ili svesno



http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=09&dd=2j8&nav_category=16&nav_id=905053


Ovo?







A evo zašto su zvonila zvona na crkvi Sv. Marka, koja su učesnici parade izviždali
(Venčanja se zakazuju mesecima unapred.)








Jaril Jaril 14:17 28.09.2014

Re: Stvarno ne znas sta radis ili svesno

Ја сам са црквеним хором отпевао бар неколико стотина венчања и, колико ме памћење служи, оно је без црквених звона. Е сад, давно је то било, па су можда нешто мењали, а можда се и ја погрешно сећам. А могу и, кад дођем кући, да проверим у Требнику.


У сваком случају, ако покушаваш да ми нарушиш радост, само изволи, покушавај.
hajkula1 hajkula1 14:30 28.09.2014

Re: Stvarno ne znas sta radis ili svesno

Jaril
Ја сам са црквеним хором отпевао бар неколико стотина венчања и, колико ме памћење служи, оно је без црквених звона. Е сад, давно је то било, па су можда нешто мењали, а можда се и ја погрешно сећам. А могу и, кад дођем кући, да проверим у Требнику.


У сваком случају, ако покушаваш да ми нарушиш радост, само изволи, покушавај.



Pogrešno se sećaš. Zvone crkvena zvona i za krštenje i za venčanje i na sahranama, bog te pogledo
Jaril Jaril 14:44 28.09.2014

Re: Stvarno ne znas sta radis ili svesno

Pogrešno se sećaš. Zvone crkvena zvona i za krštenje i za venčanje i na sahranama, bog te pogledo

Онда моја грешка. Праштај.
Jaril Jaril 15:53 28.09.2014

Re: Stvarno ne znas sta radis ili svesno

hajkula1
Jaril
Ја сам са црквеним хором отпевао бар неколико стотина венчања и, колико ме памћење служи, оно је без црквених звона. Е сад, давно је то било, па су можда нешто мењали, а можда се и ја погрешно сећам. А могу и, кад дођем кући, да проверим у Требнику.


У сваком случају, ако покушаваш да ми нарушиш радост, само изволи, покушавај.



Pogrešno se sećaš. Zvone crkvena zvona i za krštenje i za venčanje i na sahranama, bog te pogledo


Сад погледао Требник (штампан у локалу) из 1998. - без звона, али је то мање важно.

hajkula1 hajkula1 14:13 28.09.2014

....


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=09&dd=28&nav_category=16&nav_id=905053

Žandarmi tukli Andreja Vučića
Izvor: B92, Tanjug

Beograd -- Pripadnici žandarmerije pretukli su brata premijera Aleksandra Vučića i trojicu pripadnika obezbeđenja, potvrđeno je za B92. Detalji incidenta nisu poznati.



mirelarado mirelarado 14:16 28.09.2014

Re: ....

Detalji incidenta nisu poznati.


Али је, чини се, сада познато да и брат АВ-а има лично обезбеђење...
hajkula1 hajkula1 14:22 28.09.2014

Re: ....

mirelarado
Detalji incidenta nisu poznati.


Али је, чини се, сада познато да и брат АВ-а има лично обезбеђење...



To Pančevci odavno znaju...
nsarski nsarski 15:15 28.09.2014

Re: ....

Али је, чини се, сада познато да и брат АВ-а има лично обезбеђење...


I to tri komaTa...
razmisljam razmisljam 15:26 28.09.2014

Re: ....

hajkula1


Žandarmi tukli Andreja Vučića
Izvor: B92, Tanjug


Кад не могу да одолим. Ево како је ту вест интерпретирао новинар ,,Курира'':

"Pustite me da prođem, nemam nameru da nikoga ugrožavam", rekao je Andrej, a žandarmi su nasrnuli na njega i pretukli ga zajedno sa njegovim telohraniteljima.


Сад, ко је ту кога тукао?

( Линк на комплетну вест )
G.Cross G.Cross 15:37 28.09.2014

Re: ....

I to tri komaTa...


Kaze Vucic (u Kuriru)
Mogu da kažem da su dvojica pripadnika mog obezbeđenja došli krvavih glava i čini mi se da je došlo do prekoračejna ovlašćenja,


Nisam siguran da li po nasem zakonu bratu Premijera pripadaju 2 telohranitelja o trosku poreskih obveznika.
Filip2412 Filip2412 15:52 28.09.2014

Re: ....

Nisam siguran da li po nasem zakonu bratu Premijera pripadaju 2 telohranitelja o trosku poreskih obveznika.
na stranu politika,

ako rodbina premijera ili sami ministri kao ona Jorgovanka sto su je prepadali neki razbojnici u hotelu, ako oni nemaju osecaj sigurnosti i nisu bezbedni, onda niko od obicnih gradjana u zemlji ne treba da ocekuje da ce biti bezbedan
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:09 28.09.2014

Re: ....

razmisljam
hajkula1


Žandarmi tukli Andreja Vučića
Izvor: B92, Tanjug


Кад не могу да одолим. Ево како је ту вест интерпретирао новинар ,,Курира'':

"Pustite me da prođem, nemam nameru da nikoga ugrožavam", rekao je Andrej, a žandarmi su nasrnuli na njega i pretukli ga zajedno sa njegovim telohraniteljima.


Сад, ко је ту кога тукао?

( Линк на комплетну вест )

Zaštitimo porodicu srpskog premijera od represivnog režima Srbije! Obavestimo međunardnu javnost, pomozimo ugroženima! Ne dozvolimo da srpski sistem državne prinude mlati brata premijera!

Idi...
razmisljam razmisljam 17:58 28.09.2014

Re: ....

uros_vozdovac

Zaštitimo porodicu srpskog premijera od represivnog režima Srbije! Obavestimo međunardnu javnost, pomozimo ugroženima! Ne dozvolimo da srpski sistem državne prinude mlati brata premijera!

Idi...


Оооо, неее...
Сасвим си ме погрешно разумео.

Једино на шта сам хтела да укажем је неопевана неписменост новинара који је сачинио цитирану реченицу.
Но, хајде да ти нацртам: онако како једино успевам да је прочитам делује да су брата Андреја уз полицију тукли и његови сопствени телохранитељи.
hajkula1 hajkula1 18:06 28.09.2014

Re: ....

a_jovicic a_jovicic 18:37 28.09.2014

Re: ....

hajkula1

Friendly fire

Nego jel' "majstore" iz obezbedja neko učio kako da se legitimišu?!? Džandari verovatno prvo videli "utoke" pa tek onda legitimacije. A trebalo bi da znaju i šta da rade u takvoj situaciji ... ako im se kaže "na zemlju" onda se leže a ne trči.
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:38 28.09.2014

Re: ....

razmisljam
uros_vozdovac

Zaštitimo porodicu srpskog premijera od represivnog režima Srbije! Obavestimo međunardnu javnost, pomozimo ugroženima! Ne dozvolimo da srpski sistem državne prinude mlati brata premijera!

Idi...


Оооо, неее...
Сасвим си ме погрешно разумео.

Једино на шта сам хтела да укажем је неопевана неписменост новинара који је сачинио цитирану реченицу.
Но, хајде да ти нацртам: онако како једино успевам да је прочитам делује да су брата Андреја уз полицију тукли и његови сопствени телохранитељи.


:)
zoja444 zoja444 18:46 28.09.2014

Re: ....

u medjuvremenu... buran dan...

http://www.kurir-info.rs/vesti/drustvo/redakcija-insajdera-o-desavanjima-na-b92-ne-prihvatimo-stav-da-su-poslovni-interesi-iznad-javnog-clanak-1575547

p.s. zasto ovo linkovanje nekad radi a nekad ne?

satinelle satinelle 18:58 28.09.2014

Re: ....

Friendly fire

Nego jel' "majstore" iz obezbedja neko učio kako da se legitimišu?!? Džandari verovatno prvo videli "utoke" pa tek onda legitimacije. A trebalo bi da znaju i šta da rade u takvoj situaciji ... ako im se kaže "na zemlju" onda se leže a ne trči.


Grozno je veličati nasilje bilo koje vrste! Ne znam podatke, niti me zanimaju detalji, snimak je uznemirujući. Ko god da je u pitanju. Mi smo prvenstveno građani, pa tek onda "braća" i "majstori". Ako se tako ophode prema "braći", šta bi nas tek sačekalo?!
ivana23 ivana23 19:38 28.09.2014

Re: ....

zoja444
u medjuvremenu... buran dan...
http://www.kurir-info.rs/vesti/drustvo/redakcija-insajdera-o-desavanjima-na-b92-ne-prihvatimo-stav-da-su-poslovni-interesi-iznad-javnog-clanak-1575547p.s.
zasto ovo linkovanje nekad radi a nekad ne?


Cini mi se da tebi uopste ne radi ili nesto ne radis kako treba.

LINK
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:39 28.09.2014

Re: ....

popravio link

Klik!
zoja444 zoja444 19:43 28.09.2014

Re: ....

stalno se pojavljuje javascript.

primer

p.s. sad radi
p.p.s. hvala na pomoci svima

milisav68 milisav68 19:56 28.09.2014

Re: ....

zoja444
p.s. zasto ovo linkovanje nekad radi a nekad ne?

Cenzura.

Ne prihvatimo stav da su poslovni interesi iznad javnog!

Ne znam šta radiš, ali kad uradiš copy-paste linka u prozorče za link, onda moraš da upišeš neki tekst između velikih zagrada ]tekst[/url].
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:27 28.09.2014

Re: ....

Nego jel' "majstore" iz obezbedja neko učio kako da se legitimišu?!? Džandari verovatno prvo videli "utoke" pa tek onda legitimacije. A trebalo bi da znaju i šta da rade u takvoj situaciji ... ako im se kaže "na zemlju" onda se leže a ne trči.

i meni to palo na pamet, ovaj vadi značku posle minut batina. bahati kreteni, ako su dobili. to je ta ekipa wannabe ulemek.
a_jovicic a_jovicic 23:27 28.09.2014

Re: ....

satinelle
Friendly fire

Nego jel' "majstore" iz obezbedja neko učio kako da se legitimišu?!? Džandari verovatno prvo videli "utoke" pa tek onda legitimacije. A trebalo bi da znaju i šta da rade u takvoj situaciji ... ako im se kaže "na zemlju" onda se leže a ne trči.


Grozno je veličati nasilje bilo koje vrste! Ne znam podatke, niti me zanimaju detalji, snimak je uznemirujući. Ko god da je u pitanju. Mi smo prvenstveno građani, pa tek onda "braća" i "majstori". Ako se tako ophode prema "braći", šta bi nas tek sačekalo?!


I jedni i drugi su pripadnici nekih službi ... I jedna i druga imaju nešto što se zove "Pravilo službe" ... Svi pripadnici službi bezbednosti moraju da znaju kako da se legitimišu.

Na snimku samo vidimo kad su krenuli da ih "neutrališu" ... ne i šta se dešavalo pre toga. Ako se lično obezbedjenje nije legitimisalo a žandarmi videli da poseduju oružje, sigurno je da neće da čekaju da isto bude upotrebljeno ... pogotovo što je par sati pre toga bilo privodjenja neke dvojice od kojih je jedan imao pušku.

Nije prijatno za gledanje ali nije ni danas bio dan za k*čenje pred žandarmerijom.

A mi gradjani lepo treba da gledamo i pamtimo ... pa kad dodju sledeći izbori da razmislimo za koga glasamo. Nismo imali nešto previše sreće sa dovodjenjem na vlast putem ulice ("jogurt-revolucija" nam je dovela SM-a a ni sa 5-tim oktobrom nismo prošli onako kako smo očekivali)
satinelle satinelle 23:46 28.09.2014

Re: ....


I jedni i drugi su pripadnici nekih službi ... I jedna i druga imaju nešto što se zove "Pravilo službe" ... Svi pripadnici službi bezbednosti moraju da znaju kako da se legitimišu.


Sad ćemo od ovoga da pravimo Sagu o Kenedijevima na srpski način.

Edit: Ogradila sam se i rekla da ne poznajem detalje osim onoga što sam videla na snimku. Tvoje "ako" i "ali" i nakon toga "sigurno" je verovatno bolje poznavanje stvari na terenu
not2old2rock not2old2rock 00:52 29.09.2014

Re: ....

Filip2412
Nisam siguran da li po nasem zakonu bratu Premijera pripadaju 2 telohranitelja o trosku poreskih obveznika.
na stranu politika,

ako rodbina premijera ili sami ministri kao ona Jorgovanka sto su je prepadali neki razbojnici u hotelu, ako oni nemaju osecaj sigurnosti i nisu bezbedni, onda niko od obicnih gradjana u zemlji ne treba da ocekuje da ce biti bezbedan


Da li si ti STVARNO tolika budala da ovakvo pitanje, u ovakvom kontekstu, postaviš "za ozbiljski"?
a_jovicic a_jovicic 03:43 29.09.2014

Re: ....

satinelle

I jedni i drugi su pripadnici nekih službi ... I jedna i druga imaju nešto što se zove "Pravilo službe" ... Svi pripadnici službi bezbednosti moraju da znaju kako da se legitimišu.


Sad ćemo od ovoga da pravimo Sagu o Kenedijevima na srpski način.

Edit: Ogradila sam se i rekla da ne poznajem detalje osim onoga što sam videla na snimku. Tvoje "ako" i "ali" i nakon toga "sigurno" je verovatno bolje poznavanje stvari na terenu

Ma i na snimku se svašta može videti. Taman kad je telohranitelj sklonio "štićeno lice", ono baca neki predmet na grupu žandara i tek tada ga onaj sa strane opauči po ledjima.

Inače "Friendly fire" je izraz iz vojne terminologije koji opisuje situaciju kada snage sa iste strane pripucaju jedna na drugu ... najčešće usled loše koordinacije operacije.

Ovde su i jedni i drugi radili refleksno ono za šta su trenirani ... Žandarmi da onesposobe napadače a telohranitelji da zaštite "štićeno lice" ... samo što "štićeno lice" nije slušalo ni jedne ni druge a telohranitelji su se kasno legitimisali.
Filip2412 Filip2412 05:56 29.09.2014

Re: ....

not2old2rock
Da li si ti STVARNO tolika budala da ovakvo pitanje, u ovakvom kontekstu, postaviš "za ozbiljski"?
Ma kaki ozbiljno, to sam rekao onako... da zajebavam posten svet. I vidis, radi!
hajkula1 hajkula1 09:06 29.09.2014

Re: ....

a_jovicic


I jedni i drugi su pripadnici nekih službi...


Nije prijatno za gledanje ali nije ni danas bio dan za k*čenje pred žandarmerijom.

A mi gradjani lepo treba da gledamo i pamtimo ... pa kad dodju sledeći izbori da razmislimo za koga glasamo. Nismo imali nešto previše sreće sa d:cveticvodjenjem na vlast putem ulice ("jogurt-revolucija" nam je dovela SM-a a ni sa 5-tim oktobrom nismo prošli onako kako smo očekivali)



Treća - sreća

princi princi 14:15 28.09.2014

E, sad kad je

parada prošla, da se polako pokrene ideja otvaranja gay villagea. Da li dole kod Savamale, ili na Dorćolu, nije toliko ni bitno, tek, vreme je.
mirelarado mirelarado 14:29 28.09.2014

Re: E, sad kad je

princi
parada prošla, da se polako pokrene ideja otvaranja gay villagea. Da li dole kod Savamale, ili na Dorćolu, nije toliko ni bitno, tek, vreme je.


Дип ДорЧол: геј вилиџ на води. :)
omega68 omega68 14:33 28.09.2014

Re: E, sad kad je

gay villagea

ово?
линк -------
princi princi 14:46 28.09.2014

Re: E, sad kad je

omega68
gay villagea

ово?
линк -------

Omega, druže, da nisi ti poreklom Pakistanac?
omega68 omega68 15:01 28.09.2014

Re: E, sad kad je

Јок , моји су са планине Мер
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:35 28.09.2014

.

mene mnogo više zanima kako će se završiti protest u hong kong-u.
http://www.bbc.com/news/world-asia-china-29397738

ps. jarile, uopšte ne kapiram na šta si ti danas tako ponosan.
Jaril Jaril 15:34 28.09.2014

Re: .

ps. jarile, uopšte ne kapiram na šta si ti danas tako ponosan.

Ја осећам неку радост читавог дана. Можемо ли самоанализу да оставимо за други пут?

ПС: Само да будем прецизан, малочас када сам ушао у цркву да запалим оцу свећу, било је суза, али сам генерално супер расположен.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:39 28.09.2014

Re: .

Можемо ли самоанализу да оставимо за други пут?

naravno. uživaj.
satinelle satinelle 15:54 28.09.2014

Re: .

jarile, uopšte ne kapiram na šta si ti danas tako ponosan.


Da, i meni ništa nije jasno. Usiljeno do tačke ključanja, prošlo bez nasilja, gay populacija srećna. Ja ne bih bila da sam učestvovala, niti bih taj šetalački happening smatrala pobedom "ponosa", kad treba da me čuva par hiljada pandura pod punom ratnom opremom. Kad njih ne bude bilo, tad ću znati da je sve u redu.
Jaril Jaril 15:58 28.09.2014

Re: .

Kad njih ne bude bilo, tad ću znati da je sve u redu.

Мене радује када ствари иду на боље.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:10 28.09.2014

Re: .

Da, i meni ništa nije jasno.


Pa meni liči da je to interna stvar između organizatora i učesnika parade na jednoj strani, i onih mamlaza koji bi da je nema na drugoj.
Sad ovi prvi pobedili pa se raduju.

I pored silnih priča da je Srbija sad bolja ja nekako ne vidim stvarnu vezu između bolje Srbije i ovoga danas.

A pobednicima čestitam na pobedi i nadam se da je nokaut bio takav da se protivnik nikada neće oporaviti.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:14 28.09.2014

Re: .

hoochie coochie man


A pobednicima čestitam na pobedi i nadam se da je nokaut bio takav da se protivnik nikada neće oporaviti.


мислим да га нису ни окрзнули
Jaril Jaril 16:22 28.09.2014

Re: .

I pored silnih priča da je Srbija sad bolja ja nekako ne vidim stvarnu vezu između bolje Srbije i ovoga danas.


Процеси у култури су спори и јаки.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:59 28.09.2014

Re: .

vrabac_u_steni
hoochie coochie man


A pobednicima čestitam na pobedi i nadam se da je nokaut bio takav da se protivnik nikada neće oporaviti.


мислим да га нису ни окрзнули


Mislim da ipak jesu.
Ne u direktnom klinču naravno, ali mislim da su definitivno pobedili u rundi zvanoj hoće li ili neće biti parade.

Nije mi mnogo verovatno da se neka naredna parada zabrani iz razloga bezbednosnog rizika.
Kako bi tako nešto objasnile vlasti kad se pokazalo da imaju načina da obezbede paradu?
Morali bi da priznaju da je 2014. godine država bila jača od huligana, a da su te godine u kojoj bi parada bila zabranjena huligani ojačali.
Ne verujem da bi neka vlast smela tako nešto sebi da dopusti.
Jednina moguća situacija da vlast preuzme neko ko je protiv parade, Dveri i SRS npr. A to je malo verovatno.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:54 28.09.2014

Re: poniženi i uvređeni

vrabac_u_steni
hoochie coochie man


A pobednicima čestitam na pobedi i nadam se da je nokaut bio takav da se protivnik nikada neće oporaviti.


мислим да га нису ни окрзнули


ovo što je bilo ispred b92 (nisu čitali Kaltov blog, gde piše da je nova B92 zapravo na njihovoj strani) tako je kod nas, oko Al Aqse, ili kod Amera u Fergusonu - u principu, gde je globalizacija, uvek će biti i siromašnog staleža sa nekakvom uvijenom anti-globalnom idejom, sklonog agresiji. zato osnovni cilj treba da bude poboljšanje kvaliteta života. s obzirom da Srbija nije kadra da taj kvalitet poboljša sama, što je očigledno iz uzorka prethodnih decenija, neophodna je pomoć prijatelja spolja. ono što je sušta potreba u Srbiji da se taj pali, uništeni srednji stalež ponovo nekako stvori i ulije mu se snaga da ponovo živi i stvara, i bude zadovoljan svojom produkcijom. kako toga nema, klincima predstavlja zadovoljstvo da idu u ove ludačke operacije protiv murije i institucija koje označe kao neprijateljske.
princi princi 21:25 28.09.2014

Re: poniženi i uvređeni

u principu, gde je globalizacija, uvek će biti i siromašnog staleža sa nekakvom uvijenom anti-globalnom idejom, sklonog agresiji.

Druže, dobar si k'o 'leba, ali tebi baš ništa nije jasno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:48 28.09.2014

Re: poniženi i uvređeni

ne razumemo se, ali kapiram da je to zbog raličite EI, pomenuo sam to jer sam video da je pucano tamo na nekog bzvz pandura. s jedne strane je globalizacija, sila, murija, vlade, ideje tog dela društva. s druge strane su poniženi i uvređeni. problematika nije ista ili slična, ali jeste frustracija nižih staleža. to mogu da promene samo visoki staleži. oni to ne žele, tako da je zatvoren krug. da bi se ostvarila redistribucija nade, neophodno je da oni koji imaju moć menjaju stvari nabolje za ove koji nemaju nikakvu moć, osim vlastitog besa. samo tako globalno društvo može napred, pa i naši besciljni klinci sa NBGD ili iz East Jerusalema.

drugo nešto, mislio sam na nešto danas što si rekao onom Tadićevom gringu. Pol Krugman, i to, liberals and dummies... pročitao sam autorski tekst i mislim da čovek ima societal, rather than personal level, na umu. kada našim liberalnim komunjarama kažeš da nije neophodan karakter jer to dummy neocon virtue, oni će to nabubati kao Marksa što su bubali i prihvatiti to kao roboti. američke liberalne ideje je neophodno objašnjavati našem čoveku kao što uča objašnjava klincima jean plus jean i АБВГД, primetio sam da vas par visokoučenih Amerosrba imate tu sklonost da postavite visoke kriterijume, sasvim smetnuvši s uma naš skromni milje u kojem to treba da se realizuje. na stranu to što demokrate ne treba do kraja sveta i veka oslobađati na psihološkom nivou za to što su prokockali šansu ovog dela veka da naprave nešto od Srbijiške jadne.
barese barese 23:47 28.09.2014

Re: poniženi i uvređeni

princi
u principu, gde je globalizacija, uvek će biti i siromašnog staleža sa nekakvom uvijenom anti-globalnom idejom, sklonog agresiji.

Druže, dobar si k'o 'leba, ali tebi baš ništa nije jasno.


Jarile, aj' izostavi globalizaciju iz ove priče...
Sklonost siromašnog stanovništva ka agresiji nema mnogo veze sa globalizacijom...
a_jovicic a_jovicic 04:05 29.09.2014

Re: .

hoochie coochie man
vrabac_u_steni
hoochie coochie man


A pobednicima čestitam na pobedi i nadam se da je nokaut bio takav da se protivnik nikada neće oporaviti.


мислим да га нису ни окрзнули


Mislim da ipak jesu.
Ne u direktnom klinču naravno, ali mislim da su definitivno pobedili u rundi zvanoj hoće li ili neće biti parade.

Nije mi mnogo verovatno da se neka naredna parada zabrani iz razloga bezbednosnog rizika.
Kako bi tako nešto objasnile vlasti kad se pokazalo da imaju načina da obezbede paradu?
Morali bi da priznaju da je 2014. godine država bila jača od huligana, a da su te godine u kojoj bi parada bila zabranjena huligani ojačali.
Ne verujem da bi neka vlast smela tako nešto sebi da dopusti.
Jednina moguća situacija da vlast preuzme neko ko je protiv parade, Dveri i SRS npr. A to je malo verovatno.

Nije samo Parada u pitanju. Danas su pokazali da mogu efikasno da kontrolišu huligane. Dotle je došlo da je "1389" pozivao svoje simpatizere da ne izazivaju incidente i izjavio da oni neće učestvovati ni na kakvim mitinzima. To može da pokaže:

1. Oni oduvek kontrolišu huligane (preko "Službe" )
2. Huligani su u podjednakom rasulu kao i opozicija (ni njima više nije jasno ponašanje nekadašnjih "saveznika" )

Naravno, nusproizvod je da je i narodu poslata slika o snazi represivnog "aparata" (da im slučajno ne padne na pamet da probaju nešto da lome zbog tamo nekih "trivijalnosti" oko smanjenja plata ili otpuštanja) ... a i ovo im bila generalna proba za doček Putina (malo da uvežbaju koordinaciju, tehnička sredstva, logistiku)
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:34 29.09.2014

Re: .

a i ovo im bila generalna proba za doček Putina

Има да буде много срећан кад чује радосне домаћине како му се хвале

- Знаш, за тебе смо вежбали ту с неким гејевима.
Jaril Jaril 11:13 29.09.2014

Re: poniženi i uvređeni

Jarile, aj' izostavi globalizaciju iz ove priče...

JJ Beba JJ Beba 15:09 28.09.2014

*

bilo super
Jaril Jaril 15:59 28.09.2014

Re: *

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:08 28.09.2014

Nevezano za prajd

Počinjem i ja da volim Srbiju iz istinskog sažaljenja. Ozbiljno.
Jaril Jaril 20:29 28.09.2014

Re: Nevezano za prajd

Поред оваквих људи у Србији, има ли места сажаљењу?
kick68 kick68 17:24 28.09.2014

Srbijo, volim te:)


Mrvica danas, mrvica sutra...unuci ce docekati:)
Jaril Jaril 20:36 28.09.2014

Re: Srbijo, volim te:)

Mrvica danas, mrvica sutra...unuci ce docekati:)


fantomatsicna fantomatsicna 18:25 28.09.2014

Radost

Nego šta! Valjda će sad ići samo lakše.
Jarile volim i ja Srbiju a i tebe u njoj!
Jaril Jaril 20:37 28.09.2014

Re: Radost

fantomatsicna


vera.nolan2 vera.nolan2 18:59 28.09.2014

за мрвицу лакше



, ne raduj se previše,tek je početak ; ipak,pokrenulo se nabolje,mali koračić ,ali je korak nabolje! Ući će Srbija u krug civilizovanih država,polako,ali sigurno !
Jaril Jaril 20:40 28.09.2014

Re: за мрвицу лакше

vera.nolan2
pokrenulo se nabolje,mali koračić ,ali je korak nabolje!


G.Cross G.Cross 19:54 28.09.2014

Win Win

Kad citam ove tvoje komentare Jarile jasno je da se osecas lepo.

Mozda cak kao ja davne 1970 sa prvim zlatom na svetskom prvenstvu u Ljubljani. Imao sam 15 godina i upravo poceo da treniram kosarku.


Samo sto smo mi morali tada da pobedimo USA (bas mi ih zao) a danasnji dogadjaj je Win-WIn, svi pobedjuju.

Osim mozda par onih sa Himalaja.



Jaril Jaril 20:42 28.09.2014

Re: Win Win

danasnji dogadjaj je Win-WIn, svi pobedjuju

Да, то јесте најбоље у вези са Прајдом. Сви смо победили и сви смо много добили.

frank_rizzo frank_rizzo 09:11 29.09.2014

prosetali vas ko goveda izmedju ograda

gde su desetine&stotine k ucesnika ili ljudi na ulicama da vas podrze?
&blogodomacin kaze - srbijo, volim te?!?
Jaril Jaril 11:04 29.09.2014

Re: prosetali vas ko goveda izmedju ograda

Биће.

predatortz predatortz 09:37 29.09.2014

Obrukaste se...

Braćo pederi i sestre lezbijke, obrukaste se juče žestoko! Država je pokrenula, do sad neviđenu na Balkanu, policijsku akciju da vam omogući elementarno građansko pravo. Vas je mrzelo da masovno podignete dupeta i da pokažete da vam je do tog prava zaista stalo.

Ova moja kritika ne važi samo za pedere i koleginice im lezbijke. Upućena je svim onim koji su nas ovde postrojavali pričom o pravima, a juče su išli da tetki odnesu lek.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana