...sve što je padu sklono...

Jelena Milić RSS / 08.03.2008. u 16:34

 

 Premijer Srbije Vojislav Koštunica je rekao i da bi najracionalnije bilo da se održe vanredni parlamentarni izbori 11. maja, za kada su zakazani i lokalni izbori.

Konačno i od njega nešto suvislo. Ko čeka dočeka.

Nego, jel znate onaj kad neka pobozna jevrejska udovica ode kod rabina da kuka kako joj je strasno dosadno bez pokojnog muza, kako joj je zivot prazan, etc...

Kaže joj rabin: " Idi u pet shop kupi nekog mezimaca, to ce ti sigurno pomoci."

 Ode ona, gleda, skupo, kučići skupi, mačići skupi, ribice ćutljive.  

Kaže joj vlasnik:" Imam jednu papagajku sa felerom na rasprodaji, povoljno".  

"Šta joj je?" pita udovica.  

"Ništa, priča svašta, al mnogo je je simpa, samo trtlja, taman vam to treba, da vas oraspoloži."  

"Ok, kupljeno. "

Sva sretna ode udovica kući, skine čaršaf sa kaveza cim je usla u kuću, kad ono prvo što papagajka progovori bude:" Uuuu što sam napaljena, moram  odmah da se kresnem".

Pobožna i smerna udovica u šoku, kuku, šta sad da radi, roba sa felerom, nema vraćanja, kuku, trk kod rabija.

"Rabi šta da radim, kuku, psuje papagajka!"  

"Nema problema,"  kaze rabi, "imam ja dva papagaja, vrlo su pobožni, samo Talmud i Toru čitaju, godinam već, dovedite vi papagajku, pa ce oni da je preobrate, sigurno."  

Odjuri ona, donese papagajku, stave je u kavez, prvo sto papagajka kaze bude: "Uuuu što sam napaljena, moram odmah da se kresnem!"  

Okrene se jedan papagaj pobožni drugome i kaže:"Šta sam ti reko, ako se budemo molili dovoljno dugo, bog će nam ispuniti zelje."

 

Eto doktorka me kritikovala da sam optimista. Jesam. A i Ponoš i dalje na čelu GS.  Bunila se bunila i dočekala  da LDP stavi  EU high on  the agenda. U zadnji čas. Miliću, čuvam decu and blogujem  7/11, 24/30 etc. Go for it.

 

A da, pala vlada, kažu.

 

Koštunica: Kraj vlade
8. mart 2008. | 16:03 -> 16:18 | Izvor: B92
Beograd -- Vojislav Koštunica na konferenciji za novinare izjavio da ne postoji više mogućnost za dalji rad vlade i da treba vratiti mandat narodu.

 
Premijer Vojislav Koštunica (FoNet)
Premijer Srbije Vojislav Koštunica je rekao i da bi najracionalnije bilo da se održe vanredni parlamentarni izbori 11. maja, za kada su zakazani i lokalni izbori. Koštunica je najavio da je za 10. mart zakazao sednicu Vlade Srbije na kojoj će biti razmotrena odluka o raspuštanju Skupštine Srbije i raspisivanju vanrednih izbora.

Koštunica je rekao da Vlada više nema jedinstvenu politiku o pitanju Kosova u sastavu Srbije, što znači i njen kraj.

 



Komentari (230)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:36 08.03.2008

...

U ponedeljak raspust pa kreće otvorena sezona od 2 meseca lova na političke neistomišljenike. Ne treba zaboraviti da Koštunica ima RTS i iskusnog pitbula Tijanića. Tadićev adut je već pominjani SPP.
Nadajmo se samo da se neće ponoviti glupa pat situacija u kojoj se vlada ne može formirati bez Koštunice. Mislim da se tog čoveka više ni po koju cenu ne sme pustiti u vladu.
Jel ima pravo skupština da poništi Tadićev potpis na SPP ako posle izbora radikali, Koštunica i SPS naprave većinu?
Atomski mrav Atomski mrav 19:28 08.03.2008

Re: ...

Skupština MORA da ratifikuje SPP.
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:43 08.03.2008

Konačno dobre vesti

vesti B92
Predsednik vlade i lider Demokratske stranke Srbije je odrečno odgovorio na pitanje da li je pre odluke da se predloži raspuštanje skupštine pregovarao sa Srpskom radikalnom strankom o podršci manjinskoj vladi ili formiranju nove većine.

Ovo baš i ne verujem.

Sad, pamet u glavu građani!
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:46 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Sad, pamet u glavu građani!

bogami i pamet i kampanja.
rad jedan na jedan.
Jelena Milić Jelena Milić 17:52 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

tako te volim
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 17:57 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

i jedan na jedan i jedan na dva i jedan na hiljadu...
Jelena Milić Jelena Milić 17:59 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

grupnjak? :)

ja sam ipak malo oldfashoned i starija i to, jel moze neka koalicija ili tako nesto, a ne ono u EU u pet kolona pa zavrsimo sa radikalima u belorusiji
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 18:02 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

mislila sam na field work!
Nenad M. Nenad M. 18:02 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Jelena Milić
grupnjak? :)

ja sam ipak malo oldfashoned i starija i to, jel moze neka koalicija ili tako nesto, a ne ono u EU u pet kolona pa zavrsimo sa radikalima u belorusiji


pa to ce Jelena morati da kaze ds s kim hoce i moze - ne moze se ostavljati mogucnost ponovne koalicije sa dss-om
Jelena Milić Jelena Milić 18:04 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

to da, al i mi da gutamo zabe, i ponudimo lulu i to....
Bonner D Bonner D 18:09 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Jelena Milić
to da, al i mi da gutamo zabe, i ponudimo lulu i to....


I to onu najveću i najružniju prvu = DSS i Koštunica!

Sve ostalo su samo pusti snovi.

Prijatno!
Nenad M. Nenad M. 18:12 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Jelena Milić
to da, al i mi da gutamo zabe, i ponudimo lulu i to....


ma mislim da je CJ po tome oduvek bio jasan, nadam se samo da mu savetnik nece biti Pera Lukovic :))
Jelena Milić Jelena Milić 18:15 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

ili vbp:)

say no more jelena, say no more ....
Jelena Milić Jelena Milić 18:17 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

kao sto bonneru rekoh u tirani,
to pripada radikalima jer jer je isto, a ne modernim demokratama, neka hvala :)
ceda_urosevic ceda_urosevic 18:44 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Jelena Milić
tako te volim

Nego šta nam je sa Predsednikom? Svi odreagovali, on ništa.
ako bude pameti, biće i jedinstvenog fronta. Mada, meni ne smeta ni ovako. Jedan na jedan je uvek najpoštenije rešenje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:48 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Bonner D
Jelena Milić
to da, al i mi da gutamo zabe, i ponudimo lulu i to....


I to onu najveću i najružniju prvu = DSS i Koštunica!

Sve ostalo su samo pusti snovi.

Prijatno!




pa nije baš prijatno!
Nenad M. Nenad M. 18:51 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Jelena Milić
ili vbp:)

say no more jelena, say no more ....


nemoj to da poredis. VBP je bio iz uz Djindjica i kao takav ima kredibilitet, a i vidis kako dobija sve koje je tuzio - ide mu :)
ceda_urosevic ceda_urosevic 18:53 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

nemoj to da poredis. VBP je bio iz uz Djindjica i kao takav ima kredibilitet, a i vidis kako dobija sve koje je tuzio - ide mu :)

Slažem se da nije uporedivo.
Ide mu jer je uporan i jer je u pravu. Svaki put se obradujem kad čujem da je odrapio nezavisne medije i nezavisne pojednice.
Bonner D Bonner D 19:01 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Exitus Letalis



Jelena Milić: "to da, al i mi da gutamo zabe, i ponudimo lulu i to...."

Bonner D: "I to onu najveću i najružniju prvu = DSS i Koštunica! Sve ostalo su samo pusti snovi. Prijatno!"

Exitus Letalis: pa nije baš prijatno!


Naravno da nije prijatno, al' tako je to sa gutanjem žaba. To je neminovnost! To je moranje!


Jelena Milić Jelena Milić 19:16 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

e ta zaba vise nije zaba nego g..., a ako tadic to g..pojede...e pa onda je

pojeo g....
florian florian 19:24 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Nego šta nam je sa Predsednikom? Svi odreagovali, on ništa.

Pa ne može. Danas je subota a sastanci u Mažestiku su nedeljom pre podne. Već će tata da mu javi šta treba da kaže.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:01 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Nego šta nam je sa Predsednikom? Svi odreagovali, on ništa.


vežba završni udarac

Bonner D Bonner D 20:31 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Jelena Milić
e ta zaba vise nije zaba nego g..., a ako tadic to g..pojede...e pa onda je pojeo g....


Ta žaba je sve ovo izgleda, već poodavno i na duge staze jako dobro isplanirala, posle jednostranog proglašenja nezavisnosti Kosova, patriotska retorika, veliki narodnjački miting, sad preuzimanje "inicijative", a izbori u sklopu planiranih lokalnih, samo dodatni listić. I ta žaba je sve na političkoj sceni Srbije uspela da iznenadi, to je utisak ovoga dana, da niko drugi to nije predvideo, niti posumnjao.

Ali ta žaba, od koje izmedju ostalih i Vi već godinama pokušavate da napravite čudovište, a sve za tzv. "unutrašnju upotrebu", a pritom je to najviše štete napravilo napolju celoj zemlji i ne samo njenom "imidžu", nego svim njenim interesima a pre svih ekonomskim.

Dakle, ta žaba i to čudovište je danas izjavilo i sledeće: "sve stranke u Srbiji imaju jedinstven stav o EU - sve hoće u EU, ali su razlike - da li sa Kosovom ili bez njega". To jeste prazna priča i potpuno je nebitna, sem onoga dela da svi hoće u EU, a to je potpuno suprotno onome što su neki ovde tvrdili, da se radi o izboru Rusija ili EU.

Izbori su izgleda tu samo da bi DSS učvrstio ili kojim slučajem poboljšao svoju poziciju na političkoj sceni Srbije. Šta će, i da li će uspeti da urade, videćemo. Al' ovim su šansu dobili i ostali, da li će uspeti da je iskoriste, videćemo i to.

Jelena Milić Jelena Milić 22:36 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

muka mi je kad to vidim, jer on time ako dokazuje dz je u pravu, a to mu pravosudje potvrdjuje--dakle legitimise jedno pravosudje u trenutku kad isto to pravosudje ne reaguje skoro ni na sta drugo i legitimise neraspisano vanderdno stanje i otovrenu sezonu lova na politicke neistomisljenike...
Jelena Milić Jelena Milić 22:38 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

VBP je bio iz uz Djindjica i kao takav ima kredibilitet


ham, hm, kad cujemo najblize djindjiceve saradnike kad nam kazu s kim su zbog ovog ili onog morali da budu, ili kad vidimo iste kako se po medijima mrze ko ...pa i nije neki argument.
Jelena Milić Jelena Milić 22:41 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Ali ta žaba, od koje izmedju ostalih i Vi već godinama pokušavate da napravite čudovište, a sve za tzv. "unutrašnju upotrebu", a pritom je to najviše štete napravilo napolju celoj zemlji i ne samo njenom "imidžu", nego svim njenim interesima a pre svih ekonomskim.


za razliku od ambasada u plamenu, batajnice, srebrenice i slicnog, pa sve do poziva na bojkot robe poslatih sa vladinih e mailova, sto po vama vase ne-cudoviste legitimise big time, sto je sve jako i mnogo doprinelo pozitivnom imidzu srbije.

bonner, diskvalifikujete se za iole ozbiljniju diskusiju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:41 08.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Jelena Milić
grupnjak? :)

ja sam ipak malo oldfashoned i starija i to, jel moze neka koalicija ili tako nesto, a ne ono u EU u pet kolona pa zavrsimo sa radikalima u belorusiji

Kakav grupnjak...?
To je za zabušante....o))
Lektorka Lektorka 00:40 09.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Jelena Milić
VBP je bio iz uz Djindjica i kao takav ima kredibilitet


ham, hm, kad cujemo najblize djindjiceve saradnike kad nam kazu s kim su zbog ovog ili onog morali da budu, ili kad vidimo iste kako se po medijima mrze ko ...pa i nije neki argument.

čekaj, slažem se da neko ko je bio uz đinđića nema baš kredibilitet "kao takav" - nije li i tadić po funkciji bio "uz đinđića"? - ali zašto obezvređuješ VBP?
odnosno, zvučiš kao da lakom relativizacijom ipak želiš da obezvrediš ono što on govori i ono što radi (ostalo me ne zanima - mislim na sve ono ostalo od čega se pravi zvezdana prašina, na nju sam izgleda imuna).
Bonner D Bonner D 08:47 09.03.2008

Re: Konačno dobre vesti

Jelena Milić

za razliku od ambasada u plamenu, batajnice, srebrenice i slicnog, pa sve do poziva na bojkot robe poslatih sa vladinih e mailova, sto po vama vase ne-cudoviste legitimise big time, sto je sve jako i mnogo doprinelo pozitivnom imidzu srbije.bonner, diskvalifikujete se za iole ozbiljniju diskusiju.


Ako baš hoćemo ambasade su skoro bile u plamenu, a Koštunica je antievropsko "čudovište" i "rusko strašilo" još od 2004. Eno svi naslovi danas u nemačkim meidjima govore o antievropskom Koštunici, a on juče izjavio da sve stranke vide Srbiju u EU. Običan čitalac to čita kao antievropska cela Srbija.

Batajnica, Srebrenica i slično zaista mislim da nisu sporne.

Mislim jednostavno da je guranje DSS u ćošak do te mere i potpuna isključivost prema njima jednostavno kontraproduktivno i da će se svima 11. maja uveče kad se pojave prve prognoze obiti o glavu.

Palilula Palilula 17:54 08.03.2008

vlada

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:19 08.03.2008

Premijer




Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:33 08.03.2008

Predsednik




Jovana Tavcar Jovana Tavcar 18:00 08.03.2008

faktor trajanje

Kad se uzmu efektivni vremenski delovi trajanja ove vlade, duze se formirala no sto je trajala!
clean-suited man clean-suited man 21:56 08.03.2008

Re: faktor trajanje

Jovana Tavcar
Kad se uzmu efektivni vremenski delovi trajanja ove vlade, duze se formirala no sto je trajala!


Pa da, ali su posledice po zemlju koje je Kostunica samo za poslednjih 10 meseci proizveo vece nego sto bi neka vlada proizvela za puna dva mandata.


Sve u svemu, izbori u poslednjem trenutku.
Nadam se samo da Tadic i DS shvataju da posle ovih izbora u Skupstini mora biti 126 poslanika bez DSS.
U protivnom eto SRS DSS vlade (za kojom je inace veceras na RTS saborni analiticar sto nosi ruho i propeler oko vrata ronio suze)

Jelena Milić Jelena Milić 22:43 08.03.2008

Re: faktor trajanje

Nadam se samo da Tadic i DS shvataju da posle ovih izbora u Skupstini mora biti 126 poslanika bez DSS.


nadam se da ce to shvatiti i ldp, i g17+, i liga i manjine

Nenad M. Nenad M. 18:03 08.03.2008

OVO JE NAJLOSIJA VLADA

koja je postojala u Srbiji, danas je to izvesno. Ne ponovila se.
levitan levitan 19:32 08.03.2008

Re: OVO JE NAJLOSIJA VLADA

koja je postojala u Srbiji, danas je to izvesno. Ne ponovila se.

Ili ste previše mladi, ili nisam primetio ironiju u ovome.
Šta god mi mislili o ovoj Vladi, ona je oko 30 000 puta bolja od svih Vlada Mirka Marjanovića(sa sve radikalskim ministrima), Vlade Nikole Šainovića, Radomana Božovića i Dragutina Zelenovića zajedno.
Ono je bio galopirajući karcinom u metastazi, ovo je (tek) maligno tkivo koje se još uvek može odstraniti.
Iz pozicije bolesnika(Srbija) razlika je neuporediva.
stefan.vizantin stefan.vizantin 18:04 08.03.2008

:)))

Pre svega: Srecan 8. mart svim blogerkama!
Pala Vlada. Kod mene konacno prolece. Konacno stabilna temperatura iznad nule. Da li je to znak da ce u Srbiji da dodje do otopljavanja?
Pred nama je dug put i zelim nam da konacno ostvarimo dugi san nakon Zoranove smrti-san o pravoj proevropskoj Vladi Srbije, san o Srbiji u Evropi.
Sada je vreme za jedinstvo a protiv stranckih podela i svadja. DSS&SRS end co. se mogu dobiti ako budemo bili jedinstveni sa pametno organizovanom kampanjom. Za moj DS ali i njegove buduce koalicione partnere-puno srece na izborima. Prolece u Beogradu...
:)))
Jelena Milić Jelena Milić 18:07 08.03.2008

Re: :)))

Za moj DS ali i njegove buduce koalicione partnere-puno srece na izborima. Prolece u Beogradu...
:)))


stefane, malo ono oko populacione politike i demografije i alabanaca da opet razmislite, u drugi kontekst i vizuru da shvatite, tu morAMO neki konsenzus imati, pa da melejmo radikale...I da mislimo i shvatamo i delamo drugacije od njih a ne samo PROTIV NJIH
stefan.vizantin stefan.vizantin 18:37 08.03.2008

Re: :)))

stefane, malo ono oko populacione politike i demografije i alabanaca da opet razmislite, u drugi kontekst i vizuru da shvatite, tu morAMO neki konsenzus imati, pa da melejmo radikale...I da mislimo i shvatamo i delamo drugacije od njih a ne samo PROTIV NJIH

Ispravka-ja nemam nista protiv Albanaca, draga Jelena. Ja imam nesto protiv nekih njihovih politicara, koji su svojevremeno drzali pusku a sad su ne znam ti kakvi mirotvorci i savetuju nas sta da radimo. Izmedju Tachija=nacionaliste i Kostunjavog=nacionaliste ja ne vidim sustinsku razliku. (i jedan i drugi se slikase sa Kalashem u rukama) Mozda gresim, a oni me moraju razuveriti. Ne bih se zalio zbog nezavisnog Kosova da se ne bojim da to znaci-uspostavljanje neko nove (ne)ravnoteze iz koje ce kad tad da izadje nesto lose. U tome svakako vecu ulogu imaju neki u USA nego kosovski politicari, a radikali and Co. su krivi zato sto je do toga doslo da se svadjamo sa najvecom silom (u sadasnjem svetu).
I jos nesto, ne gajim neke iluzije da za 10 god mozete da promenite balkanski mentalitet Albanaca ili Srba. Za to je potrebno mnogo vise. Ono sto je neki drugi bloger svojevremeno pisao je tacno-stereotipi vladaju na Balkanu. Uzasni stereotipi.
Jelena Milić Jelena Milić 18:44 08.03.2008

Re: :)))

Ja imam nesto protiv nekih njihovih politicara, koji su svojevremeno drzali pusku a sad su ne znam ti kakvi mirotvorci i savetuju nas sta da radimo. Izmedju Tachija=nacionaliste i Kostunjavog=nacionaliste ja ne vidim sustinsku razliku. (i jedan i drugi se slikase sa Kalashem u rukama) Mozda gresim, a oni me moraju razuve
riti

ovo mi se svidja. napisala sam jednom novom komentatoru na postu pre ovoga onom o srpsko-albanskom dijalogu da ne volim etno -psihologiju i generalizacije, jer i one vode stereotipima i predrasudama

elem, zato stimulisem pisanje i komentarisanje o pojedincima, strankama, rezimima..etc, platformama..a ne o narodima generalno, pa ni o srbima :) vec o vecini ili manjini u nekom dobu, rezimu, o stavu javnom, stranackom ili individulanom, o potezima vlast, ali ne i celog naroda kroz vreme ...ovo je u eri sve ubrzanije globalizacije sve vise bitno, cini mi se.
stefan.vizantin stefan.vizantin 19:00 08.03.2008

Re: :)))

Jelena Milić
Ja imam nesto protiv nekih njihovih politicara, koji su svojevremeno drzali pusku a sad su ne znam ti kakvi mirotvorci i savetuju nas sta da radimo. Izmedju Tachija=nacionaliste i Kostunjavog=nacionaliste ja ne vidim sustinsku razliku. (i jedan i drugi se slikase sa Kalashem u rukama) Mozda gresim, a oni me moraju razuve
riti

ovo mi se svidja. napisala sam jednom novom komentatoru na postu pre ovoga onom o srpsko-albanskom dijalogu da ne volim etno -psihologiju i generalizacije, jer i one vode stereotipima i predrasudama

elem, zato stimulisem pisanje i komentarisanje o pojedincima, strankama, rezimima..etc, platformama..a ne o narodima generalno, pa ni o srbima :) vec o vecini ili manjini u nekom dobu, rezimu, o stavu javnom, stranackom ili individulanom, o potezima vlast, ali ne i celog naroda kroz vreme ...ovo je u eri sve ubrzanije globalizacije sve vise bitno, cini mi se.

Znate dobro da su stavovi politicara i rezimi bilo albanski ili srpski tokom zadnjih 100 god vodili sukobu ova dva naroda, a ne dijalogu. Kad su Albanci imali najvise prava u SFRJ opet je bilo sukoba. Razume se da su iza njih bili politicki interesi odredjenih krugova. Sloba je pokusao da resi problem (ne)higijenskim merama etnickog ciscenja i totalno zasr$^ stvar.
Pre toga u otomanskoj Turskoj vlast je podsticala podele zbog cega su Srbi u velikom broju prebegli u slobodnu (koliko toliko) Srbiju. Sada kada albanski i srpski nacionalizam jacaju, izgleda da nekima odgovara da se Srbi i Albanci nateraju da zive u jednoj zajednici u kojoj nemaju perspektivu i u kojoj ce pre ili kasnije da bukne neki sukob. To je ono sto ja mislim o Kosovu a slican scenario predvidjam za Makedoniju. Voleo bih da gresim. Ono na (ne)srecu na Kosovu Srba i nema nesto tako da ce verovatno sukob da bude poslednji ako pre toga svi polako ne predju u Srbiju.
Mozda i moze da dodje do suzivota na prostoru Kosova ali je to moguce verujem tek na duge staze u buducnosti...a sukobi i podele su tako blizu u glavama politicara i obicnih ljudi.
dragan7557 dragan7557 19:27 08.03.2008

Re: :)))

Kostunjavog=nacionaliste


ZDF Nemačka državna TV: Koštunica Konzervativni Nacionalista. danas 19.00 Heute najavio povlačenje
.
jaksa scekic jaksa scekic 18:07 08.03.2008

glasno razmisljavam u vasem prisustvu



A,il moze ovako

na sednici vlade Kostunac bude nadglasan i onda Kostunica mora da podnese ostavku.

Tadic tada ima 30 dana da nadje mandatara

Sta ako nadje mandatara

J

Nenad M. Nenad M. 18:09 08.03.2008

Re: glasno razmisljavam u vasem prisustvu

jaksa scekic


A,il moze ovako

na sednici vlade Kostunac bude nadglasan i onda Kostunica mora da podnese ostavku.

Tadic tada ima 30 dana da nadje mandatara

Sta ako nadje mandatara

J



pa moze svasta glasno da se pomisli ali nista od toga.
Jelena Milić Jelena Milić 18:11 08.03.2008

Re: glasno razmisljavam u vasem prisustvu

dinkica?
oprem dobro. i to je bolje od ovoga.
jaksa scekic jaksa scekic 18:17 08.03.2008

Re: glasno razmisljavam u vasem prisustvu

Nenad M.

jaksa scekicA,il moze ovakona sednici vlade Kostunac bude nadglasan i onda Kostunica mora da podnese ostavku.Tadic tada ima 30 dana da nadje mandataraSta ako nadje mandataraJpa moze svasta glasno da se pomisli ali nista od toga.


pa dobro i to je vec nesto :)))

J
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:24 08.03.2008

Re: glasno razmisljavam u vasem prisustvu

jaksa scekic
A,il moze ovako

na sednici vlade Kostunac bude nadglasan i onda Kostunica mora da podnese ostavku.

Tadic tada ima 30 dana da nadje mandatara

Sta ako nadje mandatara


Ma hajte Jaksa sta fantazirate ... ako je Kostunica rekao da nece dalje sa DS, sasvim je jasno sa kim hoce. I sa njima ima vec vecinu u skupstini. Iluzorno je i mislisti o tome da moze da funkcionise vlada koja nema tu vecinu ...
Eno vam uostalom u Politici Шест начина за пад владе po kojoj on ima najvise nacina da obori vladu ...

Nikolicu je ipak najvaznije da i on jednom stigne na vlast (u eri demokratije) ... i na taj nacin stekne legitimitet pa ce sigurno biti popustljiviji prema primoadoni Kostunici (ako na izborima ne osvoji dovoljno glasova da sa SPS i bez DSS formira vladu) ...
jaksa scekic jaksa scekic 18:30 08.03.2008

Re: glasno razmisljavam u vasem prisustvu

Virtuelni Vasilije

jaksa scekicA,il moze ovakona sednici vlade Kostunac bude nadglasan i onda Kostunica mora da podnese ostavku.Tadic tada ima 30 dana da nadje mandataraSta ako nadje mandataraMa hajte Jaksa sta fantazirate ... ako je Kostunica rekao da nece dalje sa DS, sasvim je jasno sa kim hoce. I sa njima ima vec vecinu u skupstini. Iluzorno je i mislisti o tome da moze da funkcionise vlada koja nema tu vecinu ...Eno vam uostalom u Politici Шест начина за пад владе po kojoj on ima najvise nacina da obori vladu ...Nikolicu je ipak najvaznije da i on jednom stigne na vlast (u eri demokratije) ... i na taj nacin stekne legitimitet pa ce sigurno biti popustljiviji prema primoadoni Kostunici (ako na izborima ne osvoji dovoljno glasova da sa SPS i bez DSS formira vladu) ...



napisao sam na nekom drugom blogu Toma Nikolic je izjavio pre neko vece:"Ovo su bili moji poslednji predsednicki izbori,mene sad interesuje premijersko mesto".

Da je Kostunac mogao da uvuce radikale,ali ne po cenu premijerskog mesta,onda bi danas u 16.00 govorio o rekonstrukciji vlade(danas je bilo raznih glasina o tome sta ce biti u 16.00,sve varijante su bile u igri).
Kostunac kao premijer ne treba radikalima,i zato ide na nove izbore jer je bio sateran u cosak,odnosno nije potreban ni radikalima ni demokratama.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 19:19 08.03.2008

Re: glasno razmisljavam u vasem prisustvu

Da je Kostunac mogao da uvuce radikale,ali ne po cenu premijerskog mesta,onda bi danas u 16.00 govorio o rekonstrukciji vlade(danas je bilo raznih glasina o tome sta ce biti u 16.00,sve varijante su bile u igri).
Kostunac kao premijer ne treba radikalima,i zato ide na nove izbore jer je bio sateran u cosak,odnosno nije potreban ni radikalima ni demokratama.


Ma ne moze ni Kostunica nista da predlozi u ime vlade u kojoj nema vecinu ... A i DS sa tom vecinom u vladi, predsednicima drzave i skupstine i sam moze verovatno da na neki nacin dodje do novih izbora ...

Drugim recima ako vec ne mogu da se dogovore onda stvarno i ostaje kao jedina alternativa novi izbori - sve ostalo je medjusobna blokada ...

E sad da li je neka buduca vlada moguca bez Kostunice? Ako je neka DS varijanta onda ok, ako je neka SRS onda je ipak bolje sa njim (bice bar kilavija:))) ... Ali meni ipak najverovatnije da ce on opet biti potreba za vecinu ...

A to sto Tomu interesuje mesto predsednika vlade, ne mora da znaci da to mora da bude bas odmah ... posebno ako nema druge varijante, sto ne bi "pricekao" jos neku godinu i prvo "probio led" i docepao se vlasti (bolje da ceka na vlasti nego u opoziciji)... I najvaznija cinjenica je da se po pitanjima zbog kojih ova vlada pada i koja su i tako sad najvaznija - Kosovo, EU, Rusija - SRS i DSS slazu ... I ne mogu da vidim zasto bi onda DS prepustili vlast ...

Prema tome ostaje samo da se nadamo da ce DS uspeti nekako da okupi vecinu glasova na novim izborima ... ali neki veliki optimista ne moze covek da bude ...

pozz
dragan7557 dragan7557 19:21 08.03.2008

Re: glasno razmisljavam u vasem prisustvu

napisao sam na nekom drugom blogu Toma Nikolic je izjavio pre neko vece:"Ovo su bili moji poslednji predsednicki izbori,mene sad interesuje premijersko mesto".


Konačno shvatio gde je izvršna vlast.
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 18:12 08.03.2008

8. mart moj praznik

Od 16h primam cestitke za 8. mart-sad imam zasto!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:16 08.03.2008

Re: 8. mart moj praznik

Jovana Tavcar
Od 16h primam cestitke za 8. mart-sad imam zasto!


Hm, znaci presla si u SRS pa se radujes dolasku na vlast? :)))))))))))))))))
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 18:22 08.03.2008

Re: 8. mart moj praznik

Znala sam da ce neko biti tako pametan da natrchi!
Ne, to znaci da u sansi vidim sansu. I ona ce sansa biti.
Izvini.
AlexDunja AlexDunja 18:25 08.03.2008

zloguk:)


Hm, znaci presla si u SRS pa se radujes dolasku na vlast? :)))))))))))))))))

ti ,bre, vaso, ko vran gavran,
samo jedno te jedno:))
ostavi za sutra malo:))))
Jelena Milić Jelena Milić 18:26 08.03.2008

Re: 8. mart moj praznik

jovana, sto mu se pravdas? u cemu je smisao politicke borbe nego da se dodje na vlast? sta je tu generalno lose?!

da, ja podrzavam ldp i milica da dodju na vlast!

bila bi bolja od ove.
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 18:29 08.03.2008

Re: 8. mart moj praznik

Cuj podrzavas!
Ima da grizemo! Sta je to za nas-sad smo uhodani!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:31 08.03.2008

Re: 8. mart moj praznik

Znala sam da ce neko biti tako pametan da natrchi!
Ne, to znaci da u sansi vidim sansu. I ona ce sansa biti.
Izvini.


Da stvarno ... a sto se izvinjavas? Kad se vec toliko radujes - srecna ti sansa

ps. nemoj samo da je iskoristis kao prethodne dve - ovoga puta neka bude bar 5,5%
Jelena Milić Jelena Milić 18:37 08.03.2008

o uhodanosti :)


mi casa tu casa

mi blog tu blog
Nenad M. Nenad M. 18:45 08.03.2008

Re: 8. mart moj praznik

Da stvarno ... a sto se izvinjavas? Kad se vec toliko radujes - srecna ti sansa

ps. nemoj samo da je iskoristis kao prethodne dve - ovoga puta neka bude bar 5,5%


Vaso dokle ces se baviti procentima ldp-a? nije to pitanje svih pitanja. Meni je jaca vest da je ovo najkraca i najlosija Vlada u istoriji Srbije
adam weisphaut adam weisphaut 18:49 08.03.2008

Re: 8. mart moj praznik

nemoj samo da je iskoristis kao prethodne dve - ovoga puta neka bude bar 5,5%

Nego Vaso džaba Borisu i 50,5% kada nema cojones pa mu Koštunica određuje i kad će vlada da padne
Vidim da su trnružice u Krunskoj još u hibernaciji pa nema ko da se oglasi
Nenad M. Nenad M. 18:55 08.03.2008

Re: 8. mart moj praznik

Nego Vaso džaba Borisu i 50,5% kada nema cojones pa mu Koštunica određuje i kad će vlada da padne

bravo adame. I sto je jos veca posledica kampanje iz januara o povratku u 90te i problem je da ce se tesko ponoviti.
Atomski mrav Atomski mrav 19:34 08.03.2008

Re: 8. mart moj praznik

Treba iskoristiti taze iskustva sa prethodnih predsedničkih izbora a pre svega - PAMET U GLAVU!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 18:17 08.03.2008

MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

Kao prvo svim damama od sveg srca želim srećan praznik 8.mart.
Sad ono glavno o čemu svi mediji govore, a to je ostavka vlade i prevremeni parlamentarni izbori. Danas sam slušao reprizu "PEŠČANIKA" na radiju B92 i usred classic jazz nastupa legendarnog Pere Lukovića vanredna vest o padu vlade. U prvi mah sam pomislio da je to neka debelo preuranjena prvoaprilska šala i ubrzo prebacim na prvi program RTS-a(sram me bilo, jer sam izdajnik) i vidim uživo iz vlade Srbije se obraća Voja Koštunica baš u vezi sa vanrednom sednicom vlade u ponedeljak 10. marta na kojoj će se, očito, raspisati vanredni parlamentarni izbori.(Sve je dakle vanredno: vanredna vlada, vanredni premijer, vanredna sednica vlade, vanredni parlamentarni izbori, vanredno stanje ko je još, za čudo, nije proglašeno.) S jedne strane me raduje što se Koštunica nakanio da podnese ostavku, a sa druge strane mislim da se mora biti vrlo oprezan. A evo i zašto: Koštunica je vrlo sračunat čovek. On je sigurno zaigrao na kartu radikalske većine na izborima i da bi sa njima mogao da stupi u koaliciju i da sa njima formira vladu. Ovi izbori su ponovni test i za stranke demokratskog bloka i za nas građane da li ćemo da idemo ka miru ili da ponovo idemo u nove ratove, u novu izolaciju, da li će opet deca da beže od svojih roditelja i iz svoje države. Bre brate, jednom sam i ja proživeo sve to, neću ponovo da to proživljavam i da gledam kako drugi pate ni za šta.
I za kraj jedan osvrt: 12.03.2003. ubijen je Zoran Đinđić; 11.03.2006. umro Sloba Milošević; 8.03.2008. Voja Koštunica objavio, hajde tako da kažem, prestanak rada vlade i zakazao vanrednu sednicu vlade za 10.03.2008. godine što vodi vanrednim parlamentarnim izborima. Ne znam da li će ostali da uoče tu simboliku, ali ovo je drugi veći događaj koji se vrti oko godišnjice ubistva Zorana Đinđića. Razmislite o tome.....
ivana23 ivana23 18:48 08.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

Mnogo ranije, 27. mart..
U martu je pocelo bombardovanje..
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 19:31 08.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

ivana23
Mnogo ranije, 27. mart..U martu je pocelo bombardovanje..

Tačno Ivana. Toga sam se i ja malo kasnije setio. Hvala na podsetniku i što si se i ti setila!
A u martu 2004. godine(ako se ne varam) bilo je ono nasilje na Kosovu, zatim malo posle toga paljenje Bajrakli džamija u Beogradu i Nišu....Pokušavam još nečeg da se setim za baksuzni mesec za Srbiju...
florian florian 19:31 08.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

I za kraj jedan osvrt: 12.03.2003. ubijen je Zoran Đinđić; 11.03.2006. umro Sloba Milošević; 8.03.2008. Voja Koštunica objavio

A 9. mart?
Atomski mrav Atomski mrav 19:35 08.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

Uvek neki belaj u državi na moj rođendan :(
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:40 08.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

Uvek neki belaj u državi na moj rođendan :(

Srecan rodjendan Atomski mrave ! Jel' bas 9-ti mart tvoj rodjendan ? Ili 12-ti ? Ili 17-ti ?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:42 08.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

Ili 24-ti ?
Atomski mrav Atomski mrav 19:52 08.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

Hvala... deveti je u pitanju.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:03 08.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

Hvala... deveti je u pitanju.

Hej, to sam i mislio !
Pa, provedi ga lepo, prijatelju !!!!
Atomski mrav Atomski mrav 20:32 08.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

Pa evo, pala je vlada... gde ćeš lepši poklon :)
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 23:10 08.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

[9. mart?
Hvala Floriane! Gde taj datum da zaboravim.....?
florian florian 00:02 09.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

Atomski mrav
Uvek neki belaj u državi na moj rođendan :(

Nisi ti kriv. Pitaj roditelje.U svakom slučaju srećan ti rođendan.
ivana23 ivana23 00:36 09.03.2008

Ovaj dan bez belaja...

Atomski mrav
Hvala... deveti je u pitanju.



Jelena Milić Jelena Milić 00:56 09.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

hpbt to you, hpbt to you, hpbt to you dear atomski, hpbt to youuuuuuuuuuuuu
Atomski mrav Atomski mrav 12:40 09.03.2008

Re: MARTOVSKE IDE SU DOŠLE ALI NISU PROŠLE

Thanx svima :) Čestitao bih vam 8. mart ali za mene je svaki dan 8. mart pa.... :)
Jelena Milić Jelena Milić 18:39 08.03.2008

Ustav Srbije o izborima

Ustav Srbije o izborima
8. mart 2008. | 17:07 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Ustavom Srbije predviđeno je da predsednik Republike Srbije može, na obrazloženi predlog vlade, raspustiti Narodnu skupštinu.

Istovremeno sa raspuštanjem Skupštine, predsednik Republike raspisuje izbore za narodne poslanike, tako da se izbori okončaju najkasnije za 60 dana od dana raspisivanja. Ustav predviđa i da se u slučaju proglašenja ratnog ili vanrednog stanja ponovo uspostavlja njena puna nadležnost, koja traje do okončanja ratnog, odnosno vanrednog stanja.

Predsednik vlade može podneti ostavku Narodnoj skupštini, koja na prvoj narednoj sednici konstatuje ostavku premijera. Predsednik vlade ostavku podnosi predsedniku Narodne skupštine i istovremeno o njoj obaveštava predsednika Republike i javnost.

Danom konstatacije ostavke premijera vladi prestaje mandat, a predsednik Republike je dužan da pokrene postupak za izbor nove vlade.

Ako Narodna skupština ne izabere novu vladu u roku od 30 dana od dana konstatacije ostavke predsednika vlade, predsednik Republike je dužan da raspusti Narodnu skupštinu i raspiše izbore.

Mandat vlade prestaje pre isteka vremena na koje je izabrana, izglasavanjem nepoverenja, raspuštanjem Narodne skupštine, ostavkom predsednika vlade i u drugim slučajevima utvrdjenim Ustavom.

Vlada kojoj je prestao mandat može da vrši samo poslove odredene zakonom, do izbora nove vlade.

Vlada ne može predložiti raspuštanje Narodne skupštine ako je podnet predlog da joj se izglasa nepoverenje ili ako je postavila pitanje svoga poverenja.

Vlada kojoj je prestao mandat ne može da predloži raspuštanje Narodne skupštine. Ako Narodna skupština izglasa nepoverenje vladi, predsednik Republike je dužan da pokrene postupak za izbor nove vlade.

Ako Narodna skupština ne izabere novu vladu u roku od 30 dana od izglasavanja nepoverenja, predsednik Republike je dužan da raspusti skupštinu i raspiše izbore.

levitan levitan 18:54 08.03.2008

The silence of the...

Meni je frapantan podatak da su sve relevantnije paritje do sada izašle sa reakcijom, a DS ćuti.Koštunica ih je obavestio, kako je sam rekao, oko pola 4, sada je skoro 7.
Šta li rade u DS-u?Da li je toliko teško suočiti se sa činjenicom da posle 11.maja možda više neće biti ministri, članovi Upravnih odbora, počasni predsednici rotari klubova i uživaoci najboljih sedišta u ložama na praznim stadionima?
Nenad M. Nenad M. 18:55 08.03.2008

Re: The silence of the...

Šta li rade u DS-u?


glume neobavestenost :)
Atomski mrav Atomski mrav 19:37 08.03.2008

Re: The silence of the...

DS sad ima skoro sve adute u rukama... treba da odigraju pametno. Ponavljam, PAMETNO!
Atomski mrav Atomski mrav 19:41 08.03.2008

Re: The silence of the...

Evo sad slušam vesti na TV B92 (jer gledam u monitor), oglasila se i DS. Izbori, izbori...
Jelena Milić Jelena Milić 23:03 08.03.2008

to atomski

definisi to pametno...ajd to prvi, pa cu ja...:)

ajd u pet najbitinjih koraka, poteza
Atomski mrav Atomski mrav 12:47 09.03.2008

Re: to atomski

Kaže Bata Stojković u "Profesionalcu": "Ako ne znaš ko si, a ti reci ko nisi"...
Dakle u DS (prvenstveno, a važi i za ostale iz "demokratskog bloka" nisu pametni ako:
- se vode isključivo uskostranačkim interesima
- troše energiju napadajući jedni druge umesto da se skoncentrišu na "suprotni tabor"
- nisu u stanju da postignu ikakav kompromis kad se država nalazi u ovakvom stanju (a znali su da prave mnoogo trule kompromise, i to još kako)
- ne stave evropsku budućnost (zapravo, budućnost uopšte) Srbije u prvi plan; što se Kosova tiče, ne verujem da se i od te retorike sme odustati inače se daje zamah suprotnom taboru
- prave dilove sa likovima i partijama koje to ne zaslužuju (Čović, npr.)

Dakle, ako nisu pametni, uradiće ovako.

Sad ti :)
lush lush 18:56 08.03.2008

konacno nada:)




Dolybell Dolybell 20:57 08.03.2008

Re: konacno nada:)

NADAM se da ovaj voz ne vozi samo u jednom smeru !


lush lush 23:01 08.03.2008

Re: konacno nada:)

moze u jednom smeru, u evropu
Jelena Milić Jelena Milić 19:08 08.03.2008

cekajuci predsednika i DS

Čedomir Jovanović, Beta
Izbori moraju omogućiti evropsku budućnost

Predsednik Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović izjavio je danas da su novi parlamentarni izbori prilika za konačni raskid sa politikom koja je podelila građane Srbije, a zemlju posvađala sa gotovo čitavim svetom.

"Za taj posao potrebna nam je podrška građana i dogovor svih stranaka koje su spremne da hapšenjem ratnih zločinaca okončaju saradnju s Haškim tribunalom i time omoguće nastavak evropske integracije Srbije", rekao je Jovanović agenciji Beta.

Jovanović je rekao da 11. maj "ne sme biti dan" u kome će biti promenjeni samo premijer i ministri, već i pogrešna politika - stvaranjem novog sistema vrednosti koji će Srbiji omogućiti evropsku budućnost.

Ocenio je da razlike koje postoje između stranaka evropskog bloka ukazuju na neminosvnost dogovora kako bi se osigurala evropska budućnost zemlje.

"Spremni smo za te dogovore, jer se bez toga ne može ostvariti evropska budućnost zemlje. Evropa počiva na dogovoru i oni koji sebe smatraju evropskim političarima u Srbiji moraju imati snage za prevazilaženje svih ličnih razlika", rekao je Jovanović.

On je rekao da je Srbiji potrebna i nova politika prema Kosovu, do koje se može doći samo izborima i vladom koja će se "suprotstaviti ideji partijske države i angažovati se u zaštiti društva koje ugrožava koncentracija finansijske i političke moći u rukama tajkuna".

Jovanović je dodao da vlada izabrana 11. maja mora u 2008. i 2009. godini završiti poslove koje Srbija ne uspeva da završi osam godina i to, kako je objasnio, zbog Vojislava Košunice i onih koji su ga podržavali.

Naglasio je da će na izborima 11. maja Srbija biti suočena sa ambicijom da se u potpunosti negira sve ono što je započeto 5. oktobra 2000, i ambicijom povratka društva na put koji simbolizuje Zoran Đinđić.

"Mi ćemo učiniti sve kako bi se Srbija oslobodila pogrešne politike i kako bi se od vlasti udaljio Koštunica koji je od Srbije napravio najnesrećnije evropsko društvo 21. veka", poručio je Jovanović.

Kako je istakao, LDP je spremna za izbore i tražila je od predsednika Srbije da građanima omogući glasanje za parlament koji bi radio poslove koje mora parlament da bi menjao Srbiju.


Pošalji komentar
Dolybell Dolybell 20:49 08.03.2008

Re: cekajuci predsednika i DS

Predsednik Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović izjavio je danas da su novi parlamentarni izbori prilika za konačni raskid sa politikom koja je podelila građane Srbije, a zemlju posvađala sa gotovo čitavim svetom.


Kad može Rusija da ima najmlađeg predsednika
zašto to ne bi važilo i kod nas?
Svi koji se uzdaju u Rusiju - evo im primera, za početak,
ako su iskreni privrženici Rusije.
Ostalima primer nije potreban.
Zare Zare 21:31 08.03.2008

Re: cekajuci predsednika i DS

Raskid sa podelom...rece Cedica i odmah...

"Za taj posao potrebna nam je podrška građana i dogovor svih stranaka koje su spremne da hapšenjem ratnih zločinaca okončaju saradnju s Haškim tribunalom i time omoguće nastavak evropske integracije Srbije", rekao je Jovanović agenciji Beta."

...krknu novi uslov za podelu...
Srbija nije Beograd...shvatate li da za ogroman broj Srba ti ljudi nisu zlocinci...

Zare sa Lemana
clean-suited man clean-suited man 22:05 08.03.2008

Re: cekajuci predsednika i DS

Zare
Raskid sa podelom...rece Cedica i odmah..."Za taj posao potrebna nam je podrška građana i dogovor svih stranaka koje su spremne da hapšenjem ratnih zločinaca okončaju saradnju s Haškim tribunalom i time omoguće nastavak evropske integracije Srbije", rekao je Jovanović agenciji Beta."...krknu novi uslov za podelu...Srbija nije Beograd...shvatate li da za ogroman broj Srba ti ljudi nisu zlocinci...Zare sa Lemana


Nazalost, tacno je.
Ali sve dok vecini srba ne postane jasno da to jesu ratni zlocinci i dok vecina srba ne shvati kakve su sve zlocine ti ljudi pocinili i da su u ime ove zemlje cinjene uzasne stvari, Srbija nece biti spremna da prihvati one vrednosti koje su karakteristicne za danasnju Evropu i nece biti spremna da se do kraja reformise.
A to je upravo posao Vlade, da kaze otvoreno ko su ti ljudi i kakve su zlocine cinili, a ne da kuka nad njihovim sudbinama i prica kako su heroji!
Pa nece narod sam od sebe to da shvati, onako usput, gledajuci Grand show ili Cecu!
Jelena Milić Jelena Milić 22:45 08.03.2008

Re: cekajuci predsednika i DS

pa vreme je, zare, da saznaju bolnu istinu!

bez nje ni srbija u eu, ni eu u srbiju, ...sve dok je za vecinu dilema das li je maldic zlocinac ili heroj, iovako i onako, pogledajte cedin govor od pre dva dana, eu je sistem vrednosti ...a to je ono sto oko eu ovde nikad nije plasirano kako treba...a vreme je, zadnji cas...
milosib milosib 19:43 08.03.2008

A gde je ovde ozbiljnost?

Čestitam damama 8.mart i moram da primetim da niko od vas analitičara, koji od toga živite uključujući i onu trojicu na RTS, nije ozbiljno analizirao zašto Koštunica predlaže izbore. Veoma je verovatno da će slika posle izbora biti veoma slična današnjoj i jasno je koje su koalicije moguće. Onaj jadan pokušaj, DSS je izračunao da mu je sada najpovoljniji trenutak, nije dostojan nekog ko pledira da bude ime u analitici.

Imam nekoliko stvari koje razmatram, ali bih voleo Jelena da čujem vas. Ipak ste vi direktor CEAS (valjda sam zapamtio skraćenicu) i od vas očekujem više od apostrofiranja zadovoljstva personalnim rešenjem načelnika GŠ.

P.S. Rešiste li pitanje finansiranja?
Jelena Milić Jelena Milić 22:35 08.03.2008

Re: A gde je ovde ozbiljnost?

ne jos, vidim da vas to bas brine.

filipe,
on hoce da kaze ovo-tadic p..izdao, ja sam da branim kosovo ne mogu, eto vidite kakvi su ostali, svima se zivo j...za kosovo....i da mu to bude exit strategy ...za taj deo....i da onda smislja kako da capava RS


ovo sam odgovorila filipu, sta vidim kao glavni razlog

ovde pisem kao blogerka jelena, drugim stilom, i za drugu, siru, publiku, ne kao CEAS btw

CEAS direktorka stavove imate na RfE npr, vrlo cesto. njima BTW ne smeta to sto ovde pisem u light formi.

nisam samo bila zadovoljna cinjenicom da sad imamo i parlamentarne, na kojima pro EU srbija moze dobiti vise i formirati vladu, vec i cinjenicom da imamo legitimno izabranog predsednika...dakle, momenat sa aspekta bezbednosti, koji ce se verovatno pokrenuti kad krenu da spocitavaju cemu izbori a kosovo odlazi, je lame one.
florian florian 00:08 09.03.2008

Re: A gde je ovde ozbiljnost?

Čestitam damama 8.mart i moram da primetim da niko od vas analitičara, koji od toga živite uključujući i onu trojicu na RTS, nije ozbiljno analizirao zašto Koštunica predlaže izbore.

Nema se vremena od radosti.
Dopunska pitanja:
ko je tehnički ministar policije
šta ako u utorak dođe do nasilja , ko odgovara, tehnički premijer, tehnički zamenik ministra policije
mislite da je VK ovim prestao da koristi dosadašnje resurse u službama koje je preuzeo od....
Dolybell Dolybell 20:36 08.03.2008

A drugi saziv SB ?



Ovo je nastup na prethodnom zasedanju SB u NY.
A šta će sad da radi ?
Jel' zna da je i on bupnuo ?
xtremistic xtremistic 20:39 08.03.2008

...sve sto je padu sklono...

U ovoj zemlji orlovi zive duze od papagaja pa ce tako prezivjeti i ovaj istorijski momenat. Nije da i papagaji nece prezivjeti , bice nekih rezultata. U svakom slucaju papagajska raspodjela ce vjerovatno biti 15-18% za Cedu Jovanovica , 20% za Tadica I Dinkica jer jos ima papagaja koji vjeruju u onu "i Kosovo i EU" . Ostatak se zna: SRS orlovi vecina , SPS jastrebovi nesto malo i ostatak kako to biva pokupe lesinari tj. DSS. Prema tome nase papagajske molitve imaju limitiranu vaznost i nakon ovih novih izbora zasigurno se preobrazavamo u zrtvene ovcice. Jedina nada je ako se pojavi neki dobar pas cuvar.
Palilula Palilula 20:48 08.03.2008

knjiga

Da li mozda sve ovo ima nekakve veze sa knjigom Karle DelPonte? Ko se u vladi te knjige toliko plasi?
Dolybell Dolybell 20:50 08.03.2008

Re: knjiga

Ko se u vladi te knjige toliko plasi?

Samo onaj ko čita, a takvi su retki.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana