Gost autor

Otomanska Turska i savremena Amerika

uros_vozdovac RSS / 08.12.2015. u 22:59

Posle užasne pauze i užazne gužve na poslu, evo me nazad na blogu. Ostao sam dužan ovaj tekst kolegi Kosti, i izvinjavam se što nije stigao na veme, uverevam i njega i sve vas da je opravdano.

Gost autor: Kosta Babić

Kakve veze imaju Otomanska Turska i savremena Amerika? Naizgled nikakve. 
Jedina veza i najmanji zajednički sadržalac im je Srbija.
U osnovnoj školi su nas učili da su Osmanlije u Srbiji uvele strašan porez koji se zvao desetak.To je podrazumevalo da deset posto svih proizvoda pripada vlastelinu odnosno porti.Seljak je jedva uspevao da proizvede dovoljno hrane za svoju porodicu pa još i deseti deo da Turcima.
Radili su oni i gore stvari.Uzimali su decu od roditelja i odvodili ih u Tursku.
U narodu je ovo bilo poznato kao- danak u krvi. To je podrazumevalo da se najmlađe dete ,ali samo naj mlađe, odvoji od roditelja odvede u tursku, prevede u Islam i pošalje u školu za janičare.Tu su u elitnoj vojnoj školi usavršavali vojne veštine i praveći vojnu karijeru uspevali da dođu do najviših položaja u Otomaanskom carstvu.
Niko nam nije objasnio da su ljudi u to vreme imali u proseku osmoro pa i desetoro dece.Oni naj mlađi neretko bi umirali od gladi ili bolesti.
Danas ,posle petsto godina, stvari izgledaju potpuno drugačije.
Međunarodni monetarni fond kao produžena ruka Amerike traži od nas da porez, takozvani PDV podignemo na dvadeset dva posto.Meni ovo zvuči vrlo demokratski u odnosu na onih turskih deset posto.
Naša deca,najčešće samo jedno ili dvoje u porodici,odlučuju da posle završenog fakulteta potraže sreću u Americi.Manje je važno to što ih Amerika nije ni hranila ni školovala.Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.
Turske paše se listom okreću u svojim grobovima pitajući se kako je moguće da oni to nisu umeli.
Srbija ostaje prazna,ustupajući svoju teritoriju nekim boljim ili pametnijim narodima.
Kosta Babić



Komentari (246)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 13:19 10.12.2015

Re: cuj ...

tasadebeli
Е, а види ОВО! (ЛИНК)

Daa, to znam

Moj sin često putuje u Istambul sa firmom, na sajmove ili seminare. Upočetku je nosio i jedan prazan kofer pa ga vraćao punog baklava, sudžuka i ratluka....svih mogućih slatkiša, začina. Naravno, to se sve podeli i u firmi u Atini, i kod kuće na sve nas...a ima nas.

Ja ga pakujem pre polaska i grdim, to mu neće primiti u avion, samo će pare da baci ...a on sve to donese, lepo upakovano, ne znam na koji fazon.

Oduševljem je i zemljom i ljudima a pogotovo hranom. Oseća se kao kod kuće.

Doduše, turski domaćin ih vodi po najboljim restoranima, i smesti ih u najbolje hotele, ko ne bi uživao?
octopus octopus 17:11 09.12.2015

izvinjenje

"Ne da nisam mislio skoz ozbiljno nego ništa slično nisam ni pomislio.
Naime, moji roditelji spadaju u intelektualnu elitu a nisu rođeni ni blizu Beograda, majka je rođena u selu."

Ma da, možda sam reagovao malo ishitreno. Nisam shvatio da mislite išta loše. Pozdrav

Za matematičare iz moje gimnazije što reče predatorz, pa ja nažalost nisam bio među njima. Grešan više me je lopta interesovala pa treći razred završih sa slomljenim nosema na basketu, dobro kasnije završih i fakultet, šta bih drugo?
tyson tyson 20:22 09.12.2015

Amok

Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.

I ne samo to, nego će morati i da se osunete, jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.


kosta.babic kosta.babic 21:37 09.12.2015

Re: Amok

tyson
Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.

I ne samo to, nego će morati i da se osunete, jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.



Šta znaju Ameri šta je to sunit.Oni misle da je to kotlet od lignji.
mariopan mariopan 01:45 10.12.2015

Re: Amok

kosta.babic
tyson
Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.

I ne samo to, nego će morati i da se osunete, jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.



Šta znaju Ameri šta je to sunit.Oni misle da je to kotlet od lignji.

Oklen lignje uBosni?
vcucko vcucko 08:05 10.12.2015

Re: Amok

mariopan
kosta.babic
tyson
Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.

I ne samo to, nego će morati i da se osunete, jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.



Šta znaju Ameri šta je to sunit.Oni misle da je to kotlet od lignji.

Oklen lignje uBosni?

Ima stari vic: đe su u Bosni najbolje lignje? Kod berbera, poslije suneta
rade.radumilo rade.radumilo 20:28 09.12.2015

Pa šta s tim?

Srbija ostaje prazna,ustupajući svoju teritoriju nekim boljim ili pametnijim narodima.
Out of Beirut Out of Beirut 22:47 09.12.2015

Re: Pa šta s tim?

„Владика Николај је говорио да се српски народ ничега не треба стидети као псовке, и да мало који народ тако страшно псује као наш. “

Свети Владика Николај
О ПСОВЦИ И ХУЛИ НА БОГА

https://istinoljublje.wordpress.com/2013/10/13/
rade.radumilo rade.radumilo 09:17 10.12.2015

Re: Pa šta s tim?

jebeš srbiju.Ljude koje ja volim.Jebeš ovaj deo balkana.Preseli se na treću planetu od sunca ili negde u pizdu materinu.Nađi sebe Ja ti od srca to želim.


Domazet Domazet 01:04 10.12.2015

Ih bas sad protestanti...

{quote=Kole Babic]Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.
...sto, je l' jevreji nisu dovoljno dobri...
Goran Vučković Goran Vučković 01:37 10.12.2015

Re: Ih bas sad protestanti...

...sto, je l' jevreji nisu dovoljno dobri...

Pa ono zavisi - ako se naseliš u Salt Lake City...
mesan mesan 02:02 10.12.2015

Re: Ih bas sad protestanti...

Goran Vučković
...sto, je l' jevreji nisu dovoljno dobri...

Pa ono zavisi - ako se naseliš u Salt Lake City...


Zar SL city nema viševekovnu jevrejsku populaciju i mešane brakove, a Mormoni smatraju sebe izraelskom "braćom" Jevreja?

Jevreji koji kontrolišu svet žive tradicionalno po obalama i letuju po ostrvima, šta je trik sa SLC?
Goran Vučković Goran Vučković 02:10 10.12.2015

Re: Ih bas sad protestanti...

a Mormoni smatraju sebe izraelskom "braćom" Jevreja?

14. pleme?

šta je trik sa SLC?

Tu možda žive oni obični, koji nemaju ambicija da kontrolišu svet.
mesan mesan 06:18 10.12.2015

Re: Ih bas sad protestanti...

Goran Vučković

Tu možda žive oni obični, koji nemaju ambicija da kontrolišu svet.


OK nisam razumeo onda šta si hteo da kažeš time da Jevrejima ide dobro "zavisno" od toga da li se nasele u SLC... Čini mi se da tamo baš imaju uspešnu zajednicu, ali recimo ona u Njujorku je još blaženija...
Goran Vučković Goran Vučković 10:52 10.12.2015

Re: Ih bas sad protestanti...


OK nisam razumeo onda šta si hteo da kažeš time da Jevrejima ide dobro "zavisno" od toga da li se nasele u SLC.

Nisam ni pričao o Jevrejima, nego o naseljavanju u SLC i promeni vere...
Sepulturero Sepulturero 20:11 10.12.2015

Re: Ih bas sad protestanti...

Domazet
{quote=Kole Babic]Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.
...sto, je l' jevreji nisu dovoljno dobri...


Прећи у Јевреје није нимало једноставно. Питам се да ли је уопште могуће.
tasadebeli tasadebeli 18:59 11.12.2015

Re: Ih bas sad protestanti...

Sepulturero
Domazet
{quote=Kole Babic]Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.
...sto, je l' jevreji nisu dovoljno dobri...


Прећи у Јевреје није нимало једноставно. Питам се да ли је уопште могуће.




Верски или национално?


Ако је оно прво, не знам, али ако је ово друго, рекоше ми упућени да је довољно да мајка буде Јеврејка, па да се неко сматра Јеврејином (већина таквих то углавном и прихвата).


Јевреји су паметни људи. Рачунају порекло по мајци, а не као ми, српски тупани, по оцу.


Признаћете и сами да је то по мајци много, много сигурније... Поузданије...
milisav68 milisav68 19:11 11.12.2015

Re: Ih bas sad protestanti...

tasadebeli
Признаћете и сами да је то по мајци много, много сигурније... Поузданије...

Otac je pretpostavka, a majka je činjenica.
kosta.babic kosta.babic 20:56 11.12.2015

Re: Ih bas sad protestanti...

Domazet
{quote=Kole Babic]Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.
...sto, je l' jevreji nisu dovoljno dobri...

Naprotiv mislim da su sjajni ljudi ali za mene je to velika tema koju ne želim da počinjem sada.
Biće vremena nadam se,a onda će me verovatno razapeti na krst i Jevreji i oni koj to nisu.
tasadebeli tasadebeli 21:10 11.12.2015

Re: Ih bas sad protestanti...

milisav68
tasadebeli
Признаћете и сами да је то по мајци много, много сигурније... Поузданије...

Otac je pretpostavka, a majka je činjenica.




Мој теча се најискреније силно чуди гледајући прво оне шпанске, па мексичке, па сада турске и индијске серије. Често ме пита:

"Ја разумем да отац не зна да је некада давно добио дете јер га је први пут видео као неко изненађење тек када је то дете напунило већ 40 година.

Али никако не разумем како то може да мајка не зна да је некада давно родила дете, па се сада толико чуди што га први пут види када то дете има 40 година?"


Збуњује га то већ толике године...



dolazel dolazel 06:01 10.12.2015

age

Zanima me koliko godina ima Kosta? Ili njegovo rezonovanje nema veze sa godistem - sve ovo sto je napisano je odraz neverovatnog nepoznavanja sveta oko sebe, srpske istorije, ekonomije, pojava u drustvu a jos manje poznavanje nekog dalekog sveta (u primeru SAD). Definitivno previse Kurira i Informera u Srbiji.
kosta.babic kosta.babic 14:46 10.12.2015

Re: age

dolazel
Zanima me koliko godina ima Kosta? Ili njegovo rezonovanje nema veze sa godistem - sve ovo sto je napisano je odraz neverovatnog nepoznavanja sveta oko sebe, srpske istorije, ekonomije, pojava u drustvu a jos manje poznavanje nekog dalekog sveta (u primeru SAD). Definitivno previse Kurira i Informera u Srbiji.



1.Volim kad me zovu matori cinik.To je zato što sam toliko mator da je čak i meni neprijatno.Puno mlađe od mene su u staroj grčkoj bacali sa stene da ne smrde po kući.To se zvalo lapot.
2.To što jebem amere,to je zato što moram po zakonu,Naime žena mi je amerikanka iz Indijanapolsa.
3.Od engleskog znam samo one reči koje Meri ne može da zapamti na srpskom pa moram ja na engleskom.
4.Godinama je molim da idemo u grčku ali nekako uvek završimo u Americi.
6.Mrzim kad američki carinik hoće da mi produži vizu na još šest meseci,a još viša mrzim kad hoće da mi uvale nekakav karton za 500 dolara uz obrazloženje da ću kad tad da tražim nekakvu useljeničku vizu.
7.Od škole pored velikog odmora i odličnog uličnog vaspitanja imam i završen FDU odsek filmske i televiziske montaže.
8.Radim u javnoj kući,koja se zove javni mediski servis RTS.
toliko od mene
mariopan mariopan 15:23 10.12.2015

Re: age

8.Radim u javnoj kući,koja se zove javni mediski servis RTS.



Nisi toliko mator čim te nisu još šutnuli u penziju i na tvoje mesto doveli nekog zidara, keramičara, bombondžiju, poslastičara.....
tasadebeli tasadebeli 15:29 10.12.2015

Re: age

kosta.babic

1 - 8

4.Godinama je molim da idemo u grčku ali nekako uvek završimo u Americi.
6.Mrzim kad američki carinik hoće da mi produži vizu na još šest meseci,a još viša mrzim kad hoće da mi uvale nekakav karton za 500 dolara uz obrazloženje da ću kad tad da tražim nekakvu useljeničku vizu.



А где ти редни број 5?







Ти к'о мој комшија Милутин, окати петогодишњак.

- 'Ајде, Милутине, број до десет.
- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10!
- А где ти је осам?
- Осам!
kosta.babic kosta.babic 15:51 10.12.2015

Re: age

tasadebeli
kosta.babic

1 - 8

4.Godinama je molim da idemo u grčku ali nekako uvek završimo u Americi.
6.Mrzim kad američki carinik hoće da mi produži vizu na još šest meseci,a još viša mrzim kad hoće da mi uvale nekakav karton za 500 dolara uz obrazloženje da ću kad tad da tražim nekakvu useljeničku vizu.



А где ти редни број 5?
Izgubio se u prevodu







Ти к'о мој комшија Милутин, окати петогодишњак.

- 'Ајде, Милутине, број до десет.
- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10!
- А где ти је осам?
- Осам!

tasadebeli tasadebeli 16:20 10.12.2015

Re: age

kosta.babic

Izgubio se u prevodu



Поштујем! И разумем!

Милутин је мој најбољи комшија.



kosta.babic kosta.babic 20:59 11.12.2015

Re: age

mariopan
8.Radim u javnoj kući,koja se zove javni mediski servis RTS.



Nisi toliko mator čim te nisu još šutnuli u penziju i na tvoje mesto doveli nekog zidara, keramičara, bombondžiju, poslastičara.....


Hvala ti na komplimentu sad se bolje osećam i kao da me manje bole leđa.
G.Cross G.Cross 17:04 10.12.2015

Kakvi te bre protestanti snasli?

.Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.


Evo ja nisam protestant i uspeo sam u Americi.

Lepota odlaska je upravo u tome da kad se prvi dan probudis "tamo" ti znas (ako si pametan) da sve zavisi samo, jedino i iskljucivo od tebe samog.

Zaboravis sva moguca opravdanja i teorije zasto je nemoguce koje te sprecavaju da isto to uradis "back home".

I ucis i radis i ucis i radis i nemas vremena vise da mislis ni o Vucicu ni o Vucicima uveocima.

Mislis na sebe.

Kad bi samo tako mogao i kod kuce ne bi bilo potrebe da se odlazi.

Kakvi bre protestanti kakvi bakraci.
nim_opet nim_opet 17:10 10.12.2015

Re: Kakvi te bre protestanti snasli?

G.Cross
.Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.


Evo ja nisam protestant i uspeo sam u Americi.

Lepota odlaska je upravo u tome da kad se prvi dan probudis "tamo" ti znas (ako si pametan) da sve zavisi samo, jedino i iskljucivo od tebe samog.

Zaboravis sva moguca opravdanja i teorije zasto je nemoguce koje te sprecavaju da isto to uradis "back home".

I ucis i radis i ucis i radis i nemas vremena vise da mislis ni o Vucicu ni o Vucicima uveocima.

Mislis na sebe.

Kad bi samo tako mogao i kod kuce ne bi bilo potrebe da se odlazi.

Kakvi bre protestanti kakvi bakraci.

Upravo. I vise se umorih pricajuci o tome i samo citajuci koliko vremena ljudi provode nalazeci opravdanja i objasnjenja u teorijama koje su se svega dotakle, osim sopstvene odgovornosti, sposobnosti i izbora. Jedna srpska porodica, ovde vec 20ak godina, mi objasnjava zasto njihovo dete (rodjeno i odskolovano u USA, u zamisli, religioznoj, privatnoj skoli) ima problema da napreduje u karijeri, i celo objasnjenje im se svodi na to sto mu je prezime srpsko...i ajde da pricaju nekome cije ime i prezime nisu, nego uzmes pa se pitas ko je bre lud? Oni uspeli iako su dosli u poznim godinama, sede sa ljudima naseg porekla kojima nista ne fali u karijeri i koji se do jednog prezivaju nasim prezimenima, i sad odjednom imaju objasnjenje koje je u nivou argumenta "samo da je protestant".
Goran Vučković Goran Vučković 17:34 10.12.2015

Re: Kakvi te bre protestanti snasli?

Najefikasnija laž je kad čovek laže samog sebe...
mariopan mariopan 17:38 10.12.2015

Re: Kakvi te bre protestanti snasli?

G.Cross
Kad bi samo tako mogao i kod kuce ne bi bilo potrebe da se odlazi.

Eh, ali kod kuće se tako ne može.

Znam o čemu pričaš, tako su radili moji ali tek kada su otišli, ovde tako nešto još ne može da se uradi jer celo društvo treba prevrnuti, pretumbati, postaviti na noge a ne na glavu, kao sada.....a to je proces za koji nemaju vremena oni koji žele više i bolje, da ga čekaju, potrošili bi celi svoj život.

Zato odu tamo gde to mogu odmah da urade.
kosta.babic kosta.babic 19:20 10.12.2015

Re: Kakvi te bre protestanti snasli?

G.Cross
.Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.


Evo ja nisam protestant i uspeo sam u Americi.

Lepota odlaska je upravo u tome da kad se prvi dan probudis "tamo" ti znas (ako si pametan) da sve zavisi samo, jedino i iskljucivo od tebe samog.

Zaboravis sva moguca opravdanja i teorije zasto je nemoguce koje te sprecavaju da isto to uradis "back home".

I ucis i radis i ucis i radis i nemas vremena vise da mislis ni o Vucicu ni o Vucicima uveocima.

Mislis na sebe.

Kad bi samo tako mogao i kod kuce ne bi bilo potrebe da se odlazi.

Kakvi bre protestanti kakvi bakraci.

Ne znam da li živiš u americi,ali ako si tamo i imaš 11 dolara na sat onda si uspeo.Ako ti je firma umesto povećanja plate udelila svoje akcije koje po njima vrede 200 dolara po komadu a nominalna vrednost im je 2 centa,onda si takođe uspeo.Ako ti je žena Amerikanka pa te uvalila u lizing za kuću i nameštaj i zavese i novo kupatilo i nova kola i novu kosilicu za travu,ako nemaš para da to rade Hispano.Onda si takođe uspeo.
I nemo posle da mi dođeš i da mi plačeš na rame jer te neću razumeti.
G.Cross G.Cross 19:35 10.12.2015

Re: Kakvi te bre protestanti snasli?

kosta.babic
G.Cross
.Ako budu želeli da napreduju moraće da pređu u protestante,jer se samo tako tamo napreduje lestvicom uspeha.


Evo ja nisam protestant i uspeo sam u Americi.

Lepota odlaska je upravo u tome da kad se prvi dan probudis "tamo" ti znas (ako si pametan) da sve zavisi samo, jedino i iskljucivo od tebe samog.

Zaboravis sva moguca opravdanja i teorije zasto je nemoguce koje te sprecavaju da isto to uradis "back home".

I ucis i radis i ucis i radis i nemas vremena vise da mislis ni o Vucicu ni o Vucicima uveocima.

Mislis na sebe.

Kad bi samo tako mogao i kod kuce ne bi bilo potrebe da se odlazi.

Kakvi bre protestanti kakvi bakraci.

Ne znam da li živiš u americi,ali ako si tamo i imaš 11 dolara na sat onda si uspeo.Ako ti je firma umesto povećanja plate udelila svoje akcije koje po njima vrede 200 dolara po komadu a nominalna vrednost im je 2 centa,onda si takođe uspeo.Ako ti je žena Amerikanka pa te uvalila u lizing za kuću i nameštaj i zavese i novo kupatilo i nova kola i novu kosilicu za travu,ako nemaš para da to rade Hispano.Onda si takođe uspeo.
I nemo posle da mi dođeš i da mi plačeš na rame jer te neću razumeti.


Ne ne zivim u Americi, tamo sam samo zaradio pare. Zivim u Evropi , blize su mi kulturne vrednosti.

Vecina Amerikanaca mozda misle da su Protestanti ali u stvari Obozavaju Zlatno Tele. (cak su mu, eno, doduse malo starijem pa je vec Bik, podigli spomenik na Wall Streetu) .
Zato mi je bliza Evropa.
kosta.babic kosta.babic 19:35 10.12.2015

Otomanska Turska i savremena Amerika

Dragi prijatelji blogeri.
Želim da se zahvalim svima.Onima koji su me napadali i onima koji su me branili.Posebno se zahvaljujem Urošu koji mi je omogućio gostovanje na njegovom blogu.Posle ovog bloga svet neće biti lepši ali će,nadam se, biti bar za mrvicu pametniji.Hvala Vam što ste svoje moždane ćelije trošili na ove moje trivijalne stvari.Hvala Vam na dobrom druženju.Ja sam u to ime nešto i popio,što i Vama želim.Neke male reči kao sloboda,istina,pravda,ljubav nismo ni dodirnuli ali i ne treba,ostavićemo to za kasnije.Zahvaljujem gospodinu koj je tako zdušno branio Američke vrednosti,mada mi je moja žena koja se zove Meri,rekla kad se krstila u Bavaništanskoj crkvi:Kosta pa ova crkva je starija nego moja država(Amerika). Šta zna žena koliko je stara Amerika!
mariopan mariopan 20:00 10.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

duplo
mariopan mariopan 20:00 10.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

kosta.babic
Dragi prijatelji blogeri.
Želim da se zahvalim svima.Onima koji su me napadali i onima koji su me branili.Posebno se zahvaljujem Urošu koji mi je omogućio gostovanje na njegovom blogu.Posle ovog bloga svet neće biti lepši ali će,nadam se, biti bar za mrvicu pametniji.Hvala Vam što ste svoje moždane ćelije trošili na ove moje trivijalne stvari.Hvala Vam na dobrom druženju.Ja sam u to ime nešto i popio,što i Vama želim.Neke male reči kao sloboda,istina,pravda,ljubav nismo ni dodirnuli ali i ne treba,ostavićemo to za kasnije.Zahvaljujem gospodinu koj je tako zdušno branio Američke vrednosti,mada mi je moja žena koja se zove Meri,rekla kad se krstila u Bavaništanskoj crkvi:Kosta pa ova crkva je starija nego moja država(Amerika). Šta zna žena koliko je stara Amerika!



Ovde ljudi brane ono što lično poznaju i dožive, na osnovu toga su izgradili mišljenje ili stav, izvori su razni, kao i ljudi - i svi su u pravu. Svet jeste tako šaren, pa bude nekom majka nekom maćeha. Lepota ovog mesta je baš u tome, da pročitamo sva mišljenja.

Aj' živeli!
G.Cross G.Cross 20:28 10.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

kosta.babic
Dragi prijatelji blogeri.
Želim da se zahvalim svima.Onima koji su me napadali i onima koji su me branili.Posebno se zahvaljujem Urošu koji mi je omogućio gostovanje na njegovom blogu.Posle ovog bloga svet neće biti lepši ali će,nadam se, biti bar za mrvicu pametniji.Hvala Vam što ste svoje moždane ćelije trošili na ove moje trivijalne stvari.Hvala Vam na dobrom druženju.Ja sam u to ime nešto i popio,što i Vama želim.Neke male reči kao sloboda,istina,pravda,ljubav nismo ni dodirnuli ali i ne treba,ostavićemo to za kasnije.Zahvaljujem gospodinu koj je tako zdušno branio Američke vrednosti,mada mi je moja žena koja se zove Meri,rekla kad se krstila u Bavaništanskoj crkvi:Kosta pa ova crkva je starija nego moja država(Amerika). Šta zna žena koliko je stara Amerika!


Zao mi je ako sam te povredio. Nije mi bila namera.
Vozio jednom tako jedan mene kroz San Diego i pokazuje mi kucu i kaze "Ovo je najstarija kuca u San Dijegu". Ja mu kazem "Kod nas takve jos ne prefarbavaju , jer smatramo da su nove."

Ali jos uvek se ne slazem da treba da si Protestant da uspes u Americi.
Nisam ja branio americke vrednosti nego srpsko pravo na uspeh.
kosta.babic kosta.babic 21:51 10.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

G.Cross
kosta.babic
Dragi prijatelji blogeri.
Želim da se zahvalim svima.Onima koji su me napadali i onima koji su me branili.Posebno se zahvaljujem Urošu koji mi je omogućio gostovanje na njegovom blogu.Posle ovog bloga svet neće biti lepši ali će,nadam se, biti bar za mrvicu pametniji.Hvala Vam što ste svoje moždane ćelije trošili na ove moje trivijalne stvari.Hvala Vam na dobrom druženju.Ja sam u to ime nešto i popio,što i Vama želim.Neke male reči kao sloboda,istina,pravda,ljubav nismo ni dodirnuli ali i ne treba,ostavićemo to za kasnije.Zahvaljujem gospodinu koj je tako zdušno branio Američke vrednosti,mada mi je moja žena koja se zove Meri,rekla kad se krstila u Bavaništanskoj crkvi:Kosta pa ova crkva je starija nego moja država(Amerika). Šta zna žena koliko je stara Amerika!


Zao mi je ako sam te povredio. Nije mi bila namera.
Vozio jednom tako jedan mene kroz San Diego i pokazuje mi kucu i kaze "Ovo je najstarija kuca u San Dijegu". Ja mu kazem "Kod nas takve jos ne prefarbavaju , jer smatramo da su nove."

Ali jos uvek se ne slazem da treba da si Protestant da uspes u Americi.
Nisam ja branio americke vrednosti nego srpsko pravo na uspeh.


Odakle mi ideja da samo protestanti trenutno mogu da vladaju amerikom.
1.Moj pokojni Tast (divan čovek)potomak one stare Amerike 1940 i nekad posilni gen Patona u drugom sv ratu rođen je u katolčkoj porodici.On i njegova ženaa Margi usvojili su troje dece,od kojih je jedno, moja žena Meri.Kad se završio drugi sv rat Fred je osnovao svoju firmu.Mislim da je radio stvari za US army.U to vreme bio je težak par miliona dolara.U jednom trenutku shvatio je da mora da pređe u protestante.
Ne znam zašto,ali tako je bilo veruj mi.
S druge strane razgovarao sam sa čovekom koji mi se pretstavio kao katolčki teoretičar(ne pop)Uveravjući me da je naj veće etničko čišćene izvršeno ,ne u Srbiji neego nad katolicima u Amerci.Sve jdno pisaću o ovome u svojoj novoj knjžici koja će se zvati"Moje Američke priče
"pozdrav

G.Cross G.Cross 22:02 10.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

Uveravjući me da je naj veće etničko čišćene izvršeno ,ne u Srbiji neego nad katolicima u Amerci.


Moje skromno misljenje je da je najveci, ne etnicko ciscenje, nego genocid u istoriji covecanstva ucinjen u obe Amerike (juznoj i severnoj) nad starosedeocima ta dva kontinenta.
Imali su svoj udeo tamo i katolici.

Mozda gresim...



Sve jdno pisaću o ovome u svojoj novoj knjžici koja će se zvati"Moje Američke priče

Postavi ih i ovde , bilo bi lepo da ih vidimo. Sto rece mariopan:

Svet jeste tako šaren, pa bude nekom majka nekom maćeha. Lepota ovog mesta je baš u tome, da pročitamo sva mišljenja.
kosta.babic kosta.babic 22:22 10.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

G.Cross
Uveravjući me da je naj veće etničko čišćene izvršeno ,ne u Srbiji neego nad katolicima u Amerci.


Moje skromno misljenje je da je najveci, ne etnicko ciscenje, nego genocid u istoriji covecanstva ucinjen u obe Amerike (juznoj i severnoj) nad starosedeocima ta dva kontinenta.
Imali su svoj udeo tamo i katolici.

Mozda gresim...



Sve jdno pisaću o ovome u svojoj novoj knjžici koja će se zvati"Moje Američke priče

Postavi ih i ovde , bilo bi lepo da ih vidimo. Sto rece mariopan:

Svet jeste tako šaren, pa bude nekom majka nekom maćeha. Lepota ovog mesta je baš u tome, da pročitamo sva mišljenja.

Izvin malo sam pjan slažem se odovoriću ti sutra Sorry
blogovatelj blogovatelj 00:12 11.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

Izvin malo sam pjan slažem se odovoriću ti sutra Sorry


Bila prasa?
tasadebeli tasadebeli 01:18 11.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

kosta.babic

u lizing za kuću i nameštaj i zavese i novo kupatilo i nova kola i novu kosilicu za travu



Не причаш ти то, ваљда, о себи?


Ако да, онда си ти, човече, Кунта Кинте 21. века!






rođen je u katolčkoj porodici.



Беше Кенеди последњи католички председник САД?

Али џаба му било председниковање, упуцаше га. Превише је таласао.


Фани гејм...







Neke male reči kao sloboda,istina,pravda,ljubav nismo ni dodirnuli ali i ne treba,ostavićemo to za kasnije.



Нпр:






Што рекоше неки паметни људи, Зло је променило свој облик. За разлику од Добра, Зло има ту привилегију да може да мења свој облик и изглед. И данас оно не изгледа уопште више онако како су нас у детињству научили наши стари да Зло изгледа.
kosta.babic kosta.babic 10:31 11.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

tasadebeli
kosta.babic

u lizing za kuću i nameštaj i zavese i novo kupatilo i nova kola i novu kosilicu za travu


Ženi sam odmah objasnio da taj lizing ili morgič ili kako se već zove ovde ne postoji,te može slobodno da zaboravi i zavese i nove tapete i novi auto.

Не причаш ти то, ваљда, о себи?


Ако да, онда си ти, човече, Кунта Кинте 21. века!






rođen je u katolčkoj porodici.



Беше Кенеди последњи католички председник САД?

Али џаба му било председниковање, упуцаше га. Превише је таласао.


Фани гејм...







Neke male reči kao sloboda,istina,pravda,ljubav nismo ni dodirnuli ali i ne treba,ostavićemo to za kasnije.



Нпр:

Mnoge reči upotrebljavamo a da nismo ni svesni šta one znače za druge ljude.Kako ih oni doživljavaju,kakve im asocijacije bude.Da li ih pogađaju,uznemiruju?
ali o tome kao što rekoh nekom drugom prilikom.




Што рекоше неки паметни људи, Зло је променило свој облик. За разлику од Добра, Зло има ту привилегију да може да мења свој облик и изглед. И данас оно не изгледа уопште више онако како су нас у детињству научили наши стари да Зло изгледа.

I zlo i dobro a izgleda i bog stanuju u ljudima.Lepota,znam sigurno stanuje u duši
a pamet u glavi.pozz Kosta
predatortz predatortz 10:36 11.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

.Lepota,znam sigurno stanuje u duši


Što ti je iskustvo!
Ja je, još uvek, tražim u nogama i grudima...
kosta.babic kosta.babic 12:37 11.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

predatortz
.Lepota,znam sigurno stanuje u duši


Što ti je iskustvo!
Ja je, još uvek, tražim u nogama i grudima...


a po neka lepa guza?
predatortz predatortz 12:44 11.12.2015

Re: Otomanska Turska i savremena Amerika

kosta.babic
predatortz
.Lepota,znam sigurno stanuje u duši


Što ti je iskustvo!
Ja je, još uvek, tražim u nogama i grudima...


a po neka lepa guza?


To nisam smeo da napišem, da me gospon dame ne streljaju!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana