Astronomija

Прошло је а још траје

antioksidant RSS / 12.12.2015. u 21:42

Telekom je trebalo prodati. Jer je baza partijskog zapošljavanja i zlatna koka za uhlebljenje izabranih i zaštićenih. Kome to ranije nije bilo jasno a želi da ne zatvara oči dovoljno je da pogleda šta se sve dešavalo sa Jorgovankinim stanom. Poslednji je voz da se proda Telekom jer će sledeće godine on kupiti neku drugu Arenu, otkupiće neki drugi stan...


Telekom nije trebalo prodati. Prvenstveno jer on može predstavljati potencijalnu bazu industrije znanja. To što je on dugo pogrešno vođen ne znači da tako mora i ostati. Ko će promeniti odnos vlasti prema njemu i njegov odnos prema vlasti drugo je pitanje. Jer ako je jedini argument za prodaju Telekoma taj što ga zloupotrebljava loša vlast šta nam garantuje da će ga ta loša vlast prodati kako treba? Telenor i VIP su ovde obične samoposluge koje prodaju tuđe znanje a Telekom može biti mesto gde se znanje i ovde stvara. Sada to nije, daleko od toga da jeste ali on može to postati, ali ako se proda neće svakako. Niko neće kupiti Telekom zbog njegovih inženjera i njegovog razvoja. U Srbiji se kupuje tržište. Ništa više. Ne bi se prodao Telekom, prodali bi se mi – njegovi korisnici.


Nema razloga za prodavanje Telekoma jer on svake godine uplaćuje u budžet. I svi ti lezilebovići koji su tamo zapošljeni bili bi pozapošljavani po drugim rupama da ih mi hranimo i da im plate dajemo iz budžeta. Zar neko može da veuje da Jorgovanki neko drugi ne bi kupio stan da ga nije dobila od Pošte i Telekoma? A monopolista Telekom nije. Svako ima izbor da li će u Telekom, Telenor ili VIP. Ili SBB ili kakvih sve već firmi ima.


Telekom ostaje rak rana srpske privrede jer svojom pozicijom zauzima drugima mesto koji bi ušli sa novim tehnologijama da on nije ispunio ceo prostor sobom i svakoj inicijativi uzima vazduh i ne dopušta da se razmaše. I to što on hrani svu tu partijsku vojsku za posledicu ima da oni mogu s mirom nama ostalima da sišu krv. Da Telekoma nema da plaća reklame u Informeru, na Pinku, u Kriru, Blicu, Politici... i ta bedna bara koja glumi medije bi se isušila i nestala a s njom i svo zlo kojim prekrajaju realnost.

 

 

 

 

 



Komentari (139)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:42 13.12.2015

Re: Telekom je firma koja ne zna sta joj je

alselone
Ја пре 5-6 година био изненађен да је факс и даље средство пословне комуникације у САД (не знам како је данас).


Ja ih nisam primetio, mada nisam ni ja video bog zna koliko firmi. U Holandiji jesam video faks u velikoj firmi, ali su i oni rekli da ce ga baciti kada uvedu novi sistem (nas sistem).


Ja imam faks na poslu, mislim da skoro svaka firma ima, ali se ne sećam da sam ga ikad koristio za bilo šta osim za neke privatne stvari, a i to možda ukupno dva puta, za svih 5 godina koliko postojimo. I nemamo land line, to se podrazumeva, sve je VoIP.

Inače, ne znam kako je sad, ali u moje vreme (devedesete) se u Telekomu zapošljavao uglavnom samo onaj koji nije hteo da se bavi svojom strukom, znači, ono, najslabiji studenti koji su zalutali na ETF, i na jedvite jade ga završili. Najbolji su odma palli iz zemlje, mi, srednježalosni, smo se zapošljavali u firmama koje su se još i bavile nekim inženjerskim poslovima, ovi najgori, znalo se: Telekom (ili BK).

little_radojica little_radojica 23:59 13.12.2015

Re: Telekom je firma koja ne zna sta joj je

A kriva napredovanja tehnologije i tehnike nije linearna, nego kvadratna ili mozda jos strmija.


А крива усвајања технологије има облик слова S. У почетку иде споро, усвајају само ентузијасти, онда крене вртоглаво да расте стопа усвајања кад се цене мало спусте, а онда дође у неку тачку кад остану само они крајње конзервативни па стопа усвајања почне да опада и у многим случајевима никад ни не стигне до 100%, Рецимо, смартфони су дошли до скоро 80% у САД и сад се већ види да је усвајање почело драстично да успорава (од негде 75%). Али чак и да остану фиксни телефони телекомуникационе компаније већ сада на њима вероватно ништа не зарађују. А брзина којом се ствари у том сегменту мењају је запањујућа. Смартфон је од 0 до 80% дошао за неких 8 година, брже него било која технологија икада. При тој брзини потпуно ми је нормално да неко не може да стигне да се прилагоди, али мислим да ће их ускоро више коштати да се држе старе технологије него да се пребаце на нову.
little_radojica little_radojica 00:01 14.12.2015

Re: Telekom je firma koja ne zna sta joj je

Ja imam faks na poslu, mislim da skoro svaka firma ima,


Код вас се и говорна пошта примила. Чудан свет
Hansel Hansel 00:42 14.12.2015

Re: Telekom je firma koja ne zna sta joj je

Predrag Brajovic
П.С. Чуо сам да банке не дају кредит ако немаш фиксни телефон?!

Погрешно си чуо.

ОК.
Иначе, што каже Алсе, ја се у овом тренутку свакако не бих кладио на фиксну телефонију или, рецимо, аутомбилску индустрију засновану на моторима са унутрашњим сагоревањем. То одлази у историју, а брзина надирања ооног што после долази може се мерити са брзином пропадања Nokie или Motorole, који су забаговали у технолошком развоју.

Немам никаквог рационалног основа да тврдим, само ми се фиксна телефонија чини као неки бекап ресурс (рецимо, кад нестане струје, под условом да у кући није само од струје зависни бежични фиксни), а осим тога сви бакарни и оптички каблови ваљда се користе за пренос података, не само гласа... Телеком до пре годину-две инвестирао много у проширење мреже (ваљда због (A)DSL-а, IPTV-a...) а да ли је то промашена инвестиција, појма немам. У сваком случају -- куповали су каблове када је бакар био (нај)скупљи.

И, коначно, лична преференција -- кад год могу радије користим фиксни него мобилни. Не само због спекулација о зрачењу (па, ево управо Телеком/МТС са ЕТФ-ом има кампању о избегавању непотребног зрачења при коришћењу мобилног телефона, макар та кампања била осмишљена због неког трећег разлога), него ми је једноставно комфорније -- много је бољи звук и не прекида (осим ако није нека шугава IP телефонија) итд. и т. сл. Ако неко хоће да спасе фиксну телефонију од тренда гашења, треба само да је изједначи са мобилном у смислу флексибилности цена, да можда мало другачије дизајнира телефоне... наравно, очигледно је да се не иде у том смеру и да ћете пре ви бити у праву.
alselone
Ја пре 5-6 година био изненађен да је факс и даље средство пословне комуникације у САД (не знам како је данас).

Ja ih nisam primetio, mada nisam ni ja video bog zna koliko firmi. U Holandiji jesam video faks u velikoj firmi, ali su i oni rekli da ce ga baciti kada uvedu novi sistem (nas sistem).

Нисам их ни ја приметио , само сам видео на силним неким сајтовима и бројеве факсова. Могуће само инерција.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:27 14.12.2015

Re: Telekom je firma koja ne zna sta joj je

little_radojica
Ja imam faks na poslu, mislim da skoro svaka firma ima,


Код вас се и говорна пошта примила. Чудан свет


браћо Знанственици, оће л' нам ко, на Србски, објаснити шта се десило на овај Самит за Глобално Загревање, и зашто је то добро за нас, и оће л' бити боље од тога, зашто је сада одједном Клемпа коол, а досад није био, и тако све нешто?!

захвалан, Народ Србски
octopus octopus 22:10 13.12.2015

oktopus

"Slazem se, i moja baka (90 godina) ga redovno koristi. Ali od njenih par stotita dinara racuna se nece leba najesti. "

Da al moja majka 83 godine svaki dan zove sestru u Crnu Goru pa tzv, box paket umesto recimo 3000 plaćam 10000 mesečno. Ima neka fora sa međunarodnim pozivima da budu jeftiniji ali sam skontao da za Crnu Goru to ne vazi.

Međutim,g.Alselone je u pravu, moja majka je izutetak.

Hansel Hansel 22:20 13.12.2015

Re: oktopus

А колико би коштало да зове с мобилног?

(Бокс пакет, колико ја знам, не даје никакве олакшице за звање иностранства, то се може с ваљда услугом "Ино-кол" која није универзална за све иностране позиве.)
alselone alselone 23:13 13.12.2015

Re: oktopus

А колико би коштало да зове с мобилног?


A koliko bi kostalo da zove sa Skajpa? O tome pricam. Kad i starijima klikne (ili kada ih mladji nateraju) tada ce sadasnji model propasti. Prenos glasa je za dzabe, samo da svima to postane jasno.
Hansel Hansel 00:53 14.12.2015

Re: oktopus

Знаш колико је тешко објаснити, чак и неким мотивисанима. Ја сам једном комшији инжењеру у пензији (75 година) на крају наместио да када заврши разговор са својима само притисне дугме да му комп оде у хибернацију, да би све било исто када га укључи (чим се нешто непредвиђено деси, не сналази се). А човек није уопште дементан.

Ал' добро, ти ћеш рећи, њихово време ће проћи, и бићеш у праву. Ја, коме је смор да му компјутер буде нон-стоп укључен, увек ћу радије да имам неки независан апарат за комуникацију (и за друге ствари које компјутер може да ради) -- па, да, и пренос гласа преко телефона треба да буде бесплатан, слажем се! :) То Телеком већ даје корисницима бокс пакета. Додуше, узима им претплату за фиксни.
jkt2010 jkt2010 02:34 14.12.2015

Re: oktopus

Hansel
Ја, коме је смор да му компјутер буде нон-стоп укључен, увек ћу радије да имам неки независан апарат за комуникацију.



Laptop + cell i svemijedno gde sam... a na njima:

Skajp, WhatsApp, FB & FBmessenger, e-mail, Instagram, Dropbox, brauzer.
I naravno, rođeni web site.

Jedino što imam na telefonu a nemam na kompu je telefon i SMS. I ono da mi telefon služi kao modem i ruter. A ako baš moraš da faksiraš možeš i da skeniraš, a ja lično više ni ne skeniram nego samo kamera radi.

Za službene potrebe isključivo email pa napiši šta imaš. Nema potrebe da se slušamo pa da sutra bude "ti si meni obećao" - jel imaš ti to druže napismeno? Kao što ne osećam potrebu da me neko cima u 2 ujutro jer ima nešto mnogo važno (mu je) da me pita...

Telefon služi samo za najbližu rodbinu & prijatelje, kao i emergency kontakt za školu. Da, i za banku. To je to.

Osim gore navedenog, o nezavisnom aparatu za komunikaciju nisam razmišljao. Mislim, nezavisan od čega, koga?
mariopan mariopan 20:46 14.12.2015

Re: oktopus

Hansel
Знаш колико је тешко објаснити, чак и неким мотивисанима. Ја сам једном комшији инжењеру у пензији (75 година) на крају наместио да када заврши разговор са својима само притисне дугме да му комп оде у хибернацију, да би све било исто када га укључи (чим се нешто непредвиђено деси, не сналази се). А човек није уопште дементан.

Ал' добро, ти ћеш рећи, њихово време ће проћи, и бићеш у праву. Ја, коме је смор да му компјутер буде нон-стоп укључен, увек ћу радије да имам неки независан апарат за комуникацију (и за друге ствари које компјутер може да ради) -- па, да, и пренос гласа преко телефона треба да буде бесплатан, слажем се! :) То Телеком већ даје корисницима бокс пакета. Додуше, узима им претплату за фиксни.

Nije da će proći nego je već prošlo.

U mom komšiluku, u svakoj kući gde ima mlađih pa da sve vreme imaju internet - tu se dokone bake i deke itekako snalaze sa internetom. Gledaju na tabletu propuštene serije, čitaju novine, skidaju recepte za kolače, koriste skajp i vajber, malo ko se hvata za telefon, samo ako ih neko pozove.


Hansel Hansel 00:36 16.12.2015

Re: oktopus

Отуђење, драга Мариопан, отуђење!!!

jkt2010
Osim gore navedenog, o nezavisnom aparatu za komunikaciju nisam razmišljao. Mislim, nezavisan od čega, koga?


Независан од других апарата, у мом случају. Наравно да и ја када ми је потребно, користим "обједињене услуге".

Ово за пословну (и не само пословну) корепсонденцију си скроз у праву, али за процес договарања, осмишљавања... вербална комуникација је за мене тешко заменљива. Много лакше тако откријем и разрешим неспоразуме (бар с неким људима) него писаним путем. Видиш колико се на Блогу пише... а тешко да пада неко разумевање.
emsiemsi emsiemsi 06:46 16.12.2015

Re: oktopus

Hansel
Отуђење, драга Мариопан, отуђење!!!

jkt2010
Osim gore navedenog, o nezavisnom aparatu za komunikaciju nisam razmišljao. Mislim, nezavisan od čega, koga?


Независан од других апарата, у мом случају. Наравно да и ја када ми је потребно, користим "обједињене услуге".

Ово за пословну (и не само пословну) корепсонденцију си скроз у праву, али за процес договарања, осмишљавања... вербална комуникација је за мене тешко заменљива. Много лакше тако откријем и разрешим неспоразуме (бар с неким људима) него писаним путем. Видиш колико се на Блогу пише... а тешко да пада неко разумевање.

Ја не !
Телефон ретко користим --- мејл је закон.
octopus octopus 00:59 14.12.2015

oktopus

"A koliko bi kostalo da zove sa Skajpa? O tome pricam. Kad i starijima klikne (ili kada ih mladji nateraju) tada ce sadasnji model propasti. Prenos glasa je za dzabe, samo da svima to postane jasno.

Znam ja i sa viberom je jeftinije ali kako ženu učiteljicu u penziji od toliko godina da naučim skajp? Šta mogu.
Pazite ja imam 57 godina i ne dam ispred deci od 20 da bolje znaju od mene mnoge stvari iz ove oblasti.

Ljudi mojih godina se prosto boje novotarija. Pola kolega koji rade samnom i dalje koriste koriste pisaću mašinu da opišu ginekološke operacije koje urade, / procedura obavezna i deo je istorije bolesti /, iako sam im napravio prostu da ne može biti prostiju šemu u wordu da bar zaglavlje ne moraju menjati.

Ne kažem kako sam sad ja neka faca, samo pratim i intresujem se za nove stvari. Alse koliko sam shvatio vi ste dosta mlađi od mene pa možda se toliko ne srećete sa ljudima mojih godina, koliko tu otpora ima ovome samo da znate. Da poludiš verujte.

alselone alselone 08:52 14.12.2015

Re: oktopus

Alse koliko sam shvatio vi ste dosta mlađi od mene pa možda se toliko ne srećete sa ljudima mojih godina, koliko tu otpora ima ovome samo da znate. Da poludiš verujte.

Verujem, zato sam i oročio ovu promenu načina komunikacije koja će završiti ovu tranziciju tehnologija. Same integracije će to doneti.

Na primer, Windows 10 na telefonu se integriše sa Skajpom i sada kada šaljem poruke mogu direktno iz poruka da pošaljem i Skajp poruku koja se vizuelno ne razlikuje od SMS poruke. Znači, nemam više smaranje da palim aplikaciju pa iz nje šaljem. Kada Skajp bude integrisan u apart fiksnog telefona (postoji već delimično,kao samo Skajp telefon), tada je fiksna telefonija završila. Tvoja majka ili bilo koji drugi stariji i manje tehnološki obrazovan građanin neće imati pojma kojom tehnologijom razgovara. Uzeće apart, pozvaće i gotovo.

Da, ima ono što Hansel kaže da je fiksna linija najsigurnija, ali za povećanjem pouzdanosti interneta, pogotovo bežičnog koji nema toliko single point of failure, nestaće i potreba za bekap tehnolijom. Na primer, ne sećam se kada sam ostao bez interneta poslednji put. Verovatno su meseci ili godine u pitanju.

antioksidant antioksidant 14:03 14.12.2015

prilog....

Jer, kada se kaže da Telekom ima dug od 500 miliona evra i da nije nikakva porodična srebrnina, zaboravlja se da najveći deo tog duga čini kredit od 470 miliona evra, uzet da bi se grčkom OTE-u isplatile akcije u Telekomu vredne 380 miliona evra, unapred isplatila dividenda i refinansirao stari kredit za kupovinu Telekoma Srpske i to pod lošijim uslovima od prvobitnih. Niko u Telekomu nije hteo da načini tako besmislen poslovni potez, ali ih je Vlada primorala.

http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/vlada_kuknjavom_smanjila_cenu.4.html?news_id=312752
kukusigameni kukusigameni 20:56 14.12.2015

kratko

Telekom bi trebalo prodati ukoliko postoji kupac koji je spreman da plati pravu cenu.
Ako ga nema, onda bi trebalo videti zašto ga nema i pokušati da se to ispravi, pa ga prodati po "pravoj" ceni.
alselone alselone 21:01 14.12.2015

Re: kratko

plati pravu cenu.


Svaka cena koju je neko spreman da plati je prava. Neprava cena je ona koju je vlada zamislila a ljudi prihvatili sve verujuci kako ta firma vredi milijarde. Prava cena moze da naraste tako sto bi unapredili poslovanje, optimizovali troskove itd.
kukusigameni kukusigameni 21:07 14.12.2015

Re: kratko

alselone
plati pravu cenu.


Svaka cena koju je neko spreman da plati je prava. Neprava cena je ona koju je vlada zamislila a ljudi prihvatili sve verujuci kako ta firma vredi milijarde. Prava cena moze da naraste tako sto bi unapredili poslovanje, optimizovali troskove itd.


Patotikaem
emsiemsi emsiemsi 21:15 14.12.2015

Re: kratko

kukusigameni
Telekom bi trebalo prodati ukoliko postoji kupac koji je spreman da plati pravu cenu.
Ako ga nema, onda bi trebalo videti zašto ga nema i pokušati da se to ispravi, pa ga prodati po "pravoj" ceni.

Не треба га продати !
Што би га продавали ?
antioksidant antioksidant 08:24 15.12.2015

Re: kratko

Telekom bi trebalo prodati ukoliko postoji kupac koji je spreman da plati pravu cenu.

права цена је она о којој се купац и продавац договоре. овде мало компликује ситуацију и то што продавац "цену" мора да прода својим послодавцима, тј гласачима.
Ako ga nema, onda bi trebalo videti zašto ga nema i pokušati da se to ispravi, pa ga prodati po "pravoj" ceni.

тј увести професионалну управу... мада ми је смер у коме ово иде нешто познат

"Telekom Srbija" ostaje u rukama Republike, odluka Vlade bila je jednoglasna, kao i Komisije za privatizaciju Telekoma, nismo dobili zadovoljavajuću cenu i sada nam predstoji da reorganizujemo tu kompaniju kako bi mogla da pobeđuje na tržištu, rekao premijer Aleksandar Vučić.

kukusigameni kukusigameni 09:06 15.12.2015

Re: kratko

AO
"Telekom Srbija" ostaje u rukama Republike, odluka Vlade bila je jednoglasna, kao i Komisije za privatizaciju Telekoma, nismo dobili zadovoljavajuću cenu i sada nam predstoji da reorganizujemo tu kompaniju kako bi mogla da pobeđuje na tržištu, rekao premijer Aleksandar Vučić.


Politika brale, politika.
antioksidant antioksidant 09:22 15.12.2015

Re: kratko

kukusigameni
AO
"Telekom Srbija" ostaje u rukama Republike, odluka Vlade bila je jednoglasna, kao i Komisije za privatizaciju Telekoma, nismo dobili zadovoljavajuću cenu i sada nam predstoji da reorganizujemo tu kompaniju kako bi mogla da pobeđuje na tržištu, rekao premijer Aleksandar Vučić.


Politika brale, politika.

ма неспорно, и правац је толико уопштен да је свакако тачан. оно што мене брине је да неко ко има све полуге и информације (вучић) нијеу стању да одмакне даље од тебе (мала странка ван власти и мала позиција у оквиру ње)
kukusigameni kukusigameni 09:35 15.12.2015

Re: kratko

antioksidant
kukusigameni
AO
"Telekom Srbija" ostaje u rukama Republike, odluka Vlade bila je jednoglasna, kao i Komisije za privatizaciju Telekoma, nismo dobili zadovoljavajuću cenu i sada nam predstoji da reorganizujemo tu kompaniju kako bi mogla da pobeđuje na tržištu, rekao premijer Aleksandar Vučić.


Politika brale, politika.

ма неспорно, и правац је толико уопштен да је свакако тачан. оно што мене брине је да неко ко има све полуге и информације (вучић) нијеу стању да одмакне даље од тебе (мала странка ван власти и мала позиција у оквиру ње)


Pa i Vučić je, kao i prethodni, poverovao u marketing koji je o sebi stvorio. I sve se radi zbog tog "čarobnog" ogledala.

Ostalo je u pritiscima sa strane i zadovoljenju lešinara koji se oko tog ogledala okupljaju.
antioksidant antioksidant 09:52 15.12.2015

Re: kratko

знам кукусинекукавче али вучић је узео да вози овај аутобус
Atomski mrav Atomski mrav 09:56 15.12.2015

Re: kratko

Не треба га продати !


Saglasan! Samo zato što sam siguran da će pare od prodaje biti proćerdane.
kukusigameni kukusigameni 10:12 15.12.2015

Re: kratko

antioksidant
знам кукусинекукавче али вучић је узео да вози овај аутобус


Malo smo mu i dozvolili.
kukusigameni kukusigameni 10:14 15.12.2015

Re: kratko

Atomski mrav
Не треба га продати !


Saglasan! Samo zato što sam siguran da će pare od prodaje biti proćerdane.


Pa to i nije neki rezon jer u krajnjem slučaju pretpostavlja da će svejedno biti proćerdane.
antioksidant antioksidant 10:18 15.12.2015

Re: kratko

kukusigameni
antioksidant
знам кукусинекукавче али вучић је узео да вози овај аутобус


Malo smo mu i dozvolili.

наравно. ни у једном тренутку нисам спорио да су наши представници управо оно што смо ми бирали.

а пошто никад не знаш кад си у кампањи мало самоцитирања

ne pokusavaj da promenis drzavu ili okolinu, ako zelis bolje - menjaj sebe.

ako si ti savrsen i srbija je savrsena
alselone alselone 10:22 15.12.2015

Re: kratko

Samo zato što sam siguran da će pare od prodaje biti proćerdane.


Ovo je najzdraviji argument protiv prodaje koji sam cuo. Saglasan !
kukusigameni kukusigameni 10:23 15.12.2015

Re: kratko

ne pokusavaj da promenis drzavu ili okolinu, ako zelis bolje - menjaj sebe.

ako si ti savrsen i srbija je savrsena


AO - Vučiću!
antioksidant antioksidant 10:26 15.12.2015

Re: kratko

rade.radumilo rade.radumilo 11:38 15.12.2015

Re: kratko

Saglasan! Samo zato što sam siguran da će pare od prodaje biti proćerdane.


Možda je i to bolje, nego da krene da gubi novac pa da još i to izdržavamo iz budžeta.
emsiemsi emsiemsi 13:56 15.12.2015

Re: kratko

alselone
Samo zato što sam siguran da će pare od prodaje biti proćerdane.


Ovo je najzdraviji argument protiv prodaje koji sam cuo. Saglasan !

Двоструко сагласан !
Прва сагласност на изјаву атомског мрава.
Друга сагласност на твоју сагласност на изјаву атомског мрава.
Успут --- ако ми, али стварно, мислимо да нисмо способни ништа да радимо, него да само (рас)продајемо, онда би и нас (све) требало (рас)продати.
Успут 2 --- зар заиста (већина) дели мишљење Радета.Радумилоуа да је СТР "Ђоле" способнији да развија и имплементира све ове (и остале којима се транзитира) сервисе које он наводи (и Алселоне га подупире, а Срђан Пајић из Америке потврђује да се у Телекому запошљавао само отпад са ЕТФ-а) ?
Atomski mrav Atomski mrav 14:38 15.12.2015

Re: kratko

зар заиста (већина) дели мишљење Радета.Радумилоуа да је СТР "Ђоле" способнији да развија и имплементира све ове (и остале којима се транзитира) сервисе које он наводи (и Алселоне га подупире, а Срђан Пајић из Америке потврђује да се у Телекому запошљавао само отпад са ЕТФ-а) ?

Vidi, i jedan "Apple" je na primer krenuo poput tamo nekog STR "Đole"...
emsiemsi emsiemsi 14:48 15.12.2015

Re: kratko

Atomski mrav
зар заиста (већина) дели мишљење Радета.Радумилоуа да је СТР "Ђоле" способнији да развија и имплементира све ове (и остале којима се транзитира) сервисе које он наводи (и Алселоне га подупире, а Срђан Пајић из Америке потврђује да се у Телекому запошљавао само отпад са ЕТФ-а) ?

Vidi, i jedan "Apple" je na primer krenuo poput tamo nekog STR "Đole"...

Није то спорно --- нисам мислио на таквог Ђолета (који доноси нешто апсолутно ново итд...)
rade.radumilo rade.radumilo 16:43 15.12.2015

Re: kratko

да је СТР "Ђоле" способнији да развија и имплементира све ове (и остале којима се транзитира) сервисе


Ajd da država prestane da određenim zakonima (poput minimalne cene usluga i slično, ekskluzivnim pravima na postavljanje infrastrukture itd. itbl.) štiti monopol Telekoma, pa da vidimo ko je sposobniji.
emsiemsi emsiemsi 17:38 15.12.2015

Re: kratko

rade.radumilo
да је СТР "Ђоле" способнији да развија и имплементира све ове (и остале којима се транзитира) сервисе


Ajd da država prestane da određenim zakonima (poput minimalne cene usluga i slično, ekskluzivnim pravima na postavljanje infrastrukture itd. itbl.) štiti monopol Telekoma, pa da vidimo ko je sposobniji.

Ма не сумњам у тебе !
Такав сам и ја био ономад - дрчан !
Успут --- само напред. Најважнија људска карактеристика, која је основна претпоставка успеха, није памет, него упорност.
Чини ми се да је Принци већ неколико пута (негде) нагласио да је памет прецењена.
jkt2010 jkt2010 03:49 16.12.2015

Re: kratko

rade.radumilo
да је СТР "Ђоле" способнији да развија и имплементира све ове (и остале којима се транзитира) сервисе


Ajd da država prestane da određenim zakonima (poput minimalne cene usluga i slično, ekskluzivnim pravima na postavljanje infrastrukture itd. itbl.) štiti monopol Telekoma, pa da vidimo ko je sposobniji.

Nuba Invest?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana