Astrologija| Ljubav| Nostalgija| Roditeljstvo| Sex

Sve što ste želeli da saznate al bilo vam skupo

alselone RSS / 03.08.2016. u 17:40

Autor: zilikaka

 ...

 Poštovane kolege,

Kao što ste imali priliku da pročitate, naš uvaženi kolega Niccolo je bio ponudio da meni udesi gostovanje kod domaćina ovdašnjeg. Naravno, kako to biva, uz odgovarajuću naknadu.

Kako smatramo da je došlo vreme potpunog osamostaljivanja pojedinca, domaćin i ja smo odlučili da uštedimo neki dinar i ovaj posao završimo bez pomoći stručnjaka.

Takođe, odlučili smo da odemo korak dalje, pa i vama, dragim kolegama pomognemo da učinite sličan korak, ali i vas za njega pripremimo

Ovom prilikom, smatrajte se pozvanim da slobodno i bez ustezanja, štovanom kolegi našem postavite sva pitanja iz oblasti pravnih nauka, a koja vas lično interesuju. 

Kolega će vam rado i pre svega besplatno, na njih odgovoriti.

 



Komentari (225)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 17:42 03.08.2016

Kakvo stavljanje u procep

Dame i gospodo!
docsumann docsumann 17:46 03.08.2016

ne dajte da vas buni


to što meni ništa nije jasno ...

zilikaka zilikaka 18:40 03.08.2016

Re: ne dajte da vas buni

ne dajte da vas buni

to što meni ništa nije jasno ...


Šta ima nejasno?
Blog je zamišljen da jednoj strani pruži materijalnu korist a drugoj zadovoljstvo, što obično i biva. Jedino su uloge malo drugačije podeljene.

Dakle, ako imaš neku dugogodišnju parnicu, i ne znaš kud ćeš dalje, evo prilike da ovde dobiješ pravi savet.
I to sve na slavu esnafa. Ko nekad B. Borović po novinama.
emsiemsi emsiemsi 20:12 03.08.2016

Re: ne dajte da vas buni

zilikaka
ne dajte da vas buni

to što meni ništa nije jasno ...


Šta ima nejasno?
Blog je zamišljen da jednoj strani pruži materijalnu korist a drugoj zadovoljstvo, što obično i biva. Jedino su uloge malo drugačije podeljene.

Dakle, ako imaš neku dugogodišnju parnicu, i ne znaš kud ćeš dalje, evo prilike da ovde dobiješ pravi savet.
I to sve na slavu esnafa. Ko nekad B. Borović po novinama.

Каква је ово спрдња од блога ?
docsumann docsumann 20:17 03.08.2016

Re: ne dajte da vas buni

Šta ima nejasno?


turbulencija, komplementarni dualizam čestica, avetinjsko dejstvo na daljinu, teški problem svijsti, početna inflacija Big Benga ...
docsumann docsumann 20:18 03.08.2016

Re: ne dajte da vas buni

emsiemsi
zilikaka
ne dajte da vas buni

to što meni ništa nije jasno ...


Šta ima nejasno?
Blog je zamišljen da jednoj strani pruži materijalnu korist a drugoj zadovoljstvo, što obično i biva. Jedino su uloge malo drugačije podeljene.

Dakle, ako imaš neku dugogodišnju parnicu, i ne znaš kud ćeš dalje, evo prilike da ovde dobiješ pravi savet.
I to sve na slavu esnafa. Ko nekad B. Borović po novinama.

Каква је ово спрдња од блога ?


dobra
niccolo niccolo 21:01 03.08.2016

Re: ne dajte da vas buni

docsumann
Šta ima nejasno?


turbulencija, komplementarni dualizam čestica, avetinjsko dejstvo na daljinu, teški problem svijsti, početna inflacija Big Benga ...

To je i mene oduvek zanimalo. Sad će valjda domaćica da nam objasni.
ecce-florian ecce-florian 21:58 03.08.2016

Re: ne dajte da vas buni

Jel mora baš Big Banda može neka banda manja

alselone alselone 17:49 03.08.2016

E,

Ovi Kinezi legende ne znaju da kazu "ne". Danas smo bas testirali. Nema kafe, svi piju samo caj. Onda smo isli po firmi da nakukamo kafu i konacno nadjemo nekog brata komunistickog koji je imao. Daje nam 10 kesica. Jedva se odbranili da uzmemo 4, koliko nam i treba. Skuvamo 4 kafe, al se zajebemo jer je taj jedan nas vec nagrbavio kafu sa druge strane, pa sad imamo 5 kafa a nas cetvorica. Sta cemo sad? Aj da vidimo da li mozemo naterati nekog da popije kafu ko ne pije kafu.
- Hoces kafu?
- Ne hvala.
- Ma ajde uzmi.
- Ne bih.
- Slobdno, samo izvoli.

I uze covek i popi na silu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:59 03.08.2016

Re: E,

Има и горе од пристајања на кафу:

alselone alselone 23:37 03.08.2016

Re: E,

Ima, a to je zabranjen youtube, pa ne vidim sta si okacio.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:21 04.08.2016

Re: E,

alselone
Ovi Kinezi legende ne znaju da kazu "ne". Danas smo bas testirali. Nema kafe, svi piju samo caj. Onda smo isli po firmi da nakukamo kafu i konacno nadjemo nekog brata komunistickog koji je imao. Daje nam 10 kesica. Jedva se odbranili da uzmemo 4, koliko nam i treba. Skuvamo 4 kafe, al se zajebemo jer je taj jedan nas vec nagrbavio kafu sa druge strane, pa sad imamo 5 kafa a nas cetvorica. Sta cemo sad? Aj da vidimo da li mozemo naterati nekog da popije kafu ko ne pije kafu.
- Hoces kafu?
- Ne hvala.
- Ma ajde uzmi.
- Ne bih.
- Slobdno, samo izvoli.

I uze covek i popi na silu.


Alse, ne znam gde si sreo te kineze.

Meni je simpaticno jer sam videla kod nas par puta kineze koji su presli na kafu umesto caja. Posrbili se nacisto, dobili srpska imena, slusaju kuku-majko muziku, i uz to i kafica se pijucka, ladno.
alselone alselone 03:46 05.08.2016

Re: E,

Alse, ne znam gde si sreo te kineze.


U Kini.

Meni je simpaticno jer sam videla kod nas par puta kineze koji su presli na kafu umesto caja. Posrbili se nacisto, dobili srpska imena, slusaju kuku-majko muziku, i uz to i kafica se pijucka, ladno.

Ima jedan, zovu ga Frenk, kako se zapravo zove ne znam. Nije dugo godina mogao da dobije dete, i kada je bio kod nas u firmi, odvedu ga u neki manastir na Fruskoj Gori. Kada se vratio kuci - cap! i dobije sina. Onda je trazio da mu posalju ikonu tog sveca kom je posvecen manastir, i sada je drzi paralelno sa Budom u kuci. Ubedjen je da mu je on doneo sina.
maksa83 maksa83 08:20 05.08.2016

Re: E,

Ima jedan, zovu ga Frenk, kako se zapravo zove ne znam. Nije dugo godina mogao da dobije dete, i kada je bio kod nas u firmi, odvedu ga u neki manastir na Fruskoj Gori. Kada se vratio kuci - cap! i dobije sina.

Ne znam da li je Frenku jasno da je bilo dovoljno da otputuje bilo gde daleko na neko vreme. Isti bi rezlultat bio i da je otišao u Machu Picchu na nedelju-dve , samo bi umesto St. Jovana pored Bude stajao Quetzalcoatl...
emsiemsi emsiemsi 08:58 05.08.2016

Re: E,

maksa83
Ima jedan, zovu ga Frenk, kako se zapravo zove ne znam. Nije dugo godina mogao da dobije dete, i kada je bio kod nas u firmi, odvedu ga u neki manastir na Fruskoj Gori. Kada se vratio kuci - cap! i dobije sina.

Ne znam da li je Frenku jasno da je bilo dovoljno da otputuje bilo gde daleko na neko vreme. Isti bi rezlultat bio i da je otišao u Machu Picchu na nedelju-dve , samo bi umesto St. Jovana pored Bude stajao Quetzalcoatl...

Ниси у праву !
maksa83 maksa83 09:04 05.08.2016

Re: E,

emsiemsi
maksa83
Ima jedan, zovu ga Frenk, kako se zapravo zove ne znam. Nije dugo godina mogao da dobije dete, i kada je bio kod nas u firmi, odvedu ga u neki manastir na Fruskoj Gori. Kada se vratio kuci - cap! i dobije sina.

Ne znam da li je Frenku jasno da je bilo dovoljno da otputuje bilo gde daleko na neko vreme. Isti bi rezlultat bio i da je otišao u Machu Picchu na nedelju-dve , samo bi umesto St. Jovana pored Bude stajao Quetzalcoatl...

Ниси у праву !

Gluposti!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:35 05.08.2016

Re: E,

alselone
Alse, ne znam gde si sreo te kineze.


U Kini.

Meni je simpaticno jer sam videla kod nas par puta kineze koji su presli na kafu umesto caja. Posrbili se nacisto, dobili srpska imena, slusaju kuku-majko muziku, i uz to i kafica se pijucka, ladno.

Ima jedan, zovu ga Frenk, kako se zapravo zove ne znam. Nije dugo godina mogao da dobije dete, i kada je bio kod nas u firmi, odvedu ga u neki manastir na Fruskoj Gori. Kada se vratio kuci - cap! i dobije sina. Onda je trazio da mu posalju ikonu tog sveca kom je posvecen manastir, i sada je drzi paralelno sa Budom u kuci. Ubedjen je da mu je on doneo sina.


Mogao bi jednom da napises blog o kinezima kad si vec tamo? Ako ti cefne.

Meni je i ova prica o Frenku simpa.

Ja pak znam kratku pricicu o ljubavi izmedju jednog kineza i nase devojke.
Bog zna kako su se zaljubili bili, ali njegova porodica,njena porodica,ni da cuju.
I na kraju sve bude super, ipak se oni izbore za svoje snove, vencaju se, valjda i dete dobiju.
Sta je cudno u prici?
Ona-visoka 180, krupna, grudata, velika zena.
On- 160 cm, minijaturan i mrsav.

Ljubav je cudo izgleda, nekad ne bira zemlju, ni izgled, nista ne bira, samo se...desi.
emsiemsi emsiemsi 12:20 05.08.2016

Re: E,

maksa83
emsiemsi
maksa83
Ima jedan, zovu ga Frenk, kako se zapravo zove ne znam. Nije dugo godina mogao da dobije dete, i kada je bio kod nas u firmi, odvedu ga u neki manastir na Fruskoj Gori. Kada se vratio kuci - cap! i dobije sina.

Ne znam da li je Frenku jasno da je bilo dovoljno da otputuje bilo gde daleko na neko vreme. Isti bi rezlultat bio i da je otišao u Machu Picchu na nedelju-dve , samo bi umesto St. Jovana pored Bude stajao Quetzalcoatl...

Ниси у праву !

Gluposti!

Благодарим !
maksa83 maksa83 12:30 05.08.2016

Re: E,

emsiemsi
maksa83
emsiemsi
maksa83
Ima jedan, zovu ga Frenk, kako se zapravo zove ne znam. Nije dugo godina mogao da dobije dete, i kada je bio kod nas u firmi, odvedu ga u neki manastir na Fruskoj Gori. Kada se vratio kuci - cap! i dobije sina.

Ne znam da li je Frenku jasno da je bilo dovoljno da otputuje bilo gde daleko na neko vreme. Isti bi rezlultat bio i da je otišao u Machu Picchu na nedelju-dve , samo bi umesto St. Jovana pored Bude stajao Quetzalcoatl...

Ниси у праву !

Gluposti!

Благодарим !

Objasni!

emsiemsi emsiemsi 12:33 05.08.2016

Re: E,

maksa83
emsiemsi
maksa83
emsiemsi
maksa83
Ima jedan, zovu ga Frenk, kako se zapravo zove ne znam. Nije dugo godina mogao da dobije dete, i kada je bio kod nas u firmi, odvedu ga u neki manastir na Fruskoj Gori. Kada se vratio kuci - cap! i dobije sina.

Ne znam da li je Frenku jasno da je bilo dovoljno da otputuje bilo gde daleko na neko vreme. Isti bi rezlultat bio i da je otišao u Machu Picchu na nedelju-dve , samo bi umesto St. Jovana pored Bude stajao Quetzalcoatl...

Ниси у праву !

Gluposti!

Благодарим !

Objasni!

Evo LINK !
alselone alselone 19:42 05.08.2016

Re: E,

Ne znam da li je Frenku jasno da je bilo dovoljno da otputuje bilo gde daleko na neko vreme. Isti bi rezlultat bio i da je otišao u Machu Picchu na nedelju-dve , samo bi umesto St. Jovana pored Bude stajao Quetzalcoatl...


Ne znam da li bi bilo, Frenk je inzenjer terenac, proputovao je dosta. Gde je sve bio nemam pojma, ali je bio. Mozda mu je ovde nesto specijalno odgovaralo, klima, hrana, (muska) voda, placebo manastira, slucajnost, jebem li ga. Uglavnom je covek uspeo i jako je srecan. :)

Kinezi su zive legende, svega se covek ovde moze nagledati ali je osnovni utisak da mi nemamo predstavu koliko se para ovde okrece. To je fascinantno. Ali im je raslojavanje ogromno. Nikad vise Bentlija u zivotu nisam video na ovako malom prostoru. Drugi osnovni utisak je da su veoma prijateljski narod, zele da ugoste, pomognu, usrece. A trece je da je neverovatno sigurno. Kod njih ono osnovno pitanje iz Amerike - da li je ovo siguran deo grada, ne postoji. Sve je siguran deo grada. Mozes komotno ici nocu sam i brojati pare ulicom, bez bojazni. Najveci kriminal na koji su nas upozoravali su dzeparosi u javnom prevozu. Mos misliti.

alselone alselone 19:45 05.08.2016

Re: E,

Mogao bi jednom da napises blog o kinezima kad si vec tamo? Ako ti cefne.


Mozda jednom, kad ugrabim vremena. Ima sta da se prica. Ali ovde me dzetleg satire, jedva imam koncentracije za osnovni posao. Kao budalu. Imam tvrd bioritam i ne mogu lako da se "pomerim" u vremenu. Evo, tri ujutru je ovde a i dalje ne mogu da spavam, a treba da ustanem za 3 sata. Onda cu da crkavam ceo dan i ladno cu se razbuditi predvece i ponovo necu moci da spavam. Pijem caja ko krmaca preko dana da me odrzi budnim, posto do kafe jedva dolazimo. :)
alselone alselone 19:49 05.08.2016

Re: E,

I jos nesto - nasa firma je za ponos Srbije. Bez zezanja. Mi nismo dosli u Kinu da kupimo, kao 99 posto planete, nego da prodamo, i to znanje.
emsiemsi emsiemsi 07:01 06.08.2016

Re: E,

alselone
I jos nesto - nasa firma je za ponos Srbije. Bez zezanja. Mi nismo dosli u Kinu da kupimo, kao 99 posto planete, nego da prodamo, i to znanje.

Тоооо Србине !
Браво !
nim_opet nim_opet 22:15 08.08.2016

Re: E,

maksa83
Ima jedan, zovu ga Frenk, kako se zapravo zove ne znam. Nije dugo godina mogao da dobije dete, i kada je bio kod nas u firmi, odvedu ga u neki manastir na Fruskoj Gori. Kada se vratio kuci - cap! i dobije sina.

Ne znam da li je Frenku jasno da je bilo dovoljno da otputuje bilo gde daleko na neko vreme. Isti bi rezlultat bio i da je otišao u Machu Picchu na nedelju-dve , samo bi umesto St. Jovana pored Bude stajao Quetzalcoatl...

Quetzalcoatl je u Meksiku, u MP je Inti i srodni :)
niccolo niccolo 18:03 03.08.2016

O čemu

je ovaj blog?
Milan Novković Milan Novković 18:06 03.08.2016

Re: O čemu

niccolo
je ovaj blog?



Milan Novković Milan Novković 18:08 03.08.2016

Re: O čemu

niccolo
je ovaj blog?

niccolo niccolo 18:19 03.08.2016

Re: O čemu

Pravo da ti kažem, da znaš da sam par puta gledao taj konjički sport. Nije baš sasvim negledljivo.
zilikaka zilikaka 18:27 03.08.2016

Re: O čemu

Evo tim povodom jedno pitanje za zagrevanje.

Ako kojim slučajem imaš konja na raspolaganju, i koristiš ga i kao prevozno sredstvo, postoji li neki propis kojim se zabranjuje da istog vežeš za gelender, kolko dok ne obaviš posao zbog kojeg si došao?
niccolo niccolo 18:29 03.08.2016

Re: O čemu

Dabome, Zakon o dobrobiti životinja. Ne treba da ga vezuješ, nego da ga pustiš da bude slobodna životinja kao što su konji stotinama hiljada godina bili...
narcis narcis 18:33 03.08.2016

Re: O čemu

niccolo
Dabome, Zakon o dobrobiti životinja. Ne treba da ga vezuješ, nego da ga pustiš da bude slobodna životinja kao što su konji stotinama hiljada godina bili...

zabranjena je upotreba konja, a verovatno i volova, u gradu za sve upotrebne poslove.
zilikaka zilikaka 18:34 03.08.2016

Re: O čemu

Eto, vidiš da znaš i da ti odlično ide.
Jedino te malo stidljivost sputavala da ispoljiš svoje potencijale.
Al zato su kolege da pomognu kad treba.
zilikaka zilikaka 18:34 03.08.2016

Re: O čemu

zabranjena je upotreba konja, a verovatno i volova, u gradu za sve upotrebne poslove

Ti to znaš ili nagađaš?
niccolo niccolo 18:35 03.08.2016

Re: O čemu

Jedino te malo stidljivost sputavala da ispoljiš svoje potencijale.

To jeste.
narcis narcis 18:46 03.08.2016

Re: O čemu

zilikaka
zabranjena je upotreba konja, a verovatno i volova, u gradu za sve upotrebne poslove

Ti to znaš ili nagađaš?

znam, prvo što sam jakao konjovi onomad a drugo jer se svi setimo da je zabranjena upotreba zaprežnik vozila u gradu čim vidimo cigane i njihove taljige, samo za nji ne važi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:53 03.08.2016

Re: O čemu

niccolo
Dabome, Zakon o dobrobiti životinja. Ne treba da ga vezuješ, nego da ga pustiš da bude slobodna životinja kao što su konji stotinama hiljada godina bili...


Dobro, ali ako taj, i dalje formalno-pravno tvoj konj, tokom upražnjavanja svoje višemilenijumske slobode opogani komšijski travnjak, ko je odgovoran za nanetu štetu, ili entitled na dodatu vrednost, zavisi kako se gleda na taj akt (prljanje vs đubrenje). I da li gnevni komšija ima pravo da se odluči na odstrel, u smislu vermin control-a, i koji tačno pravni akt i paragraf to reguliše?
cane cane 19:34 03.08.2016

Re: O čemu

Ako kojim slučajem imaš konja na raspolaganju, i koristiš ga i kao prevozno sredstvo, postoji li neki propis kojim se zabranjuje da istog vežeš za gelender, kolko dok ne obaviš posao zbog kojeg si došao?


koliko znam ne, ali se cuvaj ako kod gelendera naidjes na skendera.
zilikaka zilikaka 19:50 03.08.2016

Re: O čemu

oliko znam ne, ali se cuvaj ako kod gelendera naidjes na skendera.

Onda znači ostaje
ecce-florian ecce-florian 22:19 03.08.2016

Re: O čemu

zilikaka
Evo tim povodom jedno pitanje za zagrevanje.

Ako kojim slučajem imaš konja na raspolaganju, i koristiš ga i kao prevozno sredstvo, postoji li neki propis kojim se zabranjuje da istog vežeš za gelender, kolko dok ne obaviš posao zbog kojeg si došao?


Pod jedan: naravno da je to sve zakonom uređena oblas' te da svako kršenje biva sankcionisano

ecce-florian ecce-florian 22:33 03.08.2016

Re: O čemu

zilikaka
Evo tim povodom jedno pitanje za zagrevanje.

Ako kojim slučajem imaš konja na raspolaganju, i koristiš ga i kao prevozno sredstvo, postoji li neki propis kojim se zabranjuje da istog vežeš za gelender, kolko dok ne obaviš posao zbog kojeg si došao?


I , posebno mi nije jasno zašto ove prečanke pojam zakonitosti uvek vezuju za neke germanizme . Gelender je pripadajući deo stepeništa a ne pritka za konje.

blogovatelj blogovatelj 23:09 03.08.2016

Re: O čemu

Dabome, Zakon o dobrobiti životinja. Ne treba da ga vezuješ, nego da ga pustiš da bude slobodna životinja kao što su konji stotinama hiljada godina bili...


Eh, nekada se znao red...


blogovatelj blogovatelj 23:10 03.08.2016

Re: O čemu

I da li gnevni komšija ima pravo da se odluči na odstrel


Ima, u SAD i na Kosovu.
U civilizovanim državama, poput Srbije i Kanade, vlasti bi regulisale problematiku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:24 04.08.2016

Re: O čemu

zilikaka

Jedino te malo stidljivost sputavala da ispoljiš svoje potencijale.


zgodan, a stidljiv!

niccolo niccolo 09:10 04.08.2016

Re: O čemu

Ima, u SAD i na Kosovu.
U civilizovanim državama, poput Srbije i Kanade, vlasti bi regulisale problematiku.

Volim kad se ovi naši Ameri i Kanađani prozivaju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:55 04.08.2016

Re: O čemu

U civilizovanim državama, poput Srbije i Kanade, vlasti bi regulisale problematiku.


Kanada nije država, nego nalazište naftnih škriljaca i uranijuma, sa nekoliko naselja nasumice raspoređenih okolo, u kojima od socijalne pomoći žive ljudi koji nisu imali gde drugde da odu.


kosta.babic kosta.babic 18:39 04.08.2016

Re: O čemu

srdjan.pajic
U civilizovanim državama, poput Srbije i Kanade, vlasti bi regulisale problematiku.


Kanada nije država, nego nalazište naftnih škriljaca i uranijuma, sa nekoliko naselja nasumice raspoređenih okolo, u kojima od socijalne pomoći žive ljudi koji nisu imali gde drugde da odu.



Pravda za Kanadu.
mariopan mariopan 11:21 05.08.2016

Re: O čemu

narcis
niccolo
Dabome, Zakon o dobrobiti životinja. Ne treba da ga vezuješ, nego da ga pustiš da bude slobodna životinja kao što su konji stotinama hiljada godina bili...

zabranjena je upotreba konja, a verovatno i volova, u gradu za sve upotrebne poslove.

Онда да распустимо Скупштину?
narcis narcis 22:11 05.08.2016

Re: O čemu

mariopan
narcis
niccolo
Dabome, Zakon o dobrobiti životinja. Ne treba da ga vezuješ, nego da ga pustiš da bude slobodna životinja kao što su konji stotinama hiljada godina bili...

zabranjena je upotreba konja, a verovatno i volova, u gradu za sve upotrebne poslove.

Онда да распустимо Скупштину?

a nikako, ko ćegi pusti da se slobodno šetaju zemljom, ovako svi konji i volovi na jedno mesto, inače kaki su će se pogube.
posle mora aktiviramo onaj milošev zakon što ga blogi kačio
narcis narcis 18:31 03.08.2016

dobro veče

sg mene je jasno o ćemu je blog a ne znam šta da komentarišem, il obrnuto.
nego kad počinje olimpijada, niko ne priče kad samo da će počne ... alkad
niccolo niccolo 18:32 03.08.2016

Re: dobro veče

Danas treba da ima neka fudbalska utakmica - oni uvek počinju dva dana pre zvaničnog početka, koji je u petak 5.8
narcis narcis 18:35 03.08.2016

Re: dobro veče

niccolo
Danas treba da ima neka fudbalska utakmica - oni uvek počinju dva dana pre zvaničnog početka, koji je u petak 5.8

efala, fuzbal negledamič a el ima neki raspored na linak, interesuju me kad će konjovi, i oni umeju da budu napočetak zbivanja radnje događaja.
niccolo niccolo 18:38 03.08.2016

Re: dobro veče

Nemam pojma, ja imam app na telefonu - od 6. do 12. ima svaki dan, pa jedan dan pauze, pa od 14. do 17. i onda još jedan dan pauze i 19. je poslednji datum.

Kad smo kod toga, taman da pitam NNN ko da piše blog za petak?
alselone alselone 23:50 03.08.2016

Re: dobro veče

nego kad počinje olimpijada, niko ne priče kad samo da će počne ... alkad


Ja izgore da docekam kosarkase. MIslim da ce ovo da bude pravo uzivanje.

Do tada jedan lep clanak posvecen YU, tj. ali prakticno srpskoj kosarkaskoj skoli.
NNN NNN 22:44 05.08.2016

Re: dobro veče

taman da pitam NNN ko da piše blog za petak?

Evo, mogu ja!
Već sam skoro završio u vreme postavljanja pitanja, samo čekam oportun trenutak da objavim

zilikaka zilikaka 19:09 03.08.2016

Kolko da se zna

Blog je nastao na mah, kao posledica primljenog pp od kolegenamovdašnjeg da ja napišem nešto a on da me ugosti kod Alsa.
Pa molim vas lepo, kome bi to palo na pamet osim advokatu!

Pošto je poznato da oni iznad svega vole kad im se usput privatno obratiš za savet, ništa efikasnije mi nije palo na na pamet.

emsiemsi emsiemsi 20:15 03.08.2016

Re: Kolko da se zna

zilikaka
Blog je nastao na mah, kao posledica primljenog pp od kolegenamovdašnjeg da ja napišem nešto a on da me ugosti kod Alsa.
Pa molim vas lepo, kome bi to palo na pamet osim advokatu!

Pošto je poznato da oni iznad svega vole kad im se usput privatno obratiš za savet, ništa efikasnije mi nije palo na na pamet.


Ауууу, скоро није било овако глупог блога !
Страааашно !
Успут --- Принци пиши неки блог, од ових будалаштина нећемо претећи.
zilikaka zilikaka 20:21 03.08.2016

Re: Kolko da se zna

Ауууу, скоро није било овако глупог блога !

Dakle, svakog dana u svakom pogledu sve više napredujemo.

Opusti se, Čarli!
docsumann docsumann 20:45 03.08.2016

Re: Kolko da se zna

Opusti se, Čarli!


nema opuštanja, dok kontalo popušta

zoja444 zoja444 19:12 03.08.2016

sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

treba da nasledim nekretninu, tj, da pdnesem zahtev za ostavinu.
od dokumenata imam: kupoprodajni ugovor, priznanicu da je placen deo sume, priznanicu da je placen porez na promet nepokretnosti.

pitanje: da li mi je to od dokumentacije dovoljno za pokretanje ostavinskog postupka? ako nije, sta mi jos treba?

napomena: firma od koje je kupljena nekretnina je u stecaju i blokirana im je dokumentacija. sta raditi u tom slucaju?
napomena 2: nekretnina nije uknjizena, kao i celo naselje
napomena 3: na nekretninu se uredno placao porez do smrti ostavioca; moze li se u poreskom naci neka dokumentacija, npr. da je cela suma isplacena pri kupoprodaji a ako ne tamo, gde onda? neki arhiv, opstina...?

hvala
highshalfbooze highshalfbooze 20:46 03.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

pitanje: da li mi je to od dokumentacije dovoljno za pokretanje ostavinskog postupka? ako nije, sta mi jos treba?

Mrtvac
niccolo niccolo 20:59 03.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

Ma dovoljan ti je kupoprodajni. A i nema veze što su ovi u stečaju, jedino ako nemaš klauzulu intabulandi u ugovoru, onda da juriš stečajnog da ti izda. Ako imaš i ako oni ne traže ostatak para, skroz su ti nebitni...

I, ljudi, vodite računa da imate urednu i potpunu dokumentaciju kod sebe! Jednog dana ćete umreti, pa će naslednici da se porode dok srede stvari.
zoja444 zoja444 21:03 03.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

hvala mnogo.
zilikaka zilikaka 21:05 03.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

Sad, da l' će se poroditi, to ne znamo, al je gotovo sigurno da će se posvadjati.
ecce-florian ecce-florian 22:42 03.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

zilikaka
Sad, da l' će se poroditi, to ne znamo, al je gotovo sigurno da će se posvadjati.


ajmo

Ma dovoljan ti je kupoprodajni. A i nema veze što su ovi u stečaju, jedino ako nemaš klauzulu intabulandi u ugovoru, onda da juriš stečajnog da ti izda. Ako imaš i ako oni ne traže ostatak para, skroz su ti nebitni...


pa nema, lepo ti kaže

od dokumenata imam: kupoprodajni ugovor, priznanicu da je placen deo sume


no pasaran u katastru, ni ko prva uknjižba

a na pitanja kako ne dajem džaba odgovore. Nisam ja niccolo a ni Borović. I za džaba odgovore moraš da ispunjavaš predviđene uslove.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:36 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

niccolo
Jednog dana ćete umreti, pa će naslednici da se porode dok srede stvari.



odakle ti ova saznanja?!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:54 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

ecce-florian


a na pitanja kako ne dajem džaba odgovore. Nisam ja niccolo a ni Borović. I za džaba odgovore moraš da ispunjavaš predviđene uslove.



šta ti je pravna nauka, nastala na ljudskoj sklonosti da muljaju, i onda da bi raščistio konfuziju, moraš platiš čoveku-čovečici kintu?!

Colo tebra, pitanje, imam situaciju da oću kupim neku malu gajbu, i sada, ona u osnovi ima kvadraturu 40m2, ali ima još jedan mali gornji nivo, kao sobu od još nekih 10 kvadrata. i sada, ovo dole je uknjiženo i sve pravno-formalno čisto, a ovo gore nije, i opet je, lik koji meni prodaje, kada se upisivao u katastar, dobio rešenje na 40m2, bez ovog gore. kako je moguće da katastar ne registruje taj gore prostor?! i šta to može u budućnosti da znači?
zoja444 zoja444 08:59 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

no pasaran u katastru, ni ko prva uknjižba

a na pitanja kako ne dajem džaba odgovore. Nisam ja niccolo a ni Borović. I za džaba odgovore moraš da ispunjavaš predviđene uslove.


zasto ne uknjizba? a Zakon o ozakonjenju?

koje predvidjene uslove?
ecce-florian ecce-florian 09:34 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

@zoja
koje predvidjene uslove?

Postoje uslovi koje lice mora da ispunjava da bi moglo da ostvari besplatnu pravnu pomoć. Po Nacrtu zakona ( mislim da još nije usvojen) ta lica ( u određenim postupcima)su: deca, mentalno nedovoljno razvijena ili duševno obolela lica, kao i lica koja ostvaruju pravnu zaštitu od porodičnog nasilja, torture ili trgovine ljudima, kao i izbegla, prognana i raseljena lica, tražioci azila.
Ostali besplatnu pravnu pomoć mogu da traže u službama pravne pomoći pri svojim opštinama, strukovnim udruženjima kojima je i to u opisu delatnosti, sindikatima, pravnim klinikama i nevladinim organizacijama.

Besplatnu pravnu pomoć bi mogli u okviru one prve grupe da pružaju i advokati ukoliko im država plati navedeno pružanje pravne pomoći u skladu sa Tarifom AKS.

Ergo advokati ne pružaju pravnu pomoć besplatno, odnosno to im je izričito zabranjeno jer ukoliko isto čine onda to predstavlja povredu odredaba čl 18 st.2 t.2 Kodeksa profesionalne etike advokata Sl.Glasnik RS27/2012

18. Zabrana nelojalne konkurencije

18.1. Advokat ne sme da stiče klijente nelojalnom konkurencijom.

18.2. Smatraće se da advokat pribegava nelojalnoj konkurenciji, naročito kada:

18.2.2. generalno ili mimo uslova predviđenih ovim Kodeksom nudi besplatno zastupanje ili zastupanje za nagradu nižu od one koja je propisana advokatskom tarifom;

Zbog navedene povrede stvarno nadležni organi mesno nadležne advokatske komore mogu protiv advokata pokrenuti disciplinski postupak i izreći adekvatne disciplinske mere u skladu sa vrstom i težinom povrede.

Ovo sve samo privremeno jer po preporukama o ukidanju advokatskog cenovnika koje je država Srbija dobila od svojih partnera u okviru pridruživanja EU, a u okviru Akcionog plana za Poglavlje 23, kompletna sadržina prethodno citiranog člana 23 Zakona o advokaturi (utvrđivanje cenovnika usluga i odobravanje istog od strane države), izgubila bi svoj smisao, jer je preporuka da cenovnik zavisi isključivo od tržišta.


zasto ne uknjizba? a Zakon o ozakonjenju?


Na navedeno pitanje sa svih gore navedenih razloga nisam u mogućnosti da ti odgovorim :)

Vidi možda niccolo oće na pp
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:34 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

častiću te, tebra, ajde, šta si se stis'o ko ovaj Florian čivut - donosim neko čašćenje kod mene ili Alsea na gajbu, kada naiđete u Repbulic of Bachka!
ecce-florian ecce-florian 10:01 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

Srđan Fuchs
častiću te, tebra, ajde, šta si se stis'o ko ovaj Florian čivut - donosim neko čašćenje kod mene ili Alsea na gajbu, kada naiđete u Repbulic of Bachka!

ne nasedaj niccolo
znaš ti dobro kako oni postupaju sa svojim zakonima

( u što je dobar ovaj Hodorovksi)

a o tuđim da i ne govorimo, selektivna primena



Kad već zoveš, eto me u subotu u pasažu Dunavskoj 13 na otvaranju neke nove male galerije sve sa izložbom i svirkom

narcis narcis 10:17 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

18.2.2. generalno ili mimo uslova predviđenih ovim Kodeksom nudi besplatno zastupanje

jelbre a probono ste zabranili zakonom, pa to ni oni američanski imperijalistički advokati-derikože nisu uspeli
zilikaka zilikaka 10:28 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

I, bre Cvetko, BAŠ si se potrudio. Sve sa citiranjem.
Nego, ajmo stvar pogledati iz drugog ugla.
-Da li je činjenica da je Borović( i ne samo on) delio besplatne savete po novinama?
-Jeste. Čak je jedno vreme bila moda imati rubriku "pitajte advokata"
-Da li je taj isti Borović bio proslavljeni advokat?
-Jeste
-Da li je kao takav bio član Komore i bio dužan da piznaje i pridržava se njenih pravila?
-Jeste

Nego on čovek duševan, pa pomago narodu, a ne ko vas dvojica baksuza...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:33 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

ocemo popit sta, Flori, u kom si fazonu? :)
niccolo niccolo 11:40 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

narcis
18.2.2. generalno ili mimo uslova predviđenih ovim Kodeksom nudi besplatno zastupanje

jelbre a probono ste zabranili zakonom, pa to ni oni američanski imperijalistički advokati-derikože nisu uspeli

Pa to (tarifu) su izmislili u vreme tvojih komunista, jer su imali potrebu da sve kontrolišu. Američki imperijalisti ni nemaju propisanu tarifu, već svako može da naplaćuje koliko hoće. Uključujući i ništa. Inače ja godinama tvrdim da je tarifa protivna propisima o zaštiti konkurencije...
ecce-florian ecce-florian 11:46 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

Srđan Fuchs
ocemo popit sta, Flori, u kom si fazonu? :)

Yap uvijek za

u radosti i veselju, ko i obično



a sledeće nedelje na Joss

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:50 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...



te zli mojsije, te otac šaban... oj, službo moja prokleta da si... salaš 137, taman da gledamo na vladičanski dom i sabornu, na ribljoj, znaš lokal?
ecce-florian ecce-florian 12:46 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

Srđan Fuchs


te zli mojsije, te otac šaban... oj, službo moja prokleta da si... salaš 137, taman da gledamo na vladičanski dom i sabornu, na ribljoj, znaš lokal?


s leđa. (al zato gleda na stepenište gde sam četri godine pušio.Meni ipak bilo milije sa prigradskom between)
može (posl'o pp)

pitaj nešto teže

malo niže prema keju bio Bife Jadran gde se subotom kad te pošalju na pijacu obavezno odlazilo na "Jadranske susrete" pa ko kad stigne kući ( sad na gugletu vidim da se zove bife Mira


svarog svarog 13:00 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

18.2. Smatraće se da advokat pribegava nelojalnoj konkurenciji, naročito kada:

18.2.2. generalno ili mimo uslova predviđenih ovim Kodeksom nudi besplatno zastupanje ili zastupanje za nagradu nižu od one koja je propisana advokatskom tarifom;


Šta, zakonom je zabranjena konkurencija?
jbt, nema advokati i taksisti...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:04 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

ecce-florian
Srđan Fuchs


te zli mojsije, te otac šaban... oj, službo moja prokleta da si... salaš 137, taman da gledamo na vladičanski dom i sabornu, na ribljoj, znaš lokal?


s leđa. (al zato gleda na stepenište gde sam četri godine pušio.Meni ipak bilo milije sa prigradskom between)
može (posl'o pp)

pitaj nešto teže


aj sazvrcnemo se, ja sam bajkom s Grbe za 15min.
princi princi 16:00 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

zilikaka
I, bre Cvetko, BAŠ si se potrudio. Sve sa citiranjem.
Nego, ajmo stvar pogledati iz drugog ugla.
-Da li je činjenica da je Borović( i ne samo on) delio besplatne savete po novinama?
-Jeste. Čak je jedno vreme bila moda imati rubriku "pitajte advokata"
-Da li je taj isti Borović bio proslavljeni advokat?
-Jeste
-Da li je kao takav bio član Komore i bio dužan da piznaje i pridržava se njenih pravila?
-Jeste

Nego on čovek duševan, pa pomago narodu, a ne ko vas dvojica baksuza...

Četkaj, jel pričamo o Bori SEPEO Boroviću, Daninom štagod? On je bio majstor za uslovne, verovatno nema sudije s kojim nije bio u talu. Upucaš čoveka na sred ulice, naočigled prolaznika, ispred Sava centra, odeš kod čestitog Bore, utališ se 5 somića maraka i dobiješ 2 uslovno. Jbg, takva vremena bila, :). A i tarifa. Danas je verovatno veća. A možda i nije.
princi princi 16:02 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

I nešto s mislim, Srbi stvarno hule na boga: kakav god da je bio DS, da je Sepeo nekim čudom došao na vlast, ja mislim da bi ensuing pakao Srbija bila distopija koja se sama piše.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:24 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

si vid'o ovo, Ncipri, da ne smaram sa zasebnim gbloom - put aside tags "zionist" and "israel", ali ako uzmemo u obzir validnost Vučkove hipoteze da je Izrael "test-polje određenih sociopolitičkih zamisli", ali prouči pažljivije, zaboravi J-culture, ako te nervira:

It's Time to Tear the Mask Off the Anti-nationalist Right
Only by turning the center-left into the new blue-white and denouncing the right as anti-nationalist will it be possible to generate a major upheaval.
The Israeli body politic is being poisoned by intimidation and incitement
The era of populism is upon us - both in Israel and abroad
From America to Israel to the EU: Liberal democracy is in distress.
Immediately after the Democratic Convention in Philadelphia a week ago, a senior American commentator said it was the most impressive Republican Convention ever. He was right.
This time, the Democrats said again and again throughout the colorful gathering, their party is the American party. It is the red-blue-white. It is Uncle Sam. It’s Washington and Jefferson and Hamilton. It’s unity. It’s the constitution and it’s the Declaration of Independence and the Bill of Rights. It’s security and economy and hope. It’s the deep faith in American greatness.
Thus, Hillary Clinton’s Democrats did what Bill Clinton’s Democrats started doing in 1992. Will they succeed this time too? There’s no telling, but clearly their old-new message must be learned in Israel. Only by turning the center-left into the new blue-white and denouncing the right as anti-nationalist will it be possible to generate a major upheaval.
The Israeli right is playing into the hands of the Israeli democrats, because it has forgotten how to be nationalist. Can Likud and Habayit Hayehudi and their allies really portray themselves as nationalist? No. A real nationalist movement wouldn’t have revoked the core curriculum, as the anti-nationalist camp did this week. It wouldn’t spit in the face of American Jewry (Reform and Conservative), as the anti-nationalist camp has done in the last few months.
A real nationalist movement wouldn’t have stuck a knife into the heart of Israeli society and incited Mizrahim against Ashkenazim, as the anti-nationalist camp has done in the past year. And it wouldn’t have put to shame the state’s founders and their heritage, as the anti-nationalist camp has done in recent years.
A real nationalist movement wouldn’t have ranted and raved at entire sections of the nation, as the anti-nationalist camp has done in the last decade. Nor would it have undermined the state’s institutions and shredded the Declaration of Independence, as the anti-nationalist camp has done over the past generation.
A real nationalist movement wouldn’t have ground down the Jewish majority and the legitimacy of the Jewish state, as the anti-nationalist camp has done in the past half century. And it wouldn’t have jeopardized the Jewish democratic state’s very existence, as the anti-nationalist camp is doing day by day, week by week and year after year.
So the choice Israelis will be facing in the next elections is simple. Should they allow the people who speak for Herzl and Jabotinsky to pulverize Herzl and Jabotinsky’s core values and destroy their basic principles? Should the anti-nationalist camp be permitted to continue taking apart the Jewish people’s wondrous national achievement? Should those who are irrefutably anti-nationalist be allowed to continue to masquerade as nationalists, while their actions are anti-Zionist and destructive?
The answer could be found, in fact, in the Democratic Convention in Philadelphia. If the Israeli left continues to wallow in bitter, sour, irrelevant radicalism – there’s no hope. The anti-nationalists will be able to continue to mislead most Israelis most of the time. If the Israeli center continues to be mediocre, gray and flat – there’s no future for it. No alternative power will rise to tear the mask off the anti-nationalists’ faces.
But if the Israeli center-left does what Bill Clinton did in the past and what Hillary Clinton is trying to do now, the sky’s the limit. By adopting Zionism anew and expressing faith in Israelis and Israeliness it will be possible to redeem Israel from domination of the anti-nationalists and return it to the real blue-white.
read more:
zilikaka zilikaka 17:08 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

princi
zilikaka
I, bre Cvetko, BAŠ si se potrudio. Sve sa citiranjem.
Nego, ajmo stvar pogledati iz drugog ugla.
-Da li je činjenica da je Borović( i ne samo on) delio besplatne savete po novinama?
-Jeste. Čak je jedno vreme bila moda imati rubriku "pitajte advokata"
-Da li je taj isti Borović bio proslavljeni advokat?
-Jeste
-Da li je kao takav bio član Komore i bio dužan da piznaje i pridržava se njenih pravila?
-Jeste

Nego on čovek duševan, pa pomago narodu, a ne ko vas dvojica baksuza...

Četkaj, jel pričamo o Bori SEPEO Boroviću, Daninom štagod? On je bio majstor za uslovne, verovatno nema sudije s kojim nije bio u talu. Upucaš čoveka na sred ulice, naočigled prolaznika, ispred Sava centra, odeš kod čestitog Bore, utališ se 5 somića maraka i dobiješ 2 uslovno. Jbg, takva vremena bila, :). A i tarifa. Danas je verovatno veća. A možda i nije.

Jednom rečju kolega, odličan advokat!
zilikaka zilikaka 18:03 04.08.2016

Samo za stare novosađane;)

Nagradno pitanje. El znate ko je bio Mita Šteta?
kosta.babic kosta.babic 18:42 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

zoja444
no pasaran u katastru, ni ko prva uknjižba

a na pitanja kako ne dajem džaba odgovore. Nisam ja niccolo a ni Borović. I za džaba odgovore moraš da ispunjavaš predviđene uslove.


zasto ne uknjizba? a Zakon o ozakonjenju?

koje predvidjene uslove?

Navlaka sestro ne nasedaj.
Atomski mrav Atomski mrav 21:12 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

aj sazvrcnemo se, ja sam bajkom s Grbe za 15min.

O, mozda smo bili komsije?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:27 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

Atomski mrav
aj sazvrcnemo se, ja sam bajkom s Grbe za 15min.

O, mozda smo bili komsije?


bili? i ti zapalio, kao i onaj Stefan?
Atomski mrav Atomski mrav 21:30 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

Da, ima već 4 i po godine...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:45 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

Atomski mrav
Da, ima već 4 i po godine...

de bre?! USA? a ja se još čudim kako zvučiš zrelije i opuštenije, reko' povisili platu u NS-u! ako, Matori, napravi milione i svrati nekada na pićence!
Atomski mrav Atomski mrav 21:59 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

de bre?! USA? a ja se još čudim kako zvučiš zrelije i opuštenije, reko' povisili platu u NS-u! ako, Matori, napravi milione i svrati nekada na pićence!


Nije USA, Kraljevina Norveška je u pitanju. Što se zrelosti tiče, valjda sam zreliji nakon 4 i po godine (mada se moja žena ne bi složila s tim). Što se opuštenosti tiče, živim u opuštenoj državi... A što se miliona tiče, nije to tako lako - nije Norveška bogata jer ima naftu već zato što ima visoke poreze.
zilikaka zilikaka 22:19 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

Atomski mrav
de bre?! USA? a ja se još čudim kako zvučiš zrelije i opuštenije, reko' povisili platu u NS-u! ako, Matori, napravi milione i svrati nekada na pićence!


Nije USA, Kraljevina Norveška je u pitanju. Što se zrelosti tiče, valjda sam zreliji nakon 4 i po godine (mada se moja žena ne bi složila s tim). Što se opuštenosti tiče, živim u opuštenoj državi... A što se miliona tiče, nije to tako lako - nije Norveška bogata jer ima naftu već zato što ima visoke poreze.

Dobro to, nego kaži ti nama pošteno kad si isključio grejanje.
Početkom jula?
Al bar taj trošak za grejanje sad možete da ušparate na svetlu noćom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:27 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

Atomski mrav


Nije USA, Kraljevina Norveška je u pitanju. Što se zrelosti tiče, valjda sam zreliji nakon 4 i po godine (mada se moja žena ne bi složila s tim). Što se opuštenosti tiče, živim u opuštenoj državi... A što se miliona tiče, nije to tako lako - nije Norveška bogata jer ima naftu već zato što ima visoke poreze.



lepa zemlja, imao sam jednu ljubu, Trondhajmljanku, nije mogla da se nasunča u Tel Avivu pre neg' ju je odnio dan natrag u Norvešku, lijepo smo se ljubili (iako mi Florian spočitava sada unsafe kex), a posle sam još godinu živeo s njenom rođakom, iz Osla, kao cimerkom, Lote i Luiza... to su bili dani Umetnosti! super likovi, vikinzi, kako su bile čvrste i vredne, surove prema sebi i blage i uvek radosne i opuštene prema drugima - vikinškinje!
Atomski mrav Atomski mrav 23:02 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

Dobro to, nego kaži ti nama pošteno kad si isključio grejanje.
Početkom jula?


Grejanje je centralno, poisključivali smo radijatore krajem aprila ili početkom maja a kad je centrala prestala da greje, to ne znam (cevi su bile tople još neko vreme).
Jbg, klima se menja pa se vi sad pržite na temperaturama koje teže brojci od 40 stupnjeva Celzija dok mi ovde uživamo na 20 i kojem stepenu. Ovo leto srećom nije (bilo) kišno kao što nekad zna. Za koju godinu ćete i na more početi da dolazite ovde.

No, tako je na jugu Norveške. U severnim predelima je drugačije ali i tamo se nekako živi. Ovo je aktuelna reklama za jedan od lanaca supermarketa u Norveškoj, a radnja se odvija u mestu Vardø koje se nalazi na krajnjem severoistoku države, negde na putu za Murmansk:



Na početku reklame kažu: po definiciji, leto u Vardu ne postoji. Čim se temperatura meri dvocifrenim brojem, računamo da je leto i svi onda oblače šorceve i obuvaju papuče. Čim možeš da roštiljaš napolju a da ti vetar ne odnese roštilj, računamo da je leto. Čim deca mogu da jedu sladoled bez rukavica na rukama, računamo da je leto... Dakle, tamo ne gase grejanje cele godine.
Atomski mrav Atomski mrav 23:10 04.08.2016

Re: sad ozbiljno, ako nije neka zaj...

lepa zemlja, imao sam jednu ljubu, Trondhajmljanku

Trondhajm se inače izgovara "Tronjajm". A Oslo je "Ušlu" (po Oslo dijalektu).

Edit: I da, glup znači pametan na norveškom.
docsumann docsumann 20:54 03.08.2016

upadajte, kafa je gotova...


zilikaka zilikaka 20:57 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

Nema šansi!
ONAJ se ovde neće pojaviti bar nedelju dana, a sam je iskao.

niccolo niccolo 21:00 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

ONAJ se ovde neće pojaviti bar nedelju dana, a sam je iskao.

HA! Kakav fail. Sad da lepo na onoj Bartovoj tabli napišeš "Nikad više neću govoriti loše o Niccolou" i okačiš ovde da svi vide.
docsumann docsumann 21:06 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...


narodna kafa, porcije se dijele iz velikog lonca kutlačom u plavo pečenim šoljama... nema espreso očijukanja, nema histerkul aroma .... coffe shop hip hop

zilikaka zilikaka 21:08 03.08.2016

Re: upadajte, kafa je gotova...

Nego šteta što Als nema VIP.

Ovo bi bila prava prilika da ga te bede rešimo.
Mada, ima i drugih opcija

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana