Sex| Život

Da li je ovo najjadnija opozicija ikad?

alselone RSS / 10.02.2018. u 10:44

Koruptolomac! Ha ha! 

 

 

 NvGiRHV.jpg?1

 

 

DS-ovci koji nude iste ljude i posle 10 godina i protozoe koje su nastale egzogenim pupljenjem DS-a se pohvatali za guše na tviteru ko je koliko opelješio rođenu stranku i državu. 

 5wY6mnq.jpg?1

prTJVLB.jpg?1 

 

 eVeVJHF.png?1

 

Evo glasajte. 

6JGwk7O.jpg?1 

 

 Kukaju na medije, kukaju na EU, kukaju jedni na druge, kukaju na nas, kukaju na sve kompenzujuci svoju nesposobnost, dok za to vreme Vučić gazi poslednje tragove državnosti i demokratije uvodeći sporim korakom diktaturu srednjeazijskog tipa.  

 Jadni jadnici. 

 

v7seI6i.jpg?1

 

 



Komentari (228)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 10:50 10.02.2018

zato

će vučić da vlada još 50 godine.
alselone alselone 11:28 10.02.2018

Re: zato

Nije on toliko dobar koliko su oni loši u političkoj igri.
narcis narcis 11:55 10.02.2018

Re: zato

alselone
Nije on toliko dobar koliko su oni loši u političkoj igri.

pa to sam i mislio, on i ne mora ništa da radi ovi ne znaju šta da rade.
mada ja mislim da niko zdrav i prav više i neće da se bavi politikom, bulumenta bi ga sjebala odma.
niccolo niccolo 13:44 10.02.2018

Re: zato

што они мисле

Pa za ovo i kažemo da je problem
alselone alselone 13:47 10.02.2018

Re: zato

Закључак? Блогери су добри


Zakljjučak - nemo' da smaraš.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:48 10.02.2018

Re: zato

Закључак? Блогери су добри!

Skrećem pažnju na činjenicu da je na spisku blogera kapetan na belu lađu lično, kao i mnogi drugi velikani srpske političke misli.
tasadebeli tasadebeli 10:16 11.02.2018

Re: zato

narcis
će vučić da vlada još 50 godine.


Чујем да је нешто много болестан.

Мада... И за Тадића народ причао 2012. да има сиду.

Па ја тада то некако повезао са госпођа Милком.

(Увоз из Швицарске.)

А све мислећи на Мишковића као крајње одредиште и срце система.





Судећи по тим гласинама у народу, изгледа да нам народ (бирачко тело) баш нешто и не верује у те демократске процесе него некако више очекује помоћ одозго.



nikvet pn nikvet pn 10:59 11.02.2018

Re: zato

alselone

Nije on toliko dobar koliko su oni loši u političkoj igri.


Од јада опозиције јаднији је само терен на коме се игранка игра.

Какав терен таква и игра. И играчи.

И публика. Покисла, промрзла нема више снаге ни да звижди.
milisav68 milisav68 11:52 11.02.2018

Re: zato

nikvet pn
Какав терен таква и игра. И играчи.

MILOŠEVIĆEVA DB POKUŠAVA DA SPASE ZLOČINCE Šta znače "novi dokazi" u slučaju ubistva Ivana Stambolića i atentata na Vuka Draškovića
Povampirili se vampiri.

Elem, dosijea tajne policije i dalje nisu otvorena, restitucija se obavlja formalno, sređivanje katstra takođe, reforma pravosuđa je sve to zaokružila, tako da...imamo Paradu Ponosa!
niccolo niccolo 14:05 11.02.2018

Re: zato

да има сиду.

Priznaj da si ovo upravo izmislio.
tasadebeli tasadebeli 14:38 11.02.2018

Re: zato

niccolo
да има сиду.

Priznaj da si ovo upravo izmislio.



Ма јок, стварно причала чаршија о томе... Да Борис Тадић има сиду. 2012. године. Пред изборе.

Хоћу рећи, нисам измислио да су људи причали о томе 2012.

А ко је стварно имао сиду 2012. или је није имао, ко има сиду данас или је нема, ја то не знам.

А и боли ме уво.
tasadebeli tasadebeli 15:45 11.02.2018

Re: zato

nikvet pn
alselone

Nije on toliko dobar koliko su oni loši u političkoj igri.


Од јада опозиције јаднији је само терен на коме се игранка игра.

Какав терен таква и игра. И играчи.

И публика. Покисла, промрзла нема више снаге ни да звижди.



Подсети ме овај твој опис сада на оне телевизијске преносе фудбалских утакмица Прве лиге СФРЈ који су ишли суботом поподне (остале утакмице истог кола се играле недељом).

Рецимо, играју Челик (Зеница) - Слобода (Тузла) или Осијек, Динамо Винковци, Војводина,... Ситна киша ромиња, стадион празан, терен очајан, а коментатор на сваких 20 минута мртвачким гласом изговори презиме неког играча тек реда ради:

"Петровић."

Па 20 минута тишине, па онда опет:

"Мулаомеровић"

Душу дало за неку поподневну дремку.


c_h.arlie c_h.arlie 10:54 10.02.2018

Odgovor na pitanje iz naslova

Jeste, ovo je najjadnija opozicija od početka vremena.
Što bi rekli navijači nekada ... ovo je sme-šno !
alselone alselone 11:28 10.02.2018

Re: Odgovor na pitanje iz naslova

Turkmanbaša je verovatno imao sposobniju opoziciju.
niccolo niccolo 11:30 10.02.2018

Zatvorena kasta

Koruptolomac!

Koruptolomac je vrh opozicionih budalaština, ja i dalje ne razumem kako iko može da pada na Radulovića, kako se naziva taj psihološki problem?


Ali je društveni problem mnogo ozbiljniji, imaš sada praktično već potpuno odvojenu kastu koja je zakačena na državu i cedi je najstrašnije. I čitava priča vlast-opozicija je prekomponovanje unutar te kaste, potpomognuto spoljnim uticajima, kojima u ovom momentu odgovara žmurenje na suzbije sloboda u zamenu za potpis na onome što već treba da se potpiše. Ali imaš i ogromnu većinu građana kojima je jedina želja da se i oni zakače na sisu, tako da ne vidim kako to može da se promeni u skorije vreme, jer bez unutrašnje potrebe za promenom do nje neće ni doći.
c_h.arlie c_h.arlie 11:36 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

niccolo
Koruptolomac!

Koruptolomac je vrh opozicionih budalaština, ja i dalje ne razumem kako iko može da pada na Radulovića, kako se naziva taj psihološki problem?


Ali je društveni problem mnogo ozbiljniji, imaš sada praktično već potpuno odvojenu kastu koja je zakačena na državu i cedi je najstrašnije. I čitava priča vlast-opozicija je prekomponovanje unutar te kaste, potpomognuto spoljnim uticajima, kojima u ovom momentu odgovara žmurenje na suzbije sloboda u zamenu za potpis na onome što već treba da se potpiše. Ali imaš i ogromnu većinu građana kojima je jedina želja da se i oni zakače na sisu, tako da ne vidim kako to može da se promeni u skorije vreme, jer bez unutrašnje potrebe za promenom do nje neće ni doći.

Sve se slažem, osim ovoga što navodiš za građane, jer --- građani, ko građani.
Koliko je građane davila razna kalakurcija, od Tite na ovamo, nije ni čudo ako znaju i strane sveta.
Ovo je više priča o poraznom stanju naše elite.
A stanje je ... jebote, strašno !
alselone alselone 11:37 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

kako se naziva taj psihološki problem?


Cela DJB kampanja je na ivici smesnog i tužnog. Ali, njihovi botovi su najnapaljeniji posle Vučićevih. Ne znam da li si kidišu na svakog ko nešto kaže, pa makar i bilo dobronamerno kao kritika koalicije sa Dverima.

Ali je društveni problem mnogo ozbiljniji, imaš sada praktično već potpuno odvojenu kastu koja je zakačena na državu i cedi je najstrašnije. I čitava priča vlast-opozicija je prekomponovanje unutar te kaste, potpomognuto spoljnim uticajima, kojima u ovom momentu odgovara žmurenje na suzbije sloboda u zamenu za potpis na onome što već treba da se potpiše. Ali imaš i ogromnu većinu građana kojima je jedina želja da se i oni zakače na sisu, tako da ne vidim kako to može da se promeni u skorije vreme, jer bez unutrašnje potrebe za promenom do nje neće ni doći.


Da, da, sve se slažem. Evo nove vesti. U Novom Sadu je Apotekarska ustnaova dovedena do ivice bankrota i sada se predlaže javno-privatno partnerstvo. Tu skaradnu ideju je još DS predlagao za razna preduzeća jer je to savršen način za dalje ceđenje države. A ovi će to sada sa Apotekom da urade. I šta onda bude? Iz tog javnog i privatno dela zna se kako se deli. Javnosti idu dugovi i privatnom ide profit.
c_h.arlie c_h.arlie 11:45 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

alselone
kako se naziva taj psihološki problem?


Cela DJB kampanja je na ivici smesnog i tužnog. Ali, njihovi botovi su najnapaljeniji posle Vučićevih. Ne znam da li si kidišu na svakog ko nešto kaže, pa makar i bilo dobronamerno kao kritika koalicije sa Dverima.

Ali je društveni problem mnogo ozbiljniji, imaš sada praktično već potpuno odvojenu kastu koja je zakačena na državu i cedi je najstrašnije. I čitava priča vlast-opozicija je prekomponovanje unutar te kaste, potpomognuto spoljnim uticajima, kojima u ovom momentu odgovara žmurenje na suzbije sloboda u zamenu za potpis na onome što već treba da se potpiše. Ali imaš i ogromnu većinu građana kojima je jedina želja da se i oni zakače na sisu, tako da ne vidim kako to može da se promeni u skorije vreme, jer bez unutrašnje potrebe za promenom do nje neće ni doći.


Da, da, sve se slažem. Evo nove vesti. U Novom Sadu je Apotekarska ustnaova dovedena do ivice bankrota i sada se predlaže javno-privatno partnerstvo. Tu skaradnu ideju je još DS predlagao za razna preduzeća jer je to savršen način za dalje ceđenje države. A ovi će to sada sa Apotekom da urade. I šta onda bude? Iz tog javnog i privatno dela zna se kako se deli. Javnosti idu dugovi i privatnom ide profit.

Da !
Sećam se da je moj ćale, pre 30 i više godina, dakle još za vreme Titinih komunjara, odbrusio nekom mufljuzu, koji je nešto palamudio, neki ordinarni lopovčina ... da, gde god se udruži državno i privatno, zna se koje najebe.
niccolo niccolo 11:48 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

U Novom Sadu je Apotekarska ustnaova dovedena do ivice bankrota i sada se predlaže javno-privatno partnerstvo.

Možeš misliti, jpp za apoteku, pa ako nismo sposobni da privatna inicijativa sama napravi apoteku, onda bolje da svi skupa skočimo u Dunav, a da na ove prostore nasele robote...
alselone alselone 11:58 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Možeš misliti, jpp za apoteku, pa ako nismo sposobni da privatna inicijativa sama napravi apoteku, onda bolje da svi skupa skočimo u Dunav, a da na ove prostore nasele robote...


Pa ima privatna inicijativa dosta apoteka, nego im je ovo prilika da dodju do jos toliko na najboljim lokacijama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:04 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

niccolo

potpomognuto spoljnim uticajima, kojima u ovom momentu odgovara žmurenje na suzbije sloboda u zamenu za

da na ove prostore nasele robote










highshalfbooze highshalfbooze 12:05 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

alselone
Cela DJB kampanja je na ivici smesnog i tužnog. Ali, njihovi botovi su najnapaljeniji posle Vučićevih. Ne znam da li si kidišu na svakog ko nešto kaže, pa makar i bilo dobronamerno kao kritika koalicije sa Dverima.


Najlakše je ismevati nekoga, čak nije potreban ni trud da se konkretizuju zamerke, nego može onako generalno.

Da, da, sve se slažem. Evo nove vesti. U Novom Sadu je Apotekarska ustnaova dovedena do ivice bankrota i sada se predlaže javno-privatno partnerstvo. Tu skaradnu ideju je još DS predlagao za razna preduzeća jer je to savršen način za dalje ceđenje države. A ovi će to sada sa Apotekom da urade.

Nisu samo apoteke u Novom Sadu ugrožene, već uglavnom u svim gradovima Srbije. I taj proces sa nasilnim zaduživanjem apoteka je izmislio DS. Pa se onda treba zapitati da li DS može uopšte da bude opozicija, ako je posao opozicije da kontroliše vlast.
alselone alselone 12:09 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Najlakše je ismevati nekoga, čak nije potreban ni trud da se konkretizuju zamerke, nego može onako generalno.


Koruptolomac ti nije dovoljno?

Ok, pazi ovo saopštenje parlamentarne stanke. U stvari pokreta, ali dobro. Jesi pročitao išta patetičnije skoro?
alselone alselone 12:11 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Nije dosta? Pazi ovu najjadniju relativizaciju koalicije sa Dverima...

niccolo niccolo 12:22 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

čak nije potreban ni trud da se konkretizuju zamerke, nego može onako generalno

Zar nije dovoljno to što su od pojedinačno najvećeg broja poslavnika u Skupštini došli do svega 2-3% podrške? Šta je konkretno iko od njih uradio da zadrže procente sa skupštinskih izbora?
highshalfbooze highshalfbooze 12:28 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Nije dosta? Pazi ovu najjadniju relativizaciju koalicije sa Dverima...


Ne znam kakva je relativizacija ako su odmah u startu rekli da će na lokalu da rešavaju komunalne probleme i da neće se baviti uređenjem države.
Svi kukaju kako treba opozicija da se udruži, kad se zaista udruži (a te dve partije i jesu realno opozicija), onda ih svi pljuju i ismevaju.

Meni se lično čini jedan dobar primer kako neko može da pronađe zajedničke interese i da zajedno u tom pravcu radi. Takođe je dobar primer kako mogu različite ideologije da se na kulturan način predstavljaju bez omalovažavanja neistomišljenika i pljuvanja po onome ko drugačije misli.
highshalfbooze highshalfbooze 12:32 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

niccolo

Zar nije dovoljno to što su od pojedinačno najvećeg broja poslavnika u Skupštini došli do svega 2-3% podrške? Šta je konkretno iko od njih uradio da zadrže procente sa skupštinskih izbora?


Ja lično nisam ubeđen u ove procente, i mislim da oni ne predstavljaju pravu sliku, delom i zbog njihove loše kampanje na predsedničkim izborima. Ali nisu se samo oni imali pogrešnu predstavu o Jankoviću.
alselone alselone 12:38 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ne znam kakva je relativizacija ako su odmah u startu rekli da će na lokalu da rešavaju komunalne probleme i da neće se baviti uređenjem države.


Ma da, tako je. Ovo nije koalicija "hajde da nakukamo cenzus" nego tehnicka koalicija za resavanje komunalnih problema u lokalu.
alselone alselone 12:42 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

DJB je ljut na sve, oni ce bukvalno u inat svima svima odseci sebi patku na kraju.

Ovde su kukali sto ih N1 ne zove dovoljno u emisije. Braja pokusao da objasni ali ne vredi. Ludi Radule insistira da je zakonska obaveza privatne televizije da ih pozove.

highshalfbooze highshalfbooze 12:52 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

DJB je ljut na sve, oni ce bukvalno u inat svima svima odseci sebi patku na kraju.


To na primer i meni smeta kod njih. Ali ih ne diskvalifikuje kao opoziciju.

alselone alselone 12:54 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Pa se onda treba zapitati da li DS može uopšte da bude opozicija, ako je posao opozicije da kontroliše vlast.


DS je toliko lapao da kad su pali sa vlasti sve im je bilo čudno da nemaju šta, pa su lapali sami od sebe.

alselone alselone 12:56 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

niccolo niccolo 13:03 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ja lično nisam ubeđen u ove procente

Pa svakako se nisu sparili sa Boškom sa kojim nikakvih dodirnih tačaka nemaju da nije u pitanju cenzus.
eloy eloy 13:07 10.02.2018

13 to prase

Ali imaš i ogromnu većinu građana kojima je jedina želja da se i oni zakače na sisu, tako da ne vidim kako to može da se promeni u skorije vreme, jer bez unutrašnje potrebe za promenom do nje neće ni doći.


Znači bune se samo oni koji su ostali bez sise - logična manjina.


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:07 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

A sigurno su i sami procenili da im je ostalo samo tvrdo sektaško jezgro, tako da i ovo sa Dverima može da prođe.
niccolo niccolo 13:08 10.02.2018

Re: 13 to prase

Znači

Ne znači, ali slobodno nastavi da spinuješ...
alselone alselone 13:16 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

tvrdo sektaško jezgro


8 godina je proslo kao tren.

highshalfbooze highshalfbooze 13:19 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

niccolo
Ja lično nisam ubeđen u ove procente

Pa svakako se nisu sparili sa Boškom sa kojim nikakvih dodirnih tačaka nemaju da nije u pitanju cenzus.


Eh... koliko se ja sećam ta stvar je počela sa pozivom koji je DJB uputila Dverima, Pokretu slobodnih građana, Ne davimo Beograd i valjda Beli samo jako. I svi su odbili, samo su Dveri prihvatile. I šta su sad trebali da im kažu, e pa nećemo sa vama...
A inače je to udruživanje opozicije i poteklo od ispitivanja javnosti i viđenja malog Đokice koji kaže da svi treba da se udruže protiv Vučića. Nebitno je ko su, šta su samo da su protiv.
I to im je prva greška što se ne drže onoga što su zacrtali, nego hoće malo i populizam, pa sami sebi pucaju u nogu. I onda im izvlače tvitove iz prethodnih godina...
alselone alselone 13:22 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

I to im je prva greška što se ne drže onoga što su zacrtali, nego hoće malo i populizam, pa sami sebi pucaju u nogu. I onda im izvlače tvitove iz prethodnih godina...


Evo jos jedan kad vidim da volis. Mozes da pratis tranziciju od "hocemo da napravimo stranku na zdravim tržišnim osnovama", koja se priznajem jedna tren i meni sviđala do "evo sve džabe samo glasajte za nas, molimo vaaaaaas".

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:02 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

@ slučaj Salak





Jebote, Dragan Šijački!!

Pa gde se taj lik krije, studirali zajedno (studirali kao on se nešto pojavio u prvom semstru), došao na prijemni sa majicom na kojoj iza bio natpis "policija", spremio prijemni sa wikija, odveo neku ekipu sa faksa posle na piće u Đardino, nisam išao!, isporučio priču kako je u penziji i da je radio na nekim tajnim zadacima za BIA. Kasnije, istina, bio na nekoj kafi, gde je on pričao kako ga nervira Brave Heart; jer Škoti tad nisu nosili kiltove, a sledeći put ga video razvaljenog u Fabrici i evo sad.

EDIT: na prijemnom lupio nešto vrhunski, a pita ga profesor: " Pa odakle ste to spremali?" - "Sa Wikipedie!"



EDIT II: samo što sam mu video lik mi je ulepšalo dan, hvala Alse za ovo:)

EDIT III: Taso izađi iz mene!
eloy eloy 14:30 10.02.2018

Re: 13 to prase

ali slobodno nastavi da spinuješ...


Ne igram tenis.

Tvoje drčno reagovanje je već uobičajena stereotipija na blogu.
Da, bune se samo oni koji su van podele na ,,kazanu,, i to nije nikakva velika i nova mudrost. Čak je uobičajena prirodna pojava.
Sve je interes, interes je lova, lova je život - i kakvu sad vi ovde otkrivate toplu vodu.

Da imamo love ni ja ni ti ne bi jebavali ale na blogu već bi ovaj vikend provodili na nekom boljem i prijatnijem mestu - uz malo mašte. Ovako tu si de si pa ajd da za male pare prosipamo govna jedni drugima po glavi - pritom znatan broj blogera ovde misli isto ili približno slično o zadatoj temi na ovom blogu.
A ovi pomenuti samo rade svoj posao za koji su dobro plaćeni. pritom se i ne trude mnogo jer naspram sebe imaju nas ovakve kakvi smo.

,,Kad nema finans nema ni romans,,

Možda je bolji naslov bloga - Da li je ovo najbogatija opozicija ikad ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:30 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Takođe je dobar primer kako mogu različite ideologije da se na kulturan način predstavljaju bez omalovažavanja neistomišljenika i pljuvanja po onome ko drugačije misli.

То је немогуће. Зашто?

Па, зато што се те до сукоба различите идеологије кад тад сударе, јер економско-управљачка димензије политике има своје исходиште у идеологијама. Тако да ако је ДЈБ партија либералног центра, онда је тешко замислити да подржава радне акције, мобе, задруге, обавезно служење војног рока, напуштање ЕУ, заокрет ка Русији итд. итсл. И онда је неминовно да се та два концепта разиђу.

Рецимо, приватизовати ПКБ, или га разделити српским домаћинима, довести хор Александров за прославу нове године на тргу или Бајагу, купити Ладу или Hondu, форсирати запосленост жена и програме њихове еманципације или их гурати да буду синородице и конзервативне домаћице, укинути градски EU центар и отворити Путиново ћоше, са праксом из КГБ и ликвидација?

Та питања ће се нужно појавити на послужавнику после ДЈБ-Двери победе на изборима. И, како ћемо их разрешити?
alselone alselone 15:44 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Та питања ће се нужно појавити на послужавнику после ДЈБ-Двери победе на изборима. И, како ћемо их разрешити?

Kao prvo, mislim da oni nece doci u situaciju da razmisljaju o tim pitanjima jer:
- ili nece proci cenzus
- ili ce se odmah posle izbora raskurcati na dve stranke i svako ce da gura svoje

Ovo je Kalimero koalicija da se nakuka cenzus. Ludi Radule je razjebao i to malo energije sto su IT-jevci i komentatori po YT uneli na politicku scenu Srbije.
c_h.arlie c_h.arlie 17:06 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Predrag Brajovic
Takođe je dobar primer kako mogu različite ideologije da se na kulturan način predstavljaju bez omalovažavanja neistomišljenika i pljuvanja po onome ko drugačije misli.

То је немогуће. Зашто?

Па, зато што се те до сукоба различите идеологије кад тад сударе, јер економско-управљачка димензије политике има своје исходиште у идеологијама. Тако да ако је ДЈБ партија либералног центра, онда је тешко замисли да подржава радне акције, мобе, задруге, обавезно служење војног рока, напуштање ЕУ, заокрет ка Русији итд. итсл. И онда је неминовно да се та два концепта разиђу.

Рецимо, приватизовати ПКБ, или га разделити српским домаћинима, довести хор Александров за прославу нове године на тргу или Бајагу, купити Ладу или Hondu, форсирати запосленост жена и програме њихове еманципације или их гурати да буду синородице и конзервативне домаћице, укинути градски EU центар и отворити Путиново ћоше, са праксом из КГБ и ликвидација?

Та питања ће се нужно појавити на послужавнику после ДЈБ-Двери победе на изборима. И, како ћемо их разрешити?

Kakve ideologije i kakva principijelnost u srpskoj politici !?
Strašno !
Srpske političke partije su interesne grupe koje su napravljene sa jednim jedinim ciljem - lapanjem.
Kako je to govorio vaš sveti Zoran Đinđić - političke partije su preduzeća.
Eeee, pa - eto nam kada su preduzeća.
Kod nas se linija podele među partijama (a i političarima) svodi samo na to ko masnije laže i više krade - kakva kurčeva ideologija !? Pre podne se priča jedno, u podne potpuno suprotno, a uveče nešto treće.
Zar zaista još iko veruje da kod nas postoji ikakva ideologija ?

highshalfbooze highshalfbooze 17:33 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Predrag Brajovic

То је немогуће.


To može biti sasvim tačno u Srbiji. Ovde bi svi voleli da se navija za jedan klub, naš naravno, i da se sluša jedna vrsta muzike, naša naravno, i da se praktikuje jedna vera, naša naravno. Da li to tako treba i treba li menjati to je sasvim drugo pitanje.

Ali se možda treba nadati da dvojica komšija različitih shvatanja ipak mogu da se dogovore kako da poprave krov na zgradi da im ne padne na glavu, a da Vučić ne mora da im postavlja prinudnog upravnika zgrade. Jer će ipak jeftinije da ih košta bilo radna akcija ili pak da plate majstore, nego da plaćaju upravnika, knjigovođu, bankarske troškove, provizije, takse... itd...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:49 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

highshalfbooze
Predrag Brajovic

То је немогуће.


To može biti sasvim tačno u Srbiji. Ovde bi svi voleli da se navija za jedan klub, naš naravno, i da se sluša jedna vrsta muzike, naša naravno, i da se praktikuje jedna vera, naša naravno. Da li to tako treba i treba li menjati to je sasvim drugo pitanje.

Ali se možda treba nadati da dvojica komšija različitih shvatanja ipak mogu da se dogovore kako da poprave krov na zgradi da im ne padne na glavu, a da Vučić ne mora da im postavlja prinudnog upravnika zgrade. Jer će ipak jeftinije da ih košta bilo radna akcija ili pak da plate majstore, nego da plaćaju upravnika, knjigovođu, bankarske troškove, provizije, takse... itd...

Фестивал Београдско Пролеће 2018, наступ Двери на 6:46

highshalfbooze highshalfbooze 18:03 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Predrag Brajovic
Фестивал Београдско Пролеће 2018.


Odličan je primer. Ja nisam saglasan ni sa jenom rečju koju su izrekli, ali sam saglasan da ti ljudi mogu da iskažu svoje mišljenje sa kojim ja nisam saglasan, ukoliko to rade na legalan način.

Inače nacionalista ima u svakom društvu, pa ih naravno ima i kod nas. I oni su odličan toplomer koji pokazuje da li je društvo bolesno ili nije.
anonymous anonymous 18:10 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

niccolo
Koruptolomac!

Koruptolomac je vrh opozicionih budalaština, ja i dalje ne razumem kako iko može da pada na Radulovića, kako se naziva taj psihološki problem?


Ali je društveni problem mnogo ozbiljniji, imaš sada praktično već potpuno odvojenu kastu koja je zakačena na državu i cedi je najstrašnije. I čitava priča vlast-opozicija je prekomponovanje unutar te kaste, potpomognuto spoljnim uticajima, kojima u ovom momentu odgovara žmurenje na suzbije sloboda u zamenu za potpis na onome što već treba da se potpiše. Ali imaš i ogromnu većinu građana kojima je jedina želja da se i oni zakače na sisu, tako da ne vidim kako to može da se promeni u skorije vreme, jer bez unutrašnje potrebe za promenom do nje neće ni doći.


Dobra analiza aktuelne situacije.

Ništa ja tu više ne bih dodavao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:23 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

highshalfbooze
Predrag Brajovic
Фестивал Београдско Пролеће 2018.


Odličan je primer. Ja nisam saglasan ni sa jenom rečju koju su izrekli, ali sam saglasan da ti ljudi mogu da iskažu svoje mišljenje sa kojim ja nisam saglasan, ukoliko to rade na legalan način.

Inače nacionalista ima u svakom društvu, pa ih naravno ima i kod nas. I oni su odličan toplomer koji pokazuje da li je društvo bolesno ili nije.



Па нисмо причали о слободи говора, већ о томе да су неке ствари идеолошки ипак неспојиве: како Дверску љубав према Младићу да изједначимио са ДЈБ прокламованим ставовима?

Углавном, ове fine tuning расправе, попут ове твоје и моје, немају шири смисао за ставове гласача. Они се опредељују по далеко симплифициранијим механикама и протоколима опредељивања.

Следећа ствар је такође важна: значајном делу делу опозиције ниво образовања је идеолошка ознака, идеолошка стигма, позитивна или негативна.

Цела опозиција не обраћа се образовно доњем слоју популације. Чак и кад за то има прилику: не говори њихов језик, не развија њихове теме, нема за њих емпатију.

Резултат?
Ово што видимо.
highshalfbooze highshalfbooze 18:35 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Predrag Brajovic

Па нисмо причали о слободи говора...


Ni ja nisam pričao o slobodi govora, već o tome da nije dovoljno da se deklarativno izjašnjavaš za nešto, na primer slobodu govora, a kada budeš imao priliku i mogućnost da vršiš segregaciju. Već uvek i na svakom mestu da se zalažeš za integraciju.
niccolo niccolo 18:46 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Цела опозиција не обраћа се образовно доњем слоју популације. Чак и кад за то има прилику: не говори њихов језик, не развија њихове теме, нема за њих емпатију.

Koga iz opozicije znaš da uopšte poznaje njihov jezik?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:50 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Koga iz opozicije znaš da uopšte poznaje njihov jezik?

Двери?
Двери су Војислав Шешељ опозиције.
niccolo niccolo 18:52 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Aaaa, onda sam ja pogrešno razumeo komentar, ne mislimo na istu donju populaciju...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:50 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

niccolo
Aaaa, onda sam ja pogrešno razumeo komentar, ne mislimo na istu donju populaciju...

Погодио сам!
Гледај ово: Двери комуницирају с тим слојем.
Очекивано -- и СНС и СПС.
Занимљивост: Тадић има релативно више слабо/не-образовaних у структури својих присталица него ико из опозиције. Дакле, оно његово мажење крава је оставило утиска.

Ове "љуте" високошколске партије су осуђене на таворење или пропаст.

alselone alselone 19:55 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

blogovatelj blogovatelj 21:03 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ne znam da li si kidišu na svakog ko nešto kaže, pa makar i bilo dobronamerno kao kritika koalicije sa Dverima.


Na Tviteru sam naleteo kako Maksa pravi majmunom jednog DJB bota. Na kraju ga tužio kod Krugoline.
Dalje, živo me zanima šta Krugolina ima da kaže na koaliciju sa Dzverima.
I još dalje, ne znam šta su opozicioni velikaši očekivali kad u prvi red stavljaju ispušene lule i dokazane lopine?!
I na kraju svih krajeva, šta se događa sa Belim, da li neko ume da mi to objasni? Ali sažeto !
blogovatelj blogovatelj 21:16 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

To na primer i meni smeta kod njih. Ali ih ne diskvalifikuje kao opoziciju.


Ni jedna partija u Srbiji, ali ni jedna, ne ume da se ophodi prema biračima. Ne znam kako im nije jasno da moraju birače da tretiraju kao kupce u svojoj radnji, u protivnom su najebali.
Kad sam se preselio iz Toronta u Kičiner, dobio sam poziv od konzervativaca, mislili su da sam onaj koji je do tada živeo u stanu. I krenu sa pričom kako sam ja njihov simpatizer i blablabla i ja počnem da se smejem. Kažem im lepo, kratko i jasno da u životu nikad ni pod kakvim okolnostima ne bih glasao za njih. Oni lepo rekoše "izvinite na smetnji" prekidoše vezu i ne pozvaše me nikada više u životu.
E ovaj glupi Radule umesto da se tako ponaša prema Brajoviću i prema ma kome drugome, on komentariše je li tvit zreo ili ne. Budibogsnama.
blogovatelj blogovatelj 21:20 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

EDIT III: Taso izađi iz mene!




Ne mogu, jače je od mene... A jel ti ušao na prednji ili zadnji ulaz?
niccolo niccolo 21:21 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Погодио сам!

Eh sad, kao da te ne znamo da si već imao spremnu tabelu...

Ali, nisi mi odgovorio na pitanje...
Jukie Jukie 21:29 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

blogovatelj

Dalje, živo me zanima šta Krugolina ima da kaže na koaliciju sa Dzverima.

Koliko sam primetio, od trenutka koalicije ćuti i ne javlja se na fejsbuku. Mislim da je u situaciji kao Majk Bakster (otac iz Last Man Standing) kada Tramp pobedi kao kandidat republikanaca.

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:13 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ne mogu, jače je od mene... A jel ti ušao na prednji ili zadnji ulaz?


Do grla!
Ribozom Ribozom 23:14 10.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Гледај ово: Двери комуницирају с тим слојем.
Очекивано -- и СНС и СПС.

Mislim da je najvise botovskih komentara podrske (preko 1000) na b92 Vucic dobio u raspravi sa Amfilohijem o izdaji Kosova. Toliki broj komentara botova znaci da se boje da izgube glasove tog sloja. Ajde opozicija mozda ne moze da angazuje popove da dzaraju vlast, ali moze pevaljke i fudbalere.
zilikaka zilikaka 23:49 10.02.2018

Re: 13 to prase

Da imamo love ni ja ni ti ne bi jebavali ale na blogu već bi ovaj vikend provodili na nekom boljem i prijatnijem mestu - uz malo mašte.

Ili bismo kao svi pametni ljudi lepo gledali svoja posla
anamarkana anamarkana 01:24 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

c_h.arlie

Ovo je više priča o poraznom stanju naše elite.
A stanje je ... jebote, strašno !



o kojoj eliti pričamo? i koja je to elita ikada odlučivala na izborima?

a da je strašno, strašno je...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:08 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Eh sad, kao da te ne znamo da si već imao spremnu tabelu...

Нисам, часна реч!
(Додуше, знао сам да постоји, радио НСПМ и пре та истраживања. Тадић ми је велико изненађење, но то потврђује претпостављене разлоге његовог успеха: заиста је пенетрирао и у ниже образован слој популације. )

Ali, nisi mi odgovorio na pitanje...

Које гласи?
niccolo niccolo 16:28 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Које гласи?

Čekaj da se i ja setim šta sam te pitao...a da, koga iz opozicije znaš da uopšte poznaje njihov jezik?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:07 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Па, очигледно је Тадић, у једном трену, допро до једног дела те популације. А тренутно? Не, нико им се и не обраћа.

И то је један јад и беда.
Зашто?
Па, најпре јер су и ти људи грађани Србије.
Потом, јер и међу тим људима има оних који воле ред, рад, поштење, све оно што је (номинални) програм опозиције. Који воле да закон влада, а не све на муфте. Има и таквих.

Проблем је што тај програм опозиције, та подела -- они су лопови и муваре, а ми смо демократе, поштени и за грађане -- не изгледа уверљиво, јер су се и они, опозиција, показали, и то врло убедљиво, као лопови и муваре.

Па онда тај неко и неће да им верује.

Јавно сам предлагао да, рецимо, Шутановац да оставку (исто Живковић), јер је то добро за његову странку, био он крив или не, да има млађих и супер жена који би странку могли да изведу из спирале негативне перцепције. Неочекивано, нису ме послушали. Ех.

Сад одслушах Вучићев данашњи говор у Батајници.
Сјајан Вучић.
Како се само улагује том бирачком телу -- "Ја сам вама ближи, ја сам дете периферије, Аја, доктор, Зорана - они су деца града..."
niccolo niccolo 17:24 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Који воле да закон влада, а не све на муфте. Има и таквих.

Pa to ti je vrh glave 5% u svim obrazovnim nivoima. Naravno, ako ne računaš (kao što ja ne računam) na one koji su na rečima za vladavinu zakona, ali da neko drugi prvo počne da plaća porez, pa će i oni, da neko drugi prvo ne iskoristi vlast za bogaćenje, pa će i oni, da neko drugi prvo počne da plaća struju, pa će i oni...Srbi apsolutno većinski žele državu u kojoj će svi da lapaju i da međusobno jedni druge potpukpljuju i korumpiraju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:54 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Pa to ti je vrh glave 5%


Pretera ga :)
Ali nije mnogo takvih, zaista.
Razgovor od danas, u selu, sa seljacima, komšijama...

Teče neki program povraćaja para za kupljenu polj. mehanizaciju, i do 55%...gornjeg limita ima ali je priličo visok, desetine hiljada evra se vraćaju.
Ne daje se po automatizmu nego se konkuriše pa prođeš, a možeš i da ne prođeš.

E sad, zna se da ako baš hoćeš da prođeš to te košta od hiljadarke pa naviše.
Sa dobrim vezama i dobrom kesom postoji i varijanta da ti dobavljač fakturiše duplu cenu, od države dobiješ pola te faktirusane cene, praktično, država ti plati celu stvar, recimo traktor od par desetina hiljada.

I razgvor, među četvoricom, se sveo na, baš ih briga, blago njima, kad bismo mi mogli da nađemo neki pristup, uzeo bih...pa kreću želje.
Niko od njih četvorice nije osudio te koji su uzeli, smatraju normalnim da uzmeš ako možeš..državu kao jesu, ali nema spora da bi i oni maznuli da su u prilici.
c_h.arlie c_h.arlie 18:04 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

niccolo
Који воле да закон влада, а не све на муфте. Има и таквих.

Pa to ti je vrh glave 5% u svim obrazovnim nivoima. Naravno, ako ne računaš (kao što ja ne računam) na one koji su na rečima za vladavinu zakona, ali da neko drugi prvo počne da plaća porez, pa će i oni, da neko drugi prvo ne iskoristi vlast za bogaćenje, pa će i oni, da neko drugi prvo počne da plaća struju, pa će i oni...Srbi apsolutno većinski žele državu u kojoj će svi da lapaju i da međusobno jedni druge potpukpljuju i korumpiraju.

Netačno !
Ne samo netačno, nego i potpuno pogrešno.
Srbi žele državu u kojoj će da rade i žive od svoga rada.
Druga stvar je što se za politiku zanimaju, uglavnom, lopurde - koje i onoj šačici poštenih među njima ogade život - a o građanima da ne govorim.
Neverovatno je koliko neki potcenjuju ovaj narod, smatrajući ga idiotima i neradnicima ...
Srbi, kao i svi drugi, najviše veruju svojim očima --- a njihove oči su do sada od opozicionih političara na sceni, uglavnom videli gole lopurde.
I to sada hoće, po n-ti puta da 'predvodi demokratkse promene' !?
Oće, moj kuki !
niccolo niccolo 18:06 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Pretera ga :)

Dobro, 3%

Niko od njih četvorice nije osudio te koji su uzeli, smatraju normalnim da uzmeš ako možeš..državu kao jesu, ali nema spora da bi i oni maznuli da su u prilici.

Pa to...

Srbi žele državu u kojoj će da rade i žive od svoga rada.



Ne, nego državu u kojoj će da ne rade i da žive od svog nerada. Kakva i jeste trenutno u dobroj meri...
mlinarslavko mlinarslavko 18:11 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Jutros na Pinku Vucelic se zajedno sa gomilom nekih eksperata "brine" za Srbe u Hrvatskoj. Od njega do te cetvorice ide ista veza, nacin razmisljanja. Sutra ce ta cetvorica da kukaju kako ih drzava unistava, Vucelica ce da boli uvo sto neko moze u Hrvatskoj da nastrada zbog njegovog huskanja iz Beograda. Normalno, nema idealne vlasti i idealne drzave, ali kako da se smanji procenat tih parazita kao sto je Vucelic?

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:24 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Sutra ce ta cetvorica da kukaju kako ih drzava unistava,


Čuj sutra, danas kukaju.
Da im je nekako da im država garantuje cene (podrazumeva se dovoljno visoke) a i još ako bi mogli da od države maznu neki traktorčić :)))

I ne osuđujem ja previše njih, oni su posledica.
Ljudi jednostavno vide da je to moguće, da se to radi, pa zamisle sebe u novom traktoru i rado bi.
Kada to ne bi postojalo, kada bi bili svesni da to nije moguće, ne bi se tim razmišljanjima ni bavili.

Znaš, treba prilično visok stepen principijelnosti da bi se to odbacilo kao neprihvatljivo, nema tako principijelnih mnogo više od onih Nicolovih 5 posto, zaista.

A krivac za to iskušavanje principijelnosti je država, koja tu mogućnost pruža, ta mogućnost realno postoji, a postoji jer vlast instalira lopove na mesta gde se muva sa parama.

niccolo niccolo 18:25 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

ali kako da se smanji procenat tih parazita kao sto je Vucelic?

Ja već mesecima predlažem da zamenimo narod robotima, ali niko neće da me podrži...
nikvet pn nikvet pn 18:26 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

(Pardon maj ajfon)

Da, Srbi žele lopovsku državu... Pa masovno odoše.

Kaubojštinu održava vlast, ne narod. Kad razmišljem o preostalim ostrvima časti i poštenja ovde pa preskočim porodicu (uzgred sve manje ih znam koji ne psuju pred decom ako je to uopšte neko merilo) dolazim do teške glavobolje. Nema. Ipak ima, postoje male privatne firmice koje rade nešto realno i eto traju. Ne smeju da rastu, ispod radara bezbednije je. Uz još ponekog poljoprivrednog Mohikanca to je jedino meni poznato zdravo društveno tkivo. E da, i IT-jevci su izgleda rezistentni. Sve ostalo je hoćeš-nećeš u dilu.

niccolo niccolo 18:29 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

A krivac za to iskušavanje principijelnosti je država, koja tu mogućnost pruža, ta mogućnost realno postoji, a postoji jer vlast instalira lopove na mesta gde se muva sa parama.

Tu se ne slažem, to je uzročno-posledična veza. Glasači glasaju u nadi da će oni da se nađu u prilici da muvaju. U suprotnom bi Radule imao barem 30% (ako ćemo pošteno, to je jedno što vredi u njegovoj politici, to insistiranje na problemu korupcije. Jedino što se to ne radi korišćenjem Zlatnog srca kao koruptolomca).
niccolo niccolo 18:32 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Pa masovno odoše.

Pa ti koji su otišli su i otišli dobrim delom zbog ovih drugih...Previše ste svi slabi na narod, ni za šta vam nije kriv narod. Pa i ti političari su došli iz nekog naroda, nisu ih zli vanzemaljci spustili među Srbe da nas drkaju i smeju nam se u svojim letećim tanjirima kad nema neki dobar film na kakvom intergalaktičkom hbo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:37 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta


Glasači glasaju u nadi da će oni da se nađu u prilici da muvaju.

Stoji, nesumnjivo.
I za male, monorne šanse da će imati minornu ličnu korist su spremni da glasaju.

Ali tu dolazimo do one dileme da li vlast treba da vodi ili da sluša narod.
Postoje situacije kad mora da ga vodi.
Ova, antikorupcionaška, je takva da vlast mora da vodi.
Ako bi presekla, bez obzira na očekivanja onih koji su je glasali, ako niko, baš niko, ne bi dobio povraćaj preko "mog čoveka", ni ova moja nesrećna četvorica joj ne bi zamerila.
Kroz samo mandat dva, takva očekivanja bi presahla, i ne bi se maštalo o parama s neba.

niccolo niccolo 18:40 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ako bi presekla, bez obzira na očekivanja onih koji su je glasali, ako niko, baš niko, ne bi dobio povraćaj preko "mog čoveka", ni ova moja nesrećna četvorica joj ne bi zamerila.

Ali ja pokušavam da dokažem da ne može da preseče, kad na vlast upravo dolaze onakvi koji neće to da preseku. Prvo treba da dođe neko ko je spreman da preseče. A da bi došao na vlast, mora da ga se izglasa...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:44 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

niccolo
Pa masovno odoše.

Pa ti koji su otišli su i otišli dobrim delom zbog ovih drugih...Previše ste svi slabi na narod, ni za šta vam nije kriv narod. Pa i ti političari su došli iz nekog naroda, nisu ih zli vanzemaljci spustili među Srbe da nas drkaju i smeju nam se u svojim letećim tanjirima kad nema neki dobar film na kakvom intergalaktičkom hbo...

Народ?

Пљескао је и краљу, и Титу, и Слоби, и Ђинђићу, и Коштуници, и Тадићу, и Вучићу... Сутра ће неком петом, који са собом буде носио свој пртљаг идеја. То је једна фина игра, како да изгураш неке ствари, уведеш норме понашања, законе, етику. И није немогуће.

Није народ датост, и он се мења.
Је л' можеш да замислиш да данас изгласамо Војислава Шешеља за председника? Тешко, заиста, то је неки SF. А тај човек је некад био на корак од тога да преузме власт у Србији.

Променио се народ од тада.

P.S.
Ово што каже Хучи.
c_h.arlie c_h.arlie 18:47 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Predrag Brajovic
niccolo
Pa masovno odoše.

Pa ti koji su otišli su i otišli dobrim delom zbog ovih drugih...Previše ste svi slabi na narod, ni za šta vam nije kriv narod. Pa i ti političari su došli iz nekog naroda, nisu ih zli vanzemaljci spustili među Srbe da nas drkaju i smeju nam se u svojim letećim tanjirima kad nema neki dobar film na kakvom intergalaktičkom hbo...

Народ?

Пљескао је и краљу, и Титу, и Слоби, и Ђинђићу, и Коштуници, и Тадићу, и Вучићу... Сутр ће неком петом, који са собом буде носио свој пртљаг идеја. То је једна фина игра, како да изгураш неке ствари, уведеш норме понашања, законе, етику. И није немогуће.

Није народ датост, и он се мења.
Је л' можеш да замислиш да данас изгласа Војислава Шешеља за председника? Тешко, заиста, то је неки SF. А тај човек је некад био на корак од тога да преузме власт у Србији.

Променио се народ од тада.

Korektno zapažanje !
Narod ko narod !
Od ovih opozicionih političara nema ništa.
To je sve sviranje kurcu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:47 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ali ja pokušavam da dokažem da ne može da preseče, kad na vlast upravo dolaze onakvi koji neće to da preseku. Prvo treba da dođe neko ko je spreman da preseče. A da bi došao na vlast, mora da ga se izglasa...


Da, začarani krug.
Ostaje da čekamo mesiju.
Da se promeni narod sam od sebe, neće, za to mu treba neki impuls.
Impuls možda da stigne samo od vlasti, kad će se takav pojaviti...bem li ga.

Ono što daje nadu je da je i Vučić na vlast došao pričom o borbi protiv korupcije, izgleda da je to prilično prihvatljivo, samo još da se pojavi neko ko će to stvarno i da radi, a ne da laže o tome kao Vučić, jer ljudi, iako im je korupcija generalno negativna stvar, lako skliznu u nju kad im se ponudi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:47 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

A da bi došao na vlast, mora da ga se izglasa...

То је као обнова катедре на факсу: она увек уследи грешком. Сваки профа за свог наследника бира глупљег од себе. Док један не буде више способан да процени ко је од њега глупљи. Па изабере паметнијег.

Тако се обнови катедра!
Тако ће и политика!
niccolo niccolo 18:50 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

То је једна фина игра, како да изгураш неке ствари, уведеш норме понашања, законе, етику. И није немогуће.

Ali moraš prvo da dođeš na vlast. Što će reći da neko mora da te izglasa.
niccolo niccolo 18:52 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ono što daje nadu je da je i Vučić na vlast došao pričom o borbi protiv korupcije, izgleda da je to prilično prihvatljivo

Ali je nejasno zašto do sada nije otišao sa vlasti, pošto protiv korupcije uradio ništa nije?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:01 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ali je nejasno zašto do sada nije otišao sa vlasti, pošto protiv korupcije uradio ništa nije?

Зато што је политика комплексан систем, па је погрешно истицати један узрок-разлог, а и политичко одлучивање гласа -- зашто за неког гласаш -- следи исту логику, која је мање рационалне, а више емотивне механике.

Написао сам и текстић о томе: Политичар на продају.
niccolo niccolo 19:03 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Зато што је политика комплексан систем, па је погрешно истицати један узрок-разлог, а и политичко одлучивање гласа -- зашто за неког гласаш -- следи исту логику, која је мање рационалне, а више емотивне механике.

Što drugim rečima znači da nisu ni glasali za njega zbog borbe protiv korupcije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:13 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Što drugim rečima znači da nisu ni glasali za njega zbog borbe protiv korupcije.

Да.
Али, могу да кажу -- "Онај наш, он се исто бори против корупције*."
И осећају се истог трена бољи, поштени и честити.

Покушавао сам ове и сличне ствари да објасним барем двојици наших политичара, али изгледа да нисам био добољно вешт и убедљив.

* по вољи може да стоји нешто друго, рецимо: бори се за Европу / за Србство / за правду. Важно је како се они осећају, а не шта он објективно ради.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:23 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ali je nejasno zašto do sada nije otišao sa vlasti, pošto protiv korupcije uradio ništa nije?

Зато што је политика комплексан систем, па је погрешно истицати један узрок-разлог


Da, tu je negde objašnjenje.
I objašnjenje zašto Radulović nema više glasova.
niccolo niccolo 19:27 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Важно је како се они осећају

Pa šta misliš zašto ja ovoliko kenjam o tome da vole korupciju itd. Možda neko od takvih pročita pa se postidi i promeni...

Usput, lepo ja kažem roboti
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:37 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

I objašnjenje zašto Radulović nema više glasova.

Da.
Em je najpametniji, em gluv.
Mislim da bi Englezi rekli kako nema baš amiable personality.

No, to njegovu političku ideju najviše košta.
Uzgred, koalicija sa Dverima je "silom sprovedena", podmladak DJBa i drugi iz partije su se žestoko protivili. No, sad je sve kasno. Kurs je uzet. I odredište već, time, utvrđeno.

Videćemo kakvo će biti.
milisav68 milisav68 20:00 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

niccolo
Ono što daje nadu je da je i Vučić na vlast došao pričom o borbi protiv korupcije, izgleda da je to prilično prihvatljivo

Ali je nejasno zašto do sada nije otišao sa vlasti, pošto protiv korupcije uradio ništa nije?

Znam da se blogovi ne čitaju, ali si valjda pročitao naslov.

Elem, ne može čovek da stigne, a i nije on zadužen za to - institucije rade svoj posao.

Što kaže Preda dole, treba vremena da to počne i iznutra da se raspada, jer on je tek "odskora" na vlasti.

Ipak je prvo morao Tadić da izgubi od Nikolića.
blogovatelj blogovatelj 22:19 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Srbi apsolutno većinski žele državu u kojoj će svi da lapaju i da međusobno jedni druge potpukpljuju i korumpiraju.


Skidam kapu. Da sam ja ovo rekao skočile bi blogopatriote odmah na mene da ne volim Srbiju i srpski narod i da sam izdajnik roda.
niccolo niccolo 23:08 11.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Da sam ja ovo rekao skočile bi blogopatriote odmah na mene da ne volim Srbiju i srpski narod i da sam izdajnik roda.

Ćuti, dovoljno je što ne voliš Smak i darka rundeka
blogovatelj blogovatelj 04:02 12.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ćuti, dovoljno je što ne voliš Smak i darka rundeka


Volim Smak, a Rundeka obožavam. Ne dozvoli sebi da ne razumeš nijanse u mom izražavanju.
c_h.arlie c_h.arlie 06:07 12.02.2018

Re: Zatvorena kasta

blogovatelj
Srbi apsolutno većinski žele državu u kojoj će svi da lapaju i da međusobno jedni druge potpukpljuju i korumpiraju.


Skidam kapu. Da sam ja ovo rekao skočile bi blogopatriote odmah na mene da ne volim Srbiju i srpski narod i da sam izdajnik roda.

Nebitno ko je prvi napisao tu ordinarnu glupost.
niccolo niccolo 08:00 12.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ne dozvoli sebi da ne razumeš nijanse u mom izražavanju.

Ma sprdam se
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:41 12.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Tu se ne slažem, to je uzročno-posledična veza. Glasači glasaju u nadi da će oni da se nađu u prilici da muvaju.


.
svarog svarog 16:19 12.02.2018

Re: Zatvorena kasta

Ali ja pokušavam da dokažem da ne može da preseče, kad na vlast upravo dolaze onakvi koji neće to da preseku. Prvo treba da dođe neko ko je spreman da preseče. A da bi došao na vlast, mora da ga se izglasa...


Pa u stvari može. Ima takvih primera u svetu... Samo je pitanje da li može kod nas sa demokratskim uređenjem
alselone alselone 11:39 10.02.2018

Ali pazi Pajtića, sere mi se

Pokrali državi naširoko a na TW se prenemaže kako je zaposlenje jedne osobe "Greška, prestrašna greška". More...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana