Astrologija

Kakav momenat u vremenu

alselone RSS / 22.06.2017. u 21:04

Nešto razmišljam danas, pošto sam odbolovao jedan dan, u kakvom procepu od vremena se mi nalazimo. Ne možemo biti u većem rasulu (dobro, da, znam rock bottom be postoji, uvek može dublje), pola ljudi je u letargiji, pola nema vremena za razmišljanje a treća polovina (ovo me je Marko Kraljević naučio kad je polomio Musino koplje na tri polovine) je temporarily embarrassed millionaires. 

 Mahom su mladi (u Kanadu!) temporarily embarrassed millionaires sto je potpuno tužno jer to vide na skroz sulud način, ne kroz preduzentištvo, ne kroz ideje, znanje, nauku, nego kroz nešto, kroz mufte, tamo vamo, presipanje, PInk, rijaliti, nemam pojma. 


 Drzao sam ispit pre par dana, i onda razmišljam posle toga, koliko je samo pao kriterijum ponašanja, samo kroz par godina koliko sam na faksu, a kamoli da upoređujem sa starijim generacijama (da ne zvucim kao during the war). Koliko se rečnik promenio, koliko je manje poštovanje prema instituciji, nauci, znanju uopšte. 

 U jednom momentu se pojavila energija na protestima, i to zaista lepa energija, ali ovi su mnogo iskusniji, nisu išli protiv nje, nego uz nju, i samo su je pustili da se izduva, da se potroši sama kroz sebe. 

Umesto Gotov je, danas živimo Gotovi smo (Filipika za kraj) 

 



Komentari (210)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 21:25 22.06.2017

,

koliko je manje poštovanje prema instituciji, nauci, znanju uopšte.

pa i institucije znanja su se promenile- na isti nacin...sve je u nekom sns ( sveprisutna nova sinergija) skaldu.
alselone alselone 21:30 22.06.2017

Re: ,

pa i institucije znanja su se promenile

Formalno, na vrhu, nisu se promenili svi predavaci.
angie01 angie01 22:03 22.06.2017

Re: ,

nisu se promenili svi predavaci.


kao i svuda, ( mislim van institucija znanja), to nesto sto je ostalo od pre, sa nekim drugacijim merilima, stavovima, pristupom, odgovornosti,...je samo bezazlena smetnja-jer ne mogu nista-koja nece jos trajati dugo- jer ce svi uskoro da odu u penzije, ili biti sklonjeni, sto i nije toliko bitno, jer ih ionako svi vec sada gledaju kao neke cudake, neprilagodjene, nepotrebne,...

...tuzno je sto su oni koji su ih/ce ih/ zamenili, urusili nasledjeno, umesto da ga nadgrade.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:44 24.06.2017

Re: ,

узгред, је л' се оно мени чини или је К. успео после 11 година да продукује тему без вербалног фашизма? шта ће то бити?
G.Cross G.Cross 21:33 22.06.2017

Pukla tetiva to je tipicno za vase godine

Bilo 7 ujutru, avgust mesec, mi na moru, ja igrao tenis protiv "prijatelja" koga nisam bas nesto voleo a narocito ne kao igraca tenisa. I on servira i ja vratim i on posalje dijagonalu i ja potricim ( i moje telo kaze Ko ? jel Ja ?) i tetiva na mojoj levoj nozi pukne ko grancica , i cuje se ko da je puklo drvo.

I moje stopalo leluja bez ikakve moje kontrole, i bez bola, srecom. I odvedu me kod doktora, tada sam bio rane cetrdesete, i on mi kaze " ha, pukla tetiva, to je tipino za vase godine."

To je bilo prvi put kas sam cuo " To je tipicno za vase godine". Posle na zalost to sam cuo sve cesce


Umesto Gotov je, danas živimo Gotovi smo



Fuck them all !


alselone alselone 21:36 22.06.2017

Re: Pukla tetiva to je tipicno za vase godine

Pukla tetiva to je tipicno za vase godine

Što je najgore, moja generacija živi život neke nedefinisane generacije. Umesto opuštencije u 30tim, živi se suva egzistencija. Mi smo generacija koja kasni za parama, par godina mladji devedesetih za šverc, par godina mladji 2000tih za lopovsku privatizaciju. Sve moraš sam. :(
G.Cross G.Cross 21:44 22.06.2017

Re: Pukla tetiva to je tipicno za vase godine

Sve moraš sam.



U tome je lepota zivota prijatelju.


Da si dobio sve na tanjiru, sada bi bio ili na groblju ili na rehabilitaciji.

Ja sam pre neki dan razmisljao o svojoj deci i koliko ce da im ostane i da li ce da to bude dovoljno. i onda uhvatih sebe da mislim da , da mi je ostalo nekom sudbinom bogatstvo od mojih roditelja i da nisam imao tako , ne tezak nego uzbudljiv zivot, verovatno bi mi bilo uzasno dosadno i da bih posegnuo za necim da ubijem tu dosadu.

alselone alselone 21:48 22.06.2017

Re: Pukla tetiva to je tipicno za vase godine

U tome je lepota zivota prijatelju.


Da si dobio sve na tanjiru, sada bi bio ili na groblju ili na rehabilitaciji.

Ja sam pre neki dan razisljai o svojoj deci i koliko ce da im ostane i da li ce da to bude dovoljno. i onda uhvatih sebe da mislim da , da mi je ostalo nekom sudbinom bogatstvo od mojih roditelja i da nisam imao tako , ne tezak nego uzbudljiv zivot, verovatno bi mi bilo uzasno dosadno i da bih posegnuo za necim da ubijem tu dosadu.


Lepo si ovo rekao, potpuno te razumem. Moj smajli je tu bio radi zezanja, naravno da mi nije zao sto sam propustio sverc i lopovske privatizacije.

Mene i drzi emotivno to sto smo od obicnog paora koji nije imao nista od skole, preko kovaca koji je imao 4 razreda i ekonomiste koji je imao fakultet prvi u svom malom selu dosli do mene.

Zivot bez borbe i dokazivanja nije zivot, nego izivljavanje.
emsiemsi emsiemsi 07:23 23.06.2017

Re: Pukla tetiva to je tipicno za vase godine

alselone
U tome je lepota zivota prijatelju.


Da si dobio sve na tanjiru, sada bi bio ili na groblju ili na rehabilitaciji.

Ja sam pre neki dan razisljai o svojoj deci i koliko ce da im ostane i da li ce da to bude dovoljno. i onda uhvatih sebe da mislim da , da mi je ostalo nekom sudbinom bogatstvo od mojih roditelja i da nisam imao tako , ne tezak nego uzbudljiv zivot, verovatno bi mi bilo uzasno dosadno i da bih posegnuo za necim da ubijem tu dosadu.


Lepo si ovo rekao, potpuno te razumem. Moj smajli je tu bio radi zezanja, naravno da mi nije zao sto sam propustio sverc i lopovske privatizacije.

Mene i drzi emotivno to sto smo od obicnog paora koji nije imao nista od skole, preko kovaca koji je imao 4 razreda i ekonomiste koji je imao fakultet prvi u svom malom selu dosli do mene.

Zivot bez borbe i dokazivanja nije zivot, nego izivljavanje.

Шта да се ради !?
Но, немој да одустајеш !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:37 24.06.2017

Re: Pukla tetiva to je tipicno za vase godine

значи, Стеф наставља земљорадњу, сада на хајтек нивоу. Твој унук, његов син, постаје власник поседа од Вјетерника до Сомбора - нови Дунђерски.

ПС. Него, брате Милораде, видим тамо на Фејсбуку фотке (изда те ово одвајање знакова интерпункције), па ти си униформисано лице, који је то род, нисам могао да провалим: жандар, САЈ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:33 22.06.2017

Menadžer za nešto

temporarily embarrassed millionaires

Ne, ovde kod nas su "menadžeri za nešto".
Sreo sam njih stotinu koji svoju životnu poziciju sagledavaju kao privremenu i nasumičnu. Stoga su svoj posao otaljavali a život traćili. Srećom sam u par navrata uspeo da nađem sjajne ljude koji su bili uz mene, radili sa mnom.
alselone alselone 21:39 22.06.2017

Re: Menadžer za nešto

Ne, ovde kod nas su "menadžeri za nešto".


Da, apsolutno. Svi bi da budu mali šefovi i da upravljaju umesto da se bave svojom profesijom. To imamo i u firmi kao problem. Svi bi vec sa 28 da budu šefovi. Cekaj, stani, izgradi se, doci ce samo.

Ali ne, takva je klima.
milisav68 milisav68 22:08 22.06.2017

Re: Menadžer za nešto

alselone
Ali ne, takva je klima.

Pa kad vrše eksperimente nad nama.

Pojede nas "civilizacija" (ne nas kao Srbe/Balkance, nego kao ljude), i potrošačko društvo.

Koliko proizvoda danas možeš da "popraviš", sve to nešto izliveno, sa rokom trajanja od dva dana posle garancije.

I kako da razvijaš maštu detetu, kada moraš tu stvar da baciš i kupiš novo.

Recimo, hemijske olovke, ja se nisam smirio dok nisam rasturio jedno 20 komada.

A danas, kompovi, telefoni...samo tipkaš ili povlačiš prstom.

I sve "dobiješ" na gotovo - jednim klikom.

Nema to živaca za reklame, a mi čekali jedan crtani dnevno u 7 i 15.

itd
alselone alselone 22:10 22.06.2017

Re: Menadžer za nešto


Pa kad vrše eksperimente nad nama.


Prskaju nas iz aviona, HCM-ovi nas hrane GMO-ovima, nece to na dobro izaci.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 22.06.2017

Re: Menadžer za nešto

Prskaju nas iz aviona, HCM-ovi nas hrane GMO-ovima, nece to na dobro izaci.


Aha, i sve ostaju beli tragovi :)

alselone alselone 22:18 22.06.2017

Re: Menadžer za nešto

Aha, i sve ostaju beli tragovi :)

Kao i na jabukama.
docsumann docsumann 07:11 23.06.2017

Re: Menadžer za nešto

Aha, i sve ostaju beli tragovi :)


ma, to mu ga samo sile nebeske davaju po kokainu
emsiemsi emsiemsi 07:28 23.06.2017

Re: Menadžer za nešto

Predrag Brajovic
temporarily embarrassed millionaires

Ne, ovde kod nas su "menadžeri za nešto".
Sreo sam njih stotinu koji svoju životnu poziciju sagledavaju kao privremenu i nasumičnu. Stoga su svoj posao otaljavali a život traćili. Srećom sam u par navrata uspeo da nađem sjajne ljude koji su bili uz mene, radili sa mnom.

Дипломирани менаџер за четке и метле !
Да се разумемо, пун респект за људе који одржавају хигијену, јер да њих нема, какви смо, подавили би се у говнима.
Но, што неко рече изнад, све више људи је који у својим сигнатурама имају као занимање 'дипл. менаџер'. Када то прочитам, уз дужан респект свима, некако осећам да је то некакво муљање и да су то неки факултети уз ауто-пут.
g.radicevic g.radicevic 10:26 23.06.2017

Re: Menadžer za nešto

уз дужан респект свима, некако осећам да је то некакво муљање и да су то неки факултети уз ауто-пут.

ma jok, čini ti se
to su elitne škole, za genjalce koji nemaju vremena da studiraju duže od par meseci
glupaci se pate na državnim fakultetima po 6-7-8 godina

alselone alselone 21:52 22.06.2017

Prosla zega, idem da zalijem paradajz

mora od neceg i da se zivi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:55 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

alselone
mora od neceg i da se zivi.

Zavidim ti.
Ja k'o pas ptičar idem po pijaci i njuškam paradajze ne bih li pronašao onaj zreli i mirisni. Izgubim i po desetak minuta na to. Isplati se.
alselone alselone 22:04 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Zavidim ti.
Ja k'o pas ptičar idem po pijaci i njuškam paradajze ne bih li pronašao onaj zreli i mirisni. Izgubim i po desetak minuta na to. Isplati se.


Jedva cekam da vidim kakav ce da bude. Nisam ga prsnuo nicim do sada. Ali ga obilazim tri puta dnevno, vec sam i sina naucio. Ujutru kad ustanem izadjem na dvoriste, tu se malo rastegnem, udahnem vazduha i obicem "polje", onda kad dolazimo sa posla/vrtica, sa kapije idemo nazad da obidjemo stanje, tu cak i sincina prvi pokrene akciju obilazaka, i onda ih jos sve na kraju veceri ja obidjem i zalijem. :)

G.Cross G.Cross 22:08 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Predrag Brajovic
alselone
mora od neceg i da se zivi.

Zavidim ti.
Ja k'o pas ptičar idem po pijaci i njuškam paradajze ne bih li pronašao onaj zreli i mirisni. Izgubim i po desetak minuta na to. Isplati se.



Kasno nocu kad celopek popusti isli smo drugari iz Sanaticeve pod Stari Most i krali kavade iz basci usput. I onda pod mostom iz kafane Evropa (sic) bismo oko cetiri pet ujuro kupili lepinje i uz ono malo "meke" loze sto nam je ostalo smo pod koscelom jeli kavade ( paradajze) i lepinje i cekali zoru.

I provedoh veliki deo ostatka zivota pokusavajuci da pronadjem taj miris kavada (paradajza) moje mladosti, dok ga nisam nasao u Sicilijanskom paradajzu.

Na Ventimiglia vegetable market
]
alselone alselone 22:11 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

miris kavada (paradajza)


Bez zajebancije, ali ja ga nisam osetio dok nisam zasadio svoj, i to kada sam mu prvi put pokidao zaperke, vratilo mi se sve u mirisima.
zilikaka zilikaka 22:17 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Ja k'o pas ptičar idem po pijaci i njuškam paradajze ne bih li pronašao onaj zreli i mirisni. Izgubim i po desetak minuta na to. Isplati se.

Ne znam da li ga ima kod vas, al mi ovde godinama pazarimo samo paradajz "Đukić". Svaki ima malu žutu nalepnicu, ne moš mašiti.
Sitan je, doduše, ide oko 15 u kuli, al za salate najbolji. Taman lepo kiseo, nema korena, i miris i ukus ko što treba.
Najbliže onoj nekadašnjoj baštenskoj sorti u sred sezone
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:20 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Bez zajebancije, ali ja ga nisam osetio dok nisam zasadio svoj,


Moja starija ćera, daleko od gurmana i, bio sam uveren, rođena bez čula ukusa.

Dođe kod mene u selo pre neki dan, baba joj donese da klopa, paradajz iz bašte između ostalog, ona nema pojma da li je kupljen ili ubran u bašti, a na prvi zalogaj kaže, u al je dobar ovaj paradajz.

Ima razlike, drastične, uverila me.
alselone alselone 22:22 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Ima razlike, drastične, uverila me.

Ma nego sta! Da samo produbimo ovu tezu - paradajz iz Maksija ili ako ga proberes na pijaci.

Ovaj nas domaci dodje kao boss level.
G.Cross G.Cross 22:33 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

alselone
miris kavada (paradajza)


Bez zajebancije, ali ja ga nisam osetio dok nisam zasadio svoj, i to kada sam mu prvi put pokidao zaperke, vratilo mi se sve u mirisima.


Sadio sam i ja svoj (dok sam jos zestoko putovao) pa sam naucio da kvalitet paradajza uglavnom ne zavisi od nase ljubavi nego od kvaliteta semenki. Pa sam donosio semenke od taste i rasadjivao.

Pa sam onda shvatio da je jeftinije i lepse otici u Ventimiglia i kupiti kavade i popiti usput najbolji kapucino u ovom delu Mlecnog Puta.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:35 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Ima razlike, drastične, uverila me.

Naravno.

Nego, ima tih sjajnih ukusa, u Italiji, paradajza, mesa, parmezana, pršute -- sve ono kao pravo domaće, i zato obično duplo skuplje barem. Ja zbog toga i delom volim Italiju. Sad sam dobio na poklon odatle najbolji pirinač na svetu -- Acquerello. Ja sam po prirodi skeptik, i sve mora da mi se dokaže, pa i zašto kilo tog pirinča košta 2000 dinara.

Šta da kažem -- vredi svake pare. Obični, glupi pirinač, od kojeg nastaje čarolija. Kako se s njim rižoto lako sprema, da mu onu silnu kremu, povuče tečnost u sebe a ostane kompaktan. O ukusu da ne govorim.

Čudo!
Mađija!
alselone alselone 22:36 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Pa sam onda shvatio da je jeftinije i lepse otici u Ventimiglia i kupiti kavade i popiti usput najbolji kapucino u ovom delu Mlecnog Puta.


Moguce da postoji apsolutno bolji ukus, ako je tako nesto i moguce, ali relativno, nema boljeg od onog kog ti pazis od semenke.
G.Cross G.Cross 22:38 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Šta da kažem -- vredi svake pare. Obični, glupi pirinač, od kojeg nastaje čarolija. Kako se s njim rižoto lako sprema, da mu onu silnu kremu, povuče tečnost u sebe a ostane kompaktan.



alselone alselone 22:39 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

zestoko putovao


Jos uvek te gledam kao da ne postojis, ti HONI osobo. :) Sad kako su smanjili milje, ni do senatora nema teorijske sanse da se dovucem. Jedva silver odrzavam, pa cak mi je ova goina u pitanju.
G.Cross G.Cross 22:39 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

alselone
Pa sam onda shvatio da je jeftinije i lepse otici u Ventimiglia i kupiti kavade i popiti usput najbolji kapucino u ovom delu Mlecnog Puta.


Moguce da postoji apsolutno bolji ukus, ako je tako nesto i moguce, ali relativno, nema boljeg od onog kog ti pazis od semenke.



U pravu si .
alselone alselone 22:42 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Mađija!

Sto se tice madjije, samo cekam jedan vikend da iam vremena, da pripremim Brajovicev vrat. Prob'o sam mu rebra, al sam zajeb'o. Sad cekam da vidim kakav ce vrat ispasti.
G.Cross G.Cross 22:44 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

alselone
zestoko putovao


Jos uvek te gledam kao da ne postojis, ti HONI osobo. :) Sad kako su manjili milje, mi do senatora nema teorijske sanse da se dovucem. Jedva silver odrzavam, pa cak mi je ovak godina u pitanju.



Eh, meni pod stare dane vazno da odrzim gold status na Nice Airport da ne moram da cekam redove za security control.

Sve u svoje vreme.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:44 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Jeste Carnaroli, no ovo je limited edition. Gaji se na 120 hektara, taj Acquerello, i ima neku patentiranu tehnologiju kojom skine pa vrati klicu u njega, dođe kao integralni.

Guglaj ga, da vidiš čudo.
G.Cross G.Cross 22:48 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Jeste Carnaroli



Pa pisah na nekom drugom blogu kako mi je prijatelj nedavno pravio risoto sa porcini pecurkama i Carnaroli rizom ( zaista, ne limited edition) bilo super.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:48 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Als, vratu gledaj mramorizaciju, da bude što pravilnija a masno bez džombi. Teoretski, treba ti sredina vrata, tu su razvijene sve masne putanje. Trimuj višak masnog po obodu, ono ljuto -- bez milosti. Zaseci masnu žilicu na obodu da se ne skvrči vrat pri pečenju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:50 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

G.Cross
Jeste Carnaroli



Pa pisah na nekom drugom blogu kako mi je prijatelj nedavno pravio risoto sa porcini pecurkama i Carnaroli rizom ( zaista, ne limited edition) bilo super.

Video sam.
E, ovo je princ Carnarolija.
Kupi ga tu negde.
alselone alselone 22:50 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Eh, meni pod stare dane vazno da odrzim gold status na Nice Airport da ne moram da cekam redove za security control.


A meni je najvaznije da imam sto vise silvera, da kad mu upadne lejover od 8 sati imam sta da pojedem i popijem i das pruzim noge. Pa sam poceo da balansiram medju njima.

Nego, sta ja to tebi pricam. :)
alselone alselone 22:52 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

gledaj mramorizaciju

Raci da me zajebavas.
angie01 angie01 23:22 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

da pripremim Brajovicev vrat.


nisam pratila, ne znam sta je recopis,...al ako je svinjski vrat u pitanju, imam lagani, ali zato odlicnog ukusa nacin da se vrat spremi- moze na rostilju-tihi zar, a i u tiganju-tu ide prvo na topao malo da uhvati sa obe strane, a posle na jako slaboj toploti, poklopljeno do raspada, povremeno okretati.

vece pre spremanja, vrat izlupati i utrljati mesavinu vegete/soli, bibera, aleve paprike, moze i malo tucane ljute, namazati tanko medom s obe strani i staviti u serpu sa dosta iseckanog crnog i belog luka, sve preliti pivom da ogrezne i dodati malo ulja, pklopiti, pa u frizider.

ako se pece u tiganju, slobodno dodati i naseckane sastojke iz serpe, a zaliti novim pivom, pre nego se poklopi....gotovo je kada je meso meko- ako nije dovoljno meko, a vodica je isparila, dodati ponovo pivo-, a zapeci do zeljenog rumenila.
zilikaka zilikaka 23:24 22.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Liči...
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:30 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

paradajz


Sad sam s amsterdamski mali pijac' donela tonu paradajza (sladak ko med), sira i naravno mladog lukca da slucajno ne zafali za salatu..

Uh

A za subotu uz vanglu salate, colent, naravno.
(u basti mi nikad nije uspeo paradajz, al zato papricice rastu ko lude)
emsiemsi emsiemsi 09:46 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Predrag Brajovic
alselone
mora od neceg i da se zivi.

Zavidim ti.
Ja k'o pas ptičar idem po pijaci i njuškam paradajze ne bih li pronašao onaj zreli i mirisni. Izgubim i po desetak minuta na to. Isplati se.

Док сам био млађи нервирали су ме ти мрљавци слични теби који на куповину три парадајза потроше 20 минута.
Успут --- и даље 'ратујем' са својом женом (њој, још увек, смем да приговорим) која при, нпр. куповини рибље конзерве мора свих 16 врста конзерви да узме у руку, да би на крају купила увек ону коју (и) иначе купује.
Успут 2 --- слично је било у младости, док сам још био човек, дођемо у кафић и нас деветоро за девет секунди наручи пиће, а онај десети дави конобара овим или оним, док ми остали блејимо чекајући да престане то мучење. Еееее, али то је тај мрљавац / мрљавка који / која мора и глупом пићу да да козмички значај. Но, ја сам такве ствари врло брзо почео да решавам елеганто говорећи конобару да нама деветоро донесе пиће, томе десетом волтку или шта већ пије - а томе десетом / десетој тада објаснио да може да се премишља до сутра - да ће тако проћи у свакој тури.
emsiemsi emsiemsi 09:52 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

alselone
Zavidim ti.
Ja k'o pas ptičar idem po pijaci i njuškam paradajze ne bih li pronašao onaj zreli i mirisni. Izgubim i po desetak minuta na to. Isplati se.


Jedva cekam da vidim kakav ce da bude. Nisam ga prsnuo nicim do sada. Ali ga obilazim tri puta dnevno, vec sam i sina naucio. Ujutru kad ustanem izadjem na dvoriste, tu se malo rastegnem, udahnem vazduha i obicem "polje", onda kad dolazimo sa posla/vrtica, sa kapije idemo nazad da obidjemo stanje, tu cak i sincina prvi pokrene akciju obilazaka, i onda ih jos sve na kraju veceri ja obidjem i zalijem. :)


Ако га будеш прскао, прскај га миксом млека и обичне воде --- дакле, 1 литра млека и 4 л воде !
Успут --- наравно, немој да штедиш на води при заливању.
emsiemsi emsiemsi 09:57 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

G.Cross
Predrag Brajovic
alselone
mora od neceg i da se zivi.

Zavidim ti.
Ja k'o pas ptičar idem po pijaci i njuškam paradajze ne bih li pronašao onaj zreli i mirisni. Izgubim i po desetak minuta na to. Isplati se.



Kasno nocu kad celopek popusti isli smo drugari iz Sanaticeve pod Stari Most i krali kavade iz basci usput. I onda pod mostom iz kafane Evropa (sic) bismo oko cetiri pet ujuro kupili lepinje i uz ono malo "meke" loze sto nam je ostalo smo pod koscelom jeli kavade ( paradajze) i lepinje i cekali zoru.

I provedoh veliki deo ostatka zivota pokusavajuci da pronadjem taj miris kavada (paradajza) moje mladosti, dok ga nisam nasao u Sicilijanskom paradajzu.

Na Ventimiglia vegetable market
]

Ех, то стално кукање за младости ... како је све било лепше итд.
Глупости !
Једина битна ствар из младости је ... ипак, не смем да напишем, неко ће да ме пријави цензорима - а таквих има поприлично, не цензора, него дојављивача.
emsiemsi emsiemsi 10:04 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Predrag Brajovic
Ima razlike, drastične, uverila me.

Naravno.

Nego, ima tih sjajnih ukusa, u Italiji, paradajza, mesa, parmezana, pršute -- sve ono kao pravo domaće, i zato obično duplo skuplje barem. Ja zbog toga i delom volim Italiju. Sad sam dobio na poklon odatle najbolji pirinač na svetu -- Acquerello. Ja sam po prirodi skeptik, i sve mora da mi se dokaže, pa i zašto kilo tog pirinča košta 2000 dinara.

Šta da kažem -- vredi svake pare. Obični, glupi pirinač, od kojeg nastaje čarolija. Kako se s njim rižoto lako sprema, da mu onu silnu kremu, povuče tečnost u sebe a ostane kompaktan. O ukusu da ne govorim.

Čudo!
Mađija!

Ја бих таквима као што си ти наплатио килограм 10 хиљада динара, зашто само 2 хиљаде ?!
Успут --- није ми јасно да озбиљни људи наседају на тако глупе форе са толиком 'учитаном' вредношћу - не само пиринча, него било чега.
Успут 2 --- јбг. пошто ја носим само џинс, морао сам да платим три пута скупље јакну на којој је ознака 'левис', а исти љуљи - тексас к'о тексас, као и остале јакне. Но, ето, и ја сам делимично подложан тим идиотаријама са 'учитаним' бренд вредностима.
Но --- 2 хиљаде за килу риже - што је много, много је.
emsiemsi emsiemsi 10:08 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

angie01
da pripremim Brajovicev vrat.


nisam pratila, ne znam sta je recopis,...al ako je svinjski vrat u pitanju, imam lagani, ali zato odlicnog ukusa nacin da se vrat spremi- moze na rostilju-tihi zar, a i u tiganju-tu ide prvo na topao malo da uhvati sa obe strane, a posle na jako slaboj toploti, poklopljeno do raspada, povremeno okretati.

vece pre spremanja, vrat izlupati i utrljati mesavinu vegete/soli, bibera, aleve paprike, moze i malo tucane ljute, namazati tanko medom s obe strani i staviti u serpu sa dosta iseckanog crnog i belog luka, sve preliti pivom da ogrezne i dodati malo ulja, pklopiti, pa u frizider.

ako se pece u tiganju, slobodno dodati i naseckane sastojke iz serpe, a zaliti novim pivom, pre nego se poklopi....gotovo je kada je meso meko- ako nije dovoljno meko, a vodica je isparila, dodati ponovo pivo-, a zapeci do zeljenog rumenila.

Фала богу неки нормалан рецепт --- са домаћим састојцима, без икаквих егзотичних компоненанта.
Успут --- размењујте ви рецепте док се кркан не врати са планине и све вас растера.
emsiemsi emsiemsi 10:11 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

apacherosepeacock
paradajz


Sad sam s amsterdamski mali pijac' donela tonu paradajza (sladak ko med), sira i naravno mladog lukca da slucajno ne zafali za salatu..

Uh

A za subotu uz vanglu salate, colent, naravno.
(u basti mi nikad nije uspeo paradajz, al zato papricice rastu ko lude)

Зезнем се ја једном у једној страној земљи па превидим цифру и платим килу холандске паприке 21 тадашњу дојче марку, умесо 2,1 --- превидео.
После ми је било јасно да је та паприка стигла авионом, да није била у леду и слично.
Наравно, то мени не значи апсолутно ништа (нисам ја Брајовић што се тиче клопе) тако да сам надаље добро пазио при куповини.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:28 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

(нисам ја Брајовић што се тиче клопе)

Лупеташ глупости.

1) Зрео и укусан парадајз не купује се тако што уђеш и узмеш први с гомиле, него што нађеш који је зрео и укусан. Веровао или не, тако се купује и спанаћ -- код нас има их барем два, један који је целулознпо говно, не можеш га скувати никад ("матадор", тако га зову продавци), осећаш се као да жваћеш дрво, а други је "салаташ", укусан и мек. И спанаћ грицкам, пробам дакле, парадајз миришем, као и јабуке, брескве, крушке...

2) Зрео парадајз кошта исто онолико као и онај који ти купиш. Разлика је -- у бирању. Добар пиринач такође, као и пасуљ. Acquerello пиринач који сам добио на поклон кошта колико кошта јер је -- заиста најбољи. И он служи ресторанимаа који држе до себе, дакле у свету. Користе га читве хрпе селебрти кувара, Heston Blumental, recimo, дa их не набрајам dalje. Има ли још добрих пиринача? Да, има: моји овдашњи познаници Јапанци користе кочански за суши, рецимо. Но, ако хоћеш сепаратно, компактно зрно, њега нећеш узети. Узећеш неки басмати, рецимо.

3) Храна може да има своје финесе. Некима оне значе. Некима не. Ја ћу, рецимо, радије појести дивну моцарелу и зрео парадаајз прелеивене маслиновом уљем и зачињене него било какав сумњиви роштиљ. Мислим да би се ти одлучио за роштиљ.

Acqurello aged rice? You bet, and it makes the best risotto, chefs say

Acquerello kod Đenara
g.radicevic g.radicevic 10:34 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Bez zajebancije, ali ja ga nisam osetio dok nisam zasadio svoj, i to kada sam mu prvi put pokidao zaperke, vratilo mi se sve u mirisima.


moja pokojna baka je gaila ''jabučar'', koji kad presečeš cela kuća zamiriše.
od agrotehnike je koristila stari lavor sa rastvorenim plavim kamenom i pohabanu brezovu metlu. E taj ukus i miris nisam više nikad osetio posle



a i ''volovsko srce''-nem pojma što se tako zvao, mislim što volovsko

angie01 angie01 10:44 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Зрео и укусан парадајз


jeste, dobar paradajz mirise- na prosla vremena kada je sve bilo domace, ukusno, a u stvari, samo normalno- i veoma je redak na tezgama, bez obzira na igled,...ja srecom nasla tezgu sa mirisnim i domacinskim.


Да, има: моји овдашњи познаници Јапанци користе кочански


jeste i to- eto, ja bez prijatelja Japanaca ovdasnjih, sama dosla do toga da je kocanski pirinac najbolji za susi:)))- posto je od postojece ponude to logican odabir.

basmati jeste vrlo ukusan, mirisljav- al opet nije za sva jela sa pirincem,...


Ја ћу, рецимо, радије појести дивну моцарелу и зрео парадаајз прелеивене маслиновом уљем и зачињене него било какав сумњиви роштиљ.


i ja!:)...generalno je meni rostilj dosadan- onaj klasican ansambl,...kretivniji sa povrcem, ribom, gljivama,...je vec druga prica.
gedza.73 gedza.73 11:11 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Predrag Brajovic
, no ovo je limited edition

Bila emisija o prodaji-kupovini-potražnji. Luksuzni restoran, postavljene kamere, pripremljeno osoblje. Dvanaest porcija jastoga treba da prodaju za veče po max ceni.
Glavna linija priče 'ostalo nam samo još par porcija' uz prateće 'sveže', 'vrhunski ukus', 'preporuka'. Nema ko se nije od gostiju upecao na 'samo par porcija'.

Druga priča, u vezi prve (možda i sa bloga).
Ulazi baja u kafanu sa društvom. Naručuje tursku kafu
-Morate malo da sačekate
-Dok čekamo, imate li domaću šljovovicu i kajsijevaču, ali onu za odabrane goste?
-Naravno gospodine
-Onda po jednu odabranu (wink) kajsijevaču i šljivovicu
Konobar donose, gosti otpiju, coknu jezikom uz
-Al' je dobra kajsija-šljiva

Konobar se s pola puta vraća
-Izvinite gospodo greškom sam vam pomešao pića
i zameni mesta čašicama ispred 'poznavalaca'.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:12 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Зезнем се ја једном у једној страној земљи па превидим цифру и платим килу холандске паприке 21 тадашњу дојче марку, умесо 2,1 --- превидео.


Nikad videla po toj ceni..

Mada holandske babure samo jedem punjene pirincom, one kao nase siljate zelene (mi idu sa sirom pa u rernu ili u salatu ili klot grickanje) kupujem kod Turaka.
Cena je oko par evra jedne ili druge.
gedza.73 gedza.73 11:15 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

g.radicevic

ovaj je više za preradu ali meni se sviđa samo isečen i posoljen. Najduže izgura, čak i kad opadne je ukusan. Skoro da prvih mrazeva na otvorenom. A kečap od njega možeš da lepiš za zid.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:17 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

moja pokojna baka je gaila ''jabučar'', koji kad presečeš cela kuća zamiriše.



Taj je ukusan, mozda i najukusniji koji sam jela. Naizgled bledunjav i grbav ali da ga jedes ko jabuku (bez ista pored).
emsiemsi emsiemsi 17:45 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

Predrag Brajovic
(нисам ја Брајовић што се тиче клопе)

Лупеташ глупости.
...

3) Храна може да има своје финесе. Некима оне значе. Некима не. Ја ћу, рецимо, радије појести дивну моцарелу и зрео парадаајз прелеивене маслиновом уљем и зачињене него било какав сумњиви роштиљ. Мислим да би се ти одлучио за роштиљ.


За прво се извини !
За друго --- ако си пратио мој рад, могао си само да запазиш да помињем качамак, пасуљ и брдо поврћа --- јебеш роштиљ.
Роштиљ купим само за оне који то воле (недавна прославица са родбином када сам купио 17 кила - екипа била добра и све смазала, пардон, нешто мало остало за сутрадам, па сам назвао неке другаре да то не дрљамо по фрижидеру, него да смажемо). Уколико нема салате, ја роштиљ нећу нити да пипнем - као и било које месо, без салате - ич. Ја на тај начин уживам у роштиљу, као и у било којој другој храни - да гости које окупим буду задовољни - онда сам и ја сит. У марту смо имали једну прославицу, било 33 гостију. За славу било 37, а недавно, због оправданог одсуства неких било само 30.
Што се тиче спанаћа који си поменуо - то ја добијем за џабе, право са њиве.
Што се тиче парадајза, то имам у свом дворишту или ми свако мало донесе другар са Уба.
То њушкање и мрљављење је за метиљавце којима може да се прода пиринач за 2 хиљаде и пасуљ за 3.
Успут --- Алселоне, тај који ти је у дворишту је бољи од било којега другога. Ако ти Брајовић дође у госте, не дозволи му да петља и бирка. Пази на смрдибубе које су прошле године правиле атак на листове парадајза. Ако имаш намере да их прскаш, попрскај их оним што сам ти рекао.
emsiemsi emsiemsi 17:47 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

apacherosepeacock
Зезнем се ја једном у једној страној земљи па превидим цифру и платим килу холандске паприке 21 тадашњу дојче марку, умесо 2,1 --- превидео.


Nikad videla po toj ceni..

Mada holandske babure samo jedem punjene pirincom, one kao nase siljate zelene (mi idu sa sirom pa u rernu ili u salatu ili klot grickanje) kupujem kod Turaka.
Cena je oko par evra jedne ili druge.

Нормално да ниси видела по тој цени у Холандији - али до земље у којој сам ја био је морао да се поприлично провоза у авиону.
emsiemsi emsiemsi 17:54 23.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

gedza.73
Predrag Brajovic
, no ovo je limited edition

Bila emisija o prodaji-kupovini-potražnji. Luksuzni restoran, postavljene kamere, pripremljeno osoblje. Dvanaest porcija jastoga treba da prodaju za veče po max ceni.
Glavna linija priče 'ostalo nam samo još par porcija' uz prateće 'sveže', 'vrhunski ukus', 'preporuka'. Nema ko se nije od gostiju upecao na 'samo par porcija'.

Druga priča, u vezi prve (možda i sa bloga).
Ulazi baja u kafanu sa društvom. Naručuje tursku kafu
-Morate malo da sačekate
-Dok čekamo, imate li domaću šljovovicu i kajsijevaču, ali onu za odabrane goste?
-Naravno gospodine
-Onda po jednu odabranu (wink) kajsijevaču i šljivovicu
Konobar donose, gosti otpiju, coknu jezikom uz
-Al' je dobra kajsija-šljiva

Konobar se s pola puta vraća
-Izvinite gospodo greškom sam vam pomešao pića
i zameni mesta čašicama ispred 'poznavalaca'.

Један мој другар радио као келнер и ја понекада са екипом свраћао код њега --- за суседним столом четворо наручи кафу -- једно горчу, друго средњу, треће слађу, четврто ... све нека рафинирана екипа као Брајовић.
Виче он тетка Дари у кухињи ... Даро, четири кафе !
Ови тупавци ништа не капирају нити им је ишта чудно (да он не помиње слађе ни горче). Доноси он потом четири кафе на тацни и пита госпођу ... ви сте рекли ? Она рече слађу. Он измеша мало оне кафе на тацни и узме ону најближу себи и рече - ево за вас слађа. Свакога он тако пита и прави перформанс, а, у ствари, тетка Дара је скувале све четири кафе једнаке - нормално. Још их на крају пита каква је била кафа, а они сви у глас --- супер.
Истина, тетка Дара макар није штедела на кафи !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:22 24.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

apacherosepeacock
Зезнем се ја једном у једној страној земљи па превидим цифру и платим килу холандске паприке 21 тадашњу дојче марку, умесо 2,1 --- превидео.


Nikad videla po toj ceni..

Mada holandske babure samo jedem punjene pirincom, one kao nase siljate zelene (mi idu sa sirom pa u rernu ili u salatu ili klot grickanje) kupujem kod Turaka.
Cena je oko par evra jedne ili druge.


је л' се мени чини ил' код тебе, Апачи, нема меса у текстовима? ако је тако, ми из Бачке идемо само код Енџи на ручак, а код тебе долазимо на кафу и колаче.
nsarski nsarski 11:00 24.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

@g.radicevic
a i ''volovsko srce''-nem pojma što se tako zvao, mislim što volovsko


Postoji medicinsko-patološki fenomen cor bovinum koji karakteriše veliko uvećanje (hipertrofija) srčanog mišića, pa je, kolokvijalno, srce čoveka veličine volovskog (volujskog).

E, metaforički, i paradajz "volovsko srce" je po dimenzijama hipertrofiran običan paradajz. A i liči po obliku na srce. Dakle, po obliku - srce, po dimenzijama - volovsko.
gedza.73 gedza.73 12:07 24.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

nsarski
@g.radicevic
a i ''volovsko srce''-nem pojma što se tako zvao, mislim što volovsko


...volovskog (volujskog)...


u mom kraju ga i zovu volujsko.

emsiemsi
...Ови тупавци ништа не капирају...


svratim jednom u firmu koja se bavi prodajom automobila. Ogroman prostor, s obe strane puta, novo, polovno, pokriveno i otkriveno.
Čekaonica sa brojnim kancelarijama u staklu (u ono vreme ludovanja kupovine automobila).

(meni automobili i telefoni ne znače ama baš ništa, dovoljno je da solidno obavljaju osnovne funkcije za koje su namenjene. Telefon da zvoni auto da tandrlja u krugu od 100km. I da mi ne bude žao ako se pokvare.)

elem, listajući časopise slušam mladića koji je došao sa majkom i sestrom
-ja ću njemu (misli na prodavca) da ponudim, ne može on mene da prevari, ja ću, on će...
tirada traje desetak minuta.

sine mislim se u sebi ima da čika da te iskida nećeš znati ni kad su ušo, ni kad si izašo a kamoli šta si kupio.
drugi put, malo dalje, opet auto kuća
zakeranje 'fleka ovde, guma ćelava, enterijer nije neki...'
ortak i vlasnik auto kuće
-je li, D., šta misliš šta ja radim ovde svaki dan?
-lupaš gluposti ljudima (ugrubo prevod)
-Jeste. 'oćeš kupiš ili nećeš?


svet funkcioniše na prevarama, samo ih različito zovemo i različito prihvatamo
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:30 25.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

је л' се мени чини ил' код тебе, Апачи, нема меса у текстовима


Ne cini ti se Srxe, nema mesa.
Kafu retko pijem al kolaca uvek mora da ima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:51 28.06.2017

Re: Prosla zega, idem da zalijem paradajz

apacherosepeacock


Ne cini ti se Srxe, nema mesa.
Kafu retko pijem al kolaca uvek mora da ima.


To je pametno al' prevazilazi naše skromne bačke mogućnosti. Ništa, mi ćemo oplesti po nekom mesištu pre nego predjemo tvoj prag, a ti šta nam daš daš - s radošću i zahvalnošću ćemo ga svakako potamaniti.
zilikaka zilikaka 22:01 22.06.2017

2

temporarily embarrassed millionaires sto je potpuno tužno jer to vide na skroz sulud način, ne kroz preduzentištvo, ne kroz ideje, znanje, nauku, nego kroz nešto, kroz mufte, tamo vamo, presipanje, PInk, rijaliti, nemam pojma.


A šta misliš kako mi sa krštenicama dosta ranijih izdanja to podnosimo?

Ja na dvevnom nivou šizim, fleke dobijam.
Okruženi smo forward inženjerima čiji poso može da radi mašina sama.
Ono, da javi kome treba kad je termin za nešto.
E, sad, što je faktičko stanje na terenu potpuno drugačije a oni pojma nemaju da se negde kasni po više nedelja, to ih uopšte ne sekira.
Bitno da on ima dokaz da je obavestio koga treba da uradi šta treba.

Pri tome ih još manje sekira što predstavu nemaju šta zapravo poručuju i što su u stanju da promaše oznake pa više niko ne zna o čemu zapravo pričamo, gde se ide i šta se radi.

Neverovatno i poražavajuće.
Mladi ljudi koji nemaju potrebu da se makar turističkom posetom upoznaju sa onim što navodno organizuju i vode. Inženjeri koje svečano zabole za tehniku. Ko da su za sociologe učili.
Bitno samo proklizati po površini uz što manje otpora, pokazati lojalnost tamo gde treba i čekati sledeće bolje postavljenje.

...a o skupljanju stručnih znanja za kafanskim stolom, o tom možeš roman napisati.

Mada, izgleda da je površnost ono što najbolje prolazi. Generalno.
Naravno, uz veštinu da konkretan problem istog momenta proslediš nekom drugom, da se ne desi slučajno da sam moraš nešto da rešavaš, ma kako on banalan bio.

A tebi bi bolje bilo da se manje družiš sa nama matorima. Za ovakve stavove ćeš uvek dobiti podršku al nisam sigurna da je to najbolja opcija za tebe samog.
alselone alselone 22:06 22.06.2017

Re: 2

Bitno da on ima dokaz da je obavestio koga treba da uradi šta treba.


Da, da! Pokupili smo ono najgore sa zapada. Idiotsko korporativno ponasanje - ovo je moj posao, sve ostalo nije.

Ali ono dobro nismo, nazalost.
Lionsgate Lionsgate 22:28 22.06.2017

Re: 2

Mada, izgleda da je površnost ono što najbolje prolazi.

Obucavao sam 2 momka tek svrsena studenta pola godine pre nego sto sam otisao iz Srbije, bave se momci dizajnom (ili projektovanjem, sto bi rekla teta ziki), dobiju posao odavde, urade deo dizajna i to posalju nazad do odredjenog termina. Sve je lepo teklo do pre 3-4 nedelje, nema nicega do zakazog datuma, niko se ne javlja ma mail, na viber, na mobilni... prosle nedelje jedan salje mail, posto nisu koristili godisnji od prosle godine obojica otisli zajedno na odmor, alo ljudi a sto niste obavestili pa da ne ocekujem nista od vas, a jel treba da te obavestimo, ne ja vam samo dajem posao.

Ne i nisam popizdeo..
G.Cross G.Cross 22:51 22.06.2017

Re: 2

Ali ono dobro nismo, nazalost.



Sad bi te pitao Omega ( ili jos par blogera ovde) sta to dobro ima da pokupimo sa zapada ali ne daj se isprovocirati.
alselone alselone 22:54 22.06.2017

Re: 2

sta to dobro ima da pokupimo sa zapada ali ne daj se isprovocirati.

Bas mnogo, ali ako krenem da nabrajam, krenuce cedjenje svake reci a za to nemam snage.
Atomski mrav Atomski mrav 23:01 22.06.2017

Re: 2

Bas mnogo, ali ako krenem da nabrajam, krenuce cedjenje svake reci a za to nemam snage.


zilikaka zilikaka 23:03 22.06.2017

Re: 2

ili projektovanje, sto bi rekla teta ziki),

Ja kad sam počinjala, rukovodioci projekta , il menadžeri, (al onaj prvi i najglavni) su bili mahom matorci kojima nisi mogao ništa.
Prethodno odeljali godinama terene što kao šefovi što kao nadzori, znali tačno koja faza šta podrazumeva, koji su preduslovi, kolko vremena, kolko para, moguće probleme...
Kad skupi svitu na sastanak možeš samo da primiš naredjenje.
Danas su to ljudi sa po 5 godina ukupnog staža, uključujući pripravnički.

Po pravilu ni jedan dan nisu proveli na gradilištu niti pročitali jedan projekat. Bukvalno.
Tih 5 godina proveli tako što su pisali nekakve zapisnike il slali mailove kome im se kaže.

Stvari još nekako idu jer se ono nešto matorih samo organizuje i medjusobno premosti al i to sve teže.

Mada, ovi ovakvi klinci su idealni za klepanje. Taj nema pojma o redu veličina pa onaj ko je u prilici može da mu poturi šta hoće.

...možda je u tome tajna njihovog uspeha




Lionsgate Lionsgate 03:12 23.06.2017

Re: 2

Po pravilu ni jedan dan nisu proveli na gradilištu niti pročitali jedan projekat. Bukvalno.
Tih 5 godina proveli tako što su pisali nekakve zapisnike il slali mailove kome im se kaže.

Drzavnu firmu sam napustio kad je dosla govnjiva ekipa na rukovodeca mesta, arhitektica od 55 godina koja nikad u zivotu nije radila u struci (no, po njenim recima, odlicno kuva) ali doveo je G17 na mesto glavnog menadzera sluzbe i zena koja je poput naseg Braje propala na prvoj godini studija gradjevine pa se posle 10 godina kupila diplomu vise skole i specijlisticke studije na istoj skoli koja je u medjuvremenu postala visoka skola, ona je dosla preko SPSa. Jbg, ja nisam video sebe u tome da mi takvi ljudi budu nadredjeni a u medjuvremenu dok sam pravio kombinaciju za novi posao su dosli i naprednjaci tako da sam se pojavio kod direktora junose i rekao mu da dajem otkaz na sta je budala pocela da trepce, kako, zasto... alo jarane, jel se PrviPotpresednikVlade zalaze da se smanji broj zaposlenih u javnim sluzbama? E ja mu dajem podrsku na ovaj nacin... e sad ako ovo cita bata Krle da me prijavi njegovom Gospodaru za odlikovanje

Od inzenjera tu nirvanu nisu napustili samo oni na 10 godina do penzije, oni koji su diplomu zaradili na mufte i oni koji ne mogu da se sastave sa jezicima... a drzava bez tehnicke podloge moze biti samo drzava iz XIX veka i nema teorije da napreduje ( mislim da ide na bolje a ne na stranku).
zilikaka zilikaka 07:54 23.06.2017

Re: 2

Drzavnu firmu sam napustio

Nije državna, to je najtužnije.
emsiemsi emsiemsi 10:26 23.06.2017

Re: 2

zilikaka
temporarily embarrassed millionaires sto je potpuno tužno jer to vide na skroz sulud način, ne kroz preduzentištvo, ne kroz ideje, znanje, nauku, nego kroz nešto, kroz mufte, tamo vamo, presipanje, PInk, rijaliti, nemam pojma.


A šta misliš kako mi sa krštenicama dosta ranijih izdanja to podnosimo?

Ja na dvevnom nivou šizim, fleke dobijam.
Okruženi smo forward inženjerima čiji poso može da radi mašina sama.
Ono, da javi kome treba kad je termin za nešto.
E, sad, što je faktičko stanje na terenu potpuno drugačije a oni pojma nemaju da se negde kasni po više nedelja, to ih uopšte ne sekira.
Bitno da on ima dokaz da je obavestio koga treba da uradi šta treba.

Pri tome ih još manje sekira što predstavu nemaju šta zapravo poručuju i što su u stanju da promaše oznake pa više niko ne zna o čemu zapravo pričamo, gde se ide i šta se radi.

Neverovatno i poražavajuće.
Mladi ljudi koji nemaju potrebu da se makar turističkom posetom upoznaju sa onim što navodno organizuju i vode. Inženjeri koje svečano zabole za tehniku. Ko da su za sociologe učili.
Bitno samo proklizati po površini uz što manje otpora, pokazati lojalnost tamo gde treba i čekati sledeće bolje postavljenje.

...a o skupljanju stručnih znanja za kafanskim stolom, o tom možeš roman napisati.

Mada, izgleda da je površnost ono što najbolje prolazi. Generalno.
Naravno, uz veštinu da konkretan problem istog momenta proslediš nekom drugom, da se ne desi slučajno da sam moraš nešto da rešavaš, ma kako on banalan bio.

A tebi bi bolje bilo da se manje družiš sa nama matorima. Za ovakve stavove ćeš uvek dobiti podršku al nisam sigurna da je to najbolja opcija za tebe samog.

Хехехехе --- форвард инжењери !
Браво за запажање !
Сагласан !
g.radicevic g.radicevic 10:50 23.06.2017

Re: 2

Mada, ovi ovakvi klinci su idealni za klepanje. Taj nema pojma o redu veličina pa onaj ko je u prilici može da mu poturi šta hoće.


FIDIC pravila, i princip najniže ponude
danas je važnije imati dobrog klejmadžiju u ekipi, nego inženjera izvođača
''money for nothing'' ili ''pare na olovku''kako smo nekad zvali, su uvek bile najslađe. samo nekad se vodilo računa i o kvalitetu i rokovima, i tendere su pripremali najbolji, a danas oni koje niko neće. Otud se događa da na ugovoreni rok od 730 dana izvođač dobije produžetak istog od 880 dana i da se niko ne zapita gde je tu zdrava pamet.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:38 24.06.2017

Re: 2

ја мислим да ово треш-стање није глобални феномен, већ само србијански, штоно би рекле лале (и сосе) - клинци се родили у аркановским временима, одрастали у динкићевским, "дај лома да продам дедовину кој че ми то курац", сада ова, најгрубијанскија влада у историји а најнемоћнија. клинци одрастају у таквом окружењу плус поменута спољашња конзумеризација и "блејим у скрин ајфона" лимитизација свести и осећања. једино решење је здрав породични систем вредности, а и ту је Мордор већ у шесн'естерцу.
alselone alselone 22:05 22.06.2017

Samo za Dragoljuba, sta Bugarin radi

Lionsgate Lionsgate 22:05 22.06.2017

Trol #1

mladi (u Kanadu!)

Izgubio sam nit u serijalu pa jel moze mala pomoc prijatelja koji su, jelte, u toku? Interesuje me da li su se Torbice najzad iselile za tu Kanadu.
alselone alselone 22:07 22.06.2017

Re: Trol #1

Interesuje me da li su se Torbice najzad iselile za tu Kanadu.

Samo jedan sin. I to je nasem Draganu najzalije. :)
Lionsgate Lionsgate 22:22 22.06.2017

Re: Trol #1

Dete mu je ostalo u NS?
alselone alselone 22:23 22.06.2017

Re: Trol #1

Dete mu je ostalo u NS?

Jeste. Ali tast je platio kartu za dete.
Gledaj! Nemoj mene terati da ti prepricavam. :)

Lionsgate Lionsgate 22:29 22.06.2017

Re: Trol #1

Gledaj! Nemoj mene terati da ti prepricavam. :)

Sad se vec nakupilo 2-3 nedelje kako sam u zaostatku. Ide long weekend pa planiram da uhvatim prikljucak
alselone alselone 22:20 22.06.2017

Ima jos jedna lepota imati par drva

u dvoristu. Muskarci znaju zasto!
Atomski mrav Atomski mrav 22:39 22.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

Lezaljka?

alselone alselone 22:40 22.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

Lezaljka?

Hladno.
Atomski mrav Atomski mrav 22:41 22.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

Hladno.

Dobro, idemo dalje. Gol?
alselone alselone 22:42 22.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

Gol?

Nula bodova.

Aj' dalje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:45 22.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

Nije poenta u par, može i jedno, i nekoliko?
alselone alselone 22:46 22.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

hoochie coochie man
Nije poenta u par, može i jedno, i nekoliko?

Da, moze cak i jedno.
Atomski mrav Atomski mrav 22:48 22.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

A je li bitno koje je drvo/drvece?
alselone alselone 22:51 22.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

A je li bitno koje je drvo/drvece?

Nije bitno. Nije varijanta Radovan pa da je bitno da drvo bude sljiva.
G.Cross G.Cross 23:02 22.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

alselone
A je li bitno koje je drvo/drvece?

Nije bitno. Nije varijanta Radovan pa da je bitno da drvo bude sljiva.


Drvo za vesanje ?


Atomski mrav Atomski mrav 23:05 22.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

Ne moras da vodis kera daleko da obavi svoje sanitarne potrebe?
zilikaka zilikaka 23:10 22.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

alselone
A je li bitno koje je drvo/drvece?

Nije bitno. Nije varijanta Radovan pa da je bitno da drvo bude sljiva.

Moj mladi ker dan danas nije naučio da podigne zadnju mogu kad ustreba, pa nekako to obavlja u trku, te su mu obe prednje vazda zapušane.

...ne zam zašto sam vam ovo ispričala
4krofnica 4krofnica 08:15 23.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

alselone
u dvoristu. Muskarci znaju zasto!


da se ispod stavi roštilj?
jer se leti podpaljuje, pa ako roštiljmajstora prži odozdo ne mora i odozgo. :)

nikad dovoljno drveća u dvorištu, moji matorci su oduvek bili treehugeri (pre nego što je to bilo thing:). pre 30 godina su počeli da se bave placom, grade kuću vikend po vikend (za to vreme ja pravila žurke na gajbi) često su išli na šumarski faks jer su oni imali akcije deljenja sadnica. i sada imamo na 20 ari čitavu šumu od borića preko breza, oraha, jabuka, trešanja, višanja, mušmula i moje najdraže - nekoliko ogromnih jelki koje su bile novogodišnje u mom detinjstvu. imam fotku to i da dokažem:




emsiemsi emsiemsi 10:42 23.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

4krofnica
alselone
u dvoristu. Muskarci znaju zasto!


da se ispod stavi roštilj?
jer se leti podpaljuje, pa ako roštiljmajstora prži odozdo ne mora i odozgo. :)

nikad dovoljno drveća u dvorištu, moji matorci su oduvek bili treehugeri (pre nego što je to bilo thing:). pre 30 godina su počeli da se bave placom, grade kuću vikend po vikend (za to vreme ja pravila žurke na gajbi) često su išli na šumarski faks jer su oni imali akcije deljenja sadnica. i sada imamo na 20 ari čitavu šumu od borića preko breza, oraha, jabuka, trešanja, višanja, mušmula i moje najdraže - nekoliko ogromnih jelki koje su bile novogodišnje u mom detinjstvu. imam fotku to i da dokažem:





Лајк !
angie01 angie01 12:02 23.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

moji matorci su oduvek bili treehugeri


i ja sam- obozavam drvece-celog zivota sadimo neko drvece, a jelke za Novu godinu nikada ne kupujemo bez korena- posle ih sadimo-i svakog decembra kada vidim one kamione sa posecenim primercima, imam utisak kao da gledam u mrtvacka kola, skroz mi jezivo,...pa posle ono iznosenje silom sasusenog bica- ne znam kako drugacije da kazem-kada je odradilo svoje, i uguravanje u kontejner, ili spustanje pored, mi je uvek bilo grozno.

kakav divan park na slikama, drvece deluje zdravo i zadovoljno:).

u izboru stana pri kupovini, znacajnu ulogu u izboru je odigrao i drvored ispod prozora- to su nase najbolje komsije, pri tome su i kuce nekim drugim komsijama,...svako drvo je dobilo ime, tako da se svako jutro pozdravljamo:).
alselone alselone 14:54 23.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

Moz pisat uz drvo a da nisi manijak. O zar me moguce da nikom to nije palo na pamet. :)

Krofnice sjajne su ti slike! To rajski deluje na mene.
octopus octopus 22:10 23.06.2017

Re: Ima jos jedna lepota imati par drva

emsiemsi
4krofnica
alselone
u dvoristu. Muskarci znaju zasto!


da se ispod stavi roštilj?
jer se leti podpaljuje, pa ako roštiljmajstora prži odozdo ne mora i odozgo. :)

nikad dovoljno drveća u dvorištu, moji matorci su oduvek bili treehugeri (pre nego što je to bilo thing:). pre 30 godina su počeli da se bave placom, grade kuću vikend po vikend (za to vreme ja pravila žurke na gajbi) često su išli na šumarski faks jer su oni imali akcije deljenja sadnica. i sada imamo na 20 ari čitavu šumu od borića preko breza, oraha, jabuka, trešanja, višanja, mušmula i moje najdraže - nekoliko ogromnih jelki koje su bile novogodišnje u mom detinjstvu. imam fotku to i da dokažem:





Лајк !



Kako dobro izgleda...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana