Društvo| Film| Literatura

Mandžurijski kandidati

Vojislav Stojković RSS / 08.11.2016. u 15:03

Još uvek najmoćnija država sveta danas bira svog predsednika.  Reč je o državi koja je, po opštem mišljenju, paradigma uređenog  demokratskog društva. Građani USA opredeliće se između  Hilari Klinton i  Donalda Trampa. Istovremeno u Srbiji, impotentnoj državi sa tranzicionom demokratijom, izbor za predsednika je tek u povoju. I vladajuća i opozicione stranke, bar prema onome što možemo saznati iz medija,  muku muče oko potencijalnog kandidata. Vladajuća stranka, kako već duže vremena stvari stoje sa rejtinzima, imala bi sigurnog pobednika, ukoliko bi se njen prvi čovek kandidovao. Međutim, on je već na poziciji koja mu obezbeđuje daleko više vlasti na mestu na kome jeste, nego na funkciji predsednika...  a on, kao i svi profesionalni političari, voli vlast, ponajviše onu apsolutnu, nesputanu bilo kakvim ograničenjima ustava, zakona i na njima zasnovanih državnih institucija.

Osnovano sumnjam da bi se statistički beznačajan broj  razumnih  građana SAD  saglasio da su Hilari Klinton i Donald Tramp,  po svojim sposobnostima i karaktrnim osobinama, najsposobniji i najbolji potencijalni predsednici koji će njima, njihovoj deci i njihovoj državi, svojim vodstvom, obezbediti prosperitet, bezbedan i srećan život.  Istovremeno verujem da bi većina građana među svojim poznanicima i prijateljima prepoznala bar jednog, za koga bi bili sigurni da bi na mestu predsednika bio daleko  bolji od ovo dvoje. 

Slično je, ako ne i daleko izvesnije, u Srbiji. Dovoljno je postaviti pitanje: „Poznajete li  bilo koga među svojim komšijama, prjateljima, poznanicima, saradnicima ili menadžerima u  firmi u kojoj radite, za koga verujete da bi bio uspešniji od aktuelnog perdsednika države?“   Verujem da bi većina  odgovorila pozitivno. Pa zašto onda takvog ne kandidovati na sledećim predsedničkim izborima u Srbiji?

Dakle, dobro bi bilo da opozicione stranke urade poželjni profil budućeg kandidata za predsenika Republike Srbije, a zatim ga u predizbornoj kampanji zajedničkim snagama podrže.

Primera radi, poželjan profil  budućeg kandidata  mogao bi biti ovakav:

1.       Starost između 50 i 55 godina.

2.       Oženjen, dvoje dece, supruga zaposlena.

3.       Visoka stručna sprema, poželjno tehničke, inženjerske  struke.

4.       Od imovine poseduje dvosoban stan i opel korsu iz 2008.g.

5.       Radno iskusto: prvo  projektant, zatim šef pogona, pa direktor .

6.       Nije, niti je bio, član bilo koje stranke.

7.       Rođen u Šumadiji, u porodici solunaca i partizana.

8.       Nema ljubavnicu, a deca su mu primerni ućenici i studenti.

9.       Njegov  hobi je tenis, a ženin ručni rad.

10.   Slavi Sv. Nikolu.

Siguran sam da u Srbiji ima bar nekoliko destina hiljada građana i građanki koji su, po svom obrazovnom i profesionalnom profilu, intelektualnim sposbnostima, iskustvu, rezultatima i karakternim osobinama daleko ispred sadašnjeg predsednika Srbije i bilo kog stranačkog lidera budućeg kandidata, uključujići i onog  po rejtingu najpopularijneg u novijoj istoriji Srbije.

I Hilari Klinton i Donald Tramp, aktuelni predsednički kandidati u USA, kao i većina bivših ili budućih predsedničkih kandidata u bilo kojoj demokratskoj državi, koje nominuju političke partije, nisu ništa bolji od “Mandžurijskiog kandidata” (The Manchurian Candidate, roman Petera Condona  iz 1959.g. i filmovi pod istim nazivom iz 1962. i 2004.g.)

Svi oni imaju ugrađen čip, sa preciznim algoritmom koji ih u konačno mnogo koraka vodi ka ostvarivanju ciljeva njihovih stranaka i centara moći koji su ih kandidovali.  I to po pravilu na štetu onih građana koji su ih izabrali.

Zato umesto mandžurijskih kandidata, kandidujmo i glasajmo za svoje komšije, prijatelje i poznanike.

 



Komentari (253)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivana23 ivana23 15:15 08.11.2016

***

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:19 08.11.2016

Re: Najnovija verzija

haralimpije haralimpije 17:30 08.11.2016

Re: Najnovija verzija

Izvinjavam se ja pročitah MINDŽURINSKI kandidati.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:11 08.11.2016

Re: ***

Postoji i superiornija (stvar ukusa, naravno) verzija ovog filma:



loader loader 08:53 09.11.2016

Re: ***

Komšija jednog mog prijatelja
rekao mi je - a to je zapravo odgovor na pitanje koje je kod mene potakao ovaj blog - da bi on svakako mogao i želeo da se prihvati kandidature za predsednika Srbije i svega što bi u slučaju pobede iz toga proizilazilo, u čemu bi ga recimo podržao ja, kao i, verujem, čitav jedan sloj vaspitanih i dobronamernih ljudi u Srbiji, ali je naglasio da ujedno shvata da to ne bi moglo da prođe, jer bi se guste čelične rešetke partijskih struktura isprečile.

Takođe je kazao da bi ga bez sumnje mnogi od podržavalaca u drugoj ili eventualno trećoj petini kampanje napustili pošavši za "ličnim obećanjima" i potkusurivanjem od strane ostalih kandidata, tj. kandidata partija, a raspon je tu veliki - od 100 grama kafe i flaše rafinisanog ulja, do obećanja za posao.

Pa se on i ja složismo: kakav je kvalitet baze, a njega čini svašta što vidimo i ne vidimo ili tek kasnije uvidimo - takva je i slika tzv. elite, ili kvalitet vrha naše društvene piramide, odnosno kvalitet likova koji se (posle, u vreme izbora) nude na javnoj političkoj tržnici, dal' kao odbornički, dal' kao poslanički, dal' kao predsednički kandidati, svejedno.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:35 09.11.2016

Re: ***

stefan.hauzer
Postoji i superiornija (stvar ukusa, naravno) verzija ovog filma


Znam i naveo u postu: (The Manchurian Candidate, roman Petera Condona iz 1959.g. i filmovi pod istim nazivom iz 1962. i 2004.g.)


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:38 09.11.2016

Re: ***

loader
Komšija jednog mog prijatelja
rekao mi je - a to je zapravo odgovor na pitanje koje je kod mene potakao ovaj blog - da bi on svakako mogao i želeo da se prihvati kandidature za predsednika Srbije i svega što bi u slučaju pobede iz toga proizilazilo, u čemu bi ga recimo podržao ja, kao i, verujem, čitav jedan sloj vaspitanih i dobronamernih ljudi u Srbiji, ali je naglasio da ujedno shvata da to ne bi moglo da prođe, jer bi se guste čelične rešetke partijskih struktura isprečile.

Samo neka se on kandiduje, jer što više glasova osvoje takvi ljudi, manje će otići mandžurijskim kandidatima iz stranaka. Neka računa i na moj glas.
loader loader 08:31 10.11.2016

Re: ***

Neka računa i na moj glas.


omega68 omega68 15:51 08.11.2016

,,Демократија'' је зло

Сваки вишепартијски систем је превара па чак и тај американски ,,двопартијски.
Наравно да смо, као сужњи ,,једноумља'', певали о демократији, правима свих и свакога, плурализму, слободи избора производа па макар они били и политичка странка...
Али кад смо најзад добили све то, са ужасом у очима и апатијом у срцу схватамо да се велики само више богате стварајући картеле уместо да конкуренцијом добијемо боље цене за нас потрошаче, да се у свим странкама створе кадрови који се тале на рачун гласача и стварају касту коју је теже разбити него у поштеним диктатурама, да је од људских, педерских, педофилских и свих других мањинских права створена нова религија којој сме мање да се противуречи него Капичићу на Голом.Промотери тог глобализма који је маскиран свим горе наведеним ,,вредностима'' су људи према којима су Стаљин или Мао мале маце.
Хилари Клинтон је њихов играч, жена без скрупула, без савести, емоција.
На срећу, чак и ако победи имаће великих преоблема да се устоличи.Конгрес и Сенат су места могућих опструкција.Ако је ипак, икад, прогласе мораће да узме у обзир снагу лобија који стоји иза Трампа.Речју, мораће да буде умеренија и да слуша америчку елиту а не само своје досадашње газде који махом не живе у Америци.
Америка је у процесу демисије, детронизације.Римско царство данашњице се распада, али за сада без Срба у првим редовима и у трку да први забију мач међу рогове.Наша елита кроз Премијера покушава оно што је радио Милош - да се без жртава ослободимо наших Шицера.
Цена тога, без жртава, је плаћање разних светских масона као саветника исто што је Милош радио са разним Пашама.Народ је и тада и сада бедан ( осим у Престоницама ) али без грађанског рата.
Велики су изазови да тако остане.Многима је у интересу да ми гинемо за њих, као по обичају.Хтели би неку будалу која би неопрезно и популистички да крене у стварање Природне Србије.
Биће и она.
Само полако.
Само без грађанског рата.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:07 08.11.2016

Re: ,,Демократија'' је зло

omega68
да је од људских, педерских, педофилских и свих других мањинских права створена нова религија


haralimpije haralimpije 17:28 08.11.2016

Re: ,,Демократија'' је зло

docsumann docsumann 19:07 08.11.2016

Re: ,,Демократија'' је зло

S.N.U.F.F.


realno, ovaj SF roman ne spada u vrh Peljevinovog opusa. ipak i kao takav SNUFF je sasvim ok knjiga, interesantna do samog kraja, sa čitavom paletom zanimljivih društvenih komentara, alegorija, prognoza.

a opet, njegov "empire V" je u tom smislu i lucidniji i prodorniji.



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:12 08.11.2016

Re: ,,Демократија'' је зло

docsumann
S.N.U.F.F.
realno, ovaj SF roman ne spada u vrh Peljevinovog opusa. ipak i kao takav SNUFF je sasvim ok knjiga, interesantna do samog kraja, sa čitavom paletom zanimljivih društvenih komentara, alegorija, prognoza.
a opet, njegov "empire V" je u tom smislu i lucidniji i prodorniji.


Nisam čitao "Empire V", ali sada ću morati.

Što reče als nedavno, ima li ijedna knjiga koja se ovde pomene, a da je ti već nisi pročitao?
docsumann docsumann 23:57 08.11.2016

Re: ,,Демократија'' је зло


ih, da ne pretjerujemo.

meni je blog ( tvoji tekstovi pogotovo) stvarno izvorište sjajnih preporuka za čitanje. i ja ga obilato koristim.
al ' zato recimo filmove i serije nič ne pratima. s te strane sam šupalj ko duplja.

a koincidencija je i da je Peljevin jedan od mojih omiljenih savremenih pisaca.
s tim , kao što rekoh, da su mu rani radovi ... uf.

možda je pad u kvalitetu prouzročen i tempom objavljivanja koji se on trudi da održava već godinama (što potonjih par godina baš nisam isčekirao).
ranije bi objava izlaska njegove nove knjige (obično u periodu jesen - rana zima) bile prvorazredni kulturni događaj u Rusiji. nisam siguran da je to i dalje tako.

Nisam čitao "Empire V", ali sada ću morati.




a svakako i njegovu najbolju knjigu Čapajev i Praznina, koja je meni u naj-najužem izboru beletristike uopšte.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:41 09.11.2016

Re: ,,Демократија'' је зло

Za sada sam pročitao samo SNUFF i Svetu knjigu vukodlaka, ali nastaviću.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:57 08.11.2016

9.

Omega, jel igraš ti tenis?
anonymous anonymous 16:00 08.11.2016

Re: 9.

srdjan.pajic
Omega, jel igraš ti tenis?


A ti ? Da li gledaš Nola ?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:01 08.11.2016

Re: 9.

srdjan.pajic
Omega, jel igraš ti tenis?


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:07 08.11.2016

Re: 9.

anonymous
srdjan.pajic
Omega, jel igraš ti tenis?


A ti ? Da li gledaš Nola ?


Slabo, nemam TV pretplatu, a internet mi spor. Ali to i nije na spisku poželjnih osobina za kandidata
omega68 omega68 16:07 08.11.2016

Re: 9.

Omega, jel igraš ti tenis?

Увалим ти ....с
ЕДИТ:
Немам од 50 - 55 година
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:16 08.11.2016

Re: 9.

omega68
Omega, jel igraš ti tenis?

Увалим ти ....с
ЕДИТ:
Немам од 50 - 55 година


Nema veze, to bih ti već nekako oprostio.
alselone alselone 16:18 08.11.2016

Re: 9.

Slabo, nemam TV pretplatu, a internet mi spor.

I kucu bez parketa a sa peci na drva. Jesi ti siguran da si u Americi? Zvuci vise kao Kaludjerica...

Ali sad kad dodje HIlari, pa prebaci jos vise love od poreza industrial military kompleksu, siguran sam da ce biti bolje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:27 08.11.2016

Re: 9.

alselone
Slabo, nemam TV pretplatu, a internet mi spor.

I kucu bez parketa a sa peci na drva. Jesi ti siguran da si u Americi? Zvuci vise kao Kaludjerica...

Ali sad kad dodje HIlari, pa prebaci jos vise love od poreza industrial military kompleksu, siguran sam da ce biti bolje.


Samo ti tovari, ali žena je uzela to pod svoje, izučava neke knjige iz parketarstva, već vidim da ću imati tešku zimu, ko u radnom logoru...

EDIT: E, da, jedina razlika od Kaluđerice je u tome što smo priključeni na gradski vodovod i kanalizaciju, a ne septičke jame i bunareve.
maksa83 maksa83 16:33 08.11.2016

Re: 9.

EDIT: E, da, jedina razlika od Kaluđerice je u tome što smo priključeni na gradski vodovod i kanalizaciju, a ne septičke jame i bunareve.

A i ne 'apse odgajivače.
alselone alselone 16:39 08.11.2016

Re: 9.

već vidim da ću imati tešku zimu, ko u radnom logoru...


Eeee, ja imam laganije zadatke. Postavljam stiropoL i idem sa pistoljem za silikon.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:46 08.11.2016

Re: 9.

maksa83
EDIT: E, da, jedina razlika od Kaluđerice je u tome što smo priključeni na gradski vodovod i kanalizaciju, a ne septičke jame i bunareve.

A i ne 'apse odgajivače.


Tačno, mi smo ovde mala Kolumbija: za prvih 5 meseci 2016, promet je bio skoro pola milijarde dolara. Malo li je na ovu skupoću, krizu, nezaposlenost, i niski realni GDP i još realniju inflaciju?
mirelarado mirelarado 16:49 08.11.2016

Re: 9.

A i ne 'apse odgajivače.


Хортикултурне раднике.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:49 08.11.2016

Re: 9.

idem sa pistoljem za silikon.


Stay safe, stay 2nd Amendment. (fora je iz GTA, nema veze).

(a ako imaš puno da gituješ, toplo preporučujem 'lektrični caulking gun)
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:01 08.11.2016

Re: 9.

mirelarado
A i ne 'apse odgajivače.


Хортикултурне раднике.


A jedno vreme je, u vezi sa tim, bilo ozbiljnih problema sa zoning violations - to je ono kad u svom stanu ili kući vodiš nekakav biznis, što generalno nije dozovoljeno. Pa je tako po apartmanima i zgradama iznikla gomila mini uzgajivačnica, kad je krenuo sav taj hajp oko marihuane. Onda su se ljudi, komšije, stanari, žalili, jer to nešto mora da se greje, ventilira, navodnjava, mislim, ozbiljna tehnološka grana je u pitanju, nije baš zgodna da je uspostaviš na trećem spratu neke stambene zgrade, pa su to malo kao doveli u red, kaznenom politikom.

A to koliki je biznis u pitanju govori i činjenica da već par godina država ubire, pajz sad, previše poreza od tih uzgajivačnica. Jeste, ima nekakav cap u našem ustavu, koliko para može država da uzme, pa na kraju godine vraćaju lovu, sve što je preko tog limita, ljudima koji su već postali milioneri...
maksa83 maksa83 17:24 08.11.2016

Re: 9.

, mislim, ozbiljna tehnološka grana je u pitanju, nije baš zgodna da je uspostaviš na trećem spratu neke stambene zgrade

Fora je što je ta indoor gajena najskuplja. Ovako trenutno stoje stvari u tvom rodnom Koloradu:
indoor gajena $1389, plastenik $1371, iz polja $1350. Verovatno ova indoor gajena ima najviše aktivne supstance pošto je najviše timarena.
blogovatelj blogovatelj 17:31 08.11.2016

Re: 9.

Pa je tako po apartmanima i zgradama iznikla gomila mini uzgajivačnica


E, aj sad ozbiljno, kakav vam je zakon za uzgajanje? Jel bih npr ja kao strani investitor mogao da dodjem, duzorem njivu i posadim konoplju?
mariopan mariopan 17:31 08.11.2016

Re: 9.

anonymous
srdjan.pajic
Omega, jel igraš ti tenis?


A ti ? Da li gledaš Nola ?

Jel se i to računa?
haralimpije haralimpije 17:39 08.11.2016

Re: 9.

Eeee, ja imam laganije zadatke. Postavljam stiropoL i idem sa pistoljem za silikon.

Jao izvinte a jel ste vi majstor za parket?Baš bi mi trebo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:55 08.11.2016

Re: 9.

blogovatelj
Pa je tako po apartmanima i zgradama iznikla gomila mini uzgajivačnica


E, aj sad ozbiljno, kakav vam je zakon za uzgajanje? Jel bih npr ja kao strani investitor mogao da dodjem, duzorem njivu i posadim konoplju?



Ne znam stvarno detalje zakonske, ali mislim da te ništa ne sprečava da dođeš ovde, uložiš kintu, rentiraš prostor, registruješ se kod države kao odgajivač, i otpočneš biznis, kao i bilo koji drugi.

Mala komplikacija koju treba da imaš u vidu je to da je uzgoj još uvek ilegalan po federalnim zakonima, tako da, barem u principu, neki federalac bi mogao da uhapsi, kad ne bi bio zauzet čitanjem šesto hiljada Hillarinih emailova, jelte. Takođe, to je sad već dosta ukrupljeno, tržište je podeljeno među velikim igračima. Nije samo štos proizvesti, nego i naći nekog da mu to prodaš. A i to moraš ovde, gde je legalno, ne možeš da nosiš u Kanadu pa tu da valjaš. Ne možeš čak ni u većinu okolnih saveznih država. Nego bi morao nekako da se povežeš sa Meksikancima, pa preko njih nešto da "izvezeš".

A pitanje za tebe - kad u Kanadi prijavljuješ porez, jel moraš tamo da napišeš poreklo prihoda? Ne znam kako bi te tretirali u Kanadi da kažeš da si uzgajivač opojnih droga u inostranstvu. Ne znam kakav ugovor imamo sa vama, o izbegavanju dvostrukog oporezovanja. Možda ako platiš porez ovde, onda u Kanadi ne moraš ništa da prijavljuješ. Ili moraš?




emsiemsi emsiemsi 18:09 08.11.2016

Re: 9.

srdjan.pajic

...
Mala komplikacija koju treba da imaš u vidu je to da je uzgoj još uvek ilegalan po federalnim zakonima, tako da, barem u principu, neki federalac bi mogao da uhapsi, kad ne bi bio zauzet čitanjem šesto hiljada Hillarinih emailova, jelte.
...

Шта год мислио о Килари (а мислим све најгоре), баш су претерали са ових 600 хиљада мејлова --- то би значило, отприлике, да је Килари током 8 година, дневно слала 200 мејлова, а ако је на тој фунцкији била 4 године, значи 400 мејлова.
Ако јој је нпр. за један мејл потребан 1 минут, то је 400 минута дневно, односно, немало 7 сати само за слање мејлова.
Неко се овде дебело прерачунао чак и да је слала исти мејл на више адреса итд...
niccolo niccolo 19:09 08.11.2016

Re: 9.

Mala komplikacija koju treba da imaš u vidu je to da je uzgoj još uvek ilegalan po federalnim zakonima

Meni bilo simpatično što gore u Mesa Verde parku stoji upozorenje da je to federal land i da je duvanje zabranjeno
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:14 08.11.2016

Re: 9.

niccolo
Mala komplikacija koju treba da imaš u vidu je to da je uzgoj još uvek ilegalan po federalnim zakonima

Meni bilo simpatično što gore u Mesa Verde parku stoji upozorenje da je to federal land i da je duvanje zabranjeno


Nama je to "dole, u Mesa Verde parku" .

Da, a pored, na rezervatu, može valjda sve: i pejotl, i datura, i pečurke, tikve, šta god raste da može da se puši, jer tamo vladaju tribal laws.





niccolo niccolo 19:16 08.11.2016

Re: 9.

Nama je to "dole, u Mesa Verde parku"

Pazi kad sam očekivao ovakvu repliku

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:19 08.11.2016

Re: 9.

niccolo
Nama je to "dole, u Mesa Verde parku"

Pazi kad sam očekivao ovakvu repliku



Pa jebi ga, geografija...šta da radim? (plus, pasivni krajevi su svuda "dole".
docsumann docsumann 19:26 08.11.2016

Re: 9.

Postavljam stiropoL i idem sa pistoljem za silikon.


heh, da viš ovi kod mene na gradilištu postavljaju fasadnu izolaciju od stiropora debljine 150mm!
ok, luksuzni apartmani, u krv skupi ( kvadrat od 8K neura pa naviše ), al' ne kapiram, a vidim ni ovi građevinci ne kapiraju. nije ovo Sibir, a nije ni Sudan.


a što se ovih znanje-imanje-ganje savjeta tiče ...

niccolo niccolo 19:50 08.11.2016

Re: 9.

Pa jebi ga, geografija...šta da radim? (plus, pasivni krajevi su svuda "dole"

Ma naravno, nego ja krenem da pišem i napišem gore (pošto sam dolazio s auto-puta) i onda pomislim, za Pajića je Mesa Verde realno dole...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:00 08.11.2016

Re: 9.

docsumann
Postavljam stiropoL i idem sa pistoljem za silikon.


heh, da viš ovi kod mene na gradilištu postavljaju fasadnu izolaciju od stiropora debljine 150mm!
ok, luksuzni apartmani, u krv skupi ( kvadrat od 8K neura pa naviše ), al' ne kapiram, a vidim ni ovi građevinci ne kapiraju. nije ovo Sibir, a nije ni Sudan.


a što se ovih znanje-imanje-ganje savjeta tiče ...



Izolacija za sve pare! (treba planirati unapred, pogotovu kad za koju deceniju tu kod vas dnevne temperature budu 50 stepeni). A i dobra izolacija smanjuje buku.


alselone alselone 20:41 08.11.2016

Re: 9.

Stay safe, stay 2nd Amendment


Pa nije bas GTA. Danas drugar okacio sliku iz Hjustona, lik sa pistoljem oko struka placa sendvic u Sabveju. Budalastina neverovatna.

A mene kombinat salje sledece nedelje u Hjuston, iz prve ruke da izvidim rezultate izbora.
alselone alselone 20:41 08.11.2016

Re: 9.

Jao izvinte a jel ste vi majstor za parket?Baš bi mi trebo.


Jesam. Sta treba?
niccolo niccolo 20:44 08.11.2016

Re: 9.

A mene kombinat salje sledece nedelje u Hjuston

Mora da nabaviš šešir i onda da se krećeš okolo sa njim na glavi, kao original Teksašanin

p.s. Šta se dešava na izborima, jel vode naši?
alselone alselone 20:45 08.11.2016

Re: 9.

p.s. Šta se dešava na izborima, jel vode naši?

Ne znam, plasim se da zaspim, ko pred ekskurziju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:15 08.11.2016

Re: 9.

alselone
Stay safe, stay 2nd Amendment


Pa nije bas GTA. Danas drugar okacio sliku iz Hjustona, lik sa pistoljem oko struka placa sendvic u Sabveju. Budalastina neverovatna.

A mene kombinat salje sledece nedelje u Hjuston, iz prve ruke da izvidim rezultate izbora.


Da, za concealed weapon (utoku u gaćama ili džepu) ti na mnogo mesta treba posebna dozvola. Ovaj open carry je manjeviše svuda dozvoljen (nije ni to baš svuda). Ja sam do sada to video samo jednom, pre možda 5 godina, neki tip ovde na ulici nosio utoku, to se u ovom mom kraju smatra za maksimalno seljačenje, a u Denveru, na primer, je zakonom zabranjeno. Ma, pusti ljude da na miru mašu utokama, to je bre Tejas, deo folklora.
alselone alselone 21:18 08.11.2016

Re: 9.

to je bre Tejas, deo folklora.


A, onda dobro.
gedza.73 gedza.73 21:32 08.11.2016

Re: 9.

alselone
p.s. Šta se dešava na izborima, jel vode naši?

Ne znam, plasim se da zaspim, ko pred ekskurziju.

Čim se pomenu izbori i pojavi se Pajić ja se setim vica (verovatno ga većina i zna) u vezi trave kad duvaju zeka i meda na obali jezera pa im priđe dabar, pita šta rade
-Kuliramo
-jel' mogu i ja?
-Ne može.
Moženemožemoženemože
-ajde.
-A kako?
-Povuci dim, zaroni i odgnjuri do druge obale a onda se vrati nazad do nas i izdahni.
Samo je bitno da ne prekidaš ronjenje dok se ne vratiš
Povuče dabar dim, stigne do druge obale, vazduha nigde, izgnjuri...nosorog...de si bio...kulirao...kako...vako...na drugoj su obali....malo da odmorim, idi ti...
zagnjuri nosorog, dođe do uduvanog zeke i mede, izgnjuri i dok se voda slivala sa njega zeka sav zapanjeno vikne
-IZDAHNI DABRE JEBOTE.

E, i Pajić, imam osećaj da će tek normalno da prodiše kad se završe izbori i kad Hilari stavi ruku na Bibliju i zakune se Bogu da će voditi američki narod


alselone alselone 21:35 08.11.2016

Re: 9.

E, i Pajić, imam osećaj da će tek normalno da prodiše


Pajke nikad normalno ne dize. Napet je non stop ko patuljak ispred pisoara, a sve u cilju odbrane Amerike od nastrljivih i zlonamernih srpskih komentara.
gedza.73 gedza.73 21:38 08.11.2016

Re: 9.

alselone
to je bre Tejas, deo folklora.


A, onda dobro.

Što zajebavaš čoveka. Sa čim da se brane kad ih napadnu zombiji?
Motikama?


niccolo niccolo 21:47 08.11.2016

Re: 9.

gedza.73
alselone
to je bre Tejas, deo folklora.


A, onda dobro.

Što zajebavaš čoveka. Sa čim da se brane kad ih napadnu zombiji?
Motikama?



Ima na početku Tukididovog Peloponeskog rata o tome kako su nekad Grci živeli sličnim životnom kao varvari, uključujući i nošenje oružja, a da su se Atinjani prvi ostavili oružja...
gedza.73 gedza.73 22:07 08.11.2016

Re: 9.

niccolo
a da su se Atinjani prvi ostavili oružja...

da su imali dronove, bog da ih vidi.

alselone
Napet je non stop ko patuljak ispred pisoara, a sve u cilju odbrane Amerike od nastrljivih i zlonamernih srpskih komentara.


Samo da Hilari pobedi, da se opusti, da dane dušom.
To što će za Trampa da bude bar 40 posto Amerikanaca nije baš toliko bitno.
U stvari za svet i nije bitno da li će da pobedi jedno ili drugo. Koga vide da je pogodan za reketiranje biće reketiran,koga hoće da prebiju bejzbol palicom biće polomljen.
alselone alselone 22:44 08.11.2016

Re: 9.

Što zajebavaš čoveka.

Zajebalabilan je na ovu temu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:07 08.11.2016

Re: 9.

alselone
Pajke nikad normalno ne dize. Napet je non stop ko patuljak ispred pisoara, a sve u cilju odbrane Amerike od nastrljivih i zlonamernih srpskih komentara.


Ako već neko, otud preko bare, mora da pazi na nas, bolje Pajić nego nekav novi Vesli Klark.
blogovatelj blogovatelj 03:52 09.11.2016

Re: 9.

Ne znam kakav ugovor imamo sa vama, o izbegavanju dvostrukog oporezovanja.


Mislim da Amerika ni sa kim nema takav ugovor.
Ovima kod mene je dovoljno da legalno pravim pare tamo gde jesam i da im platim porez. Za ostalo ih zabole.
Jukie Jukie 06:26 09.11.2016

Re: 9.

emsiemsi
srdjan.pajic

...
Mala komplikacija koju treba da imaš u vidu je to da je uzgoj još uvek ilegalan po federalnim zakonima, tako da, barem u principu, neki federalac bi mogao da uhapsi, kad ne bi bio zauzet čitanjem šesto hiljada Hillarinih emailova, jelte.
...

Шта год мислио о Килари (а мислим све најгоре), баш су претерали са ових 600 хиљада мејлова --- то би значило, отприлике, да је Килари током 8 година, дневно слала 200 мејлова, а ако је на тој фунцкији била 4 године, значи 400 мејлова.
Ако јој је нпр. за један мејл потребан 1 минут, то је 400 минута дневно, односно, немало 7 сати само за слање мејлова.
Неко се овде дебело прерачунао чак и да је слала исти мејл на више адреса итд...

Mislim da dosta ljudi pošalje 400 fejsbuk poruka, statusa ili reply-ja na statuse dnevno. Pitanje je da li je Hilari slala zvanične dopise od pola strane ili je četovala. Ako je pisala po jednu rečenicu kao što ja pišem po fejsbuku, mogla je da stigne, a naročito ako je slala istu poruku na više adresa
emsiemsi emsiemsi 06:46 09.11.2016

Re: 9.

Jukie
emsiemsi
srdjan.pajic

...
Mala komplikacija koju treba da imaš u vidu je to da je uzgoj još uvek ilegalan po federalnim zakonima, tako da, barem u principu, neki federalac bi mogao da uhapsi, kad ne bi bio zauzet čitanjem šesto hiljada Hillarinih emailova, jelte.
...

Шта год мислио о Килари (а мислим све најгоре), баш су претерали са ових 600 хиљада мејлова --- то би значило, отприлике, да је Килари током 8 година, дневно слала 200 мејлова, а ако је на тој фунцкији била 4 године, значи 400 мејлова.
Ако јој је нпр. за један мејл потребан 1 минут, то је 400 минута дневно, односно, немало 7 сати само за слање мејлова.
Неко се овде дебело прерачунао чак и да је слала исти мејл на више адреса итд...

Mislim da dosta ljudi pošalje 400 fejsbuk poruka, statusa ili reply-ja na statuse dnevno. Pitanje je da li je Hilari slala zvanične dopise od pola strane ili je četovala. Ako je pisala po jednu rečenicu kao što ja pišem po fejsbuku, mogla je da stigne, a naročito ako je slala istu poruku na više adresa

Мислим да су овде рекли да се ради о мејловима, а не о четовању.
Atomski mrav Atomski mrav 08:48 09.11.2016

Re: 9.

Mora da nabaviš šešir i onda da se krećeš okolo sa njim na glavi, kao original Teksašanin

Ma lako će za šešir, ali kako će se snaći za utoku? Ne znam jel mora da je kupi ili možda može i da se iznajmi?
janeberry janeberry 08:50 09.11.2016

Re: 9.

kad Hilari stavi ruku na Bibliju i zakune se Bogu da će voditi američki narod


favorit:

Justin Bieber Merch ‏@GetPurposeMerch
It's so quete at the Hillary HQ that you can almost hear an email getting deleted. #ElectionNight
gedza.73 gedza.73 08:51 09.11.2016

Re: 9.

blogovatelj
Ne znam kakav ugovor imamo sa vama, o izbegavanju dvostrukog oporezovanja.


Mislim da Amerika ni sa kim nema takav ugovor.
Ovima kod mene je dovoljno da legalno pravim pare tamo gde jesam i da im platim porez. Za ostalo ih zabole.

Jel' će da ti oporezuju i Pajićevih sto dolara?
anonymous anonymous 17:02 08.11.2016

Tri....sasvim...


...sasvim ...male primedbe..

...Reč je o državi koja je, po opštem mišljenju, paradigma uređenog demokratskog društva....

Опште мишљење је - шта ?

Ево, например Бодријара, оног чике који није баш прогутао пилулицу 11-ог септембра.
Он наиме, тврди да је УСА дуопол, од две политичке странке, уствари само "тактички удвојен монопол " једнопартијског система.

Osnovano sumnjam da bi se statistički beznačajan broj razumnih građana SAD saglasio da su Hilari Klinton i Donald Tramp, po svojim sposobnostima i karaktrnim osobinama, najsposobniji i najbolji potencijalni predsednici


Siguran sam da u Srbiji ima bar nekoliko destina hiljada građana i građanki koji su, po svom obrazovnom i profesionalnom profilu, intelektualnim sposbnostima, iskustvu, rezultatima i karakternim osobinama daleko ispred sadašnjeg predsednika Srbije


Не сумњам ни ја . Али, није ствар у томе. У концепту "отвореног друштва " који у первертираном облику промовише Сорош, Попер подвлачи да владари никада нису у историји били ни најпаметнији ни најморалнији, те да циљ политике не би ни требало да буде проналажање оних најмудријих и најморалнијих, него изградња институција државе и друштва које ће спречавати и онемогућавати било кога ко буде на власти да ту власт отуђи и злоупотреби.

....poželjan profil budućeg kandidata ....

Није....толико... битан.

Битан је пожељан профил будућег грађанина,.... одговорног и организованог.
Спремног да се сваког тренутка устане и бори се против злоупотребе власти од стране било Вучића било .... Килари.

Политички перископ увек треба усмерити на ову другу страну власти/моћи.


vcucko vcucko 17:17 08.11.2016

Re: Tri....sasvim...

Slika govori više od sto reči.
A ovi podržavaju Kilari:


Meni dovoljno, hvala.
emsiemsi emsiemsi 18:01 08.11.2016

Re: Tri....sasvim...

anonymous

...
Не сумњам ни ја . Али, није ствар у томе. У концепту "отвореног друштва " који у первертираном облику промовише Сорош, Попер подвлачи да владари никада нису у историји били ни најпаметнији ни најморалнији, те да циљ политике не би ни требало да буде проналажање оних најмудријих и најморалнијих, него изградња институција државе и друштва које ће спречавати и онемогућавати било кога ко буде на власти да ту власт отуђи и злоупотреби.
...

Лепо је ту истакнут циљ, но, незгода је што тај циљ не реализују суперкомпјутери него неки људи чија власт би требало да буде тим институцијама ограничена.
Тако да за сада - мрка капа.
Domazet Domazet 19:34 08.11.2016

Anyone but...

vcucko
Slika govori više od sto reči.
A ovi podržavaju Kilari:


Meni dovoljno, hvala.

A meni bilo dovoljno sto Trump podrzave ove...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:00 08.11.2016

Re: Tri....sasvim...

anonymous

Primedbe su ti na mestu, ali šta raditi u međuvremenu dok svi mi građani ne postanemo odgovorni, organizovani i spremni da svakog trenutka ustanemo i borimo se protiv zlupotrebe vlasti.
Ili, da izvine Poper, ko će, kako i kada izgraditi institucije države, ako se ne trudimo da biramo one umnije i moralnije među nama?
anonymous anonymous 23:36 08.11.2016

Re: Tri....sasvim...

Vojislav Stojković
anonymous

Primedbe su ti na mestu, ali šta raditi u međuvremenu dok svi mi građani ne postanemo odgovorni, organizovani i spremni da svakog trenutka ustanemo i borimo se protiv zlupotrebe vlasti.
Ili, da izvine Poper, ko će, kako i kada izgraditi institucije države, ako se ne trudimo da biramo one umnije i moralnije među nama?



Ствар и јесте у томе што не треба да постоји "међувреме" .

Појединац не треба да се пресвлачи у грађанина само једном у четири године, него да то одело носи свакодневно.

И баш у том " међувремену " грађанско друштво треба да је најактивније.

Има и на блогу оних који сматрају да су испунили своју грађанску дужност само тиме што су изашли на изборе, а да су за даље вођење политике одговорни само изабрани.

Али, политике ( упражњавање власти /моћи ) нису једнократни чинови, већ процеси који трају у континуитету, па се стога тичу сваког и у сваком тренутку.

Антички мислиоци су имали назив за оне који тога нису били свесни.

Пс.Пишем начелно и само указујем на засенчену страну теме о којој пишеш у тексту у односу на који немам посебних замерки.


Jukie Jukie 17:11 08.11.2016

1,5

Imam 1,5 poen
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:48 08.11.2016

Re: 1,5

Pretpostavljan da si 1 poen ubio na 6. "Nije, niti je bio, član bilo koje stranke", ama onu polovinu poena nikako da skapiram.
zemljanin zemljanin 23:18 08.11.2016

Re: 1,5

recimo 4 sa 2 x 0.5 ... mogu da budem savetnik
Jukie Jukie 06:32 09.11.2016

Re: 1,5

3. Visoka stručna sprema, poželjno tehničke, inženjerske struke.

Imam visoku stručnu spremu ali ne tehničke, inženjerske struke
sweet64 sweet64 18:08 09.11.2016

Re: 1,5

Jukie
3. Visoka stručna sprema, poželjno tehničke, inženjerske struke.

Imam visoku stručnu spremu ali ne tehničke, inženjerske struke


1. Starost između 50 i 55 godina. 
2. Oženjen, dvoje dece, supruga zaposlena. 
3. Visoka stručna sprema, poželjno tehničke, inženjerske struke. 
4. Od imovine poseduje (dvosoban stan i opel korsu iz 2008.g.)
trosoban i punto 2006.
5. Radno iskusto: prvo projektant, (zatim šef pogona, pa direktor .)
do kraja projektant, trenutno nezaposlen
6. Nije, (niti je bio,) član bilo koje stranke.
7. Rođen u (Šumadiji,) Pomoravlju u porodici solunaca i partizana.
8. Nema ljubavnicu, a deca su mu primerni učenici i studenti. 
9. Njegov hobi je (tenis ) basket do skoro, a ženin (ručni rad) sve što uključuje pamet.
10. Slavi Sv. (Nikolu) Arhanđela

A taman razbijam glavu sa traženjem posla.
Jel može neko da me izboduje?
berman berman 19:00 08.11.2016

Brut u VL

Saul Alinsky, autor čuvenog “Priručnika za radikale”, duhovni je otac Hillary Clinton. Naravno, ona je samo korumpirana vlastohlepnica, ali ideološki temelji su tu. Jednako kao što Obama vuče svoje korijene iz ideologije terorista iz Weatherman Undergrounda.


OVDE[url=http://www.logicno.com/politika/saul-alinsky-o-hillary-clinton-ona-je-korumpirana-vlastohlepnica.html][/url]
ivana23 ivana23 19:41 08.11.2016

Re: Brut u VL

berman
Saul Alinsky, autor čuvenog “Priručnika za radikale”, duhovni je otac Hillary Clinton. Naravno, ona je samo korumpirana vlastohlepnica, ali ideološki temelji su tu. Jednako kao što Obama vuče svoje korijene iz ideologije terorista iz Weatherman Undergrounda.


OVDE

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:16 09.11.2016

Re: Brut u VL

Dobio Donche. Bolje je, ipak, po Srbiju da je on, a ne bicherka.
mladic mladic 19:41 08.11.2016

Anglofilija

Anglofislki budalaši nikako da shvate da je Americka zvaka prezvakana da je Madonna omatrola a danasnja Amerika samo bleda senka one Reganove Amerike
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:31 08.11.2016

Re: Anglofilija

samo bleda senka one Reganove Amerike

tebra, i Svet je napredovao u odnosu na to doba. Postoje jednako potentna društva kao što je Američko, s tim što ono ima neverovatnu moć apsorbovanja (što mu je možda i najveća prednost). Stagnacija, ne i nazadovanje, pre bih rekao. No, kad imaš naciju koja svoj indetitet izgrađuje na samoposebnosti i tome što su najveća sila na svetu - dobiješ i ovakve komentare, a i onakve kandidate za predsednika.
emsiemsi emsiemsi 20:47 08.11.2016

Re: Anglofilija

stefan.hauzer
samo bleda senka one Reganove Amerike

tebra, i Svet je napredovao u odnosu na to doba. Postoje jednako potentna društva kao što je Američko, s tim što ono ima neverovatnu moć apsorbovanja (što mu je možda i najveća prednost). Stagnacija, ne i nazadovanje, pre bih rekao. No, kad imaš naciju koja svoj indetitet izgrađuje na samoposebnosti i tome što su najveća sila na svetu - dobiješ i ovakve komentare, a i onakve kandidate za predsednika.

Ко води ?
mladic mladic 20:51 08.11.2016

Re: Anglofilija


Tebra ako neko bankrot budzeta u sred fiskalne godine resava tako sto uklanja gornju granicu zakonom ogranicenog spoljnjeg duga,pa se u jednom danu zaduzi 300 milijardi taj i takav ipak nazaduje, Takvu gimnastiku je pravio i CCCP ali Svet nije drzao rezerve u Rubljama nego u Dolarima pa se danas ta Americka gimnastika tj. inflacija rasporedjuje na svakog ko poseduje DOlar

Sto se tice samoposebnosti bilo je takvih kolektivnih ludila i ranije (UBER ALLES) sve ce to fino na smetliste istorije pre ili kasnije


Revizija poredka u svetu je nezaustavljiva Amerika zajedno sa svojim podguznim muvama i ovim nasim blesavim anglofilima jedino sto ce moci je da kaziprstom tambura gornju usnu ili da pokusa nesto na mišiće...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:20 08.11.2016

Re: Anglofilija

taj i takav ipak nazaduje,

Naravno, ali isto tako mora da je nekom izgledalo vreme Džimija Kartera, koji je predsednikovao pre Regana. Mi sad možemo samo da nagađamo, da li će sledeći ili onaj tamo period da bude vreme uzleta ili propadanja i s toga se određujem terminom; stagnacije. Mi i dalje živimo u američkom veku. Daleko od toga da mi se dopada, ali imalo je to i nekih svojih prednosti; da ne budemo na kraju srca:)


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:40 08.11.2016

Re: Anglofilija


Postoje jednako potentna društva kao što je Američko,

imaš naciju koja svoj indetitet izgrađuje na samoposebnosti i tome što su najveća sila na svetu


Ovaj miks može da bude baš zaeban
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:53 08.11.2016

Re: Anglofilija

Ovaj miks može da bude baš zaeban


Ima autobiografija Erika Hobsbauma; Interesantna vremena. Preporučujem, baš zbog tog miksa.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:15 08.11.2016

Re: Anglofilija

Ja samo još jednom da ponovim da navijam za Hilari.

Za motive me ne pitajte.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:26 08.11.2016

Re: Anglofilija

Ja samo još jednom da ponovim da navijam za Hilari.



Ništa, Zeleni?

Meni žao što ovo na kraju nije bio duel Berni - Trump. Nekako se osećam da je velika prilika propuštena..
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:31 08.11.2016

Re: Anglofilija


Meni žao što ovo na kraju nije bio duel Berni - Trump. Nekako se osećam da je velika prilika propuštena..


Još je rano, zato i navijam za zlobabu. Onaj klovn bi možda i amortizovao i rastegao stvar. Ova će sve da sjebe, taman da posle toga može da se stane na zdrave noge.
Ako razumeš šta hoću da kažem.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:52 08.11.2016

Re: Anglofilija

Ako razumeš šta hoću da kažem.


Naravno.

nakon ovog klipa sam rešio, kako bih glasao za Trampa! Sve pohvale koje sam imao o VOX mediju, povlačim do daljnjeg :





('nači lik na 3.20, neka ga neko ošamari:)
docsumann docsumann 22:54 08.11.2016

Re: Anglofilija

vrabac_u_steni

Meni žao što ovo na kraju nije bio duel Berni - Trump. Nekako se osećam da je velika prilika propuštena..


Još je rano, zato i navijam za zlobabu. Onaj klovn bi možda i amortizovao i rastegao stvar. Ova će sve da sjebe, taman da posle toga može da se stane na zdrave noge.
Ako razumeš šta hoću da kažem.


preočiglednost je neekonomičan pojam.


ne znam da li je iz ovog jasno da mi je jasno šta si kanio kasti.
zemljanin zemljanin 23:15 08.11.2016

Re: Anglofilija

vrabac_u_steni
Ja samo još jednom da ponovim da navijam za Hilari.

Za motive me ne pitajte.

svejedno mi je, cenim da je veca dobit na Trampu ali ako Hilari uzme Floridu to je to ...
maksa83 maksa83 23:24 08.11.2016

Re: Anglofilija

Ako razumeš šta hoću da kažem.

Ja ne razumem.

U desničarsko rezonovanje ne mogu da proniknem bez pomoći...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:33 08.11.2016

Re: Anglofilija

maksa83
Ako razumeš šta hoću da kažem.

Ja ne razumem.

U desničarsko rezonovanje ne mogu da proniknem bez pomoći...


pa kad si nekrst i lišen božje blagodati.

maksa83 maksa83 23:36 08.11.2016

Re: Anglofilija

vrabac_u_steni
maksa83
Ako razumeš šta hoću da kažem.

Ja ne razumem.

U desničarsko rezonovanje ne mogu da proniknem bez pomoći...


pa kad si nekrst i lišen božje blagodati.


Sad zvučiš ko moja mama koja kaže "ti i tvoja tetka (prim. - njena sestra) niste kršteni u crkvi, i to se vidi na svakom koraku".
vcucko vcucko 23:38 08.11.2016

Re: Anglofilija

maksa83
Ako razumeš šta hoću da kažem.

Ja ne razumem.

U desničarsko rezonovanje ne mogu da proniknem bez pomoći...

Vidi ovako.

Kad su Pretorijanci smakli Kaligulu, uzeli su Klaudija za uši i postavili ga za cara. Klaudije je mnogo mrzeo carstvo i hteo je da Rim ponovo bude republika. U to ime je sproveo neke značajne reforme koje je smatrao korakom ka republici, a koje su dale odlične rezultate. Fanatični republikanac Klaudije je, dakle, direktnim činjenjem spasao Rimsko carstvo od neumitne propasti i produžio mu vek na još 400 godina.

Ako i dalje nije jasno, zaboravi i ovo.

maksa83 maksa83 23:42 08.11.2016

Re: Anglofilija

. Fanatični republikanac Klaudije je, dakle, direktnim činjenjem spasao Rimsko carstvo od neumitne propasti i produžio mu vek na još 400 godina.

Ne razumem. Mrzeo je carstvo a spasao je carstvo od propasti?

Glava me boli, ovo je mnogo teško, idem da igram Superhot.
vcucko vcucko 23:49 08.11.2016

Re: Anglofilija

maksa83
. Fanatični republikanac Klaudije je, dakle, direktnim činjenjem spasao Rimsko carstvo od neumitne propasti i produžio mu vek na još 400 godina.

Ne razumem. Mrzeo je carstvo a spasao je carstvo od propasti?

Glava me boli, ovo je mnogo teško, idem da igram Superhot.

Samo još jedna reč pa odustajem: nehotice. Između "činjenjem" i "spasao".
mladic mladic 23:59 08.11.2016

Re: Anglofilija


vrabac_u_steni
Ja samo još jednom da ponovim da navijam za Hilari.

Za motive me ne pitajte.



Ja navijam da Rusi zavrse SAMART koji je od Vojvode laksi za 100 tona ali isporucuje 10,1 tona korisnog tereta na cilj Vojvoda je nosio 8.8,15 samonavodjenih nezavisnih BG ,raketa je dometa 15 K i moze da napada preko Juznog Pola dovoljno da umiri tvoju Hilari
vcucko vcucko 00:22 09.11.2016

Re: Anglofilija

mladic

vrabac_u_steni
Ja samo još jednom da ponovim da navijam za Hilari.

Za motive me ne pitajte.



Ja navijam da Rusi zavrse SAMART koji je od Vojvode laksi za 100 tona ali isporucuje 10,1 tona korisnog tereta na cilj Vojvoda je nosio 8.8,15 samonavodjenih nezavisnih BG ,raketa je dometa 15 K i moze da napada preko Juznog Pola dovoljno da umiri tvoju Hilari

Dovoljno je da Kilari zna da postoji sistem imena 'Mертвая рука'.
Bitan je princip, kalibri, dometi i ostale tehnikalije su manje-više
emsiemsi emsiemsi 05:57 09.11.2016

Re: Anglofilija

vrabac_u_steni

Meni žao što ovo na kraju nije bio duel Berni - Trump. Nekako se osećam da je velika prilika propuštena..


Još je rano, zato i navijam za zlobabu. Onaj klovn bi možda i amortizovao i rastegao stvar. Ova će sve da sjebe, taman da posle toga može da se stane na zdrave noge.
Ako razumeš šta hoću da kažem.

Ја не разумем шта хоћеш да кажеш.
Оно што мислим је, да без обзира на сву несавршеност Америке (о бомбардовању и свим осталим бомбардовањима да не говорим), ја верујем у Америку - и да ће (то) нешто ново доћи из Америке.
Туњаву и себичну Европу, тај скуп лицемерних, нема шта да понуди.
Када бих морао да бирам, хипотетички, пристао бих да се цела Србија премести у Америку (тј, УСА).
Успут --- нормално, ако не може у Америку, онда у Русију.
anonymous anonymous 06:07 09.11.2016

Re: Anglofilija

emsiemsi
vrabac_u_steni

Meni žao što ovo na kraju nije bio duel Berni - Trump. Nekako se osećam da je velika prilika propuštena..


Još je rano, zato i navijam za zlobabu. Onaj klovn bi možda i amortizovao i rastegao stvar. Ova će sve da sjebe, taman da posle toga može da se stane na zdrave noge.
Ako razumeš šta hoću da kažem.

Ја не разумем шта хоћеш да кажеш.
Оно што мислим је, да без обзира на сву несавршеност Америке (о бомбардовању и свим осталим бомбардовањима да не говорим), ја верујем у Америку - и да ће (то) нешто ново доћи из Америке.
Туњаву и себичну Европу, тај скуп лицемерних, нема шта да понуди.
Када бих морао да бирам, хипотетички, пристао бих да се цела Србија премести у Америку (тј, УСА).
Успут --- нормално, ако не може у Америку, онда у Русију.


Успут 2
И ја бих пристао да се цела Србија премести у УСА, заједно са пола Кине и пола Русије ...
Atomski mrav Atomski mrav 08:51 09.11.2016

Re: Anglofilija

Sad zvučiš ko moja mama koja kaže "ti i tvoja tetka (prim. - njena sestra) niste kršteni u crkvi, i to se vidi na svakom koraku".

I mene kad pitaju "Jesi li ti kršten?" onako zaprepašćeno nakon što nešto odvalim ili uradim kakvu glupost, ja smireno odgovorim: "Nisam". Kraj diskusije.
omega68 omega68 17:35 09.11.2016

Re: Anglofilija

U desničarsko rezonovanje ne mogu da proniknem bez pomoći...

Ružno lice carstva i katastrofe kapitalizma je vidljivo u cijelom svijetu, ali sada govorimo o Americi u kojoj je pobjedu na izborima odnio, eto, Trump.
Detroit, Michigan, nekoć uspješan grad, a potom uništen deindustrijalizacijom SAD-a i institucionalnim rasizmom koji je okrivio crne ljude, a koji su u stvari bili žrtve katastrofe. Velike banke poput UBS-a, Bank of America i Barclays, uspjele su se izvući na vrijeme prodajući riskantne udjele u tvrtkama pokvarenim političarima iz Detroita.
A, kada bilo kakav posao propada, banke su uvijek prve u redu među vjerovnicima i nikada ne čekaju dugo na isplatu.
Posljednji u tom istom redu su radnici i građani Detroita.
Prinudni upravitelj, Kevyn Orr tada vlada gradom, a stvarni gradonačelnik je tek figura, pa građane nitko ne predstavlja dok privremeni upravitelj „popravlja i priprema“ grad u ime i po mjeri kapitala i bogatih građana.
U Detroitu, su, većinom crni „neobrazovani radnici“ preživljavali bez osnovnih usluga koje se u suvremenom svijetu smatraju temeljnim ljudskim pravom.
U SAD-u, zemlji sa visokim stupnjem razvijenosti u svim granama, građani tog velikog grada su apelirali na međunarodnu zajednicu kako bi ostvarili pravo na pristup vodi. Ovo bi moglo u rubriku „Vjerovali ili ne“. Vjerujte, istina je, pristup vodi.
Grad u propadanju više nije mogao plaćati previsoke račune za vodu, pa im je zatvorena „slavina“.
Očajni građani Detroita su uz podršku Blue Planet Project, Michigan Welfare Rights Organization, Food & Water Watch i Detroit People’s Water Board, predstavili svoj slučaj pred posebnim izvjestiteljem UN-a za pristup vodi kao ljudskom pravu.
U tom izvješću su opisali situaciju koja je zadesila njihov grad kao namjerni plan uništenja tog grada u kojemu tada žive samo siromašni i nezaposleni radnici.
Dio plana moćnika je bila i privatizacija vodnog sustava i pretvaranje Detroita u skup i luksuzan „posjed“ bogatih.
Predsjednik Obama i njegova kohorta od demokrata i republikanaca su činili sve kako bi „proširili i opremili“ američko carstvo, ali ništa kada je pomoć bila potrebna „malom čovjeku“.
Istovremeno, američki saveznici u Ukrajini, Iraku, islamisti (ISIL) u Siriji i drugim zemljama dobivaju pomoć u astronomskim iznosima, jer pomažu u održavanju „sudbinskog manifesta“, ali siromašni građani Detroita nisu bili te sreće.
Hillary Clinton tijekom govora održanog u Detroitu, gradu desetljećima devastiranom korporativnim rezovima, gradu demontiranih tvornica, gradu siromaštva, koji je bio bačen u stečaj kako bi se opljačkalo mirovinske fondove radnika, dakle, multimilijunašica Clinton, nije rekla gotovo ništa o nezaposlenosti i siromaštvu.
Bilo bi naivno očekivati da će Donald Trump biti oličenje velikog spasitelja američkih radnika, napokon, on neće samostalno odlučivati o mnogim važnim pitanjima, kao što nisu niti njegovi prethodnici. No, svakako se možemo barem ponadati da će makar otežati posao korporacijama u deindustrijalizaciji Amerike, te se okrenuti unutarnjim ekonomskim politikama, što bi mnogim zemljama svijeta omogućilo toliko potreban predah od agresivnog izvoženja „američke izvrsnosti, demokracije i humanitarnih intervencija“ dosadašnjih vlada SAD-a.
Moramo istaknuti kako se i u Sjedinjenim Državama potvrđuje apsurd da radnici i potlačeni daju glas konzervativnim i desnim strankama i predstavnicima, jer demokrati, sada već tradicionalno, poput Obamine administracije, vode pro-korporativne politike, jednako kao i u Europi, koja također nema stvarne socijal-demokrate.
U potpunosti su ravnodušni spram najsiromašnijih slojeva stanovništva, bez obzira na boju kože, iako nastoje mobilizirati glasače kroz politike identiteta, a zapravo ne nude ništa u korist radničke klase.


Ok, vama programerima dajem besplatne časove

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana