Nostalgija

Ogledi iz dnevničke montaže

kosta.babic RSS / 14.06.2017. u 16:01

 

Nedelja  po podne. Dosadno do zla boga na drugom spratu Televizije Beograd. Nema događaja. Urednik dnevnika pretura po starim reportažama „Iz regala“.

 Mrtvo more. Jedva su sklepali par  agencijskih vesti sa sve bajatim snimcima iz naše dokumentacije. Čak i na „našem ratištu“ mirno. Lagano se valjala 1992 godina.

 

U jednom trenutku dolaze dvojica kolega. Snimatelj koga ću zvati Željko mada mu to nije pravo ime i novinar koga ću znati Matko mada nije to onaj Matko iz Beogradskog. Matko je sada glavni urednik jednog veoma važnog lista ali neću reći kog. Možda će se setiti ako pročita.

Još pre vrata montaže počinju priču.- Bili smo na koridoru a tamo je ubi bože dosadno.Materijal je sranje priče nema pa ako ti nešto možeš?...

Koridor je bio pupčana vrpca i žila kucavica između Republike Srpske i Srbije.Širok svega par kilometara spajao je Banja Luku i Beograd. Ne bih sad da nagađam šta je sve cirkulisalo ovim putem tek bio je važan za sve. Na severu položaje su držali Hrvati na jugu Muslimani. Gledali su se isključivo preko nišana na puškama i minobacačima.

Moram da nahranim mačke jer su gladne mjauču i užasno me dekoncentrišu.

Elem dođu ova dvojica i bace mi kasetu na sto.Ja  je ušniram u plejer i počnem da gledam. Prvih deset minuta-ništa. Željko upalio kameru i nije ugasio. A pošto je niži rastom kamera se vukla kroz travu i snimala. U sledećem kadru vidi se položaj minobacača i dvojica koji navodno nešto nišane.

Sledi neuspeo pokušaj razgovora sa ovom dvojicom koji nisu smeli da daju izjave. Rekli su da moraju da pitaju starešine ali su ovi bili na vikendu ili kod švarlerki ili su pili po kafanama.

Onda su ih ovi moji zamolili da ispale bar jednu minu iz minobacača da snime.

Naš snimatelj je bio spreman nije se dao iznenaditi. Uključio je kameru i čekao da posada minobacača izvrši sve pripreme.U tonu se čulo da su Hrvati udaljeni jedva kilometer i da moraju da nišane sredinu kako ovi to ne bi shvatili kao provokaciju i uzvratili vatru. Zatim su prišli minobacaču i jedan je spustio minu. Par sekundi se ništa nije događalo a onda su se svi bacili na zemlju. U tom trenutku i snimatelj je shvatio da nešto nije u redu i sa upaljenom kamerom krenuo da beži. Uplašio se čovek da mina ne eksplodira u bacaču. Kamera je završila u travi.

Sledeći kadar je bio kao prethodni samo što je sad minobacač opalio.U sledećem kadru se videlo i čulo kako mina pada i eksplodira. Tu negde je bio i kraj kasete. Matko je napisao i snimio jedan krajnje uopšteni OFF u kome se pominjalo da je na koridoru u glavnom mirno i da se ništa ne događa.

Kad sam odgledao materijal pitao sam ih da li bi me ostavili nasamo jedno sat dva a ja da pokušam od govana da napravim pitu. Odmah su se složili i otišli verovatno u kafanu.

Napravio sam inventar kadrova u glavi i zaključio: Osim provlačenja kamere kroz travu imao sam jedno neuspelo ispaljivanje i zaleganje.Snimak kamere koja pada na zemlju jedno uspešno ispaljivanje jednu eksploziju mine i ništa više. Ali tu je bio ton. Rešio sam da igram na tu kartu.

Reportažu od dva minuta počeo sam  provlačenjem  kroz travu dok se iz daljine  čuo fijuk i detonacija mina.Naravno da sam onaj jedan jedini umnožio milion puta sa razločitim nivoima tona i postavljao ih na različitim mestima. Zatim su se videli naši momci kako ko zečevi beže i zaležu. Opet provlačenje kroz travu. Pa subjektivan kadar sa kamere koja pada. Zatim se vide naši kako prilaze i šteluju bacač. Deo kad jedan ubaci granatu i ova ne izleti sam izostavio. U tonskoj pozadini i dalje se čuju eksplozije.Vidi se kako ispaljuju minu. Mina pada i eksplodira.Momci ponovo petljaju oko bacača.Ispaljuju još jednu minu(ponovljena ona prva). Zatim ponovo ide šunjanje kroz travu dok se u daljini čuju eksplozije.

Suradan sam na hodniku sreo Matka i pitao ga-Kako je prošlo na kolegijumu? Rekli su da je to najdramatičniji prikaz od početka rata. Zatim mi je priznao da ga je posle emitovanja zvala majka i kroz suze zahvaljivala Bogu što je ostao živ.

 PS: Rat ume da bude surov. Kad prođe kroz dnevničku montažu.

 

 

 

 



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 21:19 14.06.2017

Budibogsnama

Jel ovo stvarno ?


Ako nije , nego plod tvoje maste, koja je poruka ?

Ako jeste zasto pises o tome ? Zar te nije sramota ?

I ti stvarno mislis da si od govana napravio pitu ?

Koju vrstu pite ?
highshalfbooze highshalfbooze 22:20 14.06.2017

Re: Budibogsnama

Ako jeste zasto pises o tome ?

Neka, neka ostane zapisano.
krkar krkar 23:39 14.06.2017

Re: Budibogsnama

Jel ovo stvarno ?


Jeste. To je RTS. Govna uređuju, govna snimaju, govna izveštavaju, govna montiraju.

I onda nekoga čudi što je krajnji rezultat uvek govno?

To sve zajedno treba skupiti u Takovsku, politi benzinom i zapaliti. Ni manje ni više.
nask nask 23:48 14.06.2017

Re: Budibogsnama

od govana da napravim pitu


Koju vrstu pite ?


govno?
emsiemsi emsiemsi 06:45 15.06.2017

Re: Budibogsnama

krkar
Jel ovo stvarno ?


Jeste. To je RTS. Govna uređuju, govna snimaju, govna izveštavaju, govna montiraju.

I onda nekoga čudi što je krajnji rezultat uvek govno?

To sve zajedno treba skupiti u Takovsku, politi benzinom i zapaliti. Ni manje ni više.

Ајде не претеруј (да не кажем нешто друго) --- угушићеш се од толиких гована.
Као да друге телевизије не раде исто - и сто пута горе.
kosta.babic kosta.babic 07:12 15.06.2017

Re: Budibogsnama

G.Cross
Jel ovo stvarno ?


Ako nije , nego plod tvoje maste, koja je poruka ?

Ako jeste zasto pises o tome ? Zar te nije sramota ?

I ti stvarno mislis da si od govana napravio pitu ?

Koju vrstu pite ?

Verovatno nisi gledao dnevnike HRTa u to vreme. Oni su tada u blizinu ratišta vodili kompletne ekipe sa rediteljem "glumcima" i šminkekom.Naravno da su negativci uvek bili
Srbi.
krkar krkar 07:25 15.06.2017

Re: Budibogsnama

Verovatno nisi gledao dnevnike HRTa u to vreme. Oni su tada u blizinu ratišta vodili kompletne ekipe sa rediteljem "glumcima" i šminkekom.Naravno da su negativci uvek bili
Srbi.


Svaki put kad nešto ovako iz duše napišeš pokažeš da si daleko veći imbecil nego što sam do tada mislio!

Dobro, imaš razne Čarlije da poveruju u iste budalaštine u koje i ti veruješ.
krkar krkar 07:26 15.06.2017

Re: Budibogsnama

Ајде не претеруј (да не кажем нешто друго) --- угушићеш се од толиких гована.
Као да друге телевизије не раде исто - и сто пута горе.


Idi hartlotuj nešto.
emsiemsi emsiemsi 07:35 15.06.2017

Re: Budibogsnama

krkar
Verovatno nisi gledao dnevnike HRTa u to vreme. Oni su tada u blizinu ratišta vodili kompletne ekipe sa rediteljem "glumcima" i šminkekom.Naravno da su negativci uvek bili
Srbi.


Svaki put kad nešto ovako iz duše napišeš pokažeš da si daleko veći imbecil nego što sam do tada mislio!

Dobro, imaš razne Čarlije da poveruju u iste budalaštine u koje i ti veruješ.

Сваки пута када (ти) овако нешто напишеш ја се зачудим и забринем (за тебе) !?
Шта је погрешно у Костиним речима ?
Хоћеш рећи да то није истина што је написао за телевизију у Хрвата.
Е видиш, ја не верујем (исто) да је тако како је Коста написао - него да је још сто пута горе.
Успут --- како икоме може пасти на памет да брани неоусташлук ? Који су то мотиви ? Ако то ико ради искрено, тај мора да је луд.
Ако су комерцијални ангажмани - онда ОК.
krkar krkar 08:03 15.06.2017

Re: Budibogsnama

Шта је погрешно у Костиним речима ?
Хоћеш рећи да то није истина што је написао за телевизију у Хрвата.


Zabezeknem se i zabrinem za budućnost Srbstva kad se na neku toliko neverovatnu budalaštinu za koju čovek pomisli da u nju ne bi mogao da poveruje niko sa IQ>36 uhvati neko ko je ipak uspeo da završi ETF.

A onda shvatim da su se to samo našli Čarli i Kosta pa mi je ipak malo lakše.
g.radicevic g.radicevic 08:04 15.06.2017

Re: Budibogsnama

Verovatno nisi gledao dnevnike HRTa u to vreme. Oni su tada u blizinu ratišta vodili kompletne ekipe sa rediteljem "glumcima" i šminkekom.Naravno da su negativci uvek bili
Srbi.


e zbog raznih RTS-ova, HRT-ova, Trtova, Mrtova, sam 91 i 92, 6 meseci bio u rezervi po kojekakvim vukojebinama, umesto da završavam diplomski. Još sam morao da budem i ''dobrovoljac'', bez sopstvene volje. A vi ste gospodo urednici,kvazinovinari, snimatelji, montažeri svih nazovi televizija fabrikovali laži da bi mržnja bila što veća i da bi onda mogli da snimate i pravo ludilo.
Nek vam je na čast svima

P.S. el vam možda palo na pamet, gosn Kosta, da ovo čitaju i ljudi koji su izgubili nekog bliskog ili još uvek životare u nekom kolektivnom smeštaju zbog tog medijski pripremanog i podgrevanog rata?.

emsiemsi emsiemsi 09:45 15.06.2017

Re: Budibogsnama

krkar
Шта је погрешно у Костиним речима ?
Хоћеш рећи да то није истина што је написао за телевизију у Хрвата.


Zabezeknem se i zabrinem za budućnost Srbstva kad se na neku toliko neverovatnu budalaštinu za koju čovek pomisli da u nju ne bi mogao da poveruje niko sa IQ>36 uhvati neko ko je ipak uspeo da završi ETF.

A onda shvatim da su se to samo našli Čarli i Kosta pa mi je ipak malo lakše.

Е, па видиш - и ја се понекада забезекнем.
Забезекнем се да човек који евидентно није глуп (овде мислим на тебе - чак сам сигуран у то да ниси глуп) може да некоме ко је завршио тај факултет (и још којешта) да каже тако лако да је глуп, као што ти кажеш мени. Истина, да будем искрен, тај став мене не додирује нити мало, јер ја памет (и) не ценим баш превише. За срећу то није нужан услов, а камоли довољан. Ја својој деци (и свој осталој деци и свим људима које познајем или не познајем), једино што желим је да буду срећни. И теби, такође. Мада, видим да се ти много мучиш. Но, без муке се, ионако, не стиже далеко.
Чак ти се и додатно чудим да си у стању да браниш недобрањиво (хрватску неоусташку антисрпску пропаганду) тако баналним конструктима.
Покушавајући да пронађем одговор, разне опције су ми у глави ...
1. Волиш 'да свираш курцу',
2. Плаћен си за то.
Све друго не могу нити да замислим, а да основну премису којом сам тебе окарактерисао не нарушим - а то је да ниси глуп. Напротив.
Но, ко сам ја да теби опонирам - могуће да ћеш (и) да ме разувериш.
stopalo stopalo 10:55 15.06.2017

Re: Budibogsnama

човек који евидентно није глуп (овде мислим на тебе - чак сам сигуран у то да ниси глуп) може да некоме ко је завршио тај факултет (и још којешта) да каже тако лако да је глуп


blog je toliko glup i sramotan da cu ja odmah da pocnem da trolujem

fakultet zavrsava guzica a ne glava

znam poprilican broj ljudi za koje ni u porodicnim krugovima niko ne kaze da su pametni a zavrsili su svakakve fakultete
kosta.babic kosta.babic 15:59 15.06.2017

Re: Budibogsnama

krkar
Jel ovo stvarno ?


Jeste. To je RTS. Govna uređuju, govna snimaju, govna izveštavaju, govna montiraju.

I onda nekoga čudi što je krajnji rezultat uvek govno?

To sve zajedno treba skupiti u Takovsku, politi benzinom i zapaliti. Ni manje ni više.

A ovako to radi CNN
http://www.novi-svjetski-poredak.com/2017/06/07/pogledajte-cnn-razotkriven-kako-snima-lazne-scene-propagandnog-videa-u-londonu-nakon-teroristickog-napada/
alselone alselone 16:54 15.06.2017

Re: Budibogsnama

http://www.novi-svjetski-poredak.com


Cekajuci Krkarovu reakciju.
krkar krkar 18:03 15.06.2017

Re: Budibogsnama

Cekajuci Krkarovu reakciju.


Da reagujem na debila koji pušta sajtove za debile? Pa taman su jedni za druge. Meni je drago da i ovakvi kreteni imaju svoje medije za specijalne potrebe.

Žao mi je samo što je to državna televizija
kosta.babic kosta.babic 18:46 15.06.2017

Re: Budibogsnama

krkar
Jel ovo stvarno ?


Jeste. To je RTS. Govna uređuju, govna snimaju, govna izveštavaju, govna montiraju.

I onda nekoga čudi što je krajnji rezultat uvek govno?

To sve zajedno treba skupiti u Takovsku, politi benzinom i zapaliti. Ni manje ni više.

Meni ovo deluje kao ozbiljna pretnja jedne poremećene ličnosti.Ne znam da li da te svrstam među teroriste ili umobolnike.
emsiemsi emsiemsi 05:22 16.06.2017

Re: Budibogsnama

krkar
Ne znam da li da te svrstam među teroriste ili umobolnike.


Pođi ti slugo i denuncijantu svakako u Udbu pa me prijavi. Nije važno jesam li ovo ili ono, važno je da ti drukaš. Jebem vam svima mater udbašku sluganjsku komunjarsku špiclovsku dupeuvlakačku cinkarošku manipulatorsku lažljivu i falsifikatorsku.

Sve što je imalo imalo obraza i časti nije ostalo u Takovskoj posle 1993, ili su izbačeni ili su sami otišli. Ostao talog kao ti.

Ајде, не псуј толико --- знаш колико људи има са слабим стомацима.
Шта ти је то потребно ?!
Не верујем да ти заиста мислиш да појачаваш аргументацију толиким псовкама.
Чак напротив --- појачаваш аргументацију свима онима који теби пишу слично.
Страшно !
Ајде сада лепо да се извинеш !
stopalo stopalo 06:13 16.06.2017

Re: Budibogsnama

Ајде сада лепо да се извинеш !


ajde krkare sad lepo na jutarnju gimnastiku



ja makar nisam pravopisna policija na blogu ali sto je mnogo, mnogo je
emsiemsi emsiemsi 06:34 16.06.2017

Re: Budibogsnama

stopalo
Ајде сада лепо да се извинеш !


ajde krkare sad lepo na jutarnju gimnastiku



ja makar nisam pravopisna policija na blogu ali sto je mnogo, mnogo je

Ниси полицајац, али си морао да досолиш ?
Извини се !
aureus aureus 06:49 16.06.2017

Re: Budibogsnama

stopalo
Ајде сада лепо да се извинеш !

ajde krkare sad lepo na jutarnju gimnastiku

ja makar nisam pravopisna policija na blogu ali sto je mnogo, mnogo je


Zar je po grešno ako se neko zamoljuje da se izvinjuje kad je ukrivu??
Izvinuti se možeš ujutro ili na veče, kad god ti je stav pogreškan - nema to vezu s dobom dana.

Niti s tim dali radiš u policiji ili kod solane.
stopalo stopalo 08:15 16.06.2017

Re: Budibogsnama

Извини се !


evo izvinjenje iz dubine moje tajvanske tastature

hebe taj multitasking

- biti srbin
- setiti se gramatike
- otkucati cirilicom
- trpeti raznorazne zajebante na blogu
emsiemsi emsiemsi 09:06 16.06.2017

Re: Budibogsnama

stopalo
Извини се !


evo izvinjenje iz dubine moje tajvanske tastature

hebe taj multitasking

- biti srbin
- setiti se gramatike
- otkucati cirilicom
- trpeti raznorazne zajebante na blogu

Ето видиш како је мени !
freehand freehand 07:52 21.06.2017

Re: Budibogsnama

krkar
Cekajuci Krkarovu reakciju.


Da reagujem na debila koji pušta sajtove za debile? Pa taman su jedni za druge. Meni je drago da i ovakvi kreteni imaju svoje medije za specijalne potrebe.

Žao mi je samo što je to državna televizija

CNN nije državna televizija, kao ni Fox, na primer. Ali zato BBC na primer, ORF ili RAI jestu. A zajedničko im je da su proizveli nebrojene sate ovakvog i daleko goreg i malignijeg đubreta. I ne samo to, nego su u saradnji sa vladama i njihovim službama proizvodile događaje kao casus beli, sa nesagledivim posledicama koje su menjale svet.
Ovo Kostino je opis malog šrafa koji je ponosan na svoja tehnička umeća a nesvestan posledica koje proizvodi, utoliko b eznačajno i po sebi ne mnogo vredno pažnje.
darkool darkool 22:56 14.06.2017

ucili od



najboljih "fake news"

p.s.
siguran sam da je bilo kvalitetnije od ovoga
a_jovicic a_jovicic 23:43 14.06.2017

Hitler sa našeg ekrana

Godine 1994. dokumentrana redakcija RTS-a emitovala je dokumentarnu emisiju "Adolf Hitler ili istine i laži". Bio je to lažni dokumentarac o Hitleru koji je uradio reditelj Ljubomir Radovanović, pokušavajući da svojom emisijom odgovori na besmisao i propagandu koja je u to vreme emitovana iz informativnog programa RTS-a. Radovanović je, podražavajući metode iz TV Dnevnika, lažne informacije o tome da je Hitler živ u svom dokumentarcu plasirao kao istinu uz obimnu arhivu, "dokaze" i glas poznatog spikera Miodraga Zdravkovića, onog koji je bio pročitao vest o smrti Josipa Broza Tita. U ovoj epizodi, reditelj Ljubomir Radovanović govori o tome zašto i kako je nastajala emisija, u kakvom kontekstu je emitovana, kakav je bio njen dalji život i kakva je moć medijskih slika i reči.

Link

Usput ... do skoro su obe emisije mogle da se pogledaju na YouTube-u, medjutim izgleda da su morale u "ilegalu" te se sada mogu naći samo na pojedinim stranicama gde su blagovremeno napravljene kopije.
nask nask 23:50 14.06.2017

Re: Hitler sa našeg ekrana

Ljubomir Radovanović,


Ha , ha, Ljuba je moj drugar. Sjajan lik.
krkar krkar 00:49 15.06.2017

RTS

Dosadno do zla boga na drugom spratu Televizije Beograd


Uredništvo Dnevnika i desk bili su na 2 spratu. Iz nekih normalnom novinarstvu nedokučivih razloga*, tikeri (agencijski teleprinteri) bili su na 4. tako da su vo vremja ona razni poletarci, omladinci, stažisti i slični sedeli na 4. spratu i cepali najnovije vesti i donosili ih na 2. sprat.

Nekada davno Dnevnik (još se nije zvao 2. Dnevnik nego je bio Dnevnik, ono propodne u 5 bile su Vesti) emitovao se u 20h. Onda je neke 197x (x<6) glavni Dnevnik prebačen na 19.30.

Svaka republika odnosno republička RTV emitovala je svoj dnevnik. Ali vikendom su se dnevnici 4 RTV srpskohrvatskog jezičkog područja emitovali naizmenično: svaki RTV centar emitovao je sve dnevnike jednog vikenda. Mislim da je redosled emitovanja tzv. centralnog dnevnika išao: Beograd, Sarajevo, Podgorica, Zagreb.

14.3.1970. centralni dnevnik emitovao se iz TV Beograd. Urednik dnevnika bio je O, već dovoljno iskusan kao novinar a bogme i dovoljno pouzdan kao provereni partijski kadar. Tehnologija izrade dnevnika podrazumevala je da se košuljica (redosled i raspored emitovanja priloga i spikerske najave) kuca u 3 ili 4 primerka (preko indiga) na pisaćoj mašini (tada najmoderniji električni IBM sa kuglicom) na 2. spratu, u kancelariji urednika dnevnika. Košuljicu su pripremali pomoćnici urednika u desku, takođe na 2. spratu i predavali uredniku koji je imao poslednju reč.

Negde oko 19.40 toga dana uleće u kancelariju urednika dnevnika nekakav mladac sav zadihan noseći komad papira upravo otcepljen sa tikera na 4. spratu: HITNO: u rudniku Breza poginulo najmanje 30 rudara!**

O. uzme tiker, pogleda ga, pogleda košuljicu upravo izvučenu iz mašine i izjavi:

Ma nek poginu za 2. dnevnik***, ja sam taman završio košuljicu.

E to vam je to novinarstvo iz Takovske 10.

---

*) Ovako je ostalo dok god su postojali tikeri
**) Ukupno je bilo 50 mrtvih
***) Tada je 2. dnevnik bio kasni večernji, ono što je sad 3. dnevnik

P.S. Pitao sam O. pre nekih 15-20 godina je li priča istinita. Nasmejao se i mrtav-hladan priznao da jeste.
emsiemsi emsiemsi 06:51 15.06.2017

Re: RTS

krkar
Dosadno do zla boga na drugom spratu Televizije Beograd


Uredništvo Dnevnika i desk bili su na 2 spratu. Iz nekih normalnom novinarstvu nedokučivih razloga*, tikeri (agencijski teleprinteri) bili su na 4. tako da su vo vremja ona razni poletarci, omladinci, stažisti i slični sedeli na 4. spratu i cepali najnovije vesti i donosili ih na 2. sprat.

Nekada davno Dnevnik (još se nije zvao 2. Dnevnik nego je bio Dnevnik, ono propodne u 5 bile su Vesti) emitovao se u 20h. Onda je neke 197x (x

Svaka republika odnosno republička RTV emitovala je svoj dnevnik. Ali vikendom su se dnevnici 4 RTV srpskohrvatskog jezičkog područja emitovali naizmenično: svaki RTV centar emitovao je sve dnevnike jednog vikenda. Mislim da je redosled emitovanja tzv. centralnog dnevnika išao: Beograd, Sarajevo, Podgorica, Zagreb.

14.3.1970. centralni dnevnik emitovao se iz TV Beograd. Urednik dnevnika bio je O, već dovoljno iskusan kao novinar a bogme i dovoljno pouzdan kao provereni partijski kadar. Tehnologija izrade dnevnika podrazumevala je da se košuljica (redosled i raspored emitovanja priloga i spikerske najave) kuca u 3 ili 4 primerka (preko indiga) na pisaćoj mašini (tada najmoderniji električni IBM sa kuglicom) na 2. spratu, u kancelariji urednika dnevnika. Košuljicu su pripremali pomoćnici urednika u desku, takođe na 2. spratu i predavali uredniku koji je imao poslednju reč.

Negde oko 19.40 toga dana uleće u kancelariju urednika dnevnika nekakav mladac sav zadihan noseći komad papira upravo otcepljen sa tikera na 4. spratu: HITNO: u rudniku Breza poginulo najmanje 30 rudara!**

O. uzme tiker, pogleda ga, pogleda košuljicu upravo izvučenu iz mašine i izjavi:

Ma nek poginu za 2. dnevnik***, ja sam taman završio košuljicu.

E to vam je to novinarstvo iz Takovske 10.

---

*) Ovako je ostalo dok god su postojali tikeri
**) Ukupno je bilo 50 mrtvih
***) Tada je 2. dnevnik bio kasni večernji, ono što je sad 3. dnevnik

P.S. Pitao sam O. pre nekih 15-20 godina je li priča istinita. Nasmejao se i mrtav-hladan priznao da jeste.

Извини, али ја ти за ово са рударима не верујем.
Мислим да претерујеш ?
krkar krkar 07:24 15.06.2017

Re: RTS

Извини, али ја ти за ово са рударима не верујем.
Мислим да претерујеш ?


Ni jedno jedino slovo nisam izmislio. Čak sam i proverio koja je nesreća bila u pitanju.
emsiemsi emsiemsi 07:25 15.06.2017

Re: RTS

krkar
Извини, али ја ти за ово са рударима не верујем.
Мислим да претерујеш ?


Ni jedno jedino slovo nisam izmislio. Čak sam i proverio koja je nesreća bila u pitanju.

Јебига !
kosta.babic kosta.babic 18:41 15.06.2017

Re: RTS

emsiemsi
krkar
Извини, али ја ти за ово са рударима не верујем.
Мислим да претерујеш ?


Ni jedno jedino slovo nisam izmislio. Čak sam i proverio koja je nesreća bila u pitanju.

Јебига !

Baron Minhauzen.Laže čim zine.
kosta.babic kosta.babic 18:42 15.06.2017

Re: RTS

krkar
Извини, али ја ти за ово са рударима не верујем.
Мислим да претерујеш ?


Ni jedno jedino slovo nisam izmislio. Čak sam i proverio koja je nesreća bila u pitanju.

Sereš bato!
G.Cross G.Cross 19:50 15.06.2017

Znaci , to si stvarno uradio , wow !

Kosta, svi smo mi pravili ogromne gluposti koje su u tom datom trenutku izgledale pametne. Ali posle 25 godina smatrati da je ogromna glupost ( u najmanju ruku ) koju smo pocinili , nesto cool , ovaj kako da kazem, je nesto o cemu bi bilo dobro da razmislis .

I stvarno koju su pitu napravio ?
anonymous anonymous 20:13 15.06.2017

Kako su neki tipovi....

....imali neodoljivu potrebu da se istresu ..

Kakve su to frustracije ......!!!

Rekao bih ....neizlečive .


Zamisli ovi situaciju.

Radiš za CNN, BBC, izveštavaš za



...i ma koliki da si gad - ipak primećuješ da su na strani ovih koji te plaćaju, mnogo veći i namazaniji ....gadovi .....

A ti sve njih moraš da trpiš i uvlačiš im se u guzicu.

Onda ti tu bezazleni Kosta .....dobro dođe...

Zicer.


anonymous anonymous 20:20 15.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....


...na navedenim medijima top news

Serbia's president has nominated Ana Brnabic as the country's next prime minister, making her the first openly gay premier in the Balkan region and the first Serbian woman in the top job.



Rekao bih ....da i nije baš Predsednikov izbor, ali ipak ....

....uradili smo taj revolucionarni čin pre drugih iz okruženja .

Jebiga ...nisu se setili.

Sada ....pizde...

emsiemsi emsiemsi 20:42 15.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

anonymous
....imali neodoljivu potrebu da se istresu ..

Kakve su to frustracije ......!!!

Rekao bih ....neizlečive .


Zamisli ovi situaciju.

Radiš za CNN, BBC, izveštavaš za



...i ma koliki da si gad - ipak primećuješ da su na strani ovih koji te plaćaju, mnogo veći i namazaniji ....gadovi .....

A ti sve njih moraš da trpiš i uvlačiš im se u guzicu.

Onda ti tu bezazleni Kosta .....dobro dođe...

Zicer.



На западу ништа ново - идемо даље !
G.Cross G.Cross 20:55 15.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

anonymous
....imali neodoljivu potrebu da se istresu ..

Kakve su to frustracije ......!!!

Rekao bih ....neizlečive .


Zamisli ovi situaciju.

Radiš za CNN, BBC, izveštavaš za



...i ma koliki da si gad - ipak primećuješ da su na strani ovih koji te plaćaju, mnogo veći i namazaniji ....gadovi .....

A ti sve njih moraš da trpiš i uvlačiš im se u guzicu.

Onda ti tu bezazleni Kosta .....dobro dođe...

Zicer.




Tebi smo izgleda mi dobri samo ako smo veci gadovi od onih drugih.

A kako bi bilo da se merimo za promenu prema nama samima, mozemo li da budemo bolji od ovih nasih gadova ukljucujuci Kostu iz devedesetih?
karabasbarabas karabasbarabas 21:46 15.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

anonymous

...na navedenim medijima top news

Serbia's president has nominated Ana Brnabic as the country's next prime minister, making her the first openly gay premier in the Balkan region and the first Serbian woman in the top job.



Rekao bih ....da i nije baš Predsednikov izbor, ali ipak ....

....uradili smo taj revolucionarni čin pre drugih iz okruženja .

Jebiga ...nisu se setili.

Sada ....pizde...


Koliko god da mi je drago sto je "premijer" LGBT Hrvatica i sto ce Srbiju pokazati malo boljom nego sto jeste (a nasuprot Ljoticevcima tipa Drkar) toliko mi je zao sto je u pitanju expert za presipanje iz supljeg u prazno. Samo kvalitetan marketing.
A ko tvrdi drukcije bice "drugarice uciteljice vi ste protiv bratstva jedinstva"
aureus aureus 01:02 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

anonymous

Rekao bih ....da i nije baš Predsednikov izbor, ali ipak ....

Zar da ON propusti da NJIMA poruči da je još uvijek s NJIMA a ne sa ONIMA?
Ovako može dobiti podršku za naredne izbore jer je još uvijek na ispravnom putu.

....uradili smo taj revolucionarni čin pre drugih iz okruženja .

Toga sam se i plašio još prije par mjeseci. Ovaj režim je takav i ljudi u njemu su takvi da oni 2017. mogu postaviti lezbijku za predsjednicu vlade, a 2022. ako ne budu na vlasti mogu nekome slomiti glavu kad se otkrije da je pomoćnik ministra za navodnjavanje mora i okeana - gej.

Jebiga ...nisu se setili.

Nema to taj značaj koji bi postojao da se Anica sama kandidovala za lidera partije, učestvovala na izborima, dobila povjerenje birača i formirala vladu. Trt.
Ovako je rukopoložena, čuje mene - rukopostavljena, htjedoh reći imenovana - od pape, to jest tate...khm...u svakom slučaju odozgo.

g.radicevic g.radicevic 07:30 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

Koliko god da mi je drago sto je "premijer" LGBT Hrvatica i sto ce Srbiju pokazati malo boljom nego sto jeste (a nasuprot Ljoticevcima tipa Drkar) toliko mi je zao sto je u pitanju expert za presipanje iz supljeg u prazno. Samo kvalitetan marketing.


da pored toliko intelektualnih kolosa i ljudskih veličina, kao što su Paleme, Velje Ilići, Mrkonjići, bata Gaše oće da nam ''uvale'' Anu
Em žena, em LGBT,i obrazovana (zna da čita i latinicu)
mis'im stvarno

definitivno ovo je pravi čovek za nas


aureus aureus 08:17 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

g.radicevic

da pored toliko intelektualnih kolosa i ljudskih veličina, kao što su Paleme, Velje Ilići, Mrkonjići, bata Gaše oće da nam ''uvale'' Anu
Em žena, em LGBT,i obrazovana (zna da čita i latinicu)
mis'im stvarno

Палмин страх је оправдан: може се десити да сад дође до такве промоције ЛГБТ популације да његова сопствена дјеца забораве на домаћинско васпитање и улете у збуњозу које је међуножје исправно за сина, а које за кћер. Замисли какви страхови обузимају Палму ових дана: шта ако ми син промијени пол, постане жена и онда заснује везу с другом женом? Зашто се Србија излаже таквим опасностима?
karabasbarabas karabasbarabas 08:27 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

g.radicevic
Koliko god da mi je drago sto je "premijer" LGBT Hrvatica i sto ce Srbiju pokazati malo boljom nego sto jeste (a nasuprot Ljoticevcima tipa Drkar) toliko mi je zao sto je u pitanju expert za presipanje iz supljeg u prazno. Samo kvalitetan marketing.


da pored toliko intelektualnih kolosa i ljudskih veličina, kao što su Paleme, Velje Ilići, Mrkonjići, bata Gaše oće da nam ''uvale'' Anu
Em žena, em LGBT,i obrazovana (zna da čita i latinicu)
mis'im stvarno

definitivno ovo je pravi čovek za nas




To's upravu. U esenesu i filijalama po iskustvu i obrazovanju posle Ane Brnabic ide sto praznih mesta pa onda neki sledeci.
Verovatno Babic, cujem da je zavrsio drzavni faks tako da mu se cela stranka rugala.
maksa83 maksa83 08:28 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

toliko mi je zao sto je u pitanju expert za presipanje iz supljeg u prazno.

Doveo je Mali je sve što treba da znaš, ista advokatska kancelarija im otvarala ofšor firme. Niko pošten i pametan neće da radi sa Vučićem.
stopalo stopalo 08:44 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

neće da radi sa Vučićem


kako to mislis? samo vucic radi a svi ostali samo sviraju k... i mrze

nego stvarno me brine odlazak lekara iz zemlje

kad se gospodar dohvati skalpela, najebasmo
aureus aureus 08:55 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

maksa83
toliko mi je zao sto je u pitanju expert za presipanje iz supljeg u prazno.

Doveo je Mali je sve što treba da znaš, ista advokatska kancelarija im otvarala ofšor firme. Niko pošten i pametan neće da radi sa Vučićem.

Анонимусе, ускачи! Ем ти чачкају по професији ем...

Овдје као да се не зна да је Ана Брнабић члан East West Bridge организације, заједно са Зораном Михајловић и разним другим добро позиционираним људима.
g.radicevic g.radicevic 09:08 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

Verovatno Babic, cujem da je zavrsio drzavni faks tako da mu se cela stranka rugala.


i u odgovarajućem uzrastu pride,
a to su već ''opasne frekvencije'' što reče inspektor Trtović

g.radicevic g.radicevic 10:04 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

Niko pošten i pametan neće da radi sa Vučićem.

Niko pametan i pošten neće da se bavi politikom uopšte,
jer ova ''elita'' je to dovela do nivoa septičke jame.


maksa83 maksa83 10:11 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

nego stvarno me brine odlazak lekara iz zemlje

kad se gospodar dohvati skalpela, najebasmo

Ne sagledavaš tu stvar na pravi način. Naime poznato je (čitao sam na Internetu) da je neznamkojialinijemali procenat zdravstvenih problema psihosomatskog porekla. Pošto nas sve krene i zapljusne ta dobrobit njegovih napora, nestaće i nedaće, a samim tim i taj psihosomatski uzrok pa će trebati i srazmerno manje lekara.

Znači pusti tu trodiimenzionalnu zabrinutost, izvuci se malo, gledaj širu sliku...
stopalo stopalo 10:50 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

psihosomatskog


psihosomOtskog porekla?

maksa83 maksa83 11:20 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

psihosomOtskog porekla?

anonymous anonymous 11:50 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....


aureus
09:55 16.06.2017


Aureus, ne prozivaj.



Nemam nameru da se zadržavam.

Moje naknadno pregledanje intervjua koje je dala Ana ( a ima ih poprilično ) govori mi da je trezvena osoba.

Realnija od mnogih.

Ono što nisam mogao da izdržim je cinizam likova koji godinama rade za zapadne medije, kojima su manipulacija i simulacija modus vivendi, a onda se kao ....zgražavaju nad iskrenim i nepretencioznim tekstom u kojem Kosta jednostavno piše o tome kako su se ponekad snalazili da popune program .

Bez ikakvog odnosa prema bilo kom dogadjaju, bilo kojoj politici ili ideologiji.

Mnogo toga je sramno, a najviše - kako se čopor očas sjati.


g.radicevic g.radicevic 11:50 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

psihosomOtskog porekla?

morate priznati da ipak ima razlike...
u brkovima i naočarima.
....za kaiš nisam siguran
maksa83 maksa83 12:07 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

Палмин страх је оправдан:

Nije, sve je pod kontrolom:

СВЕТИ СИНОД СРПСКЕ ПРАВОСЛАВНЕ ЦРКВЕ ПОЗДРАВЉА ИЗБОР АНЕ БРНАБИЋ ЗА МЕСТО ПРЕМИЈЕРА. ПАТРИЈАРХ СРПСКИ ИРИНЕЈ ЈЕ ТАКОЂЕ У МЛАДОСТИ БИО ХРВАТ И ЛЕЗБЕЈКА, И УВЕК СЕ РАДО ПРИСЕЋА ДАНОНОЋНОГ ЛАТЕКС С&М КЛАБИНГА У БЕРЛИНСКОМ БЕРГХАИНУ.


(pokupljeno sa bespuća Interneta)
g.radicevic g.radicevic 12:11 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

zgražavaju nad iskrenim i nepretencioznim tekstom u kojem Kosta jednostavno piše o tome kako su se ponekad snalazili da popune program .

Bez ikakvog odnosa prema bilo kom dogadjaju, bilo kojoj politici ili ideologiji.



primer je pogrešan, barem po mom mišljenju. svrha takvih montaža (opet po ličnom mišljenju) je da izazove bes kod gledalaca, a taj bes se posle ''pravilnim kanalisanjem'' pretvori u kolektivno ludilo iz koga opet proistekne veeeeeliko sranje. nagledao sam se tih godina , na desetine naoružanih, kojima oči zakrvave na pomen Hrvata, uglavnom posle gledanja objektivne TVB.
Uvek se montiralo i montiraće se, imalo je i drugih primera u bogatoj karijeri za ovakvu priču

Mnogo toga je sramno, a najviše - kako se čopor očas sjati.


jednom orlu nije potreban drugi orao
mravi su stvorili zajednice
tako ti je i sa ljudima

g.radicevic g.radicevic 12:17 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

(pokupljeno sa bespuća Interneta)

to znači biti na izvoru informacija

emsiemsi emsiemsi 12:17 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

anonymous

aureus
09:55 16.06.2017


Aureus, ne prozivaj.



Nemam nameru da se zadržavam.

Moje naknadno pregledanje intervjua koje je dala Ana ( a ima ih poprilično ) govori mi da je trezvena osoba.

Realnija od mnogih.

Ono što nisam mogao da izdržim je cinizam likova koji godinama rade za zapadne medije, kojima su manipulacija i simulacija modus vivendi, a onda se kao ....zgražavaju nad iskrenim i nepretencioznim tekstom u kojem Kosta jednostavno piše o tome kako su se ponekad snalazili da popune program .

Bez ikakvog odnosa prema bilo kom dogadjaju, bilo kojoj politici ili ideologiji.

Mnogo toga je sramno, a najviše - kako se čopor očas sjati.



У праву си !
у принципу, неформатираним (ајде, да будем прецизнији - неизграђеним) особама је својствено (то) чопорашење.
Полазна основа је небитна.
aureus aureus 13:17 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

maksa83
Палмин страх је оправдан:

Nije, sve je pod kontrolom:
(pokupljeno sa bespuća Interneta)

Ја сам са беспућа интернета покупио ово:

Homer Simpson @homerhsimpson

Pre tačno 54 godine jedna žena je odletela u svemir. Da se Palma pitao, ona bi taj dan sedela kod kuće i kuvala boršč. Kakav qrac svemir...
anonymous anonymous 13:51 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

g.radicevic
zgražavaju nad iskrenim i nepretencioznim tekstom u kojem Kosta jednostavno piše o tome kako su se ponekad snalazili da popune program .

Bez ikakvog odnosa prema bilo kom dogadjaju, bilo kojoj politici ili ideologiji.



primer je pogrešan,
Mnogo toga je sramno, a najviše - kako se čopor očas sjati.




Voleo bih kada bi mi ukazao na rečenicu ili pasus u kojem si pročitao to o čemu pišeš ???
aureus aureus 15:27 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

anonymous

Aureus, ne prozivaj.

Nemam nameru da se zadržavam.

E, dobro.
Nisam za to da se ljudi sile na nešto. Lične slobode i prava građana iznad svega.

Moje naknadno pregledanje intervjua koje je dala Ana ( a ima ih poprilično ) govori mi da je trezvena osoba.
Realnija od mnogih.

1. Vidi kako su je tek nahvalili ovi njeni iz EWB:



Highly proficient in: Program Management, Communications and PR, and Organizational Development. Detailed knowledge of the political dynamics and government institutions in Serbia; relevant media and key players in different economic sectors; high technical proficiency in program planning, monitoring and evaluation methods; and high professional capacity for written analysis and reporting in both Serbian and English language. Over nine years of experience in senior management and consulting positions. Experienced liaison with senior Serbian and international government officials and development of briefing materials and presentations. Excellent training, organizational, facilitation and mediation skills.

A-ha! Dobra je u pi-aru. Zna žena kako da u javnosti izgleda kul šta god da radi. Idealno za predsjednicu jedne naopake vlade. S druge strane, njoj će ovo mjesto dobro doći zbog CV-ja. Baš, baš dobro.

2. A ovo je obrazovanje:

Education: University of Hull Hull, UK
Master of Business Administration (MBA) in Marketing 2001

Northwood University of Michigan Midland, MI, USA
Bachelor of Business Administration (BBA) 1998

V Belgrade Grammar School Belgr
ade, Serbia Department of Science and Mathematics 1994

3. Čak su već stigli da stave:
Prime Minister of Serbia.
- Ovo je netačno sve dok je za predsjednicu Vlade ne izglasa Skupština Sult...Republike Srbije.

....zgražavaju nad iskrenim i nepretencioznim tekstom u kojem Kosta jednostavno piše o tome kako su se ponekad snalazili da popune program .

Nije riječ o nekom normalnom popunjavanju programa već o nečasnom činu koji se mora osuditi bez "ali".
Ti si, naravno, popustljiv i blagonaklon, no pošto Srbija ne smije izgubiti moralnu potku ni u plasmanu ideja ni u djelanju, predlažem da se Kosta primjereno kazni.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:56 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

Драги моји, све су то масони.
Чак су и постали досадни -- од Микија Манојловића до Душана Вујовића. Значи, Вучић, Блер, Шредер, Клинтон, Вујовић, Манојловић, Михајловић, Брнабић, Јово Бакић, Свилановић, Марко Благојевић... све је то једна те иста интересна група. Жао ми је што се о томе више не пише.

Ево га коментар Николе Савића са ФБа
https://www.facebook.com/aleksandar.stevanovic.98499/posts/1904937083120453:
_______________________________________________________________________
Dakle, ovako:
Pošto vidim da ovde ima i takvih koji misle da sam protiv izbora Ana Brnabić za premijera zbog njenog nacionalnog i seksualnog opredeljenja (Hrvatica i lezbejka, prim. aut.), iako oni koji me dobro poznaju znaju da ne priznajem veštačke kategorije poput nacija i religija, i da nisam opredeljen u nacionalnom i konfesionalnom smislu, osećam potrebu da objasnim da to nikako nisu razlozi zbog kojih sam izričito protiv njenog avanzovanja u Vučićevoj inače kontroverznoj vladi, i zašto sam decidno protiv njenog izbora.
Da bi shvatili otkud uopšte jedna potpuno anonimna u svakom smislu Ana Brnabić tu gde jeste, moraću da krenem ispočetka...
Dakle, Kori Udovički i Lidija Udovički su rođene sestre, njihov otac Lazar rođen je u Mađarskoj, bio je ugledni komunista, titoista i diplomata za vreme SFRJ.
Kori Udovički je rođena u Boliviji, bila je ministarka rudarstva i energetike u dosovskoj vladi Zorana Đinđića, da bi nedavno bila opet ministarka državne uprave i lokalne samouprave u Vučićevoj vladi.
Njena sestra Lidija udata je za energetskog mafijaša Marka Kendala, vlasnika firme Continental Wind Partners (CWP), koja u Srbiji zajedno sa Vučićevim kumom Nikolom Petrovićem, takođe energetskim tajkunom, zgrće milijarde na prodaji električne energije građanima Srbije.
Lidija Udovički je članica famozne East-West Bridge masonske interesne grupacije, koju predvodi čuveni mason Tahir Hasanović, a u kojoj su još članovi funkcionerka SNS Zorana Mihajlović, medijski magnat Željko Mitrović, Marko Blagojević (CESID), Ana Brnabić, autonomaš Bojan Kostreš, NATO dobošar Boško Jakšić i žuti dobošar Jovo Bakić, dosovac Goran Svilanović i još nekoliko istaknutih pripadnika pokojnog DOS-a.
Dakle, Vučićeva vlada je strogo kontrolisana od strane ovdašnjih američkih podguznih muva i pripadnika bivšeg DOS-a angažovanih u pomenutoj grupaciji , i nejasno je zašto Vučić, pred svake izbore, kobajagi obećava svojim biračima da "neće dozvoliti da upropastitelji Srbije opet dođu na vlast" kada su oni sve vreme na vlasti i to u njegovoj vladi kao ministri ili bliski saradnici te vlade poput Marka Blagojevića?!
Ali, da se vratimo na temu...
Dakle, kada se Kori Udovički vratila kući u Boliviju, na njeno mesto, u istu ministarsku fotelju (!), sela je Ana Brnabić, direktorka firme koja je u vlasništvu Lidije Udovički, njene sestre!
Ovakav nepotizam nije upamćen u Srbiji!
Kakve to preporuke uopšte ima Ana Brnabić?!
Ako joj je jedina preporuka to što je radila za energetsku mafiju, i što je zaštitila Vučićevog kuma Nikolu Petrovića od policijske istrage zbog pokušaja iznude, onda ona ne zaslužuje da bude premijer Srbije.
Inače se Ana prvi put pojavila u javnosti baš u toj aferi reketiranja, kada je Vučićev kum Nikola Petrović tražio dva miliona evra od Aninog gazde da bi mu dozvolio monopol na izgradnju vetroparkova u Srbiji.
Tada je Ana Brnabić javno slagala da nije bilo reketiranja, napisala pomirljivo pismo Vučiću, pokupila njegove simpatije i uskočila u ministarsku fotelju Kori Udovički.
Sve ovde navedeno možete proveriti guglanjem na internetu, mada je poznato da novinari nikada ne lažu, osim kada moraju. :)
A ja uopšte ne moram da lažem...
anonymous anonymous 18:29 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....


aureus
16:27 16.06.2017 / *novo
Re: Kako su neki tipovi....
anonymous

Aureus, ne prozivaj.

Nemam nameru da se zadržavam.

E, dobro.
Nisam za to da se ljudi sile na nešto. Lične slobode i prava građana iznad svega.


E, ako je tako ....ako poštuješ prava ...onda da nešto i dodam.

Pregledajući Aninu biografiju (CV) primećujem da su u novijim izostavili njen angažman u okviru SLGRP programa, na kojem sam i ja svojevremeno radio.

Pretpostavljam da je razlog , što smo mi već tada krenuli sa onim sa čim će ona tek da se podiči....

Ali, prošlo je od tada .....više od 15 god.

Kakav je to rezultat ?

Zato je možda uputnije prikriti raniji angažman, da izgleda da je ona zaslužna za projekat kolko od juče.

SLGRP

Usput

Prosto da čovek ne veruje.
Braja, ...o masonima...


A do juče ....smo svi bili ludi ...








anonymous anonymous 19:48 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....


aureus
16:27 16.06.2017
Re: Kako su neki tipovi....

Nije riječ o nekom normalnom popunjavanju programa već o nečasnom činu koji se mora osuditi bez "ali".


Tek sada vidim ...

Aureus, šta je u tekstu i dogadjaju nečasno ?

To što su usred rata pustili izmontirani snimak na kojem fijuču granate i vojnici se šunjaju kroz travu....?

Pri tom nikoga ne optuživši nizašta.

Pa , šta su onda Račak i Markale ....?

Ne bih da se vulgarno izrazim ....izbegavam....ali muka mi je od moralnih čsitunaca i apstraktnih humanista .....

Mnogi odavde kao da su se vratili sa Svete Gore....

Nema toga ko se o nas nije očešao .....

A oni .... u fazonu ( 10 preporuka) nije važno kakvi su drugi , mi treba da budemo .....savršeni ....nebeski narod.

Da se popravljamo ....

Jebote ....filozofije .....
Tako misice .... svojim okicama ...


E , pa ljudi probudite se.

Ne živite u bajkama i idealnim svetovima....

Žao mi je što je tako .....ali je .....tako.

Ja bih da se malo i drugi poprave.

A to vaše insistiranje na našem "popravljanju " nije ništa drugo nego kapitulantski-podaničko prihvatanje stigmatizacije nametnuto ideologijom TN moći koju vi stavljate " s one strane dobra i zla"








anonymous anonymous 20:00 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

G.Cross
anonymous
....

Kakve su to frustracije ......!!!


Tebi smo izgleda mi dobri samo ako smo veci gadovi od onih drugih.

A kako bi bilo da se merimo za promenu prema nama samima, mozemo li da budemo bolji od ovih nasih gadova ukljucujuci Kostu iz devedesetih?


Ne razumem odakle ti ovakav zaključak, ali ti inače slabo iščitavaš napisano.

Bio sam jasan, .... prilično.

Nisam doduše pominjao Ljotića, pa se ne razume.

Elem, kada neko radi itekako prilježno za globalne medije koji su u službi okupacije ne jedne zemlje nego Planete, a spočitava Kosti bezazlenu montažu usred rata, onda je to više od cinizma ....

Gadost.

Koju mnogi ovde ne prepoznaju, jer se ne dogadja u okviru matrice četnici/partizani, koju jedino razumeju.

I ponešto o petoj koloni - ako se radi o Ljotiću.




krkar krkar 20:14 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

Elem, kada neko radi itekako prilježno za globalne medije koji su u službi okupacije ne jedne zemlje nego Planete, a spočitava Kosti bezazlenu montažu usred rata, onda je to više od cinizma


Ne seri više, majmune umišljeni.
alles_atze alles_atze 20:21 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

anonymous
G.Cross
anonymous
....

Kakve su to frustracije ......!!!


Tebi smo izgleda mi dobri samo ako smo veci gadovi od onih drugih.

A kako bi bilo da se merimo za promenu prema nama samima, mozemo li da budemo bolji od ovih nasih gadova ukljucujuci Kostu iz devedesetih?


Ne razumem odakle ti ovakav zaključak, ali ti inače slabo iščitavaš napisano.

Bio sam jasan, .... prilično.

Nisam doduše pominjao Ljotića, pa se ne razume.

Elem, kada neko radi itekako prilježno za globalne medije koji su u službi okupacije ne jedne zemlje nego Planete, a spočitava Kosti bezazlenu montažu usred rata, onda je to više od cinizma ....

Gadost.

Koju mnogi ovde ne prepoznaju, jer se ne dogadja u okviru matrice četnici/partizani, koju jedino razumeju.

I ponešto o petoj koloni - ako se radi o Ljotiću.



Jebo mater svoju. Vanzemaljac.

nask nask 21:03 16.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

anonymous

Mnogi odavde kao da su se vratili sa Svete Gore....


Ja lično nisam, mada se pitam koliko su takvih ili sličnih pita od govana Kosta & co. ispekli u Slobinu slavu ili 9. marta 91. ili dok se lupalo u šerpe … dok su fijukale privatizacije, ubistva po srpskim ulicama …

Slažem se sa G.Cross-om, nije poenta u tome što se svima nama u životu omakne poneka pita od govana nego kako posle izvesnog vremena gledamo na naše rane kulinarske radove.


emsiemsi emsiemsi 00:16 17.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

anonymous
G.Cross
anonymous
....

Kakve su to frustracije ......!!!


Tebi smo izgleda mi dobri samo ako smo veci gadovi od onih drugih.

A kako bi bilo da se merimo za promenu prema nama samima, mozemo li da budemo bolji od ovih nasih gadova ukljucujuci Kostu iz devedesetih?


Ne razumem odakle ti ovakav zaključak, ali ti inače slabo iščitavaš napisano.

Bio sam jasan, .... prilično.

Nisam doduše pominjao Ljotića, pa se ne razume.

Elem, kada neko radi itekako prilježno za globalne medije koji su u službi okupacije ne jedne zemlje nego Planete, a spočitava Kosti bezazlenu montažu usred rata, onda je to više od cinizma ....

Gadost.

Koju mnogi ovde ne prepoznaju, jer se ne dogadja u okviru matrice četnici/partizani, koju jedino razumeju.

I ponešto o petoj koloni - ako se radi o Ljotiću.





Џаба кречиш !
Понеко нешто од тога назива стоклхолмски синдром, а понеко корисни идиоти. Ја сам додао да постоје и бескорисни идиоти.
Стране плаћенике донекле и респектујем - професионалнци људи.
Са друге стране ми се гаде - када они почну да причају о моралу и уче мене (и мени сличне) истоме.
anonymous anonymous 06:36 17.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

krkar
Elem, kada neko radi itekako prilježno za globalne medije koji su u službi okupacije ne jedne zemlje nego Planete, a spočitava Kosti bezazlenu montažu usred rata, onda je to više od cinizma


Ne seri više, majmune umišljeni.


Nisi se valjda prepoznao ?

anonymous anonymous 06:41 17.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

emsiemsi
anonymous
G.Cross
anonymous
....

Kakve su to frustracije ......!!!


Tebi smo izgleda mi dobri samo ako smo veci gadovi od onih drugih.

A kako bi bilo da se merimo za promenu prema nama samima, mozemo li da budemo bolji od ovih nasih gadova ukljucujuci Kostu iz devedesetih?


Ne razumem odakle ti ovakav zaključak, ali ti inače slabo iščitavaš napisano.

Џаба кречиш !
Понеко нешто од тога назива стоклхолмски синдром, а понеко корисни идиоти. Ја сам додао да постоје и бескорисни идиоти.
Стране плаћенике донекле и респектујем - професионалнци људи.
Са друге стране ми се гаде - када они почну да причају о моралу и уче мене (и мени сличне) истоме.



O tome govorim.
milisav68 milisav68 07:54 17.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

maksa83
Doveo je Mali je sve što treba da znaš, ista advokatska kancelarija im otvarala ofšor firme. Niko pošten i pametan neće da radi sa Vučićem.

Brnabić je u julu 2015. osnovala ovo preduzeće sa kontroverznim beogradskim advokatom Igorom Isailovićem koji osniva ofšor firme i blizak je saradnik gradonačelnika Beograda Siniše Malog. Firma je registrovana za inženjerske delatnosti i tehničko savetovanje, ali njeni poslovi nisu poznati. Kompanija je sklopila ugovor s bankom kako bi na lizing kupila automobil „fijat abart“ u januaru 2016. godine. Brnabić je bila većinska vlasnica „Energy & Innovation“ sa 70 odsto udela, a Isailović vlasnik ostatka. Tri dana pre nego što je postala ministarka u avgustu 2016, Brnabić je svoj vlasnički udeo besplatno prenela na Milicu Đurđić, koja je bila direktorka firme. Kompanija je prilikom osnivanja bila registrovana na adresi prebivališta Ane Brnabić, a danas joj je sedište na adresi u Dobrinjskoj, na kojoj se nalazi advokatska kancelarija Igora Isailovića.

„Development consulting group“ (DCG) je konsultantska kompanija koja savetuje klijente u oblastima dobre uprave, javno-privatnog dijaloga, održivog razvoja i slično. Osnovalo ju je nekoliko domaćih i međunarodnih razvojnih stručnjaka u martu 2005. godine, a pet meseci kasnije Brnabić postaje suvlasnica sa 18 odsto vlasništva. Januara 2009. Brnabić povećava svoj udeo u firmi na 20 odsto i postaje zamenica predsednika upravnog odbora. Krajem 2014. napušta firmu – svoj vlasnički udeo podelila je na jednake delove i poklonila ostalim suvlasnicima. Klijenti DCG-a su međunarodne organizacije među kojima su UNDP, Delegacija EU u Srbiji, oko 30 lokalnih samouprava u Srbiji, kao i NALED u kojem je Brnabić bila predsednica upravnog odbora.

„Contintental Wind Serbia“ osnovana je avgusta 2009. godine i bavi se projektovanjem i izgradnjom objekata za proizvodnju električne energije. Kroz složenu vlasničku strukturu, firma je povezana sa međunarodnom kompanijom „Continental Wind“ koja se bavi obnovljivom energijom i posluje u nekoliko država: Rumuniji, Bugarskoj, Poljskoj i Australiji. Lidija Zulma Udovički, sestra bivše ministarke za državnu upravu Kori Udovički, bila je direktorka i zastupnica „Continental Wind Serbia“ pre Ane Brnabić, koja to postaje 2013. godine. Bojan Pajtić, bivši predsednik Demokratske stranke (DS), tvrdio je 2015. da mu je Lidija Udovički rekla da je Nikola Petrović, kum premijera i direktor „Elektromreže“ tražio dva miliona evra da bi vetropark kompanije priključio na sistem „Elektromreže“. Brnabić, koja je u to vreme bila direktorka kompanije, sa Petrovićem je održala konferenciju za novinare na kojoj su demantovane ove optužbe. Nakon što je zamenila Kori Udovički na mestu ministarke avgusta 2016, Brnabić je izjavila: „Niti sam branila kuma, niti mislim da tom kumu treba odbrana i da treba baš Ana Brnabić da ga brani.“

Udruženje su osnovale kompanije koje su želele da investiraju u energiju vetra. Članice SEWEA su „Continental Wind Serbia“, „MK Fintel Wind“ u zajedničkom vlasništvu italijanske firme i „MK Holdinga“ Miodraga Kostića, zatim firma „Energowind“ iz Vršca čiji je vlasnik firma sa Britanskih devičanskih ostrva i „Vetropark Inđija“ u većinskom vlasništvu kompanije iz Mađarske. Među ciljevima udruženja je da posreduje između svojih članica i donosilaca odluka u Srbiji u oblasti obnovljive energije. Brnabić je bila zastupnica udruženja od februara 2012. do avgusta 2016. – ostavku je podnela dan pre nego što je postala ministarka. Udruženje SEWEA najavilo je da će vetroelektrane pomoći da struja bude jeftinija, dok je Javno preduzeće „Elektroprivreda Srbije“ to demantovalo navodeći da će ta struja, naprotiv, izazvati poskupljenja.

Fondacija „Peksim“ je neprofitna organizacija za stipendiranje studenata na Univerzitetu u Kembridžu, čiji je cilj da se stipendisti vrate u zemlju i zaposle u državnoj upravi. Centrala fondacije je u Makedoniji, a u Beogradu postoji od 2011. Osnivač je Mihail Petreski iz Makedonije koji je posedovao istoimenu firmu. „Firmu je 2008. godine kupila poljska programerska kompanija „Asecco SEE“, a Petreski je lični novac uložio u fondaciju“, rekla je Brnabić u maju 2016. za televiziju N1. Poljski „Asecco“ poseduje u Srbiji istoimenu firmu čiji je direktor ministarkin brat Igor. Brnabić je bila direktorka fondacije do septembra 2015, a zatim postala članica upravnog odbora. U novembru 2016. napušta fondaciju.

Kompanija „Asseco SEE“ osnovana je 1990. godine. U vlasništvu je istoimene firme iz Poljske koja se na svom sajtu hvali da ima najveće prihode od prodaje računarske opreme i programa u Jugoistočnoj Evropi. Vlasnici poljske firme su inostrane kompanije, a mali udeo ima i Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD). Jedan od direktora srpskog ogranka je Igor Brnabić, ministarkin rođeni brat, koji je na to mesto imenovan u januaru 2016. Ova kompanija dobila je nekoliko desetina javnih nabavki poslednjih godina kod više različitih ministarstava, institucija i javnih preduzeća. Jedna je od vodećih IT kompanija u Srbiji. Ana Brnabić je po dolasku na mesto ministarke rekla da veruje da IT sektor može da bude okosnica razvoja Srbije.

Kompaniju su 2007. godine u Nišu osnovali Sonja i Goran Ćirić i bavi se računarskim programiranjem. Goran je šef poslaničke grupe Demokratske stranke (DS). Par meseci nakon osnivanja, kompaniju kupuje ofšor firma sa Britanskih devičanskih ostrva „Monphrey Ltd“, a 2013. godine vlasništvo preuzima „Asseco SEE“. Igor Brnabić je postao direktor u decembru 2015. godine.

link

I to je sve što imam da kažem o tome.

aureus aureus 08:32 17.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

anonymous

Aureus, šta je u tekstu i dogadjaju nečasno ?
To što su usred rata pustili izmontirani snimak na kojem fijuču granate i vojnici se šunjaju kroz travu....?
Pri tom nikoga ne optuživši nizašta.

Умјесто да буду срећни што тог дана нико није изгубио главу, запослени на телевизији су се досађивали јер "није било никаквих вијести". Што каже Коста, "лагано се ваљала 1992". И шта су онда урадили запослени на телевизији? Направили су вијест, једну експлозију умножили милион пута, и тако довели у забуну своје гледаоце да је рат интензивнији него што је стварно био. Мислим, био је он итекако интензиван, али ето - не баш сваког дана.
Како се отети закључку да је неко желио да човјек пред телевизором сваки дан добије одговарајућу порцију лудила не би ли остао истрајан у мржњи и одређеним увјерењима?

Не може Коста на овај начин да показује своје монтажерске вјештине: ријеч је о збиљи, а не о снимању ратног филма.
Слика и звук су информација, исто као и прочитана реченица, зато његов поступак није прављење пите од гована - већ просто производња лажи.

anonymous

Ja bih da se malo i drugi poprave.

Ко не би, али далеко је лакше поправити себе него друге. Уз то је корисније и исправније. Не препоручујем наивност у оцјењивању поступака других, али не могу да подржим сопствено истрајавање у идејама и дјеловању који су далеко од поштеног. Тешко је, рецимо, исправно васпитати дјецу у друштву у којем се непрестано лаже о свему и свачему, у којем се изговори за сопствене невоље увијек траже негдје изван нас самих, у којем личиш на будалу ако полажеш на морал и одговорност...
anonymous anonymous 04:57 18.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

Ко не би, али далеко је лакше поправити себе него друге. Уз то је корисније и исправније. Не препоручујем наивност у оцјењивању поступака других, али не могу да подржим сопствено истрајавање у идејама и дјеловању који су далеко од поштеног. Тешко је, рецимо, исправно васпитати дјецу у друштву у којем се непрестано лаже о свему и свачему, у којем се изговори за сопствене невоље увијек траже негдје изван нас самих, у којем личиш на будалу ако полажеш на морал и одговорност...



Teško je .....

....ali postoje sitne i krupne LAŽI.

Neshvatljivo je da smeta jedna mala, sitna laž, a ne smeta ona druga/e - koje su mnogo krupnije.

laž je kada za sve okrivljuješ sebe, a druge vidiš kao svece....

laž je i kada živiš u svetu takvom kakav je - a zamišljaš da je - idealan.

laž je i kada lažeš sopstveno dete , kada ga vaspitavaš, a nalaziš mu samo mane, bez pohvala i uporedjuješ sa drugom (dobrom ) decom .....

laž je ta koje dete može i ubiti, ako ga ne upoznaš sa tim da pored dobrih ljudi koje sreće i o kojima im pričaš kao uzorima, postoje i drugi - radikalno ZLI.

Koji i ubijaju - bez razloga.

Nevezano za naciju, rasu,ideologiju.

Prosto ubijaju ....jer su zli.

I treba ih se čuvati, jer kao takvi postoje.


Postoje laži ....i laži.

Baveći se onim sitnim .....zataškavaju se one mnogo krupnije.

Ali rulja je rulja i kada nema muda da progleda i suprotstavi se fabrikantima krupnih laži , kidiše na one nemoćne koji bezazleno slažu - da bi se savest umirila i spasao moralni integritet sopstva, odavno narušen.

A koga zaista zanima.... fabrikovanje laži ....





cane cane 12:50 18.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

...i ma koliki da si gad -


ijekavski?

kosta.babic kosta.babic 15:09 18.06.2017

Re:areus

Умјесто да буду срећни што тог дана нико није изгубио главу, запослени на телевизији су се досађивали јер "није било никаквих вијести". Што каже Коста, "лагано се ваљала 1992". И шта су онда урадили запослени на телевизији? Направили су вијест, једну експлозију умножили милион пута, и тако довели у забуну своје гледаоце да је рат интензивнији него што је стварно био. Мислим, био је он итекако интензиван, али ето - не баш сваког дана.
Како се отети закључку да је неко желио да човјек пред телевизором сваки дан добије одговарајућу порцију лудила не би ли остао истрајан у мржњи и одређеним увјерењима?

Не може Коста на овај начин да показује своје монтажерске вјештине: ријеч је о збиљи, а не о снимању ратног филма.
Слика и звук су информација, исто као и прочитана реченица, зато његов поступак није прављење пите од гована - већ просто производња лажи.


Nije mi bila ideja kad sam radio taj video uradak da bilo koga optužim. Da krivicu za taj besmisleni rat svalim na bilo koju stranu. Ideja mi je bila da pokažem šta je u stvari rat. Uz nadu da će pametni ljudi to prepoznati i zalagati se za pregovore kao jedini izlaz iz pat pozicije.
Šta ja mislim o ratu možeš da pogledaš na: http://blog.b92.net/text/26868/Samo-da-rata-ne-bude/
Postoje “Humane” metode ratovanja od “Blic kriga” do hirošime i pametnih bombi koje su padale na Srbiju 1999.god. Niko nije pitao srbe 1914. Ili 1941 da li žele rat pa se to nije desilo ni 1990. Ivek su u pitanju interesi velikih sila.
Ili. http://blog.b92.net/text/26122/NEPODNOSLjIVA-LAKOCA-KAZIPRSTA/ ali suština ostaje ista.
I nije moj postupak napravio više štete od nekih video igrica koje decu uče agresivnosti ili naizgled benignog opusa Volta Diznija gde je agresija sasvim normalna pojava.

nsarski nsarski 15:41 18.06.2017

Re: Re:areus

Nije mi bila ideja kad sam radio taj video uradak da bilo koga optužim. Da krivicu za taj besmisleni rat svalim na bilo koju stranu. Ideja mi je bila da pokažem šta je u stvari rat.

Čekaj, a zar nije bilo moguće da kažete "na Zapadu ništa novo" i završite s tom reportažom? Ili ste bili primorani na neki način da vizuelno proizvedete nekakvo puškaranje i okršaj?

Nadam se da si pratio dešavanja oko "Belih šlemova" u Siriji (da, da, oni što su dobili Oskara ove godine), i blam koji ih prati. Imaš li neko mišljenje o tome?

P.S. Mene je posebno dojmila ova fotografija na sajtu B92 pod naslovom "SPS jednoglasno za Anu". Pogledaj te izraze najiskrenijeg ushićenja i podrške vrhuške te partije novom mandataru. Priceless.




kosta.babic kosta.babic 16:05 18.06.2017

Re: nsarski

Čekaj, a zar nije bilo moguće da kažete "na Zapadu ništa novo" i završite s tom reportažom? Ili ste bili primorani na neki način da vizuelno proizvedete nekakvo puškaranje i okršaj?

Niko me nije terao ili primoravao, to je bila moja odluka.Ljudi u srbiji su bili oguglali kao da je rat tamo negde a ne pred njihovim pragom.

P.S. Mene je posebno dojmila ova fotografija na sajtu B92 pod naslovom "SPS jednoglasno za Anu". Pogledaj te izraze najiskrenijeg ushićenja i podrške vrhuške te partije novom mandataru.

Svi imaju svoje interese. Političke, ekonomske i mnoge druge.
nsarski nsarski 16:09 18.06.2017

Re: nsarski

kosta.babic
Čekaj, a zar nije bilo moguće da kažete "na Zapadu ništa novo" i završite s tom reportažom? Ili ste bili primorani na neki način da vizuelno proizvedete nekakvo puškaranje i okršaj?

Niko me nije terao ili primoravao, to je bila moja odluka.Ljudi u srbiji su bili oguglali kao da je rat tamo negde a ne pred njihovim pragom.

P.S. Mene je posebno dojmila ova fotografija na sajtu B92 pod naslovom "SPS jednoglasno za Anu". Pogledaj te izraze najiskrenijeg ushićenja i podrške vrhuške te partije novom mandataru.

Svi imaju svoje interese. Političke, ekonomske i mnoge druge.


Mislim da mi je jasno. Hvala.
aureus aureus 16:48 18.06.2017

Re: Re:areus

kosta.babic

Nije mi bila ideja kad sam radio taj video uradak da bilo koga optužim. Da krivicu za taj besmisleni rat svalim na bilo koju stranu.

Dobro, mislim da ovo niko nije ni tvrdio, a Anonimus je čak podvukao da si napravio montažu ne upirući prstom ni u koga.
Ideja mi je bila da pokažem šta je u stvari rat.

Ratna reportaža nije slobodna novinarska forma u kojoj se možeš služiti pretjerivanjem u svrhu naglašavanja poente. To je forma u kojoj se očekuju odgovori na pitanja ko, šta, kada, gdje i zašto; i to precizni i nedvosmisleni odgovori. Ništa od toga nema u tvojoj montaži.
Uz nadu da će pametni ljudi to prepoznati i zalagati se za pregovore kao jedini izlaz iz pat pozicije.

Opet, kako da ti neko povjeruje da ti je motivacija bila tako čista i uzvišena ako o njoj uopšte ne govoriš u inicijalnom tekstu već samo o tome kako si želio da od govana napraviš pitu?
Šta ja mislim o ratu možeš da pogledaš na: "Samo da rata ne bude"

Mada je naslov vrlo sugestivan, iz samog bloga ne može poudano da se zaključi šta misliš o ratu - s obzirom da si u tom blogu uglavnom postavljao pitanja, primjećujući pri tom pozitivne efekte nekih ratova na medicinu i razvoj tehnike, na ekonomiju i sl. Nek i ostali pročitaju, no meni se čini da se tu ne može iščačkati nikakav ubjeđeni pacifista. Čak mislim da se kod tebe može govoriti o određenom fatalizmu imajući u vidu rečenice kao što su: "Ratovi su nažalist deo čovekove prirode,naše juče i naše sutra.Ljudska istorija je istorija ratovanja." (Zašto bi ratovi bili "naše sutra"?)
Niko nije pitao srbe 1914. Ili 1941 da li žele rat pa se to nije desilo ni 1990. Ivek su u pitanju interesi velikih sila.

Ništa od ovoga nije posebno važno za temu ovog bloga.
I nije moj postupak napravio više štete od nekih video igrica koje decu uče agresivnosti ili naizgled benignog opusa Volta Diznija gde je agresija sasvim normalna pojava.

Iako prvo kažeš da ti je namjera bila dobra, ovo je zapravo priznanje da tvoj postupak jeste napravio štetu.
Poređenje sa video igrama i crtanim filmovima nije primjereno zato što tvrdnja koja uz to poređenje ide: 1) ne može da se dokaže i 2) zato što poređenje ima izvjesnu mankavost jer previđa razliku između video-igara i crtanih filmova s jedne strane i televizije s druge strane. (Čak i mala djeca znaju da su video-igre i crtani filmovi nešto što je izmišljeno, a u slučaju televizije postoji tendencija da joj se u dobroj mjeri vjeruje, pogotovo u večernjim časovima kad je čovjek umoran i podložan raznim sugestijama - a ratne slike spadaju u najjače sugestije.)
kosta.babic kosta.babic 18:34 18.06.2017

Re: Re:areus

Ratna reportaža nije slobodna novinarska forma u kojoj se možeš služiti pretjerivanjem u svrhu naglašavanja poente. To je forma u kojoj se očekuju odgovori na poznata pitanja ko, šta, kada, gdje i zašto; i to precizni i nedvosmisleni odgovori. Ništa od toga nema u tvojoj montaži.

Ja nisam novinar ja sam umetnik a mi razmišljamo nešto drugačije.

Čak mislim da se kod tebe može govoriti o određenom fatalizmu imajući u vidu rečenice kao što su: "Ratovi su nažalist deo čovekove prirode,naše juče i naše sutra.Ljudska istorija je istorija ratovanja." (Zašto bi ratovi bili "naše sutra"?)

To je jednostavno tako.Zapisano u našim genima.Nisam pacifista još manje idealista.Decu učim da život nije redovna pojava.
highshalfbooze highshalfbooze 00:03 19.06.2017

Re: Re:areus

ja sam umetnik

I tako se Kosta umetnuo u dnevnik.
anonymous anonymous 00:09 19.06.2017

Re: Re:areus


Iako prvo kažeš da ti je namjera bila dobra, ovo je zapravo priznanje da tvoj postupak jeste napravio štetu.


Nije !

Štetu je napravio prvi komentar ....

Budibogsnama
Jel ovo stvarno ?


Ako nije , nego plod tvoje maste, koja je poruka ?

Ako jeste zasto pises o tome ? Zar te nije sramota ?

I ti stvarno mislis da si od govana napravio pitu ?

Koju vrstu pite ?



...i svi ostali koji su sledili tu liniju.....

....tražeći humanističku poruku , u sasvim nepretencioznom tekstu....

....i učitavajući ......u inicijalni tekst ono čega u njemu nema.....





aureus aureus 07:29 19.06.2017

Re: Re:areus

anonymous

Iako prvo kažeš da ti je namjera bila dobra, ovo je zapravo priznanje da tvoj postupak jeste napravio štetu.

Nije !
Štetu je napravio prvi komentar ....

...i svi ostali koji su sledili tu liniju.....

Е пошто видим да волиш вицеве, допустићу себи да се и ја мало нашалим.
Ова твоја интервенција је исто к'о кад би неки адвокат узвикнуо:
"Није признање! Мој клијент је био наведен да то каже. Он је у ствари збуњен! Толико сте га нападали, да се он, у ствари, збунио и призн'о своју одговорност тамо гдје је нема.
За ситуацију у којој смо сада криви су нападачи јер воле да нападају."

Наравно, добри мој Анонимусе, помагао си Кости и на друге суптилне начине:

highshalfbooze highshalfbooze 07:46 19.06.2017

Re: Re:areus

Nego Kosta, nisi nam rekao koji je tekst išao preko te pite koju si napravio. Da li se sećaš možda?
anonymous anonymous 10:06 19.06.2017

Re: Re:areus

Е пошто видим да волиш вицеве, допустићу себи да се и ја мало нашалим.
Ова твоја интервенција је исто к'о кад би неки адвокат узвикнуо:
"Није признање! Мој клијент је био наведен да то каже. Он је у ствари збуњен! Толико сте га нападали, да се он, у ствари, збунио и призн'о своју одговорност тамо гдје је нема.
За ситуацију у којој смо сада криви су нападачи јер воле да нападају."


A pošto vidim .....da voliš pravo ....

....da te upoznam da kada optuženi i prizna krivicu, sud dokazni postupak nastavlja.

Jer je često, optuženi pravno neuka stranka, pa "priznanje" nije uvek i pravno relevantno.

Oslobodio sam poveći broj optuženih koji su u startu priznali " krivicu ".

Pred gomilom spremnom za linč, nije važno šta je Kosta priznao, već šta su činjenice iz teksta.

A one po meni nisu neprimerene za trenutak i okolnosti u kojima se sve dešava.


aureus aureus 10:45 19.06.2017

Re: Re:areus

anonymous
Е пошто видим да волиш вицеве, допустићу себи да се и ја мало нашалим.
Ова твоја интервенција је исто к'о кад би неки адвокат узвикнуо:
"Није признање! Мој клијент је био наведен да то каже. Он је у ствари збуњен! Толико сте га нападали, да се он, у ствари, збунио и призн'о своју одговорност тамо гдје је нема.
За ситуацију у којој смо сада криви су нападачи јер воле да нападају."


A pošto vidim .....da voliš pravo ....

....da te upoznam da kada optuženi i prizna krivicu, sud dokazni postupak nastavlja.

Jer je često, optuženi pravno neuka stranka, pa "priznanje" nije uvek i pravno relevantno.

Oslobodio sam poveći broj optuženih koji su u startu priznali " krivicu ".

Pred gomilom spremnom za linč, nije važno šta je Kosta priznao, već šta su činjenice iz teksta.

A one po meni nisu neprimerene za trenutak i okolnosti u kojima se sve dešava.



Фино си то срочио, али оптужени кривицу није признао у старту - већ у поодмаклој фази доказног поступка - и то нехотице. Поступак може да се настави, али овај твој најновији случај је практично безнадежан пошто против Косте постоји обиље оптужујућих доказа, а још му приде ниси на вријеме савјетовао да ћути.
Добро си се борио али шта'ш кад је Костин преступ очигледан? Ти си дао све од себе.
Предвићам максималну казну.
highshalfbooze highshalfbooze 12:02 19.06.2017

Re: Re:areus

Добро си се борио али шта'ш кад је Костин преступ очигледан?


Ma nije Kosta kriv. Postoji neki tamo glavni i odgovorni urednik koji je em glavni, em je odgovoran. Ne može tamo svako da radi šta hoće, a ako i može svako da radi šta hoće, opet je odgovoran.
Taj tip je spojio Kostino umetničko delo sa literarnim delom nekog drugog Koste koji opet nema ništa nema pojma niti ga interesuje osim da ode u kafanu i da se naloče... itd...u se, na se i poda se. Hedoizam brate.
Nego pustite Kostu da priča, ko zna, možda se nekom i upali lampa.
anonymous anonymous 12:22 19.06.2017

Re: Re:areus

Фино си то срочио, али оптужени кривицу није признао у старту - већ у поодмаклој фази доказног поступка - и то нехотице. Поступак може да се настави, али овај твој најновији случај је практично безнадежан пошто против Косте постоји обиље оптужујућих доказа, а још му приде ниси на вријеме савјетовао да ћути.
Добро си се борио али шта'ш кад је Костин преступ очигледан? Ти си дао све од себе.
Предвићам максималну казну.


Prigovaram optužbi da je nanadležna za ovaj slučaj.
Ne znam šta je to Kosta priznao ?

A što se tebe tiče, daj mi ijedan argument ili spornu činjenicu (koju ne vidim u tekstu )

Samo mi nemoj argumentovati da je sporno što se u ratu - ratovalo.

Svim instrumentima rata.
U skladu sa humanitarnim pravom.
emsiemsi emsiemsi 13:19 19.06.2017

Re: Re:areus

anonymous
Фино си то срочио, али оптужени кривицу није признао у старту - већ у поодмаклој фази доказног поступка - и то нехотице. Поступак може да се настави, али овај твој најновији случај је практично безнадежан пошто против Косте постоји обиље оптужујућих доказа, а још му приде ниси на вријеме савјетовао да ћути.
Добро си се борио али шта'ш кад је Костин преступ очигледан? Ти си дао све од себе.
Предвићам максималну казну.


Prigovaram optužbi da je nanadležna za ovaj slučaj.
Ne znam šta je to Kosta priznao ?

A što se tebe tiče, daj mi ijedan argument ili spornu činjenicu (koju ne vidim u tekstu )

Samo mi nemoj argumentovati da je sporno što se u ratu - ratovalo.

Svim instrumentima rata.
U skladu sa humanitarnim pravom.

Ма нормално !
Навалили к'о беба на звечку !
Успут --- Коста издржи !
anonymous anonymous 13:20 19.06.2017

Re: Re:areus

aureus
kosta.babic

Nije mi bila ideja kad sam radio taj video uradak da bilo koga optužim. Da krivicu za taj besmisleni rat svalim na bilo koju stranu.

Dobro, mislim da ovo niko nije ni tvrdio, a Anonimus je čak podvukao da si napravio montažu ne upirući prstom ni u koga.
Ideja mi je bila da pokažem šta je u stvari rat.

Ratna reportaža nije slobodna novinarska forma u kojoj se možeš služiti pretjerivanjem u svrhu naglašavanja poente. To je forma u kojoj se očekuju odgovori na pitanja ko, šta, kada, gdje i zašto; i to precizni i nedvosmisleni odgovori. Ništa od toga nema u tvojoj montaži.
Uz nadu da će pametni ljudi to prepoznati i zalagati se za pregovore kao jedini izlaz iz pat pozicije.

Opet, kako da ti neko povjeruje da ti je motivacija bila tako čista i uzvišena ako o njoj uopšte ne govoriš u inicijalnom tekstu već samo o tome kako si želio da od govana napraviš pitu?
Šta ja mislim o ratu možeš da pogledaš na: "Samo da rata ne bude"

Mada je naslov vrlo sugestivan, iz samog bloga ne može poudano da se zaključi šta misliš o ratu - s obzirom da si u tom blogu uglavnom postavljao pitanja, primjećujući pri tom pozitivne efekte nekih ratova na medicinu i razvoj tehnike, na ekonomiju i sl. Nek i ostali pročitaju, no meni se čini da se tu ne može iščačkati nikakav ubjeđeni pacifista. Čak mislim da se kod tebe može govoriti o određenom fatalizmu imajući u vidu rečenice kao što su: "Ratovi su nažalist deo čovekove prirode,naše juče i naše sutra.Ljudska istorija je istorija ratovanja." (Zašto bi ratovi bili "naše sutra"?)
Niko nije pitao srbe 1914. Ili 1941 da li žele rat pa se to nije desilo ni 1990. Ivek su u pitanju interesi velikih sila.

Ništa od ovoga nije posebno važno za temu ovog bloga.
I nije moj postupak napravio više štete od nekih video igrica koje decu uče agresivnosti ili naizgled benignog opusa Volta Diznija gde je agresija sasvim normalna pojava.

Iako prvo kažeš da ti je namjera bila dobra, ovo je zapravo priznanje da tvoj postupak jeste napravio štetu.
Poređenje sa video igrama i crtanim filmovima nije primjereno zato što tvrdnja koja uz to poređenje ide: 1) ne može da se dokaže i 2) zato što poređenje ima izvjesnu mankavost jer previđa razliku između video-igara i crtanih filmova s jedne strane i televizije s druge strane. (Čak i mala djeca znaju da su video-igre i crtani filmovi nešto što je izmišljeno, a u slučaju televizije postoji tendencija da joj se u dobroj mjeri vjeruje, pogotovo u večernjim časovima kad je čovjek umoran i podložan raznim sugestijama - a ratne slike spadaju u najjače sugestije.)



U ovom komentaru - u svemu mašiš.


A vidim i da ti govoriš - o priznanju - a ne ......Kosta....koji je sasvim jasan.

Inkvizicijska logika.

Najpre učitaš u tudje reči - da je nešto rečeno, što nije.

A onda to dalje ponavljaš kao - dokazano.

Ovo tebi ne priliči.
anonymous anonymous 13:37 19.06.2017

Re: Kako su neki tipovi....

Не може Коста на овај начин да показује своје монтажерске вјештине: ријеч је о збиљи, а не о снимању ратног филма.


Reč je zapravo o zbilji, u ratnim uslovima.
Ovu činjenicu uporno zaobilaziš.

Kada se i ubija ....

A ti ćeš njemu da zameriš - sasvim bezazlenu montažu.

aureus aureus 13:41 19.06.2017

Re: Re:areus

anonymous

Prigovaram optužbi da je nanadležna za ovaj slučaj.

Сад си се сјетио да поднесеш приговор о надлежности? У овој фази поступка, практично пред изрицање пресуде? Ово су Милошевићеве форе: не признајем суд, али ћу да испитујем свједоке.
anonymous
Ne znam šta je to Kosta priznao ?

Индиректно је признао да је његова монтажа направила одређену штету (додуше, по његовом утиску мању него што праве видео игре и цртани филмови) а онда је покушао да се сакрије иза умјетничких слобода, иако није радио у галерији већ на јавном сервису.
anonymous

A što se tebe tiče, daj mi ijedan argument ili spornu činjenicu (koju ne vidim u tekstu )

Јесмо ли то надлежни? :)
Или си замислио да Коста избјегне поштено суђење због нечије ненадлежности, а да се онда нас двојица утопимо у небитним бочним расправама?

anonymous
Samo mi nemoj argumentovati da je sporno što se u ratu - ratovalo.
Svim instrumentima rata.
U skladu sa humanitarnim pravom.

Хоћеш да кажеш да је Србија учествовала у рату, а с њом и РТС?
Постоји и закон о информисању.
anonymous anonymous 13:55 19.06.2017

Re: Re:areus

Хоћеш да кажеш да је Србија учествовала у рату, а с њом и РТС?
Постоји и закон о информисању.


Na onaj deo koji je zezanje( i sa tvoje i sa moje strane ) nema potrebe da reagujem.

Ali ovo !!!!!

Pozivati se na Zakon o informisanju u ratu i postavljati pitanje značaja medija ?????

I sada ću ti dati jači argument.

Smatram da je Srbija prošla tako kako je prošla ne zbog činjenice da je manipulisala medijima i javnošću, već da to nije radila dovoljno i pravovremeno.

Dok su svi drugi odradili posao na vreme.

Da je bilo suprotno, možda rata ne bi ni bilo.

Prema tome, ne da je trebalo uključiti i RTS nego i sve druge medije i lobije .

Zauzeti čvršći stav.
Što ne znači ratno huškački , nego ratno odvraćajući.

Dakle, mediji - da .
Jesu legitimno sredstvo u ratu.

aureus aureus 14:46 19.06.2017

Re: Re:areus

anonymous

Pozivati se na Zakon o informisanju u ratu i postavljati pitanje značaja medija ?????

Да није можда закон о информисању био суспендован?
Такође, заборавио си да се у рат улази из стања мира. Како се одвија тај прелаз? Уз помоћ медија или уз њихово противљење? Не сјећам се да је било много противљења.
anonymous

Smatram da je Srbija prošla tako kako je prošla ne zbog činjenice da je manipulisala medijima i javnošću, već da to nije radila dovoljno i pravovremeno.

Dok su svi drugi odradili posao na vreme.

Da je bilo suprotno, možda rata ne bi ni bilo.

Prema tome, ne da je trebalo uključiti i RTS nego i sve druge medije i lobije .

Zauzeti čvršći stav.
Što ne znači ratno huškački , nego ratno odvraćajući.

Dakle, mediji - da .
Jesu legitimno sredstvo u ratu.

Сад смо с овим што си рекао дошли на занимљив терен и штета што блог није тек отворен, него је зашао у шести дан.
А и Кркар никако да се врати са планине и поштено изрекне пресуду, па да се онда можемо бавити осталим стварима.
g.radicevic g.radicevic 15:26 19.06.2017

Re: Re:areus

Dakle, mediji - da .
Jesu legitimno sredstvo u ratu.

U onom u kome Srbija nije učestvovala ?
ako jeste, ovaj argument ima logike
ali ako nije, kako zvanično tvrdimo, ....
zaključi sam

P.S. nisam pacifista, da se razumemo. pričam iz pozicije nekog ko se nagledao ludila, delimično (manje ili više) podsticanog i ovako montiranim reportažama.

anonymous anonymous 16:38 19.06.2017

Re: Re:areus

Да није можда закон о информисању био суспендован?


Da li si ikad imao u ruci Zakon o informisanju i pročitao njegove odredbe.

Nikakve veze on nema sa ovim o čemu mi polemišemo.



kosta.babic kosta.babic 17:06 19.06.2017

Re: Re:areus

2) zato što poređenje ima izvjesnu mankavost jer previđa razliku između video-igara i crtanih filmova s jedne strane i televizije s druge strane. (Čak i mala djeca znaju da su video-igre i crtani filmovi nešto što je izmišljeno, a u slučaju televizije postoji tendencija da joj se u dobroj mjeri vjeruje, pogotovo u večernjim časovima kad je čovjek umoran i podložan raznim sugestijama - a ratne slike spadaju u najjače sugestije.)

Vidi se da o dečijem poimanju stvarnosti ne znaš ništa.Za decu je virtuelni svet realan. Miki , Šilja ,Paja patak sa sve bolumentom likova oko njih napravili su više štete dečijim mozgovima nego svi ratovi zajedno.Njihov način razmišljanja obesmišljava porodicu kao osnovni stub društva.Izvini možda sam malo zastareo ali dobar deo katoličke Amerike misli isto.
aureus aureus 17:51 19.06.2017

Re: Re:areus

kosta.babic
2) zato što poređenje ima izvjesnu mankavost jer previđa razliku između video-igara i crtanih filmova s jedne strane i televizije s druge strane. (Čak i mala djeca znaju da su video-igre i crtani filmovi nešto što je izmišljeno, a u slučaju televizije postoji tendencija da joj se u dobroj mjeri vjeruje, pogotovo u večernjim časovima kad je čovjek umoran i podložan raznim sugestijama - a ratne slike spadaju u najjače sugestije.)

Vidi se da o dečijem poimanju stvarnosti ne znaš ništa.Za decu je virtuelni svet realan. Miki , Šilja ,Paja patak sa sve bolumentom likova oko njih napravili su više štete dečijim mozgovima nego svi ratovi zajedno.Njihov način razmišljanja obesmišljava porodicu kao osnovni stub društva.Izvini možda sam malo zastareo ali dobar deo katoličke Amerike misli isto.

Немогуће да не знам ништа; па био сам дијете.

Ево шта ја мислим.

Дјеца чак знају да Деда Мраз није стваран иако им оставља поклоне под јелком. Праве се да вјерују у њега да не би разочарали родитеље, и да би и даље добијали поклоне.
Има тврдњи да су неки цртани филмови штетни за дјецу: мачак Том упорно гони Џерија, а понекад га и мучи; Гаја, Раја и Влаја су сестрићи Паје Патка - гдје су им родитељи и зашто се Пата не уда за Пају Патка? - шта се то дешава с том породицом?
Све су то само тврдње...оних који опањкавају цртане филмове.
Није им пало на памет да кажу да су дјеца због Тома и Џерија завољела Листову Мађарску рапсодију (одличан цртани из 1946) али јесте да су дјеца због њих агресивна и да не разумију концепт породице. - Разумију, ако заспу у татином крилу. Ако их мамине руке однесу у кревет.
Цртани филмови су нека врста фантазије на коју дјеца пристају јер је та фантазија ЗАНИМЉИВА. Иначе, осим заиста врло мале дјеце - дјеца сасвим добро разликују стварност од цртаног филма.
michiganac michiganac 00:38 18.06.2017

Srbistan..

..iz dubina marijanskog rova


klik samo za one s jakim želucom i/ili spremnom kofom.
anonymous anonymous 04:36 18.06.2017

Jebo te, zamisli ....

...razgovaraju dve misice ( da ne kažem plavuše) ....

Bila sam na kastiingu u tam nekoj zemlji ....

ljudi ratuju .....pa još i rovove kopaju, kupuju oružje, pa i pucaju iz njega ....a i ubijaju....

zamisli.....

A tek tv program kakav im je ....

... u njemu fijuču granate ...i kad je zatišje...

Moš misliti.....

Falširaju....

Ej , zamisli .....usred rata ...to rade.

Jebo te, ne mogu da verujem ....

Pa ko još u civilizovanom svetu - u ratu - to radi ....



I vic se završava....


Obe se valjaju od smeha ....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana