Film| Kućni ljubimci| Literatura

Putevi radikalizacije

princi RSS / 19.08.2017. u 13:59

Ovog jutra nudim na uvid novi tekst, iz Voxa, o putevima radikalizacije mladih. Zašto se ljudi radikalizuju, zašto postaju deo ISISa ili KKK, svejedno? Naravno, kao što je dosta nas ovde pričalo svih ovih godina, radikalizacija klinaca nema ništa s religijom. Da nema Kurana, našli bi albume Judas Priest ili nekakve opskurne mudrace. Islam je potpuno efemeran u čitavom tom problemu. Ali radikalizacija itekako ima sa problemima ljudi, kako društvenim tako i ličnim. 

Društveni problemi se pre svega odnose na očekivanja ljudi. Primerice, kako se to u tekstu navodi, Ameri se uzdižu sa idejom da su svi u nekoj vrsti reda ka vrhu društvene lestvice, da imaju big mansions, da putuju po svetu kao gazde, da ih ne drže banke i kreditori za dugove... Naravno, stvarnost je potpuno drugačija, i sudar sa tom stvarnošću mnoge ljude vodi u radikalizaciju, u ideju da ne žive u svojoj zemlji, zemlji koja im je obećana, tj da im je ista oteta. Slična stvar je i evropskim Muslimanima. Dodajte na to izazove odrastanja, seksualne frustracije i slično, u kombinaciji sa modernim gadgetima dobijate opasnu i zapaljivu smesu koja se manifestuje kao ISIS odnosno KKK.

Često se kaže kako je religija glavni uzrok radikalizacije. Međutim, kao što vidimo, zajednička nit svom radikalizmu je ova ili ona vrsta gubitka svrhe, cilja u životu. Ideja svrhe, životnog cilja je, onako, po mom nekom sudu, dosta religijska. Odatle bih rekao da su pozivi na ukidanje islama, judeizma, budizma, hrišćanstva, religija, zapravo, prilično naivni i kontraproduktivni. Ljudi ne mogu opstati bez vere u smisao postojanja. Bez nje su izgubljeni. Meni se pre čini da je rešenje u formulisanju nekakve globalne religije, tj religije koja bi bila zajednička svim ljudima (vera u ljudska prava i ljudske slobode u tom smislu sasvim ispunjavaju tu funkciju, ali su, po mom sudu, malo previše apstraktna i nedovoljno isključiva, tj kao što vidimo ne mogu istisnuti i zameniti primitivnije forme verovanja).

Elem, da ne kenjam previše, evo teksta pa uživajte



Komentari (581)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:10 19.08.2017

talk to us, talk to us!

Elem, da ne kenjam previše




ps. čitam pažljivo!
kosta.babic kosta.babic 14:53 19.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Srđan Fuchs
Elem, da ne kenjam previše




ps. čitam pažljivo!

Samo vas posmatram!
blogovatelj blogovatelj 18:23 19.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

čitam pažljivo!


Da dodam sliku iz teksta, da se lepše vidi.



PS.

I u Americi prvoamerikanci više vole da prikolju oponente od drugoamerikanaca.
princi princi 18:42 19.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

blogovatelj
čitam pažljivo!


Da dodam sliku iz teksta, da se lepše vidi.



PS.

I u Americi prvoamerikanci više vole da prikolju oponente od drugoamerikanaca.

:)))))))), da. Sjajna slika, hvala, Blogi.

Naravno, to je funkcija i onoga šta zovemo terorizam. Po nekima ono što je Brejvik pobio onu stotinu dece u Norveškoj nije bio terorizam. Kad nazi uleti kamionom u gomilu to je političko neslaganje sa alt-left; kad Marokanac uradi to isto, to je jihadi terrorism.
bene_geserit bene_geserit 06:50 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

blogovatelj
Da dodam sliku iz teksta, da se lepše vidi.

Pogresnu si sliku nasao, mislio si na ovu (iz istog teksta).
Pa sad razmisli kako to da 90+% toga sto ovi racunaju kao rigth-wing terror nikada nije klasifikovano tako.
A onda kada odes na pojedinacne slucajeve vidis gluposti tipa pljackasi banke ubili dva policajca tokom pljacke i sad je to neki right-wing terror, really.
bene_geserit bene_geserit 06:52 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

blogovatelj
I u Americi prvoamerikanci više vole da prikolju oponente od drugoamerikanaca.

Jel crnce racunas u prvoamerikance? Crnci izvrse ~50% ubistava, pa je glupo da pricamo o ubistvima a da ne pomenjemo njih.
bene_geserit bene_geserit 07:07 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Lazna statistika za unapred donete zakljucke.

Ono sto je nejasno je zbog cega se mladi radikalizuju i postaju clanovi BLM i Antifa-e. Kada se skupe maskirani u stotinama i krenu da pale okolo jel se to racuna u domaci teror ili ne? Nesto toga nema na ovoj mapi i statistici, mora da se nije ni desilo.
maksa83 maksa83 07:55 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ono sto je nejasno je zbog cega se mladi radikalizuju i postaju clanovi BLM i Antifa-e. ntifa-e. Kada se skupe maskirani u stotinama i krenu da pale okolo jel se to racuna u domaci teror ili ne?


Today I Learned kako se na jeziku gluvonemih kaže "neš jebat'".

bene_geserit bene_geserit 08:21 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

I sto je bucko naljutio tetku? Ne deluje bas opasno na slici.
maksa83 maksa83 08:27 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

I sto je bucko naljutio tetku? Ne deluje bas opasno na slici.

Ne znam, meni teta deluje pomalo zgađeno, a on on ozlojeđeno, na licu mu piše "trebalo je da ostanem kod mame i tate u podrumu i igram igrice, tamo sam Level 11 Paladin širokijeh ramena i nesputane snage i sve krčmarice u igrici flertuju samnom, a, ovaj cosplay sucks goats ass".
bene_geserit bene_geserit 08:35 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Nego ta "zapaljiva smesa" zvana KKK - kada su poslednji put ubili nekoga? Jer ima jedno 50 godina?

Ako hoces da vuces paralelu koja ima smisla kreni od rusenja istorijskih spomenika pa mi reci ko to radi ovde a ko po Bliskom Istoku?
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:41 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ako hoces da vuces paralelu koja ima smisla kreni od rusenja istorijskih spomenika pa mi reci ko to radi ovde a ko po Bliskom Istoku?


A na ove spomenike ne misliš ?
maksa83 maksa83 08:42 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Nego ta "zapaljiva smesa" zvana KKK - kada su poslednji put ubili nekoga? Jer ima jedno 50 godina?

Pa, tako otpr. 50g u organizovanoj formi, a imaš sve vreme pojedince koji povremeno nekog roknu ili izbodu zato što je pogrešne boje, a to što nisu to radili od tada sve onako sa čaršavima na glavi možda ima veze i sa tim što se stvorio neki društveni koncenzus da to nije prihvatljivo, a što neko sad pokušava da okrene unazad. Mimo toga, imaš (nimalo iznenađujuću) korelaciju stanja u ekonomiji i broja KKK članova, crtao neko negde jednom. Nimalo šokantno - kad ima poslova i svi žive neke laminarne udobne američke živote broj članova je sveden na neki očekivan nivo sajkoa u svakoj populaciji. Uen d going gets taf članstvo raste.

Ako hoces da vuces paralelu koja ima smisla kreni od rusenja istorijskih spomenika pa mi reci ko to radi ovde a ko po Bliskom Istoku?

WTF... Amerika ima neke istorijske spomenike? Ja bih sačekao još jedno hiljadu dve godina da o njima tako pričamo. Osim ako ne misliš na ona puebla i napuštene indijanske naseobine nastale pre dolaska belog/narandžastog čoveka.

bene_geserit bene_geserit 08:56 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Pa definitivno imas sve vreme pojedince koji roknu/izbodu nekoga "pogresne" boje, samo sto su ti pojedinci crnci. Pogledaj zvanicnu statistiku cross-racial murders i videces koliko crnci ubiju belaca i obrnuto godisnje.


Kreni npr. od Zebra killers (1972) - crni muslimani koji su za 6 meseci mahom u San Francisku ubili po policijskoj proceni ~70, nezvanicno vise od 270 belih "djavola" - treba ti 9 poena za Andjela smrti, jedan poen za muskarca 2 za zenu i decu.
Ali sta ces, izbrisano iz kolektivne memorije, dok debili sa kapuljacama su babaroga za plasenje.
bene_geserit bene_geserit 09:00 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

A na ove spomenike ne misliš ?

Kakve to ima veze sa temom?
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:02 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Pogresnu si sliku nasao, mislio si na ovu (iz istog teksta).
Pa sad razmisli kako to da 90+% toga sto ovi racunaju kao rigth-wing terror nikada nije klasifikovano tako.
A onda kada odes na pojedinacne slucajeve vidis gluposti tipa pljackasi banke ubili dva policajca tokom pljacke i sad je to neki right-wing terror, really.


Daj ne zezaj i sam znaš zašto je tako, mislim, isti tekst iz kojeg je i ta i ona gore statistika
"Home is where the hate is":

Adherents of sovereign citizen ideology – whose animus against what they see as an illegitimate police state can be so extreme that they have been known to open fire on officers at traffic stops – pose a far more extensive threat to law enforcement officers. The FBI, in a 2011 report, had said the sovereign citizen threat "likely will grow." Sovereign citizens alone, according to the database, have been responsible for 14 attacks on law enforcement from 2008 to 2016, which led to the deaths of nine officers and injuries to 12. Of the 40 total plots and attacks targeting police, 83 percent involved right-wing anti-government extremists, resulting in 23 fatalities.

The database catalogues an enormous number of far-right incidents, averaging more than a dozen a year. Consider this sampling, only one of which, the last, was prosecuted as terrorism:

July 27, 2008, Knoxville, Tennessee: Jim David Adkisson, the author of a manifesto urging violent war against liberals, opens fire inside a Unitarian church during the youth performance of a musical, killing two and wounding seven.

Feb. 26, 2009, Miramar Beach, Florida: Dannie Baker, a former Republican Party volunteer who believed that "Washington D.C. Dictators" wanted to "overthrow us with foreign illegals," opens fire on a roomful of Chilean foreign-exchange students, killing two and injuring three. May 20, 2010, West Memphis, Arkansas: Sovereign citizen adherents Jerry and Joe Kane, a father-and-son duo, kill two officers when pulled over by police, then die in a shootout.

Jan. 18, 2011, Spokane, Washington: Neo-Nazi Kevin William Harpham plants a backpack bomb along the route of a Martin Luther King Day Jr. Day parade; no one is injured because it is spotted and defused.

Aug. 5, 2012, Oak Creek, Wisconsin: Wade Michael Page, a member of the neo-Nazi group Hammerskin Nation, kills six and wounds four during a shooting rampage in a Sikh temple before killing himself.

April 13, 2014, Overland Park, Kansas: Frazier Glenn Miller, a former grand dragon of the Carolina Knights of the Ku Klux Klan, embarks on a shooting rampage at two Jewish community institutions, killing three.

June 17, 2015, Charleston, South Carolina: Dylann Roof, a white supremacist radicalized online, joins a Bible study session at the Emanuel AME Church, then opens fire, killing nine black worshippers and wounding another.

Nov. 27, 2015, Colorado Springs, Colorado: Robert Lewis Dear opens fire on patients arriving at a Planned Parenthood clinic, then engages in a gunbattle with police, killing three people, including a police officer, and injuring nine. He says, "No more baby parts," as he is arrested.

Oct. 14, 2016, Garden City, Kansas: Three Kansas militia members, Curtis Allen, Gavin Wright and Patrick Stein, are arrested for allegedly plotting to bomb an apartment complex, home to Somali immigrants. According to the FBI, which infiltrated the group, they called Muslims "cockroaches" and hoped to inspire other militia members.
maksa83 maksa83 09:05 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ali sta ces, izbrisano iz kolektivne memorije, dok debili sa kapuljacama su babaroga za plasenje.

Debili sa kapuljačama su se transformisali u međuvremenu, belo je out camo je in.

Ovo dole je tim Navy Seal specijalaca u Kabulu?

Nope baćo, sa tim stomacima bi na tom terenu preživeli tačno 20 sekundi.

To su ti Charlotesville protestanti u mimohodu.



bene_geserit bene_geserit 09:10 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

maksa83
To su ti Charlotesville protestanti u mimohodu.

Koliko su tacno metaka ti protestanti ispalili? Bice da je 0.
maksa83 maksa83 09:13 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Koliko su tacno metaka ti protestanti ispalili? Bice da je 0.

A koliko treba da ispale pa da se neko uzruja?

Da preinačim pitanje - koliko metaka treba da ispali (hipotetička) do zuba naoružana Black Panthers patrola u tvojoj ulici da se ti uznemiriš?
alselone alselone 09:19 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Kako i jedna drzava na svetu moze da dozvoli ovako naoruzanoj organizovanoj grupi ljudi da ide kroz grad?
bene_geserit bene_geserit 09:19 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

maksa83
A koliko treba da ispale pa da se neko uzruja?

Ako ispale 0, to sto se neko uzrujava to je njegov problem.
Ne krse ni jedan zakon na slici gore (skup je odobren, open carry u WV).
bene_geserit bene_geserit 09:20 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

alselone
Kako i jedna drzava na svetu moze da dozvoli ovako naoruzanoj organizovanoj grupi ljudi da ide kroz grad?

Ako ti se zakon u USA ne svidja onda ga promenis, postoji procedura za to.
alselone alselone 09:21 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ako ti se zakon u USA ne svidja onda ga promenis, postoji procedura za to.


Naravno.
Kako je USA uopste i dosla u situaciju da je ovo moguce u 21. veku?
tyson tyson 09:23 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ono sto je nejasno je zbog cega se mladi radikalizuju i postaju clanovi BLM i Antifa-e. Kada se skupe maskirani u stotinama i krenu da pale okolo jel se to racuna u domaci teror ili ne?

Pa, ne baš; to su nasilne demonstracije.


bene_geserit bene_geserit 09:24 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

maksa83
do zuba naoružana Black Panthers patrola u tvojoj ulici

Kalifornija ne dozvoljava open carry koliko ja znam.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:24 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

bene_geserit
A na ove spomenike ne misliš ?

Kakve to ima veze sa temom?


Nikakve, a možda i najavljuje eskalaciju treehugersa. Šalim se.
maksa83 maksa83 09:27 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Nikakve, a možda i najavljuje eskalaciju treehugersa.

Sa njima je lako, pretesterišeš ga sve sa drvetom za koje se vezao. Paziš samo da ne potkačiš lanac da ne sjebeš motorku.
emsiemsi emsiemsi 09:39 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

maksa83
I sto je bucko naljutio tetku? Ne deluje bas opasno na slici.

Ne znam, meni teta deluje pomalo zgađeno, a on on ozlojeđeno, na licu mu piše "trebalo je da ostanem kod mame i tate u podrumu i igram igrice, tamo sam Level 11 Paladin širokijeh ramena i nesputane snage i sve krčmarice u igrici flertuju samnom, a, ovaj cosplay sucks goats ass".

Да је Буцко способан да брзо мисли, понео би две заставе --- и тетка би легла само тако.
Овако ће неко други да се омрси.
predatortz predatortz 09:41 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ne znam, meni teta deluje pomalo zgađeno


Meni tetka deluje prilično prostački i isfrustrirano. Voli dečko zastavu Juga! Pa ko je nije voleo u tim godinama? Ja jesam, i generala Lee-a sam gotivio u stripovima.

Glupo je ovo što rade ove napaljene tetke. Rušenje spomenika nikad nikom dobra nije donelo, niti je civilizacijski opravdano.
maksa83 maksa83 09:49 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Pa ko je nije voleo u tim godinama? Ja jesam, i henerala Lee-a sam gotivio u stripovima.

Meni to suludo, ko oni Srbi navijači Barselone što se bespoštedno pičkaraju sa Srbima navijačima Reala u jućub komentarima.

Ja u to vreme voleo Spajdermena.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:51 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!




plausibel plausibel 09:55 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Meni tetka deluje prilično prostački i isfrustrirano

Glupo je ovo što rade ove napaljene tetke


Ma pusti, raspušćen'ca garant..


zemljanin zemljanin 09:56 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

predatortz
Ne znam, meni teta deluje pomalo zgađeno


Meni tetka deluje prilično prostački i isfrustrirano. Voli dečko zastavu Juga!

Meni "tetka" deluje OK ... ali da stavimo tetki burku na lice pa da vidimo šta će biti
predatortz predatortz 09:57 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!


Meni to suludo, ko oni Srbi navijači Barselone što se bespoštedno pičkaraju sa Srbima navijačima Reala u jućub komentarima.


Mlados', Makso, mlados'...
A tetka je stucala mnogo godina u dupe, a da se pameti nije dozvala.

Sa moje tačke gledišta, posle raznih životnih iskustava, meni su ovaj bucko i tetka jako tužne pojave.
princi princi 10:14 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

bene_geserit
blogovatelj
Da dodam sliku iz teksta, da se lepše vidi.

Pogresnu si sliku nasao, mislio si na ovu (iz istog teksta).
Pa sad razmisli kako to da 90+% toga sto ovi racunaju kao rigth-wing terror nikada nije klasifikovano tako.
A onda kada odes na pojedinacne slucajeve vidis gluposti tipa pljackasi banke ubili dva policajca tokom pljacke i sad je to neki right-wing terror, really.

Ako smem da primetim, ovo su potpuno dva različita grafika: jedan pokazuje broj registrovanih incidenata a drugi broj incidenata u kojima su charges filed. I razlika između njih je, zapravo, porazna po US državu, pravosuđe i društvo u celini.
emsiemsi emsiemsi 10:17 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

maksa83
Pa ko je nije voleo u tim godinama? Ja jesam, i henerala Lee-a sam gotivio u stripovima.

Meni to suludo, ko oni Srbi navijači Barselone što se bespoštedno pičkaraju sa Srbima navijačima Reala u jućub komentarima.

Ja u to vreme voleo Spajdermena.

Ја сам у то време волео једну, али тада још нисам знао шта је то волети. Углавном, било ми је јако лепо када је и она била присутна.
Успут --- наравно да навијам за Реал. Но, то ме не спречава да Месија волим као род рођени.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:21 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Kako je USA uopste i dosla u situaciju da je ovo moguce u 21. veku?


Pa kad imaju državno uređenje iz XVIII veka. Ovi right-wing ljomberi se pozivaju na utemeljenja jednog državnog uređenja iz vremena prosvetiteljstva. Mislim, taj famozni drugi amandman je nastao kao proizvod neodlučnosti, s obzirom da ni tvorci Ustava nisu ni bili spremni da stvore neku snažniju federalnu vlast. Snažnija federalna vast je došla kroz ličnost predsednika. Na primer, Tomas Džeferson je bio žestoki protivnik jake federalne vlasti, čak nije ni učestvovao u formiranju Ustava, s obzirom da je bio teška opozicija. Kasnije, kada je postao predsednik, i sam je koristio neustavne metode Aleksandra Hamiltona (vodee ličnosti Vašingtonove administracije) o "implicitnoj nadležnosti".
princi princi 10:25 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Pa kad imaju državno uređenje iz XVIII veka. Mislim, ovi right-wing ljomberi se pozivaju na utemeljenja jednog državnog uređenja iz vremena prosvetiteljstva. Mislim, taj famozni drugi amandman je nastao kao proizvod neodlučnosti, s obzirom da ni tvorci Ustava nisu ni bili spremni da stvore neku snažniju federalnu vlast.

Tačno. Totalni nonsense: u 21. veku se ti pozivaš na Founding fathers... mindboggling. USA je svojevrsni kalifat samo sa drugačijim ideološkim i verskim predznakom.
alselone alselone 10:38 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

državno uređenje iz XVIII veka


Ja mal-mal pa pogledujem u onog manijaka sa naocarima i puskom ko iz Far Cry. Sasro bi se ziv da ga vidim kroz prozor.
maksa83 maksa83 10:55 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Meni "tetka" deluje OK

Jesi video ti taj ejdžizam savijen ideološkom hiperbolom? Onaj bilmez je "dečko", a mica koja je tek na pragu da uđe u period najboljih godina je "tetka".
alselone alselone 11:06 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

period najboljih


"Period najboljih godina" je prilicno rastegliv pojam. Moze se docarati linearnom krivom negativnog nagiba. Krece sa, okvirno, +10 u jednom momentu sece subjektovu krivu i zavrsava negde na -15, recimo.
maksa83 maksa83 11:08 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

"Period najboljih godina" je prilicno rastegliv pojam. Moze se docarati linearnom krivom negativnog nagiba. Krece sa, okvirno, +10 u jendom momentu sece subjektovu krivu i zavrsava negde na -15, recimo.

Ovo dole nema veze sa tim što si napisao, ali moram negde:

predatortz predatortz 11:16 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

maksa83
Meni "tetka" deluje OK

Jesi video ti taj ejdžizam savijen ideološkom hiperbolom? Onaj bilmez je "dečko", a mica koja je tek na pragu da uđe u period najboljih godina je "tetka".


A gde sam ja rekao da tetka nije za uporabo?
niccolo niccolo 11:37 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

A na ove spomenike ne misliš ?

To je stvarno ozbiljno sranje...
apostata apostata 12:49 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

maksa83
Ono sto je nejasno je zbog cega se mladi radikalizuju i postaju clanovi BLM i Antifa-e. ntifa-e. Kada se skupe maskirani u stotinama i krenu da pale okolo jel se to racuna u domaci teror ili ne?


Today I Learned kako se na jeziku gluvonemih kaže "neš jebat'".


Confederate demonstrator kicked out of Pensacola Christian College

Evo ovde


maksa83 maksa83 13:17 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Confederate demonstrator kicked out of Pensacola Christian College

Evo ovde

A onaj drugi kaže:

Fuentes, who denied being a white nationalist and said he rejects Nazism, said the rally was about protesting “immigration, multiculturalism and postmodernism.”

Ej... neko ko se zove Nicholas Fuentes se buni protiv imigracije, multikulturalizma i postmodernizma. Potpuno ludilo.
apostata apostata 13:21 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Fuentes, who denied being a white nationalist and said he rejects Nazism, said the rally was about protesting “immigration, multiculturalism and postmodernism.”
Gdje je to?
princi princi 13:27 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ej... neko ko se zove Nicholas Fuentes se buni protiv imigracije, multikulturalizma i postmodernizma. Potpuno ludilo.

Što, kao onaj Pero Cvjetković je nešto bolji?
maksa83 maksa83 13:27 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Gdje je to?

Ovde, ne sa tvog linka, nego sa drugog mesta koje izveštava o istoj stvari.
maksa83 maksa83 13:30 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Što, kao onaj Pero Cvjetković je nešto bolji?

Meni žao što ne mogu da iskopam skeč Laneta Gutovića iz devedesetih kad priča priču o čoveku koji je upecao zlatnu ribicu. Probaću da sažmem:

- Mihalj, Mihalj, ti si tako lep i pametan, molim te me pusti.
- Hoću, ako mi daš deset miliona maraka.
- Uredu Mihalj, učinjeno, sad me pusti.

I Mihalj je pusti, ali se seti:

- Ej, ribice, čekaj! Če-kaj! Hoću da budem Srbin!

... al' ribica već otplivala.

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:30 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

princi
Ej... neko ko se zove Nicholas Fuentes se buni protiv imigracije, multikulturalizma i postmodernizma. Potpuno ludilo.

Što, kao onaj Pero Cvjetković je nešto bolji?


Pogrešno si razumeo, princi. Mislim da i Makso priča o istoj hipokriziji.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:35 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ovo dole je tim Navy Seal specijalaca u Kabulu?


Pa zamalo da upravo tako (nekako ;> ) bude.

Dok Benjon nije i formalno izleteo vanka (*) njegov pulen Princ (ne onaj kojeg od pelena na ovamo čeka tasa, nego Erik ☻) negdašnji osnivač zloglasnog Blackwatera (privatni warlordovi iračkog rata) se odjedared poajvio iz (samo)izgnanstva i hteo da mu Tramp za Cijena Prava Stinica, 10 bilijuna! (onih njihovih, naših milijardi) preuzme vođenje "rata" u Avganistganu.

Ubr, Tr4amp je njegovu sestru - DeVosovicu (udata za Dafina, ups ne, nego Amway kozemtiku ☻) koja se celog života zalagala za ukidanje državnog školstva (i sve u privatne ruke) za ... pa naravno, Seklretara Obrjavascript:;azovanja koji se brine baš o državnim školama ;>

Eloem, odlete Banjon oldete (sa sastanka o Avganistanu) i javascript:;Princ. Što ne znači da Tramp neće - kako-tako, za ovu ili onu cenu (bratska podela, naravno) da ga ugura u taj kazan.

The DeVoses: America’s Most Parasitic Family Goes to Washington

Erik Prince offers private military force in Afghanistan
princi princi 13:35 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Cvjetanović, pardon.
maksa83 maksa83 13:36 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Pogrešno si razumeo, princi. Mislim da i Makso priča o istoj hipokriziji.

Ne mogu to da nazovem hipokrizija, nego neki, nemam pojma, suludi self-hate. Evidentno si delom meksikanac, i sad, odakle god da ti je taj otac ili đed ili prađed Fuentes došao, sigurno nije iznikao u tom Bostonu u kom živiš, i najverovatnije je u po noći preplivao Rio Grande da bi ti bio Amerikanac, ali ako drugi budući đedovi krenu tako da preplivavaju Rio Grande, odosmo mi Amerikanci (koji se prezivamo Fuentes) u qrac. Ludilo...
princi princi 13:39 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Eloem, odlete Banjon oldete (sa sastanka o Avganistanu) i Princ. Što ne znači da Tramp neće - kako-tako, za ovu ili onu cenu (bratska podela, naravno) da ga ugura u taj kazan

Meni se sve više čini da je Trump samo poslužio vojnoj hunti da lakše dođe na vlast. Tj da je sve bio jedan great rock and roll swindle. Što posebno čini hillarious koncepte sveta koje u glavim imaju sve ove budalčine koje su se zdušno zalagale za Trumpa zato što su bile protiv zle veštice koja "će odmah zaratiti s Putinom", i koje su mislile kako će Trump, eto, krenuti u nekakav izolacionizam i non-interventionism.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:40 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

bene_geserit
Nego ta "zapaljiva smesa" zvana KKK


KKK je state of mind: kada Petar Cvjetanović ili Nikolas Fuentes shvataju da nema razlike između njih i onih imigranata, ali ceo život su trudili da se uklope u društvu pravih (white protestant) Amerikanaca. Isto kao kada neka druga generacija Novosađana, kaže za one ljude po Veterniku ili Klisi kako su uništili njihov grad, a on sam je došao iz istog kraja, samo malo ranije, u onim kolonizacijama iz pedesetih. Isto kao što svaki crnac, iz bilo kog geta, misli da je odrastao u Bruklinu ili Harlemu.

maksa83 maksa83 13:42 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Pa zamalo da upravo tako (nekako ;> ) bude.

Ma nisu ono vojnici nego lujke koje provode vreme po survajvl kempovima u Arizoni, jedu konzerve, penju se uz merdevine od kanapa i pucaju iz M4 u grudne mete i čekaju da Kucne Čas, a sa Trunpoom im se učinjelo da to Kuckanje Časa nije tako daleko. Imao sam jednog takvog u razredu u srednjoj, došao preko razmene đaka, tata (vijetnamski veteran) ga vodio na te stvari od malih nogu, ambicija mu je bila da radi za CIA (mrtav ozbiljan, otvoreno to govorio). Nađem ga na FB i tu se isfrendujemo, i ispostavlja se da je tip shvatio da je gej (bear tipa, ono, deb'o, brada, kožni prsluci) i da radi kao roudi.
princi princi 13:42 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

maksa83
Pogrešno si razumeo, princi. Mislim da i Makso priča o istoj hipokriziji.

Ne mogu to da nazovem hipokrizija, nego neki, nemam pojma, suludi self-hate. Evidentno si delom meksikanac, i sad, odakle god da ti je taj otac ili đed ili prađed Fuentes došao, sigurno nije iznikao u tom Bostonu u kom živiš, i najverovatnije je u po noći preplivao Rio Grande da bi ti bio Amerikanac, ali ako drugi budući đedovi krenu tako da preplivavaju Rio Grande, odosmo mi Amerikanci (koji se prezivamo Fuentes) u qrac. Ludilo...

Pa kao self-hating Jews, kao drugosrbijanci, kao oni Rusi koji se identifikuju s SSovcima. Mene je zapanjilo kad sam video one opskurne bande Izraelaca, Jevreja koji tetoviraju kukaste križeve ... taj samoprezir, kriza nacionalnog identiteta, to je dosta čest fenomen i ovaj blog je, zapravo, o tome, tj o toj krizi identiteta.
predatortz predatortz 13:42 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!


I Mihalj je pusti, ali se seti:

- Ej, ribice, čekaj! Če-kaj! Hoću da budem Srbin!



Bosna, devedeset i neka...
Vidi Mujo da je đavo odneo zajebanciju, pa se dogovori sa fatom da cela porodica pređe na pravoslavlje i da postane srpska.

Pita popa kako to da urade, a pop mu odgovori:

Preplivaš Drinu, tri puta se prekrstiš, klekneš i poljubiš svetu srpsku zemlju - i to je to!

Kaže Mujo Fati:

Odo' ja prvi, pa kad vidite da je sve u redu, onda kreni i ti sa djecom

Prepliva Mujo, prekrsti se tri puta, saže se i poljubi zemlju.

Viče Fata sa druge obale:

Mujo, oćemo sad mi za tobom?


Mujo dreknu:

M'rš, mater vam balijsku!


Tako da je Mihalj dobro prošao.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:45 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Benjon nije i formalno izleteo vanka (*)


Što je pitanje da li je i to sve deo "Plana" ;> Onaj pominjani naci Hedž Fand vlasnik, Mercer, koji već godinama skoro u celini finansira Benjonov (tj. Mercerov ☻) ZigHajlBrajtbart, je prvo bio najveći fiannsijer Kruzove kampanje, pa kada je ovaj propao, psotao najveći finansijer Trampove - s tim da mu je uvalio Benjona i onu umivenu žensku Gebelsicu (koja je do tada vodila aMercerov Super PAC koji je skuplja pare prvo za Kruza, pa onda za Trampa, tj. protiv Hilarice).

Naravno Benjon koji je valjda jedan dan godišnje trezan ;> se odavno, još u janauru, ofirao da će da bude u Beloj Kući samo do avgusta. I gle čuda ;>>

Šta je uspeo izunutra, uspeo je - šta nije, nije, e to što nije sada će da "Uspevava" ;>>> ložeći najtvrđu Trampovu naci bazu - pa time posredno i Trampa.

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:45 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ne mogu to da nazovem hipokrizija, nego neki, nemam pojma, suludi self-hate


Ne znam, meni je to hipokrizija društva. Ne samo Fuentesa ili Cvjetanovića, nego i ovih pravih Amerikanaca. Ne smeta mu Pera, ali mu smeta neki drugi Pera.
maksa83 maksa83 13:45 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

M'rš, mater vam balijsku!

E, da! Baš na taj vic me ovaj Fuentes podsetio, samo nisam umeo da ga reprodukujem u celini.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:48 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ma nisu ono vojnici nego lujke koje provode


Znam, znam, ali akcenat stavih na to da bi baš tako izgledali i oni koje bi Neo-Blackwater skupljao (isti "pool" ;>> ) Pogotovo sada kada ne bi imao više potrebe ni da ih umiva u nekakve "obučene" i "stručne" ☻ i koji bi, da im je prošla Ideja, umesto Navy Sealovaca i inih US vojaka šetali Kabulom.


princi princi 13:54 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

stefan.hauzer
Ne mogu to da nazovem hipokrizija, nego neki, nemam pojma, suludi self-hate


Ne znam, meni je to hipokrizija društva. Ne samo Fuentesa ili Cvjetanovića, nego i ovih pravih Amerikanaca. Ne smeta mu Pera, ali mu smeta neki drugi Pera.

Pera još ispao poster boy white supremacista.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:56 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ma nisu ono vojnici nego lujke koje provode vreme po survajvl kempovima u Arizoni, jedu konzerve, penju se uz merdevine od kanapa i pucaju iz M4 u grudne mete i čekaju da Kucne Čas.


Jeste, ali u tome i jeste problem (Amerike, a kad tad ćew to da se prelije pa obruši i na nas - kako tako, njima talas za surfovanje, a dok dođe do nas već Cunami ☻) što ovi koji su decenijama bili baš takvi - "neki tamo po divljinama, koje niko niti vidi niti ga interesuju" -

- a sada mic po mic, jedan Trampov ispad do drugog, mali migovi ovde, veliki onde, postavljanja na ključne amesta kojekakvih, "otkud taj tamo" i slične ProAkcije TrampoNacizma, polako se kreću prema svom Krajnjem CIlju, da budu Glavne Baje, koje se pitaju za Mišljenje i Stavove, pa se stranke i predsednicici (*) saginju da im idu nizu dlaku.

E to je ono (ponašanje Trampa i njegovih naci uzora) što može da promeni Američku političku sliku.

(*) Uaaaa, sva slova! Prvo Završni Račun Blagajne!

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:02 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Pera još ispao poster boy white supremacista.


bilo bi zanimljivo pročitati jedan dobar članak o tome, kako je prestao da radi kotao za pretapanje. Pretopstavljam da white suprematist više smeta to kako se novi doseljenici sve više tripuju da su LeBron, nego Bejb Rut. Evo, na primer, Akcija Bronson je Albanac.

princi princi 14:13 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Pretopstavljam da white suprematist više smeta to kako se novi doseljenici sve više tripuju da su LeBron, nego Bejb Rut. Evo, na primer, Akcija Bronson je Albanac.

Opet to mešanje klasnog i rasnog.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:25 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Opet to mešanje klasnog i rasnog.


Izgleda kako nisi jutarnji tip? Ono gore je o tome da ne postoji novi identitet. Vidiš kako jedan Alabanac može da se identifikuje sa crncom, jedan Pera sa Džordžom. Nema više jedne slike Amerikanaca, ima ih više. Rase se brišu.
princi princi 14:29 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Rase se brišu.

Rase ne postoje. Rase su u našim glavama. Ti može podeliti ljude po boji očiju, po boji kože, po tome imaju li mladež na dupetu ili ne. Boja kože, boja očiju je fakat. Klasifikacija je samo u našim glavama, kulturom definisana.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:49 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Rase ne postoje.


Taj proces se još uvek nije završio, inače bi se ovi ekstremisti nazivali drugačije od white suprematist. Bila bi ludost misliti da je pojam rasa umro.
princi princi 14:53 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Bila bi ludost misliti da je pojam rasa umro.

Nije umro, naravno, on postoji. Ali postoji u našim glavama, samo tu. Postoji razlog zašto se te stvari zovu imagined reality.
alselone alselone 14:55 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Kako sad ne postoje kada se mogu naci razlicite fizicke razlike izmedju rasa koje se mogu posmatrati kao zajednicke karakteristike pripadnika rase? Od pomenute koze, pa do kompleksnijih osobina kao sto su oblici misicnih vlakana, melatonina, itd...
princi princi 15:00 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Kako sad ne postoje kada se mogu naci razlicite fizicke razlike izmedju rasa koje se mogu posmatrati kao zajednicke karakteristike pripadnika rase? Od pomenute koze, pa do kompleksnijih osobina kao sto su oblici misicnih vlakana, melatonina, itd...

Ljudi se razlikuju po mnogim odlikama, fizičkim, neurološkim, fiziološkim... Klasifikacija je isključivo u našim glavama. Pisao sam gore o boji očiju, mladežima, boji kose, dužini udova... ti ljude možeš klasifikovati po raznim osnovama. Razlike među ljudima su realnost, grupisanje, klasifikacija po onome što je (nama, tj ljudima) bitno, to je pitanje kulture, tj konvencije.
nsarski nsarski 15:00 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Rase ne postoje.


I ne samo rase. Ni sex ne postoji.

Here was Nicholas Matte, Lecturer in History at the University of Toronto; speaking on The Agenda (a Canadian TV program), October 2016:

Basically, it’s not correct that there is such a thing as biological sex. And I’m a historian of medicine; I can unpack that for you accurately at length if you want, but in the interests of time I won’t. So that’s a very popular misconception.
Once again: That is a licensed, credentialed academic in the Humanities speaking.

If we can deny the reality of sex, what aspect of human biology can we not deny?


Stvari su malo kompleksnije, rekao bih.


Try this one: Race Realism Has a Past. Does Race Denialism Have a Future?
alselone alselone 15:02 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Različite fizičke razlike postoje među svim ljudima. Klasifikacija je isključivo u našim glavama. Pisao sam gore o boji očiju, mladežima, boji kose, dužini udova... ti ljude možeš klasifikovati po raznim osnovama. Razlike među ljudima su realnost, grupisanje, klasifikacija po onome što je (nama, tj ljudima) bitno, to je pitanje kulture, tj konvencije.


Da, jasno mi je da mozes klasifikovati ljude po mnogim osnovama, ali isto tako za neke grupe mozes naci zbir zajednickih karakteristika. Da li plavooki imaju izduzenije misice? Nemaju, pa ne mozes da nadjes zajednicke crte. Dok kod crnaca mozes da kazes da svi imaju takav tip misica i tu kolicinu melatonina (ili cega vec u kozi).

princi princi 15:03 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Try this one

Probaj i ti. Gender and Genetics.

edit: Oh, ovo neki unz zero hedge link??? Nadam se da mi Dana neće zameriti što sam je citirao u ovom kontekstu.
maksa83 maksa83 15:05 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Kako sad ne postoje kada se mogu naci razlicite fizicke razlike izmedju rasa koje se mogu posmatrati kao zajednicke karakteristike pripadnika rase? Od pomenute koze, pa do kompleksnijih osobina kao sto su oblici misicnih vlakana, melatonina, itd...

I sa' će verovatno rasprava o tome da li crnci dominiraju u basketu (i drugim sportovima) zato što su iz sirotih sredina pa im je to (pored hip-hopa) "najlakši" način da pobegnu iz geta, ili zato što im je (ne)prirodna selekcija surovog robovlasništva brusila genetiku tako što je "favorizovala" (grozna reč u tom kontekstu) izdržljivije i jače primerke, ili zato što im je sklop skelet-muskulatura stvarno bolje sklopljen za te stvari nego belcima, ili...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:06 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

imagined reality.


Te imagined reality su jedine vrednosti. Strahovi, mržnje i ljubavi koje su u našim glavama vrede, one materijalne, koje možemo da osetimo, njima ne dodajemo nebeske vrednosti, njih poznajemo, njih osećamo i njima smo oduzeli oreole. Bez imagined reality, nema ni čoveka. Istina, nikad se nisam (upotpunosti) slagao sa Hararijem, ali mislim da ti to oduvek znaš.
alselone alselone 15:07 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

I sa' će verovatno rasprava o tome da li crnci dominiraju u basketu (i drugim sportovima) zato što su iz sirotih sredina pa im je to (pored hip-hopa) "najlakši" način da pobegnu iz geta, ili zato što im je (ne)prirodna selekcija surovog robovlasništva brusila genetiku tako što je "favorizovala" (grozna reč u tom kontekstu) izdržljivije i jače primerke, ili zato što im je sklop skelet-muskulatura stvarno bolje sklopljen za te stvari nego belcima, ili...


Sta god da je uzrok, ja ne pricam o njemu, on je napravio posledicu po kojoj se moze napraviti podela. Kao kod pasa. Nije priroda stvorila sve rase nego covek, ali one nesporno postoje.
princi princi 15:09 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Nakačila Dana jutros kod mene na FB fini link o epigenetici i aktivaciji gena.
maksa83 maksa83 15:17 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Sta god da je uzrok, ja ne pricam o njemu, on je napravio posledicu po kojoj se moze napraviti podela.

Ma može da se napravi podela, ali lokalna. Istinu bismo saznali ako bismo sproveli eksperiment od 300 godina - lovimo belce iz proizvoljnog poola, prevozimo ih u potpalublju mesecima u neljudskim uslovima, tu poumire sve što nije dovoljno jako za tako nešto, to pobacamo preko palube, onda ih jedno 250 godina držimo da rade u polju i najteže fizičke poslove i oštro kažnjavamo, pustimo da poumire sve što ne može to da izdrži, i tako jedno 250 godina (da, toliko je otpr. trajalo robovlasništvo u USA), onda ih oslobodimo ali sledećih 100 godina stigmatizujemo tako da ne mogu da mrdnu iz najnižeg ekonomskog sloja. I da li ćemo posle 300 godina dobiti superiorne bele košarkaše? Ja bih rekao - najverovatnije.


Edit: Što reče tviteraš cult - i posle svog tog tretmana ti pokloniš toj beloj stoCi blues i jazz.
princi princi 15:20 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Stvarno su interesantne te priče o identitetima, svašta tu izađe na površinu.
princi princi 15:22 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

alselone
Različite fizičke razlike postoje među svim ljudima. Klasifikacija je isključivo u našim glavama. Pisao sam gore o boji očiju, mladežima, boji kose, dužini udova... ti ljude možeš klasifikovati po raznim osnovama. Razlike među ljudima su realnost, grupisanje, klasifikacija po onome što je (nama, tj ljudima) bitno, to je pitanje kulture, tj konvencije.


Da, jasno mi je da mozes klasifikovati ljude po mnogim osnovama, ali isto tako za neke grupe mozes naci zbir zajednickih karakteristika. Da li plavooki imaju izduzenije misice? Nemaju, pa ne mozes da nadjes zajednicke crte. Dok kod crnaca mozes da kazes da svi imaju takav tip misica i tu kolicinu melatonina (ili cega vec u kozi).



JEl nije beše da to za mišiće da važi samo za Crnce iz zapadne Afrike, a da su oni iz Istočne skroz drugačiji (pa zato jedni pobeđuju u sprintu, a drugi u maratonu). Opet, ova dominacija Jamajčana, koji su, jelte, mahom potomci ODABRANIH (ne tipičnih) primeraka Crnaca iz zapadne Afrike je mahom posledica britanskog kolonijalnog nasleđa (jer je lokalni engleski badža smatrao da je za lokalnu decu mnogo važno da sprintuju i imaš čitavu kulturu izgrađenu oko tih školskih takmičenja u sprintu, kao što imaš i rege i druge stvari). Etiopljani, Kenijci, opet, druga stvar. Kenijski uspesi u maratonu su, opet, vezani za nekog anglikanskog sveštenika, itd, itd.
maksa83 maksa83 15:22 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

princi
Nakačila Dana jutros kod mene na FB fini link o epigenetici i aktivaciji gena.

To je po meni najzanimljivije antropološko pitanje, zajedno sa "da li je moguća Strong AI?".
docsumann docsumann 15:24 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Pretopstavljam da white suprematist više smeta to kako se novi doseljenici sve više tripuju da su LeBron, nego Bejb Rut.



maksa83 maksa83 15:25 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

a da su oni iz Istočne skroz drugačiji (pa zato jedni pobeđuju u sprintu, a drugi u maratonu).

Znam za dva brata blizanca (jednojajćana) - plivači obojica. Jedan dugoprugaš (bitne noge), drugi kratkoprugaš (bitne ruke). Takođe su izrasli u dve potpuno različite ličnosti, ono, odnos prema životu, dostignuća i tako to. Ne može biti istija genetika od te.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:27 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Od pomenute koze, pa do kompleksnijih osobina kao sto su oblici misicnih vlakana, melatonina, itd...



Jeste, švicarska (sanska) kao i burska koza je potpuno bela, a ona Nigerijs skoro crna.

A dotle, kod ljudske rase, oni Negroidne Rase (pardon, ada se to - ne baš svukud - zove Crna Rasa) imaju medicinske probleme koji su procentualno veći nego kod ostalih rasa, ups, pardon - boja! Šećerna bolest, hipertenzija, sarkoidosis (stvaranje ožiljaka na plućima) neke vrste anemija i sl. obaška kada se leče od raka, za 40% veća smrtnost (20% kod žena).

Dobro, ovo poslednje može donekle i da se "Obajsni" i uslovima života tj. materijalnim stanjem, ali ipak.

Genetkia kaže da za neke bolesti postoje lekovi koji su "Pogodniji" za crne rase, ali ajde ti sada - po ovom principu "ma rase su samo u glavama" objasni to narogušenom crncu koji hoće "Lek za Belce" ;>

A da nisu to samo crne rase, ima tu za svakog ponešto ;> recimo ona "smešna" laktozna netgolerancija iz Big Benga, skoro svi Indijanci (oni Native Amerkikanci) su joj podložni, pa onda sa "samo" 50%-80% slede Ašekanzi i Hispanici, dok se Evropljani drže dobro sa samo 25%

Ali ima i interesantnih stvari - neki retki genetski poremećaj je procentualno rašireniji kod Jevreja (i jopet Aškenazi, ovi Ladini se uvek izvuku ) i prekomorskih Francuza - u Kvebeku i Lujzijani. Pa sad nadji tu gde je Valdo
princi princi 15:27 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

maksa83
princi
Nakačila Dana jutros kod mene na FB fini link o epigenetici i aktivaciji gena.

To je po meni najzanimljivije antropološko pitanje, zajedno sa "da li je moguća Strong AI?".

Ili od toga šta je svest, tek je to zajebano (uh, kako je dobar onaj citat Kureishija što je Silver postavila...).
docsumann docsumann 15:30 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

maksa83
Sta god da je uzrok, ja ne pricam o njemu, on je napravio posledicu po kojoj se moze napraviti podela.

Ma može da se napravi podela, ali lokalna. Istinu bismo saznali ako bismo sproveli eksperiment od 300 godina - lovimo belce iz proizvoljnog poola, prevozimo ih u potpalublju mesecima u neljudskim uslovima, tu poumire sve što nije dovoljno jako za tako nešto, to pobacamo preko palube, onda ih jedno 250 godina držimo da rade u polju i najteže fizičke poslove i oštro kažnjavamo, pustimo da poumire sve što ne može to da izdrži, i tako jedno 250 godina (da, toliko je otpr. trajalo robovlasništvo u USA), onda ih oslobodimo ali sledećih 100 godina stigmatizujemo tako da ne mogu da mrdnu iz najnižeg ekonomskog sloja. I da li ćemo posle 300 godina dobiti superiorne bele košarkaše? Ja bih rekao - najverovatnije.



šta bre 300 godine.
ee, da je Hitler dobio rata imao bi tu ekipu već danas
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:31 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Verujem da je čovečanstvo ušlo u doba u kojem je klasifikacija po rasama neprihvatljiva, ali takođe nije otkrilo ni nove identifikacije. S druge strane, Stokli Karmajkl, borac za black power, kada je otišao u Afriku, i shvatio da mu je bliži onaj beli Amer, nego Afrikanac. Bilo je to sablasno proviđenje. Tačnije kulturološki šok. Nego i ta kultura, i ona stvara veće snobizme nego rasa.
princi princi 15:32 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ima onaj Randy Olson (sjajan baja, inače), finu priču o uticaju ekonomije na ljudski rast. Holanđanima je trebalo samo negde oko 150 godina da od najniže postanu najviša evropska nacija.
tyson tyson 15:34 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Ne mogu to da nazovem hipokrizija, nego neki, nemam pojma, suludi self-hate. Evidentno si delom meksikanac, i sad, odakle god da ti je taj otac ili đed ili prađed Fuentes došao, sigurno nije iznikao u tom Bostonu u kom živiš, i najverovatnije je u po noći preplivao Rio Grande da bi ti bio Amerikanac, ali ako drugi budući đedovi krenu tako da preplivavaju Rio Grande, odosmo mi Amerikanci (koji se prezivamo Fuentes) u qrac. Ludilo...

Pa, što da ne?

Potka trenutne, pa i Trampove antiimigracije nisu nacija i/ili rasa, već ekonomija. Imigranti "nam uzimaju radna mesta".

Fuentes je, dakle, pre svega Amerikanac.


maksa83 maksa83 15:37 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

A da nisu to samo crne rase, ima tu za svakog ponešto ;>

Žena jednog bivšeg saradnika, 2nd gen. Kineskinja rođena u Kanadi, dobije neki rak nosnih šupljina nazad koji je karakterističan isključivo za Južne Kineze, dotle da se leči samo u Hong Kongu. Sreća pa su živeli u Singapuru u to vreme pa Hong Kong bio blizu i lekari su ga prepoznali i dijagnostikovali na vreme.
tyson tyson 15:38 21.08.2017

Re: Dr. Freud

Pa kao self-hating Jews, kao drugosrbijanci, kao oni Rusi koji se identifikuju s SSovcima. Mene je zapanjilo kad sam video one opskurne bande Izraelaca, Jevreja koji tetoviraju kukaste križeve ... taj samoprezir, kriza nacionalnog identiteta, to je dosta čest fenomen i ovaj blog je, zapravo, o tome, tj o toj krizi identiteta.

Ma, samo imaju očajničku potrebu da budu drugačiji. Attention seeking. Instinkt, da ih u masi primeti i, inš'Allah, izabere suprotni pol.

Tjah, svi smo mi pomalo takvi, samo ne idemo baš toliko u krajnost; makar ne posle perioda adolescencije.

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:39 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

da li crnci dominiraju u basketu (i drugim sportovima) zato što su iz sirotih sredina pa im je to (pored hip-hopa) "najlakši" način da pobegnu iz geta,


Ovo je svojevrsan mit. NBA je već godinama liga sinova bivših igrača. Mislim, Luke Walton bi igrao NBA, da nije sin Billa Waltona? Nego Steph Curry, Klay Thompson, Kyrie Irving ili Kobe Brayant, svi odreda deca bivših košarkaša. Pre koju godinu sam čitao i da je problem sa brazilskim fudbalom to što su izgubili igrače iz favela, s obzirom da se favorizuju deca bogatih. I ovo je još jedan prilog u korist klasnog pitanja:)

maksa83 maksa83 15:42 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Pa, što da ne?
Potka trenutne, pa i Trampove antiimigracije nisu nacija i/ili rasa, već ekonomija. Imigranti "nam uzimaju radna mesta".

Fuentes je, dakle, pre svega Amerikanac.


Pa, da, to je apsurd sa kojim se Internet sprda. Svi ti Amerikanci (koji nisu Indijanci) su (više) ekonomska ili (manje) politička imigracija. Ti potomci imigranata (i imigranti, pa vidi naš bene_geserit koliko se buni oko svega toga) neće imigrante. Meni je ta petlja fascinantna.
nsarski nsarski 16:06 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

edit: Oh, ovo neki unz zero hedge link??? Nadam se da mi Dana neće zameriti što sam je citirao u ovom kontekstu.


E, jebiga princi, ako ti možeš da potežeš Petera Bergena kao stručnjaka za terorizam (koga je German Lopez maksimalno plasirao u tekstu koji si naveo), onda mogu i ja
John Derbyshire-a. Obojica su bulšiteri, naravno, ali neka se sukobe na ovom blogu.

I da iskažem svoj stav: ako može novinar i mass media artist, CNN stručnjak, Peter Bergen, čiji je najveći clout to što je nekoć sreo Bin Ladena u pećini, da s takvim autoritetom odlučuje o terorizmu, rasi, kulturološkoj potki koja dovodi do slepog sledbenika...i ako može sličan novinar, aspiring revlucionar, Derbyshire, da poteže nekakve argumente iz genetike i stvari koje su mu, uistinski strane, da se zabavlja ovom ozbiljnom temom - onda mi se čini da su paralele adekvatne.

Sukob izmedju Imanuela Velikovskog i von Danikena - to mi daj anytime da se zabavljam!
Cheers!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:25 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Holanđanima je trebalo samo negde oko 150 godina da od najniže postanu najviša evropska nacija.


Pa da, dok su skontali da visinu mere od stopala do vrha glave, a ne od razine mora do temena.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:30 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Da, jasno mi je da mozes klasifikovati ljude po mnogim osnovama, ali isto tako za neke grupe mozes naci zbir zajednickih karakteristika.

Углавном није опортуно истраживати расне карактеристике, осим ако се ради о различитој инциденцији болести, што помаже у откривању и лечењу.

У Француској се рецимо не прикупљају подаци о расној припадности и етницитету становништва (онако како се то нпр. ради у Енглеској где се зна колико које расне/етничке групе има на свакој општини и то укрштено са старосним групама), већ истраживачи морају да се довијају на разне начине, рецимо пратећи број оболелих од српасте анемије од које белци не оболевају, да би дошли до неког приближног броја црнаца.

Пре доста година, у Анкари сам упознала француског лекара који је радио упоредно истраживање са расподелом крвних група код Курда и осталог становништва и резултати су указивали да су Курди дистинктна група, што је било у у нескладу са званичном турском политиком. (У Турској је тада владало ванредно стање и он је боравио у француској амбасади јер није био рад да нестане у неком казамату.)
alselone alselone 16:32 21.08.2017

Re: talk to us, talk to us!

Istinu bismo saznali ako bismo sproveli eksperiment od 300 godina - lovimo belce iz proizvoljnog poola, prevozimo ih u potpalublju mesecima u neljudskim uslovima, tu poumire sve što nije dovoljno jako za tako nešto, to pobacamo preko palube, onda ih jedno 250 godina držimo da rade u polju i najteže fizičke poslove i oštro kažnjavamo, pustimo da poumire sve što ne može to da izdrži, i tako jedno 250 godina (da, toliko je otpr. trajalo robovlasništvo u USA), onda ih oslobodimo ali sledećih 100 godina stigmatizujemo tako da ne mogu da mrdnu iz najnižeg ekonomskog sloja. I da li ćemo posle 300 godina dobiti superiorne bele košarkaše? Ja bih rekao - najverovatnije.

The istina ne postoji. Uzmi i druge zivotinje kao primer. Niko ne opovrgava rase pasa zato sto nisu postojale "kao takve" pre 5000 godina. Krava, ovaca, sorte psenice itd.

Ali dobro, ne znam dovoljno pa da ne suketam vise na temu, povuci cu se.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana