Niš ovih dana

Jelena Milić RSS / 16.04.2008. u 16:40

Vrata AKC. Čujem, istim  nalepnica zakićeni su  ulazi  u Filozofski fakultet i  vrata Instituta za sociološka istraživanja FF u Nišu, gde inače pojedini "strojevci" studiraju istoriju. Reklamirani web sajt, inače, sasvim lepo radi i dalje.

f_vratam_1376747.jpg

 

f_nacionalnism_f89029c.jpg



Komentari (45)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nikola Knežević Nikola Knežević 17:09 16.04.2008

Patriotizam????



Jel primećujete razliku?







Toliko o patriotizmu.
angie angie 17:20 16.04.2008

Re: Patriotizam????

pa u bgd-u radosh ljushic predaje na fakultetu istoriju, za isti predmet prekraja po svojim uverenjima u udzbenicima, predstavlja jednu od glavnih figura u obrazovanju, a podrzava slichne pokrete- i to nikome ne smeta.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:21 16.04.2008

Re: Patriotizam????

Toliko o patriotizmu.

Patriotizmu ?!
Nije valjda da ga Vi tako (ovako, kao na fotografijama koje ste postavili) vidite ?
Nikola Knežević Nikola Knežević 17:25 16.04.2008

Re: Patriotizam????

Bože sačuvaj, naravno da ne! To je njihova verzija patriotizma. Hteo sam na slikovit način da pokažem kakav je zapravo njiihov patriotizam kada se indetifikuju sa vrednostima koje su u ne tako davnoj prošlosti nad našim i drugim narodima vršile genocid.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:51 16.04.2008

Re: Patriotizam????

Fale vam navodnici.
poz.
doktorka doktorka 18:03 16.04.2008

Re: Patriotizam????

Nebojša Milenković
Fale vam navodnici.poz.

pa stavio je upitnike, pretpostavljam u znak cudjenja
sonja k. sonja k. 20:29 16.04.2008

Re: Patriotizam????

Ninoslav Randjelovic
Patriotizmu ?!
Nije valjda da ga Vi tako (ovako, kao na fotografijama koje ste postavili) vidite ?


A sta sad vama tu nije jasno???

druzina pere kvrzice igra klikere
niki m niki m 20:32 16.04.2008

Re: Patriotizam????

Bože sačuvaj, naravno da ne! To je njihova verzija patriotizma.


Чија верзија патриотизма? Оваквих има у свакој европској држави, ако мислите на скинсе. Шта желите да докажете са оним сликама?
Nikola Knežević Nikola Knežević 20:41 16.04.2008

Re: Patriotizam????

Hteo sam na slikovit način da pokažem kakav je zapravo njiihov patriotizam kada se indetifikuju sa vrednostima koje su u ne tako davnoj prošlosti nad našim i drugim narodima vršile genocid.


Koliko jasnije želite da bude. Ako neko otvoreno propagira ideologiju i sistem vrednosti zbog kojih su hiljade Jevreja i Roma a najviše Srba ubijano u Jasenovcu i milioni Jevreja u konc logorima širom Evrope, onda to pre svega predstavlja lažni patriotizam. Sporedna simbolika slika mogla bi biti i u tome da pokaže da srpski pozdrav sa tri prsta ustvari i nije baš tako srpski a još manje "patriotski".
niki m niki m 20:47 16.04.2008

Re: Patriotizam????

Sporedna simbolika slika mogla bi biti i u tome da pokaže da srpski pozdrav sa tri prsta ustvari i nije baš tako srpski a još manje "patriotski".


Да ли ово значи да ви изједначавате српски национализам са нацизмом?
die hard die hard 20:49 16.04.2008

Re: Patriotizam????

Чија верзија патриотизма? Оваквих има у свакој европској држави, ако мислите на скинсе. Шта желите да докажете са оним сликама?


A zasto ne navedes nesto pametno sto ima u tim drzavama?Nego kad god se nesto govori o fasistickoj bagri i fukari, odmah se poteze argument da toga ima svuda.Bas me briga, necu da ovde setaju ulicama slobodno takvi ludaci.
Nikola Knežević Nikola Knežević 20:53 16.04.2008

Re: Patriotizam????

niki m
Sporedna simbolika slika mogla bi biti i u tome da pokaže da srpski pozdrav sa tri prsta ustvari i nije baš tako srpski a još manje "patriotski".


Да ли ово значи да ви изједначавате српски национализам са нацизмом?


Ne izjednačavam srpski nacionalizam sa nacizmom, ali pripadnici Nacionalnog Stroja koji sebe nazivaju srpskim nacionalistima slede nacističke vrednosti i idelogiju. Koristeći prethodni silogizam upravo pripadnici ove organizacije postavljaju znak jednakosti između nacionalizma i nacional - socijalizma, odnosno nacizma.
sonja k. sonja k. 21:01 16.04.2008

Re: Patriotizam????

niki m
Bože sačuvaj, naravno da ne! To je njihova verzija patriotizma.


Чија верзија патриотизма? Оваквих има у свакој европској држави, ако мислите на скинсе. Шта желите да докажете са оним сликама?


a jel i ovog ima u svakoj evropskoj drzavi?

angie angie 21:08 16.04.2008

Re: Patriotizam????

Да ли ово значи да ви изједначавате српски национализам са нацизмом?


Svaki agresivni nacionalizam vodi u shovinizam, a agresivni shovinizam u nacizam.

Ne znam kako biste vi okarakterisali Srebrenicu npr?

Ili odnos prema drugim nacionalnim jedinicama tokom devedesetih, pa kako su prolazili meshoviti brakovi na teritorijama gde je vodjen rat?

I kako vam deluje ideja nebeskog naroda u odnosu na izabrani iznad narod?

Koje su to vrednosti za koje se zalazu sasvim legalne organizacije, kao shto je Obraz?
doktorka doktorka 21:24 16.04.2008

Re: Patriotizam????

niki m
Sporedna simbolika slika mogla bi biti i u tome da pokaže da srpski pozdrav sa tri prsta ustvari i nije baš tako srpski a još manje "patriotski".Да ли ово значи да ви изједначавате српски национализам са нацизмом?

procitajte pazljivo glavni post . idite na njihov sajt pa sami procenite da li se radi o neonacistima.
Markonio Markonio 22:04 16.04.2008

Re: Patriotizam????

sonja k.

a jel i ovog ima u svakoj evropskoj drzavi?


Nazalost, ima.



niki m niki m 22:54 16.04.2008

Re: Patriotizam????

a jel i ovog ima u svakoj evropskoj drzavi?


Претпостављам да има. Е, сада, мора се рећи да су у Ираку и Авганистану и америчка војска и војске неких европских држава. Све те восјке имају свештенике у својим редовима. И, убијају те војске. Кажу да су у Ираку убили 1000 000 људи, жена и деце. Раселили су око 3 000 000. Ефикасно, ѕар не.
dragoljub dragoljub 23:23 16.04.2008

Re: Patriotizam???

undefined
A zasto ne navedes nesto pametno sto ima u tim drzavama?Nego kad god se nesto govori o fasistickoj bagri i fukari, odmah se poteze argument da toga ima svuda.Bas me briga, necu da ovde setaju ulicama slobodno takvi ludaci.
*novo

lepo ti reko čovek pročitaj polako možda ćeš i da razumeš
A zasto ne navedes nesto pametno sto ima u tim drzavama?Nego kad god se nesto govori o fasistickoj bagri i fukari, odmah se poteze argument da toga ima svuda.Bas me briga, necu da ovde setaju ulicama slobodno takvi ludaci.
*novo

irvas irvas 02:44 17.04.2008

Re: Patriotizam????

Nazalost, ima.

ti nisi video svestenika u sonjinom komentaru?
irvas irvas 02:52 17.04.2008

Re: Patriotizam????

Претпостављам да има. Е, сада, мора се рећи да су у Ираку и Авганистану и америчка војска и војске неких европских држава. Све те восјке имају свештенике у својим редовима. И, убијају те војске. Кажу да су у Ираку убили 1000 000 људи, жена и деце. Раселили су око 3 000 000. Ефикасно, ѕар не.

ti svestenici u redovima vojske nisu isto sto i nasi svestenici u redovima srpske para-vojske.
ili nasi svestenici na tribinama na masincu. ili nasi svestenici koji se slikaju sa oruzjem u rukama....

ima jos.
oces da okacim koju sliku da te podsetim?
Markonio Markonio 13:28 17.04.2008

Re: Patriotizam????

irvas
ti nisi video svestenika u sonjinom komentaru?


Video sam. I sta sada, nasi su svestenici zli, a ostali su dobri? Nemojte pogresno da me shvatite, ali nekako mi se cini da ljudi ovde jedva cekaju da pljuju po svestenicima i po crkvi. Slazem se da su svestenici imali i previse pogresnih poteza, ali to ne znaci da je i cela crkva takva i da su svi svestenici takvi. Najveca greska SPC je sto tim ljudima nije pokazala vrata.
Samo hocu da kazem da toga svuda ima, i da slobodno mogu da kazem da kod nas toga ima najmanje. Ipak morate priznati da u susednoj nam Hrvatskoj imaju vecih problema sa svojim skinhedsima (Thompson je napunio ceo Maksimir svojim koncertom, morate priznati da toga kod nas nema). A oni ce pre nas biti deo Evrope.
Naravno da to ne znaci da mi sada mozemo da mirujemo i da budemo zadovoljni sto kod nas nije toliko zastupljena nacisticka ideologija. Naprotiv. Ali nemojmo preuvelicavati, molim vas.

irvas

ti svestenici u redovima vojske nisu isto sto i nasi svestenici u redovima srpske para-vojske.
ili nasi svestenici na tribinama na masincu. ili nasi svestenici koji se slikaju sa oruzjem u rukama....


Koja je razlika? Ovi su placeni, a "nasi" nisu?

Nikola Knežević Nikola Knežević 14:20 17.04.2008

Re: Patriotizam????

Slazem se da su svestenici imali i previse pogresnih poteza, ali to ne znaci da je i cela crkva takva i da su svi svestenici takvi. Najveca greska SPC je sto tim ljudima nije pokazala vrata.


To je tacno, nije se rascinila takve ljude, dakle nije se ogradila od takvih ljudi i to predstavlja veliki problem. Jos jedan od problema je sto su kroz istoriju a i danas odredjeni crkveni velikodostojnici unutar SPC, bili katalizator mitoloske percepcije i svojevrsnog antagonizma prema zapadu, gde su kroz prizmu dualizma evropski Zapad posmatrali kao izvor duhovnog zla, a pravoslavni Istok kao bastion odbrane hriscanske vere. Sa druge strane, slican problem imala je i Rimokatolicka crkva u Hrvatskoj, ima ga i danas, jer neki njeni svestenici drze pomene Pavelicu.... U Americi npr. imamo veliku podrsku koju Južni Baptisti daju američkoj borbi u Iraku....
nikola glavinić nikola glavinić 14:45 17.04.2008

Re: Patriotizam????

Sve je jasno.

P.S. Nedavno sam u gradskom busu video srednjoškolca koji je obučen i izgleda kao i drugi, normalno,a na čijem rancu su bile ispisane neonaci poruke i ideje. Bio sam šokiran. Puno ih je više nego što sam mislio.
niki m niki m 15:49 17.04.2008

Re: Patriotizam????

Jos jedan od problema je sto su kroz istoriju a i danas odredjeni crkveni velikodostojnici unutar SPC, bili katalizator mitoloske percepcije i svojevrsnog antagonizma prema zapadu,


A, zasto je to problem? Jel zabranjeno biti protiv zapada?
Nikola Knežević Nikola Knežević 16:16 17.04.2008

Re: Patriotizam????

Naravno da nije, međutum, problem je kada se jedan narod ili jedna vera uzdižu iznad drugih. Npr floskule poput "Nebeskog naroda", koja se odnosi na duhovno izabranje pravoslavnih naroda, gde se sa druge strane Rimokatolicizam i Protestantizam prikazuju kao jeresi i otpadništvo....
niki m niki m 18:46 17.04.2008

Re: Patriotizam????

Npr floskule poput "Nebeskog naroda", koja se odnosi na duhovno izabranje pravoslavnih naroda, gde se sa druge strane Rimokatolicizam i Protestantizam prikazuju kao jeresi i otpadništvo.


Pa, sta. I Rimokatolici to ista misle za pravoslavce. Muslimani sve zajedno smatraju nevernicima. Tanko vam je ovov g. Knezevicu.
Nikola Knežević Nikola Knežević 19:37 17.04.2008

Re: Patriotizam????

Pa ako mislite da je tanko zašto mi onda ne odgovorite zasto treba biti protiv Zapada, i koji su to argumenti protiv? Postavljate pitanja a ne dajete odgovore.
niki m niki m 20:01 17.04.2008

Re: Patriotizam????

Pa ako mislite da je tanko zašto mi onda ne odgovorite zasto treba biti protiv Zapada, i koji su to argumenti protiv?



Ja nisam rekao da treba biti protiv Zapada.
dragoljub dragoljub 21:09 17.04.2008

Re: Patriotizam????


Ja nisam rekao da treba biti protiv Zapada.



ti i nemaš nikakav stav.za 3-4 meseca kolko sam ovde ti samo podjebavaš ljude to je jedino što umeš.
izgleda da ti je nepodnošljivo da budeš u svojoj koži pa samo ujedaš okolo
čovek kome je pakost smisao života to je lik koji si prikazao na ovom blogu
ja toliko a ti se pogledaj u ogledalo
irvas irvas 01:47 18.04.2008

Re: Patriotizam????

Samo hocu da kazem da toga svuda ima, i da slobodno mogu da kazem da kod nas toga ima najmanje.

odlicno markonio. tako su isto govorili da srbi nisu u stanju da vrse genocid i da ubijaju nevino stanovnistvo. isti ti popovi koje ovde pokusavas da opravdas.


niki m niki m 09:34 18.04.2008

Re: Patriotizam????


ti i nemaš nikakav stav.za 3-4 meseca kolko sam ovde ti samo podjebavaš ljude to je jedino što umeš.
izgleda da ti je nepodnošljivo da budeš u svojoj kož


Nije mi jasno, Dragoljube, da li su ove opre reci upucene meni. Ako jesu, smatram da je to krajnje nekorektno od tebe.
mixmasterche mixmasterche 11:14 18.04.2008

Re: Patriotizam????

Sporedna simbolika slika mogla bi biti i u tome da pokaže da srpski pozdrav sa tri prsta ustvari i nije baš tako srpski a još manje "patriotski".



Ovo Vam je epski promasaj

Tri prsta kod Srba simbolizuju Sveto Trojstvo, a kod nacista Treci rajh. Dakle slicnosti su kod Vas u glavi

Nemam nameru da branim Stormfront, i licno mislim da je to gomila balvana koja nije svesna koliko smo mi stradali od tog istog nacizma, ali mislim da je krajnje degutantno povezivati Stormfront sa Srbima kao narodom. Nisu ni svi Hrvati bili Ustase, niti su svi Nemci bili nacisti. Istorijski gledano, i jedni idrugi su bolje prosli od nas iako su bili nacisti. Nemci su dobili Marsalov plan, Hrvati drzavu a mi smo jedini dobili ono sto je preostalo od "sto za jednog" zahvaljujuci ser Cercilu.


mixmasterche mixmasterche 11:23 18.04.2008

Re: Patriotizam????

Nikola Knežević
Naravno da nije, međutum, problem je kada se jedan narod ili jedna vera uzdižu iznad drugih. Npr floskule poput "Nebeskog naroda", koja se odnosi na duhovno izabranje pravoslavnih naroda, gde se sa druge strane Rimokatolicizam i Protestantizam prikazuju kao jeresi i otpadništvo....



Rimokatolici i protestanti su nas pravoslavne zvali sizmaticima(sizma - otpadnistvo). Bilo nas je dosta pa nismo mogli vise biti jeres. Ne vladate bas istorijom, zar ne?
dragoljub dragoljub 11:53 18.04.2008

Re: Patriotizam????

. Ako jesu, smatram da je to krajnje nekorektno od tebe.

jesam nekorektan i uvek ću biti prema svakom ko relativizije fašizam a tvoji komentari gore su upravo to.izvlačenje na to što nečeg lošeg ima i u drugim zemljama nije razlog da se to trpi i u našoj,odgovoriću ti na tu tvrdnju rečima kojima me moj pokojni selimir opravljao kad god mi je izgovor za glupost koju sam pravio bilo to što je X radi isto a glasi:
,, ako X skoči u nišavu el ćeš i ti" na to samo budala može da kaže DA.zar ne?
možemo da raspravljamo o tome da li je zemlja ravna,okrugla ili četvrtasta,i da li je ova naša stvarnost samo san nekog poremećenog uma i da poštujem tvoje mišljenje,ali ti svoje mišljenje nikad ne iznosiš.
relativizuj šta god hoćeš ali nemoj zlo da umanjuješ a fašizam jeste zlo i ako ga ne vidiš u ovim kretenima o kojima je reč onda si ti nekorektan prema ljudima koji ga osuđuju.
niki m niki m 14:39 18.04.2008

Re: Patriotizam????

relativizuj šta god hoćeš ali nemoj zlo da umanjuješ a fašizam jeste zlo i ako ga ne vidiš u ovim kretenima o kojima je reč onda si ti nekorektan prema ljudima koji ga osuđuj


Moguce je da je vas pokojni Selimir bio protivnik relativizacije ali ja sebe ne prepoznajem u tome. Sta uopste znaci ta vasa relativizacija? Da li je konstatacija da jedne pojave ima i u drugim sredinama, a ne samo u Srbiji, relativizacija? Sta su onda pokusaji da kroz isticanja cinjenice da u nasoj zemlji ima stormfrontovaca oznacite ceo narod takvim? Zasto ne reagujete kada ucesnik na blogu Fuchs (nesto nize) prilicno podlo pokusava da napravi vezu izmedju drzave i stormfrontovaca? Da li ima iskrivljenja istine u mojim tvrdnjama ili vasim? Navedite mi sta sam to ja netacno napisao i gde sam podrzao nesto sto je protiv ljudi, ljudskih prava ili morala.
Nikola Knežević Nikola Knežević 15:24 20.04.2008

Re: Patriotizam????

mixmasterche
Nikola Knežević
Naravno da nije, međutum, problem je kada se jedan narod ili jedna vera uzdižu iznad drugih. Npr floskule poput "Nebeskog naroda", koja se odnosi na duhovno izabranje pravoslavnih naroda, gde se sa druge strane Rimokatolicizam i Protestantizam prikazuju kao jeresi i otpadništvo....



Rimokatolici i protestanti su nas pravoslavne zvali sizmaticima(sizma - otpadnistvo). Bilo nas je dosta pa nismo mogli vise biti jeres. Ne vladate bas istorijom, zar ne?


Ja nisam istoričar ali ne sećam se da su Protestanti nazivali pravoslavne šizmaticima. Rimokatilici da, ali Protestanti ne... U protekloj istoriji bilo je više pokušaja da se uspostavi dijalog između Protestanata i pravoslavnih, ali ih je Pravoslavna Crkva uvek odbijala.
U ovom kontekstu treba obratiti pažnju na nedovršeni dijalog koji su u 16. veku započeli teolozi sa Univerziteta u Tibingenu (Tübingen, Nemačka) i tadašnji patrijarh Carigradski Jeremija II. Ako se već hvalite poznavanjem istorije, toliko bi trebalo da znate...
Markonio Markonio 20:10 20.04.2008

Re: Patriotizam????

irvas
Samo hocu da kazem da toga svuda ima, i da slobodno mogu da kazem da kod nas toga ima najmanje.

odlicno markonio. tako su isto govorili da srbi nisu u stanju da vrse genocid i da ubijaju nevino stanovnistvo. isti ti popovi koje ovde pokusavas da opravdas.


Ja i dalje tvrdim da toga kod nas ima najmanje.
I opet i dalje tvrdim da moramo da se razracunamo sa time.
Meni samo smeta preterivanje. A smeta mi i Vasa generalizacija kojom hocete da kazete da su Srbi (koji?) vrsili genocid, i odjedanput se u nastavku recenice pojavljuju popovi koji su vrsili genocid? Znaci, svi Srbi su vrsioci genocida, i svi Srbi su popovi? Ili su svi popovi koji su vrsili genocid Srbi? Ja sam Srbin, jesam li i ja genocidan?

Za kraj cu citirati post korisnika mariopan sa drugog bloga

To sto je neko imao srecu da odraste ubedjen u nevinost a drugi ubedjivan da je genocidni zlocinac, to je planski izvedeno jer treba za buduce sukobe pripremiti ove mlade, onu decu koja ni tamo ni ovde ni za sta nisu mogli biti krivi jer se nisu ni rodili ili su bili premaleni, dakle ta deca koja se danas tuku po stadionima i vicu jedni drugima "Ubij Ustasu" ili "Zakolji Cetnika" pa se sada samo kamenicama tuku....e za njih su vec spremili puske umesto kamenica. Ispiranje mozga i usadjivanje mrznje je vec uradjeno. Steta.


Jelena Milić Jelena Milić 17:56 16.04.2008

yankee go home

citam u pressu danas da dss-ns stampala plakate sa yankee home parolom! vs amera na kosovu, i aneksa 11 ahtisarijevog sporazuma

mislim amerikancima protiv amerikanaca, kako je to 'kreativno and patriotski" . mada cvijetin milivojevic iz agencije pragma misli da je to vrlo kreativno bez navodnika.
Paki Paki 00:22 17.04.2008

Re: yankee go home

Znate šta je tu interesantno?
To što opet poruka, koja po svojoj sadržini treba da ide ka spolja ide ka unutra...
Isto kao i nedavno sa plakatima i bilbordima "Kosovo je Srbija" (Linkoln & Co.) ...
Atomski mrav Atomski mrav 07:23 17.04.2008

Re: yankee go home

Yankee je već kod kuće tako da ne razume poruku...
Nešto drugo mi pada na pamet - kažeš da njihov sajt još uvek neometano radi. Kako izdejstvovati ukidanje tog sajta?
Jelena Milić Jelena Milić 12:45 17.04.2008

Re: yankee go home

ej atomski uze mi iduci blog...i ja sam u razgovoru s nekim dosla posle do zakljucka pa cekaj jenki su tamo vec kuci :)


pa to ne znam sad, bilo je nekih akcija, ali...sele server .
Atomski mrav Atomski mrav 13:36 17.04.2008

Re: yankee go home

ej atomski uze mi iduci blog...i

Pa i ja sam bloger, majku mu... ali ti ćeš to bolje :) Prepuštam ti temu :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:41 18.04.2008

animal farm

pitam se nisu li mladi strojevci ekvivalent psima koji štite režim prasca napoleona, u orvelovoj Farmi? napoleonov režim bi bio dolazeći u voljenoj nam domovini.
Nikola Knežević Nikola Knežević 08:16 18.04.2008

Re: animal farm

Upravo tako Srđane. Analogija je više nego dobra. Ovi mu dođu doduše kao neki izdresirani pit bulovi....
towanda towanda 21:15 23.04.2008

Jedino resenje je da se ugledamo na bracu

Pogledajte sledece slike od pre nekoliko nedelja u Berlinu

otvorena je radnja likova koji otvoreno podrzavaju neo-naciste

a onda je usledio otvoren protest normalnih gradjana:




dakle "normalni" narode, posto policija i drzava ne rade svoj posao, vreme je da se stvari uzmu u svoje ruke i da se pocne sa unistavanjem stetocina. sedenje (bolje receno skrivanje) iza kompa i gundjanje nije nishta drugo do ono sto i Koshtunjavi radi!


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana