Gost autor

Catherine Deneuve defends men

G.Cross RSS / 10.01.2018. u 22:01

Gost autor : BBC

 

_99535173_hi043937864.jpg 

 

French actress Catherine Deneuve has said that men should be "free to hit on" women.

She is one of 100 French women who wrote an open letter, warning about a new "puritanism" sparked by recent sexual harassment scandals.

It deplores a wave of "denunciations", following rape allegations made against US movie mogul Harvey Weinstein.

A group of French feminists condemned the letter, accusing the signatories of trivialising sexual violence.


 "Men have been punished summarily, forced out of their jobs when all they did was touch someone's knee or try to steal a kiss," it said.

 The other 99 women who signed the document include some well-known figures, such as actress Christine Boisson; conservative journalist Élisabeth Lévy; Brigitte Lahaie, a 1970s porn star who is now a talk-show host; Catherine Millet, a writer and magazine editor.

 She is not known as an activist star. However, last year the 74-year-old spoke out against social media campaigns shaming men accused of harassing women.

 -----------------------------------------

 

Meni je ovo vrlo interesantna vest .

Ja ? Ja licno ne bih zalio sekundu biti izbacen iz US Kongresa zbog par kolena koje sam dodirnuo.

 Moj zivot bi bio mnogo prazniji bez toga.

 

Isprika zbog bloga na stranom jeziku ali ovo je samo objavljivanje kao gosta mog prijatelja Mr. Bibisija

 

 



Komentari (749)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 22:02 10.01.2018

Ja nemam korena

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:24 11.01.2018

Re: Ja nemam korena

Nama su koreni u srcu...





U NS sinagogi za dva dana, ajde, je l' silazite na vikend?
docsumann docsumann 19:37 11.01.2018

Re: Ja nemam korena


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:41 12.01.2018

Re: Ja nemam korena

Max: "I' ve found love for the Bible in later stages - it's full of blood, fire, and murder, it's all metal!"

The Soulfly frontman on family, Sepultura and religion
Max Cavalera is a Brazilian singer, guitarist and songwriter. His music career began in 1984, when he co-founded Sepultura with his brother Igor Cavalera. After quitting that band in 1996, Max formed Soulfly in 1997. A decade later, he teamed up with his brother once more to start the Cavalera Conspiracy
As if that wasn’t enough, he was also in the short-lived side project Nailbomb (94-95) with Alex Newport of Fudge Tunnel, and in 2011 he formed heavy metal supergroup Killer Be Killed with The Dillinger Escape Plan’s Greg Puciato. The line-up was completed by the addition of Troy Sanders (Mastodon) and Ben Koller (Converge) in 2013, and the group released their self-titled debut album in 2014.

To top it all off, the celebrated frontman has also collaborated with Dave Grohl, Mike Patton, Fred Durst, Jonathan Davis, Chino Moreno, Corey Taylor, Sean Lennon, and many, many more.

We met up with Max before a recent Soulfly show in London to discuss his various projects, sobriety, spirituality, family, and heavy fucking metal…

“My childhood in São Paulo was really cool. My dad had a really good job. He worked at the Embassy as a diplomat – and we had a house on the beach that we’d go to at the weekends. It was called Praia Grande, which means big beach, and it was only an hour and a half drive from São Paulo so we’d go there all the time. We’d also go to a lot of football games. Our team was Palmeiras, and we went to the stadium a lot. So my childhood in São Paulo was really cool. But we had to move to Belo [Horizonte] after my father died.”

“We started Sepultura in Belo, but once the band started doing good after we released Schizophrenia we moved back to São Paulo. By that point we were really into partying and drinking, and we had lots of friends in metal. We lived right downtown, in a crazy location right by a place called Boca do Lixo, which means ‘mouth of the trash’. It was wild, man. There was this bar called Retro, and I’d go there and hang out a lot. It was for the people who were called ‘darks’ at the time, so it was more of a gothic vibe, but we were very welcome and we’d go hang out there all the time. There wasn’t really a metal bar in São Paulo at that time, so we had to go to this gothic bar, but it was cool because they’d play a lot of Ministry and Killing Joke and stuff like that, and that side of music definitely influenced us as well. São Paulo is a cool city, man. It’s a big city too – very, very big. It was a big part of Sepultura history as well. Beneath the Remains and Arise were both written there, and it was a big part of our life for a long time.”

“Having a family stops you from turning into a rock star asshole. They keep you very grounded, and remind you that you’re not the rock god that some people say you are. That’s good for you. Maybe other rock star assholes don’t have families, I don’t know. It might not work for them. But it works for me: I never get a big head and I never think that I’m better than anybody else. And I love the fact that we don’t hide our family from the fans. That’s always been exposed, and we’re one of the most metal families out there. The Cavaleras are notorious for being a metal family, and I’m proud of that fact. I think it’s great!”

“I’ve been straight edge for eight years now, so my days of puking on Eddie Vedder are done. The wild days are in the past. Nowadays, it’s more about the music and we all work towards one goal, which is Soulfly, Cavalera Conspiracy, Killed Be Killed, and then the kids’ bands; so Lody Kong and Incite. I’m excited for their future too, man. It’s killer to see the family branching out in all different directions.”

http://teamrock.com/feature/2016-12-05/thinking-out-loud-max-cavalera


Now Christo’s not the lone Sheitan in Orthodoxy - small crew, but the strongest!

narcis narcis 22:17 10.01.2018

doba konfuzije

ceo taj događaj je bio u stilu ' veruj mi nareč'
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:46 10.01.2018

Re: doba konfuzije

narcis
ceo taj događaj je bio u stilu ' veruj mi nareč'


Na koji događaj misliš, na ovo što piše u ovom pismu, ili događaj da je neko nekoj dodirnuo koleno?
narcis narcis 10:57 11.01.2018

Re: doba konfuzije

hoochie coochie man
narcis
ceo taj događaj je bio u stilu ' veruj mi nareč'


Na koji događaj misliš, na ovo što piše u ovom pismu, ili događaj da je neko nekoj dodirnuo koleno?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:24 10.01.2018

Једно време...

... нисам успевао да разумем како иза неких наизглед импресивних људи, особито глумаца, стоји најпре празна љуштура, просто једна тупост и глупост ума. Нисам препознавао да је неко народски речено, тек глуп, те да тек из те перспективе постаје разумљив.

Када ми је то некако допрло до мозга, следећи корак је би да међу тзв. "ауторитетима" почнем да препознајем импресивне медиокритете. Неки од њих су пријатни и драги људи, али, исконски, тек гигантски медиокритети, неспособни за веће домете и суштинско разумевање света око себе, а формом углађени.
(Форма је зајебана мимикрија.)

Ево што о том људском сналажењу каже један мој интернет другар:



А оно што каже Катрин?
О томе сам се већ изјаснио.
maksa83 maksa83 01:27 11.01.2018

Re: Једно време...

... нисам успевао да разумем како иза неких наизглед импресивних људи, особито глумаца, стоји најпре празна љуштура, просто једна тупост и глупост ума. Нисам препознавао да је неко народски речено, тек глуп, те да тек из те перспективе постаје разумљив.


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 01:41 11.01.2018

Re: Једно време...

maksa83




Polupao ga Sergej pošteno u Haninoj emisiji. Skidam kapu, svaka čast.

alselone alselone 09:09 11.01.2018

Re: Једно време...

c_h.arlie c_h.arlie 10:28 11.01.2018

Re: Једно време...

maksa83
... нисам успевао да разумем како иза неких наизглед импресивних људи, особито глумаца, стоји најпре празна љуштура, просто једна тупост и глупост ума. Нисам препознавао да је неко народски речено, тек глуп, те да тек из те перспективе постаје разумљив.



Zezaj se ti Makso !
Međutim, kako izgleda, lik na slici će biti još važniji šraf nakon beogradskih izbora.
antioksidant antioksidant 10:37 11.01.2018

Re: Једно време...

maksa83




nije on tup, već bezobziran
maksa83 maksa83 10:46 11.01.2018

Re: Једно време...

nije on tup, već bezobziran

Ne slažem se. Da bi bio na taj način bezobziran moraš biti prilično tup.
alselone alselone 10:47 11.01.2018

Re: Једно време...

Da bi bio na taj način bezobrazan moraš biti prilično tup.


Predlazem da mu se obojica izvinite.
angie01 angie01 10:49 11.01.2018

Re: Једно време...

nije on tup, već bezobziran


pa, vecina njegovih postavki, podrazumeva ipak, neki znacajan nivo tuposti.

antioksidant antioksidant 10:59 11.01.2018

Re: Једно време...

maksa83
nije on tup, već bezobziran

Ne slažem se. Da bi bio na taj način bezobrazan moraš biti prilično tup.

posmatras samo njegov licni interes. njemu je sasvim ok, a to sto nekog drugog nervira, to mu i jeste cilj. daleko od tuposti je on, samo je svesno izabrao da bude na toj poziciji.
maksa83 maksa83 11:04 11.01.2018

Re: Једно време...

daleko od tuposti je on, samo je svesno izabrao da bude na toj poziciji.

To je izbor u koji je uteran tupošću.

Pedesetsedmi put, Krstić nije neko autonomno telo koje tu nešto bira svoju poziciju, on je truo paradajz kog je u korpi doneo Šaper, pošto se ispostavilo da je marketinško tržište koje je trebalo da preuzme Goran Veselinović (yet another Vučićev kum) prevelik zalogaj za klasično neinteligentno SNS govedo, ta stvar zahteva kudikamo više šlifa i iskustva - što je sve doneo Šaper. I tako je u paketu sa njim stigao i nesretni Krlo koji se u svemu tome snalazi u skladu sa sopstvenom pameću. SNS bot je njegov krajnji mentalni domet.

Dokle ćemo da razvejavamo tu misteriju...

maksa83 maksa83 11:06 11.01.2018

Re: Једно време...

alselone
Da bi bio na taj način bezobrazan moraš biti prilično tup.


Predlazem da mu se obojica izvinite.

Predalažem da se izviniš zbog ovog predloga da se izvinimo.
alselone alselone 11:14 11.01.2018

Re: Једно време...


Predalažem da se izviniš zbog ovog predloga da se izvinimo.


Ja se dovoljno izvinjavao, sada je red na vama.
maksa83 maksa83 11:16 11.01.2018

Re: Једно време...

Ja se dovoljno izvinjavao, sada je red na vama.

Zašto mrziš izvinjavanje i svoj narod?
alselone alselone 11:19 11.01.2018

Re: Једно време...

Zašto mrziš izvinjavanje i svoj narod?


Zato što je Krletina rekao da je čovek koji za života nije zaradio 8 miliona nesposoban. A ja nikako da zaradim ni jedan jedini.

Osećam se kao golja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:26 11.01.2018

Re: Једно време...

Неки од њих су пријатни и драги људи, али, исконски, тек гигантски медиокритети,


Kakav spoj reči - običnjakovići, jednom rečju. Dobro, a možda nije krivica do ljudi što su takvi? Možda si ti previše očekivao od njih, a možda si i malo zaljubljen u sebe, kao, "ja samo sa dojaja ljudima, nema šaje da mi se se zalome nekakvi običnjakovići za družbu."
narcis narcis 11:28 11.01.2018

Re: Једно време...

alselone

Predalažem da se izviniš zbog ovog predloga da se izvinimo.


Ja se dovoljno izvinjavao, sada je red na vama.

izvinem...izvinemo
izvineš...izvinete
..........izvineju

cccc
floki floki 11:29 11.01.2018

Re: Једно време...

makso, si gledao (mrzeci narod svoj) la casa de papel?
c_h.arlie c_h.arlie 12:11 11.01.2018

Re: Једно време...

floki
makso, si gledao (mrzeci narod svoj) la casa de papel?

Ja ti kažem da se Maksa šegači dok gori.
maksa83 maksa83 12:15 11.01.2018

Re: Једно време...

makso, si gledao (mrzeci narod svoj) la casa de papel?

Nisam, turio sam ga u MyList pošto mi ga poslednjih dana (zaštomrziš) Netflix uporno potura, iz trejlera deluje zanimljivo, isto kao i "The End of the F***ing World".
maksa83 maksa83 12:16 11.01.2018

Re: Једно време...

Ja ti kažem da se Maksa šegači dok gori.

Pretpostavljam da će predlog da mi se izviniš pasti na, što agresor kaže, gluve uši?
c_h.arlie c_h.arlie 12:18 11.01.2018

Re: Једно време...

maksa83
Ja ti kažem da se Maksa šegači dok gori.

Pretpostavljam da će predlog da mi se izviniš pasti na, što agresor kaže, gluve uši?

Ako sam te povredio, ja se izvinjavam.
No - ja mislim da smo glupi mi (dobro, ti se isključi ako ne prihvataš ocenu), a ne Krlo.
floki floki 12:42 11.01.2018

Re: Једно време...

maksa83
makso, si gledao (mrzeci narod svoj) la casa de papel?

Nisam, turio sam ga u MyList pošto mi ga poslednjih dana (zaštomrziš) Netflix uporno potura, iz trejlera deluje zanimljivo, isto kao i "The End of the F***ing World".


e meni su isto poturili, uhvatili me u trenutku kad nema prakticno nista drugo na raspoloaganju, pa sam poceo da gledam
nije nista spektakularno, ali ni ne mora da bude, dovoljno zanimljivo da odgledam jednu epizodu pred spavanje i odmorim glavu od kartona za selidbu...
maksa83 maksa83 12:52 11.01.2018

Re: Једно време...

nije nista spektakularno, ali ni ne mora da bude, dovoljno zanimljivo da odgledam jednu epizodu pred spavanje i odmorim glavu od kartona za selidbu...

Gotova kuća? Mašala!
floki floki 13:07 11.01.2018

Re: Једно време...

ma dobili smo mi kljuceve jos polovinom novembra, samo nismo hteli na frku da se selimo, a i bilo je par sitinica koje je bolje srediti pre useljenja...

a i ovi novogodisnji praznici sve stave "on hold", pa smo bili zbrisali malo u "srbiju i medj narod svoj"

internet je proradio pre neki dan, ide dobro, 150Mbit download, malo podesavam access pointe sada i tako...

namestaj se montira sledece nedelje (i sauna u podrumu), pa onda one tamo nedelje dolazi neka firma da nam pretera kartone i par komada starog naemstaja iz stare kuce... uglavnom cirkus na sve strane, ali izguracemo, jos malo...
maksa83 maksa83 13:16 11.01.2018

Re: Једно време...

internet je proradio pre neki dan, ide dobro, 150Mbit download, malo podesavam access pointe sada i tako...

To onda znači da je kuća gotova.

There's no place like 127.0.0.1.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:19 11.01.2018

Re: Једно време...

Možda si ti previše očekivao od njih, a možda si i malo zaljubljen u sebe, kao, "ja samo sa dojaja ljudima, nema šaje da mi se se zalome nekakvi običnjakovići za družbu."


Brajović je simpatičan čovjek ali moram priznati pomalo ide na živce ta nadmjenost i pompezna pretencioznost da se drugima (često intelektualno, stvaralački i medijski ostvarenijim ljudima od njega, što naravno ne znači da on nije pametan) pronalaze mane u veoma smjelim i samouvjerenim gafovima (nažalost nemam bolju riječ jer stvarno jesu gafovi koje sam sebi dopušta) pa bi mogao, umjesto po drugim boljim stvarima i vrlinama, da ostane upamćen po njima, nažalost. Mislim jednoj Teni Štivičić, ženi koja ISKLJUČIVO živi od svog spisateljskog rada, što je za svaki respekt, pojavi se i svašta napiše (što naravno ne znači da ona nije u stanju da pogriješi i da je tom prilikom napravila grešku pa joj s pravom spočitava) isto ovako u svom sažetom stilu tipa "tvoje nerazumevanje muzike je kosmičkih razmera" kao onomad meni koji sviram (ruku na srce, vještina za njega Mission: Impossible 7) jer on zaboga pije fuka sa "statistom poznatog novotalasnog benda" koji ni na koga bitnog u toj oblasti kao muzičar ili autor muzike nije uticao. Rado bih mu pripisao da je to samo stil-geg-poza ali mislim da nije.
floki floki 13:23 11.01.2018

Re: Једно време...

maksa83
internet je proradio pre neki dan, ide dobro, 150Mbit download, malo podesavam access pointe sada i tako...

To onda znači da je kuća gotova.

There's no place like 127.0.0.1.


e bas tako :)
sve ostalo moze da ceka, kad je LED zasijala na fritz box-u da je online, moze da se nazdravi...

od tada ja sedim ovde i radim :)

i stigao je onaj lenovo carbon, fin je skroz, a pogotovo je super sto mi dock ni ne treba, nego ovaj dell monitor ima svoj USB type C, pa samo to ubodes u laptop i sve preko jednog kabla ide: mis, tastatura, 3840x1600 rezolucija i jos se laptop puni... milina na radnom stolu, nista kablovi, fenserica totalna :)
maksa83 maksa83 13:32 11.01.2018

Re: Једно време...

"statistom poznatog novotalasnog benda"

Nije bio statista, nego je svirao zvečku.

Jes' ti dečko nekad probao da sviraš zvečku kad to tako nipodaštavaš?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:47 11.01.2018

Re: Једно време...

bojan ljubomir jugovic
Možda si ti previše očekivao od njih, a možda si i malo zaljubljen u sebe, kao, "ja samo sa dojaja ljudima, nema šaje da mi se se zalome nekakvi običnjakovići za družbu."


Brajović je simpatičan čovjek ali moram priznati pomalo ide na živce ta nadmjenost i pompezna pretencioznost da se drugima (često intelektualno, stvaralački i medijski ostvarenijim ljudima od njega, što naravno ne znači da on nije pametan) pronalaze mane u veoma smjelim i samouvjerenim gafovima (nažalost nemam bolju riječ jer stvarno jesu gafovi koje sam sebi dopušta) pa bi mogao, umjesto po drugim boljim stvarima i vrlinama, da ostane upamćen po njima, nažalost. Mislim jednoj Teni Štivičić, ženi koja ISKLJUČIVO živi od svog spisateljskog rada, što je za svaki respekt, pojavi se i svašta napiše (što naravno ne znači da ona nije u stanju da pogriješi i da je tom prilikom napravila grešku pa joj s pravom spočitava) isto ovako u svom sažetom stilu tipa "tvoje nerazumevanje muzike je kosmičkih razmera" kao onomad meni koji sviram (ruku na srce, vještina za njega Mission: Impossible 7) jer on zaboga pije fuka sa "statistom poznatog novotalasnog benda" koji ni na koga bitnog u toj oblasti kao muzičar ili autor muzike nije uticao. Rado bih mu pripisao da je to samo stil-geg-poza ali mislim da nije.

Ih, čoveče, ala pamtiš!
:))))

Vidi: Tena je mediokritet. Pa makar sutra dobila NINovu, Krležinu i Nobelovu nagradu. To što ona piše je malo više nego bezvredno (u istorijskoj perspektivi već je overeno bezvredno).

Neobično mi je da sam te bez osnova i uvida proglasio muzičkom neznalicom, ako literarnom već jesam?!

Gde je to bilo, izvini?
Neprijatno mi je ako sam se ogrešio.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:49 11.01.2018

Re: Једно време...

Srđan Fuchs
Неки од њих су пријатни и драги људи, али, исконски, тек гигантски медиокритети,


Kakav spoj reči - običnjakovići, jednom rečju. Dobro, a možda nije krivica do ljudi što su takvi? Možda si ti previšef očekivao od njih, a možda si i malo zaljubljen u sebe, kao, "ja samo sa dojaja ljudima, nema šaje da mi se se zalome nekakvi običnjakovići za družbu."

Ohhh...
Evo ga još jedan sa sačuvanom i okamaćenom pizmom?!
Lepo!

Ajde, prvo, ovako: ja se s Nebojšom iz Idola nikad nisam družio, osim u dva navrata: jednom na gej paradi (ja sam tamo odlazio sam, pa na kog naletim) a drugi put na nekom privatnom splavu, gde sam bio gostujući kuvar, tako reći posluga. Uvidom u listing mog telefona ili moj mejl utvrdila bi se istovetna stvar: nepostojanje uzajamne komunikacije, u oba smera. Tako da se svodi na to da je sva naša komunikacija bila javna. Nje ni u tom prostoru, javnom, više nema, jer me Nebojša blokirao na svim mogućim platformama.

A družim se... da, družim se sa običnjakovićima, baš, od toga da je nekoliko njih sa bloga, da ih ne nabrajam, jer ti klasifikuješ ljude po tome što se druže sa mnom, a šta će im veća nesreća od toga, još i da ih javno žigošem, pa sve dalje do Kuma Šire Nepriznatog Gitariste, mojih drugarica (4 decenije divnog zajedničkog vremena), pisca Popovskog itd. (Spisak je kratak, ni 10 ljudi.)

Inače, baš biram s kim ću da komuniciram. To su pametni, zanimljivi, mahom topli ljudi. Izbegavam small talks i mediokritete. Oh, ima tu predivnih osoba. Samo... meni su na dosadi.

Vidi gde sam tebe smestio.
S okamaćenom pizmom.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:03 11.01.2018

Re: Једно време...



Ma ne slažem se nikako, iznad prosjeka je definitivno - pogledaj broj izvedenih drama, publikacija i nagrada i sve će ti biti jasno.

Ma pamtim jer su ovi moji muzičari pročitali pa smo se sprdali malo na tvoj račun, ne zamjeri, naravno ne zbog citata i izgovora ekavice (koja kod nas jeste uvijek simpatična jer je veoma rijetka) već zbog konstrukcije i greške - ali bilo je upravo kod Krleta povodom ploče Odbrana i poslednji dani gdje sam ja iznosio suprotna mišljenja od Krleta, cijenjenih kritičara i blogera koji su se slagali sa tom ocjenom.

U anketi koju vodim sad sa uglednim muzičarima srednje generacije sa prostora bivše Jugoslavije o 10 najomiljenijih albuma jugoslovenske muzike - pojavljuje se naravno i ona, pored onih koje su na mojoj top10 listi, i biće zanimljivo vidjeti ko je šta izabrao.

Naravno nisam ja uopšte neki veliki muzičar ali moj najveći, što bi Sebastijan Jašarević Sutko rekao, "dobac" je taj što daleko bolji muzičari od mene cijene kako sviram, to mi je dovoljno.
angie01 angie01 14:04 11.01.2018

Re: Једно време...

Nije bio statista, nego je svirao zvečku.


zasto sad ti mrzis vucica i srpski narod?
maksa83 maksa83 14:11 11.01.2018

Re: Једно време...

Naravno nisam ja uopšte neki veliki muzičar

Svaki dug put počinje spoznajom o tome gde smo.

Ne želim da ti gomilam gradivo ali evo, pa počni polako, prvo samo sa jednom zvečkom neki prost sk-sk-sk-sk ritam, pa dokle stigneš, samo je bitno da vežbaš svaki dan, 20 min. - 20 min., ako uspeš duže skratio si sebi taj asimptotski put, bitno je da se ne opterećuješ time "da li ću i ja jednog dana kao veliki muzičar da serem stupidarije na Tviteru za račun najboljeg ponuđača, kolika god pizda ponuđač bio?", dakle uporno, ali zen-opušteno, jer znaš kako kažu - ic d džrni det kaunts, not d destinejšn.

maksa83 maksa83 14:12 11.01.2018

Re: Једно време...

angie01
Nije bio statista, nego je svirao zvečku.


zasto sad ti mrzis vucica i srpski narod?



Anži, duz puan!
c_h.arlie c_h.arlie 14:13 11.01.2018

Re: Једно време...

Predrag Brajovic
bojan ljubomir jugovic
Možda si ti previše očekivao od njih, a možda si i malo zaljubljen u sebe, kao, "ja samo sa dojaja ljudima, nema šaje da mi se se zalome nekakvi običnjakovići za družbu."


Brajović je simpatičan čovjek ali moram priznati pomalo ide na živce ta nadmjenost i pompezna pretencioznost da se drugima (često intelektualno, stvaralački i medijski ostvarenijim ljudima od njega, što naravno ne znači da on nije pametan) pronalaze mane u veoma smjelim i samouvjerenim gafovima (nažalost nemam bolju riječ jer stvarno jesu gafovi koje sam sebi dopušta) pa bi mogao, umjesto po drugim boljim stvarima i vrlinama, da ostane upamćen po njima, nažalost. Mislim jednoj Teni Štivičić, ženi koja ISKLJUČIVO živi od svog spisateljskog rada, što je za svaki respekt, pojavi se i svašta napiše (što naravno ne znači da ona nije u stanju da pogriješi i da je tom prilikom napravila grešku pa joj s pravom spočitava) isto ovako u svom sažetom stilu tipa "tvoje nerazumevanje muzike je kosmičkih razmera" kao onomad meni koji sviram (ruku na srce, vještina za njega Mission: Impossible 7) jer on zaboga pije fuka sa "statistom poznatog novotalasnog benda" koji ni na koga bitnog u toj oblasti kao muzičar ili autor muzike nije uticao. Rado bih mu pripisao da je to samo stil-geg-poza ali mislim da nije.

Ih, čoveče, ala pamtiš!
:))))

Vidi: Tena je mediokritet. Pa makar sutra dobila NINovu, Krležinu i Nobelovu nagradu. To što ona piše je malo više nego bezvredno (u istorijskoj perspektivi već je overeno bezvredno).
...

Eeee, ako ti tako kažeš, onda ... jebote !
Strašno !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:22 11.01.2018

Re: Једно време...

bojan ljubomir jugovic


Ma ne slažem se nikako, iznad prosjeka je definitivno - pogledaj broj izvedenih drama, publikacija i nagrada i sve će ti biti jasno.

Ma pamtim jer su ovi moji muzičari pročitali pa smo se sprdali malo na tvoj račun, ne zamjeri, naravno ne zbog citata i izgovora ekavice (koja kod nas jeste uvijek simpatična jer je veoma rijetka) već zbog konstrukcije i greške - ali bilo je upravo kod Krleta povodom ploče Odbrana i poslednji dani gdje sam ja iznosio suprotna mišljenja od Krleta, cijenjenih kritičara i blogera koji su se slagali sa tom ocjenom.

U anketi koju vodim sad sa uglednim muzičarima srednje generacije sa prostora bivše Jugoslavije o 10 najomiljenijih albuma jugoslovenske muzike - pojavljuje se naravno i ona, pored onih koje su na mojoj top10 listi, i biće zanimljivo vidjeti ko je šta izabrao.

Naravno nisam ja uopšte neki veliki muzičar ali moj najveći, što bi Sebastijan Jašarević Sutko rekao, "dobac" je taj što daleko bolji muzičari od mene cijene kako sviram, to mi je dovoljno.

A-ha.
Znači, ja nisam tebe omalovažavao, nego imao svoj sud, različit od tvog.

Molim te da mi ne podmećeš stvari. Ni sad ni ubuduće
Pozdrav.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:22 11.01.2018

Re: Једно време...

Ne želim da ti gomilam gradivo ali evo, pa počni polako, prvo samo sa jednom zvečkom neki prost sk-sk-sk-sk ritam, pa dokle stigneš, samo je bitno da vežbaš svaki dan, 20 min. - 20 min., ako uspeš duže skratio si sebi taj asimptotski put, bitno je da se ne opterećuješ time "da li ću i ja jednog dana kao veliki muzičar da serem stupidarije na Tviteru za račun najboljeg ponuđača, kolika god pizda ponuđač bio?", dakle uporno, ali zen-opušteno, jer znaš kako kažu - ic d džrni det kaunts, not d destinejšn.




eloy eloy 14:27 11.01.2018

Re: maksa83,alselone

Međutim, kako izgleda, lik na slici će biti još važniji šraf nakon beogradskih izbora.


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:57 11.01.2018

Re: Једно време...

A-ha.
Znači, ja nisam tebe omalovažavao, nego imao svoj sud, različit od tvog.

Molim te da mi ne podmećeš stvari. Ni sad ni ubuduće
Pozdrav.





Pa ja uopšte nemam ništa protiv toga da ti misliš da je ta ploča najbolja ploča već upravo ti spočitavam gaf monumentalnih razmjera sve sa skelama hrama Sv. Save na Vračaru jer bez velike potrebe dovodiš do kosmičkih razmjera sumnju u moju ocjenu i sud a pri tome aktivno upotrebljavam svoje uši za malčice malčice tiny miny sofisticiranije aktivnosti za razliku od ta dva na tvojoj glavi

A za tobožnje "podmetanje" osim ponekog komentara i zaista velike opravdane sprdačine na tvoj račun u jednom malom, nebitnom za srpsku prestonicu, gradu ne vjerujem da ćeš dobiti ikakvog većeg prostora (intelektualnog/emotivnog/ameterski-stvaralačkog i sl.) od mene. Mogao bi se o gafovima napisati blog ali nisam toliko zaludan, ima toliko važnijih i kreativnijih ljudi od tebe
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:45 11.01.2018

Re: Једно време...

maksa83
Nije bio statista, nego je svirao zvečku.
Jes' ti dečko nekad probao da sviraš zvečku kad to tako nipodaštavaš?

Čuj probo, držo je u ruci care

Inače ocjena - citat je Sergejev, možda ipak parafraza, iz spomenute emisije.
tyson tyson 17:03 11.01.2018

Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

maksa83
"statistom poznatog novotalasnog benda"

Nije bio statista, nego je svirao zvečku.

Jes' ti dečko nekad probao da sviraš zvečku kad to tako nipodaštavaš?

Razumem, i podržavam kritiku Krstićevih javnih nastupa kao apologete trenutno vladajućeg režima, ali lično neću nikada sa odobravanjem gledati na omalovažavanje njegovog angažmana u "Idolima".

Idoli su bili, od samog početka, projekat - i to veoma uspešan projekat, bend koji je makar za publiku/konzumente delovao izuzetno dobro. To je bila celina u kojoj je svaki pojedinac imao i igrao ulogu; celina koja je vrlo dobro funkcionisala gledano iz perspektive kreativnosti. Krstić, koji nije muzičar, je doprinosio toj celini, očigledno, koliko i drugi* - jednom kada se bend razišao, njegovi članovi kao pojedinci nikada nisu, u sferi muzike, dostigli Idole kao skup.





* Mislim, ni Šaper nije bio muzičar, a i kao pevač je... pa hajde recimo osrednji. Ali su svi oni zajedno, na okupu, činili te Idole izuzetnom pojavom.


alselone alselone 17:16 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Idoli su bili, od samog početka, projekat - i to veoma uspešan projekat, bend koji je makar za publiku/konzumente delovao izuzetno dobro. To je bila celina u kojoj je svaki pojedinac imao i igrao ulogu; celina koja je vrlo dobro funkcionisala gledano iz perspektive kreativnosti. Krstić, koji nije muzičar, je doprinosio toj celini, očigledno, koliko i drugi* - jednom kada se bend razišao, njegovi članovi kao pojedinci nikada nisu, u sferi muzike, dostigli Idole kao skup.


Bez zajebancije i potpuno bez ikakve veze sa politikom, znaci najiskrenije moguce, kazem - uopste ne razumem odusevljavanje Idolima. Meni su oni cak ispodprosecan bend.

Znaci ne da se ne samo slazem, nego apsolutno ne razumem. Lako je neslagati se ali razumeti.

Kada mi neko pokaze neki bend koji nije po mom ukusu, lako kazem "ovo je dobro, ali nije moj ukus". Ali za Idole koje ovde po blogu mnogi uporno proglasavaju nasim najvecim bendnom i ono sranje od albuma najboljim YU albumom ikad, mi stvarno nije jasno kako se neko moze odusevljavati.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:21 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Sasvim si u pravu u ocjeni Tajsone, ja bih samo onako iz svog ličnog subjektivnog ugla dodao da je Divljan sa Giletom sa Svečanim belim košuljama i Crne rupe iz Crnog bombardera ipak malo u idejnom smislu i prevazišao ono što su Idoli snimili. Govorim isključivo o muzici ne o cjelokupnoj estetici ali napominjem više subjetkivan sud, za objektivnije bi morao ozbiljnije da proanaliziram sve detalje.
tyson tyson 17:26 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

alselone
Idoli su bili, od samog početka, projekat - i to veoma uspešan projekat, bend koji je makar za publiku/konzumente delovao izuzetno dobro. To je bila celina u kojoj je svaki pojedinac imao i igrao ulogu; celina koja je vrlo dobro funkcionisala gledano iz perspektive kreativnosti. Krstić, koji nije muzičar, je doprinosio toj celini, očigledno, koliko i drugi* - jednom kada se bend razišao, njegovi članovi kao pojedinci nikada nisu, u sferi muzike, dostigli Idole kao skup.


Bez zajebancije i potpuno bez ikakve veze sa politikom, znaci najiskrenije moguce, kazem - uopste ne razumem odusevljavanje Idolima. Meni su oni cak ispodprosecan bend.

Znaci ne da se ne samo slazem, nego apsolutno ne razumem. Lako je neslagati se ali razumeti.

Kada mi neko pokaze neki bend koji nije po mom ukusu, lako kazem "ovo je dobro, ali nije moj ukus". Ali za Idole koje ovde po blogu mnogi uporno proglasavaju nasim najvecim bendnom i ono sranje od albuma najboljim YU albumom ikad, mi stvarno nije jasno kako se neko moze odusevljavati.

Lepota je u oku posmatrača

Jednostavno, sviđa nam se ono što nam se sviđa, a ne sviđa nam se ono što nam ne prija (slobodno me citirajte ). Sa tog stanovišta, meni je makar besmisleno ubeđivati se i prepirati na te teme.

Meni su Idoli, naročito u kontekstu vremena u kom su nastali i stvarali, jedan veoma slušljiv bend, a Odbrana i poslednji dani vrlo dobar album, uspešno drugačiji od tadašnjih, koga evo i bukvalno slušam u cugu dok ovo pišem. No, to je samo moje mišljenje i dopuštam, te mi ne smeta, da ima i drugačijih.

Dodatno, kao što rekoh, za razliku od pretpostavljam većine ako ne i svih ostalih tadašnjih bendova Novog talasa, Idoli su od početka projekat, dakle nastali i sastavljeni - od strane trećeg lica - sa namerom da kao bend privuku pažnju, i sa tog stanovišta posmatram i Krstićevu ulogu, i uopšte (uspeli) fenomen tog benda.

tyson tyson 17:28 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

bojan ljubomir jugovic
Sasvim si u pravu u ocjeni Tajsone, ja bih samo onako iz svog ličnog subjektivnog ugla dodao da je Divljan sa Giletom sa Svečanim belim košuljama i Crne rupe iz Crnog bombardera ipak malo u idejnom smislu i prevazišao ono što su Idoli snimili. Govorim isključivo o muzici ne o cjelokupnoj estetici ali napominjem više subjetkivan sud, za objektivnije bi morao ozbiljnije da proanaliziram sve detalje.

Pazi, kvalitet muzike ne mogu da ocenjujem jer nisam vlastan, ali je činjenica da se ničija muzika - govorim o nekadašnjim članovima Idola - jednostavno nije probila do šireg kruga slušalaca kao muzika tog benda.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:29 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Vidi Als, ja sam naravno bio upoznat sa Idolima i slušao Retko te viđam sa devojkama ali mogu da ti kažem da nisam nikad sreo muzičara koji ih je slušao ili isticao. Mi ih nismo slušali niti ikada diskutovali o njima kao o bitnom bendu. Ja u toj ploči zaista ne vidim ništa bitno u muzičkom smislu - okej estetika omot Sv.Nikola ćirilica naravno da to ne mogu da zanemarim ali to je sporedna stvar ako pričamo o muzici. Ali evo ti sad zanimljiv detalj - neki daleko bolji i uspješniji muzičari od mene ističu tu ploču. Čuće se i ko.
alselone alselone 17:29 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Jednostavno, sviđa nam se ono što nam se sviđa, a ne sviđa nam se ono što nam ne prija (slobodno me citirajte ). Sa tog stanovišta, meni je makar besmisleno ubeđivati se i prepirati na te teme.


Naravno, i ja po pravilu ne ulazim u rasprave oko umetnosti, sta se kome svidja i zasto.

Ali ovi su mi izuzetak, jer kazem, nije ovde problem da li mi se svidja ili ne, nego sto ne razumem kako se ikome moze toliko svidjati.
alselone alselone 17:32 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Vidi Als, ja sam naravno bio upoznat sa Idolima i slušao Retko te viđam sa devojkama ali mogu da ti kažem da nisam nikad sreo muzičara koji ih je slušao ili isticao. Mi ih nismo slušali niti ikada diskutovali o njima kao o bitnom bendu. Ja u toj ploči zaista ne vidim ništa bitno u muzičkom smislu - okej estetika omot Sv.Nikola ćirilica naravno da to ne mogu da zanemarim ali to je sporedna stvar ako pričamo o muzici.


Kad budes u Novom Sadu javi se, imas pice. Znaci, fala Isusu da nekog ko se razume u muziku cujem da kaze ovako nesto.
angie01 angie01 17:32 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

je doprinosio toj celini, očigledno, koliko i drugi* - jednom kada se bend razišao, njegovi članovi kao pojedinci nikada nisu, u sferi muzike, dostigli Idole kao skup.


pa dobro, ali kada je muzika u pitanju, onda su tu glavni autori i izvodjaci i frontmrni,...a krle je tu bio zakrpa slucajna, znaci, mogao je bilo ko, iako jeste davao povremeno neki svoj doprinos u nekim pesmama- jer je tako potpisan...i sve bi to moglo da bude ok, da nije posle Divljanove smrti, imao pokusaj osporavanja i falsifikovanja, kako nekih delova istorije Idola i pojedinacnog znacaja njegovih clanovi, tako i autorskih parava nekih pesama, za koje, em sto postoje silni jos uvek zivi svedoci, em sto su vise od 30 godina vrlo jasno zakonski definisana.

...tu je mozda i tacka u kojoj je svekolika javnost, zgadjena ovako bednim istupanjem, pocela da komentarise i njegov pravi znacaj i ulogu u tom sastavu...da ne pominjem sada njegovu ulogu u raspadu grupe i na koj nacin.

...sto se nastavka karijere tice, Divljan je za zivota ziveo od muzike, koja je i dalje imala svoje obozavaoce, ali se muzicka scena promenila, pa je sve to bilo manje vidljivo,...pri tome, ziveo je u Becu, pa je svoje koncerte povremeno odrzavao na prostorima bivse yu- a oni jesu bili poseceni.
tyson tyson 17:36 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ja u toj ploči zaista ne vidim ništa bitno u muzičkom smislu - okej estetika omot Sv.Nikola ćirilica naravno da to ne mogu da zanemarim ali to je sporedna stvar ako pričamo o muzici

Višekanalno semplovanje svega i svačega u tim pesmama je, na primer, makar za naše prostore nešto do tada, a i u velikoj meri od tada, nešto potpuno opaljeno i revolucionarno. Makar to bi kao muzičar trebalo da prepoznaš.


stefan.hauzer stefan.hauzer 17:42 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ja volim ono:

nama nova godina
ništa nije donela




maksa83 maksa83 17:45 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

o je bila celina u kojoj je svaki pojedinac imao i igrao ulogu; celina koja je vrlo dobro funkcionisala gledano iz perspektive kreativnosti. Krstić, koji nije muzičar, je doprinosio toj celini, očigledno, koliko i drugi*

Apanenenene, čekaj, stani. Raspali se i tako i D Smic i od njih nastao Morisi (stelarna karijera) i Džoni Mar (manje stelarna karijera, ali je ipak ostao etabliran doprinosilac drugim bendovima pre solo karijere) i sa druige strane Endi Rurk i Mik Džojs ... postali neko ko ih tuži za pare, i ništa više. Isto tako je od jedne Nirvane nastao Dave Grohl i Foo Fighters, a - ajmo bez guglovanja šta je radio (zaštonevolisrpskinarod ) Kris Novoselić?

Tako da, važi, sinergija, kumbaye, svi zajedno smo veći od našeg zbira itd. ali postoji tačka kad je vrlo jasno ko je kosio a ko vodu nosio, obaška što se Krstić upljuvao da objasni da su neke od najboljih pesama Idola njegove, neke poimence, mada je na drugim mestima kao autor upisan Divljan.

"E, vidi što sam smislio melodiju" je domet anonimnog toplajnera (tako se zove neko ko treba da smisli hooks od par sekundi za pesme), a napraviti od toga pesmu je sasvim drugi kung fu. Desi se da neki toplajner ima više od toga u sebi, pa od njega nastane Pharrell Williams (koji je tako počeo), ili ona kudrava LP, a neko postane Vučićev tviteraš u najam.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:48 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ovo je moj najvoljeniji album ili makar kad sam kretao u srednju školu, mogao sam da se zakunem u njega
(ne računam Disciplinu kičme, pošto sam je više voleo na engleskom jeziku:)





tyson tyson 17:49 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

angie01
je doprinosio toj celini, očigledno, koliko i drugi* - jednom kada se bend razišao, njegovi članovi kao pojedinci nikada nisu, u sferi muzike, dostigli Idole kao skup.


pa dobro, ali kada je muzika u pitanju, onda su tu glavni autori i izvodjaci i frontmrni,...a krle je tu bio zakrpa slucajna, znaci, mogao je bilo ko, iako jeste davao povremeno neki svoj doprinos u nekim pesmama- jer je tako potpisan...

Ali upravo o ovome i pričam - da, u muzičkom smislu Krstićev doprinos je, najverovatnije, najmanji od svih članova benda (ovo samo pretpostavljam), ali su Idoli očigledno kao kreativna grupa ljudi funkcionisali najbolje upravo tako - u grupi, te je moja teorija da je i najsporije goveče u toj grupi bilo podjednako bitno za finalni produkt benda - pesme, javne nastupe, spotove, kreiranje imidža - koliko i ostali. Jer, jednom kad se bend raspao, takve vrste kreativnosti je jednostavno nestalo, u velikoj meri.

Hoću da kažem, čini mi se da je Idole pre svega činio taj skup individualnih kreativnosti, način na koji su zajedno funkcionisali, dok su funkcionisali. I tačno se vidi da je sve krenulo nizbrdo onda kada je nestalo te interne dinamike u bendu.

i sve bi to moglo da bude ok, da nije posle Divjanove smrti, imao pokusaj osporavanja i falsifikovanja, kako nekih delova istorije Idola i pojedinacnog znacaja njegovih clanovi, tako i autorskih parava nekih pesama, za koje, em sto postoje silni jos uvek zivi svedoci, em sto su vise od 30 godina vrlo jasno zakonski definisana.

Tjah, bog dragi zna ko je tu u pravu. Odnos Divljana i Krstića je očigledno od jednog trenutka bio i ostao loš. Ta strast - negativna, razume se - se onda lako prelila na publiku; ljudi jednostavno vole da sebave tuđim problemima i zauzimaju strane u tuđim sukobima. S druge strane, nasuprot armije poklonika, ipak je Krstić taj koji je bio tamo, pa pretpostavljam da i zna kudikamo više od spoljnih posmatrača.

...sto se nastavka karijere tice, Divjan je za zivota ziveo od muzike, koja je i dalje imala svoje obozavaoce, ali se muzicka scena promenila, pa je sve to bilo manje vidljivo,...pri tome, ziveo je u Becu, pa je svoje koncerte povremeno odrzavao na prostorima bivse yu- a oni jesu bili poseceni.

Živeo je on i još dalje, u Australiji.
Daleko od toga da tvrdim da su nekadašnji članovi Idola bili neuspešni kao muzičari posle raspada benda; to bi bilo pretenciozno i pre svega netačno. Ali jednostavno nisu uspeli da dostignu domete benda, kako u popularnosti tako i (ovo je individualno mišljenje/doživljaj) u kreativnosti. I mislim da je upravo ta kreativnost, taj spoj svih tih ljudi u bendu i način na koji su funkcionisali i dopunjavali jedan drugog u vreme zenita benda, upravo to što je nedostajalo članovima posle raspada. A Krstić je nesporno bio deo tih i takvih Idola, i kockica u tom mozaiku.



tyson tyson 17:54 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Tako da, važi, sinergija, kumbaye, svi zajedno smo veći od našeg zbira itd. ali postoji tačka kad je vrlo jasno ko je kosio a ko vodu nosio, obaška što se Krstić upljuvao da objasni da su neke od najboljih pesama Idola njegove, neke poimence, mada je na drugim mestima kao autor upisan Divljan.

Pa da, ali u ovom konkretnom slučaju od Idola nije nastao jedan Morisi, o tome i pričam. Razišli se, bavili se pojedinačno muzikom (dobro, i koječime drugim, ali nije o tome reč), no niko jednostavno nije uspeo da dostigne nivo benda. Tu je moja poenta - koliko god ko bio zaslužan za konkretne pesme, šta god da je ko tu radio, oni su kao bend funkcionisali vrlo dobro, i mislim da tu treba dati kredit svima. Jer, onog trenutka kad su se raspali, stvar je otišla malo dođavola.

narcis narcis 17:57 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Bez zajebancije i potpuno bez ikakve veze sa politikom, znaci najiskrenije moguce, kazem - uopste ne razumem odusevljavanje Idolima. Meni su oni cak ispodprosecan bend.

to je bre lokalni bend, nigde van lokala i nije bio popularan, sem kao zajebancija, to bar za niš mogu da tvrdim.
daklem podržavam stav druga alselonea u celini i pojedinostima.
a moj lični stav je - jebati budale , ko ovo pusti na televiziju.
angie01 angie01 17:58 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Tjah, bog dragi zna ko je tu u pravu


kako to mislis, pa nije sporno nesto sto je fakat, nego namera da se to nesto falsifikuje.

A Krstić je nesporno bio deo tih i takvih Idola, i kockica u tom mozaiku.


evo i ovo je cinjenica,...komentari su vezani samo za velicinu i znacaj svake od tih kockica- upravo zbog krletovog pokusaja da ih zameni.
alselone alselone 18:03 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

to je bre lokalni bend, nigde van lokala i nije bio popularan

Ovo je i moja teorija. Prakticno jedini nacin na koji mogu da razumem njihovu popularnost. Da su bili najbeogradskiji beogradski bend koji su beogradjani koji vole sto su beogradjani voleli jer im bas izgledaju onako kako beogradjani zamisljaju da beogradjanin treba da izgleda.
maksa83 maksa83 18:06 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Pa da, ali u ovom konkretnom slučaju od Idola nije nastao jedan Morisi, o tome i pričam. Razišli se, bavili se pojedinačno muzikom (dobro, i koječime drugim, ali nije o tome reč), no niko jednostavno nije uspeo da dostigne nivo benda. Tu je moja poenta - koliko god ko bio zaslužan za konkretne pesme, šta god da je ko tu radio, oni su kao bend funkcionisali vrlo dobro, i mislim da tu treba dati kredit svima. Jer, onog trenutka kad su se raspali, stvar je otišla malo dođavola.

Pošto sam ih kao celinu voleo koliko i ti (skroz mnogo) mogu da razumem šta kažeš i da se identifikujem sa tim što pričaš, ali da se složimo da se ne slažemo oko toga da li su individualni doprinosi merljivi - subjektivno odoka, a zapravo je moguće meriti ih i objektivno, jer zvečka je, jebiga, zvečka i od tonova ima sk i sk, kad zamaneš brže ima sk-sk-sk, a gitara je, jebiga, gitara sa 6 žica i 22/24 praga i mnogo stepeni slobode.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:08 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

tyson
Makar to bi kao muzičar trebalo da prepoznaš.
Kao neko ko je eksperimentisao sa audio radovima da, i ja to prepoznajem kao nespornu kreativnost, međutim kao muzičar ne - jer prosto ne mogu da zanemarim brojne daleko bolje ploče. Mislim da ne pričam koji gigantski jaz u idejnom, emotivnom i sviračkom smislu postoji između prvog albuma Leb i Sol i Odbrane. Samo jedan Put od Balona od Smaka prevazilazi u muzičkom smislu sve što su Idoli ikad snimili. Nema tih semplova koji tu nešto mogu pomoći.
maksa83 maksa83 18:08 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

alselone
to je bre lokalni bend, nigde van lokala i nije bio popularan

Ovo je i moja teorija. Prakticno jedini nacin na koji mogu da razumem njihovu popularnost. Da su bili najbeogradskiji beogradski bend koji su beogradjani koji vole sto su beogradjani voleli jer im bas izgledaju onako kako beogradjani zamisljaju da beogradjanin treba da izgleda.

To je apsolutno faktički netačno. Ako zanemarimo i Hrvatsku u kojoj su mogli da napune bilo kakvu halu Idoli su npr. jedan od retkih domaćih bendova koji je bio ultrapopularan u nekom kakvom takvom inostranstvu - Poljskoj dok su bili ozad čelične zavese a željni underground sadržaja. Zemlja od 38 miliona ljudi. Razni su probali na silu da se probiju (Čolini pokušaji, isl) ali nije išlo. Idoli su tamo uklizali bez ikakve sile.
narcis narcis 18:18 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Idoli su tamo uklizali bez ikakve sile.

pa da kao cirkuzanti, ti stvarno misliš da ih je neko van beograda smatrao za bilo šta sem kao klovnove.
zašto mrziš beograd i njegove stanovnike?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:20 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ova usledela rasprava potvrdila je moje ocene i sudove, i o ljudima i o muzici :)
Uzgred, da se izvinim Srkiju, ako mi je uzeo za zlo nehotično malo oštriji komentar ;-)
alselone alselone 18:33 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik


To je apsolutno faktički netačno.


Ok, moje iskustvo je takvo. Pogledaj na primer samo ovu raspravu. I ovaj mikroprimer pokazuje to sto kazem Idole velicaju Beogradjani, ne vole ostali.

Doduse, ja jesam mladji pa to nisam slusao kada je izaslo nego dosta kasnije. Ali opet, jebes muziku koja se potrosi u vremenu.
narcis narcis 18:35 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

To je apsolutno faktički netačno. Ako zanemarimo i Hrvatsku u kojoj su mogli da napune bilo kakvu halu

u to doba je bilo koji bend mogo da napuni svaku halu. rock je bio u modi tih godina a i imalo se moglo se. bukvalno.
tyson tyson 18:36 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

bojan ljubomir jugovic
tyson
Makar to bi kao muzičar trebalo da prepoznaš.
Kao neko ko je eksperimentisao sa audio radovima da, i ja to prepoznajem kao nespornu kreativnost, međutim kao muzičar ne - jer prosto ne mogu da zanemarim brojne daleko bolje ploče. Mislim da ne pričam koji gigantski jaz u idejnom, emotivnom i sviračkom smislu postoji između prvog albuma Leb i Sol i Odbrane. Samo jedan Put od Balona od Smaka prevazilazi u muzičkom smislu sve što su Idoli ikad snimili. Nema tih semplova koji tu nešto mogu pomoći.

Ovo je već individualni doživljaj


tyson tyson 18:37 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

I ovaj mikroprimer pokazuje to sto kazem Idole velicaju Beogradjani, ne vole ostali.

Zavist provincije


alselone alselone 18:42 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Zavist provincije


Najvise vam zavidim na sk-sk-sk Krlu.
martin_krpan martin_krpan 18:43 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Apanenenene, čekaj, stani. Raspali se i tako i D Smic i od njih nastao Morisi (stelarna karijera) i Džoni Mar (manje stelarna karijera, ali je ipak ostao etabliran doprinosilac drugim bendovima pre solo karijere) i sa druige strane Endi Rurk i Mik Džojs ... postali neko ko ih tuži za pare, i ništa više. Isto tako je od jedne Nirvane nastao Dave Grohl i Foo Fighters, a - ajmo bez guglovanja šta je radio (zaštonevolisrpskinarod ) Kris Novoselić?


Paa... kopirao Štulića u Zadru na ljetnjim raspustima a ovaj od toga prolupao.

A da li znaš za bend u kojem su svirali Džoni Mar, Bernard Samner i Neil Tenant?
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:55 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

bend u kojem su svirali Džoni Mar


Ne znam, ali znam za ovaj


tyson tyson 18:59 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

maksa83
Pa da, ali u ovom konkretnom slučaju od Idola nije nastao jedan Morisi, o tome i pričam. Razišli se, bavili se pojedinačno muzikom (dobro, i koječime drugim, ali nije o tome reč), no niko jednostavno nije uspeo da dostigne nivo benda. Tu je moja poenta - koliko god ko bio zaslužan za konkretne pesme, šta god da je ko tu radio, oni su kao bend funkcionisali vrlo dobro, i mislim da tu treba dati kredit svima. Jer, onog trenutka kad su se raspali, stvar je otišla malo dođavola.

Pošto sam ih kao celinu voleo koliko i ti (skroz mnogo) mogu da razumem šta kažeš i da se identifikujem sa tim što pričaš, ali da se složimo da se ne slažemo oko toga da li su individualni doprinosi merljivi - subjektivno odoka, a zapravo je moguće meriti ih i objektivno, jer zvečka je, jebiga, zvečka i od tonova ima sk i sk, kad zamaneš brže ima sk-sk-sk, a gitara je, jebiga, gitara sa 6 žica i 22/24 praga i mnogo stepeni slobode.

Bez namere da se ubeđujemo, već samo da razjasnim svoj stav da me ne bi pogrešno tumačili - svakako da je individualni doprinos merljiv, no moja teorija je da Idoli nisu bili makar kakav tadašnji bend. Štaviše, oni su namerno, od samog početka, osmišljeni (kao projekat Dečaci, pa Idoli) da budu drugačiji, i kao pojava i muzički.

I za Šapera, u smislu muzičkog doprinosa, verovatno možemo da kažemo da je diskutabilan - kao pevač, u klasičnom smislu, je jednostavno katastrofalan - ali Idola bez Šapera jednostavno nema. U tom smislu, moje mišljenje je da je i neko ko je kuvao kafe na probama, karikiram naravno, ali je davao doprinos finalnom prizvodu benda - osobenim, drugačijim pesmama - nesporan činilac tog i takvog benda.

Baš zato i kažem da su Idoli bili drugačiji od ostalih tadašnjih bendova, koje su pre svega činili muzičari. Namerno drugačiji, jer i nisu imali puno izbora: kao fenomen - bend u kome 40% članova zapravo nisu muzičari i nemaju sluha, a sa takvim uspehom - su fascinantni. Jedan klasičan projekat, za čiji uspeh su očigledno bili potrebni svi članovi, jer individualno, posle raspada, nisu uspeli da dostignu bend. Samo oni pak znaju kako su te pesme nastajale, i šta i kako je ko njima doprineo.


tyson tyson 19:00 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

angie01
Tjah, bog dragi zna ko je tu u pravu


kako to mislis, pa nije sporno nesto sto je fakat, nego namera da se to nesto falsifikuje.

Tjah, ko smo ti i ja da sudimo...


martin_krpan martin_krpan 19:02 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

stefan.hauzer
bend u kojem su svirali Džoni Mar


Ne znam, ali znam za ovaj




Auuuu, pa nisi išao nikada na kišu namjerno da se pokvasiš.



Maksa je to sigurno slušao na Adrenalin Bejbe jer mislim da je hardkor fan.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:07 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Auuuu, pa nisi išao nikada na kišu namjerno da se pokvasiš.


Ne, nego pokušavam da potisnem tu epizodu iz njegove karijere, kao i ovaj shit:


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:07 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

tyson
bojan ljubomir jugovic
tyson
Makar to bi kao muzičar trebalo da prepoznaš.
Kao neko ko je eksperimentisao sa audio radovima da, i ja to prepoznajem kao nespornu kreativnost, međutim kao muzičar ne - jer prosto ne mogu da zanemarim brojne daleko bolje ploče. Mislim da ne pričam koji gigantski jaz u idejnom, emotivnom i sviračkom smislu postoji između prvog albuma Leb i Sol i Odbrane. Samo jedan Put od Balona od Smaka prevazilazi u muzičkom smislu sve što su Idoli ikad snimili. Nema tih semplova koji tu nešto mogu pomoći.

Ovo je već individualni doživljaj


Da Tajsone, ali doživljaj muzičara - pitao si me kao muzičara a ne kao ljubitelja muzike ili muzičkog kritičara. I ja nisam usamljen u ovom mišljenju jer od ovih drugih koje spominjem i poredim se ZAISTA može mnogo toga naučiti o sviranju i muzičkoj kreativnosti a od Odbrane gotovo ništa. Nadam se da me razumiješ.

E sad, ova naknadna situacija sa Divljanom i Krstićem pa i u blogovanju, priznajem da me nije uopšte dotakla. Ja smatram da Krle ipak nije nepotpisani ko-autor tih pjesama jer saradnja između ljudi koji rade na nekom projektu ne bi bila moguća da se takve stvari fingiraju i rade, dakle ne bi niko bio u stanju da završi projekat ukoliko bi nepravedno izostavio saradnike u idejnom ili bilo kom smislu (ja žestoko pazim na to kad ulazim u neke saradnje, primjera radi ukoliko mi neko posudi kameru - njegovo ime će se sigurno naći na odjavnoj špici ali samo za taj čin i tu pomoć, bilo bi potpuno suludo da ga potpišem kao scenaristu, ako ja naprimjer osmislim neki gitarski solo u pjesmi koju je napisao prijatelj, dakle i muziku i tekst, ma koliko da je taj solo sjajan i upečatljiv ne mogu da očekujem da budem potpisan kao ko-autor jer je suštinski bitne elemente koje čine to djelo uradio neko drugi, drugo je kad je u pitanju glavna tema ali da ne gnjavim s tim)

Elem, mene je Krstić samo tada potkačio svojim nadmjenim pristupom (kao Brajović) potcijenivši Zabranjeno pušenje u priči o najboljim albumima jugoslovenske muzike, koje su, po mom sudu, daleko bolji muzičari bili od Idola - i to opet nije samo moje mišljenje - pa iako Nele govori da su se oni zapravo "zajebavali" ko pročita njegovu knjigu biće mu jasno da su pored studenata koji nisu bili bog zna kakavi svirači u ZP svirala tri profesionalna muzičara koji su živjeli od muzike - što se odlično čuje na pločama.

E u ovoj anketi posebno mi je drago da ljudi - koji su daleko bolji muzičari i autori od Krstića - izdvajaju neke ploče Pušenja kao njima bitne. To mi je posebno drago. A drugi sami neka procijene ko više i bolje zna o muzici - npr. Marko Đorđević, kompozitor, profesor na Berkliju i jedan od najboljih bubnjara današnjice ili Nebojša Krstić, član Idola, direktor marketinga (ili kako mu je zvanično naziv titule), bivši savjetnik predsjednika države, bloger ili čime se još bavi.





apostata apostata 19:08 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

bojan ljubomir jugovic
tyson
Makar to bi kao muzičar trebalo da prepoznaš.
Kao neko ko je eksperimentisao sa audio radovima da, i ja to prepoznajem kao nespornu kreativnost, međutim kao muzičar ne - jer prosto ne mogu da zanemarim brojne daleko bolje ploče. Mislim da ne pričam koji gigantski jaz u idejnom, emotivnom i sviračkom smislu postoji između prvog albuma Leb i Sol i Odbrane. Samo jedan Put od Balona od Smaka prevazilazi u muzičkom smislu sve što su Idoli ikad snimili. Nema tih semplova koji tu nešto mogu pomoći.

Ma to je van svake diskusije.
Kada se Vlatku ili RMT-u otkači gitara i rokne o pod, e pa u onom zvuku od tog udarca ima više muzike nego u svom opusu Idola.
4krofnica 4krofnica 19:11 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

stefan.hauzer
bend u kojem su svirali Džoni Mar


Ne znam, ali znam za ovaj






jaoj, gledala sam 'England is mine'! ne znam da li da spojlujem ili da odmah kažem da zaboravite na to :/



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:14 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

jer zvečka je, jebiga, zvečka i od tonova ima sk i sk, kad zamaneš brže ima sk-sk-sk

to je maraka(s), idu u paru. nemaš samo sk, zvuk malo varira i nije sve tako jednostavno kao što predstavljaš. prigodan tutorial:

možeš da budeš odličan gitarista, i da se izgubiš bez ritam sekcije.

želim reći da krstić u idolima nije bio ni na nivou svirača marakasa.
angie01 angie01 19:17 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

ukoliko mi neko posudi kameru - njegovo ime će se sigurno naći na odjavnoj špici


tu se cak ne radi o osobnoj paznji- nego o autorskim pravima i ugovoru koji vezan za iste potpisujes sa izdavacem- hocu reci, te su stvari pravno definisane,i kao takve podlezu i nekim sankcijama u slucaju da nesto nije u redu.


Tjah, ko smo ti i ja da sudimo...


znaci da se ne radi o mom-ili tvom ( taysone)- licnom sudu i proceni necije price na blogu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:18 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

jaoj, gledala sam 'England is mine'! ne znam da li da spojlujem ili da odmah kažem da zaboravite na to :/


Ja sinoć odgledao Tri bilborda! Sem Rokvel je takva glumčina, sa velikim G, ali neverovatno odigrana uloga zamenika Dixona, nisam se toliko ismejao i istvoremeno isplakao. Obavezno!


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:20 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

alselone alselone 19:22 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ma to je van svake diskusije.
Kada se Vlatku ili RMT-u otkači gitara i rokne o pod, e pa u onom zvuku od tog udarca ima više muzike nego u svom opusu Idola.

+1 za moju teoriju
martin_krpan martin_krpan 19:24 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

stefan.hauzer
Auuuu, pa nisi išao nikada na kišu namjerno da se pokvasiš.


Ne, nego pokušavam da potisnem tu epizodu iz njegove karijere, kao i ovaj shit:




Ne može se to porediti. Electronic - album Electronic je odličan album, nije kultni ali odličan. Ja mislim da je Samner Džoni Mara tu uveo malo u Medčester a moguće je da se ovaj smorio ko voda u bojleru a onda sa njim i njegovi gitara-krivojemore-fanovi ko Dodik u Sarajevu.


4krofnica 4krofnica 19:27 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

stefan.hauzer

Ja sinoć odgledao Tri bilborda!



fenomenalan!
(dobro da nisam jedina koja je cmizdrela na to)

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:32 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik



Ama Brajoviću to niko ne spori i to je poznata (barem meni) priča šta su rekli muzički kritičari ili šta je rekla beogradska intelektualna kulturna scena u onoj poznatoj anketi o 100 najboljih ploča ex-yu, ali dozvoli da ja kao muzičar više cijenim mišljenje svoje bratije od ljudi koji ne znaju da sviraju pa bili oni NIN-ovi leaureati (izuzev Gocića i pok. Cicija - ljudi znaju/znali i da sviraju, možda ih ima još). Dakle da mi dođeš na probu ti bi mogao da nam eventualno pospojiš kablove i razmjestiš pojačala gdje ti mi kažemo i da staneš u kraj i da ćutiš i slušaš kako sviramo. Nema govora da bi tvoje mišljenje i saznanja o muzici bilo relevantno u toj situaciji. Dakle evo prilike da čuješ šta ozbiljni ljudi muzičari misle na tu temu. Ali kao što rekoh Alsu ima tu i Odbrane,
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:33 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Dakle evo prilike da čuješ šta ozbiljni ljudi muzičari misle na tu temu

:))))))))))))))

Немаш појма колико је то релевантно.
У кружоку...
narcis narcis 19:37 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

4krofnica
stefan.hauzer

Ja sinoć odgledao Tri bilborda!



fenomenalan!
(dobro da nisam jedina koja je cmizdrela na to)


evo je ova:) čekaj bre niko nije spomenuo ni maxa ni dance
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:39 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Немаш појма колико је то релевантно.
У кружоку...


E moj čovječe pa ti si zaista pravi gafer. Ono šta misli o muzici jedan Vasil Hadžimanov je u stručnom smislu daleko značajnije od mišljenja deset dramskih pisaca o muzici i obratno. A ti to osporavaš - kriminalni gafovi svojstveni notornoj budali a ne ozbiljnom intelektualcu. Izvini, "nema ljutiš".
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:42 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Muzički novinari, koje je okupilo hrvatsko izdanje časopisa „Rolling Stone” proglasili su album „Odbrana i poslednji dani”



[url=youtube.com/?hl=sr&gl=RS]
Onda su me ljuto
ujeli za srce
dobio sam nogu
i otis'o, sta mogu

..........
Promenio sam stranu
batalio gitaru
pisacu o Rock-u
bicu trn u oku[/url]
milisav68 milisav68 19:49 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

alselone
Ok, moje iskustvo je takvo. Pogledaj na primer samo ovu raspravu. I ovaj mikroprimer pokazuje to sto kazem Idole velicaju Beogradjani, ne vole ostali.

Na tragu si.

Nije u pitanju Beograd - već trend biti urban, jer je pastirski rok imao veliku popularnost.

Tako da, jesu Idoli bili popularni i u provinciji - u nekim užim krugovima, koji su imali studente u porodici, pa je to bilo in.

Sa druge strane, imaš tržišnu ekonomiju, gde je taj album prodat u katastrofalnom tiražu, pa kada su se Idoli raspali, skočila je i cena tom albumu, pa je to onda zavrtelo naknadnu "popularnost".

Jedno vreme je dobro očuvan primerak vredeo i sto marke.

Uglavnom, kapiram da to nije tvoja šolja čaja, dosta slušljiviji je mini LP.

4krofnica 4krofnica 19:53 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

narcis

evo je ova:) čekaj bre niko nije spomenuo ni maxa ni dance


mads, MADS. ne zezaj se sa jednookim, završićeš kod Odina u Valhali :)



alselone alselone 19:54 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Sa druge strane, imaš tržišnu ekonomiju, gde je taj album prodat u katastrofalnom tiražu


Ovo nisam znao, a ako je istina to bi mi malo vratilo nadu u ljudski rod.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana