Budućnost

VUČIĆU, SKINI GA I SPASI SRBIJU

G.Cross RSS / 26.03.2020. u 20:08

Branimir_Nestorovic.jpg

Kad ga vec nisi poslao u zatvorsku ludnicu kad je slao ljude da shopinguju u Milano kad je kriza vec eksplodirala tamo,molim te ne moras bas u ludnicu ali skini ga sa ekrana.

 Kaze taj covek danas 

 

 Dr Branimir Nestorović kaže za TV Prvu da se prema procenama očekuje da se 70 procenata ljudi zarazi koronavirusom, kao i da se vrhunac epidemije tek očekuje.

 

Pa je li on imao u osnovnoj skoli matematiku.ima li on ikakav osecaj za brojeve ?

Kada on lupi na televiziji sa nacionalnom frekvencijom da ce 70 % ljudi biti zarazeno u Srbiji , velika vecina ljudi misli, pa kad je tako a sto onda da sedim u kucnom pritvoru kad ce i onako da me lupi.

Besmisleni defetizam sa nesagledivim posledicama ako ga nego ne zaustavi.

 

Hajde da vidimo realnost brojeva.

 

U Italiji ima oko 80.000 obolelih . Italija ima 60.000.000 stanovnika. Sto ce reci da je u Italiji u ovom trenutku zarazeno manje od 0.13 % populacije.

U Srbiji broj obolelih je  457 . Srbija ima 7.000.000 stanovnika .
To znaci da je u ovom trenutku u Srbiji zarazeno 0.006 % populacije.

Kada vec postoji totalni lock down . I on mi jos kaze da ce to ici do 70 posto. Sto znaci da ce 4.900.000 miliona ljudi u Srbiji da se razboli . Sto je 4.899.543 vise nego danas .  

 

Kad cemo svi ionako da se razbolimo koji ce nam kucna izolacija  i raspad ekonomskog sistema ?

 

Let's go party !

 

 Ja bih njega odmah u ludnicu ili zatvor zbog sirenja defetizma.

Aleksandre , ja nisam tvoj najveci fan, ali skini ga i spasi Srbiju. 

 

 



Komentari (233)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 20:31 26.03.2020

Aleksandre

Aleksandre

G. Cross ti je najbolji savetnik u ovom trenutku.

A imala bih i ja šta da dodam.
mirelarado mirelarado 20:36 26.03.2020

Re: Aleksandre

Delim tvoj bes, G. Cross! I na sam pomen ovog sumanutog soma, opadne mi imunitet. :)
Gospodja Klara Gospodja Klara 20:43 26.03.2020

Re: Aleksandre

mirelarado
Delim tvoj bes, G. Cross! I na sam pomen ovog sumanutog soma, opadne mi imunitet. :)

Si gledala ono izlupavanje o plavookim vanzemaljcima?
mirelarado mirelarado 21:15 26.03.2020

Re: Aleksandre

Gospodja Klara
mirelarado
Delim tvoj bes, G. Cross! I na sam pomen ovog sumanutog soma, opadne mi imunitet. :)

Si gledala ono izlupavanje o plavookim vanzemaljcima?


Jesam, na svoju veliku žalost. Koma, nevera...
mariopan mariopan 04:34 27.03.2020

Re: Aleksandre

Provala:

- Šta kažu Kinezi za Nestorovića?

- Ništa, ne pitaju, misle da je odavno streljan.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:01 27.03.2020

Re: Aleksandre

Aleksandre , ja nisam tvoj najveci fan, ali skini ga i spasi Srbiju.

Ниси “највећи фан”? An understatement or...?

У сваком случају је занимљиво да се твој бес сручује на вербално можда неодговорног, али ипак споредног Несторовића, а не на “Александра”, режисера свих текућих српских дешавања.

Kazezoze Kazezoze 13:29 29.03.2020

Re: Aleksandre

Gospodja Klara
mirelarado
Delim tvoj bes, G. Cross! I na sam pomen ovog sumanutog soma, opadne mi imunitet. :)

Si gledala ono izlupavanje o plavookim vanzemaljcima?


Kaže Bojan Budimac da je snimak montiran. Naime, njega je zainteresovalo pa je potražio i odgledao kompletnu emisiju i nigde nije našao taj deo o plavookim marsovcima.
nsarski nsarski 14:39 29.03.2020

Re: Aleksandre

Kazezoze
Gospodja Klara
mirelarado
Delim tvoj bes, G. Cross! I na sam pomen ovog sumanutog soma, opadne mi imunitet. :)

Si gledala ono izlupavanje o plavookim vanzemaljcima?


Kaže Bojan Budimac da je snimak montiran. Naime, njega je zainteresovalo pa je potražio i odgledao kompletnu emisiju i nigde nije našao taj deo o plavookim marsovcima.


Pa, moguće da je ovo namešteno, ali ipak pogledajte...



Jebiga, od čoveka koji učestvuje u ovakvim emisijama



svašta može da se očekuje. A u onom klipu u Ćirilici kod Marića, on govori o prelasku preko Albanije i otpornosti Srba na virus. Postavio sam klip ranije, ali izgleda da ovde komentari nestaju...
angie01 angie01 20:50 26.03.2020

digresija

link za savladavanje dosade, ucenje, predstave, izlobe, kursevi, knjige,...

digitalnasolidarnost
angie01 angie01 20:57 26.03.2020

Re: digresija

nacionalni parkovi, :

https://artsandculture.withgoogle.com/en-us/national-parks-service/parks



неколико линкова путем којих можете употпунити свој културни дневни садржај.


1. Преко 450 бесплатних online курсева и предавања из различитих области који користе најпрестижнији Универзитети попут Brown, Harvard, Cornell, Princeton, Yale и други (ИТ, медицина, уметност, инжењерство..) : https://www.freecodecamp.org/news/ivy-league-free-online-courses-a0d7ae675869/?fbclid=IwAR2GgPr6S0v3z7XjYzxRaCdgLJ-jOKsUJq1ZqDp7QI-mitRUdhKojz2ayEU



2. Гугл водич кроз музеје: https://artsandculture.google.com/partner?hl=en



3. Виртуелне туре Народног музеја: http://www.narodnimuzej.rs/izmenen-rezhim-rada-narodnog-muzeja/



4. Концерти класичне музике уживо: https://www.classicfm.com/music-news/no-audiences-concerts-streamed-to-world/



5. Обиђите светски познате музеје виртуелно : https://bookiraj.com/2020/03/lista-muzeja-koje-mozete-obici-virtuelno-dok-sedite-kod-kuce/



6. Народно позориште у Београду од сада ће на својим каналима публици пружати бесплатне online представе. Ево репертоара за овај месец: https://www.instagram.com/p/B94PH4lpfrH/?igshid=1udbe6t2swvjx



7. Насина библиотека уживо:

https://images.nasa.gov/



8. Атеље 212 ће за своју публику три пута недељно емитовати снимљене представе на свом каналу: https://www.facebook.com/298558480163941/posts/3286805211339238/?d=n&substory_index=0





други део



1. Филмски центар Србије отворио је свој канал на ком бесплатно можете гледати домаће филмове:



https://www.youtube.com/channel/UCTJ94uYAKma4h3uwq98XrCA/videos



2. Метрополитан Опера ће сваке вечери преносити наслов из своје серије УЖИВО у ХД квалитету снимка: https://www.metopera.org/



3. Берлинска филхармонија вас позива да бесплатно посетите њихову виртуелну концертну дворану и уживате у преко 600 концерата: https://www.digitalconcerthall.com/en/tickets?a=bph_webseite&c=true



4. Облакодер ти препоручује 100 филмова које бесплатно можеш гледати: https://www.oblakoder.org.rs/oblakoderov-video-klub-100-filmova-za-karantinske-dane/



5. Scribd отвара своју библиотеку за наредних месец дана: https://www.instagram.com/p/B94KiBzg4iq/



6. Anybooks је апликација на којој можете бесплатно читати књиге:

https://play.google.com/store/apps/details?id=anybooks.audiobook.ebook.free.library.books.novels.story.download.p10



7. Bookmate током марта месеца својим новим корисницима нуди 30 дана бесплатног приступа целој библиотеци:

https://www.instagram.com/p/B9rcPmKJEZF/
G.Cross G.Cross 20:59 26.03.2020

Re: digresija

angie01
nacionalni parkovi, :

https://artsandculture.withgoogle.com/en-us/national-parks-service/parks



неколико линкова путем којих можете употпунити свој културни дневни садржај.


1. Преко 450 бесплатних online курсева и предавања из различитих области који користе најпрестижнији Универзитети попут Brown, Harvard, Cornell, Princeton, Yale и други (ИТ, медицина, уметност, инжењерство..) : https://www.freecodecamp.org/news/ivy-league-free-online-courses-a0d7ae675869/?fbclid=IwAR2GgPr6S0v3z7XjYzxRaCdgLJ-jOKsUJq1ZqDp7QI-mitRUdhKojz2ayEU



2. Гугл водич кроз музеје: https://artsandculture.google.com/partner?hl=en



3. Виртуелне туре Народног музеја: http://www.narodnimuzej.rs/izmenen-rezhim-rada-narodnog-muzeja/



4. Концерти класичне музике уживо: https://www.classicfm.com/music-news/no-audiences-concerts-streamed-to-world/



5. Обиђите светски познате музеје виртуелно : https://bookiraj.com/2020/03/lista-muzeja-koje-mozete-obici-virtuelno-dok-sedite-kod-kuce/



6. Народно позориште у Београду од сада ће на својим каналима публици пружати бесплатне online представе. Ево репертоара за овај месец: https://www.instagram.com/p/B94PH4lpfrH/?igshid=1udbe6t2swvjx



7. Насина библиотека уживо:

https://images.nasa.gov/



8. Атеље 212 ће за своју публику три пута недељно емитовати снимљене представе на свом каналу: https://www.facebook.com/298558480163941/posts/3286805211339238/?d=n&substory_index=0





други део



1. Филмски центар Србије отворио је свој канал на ком бесплатно можете гледати домаће филмове:



https://www.youtube.com/channel/UCTJ94uYAKma4h3uwq98XrCA/videos



2. Метрополитан Опера ће сваке вечери преносити наслов из своје серије УЖИВО у ХД квалитету снимка: https://www.metopera.org/



3. Берлинска филхармонија вас позива да бесплатно посетите њихову виртуелну концертну дворану и уживате у преко 600 концерата: https://www.digitalconcerthall.com/en/tickets?a=bph_webseite&c=true



4. Облакодер ти препоручује 100 филмова које бесплатно можеш гледати: https://www.oblakoder.org.rs/oblakoderov-video-klub-100-filmova-za-karantinske-dane/



5. Scribd отвара своју библиотеку за наредних месец дана: https://www.instagram.com/p/B94KiBzg4iq/



6. Anybooks је апликација на којој можете бесплатно читати књиге:

https://play.google.com/store/apps/details?id=anybooks.audiobook.ebook.free.library.books.novels.story.download.p10



7. Bookmate током марта месеца својим новим корисницима нуди 30 дана бесплатног приступа целој библиотеци:

https://www.instagram.com/p/B9rcPmKJEZF/


Ma u redu je, ionako Vučić nece da ga dira.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:04 26.03.2020

Re: digresija

angie01


Хвала, Енци.

Ево и линка за бесплатне представе Бечке опере:

https://operawire.com/vienna-state-opera-to-offer-daily-live-streams-from-its-opera-archives/

mariopan mariopan 22:21 26.03.2020

Re: digresija

principessa_etrusca
angie01


Хвала, Енци.

Ево и линка за бесплатне представе Бечке опере:

https://operawire.com/vienna-state-opera-to-offer-daily-live-streams-from-its-opera-archives/


Hvala Anđo, obradovala sam familiju sa sitnim decama školskog uzrasta, ne znam da li se deca raduju ali roditeljima će dobro da dođe, i nama takođe.

Neki od njih se kunu da će lično izmisliti vakcinu ako ovo potraje pa deca budu raspuštena i stalno u kući.
niccolo niccolo 22:24 26.03.2020

Re: digresija

Neki od njih se kunu da će lično izmisliti vakcinu ako ovo potraje pa deca budu raspuštena i stalno u kući.

Baš danas videh negde na netu kaže lik, ako i dođe do baby booma kao posledica pandemije, to mogu da budu samo prvorođena deca.
mesan mesan 00:00 27.03.2020

Re: digresija

angie01 20:57 26.03.2020

Bravo Endži za odličan spisak.
Ja imam OVAJ SPISAK (na engleskom je stranica) koji sadrži neke izvore za umetnost i literaturu, ali i izvore za karantinsko učenje i fizičke aktivnosti.
freehand freehand 00:03 27.03.2020

Re: digresija

mesan
angie01 20:57 26.03.2020

Bravo Endži za odličan spisak.
Ja imam OVAJ SPISAK (na engleskom je stranica) koji sadrži neke izvore za umetnost i literaturu, ali i izvore za karantinsko učenje i fizičke aktivnosti.

Ja se zabodem u pinterest pa ne umem da izađem...
angie01 angie01 02:50 27.03.2020

Re: digresija

Ево и линка за бесплатне представе Бечке опере:


hvala i tebi principesa,...drago mi je ako ce koristiti, moramo malo i da promenimo ovo skoncentrisno nezadovoljstvo i zabrinutost- sve opravdano, zna se vec zbog koga i oko cega,...mrsko mi je i da pominjem vise,...ne gledam ni vesti- smucili su mi se...monstruozno izivljavanje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:46 26.03.2020

“Заражен” и “оболео”

Многи су оперисали истим процентом, а неки су најављивали и 80% заражених.

Ти пак изједначаваш појмове “заражен” и “оболео”, међутим, оболели су (мали) подскуп заражених, по подацима који су сада у оптицају, преко 90% заражених овом короном прође са благим симптомима или без икаквих симптома.

Негде сам пре неки дан поставила цео текст чланка из Фајненшел Тајмса о новој студији са Оксфорда. Према њиховом моделу, већ сада је пола британског становништва било у контакту са вирусом, односно заражено.

ЛИНК
zilikaka zilikaka 21:56 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Možda bi najbolji termin bio da će 70% doći u kontakt sa virusom. Ovim pirkannjima, peglanjem, briskanjem, činimo da količina toga bude manja. Kod ogromne većine to neće biti dovoljna količina da se i razboliš, jer te male porcije imuni sistem uglavnom rešava.
Otudda smisao sklanjanja od izloženosti, da ne akumuliramo previše.
A inače, ljudi iz struke se slažu da su svi deterdženti vrlo efikasni. Sve što odmašćuje.
G.Cross G.Cross 22:03 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

zilikaka
Možda bi najbolji termin bio da će 70% doći u kontakt sa virusom. Ovim pirkannjima, peglanjem, briskanjem, činimo da količina toga bude manja. Kod ogromne većine to neće biti dovoljna količina da se i razboliš, jer te male porcije imuni sistem uglavnom rešava.
Otudda smisao sklanjanja od izloženosti, da ne akumuliramo previše.
A inače, ljudi iz struke se slažu da su svi deterdženti vrlo efikasni. Sve što odmašćuje.



Alahu akbar!!!

Jel moze ovo neko da javi Vučiću.
zemljanin zemljanin 22:03 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

da je neka druga situacija uzeo bih malo da ih zajebavam ... da li bi me strpali u izolaciju jer dolazim iz nezarazene zemlje a privatnim avionom ... bio bi to rebus samo takav ... naravno necu, nije vreme za podjebavanje sistema ... ali bilo bi interesantno
freehand freehand 22:07 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

zilikaka
Možda bi najbolji termin bio da će 70% doći u kontakt sa virusom. Ovim pirkannjima, peglanjem, briskanjem, činimo da količina toga bude manja. Kod ogromne većine to neće biti dovoljna količina da se i razboliš, jer te male porcije imuni sistem uglavnom rešava.
Otudda smisao sklanjanja od izloženosti, da ne akumuliramo previše.
A inače, ljudi iz struke se slažu da su svi deterdženti vrlo efikasni. Sve što odmašćuje.

Prvi put čujem da virusi imaju taj kumulativni pristup domaćinu. Mislim, ne tvrdim ništa al to mi je potpuno novo. Mislio sam - jedan je dosta ako je domaćin na izvolte.
mirelarado mirelarado 22:10 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Ovim pirkannjima, peglanjem, briskanjem, činimo da količina toga bude manja.


Meni je koža na rukama sve više nalik krljušti, još čekam i da izrastu plovne kožice.
mariopan mariopan 22:10 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

zemljanin
da je neka druga situacija uzeo bih malo da ih zajebavam ... da li bi me strpali u izolaciju jer dolazim iz nezarazene zemlje a privatnim avionom ... bio bi to rebus samo takav ... naravno necu, nije vreme za podjebavanje sistema ... ali bilo bi interesantno

Tebe bi oborila protivvirusna odbrana, pao bi u domovinu u vidu trotineta.

Sedi di jesi da ti se ne doselimo svi komplet.
mariopan mariopan 22:15 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

mirelarado
Ovim pirkannjima, peglanjem, briskanjem, činimo da količina toga bude manja.


Meni je koža na rukama sve više nalik krljušti, još čekam i da izrastu plovne kožice.

Snajka i ja svako veče mažemo, sve smo "najbolje" kreme isprobale, nista ne pomaže kad se za pola sata ruke opet krvnički peru i ispiraju u vreloj vodi dok se triput ne otpeva "danas nam je divandan, divandan, divandan.."

Kažu da je dovoljno jednom otpevati, toliko je 20 sekundi za trljanje, ali ja za svaki slucaj triput.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:15 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Možda bi najbolji termin bio da će 70% doći u kontakt sa virusom.

Не треба да измишљамо топлу воду.

У контакту са вирусом је и онај ко га има на рукама, па га спере прањем, а поента је да заражени, болестан или не, може да га пренесе.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:18 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

@zemljanin
Bolje nemoj. Nisi čuo ili pročitao da je ovde uvedeno vanredno stanje.
zemljanin zemljanin 22:20 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

mirelarado
Ovim pirkannjima, peglanjem, briskanjem, činimo da količina toga bude manja.


Meni je koža na rukama sve više nalik krljušti, još čekam i da izrastu plovne kožice.

olimijada se odlaze, bices nam adut za 2021, plivanje

Sedi di jesi da ti se ne doselimo svi komplet.

a nema doseljavanja ... podmornice na mestu, ratni brodovi patroliraju, dronovi, avioni, S-700 ... angazovane ajkule a pterodaktile upravo treniramo ...

Nisi čuo ili pročitao da je ovde uvedeno vanredno stanje.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Не треба да измишљамо топлу воду.


Naravno, jedino što treba je da budu precizniji, da uvek imaju na umu da se obraćaju laicima koji lako mogu da shvate pogrešno, i da teraju po svome misleći da su baš oni pravilno shvatili.
mariopan mariopan 22:23 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

freehand
ali ja za svaki slucaj triput.

Voimja... Gospodžo, ovo nije mesto za takve sadržaje.

G.Cross G.Cross 22:28 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

a nema doseljavanja ... podmornice na mestu, ratni brodovi patroliraju, dronovi, avioni, S-700 ... angazovane ajkule a pterodaktile upravo treniramo ..


I ti kažeš, sediš tamo i trgujes online na berzi.
zemljanin zemljanin 22:29 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

G.Cross
a nema doseljavanja ... podmornice na mestu, ratni brodovi patroliraju, dronovi, avioni, S-700 ... angazovane ajkule a pterodaktile upravo treniramo ..


I ti kažeš, sediš tamo i trgujes online na berzi.

ne bre, to povremeno, obicno volontiram sa ajkulama ... treba pomoci

a imamo i nesto malo gradskih delova, za razglednice i tako to

mariopan mariopan 22:49 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

zemljanin
G.Cross
a nema doseljavanja ... podmornice na mestu, ratni brodovi patroliraju, dronovi, avioni, S-700 ... angazovane ajkule a pterodaktile upravo treniramo ..


I ti kažeš, sediš tamo i trgujes online na berzi.

ne bre, to povremeno, obicno volontiram sa ajkulama ... treba pomoci

a imamo i nesto malo gradskih delova, za razglednice i tako to


Super što si stavio slike.

Ja ću da doplivam. Kaži ajkulama da ja bežim iz Srbije i da mi se sklone sa puta jer ujedam i vrlo sam opasna.
Sa očajnicima se nije zezati.
mirelarado mirelarado 23:03 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Ja ću da doplivam.


I ja. U okviru priprema za plivački maraton.
freehand freehand 23:04 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

mirelarado
Ja ću da doplivam.


I ja. U okviru priprema za plivački maraton.

Đe mu je taj Pacifik? Jel to daleko od Đenovića?
mariopan mariopan 23:04 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

mirelarado
Ja ću da doplivam.


I ja. U okviru priprema za plivački maraton.

Jeste, neka nas upiše tamo na listu.
zilikaka zilikaka 23:07 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Prvi put čujem da virusi imaju taj kumulativni pristup domaćinu.

Ima, raspitaj se kod onih upućenih kojima veruješ. Za zarazu mora da pistoji kritična masa ali nam nije svima ista.
Ako ništa drugo, pogledaj emisiju što je išla u nedelju popodne rts klinika, objasnio specijalista higijene. Vredi pogledati
mirelarado mirelarado 23:07 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

freehand
mirelarado
Ja ću da doplivam.


I ja. U okviru priprema za plivački maraton.

Đe mu je taj Pacifik? Jel to daleko od Đenovića?


Ne znam tačno, ali ugradiću GPS. :)
zemljanin zemljanin 23:09 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

tu cu da vi smestim, 2soban, sprat, okean blizu a i pijaca



evo i pijaca

G.Cross G.Cross 23:13 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

zemljanin
tu cu da vi smestim, 2soban, sprat, okean blizu a i pijaca




Jebote ti bas hoćeš da počinimo samovirus harakiri.


mirelarado mirelarado 23:14 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

tu cu da vi smestim, 2soban, sprat, okean blizu a i pijaca


Deal!
zemljanin zemljanin 23:19 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

dobro sad bez zezanja, ko god da ide na ovu stranu, javite se, smestaj ima, ostanite koliko hocete ... samo mi javite unapred ... naravno da lepse izgleda na slikama ali jeste rajsko i uzivo ..
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:21 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Za zarazu mora da pistoji kritična masa ali nam nije svima ista.


Da, ovo sam i ja čitala negde (a nije BlicŽena i sl.)
Gospodja Klara Gospodja Klara 23:24 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

zemljanin
dobro sad bez zezanja, ko god da ide na ovu stranu, javite se, smestaj ima, ostanite koliko hocete ... samo mi javite unapred ... naravno da lepse izgleda na slikama ali jeste rajsko i uzivo ..


Što volim ove gostoljubive koji žive u drugoj galaksiji, ono, svrati ako si u kraju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:26 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

dobro sad bez zezanja, ko god da ide na ovu stranu, javite se, smestaj ima, ostanite koliko hocete ... samo mi javite unapred ..


Ako bude navale pa budeš morao da neke prioritete uspostavljaš, seti se ko je tebe zvao da dođeš kod njega :)
mirelarado mirelarado 23:28 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

zemljanin
dobro sad bez zezanja, ko god da ide na ovu stranu, javite se, smestaj ima, ostanite koliko hocete ... samo mi javite unapred ... naravno da lepse izgleda na slikama ali jeste rajsko i uzivo ..


Neće to biti skoro. Za koji dan, izgleda, blindiraće Beograd, Niš i Valjevo. Huči, ako si u voćnjaku, ostani tamo. :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:35 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Huči, ako si u voćnjaku, ostani tamo. :)


A gde bih bio :)
Doduše, još uvek svako veče dolazim u civilizaciju pa se ujutru vraćam u pravi svet, a ako mi zablindiraju Valjevo nadam se da ću nekako uspeti da se domognem polja i livada.

zilikaka zilikaka 23:37 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

ko god da ide na ovu stranu, javite se, smestaj ima, ostanite koliko hocete ... samo mi javite unapred

Evo, ja prva da se prijavim.
Planirala nešto od sledeće srede, stari godišnji, pa bih malo da se švrćkam, da ubijem monotoniju.
Računaj me desetak dana.
G.Cross G.Cross 23:42 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

mirelarado
zemljanin
dobro sad bez zezanja, ko god da ide na ovu stranu, javite se, smestaj ima, ostanite koliko hocete ... samo mi javite unapred ... naravno da lepse izgleda na slikama ali jeste rajsko i uzivo ..


Neće to biti skoro. Za koji dan, izgleda, blindiraće Beograd, Niš i Valjevo. Huči, ako si u voćnjaku, ostani tamo. :)


Što bi rekao bivši bloger: Čemu?

Ako blindiraju 70%", ako ne blindiraju 70%".

Znam sace da se jave oni koji flatiraju kurv.


Ako se recimo kurv flatira na oko 1% stanovništva (u Srbiji je to 70.000 zaraženih) to znači da bi Srbiji trebalo najmanje 70 meseci u stvari više oko 100 meseci da ima 70% zaraženih. Ako u 70 meseci (oko 6 i po godina) neko ne pronađe vakcinu onda i treba da propadne sve.
Kalkulacija je za Srbiju ali timing je isti za ceo svet.
zemljanin zemljanin 23:43 26.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Ako bude navale pa budeš morao da neke prioritete uspostavljaš

ma ima da vam organizujem boravak za pamcenje ... plivanje sa ajkulama, penjanje na vulkan (aktivan), prezivljavanje na pustom ostrvu, itd. ... tu se broj posetilaca uvek redukuje na prihvatljiv
mariopan mariopan 00:54 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

tu cu da vi smestim, 2soban, sprat, okean blizu a i pijaca


Ako stanem u kupaći posle ovog karantina stižemo ti nas dve za jedno dva meseca.

Pijaca je praznik boja
tetris tetris 01:32 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Негде сам пре неки дан поставила цео текст чланка из Фајненшел Тајмса о новој студији са Оксфорда. Према њиховом моделу, већ сада је пола британског становништва било у контакту са вирусом, односно заражено.


U roku od jednog dana su im razbucali model. Šarlatani željni medijske pažnje.

Mogla si da okačiš i odgovor isto u FT
Letter in response to this article:
The Oxford study figure has no empirical justification / From Tim Colbourn and others

“It’s a little concerning that they’ve taken it straight to the media,” says Tim Colbourn, an epidemiologist at University College London’s Institute for Global Health. “It has not been properly sense-checked against any data.”

Ko želi da pročita celi odgovor može ga pronaći ovde: expert reaction to unpublished paper modelling what percentage of the UK population may have been exposed to COVID-19

principessa_etrusca principessa_etrusca 04:30 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

tetris
U roku od jednog dana su im razbucali model. Šarlatani željni medijske pažnje.

Моделирање је то што је, а ако уопште буду рађене серолошке анализе на довољном узорку, све ће бити много јасније.
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:35 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”


Ako se recimo kurv flatira na oko 1% stanovništva (u Srbiji je to 70.000 zaraženih) to znači da bi Srbiji trebalo najmanje 70 meseci u stvari više oko 100 meseci da ima 70% zaraženih. Ako u 70 meseci (oko 6 i po godina) neko ne pronađe vakcinu onda i treba da propadne sve.
Kalkulacija je za Srbiju ali timing je isti za ceo svet.

Ми сада не знамо број заражених, већ само број случајева болести који су тестирани и потврђени позитивни.

Ја лично знам таквих четворо.

Старији пар у Лондону са претходним озбиљним дијагнозама, нетипичан почетак, па ни они (лекари у пензији), ни њихов лекар нису сумњали на корону, већ су лечени антибиотицима. Тестирани су када су стигли до болнице, он био на респиратору, она не. Излечени и пуштени кући.

Друго двоје су млађи пар из Мадрида, он је имао температуру 38, она само болове у мишићима. Тестирани позитивни. Немају чуло укуса и мириса.

Истовремено, пријатељица (45) која је у фебруару по цео дан проводила код болесника у болници у западном Лондону где су на једном оделењу примали случајеве са короном је пре нешто више од месец дана била мртва болесна. Није могла да обори температуру, имала тешки кашаљ и бол у грлу. Лекар опште праксе дијагностиковала тонзилитис и променила три антибиотика (прва два нису радила).

Друга пријатељица (53-4), са претходном озбиљном дијагнозом) је преко две недеље болесна и у кревету, има температуру и кашаљ, а од пре неки дан је на антибиотицима. Да ли је тестирана? Није, али је категорична да сигурно нема корону јер има шлајм.

Коначно, комшиница из улице (45) има високу температуру већ 5-6 дана и кашље, речено јој је да узима парацетамол.

Очигледно тестови недостају, а они су кључни за иоле прецизнију слику.
rodni rodni 09:15 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

mariopan
tu cu da vi smestim, 2soban, sprat, okean blizu a i pijaca


Ako stanem u kupaći posle ovog karantina stižemo ti nas dve za jedno dva meseca.

Pijaca je praznik boja

Jebeš kupaći!
nsarski nsarski 10:01 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

evo i pijaca

Ima li u okviru te pijace i riblja pijaca?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:11 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

... a šišmiška pijaca?
zemljanin zemljanin 14:16 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

nsarski
evo i pijaca

Ima li u okviru te pijace i riblja pijaca?

imas okean pa si lovi ... ima, ali je dalje od centra

Vojislav Stojković
... a šišmiška pijaca?

to samo po narudzbini, kataloska prodaja
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:12 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

imas okean pa si lovi ... ima, ali je dalje od centra


A jel jedete vi slepe miševe? Pitam za druga.
zemljanin zemljanin 15:17 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

srdjan.pajic
imas okean pa si lovi ... ima, ali je dalje od centra


A jel jedete vi slepe miševe? Pitam za druga.

koncentrisemo sa na ove sto ne lete, ali jednom mesecno se zasladimo
alselone alselone 15:21 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

srdjan.pajic
imas okean pa si lovi ... ima, ali je dalje od centra


A jel jedete vi slepe miševe? Pitam za druga.


Ne pita se tako nego da li vi patrnonujete slepe miševe.
docsumann docsumann 15:29 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

srdjan.pajic
imas okean pa si lovi ... ima, ali je dalje od centra


A jel jedete vi slepe miševe? Pitam za druga.



i slijepe i gluve, a može i mačka, ili neki drugi pas
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:05 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

alselone
srdjan.pajic
imas okean pa si lovi ... ima, ali je dalje od centra


A jel jedete vi slepe miševe? Pitam za druga.


Ne pita se tako nego da li vi patrnonujete slepe miševe.


Vidim da sad kad znaš šta to znači, obilato koristiš, na pravilan način i bez straha da te neko proglasi za ne znam ni ja šta. Drago mi je da sam bio od pomoći.

Idem sad da patroningujem frižider na poslu.

E, nađem danas u ovoj naredbi gubernatora (da se ima sedeti kod kuće) da mi je biznis kvalifikovan kao critical, te da zato mogu ići na posao čak i kolima, a ne da moram da se maskiram u betmena i pod okriljem noći šunjam i ulazim sa krova.

I sad sam namerno parkirao auto ispred zgrade, do ulice i preko namajnje 3 parking mesta, po dijagonali, na sred opustelog parkinga.



srdjan.pajic srdjan.pajic 18:07 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

zemljanin
srdjan.pajic
imas okean pa si lovi ... ima, ali je dalje od centra


A jel jedete vi slepe miševe? Pitam za druga.

koncentrisemo sa na ove sto ne lete, ali jednom mesecno se zasladimo


Jel ih onda bar malo brčnete u toj tehničkoj vodi koja se preliva iz senkrupa?
zemljanin zemljanin 19:51 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

srdjan.pajic
Jel ih onda bar malo brčnete u toj tehničkoj vodi koja se preliva iz senkrupa?

voda je voda, ne razdvajamo mi to ... naravno da mora da odstoji, pokupi masnocu pa je meso mekse
bene_geserit bene_geserit 19:58 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Ne pita se tako nego da li vi patrnonujete slepe miševe.
...
Vidim da sad kad znaš šta to znači, obilato koristiš, na pravilan način i bez straha da te neko proglasi za ne znam ni ja šta. Drago mi je da sam bio od pomoći.

Ne, ne i ne.
Pravilno je patroningujete slepe miševe.
docsumann docsumann 20:04 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Pravilno je patroningujete slepe miševe.


ovo zvuči kao da nije za mlađe od 18
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:12 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

bene_geserit
Ne pita se tako nego da li vi patrnonujete slepe miševe.
...
Vidim da sad kad znaš šta to znači, obilato koristiš, na pravilan način i bez straha da te neko proglasi za ne znam ni ja šta. Drago mi je da sam bio od pomoći.

Ne, ne i ne.
Pravilno je patroningujete slepe miševe.


Sine, pazi kad nas sad snimi gugl i doda tu reč u rečnik.
bene_geserit bene_geserit 20:29 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Sine, pazi kad nas sad snimi gugl i doda tu reč u rečnik.

Pa tako radi onaj "urban dictionary".
Nazvali AOC da pitaju šta znači to patroning, ljudi gugluju i ne mogu ništa da nađu.
A ona se olešila pa kaže "to go hardcore drinking with your best bro and or bros" i ostalo je istorija.
mariopan mariopan 20:30 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

srdjan.pajic
imas okean pa si lovi ... ima, ali je dalje od centra


A jel jedete vi slepe miševe? Pitam za druga.


Meni je brat rekao da jedu slepe miševe, i kako je on Francuz sigurno ih je i on jeo. Oni svasta mogu da pojedu.

Kaže da ih gaje u kavezima za piliće i da imaš restoran u kome pokažeš kojeg miša da ti spreme i oni ti to skuvaju.

On je tamo takoreći u komšiluku kod zemljanina i samo me grozno dugačak put sprecio da idem. Još uvek mogu, mada se i on sprema da se penzioniše i vrati u Srbiju, posle 50 godina smucanja po svettu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:42 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

bene_geserit
Sine, pazi kad nas sad snimi gugl i doda tu reč u rečnik.

Pa tako radi onaj "urban dictionary".
Nazvali AOC da pitaju šta znači to patroning, ljudi gugluju i ne mogu ništa da nađu.
A ona se olešila pa kaže "to go hardcore drinking with your best bro and or bros" i ostalo je istorija.


Eto, sad čestita Aleksandrija ispade još i šljokara.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:45 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Meni je brat rekao da jedu slepe miševe, i kako je on Francuz sigurno ih je i on jeo. Oni svasta mogu da pojedu.


U tim nekim delovima sveta ljudi jedu bukvalno sve, i što skič, i puzi i gmiže i leti, i naskače i otrov u oči pljuje. Jebi ga, mnogo ljudi, malo hrane, daj šta daš.

freehand freehand 22:47 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

srdjan.pajic
Meni je brat rekao da jedu slepe miševe, i kako je on Francuz sigurno ih je i on jeo. Oni svasta mogu da pojedu.


U tim nekim delovima sveta ljudi jedu bukvalno sve, i što skič, i puzi i gmiže i leti, i naskače i otrov u oči pljuje. Jebi ga, mnogo ljudi, malo hrane, daj šta daš.


A ne ko mi fini Evropljani, svinje, mačke, puževe i žabe.
bene_geserit bene_geserit 23:09 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

A ne ko mi fini Evropljani, svinje, mačke, puževe i žabe.

To možda vi Evropljani, mi Srbi od toga samo svinje.

Nego kad si kod toga, vidiš da je virus najviše udario na ove što jedu mačke, žabe i sl., posle ovih što jedu slepe miševe. Ima tu nešto.
freehand freehand 23:17 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

mi Srbi od toga samo svinje.

Vi Srbi iz Kalifornije ste čudo jedno. Samo najfinije i najčistije svaštojede.
bene_geserit bene_geserit 23:24 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Vi Srbi iz Kalifornije ste čudo jedno. Samo najfinije i najčistije svaštojede.

Zasluženo si član sekcije ugroženih manjina bloga 92.
Uslov za članstvo je da ne voliš svinje jel su prljave životinje.
freehand freehand 23:34 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

bene_geserit
Vi Srbi iz Kalifornije ste čudo jedno. Samo najfinije i najčistije svaštojede.

Zasluženo si član sekcije ugroženih manjina bloga 92.
Uslov za članstvo je da ne voliš svinje jel su prljave životinje.

Mi Srbi ovde kažemo "jer", doduše - samo pismeni.
A od svinja volim samo životinje.
Inače, da te obavestim da neki Srbi ovde jedu i nutrije, to su ti oni pacovčići, ako nisi čuo.
bene_geserit bene_geserit 23:46 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Otkuda ti među Srbima, malopre si bio Evropljanin a povremeno i Zemljanin ?
Ovo za ugrožene manjine tu je blesan već objasnio da si pridruženi član.

Nego jel si bio na nekoj slavi gde su služili te pacovčiće ?
To bre neki drugosrbijanci to jedu, samo ne znam jel su prvo bili drugosrbijanci pa to jeli ili su postali drugosrbijanci jer su to jeli (vidiš kako sam se opismenio u međuvremenu, pohvali me).
Jedino za Alsea to ne važi, on čovek jede sve što gmiže, leti, puzi ...
freehand freehand 23:53 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Otkuda ti među Srbima, malopre si bio Evropljanin a povremeno i Zemljanin ?

Otkad se pojmovi Srbin i Evropljanin isključuju?
Nego jel si bio na nekoj slavi gde su služili te pacovčiće ?

Hoćeš da kažeš da kod Kineza nema krštenja bez šišmišetine?
bene_geserit bene_geserit 23:58 27.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Otkad se pojmovi Srbin i Evropljanin isključuju?

Pa ne isključuju se, nego nekima ono Srbin počne da bledi i puf krenu da opravdavaju bombardovanje kad su nas ovi novi mi rokali i sl.
mariopan mariopan 00:49 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

bene_geserit
Vi Srbi iz Kalifornije ste čudo jedno. Samo najfinije i najčistije svaštojede.

Zasluženo si član sekcije ugroženih manjina bloga 92.
Uslov za članstvo je da ne voliš svinje jel su prljave životinje.

Nisu prljave, to su ih nabedili.

Budu prljave ako ih čovek zapusti ali to su jako ciste i pametne zivotinje.

Gidinama sam gajila svinje i pazi: kad se oprasi prase ono njuška da nađe nesto gde je mama obavljala nuždu i samo tu će i ono da obavi, a tek je ispalo iz majke.
To pitaj nikvet onbće ti potvrditi.
I mi Lale dvaput godisnje krečimo svinjce a neki ljudi ni kuće ne kreče godinama...tako da to nije tačno.
A evo sin mi dobacuje - prvo ih operemo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:20 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

bene_geserit
Otkuda ti među Srbima, malopre si bio Evropljanin a povremeno i Zemljanin ?
Ovo za ugrožene manjine tu je blesan već objasnio da si pridruženi član.

Nego jel si bio na nekoj slavi gde su služili te pacovčiće ?
To bre neki drugosrbijanci to jedu, samo ne znam jel su prvo to jeli pa postali drugosrbijanci ili su postali drugosrbijanci jer su to jeli (vidiš kako sam se opismenio u međuvremenu, pohvali me).
Jedino za Alsea to ne važi, on čovek jede sve što gmiže, leti, puzi ...


Nisam nikad probao, ali pretpostavljam da su ona krilca od slepaća hrskava ako se lepo spreme.

Samo, ovi neki miševi koji se vrte po youtube, dok ih prodaju na pijac, tranžiraju i žderu, su, bre, ko kokoške, ili mali zmejevi, ja nikad tolikog slepog miša video nisam u pećini. Ono, deset, petnaes cm u vr glave, a i na njima skoro da nema mesa.

Inače, ovaj čovek koji je sad direktor Prirodnjačkog muzeja, Milan Paunović, je specijalista za slepe miševe, njega smo redovno vodili po pećinama da ih vata, prstenuje, prati, izučava. Jako interesantan lik, pravi zaljubljenik.
angie01 angie01 01:34 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Pelikán Elvtárs 8
@kazi_tibi
·
Mar 25
i sta kazete nema karantina u hajatu nego na sajmu ccc gde ide ovaj svet srljamo u sirotilju ni svesni nismo a to je opasnije od korone gledam sajam gde kiblu za moet da stavim, đe lososa da blanširam i đe da ukljucim svoj lonac za fondue. i gde ce mi spavati sobarica i batler?


Pelikán Elvtárs 8
@kazi_tibi
·
Mar 25
evo ovaj jedan gospodin čovek u Nišu sam od svojih para na svojim masinama i od svog repromaterijala koji sam juri pravi mufte vizire za medicinske radnike pa s tim u vezi hocu da pitam jel mogu ja njemu da placam porez i zdravstveno kad vec covek vrsi funkciju drzave?
studio?
bene_geserit bene_geserit 01:37 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Nisu prljave, to su ih nabedili.

Naravno da nisu, trebao sam da stavim navodnike.

Kao dete sam provodio leta na selu, istina ne baš uvek dobrovoljno, ali moj ćale tu nije slušao žalopojke, babi i dedi treba pomoć a tebi dobro za zdravlje i teraj.
Deda mi bio neviđena picajzla što se tiče čistoće i štale i svinjca, do nivoa da su ga zajebavali u selu zbog toga (nije baš uobičajeno kod srpkog seljaka).
Svinja bre fina životinja, jedino ne voli da je juriš okolo, više voli da gleda svoja posla i rije negde u ćošku. I branili su mi da guram ruke u svinjac, kaže poješće ti svinja prste, nikad nisam ukapirao jel u pitanju neurbana legenda ili se stvarno dešava.
bene_geserit bene_geserit 01:55 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

E samo da se pohvalim, ćera mi je primljena na Cosmos program na Irvine-u (to je nešto u toku leta za srednjoškolce), što će reći celo leto će da bude mir u kući a ne žena u klimaksu vs. ćera u pubertetu, a pazi temu:
Chemical Biology: Can you make the next billion-dollar antibiotic?

Ono jes malo američka tema, odmah o parama.
Jedino se sad brine da će da otkažu zbog epidemije.
mariopan mariopan 14:26 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

bene_geserit
Nisu prljave, to su ih nabedili.

Naravno da nisu, trebao sam da stavim navodnike.

Kao dete sam provodio leta na selu, istina ne baš uvek dobrovoljno, ali moj ćale tu nije slušao žalopojke, babi i dedi treba pomoć a tebi dobro za zdravlje i teraj.
Deda mi bio neviđena picajzla što se tiče čistoće i štale i svinjca, do nivoa da su ga zajebavali u selu zbog toga (nije baš uobičajeno kod srpkog seljaka).
Svinja bre fina životinja, jedino ne voli da je juriš okolo, više voli da gleda svoja posla i rije negde u ćošku. I branili su mi da guram ruke u svinjac, kaže poješće ti svinja prste, nikad nisam ukapirao jel u pitanju neurbana legenda ili se stvarno dešava.

Da, seljaku je stoka blago i tako ga i čuva. Nekad bolju negu ima stoka nego sam domaćin, jer ako se razboli stoka on obavezno zove veterinara a ako se seljak razboli ne ide kod lekara ako baš ne mora, jer nema ko da radi. Selo i stoka deluju laicima romantično ali to je stalan rad i briga.

Znam da nisi to ti mislio, nego su nam to smislili ovi što kljucaju zrnevlje pa hoće da nam ogade 'ranu, zbog njih pišem.
Mnogo mladih nemaju pojma o selu, biljkama, stoci....ne bi to preživelo van gradova i supermarketa ni dva dana,,kad bi morali da ih se odreknu.
mariopan mariopan 14:28 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

bene_geserit
E samo da se pohvalim, ćera mi je primljena na Cosmos program na Irvine-u (to je nešto u toku leta za srednjoškolce), što će reći celo leto će da bude mir u kući a ne žena u klimaksu vs. ćera u pubertetu, a pazi temu:
Chemical Biology: Can you make the next billion-dollar antibiotic?

Ono jes malo američka tema, odmah o parama.
Jedino se sad brine da će da otkažu zbog epidemije.

Bravo za ćeru.

Nema većeg ponosa od ponosa za uspeh dece.
zemljanin zemljanin 14:28 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

nego su nam to smislili ovi što kljucaju zrnevlje pa hoće da nam ogade 'ranu, .

apacherosepeacock apacherosepeacock 16:18 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

mariopan
Znam da nisi to ti mislio, nego su nam to smislili ovi što kljucaju zrnevlje pa hoće da nam ogade 'ranu, zbog njih pišem.


Ja sam vegetarijanac tj. neko koga ti nazivas kljucacem zrnevlja i nikom ne 'gadim hranu. To kao prvo. Vecina vegetarijanaca ne smatra zivotinje prljavim - samo nece da ih jede.

Muslimani i Jevreji (i jos po neki) smatraju svinju prljavom zivotinjom pa je stoga i ne jedu u skladu sa svojim religijama stoga se njima prvo obrati s pridikama ako imas petlju.
predatortz predatortz 16:23 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

Muslimani i Jevreji (i jos po neki) smatraju svinju prljavom zivotinjom pa je stoga i ne jedu u skladu sa svojim religijama.


Mislim da je to skopčano sa podnebljem, gde je bilo jako teško očuvati sveže meso. Plus, svinja je svaštojed i u nekontrolisanim ulovima uzgoja može da pravi velike probleme.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:38 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

predatortz
Muslimani i Jevreji (i jos po neki) smatraju svinju prljavom zivotinjom pa je stoga i ne jedu u skladu sa svojim religijama.


Mislim da je to skopčano sa podnebljem, gde je bilo jako teško očuvati sveže meso. Plus, svinja je svaštojed i u nekontrolisanim ulovima uzgoja može da pravi velike probleme.


Jeste.

No nije to poenta, poenta je da njih (Muslimane i Jevreje) koji se zgrazavaju nad jedenjem svinja ne sme da prozove, ali je zato uvek tu laka meta - vegetarijanci, koji u stvari ne tvrde da je svinja prljava zivotinja, sto je pocetna premisa ovog mariopankinog revolta - no koga briga, vazno je posprdno nazvati laku metu zajebavati se na njen racun, ziher situacija.
predatortz predatortz 17:14 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

No nije to poenta, poenta je da njih (Muslimane i Jevreje) koji se zgrazavaju nad jedenjem svinja ne sme da prozove, ali je zato uvek tu laka meta - vegetarijanci,


Ja sve to doživljavam kao zezanje.
Realno, stvar je vrlo jednostavna - neka se hrani ko kako želi, može, mora, ili kako mu prija.
freehand freehand 17:24 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

predatortz
No nije to poenta, poenta je da njih (Muslimane i Jevreje) koji se zgrazavaju nad jedenjem svinja ne sme da prozove, ali je zato uvek tu laka meta - vegetarijanci,


Ja sve to doživljavam kao zezanje.
Realno, stvar je vrlo jednostavna - neka se hrani ko kako želi, može, mora, ili kako mu prija.

Ja upravoto govorim sve vreme, pokušavajući da nekima objasnim da koliko je njima odvratan pojam skakavaca, zmija ili slepih miševa drugima je odvratna pomisao na svinju ili ribu, ili štagod. Kulturfašizam je u pitanju kad te "druge" nazoveš divljacima jer se hrane i žive drugačije od tebe.

A inače - nek zajebu priču o svinji kao čistoj životinji dok je oni glade i timare. Pusti je 24 sata da ona izabere da li će biti prljava ili čista, da li će pojesti sopstveno prase, pacova ili leš. Pa gledaj samo.
Kuče kad ga pustiš zaleti se i u govna se sa uživanjem uvalja, ono kućno, "čisto".
Ali Kinezi su divljaci, da ne mračimo sad, nema druge istine o popualciji od milijardu i po ljudi koja se sastoji od nebrojenih naroda i plemena na nepojamnom prostrasnstvu sa nebrojeno mnogo kulturrai navika.
I bajdvej, kakva je razlika izmeđuvelikog šišmiša i zeca?
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:45 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

predatortz
No nije to poenta, poenta je da njih (Muslimane i Jevreje) koji se zgrazavaju nad jedenjem svinja ne sme da prozove, ali je zato uvek tu laka meta - vegetarijanci,



Realno, stvar je vrlo jednostavna - neka se hrani ko kako želi, može, mora, ili kako mu prija.


Realno, jeste, ja nikoga ne zovem mesozderacem niti se mesam u tudji izbor ishrane pa ocekujem fer reciprocitet.

apacherosepeacock apacherosepeacock 17:51 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

A inače - nek zajebu priču o svinji kao čistoj životinji dok je oni glade i timare. Pusti je 24 sata da ona izabere da li će biti prljava ili čista, da li će pojesti sopstveno prase, pacova ili leš. Pa gledaj samo.


E pa sad..

Vidi ove sta biraju bez da ih neko gladi i timari.



http://www.b92.net/putovanja/letovanje.php?yyyy=2019&mm=05&dd=13&nav_id=1541579
zemljanin zemljanin 17:57 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

apacherosepeacock
E pa sad..

Vidi ove sta biraju bez da ih neko gladi i timari.

a tu su, bem im sunce zarko, a ja ih trazim
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:01 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

zemljanin
apacherosepeacock
E pa sad..

Vidi ove sta biraju bez da ih neko gladi i timari.

a tu su, bem im sunce zarko, a ja ih trazim


Oni se izolovali na pustom ostrvu ko ti..
mariopan mariopan 18:17 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

apacherosepeacock
predatortz
Muslimani i Jevreji (i jos po neki) smatraju svinju prljavom zivotinjom pa je stoga i ne jedu u skladu sa svojim religijama.


Mislim da je to skopčano sa podnebljem, gde je bilo jako teško očuvati sveže meso. Plus, svinja je svaštojed i u nekontrolisanim ulovima uzgoja može da pravi velike probleme.


Jeste.

No nije to poenta, poenta je da njih (Muslimane i Jevreje) koji se zgrazavaju nad jedenjem svinja ne sme da prozove, ali je zato uvek tu laka meta - vegetarijanci, koji u stvari ne tvrde da je svinja prljava zivotinja, sto je pocetna premisa ovog mariopankinog revolta - no koga briga, vazno je posprdno nazvati laku metu zajebavati se na njen racun, ziher situacija.


Nisam ljuta nego zezam vegetarijance.

Kažu da iz mesare izlaze srećni i nasmejani debeljuskasti ljudi a iz one radnje "zdrav hrane" mršavi i namrgođeni.

Naravno, to je šala.

A to da je podneblje razlog je tačno, jer leti i mi jedemo lakšu hranu, uglavnom piletinu i ribu, od mesa, a mnogo voća i povrća. I to nam najbolje prija.

I da je svaštojed koji može doneti bolesti tačno je, ali se kod nas uglavnom drže u higijenskim uslovima i to za naše uslove nije primenjivo.

Zezala sam se.

Izvijavam se vegetarijancima.
mariopan mariopan 18:18 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

zemljanin
apacherosepeacock
E pa sad..

Vidi ove sta biraju bez da ih neko gladi i timari.

a tu su, bem im sunce zarko, a ja ih trazim

freehand freehand 18:19 28.03.2020

Re: “Заражен” и “оболео”

A to da je podneblje razlog je tačno, jer leti i mi jedemo lakšu hranu, uglavnom piletinu i ribu, od mesa, a mnogo voća i povrća. I to nam najbolje prija.

Jeste, i ja sam probao da u januaru izađem u baštu i naberem voća i povrća, hat jebiga...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana