Budućnost

Treba otvarati novi blog

G.Cross RSS / 30.03.2020. u 19:42

Trazili ljudi novi blog ( zbog broja kiomentara) pa evo.

 

Inace vec par dana , procentualno u vecini evropskih zemalja rast zarazenih se usporava.
I rast smrtnosti se usporava ali naravno sporije u ovoj fazi.

Sada treba ostati fokusiran, a to se najbolje postize plasenjem. Takvi su ljudi.

Rece onaj glavni KInez u Srbiji da treba cekati  4 dana pada broja zarazenih i onda jos 28 dana ( dve ture od 14 dana inkubacionog perioda)  pa onda pomisliti da se stvari krecu u pravom pravcu.

Mi smo jos reativno daleko svuda u Evopi od ta prva 4 dana ali verujem da imamo prve dokaze da izolacija radi. I treba je religiozno upraznjavati.

Ipak ja se osecam nekako bolje, mogu da zamislim da ce da se zavrsi. 

 

 



Komentari (536)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rodni rodni 19:52 30.03.2020

Da!

Neka se ova muka što pre završi.
Svima želim da prođu što lakše i sa što manje ožiljaka!

Odoh da spavam dok nije stigao onaj doksuman koji bi se samo svađao.
G.Cross G.Cross 19:59 30.03.2020

Re: Da!

rodni
Neka se ova muka što pre završi.
Svima želim da prođu što lakše i sa što manje ožiljaka!

Odoh da spavam dok nije stigao onaj doksuman koji bi se samo svađao.



Docs se nikada ne svadja. On samo ponekad govori direktno istinu za koju neki jos nisu spremni.

Evo slusam posle mnoooogo godina Oxygen Jean-Michele Jarre , na sluskama, eh ta predratna vremena , nekako sam se osecao mnogo mladji
zemljanin zemljanin 20:16 30.03.2020

Re: Da!

Evo slusam posle mnoooogo godina Oxygen Jean-Michele Jarre , na sluskama, eh ta predratna vremena , nekako sam se osecao mnogo mladji



odmori malo pa ce drugi talas, pre treceg naravno
docsumann docsumann 09:33 31.03.2020

Re: Da!

Evo slusam posle mnoooogo godina Oxygen Jean-Michele Jarre


mene su ovi elektroniočarli dosta podsjećali na Žarov zvuk...



The paranoiac-critical method is a surrealist technique developed by Salvador Dalí in the early 1930s. He employed it in the production of paintings and other artworks, especially those that involved optical illusions and other multiple images. The technique consists of the artist invoking a paranoid state (fear that the self is being manipulated, targeted or controlled by others). The result is a deconstruction of the psychological concept of identity, such that subjectivity becomes the primary aspect of the artwork.
mesan mesan 11:53 31.03.2020

Re: Da!

docsumann
mene su ovi elektroniočarli dosta podsjećali na Žarov zvuk...

Bukvalno, ali bukvalno, pre 3 minute sam pustio taj album i otvorio blog (imam 15min za mentalni odmor --- već odlično iskorišćeno)!

U čast velikog, najvećeg, JMJ-a, da priupitam kako se vama bila dopala Electronica - ja sam skeptičan prema kolaboracijama ali elementi Oksigena stopljeni s tuđim stilovima vrlo pitko i umešno, prijatno iznenađenje.

Za Oksigen 3 sam mislio da preteruje sa reciklažom, ali uopšte ne, taj album je fantastičan, takođe.
Što bi rekao Majkl Oldfild na temu tubular bells, "I could be just making these forever."

Po imenu sličan, a i po živosti duha možda, Nicolas Jaar, nove stvari:


docsumann docsumann 11:57 31.03.2020

Re: Da!

Po imenu sličan, a i po živosti duha možda, Nicolas Jaar, nove stvari:


ovaj video je nedsotupan

ovo mi se u zadnje često dešava sa stefovim klipovima.

a ovo je iz moje fonoteke

docsumann docsumann 12:05 31.03.2020

Re: Da!

i jedan aktuelni electro

rodni rodni 12:11 31.03.2020

Re: Da!

mesan
docsumann
mene su ovi elektroniočarli dosta podsjećali na Žarov zvuk...

Bukvalno, ali bukvalno, pre 3 minute sam pustio taj album i otvorio blog (imam 15min za mentalni odmor --- već odlično iskorišćeno)!

U čast velikog, najvećeg, JMJ-a, da priupitam kako se vama bila dopala Electronica - ja sam skeptičan prema kolaboracijama ali elementi Oksigena stopljeni s tuđim stilovima vrlo pitko i umešno, prijatno iznenađenje.

Za Oksigen 3 sam mislio da preteruje sa reciklažom, ali uopšte ne, taj album je fantastičan, takođe.
Što bi rekao Majkl Oldfild na temu tubular bells, "I could be just making these forever."

Po imenu sličan, a i po živosti duha možda, Nicolas Jaar, nove stvari:



Dok sam, svojevremeno, imao kojekakve uređaje za slušanje muzike - znao sam da pustim Žana.
Sada to više nemam, tako da retko i puštam.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:58 31.03.2020

Re: Da!

Docs se nikada ne svadja. On samo ponekad govori direktno istinu za koju neki jos nisu spremni.


ajde? vidis, isto i ja.

jel si spreman?
Ribozom Ribozom 16:34 31.03.2020

Re: Da!

Moram ovde kako bi ljudi procitali.

Mi smo pravili simulaciju i na osnovu podataka sa 'worldometars' proracunali smo da bi trebalo da na danasnji dan bude dnevno 7.000 mrtvih i 100.000 zarazenih dnevno. Cifra je upola manja, sto znaci da snaga virusa usporava.

Sto se tice Srbije, sledece dve nedelje ce biti uzasne i jos dve nedelje da se zavrsi potpuno inkubacija i vec pocetkom maja bi trebalo da opadne smrtnost i broj zarazenih. Ako nemate radnu obavezu, nemojte izlaziti uopste u sledece dve nedelje, jer su kljucne u borbi. Znaci pik ce vam biti sredinom aprila i nemojte se preplasiti. Sada nije vazno da imate namernice, jedite to sto imate, vasi zivoti su u pitanju.

Ako cita neko od drzavnih cinovnika, popisite medicinsko osoblje koje je spremno da se ne vraca kuci i bude na poslu sledece dve nedelje. Organizujte rad prodavnica i apoteka, sve ostalo ne mora da radi. Eventualno dostavu na kucnoj adresi, kod nas to nije zazivelo.

Evo vidim da se i svedjani opametili, pa poostravaju mere, iako nemaju neki znacajan skok bez obzira na opustenost.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:16 31.03.2020

Re: Da!

Mi smo pravili simulaciju i na osnovu podataka sa 'worldometars' proracunali smo da bi trebalo da na danasnji dan bude dnevno 7.000 mrtvih i 100.000 zarazenih dnevno. Cifra je upola manja, sto znaci da snaga virusa usporava.


To se vidi i u podacima, bar ovim našim ovde (CDC), pomenuo sam alseu ali me mrzelo da kačim matlab grafike. Slope se smanjuje, konzistentno već skoro 10 dana. I to uprkos tome što se povećava broj testiranja. Naravno, uvek postoji šansa da se nešto zakenja, da ukinu ograničenja prerano, ili da virus mutira, pu, pu, daleko bilo, pa da se sve ponovo vrati, mada možda ne istim intenzitetom.

I naš guverner se jutros pohvalio da se, zahvaljujuči merama uvedenim pre ~3 nedelje a pooštrenim prošle, porast broja novoobolelih smanjio sa otprilike x2 svakog drugog dana, na x2 za oko 5 dana. Ovo nisam proveravao, ali verujem čoveku na reč.


zilikaka zilikaka 09:08 01.04.2020

Re: Da!

To se vidi i u podacima, bar ovim našim ovde

Cifra je upola manja, sto znaci da snaga virusa usporava.

Uz svo dužno poštovanje, to je tačan zbir netačnih podataka.
Samo ja lično poznajem 3 slučaja koji sede kod kuće, sa simptomima koji liče, i tako već dasetak dana, a da ih niko nije testirao.
Isto tako, kad pratim pojedinačno broj obolelih pi gradovima, vesti negde kažu da su danima iste, a recimo u jednoj sobi leže dvojica sugrađana iz grada koji navodno ima samo 2 obolela.
Moj definitivan utisak je da je ovo za nas nemoguće pratiti. Kretanje možemo ceniti samo po broju baš teških slučajeva primljenih u bolnicu jer više kod kuće nisu ništa mogli da im pomognu.
Daj bože da bar za takve bude mesta.
docsumann docsumann 09:58 01.04.2020

Re: Da!

jutrošnja situacija u CG (podaci o sinoćnim rezultatima testiranja)

80 testiranih, 11 pozitivnih

i dalje je to velika disproporcija. previše zaraženih, a malo testiranih .

počeo policajki sat i ovdje, od 19 do 05, radnim danima
vikendom od 13.

prekid međugradskog saobraćaja doveo je i do nestašice vutre.



mogu mislit kako je tek heroinskim zavisnicima.

što reče Radoje Cerović, jedan pametni ovdašnji psiholog, u ovim vremenima, u najvećem problemu su disfunkcionalne porodice, gdje recimo imate alkoholičara, nasilnika ili već pomenute heroinske zavisnike.
zamislite taj pakao, taj socijalni pritisak pod jednim krovom, to nije dom to je ekspres lonac.

predatortz predatortz 10:48 01.04.2020

Re: Da!


mogu mislit kako je tek heroinskim zavisnicima.


docsumann docsumann 11:19 01.04.2020

Re: Da!

predatortz

mogu mislit kako je tek heroinskim zavisnicima.




ko ih jebe... je l' da

pretpostavljam da njima nije smješno ni malo. a ni ja se ne bih smijao njihovoj muci.

predatortz predatortz 11:35 01.04.2020

Re: Da!

docsumann
predatortz

mogu mislit kako je tek heroinskim zavisnicima.




ko ih jebe... je l' da

pretpostavljam da njima nije smješno ni malo. a ni ja se ne bih smijao njihovoj muci.



Ma, bre...
Daleko od smešnog.
Porodicama oni nisu bili smešni ni bez ovoga.
Samo, smešno mi je kako si ih udenuo usred priče.
Milan Novković Milan Novković 11:41 01.04.2020

Re: Da!


docsumann
predatortz

mogu mislit kako je tek heroinskim zavisnicima.




ko ih jebe... je l' da

pretpostavljam da njima nije smješno ni malo. a ni ja se ne bih smijao njihovoj muci.


Dok ima sastojaka za DMT u kućnoj radinosti - nema zime

Ovde vrhuška kukumavči kako nema dovoljno testova pošto hemijska industrija nema dovoljno nekih sirovina - meni se pojavio kiseli osmeh na licu na pomisao da im fali destilovana voda.

Al su zato grunuli u domaću proizvodnju pomagala za disanje - mislim da će ih imati više nego stanovnika kad prođe epidemija.

A i dok krenu ti veliki evo i ovde, manje pametne grupe, ko maksini pajtosi, prave pomagala od maski za ronjenje uz pomoć dodatnih delova koji im izlaze iz 3D štampača.

Jbt, dobro nisu izvezli i proizvodnju nedestilovane vode na istok, dok se upinju da prodaju kaofol pamet i maltretiranje slabijih od sebe po svetu.
docsumann docsumann 13:14 01.04.2020

Re: Da!

predatortz
docsumann
predatortz

mogu mislit kako je tek heroinskim zavisnicima.




ko ih jebe... je l' da

pretpostavljam da njima nije smješno ni malo. a ni ja se ne bih smijao njihovoj muci.



Ma, bre...
Daleko od smešnog.
Porodicama oni nisu bili smešni ni bez ovoga.
Samo, smešno mi je kako si ih udenuo usred priče.


ok, tako mi izgledalo.
maj fault.

pa rekoh ako mi koji varimo imamo problema s opskrbom (žalio mi se...), kako li je tek tim zloserćnicima kojima je to nužda na dnevnoj bazi.
a sve paralisano.

vjerovatno i cijene skaču, tu nema solidarnoti...pretpostavljam
nikvet pn nikvet pn 13:23 01.04.2020

Re: Da!

Чуо сам, дакле рекла-казала:

На Новосадском гробљу тип у пролазу гробарима добаци здраво момци, како иде, јел се повећао посо? Ма не, напротив, опао. Како опао? Па ето, било 8-10 сахрана на дан а сад једва пола. Што? Нема више срчке-шлогови, не раде кафане. Па онда нема пуцњаве, не раде кафићи и клубови. Нема ни саобраћајке, баш ништа. А и наркоси се смирили, нико да претера. Упропасти нас корона.
docsumann docsumann 13:27 01.04.2020

Re: Da!

Dok ima sastojaka za DMT u kućnoj radinosti - nema zime


1kg korjena mimoze hostilije, košta oko 180-190 eura.
preporuka je da se preko neta naručuje u komadu, a ne u prahu, jer je tako manje sumnjivo carinskim službama.

ovo znači da ćete vi morati da je sameljete.

od toga se dobija, postupkom kojeg ima na tjubu (ovo ostalo se sve kupuje u regularnim prodavnicama), oko 6-7 grama 100% DMT kristala.



ako je standardna porcija oko 40mg, znači da imate cca 160 doza.

lično ga ne bih koristio više od 2-3 puta godišnje, obično po dvije seanse vezane ( po sat vremena između), što znači ukupno 6 doza na godinu.

računajući drugare i zaintereovane nek bude i 20.

sve u svemu, 8 godina podmiren


da se razumjemo, ovo je agenda
docsumann docsumann 13:37 01.04.2020

Re: Da!

nikvet pn
Чуо сам, дакле рекла-казала:

На Новосадском гробљу тип у пролазу гробарима добаци здраво момци, како иде, јел се повећао посо? Ма не, напротив, опао. Како опао? Па ето, било 8-10 сахрана на дан а сад једва пола. Што? Нема више срчке-шлогови, не раде кафане. Па онда нема пуцњаве, не раде кафићи и клубови. Нема ни саобраћајке, баш ништа. А и наркоси се смирили, нико да претера. Упропасти нас корона.


anegdota sa Cetinja.
prolaze neki momci pored gradskog grobja, a tamo na ulazu čiča prodaje cvijeće.
- kako ide čiča?
- a nikako, ne bi me blizanci izvukli

ecce-florian ecce-florian 13:55 01.04.2020

Re: Da!

1kg korjena mimoze


konačno sam shvatio šta znači

PRAZNIK MIMOZE
ecce-florian ecce-florian 14:09 01.04.2020

Re: Da!

da se razumjemo, ovo je agenda


sve otišlo u krasni, hn-ljani gaje cveće a krla gaji kodeks časti

Druga, možda i značajnija stvar od zakona, su pravila. Ona nepisana. Ona koja čine kodeks na kome počiva određeno društvo - kodeks časti.


bole tebe kad si dolje. volo bi ta te vidim u bg

Npr zamis sf horor :vulin mobiliso krla da leči jer je dobio otkaz u blicu

probudiš se na sajmište ,a krle po pravilima struke, ti ovaj put prilazi u belom mantilu , maskiran , namešta naočari i pita:

Kako ste ?

ps

jel to znači da Ringier Axel Springera neće dobiti za minimalac za krla jer je otpuštao radnike


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:54 01.04.2020

Re: Da!

Ribozom
Moram ovde kako bi ljudi procitali.

Mi smo pravili simulaciju i na osnovu podataka sa 'worldometars' proracunali smo da bi trebalo da na danasnji dan bude dnevno 7.000 mrtvih i 100.000 zarazenih dnevno. Cifra je upola manja, sto znaci da snaga virusa usporava.

Sto se tice Srbije, sledece dve nedelje ce biti uzasne i jos dve nedelje da se zavrsi potpuno inkubacija i vec pocetkom maja bi trebalo da opadne smrtnost i broj zarazenih. Ako nemate radnu obavezu, nemojte izlaziti uopste u sledece dve nedelje, jer su kljucne u borbi. Znaci pik ce vam biti sredinom aprila i nemojte se preplasiti. Sada nije vazno da imate namernice, jedite to sto imate, vasi zivoti su u pitanju.

Ako cita neko od drzavnih cinovnika, popisite medicinsko osoblje koje je spremno da se ne vraca kuci i bude na poslu sledece dve nedelje. Organizujte rad prodavnica i apoteka, sve ostalo ne mora da radi. Eventualno dostavu na kucnoj adresi, kod nas to nije zazivelo.

Evo vidim da se i svedjani opametili, pa poostravaju mere, iako nemaju neki znacajan skok bez obzira na opustenost.



aman, pravili ste model sa podacima o zaraženima a znate da nema nit dovoljno testova, nit su jednako (ne)dostupni u različitim zemljama a nit tokom vremena..
jesus maria..
nadam se da vam nije to modeliranje osnovna djelatnost
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:04 01.04.2020

Re: Da!

prekid međugradskog saobraćaja doveo je i do nestašice vutre.

Mogu samo da kažem, nijenamlako.




docsumann docsumann 15:45 01.04.2020

Re: Da!

stefan.hauzer
prekid međugradskog saobraćaja doveo je i do nestašice vutre.

Mogu samo da kažem, nijenamlako.



de lako matori

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:21 01.04.2020

Re: Da!

Uz svo dužno poštovanje, to je tačan zbir netačnih podataka.
Samo ja lično poznajem 3 slučaja koji sede kod kuće, sa simptomima koji liče, i tako već dasetak dana, a da ih niko nije testirao.


To je možda kod vas tako, Kinezi se stisli ili poslali loše testove. Kod nas se Narandžasti Balvan na sva usta hvali kako sad imamo testova koliko voliš, manje više, i da sad testiraju mnogo više nego pre, recimo par nedelja, broj inficiranih se smanjio (porast broja). A bacili su se i na pravljenje respiratora, no to ne ide baš najbolje, video sam neku vest da je jedinu firmu (startap) koja je pre desetak godina u USA krenula sa razvojem respiratora, kupila neka big farma, i onda ih, kako to obično biva, utukli.


mariopan mariopan 16:56 01.04.2020

Re: Da!

docsumann
predatortz

mogu mislit kako je tek heroinskim zavisnicima.




ko ih jebe... je l' da

pretpostavljam da njima nije smješno ni malo. a ni ja se ne bih smijao njihovoj muci.


Njima neka je njihova muka, ama bre jadni ono oko njega?
docsumann docsumann 17:09 01.04.2020

Re: Da!

mariopan
docsumann
predatortz

mogu mislit kako je tek heroinskim zavisnicima.




ko ih jebe... je l' da

pretpostavljam da njima nije smješno ni malo. a ni ja se ne bih smijao njihovoj muci.


Njima neka je njihova muka, ama bre jadni ono oko njega?


napisah da su teakve porodice najugroženije u ova vremena. primorane na izolaciju u malom protoru a u lošim međusobnim odnosima.

to je pakao i inače, a sada na kvadrat
alselone alselone 17:13 01.04.2020

Re: Da!

napisah da u teakve porodice najugroženije u ova vremena. primorane na izolaciju u malom protoru a u lošim međusobnim odnosima.


Samo jednom sam ušao takvu kuću, u kuću heroinskog zavisnika. Bio sam osmi razred ili možda prvi srednje. Tip kog sam znao površno iz grada, a slušali smo istu muziku i išli na ista mesta, pozajmio je nešto od mene uz obećanje da će vratiti za nedelju dana.

Naravno da nije vratio i posle par dana bezuspešnog traganja po gradu odlučio sam da odem kući kod njega i uzmem svoju stvar.

Apsolutno nisam bio pripremljen na ono što sam video. Trainspotting. Oljušteni zidovi, pola nameštaja nema, propao tepih, neka mučna tišina u kući, ćale i keva ko zombiji sede i nešto rade u odvojenim sobama. Trainspotting, malo pa ona scena sa bebom.
docsumann docsumann 17:26 01.04.2020

Re: Da!

Trainspotting, malo pa ona scena sa bebom.


uf


EDIT:
ta scena iz filma i ona iz romana Put kad čovjek silazi u podrum gdje su vezani ljudi kao žive rezerve mesa za ljudoždere.

najžešće doze jeze (bez strave) koje sam popio u nekom narativnom dijelu.
freehand freehand 17:49 01.04.2020

Re: Da!

Mogu samo da kažem, nijenamlako.

Ponavljaj za mnom: nema dođoša; nema dođoša; nema dođoša...
pecaros pecaros 18:31 01.04.2020

Re: Da!

docsumann

da se razumjemo, ovo je agenda


Upravo saznadoh da si (izgleda) iz Herceg Novog. Navrla mi sećanja, pa ćeš sad istrpeti malo.

Sindikalno letovanje sa kevom i bratom u muzičkoj školi u HN, negde 62-63.

Ali, mnogo mi je živopisnije letovanje u Dobroti, pet godina ranije, sa predškolskom ustanovom, u zrenjaninskom odmaralištu. To je jedna lepa starinska vila, na Google Earth-u vidim da je sada oronula i zarasla u korov.

Uskim kolosekom do Zelenike, dalje brodićem.

Kada bi danas snimali film, scenografi bi bili na teškim mukama da rekonstruišu ONO kako mi je ostalo u sećanju. Makadamski put koji se pruža duž obale, na njemu ni besnog kera. Nikakvih vozila, čak ni bicikala. Nema ni ljudi. Tek poneka baba vodi natovareno magare.

Kad se ide prema Kotoru, ne zna se da li ima više useljivih kuća ili onih popaljenih, sa kosturima od zidova i zagaravljenim zjapećim rupama od prozora. S tim da nema znakova da i u ovim prvim ima života.

Ekonom odmarališta svako jutro ide u Kotor, u nabavku, s barkom na vesla. Svaki put tovar dece, da se malo provozaju. More čisto, ključa od života - ribe i rakovi, oni stariji rone i vade palasture, lepeze i morske zvezde, iza bele lađe obavezna jata delfina.

Za klinca koji u Banatu nije nikad video nešto visočije od ludaje, pogled na planinčuge oko zaliva deluje zastrašujuće.

I, tako...
docsumann docsumann 19:26 01.04.2020

Re: Da!

Za klinca koji u Banatu nije nikad video nešto visočije od ludaje, pogled na planinčuge oko zaliva deluje zastrašujuće.

I, tako...


znam da je svakom njegov kraj najljepši, al Boka je...čak nisu stigli ni da je unište ko Budvu, mada su je načeli na par mjesta.

lično ne volim ovaj koncept rizorta na kojem trenutno radim, al vjerujem da će i on doprinjeti atraktivnoti zaliva.



eto kako postižem 12km dnevno
pecaros pecaros 20:48 01.04.2020

Re: Da!

docsumann

znam da je svakom njegov kraj najljepši, al Boka je...čak nisu stigli ni da je unište ko Budvu, mada su je načeli na par mjesta.

lično ne volim ovaj koncept rizorta na kojem trenutno radim, al vjerujem da će i on doprinjeti atraktivnoti zaliva.


Ovaj ulazni deo je ionako urbanizovan, treba praviti sve što današnje vreme zahteva.

Što se unutrašnjosti zaliva tiče, sva sreća pa nema prostora da se puno pokvari. Ili ima? Možda neko krene da gradi Dobrotu na vodi...

Već godinama planiram da odem krajem proleća na dva-tri dana - pregledao sam prilazne puteve i celu obalu u street view-u, pansione i restorane.



predatortz predatortz 07:23 02.04.2020

Re: Da!


Za klinca koji u Banatu nije nikad video nešto visočije od ludaje,


Ja bih u toj vašoj ravnici brzo prs'o. Nema na čemu čovek oči odmoriti. Dole kaljuga, gore sivo nebo... To je Goli Otok za mene, govedo brdsko-planinsko.
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:44 02.04.2020

Re: Da!

Nema na čemu čovek oči odmoriti.


I Vršac je Banat.
Prelepo mesto. Živeo tamo nekoliko sjajnih meseci.
Ono jeste da dok ne dođeš do Vršca iz pravca Zrenjanina imaš osećaj da si u zombi apokalipsa filmu, ali onda te pukne breg i grad.


Uvek govorim ljudima u Vršac ideš da umreš, ako me razumeš nije pežorativno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:21 02.04.2020

Re: Da!

predatortz

Za klinca koji u Banatu nije nikad video nešto visočije od ludaje,


Ja bih u toj vašoj ravnici brzo prs'o. Nema na čemu čovek oči odmoriti. Dole kaljuga, gore sivo nebo... To je Goli Otok za mene, govedo brdsko-planinsko.



A ja bas volim ravnicu - ono nigde pogled da ti zapne..
I pucinu, more, pa se spoji linija sa onom nebeskom, ih. I (na)leto, naravno.

Ne volim planine, ladnocu ni visinu ni provalije.
angie01 angie01 13:48 02.04.2020

Re: Da!

I Vršac je Banat.
Prelepo mesto. Živeo tamo nekoliko sjajnih meseci.
Ono jeste da dok ne dođeš do Vršca iz pravca Zrenjanina imaš osećaj da si u zombi apokalipsa filmu, ali onda te pukne breg i grad.


Uvek govorim ljudima u Vršac ideš da umreš, ako me razumeš nije pežorativno.


ti si meni bas drag stef,...al sad si dobio beskonacni kredit.



...iz pravca Zrenjanina je najgori moguci put-cista depra, bez obzira sto je prilaz i iz drugih pravaca po ravnici,( sem onih okolo samog brega, iz Gudurice ili Mesica npr) taj ima bacen neki urok...
pecaros pecaros 14:34 02.04.2020

Re: Da!

predatortz

Za klinca koji u Banatu nije nikad video nešto visočije od ludaje,


Ja bih u toj vašoj ravnici brzo prs'o. Nema na čemu čovek oči odmoriti. Dole kaljuga, gore sivo nebo... To je Goli Otok za mene, govedo brdsko-planinsko.


Zato sam ja pecaroš. Njiva je da se rmba, a svitanje na Tisi i u njenim priobalnim šumama je da se odmori duša. Kada sam otišao iz Zrenjanina, samo sam je zamenio Dunavom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:58 02.04.2020

Re: Da!

angie01
I Vršac je Banat.
Prelepo mesto. Živeo tamo nekoliko sjajnih meseci.
Ono jeste da dok ne dođeš do Vršca iz pravca Zrenjanina imaš osećaj da si u zombi apokalipsa filmu, ali onda te pukne breg i grad.


Uvek govorim ljudima u Vršac ideš da umreš, ako me razumeš nije pežorativno.


ti si meni bas drag stef,...al sad si dobio beskonacni kredit.



...iz pravca Zrenjanina je najgori moguci put-cista depra, bez obzira sto je prilaz i iz drugih pravaca po ravnici,( sem onih okolo samog brega, iz Gudurice ili Mesica npr) taj ima bacen neki urok...







Da, moram priznati da mi nedostaje, posebno pogled sa Vidikovca.

predatortz predatortz 15:03 02.04.2020

Re: Da!

Zato sam ja pecaroš. Njiva je da se rmba, a svitanje na Tisi i u njenim priobalnim šumama je da se odmori duša. Kada sam otišao iz Zrenjanina, samo sam je zamenio Dunavom.


Ne ide ni to. Komarci, ustajao, težak miris mulja i vode...
Planina, šuma, potok koji može da se pije, mirisi četinara, oštar i hladan vazduh, voda od koje trnu zubi - to je moj raj.
docsumann docsumann 15:11 02.04.2020

Re: Da!

predatortz
Zato sam ja pecaroš. Njiva je da se rmba, a svitanje na Tisi i u njenim priobalnim šumama je da se odmori duša. Kada sam otišao iz Zrenjanina, samo sam je zamenio Dunavom.


Ne ide ni to. Komarci, ustajao, težak miris mulja i vode...
Planina, šuma, potok koji može da se pije, mirisi četinara, oštar i hladan vazduh, voda od koje trnu zubi - to je moj raj.



međed donosi poštu dva put mjesečno
predatortz predatortz 15:12 02.04.2020

Re: Da!


međed donosi poštu dva put mjesečno


Jednom. Omatorio i on.
pecaros pecaros 15:35 02.04.2020

Re: Da!

predatortz

Ne ide ni to. Komarci, ustajao, težak miris mulja i vode...


Komarci, da. Mada, čim nisu prvo što mi pada na pamet, znači da su nebitni. Oni su deo folklora. Osim toga, sećam se perioda dok još nije bila narušena ravnoteža u prirodi - komarci su bili jedva primetna kategorija.

Što se mirisa mulja tiče - ne, Tisa i Dunav svakako ne mirišu na mulj. A imaju opijajući miris, što se meša s jutarnjom izmaglicom. Na stranu priobalne baruštine, Dunavci i Mrtve Tise. No, možda zvuči nastrano, sve je to okoliš koji mi godi, sa sve svojim mirisima.
angie01 angie01 15:43 02.04.2020

Re: Da!

Da, moram priznati da mi nedostaje, posebno pogled sa Vidikovca.


eh, kakvih sve mesta na tom bregu ima, ne samo Vidikovac,...mi smo kao deca imali nase stene- naravno od kristalastih skriljaca, nadkriljenih borovim stablima, pa nas baka leti tamo odvodila da se igramo, jer je bila fina i mirisna hladovina od borovine i jos je prijatno pirkao vetar,... a sa stena pukne pogled da se smrznes,... svetlucave kamencice skupljene oko tih stena i danas cuvam u kutijici, ( zbog magicnih moci:).

taj breg je trabalo jos sedamdesetih da bude proglasen regionalnim zasticenim parkom i da dobije status vazdusne banje- koliko znam,( nisam pratila, pa nisam sigurna sta se desilo u medjuvremenu), nista od toga nije sprovedeno, pojma nemam zasto.

e, da...sto se tice,


Uvek govorim ljudima u Vršac ideš da umreš, ako me razumeš nije pežorativno.


moze i bikvalno da se uzme u obzir-jer Vrsacko groblje uopste nije mracno, da se tako izrazim, nekako je idilicno, mada to nije adekvatan izraz,...al razumes sta hocu da kazem.
angie01 angie01 15:47 02.04.2020

Re: Da!

međed donosi poštu dva put mjesečno


doks, ti si postao profi za ove smajlice, mogao bi to umjece da unovcis.
freehand freehand 16:35 02.04.2020

Re: Da!

predatortz
Zato sam ja pecaroš. Njiva je da se rmba, a svitanje na Tisi i u njenim priobalnim šumama je da se odmori duša. Kada sam otišao iz Zrenjanina, samo sam je zamenio Dunavom.


Ne ide ni to. Komarci, ustajao, težak miris mulja i vode...
Planina, šuma, potok koji može da se pije, mirisi četinara, oštar i hladan vazduh, voda od koje trnu zubi - to je moj raj.

Jesi li ti bio ikad u peščari, na Bregu, negde na Tamišu, Tisi ili Dunavu?
Mislim, jesi li bio igde u Vojvodini sem što si iz kola u pokretu zverao okolo?
predatortz predatortz 16:41 02.04.2020

Re: Da!

freehand
predatortz
Zato sam ja pecaroš. Njiva je da se rmba, a svitanje na Tisi i u njenim priobalnim šumama je da se odmori duša. Kada sam otišao iz Zrenjanina, samo sam je zamenio Dunavom.


Ne ide ni to. Komarci, ustajao, težak miris mulja i vode...
Planina, šuma, potok koji može da se pije, mirisi četinara, oštar i hladan vazduh, voda od koje trnu zubi - to je moj raj.

Jesi li ti bio ikad u peščari, na Bregu, negde na Tamišu, Tisi ili Dunavu?
Mislim, jesi li bio igde u Vojvodini sem što si iz kola u pokretu zverao okolo?


Jesam. Imam rodbinu, pa su me kao klinca vodili po izletima. Deo raspusta sam provodio kod Zrenjanina.
A isto tako sam bivao i na Savi, pa mi taj miris široke, razlivene, ravničarske reke, nikako nije prijao. Ne prija mi ni miris Dunava, ovde u Zemunu.

A kad me pitaš, kod tebe u Pančevu mi se sviđa šetalište pored vode. I ona voz kafanica.
pecaros pecaros 16:57 02.04.2020

Re: Da!

predatortz
Ne prija mi ni miris Dunava, ovde u Zemunu.


Pa, da. Ni meni se ne sviđa miris Dunava u Novom Sadu, tu pored mosta, gde se izliva kanalizacija.
docsumann docsumann 17:47 02.04.2020

Re: Da!

angie01
međed donosi poštu dva put mjesečno


doks, ti si postao profi za ove smajlice, mogao bi to umjece da unovcis.


aha, ko sa majicama
angie01 angie01 18:08 02.04.2020

Re: Da!

aha, ko sa majicama


i one su ti super- samo ti treba neki prakticar,...kao i svim kreativcima.
Atomski mrav Atomski mrav 18:43 02.04.2020

Re: Da!

angie01
aha, ko sa majicama


i one su ti super- samo ti treba neki prakticar,...kao i svim kreativcima.





P.S. Docse, daj jednog Višekrunu smajlija! Pusti mašti na volju...
maksa83 maksa83 21:28 02.04.2020

Re: Da!

Jesi li ti bio ikad u peščari

Ja sam bio u toj peščari, i ono je raj na zemlji, kao Hobiton. Nije baš da sam očekivao pustinju Gobi ali sam iznanađen kako je to zapravo sve zeleno. Kažu mi rezidentni da nema komaraca pošto nigde nema stajaće vode, pesak sve upije.
freehand freehand 21:46 02.04.2020

Re: Da!

maksa83
Jesi li ti bio ikad u peščari

Ja sam bio u toj peščari, i ono je raj na zemlji, kao Hobiton. Nije baš da sam očekivao pustinju Gobi ali sam iznanađen kako je to zapravo sve zeleno. Kažu mi rezidentni da nema komaraca pošto nigde nema stajaće vode, pesak sve upije.

Ima mnogo mesta na kojima se vidi na čemu je sve to zeleno, zaista. Nepregledna mora peska, a tamo gde je neki od bregova "odsečen" dobro vidiš koliko je tanak taj površinski sloj zaista.
Za pravi obilazak valjalo bi imati vodiča, ima zaista prelepih mesta do kojih se ne dolazi baš lako, naročito ne slučajno a meni je prelep deo koji gravitira Dunavu. I to treba da imaš u vidu, tu je Dunav svuda relativno blizu.

I još jedna stvar: kažu lugari da je lakše izgubiti se u peščari nego u nekoj planinskoj šumetini. Trik je u ponavljanju predela.
A izvinjavam se ako sam nešto od ovoga već pisao na blogu.
vcucko vcucko 09:19 03.04.2020

Re: Da!

predatortz

A kad me pitaš, kod tebe u Pančevu mi se sviđa šetalište pored vode. I ona voz kafanica.

Lepo je i ono mesto preko vode, zaboravio sam kako se zove.
Na kapiji sa ove strane zazvoniš, dođe čiča sa čamcem i preveze te preko.
Isto, otuda od vode prema centru (crkvi) ima pravih kafan(čin)a, sa kariranim stolnjacima, ono stara dobra atmosfera.
freehand freehand 10:00 03.04.2020

Re: Da!

vcucko
predatortz

A kad me pitaš, kod tebe u Pančevu mi se sviđa šetalište pored vode. I ona voz kafanica.

Lepo je i ono mesto preko vode, zaboravio sam kako se zove.
Na kapiji sa ove strane zazvoniš, dođe čiča sa čamcem i preveze te preko.
Isto, otuda od vode prema centru (crkvi) ima pravih kafan(čin)a, sa kariranim stolnjacima, ono stara dobra atmosfera.

To "preko vode" zove se Šajka. Preko vode vozi devojka.
Opet, ne znam o kojim kafančinama govoriš, i nema ih (više).
Nekad davno tu dole, preko puta stare željezničke stanice (pored je sad kafe voz koji neko pomenu), bila je kafana Kragujevac, u kojoj je šef bio izvesni postariji, dežmekasti gospodin poznat kao Toša.
I jednog se dana sljušti sloj od dva kvadrata maltera poreed vrata i ukaže se vertikalni ćirilični natpis КОД ТОШЕ.
Sećam se da mi prva pomisao nije bila na neverovatnu koincidenciju imena ko zna kadašnjeg vlasnika i tadašnjeg šefa,posle mnogih decenija, već na naziv kafančeta u stripu Porodica Tarana iz Politike onomad - Kod Toše na ćoše.
vcucko vcucko 10:36 03.04.2020

Re: Da!

freehand
vcucko
predatortz

A kad me pitaš, kod tebe u Pančevu mi se sviđa šetalište pored vode. I ona voz kafanica.

Lepo je i ono mesto preko vode, zaboravio sam kako se zove.
Na kapiji sa ove strane zazvoniš, dođe čiča sa čamcem i preveze te preko.
Isto, otuda od vode prema centru (crkvi) ima pravih kafan(čin)a, sa kariranim stolnjacima, ono stara dobra atmosfera.

To "preko vode" zove se Šajka. Preko vode vozi devojka.
Opet, ne znam o kojim kafančinama govoriš, i nema ih (više).

Bio nedavno, mislim da se zove jednostavno Konoba. Ima klupe i karirane stoljnjake, baš lepo mesto.
Ima i nešto slično preko puta, samo veće (nisam bio, ali liči na pravu kafanu).
OK, možda sam se loše izrazio. Nije baš prema crkvi, nego prema parku. Jasno mi je da lokalcu to ne zvuči tako, ali meni je sve to "tu negde, kod crkve".
mesan mesan 13:49 03.04.2020

Re: Da!

pecaros
ne, Tisa i Dunav svakako ne mirišu na mulj.

Oduvek obožavam miris mulja, kad se baškarim i gnjavim po Tisi, ali još i više kad me zapahne iz dobre ribe, ufff...
Svaka čast delikatnim i nežnim aromama morskih riba i ostalih pastrmki, neke od njih jaako volim, ali kad se zagnjurim u muljnog masnog soma i šarana, našao sam sebe.
pecaros pecaros 15:53 03.04.2020

Re: Da!

mesan
pecaros
ne, Tisa i Dunav svakako ne mirišu na mulj.

Oduvek obožavam miris mulja, kad se baškarim i gnjavim po Tisi, ali još i više kad me zapahne iz dobre ribe, ufff...
Svaka čast delikatnim i nežnim aromama morskih riba i ostalih pastrmki, neke od njih jaako volim, ali kad se zagnjurim u muljnog masnog soma i šarana, našao sam sebe.


Istini za volju, kada govorim o Tisi, mislim na onu reku koju pamtim do 1967. Ova današnja, koja se, zbog nekakve regulcije vodotokova i brane kod Bečeja, pretvorila u stajaćicu prekrivenu sočivicom po celoj površini, nije ni nalik...

Sočivica je po sebi indikator nedovoljnog procenta kiseonika u vodi. Insekt zvani vodeni cvet je nestao iz reke, pojavljuje se samo sporadično u delovima reke bliže Mađarskoj. U moje vreme je vodeni, odnosno tiski cvet bio glavno obeležje te reke, osnovna hrana svim vrstama ribe i glavni mamac za pecanje.

Što se mirisa mulja u ribama tiče, mislim da se misli na prirodni ukus i miris rečne ribe, koji je, naravno, drugačiji od morske.

Riba koja ostane više meseci zarobljena u nekom kubiku ili rukavcu lišenom dotoka sveže vode, obično zaista primi aromu mulja, koja meni pomalo smeta, ali ne toliko da bi mi pokvarila zadovoljstvo.
freehand freehand 16:03 03.04.2020

Re: Da!

pecaros
mesan
pecaros
ne, Tisa i Dunav svakako ne mirišu na mulj.

Oduvek obožavam miris mulja, kad se baškarim i gnjavim po Tisi, ali još i više kad me zapahne iz dobre ribe, ufff...
Svaka čast delikatnim i nežnim aromama morskih riba i ostalih pastrmki, neke od njih jaako volim, ali kad se zagnjurim u muljnog masnog soma i šarana, našao sam sebe.


Istini za volju, kada govorim o Tisi, mislim na onu reku koju pamtim do 1967. Ova današnja, koja se, zbog nekakve regulcije vodotokova i brane kod Bečeja, pretvorila u stajaćicu prekrivenu sočivicom po celoj površini, nije ni nalik...

Sočivica je po sebi indikator nedovoljnog procenta kiseonika u vodi. Insekt zvani vodeni cvet je nestao iz reke, pojavljuje se samo sporadično u delovima reke bliže Mađarskoj. U moje vreme je vodeni, odnosno tiski cvet bio glavno obeležje te reke, osnovna hrana svim vrstama ribe i glavni mamac za pecanje.

Što se mirisa mulja u ribama tiče, mislim da se misli na prirodni ukus i miris rečne ribe, koji je, naravno, drugačiji od morske.

Riba koja ostane više meseci zarobljena u nekom kubiku ili rukavcu lišenom dotoka sveže vode, obično zaista primi aromu mulja, koja meni pomalo smeta, ali ne toliko da bi mi pokvarila zadovoljstvo.

Tako su i Tamiš sjebali izgradnjom Đerdapa 2 i prevodnice kod Opova pa sad više teče uzvodno nego nizvodno, nema prirodne filtracije i više je zagađen biološki nego hemijski. A stariji Gornjani (Margita, Gornji grad)i danas sa setom pričaju da je to buila najčistija reka u Banatu i da se kod Tri šerpe voda zahvatala za kuvanje, tik do mesta na kome su se patke kupale i veš prao.
pecaros pecaros 16:42 03.04.2020

Re: Da!

freehand
A stariji Gornjani (Margita, Gornji grad)i danas sa setom pričaju da je to buila najčistija reka u Banatu i da se kod Tri šerpe voda zahvatala za kuvanje, tik do mesta na kome su se patke kupale i veš prao.


I moja tetka iz Itebeja je kuvala iz begejske vode.

A stariji se svačega nečega sećaju. Evo, ja se sećam jednog rumunskog parobroda na Tisi, sa sve točkovima sa strane, kao na Misisipiju.
zilikaka zilikaka 19:58 30.03.2020

da se učipim

Meni danas baš i nije neki dan, potvrdili čoveku kojeg poznajem virus, prebačen u bolnicu, otišlo na pluća al se drži.
Ono što me teši je da je prebačen u bolnicu devetog dana od kako je dobio temperaturu, a dvojica koja su stalno bila sa njim u bliskom kontaktu za sad nemaju simptome. Niti iko oko njih. Njih dvojicu još nisu testirali.
Informacija za statistiku nema značaja ali meni govori da eto i nakon bliskog kontakta (radili zajedno i putovali istim autom danima, maske nisu imali), postoji ozbiljna verovatnoća da se ne razboliš.
Za ovog prvog se iskreno nadam da će mu svakog narednog dana biti bolje, i od srca mu to želim.

cassiopeia cassiopeia 20:18 30.03.2020

Re: da se učipim

Informacija za statistiku nema značaja ali meni govori da eto i nakon bliskog kontakta (radili zajedno i putovali istim autom danima, maske nisu imali), postoji ozbiljna verovatnoća da se ne razboliš.


Držim fige da ih mimoiđe ova pošast, a kolega da ozdravi.

Koliko ukupno moraju da budu u izolaciji?
zilikaka zilikaka 20:40 30.03.2020

Re: da se učipim

Koliko ukupno moraju da budu u izolaciji?


Još niko ne zna. Na tom primeru sam videla tromost sistema. Naime, punih 8 dana, od kad je dobio temperaturu, se ovaj oboleli javljao lekaru. Uglavnom nisu znali šta da mu kažu osim da sedi kod kuće, redovno javlja stanje i da se ljudi koji su bili sa njim preventivno povuku u samoizolaciju, a vreme će pokazati šta mu je.
Pitanje kad i dali bi ga uopšte i testirali da mu devetog dana nisu javili i respiratorni problemi.
Ove ostale još niko nije zvanično uzeo u razmatranje.

Meni to govori da zapravo i nemamo jasne i svima dostupne procedure, a ni resurse da testiramo čak ni vrrrlo ozbiljne slučajeve.

cassiopeia cassiopeia 20:46 30.03.2020

Re: da se učipim

Meni to govori da zapravo i nemamo jasne i svima dostupne procedure, a ni resurse da testiramo čak ni vrrrlo ozbiljne slučajeve.


:(

Takav je i moj zaključak nakon informacija o ljudima koji su tražili pomoć.
zemljanin zemljanin 20:46 30.03.2020

Re: da se učipim

zilikaka
Koliko ukupno moraju da budu u izolaciji?


Još niko ne zna. Na tom primeru sam videla tromost sistema. Naime, punih 8 dana, od kad je dobio temperaturu, se ovaj oboleli javljao lekaru. Uglavnom nisu znali šta da mu kažu osim da sedi kod kuće, redovno javlja stanje i da se ljudi koji su bili sa njim preventivno povuku u samoizolaciju, a vreme će pokazati šta mu je.
Pitanje kad i dali bi ga uopšte i testirali da mu devetog dana nisu javili i respiratorni problemi.
Ove ostale još niko nije zvanično uzeo u razmatranje.

Meni to govori da zapravo i nemamo jasne i svima dostupne procedure, a ni resurse da testiramo čak ni vrrrlo ozbiljne slučajeve.


to je bila standardna procedura ... niko te ne dira sem ako ne krene ozbiljnije ... meni su i cerka i sin pregurali virus kako i obican grip ... i radili su test tek tamo posle nekih 10 dana sem ako ti nije bas lose a sumnjaju na koronu ... sve u svemu ako nije hronicni bolesnik pregurace to vise-manje normalno ...
ecce-florian ecce-florian 20:58 30.03.2020

Re: da se učipim


@zili
ima i gore

javiš se , ne utvrde potrebu da te testiraju ( pa tako više puta) i onda te optuže da si širio virus

da se pozovem na izvor a da izveštač pripada struci

ovo ne bi mogao imenovati tromošću, ostavljam nekom drugom da mu da TO odredi pojmovno


zilikaka zilikaka 21:04 30.03.2020

Re: da se učipim

to je bila standardna procedura ... niko te ne dira sem ako ne krene ozbiljnije ... meni su i cerka i sin pregurali virus kako i obican grip ... i radili su test tek tamo posle nekih 10 dana sem ako ti nije bas lose a sumnjaju na koronu ... sve u svemu ako nije hronicni bolesnik pregurace to vise-manje normalno ...

Uh, nisam znala za tvoje, al eto lepo vest da je prošlo.
Razumem ja da jetaj način racionalan ali ni blizu ne daje broj obolelih. Znači da ih realno ima nekoliko puta više.
A ako je to standardna procedura, onda mi nisu jasne te pripreme bolnica na Sajmu, za lakše oblike. Čemu onda to ako je već ideja da se sam snalaziš.
predatortz predatortz 21:10 30.03.2020

Re: da se učipim

A ako je to standardna procedura, onda mi nisu jasne te pripreme bolnica na Sajmu, za lakše oblike. Čemu onda to ako je već ideja da se sam snalaziš.


Zato što u nekom trenutku moraju da preseku širenje zaraze.
Bilo bi idealno kada bi se svi mlađi i oni koji to sa lakoćom podnose razbolevali u turnusima koje zdravstveni sistem može da podnese. Ovako, oni zaraze i priličan broj onih koji zaglave u bolnici i to je jedini problem.
zemljanin zemljanin 21:12 30.03.2020

Re: da se učipim

A ako je to standardna procedura, onda mi nisu jasne te pripreme bolnica na Sajmu, za lakše oblike. Čemu onda to ako je već ideja da se sam snalaziš.

pa ne znam kako je sad, ali cerka je u KIni i bas rano je to zakacila a oni su bili u frci sa Wuhanom pa su svima ostalima govorili samoizolacija i ako krenu komplikacije - zovi ... pa su je kontektirali jos 2x i onda 12og dana i testirali ... ali kako nije imala teskoce samo su joj odredili meru izolacije u kuci i kad se sve zavrsilo imala je neki upitnik ... a sin, ista procedura ali na zapadu ... nije bilo verifikovanih testova, tada ...
zilikaka zilikaka 21:21 30.03.2020

Re: da se učipim

Zato što u nekom trenutku moraju da preseku širenje zaraze.

Čekaj, ajmo iz početka. Zaključili smo da prema trenutnom stanju nema testiranja za one koji imaju danima temperaturu ali ne i registrovane rizične kontakte ili veće probleme sa disanjem.
Evo ti na primeru da čovek može da vuče temperaturu 8 dana dok se ne pojavi još nešto, a rizični kontakti više očigledno nisu adut jer zapravo i ne znamo ko nam sve šta seje. Treći krug već uveliko trči.
Koliko dugo vreba da prođe i koliko zaraženih da imamo da bi došao taj neki trenutak kad se seče, testira redom sve sumnjivo i šalje u izolaciju?
Zar nije van pameti da se to radi za 15 dana, kad bude daleko više zaraženih u populaciji i daleko teže za pronaći ih i izdvojiti?

Nego, i povodom onog što rekoše da treba da se uradi verifikacija laboratorija koje će vršiti testiranje, tu vidim odličan način za nameštanje poslova i prelivanje para, ne mareći zaista za kvalitet rada.
Volela bih da nisam u pravu.

zilikaka zilikaka 21:34 30.03.2020

Re: da se učipim

ima i gore

javiš se , ne utvrde potrebu da te testiraju ( pa tako više puta) i onda te optuže da si širio virus

da se pozovem na izvor a da izveštač pripada struci

ovo ne bi mogao imenovati tromošću, ostavljam nekom drugom da mu da TO odredi pojmovno


Strašno!
Sećam se čak te objave kako je NAMERNO širio virus.

PAzi, meni je potpuno jasno da se mnogo toga ne zna oko ponašanje virusa, prenošenja, lečenja...ali najgore što možeš da uradiš je da lansiraš okolo sliku da je stvar pod kontrolom a zapravo si u haosu onolikom.

No, pored onog "ušo majmun u tenak", ja odavno uvela kriterijum mobe, i ponavljam da stalno.
Ne možeš biti na mestu sa kojeg donosiš odluke a da predstavu nemaš kako i da li je to uopšte moguće sprovesti.
Kad je normalno stanje, možeš da lažeš zamažeš i pokriješ nesposobnost ali kod ovako ozbiljnih stvari ne biva.

Zato prvo svi kandidati za bilo kakve funkcije da pokažu da umeju da organizuju jednu mobu, betoniranje ploče 100 kvadrata sa mešalicom, il nešto tako slično, što ume dobar deo populacije.
mariopan mariopan 21:57 30.03.2020

Re: da se učipim

zilikaka
Zato što u nekom trenutku moraju da preseku širenje zaraze.

Čekaj, ajmo iz početka. Zaključili smo da prema trenutnom stanju nema testiranja za one koji imaju danima temperaturu ali ne i registrovane rizične kontakte ili veće probleme sa disanjem.
Evo ti na primeru da čovek može da vuče temperaturu 8 dana dok se ne pojavi još nešto, a rizični kontakti više očigledno nisu adut jer zapravo i ne znamo ko nam sve šta seje. Treći krug već uveliko trči.
Koliko dugo vreba da prođe i koliko zaraženih da imamo da bi došao taj neki trenutak kad se seče, testira redom sve sumnjivo i šalje u izolaciju?
Zar nije van pameti da se to radi za 15 dana, kad bude daleko više zaraženih u populaciji i daleko teže za pronaći ih i izdvojiti?

Nego, i povodom onog što rekoše da treba da se uradi verifikacija laboratorija koje će vršiti testiranje, tu vidim odličan način za nameštanje poslova i prelivanje para, ne mareći zaista za kvalitet rada.
Volela bih da nisam u pravu.



Ja bih volela da nisam u pravu da oni ustvari ne sprecavaju zarazu nego je za sada samo kontrolišu. Ne samo bolesne nego i kontrolisano zarazavanje drugih oko njega?

Posto su pustili ocigledno bolesnog i zaraznog coveka kući, možda je to način na koji misle da je kontrolišu?

Da li ta "kontroola" porazumeva i kontrolisano zaražavanje pa im zato treba ona hala sa hiljadama kreveta?

Pitam, nemojte da me ubijete zbog toga.
angie01 angie01 23:06 30.03.2020

Re: da se učipim

Pitam, nemojte da me ubijete zbog toga.


vucic-u-raju
mariopan mariopan 00:08 31.03.2020

Re: da se učipim

angie01
Pitam, nemojte da me ubijete zbog toga.


vucic-u-raju

Od-li-čan.
docsumann docsumann 09:08 31.03.2020

Re: da se učipim

angie01
Pitam, nemojte da me ubijete zbog toga.


vucic-u-raju


alselone alselone 11:17 31.03.2020

Re: da se učipim

zilika


Samo da kažem da si mi pala na pamet pre neki dan, kako si skoro rekla "treba peći rakiju, dolazi kriza a to je uvek valuta" i eto izmaleriše.
nsarski nsarski 20:02 30.03.2020

Ne znam da li si svestan toga,


ali ovde

Inace vec par dana , procentualno u vecini evropskih zemalja rast zarazenih se usporava.


mi već baratamo drugim izvodom funkcije. "Rast" (prvi izvod) i dalje postoji i pozitivan je, ali se usporava, tj. promena rasta se smanjuje.
Ako se takav trend nastavi, rast će bivati sve manji i manji i najzad pasti na nulu - kriva zaraženosti će biti spljoštena (horizontalna), a posle toga će rast biti negativan, tj. počeće smanjenje broja zaraženih.

Ovo je bio kraći pregled elementarne srednjoškolske matematike u primeni na dinamiku zaraženosti.

Neka inženjeri preuzmu dalje.
G.Cross G.Cross 20:04 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

nsarski

ali ovde

Inace vec par dana , procentualno u vecini evropskih zemalja rast zarazenih se usporava.


mi već baratamo drugim izvodom funkcije. "Rast" (prvi izvod) i dalje postoji i pozitivan je, ali se usporava, tj. smanjuje.
Ako se takav trend nastavi, rast će bivati sve manji i manji i najzad pasti na nulu - kriva zaraženosti će biti spljoštena (horizontalna), a posle toga će rast biti negativan, tj. počeće smanjenje.

Ovo je bio kraći pregled elementarne srednjoškolske matematike u primeni na dinamiku zaraženosti.



Neka inženjeri preuzmu dalje.



Ti bas svaku emociju moras da pretvoris u matematiku.

Nije tebi lako


Jesul tebi nekad radili neki peer feedback. Ako jesu molim te kazi mi kakav je bio ( makar na pp)
nsarski nsarski 20:13 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

Ti bas svaku emociju moras da pretvoris u matematiku.


Ja sam za jasnoću misli i preciznost izražavanja. Sve drugo može da bude razbarušeno.

Za peer feedback? Hm, studenti su me obično ocenjivali na kraju semestra/godine i redovno sam dobijao najviše ocene. Ne znam da li se to računa.

Voleo bih da znam kako vojna lica ocenjuju Wu Lina.
mariopan mariopan 20:15 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

Ti bas svaku emociju moras da pretvoris u matematiku.



Pa sad nam stvarno treba samo matematika.
nsarski nsarski 20:17 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

mariopan
Ti bas svaku emociju moras da pretvoris u matematiku.



Pa sad nam stvarno treba samo matematika.


Zezajte se vi, zezajte, ali Dr. Kon lično je rekao da je epidemiologija matematika. I stalno pominju tu krivu koju bi da "spljošte".
alselone alselone 20:18 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

Rast rasta se smanjuje. :)

Peer feedback bi trebalo da rade oni na istom nivou hijerarhije kao i ti, je l tako?

G.Cross G.Cross 20:18 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

nsarski
Ti bas svaku emociju moras da pretvoris u matematiku.


Ja sam za jasnoću misli i preciznost izražavanja. Sve drugo može da bude razbarušeno.



Mozes da budes jasan i precizan bez arogancije.

Ali to si valjda ti.

Nego ozbiljno ako imas ikakav 360 ili peer feedback posalji mi.

G.Cross G.Cross 20:20 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

alselone
Rast rasta se smanjuje. :)

Peer feedback bi trebalo da rade oni na istom nivou hijerarhije kao i ti, je l tako?




Da , i to je uvek najbolji feedback, tvoji reports te se plase a bosove boli k... osim ako se ne plase da ces da im uzmes posao

zilikaka zilikaka 20:22 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

Zezajte se vi, zezajte, ali Dr. Kon lično je rekao da je epidemiologija matematika. I stalno pominju tu krivu koju bi da "spljošte".

Pa, uglavnom je sve matematika, jedino što negde još n'umemo da napravimo model.
alselone alselone 20:23 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

Da , i to je uvek najbolji feedback, tvoji reports te se plase a bosove boli k... osim ako se ne plase da ces da im uzmes posao


Nikad ni jednom bosu nisam uzeo posao, uvek sam išao cik-cak, tj. uzimao nedirektno naređenima posao ili uzimao novootvorene pozicije.

360 review proces je... ludo težak za interpretirati.
mariopan mariopan 20:23 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

nsarski
mariopan
Ti bas svaku emociju moras da pretvoris u matematiku.



Pa sad nam stvarno treba samo matematika.


Zezajte se vi, zezajte, ali Dr. Kon lično je rekao da je epidemiologija matematika. I stalno pominju tu krivu koju bi da "spljošte".

Ja se uopšte ne zezam.

Brojim dane kao svi po tom matematičkom pravilu kako virus "radi" i čekam da krivulja počne da se zaravnjuje jer to znači da ću uskoro moći kući.
G.Cross G.Cross 20:25 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

alselone
Da , i to je uvek najbolji feedback, tvoji reports te se plase a bosove boli k... osim ako se ne plase da ces da im uzmes posao


Nikad ni jednom bosu nisam uzeo posao, uvek sam išao cik-cak, tj. uzimao nedirektno naređenima posao ili uzimao novootvorene pozicije.

360 review proces je... ludo težak za interpretirati.



Mene su ucili : Sto si visi u hijerarhiji peer feedback je vazniji.
zemljanin zemljanin 20:25 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

i čekam da krivulja počne da se zaravnjuje jer to znači da ću uskoro moći kući.

kazu da ce ovi sto se naknadno vracaju u zemlju, svejedno ici na 28 dana rehabilitacije, barem do 2022e
mirelarado mirelarado 20:26 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

Voleo bih da znam kako vojna lica ocenjuju Wu Lina.


Ne znam za vojna lica, ali lično mislim da ne postoji dovoljno niska ocena, po meni je zaslužio minus beskonačno.
nsarski nsarski 20:27 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

G.Cross
nsarski
Ti bas svaku emociju moras da pretvoris u matematiku.


Ja sam za jasnoću misli i preciznost izražavanja. Sve drugo može da bude razbarušeno.



Mozes da budes jasan i precizan bez arogancije.

Ali to si valjda ti.

Nego ozbiljno ako imas ikakav 360 ili peer feedback posalji mi.



Zaista nisam arogantan ni najmanje. Mislim da niko ko me zna me ne bi tako opisao.
Ali, ako takvu percepciju o meni ima blogo zajednica, onda je to do mene -do te preciznosti izražavanja.

Kažem, za peer feedback sam imao te ocene studenata kojima sam predavao, za druge ne znam. Studenti to anonimno ocenjuju i među pitanjima je i to kakav je odnos prema njima, koliko razumevanja imam, i slični "impresionistički" parametri. (Ovo uz standardna pitanja da li su moji ispiti ili domaći zadaci teški, efikasnost u korišćenju table, itd.). Za druge feedbacks ne znam i nemam ih.
alselone alselone 20:28 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

Mene su ucili : Sto si visi u hijerarhiji peer feedback je vazniji.


Ima smisla. Što si više u hijerarhiji pirovi će dati iskreniji fidbek jer i njihova plata direktno zaivisi od svih u vrhu.
G.Cross G.Cross 20:29 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

nsarski
Ti bas svaku emociju moras da pretvoris u matematiku.


Ja sam za jasnoću misli i preciznost izražavanja. Sve drugo može da bude razbarušeno.

Za peer feedback? Hm, studenti su me obično ocenjivali na kraju semestra/godine i redovno sam dobijao najviše ocene. Ne znam da li se to računa.



Racuna se ako si bio student. Mene interesuje sta su o tebi mislili drugi profesori kad si bio profesor.

Enivej, poricitah gore da ti sikreno mislis da nisi arogantan.

Desilo se valjda juce na drugom blogu sa drugim blogerom kad ti je on lepo rekao nesto kao ( mrzi me da trazim) " I ti mislis da su ja da odgovorim na tvoj komentar,"

Ja stvarno mislim da si ti u osnovi fini covek ali te ponese ego.


"
G.Cross G.Cross 20:30 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

alselone
Mene su ucili : Sto si visi u hijerarhiji peer feedback je vazniji.


Ima smisla. Što si više u hijerarhiji pirovi će dati iskreniji fidbek jer i njihova plata direktno zaivisi od svih u vrhu.


Tacno.
mariopan mariopan 20:37 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

zemljanin
i čekam da krivulja počne da se zaravnjuje jer to znači da ću uskoro moći kući.

kazu da ce ovi sto se naknadno vracaju u zemlju, svejedno ici na 28 dana rehabilitacije, barem do 2022e


Hahaha, nećeš me uplašiti.

Meni kod kuće ostala jelka okićena i sva novogodišnja i Božićna rasveta, ukrasi i venci...pa kaže sin bar neću morati ponovo da kitim kad se vratim. Tako on, otprilike kao ti, procenjuje situaciju.

Inače komunikacija sa ambasadom ide preko njega pa se osećam kao lice pod starateljstvom, jer on odbija da me isporuči domovini na starateljstvo dok ne dobijem garancije da će me pustiti u samoizolaciju kod kuće. Oni ne garantuju ništa, za sada...

Mene više niko ništa ne pita, smatram se neuračunljivom što sam onomad htela da se vratim ali mi država apila avion ispred nosa, baš taj dan su zatvorili i nebo. Sad se više ničeg ne bojim.
nsarski nsarski 20:38 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

Mene su ucili : Sto si visi u hijerarhiji peer feedback je vazniji.


Eto vidiš, ja kroz to nisam prolazio - radili smo u drugačijim enironmentima. U mojoj branši, ako si istinski dobar, ljudi mogu da te ne vole kao čoveka, ali te istinski cene i poštuju. I citiraju.

Primer: U mojim studentskim danima je postojao lik koji se zvao Ed G.D. Cohen -- LINK. Važna faca, dosta dobrih rezultata, i sve. Studenti, a i mnogi saradnici, su ga zvali (kad on ne čuje, naravno) Ed God Damn Cohen! Ne znam kakav bi bio njegov peer feedback, ali mislim da on nije mario za to.
G.Cross G.Cross 20:50 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

nsarski
Mene su ucili : Sto si visi u hijerarhiji peer feedback je vazniji.


Eto vidiš, ja kroz to nisam prolazio - radili smo u drugačijim enironmentima. U mojoj branši, ako si istinski dobar, ljudi mogu da te ne vole kao čoveka, ali te istinski cene i poštuju. I citiraju.

Primer: U mojim studentskim danima je postojao lik koji se zvao Ed G.D. Cohen -- LINK. Važna faca, dosta dobrih rezultata, i sve. Studenti, a i mnogi saradnici, su ga zvali (kad on ne čuje, naravno) Ed God Damn Cohen! Ne znam kakav bi bio njegov peer feedback, ali mislim da on nije mario za to.



Mi se ovde trkamo , ja taman odgovorim jedan tvoj post a ti vec postavio drugi.

Ma covece ne govorimo ovde o tvojim studenstkim danima.Peer feedback prave i CXOi.

Enivej , molim te da ne postavljas komentare na moje postove sa naslovom " ne znam da li si svestan toga".

Miluj svoj ego sa drugim blogerima. Mene ostavi na miru.
zemljanin zemljanin 20:52 30.03.2020

Re: Ne znam da li si svestan toga,

mariopan
Sad se više ničeg ne bojim.


ma iskoristi leto kad si vec tamo, jelka te ceka svejedno

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana